Ο κ. Μπουτάρης, ο επανέλεγχος και οι άγριες (γιατί;) διαθέσεις της ΠΟΕ-ΟΤΑ

Με αφορμή τον επανέλεγχο των συμβάσεων των εργαζόμενων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και την αξιολόγηση τους…

boutaris30oct14

Ο κ. Μπουτάρης έπραξε το σωστό, ζητώντας από τους εργαζόμενους του δήμου να επιτρέψουν τους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης να ολοκληρώσουν τη διαδικασία σε ότι αφορά τον επανέλεγχο των συμβάσεων. Δεν αρνήθηκε τον επανέλεγχο, παρόλο που θεωρεί όπως ο ίδιος δήλωσε στη διάρκεια της χτεσινής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου :  «Είναι βλακώδης η ιστορία της αξιολόγησης, αλλά θα συναινέσουμε με πόνο καρδίας και θα επιδιώξουμε να αλλάξει το σύστημα»…

Ναι, ίσως να είναι βλακώδης ο επανέλεγχος, όμως αυτό αποφάσισαν οι ιεραρχικά ανώτεροί του και όφειλε να υπακούσει, και αυτό έπραξε. Δεν χάιδεψε τα αυτιά κανενός.

Δεν κατάλαβα τις άγριες αντιδράσεις της ΠΟΕ-ΟΤΑ που μπούκαραν στον δήμο. Αν τα θεωρούν όλα νομότυπα κι εντάξει από τους προηγούμενους ελέγχους, προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός, προς τι οι κραυγές κι οι αλαλαγμοί; Η ΠΟΕ-ΟΤΑ θα γνωρίζει φαντάζομαι το «Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται» – ή φοβάται; και εάν φοβάται, τι α κ ρ ι β ώ ς φοβάται; ότι ο «καθαρός ουρανός» με την επαναξιολόγηση ίσως αποδειχτεί ότι δεν είναι και τόσο καθαρός;

Και επειδή δεν κατάλαβαν με το καλό, γιατί με τη «μπούκα» και τις κραυγές πολιτισμένος διάλογος δεν γίνεται, πολύ σωστά ο κ. Μπουτάρης-σύμφωνα με την ομοσπονδία:  «αφενός έστειλε σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων στον εισαγγελέα προκειμένου να γίνουν στα μέλη του “συστάσεις για ειρηνική λύση διαφοράς” και από την άλλη κάλεσε τα ΜΑΤ να… συνοδεύσουν τους ελεγκτές – επιθεωρητές στο δήμο της Θεσσαλονίκης προκειμένου να πραγματοποιήσουν τον προσχηματικό επανέλεγχο μετατροπής των συμβάσεων». Μα πως θα γινόταν αλλιώς κύριοι;

Την αστειότητα των δηλώσεων –όλων των παρατάξεων– της αντιπολίτευσης του δήμου που τάχθηκε με το μέρος της ομοσπονδίας τις αφήνω ασχολίαστες, όπως επίσης και το χιλιοειπωμένο κλισέ «η τακτική τρομοκρατίας, εκφοβισμού και αυταρχισμού του δημάρχου»  της ΠΟΕ – ΟΤΑ  (είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα).

Πολλά αρνητικά ίσως, μπορεί να προσάψει κανείς στον κο Μπουτάρη αλλά, αντι-δημοκράτη ή αυταρχικό δεν τον λες, για παράδειγμα η απόφασή του για το αποτεφρωτήριο στη Θεσσαλονίκη -βλέπε, Κανονικά η δημιουργία αποτεφρωτηρίου στη Θεσσαλονίκη «Αρχές του 2015 θα γνωρίζουμε πότε θα αρχίσει να λειτουργεί»

Τόσα χρόνια ποιος, ποια παράταξη από τις λεγόμενες «προοδευτικές» νοιάστηκε για τα πιστεύω και τα δικαιώματα, της μειοψηφίας έστω, των συμπολιτών μας και να πάρει μονομερή απόφαση εν μέσω του μητροπολίτη Άνθιμου και Ιεράς Συνόδου;

Ο κ. Μπουτάρης το κάνει πράξη, όχι με αυταρχισμό, αλλά με απλότητα, ανεκτικότητα, ήρεμα χωρίς κραυγές, είπε τότε το αυτονόητο: «Υπενθυμίζεται ότι η ταφή των νεκρών είναι μια υποχρέωση που έχει ο Δήμος να παρέχει, αλλά η αποτέφρωση δεν είναι υποχρέωση του Δήμου. Είναι καθαρά μια επιλογή του πολίτη, η οποία έχει αποκατασταθεί και το κράτος ευνοεί αυτή την κατάσταση, γι’ αυτό, εξάλλου, πέρασε και αυτή την τροπολογία».

This entry was posted in Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Ο κ. Μπουτάρης, ο επανέλεγχος και οι άγριες (γιατί;) διαθέσεις της ΠΟΕ-ΟΤΑ

  1. Ο/Η Ευπατρίδης λέει:

    Οι υπάλληλοι των ΟΤΑ αποτελούν κυρίως ένα συνονθύλευμα γλειψιματιών, κομπλεξικών, ρουφιάνων, τεμπέληδων, νούμερων κ.ο.κ. Βεβαίως υπάρχει και ένα ποσοστό αξιόλογων υπαλλήλων οι οποίοι είναι δυστυχώς μία θλιβερή μειοψηφία. Υπογραμμίζω ωστόσο ότι κάπως έτσι είναι και η αναλογία στην υπόλοιπη ελληνική κοινωνία. Οπότε κε Ροϊδη τι σκάτε και χαλάτε τη ζαχαρένια σας;;;;; Τι μπορείτε να περιμένετε από τα συνδικαλιστικά όργανα αυτών των υπαλλήλων ή γενικότερα από την ελληνική κοινωνία;;;;

  2. Ο/Η kostas λέει:

    ΚΑΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ Η ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ .
    ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΣΑ ΧΩΡΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 70 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΝΤΑΣ.. -ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΥΘΥΝΗ- Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΑΙ ΑΝΕΚΤΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. .ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ,ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΙΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΗ,ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΛΠ.
    Η ΑΝΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑ ΔΕΝ ΔΕΙΓΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ .ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΣΤΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΕΝΑ ΜΕΤΩΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΠΕΙΘΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΔΕΙΑΝΩΝ ΠΟΥΚΑΜΙΣΩΝ
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    ΥΓ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΟ ΓΕΛΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ .ΑΠΟ ΜΑΓΚΕΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΛΑΣΑΡΕΤΑΙ Ο ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟΥ ΦΘΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙ ΡΟΚ ΤΟΥ ΨΙΝΑΚΗ

  3. Ο/Η ΝΙΚΟΣ Χ. λέει:

    Ο Μπουτάρης χωρίς να είναι σπουδαίος τον κάνουν τέτοιο οι άχρηστοι του Σύριζα που εί ναι μηδενικό μπροστά του.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      O Mπουτάρης είναι μια χρυσή μετριότητα.
      Στην Ελλάδα όμως του ΣΥΡΙΖΑΝΔ αποτελεί γίγαντα της πολιτικής.
      Τίμησε στην πόλη των Άνθιμων, των Ψωμιάδηδων και των Τσοχατζοπαγεωργόπουλων τον Κεμάλ Ατατούρκ, συγκρούστηκε ανοιχτά με τον Άνθιμο που κάλεσε τον συρφετό των οπαδών του να τον καταψηφίσουν, υποστήριξε τους ομοφυλόφιλους, έχει καταδικάσει τον αντισημητισμό κι όμως εκλέχτηκε πανηγυρικά δυο φορές.
      Απέδειξε πως όλα τα ανοίγματα το Σύριζα προς την ποικιλόχρωμη ακροδεξιά είναι ηλίθια, ανέντιμα και ανώφελα.

  4. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Αγαπητε φιλε Λασκαρατε, περα απο τα θετικα που του αναγνωριζεις και συμφωνω[εχουν και οι αστοι τα προτερηματα τους], γραφεις.
    Ο Μπουταρης ειναι μια χρυση μετριοτητα.
    Φοβαμε κανεις λαθος!
    Κι αν δεν κανεις λαθος κανεις κατι πιο τραγικο, ωραιοποιεις εναν κακομαθημενο αστουλη του κερατα!
    Πιστευω ο Μπουταρης ειναι ενα τιποτενιο ανθρωπακι, ανδρεικελο του συστηματος, που κοιταει να τσιμπησει ψυχουλα απο το τραπεζι αυτων που υπηρετει.
    Κι επειδη κατοικω, σχεδον μονιμα, στο χωριο του, ειμαι σε θεση να ακουω και να μαθαινω ολα οσα περνουν απο την κρησαρα των «χωριανων» του.
    Περα ομως απο αυτα που ακουμε, στις δυο τρεις φορες που εντελως τυχαια βρεθηκαμε σε διαλογο δεν διαπιστωσα μετριοτητα, αλλα τον καταλαβα σαν εναν ανθρωπο ιδεολογικα κατω του μετριου, μεγαλομενο αστο που δεν εχει κατι να δωσει, τενεκες δηλαδη.
    Θα μου πεις ειναι επιχειρηματιας, η οτι οι θεσσαλονικιοι τον εβγαλαν δυο φορες, και θα σου πω εχεις δικιο αλλα επεισης τρεις φορες εβγαλαν και τον φτερωτο γιατρο τροφιμο πλεον των Διαβατων.
    Δεν λεω οτι ειναι κλεφτης, και να ηθελε δεν θα μπορουσε φορα παρτιδα μετα το τραμπακουλο του Βασιλακη.
    Και μεταξυ μας, αν μου επιτρεπεις, νομιζω τον αντιμετωπιζεις οπως αντιμετωπιζουν τους παπαδες οι πολλοι συμπατριωτες μας.
    Δηλαδη και τσογλανι του κερατα αν ειναι ενας παπας τον αντιμετωπιζουν σαν «το σχημα».
    Και εξηγουμε.
    Γνωριζεις φιλε Λασκαρατε πως αντιμετωπισε ο Μπουταρης εναν εργαζομενο του, εντιμο , τιμιο, πολυ εργατικο, που δεν ειχε κανενα ψογο σαν εργατης, οταν εκεινος μετα απο εφτα χρονια δουλειας του ειπε επι λεξη, αφεντικο βαλε κατι παραπανω στο μισθο μου;
    Μονο που δεν τον εδιωξε, επειδη του ζητησε, προεραιτικα και οσα ηθελε, ψιχουλα.
    Ξερει βεβαια απο καλους τροπους, αλλα καλος τροπος, για μενα, δεν ειναι μονο να χειριζεται κανεις καλα το μαχαιροπειρουνο, καλος τροπος, κατα τη γνωμη μου, ειναι πανω απο ολα η ανθρωπια.
    Ειναι οπως ολα τα τσογλανια που εχουν ενα ονομα που, ακομα, πουλαει, και για αυτο εχουν διαφορετικη αντιμετωπηση, και που αν θα βρισκοταν σε αλλη κοινωνικη ταξη θα τα επαιρναν με τις κλωτσιες.
    Δεν μιλαω αντικειμενικα, ποτε δεν ημουν αντικειμενικος, σκεφτομαι προφανως ταξικα και συμφωνα με τη δικη μου κοινωνικη ταξη.
    Συμπαθα με που μακρυγορησα, φταινε τα τσιπουρα, φταιω κι εγω.
    Καλο βραδυ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s