ΣΥΡΙΖΑ: Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια

Όταν η Αριστερά ψαρεύει στα θολά νερά του παλαιοκομματισμού και της λαϊκής Δεξιάς

Ο  σύντροφος Κυριακάκης  του ΣΥΡΙΖΑ (δεύτερος εξ αριστερών) μετά των τοπικών αρχών

Ο σύντροφος Κυριακάκης του ΣΥΡΙΖΑ (δεύτερος εξ αριστερών) μετά των τοπικών αρχών

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Εδώ και κάποια χρόνια στην Ελλάδα η Αριστερά εμφανίζεται κατά ένα μέρος και σαν δύναμη κοινωνικής οπισθοδρόμησης, σαν έσχατο προστατευτικό ανάχωμα του Στρατού, της Αστυνομίας («έχουν κοινωνική υπεραξία»), των δικαστών («έχουμε εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη») και της Θεοκρατίας. Όμως η πτώχευση περιόρισε δραστικά την υποκρισία των Νεοελλήνων. Όταν υποφέρεις οικονομικά δεν έχεις την πολυτέλεια να ναρκισσεύεσαι, να επιδεικνύεσαι και να υποδύεσαι κάτι που δεν είσαι. Έτσι άνοιξε ο δρόμος της αυτοκριτικής, της αναθεώρησης και του στοχασμού πάνω σε πτυχές της οπισθοδρομικότητάς μας, που μας έφερε σε γενική χρεοκοπία. Μια από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης ήταν το πώς η θεομπαιξία της κοινωνικής επίδειξης του δαπανηρού θρησκευτικού γάμου, που μόνο ως ιερό μυστήριο δεν εκλαμβάνεται ούτε από τους μύστες του ούτε από τους πελάτες τους, που συχνά μαζί με τους προσκεκλημένους τους το μετατρέπουν σε γελοία ή και πρόστυχη πασαρέλα, περιορίστηκε δραστικά. Διαβάζω στα ‘ΝΕΑ’ (Ηλίας Κανέλλης, 22/3/2014): «Ανατροπή στο… ντέρμπι των γάμων Πολιτικός – Θρησκευτικός 1- 0!  Πρώτη φορά στην ελληνική ιστορία, το 2012 έγινε η μεγάλη ανατροπή λόγω και της οικονομικής κρίσης…Τα χρόνια που ακολούθησαν, ο πολιτικός γάμος κέρδιζε συνεχώς έδαφος έναντι του θρησκευτικού. Η ψαλίδα έκλεινε ώσπου, το 2012, για πρώτη φορά στην ελληνική ιστορία, οι πολιτικοί γάμοι ξεπέρασαν τους θρησκευτικούς (51,8% έναντι 48,2%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, Αύγουστος 2013). Η οικονομική κρίση, οι μεικτοί γάμοι και ο εκδυτικισμός της ελληνικής κοινωνίας, βαθμιαία, άλλαξαν τις βεβαιότητες…».

Θα περίμενε κανείς πως οι καλοπληρωμένοι βουλευτές της Αριστεράς, που μάλλον μας κοροϊδεύουν σαν παπάδες ή σαν Χρυσαυγίτες, πως δήθεν δίνουν το 20% του μισθού τους σε κοινωνικό έργο (αν το κάνουν γιατί δεν δίνουν απολογισμό ώστε να ελέγξουμε την αλήθεια του αυτοδιαφημηστικού ισχυρισμού τους;), θα ήταν στην πρωτοπορία της προώθησης των κοινωνικών θεσμών και θα ενίσχυαν με το προσωπικό τους παράδειγμα τον πολιτικό γάμο, αν μη τι άλλο ως αντίβαρο σε ένα όλο και διευρυνόμενο, με την ανοχή και τη βοήθεια όλων των κομμάτων, θεοκρατικό σύστημα. Όμως πρόσφατα, δυο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, η μεγαλοαστή μεγαλοδικηγόρος (ειδικευμένη στις αναβολές δικών) Ζωή Κωνσταντοπούλου, κόρη τ.Προέδρου ΠΑΕ Παναθηναϊκού (Γ.Βαρδινογιάννης), τέως και νυν υποψήφιου Προέδρου Δημοκρατίας, υμνητή χουντικού Αρχιεπισκόπου και τ.δικηγόρου του Αλαφούζου (πατρός), άρτι ενηλικιωθείσα (πρόσφατα κόπηκε το επίδομα ανήλικης θυγατρός που εισέπραττε η μαμά της) και ένα νεόπλουτο επαρχιωτόπουλο, ο κ.Μπάρκας από τη Φιλιππιάδα, υμνητής του μακαρίτη μητροπολίτη Πρέβεζας Μελέτιου, τ.χαμηλόμισθος δημοσιογράφος του κομματικού εντύπου ‘Αυγή’, απόφοιτος σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας ΤΕΙ Άρτας και του Εργαστηρίου Δημοσιογραφίας, παντρεύτηκαν θρησκευτικά και μάλιστα όχι σεμνά και ιδιωτικά αλλά εν χορδαίς και οργάνοις, αφού και μόνο η (προκλητικά υψηλή) βουλευτική αποζημίωση του δεύτερου υπεραρκεί για την παράσταση στο ναό και για τα σχετικά μικροαστικά και βλάχικα νταβαντούρια, στα οποία δεν μπορούν πλέον να επιδοθούν πολλοί ψηφοφόροι του, που τώρα παντρεύονται ή παντρεύουν τα παιδιά τους, πολιτικά, σεμνά και ταπεινά. Αναρωτιέμαι αν αυτός είναι ο πολιτισμός και το ήθος της Αριστεράς, με τον οποίο υποτίθεται πως θέλει να αλλάξει την κοινωνία, αν οι βουλευτές της θα είναι ο καταλύτης ή το χαλινάρι της προόδου.

Θρησκεία και οικογένεια λοιπόν στη βιτρίνα της νεοελληνικής Αριστεράς, που ανυπόμονα βιάζεται να γευτεί το δικό της κυβερνητικό Βατερλώ και βέβαια από αυτό το δίδυμο δεν μπορεί να λείψει το τρίτο σκέλος του, η Πατρίδα. Μεταφερόμαστε στη Λαμία, 12 Μαΐου 2013, ανήμερα του Τροπαιοφόρου Γεωργίου του Δρακοφονιά, στην έδρα της Μεραρχίας, ο Μητροπολίτης ‘Χρυσής Αυγής’ και Αθανασίας του Αιγάλεω και όλος ο καλός ο κόσμος του Ζητουνιού, ανησυχούν μαζί με τον τοπικό μαοϊκό βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κυριακάκη, θαμώνα συντηρητικών τοπικών συγκεντρώσεων θρησκευτικού κιτς και θαυμαστή του συγγραφικού έργου του γνωστού ραλίστα, χριστοδουλικού και λίγο νευρικού, Λαμιώτη αρχιμανδρίτη-ηγούμενου και τραγουδιστή Σάπιου, για την επαπειλούμενη απομάκρυνση της στρατιωτικής μονάδας, γιατί ως γνωστόν η Αριστερά εξανέκαθεν, στα πλαίσια του ρηξικέλευθου μοντέλου περιφερειακής οικονομικής, κοινωνικής και πολεοδομικής ανάπτυξης που προωθεί, υποστηρίζει πως κάθε πόλη θέλει και το στρατόπεδό της.

«Την ανάγκη να παραμείνει η ΜΕΡΥΠ στη Λαμία τόνισαν οι επίσημοι που παραβρέθηκαν στην έδρα της Μεραρχίας για τον εορτασμό του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου, προστάτη του στρατού ξηράς…..Δείτε στο βίντεο τι είπαν ο Στρατηγός, ο Μητροπολίτης, οι βουλευτές Σταυρογιάννης και Κυριακάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου…».

Το τι είπε ο θαυμαστής του Μάο, μπορείτε να το ακούσετε από το  βίντεο του Υστερόγραφου. Σταχυολογώ περιληπτικά πως εκεί διαμαρτύρεται για την «κατακρεούργηση των μισθών των στρατιωτικών», καταγγέλλει «εντολή της τρόικας για «αλλαγές στον αμυντικό σχεδιασμό» (sic), επισημαίνει την ανησυχία στην κοινωνία για το αν οι ένοπλες δυνάμεις μπορούν πλέον να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα του λαού (!) ανησυχεί για απειλούμενες κρίσεις και εθνικές περιπέτειες, και θεωρεί πως  ο σχεδιασμός να φύγει το στρατόπεδο συνιστά υποβάθμιση της πόλης, που θα έχει αντίκτυπο στην κοινωνία, χάριν των συμφερόντων των δανειστών (!)

Αυτές οι ανησυχίες του βουλευτή συμπίπτουν κατά ένα μέρος με την αγωνία της εθνικής έπαλξης του “onalert”, που έχει καταγγείλει (10.9.2012): «Εμμονή της τρόϊκας για τις αμυντικές δαπάνες! … Ζητούν περισσότερες περικοπές από την άμυνα, προφανώς και στις λειτουργικές δαπάνες αφού με το θέμα των μισθών έχουν κυριολεκτικά ξεζουμίσει τους στρατιωτικούς». Όμως το πατριωτικό μπλογκ, ίσως επειδή δεν ζητά ψήφους, εμφανίζεται κατά τι ειλικρινέστερο από τον «αριστερό» βουλευτή, επισημαίνοντας:  «… αρνούνται να προχωρήσουν σε…κλείσιμο στρατοπέδων…για να μην στεναχωρήσουν τη κομματική τους πελατεία…».

Τα τοπικά στρατόπεδα, όπως και τα τοπικά ρημαδο-ΤΕΙ και μικρο-Πανεπιστήμια, δεν εξυπηρετούν κατά κανόνα ούτε την Άμυνα της χώρας από την απειλή του Γαλαξία της Ανδρομέδας ούτε την Παιδεία. Εξυπηρετούν, στα πλαίσια μιας κοστοβόρας και παλιομοδίτικης (αντι)ανάπτυξης, την τοπική κομματική πελατεία, ειδικά δε τα πρώτα δεν έχουν ούτε το άλλοθι κάποιας πολιτιστικής ένεσης στις συντηρητικές επαρχιακές κοινωνίες. H ελληνική ύπαιθρος έχει ανάγκη από ορθολογικές τοπικές αναπτυξιακές υποδομές, που θα εκμεταλλευτούν τον όποιο πλούτο διαθέτει σε ανθρώπους και σε παραγωγικές δυνατότητες.

Η αλήθεια για τον «αμυντικό σχεδιασμό» και την τρόικα είναι κάπως δύσκολο να ειπωθεί ξεκάθαρα από τον κ.Κυριακάκη, γιατί τινάζει στον αέρα την «πατριωτική» στροφή του ΣΥΡΙΖΑ, που έχει κι αυτός μπει στη λέσχη των εθνικώς ανησυχούντων. Η τρόικα, στο βαθμό που στηρίζει συμφέροντα δυτικών οικονομιών και πολεμικών βιομηχανιών δεν απαιτεί το αυτονόητο, δηλαδή τη σοβαρή συρρίκνωση των αδικαιολόγητα υψηλών πολεμικών δαπανών της Ψωροκώσταινας. Διαβάζω στο αστικό ΒΗΜΑ (16/2/2012), που λέει τη δυσάρεστη αλήθεια, η οποία δεν εξυπηρετεί το μύθο των τεράστιων εθνικών κινδύνων και τους συνακόλουθους υπερεξοπλισμούς των Τσοχατζόπουλου-Παπαντωνίου και σία:

«Γιατί η τρόικα δεν προτείνει περικοπές και στις αμυντικές δαπάνες της Ελλάδας. Γερμανοί ειδικοί ασκούν κριτική στον χειρισμό του ζητήματος από τη χώρα τους. Με βάση τον πληθυσμό της Ελλάδας, οι δυνάμεις του είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερες από αυτές του γερμανικού στρατού. Ο Γιαν Γκρέμπε, ειδικός επί εξοπλιστικών θεμάτων δηλώνει: «Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα διαθέτει πάνω από 1600 τεθωρακισμένα οχήματα. Συγκριτικά, η Γερμανία διαθέτει 400 τεθωρακισμένα. Η πληθώρα τεθωρακισμένων, λαμβανομένων υπόψη του ορεινού τοπίου και της τοπογραφίας της Ελλάδας, δεν έχουν κανένα νόημα από απόψεως γεωπολιτικής ασφαλείας». Η τρόικα ελέγχει κάθε δαπάνη των Ελλήνων. … Σε εποχές κατά τις οποίες ο ελληνικός λαός κατεβαίνει στα οδοφράγματα, επειδή περικόπτονται δραστικά οι μισθοί και οι συντάξεις, επειδή οι γιατροί εξυπηρετούν μόνο επείγοντα περιστατικά και τα νοσοκομεία σχεδόν έχουν ξεμείνει από φάρμακα, αυτοί (το πλάνο δείχνει τη Μέρκελ και τον Σαρκοζί, μεταξύ άλλων) σίγουρα συζήτησαν στην πρόσφατη σύνοδο κορυφής για το πώς θα αποδεσμεύσουν την Ελλάδα από τις εξοπλιστικές συμφωνίες δισεκατομμυρίων. Κι όμως, όχι, προφανώς το αντίθετο έγινε.  Ο Ντανιέλ Κον Μπεντίτ, ευρωβουλευτής των γάλλων Πρασίνων, δηλώνει: «Τι χρειάζονται αυτή τη στιγμή οι Ελληνες τα ελικόπτερα, τα υποβρύχια και όλες αυτές τις ανοησίες». ..Για τη Γερμανία οι ελληνικές παραγγελίες τεθωρακισμένων είναι ένα καλοδεχούμενο «ντιλ», στο οποίο η σιδηρά καγκελάριος εμμένει με σιδηρά βούληση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. …Και ο γερμανικός στρατός πωλεί άφθονα υλικά και όπλα στους οικονομικά δυσπραγούντες Ελληνες. Στην έκθεση για τους εξοπλισμούς του έτους 2010, οι Ελληνες, μετά τους επίσης υπερχρεωμένους Πορτογάλους, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος αποδέκτης γερμανικών όπλων στην Ευρώπη. Η πρόεδρος της Κ.Ο. των Πρασίνων στο Ευρωκοινοβούλιο δηλώνει: «στις συστάσεις της τρόικας ….εκείνο που λείπει, είναι ένας σαφώς διατυπωμένος στόχος περικοπών στον αμυντικό προϋπολογισμό». Επισήμως, οι μεγάλες στρατιωτικές δαπάνες της Ελλάδας δικαιολογούνται με αναφορές στις συνοριακές διαφορές της με την Τουρκία. Πρόκειται για μια θέση, που οι στρατιωτικοί εμπειρογνώμονες θεωρούν ελάχιστα εύλογη. Τα όπλα έχουν μακρά παράδοση στην Ελλάδα. Μέχρι το 1974 η χώρα τελούσε υπό στρατιωτική δικτατορία.

*

ΥΓ1
Βίντεο θρησκευτικού και πατριωτικού περιεχομένου: Οι ανησυχίες Κυριακάκη στο 7:22:

ΥΓ2
Διδακτικά και αναγκαία αναγνώσματα:

 

Advertisements
This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, σκέψεις, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

11 Responses to ΣΥΡΙΖΑ: Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια

  1. Ο/Η Μητροπολίτης Ζωζώ ο Γ λέει:

    βίντεο

    http://kataskinosi-agkyra.blogspot.gr/2013/06/blog-post_9467.html
    Ο π. ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΣΑΠΙΟΣ, ηγούμενος ΙΜ Αγίου Γεωργίου Στυλίδας, τραγουδά…

    Καταχειροκροτήθηκε ο πατέρας Ιγνάτιος για το… από LAMIASTARGR

    Αναρτήθηκε από ΑΓΚΥΡΑ (Κατασκήνωση) στις 6:38 μ.μ.

    Ετικέτες Τραγουδώντας στην κατασκήνωση, Ψάχνοντας στο δίκτυο

    2 σχόλια:

    Ανώνυμος είπε…
    Υπέροχο τραγούδι με πολύ νόημα! Μου άρεσει πολύ στην κατασκήνωση όταν το λέμε.
    18 Ιουνίου 2013 – 10:58 π.μ.

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΕΡΓΑΔΙΩΤΗΣ είπε…
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΕΡΓΑΔΙΩΤΗΣ

    Μάλλον ο παλιός συνομαδάρχης και νυν Πατήρ Ιγνάτιος κάπου μπερδεύτηκε. Το τραγούδι «Γύρω μου οι άνθρωποι» στίχοι και μουσική, το έχω γράψει το 1978, έχει ηχογραφηθεί το 1979 στην συλλογή «Κιβωτός» και το 1983 στην συλλογή «Απλά και Όμορφα» στα στούντιο της ERACORD με ενορχηστρωτή τον Αμβρόσιο Χατζηαποστόλου και έχει κατατεθεί στο Υπουργείο Εσωτερικών. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
    Γιάννης Φεργαδιώτης
    12 Ιανουαρίου 2014 – 12:31 μ.μ.

    http://www.makeleio.gr/?p=178925
    “ΚΡΕΜΑΣΤΗΚΕ” ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Μπάρκας (ΕΙΚΟΝΕΣ)

    Δημοσιεύθηκε: 06/10/2014 00:31 MakelarisaComments: 3

    Το Σάββατο 4 Οκτωβρίου στον ιερό ναό του Αγίου Νικολάου στην Αρχαία Επίδαυρο, ο Κώστας Μπάρκας παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του Αναστασία Παπαϊωάννου.

    Στην Αρχαία Επίδαυρο βρέθηκαν ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, μαζί με τη σύζυγό του και τα δύο του παιδιά, ο Νίκος Βούτσης, ο Βαγγέλης Διαμαντόπουλος, η Όλγα Γεροβασίλη, ο Γιώργος Σταθάκης, ο Δημήτρης Βίτσας κ.α.

  2. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://asmodaios.wordpress.com/2013/02/14/14feb13/

    Βουλευτής Κ.Μπάρκας (ΣΥΡΙΖΑ): “Ο Μητροπολίτης Πρεβέζης, απ’ τις πιο λαμπρές προσωπικότητες της Ορθοδοξίας παγκοσμίως”

    Το παράδειγμά του και η πολύτιμη Χριστιανική παρακαταθήκη που κληρονομεί σε όλους μας, τον κατατάσσει στις πιο λαμπρές προσωπικότητες της παγκόσμιας Ορθοδοξίας».

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Καθόλου ακατανόητη, αφού εκ συστήματος ο ΣΥΡΙΖΑ συγκαλύπτει σκάνδαλα, ή προτιμά αόριστες αναφορές χωρίς ονόματα.
    Το συγκεκριμένο και το σαφές δεν ταιριάζει στο ΣΥΡΙΖΑ.

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/10/blog-post_141.html

    Ακατανόητη η αποσιώπηση από αριστερά έντυπα και ιστότοπους του χρηματισμού του πρώην υπουργού Γ. Μιχαλάκη από τον προφυλακισμένο επιχειρηματία Α. Πάλλη

    Από ΒΑΘΥ , Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014 | 1:00 μ.μ.

    Κάποια πράγματα είναι στην κυριολεξία ακατανόητα για μας. Και αναφερόμαστε στο ότι έχει εξαφανιστεί κυριολεκτικά από έντυπα και ιστότοπους η χθεσινή αποκάλυψη αναμφισβήτητων ντοκουμέντων, απ’ το περιοδικό Hot Doc, που παρουσιάζουν τον πρώην υπουργό και βουλευτή της Ν.Δ. Γιάννη Μιχαλάκη να χρηματίζεται από τον προφυλακισμόνο επιχειρηματία Αναστάσιο Πάλλη –ο οποίος υπήρξε συνιδιοκτήτης της φυλλάδας «Πρώτο Θέμα», για να μην ξεχνιόμαστε.-.

    Συγκεκριμένα το περιοδικό φέρνει στην δημοσιότητα έγγραφο που έχει συντάξει και γράψει χειρόγραφα ο ίδιος ο Α. Πάλλης με τίτλο «ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ» κείμενο που τροποποίησε και υποβλήθηκε από τον Μιχαλάκη στη βουλή, στα πλαίσια κοινοβουλευτικού ελέγχου, για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα του προφυλακισμένου επιχειρηματία.
    Φυσικά ο «εθνοπατέρας» δεν το έκανε αυτό για την «ψυχή της μάνας του». Το περιοδικό δημοσιεύει έγγραφα από το «εξοδολόγιο» του επιχειρηματία στα οποία φαίνεται να δίνονται στον νεοδημοκράτη βουλευτή 7.000 και 5.000 ευρώ.

    Εντάξει, ένα τόσο διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα είναι επόμενο να στελεχώνεται από ανάλογης ποιότητας άτομα. Αλλά είναι τόσο συνηθισμένο να αποκαλύπτεται με αναμφισβήτητα στοιχεία ότι ένας πρώην υπουργός, βουλευτής, και πρωτοκλασάτο στέλεχος της δεξιάς, δεν είναι παρά ένας έμμισθος υπάλληλος επιχειρηματία; Τουλάχιστον αστειότητα θα χαρακτηρίζαμε την άποψη ότι αν προβάλλονται τέτοια θέματα είναι λαϊκισμός και αποπροσανατολίζουν τον κόσμο απ’ τα προβλήματά του, όπως μας είπε στέλεχος αριστερού κοινοβουλευτικού κόμματος.

    Απόσπασμα από την αποκάλυψη του Hot Doc

    Οι προσπάθειες συγκάλυψης της υπόθεσης Μιχελάκη συνεχίζονται και στη Βουλή όπου πρόκειται να συζητηθεί η άρση ασυλίας του. Γίνεται η προσπάθεια να εμφανιστεί η εικόνα πως ο πρώην υπουργός κατηγορείται «για μερικά χειρόγραφα που ο καθένας μπορούσε να γράψει για να ενοχοποιήσει κάποιον».
    Δεν είναι αλήθεια. Οι δύο δικογραφίες που αφορούν την υπόθεση χρηματισμού Μιχελάκη, έχουν πληθώρα στοιχείων που τον ενοχοποιούν.

    Ο Μιχελάκης φέρεται να επισκέφθηκε τον Πάλλη στο σπίτι του, όπου παρέλαβε ποσό 7-000 ευρώ το οποίο εμφανίζεται ως αντάλλαγμα για Ερώτηση που έκανε υπέρ του Πάλλη στη Βουλή. Ένα ακόμη
    ποσό 5.000-10.000 υπάρχει στις καταστάσεις πληρωμών με το όνομα του Μιχελάκη δίπλα στη θέση του παραλήπτη, αλλά δεν υπάρχει αιτιολογία.

    Εκτός από τις καταστάσεις «πληρωμών», τον Μιχελάκη ενοχοποιούν μια κατάθεση μάρτυρα, ένα πρότυπο χειρόγραφης Ερώτησης που έγραψε ο Πάλλης και παρέδωσε στον Μιχελάκη την οποία
    μετέτρεψε στη συνέχεια σε Ερώτηση προς τη Βουλή των Ελλήνων, αλλά και η πρωτότυπη Ερώτηση που κατασχέθηκε στο σπίτι του Πάλλη. Δηλαδή ο Μιχελάκης αφού διαμόρφωσε την Ερώτηση, την
    υπέγραψε και παρέδωσε το κείμενο με την πρωτότυπη γνήσια υπογραφή στον Πάλλη ως αποδεικτικό στοιχείο.

    Παραθέτουμε ένα προς ένα τα στοιχεία της δικογραφίας που κατά τον εισαγγελέα Χάρη Δακαφώση είναι ικανά για να καθίσουν στο σκαμνί τον Μιχελάκη αν η Βουλή παίξει τον ρόλο της και σίγουρα θα
    οδηγήσουν σε δίκη τον Πάλλη ως αυτόν που δωροδόκησε τον πρώην υπουργό.

    Θα είναι παράλογο να δικάζεται επειδή φέρεται να δωροδόκησε τον Μιχελάκη, αλλά ο Μιχελάκης να μην δικαστεί επειδή δωροδοκήθηκε.

    • Ο/Η Για την κα Τσίπρα-Μπαζιάνα λέει:

      Υπάρχει αλληλοκατανόηση.
      Είχε πράγματι περισσότερα προσόντα από τις συνυποψήφιες και τους συνυποψηφίους της;

      http://www.dimokratianews.gr/content/28823/%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%BC%CE%AE%CE%BC%CE%B1-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85

      10.10.2014

      Ωραία η Αριστερά και η επίκληση των ιδεών της, αλλά όταν φτάνει η ώρα της προσωπικής αποκατάστασης, όλα πάνε περίπατο. Χαρακτηριστική η περίπτωση της συντρόφου (με σύμφωνο συμβίωσης) του Αλέξη Τσίπρα Περιστέρας Μπαζιάνα, η οποία ως εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, δηλαδή δασκάλα Πληροφορικής Δημοτικού Σχολείου, έχει αποσπαστεί -και μάλιστα με τις υπογραφές δύο υπουργών- στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

      Οπως αποκαλύπτει σήμερα η «δημοκρατία», η μητέρα των δύο παιδιών του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, αντί να μετακομίζει από σχολείο σε σχολείο και από περιοχή σε περιοχή (όπως συμβαίνει με τους περισσότερους δασκάλους), κατάφερε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να μην ξεφύγει από τα σύνορα της Αθήνας.

      Κριτήρια

      Και μπορεί μεν η κυρία Μπαζιάνα να καλύπτει τα τυπικά κριτήρια που απαιτούνται για την απόσπασή της και να μην έχει υψηλότερες αποδοχές, όμως ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό;

      Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δύο αποφάσεις, η 1η του Φεβρουαρίου του 2014 (για το σχολικό έτος 2013-2014) που υπογράφει ο τότε υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος και η δεύτερη του προηγούμενου μήνα (για το σχολικό έτος 2014-2015) με υπογραφή του νυν υπουργού Ανδρέα Λοβέρδου, είναι η μοναδική εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που παίρνει απόσπαση στο Πολυτεχνείο της Αθήνας και ειδικότερα στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Οι αιτήσεις, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν πολύ περισσότερες, αλλά στην τελική επιλογή, ως εκ θαύματος, υπερίσχυσε η σύντροφος του κ. Τσίπρα.

      Και αυτό την ώρα που ο κ. Λοβέρδος ζητά την άμεση άρση της αναλογίας μία πρόσληψη για δέκα συνταξιοδοτήσεις, προκειμένου να προχωρήσει μέσα στο 2015 σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη 15.000 εκπαιδευτικών. Ο ίδιος όμως με τις αποφάσεις του αποδυναμώνει τα σχολεία, καθώς έναν μήνα νωρίτερα υπέγραψε την απόσπαση της κυρίας Μπαζιάνα και άλλων 59 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε άλλα Ανώτατα και Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας.

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Οι επίμονα ανώνυμοι «νταβαντζήδες» του Καραμανλή Β΄, ξανάρχονται μέσω Τσίπρα.
    Τι είχες Γιάννη τι’χα πάντα

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=36938
    11 Οκτωβρίου 2014

    Γιώργος Καρελιάς

    Κλειστό στόμα, ανοιχτή κάνουλα

    Πέταξε την στρακαστρούκα προχτές ο υπαρχηγός Γιάννης Δραγασάκης: «Σήμερα αρκεί ένας ισχυρός επιχειρηματίας, ένας μεγαλοεκδότης, καμιά φορά ένας μέτριος εκδότης, ένας εφοπλιστής, ένας φίλος του πρωθυπουργού, να πάρει ένα τηλέφωνο και να ακυρωθεί ένας νόμος, να ακυρωθεί ένα πρόστιμο».

    Ακολούθησε ο συνήθης ντόρος. Όπως τότε με τους «νταβατζήδες» του Καραμανλή. Ξεσάλωσαν οι άλλοι, οι κυβερνητικοί: «Να πει τα ονόματα, αλλιώς πετάει λάσπη». Λες και δεν τα ξέρουν. Γνωστά πράγματα, πασίγνωστα και τώρα, όπως και τότε. Βράχος οι συριζαίοι. «Εμείς μιλήσαμε πολιτικά», «θα μιλήσουμε όποτε εμείς επιλέξουμε». «Δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα, θα τα πούμε όταν γίνουμε κυβέρνηση», απείλησε ο πρώτος εκτοξεύσας.

    Κάπως έτσι πέρασε ο ντόρος. Οσες φιλότιμες προσπάθειες κι αν έκαναν μερικά παπαγαλάκια (από αυτά που συνήθως δεν ξέρουν, αλλά λένε και γράφουν κάτι για να νομίζουν οι άλλοι ότι ξέρουν) να μας πείσουν ότι ο Τσίπρας «θα πει τα ονόματα που δεν είπε ο Δραγασάκης», «θα δώσει διευθύνσεις», «θα φωτογραφίσει», βράχος ο Τσίπρας. Ούτε λέξη χτες το βράδυ στη Βουλή. Ακουγε στωικά τον Σαμαρά, τον Βενιζέλο και τους λοιπούς, συκοφάντη να τον ανεβάζουν, λασπολόγο να τον κατεβάζουν, αλλά αυτός εκεί. Τσιμουδιά. Ούτε για εκδότες, ούτε για τραπεζίτες, ούτε για φίλους του πρωθυπουργού, τίποτα.

    Γιατί έτσι; Δεν ρώτησε τον Δραγασάκη να του πει; Μπορεί να μην πρόκαμε. Δεκτόν. Αλλά δεν διαβάζει ο πρόεδρος Αλέξης ούτε την «Αυγή»; Μια χαρά τα λέει (εδώ) ο διευθυντής της Νίκος Φίλης. Ούτε αυτός, βέβαια, λέει ονόματα, αλλά τα περιγράφει, τα φωτογραφίζει βρε αδερφέ. Λέει για «τραπεζίτες» (αορίστως, εδώ υπάρχουν και παλαιοί φίλοι…), για «εταιρείες πετρελαιοειδών» (κι εδώ αορίστως, γιατί;), για «μεγαλοεργολάβο και μεγαλοεκδότη» (πιο καλή η «φωτογραφία»), για τον «Τίγρη, τον εφοπλιστή και πετρελαιά». Τσουπ, να ένα όνομα, που ήθελε να πει η εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ. Όλα τα εις «…ιδης», γράφονται με γιώτα!

    Κι έτσι, διαβάζοντας την «Αυγή», ο Τσίπρας έμαθε τα ονόματα, που δεν είπε ο Δραγασάκης. Φανταζόμαστε ότι θα έκανε μια μικρή διασταύρωση (μεταξύ Δραγασάκη και Φίλη) και θα ήταν έτομος χτες το βράδυ στη Βουλή. Ήταν, αλλά… κρατήθηκε. Τίποτα.

    Όχι να το ρίξει στην ονοματολογία, βρε αδερφέ, οι αρχηγοί δεν κάνουν έτσι. Δεν είναι κουτσομπόλες της γειτονιάς, που πετάνε δυο μπηχτές για τις απέναντι και μετά την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια. Περιγράφουν αυτό που θέλουν να πουν, με στοιχεία όπως της «Αυγής», φωτογραφίζουν κι ένα-δυο πρόσωπα και πάνε παρακάτω.

    Τίποτα. Ούτε λέξη. Ακουσα όλη την ομιλία του, τσιμουδιά. Την ξαναδιάβασα μετά, μπας και μου ξέφυγε (εδώ), ούτε αράδα. Ούτε «φίλος του πρωθυπουργού», ούτε τίποτα. Περασμένα ξεχασμένα.

    Πώς καταλήγουμε; Όσο κι αν φανεί παράξενο, πολύ ευχάριστα για τον ΣΥΡΙΖΑ. Μπορεί ο Τσίπρας να κατάπιε χτες τη γλώσσα του, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τις ψήφους να συσσωρεύονται στην κάλπη του ΣΥΡΙΖΑ. Ποιος ενδιαφέρεται για «πετρελαιάδες», «μεγαλοεκδότες» και «φίλους του πρωθυπουργού», όταν όλοι προσδοκούν αυξήσεις μισθών και συντάξεων, τζάμπα πετρέλαιο, κατάργηση φόρων και τα παρόμοια;

    Μπορεί, λοιπόν, να έκλεισε χτες ο Τσίπρας το στόμα του, αλλά η κάνουλα που φέρνει ψήφους στο βαρέλι του ΣΥΡΙΖΑ παραμένει ανοιχτή.

    Όσο για τους «νταβατζήδες», από χτες τρέμουν περισσότερο. Γιατί φοβούνται ότι ο Τσίπρας, που χτες το βούλωσε, έχει κάνει κρυφές επαφές με τον πρώτο διδάξαντα Κώστα Καραμανλή, ο οποίος τον έχει ήδη συμβουλέψει πώς θα τους συντρίψει.

    Και εις άλλα με υγείαν…

  5. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Ως… ιδιορρυθμοι παντρευτηκαμε στον Δημο Αθηναιων, προς τα τελη της δεκαετιας του 1980, δινοντας και τα δυο επωνυμα στα παιδια που θα αποκτουσαμε. Εγω λυπαμαι πολυ για τα 32 ετη που ψηφιζα ανθρωπους με “επαγγελμα “αριστερος”

  6. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Χειροπέδες σε Ρώσο ιερέα -Κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών στην Κω
    22.09.2014 18:35

    Επειτα από μήνες ερευνών, συνελήφθη ο Ρώσος ιερέας που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών στην Κω. Ο Γκλεμπ Γκροζόφσκι εντοπίστηκε από την Ιντερπόλ στο Ισραήλ.

    Ο 34χρονος κατηγορείται για τη σεξουαλική κακοποίηση δύο κοριτσιών, 9 και 12 ετών, τον Ιούνιο του 2013, σε ξενοδοχείο της Κω, όπως και για τη διάπραξη πλειάδας αντίστοιχων πράξεων στην Αγία Πετρούπολη και το Λένιγκαντ, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων, RIA Novosti.

    Πέρυσι, εκδόθηκε διεθνές ένταλμα σύλληψης για τον Γκροζόφσκι, έπειτα από ρωσικό αίτημα. Τον Απρίλιο του 2014 εντοπίστηκε στο Ισραήλ και η Ρωσία ζήτησε την έκδοσή του, αλλά εκείνος έκανε αίτηση για άσυλο και υπηκοότητα στη χώρα όπου βρισκόταν. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό αν τελικά θα γίνει η έκδοση του ιερέα στην πατρίδα του έπειτα από τη σύλληψή του από την Ιντερπόλ.
    .

    Πηγή: Χειροπέδες σε Ρώσο ιερέα -Κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών στην Κω | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/171272#ixzz3FuLjKgct

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=37002
    Γιώργος Καρελιάς

    Ο «αριστερός» αυριανισμός

    Ο παλιός αυριανισμός, ο έντυπος, ήταν ξετσίπωτος. Ελεγε με μεγάλη άνεση ότι ο Μητσοτάκης ήταν συνεργάτης των Γερμανών στην Κατοχή ή ότι ο Χαρίλαος Φλωράκης είχε κότερο! Ο νεότερος αυριανισμός, πάλι έντυπος, δεν έχει τον παραμικρό ενδοιασμό να αποκαλεί τον Σαμαρά σωτήρα του τόπου (εδώ) και μετά από δυο χρόνια να έχει βρει νέο σωτήρα, τον Τσίπρα.

    Αυτός, όμως, ο αυριανισμός δεν είναι σήμερα μεγάλο πρόβλημα. Οι εφημερίδες είναι για να γράφουν ο,τι θέλουν. Παντού στον κόσμο έτσι γίνεται. Είναι το τίμημα της δημοκρατίας. Καλύτερα κίτρινος Τύπος από καθόλου ή φιμωμένο Τύπο. Ο αυριανισμός γίνεται μεγάλο πρόβλημα, όταν τον υιοθετούν τα κόμματα και οι πολιτικοί. Όπως τον υιοθέτησε το ΠΑΣΟΚ στη δεκαετία του ΄80 και αργότερα το μετάνιωσε φρικτά, γιατί στράφηκε εναντίον του.

    Σήμερα ένας νέος αυριανισμός ανατέλλει. Εκλεπτυσμένος, πονηρός, επιτηδευμένος. Εχει αριστερό πρόσημο. Ξεκινάει από τον παλιό και «σοβαρό» Δραγασάκη, περνάει στον νεόκοπο Σκουρλέτη και θα δούμε πού θα καταλήξει.

    Ο πρώτος πετάει μέσα στη Βουλή κάτι για «φίλους του πρωθυπουργού», που σχεδόν τον κάνουν ό,τι θέλουν, αλλά μετά λέει ότι «δεν είναι έτοιμος» να πει τι εννοεί. Και ο αρχηγός του, που ακολουθεί στο βήμα, το «ξεχνάει» εντελώς.

    Ο δεύτερος( Σκουρλέτης) θυμάται ξαφνικά ένα δημοσίευμα μιας εφημερίδας, που δημοσιεύθηκε πριν από ένα μήνα (εδώ) και κανείς δεν του είχε δώσει σημασία. Ευλόγως, αφού έγραφε με πάσα σοβαρότητα ότι σε ένα γάμο(!) κάποιοι πλούσιοι έκαναν έρανο(!), για να μαζέψουν λεφτά και να εξαγοράσουν βουλευτές εν όψει προεδρικής εκλογής! Ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε κάτι άλλο να συνεισφέρει στην υπόθεση, που κυριολεκτικά ξέθαψε. «Εγώ έτσι διάβασα», είπε. Η μόνη λογική εξήγηση που δίνω είναι ότι έχει γοητευθεί από την υποστήριξη που δίνει η εφημερίδα στον αρχηγό του, τον οποίο θεωρεί ισάξιο του Τίτο και του Πούτιν(την κολακεία ουδείς εμίσησε). Μπορεί, πάλι, να πείστηκε ότι ο «έρανος» έγινε, επειδή το έγραψε η επιτομή της δημοσιογραφικής σοβαρότητας στην Ελλάδα, ο Αιμίλιος Λιάτσος, που διευθύνει την εφημερίδα.

    Οσο πλησιάζουν προς την εξουσία, κάποιοι στον ΣΥΡΙΖΑ υιοθετούν μεθόδους του παλιού αυριανισμού, αφού τις ρετουσάρουν όπως εκείνοι ξέρουν. Όπως εκείνος ο παλιός αυριανισμός πέτυχε, μπορεί να πετύχει και ο δικός τους. Ας έχουν , πάντως, κατά νου ότι οι μέθοδοι αυτές, τις οποίες κάποτε η Αριστερά σύσσωμη είχε πολεμήσει, μπορεί να στραφούν κάποια στιγμή εναντίον τους.

  8. Παράθεμα: Ridicule | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  9. Ο/Η Kάποιος λέει:

    http://www.arcadiaportal.gr/news/oi-politikoi-gamoi-antagonizontai-toys-thriskeytikoys-stin-tripoli

    Οι πολιτικοί γάμοι ανταγωνίζονται τους θρησκευτικούς στην Τρίπολη

    Φεβρουάριος 03, 2017

    Τα σκαλιά του… Δημαρχείου της Τρίπολης επιλέγουν να ανεβούν αρκετά ζευγάρια για να τελέσουν τον γάμο τους, καθώς η οικονομική κρίση από τη μια αλλά και η τάση να φύγουν από τα στερεότυπα, τους οδηγούν σε πολιτικό και όχι σε θρησκευτικό γάμο.
    Όπως αναφέρει ο εξουσιοδοτημένος αντιδήμαρχος Τρίπολης για την τέλεση των πολίτικων γάμων στον Δήμο Τρίπολης, Ηλίας Τότσης, οι πολιτικοί γάμοι το τελευταίο διάστημα έχουν αυξηθεί καθώς πιθανότητα μία εγκυμοσύνη κάνει τα ζευγάρια να μην επιλέγουν τα ιερά δεσμά του γάμου στην εκκλησία αλλά να παντρευτούν στο Δημαρχείο καθώς οι διαδικασίες που χρειάζονται για την τέλεση ενός πολιτικού γάμου είναι πιο άμεσες και σαφώς πιο οικονομικές.
    Όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία του Ληξιαρχείου Τρίπολης, κατά το έτος 2015, πραγματοποιήθηκαν συνολικά (για όλο το έτος) 69 πολιτικοί γάμοι ενώ οι Θρησκευτικοί τούς ξεπέρασαν μόνο κατά μία μονάδα: έτσι, το 2015 τελέσθηκαν 70 θρησκευτικοί γάμοι στην Δήμο Τρίπολης.
    Το 2016 τώρα, οι πολιτικοί γάμοι που έγιναν στο δημαρχείο Τρίπολης ήταν 49 ενώ οι γάμοι που έγιναν στην εκκλησία έφτασαν τους 75. Βλέπουμε ότι το 2016 υπήρξε μία μείωση στην τέλεση πολιτικών γάμων και μία σταθερότητα τους θρησκευτικούς γάμους.
    Το 2017 έχει ξεκινήσει δυναμικά καθώς από την 1-1-17 έως και σήμερα έχουν τελεσθεί 20 πολιτικοί γάμοι, αριθμός-ρεκόρ για τα δεδομένα του Δημαρχείου.
    Οι πολιτικοί γάμοι, όπως αναφέρει ο κ. Τότσης, τις περισσότερες φορές επιλέγονται λόγο μιας μη προγραμματισμένης κύησης με τα ζευγάρια των Ελλήνων να δείχνουν την πρόθεήη τους να προχωρήσουν σε ένα επόμενο χρονικό διάστημα και στην τέλεση θρησκευτικού γάμου σε συνδυασμό αρκετές φορές και με τη βάπτιση του βρέφους.
    Οι πολιτικοί γάμοι γίνονται κάθε Πέμπτη στο Δημαρχείο στην οδό Λαγοπάτη και στο γραφείο δημάρχου ή και στην αίθουσα συνεδριάσεων στον ίδιο όροφο. Συνήθως τα ζευγάρια που επιλέγουν πολιτικό γάμο δεν έχουν πολλούς καλεσμένους και η μέλλουσα σύζυγος δεν φορά νυφικό, αλλά ίσως κάποιο φόρεμα. Συνήθως το ζευγάρι καλεί 10 περίπου καλεσμένους από τους οποίους δύο είναι οι μάρτυρες. Υπάρχουν όμως και τα ζευγάρια που συνοδεύονται από αρκετούς συγγενείς οι οποίοι δεν χωρούν στην αίθουσα.
    Συνήθως τα ζευγάρια που παντρεύονται στο Δημαρχείο είναι μικρής ηλικίας ενώ δεν λείπουν και αυτά που έχουν σχέσεις δεκαετιών προτού οδηγηθούν στον πολιτικό γάμο.
    Οι ηλικίες των ζευγαριών ξεκινούν από τα 20 περίπου χρόνια και φτάνουν έως και τα 70 χρόνια.
    Η οικονομική στενότητα είναι μία από τις κυριότερες αιτίες που αυξάνουν τον αριθμό των πολιτικών γάμων στη χώρα μας. Τα έξοδα ενός θρησκευτικού γάμου είναι δυσβάσταχτα για τα περισσότερα ζευγάρια σήμερα και για τον λόγο αυτόν επιλέγουν να πηγαίνουν στο Δημαρχείο και όχι στη εκκλησία. Βεβαίως, δεν είναι λίγοι εκείνοι που μετά τον πολιτικό γάμο κάνουν και τον θρησκευτικό.
    Έφη Καστραντά

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s