Αδιανόητο το «όχι στην αξιολόγηση»

Επιτέλους, σεβαστείτε  τους φορολογούμενους πολίτες που σας πληρώνουν και σας συντηρούν!


photo© elllo.org

photo© elllo.org

Στον ιδιωτικό τομέα ο εργαζόμενος βρίσκεται σε συνεχή αξιολόγηση, είτε το επιθυμεί είτε όχι, προσωπικά το θεωρώ σωστό, γιατί να προσλάβω κάποιον ο οποίος δεν ανταποκρίνεται επαρκώς στα καθήκοντά του, τη  δουλειά για την οποία προσελήφθη.

Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για όλους τους τομείς του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα, και βλέπουμε κάθε προσπάθεια εφαρμογής της αξιολόγησης προσκρούει διαρκώς και σθεναρά σε «εμπόδια» που τίθενται. Δεν κατανοώ ή μάλλον μπορώ να κατανοήσω τις συνεχείς και ατεκμηρίωτες αρνήσεις φορέων και κλάδων, διότι μετά τόσες δεκαετίες, το κράτος δημιούργησε το τερατούργημα της έννοιας του Πελατειακού και όχι του Δικαίου.

Είναι αδιανόητη η θέση του ΣΥΡΙΖΑ, ιδιαίτερα η παντελής άρνηση του ΚΚΕ «…απέναντι στην αξιολόγηση έχει να κάνει με το περιεχόμενο και τους σκοπούς που υπηρετεί. Η αξιολόγηση, που αυτό το διάστημα προωθεί η κυβέρνηση, έχει σκοπό να ενισχύσει αυτό το αστικό κράτος, να το κάνει ακόμα πιο αυταρχικό, πιο επιτελικό στην υπηρεσία της καπιταλιστικής ανάπτυξης…» -μια θέση γραφική κι αστεία, λες και ο κόσμος γνώρισε άλλη ανάπτυξη εκτός από καπιταλιστική, λες και υπάρχουν (δεν υπάρχουν και το γνωρίζει) οι προϋποθέσεις, δηλαδή, λες και έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για… σοσιαλιστική και όχι αστική διοίκηση. Αφήνω τον ΣΥΡΙΖΑ που επιθυμεί την επιστροφή όλων των δικαιωμάτων των δημοσίων υπαλλήλων, δηλαδή επιστροφή στον παράδεισο της πρωτύτερης χαώδους κατάστασης –όχι πως αυτή η κατάσταση είναι παρελθόν, αλλά θα προτιμούσα ποιο δημιουργικές προτάσεις από αυτήν την Αριστερά.

Όπως θα προτιμούσα επίσης από τους κλάδους του δημοσίου, ιδιαίτερα αυτούς της εκπαίδευσης, αντί της πλήρους άρνησης, συγκεκριμένους τρόπους και προτάσεις αξιολόγησης εάν θεωρούν τις αντίστοιχες κυβερνητικές απαράδεκτες. Δεν μπορεί εκπαιδευτικός, δάσκαλος, καθηγητής ή πρύτανης να μην αξιολογείται. Δεν μπορεί υπάλληλος για παράδειγμα στην πολεοδομία να μην αξιολογείται μετά από δεκαετίες άριστων επιδόσεων σε δοσοληψίες, λαδώματα, υπερτιμολογήσεις και παραδοσιακά «γρηγορόσημα» -Τι πράγματα είναι αυτά κύριοι (ιδιαίτερα για σας) της αριστεράς, πως μπορείτε να κλείνετε τα μάτια σε όλο αυτό τον παραλογισμό. Οι υπάλληλοι του δημοσίου (συμπεριλαμβάνω και την εκκλησία) πρέπει να λογοδοτούν σε κάθε τους βήμα, για κάθε τους ενέργεια, πρέπει για κάθε ευρώ να αποδίδονται επαρκή, έγκυρα παραστατικά σε μένα, τον ανώνυμο φορολογούμενο πολίτη. Εγώ σας πληρώνω και σας συντηρώ.

Eάν κύριοι επιζητείτε το σεβασμό του φορολογούμενου κοινού, Επιτέλους, σεβαστείτε το και Εσείς με τη σειρά σας!

Δεν υπάρχει κράτος δικαίου ή κράτος του ανεπτυγμένου κόσμου δίχως θεσμό αξιολόγησης Των Πάντων! Δεν θα έπρεπε να τίθεται καν ζήτημα αμφισβήτησης του θεσμού, παρά μόνο συζήτηση για τον ιδανικότερο τρόπο (άμεσης) εφαρμογής του.

This entry was posted in σκέψεις, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

24 απαντήσεις στο Αδιανόητο το «όχι στην αξιολόγηση»

  1. Ο/Η Αλμπιρέο λέει:

    φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό τον Γιάννη !
    Διότι πάει και αντίστροφα : τόσα χρόνια το κράτος – αφεντικό αποφεύγει να αξιολογεί, μάλλον να το πω καλύτερα δεν θέλει να αξιολογεί. Πετάει το μπαλάκι στους εργαζόμενους κάθε φορά, για να φαίνεται ότι αυτοί είναι οι … παρακωλύοντες, με τη βοήθεια πάντα βέβαια των συνεπικουρούντων συνδικαλιστών του (διότι τα τελευταία χρόνια οι συνδικαλιστές μοιάζουν να είναι δικοί του).
    Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στο δημόσιο, μια μεγάλη μερίδα τους τουλάχιστον, αυτοί που εργάζονται συνειδητά και υπεύθυνα – και είναι πολλοί, (εγώ τους θαυμάζω με τις σημερινές συνθήκες εργασίας τους), νομίζω επιζητούν την αξιολόγηση, ενδόμυχα ίσως, αυτή την έρμη την αξιολόγηση, για να δικαιωθούν κάποτε και οι αφανείς κόποι τους.
    Αλλά μια αξιολόγηση με άξιους αξιολογητές, όχι της πλάκας.

    • Ο/Η Po λέει:

      Συμφωνούμε.
      Οι συνδικαλιστές τους δεν θα έπρεπε να έχουν συγκεκριμένες προτάσεις για διαφανείς αξιοκρατικές αξιολογήσεις;
      Η άρνηση δεν οδηγεί πουθενά, ή μάλλον αφήνουν μόνη την κυβέρνηση να φτιάξει μια «τακτοποιημένη» αξιολόγηση στα μέτρα της, και στα μέτρα των επομένων κυβερνήσεων με σοβαρό κίνδυνο την διατήρηση ή την αναγέννηση του πελατειακού κράτους.

      • Ο/Η Αλμπιρέο λέει:

        Ναι, φυσικά, μα πρώτα χρειάζεται μια ριζική αναμόρφωση ο χώρος του συνδικαλισμού.
        Δεν θα πρέπει νομίζω ούτε καν να λέγεται πια συνδικαλισμός, και η λέξη πλέον προκαλεί αρνητική διάθεση και προδιάθεση.
        Ας τους πούμε για παράδειγμα απλά εκπροσώπους και ας ξεκινήσει όλη η διαδικασία από την αρχή.
        Αλλά θα πρέπει κι εκεί φυσικά να εκλέξουν οι άξιοι τους άξιους.

  2. Ο/Η blackboy1955 λέει:

    Στη διαδικασία αξιολόγησης συμμετέχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στη λειτουργία του σχολείου.
    Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών γίνεται από όλους όσους τους συναντούν στην επαγγελματική τους πορεία. Η αξιολόγηση διεξάγεται στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς.
    Η συμμετοχή είναι υποχρεωτική και ανώνυμη.
    Τους εκπαιδευτικούς αξιολογούν οι μαθητές τους, της προηγούμενης χρονιάς (40%). Ακόμα τους αξιολογούν οι συνάδελφοί τους (35%) και οι προϊστάμενοί τους (25%). [Τα ποσοστά είναι ενδεικτικά και προς διαβούλευση].

    http://axiologisiekpaideutikon.wordpress.com/%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7/

    • Ο/Η Po λέει:

      Ο Βατικιώτης κάνει μια γενικότερη ανάλυση (χειλιοειπωμένα τα περί μνημονιου-αντιμνημόνιου, ορισμένα δε βάσιμα) με βάση την αξιολόγηση και κακώς κατά την άποψή μου, δεν τάσσεται υπέρ αυτής -δεν κατάλαβα από πότε δεν πρέπει να δίνουν λογαριασμό οι δημόσιοι λειτουργοί.

      Και ο κ. Βατικιώτης τελειώνει ανάμεσα σε άλλα, με το εξής ευφάνταστο:
      «Το υπόμνημα που κατέθεσε στο υπουργείο το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης τονίζοντας ότι η αξιολόγηση μπορεί να οδηγήσει «σε απορρύθμιση την λειτουργία της δημόσιας διοίκησης»»
      … δηλαδή κατά τον Βατικιώτη η έως τώρα λειτουργία της δημόσιας διοίκησης είναι εύρυθμη και θα… απορρυθμιστεί με την αξιολόγηση; Αστεία πράγματα…
      Δεν μπορώ να πάρω στα σοβαρά αυτά που γράφει, μάλλον αστεία είναι. Φίσκα στις κοινοτοπίες.( Η κιτς εικονογράφηση του άρθρου του, τυχαία;)

  3. Ο/Η tamistas λέει:

    Αδιανόητη η ολοσχερής επικράτηση του μύθου της αξιολόγησης που προϋποθέτει ένα ανταγωνιστικό και όχι συλλογικό εργασιακό κλίμα και αγνοεί τα πάντα πέραν αυτού, όπως: αξιολόγηση σε ποιες επιδόσεις, σε ποια αντικείμενα κλπ.
    Το ίδιο αδιανόητη και η επικράτηση του μύθου περί αξιολόγησης (αξιοκρατίας και τα τοιαύτα) στον ιδιωτικό τομέα όπου, κι εκεί, το ρουσφέτι, το γλείψιμο και άλλα κακά, που αποδίδονται στον δημόσιο τομέα, πάνε κι έρχονται.
    Και κρίμα που κατά της αξιολόγησης τάσσονται μονάχα οι κατεστημένοι κομματικοί και συνδικαλιστικοί παράγοντες και παραγοντίσκοι.

  4. Παράθεμα: Αδιανόητο το «όχι στην αξιολόγηση» | Politicsonline - Πολιτική Επικοινωνία Online

  5. Ο/Η eklag λέει:

    Όταν υπεύθυνοι π.χ. πιλοτικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών ζητάνε υπογραφές ότι ενημέρωσαν το προσωπικό-χωρίς να το έχουν δει-προκειμένου να τρέξουν τα ευρωπαϊκά κονδυλιάκια κι από δω παν’ οι άλλοι,μην έχουν απαίτηση να το πείσουν για καλές προθέσεις.Ξέρουμε πια τι παίζει και πόσο σοβαρά αντιλαμβάνονται τη διαδικασία:σκασίλα τους για βελτιώσεις!
    Σύνδεση μόνο με μισθό και απολύσεις ονειρεύονται.
    Καλά ξυπνητούρια!

  6. Ο/Η ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖ λέει:

    ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΙ ΤΟΥ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΖΙΜΕΝΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ

    • Ο/Η Po λέει:

      Εφόσον όπως λέει το λινκ «Η «αξιοκρατική κατάταξη» είναι προ-αποφασισμένη με απόλυτη σαφήνεια»
      Τότε ας κάτσουν κάτω οι συνδικαλιστές και τα κόμματα τα οποία φροντίζουν για το καλό μας κι ας καταθέσουν την πρότασή τους, για να δούμε αν έχουν κάτι, τέλος πάντων, να προτείνουν. Η παντελής άρνηση αξιολόγησης είναι εκ του πονηρού, δεν αφορά τον τρόπο σκέψης μου, είναι ο κύριος λόγος της ύπαρξης της ανάρτησης.
      Όλοι θα πρέπει να αξιολογούνται, το επαναλαμβάνω.

      Επίσης το λινκ προς το τέλος αναφέρει το εξής για τους βολεμένους που δεν επιθυμούν να δουλέψουν αλλά να κάαααθονται στο δημόσιο:

      Ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση που θέλουν να επιβάλουν, δεν είναι μόνο η αναγκαία αντίσταση στη δρομολόγηση απολύσεων στο Δημόσιο.”Είναι και πάλη για ελευθερία, δημοκρατία απέναντι σε ένα βαθύ σκοταδισμό, ο οποίος εάν εγκατασταθεί στην Δημόσια Διοίκηση, στους Ο.Τ.Α. στην Υγεία, στην Παιδεία, στην Κοινωνική Πρόνοια, στοχεύει να δηλητηριάσει βαθιά την κοινωνία”.

      Τι λέτε βρε, είστε καλά;
      Η αξιολόγηση είναι θεσμός που θέλει να δηλητηριάσει βαθιά την κοινωνία;

      Κάποιοι νομίζουν ότι μας δουλεύουν.

      • Ο/Η stagon λέει:

        αν σκοπός της ανάρτησής σας ήταν να προσθέσετε ακόμη ενα λιθαράκι στο έργο της συκοφάντησης των δημ. υπαλλήλων, κατανοητό, μόνο που δεν χωράει αντίλογος, τουλάχιστον με επιχειρήματα.
        Το άρθρο μιλάει για τον συγκεκριμένο τύπο αξιολόγησης που ψηφίστηκε και όχι γενικά για αξιολόγηση. (λέει και άλλα που ευκολα προσπερνάτε)
        Προσπάθειες, πριν ψηφιστεί ο νόμος, για διάλογο με τον υπουργό, απο τις ομοσποσπονδίες έγιναν αλλά η κυβέρνηση τις απέρριψε.
        Το άρθρο επιμένει στο οτι κύριος στόχος αυτού του νόμου, μέσα απο την προαποφασισμένη ποσόστωση, δεν ειναι οι απολύσεις (αυτές τις κάνουν κι αλλιώς) αλλά η επιβολή του φόβου, του χαφιεδισμού, του ύπουλου ανταγωνισμού, του γλειψίματος και της υποταγής προς τους ανωτέρους, εν τέλει της πλήρους πειθάρχησις σε συγκεκριμένες πολιτικές.
        Ηδη, δρομολογείτε νεο μισθολόγιο, νεος νόμος για επιλογή προϊσταμένων (με συνέντευξη η οποία θα έχει μεγάλο ποσοστό βαρύτητας και όπου θα συμμετέχουν ιδιώτες) νέος κώδικας για την αυτοδιοίκηση κλπ
        Αν όλα αυτά δεν σας πείθουν οτι στόχος όλων αυτών που ψηφίζονται δεν είναι η διάλυση (του προβληματικού όπως το ξέρουμε) δημοσίου και η δημιουργία στη θέση του ενός νεκροζώντανου οργανισμού, προς μεγάλη χαρά ολιγοπολιακών συμφερόντων, και εις βάρος των συμφερόντων των πολλών (όλα θα πληρώνονται), να πω και κάτι τελευταίο.
        Γιατί όλη η επίθεση (ΜΜΕ, θεσμών, οικονομική) αφορά σχεδόν αποκλειστικά τρείς κλάδους του δημοσίου (παιδεία – υγεία – ΟΤΑ); Μήπως γιατί είναι ακριβώς οι παραγωγικοί αυτοί κλάδοι που εκεί παίζετε το »παιχνίδι»;
        Μήπως πάμε για ένα δημόσιο που θα αποτελείτε αποκλειστικά απο τους άλλους κλάδους που δεν ανέφερα;

      • Ο/Η Po λέει:

        Δεν μπορώ να πω ότι στα περισσότερα δεν έχετε δίκιο, θα ήμουν τυφλός.
        δεν αγνοώ άλλες παραμέτρους και τις συνέπειές τους, κάθε άλλο, πολλές από αυτές που αναφέρετε τα έχουμε κατά καιρούς θίξει…
        Δεν ξέρω γιατί και εάν η επίθεση ΜΜΕ, όπως λέτε, εστιάζουν στην παιδεία – υγεία – ΟΤΑ, αλλά δεν είναι και οι πλέον διαυγέστεροι τομείς, έτσι δεν είναι;;;
        Να πάρουμε την παραπαιδεία των φροντιστηρίων κ.α. Να μιλήσουμε για τις υπερτιμολογήσεις υλικών και ακριβών ιατρικών μηχανημάτων και το γενικευμένο φακελάκι στην Υγεία; Ή να μιλήσουμε για τις εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες διορισμούς ημετέρων (όλων των κομμάτων) στον ΟΤΑ, να μην προσθέσουμε σε αυτόν τις χιλιάδες «δημοτικές επιχειρήσεις» και τα κονδύλια από το 1981 που έχουν… απορροφήσει (και λογαριασμό δεν έδωσαν ποτέ) ή τη «διαχείριση» των νεκροταφείων κ.ο.κ.

        Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει και βλέπει γύρω του μυριάδες αιτίες, μυριάδες εχθρούς που τον… επιβουλεύονται.

  7. «Δεν μπορεί εκπαιδευτικός, δάσκαλος, καθηγητής ή πρύτανης να μην αξιολογείται. Δεν μπορεί υπάλληλος για παράδειγμα στην πολεοδομία να μην αξιολογείται μετά από δεκαετίες άριστων επιδόσεων σε δοσοληψίες, λαδώματα, υπερτιμολογήσεις και παραδοσιακά «γρηγορόσημα» »
    Συνέχεια..
    Δέν μπορεί υπουργός νά μήν αξιολογείται’
    Δέν μπορεί βουλευτής νά μήν αξιολογείται.
    Δέν μπορεί πρωθυπουργός νά μήν αξιολογείται
    Δέν μπορεί όλόκληρη η κυβέρνηση νά μήν αξιολογείται.
    Δέν μπορεί ο πρόεδρος τής δημοκρατείας νά μήν αξιολογείται.
    Καί μήν μού πείτε πως η αξιολόγηση τών πολιτικών τής κυβέρνησης καί τών κομμάτων γίνεται μέσω τών εκλογών. Δυστυχώς σχεδόν ολόκληρο τό εκλογικό δυναμικό τής Χώρας στερείται όχι μόνο σωστών κριτηρίων αλλά ψηφίζει κατα τό ατομικό του μικροσυμφέρον αγνοώντας τό γενικό καλό. Δέν μπορεί αποθανώντες Πρωθυπουργοί, πρόεδροι, κάτι ανακηρυχθέντες εθνάρχες, μέ ανδριάντες καί ιδρύματα π.χ. κάτι Ελ. Βενιζέλιδες, κάτι Κων. Καραμανλήδες Κάτι Γεώργ. Παπανδρέοι καί Ανδ. Παπανδρεοί νά μήν αξιολογούνται όταν μέ τίς πράξεις τους εκατέστρεψαν τήν Ελλάδα καί τής επροκάλεσαν τεράστεια καταστροφή. Σήμερα αυτοί υμνούνται ως εθνάρχες. Ντροπή. Γιά τήν εκκλησία, μέ προλάβατε. Αλλά δέν πρέπει μόνο ο κάθε παπάς, ο κάθε δεσπότης καί άλλοι νά αξιολογούνται, αλλά πρέπει νά αξιολογείται ολόκληρος ο θεσμός τής εκκλησίας καθώς καί τής θρησκείας, τής κάθε θρησκείας. Οταν ένας θεσμός όχι μόνο δέν προσφέρει καλό στήν κοινωνία αλλά επι πλέον τήν βλάπτει πρέπει νά καταργείται. Θά έπρεπε αντί τού διακοσμητικού προέδρου τήε δημοκρατείας νά υπάρχει ένα σώμα αρίστων πολιτών έχοντες αποδείξει τήν αριστεία τους καί τήν ηθική τους καί νά λειτουργεί ως σώμα αξιολόγησης τής κάθε κυβέρνησης καί νά έχει τήν δύναμη νά τήν απολύει όταν αυτή λειτουργεί ενάντια στό συμφέρον τής Χώρας καί τών πολιτών. Δέν μπορεί ο κάθε βουλευτής υπουργός καί πρωθυπουργός τούς οποίους ο πολίτης πληρώνει γιά νά τόν εξυπηρετούν νά επιβάλει νόμους ενάντια στό καλό τού πολίτη.
    Η αξιολόγηση είναι έμφυτη μέσα μας. Είναι τό μέτρο που μετράμε τόν πατέρα μας, τήν μάνα μας τόν αδερφό τήν αδερφή, τόν φίλο τόν/ τήν σύζυγο, ακόμη καί τά ίδια μας τά παιδιά. Πόσοι από εμάς πετάξαμε στόν σκουπιδοτενεκέ έναν πατέρα κυρίως, που μάς φέρθηκε άδικα? Μιά μάνα που δέν νιάστηκε γιά τό παιδί της? Μιά κοινωνία η οποία μάς αδικεί καί μάς σπρώχνει στό περιθώρειο στήν αφάνεια, στήν εξώντωση? Πόσες φορές δέν βροντοφώνάξαμε ένα ηχηρό ΟΧΙ στήν αδικία, στόν άδικο, στόν όποινδήποτε λειτούργησε ενάντια στό δικό μας καλό? Νομίζω πως τώρα, είναι καιρός νά βροντοφωνάξουμε ένα ηχηρότατο «ΕΞΩ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ……..»

  8. Ο/Η roumeliotis - kostas λέει:

    η προταση που εχω καταθεσει για την αξιολογηση ειναι η παρακατω.
    τον εργαζομενο θα τον αξιολογει μια επιτροπη στην οποια θα συμμετεχουν υπηρεσιακοι -παραγοντες- ,συναδελφοι,επιστημονες με αναλογο αντικειμενο και οι ληπτες των υπηρεσιων του κρινομενου. .
    πλειοψηφια θα ειναι οι πολιτες,οι επιτροπες θα βγαινουν με κληρωση και θα ειναι για ορισμενο χρονικο διαστημα , θα κανουν δημοσια την τοποθετηση τους.
    ετσι απλα.. κυριε ρο εισαι ιδιαιτερα εξυπνος και δεν θα με αποπαρεις για το χυμα.

    • Ο/Η Po λέει:

      βλέπεις πως όλοι μας έχουμε προτάσεις εάν το επιθυμούμε;
      Η παντελής άρνηση ορισμένων κομμάτων,φορέων, απλών υπαλλήλων και των συνδ. οργάνων τους είναι μιας άλλης λογικής. Δεν μπορεί κανείς λογικός άνθρωπος να τη δεχτεί.

  9. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    H αξιολόγηση είναι αναγκαία σε κάθε τομέα!Όμως θα πρέπει να γίνεται με πραγματικά κι αντικει-
    μενικά κριτήρια!Στο χώρο των εκπαιδευτικών είναι πρόβλημα μεγάλο κυρίως να αξιολογούνται
    από τους μαθητές και παρακινδυνευμένο,γιατί αυτοί πλειστάκις θα λειτουργήσουν με βάση συναι-
    σθηματικά κριτήρια!Επίσης κι από τους προϊσταμένους υπάρχει κίνδυνος μιας αρνητικής αξιο-
    λόγησης,γιατί αυτοί λειτουργούν με ΚΟΜΜΑΤΙΚΆ κριτήρια οι περισσότεροι,γιατί είναι διορισμέ-
    νοι με τέτοια!Το 1990 ο Μητσοτάκης δια του Σουφλιά μέσα σε ένα μεσημέρι ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΕ 350
    δ/ντές στη μέση εκπ/ση και τοποθέτησε από καταλόγους της τότε ΔΑΚΕ δικούς του!!Αυτές οι αθλιοτητες συνέχισαν με τις ΚΡΕΤΙΝΙΚΕΣ συνεντεύξεις,που διορίζονται ακόμη και τώρα οι δ/ντές
    μέσω πάλι κομματικών,συνδικαλιστικών κριτηρίων!!Προσωπικά έχω πείρα,όταν το 2002-μακαρι-
    στός τώρα- ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ συνδικαλιστής μου είχε πει:»Μην κάνεις αίτηση,γιατί δεν έχεις ΚΑΜΙΑ ελ-
    πίδα να γίνεις δ/ντής!Σαν να μού ‘λεγε ότι ΟΛΑ ήσαν κανονισμένα…….!!!!Το έχω ξαναγράψει ότι
    η αξιολόγηση είναι μια πονεμένη υπόθεση και»παρά ΚΡΕΤΙΝΟΙΣ έλλησιν»ΟΥΔΕΠΟΤΕ πρόκει-
    ται να είναι αυτή που ΠΡΕΠΕΙ!!!!!!!!!!!!!

  10. Ο/Η greekjammer λέει:

    Μα όταν το κοινωνιακό φαντασιακό της κοινωνίας είναι μολυσμένο μεχρι το μεδούλι με την κουλτούρα του βολέματος, του ωχαδερφισμού, της απαξίας της μελέτης και της γνώσης , με ναρκισσισμό και καταναλωτισμό ποιός θα αξιολογήσει ποιόν ;

    Η συζήτηση είναι αναεπικαιρη και δίνει νερό στο μύλο της ολιγαρχικής κυβέρνησης κατά την άποψη μου.

    Χρειαζόμαστε μπολιασμα της κοινωνίας με στοιχεία από άλλες κουλτούρες,

    Και μελλοντικά ναι έχει νόημα σε μια δουλειά να έχεις υποχρεωσεις και οι προιστάμενοι σου και οι συνεργαζόμενοι να συζητάνε όλοι μαζί για το αν πάει καλά η δουλειά σας. (κάτι αυτονόητο).

    Και διαβάζοντας την τελευταία πρόταση δεν μπορεί παρά να μειδιάσει κανείς… ποιά δουλειά;;;;;;
    Ποιός νεος έχει πλεον δουλειά;;;

  11. Ο/Η Comte de Toulouse λέει:

    Ενας π.χ. Μαθηματικός διδάσκει σε φροντιστήριο, δέχεται την αξιολόγηση καθημερινά, αν 10 γονείς πάνε στον ιδιοκτήτη με παράπονα παίρνει τον πούλο. Οπότε δίνει τον καλύτερο εαυτό του να διατηρεί την θέση του….
    …και όταν αργότερα διοριστεί θέλει να μην αξιολογείται, να σταυρώσει τα ποδια και να δώσει τον κακό του εαυτό, και τα παιδιά ας πάνε να τα μάθουν το απόγευμα στον συνάδελφο που αξιολογείται….
    …μόνο που έτσι οι γονείς πληρώνουν διπλά σε χρήμα και τα παιδιά διπλά σε χρόνο…

    …στα τραίνα!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s