ΣΥΡΙΖΑ: Υπηρέτης του ιερού Μεσαίωνα;

Κρατικές ιερατικές Σχολές και μισθοδοσία ιερέων στο απυρόβλητο;   

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Ο αστός Βενιζέλος ήταν πιο ριζοσπαστικός

Ο αστός Βενιζέλος ήταν πιο ριζοσπαστικός

Κύριε Ροΐδη,
Δεν θέλω να μπω στον κόπο να απαριθμήσω τις συνεχείς μεταμορφώσεις του ΣΥΡΙΖΑ στα διάφορα πεδία της πολιτικής, με αποκορύφωμα αυτά της Οικονομίας, των ατομικών δικαιωμάτων, των ώριμων δημοκρατικών μεταρρυθμίσεων και των εξοπλιστικών δαπανών. Υπάρχουν πολλοί καλύτεροι και αρμοδιότεροι από εμένα για να το κάνουν. Θα επικεντρώσω σε αυτό που είναι η εμμονή του μπλογκ μας, δηλαδή στην Εκκλησία και μάλιστα σε δυο μόνο ζητήματα, στη μισθοδοσία των κληρικών της από τον Καίσαρα και στη συντήρηση ιερών κρατικών Σχολών, και αυτά πάλι θα τα δω μόνο από μια από τις πάρα πολλές πτυχές τους, αυτήν της επιβάρυνσης του δημόσιου Ταμείου.
——Δεν ανήκω σε αυτούς που θέλουν να δουν τους ιερείς φτωχούς και πεινασμένους. Όσο κι αν αυτό θα άξιζε στους περισσότερους, που δεν έχουν κουνήσει το δαχτυλάκι τους για να πολεμήσουν με τα ακαταμάχητα ευαγγελικά όπλα την κοινωνική αδικία, δεν ξεχνώ τις οικογένειές τους, πολλές από τις οποίες είναι πολύτεκνες, αφού και τα ελέη της κοινωνίας ρέουν άφθονα στον κλήρο μέσα από δωρεές, παγκάρια, αγοραπωλησία Μυστηρίων, αφορολόγητα ή φοροληστρικά έσοδα, κρατικές παροχές, ανεξέλεγκτες φιλανθρωπίες, οι οποίες οδηγούν στον ανεξήγητο πλουτισμό των φιλεύσπλαχνων ρασοφόρων, οι οποίοι γεννοβολάνε σαν κουνέλες, ως προσφορά τάχα στην πατρίδα (που δεν μπορεί να θρέψει και να δώσει αξιοπρέπεια στα παιδιά της), αρνούμενοι να υιοθετήσουν τουλάχιστον και να σώσουν ένα πεινασμένο Αφρικανόπουλο. Θέμα να πεινάσουν οι ιερείς δεν τίθεται και γιατί η Εκκλησία τους είναι αθέμιτα ζάπλουτη και γιατί χιλιάδες πλούσιες μοναχικές γριές είναι έτοιμες να αγοράσουν μια θέση στον Παράδεισο θρέφοντάς τους, τόσο γενναιόδωρα όσο σκληρόκαρδα φέρονται στον πεινασμένο Πακιστανό. Άλλωστε η χρεοκοπημένη ρωμέικη Γη Χαναάν ρέει ακόμη για χάρη τους μέλι και γάλα από πολλές πηγές.
——Κλείνουν Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΤΕΙ, επαγγελματικές σχολές, απολύονται χιλιάδες καθηγητές και χιλιάδες φτωχοί μαθητές των δημόσιων τεχνικών σχολών, ρίχνονται τώρα βορά στους επιχειρηματίες των ιδιωτικών. Οι αντιεπιστημονικές όμως κρατικές Θεολογικές Σχολές, όπως το σκανδαλώδες «Ποιμαντικό» της οικογένειας Χριστινάκη, που ήταν να κλείσει αλλά το Υπ.Θρησκευμάτων,  των ευσεβών κυρίων Αρβανιτόπουλου και Θ.Παπαθεοδώρου (ΔΗΜΑΡ) το νεκρανάστησε, αυτές οι Σχολές των οποίων καθηγητές συνέγραψαν (κατόπιν επιστημονικής ερεύνης), τον οσιακό βίο  της σχιζοφρενούς χωριατοπούλας Ταρσούς της δια Χριστόν σαλής ή προσπάθησαν να αγιοποιήσουν τον Άγιο Δημήτριο Λέκκα και μαζί με αυτές και τα  δέκα κρατικά  εκκλησιαστικά Λύκεια, τα τρία «Ιερατικά σχολεία δεύτερης ευκαιρίας» και τα εννιά εκκλησιαστικά ΙΕΚ μένουν όλα τους ανέγγιχτα, χωρίς ο ΣΥΡΙΖΑ, που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί το Διαφωτισμό, την αποθρησκειοποίηση της Πολιτείας και της Παιδείας και την ανεξιθρησκεία, να ρίξει μισή τουφεκιά.  Το πιο προκλητικό από αυτά τα περίεργα κρατικά ιδρύματα, η κοινοβιακή Αθωνιάδα Σχολή με μόλις 22 μαθητές (σχολ. έτος 2012-’13), που «κάθε Σάββατο επισκέπτονται τα Μοναστήρια που έχουν αναλάβει την κηδεμονία τους για να προετοιμαστούν για το εβδομαδιαίο τους πρόγραμμα αλλά και για πνευματική ανάταση και αναψυχή», ένας χώρος όπου νέα παιδιά αποκόπτονται τόσο άδικα, τόσο πρόωρα, τόσο βίαια, από την κοινωνία, από την εποχή τους, από το φυσικό τους περιβάλλον και από το άλλο φύλο, λειτουργεί επιβαρύνοντας τον κρατικό προϋπολογισμό.
——Να μην κλείσει λοιπόν η Αθωνιάδα κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, που τώρα πια υπηρετείτε και εσείς πιστά μια αρχή: «Μη θίγετε τα κακώς κείμενα»; Να μην κλείσει όπως έκλεισε άρον άρον το 1971 η Ιερατική της Κορίνθου και δεν έχασε η Βενετιά βελόνι; Να μην κλείσει αυτή για την οποία ο Βασίλης Αλεξάκης, που έχει πολιτευτεί μαζί σας σε δύσκολους καιρούς, έχει πει (όχι δυστυχώς στο συνέδριό σας, στο οποίο μετείχε): «Πρόκειται για παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τα αγόρια αυτά μεγαλώνουν χωρίς να βλέπουν γυναίκες ποτέ. Αν καμιά φορά κάνουν εκδρομή στη Θεσσαλονίκη, τις βλέπουν σαν άγνωστα όντα» («ΤΑ ΝΕΑ», 27.10.2008). Να μην κλείσει αυτή που περιγράφει ο Δάσκαλος του Γένους Χριστόδουλος Παμπλέκης ο Ακαρνάν, σε απάντησή του στον αισχρό δεσπότη Διονύσιο του Πλαταμώνος το 1793, από την Λειψία όπου δεν τον έφτανε η εκδικητική μανία της Εκκλησίας: “...κάτω εις την αμπελικήν του μοναστηρίου, όχι μόνον έτρωγες και έπινες, ουδέ μόνον ετραγώδεις και εχόρευες με τας λύρας, αλλά και σαρίκι γυναικείον έβανες εις την κεφαλήν σου, και πιστολιαίς έριπτες περιπατών με τους πόδας γυμνούς έως τα γόνατα….οι καλόγκαιροι εφώναζον και σας πουτ…του σχολείου…….οι καλόγκαιροι εφώναζον και ημάς τους ιδίους πουτ…και πούσ…, το οποίον ημείς δεν το καταδεχόμεθα……Διά τούτο εδιώχθην κύριε Ντελή Δήμο (δια να μην είπω άγιε απόστολε) και όχι μόνον εγώ….όσοι δεν ευχαριστούντο εις τας ασελγείας, ακολασίας…. (Ιώσηπου Μοισιόδακος “Απολογία”, επιμ. Ά.Αγγέλου, σ.οθ΄); Να μην κλείσει η Αθωνιάδα που λειτουργεί στο άκρως νοσηρό και αυστηρώς ακατάλληλο, για νέους και ιδιαίτερα για ανήλικους, περιβάλλον του Αγίου Όρους, αυτό που κατήγγειλαν τόσοι πολλοί, ακόμη και εκ των ένδον,  με τελευταίο τον τ.μοναχό Νικόδημο;

——Ωραία λοιπόν, να μην κλείσουν οι κρατικοί ορθόδοξοι τεκέδες και μεντρεσέδες, αφού ο ΣΥΡΙΖΑ, η αξιωματική αντιπολίτευση, αυτή που λέει πως θα αλλάξει την κοινωνία, σε συμμαχία με τον κ.Καμμένο (!!!) και με την Εκκλησία (!!!), αυτή που έχει αυστηρή θεσμική υποχρέωση να προτείνει προοδευτικές μεταρρυθμίσεις, συναινεί με την απόλυτη σιωπή της και πλειοδοτεί με ασύστολες φουμαρολογίες και εκδηλώσεις φιλίας και υποταγής του αρχηγού της, της αυλής του και βουλευτών της, στο ιερατείο. Να αυξηθούν όμως οι μαθητές της Αθωνιάδας, ώστε να γίνει βιώσιμη, γιατί έκλεισαν εκατοντάδες κοσμικά εκπαιδευτήρια, τα περισσότερα από αυτά υγιή και ζωντανά σχολειά, με υπερεξαπλάσιο αριθμό μαθητών από τη μεταφυσική Σχολή των ρασοφορεμένων εφήβων. Προτείνω οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, τουλάχιστον αυτοί, οι όχι λίγοι, που πρωτοστατούν στην υποστήριξη της Εκκλησίας, αλλά και όλοι-όλες τους, που συμμετέχουν σε κουκουλώματα προκλητικών εκκλησιαστικών σκανδάλων (ακόμη κι αυτών που έχουν έλθει στο φως και ξεχάστηκαν, ακόμη κι αυτών που στιγμιαία αποκάλυψε ο ΣΔΟΕ και μετά παραπέμφθηκαν στις ελληνικές καλένδες) και αυτοί που διαπρέπουν σε ιερά καραγκιοζιλίκια, με πρώτο το μακιαβελικό αρχιεπισκοπικό πλασιέ αρχηγό τους, να γράψουν τους γιούς τους στη Σχολή, αφού τόσο πολύ εμπιστεύονται τον κλήρο. Ιδού η Ρόδος, αφού μάλιστα κατά τον υπασπιστή του κ.Τσίπρα τον κ.Ν.Παππά, από τους πρωτεύσαντες αυλικούς του συνεδρίου: «….η Εκκλησία έχει το πλεονέκτημα ότι δεν μαζεύει λεφτά για τον εαυτό της αλλά για κοινωφελείς σκοπούς (sic). Η Εκκλησία έχει παράλληλο μήνυμα με την Αριστερά’ εξήγησε» (sic).

——Έρχομαι τώρα στο δεύτερο ζήτημα. Στην προκλητική μισθοδοσία των υπαλλήλων μιας ιδιωτικής επιχείρησης με τεράστια περιουσία και αμύθητα, αφορολόγητα και ανεξέλεγκτα κέρδη, μιας επιχείρησης κρατικά επιδοτούμενης,  που βγαίνει πλουσιότερη μετά από κάθε οικονομική τραγωδία, με τη μέθοδο των εράνων, μιας επιχείρησης η οποία με τις ευλογίες του κ.Στρατούλη του ΣΥΡΙΖΑ, καταδέχεται προκειμένου να βουτάει ευρωπαϊκές κοινοτικές επιχορηγήσεις, να γράφει τις αυστηρότατες και σαφέστατες εντολές του  λαθρομετανάστη στην Αίγυπτο Χριστού στα παλιά της τα παπούτσια και να μοιράζει τρόφιμα μόνο σε Έλληνες και σε νόμιμους μετανάστες, αν και όπου το κάνει, αφού λογαριασμό για τα ξένα λεφτά δεν δίνει πουθενά.
——Η ιερή Romfea μας ενημερώνει: (13 Ιουλίου 2013): «Καμία τύχη δεν φαίνεται να έχει η πρόταση που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα “Παραπολιτικά” την οποία φέρεται να επαναφέρει η τρόικα για τη διακοπή ή τη μείωση των μισθών των κληρικών. Τα δύο κόμματα της κυβέρνησης (και ο ΣΥΡΙΖΑ ως αξιωματική αντιπολίτευση) αναγνωρίζουν την προσφορά του κλήρου και είναι σφόδρα αντίθετοι σε μία ανάλογη πρόταση, αφού τυγχάνει να γνωρίζουν καλά την προσφορά των ιερέων και τη μεγάλη στήριξη που προσφέρουν στην κοινωνία μέσω του φιλανθρωπικού και κοινωνικού έργου της Εκκλησίας». Ο κ.Ν.Παππάς και πάλι ορθώνει το ανάστημά του, αριστερή αιγίδα στις επιθέσεις των ασεβών: «Για τη δήλωση του βουλευτή της αξιωματικής αντιπολίτευσης Τάσου Κουράκη για επιβολή φορολογίας στους Χριστιανούς για τη μισθοδοσία των κληρικών έκανε λόγο για ‘απολύτως δευτερεύον θέμα’. ‘Το κράτος αυτή τη στιγμή πρέπει να καλύπτει τους μισθούς των ιερωμένων’ σημείωσε». Όμως η διακοπή της μισθοδοσίας των περισσότερων από δέκα χιλιάδες ρασοφόρων, ανάμεσά τους των υπερεκατό (!) επισκόπων, πολλών από δαύτους αντικανονικών χωρίς επισκοπή, των δυο χιλιάδων υπεράριθμων (!) εφημερίων και η πληρωμή τους από την επιχείρηση για την οποία εργάζονται, αν θεωρηθεί δηλαδή αυτό που κάνουν εργασία, γιατί οι ίδιοι, ως αυτοδιόριστοι εκπρόσωποι κάποιου θεού, ποτέ δεν δέχθηκαν να ενταχθούν στην ΑΔΕΔΥ, θα γλυτώσει αντίστοιχο αριθμό θέσεων πραγματικών και χρήσιμων (ή έστω αξιοποιήσιμων) εργαζόμενων του Δημοσίου, επιστημόνων, γιατρών, νοσοκόμων, καθηγητών, δασκάλων, αρχαιολόγων, σχολικών φυλάκων, δημοτικών υπαλλήλων κλπ. Η τρόικα το ζητά για δεύτερη φορά τώρα, το έχει υιοθετήσει και ο κ.Στουρνάρας, η ΝΔ όμως, η Χ.Α. οι Ανεξέλ και ο νεοφώτιστος ζηλωτής ΣΥΡΙΖΑ, δεν θέλουν ούτε να το σχολιάσουν. Κι ας εισπράττουν πολλοί ιερείς τρεις μισθούς, τον κρατικό εφημεριακό, το μισθό του θεολόγου σε κάποιο σχολειό και τα κέρδη από την αφορολόγητη αγοραπωλησία (Σιμωνία) της «Θείας Χάρης» μέσω των λεγόμενων Μυστηρίων, αν δεχθούμε δηλαδή πως δεν αρπάζουν κι αυτοί μερίδιο από τα αφορολόγητα (χάρις στον κ.Σημίτη) παγκάρια των Δαναϊδων, γιατί συνήθως αυτά τα λεηλατεί αποκλειστικά ο δεσπότης.
——Ο ΣΥΡΙΖΑ υποκρίνεται, σιωπά και υπόσχεται με κάποιο μαγικό ραβδί λαγούς με πετραχήλια σε όλους τους εργαζόμενους, κυρίως στους «ένστολους», των οποίων η «κοινωνική υπεραξία» αναγνωρίστηκε δια στόματος Τσίπρα, χωρίς να καταδέχεται να μας αποκαλύψει από πού θα εξοικονομήσει τους σχετικούς πόρους, αφού δεν θέλει να τα χαλάσει με κανέναν, τουναντίον συνάπτει σχέσεις ακόμη και με τον εντιμότατο κ.Θέμο Αναστασιάδη, «εκπρόσωπο Τύπου της Χ.Α.» όπως αποκλήθηκε από πολλά αριστερά μπλογκς, με τον οποίο συναγελάστηκε ο πρόεδρος και η αυλική κουστωδία του. Καθόλου τυχαίο που ο κ.Τσίπρας, ο οποίος πρωταγωνιστεί, εν λόγοις και έργοις, σε μασκαριλίκια, ενώ το κόμμα του παλεύει στήθος με στήθος με τη ΝΔ για την πρώτη θέση, ο ίδιος υπολείπεται σταθερά και μόνιμα τόσες πολλές μονάδες καταλληλότητας από έναν παλιομοδίτη υπερσυντηρητικό πρωθυπουργό, ο οποίος εφαρμόζει μια τόσο αδιέξοδη, άδικη, ανάλγητη και ακροδεξιά πολιτική. Νομίζω πως ο κ.Τσίπρας έχει ήδη επιτύχει ένα ρεκόρ μοναδικό στα πολιτικά χρονικά κι όμως μυαλό δε βάζει: «Καταλληλότερος πρωθυπουργός εμφανίζεται ο Αντώνης Σαμαράς με 30%, ο Αλέξης Τσίπρας συγκεντρώνει 12% (13.7- Metron Analysis για «Επενδυτή»).

ΥΓ
Γίγαντες και νάνοι. Από τον Ελευθέριο Βενιζέλο στον Αλέξιο Τσίπρα:

ΤΟ «ΑΝΑΘΕΜΑ» ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΤΟ 1916
(αφήγηση της Πηνελόπης Δέλτα) «Ο Βενιζέλος έβγαλε τις φωνές.»Δεν εννοώ να γίνει αυτό!», αναφώνησε. «Δε θέλω να χαθεί η απόδειξη αυτή του αναθέματος! Θα βάλω φύλακες! Εννοώ να μείνουν οι πέτρες όπως είναι, να τις βλέπουν κάθε μέρα οι περαστικοί και να ξέρουν τι ανόητα, τι μάταια πράγματα που είναι οι κατάρες της εκκλησίας!» -«Είναι όμως μια ασχήμια στο Πεδίο του Aρεως, κύριε Πρόεδρε», είπε ο πατέρας μου, που αν και παραιτημένος, δεν ξεχνούσε πως υπήρξε Δήμαρχος Αθηναίων. «Θα υποστούμε και την ασχήμια αυτή, κύριε Μπενάκη», αποκρίθηκε ο Βενιζέλος, «θα την υποστούμε για την ανατροφή του λαού, που πρέπει να μάθει την αξία της εκκλησιαστικής κατάρας όσο και της ευλογίας της, ….» (και ξέρεις Αλέξη-όπως σου μιλάει ο φίλος σου ο Τράγκας-μιλάμε για φιλελεύθερο πολιτικό των αρχών του 20ου αιώνα).

 

This entry was posted in Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

47 Responses to ΣΥΡΙΖΑ: Υπηρέτης του ιερού Μεσαίωνα;

  1. Ο/Η Παλιός λέει:

    Εκείνα τα απανωτά δημοσιεύματα των «Νέων» για τον “Iliatora of London” (το υποτίθεται «παροπλισμένο» σκάφος του προέδρου Πάνου) και τις off shore εταιρείες κάνουν τον Καμμένο να πλησιάζει ξανά τη ΝΔ.
    Η Επανάσταση της λαϊκής ακροδεξιάς τελείωσε. Η ανώμαλη συμμαχία με το ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται να πεθαίνει.
    Απλά ο ΣΥΡΙΖΑ θα τσιμπήσει Μαριά, Δημαρά και ίσως και Γιαταγάνα.
    Η Αυγούλα δεν έχει τίποτα να σχολιάσει.
    Έχασε τη φωνούλα της.
    Ο Καμμένος βρήκε κάτι και πιάστηκε, θα βρει πολλά ακόμα:

    http://www.avgi.gr/article/620129/-suntonismeno-ubreologio-kedikoglou-pasok-kata-suriza

    «Νέο Σοβιέτ από τα παλιά»

    «Οι θέσεις του συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ, ιδιαίτερα για τις Ένοπλες Δυνάμεις, την Εκκλησία, ξεπερνούν τις κόκκινες γραμμές των Ανεξάρτητων Ελλήνων» επισήμανε, μέσω social media, και ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛΛ., Π. Καμμένος, προσθέτοντας ότι οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ «θυμίζουν νέο Σοβιέτ από τα παλιά…». «Είναι η ώρα να δείξουμε στους Έλληνες, ποιοι παραμένουμε πιστοί σε ό,τι έχουμε πει, ποιοι έχουμε πρόγραμμα διακυβέρνησης», κατέληξε ο Π. Καμμένος.

    • Ο/Η Ζωζώ Χ.Σαουνάκη λέει:

      Aχ Aleksis στην άμμο χτίζεις. Aνεμομαζώματα διαολοκορπίσματα μου έλεγε ο μπαμπάς για τους γκόμενους που καβάτζωνα και είχε τόσο δίκιο.

  2. Ο/Η EmilofCrete λέει:

    Τυχαίο ή όχι, το http://www.gopetition.com/petitions/σωστε-τα-παιδικα-ιδρυματα-με-τ.html έχει ακόμα μόνο …27 (!) υπογραφές.
    Τα συμπεράσματα δικά σας…

  3. Ο/Η Aδαμάντιος Κοραής λέει:

    http://vathikokkino.com/2013/04/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CF%8D/

    Επίσκεψη Αλέξη Τσίπρα στο ‘γραφείο τύπου’ της Χρυσής Αυγής!!!

    Σκίτσο του Α. Πετρουλάκη
    Θα τους τρελάνουν τους έρμους τους οπαδούς τους εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ.

    Πάνω που ξεχάστηκαν τα φλερτ με τον Αρσένη, οι δηλώσεις στη συνάντηση με τον άγγλο πρεσβευτή και οι συναντήσεις με τον Σιμόν Πέρες, νέες απροσδόκητες αλλεπάλληλες συναντήσεις της ηγεσίας.

    Προαλειφόμενος για πρωθυπουργός, έχει πάρει σβάρνα τα συγκροτήματα του τύπου ο Τσίπρας. Γευματίζει με τον Μπόμπολα, επισκέπτεται τον ΔΟΛ και γευματίζει με τον Ψυχάρη, συναντιέται με το επιτελείο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ και του ΣΚΑΪ, «στο πλαίσιο των συναντήσεών του με ιδιοκτήτες, εκδότες, και διευθυντικά στελέχη εφημερίδων».

    Δεν έχει ακόμα ξεπεραστεί το σοκ της βάσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ από το υμνολόγιο του Τσίπρα στον Καραμανλή τον πρεσβύτερο, την άθλια ιστορική παραχάραξη που επιχείρησε, προσβάλλοντας όσους αγωνιστές έζησαν το τι σήμαινε η καραμανλική οκταετία και η δεύτερη μεταπολιτευτική επταετία, αλλά και από την ίδια την παρουσία του στην εκδήλωση προς τιμήν του ‘εθνάρχη’.

    Πρόσφατες είναι και οι επαφές με τον ακροδεξιό Καμένο στην αγωνιώδη προσπάθεια να του βγει το χαρτί της κυβέρνησης της –ούτως ειπείν- αριστεράς… Έχει εγκλωβιστεί βλέπεις στη λογική της καθήλωσης στους κοινοβουλευτικόυς “αγώνες” και της πρόσφατης δήλωσής του ότι «Η μόνη λύση είναι οι εκλογές». http://vathikokkino.com/2013/04/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CF%8D/

  4. Ο/Η atheofobos λέει:

    Η εκκλησία δεν αφόρισε μόνο μια φορά τον Βενιζέλο!
    Σχετικά γράφω στο ποστ μου:
    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
    http://www.atheofobos2.blogspot.gr/2011/11/blog-post_13.html

  5. Παράθεμα: Η πλήρης υποταγή της Κεντροαριστεράς στο παπαδαριό | ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  6. Ο/Η Πέτρος Κ. λέει:

    Δεν κινδυνεύουν μόνο τα αγόρια των θρησκευτικών σχολείων

    http://www.iefimerida.gr/node/114939#ixzz2ZIntdcFC

    Αρχιμανδρίτης στην Αλεξανδρούπολη παρενοχλούσε σεξουαλικά παιδιά κατά τη διάρκεια της εξομολόγησης

    15.07.2013 21:04

    Σε μία τραυματική εμπειρία μετατράπηκε το μυστήριο της εξομολόγησης για μικρά παιδιά στην Αλεξανδρούπολη. Ενας Αρχιμανδρίτης φέρεται πως τα παρενοχλούσε σεξουαλικά και ήδη παραπέμφθηκε στο Συνοδικό Δικαστήριο.

    Σύμφωνα με το thrakitoday.com, η διαδικασία κινήθηκε όταν περισσότεροι από 15 γονείς προσέφυγαν στην Μητρόπολη και κατέθεσαν ότι ο νεαρός Αρχιμανδρίτης θώπευε μικρά κορίτσια κατά τη διάρκεια της εξομολόγησης.

    Η Μητρόπολη κάλεσε τον Αρχιμανδρίτη σε απολογία, ενώ μετά από μια πολύωρη προανακριτική διαδικασία αποφάσισε να τον παραπέμψει στο Συνοδικό Δικαστήριο.
    .

    Πηγή: Αρχιμανδρίτης στην Αλεξανδρούπολη παρενοχλούσε σεξουαλικά παιδιά κατά τη διάρκεια της εξομολόγησης | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/114939#ixzz2ZIntdcFC

  7. Ο/Η Psycho λέει:

    Ελληνοχριστιανικά
    Σαμαράς: Γαμώ το κεφάλι μου μαλάκα

    Επικοινωνιακό φιάσκο για τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά την ώρα που ανακοίνωνε σημαντικά νέα και αναλάμβανε προσωπικά την ευθύνη για τη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση.

    Ξαφνικά οι τηλεθεατές είδαν τον πρωθυπουργό να κάνει σαρδάμ και να αποχωρεί από το πλάνο λέγοντας «Γαμώ το κεφάλι μου, μαλάκα» αποκρινόμενος από το μικρόφωνο. Αμέσως κόπηκε στο αέρα η μετάδοση του μηνύματος.

    Πηγή: http://www.parakato.gr/2013/07/video_1306.html#ixzz2ZItt12Kh

  8. Ο/Η Eωσφόρος λέει:

    http://xairete.blogspot.gr/2013/07/gay.html

    Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

    GAY Παπάδες, σε ροζ ξενοδοχείο;

    Περί τίνος ακριβώς πρόκειται, Σεβασμιότατε;

    Σόδομα και Γόμορρα σε πασίγνωστο ξενοδοχείο:
    Gey sex, παπάδων!

    Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν σε ένα από τα γνωστότερα ξενοδοχεία της χώρας…
    Λίγο η ανεβασμένη θερμοκρασία λόγω εποχής, λίγο οι -γνωστές σε πολλούς- «ιδιαιτερότητες» των πελατών, και τα κρεβάτια παίρνουν φωτιά…

    Πάντως έχει πλάκα ο καθωσπρεπισμός ορισμένων, σε σχέση με την πραγματικότητα που είναι τελείως διαφορετική…
    Να είσαι δυο μέτρα μαυροφορεμένος άντρας, με πυκνά μούσια, και να ακούγεσαι σε όλο τον όροφο βγάζοντας … γυναικείες κραυγές, δεν είναι και ότι το πιο τιμητικό…

    http://papatzides.blogspot.gr/2013/07/gay.html

    http://ipolitiki.blogspot.gr/2013/07/gay-sex.html

  9. Ο/Η Eωσφόρος λέει:

    Του Αιμίλιου Πολυγένη | Romfea.gr

    Στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ μίλησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, για τα σενάρια εκείνα που αφορούν την μισθοδοσία των κληρικών, καθώς και για την αργία της Κυριακής.

    «Δεν υπάρχει κανένα θέμα περί διακοπής της μισθοδοσίας των κληρικών, αυτή η φήμη διαδόθηκε για να προστεθεί στη γενική αναταραχή που υπάρχει, ένας ακόμη λόγος για να επιτείνουμε την ακαταστασία η οποία είναι επικίνδυνη αυτή την ώρα για την πατρίδα μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνοντας έτσι το ρεπορτάζ της Romfea.gr που έλεγε ότι δεν έχει «καμία τύχη» μια τέτοια πρόταση.

    Επίσης πρόσθεσε: «Οι κληρικοί με πράξη του Ελληνικού Κράτους, έχουν καταταγεί στην ανωτάτη αρχή του δημοσίου για την κάλυψη των δαπανών της μισθοδοσίας! Τώρα όλα τα άλλα που ακούγονται είναι εκ του πονηρού.»

    Σε άλλο σημείο ο κ. Άνθιμος απαντώντας σε όλες εκείνες τις φωνές που λένε ότι η Εκκλησία έχει περιουσία, τόνισε ότι «η Εκκλησία δεν έχει ρευστό και η περιουσία που της έχει απομείνει, είναι και αυτή δεσμευμένη από το Κράτος.»

  10. Ο/Η Aρχιεπίσκοπος Μπέμπα Μπλανς λέει:

    Δημοσιεύθηκε στις 16 Ιούλ 2013

    Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση ότι ένας νεαρός αρχιμανδρίτης στην Αλεξανδρούπολη παρενοχλούσε σεξουαλικά μικρά κορίτσια κατά τη διάρκεια της εξομολόγησης.

    • Ο/Η Σ. Βασδέκης λέει:

      Εδώ και τώρα να ποινικοποιηθεί ως κακουργηματική η εξομολόγηση παιδιών και ειδικά από Αρχιμανδρίτες
      Να θεωρούνται μάλιστα ηθικοί αυτουργοί περισσότερο οι γονείς παρά οι κακούργοι ρασοφόροι.

      • Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

        Αγαπητε μου Σταυρο, δεν ηξερα οτι παιδια υποβαλλονται στο μαρτυριο της εξομολογησης.
        Συμφωνω με αυτα που γραφεις.

      • Ο/Η athriskos λέει:

        Θεόφιλε και μάλιστα με την συνενοχή και συνεργασία δασκάλων. Το πρόβλημα είναι πολύ πιο σοβαρό απ’ όσο φαίνεται εκ πρώτης όψεως.

        Κοριτσάκι 12 ετών στην οικογένειά μας αντιμετωπίζει πρόβλημα στο σχολείο από την συμπεριφορά των συμμαθητριών της, οι οποίες την κάνουν πέρα επειδή δεν πηγαίνει στην εξομολόγηση, στο κατηχητικό και στην εκκλησία όπως εκείνες.

        Βρήκα τρόπο και συζήτησα με τα παιδιά αυτά και κόντεψα να τρελαθώ. Τα έχουν κάνει τα παιδιά ταλιμπανάκια. Μαύρισε η ψυχή μου. Και για τον λόγο αυτόν επιμένω να ισχυρίζομαι ότι το πρόβλημα της χώρας είναι περισσότερο θρησκευτικό.

        Κάνουμε μεγάλο αγώνα για να κρατάμε το κοριτσάκι μας σε ψυχολογική ισορροπία.

        Ευτυχώς όμως το ίδιο το παιδί κατάλαβε από μόνο του τι φταίει. Παρατήρησε δηλαδή ότι οι γονείς των συμμαθητριών της είναι εντελώς αμόρφωτοι άνθρωποι. Και μάλιστα ότι από ιστορία έχουν μαύρα μεσάνυχτα.

  11. Ο/Η Ένας λέει:

    Eφημερίδα Espresso-12/1/2007.

    Bορειοελλαδίτης μητροπολίτης ταξίδεψε στην Κωνσταντινούπολη με τον διάκο του «όπου πέρασαν κάποιες μέρες γεμάτες πάθος και αχαλίνωτο σεξ σε ακριβό ξενοδοχείο με θέα τον Βόσπορο»

    http://kiosk.in.gr/issue.asp?dtmIssueDate=12/1/2007&lngDtrId=11&lngPublicationID=58

  12. Ο/Η Pασπούτιν λέει:

    Oι καυγάδες μεταξύ των παπάδων βγάζουν τα άπλυτά τους στη φόρα
    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164330

    Το 1964 ομάδα πολιτών της Δράμας καταγγέλλει τον Μητροπολίτη Φίλιππο Τσορβά ότι έχει σχέσεις με τη νεαρή Μαρία. Ο Μητροπολίτης παραπέμπεται στο πρωτοβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο για Μητροπολίτες με την κατηγορία του σκανδαλισμού των πιστών. Οι κάτοικοι της περιοχής διχάζονται. Στο πλευρό του Μητροπολίτη τάσσονται με τις υπογραφές τους 16.000 πιστοί, όλοι οι δήμαρχοι της περιοχής και οι βουλευτές. Μάλιστα σε υπόμνημά τους στην Ιεραρχία αναφέρουν και τα εξής: «Είναι επιβεβλημένον να σημειωθεί ότι ο πόλεμος κατά του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου ήρχισεν αφ’ ης ημέρας εξεδιώχθη εκ Δράμας διά της Αστυνομικής Αρχής ο Ιερομόναχος Γερμανός, ο αχάριστος και αγνώμων εκείνος άνθρωπος προς τον οποίον πλουσιωτάτη παρεσχέθη η προστασία και στοργή εκ μέρους του Σεβασμιωτάτου καθ’ όλο το χρονικόν διάστημα της παραμονής του εν Δράμα. Και οι ολιγάριθμοι οπαδοί του, ήτοι ελάχισται γυναίκες, αποσπασθείσαι από τινος χρόνου από της οργανώσεως της «Ζωής» διότι λόγω του περιέργου χαρακτήρος των ουδείς εις την οργάνωσιν εκείνην είχεν ησυχίαν, εκινήθησαν κατά τρόπον σατανικόν, ή μάλλον αντιχριστιανικόν και επιχείρησαν να σαλεύσουν τα θεμέλια μιας οικογενείας. Διότι δεν συγκινήθηκαν από την προστασίαν του Σεβασμιωτάτου προς μίαν ορφανήν πατρός και μητρός κόρην την οποίαν μετά την παρασχεθείσαν προστασίαν παρέδωκε ως σύντροφον εις την ζωήν του εις νέον ιερωθέντα μετά ταύτα».

    Οι εφημερίδες των Αθηνών δημοσιεύουν αναλυτικά ρεπορτάζ σύμφωνα με τα οποία, όταν ο Μητροπολίτης χοροστατούσε στον γάμο της νεαράς Μαρίας, ξέσπασε σε δάκρυα και λιποθύμησε μέσα στο ιερό από τη συγκίνηση.

    Ο Φίλιππος Τσορβάς προσφεύγει στην Ιερά Σύνοδο διότι στον φάκελο που σχηματίζεται εναντίον του δεν κατηγορείται για συγκεκριμένο αδίκημα αλλά μόνο για σκανδαλισμό των πιστών, χωρίς όμως στο κατηγορητήριο να αναφέρεται ποιο ήταν το σκάνδαλο.

    H Σύνοδος δεν του απαντά και ο Μητροπολίτης τιμωρείται με απομάκρυνση από τον Αρχιερατικό Θρόνο τόσο από το πρωτοβάθμιο όσο και από το δευτεροβάθμιο δικαστήριο. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόεδρος του δευτεροβάθμιου δικαστηρίου ήταν ο τότε Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Παντελεήμων, ο οποίος λίγα χρόνια αργότερα, το 1967, εξαναγκάστηκε σε παραίτηση μετά το απριλιανό πραξικόπημα και με κατηγορίες για παραπτώματα ηθικής φύσεως. Μάλιστα την παραίτησή του πήρε ο Πατίλης, «β’ αντιπρόεδρος της κυβέρνησης» της χούντας, ο οποίος πήγε στο γραφείο του και του ζήτησε εκβιαστικά να παραιτηθεί.

    Ο εκπεσών Μητροπολίτης Δράμας Φίλιππος προσπάθησε το 1965 να προσφύγει, όπως ορίζει η Πατριαρχική Πράξη του 1928, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ωστόσο η Ιερά Σύνοδος δεν του το επέτρεψε.

    Ανάλογη προσπάθεια κατέβαλε και το 1977 επί Αρχιεπισκοπίας Σεραφείμ, όμως και πάλι δεν έγινε αποδεκτή.

  13. Ο/Η Mαρκήσιος ντε Σαντ λέει:

    Απίστευτο: Μητροπολίτης παίζει σε βίντεο κλιπ των Vegas [βίντεο]

    09.06.2013

    Πολλή τροφή για σχόλια και ερωτήματα δημιούργησε μητροπολίτης ο οποίος συμμετέχει σε βίντεο κλιπ του γνωστού συγκροτήματος Vegas.

    Ο λόγος για τον Επίσκοπο Απαμείας Βικέντιο ο οποίος έχει έναν μικρό ρόλο στο βίντεο κλιπ του συγκροτήματος το οποίο είναι γυρισμένο σε τρεις πόλεις των ΗΠΑ, ανάμεσά τους και η Νέα Υόρκη όπου κατοικεί ο κ. Βικέντιος.

    Οπως αναφέρει το dogma παραμένει άγνωστο εάν ο πρώην ισχυρός άνδρας της Ιεράς Μονής Αγίας Ειρήνης γνώριζε πως βιντεοσκοπείται.

    Ο Επίσκοπο Βικέντιος έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τους κόλπους της Εκκλησίας, ενώ η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου τον έχει καθαιρέσει, μαζί με τον Μητροπολίτη Τυάνων Παΐσιο, όταν οι δύο άνδρες αλληλοκατηγορήθηκαν δημόσια για οικονομικές ατασθαλείας και σεξουαλικά σκάνδαλα.
    .

    Πηγή: Απίστευτο: Μητροπολίτης παίζει σε βίντεο κλιπ των Vegas [βίντεο] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/109731#ixzz2ZMvXC7Qi

  14. Ο/Η Mαρκήσιος ντε Σαντ λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=9074
    Ράσο και δημοσιοϋπαλληλίκι;

    Της Αλεξάνδρας Μάνου

    Subject: Πρόταση εξοικονόμησης έως και 3 δισ. € ετησίως από τις δαπάνες του κράτους

    Παραμένει λοιπόν το πρόβλημα από που θα βρεθούν αυτά τα περίπου 3 δις € /ετησίως ,που χρειάζεται για να μειωθεί το Δημοσιονομικό Έλλειμμα τα επόμενα 3 χρόνια.

    Σε περίπτωση που δε το γνωρίζετε οι Ιερείς όλων των βαθμίδων και θρησκειών είναι Δ.Υ! Πληρώνονται από τους φόρους μας. Η μέση ετήσια μικτή δαπάνη για κάθε ιερέα (συμπεριλαμβάνονται και οι εργοδοτικές εισφορές) ανέρχεται σε 36.000 € (περίπου 2.800 το μήνα ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΑΠΑΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΔΟΧΕΣ). Σύμφωνα με το προϋπολογισμό το σύνολο των Ιερέων κοστίζουν έως και 3,1 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ (υπολογίζονται 84.000 ιερείς επί 13 μισθούς + επιδόματα. Αν κάποιος γνωρίζει κάποιο άλλο νούμερο για το σύνολο των ιερέων όλων των θρησκειών ας ενημερώσει).

    Συνταγματικά είναι ασύμβατο το να είναι ο ιερέας ΔΥ, εφόσον είμαστε (και καλά) ανεξίθρησκο κράτος. Επιπλέον, από όσο γνωρίζω συνιστά ποινικό αδίκημα , ένας ΔΥ να έχει επιπλέον εισοδήματα μέσω της ιδιότητάς του , τα οποία είναι και αφορολόγητα . Δηλαδή πληρώνουμε με τους φόρους μας ,τους ιερείς ν’ ασκούν τα καθήκοντά τους και επιπλέον έχουν εισοδήματα ΑΔΗΛΩΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ από κηδείες, γάμους , βαφτίσια , εράνους κτλ,. Δεν θ’ ασχοληθώ με την επιχειρηματική δραστηριότητα των ενοικίων και μετοχών τα οποία θεωρητικώς χρησιμοποιούνται για τη συντήρηση των ναών και την κοινωνική πολιτική προς απόρους.

    Ερωτώ! Επιτρέπεται στο δάσκαλο, να πουλάει βιβλία στο σχολείο και επιπλέον χωρίς να δηλώνει αυτά τα έσοδα; Στον εφοριακό να χρησιμοποιεί την ιδιότητα του ως ΔΥ και να πουλά λογιστικές υπηρεσίες στο φορολογούμενο που έχει δυσκολίες στη συμπλήρωση της δήλωσής του;

    Γιατί είναι υποχρεωμένοι όλοι ως πολίτες, άσχετα αν πιστεύουν ή είναι μέλη άλλης θρησκείας , μέρος των φόρων τους να χρησιμοποιούνται για να πληρώνονται ως Δ.Υ οι ιερείς, των οποίων τις υπηρεσίες τους μεγάλη μερίδα των πολιτών δεν κάνει ποτέ χρήση;

    Γιατί πρέπει να υποφέρει ολόκληρη η κοινωνία , όταν μια μικρή μερίδα πολιτών μας χωρίς να εξοντωθεί οικονομικά (μιας και θα συνεχίσει να έχει αφορολόγητα έσοδα από τις δραστηριότητες στους ναούς), μπορεί να συμπεριφερθεί με κοινωνική συνυπευθυνότητα και να βοηθήσει στην προσπάθεια για μείωση των ελλειμμάτων, ώστε κάποιοι συμπολίτες μας να ανακουφισθούν και να διατηρήσουν τις εργασίες τους; Και αν κάποιος παπάς σε κάποια ενορία δεν βγαίνει οικονομικά, ας το βοηθήσει το ποίμνιό του με ελεύθερη επιλογή και όχι εκβιαστικά μέσω της φορολόγησης και του κρατικού προϋπολογισμού. Αυτή η πρωτοτυπία να είναι οι ιερείς Δ.Υ , νομίζω ότι ούτε στην Ιταλία δεν συμβαίνει. Καιρός είναι να επανέλθουμε προ της άθλιας απόφασης του Ανδρέα Παπανδρέου το 1983, να γίνουν οι ιερείς Δ.Υ λόγω ανταλλάγματος προς την εκκλησία.

    Είναι μια κοινωνικά δίκαιη, συνταγματικά ορθή και φορολογικά ξεκάθαρη επιλογή που θα ωφελήσει το σύνολο των Ελλήνων……….παρακαλώ μην αρχίσουμε τους αφορισμούς και μην εμπλέκουμε τη θρησκεία με την οικονομική πραγματικότητα και τα εξαιρετικά δύσκολα δεδομένα για όλους μας.

    Πως σας φαίνεται σαν πρόταση; Να την προωθήσουμε στους φωστήρες που μας διοικούν;

  15. Ο/Η Luther λέει:

    http://www.sporeas.gr/?p=9151
    08 Νοεμβρίου 2012

    τού Γιώργου Οικονομίδη.

    ΤΑ ΡΟΖ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ, ΜΕ ΜΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ… “BIG BROTHER”.

    ……….Οικονομικές ατασθαλίες απεδείχθησαν όπου και καταγγέλθηκαν δημόσια στήν παρούσα εκπομπή. Ακούγονται γιά ποσά έως καί 200 εκατομμύρια τήν εποχή εκείνη, και ο νούς τού ανθρώπου δέν μπορεί νά τό χωρέσει από τήν στιγμή πού ο πιστός στερεί τό γάλα τών παιδιών του γιά νά συμβάλει οικονομικά στήν Εκκλησία, και τό κάνει είτε από αγαθή συνείδηση είτε για “δωροδοκία” κάποιου “αγίου” γιά νά ικανοποιήσει τά αιτήματά του… τά οποία ποτέ δέν ικανοποιούνται. Είναι λυπηρό!

    Ο τσαχπίνης Μητροπολίτης δωροδοκούσε κάποιους ή κάποιον μηνιαίως, μέ αποστολή σεβαστού ποσού χρημάτων μέσα σέ βαλιτσάκι γιά να εξαγοράζει τήν σιωπή του. Ο φόβος του ήταν μήπως και δεί τήν φωτογραφία του (πώς καί μέ ποιά περιβολή άραγε;) δημοσιευμένη. Αυτό φωτογραφίζει εμμέσως πλήν σαφώς κάποιο Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, έτσι γιά νά γνωρίζουμε καί τά τής δημοσιογραφικής αλητείας.

    Ιερείς τού Ναού, μέσα αλλά και έξω από τόν Ναό, συνέχιζαν νά αυτοαποκαλούνται ώς “τρελή” “μωρή” “κανέλα” “Λουκία” “Ντίνα” Ζαχάρω” καί άλλα κοσμητικά (ανώμαλα) ονόματα καθώς καί αναφορά σέ “ζελέ” (πού γλιστρά διότι λιπαίνει) καί οι πιστοί άκουγαν καί έβλεπαν………….

  16. Ο/Η pelekanos92 λέει:

    Μου θυμίζεται τύπους σαν της Χ.Α. που προτιμούν να βλέπουν σχολεία να κλείνουν παρά να μειώνεται ο στρατός ή η αστυνομία. Να κλείσουν δηλαδή σχολεία (τα οποία ανήκουν στο κράτος και όχι στην Εκκλησία) και να ανοίξουν τι; Δημοτικά «Ο Σύντροφος Λένιν», Γυμνάσια «Ο Κόκκινος Μάο» και Λύκεια «Ο Πατερούλης Στάλιν»; Καλώς ή κακώς, εδώ και πολλούς πολλούς αιώνες, η Εκκλησία και το έθνος (διότι τα κράτοι έρχονται και φεύγουν) είναι ένα, με την πρώτη να αποτελεί κομμάτι αναπόσπαστο -του πολιτισμού και της κοινωνίας- του άλλου. Και νομίζω πως οι νεοέλληνες, παρά τα πολλά τους ελλατώματα, είναι αρκετά νοήμονες ώστε να μπορούν να επιλέξουν την Ορθόδοξη πνευματικότητα από τον «διαφωτιστικό» «παράδεισο» της Σοβιετικής Ένωσης. Αποτελεί θυμηδία σε αυτούς που έχουν μιαν στοιχειώδη γνώση της διανόησης του σήμερα το γεγονός ότι, ενώ η – μπερδεμένη από τα τέλματα που έφερε ο Σχολαστικισμός και ο Διαφωτισμός – Δύση λοξοκοιτάει προς την (Ορθόδοξη και μη) Ανατολή (σχολές και τμήματα που μελετούν το Βυζάντιο και την Ορθοδοξία έχουν ανοίξει σε πανεπιστήμια όπως το Cambridge, η Οξφόρδη, το Winchester, το Harvard, το Stanford, τη Σορβόννη, κ.λπ.), οι Έλληνες (κάποιοι εξ αυτών, κυρίως οι αρτηριοσκληρικοί – αποκομμένοι απ’ την πραγματικότητα) παρακαλούν για τα αποφάγια της Δύσης, από τα οποία η ίδια ακόμη προσπαθεί σιγά σιγά να δραπετεύσει. Είναι αν μη τι άλλο ανόητο να περιμένουμε τη σοσιαλιστική ουτοπία (ούτε ο Καστοριάδης δεν πίστευε στο μαρξισμό) ή τον ατομικισμό του 19ου αιώνα (Ράμφος) να μας σώσει – πετώντας μάλιστα στα σκουπίδια την μοναδική πηγή κοινωνικής οντολογίας που έχουμε (ή που είχαμε κάποτε) ως λαός, την ενορία.
    Οπότε, καλό είναι να στηλιτεύουμε πότε πότε τα κακώς κείμενα, αλλά, για να χρησιμοποιήσω και μια φράση ενός οσίου, είναι καλύτερο να είμαστε μέλισσες παρά μύγες. Είναι καλύτερο δηλαδή να διαλέγουμε τα λουλούδια και να ρουφάμε τη γύρη απ’ αυτά, από το να γυρεύουμε τους απόπατους και να σκαλίζουμε τα κόπρανα.
    Αυτά τα ολίγα και σας ευχαριστώ για τη φιλοξενεία.

    Υ.Γ.:
    Αν δεν βαριέστε, ρίξτε ματιά στα παρακάτω βίντεο. Λένε αυτά που λέω παραπάνω αλλά με καλύτερη και πιο προσεγμένη και στοχαστικότερη γλώσσα:

    • Ο/Η Ζωζώ Χ.Σαπουνάκη λέει:

      Δεν φαίνεται να πολυνηστεύει ο πάτερ

      • Ο/Η pelekanos92 λέει:

        LOL!
        Λίγο η καθηστική ζωή, λίγο οι ακατάστατες ώρες φαγητού, λίγο ο λίγος ύπνος, φτιάχνεται η περιφέρεια.

      • Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

        http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=2066

        Archimandrite Accused of Sexual Harassment

        Author: Maria Arkouli

        Date Published: 7/15/2013

        Publication: Greek Reporter

        A young archimandrite in Alexandroupoli who authorities said was allegedly sexually harassing young girls during confession will be brought before a Synod Court, according to the Holy Metropolis of Alexandroupoli.

        There was no information on whether he would also face a prosecutor or a Greek court. It was reported that he apologized to a church investigator for his actions and was being represented by a well-known attorney.

        At the same time, parents’ complaints that he fondled young girls during confession were examined. The Church said it reacted swiftly to the allegations.

  17. Παράθεμα: ΣΥΡΙΖΑ: Υπηρέτης του ιερού Μεσαίωνα; | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crockorozistas

  18. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο θολός βίος του πανίσχυρου μητροπολίτη Βάρνας Πανιερότατου Κύριλλου, που βρέθηκε πριν λίγες ημέρες πνιγμένος.
    Πολυτελής ζωή, οικονομικά σκάνδαλα, έμμισθος χαφιές του κομμουνιστικού καθεστώτος.
    Ράντιζε τους φτωχούς με αγιασμό μέσα από το παράθυρο της υπερπολυτελούς του λιμουζίνας Λίνκολν

    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=2065

    Financial Misconduct

    Drowned bishop a symbol of Bulgaria’s blurred loyalties

    Author: Tsvetelia Tsolova

    Date Published: 7/16/2013

    Publication: Thomson Reuters Foundation website

    * Bishop Cyril of Varna was communist-era secret police spy

    * Built new churches but business deals raised questions

    * Orthodox Church never held him to account for past deeds

    * Bulgarians have little trust in public institutions
    ……………………

    Also among the mourners was 72-year-old Ginka Petrova. Her memories of Bishop Cyril were tied in to the 2012 Lincoln MKZ Hybrid he drove around in. The car’s price is listed now at $35,000, or five times the annual wage of the average Bulgarian.
    Petrova, who sings in a Varna church choir, recalled the bishop’s appearance in the car on Epiphany, a holy day in the Orthodox faith celebrated on Jan. 6 each year.

    ”It is a pity,” she said. ”He did not get out of the car but sprinkled people with holy water … through the car window.”

  19. Ο/Η Toυ κώλου λέει:

    Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ, δεν είμαι με κανένα κόμμα, αλλά υπάρχουν θέματα στα οποία συμφωνώ με τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως το ότι δε θέτει ζήτημα μισθοδοσίας των κληρικών», δήλωσε στην εκπομπή του Σπύρου Χαριτάτου και στον Παλμό 96,5 ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος.

    «Δώστε μας πίσω την περιουσία και θα πληρώνουμε εμείς τη μισθοδοσία», είπε ο κ. Άνθιμος, που εξέφρασε ωστόσο την αντίθεσή του με τις δηλώσεις Διαμαντόπουλου για τα «γουναράδικα».

    «Δεν είμαι καθόλου σύμφωνος με αυτά, η κοινωνία μας δε μπορεί να δέχεται τέτοιες απειλές, είναι έξω από το πλαίσιο του δημοκρατικού λόγου», σχολίασε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης.

    Σφοδρή ήταν η αντίδρασή του και για το ανοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.

    «Δεν περνάει αυτό, θα λήξει η Ελλάδα» δήλωσε, καθώς όπως είπε, είναι θέμα πίστεως και επιβάλλεται από αλλού για την αποδυνάμωση της εκκλησίας στη ζωή μας.

    «Δεν είναι το ίδιο, αλλά το ΠΑΜΕ και η Χρυσή Αυγή έχουν ολοκληρωτισμό», είπε.

    «Δε μπορεί να χάσουμε την υπόστασή μας στη λογική «δώστε τα όλα». Φεύγουν τα παιδιά μας στο εξωτερικό για δουλειά και μπαίνουν οι λαθρομετανάστες», πρόσθεσε ο κ. Άνθιμος, λέγοντας ότι δεν υπάρχουν ηγέτες.

  20. Ο/Η Γιάννης Γ.. λέει:

    Μονομερές αντικληρικαλιστικό άρθρο κατά τη γνώμη μου. Παραγνωρίζει την κοινωνική προσφορά της Εκκλησίας, τη σύνδεσή της με την κοινωνία, την τεράστια αποδοχή που έχει από το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού. Κατά τα άλλα, μεταρρυθμίσεις στις σχέσεις Εκκλησίας και Κράτους χρειάζονται,μεταρρυθμίσεις οι οποιες θα οδηγήσουν σε ένα τελικό διαχωρισμό των δύο θεσμών προς όφελος και των δύο, και κατά τη γνώμη μου περισσότερο της Εκκλησίας.
    Στην περίπτωση αυτή η Εκκλησία θα μπορούσε και θα έπρεπε να αναλάβει το κόστος μισθοδοσίας των υπαλλήλων της, αφού φυσικά η πολιτεία επιστρέψει στην Εκκλησία τα πολύ μεγάλης αξίας ακίνητα τα οποία έδωσε η Εκκλησία προκειμένου να αναλάβει η Εκκλησία τη μισθοδοσία των ιερέων. Επίσης, επειδή η τεράστια Εκκλησιαστική περιουσία δεν είναι και τόσο τεράστια όσο φημολογείται,θα μπορούσε να μπει ένας φόρος υπέρ της Εκκλησίας, τον οποίο θα πληρώνουν μόνον όσοι θέλουν να λογαριάζονται μέλη της και από την οποία θα χρηματοδοτείται η Εκκλησία. Έτσι το ζήτημα θα λήξει.Ωστόσο αν δεν πληρώνεις αυτόν το φόρο μην έχεις την απαίτηση η Εκκλησία να σε παντρέψει, να βαφτίσει τα παιδιά σου ή να σε θάψει. Οϋτε κάν κουμπάρος δεν θα μπορείς να μπεις, γιατί και αυτό εκκλησιαστικη΄πράξη είναι, αν δεν πάς πιστοποιητηικό εκκλησιαστική φορολογικής ενημερότητας. :.)
    Το βρίσκω απολύτως δίκαιο και απολύτως διαφωτιστικό. Στις Ευρωπαϊκές χώρες αυτό γίνεται εδώ και πολλά χρόνια. Φυσικά η εδώ νοοτροπία και ο διαφορετικός χαρακτήρας της ορθοδοξίας δεν θα επέτρεπε κάτι τέτοιο, αλλα θα μπορουσαμε να το δοκιμάσουμε. ..
    Όσο για τις εκκλησιαστικές σχολές, σε μεν πανεπιστημιακό επίπεδο θα μπορούσε ή και θα έπρεπε να γίνει μία συγχώνευση. Δεν πιστεύω πάντως να πιστεύουν οι συντάκτες του άρθρου να πιστεύουν ότι πρέπει να καταφηγθεί η θεολογική παιδεία σε ανώτατο επίπεδο! Αντίστοιχα πρέπει να υπάρχουν και τα εκκλησιαστικά λύκεια ως μια επιλογή ειδικού λυκείου όπως πρέπει να υπάρχουν τα καταργημένα αθλητικά, τα καλλιτεχνικά, τα μουσικά και άλλα ειδκά σχολεία.: Η Αθωνιάδα είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση που πρέπει να συζητηθεί χωριστά Πιθανότατα να ήταν σώφρων να μεταφερθεί έκτός του Όρους, καθώς οι ανάγκες που οδήγησαν κάποτε στην ίδρυσή της έχουν εκλείψει.
    Τέλος για τον ΣΥΡΙΖΑ δεν πίστευε βεβαίως κανείς πως θα έρθει στις ρήξεις που ευαγγελίζόταν όταν η εξουσία φαινόταν μακρία. Και για το μνημόνιο,επαναδιαπραγμάτευση λέει πλεον

    • Ο/Η Πρεζόνι λέει:

      η θεολογική παιδεία είναι αποκλειστικά υπόθεση της Εκκλησίας όχι του κράτους.

    • Ο/Η Αιρεσιάρχης λέει:

      Για την κοινωνική προσφορά της Εκκλησίας.
      Από το 2009.
      Έγινε τίποτα;

      http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=14969253

      Πόρισμα-καταπέλτης για την «Αλληλεγγύη»

      Της Χαράς Καλημέρη

      Τον δρόμο της δικαιοσύνης αναμένεται να πάρει η υπόθεση των άδειων ταμείων της ΜΚΟ της Εκκλησίας της Ελλάδος «Αλληλεγγύη», μετά την έκθεση – καταπέλτη της εξαμελούς Επιτροπής Ακροάσεως που συνεστήθη από την Ιερά Σύνοδο προκειμένου να συγκεντρώσει στοιχεία για την οικονομική διαχείριση στον οργανισμό τα έτη 2002- 15.5.2008.

      Η έκθεση αποδίδει ευθύνες σε 11 πρόσωπα -πρώην υψηλόβαθμα στελέχη, υπαλλήλους και συνεργάτες της «Αλληλεγγύη», αλλά και στελέχη της Οικονομικής Επιθεώρησης της Εκκλησίας- και, σύμφωνα με πληροφορίες, θα διαβιβαστεί στον εισαγγελέα, καθώς και στο υπουργείο Εξωτερικών για τη γνωστή υπόθεση των «αλλοιωμένων κοτόπουλων».

      Υπενθυμίζεται ότι η «Αλληλεγγύη» είχε λάβει από το υπουργείο Εξωτερικών επιχορήγηση ύψους 6,7 εκατ. ευρώ για επισιτιστικό πρόγραμμα προς το Ιράκ το οποίο ουδέποτε υλοποιήθηκε. Οι ευθύνες που του αποδίδονται αφορούν σε σειρά υποθέσεων (επισιτιστικό πρόγραμμα για Ιράκ και Συρία, έρανος για τα θύματα από το τσουνάμι, επιχορήγηση από την Ιερά Σύνοδο για τα θύματα του Λιβάνου, εκμίσθωση και αγορά ακινήτων κ.ά.), για τις οποίες μεγάλα ποσά «εδαπανήθησαν διά «ανοικείους δαπάνας».

      Ευθύνες
      Επίσης, αποδίδονται ευθύνες στους επιθεωρητές της Γενικής Εκκλησιαστικής Οικονομικής Επιθεωρήσεως της Εκκλησίας της Ελλάδος κ. Θεολόγο Μαρκή και Ιωάννη Πέτσο και τον προϊστάμενο κ. Ευάγγελο Μάρη στους οποίους καταλογίζεται και «δόλος» διότι διενήργησαν οικονομικό έλεγχο «όχι διά να φανερώσουν την αλήθεια, αλλά διά να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα».

      Ευθύνες για τις εγκρίσεις «ανοίκειων πληρωμών» αποδίδονται στην κ. Γεωργία Λυμπέρη, ενώ μικρότερες ευθύνες αποδίδονται στους κ. Πολυχρόνη Τσιανάκα, Βασίλειο Μαχαίρα, Ηλέκτρα Σακκέτα, Βασίλειο Πανανάκη, πρώην στελέχη ή συνεργάτες της οργάνωσης. «Ηθική ευθύνη» καταλογίζεται στον επίσκοπο Θερμοπυλών κ. Ιωάννη, πρώην πρόεδρο του Δ.Σ. της «Αλληλεγγύης», καθώς και τον μητροπολίτη Βελεστίνου κ. Δαμασκηνό, πρώην μέλος του Δ.Σ. της οργάνωσης.

  21. Ο/Η Γρηγόρης Καραγιαννίδης λέει:

    Αγαπητοί κύριοι,

    Στα περί αναθέματος του Βενιζέλου θα ήταν περισσότερο ορθό, να παρετίθετο το κείμενο, χωρίς όμως περικοπές ούτως ώστε να μη βγαίνουν λαθεμένα ή σκόπιμα συμπεράσματα. Συγκεκριμένα το κείμενο που παρατίθεται, (από το βιβλίο της Πηνελόπης Δέλτα, Ελευθέριος Βενιζέλος, εκδόσεις Ερμής, Αθήνα 2002, σ 280) έχει ως εξής, όσον αφορά στην κατακλείδα: «θα υποστούμε και την ασχήμια αυτή κ. Μπενάκη» αποκρίθηκε ο Βενιζέλος, «θα την υποστούμε για την ανατροφή του λαού, που πρέπει να μάθει την αξία της εκκλησιαστικής κατάρας όσο και της ευλογίας της, ό τ α ν γ ί ν ε τ α ι η ε κ κ λ η σ ί α ό ρ γ α ν ο π ο λ ι τ ι κ ώ ν π α θ ώ ν».
    Όπως βλέπετε η συγκεκριμένη δευτερεύουσα χρονική πρόταση αλλάζει τελείως το νόημα, το όποιο βγάζει κανείς όταν αυτή λείπει. Ο Βενιζέλος απαξιώνει την εκκλησιαστική ευλογία και κατάρα όχι λόγω των αντιεκκλησιαστικών ή αντιθρησκευτικών του πεποιθήσεων αλλά όταν βλέπει ότι η Εκκλησία γίνεται υποχείριο του Καίσαρα. Φυσικά δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που έχει διαφορετική άποψη, όσο θρησκόληπτος και αν είναι.
    ΥΓ. ο γράφων, έτυχε να έχει γνώση του συγκεκριμένου κειμένου και μπόρεσε να επισημάνει την αβλεψία(;) που παρείσεφρησε κατά λάθος(;) στο συγκεκριμένο κείμενο. Αναρωτιέται όμως: αν είχε το χρόνο και τη δυνατότητα πρόσβασης σε βιβλιοθήκες ώστε να ελέγξει και τα υπόλοιπα παρατιθέμενα κείμενα της ιστοσελίδας σας μήπως, λέω μήπως, διαπίστωνε ανάλογα «τυχαία» λάθη;

    Με τιμή
    Γρηγόρης Καραγιαννίδης

  22. Ο/Η laskaratos λέει:

    @ «ο γράφων, έτυχε να έχει γνώση του συγκεκριμένου κειμένου και μπόρεσε να επισημάνει την αβλεψία(;) που παρείσεφρησε κατά λάθος(;) στο συγκεκριμένο κείμενο. Αναρωτιέται όμως: αν είχε το χρόνο και τη δυνατότητα πρόσβασης σε βιβλιοθήκες ώστε να ελέγξει και τα υπόλοιπα παρατιθέμενα κείμενα της ιστοσελίδας σας μήπως, λέω μήπως, διαπίστωνε ανάλογα «τυχαία» λάθη;….».

    Kύριε,
    νομίζω πως στη βιασύνη σας να μας αποδώσετε προθέσεις, κάνετε βασικά λάθη:

    1. Δεν χρειάζεται καμία πρόσβαση σε βιβλιοθήκες.
    Υπάρχει λινκ το οποίο οδηγεί στο πλήρες κείμενο και έχω βάλει και αποσιωπητικά για να υποδείξω πως υπάρχει και συνέχεια.
    2. Δεν πρόκειται για λάθος. Δεν έγραψα κάτι που δεν υπήρχε στο κείμενο.
    Δεν έγραψα ολόκληρο το κείμενο, δεν υπάρχει η δυνατότητα του χώρου. Υπάρχει διαφορά.
    3. @ό τ α ν γ ί ν ε τ α ι η ε κ κ λ η σ ί α ό ρ γ α ν ο π ο λ ι τ ι κ ώ ν π α θ ώ ν».

    Μπορείτε παρακαλώ να μου υποδείξετε, με την εξαίρεση της πρώτης αποστολικής Εκκλησίας, μια περίοδο της ιστορίας της Ορθόδοξης Εκκλησίας, που να μην ήταν όργανο όχι απλών πολιτικών παθών, αλλά όργανο αισχρών τυράννων, πολλούς από τους οποίους αγιοποίησε;
    Ακόμη και τώρα δεν ντρέπεται η Εκκλησία να στέλνει κληρικούς της για να ευλογήσουν νεοναζιστικά γραφεία σατανιστών και ούτε ένας έπίσκοπος δεν αποδοκιμάζει αυτούς που έχουν διεισδύσει στο σώμα της Εκκλησίας και εμφανίζονται ως υπερασπιστές του Χριστού.
    Ο διαφημιστής του παιδεραστή δολοφόνου Στράιχερ, βουλευτής Χ.Παππάς, υποβάλλει μύνηση μαζί με το δεσπότη Πειραιά, υπερασπιζόμενος τον ανδρισμό του Χριστού που τάχα έχει την ανάγκη του και ο Παναγιώταρος με αισχρές βωμολοχίες έξω από το επίμαχο θέατρο καταδιώκει τους «βλάσφημους» καλλιτέχνες και δεν τον αποδοκιμάζει κανείς επίσκοπος.
    Η ρήση Βενιζέλου έχει επομενως καθολική διάρκεια για την Εκκλησία, που στήριξε εδώ δυο δικτατορίες και το βασιλικό θεσμό σε βάρος των δημοκρατικών πολιτών, ως όργανο των πιο φασιστικών παθών και αντιλήψεων.

    • Ο/Η Lawyer λέει:

      πρέπει να μάθει την αξία της εκκλησιαστικής κατάρας όσο και της ευλογίας της, ό τ α ν γ ί ν ε τ α ι η ε κ κ λ η σ ί α ό ρ γ α ν ο π ο λ ι τ ι κ ώ ν π α θ ώ ν».

      δηλαδή πάντα
      Το υπογράφει αυτό που είπατε αγαπητέ Λασκαράτε και η εφημερίδα του διοικητή του Αγίου Όρους
      Ανέκαθεν λέει
      http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=123795

      Καραγιάννης, Γιώργος

      Πώς η Ιεραρχία ανέκαθεν παρενέβαινε στις υποθέσεις της Πολιτείας αλλά και πώς το Κράτος προσπαθούσε να επεμβαίνει στα εκκλησιαστικά πράγματα

      Η διαπλοκή Κράτους και Εκκλησίας

      Πώς τέθηκαν τα θεμέλια της διασύνδεσης

      ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/07/2000 00:00

  23. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Αγαπητε μου Λασκαρατε, ριξε μια ματια στην πολιτικη αποφαση του συνεδριου του ΣΥΡΙΖΑ και θα δεις που θα βρει τα λεφτα ο Τσιπρας.
    Θα δεις τι αποφασιστικε για την περιουσια της εκκλησιας, για το χωρισμο κρατους εκκλησιας, για απλη αναλογικη που εγραψες οτι ο ΣΥΡΙΖΑ την εκανε γαργαρα.
    Πολυ θελω να μαθω που θα διαφωνησεις.
    Εκεινο που δεν περιμενα να επικαλεστεις ΕΣΥ, ειναι εκεινο το καταλληλοτερος, για να τα χωσεις στον Αλεξη.
    Ξερεις καλυτερα απο πολλους οτι στις δημοσκοπησεις εκεινο που δεν αλλαξε ειναι η παρασταση νικης, και η μεγαλυτερη δημοσκοπικη μπαρουφα ο καταλληλοτερος.
    Ξεχασες ποσο καταλληλοτερος ηταν ο Σιμιτης λιγο πριν την πτωση, ποσο ο Καραμανλης πριν την πτωση, ποσο ο Γιωργακης πριν την πτωση και ποσο κωλοτουμπα εκαναν ολοι μαζι αμεσως μετα τις πτωσεις.
    Και θα δουμε ποσο καταλληλοτερος θα ειναι ο Σαμαρας μετα την πτωση.
    Αμην και ποτε.

  24. Ο/Η laskaratos λέει:

    Θεόφιλε,
    η αντίρρησή μου είναι στο εξής προφανες.
    1.Αν θέλεις την απλή αναλογική, καταθέτεις σχετική πρόταση νόμου στη Βουλή, ειδικά τώρα που μόνο η ΝΔ δεν θα την ψηφίσει και θα περάσει εύκολα, χώρια που θα διασπάσεις και το κυβερνητικό μέτωπο.
    Αν την απορρίψουν κα άλλοι (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ κλπ) τους εκθέτεις ανεπανόρθωτα.
    Δεν την θέλεις όμως γιατί ελπίζεις να είσαι πρώτο κόμμα, δεν (επιδιώκεις να) έχεις συμμαχους και φέρεσαι ευκαιριακά, όπως έκανε και το ΠΑΣΟΚ δείχνοντας πως «όλοι ίδιοι είναι» και ενισχύοντας το επικίνδυνο ρεύμα της απολιτικοποίησης.

    2. Αν θέλεις τον χωρισμό Κράτους-Εκκλησίας, δεν το θάβεις σε κάποιο προγραμμα για άλλοθι, το παλεύεις ανοιχτά και ζητάς το αυτονόητο η ζάπλουτη και αφορολόγητη Εκκλησία να πληρώνει τους μισθούς των αργόμισθων, υπεράριθμων κλπ κλπ παπάδων της και δείχνεις και λίγο ενδιαφέρον να ελεγχθούν τα σκάνδαλά της που ήλθαν στο φως και ξεχάστηκαν.
    Εξυπακούεται πως δεν ανοίγεις πάρε δώσε με Αγιο Όρος, Άνθιμο κλπ κλπ κλπ και δεν λες προκλητικές μπαρούφες για παράληλους στόχους Αριστεράς και Εκκλησίας.
    Δηιουργείς κίνημα εμπνέεις και διαφωτίζεις τους νέους, τους δίνεις ιδανικά, δείχνεις πως είσαι τίμιος, τολμηρός και διαφορετικός. Αλλιώς δουλεύεις για τη Χ.Α.

    3. Μην συγκρίνεις το σήμερα με το πριν.
    Έχουμε ένα πρωθυπουργό συνυπεύθυνο για το χάλι μας που διαλύει το σύμπαν και έναν νεαρό συμπαθητικό στην εμφάνιση και άφθαρτο αρχηγό ενός ρεύματος ελπίδας που υπολείπεται σε δημοφιλία όχι 1 ή 3% αλλά πάνω από 10. Κάτι δείχνει αυτό.
    Η κουτοπονηριά και ο καιρσκοπισμός δεν κρύβονται.

    Θεόφιλε,
    το να κλείνουν οι οπαδοί των κομμάτων τα μάτια τους στην ολοφάνερη αλήθεια, δεν προσφέρει τίποτα ΄καλό.

  25. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο εκπρόσωπος των γουνέμπορων της Καστοριάς, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο αμαθής «αναρχικος» Βαγγέλης Διαμαντόπουλος που δεν μπορεί να αρθρώσει μια φράση σωστά:

    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2013/03/2012-1.html

    Ευάγγελος Διαμαντόπουλος
    ………………………

    Για όλους αυτούς τους προφανείς λόγους, οι αναγνώστες και φίλοι της ΟΔΟΥ τον επέλεξαν σαν το αδιαμφισβήτητο πρόσωπο του 2012. Άγνωστο είναι βέβαια, αν υπάρχει κάποιος από τους αναγνώστες που επέλεξε στα πρόσωπα της χρονιάς τον επαναστάτη αυτό τύπο για την κάπως από τα παλιά κίνησή του, αμέσως μετά την εκλογή του, να επισκεφτεί πρώτος και καλύτερος τον Μητροπολίτη Καστοριάς».

    Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 3 Ιανουαρίου 2013, αρ. φύλλου 673

  26. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Φιλτατε Λασκαρατε
    Δεν με νοιαζει τι ειναι αυτο το ΟΔΟ ουτε οι μπουρδες που γραφει.
    Για μπουρδες προκειται, αφου ο Διαμαντοπουλος δεν ηταν ποτε μελος ουτε ΣΥΝ ουτε φυσικα μελος ΣΥΡΙΖΑ, οπως και τα αλλα που γραφουν μακρυα ειναι απο την αληθεια.
    Με νοιαζει ομως τι λετε εσεις αφου εσας εκτιμω.
    Αγαπητε φιλε εζησα στην Καστορια την εποχη 74 μεχρι 80 δουλευοντας σαν γουνεργατης και σαν γουνοποιος.
    Εκει εκανα οικογενεια εκει γεννηθηκαν τα δυο πρωτα παιδια μου, εκει νεος τοτε »πρωτοδραστηριοποιηθηκα» πολιτικα μεσα απο το ΚΚΕ.
    Οταν εφυγα για το χωριο μου την θερμη , ο Βαγγελης Διαμαντοπουλος ηταν αγεννητος, τον γνωρισα μετα που βγηκε βουλευτης..
    Κι επιδη γνωρισα ολες τις πετρες της Καστοριας, γνωριζω προσωπα και πραματα, ειμαι σε θεση να γνωριζω ,και γνωριζω πολλα για αυτο τον νεο ανθρωπο.
    Ειναι λαθος να λες οτι ο Διαμαντοπουλος ειναι εκπροσωπος των γουνεμπορων.
    Καμια σχεση δεν εχει με τη γουνα, ασε που η γουνα ειναι πλεον φαντασμα του εαυτου της.
    Φυσικα το »αναρχικος» δεν νομιζω οτι τον μειωνει, με την εννοια πως αν οι νεοι δεν ειναι αναρχικοι τοτε τι διαολο νεοι ειναι!
    Τα γραμματα μου ειναι λιγα και ως εκ τουτου δεν ειμαι σε θεση να κρινω αν ειναι αμαθης, οπως λες, και δεν μπορει να αρθρωσει μια φραση σωστα, ομως ουτε και αυτο με νοιαζει.
    Τις λιγες φορες που βρεθηκαμε , δεν μου εδωσε τετοια εντυπωση.
    Εκεινο που με νοιαζει ειναι πως ο Διαμαντοπουλος, τεχνικος στην ερικσον και μετα στον ΟΤΕ με εξετασεις, λατρευεται κυριολεκτικα απο τους συναδελφους του και απο τους πιο εκλεκτους συντροφους του στην Καστορια.
    Οπως θα ξερεις μεχρι τωρα , στο συνεδριο αποφασισαμε πως θα πληρωνονται στο εξης οι βουλευτες, οι βουλευτες του ΣΥΡΙΖΑ εδιναν το 40% του μισθου τους 20% για το κομμα και 20% για τα κινηματα, τα υπολοιπα δικα τους.
    Ο Διαμαντοπουλος αφου δινει το 40%, κραταει τον μισθο που θα επαιρνε απο τη δουλεια του ,και τα οιπολοιπα τα διαθετει ολα στους συνεργατες του για να αγοραζουν φαρμακα οι καρκινοπαθεις και αλλοι αποροι ασθενεις, φυσικα δεν το διαφιμηζει στην Καστορια αλλα το ξερουν μονο οι καρκινο παθεις που δεχτηκαν την ανθρωπινη αυτη προσφορα.
    Αν το διαφημιζε θα εκανε παταγο στη συντηρητικη μεν , αλλα φιλοξενη φιλησυχη και συναισθηματικη κοινωνια της Καστοριας.
    Προσωπικα παιρνω αναποδες που η οργανωση της Καστοριας δεν πειθει τον Βαγγελη να το βγαλουν προς τα εξω, στην κοινωνια, για να καταλαβουν οι πολιτες πως δεν ειναι ολοι ιδιοι.
    Μαλιστα τον πρωτο καιρο επιδη ειχε λιγα φραγγα καβαντζα απο τη δουλεια του και τον στηριζαν οι γονεις του, τα εδινε ολα , τωρα ομως που δεν εχει, κραταει τον μισθο που θα επαιρνε απο τον ΟΤΕ,
    Αυτα που σου γραφω φιλε μου Λασκαρατε ειναι η καθαρη αληθεια.
    Μακαρι να ειχαμε κι αλλους τετοιους βουλευτες σαν τον Βαγγελη, γιατι απο »μορφωμενους» παραμορφωμενους που αρθρωνουν χιλιαδες προτασεις σωστα πχ Βενιζελος κλπ, γραβατωμενους, κυριλεδες φραγγατους, λυγουρηδες και για αυτο αχορταγους αρπαγες οχι μονο μποχτισαμε, αλλα μας καταντησαν εδω που ειμαστε.

    Υγ Παραλειψη μου μεγαλη που δεν τον ρωτησα για τα θρησκευτικα του πιστευω, θα το κανω στην πρωτη επαφη, αφου συμπερασματα βγαζω κυριως απο αυτα.
    Επισης θα μαθω και για το νοημα της επισκεψης του στον θρησκευτικο μπροσταροτραγο της Καστοριας.
    Υγ 2 Προσπαθω να εχω οσο μπορω τα ματια ανοιχτα, και αφου δεν λειτουργω μονος να τα εχουμε.
    Το λιγοτερο ειναι που εχουμε διαφωνιεςστο θεμα αυτο.
    Παρε ομως υποψη σου την περιπτωση, αν κανεις εσυ λαθος , δεν θα βρεις τροπο να επανορθωσεις.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ Θεόφιλε,
      Είναι βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
      Εννιά μέρες μετά την εκλογή του πήγε στον τοπικό δεσπότη, τον δομήτορα του ναού του Άη Γιώργη του ελευθερωτή στο Βίτσι.
      Νέα ήθη των βουλευτών της Αριστεράς.
      2.
      Τα μινκ ζουν μια πέρα από κάθε περιγραφή Κόλαση.
      Απίστευτη βαρβαρότητα
      Στην Ολλανδία απαγόρευσαν την εκτροφή και την εκμετάλευσή τους και δεν υπολόγισαν τις απώλειες για την Οικονομία.
      Υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις.
      Δημητηριάζεται και το περιβάλλον.
      Στο ΣΥΡΙΖΑ αλλάζουν κάθε τόσο θέση για το θέμα της γούνας.
      Εντάξει ζουν τόσοι άνθρωποι, αλλά για πόσο;
      Ο πολιτισμένος κόσμος αντιδρά.
      Ούτε μια πρόταση για βελτίωση της πανάθλιας ζωής των μινκ από την Αριστερά;
      Πιστεύω απόλυτα αυτά που λες αλλά αυτός δεν μπορεί ούτε να αναπτύξει κάποιο σκεπτικό για τη μισθοδοσία των βουλευτών.
      Δεν είναι μαθητής του Γυμνασίου, είναι βουλευτής.
      «Μίλησα μία»!
      Τι εκφράσεις είναι αυτές και πόσο τον στρίμωξαν κι αυτός να ψελλίζει σαχλαμάρες

      Εδώ οι αναρχικοί φιλόζωοι, τον βάζουν στη θέση του:
      http://antispe.squat.gr/%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1/%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B5-%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1/

      Ο ΣΥΡΙΖΑ υποκρίνεται ότι είναι με το μέρος των αναρχικών στην προσπάθειά του αφενός να καπηλευτεί εκλογικά τον αγώνα που δίνουμε και αφετέρου να τον ενσωματώσει εντός των κρατικών και νόμιμων πλαισίων.

      Σε ό,τι αφορά τη δήλωση Διαμαντόπουλου έχουμε να πούμε τα εξής:

      Πρώτον, ένας βουλευτής, δηλαδή ένα αναπόσπαστο κομμάτι του κρατικού μηχανισμού, δε μπορεί να λέγεται αναρχικός. Οι αναρχικοί ούτε ψηφίζουν στις εκλογές, ούτε είναι υποψήφιοι, ούτε θα έπαιρναν ποτέ βουλευτική θέση.

      Δεύτερον, η αναρχία δεν ταυτίζεται με κανέναν τρόπο με την άμεση δημοκρατία. Για μας η αναρχία είναι η ολική απελευθέρωση των ανθρώπων, των ζώων και της φύσης από τα δεσμά του κράτους και της κυριαρχίας. Δεν παλεύουμε για ένα κράτος αμεσοδημοκρατικό, παλεύουμε για τη ζωή και την ελευθερία κάθε έμβιου όντος, στα πλαίσια μιας απλής κοινοτικής ζωής σε σύμπνοια με τη φύση.

      Τρίτον, αυτή η ζωή και η ελευθερία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη βουλευτική δράση του Διαμαντόπουλου, ο οποίος, από την αρχή της θητείας του τον Ιούνιο, δηλώνει ανοιχτά το ενδιαφέρον του για την ανάπτυξη της βιομηχανίας γούνας στην περιοχή της Καστοριάς, με αποκορύφωμα τη συνάντησή του με τον ΣΕΓ (Σύνδεσμος Ελλήνων Γουνοποιών) και τη συμφωνία τους στην ανάγκη διεύρυνσης του ζωικού κεφάλαιου στην περιοχή· πως θα αιχμαλωτίζουν, θα σφάζουν και θα γδέρνουν περισσότερα ζώα, δηλαδή. Ο Διαμαντόπουλος είναι η ενσάρκωση αυτού που λέμε τόσα χρόνια. Είναι το κράτος μέσα από τη διαπλοκή, με το οποίο η βιομηχανία γούνας καταφέρνει να επιβιώνει σε βάρος των ζώων. Ο Διαμαντόπουλος είναι άξιος συνεχιστής των προηγούμενων βουλευτών της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στην περιοχή, Τζουκαλάγια και Πετσάλνικου, οι οποίοι στήριζαν απροκάλυπτα το γουνεμπόριο. Είναι ενδεικτικό κομμάτι της τακτικής του χαμαιλέοντα που εφαρμόζει ο ΣΥΡΙΖΑ μιας και πριν τις εκλογές, η βουλευτής Ηρώ Διώτη είχε κάνει επερώτηση στη βουλή κατά του γουνεμπορίου. Αμέσως μετά, ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ Καστοριάς έκανε ημερίδα υπέρ της γουνοποιίας ενώ στην Αθήνα διοργάνωναν παράλληλα προεκλογικές εκδηλώσεις για τα “δικαιώματα” των ζώων, προσπαθώντας να συλλέξουν τις ψήφους των φιλόζωων και όχι μόνο. Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Όμως μετά τις εκλογές έπεσαν οι μάσκες.

      Η στάση του Διαμαντόπουλου και του ΣΥΡΙΖΑ δεν αποτελεί μεμονωμένο ατόπημα ούτε του συγκεκριμένου προσώπου, ούτε του συγκεκριμένου κόμματος, αλλά αποτυπώνει πλήρως τις πάγιες θέσεις και τακτικές της αριστεράς συνολικότερα

  27. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Φιλε Σταυρο .
    Απο τη μια μου μαυρισες την ψυχη και απο την αλλη ειναι καλο που τα μαθαινω.
    Σκεψου σε περιπτωση κυβερνησης αριστερας, αν βγαλει οπως οφειλει, το μαθημα των θρησκευτικων απο τα σχολεια αμεσως, και οσοι θελουν ας στελνουν τα παιδακια στα κατηχιτικα.
    Ε ρε τι κατσαρολες θα βροντανε οι ταλιμπανοι.
    Πιο πολυ τοτε θα επαναστατησουν παρα οταν πεινασουν.
    Θελει μελετη χορτατο στομαχι και προετοιμασια.
    Για αυτο λεω, καλιο αργοτερα παρα ποτε.

  28. Ο/Η Aναρχικός του κώλου και του ΣΥΡΙΖΑ λέει:

    Απαγόρευση της εκτροφής μινκ στην Ολλανδία

    Οι οργανώσεις προστασίας των ζώων σήμερα στην Ολλανδία γιορτάζουν μία τεράστια και πολυαναμενόμενη νίκη. Η Γερουσία ψήφισε υπέρ της απαγόρευσης της εκτροφής μινκ. Η απαγόρευση θα τεθεί σε ισχύ το 2024, που σημαίνει ότι μετά από την ημερομηνία αυτή, δεν θα υπάρχουν εκτροφεία γουνοφόρων ζώων στην Ολλανδία.
    O Thomas Pietsch από το Four Paws, ειδικός σε άγρια ζώα δηλώνει: «Εάν η Ολλανδία μπορεί να απαγορεύσει την εκτροφή γουνοφόρων, μία βιομηχανία με παραγωγή 6 εκατ. βιζόν ετησίως και 159 εκτροφείς μινκ για ηθικούς λόγους, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τις άλλες χώρες να συνεχίσουν αυτή τη μορφή κακοποίησης ζώων».
    Το 1995 και το 1998 αντίστοιχες απαγορεύσεις ανακοινώθηκαν για την εκτροφή αλεπούδων και τσιντσιλά, οι οποίες τέθηκαν σε ισχύ την 1η Απριλίου 2008. Η απαγόρευση και της εκτροφής βιζόν θα βάλει τέλος σε κάθε εκτροφή γουνοφόρων ζώων στην Ολλανδία

    πηγή: (διαβάστε περισσότερα) http://www.alphafm.gr/archives/59851

  29. Ο/Η Aναρχικός του κώλου και του ΣΥΡΙΖΑ λέει:

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=27054949

    Ελευθέρωσαν 52.000 μινκ στην Καστοριά

    Αγνωστοι εισέβαλαν τα ξημερώματα της Παρασκευής και του Σαββάτου σε μονάδες εκτροφής στο Χιλιόδεντρο και στη Σιάτιστα, άνοιξαν τα κλουβιά και άφησαν τα ζώα να πλημμυρίσουν» τον κάμπο

    Γιγάντια επιχείρηση περισυλλογής των απελευθερωμένων ζώων έχει ξεκινήσει στον κάμπο της Καστοριάς

    Πάνω από 52.000 μινκ «πλημμύρισαν» τον κάμπο της Καστοριάς, γύρω από τη Σιάτιστα.

    Δύο νέα, απανωτά κρούσματα απελευθέρωσης γουνοφόρων ζώων σημειώθηκαν Παρασκευή και Σάββατο και οι επιχειρηματίες βλέπουν πίσω από τις ενέργειες αυτές τα «Κοράκια της εκδίκησης», τους ακτιβιστές που πριν από ενάμιση χρόνο είχαν αναλάβει την ευθύνη για την απελευθέρωση και πάλι χιλιάδων μινκ, κάνοντας λόγο για «γενοκτονία των ζώων από τους γουναράδες».

  30. Ο/Η Aναρχικός του κώλου και του ΣΥΡΙΖΑ λέει:

    https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1203023

    Απελευθέρωση 2.000 μινκ στην Σιάτιστα

    από ΛΕΥΤΕΡΙΑ 2:28, Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

    θεματικές: Απελευθέρωση των ζώων

    Κι άλλη απελευθέρωση γουνοφόρων ζώων
    Σύμφωνα με την Αστυνομική Διεύθυνση Κοζάνης, ξημερώματα Σαββάτου και συγκεκριμένα σε περιοχή της Σιάτιστας, άγνωστοι δράστες εισήλθαν από περίφραξη σε εκτροφείο γουνοφόρων ζώων, ιδιοκτησίας 39χρονου ημεδαπού, και απελευθέρωσαν ανοίγοντας ανασφάλιστη σιδερένια πόρτα περί τα 2.000 ζώα.

    ΠΙΣΩ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ-ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ – ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΗ!

    Προσθέστε περισσότερες πληροφορίες

    ανοίξτε συζήτηση για αυτό το άρθρο
    1203174
    Ανταπόκριση από Καστοριά

    από Κάτια 20:23, Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

    Είμαι θυμωμένη, πάρα πολύ θυμωμένη. Μόλις πήρα ανταπόκριση από Καστοριά. Από εγκάρδια φίλη, άνθρωπο από τους πιο οικολόγους που έχω γνωρίσει ποτέ στη ζωή μου, η οποία γεννήθηκε, μεγάλωσε και ζει σε χωριό της Καστοριάς, που αγαπάει και δε θέλει να εγκαταλείψει. Μου περιέγραψε την κατάσταση, η οποία έχει ως εξής: 50.000 κουνάβια ελεύθερα σε ακτίνα 30 χιλιομέτρων. 18.000 περισυλεχθήκαν είτε από αυλές είτε επειδή επέστρεψαν στο χώρο όπου εκτρέφονταν προς αναζήτηση τροφής. Κρατούνται για σφαγή μιας και τώρα πια που δεν έχουν αριθμό/ταυτότητα δεν μπορούν να διατεθούν για γούνα. Τα ζώα στο χώρο όπου εκτρέφονταν κατά τη διάρκεια των θερινών ημερών καταβρέχονταν για να μη «σκάσουν» από τη ζέστη. Τώρα πια, ελεύθερα, δε βρίσκουν νερό για να δροσιστούν, με αποτέλεσμα να πεθαίνουν από θερμοπληξία οπουδήποτε, σε χωράφια, σε αυλές κ.λπ. Τη νύχτα γίνεται πόλεμος. Ο κόσμος δεν μπορεί να κοιμηθεί από τα τρεχαλητά, τα γαυγίσματα, τους πυροβολισμούς. Τα κουνάβια σκότωσαν όλες τις οικόσιτες κότες. Και φαντάζομαι ότι δε θα περιοριστήκαν μόνο εκεί. Έχουν απλωθεί σε 30 χιλιόμετρα ακτίνα ήδη, όπου μπορούν να πνίξουν οποιοδήποτε ζωντανό έχει μικρό μέγεθος και βρεθεί μπροστά τους. Η μυρωδιά είναι διάχυτη παντού. Τα πιτσιρίκια στα χωριά καλλιεργούν τα δολοφονικά τους ένστικτα, κάνοντας διαγωνισμό μεταξύ τους για το ποιο θα σκοτώσει τα πιο πολλά. «Εγώ σκότωσα 3», «Ναι, αλλά εγώ σκότωσα μάνα!». Τα πιτσιρίκια νομίζουν ότι είναι οι ήρωες του χωριού, μιας και όπου κι αν σταθούν ακούνε για τις πνιγμένες κότες και τις ζημιές που έχουν προξενήσει τα κουνάβια. Τρεις, τουλάγχιστον, οικογένειες καταστράφηκαν οικονομικά. Ο ένας εκ των δύο ιδιοκτητών του εκτροφείου νοσηλεύεται. Ο ένας εργαζόμενος στην επιχείρηση έχει τρία παιδιά και δεν γνωρίζει κανένα άλλο επάγγελμα. Βιώσιμη ανάπτυξη είναι η ανάπτυξη που σχεδιάζεται και υλοποιείται λαμβάνοντας υπόψη την κοινωνία, την οικονομία, το περιβάλλον. Πείτε μου ποιος από τους τρεις αυτούς παράγοντες λήφθηκε υπόψη στη συγκεκριμένη περίπτωση; Και τώρα θέλω να μου πείτε ειλικρινά: Χαίρεστε πραγματικά για αυτήν την κατάσταση; ΚάτιαΜηχανικός περιβάλλοντος – οικολόγος – χορτοφάγος

    1203264
    Δελτίο τύπου Φιλοζωικού συλλόγου Χανίων

    από .. 13:35, Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

    Ένα πολύ ενδιαφέρον δελτίο τύπου από τον φιλοζωικό σύλλογο Χανίων «Η Προστασία των Ζώων». Δεν βρήκα κάποιο site του συλλόγου, οστώσω βρήκα το κείμενο δημοσιευμένο σε πολλά site και αναδιμοσιεύω από zougla. Aπό την αναζήτηση μου πάντως φαίνεται ότι όντως υπάρχει ο σύλλογος, ίσως να μην διαθέτει site. Το δελτίο τύπου:

    Οι άνθρωποι σκοτώνουν τα ζώα όχι τα μινκ!

    Ο Φιλοζωικός Σύλλογος Χανίων «Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ» με προτάσεις, που έχει πρόσφατα καταθέσει στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, μέσω της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Ζωοφιλικών Σωματείων, τάσσεται υπέρ της απαγόρευσης εκτροφής και θανάτωσης ζώων για την παραγωγή γούνας.

    Ζητεί από την Πολιτεία να ακολουθήσει το παράδειγμα μιας πλειάδας χωρών της Ε.Ε., που έχουν απαγορεύσει τη βάρβαρη αυτή οικονομική δραστηριότητα των ανθρώπων για λόγους καλλωπιστικούς.
    Ζητεί από την Πολιτεία να σταματήσει να επιδοτεί τις βιομηχανίες αυτές του θανάτου και να προωθήσει εναλλακτικές μορφές οικονομικής ανάπτυξης της Δυτικής Μακεδονίας που δεν θα βασίζονται στη βία.

    Όπως επισημαίνει σε επιστολή του, αναφορικά με την απελευθέρωση γουνοφόρων ζώων από τα κλουβιά τους σε Καστοριά και Κοζάνη «Κανένας απολύτως δεν έχει το δικαίωμα να σκοτώνει και να δολοφονεί ζώα, ούτε να χρησιμοποιεί την ανωτερότητά του και τη σύγχρονη τεχνολογία, για να καταδικάζει αθώα πλάσματα σε φρικτό θάνατο.

    Κάθε χρόνο στις βιομηχανίες-κολαστήρια της Δυτικής Μακεδονίας εξοντώνονται χιλιάδες γουνοφόρα ζώα με τις ευλογίες, τις “κόκκινες” επιδοτήσεις και την νομική κάλυψη της Πολιτείας.

    Ας επιτρέψουν να γίνει ένα αντικειμενικό reportage μέσα στις βιομηχανίες αυτές για να ακούσουν όλοι τις κραυγές πόνου και αγωνίας χιλιάδων ζώων κατά την στιγμή της θανάτωσής τους, με βάρβαρους τρόπους.

    Επειδή τέτοιες πράξεις και οικονομικές δραστηριότητες είναι αντιστρόφως ανάλογες με τις πανανθρώπινες αξίες και ιδανικά, ας σταματήσουν οι υποκριτικές φωνές διαμαρτυρίας.

    Αυτοί που διαμαρτύρονται για την απελευθέρωση αυτών των ζώων, δηλώνουν τη »λύπη» τους για τον επικείμενο θάνατο των ζώων αυτών από τα διερχόμενα οχήματα ή από τη μη δυνατότητά τους να κυνηγήσουν πια και να τραφούν.

    Υπάρχουν εξάλλου και μελέτες που υποστηρίζουν ότι τα ζώα που έχουν μεγαλώσει σε κλουβιά αιχμάλωτα μπορούν ακόμα και να επιβιώσουν. Ας σταματήσουν να «λυπούνται» για τον θάνατο άλλων ζώων (ορνίθων κ.ο.κ.) από τα μινκ, αφού ούτως ή άλλως αυτό που τους επιφυλάσσει ο άνθρωπος είναι ο θάνατος διά της σφαγής και μάλιστα χωρίς αναισθητικό.

    Ας πάψουν να ανησυχούν για την “καταστροφή” της φύσης, που προκαλεί η απελευθέρωση ζώων, μιας φύσης κατά της οποίας καθημερινά και για πάρα πολλά χρόνια εγκληματεί το ανθρώπινο είδος».

    Σχόλιο του αναδημοσιευτή: Θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση, γιατί δεν γίνεται σαφές από το παραπάνω κείμενο. Το γδάρσιμο των ζώων γίνεται όσο αυτά ακόμη είναι ζωντανά γιατί αυτό βοηθάει στην ποιότητα της γούνας!! (και όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου, χωρίς αναισθητικό).

    1203361
    ναι δεν γίνεται σαφές γιατί δεν αφορά τα μινκ

    από βυζόν 21:58, Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

    Αυτό που λέει είναι ότι δεν πειράζει που τα μινκ θα σκοτώσουν κότες-κουνέλια και λοιπά ζώα γιατί ούτως ή άλλως θα τα σκότωναν οι άνθρωποι σφάζοντάς τα. Ξεχνά βέβαια ότι δεν εκτρέφουν όλοι κότες για σφάξιμο, η κότα μπορεί να εκτρέφεται και για τα αυγά και τα πούπουλά της, και κάποιος μπορεί και να αγαπά τις κότες του. Και δε μας λέει και τι γίνεται με όλα τα υπόλοιπα χιλιάδες ζώα που θα εξολοθρεύσουν τα σαρκοβόρα μινκ πριν πεθάνουν κι αυτά.

    Προφανώς δεν είναι δυνατόν να γδάρει κάποιος ζωντανό ζώο που έχει τις αισθήσεις του, εκτός αν το δέσει (πράγμα που δεν είναι πρακτικό για αυτές τις βιομηχανίες, για αυτό χρησιμοποιούν τα ηλεκτροσόκ ή αέρια για να θανατώσουν μαζικά τα ζώα).

    1203410
    Χαίρομαι

    από Θανάσης 1:05, Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

    ΄΄Βιώσιμη ανάπτυξη είναι η ανάπτυξη που σχεδιάζεται και υλοποιείται λαμβάνοντας υπόψη την κοινωνία, την οικονομία, το περιβάλλον. Πείτε μου ποιος από τους τρεις αυτούς παράγοντες λήφθηκε υπόψη στη συγκεκριμένη περίπτωση; Και τώρα θέλω να μου πείτε ειλικρινά: Χαίρεστε πραγματικά για αυτήν την κατάσταση;΄΄
    ———–
    Ναι Κάτια, χαίρομαι. Τα παραπάνω παραμύθια να τα λες όταν θα γδέρνουν εσένα.

    1203417
    Γούνες προϊόντα φρίκης

    από Θανάσης 1:40, Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

    ΄΄Προφανώς δεν είναι δυνατόν να γδάρει κάποιος ζωντανό ζώο που έχει τις αισθήσεις του, εκτός αν το δέσει (πράγμα που δεν είναι πρακτικό για αυτές τις βιομηχανίες, για αυτό χρησιμοποιούν τα ηλεκτροσόκ ή αέρια για να θανατώσουν μαζικά τα ζώα).΄΄

    [video src="http://s817.photobucket.com/albums/zz96/photovideo2010/gunes/?action=view&current=gounes_adistaktoi_bastardoi_taibane.flv" /]

    1203559
    sto θαναση

    από μουλτι 19:19, Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

    ρε θαναση εχεις αναλογιστει την οικολογικη καταστροφη που επιφερει αυτη η κινηση στη τοπικη πανιδα κ σε βαθος χρονου κ χλωριδα?
    για την κοινωνια κ την οικονομια θα συμφωνησω μαζι σου, αλλα οσον αφορα την οικολογια η ζημια θα ειναι μεγαλη κ πιθανον να το γνωριζεις κ να εθελοτυφλεις.
    καλο το ALF αλλα να σκεφτομαστε κ τις συνεπειες…

    1204032
    Συνεπειες

    από Θανάσης 18:57, Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

    sto θαναση
    από μουλτι 7:19μμ, Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010
    ρε θαναση εχεις αναλογιστει την οικολογικη καταστροφη που επιφερει αυτη η κινηση στη τοπικη πανιδα κ σε βαθος χρονου κ χλωριδα?
    για την κοινωνια κ την οικονομια θα συμφωνησω μαζι σου, αλλα οσον αφορα την οικολογια η ζημια θα ειναι μεγαλη κ πιθανον να το γνωριζεις κ να εθελοτυφλεις.
    καλο το ALF αλλα να σκεφτομαστε κ τις συνεπειες…
    ———
    Δεν φταιν αυτοί που τα ελευθέρωσαν, αλλά αυτοί που τα κατείχαν.

    Η θα κλείσει η κόλαση, ή να τιχτούν όλα στον αέρα.
    Όλοι μαζί στον χαμό.

    1204138
    εικόνες μετά την απελευθέρωση…

    από σπανός 8:31, Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

  31. Ο/Η Eco λέει:

    συριζας ορέος

    επιλύοντας ενδεχόμενες συγκρούσεις (προτεραιοτήτων), προς όφελος της κοινωνίας και με γνώμονα την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στο περιβάλλον

    χι χι χι χι !

    Δημόσια κατακραυγή του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ για τις θέσεις του Δημητρακόπουλου ( ΣΥΡΙΖΑ-μέλους της Γραμματείας του τμήματος Οικολογίας και Περιβάλλοντος))

    Την Κυριακή 31 Μαρτίου δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Αυγή» άρθρο του μέλους της Γραμματείας του τμήματος Οικολογίας και Περιβάλλοντος, Θ. Δημητρακόπουλου για τη γούνα. Ο Θ. Δημητρα-κόπουλος εκφράζει αποκλειστικά και μόνο την δική του άποψη, και της μικρής ομάδας του, για τα δικαιώματα των ζώων και δεν εκφράζει σε καμία περίπτωση τον ΣΥΡΙΖΑ, πόσο δε μάλλον την τοπική Ν/Ε.

    Η Ν/Ε δηλώνει ξεκάθαρα και απερίφραστα ότι η άποψη του σ. Δημητρακόπουλου και των ομοϊδεατών του, γίνεται μεν σεβαστή ως δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης, αλλά σε καμία περίπτωση δε μπορεί να γίνει αποδεκτή ως θέση. Για το λόγο αυτό και η αντίδρασή μας ήταν ΑΜΕΣΗ, με επιστολή στα θεσμικά μας όργανα, στα πλαίσια της εσωκομματικής μας λειτουργίας.

    Ο Συριζα Καστοριάς χρόνια έχει διαμορφωμένη άποψη και θέση για τον κλάδο της γούνας. Στελέχη του τοπικού Συριζα έχουν δώσει μάχες για τον κλάδο, είτε ως γουνεργάτες είτε ως επιχειρηματίες. Με ημερίδες αλλά και συγκεκριμένες προτάσεις και διαβουλεύσεις με τους αρμόδιους φορείς, προωθούμε τα ζητήματα του κλάδου, ώστε αφενός να δώσουμε περαιτέρω προοπτικές ανάπτυξης, αφετέρου να επιλύσουμε κάποιες χρόνιες παθογένειες.

    Ο Βουλευτής Καστοριάς σ. Ευάγγελος Διαμαντόπουλος και η τοπική Ν/Ε στέκονται αρωγοί στους Καστοριανούς που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, από οποιοδήποτε πόστο, αναγνωρίζοντας την τεράστια σημασία που έχει η παραγωγή και το εμπόριο γουναρικών για την τοπική οικονομία. Ειναι δεδομένο ότι η συμμετοχή της γούνας στην τοπική οικονομία ξεπερνά το 50% του ΑΕΠ του Νομού και η διαρκώς αυξανόμενη ελληνική παραγωγή γουνοφορων ζώων υποκαθιστά πλήρως τις εισαγωγές πρώτων υλών για την παραγωγή γούνινων ενδυμάτων και όλη η αξία των εξαγωγών είναι πλέον καθαρή εγχώρια προστιθέμενη αξία.

    Το εμπόριο γούνας όχι μόνο δεν είναι μία παρακμασμένη δραστηριότητα, αλλά τουναντίον, είναι μία προσοδοφόρα δραστηριότητα, ανάσα για την οικονομία του νομού, όπου η ανεργία καλπάζει. Η γούνα αποτελεί κύριο θέμα στη διαμόρφωση του τοπικού και περιφερειακού πολιτικού προγράμματος του Συριζα.

    Η διατύπωση του προγράμματος του Συριζα-ΕΚΜ, κεντρικά και τοπικά, οφείλει να διαχειριστεί τις προτεραιότητες, επιλύοντας ενδεχόμενες συγκρούσεις (προτεραιοτήτων), προς όφελος της κοινωνίας και με γνώμονα την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στο περιβάλλον. Άλλωστε δεν υπάρχει καμία ανθρωπογενής δραστηριότητα που να μην επιδρά στο ευρύτερο οικοσύστημα. Με αυτές τις σκέψεις και σεβόμενοι αφενός την ελευθερία έκφρασης του καθενός και αφετέρου τον κόσμο της Καστοριάς – Σιάτιστας και τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για τον κλάδο σε όλα τα επίπεδα.

    Ν/Ε του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Καστοριάς.

    πηγή: (διαβάστε περισσότερα) http://www.alphafm.gr/archives/67054

  32. Ο/Η Εco λέει:

    Είδες η θεούσα ο Τσίπρας;

    http://panosz.wordpress.com/2012/06/24/giannaras-2/

    Θεός φυλάξοι! Ο Γιανναράς ερωτευμένος (πολιτικά) με τον Τσίπρα!

  33. Ο/Η Μητροπολίτης Ζωζώ ο Γ΄ λέει:

    http://www.lifo.gr/team/greekicons/51606

    Το Άγιον Όρος όπως δεν το έχουμε ξαναδεί .

    Ο Στράτος Καλαφάτης μιλά στο LIFO.gr για το μεγάλο πολυετές πρότζεκτ του που παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στην Αθήνα.

    ΣΧΟΛΙΑ (37)

    avatar
    trufon

    27.2.2015 | 17:50
    .

    Η ανοησία στο έπακρο!!!
    .

    avatar
    Kipseli

    23.9.2014 | 15:12
    .

    Επίσης θα ήθαλα να τονίσω πως εφόσον σύμφωνα με το άρθρο 105 του Συντάγματος της Ελλάδας, το Άγιο Όρος αποτελεί «αυτοδιοίκητο τμήμα του Ελληνικού Κράτους» θα έπρεπε να ονομάζεται το «Πριγκιπάτο του Μοναχού».
    .
    .

    avatar
    Παναγιώτης

    23.9.2014 | 15:57
    .

    Η τ΄ριτη φωτογραφία με τον έφηβο μπροστά στον πίνακα δεν ειναι καταπάτηση του αβάτου;
    Το άβατο δεν είναι για γυναίκες και άντρες χωρίς γένια (δηλάδή εφήβους και παιδιά);
    .

    avatar
    Scifimom

    23.9.2014 | 22:01
    .

    Τι ομορφα που είναι, προσευχη και κατανυξη και ιερες σαχλαμαρες.
    Για τα αγοράκια της Αθωνιάδας που δεν μπορούν να βγουν χωρις τον «σωματοφύλακα» μην τυχον και «παραστρατησουν» τίποτε; Για τους καταδικους που κρύβονται εκεί πισω από το ράσο του «γέροντα» και γλιτωνουν τη συληψη; μπα ε; Για τα παιδάκια των 18-19 ετων που αφού τα δουλεψουν στα κατηχητικα μια δεκαετια μετα τα στέλνουν στο όρος να «νικησουν το διάβολο» ενω ταυτόχρονα «υπηρετούν» τους «γεροντες»;. Για τις περιουσίες που διεκδικούν σε όλη την Ελλάδα βασισμενοι σε οθωμανικά χαρτιά; Για τις μπιζνες τους φορείς του HIV τις σεξουαλικές χάρες, τις «αγιες ζώνες» και τα «τιμια ξύλα» που περιφερουν σε Ελλάδα και εξωτερικο και κανουν καλές κονόμες; Μπα… Για τις βαρκες που πάνε στα πλοια με τις γυναικες στα ανοικτα τα κασελάκια με τα κομματια απο πτώματα γιατί ακάθαρτες ακάθαρτες αλλα μη χάσουμε και το μπαγιόκο κατιτις; Για την φωτια που καταέκαψε πριν καμμια 20αρια χρόνια τα μοναστηρια για να καλύψουν τις αρχαιοκαπηλίες καμμια φωτό; Χιονισμένες εκκλησιτσες και γλυκουληδες παπαδες εχουμε ξαναδει καμμια φωτο καμμιά μαρτυρία λίγο πιο αντικειμενική;

  34. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Καλά ΝΔ και ΚΙΝΑΛ, αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε το κορόιδο

    https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/37943-i-kubernisi-kleidose-10000-theseis-klirikon

    Αν και ο νόμος του 1945 δίνει μόνο 6.000 οργανικές θέσεις, μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει τέτοιο πλαφόν και ήδη μισθοδοτούνται παραπάνω.

    Το 2019 ο τότε Υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου, είχε δηλώσει ότι εάν το ελεγκτικό συμβούλιο ζητήσει να μάθει γιατί μισθοδοτούνται όλοι αυτοί οι επιπλέον ιερωμένοι, οι οποίοι ξεπερνούν τους 4.000 (σήμερα μισθοδοτούνται 10.400) μπορεί να βρεθούν στον αέρα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.