Μαύρη Μαγεία στην Ορθόδοξη Εκκλησία (14)

Πατριάρχης μετακινεί βουνό και δηλητηριάζει Εβραίο 

Διαβάστε το προηγούμενο, και από εκεί τα υπόλοιπα

mmageia


Τα ιερά και κερδοφόρα λείψανα του Αγίου Σκύλου (σοβιετική γελοιογραφία)

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Ο αγιότατος μητροπολίτης Ρόδου Κύριλλος, είναι ένας πτωχός Αρχιερέας, της πτωχής Μητρόπολης Ρόδου, της πτωχής Εκκλησίας της Ελλάδας, τόσο πτωχής που ακόμη και ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ξεχάσει να ζητήσει την πραγματική φορολόγησή της και την πληρωμή των μισθών των παπάδων της από το πουγκί της. Η ζημιά ευτυχώς θα ισοσκελιστεί με απολύσεις εκπαιδευτικών και ανεπιθύμητων ‘κουλτουριάρηδων’ της ΕΡΤ, γιατί τα βαφτιστήρια του κ.Σαμαρά και οι φίλοι του κ.Κεδίκογλου θα επαναπροσληφθούν ή θα μεταταχθούν στο Μουσείο της Ακρόπολης. Το 2009,  για να εκδώσει ο μητροπολίτης ένα βιβλίο με την ακολουθία του φρέσκου Αγίου (αγιοποιήθηκε μόλις στις 17.9.2002) Ιωακείμ του Πάνυ πατριάρχη Αλεξανδρείας (1487-1567), πήρε λεφτά (τότε υπήρχαν), όπως και για άλλα δυο βιβλία του με θέμα δυο άλλους πατριάρχες Αλεξανδρείας, από την Περιφέρεια Αττικής (Π.Ριζόπουλος-«Σ.Ο.»-10.2009) Το γιατί έγινε αυτό από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, με ποια κριτήρια και κόστος, δεν θα το μάθουμε ποτέ, αφού κανείς δεν φιλοτιμήθηκε να ρωτήσει. Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι δικαίως εγένετο  ούτως, αφού και ο ανατροπέας κ.Τσίπρας του ΣΥΡΙΖΑ έχει υμνήσει «το σημαντικότατο έργο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας» (8.12.2009). Αυτή η χρηματοδότηση άξιζε τον κόπο αφού ο  Ιωακείμ ήταν ίσως ο μεγαλύτερος Μάγος όλων των εποχών, που μπροστά του ωχριούν τα τζίνι του Ισλάμ. Ασκούσε τη μαύρη Μαγεία μετακινώντας βουνά και δηλητηριάζοντας κακούς Εβραίους. Άλλωστε και ο ίδιος ο Ιωακείμ ήξερε την τέχνη να αρπάζει τα λεφτά των φτωχών ορθόδοξων φορολογούμενων.  Στις ευσεβείς ιστοσελίδες Romfea και Amen (17.9.2011) διαβάζω: «Ανεζήτησε και εξασφάλισε οικονομικὴ στήριξη για τον χειμαζόμενο Πατριαρχικό Θρόνο Του από τον τσάρο Βασίλειο Δ΄». Η αλήθεια όμως είναι ότι ο Βασίλειος βασίλευσε από το 1606 έως το 1612, όταν ο άγιος Ιωακείμ είχε ήδη πάει στην Κόλαση. Υποθέτω ότι οι ελληνοχριστιανικές ιστοσελίδες θέλουν να αποφύγουν να αναφέρουν τη δοσοληψία του Αγίου με το διαβόητο Ιβάν τον τρομερό (1560-1584). Το κάνει όμως η “Orthodoxwiki” μόνο, που προτιμάει να τον ονομάσει Ιβάν IV (τρέχα γύρευε δηλαδή), για να μη σκανδαλίσει τους ευσεβείς αναγνώστες της.
——Δυστυχώς ο διάκος Γεννάδιος, που ήταν επικεφαλής της χρηματαποστολής, πέθανε στην Κωνσταντινούπολη και τον διαδέχθηκε ο έμπορος Βασίλη Ποζνιάκοφ, που δώρισε στον πατριάρχη εκ μέρους του τσάρου και μια πολύτιμη γούνα, υποθέτω άχρηστη για το κλίμα της Αιγύπτου, εκτός κι αν ο πατριάρχης αγαπούσε τα γουναρικά για λόγους αδιευκρίνιστους.
——Oι ζήτουλες Ρωμιοί και Άραβες πατριάρχες της Ανατολής, ψωμίζονταν και στολίζονταν πουλώντας λείψανα και ευλογίες στις τσαρικές αυλές και  στα παλάτια των ορθόδοξων οσποδάρων της Μολδοβλαχίας, που είχε διορίσει ο Σουλτάνος. Το 1660 ο Ρωμιός πατριάρχης Παϊσιος της Αλεξάνδρειας και ο Άραβας πατριάρχης Αντιοχείας Μακάριος ο ΙΙΙ (Ζαϊμ) με το γιό του τον Αρχιδιάκο Παύλο του Χαλεπίου, πήγαν προσκεκλημένοι του τσάρου Αλέξιου στη Μόσχα, για να τον βοηθήσουν να ξεφορτωθεί τον πατριάρχη του το  Νίκωνα και έφυγαν φορτωμένοι με δώρα σαν αμοιβή για τις υπηρεσίες τους.  Πάντως οι θησαυροί που έστελναν οι τσάροι στο παπάτο της Αλεξάνδρειας σώζονται μέχρι σήμερα, όσοι τουλάχιστον δεν ξαφρίστηκαν από τους πατριάρχες, γιατί ο Διάβολος πάντα υπονόμευε την Ορθοδοξία. Διαβάζω στην «Κυρ. Ελευθεροτυπία»: (1 και 8-6-1997, «Παρθενίου αμάρτημα»), «… Ο δεσπότης της Ζιμπάμπουε: …Τώρα είναι η ώρα του εισαγγελέα. Τα όσα γράψατε στην ‘Κ.Ε.’ είναι γεγονότα.» (σημ.Λασκ.: ο κ.Εισαγγελέας δεν φαίνεται να έδωσε συνέχεια). «Έχει γίνει λεηλασία στο Μουσείο…έχουν αφαιρεθεί αρχιερατικοί ράβδοι..καταστράφηκαν ιερά σκεύη σμάλτα και αφαιρέθηκαν πολύτιμοι λίθοι από σκεύη και μίτρες. Επίσης κώδικες από την βιβλιοθήκη. Λες και πέρασαν από εκεί Βάνδαλοι και όχι κληρικοί….. «. Επίσης  στο «Ποντίκι» (6-6-1997) και στην “Ελευθεροτυπία” (31.4.’97. Θ.Τσάτσης):  » … από την ‘πλημμελή τήρηση των λογιστικών βιβλίων και της εν γένει διαχειρίσεως’, η απώλεια των  χρημάτων μπορεί να φτάνει τα 500.000.000 δρχ. ….».  Δεν ξέρω αν μετά από τέτοια ιερά ριφιφί σώζεται η βιζόν του αγίου Ιωακείμ, αλλά στη Μονή του Αγ.Σάββα, υπάρχει ένα ιερό κρανίο (ανθρώπου, όχι σκύλου), που υποτίθεται ότι είναι η νεκροκεφαλή του.
——Ο Ιωακείμ στρογγυλοκάθισε στο θρόνο του γδάρτη αγίου Κύριλλου, του στόλαρχου μεγαλέμπορου σιτηρών Αγ.Αθανάσιου και του βάνδαλου Θεόφιλου για 80 χρόνια και πέθανε σαν Μαθουσάλας 119 χρονών. Είχε γεννηθεί στα 1448 και ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του σαν καλόγερος. Αν και αγνοούνται οι σπουδές του, υποθέτω ότι θα γνώριζε στοιχειωδώς ανάγνωση και γραφή, όπως οι περισσότεροι επίσκοποι της εποχής του, που μάλιστα ήξεραν και να βάζουν την υπογραφή τους. Μαλλιοτραβήχτηκε το 1544 με τον πατριάρχη Ιεροσολύμων για την ιδιοκτησία της Μονής Σινά και έχασε. Προφανώς έπαιξε τίμια και δεν κατέφυγε σε μαγικά κόλπα. Δεν νομίζω ότι έφτασε σε τόσο βαθιά γηρατειά επειδή έπινε αίμα δεκάχρονων αγοριών, όπως ο αγιότατος πάπας Ιννοκέντιος ο 8ος, για τον απλό λόγο ότι το να παρατείνει τη ζωή του ένας τέτοιος θαυματοποιός ήταν, όπως θα συμφωνήσετε όταν διαβάσετε τα μαγικά του κόλπα, πανεύκολο. Δεν χρειαζόταν ούτε να κάνει κυτταροθεραπεία στην Ελβετία και υδρομασάζ (Άντζυ Σταθάτου,-«Πρώτο Θέμα»-10.7.2005, «Απογευματινή»- 23.3.2005), όπως ο ιερός Καλλίνικος Πειραιώς ή ο τρισμάκαρ Χριστόδουλος, ούτε να τρέχει με χορηγίες πλουσίων πιστών διακοπές στα διάφορα «Φορ Σίζονς», Μιλάνου, Παρισίων κλπ με τη χαρούμενη παρέα του, η να διαθέτει ανιψιό με πισίνα (σε σχήμα τρούλου) όπως ο ιερός Ιερώνυμος ή και δική του πισίνα όπως ο ελεήμων Παντελεήμων, τ.Αττικής.
——Εξετράπην όμως σε πολυλογίες γι’αυτό δίνω το λόγο στη Διδαχή Γ΄ του μέντιουμ και Διαφωτιστού (κατά τα σχολικά βιβλία) του Γένους των Ρωμιών Κοσμά Αιτωλού: «…Εις την Αλεξάνδρειαν ήτον ένας Πατριάρχης, το όνομά του Ιωακείμ, αγιώτατος άνθρωπος, σοφός και ενάρετος. Ακούγοντας ο βασιλεύς (σημ.Λασκ. ο Σουλτάνος ή ο πασάς της Αιγύπτου) τον Πατριάρχην, πως ήτον άγιος άνθρωπος τον αγάπα κατά πολλά. Λέγει ο Εβραίος του βασιλέως. Κάτι πολλήν αγάπην έχεις με τον Πατριάρχην. Του λέγει ο Βασιλεύς. ο Ιωακείμ, ο Πατριάρχης, είναι καλός, δίκαιος άνθρωπος. Του λέγει ο Εβραίος, σαν βεζύρης οπού ήτον: Κράξε, Βασιλεύ, τον Πατριάρχην να έλθη. ……Λέγει ο Εβραίος του Πατριάρχου. τι θέλομεν να φιλονικώμεν; Εγώ ακούω, οπού λέγει ο Χριστός σας εις το ευαγγέλιον πως όποιος έχει πίστιν όσον με ένα σπυρί σινάπι μετατοπά ένα βουνό από τον τόπον του και πηγαίνει σ’ άλλο μέρος. Λέγει ο Πατριάρχης. αληθινά έτσι το λέγει το ευαγγέλιον. Λέγει του ο Εβραίος λοιπόν, αν είσαι άξιος, πρόσταξε και συ να σηκωθή από τον τόπον του το βουνό και τότε να πιστεύσω. ….Ήτον  ένα βουνό από την Αίγυπτον έως τρεις ώρες μακριά. Λέγει ο Εβραίος. Βασιλέα, πρόσταξε τον Πατριάρχη να σηκώση εκείνο το βουνό να πιστεύσωμεν και mmageia14bεμείς. Τότε πιάνει ο Πατριάρχης και θυμιάζει από μακριά εκείνο το βουνό και κάμνοντας τον Σταυρόν του τρεις φορές, λέγοντας και το όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Σε προστάζω εσέ βουνό να σηκωθής και να έρθης εδώ. Και, ω του θαύματος! Ευθύς εσηκώθη εκείνο το βουνό και έγινε τρία, εις τύπον της Αγίας Τριάδος, και εκίνησε και ερχόταν. Φωνάζει ο βασιλεύς και λέγει. για το όνομα του Θεού! Βοήθησέ μας και εχαθήκαμε. Ερχόταν απάνω τους το βουνό. Και κάνοντας πάλιν δέησιν ο Πατριάρχης εστάθη το βουνό έως έξι μίλια μακριά από την Αίγυπτον και το ωνόμασαν Ντουρ νταγ. θέλει να ειπή. στάσου βουνό πάλιν. Ο Εβραίος δεν επίστευσεν και λέγει Πάλιν λέγει το Ευαγγέλιον πως όποιος έχει πίστιν, ανίσως και τύχη ανάγκη να πιή θανάσιμον φαρμάκι, δεν αποθαίνει. λοιπόν πρόσταξε τον Πατριάρχην να του κάμω ένα φαρμάκι να το πίη …. Ο Εβραίος παρεσκεύασε ιδίαις χερσίν ένα φαρμάκι, το οποίο μόνο να το ήγγιζες στα χείλη θα απέθνησκες. Ο Πατριάρχης ήπιε όλο το ποτήρι και δεν έπαθε τίποτε. Και λέγει τώρα στον βασιλιά. «Πες του να ξεπλύνη τώρα το ποτήρι και να πιη το ξέπλυμα». Και μόλις το ήπιε ο Εβραίος πέθανε μπροστά σε όλους!
——Για τους δύσπιστους να σημειώσω ότι το θαύμα επιβεβαιώνει και ο όσιος Θεόφιλος ο Μυροβλήτης ο Βατοπεδινός (λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή;), πρωτοσύγκελος του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως αγ. Νήφωνα, που στάλθηκε από τον Πατριάρχη στην Αίγυπτο για να διαπιστώσει το θαύμα της μετακινήσεως του όρους Ντουρ Νταγ. Τέτοια θαυμαστά έκαναν και κάνουν αγαπητοί «εθνομηδενιστές» αναγνώστες του αμαρτωλού μας ιστοχώρου οι Ρωμιοί Άγιοι και μην τολμήσετε να αμφισβητήσετε τα λεγόμενα του επίσημου Διαφωτιστή, Προφήτη και Εθναπόστολου του Γένους Αγίου πατρο-Κοσμά, γιατί ο Μίκης Θεοδωράκης θα ζητήσει να σας αφαιρεθεί το διαβατήριο και να εξοριστείτε στη Νιγηρία, ο Αλέξης Μητρόπουλος (ΣΥΡΙΖΑ) θα σας καταγγείλει για απόπειρα «επαναφήγησης της ιστορίας μας», ο δε διδάκτωρ της Ιατρικής Ιωαννίνων αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος θα αποκαλύψει ότι κατευθύνεσθε από «διεθνές κέντρο εξαρτώμενο από ύποπτους χώρους με εχθρικούς σκοπούς κατά της πατρίδος και της πίστεώς μας» (1989, επίθεση σε Χριστιανούς Μ.του Ιεχωβά, της Βοιωτίας) .

ΥΓ
Διαβάστε Ορθόδοξη Λευκή μαγεία (1, 2, 3)

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

26 Responses to Μαύρη Μαγεία στην Ορθόδοξη Εκκλησία (14)

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μήπως κάποιος από τους περί τους 20 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στην περιφέρεια Αττικής, θα φιλοτιμηθεί να ρωτήσει γιατί οι φορολογούμενοι χρώσταγαν να πληρώσουν τα 3 βιβλία που εξέδωσε ο καλοπληρωμένος από το κράτος μητροπολίτης Ρόδου, της πλούσιας μητρόπολης Ρόδου;
    Ποιά είναι η βαρύτητα του κυρίου αυτού ως επιστήμονα και ως συγγραφέα;
    Αυτό είναι νόμιμο;
    Κι αν είναι νόμιμο, είναι και ηθικό;
    Με ποιά κριτήρια επιλέχτηκε ο εν λόγω κρατικός υπάλληλος για να χρηματοδοτηθούν από ασθενείς που δεν έχουν φάρμακα τρία βιβλία του;

    _______________________

    «Άγιος Μελέτιος ο Πηγάς, Πατριάρχης Αλεξανδρείας»

    Μητροπολίτου Ρόδου Κύριλλου Κογεράκη

    Με το παρουσιαζόμενο βιβλίο, κλείνει η τριλογία των αγιολογικών έργων, που επιμελήθηκε ο Μητροπολίτης Ρόδου Κύριλλος.
    ……………………
    Η έκδοση του βιβλίου κατέστη δυνατή με την οικονομική χορηγία της Περιφέρειας Αττικής.

    Συντάκτης: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ
    Πηγή: Σ.Ο. ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2009
    http://www.orthodoxia.gr/show.cfm?id=1491&obcatid=6

    «Άγιος Γεράσιμος ο Παλλαδάς, Πατριάρχης Αλεξανδρείας»

    Μητροπολίτου Ρόδου Κύριλλου Κογεράκη
    ……………………….

    Η έκδοση του βιβλίου κατέστη δυνατή με την ευγενική οικονομική χορηγία της Περιφέρειας Αττικής.

    http://www.orthodoxia.gr/show.cfm?id=1489&obcatid=6

    «Άγιος Ιωακείμ ο Πάνυ, Πατριάρχης Αλεξανδρείας»

    Μητροπολίτου Ρόδου Κύριλλου Κογεράκη

    ………………….

    Η έκδοση του βιβλίου κατέστη δυνατή με την ευγενική οικονομική χορηγία της Περιφέρειας Αττικής.

    http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2011/08/blog-post_21.html

  2. Ο/Η Aριστερός Θεολόγος λέει:

    Η Romfea του Αρχάγγελου, και το Amen μπέρδεψαν τους τσάρους
    Τι Ιβάν ο τρομερός, τι Βασίλειος ο Δ΄.
    Φονιάδες και οι δυο, μόνο που ο τρομερός είναι σταμπαρισμένος.

    Γίνεται αναφορά και στο βιβλίο του δέσποτα της Ρόδου μόνο που δεν λέει τίποτα για Περιφέρεια Αττικής γράφει: Η ιερά Ακολουθία του Αγίου Ιωακείμ του Πάνυ, συνετέθη από τον Σεβ.Μητροπολίτη Ρόδου κ.Κύριλλο, υμνογράφο, και εξεδόθη το έτος 2009, προνοία της ΑΘΜ του Πάπα και Πατριάρχου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεοδώρου Β’,

    Τα άρθρα είναι καρμπόν και στους δυο ιστότοπους

    http://www.amen.gr/article6898

    http://www.romfea.gr/ektakta-nea/9744-9234

    Την 17η Σεπτεμβρίου ε.ε., η ΑΘΜ ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ.Θεόδωρος Β΄, συμπροσευχήθη κατά την Θεία Λειτουργία, η οποία ετελέσθη σε κλίμα κατανύξεως στο Ιερό Παρεκκλήσιο του Αγίου Νεκταρίου και των Αγίων Πατριαρχών Αλεξανδρείας, της Ιεράς Πατριαρχικής Μονής Οσίου Σάββα, επί τη ιερά μνήμη του Αγίου Ιωακείμ του Πάνυ, Πατριάρχου Αλεξανδρείας.
    Κατά την Ευχαριστιακή Σύναξη εξετέθη σε προσκύνηση η τιμία κάρα του Αγίου Ιωακείμ, η οποία ευρίσκεται τεθησαυρισμένη στην Ιερά Μονή, προς ευλογία των φιλαγίων χριστιανών της Μεγάλης Πόλεως, ενώ ο Μακαριώτατος ανεφέρθη στον θαυμαστό βίο και τους αγώνες του Αγίου Πρωθιεράρχου.

    Ο Άγιος Ιωακείμ ο Πάνυ, πρώτος Πατριάρχης Αλεξανδρείας μετά την τουρκική κατάκτηση της Αιγύπτου (1517 μ.Χ.) όταν ο Σουλτάνος Σελίμ Α΄ νίκησε τους Μαμελούκους και απέσπασε από εκείνους την κυριότητα της Αιγύπτου και την χαλιφεία, γεννήθηκε στην Αθήνα τό έτος 1448 και εμόνασε στην Ιερά Μονή του Σινά και στη Λαύρα του Οσίου Σάββα του Ηγιασμένου, στην Παλαιστίνη.

    Ανήλθε στον παλαίφατο και Αποστολικό Θρόνον του Αγίου Μάρκου τον Αύγουστο του έτους 1487.

    Ανηλώθη στην αναδιοργάνωση του Πατριαρχείου με οξύνοια και πρακτικό πνεύμα. Έλαβε μέρος στην Σύνοδο των Ιεροσολύμων (1526), στην οποία συζητήθη και επελύθη το λεγόμενο Σιναϊτικ? Ζήτημα. Ανεζήτησε και εξασφάλισε οικονομική στήριξη για τον χειμαζόμενο Πατριαρχικό Θρόνο Του από τον τσάρο Βασίλειο Δ΄.
    (….)

    Η ιερά Ακολουθία του Αγίου Ιωακείμ του Πάνυ, συνετέθη από τον Σεβ.Μητροπολίτη Ρόδου κ.Κύριλλο, υμνογράφο, και εξεδόθη το έτος 2009, προνοία της ΑΘΜ του Πάπα και Πατριάρχου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεοδώρου Β’,

  3. Ο/Η Αγησίλαος λέει:

    Αγαπητοί μπλόγκερς η Εκκλησία δεν αναγνωρίζει ούτε την επιστήμη της Ιστορίας.
    Διατηρεί το δικαίωμα να περιγράφει αρκούδες που μιλάνε, βουνά που περπατάνε, καλόγερους που πετάνε, νεκρούς που ανασταίνονται από τον ηγούμενο του Βατοπεδίου.
    Το πατριαρχείο Ιεροσολύμων φερειπείν ξέρει την ακριβή χρονολογία ίδρυσης του κόσμου.
    Είναι το 5.508 π.Χ.

    Λογοδοτούν πουθενά αυτοί που το έγραψαν;
    Όχι, τiςς πληρώνουμε και από πάνω αυτές τις σπηλιές του σκοταδιού, και ο Τσίπρας ζητάει να αυξηθεί και η κρατική χορηγία με την προϋπόθεση πως θα φορολογηθεί.

    http://www.amen.gr/article1927#sthash.2kDkolrX.dpuf

    Γ.Φ.: Ξέρουμε ότι υπάρχει μία οικονομική βοήθεια από το κράτος προς τα Πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας και Ιεροσολύμων. Νομίζετε ότι θα πρέπει να υπάρχει διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση της περιουσίας των Πατριαρχείων;Α.Τ.: Τώρα αυτό είναι ένα ειδικό θέμα και είναι και κάποια κονδύλια που δεν έχουν τόσο να κάνουν με την θρησκεία ή την Εκκλησία, αλλά με την ανάγκη να στηριχθούν οι πρωτοβουλίες και οι παρεμβάσεις του ελληνισμού και της χώρας σε κρίσιμες περιοχές. Σε ό,τι αφορά το Οικουμενικό Πατριαρχείο και άλλες δικαιοδοσίες είναι ειδικά θέματα. Εγώ όμως θα έλεγα ότι η δίκαιη κατανομή των βαρών και η δίκαιη φορολόγηση είναι μία βασική μας αρχή. Δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει δίκαιη φορολόγηση και ας είναι μεγαλύτερα τα κονδύλια (σ.σ. που δίνονται) στο κάτω κάτω. Ούτως, η άλλως αυτά τα κονδύλια δίνονται για ειδικούς σκοπούς. – See more at: http://www.amen.gr/article1927#sthash.2kDkolrX.dpuf

    • Ο/Η ανεργος,πρωην ντελιβερας λέει:

      απαπαπα.μην τα λετε και εσεις ετσι και κολαζετε το μακαριο χριστεπωνυμο πληρωμα!

  4. Ο/Η eklag λέει:

    pitsirikos.net/2013/06/περί-καριόλας/

  5. Ο/Η Σ. Βασδέκης λέει:

    «Παρ’ ότι λέγεται ότι η πίστη μπορεί να μετακινήσει βουνά, η πείρα έχει δείξει ότι ο δυναμίτης δουλεύει καλύτερα». Ανώνυμος

  6. Ο/Η Boλταίρος λέει:

    http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?TOPIC_ID=10690

    ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΚΟΣΜΑ ΑΙΤΩΛΟΥ
    Είναι αληθινές ;

    Επειδή ζούμε σε πονηρές εποχές όπου το ψέμα είναι πηγή κέρδους , καλό θα είναι να προσέχουμε .
    Επειδή οι προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού φανερώθηκαν στον κόσμο από έναν Ταλιμπάν της Ορθοδοξίας ( τον Καντιώτη , μητροπολίτη Φλώρινας ) , καλό ίναι να προσέχουμε περισσότερο .
    Επειδή οι προφητείες ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι γράφτηκαν από έναν άλλον Ταλιμπάν της Ορθοδοξίας , καλό θα είναι να προσέχουμε ακόμη περισσότερο .
    Κάπου διάβασα ένα κείμενό του που έλεγε πόσα μαντήλια δώρισε στις γυναίκες για να καλύπτουν το κεφάλι τους γιατί είναι αμαρτία να κυκλοφορούν ξεσκέπαστες . Από αλλού άκουσα ότι ήταν εχθρός της Ελληνικής φιλοσοφίας . Λίγο απίθανο το βλέπω κάποιος θεός να δώσει προφητικό χάρισμα σε τέτοιο άτομο . Ο Αλλάχ ίσως . Ο Χριστός , το αποκλείω !

    Ξέρει κανείς σας που και πώς βρέθηκαν οι προφητείες ; Έχει δει κανείς το χειρόγραφο ;
    Ξέρει κανείς πού φυλάσσεται τώρα το χειρόγραφο ;

    Να τι έχω ακούσει εγώ :

    Στον πόλεμο του 1940 , ένας Έλληνας ανθυπολοχαγός (πνευματικό παιδί του Καντιώτη) πολεμούσε ταμπουρωμένος μέσα σε ένα λιθόκτιστο αλβανικό σπίτι . Εκεί που πυροβολούσε , πιάνει το μάτι του ένα χαρτί σφηνωμένο ανάμεσα στις πέτρες του τοίχου .
    Το βγάζει με προσοχή και το διαβάζει . Ήταν οι προφητείες !
    Ο ανθυπολοχαγός έφερε το χειρόγραφο στον Καντιώτη και αυτός το γνωστοποίησε στον κόσμο .
    Υποπτα σημεία :
    1) Ο Κοσμάς ο Αιτωλός δεν ανακοινώνει τις προφητείες του όσο ζεί . Τις γράφει και τις καταχωνιάζει . Είναι λογικόν ;
    2) Οι προφητείες μένουν επι δεκαετίες στον τοίχο του Αλβανού που δεν τις παίρνει χαμπάρι .Ο ανθυπολοχαγός , στα λίγα λεπτά που μπαίνει στο σπίτι τις βλέπει ! Είναι λογικόν ;
    3) Ο ανθυπολοχαγός έχει για εξομολόγο τον Καντιώτη !
    Μήπως παραείναι σατανική σύμπτωση ;

    Τι «ψύλλους στ΄ αυτιά» μας βάζει αυτή η ιστορία :
    Ο Καντιώτης γράφει τις δήθεν προφητείες . Λέει ότι τις έφερε κάποιο πνευματικό του παιδί από την Αλβανία .
    Για να ξεκαθαριστεί το θέμα και για να αποστομώσουν οι χριστιανοί εμάς τους βέβηλους παγανιστές και για να αποδείξουν ότι οι δικοί τους ιερείς έχουν ενίοτε πραγματικά χαρίσματα , δοσμένα από πραγματικό θεό ιδού τι πρέπει να κάνουν :

    1) Όνομα και διεύθυνση του ανθυπολοχαγού

    2) Ημερομηνία θανάτου του ανθυπολοχαγού .

    3) Πότε παρέδωσε ο ανθυπολοχαγός το χειρόγραφο στον Καντιώτη ;

    4) Πότε το δημοσίευσε ο Καντιώτης ;

    5) Να δοθεί το χειρόγραφο σε ομάδα επιστημόνων για να εξακριβωθεί το είδος ( και η ηλικία ) του χαρτιού και το είδος της μελάνης .

    Τολμούν ;
    21 Αυγούστου 2010

    Αν πράγματι αληθεύει ότι έτσι ειπώθηκε ότι βρέθηκαν οι προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού , τότε φίλοι μου ίσως βρισκόμαστε μπροστά σε άλλη μια μεγάλη απάτη πλαστογραφίας από τις πολλές που μας έχουν συνηθίσει διαχρονικά οι εκάστοτε χριστιανοί πατέρες .

    *

    macedon
    ΜΕΛΟΣ «Forums ESOTERICA»

    Greece
    7453 Μηνύματα Απεστάλη: 20/09/2010, 20:30:30 Εμφάνιση Προφίλ Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
    ——————————————————————————–
    Είναι πράγματι ενδιαφέροντα τα στοιχεία που αφορούν τις υποτιθέμενες προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού.

    Στο συγκεκριμένο καλόγερο αποδίδονται ένα σωρό προφητείες που υποτίθεται ότι είπε σε διαφορετικά μέρη, σε διαφορετικές χρονικές περιόδους, αναφερόμενος σε μελλοντικά γεγονότα (κυρίως εδαφικού περιεχομένου) και τα οποία υποτίθεται ότι έχουν επαληθευτεί ή τείνουν να επαληθευτούν στις μέρες μας.

    Εδώ μπαίνουν τα εξής ερωτήματα:

    1. Η καταγραφή

    Εστω ότι ο Κοσμάς είπε τις προφητείες αυτές. Ποιός τις κατέγραψε; Ποιός τις συγκέντρωσε; Και αν δεχτούμε πως ο Κοσμάς είχε μαζί του ένα είδος γραμματέα που τον ακολουθούσε παντού και κατέγραφε ό,τι αυτός έλεγε, γιατί καμία ιστορική πηγή δεν τον αναφέρει;

    Αν πάλι θεωρήσουμε πως οι «προφητείες» αυτές παρέμειναν στην προφορική παράδοση απ’όπου κάποιος (επίσης ανώνυμος) ανέλαβε να τις συγκεντρώσει μετά από 2-3 αιώνες, πώς μπορούμε να γνωρίζουμε ότι οι «προφητείες» αυτές ήταν όντως του Κοσμά και δεν ήταν λόγια του καθενός με αφορμή ένα γεγονός που ήδη είχε γίνει; Και ακόμα αν δεχτούμε πως ήταν όντως του Κοσμά, πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως δεν αλλοιώθηκαν από την παρέλευση τόσων χρόνων; (οι προφητείες του Κοσμά εμφανίζονται δύο αιώνες μετά απ’αυτόν).

    Οι απαντήσεις που μπορούν αβίαστα να προκύψουν είναι πως δεν έχουμε κανένα στοιχείο πως ο Κοσμάς είπε ό,τι του αποδίδεται, πως αυτά που είπε καταγράφηκαν, πως αυτά που καταγράφηκαν τα είπε, πως αυτά που του αποδίδονται σήμερα ανήκουν σ’αυτόν και (προπαντός) πως αυτά που είπε προηγήθηκαν των γεγονότων που υποτίθεται ότι επαληθεύουν.

    2. Αξιοπιστία

    Εστω, και για την ευκολία της συζήτησης, δεχτούμε πως όντως ο Κοσμάς είπε αυτά που του αποδίδονται, ξεχνώντας προς στιγμή το γεγονός πως κανείς δεν έχει καταγράψει οτιδήποτε, κανείς δεν γνωρίζει οτιδήποτε περί της πηγής τους και σε κανένα μέρος της Ελλάδας δεν υπάρχει κάποιο χειρόγραφό του (εκτός της εξαίρεσης που σημειώνουμε παρακάτω.

    Ποιός ο λόγος για έναν «προφήτη» να μιλάει με γρίφους

    [………]

    3. Οι ιστορικές πηγές

    Είναι απορίας άξιον πως ενώ ο Κοσμάς ο Αιτωλός έδρασε στα μέσα του 18ου αιώνα, μέχρι τα μέσα του 20ού αιώνα (150-180 χρόνια μετά) κανείς δεν γνωρίζει τίποτε για τις προφητείες του.

    Ο ιστορικός Κωνσταντίνος Σάθας στο έργο του «Βιογραφίαι των εν τοις γράμμασι διαλαμψάντων Ελλήνων» (έκδοση 1868) αφιερώνει 7 σελίδες (487-493) για τη ζωή και το θάνατο του Κοσμά. Απουσιάζει παντελώς οποιαδήποτε αναφορά σε προφητείες. Ο ίδιος ο συγγραφέας δηλώνει πως είναι γνωστά δύο χειρόγραφά του μόνον που βρίσκονται στα χέρια του Διακόνου Χριστοφόρου Κοντού του Ακαρνάνος (πρόκειται για τις δύο επιστολές που έστειλε στον αδελφό του και στους κατοίκους της Πρεβέζης).

    Ο Παναγιώτης Αραβαντινός στον 1ο τόμο της «Χρονογραφίας της Ηπείρου» που εκδόθηκε το 1856 αναφέρει τα ιστορικά γεγονότα που έλαβαν χώρα στην Ηπειρο και κάνει πάμπολλες αναφορές στον Κοσμά τον Αιτωλό, μέσα σε μία έκταση περίπου 100 σελίδων. Απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά σε «προφητείες».

    Ένα από τα σημαντικότερα έργα περί Κοσμά του Αιτωλού που υπάρχει στον 19ο αιώνα είναι το έργο του Σαπφείρου Χριστοδουλίδη «Ακολουθία και Βίος του Οσίου (τότε ήταν ακόμη όσιος ο Κοσμάς, το 1961 πήρε προαγωγή από το πατριαρχείο) και θεοφόρου πατρός ημών Κοσμά του Ιερομάρτυρος και ισαποστόλου» που εκδόθηκε το 1878.

    Στις 14 σελίδες που ασχολούνται με το βίο του (σ. 16-39), υπάρχουν άπειρες αναφορές σε λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής του Κοσμά. Αλλά και εδώ… καμία νύξη για τις προφητείες του.

    Στην ελληνοχριστιανική «Ιστορία του Ελληνικού Εθνους», και στον 11ο τόμο, το όνομα, η ζωή και το έργο του Κοσμά του Αιτωλού αναφέρονται συνολικά σε 8 διαφορετικά σημεία του τόμου (σελ. 82, 124, 277, 303, 307, 340, 349 και 435). Αν και εξαίρεται το χριστιανικό του κήρυγμα, εντούτοις δεν γίνεται καμία αναφορά σε προφητείες. Ο λόγος; Οι συντελεστές της «Ιστορίας του ελληνικού έθνους» μπορεί να ήταν χριστιανοί, αλλά απατεώνες δεν ήταν.

    Στον «Kατάλογο των χειρογράφων της εθνικής βιβλιοθήκης του 1892, δεν υπάρχει κανένα χειρόγραφο ή αντίγραφο ή οτιδήποτε γενικά που να αποδίδεται στον Κοσμά τον Αιτωλό ή σε οτιδήποτε αυτός υποτίθεται ότι είπε.

    Στον «κατάλογο των εν ταις βιβλιοθήκαις του Αγίου όρους Ελληνικών Κωδίκων», συνταχθέν από τον καθηγητή ιστορίας Σπ. Λάμπρου το 1895 δεν υπάρχει κανένα έργο του Κοσμά ή σχετικό μ’αυτόν σε καμία από τις βιβλιοθήκες των 18 μονών του Αθω.

    Και ξαφνικά, γύρω στα μέσα του 20ού αιώνα, εμφανίζονται από τον μακαρίτη τον Καντιώτη ένα μάτσο προφητείες του Κοσμά, άλλες «επαληθευμένες», άλλες προς επαλήθευση χωρίς κανένας να γνωρίζει ή να αναφέρει την πηγή τους και χωρίς κανείς να έχει δει τα πρωτότυπα, τα χειρόγραφα ή τέλος πάντων οτιδήποτε θα μπορούσε να αποτελέσει την πηγή τους. Τέλεια παρθενογένεση!

    Γίνεται φανερό ότι οι υποτιθέμενες προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού αποτελούν εφεύρεση του μέσου του 20ού αιώνα και δημιουργήθηκαν για προφανείς λόγους. Το μόνο που είναι γνωστό για την εφεύρεση αυτή, είναι το όνομα του εφευρέτη τους. [………..]
    http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?TOPIC_ID=10690

    • Ο/Η evrides λέει:

      Αλβανικο Χειρογραφο
      Ἰω. Τσακαλῶζος ἐκ Μεσολογγίου καὶ Θ. Ἀναστασίου βορειοηπειρωτικῆς καταγωγῆς

      • Ο/Η Νίκων ο αμετανόητος λέει:

        Πούντο;
        Να δοθεί σε ειδικούς επιστήμονες για μελέτη, χρονολόγηση κοκ γιατί θα είναι τόσο γνήσιο όσο και τα κομματάκια του Τίμιου Σταυρού ή o αριστερός όρχις του αγίου Αρτεμίου.

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    O Aλέξης Τσίπρας σε Ιεραποστολή

    https://roides.wordpress.com/2009/12/10/10dec09-2/

    7. Το πατριαρχείο Αλεξανδρείας βαρύνεται με οικονομικά και «ηθικά» σκάνδαλα.
    https://roides.wordpress.com/2009/10/14/14oct09/
    https://roides.wordpress.com/2009/10/19/19oct09/
    https://roides.wordpress.com/2009/10/20/20oct09/

  8. Παράθεμα: Η πίστη μετακινεί βουνά (ασύστολων ψευδών) | ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  9. Ο/Η Ίμερος λέει:

    Καλά, ε; Έπαθα πλάκα. Ήξερα ότι γράφεις μπαρούφες, αλλά το να λες ότι ένας Εβραίος έφτιαξε μόνος του ένα φαρμάκι, ίχνη του οποίου ήπιε και πέθανε, και όλο αυτό να το τιτλοφορείς «Πατριάρχης δηλητηριάζει Εβραίο» και «μαύρη μαγεία» θέλει πολλή φαντασία και πολλή κακεντρέχεια.

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    «Ο Πατριάρχης ήπιε όλο το ποτήρι και δεν έπαθε τίποτε. Και λέγει τώρα στον βασιλιά. «Πες του να ξεπλύνη τώρα το ποτήρι και να πιη το ξέπλυμα». Και μόλις το ήπιε ο Εβραίος πέθανε μπροστά σε όλους!».

    Μήπως Ίμερε διαβάζεις ότι θέλεις;
    Ο άγιος είπε τον πασά να διατάξει τον Εβραίο να πιεί το δηλητήριο.
    Όχι και τόσο χριστιανικό.

  11. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    Τσίπρες και πατριαρχείο Αλεξανδρείας

    http://www.zougla.gr/blog/article/636488

    1) Ο γεννημένος στην Άρτα το 1934 Παύλος Τσίπρας, υπήρξε συνιδρυτής (με τον Ίωνα Παράσχη) της τεχνικής εταιρείας «Σκαπανεύς ΑΤΕ» που μαζί με την «ΕΔΟΚ-ΕΤΕΡ» και την «ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ» ήσαν οι τρείς εταιρείες που έπαιρναν ΟΛΑ τα Μεγάλα Έργα επί 21ης Απριλίου. Ο Στυλιανός Παττακός (Έγινε 100 ετών την παρελθούσα Πέμπτη 8 Νοεμβρίου!) ) έδινε αφειδώς έργα Στον Παύλο Τσίπρα, με αποτέλεσμα ο μπαμπάς του Αρχηγού του Σύριζα να γίνει πάμπλουτος επί 21ης Απριλίου.

    2) Η οικονομική άνεση του «καλού χριστιανού» Παύλου Τσίπρα επί Χούντας, τον έκανε να χρηματοδοτεί τις δράσεις της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, με αποτέλεσμα να τον εκτιμήσει ιδιαιτέρως ο Χουντικός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Κοτσώνης.

    Ο Παύλος Τσίπρας μπαινόβγαινε επί Χούντας στην Αρχιεπισκοπή και βοηθούσε οικονομικά τον «Αγαπισμό» του Κοτσώνη και το Ιεραποστολικό Έργο του (νύν Αλβανίας) Αναστάσιου Γιαννουλάτου στην Αφρική, όπου έπαιρνε έργα ο «Σκαπανεύς»! Εκεί στην Αρχιεπισκοπή (όπου τότε ήταν Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου) πρωτογνώρισε ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Λιάπης τον μπαμπά του Τσίπρα, γι’ αυτό και σκίστηκε να πάει στην προχθεσινή κηδεία του Παύλου στον Διόνυσο, ……

    3) Μέσω του χουντικού Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Κοτσώνη, ο Παύλος Τσίπρας συνδέθηκε με την «χριστιανικώτατη» οικογένεια των Αλαβάνων (Κοτσώνης και Αλαβάνοι ήσαν Τήνιοι), η οποία διαχειριζόταν επί 100 χρόνια το χρυσοφόρο Προσκύνημα της Τήνου.
    Έτσι έμαθε τον μικρό Αλέξη (γεννήθηκε το 1974) ο Αλέκος Αλαβάνος, και γι’ αυτό τον πρότεινε για την Αρχηγία του Συνασπισμού ….

  12. Ο/Η Φιλολό λέει:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Patriarch_Joachim_of_Alexandria

    Joachim and Russia
    (…)
    In 1558 the Czar sent to Egypt a delegation led by archdeacon Gennady, who, however, died in Constantinople before he could reach Egypt. From then on, the embassy was headed by a Smolensk merchant Vasily Poznyakov. Poznyakov’s delegation visited Alexandria, Cairo, and Sinai, brought the patriarch a fur coat and an icon sent by the Czar, and left an interesting account of its two and half years’ travels.

  13. Ο/Η Mίνα λέει:

    http://www.romfea.gr/epikairotita/17649-2013-06-24-19-16-33

    Επομένως, εκτιμούν εκκλησιαστικές πηγές, ελάχιστα θα αλλάξει το καλό πνεύμα συνεργασίας που υπάρχει σήμερα ανάμεσα σε Κυβέρνηση και Εκκλησία.

    Στο κυριότερο για την Εκκλησία Υπουργείο, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων παραμένει ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος με τον οποίο έχει οικοδομηθεί μία άριστη σχέση συνεργασίας και συναντίληψης.

    Στο ίδιο Υπουργείο αναλαμβάνουν θέσεις Αναπληρωτή Υπουργού και Υφυπουργού οι κ.κ. Σ. Κεδίκογλου και Κ. Γκιουλέκας οι οποίοι θεωρούνται πρόσωπα κοντά στην Εκκλησία.

    Αρμόδιος Υφυπουργός για τις εκκλησιαστικές υποθέσεις στο Υπουργείο Εξωτερικών, το δεύτερο σημαντικότερο πρόσωπο για την Εκκλησία στην κυβέρνηση, αναλαμβάνει ο βουλευτής Έβρου Άκης Γεροντόπουλος.

    Ο κ. Γεροντόπουλος θεωρείται καλός γνώστης των εκκλησιαστικών θεμάτων και με ευαισθησία πάνω στα εθνικά θέματα.

    Οι Υπουργοί και Υφυπουργοί που αναμένεται, τέλος, να έχουν τους επόμενους μήνες συνεργασία με την Εκκλησία και να ασχοληθούν με θέματα που αφορούν Μητροπόλεις και εκκλησιαστικούς φορείς είναι ακόμη: ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης (για τα θέματα των εκκλησιαστικών ιδρυμάτων υγείας), ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής Γ. Μανιάτης και οι Υφυπουργοί Στ. Καλαφάτης και Ασ. Παπαγεωργίου (αξιοποίηση εκκλησιαστικών ακινήτων) και η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη (συνεργασία για τον θρησκευτικό τουρισμό).

  14. Παράθεμα: Μαύρη Μαγεία στην Ορθόδοξη Εκκλησία (14) | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crockorozistas

  15. Ο/Η Eωσφόρος λέει:

    ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ ΜΕ ΚΟΣΤΟΥΜΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ!

    «Πέταξε» τα ράσα ο Μητροπολίτης Δωδώνης πρώην Ζακύνθου, Χρυσόστομος (ΦΩΤΟ)
    Η Εκκλησία της Ελλάδος συμμετέχει για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Expo 2013
    [11:23,26/06]

    Τον γνωρίζετε τον…κύριο στις παρακάτω φωτογραφίες;
    http://www.patrastimes.gr/arthro.php?id=42521

    Ναι, καλά θυμάστε:

    Είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέος Μητροπολίτης Δωδώνης (πρώην Ζακύνθου) Χρυσόστομος!!!

    Φορώντας πολιτικά(!!!), ο υπέρμαχος της κατάργησης του ράσου, ταξίδεψε στην Κίνα για να εκπροσωπήσει την Εκκλησία της Ελλάδος!

    .

    http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/85282

    Το σκάνδαλο με τους «νονούς» της Ζακύνθου και η παραίτηση Χρυσοστόμου – Όλο το παρασκήνιο

    Γιατί παραιτήθηκε τώρα ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος; Με δεδομένη την πορεία του, με τις συνεχείς πύρινες δηλώσεις για τα πολιτικά δρώμενα αλλά και τις παλιότερες επιθέσεις του στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλου, δύσκολα κανείς βλέπει έναν μητροπολίτη που θα παραιτούνταν μόνο επειδή «το αξίωμα δεν πρέπει να είναι ισόβιο».

    Η παραίτησή του έρχεται εν μέσω των γνωστών σκανδάλων με τις εγκληματικές οργανώσεις που πουλούσαν προστασία και εμπορεύονταν ναρκωτικά και η οποία ταλανίζει την κοινωνία της Ζακύνθου.

    Όπως είχε αποκαλύψει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» μέρος των κατοίκων του νησιού συζητούσε μήνες τώρα τη σχέση που είχαν κάποιοι εκ των κατηγορούμενων κακοποιών με τον κ. Χρυσόστομο.

    Το ζήτημα γινόταν όλο και πιο πιεστικό ενώ υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να ζητηθούν από τον μητροπολίτη διευκρινίσεις σχετικά με τις σχέσεις που διατηρούσε με κάποια μέλη της σπείρας.

    Υπενθυμίζουμε ότι οι δύο σπείρες νονών με εμπλοκή του λιμενάρχη Ζακύνθου εξαρθρώθηκαν πρόσφατα από την υποδιεύθυνση αντιμετώπισης οργανωμένου εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής, ενώ δρούσαν τουλάχιστον επί μια τριετία.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Το σχετικό με την παραίτηση τού μητροπολίτη τ.Ζακύνθου, τώρα Δωδώνης Χρυσόστομου άρθρο αναδημοσίευσε και ο ναζιστικός Στόχος, που τοποθετώντας αυθαίρετα όπως συνηθίζεται το συγκεκριμένο δεσπότη στο «προοδευτικό» στρατόπεδο, βρήκε ευκαιρία να του επιτεθεί. Άλλωστε ο Άγιος ήταν και παλιότερα στόχος του χριστοδουλικού Στόχου, που πιο παλιά έβριζε και το Χριστόδουλο, «πριν τα βρουν» μεταξύ τους.
      Η «προδευτικότητα» του κ.Χρυσόστομου έχει να κάνει και με τους προοδευτικούς που είναι εξαιρετικά επιεεικείς με όποιον δεσπότη δεν είναι Ναζιστής, στη βάση του σκεπτικού, το μη χείρον βέλτιστο.
      Το άρθρο του Στόχου συνοδεύεται από καθόλου κολακευτικά σχόλια για τον κ.Χρυσόστομο, αναγνωστών του, στα οποία ο μητροπολίτης δεν θεώρησε υποχρέωσή του να απαντήσει, υπερασπιζόμενος την υπόληψή του, άλλωστε το ίδιο φαίνεται ότι έχει συμβεί και με αυτό το δημοσίευμα, τριών τουλάχιστον ιστότοπων.
      Υποθέτω πως δεν απαντά από περιφρόνηση.

      http://www.stoxos.gr/2011/08/blog-post_6447.html.

      23/8/11

      ΩΠ! ΤΣΙΜΠΗΣΑΜΕ ΛΑΒΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ!!!

      1:41 μ.μ. ΣΤΟΧΟΣ 5 σχολια

      Λαυράκι τσιμπήσαμε από το dexiextrem για τον Ζακύνθου Χρυσόστομο…

      Γιατί παραιτήθηκε τώρα ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος;
      _______________________

      Δική μου παρέμβαση σε επαινετικό για την παραίτηση του κ.Χρυσόστομου άρθρο, με δυο σχόλια εδώ
      http://sarantakos.wordpress.com/2011/08/27/zakynthos/#comment-79116

      ……….
      για έναν σκυλοκαυγά του:
      “Φύγε από δω μωρή” (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 16/09/2004), με τον μητροπολίτη Ν.Αφρικης Σεραφείμ εις επήκοον του τ.Προέδρου της Δημκρατίας, τα συμπεράσματα δικα σας.
      http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=16.09.2004,id=69461868
      ………………

      Με αφορμή τη δίκη του Εντιμότατου κ.Γρ.Μιχαλόπουλου, πως από τους 80, εκβιάζονται και οι 180 μητροπολίτες μηδενός εξαιρουμένου
      http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=148914
      http://www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=27795
      (Ο ίδιος δήλωσε πως εκβιαζόταν μέσω Γ.Μιχαλόπουλου, δήθεν από τη 17Ν, όχι για την ιδιωτική ζωή του αλλά απλά ως μέλος του κατεστημένου, αλλά βεβαίως το δικαστήριο δεν έτρωγε κουτόχορτο και απέρριψε αυτόν τον ισχυρισμό. Αν ο κ.Μιχαλόπουλος-Μέγας Άρχων Οφφικιάλιος της Ανατολικής Εκκλησίας κι αρχηγός της ακροδεξιάς “Εθνικής Συμμαχίας) τον εκβίαζε, όπως έκανε με επιχειρηματία, όλο και κάτι ίσως να έβρισκε, από το να παραστήσει τα σοβαρά τον εκπρόσωπο της 17Ν).

      και εδώ
      http://sarantakos.wordpress.com/2011/08/27/zakynthos/#comment-79169

      ….
      1. Διάλογος στη Σύνοδο της Ιεραρχίας:
      -Αθηνών Χριστόδουλος: «Κάτσε κάτω ρε χαμένε. Έ χαμένε»
      -Ζακύνθου Χρυσόστομος : «Ξέρεις που σ’έχω γραμμένο; Έλα μετά να σού πω».
      -Πειραιώς Καλλίνικος: «Λέτε ότι θέλετε κι οι δυό, σας έχω συνδέσει με Κάϊρο» .
      (Β.Πάϊκος, Αυγή, 5.10.2003)

      ……………

      5.Να θυμίσω τέλος και τη δυσώδη υπόθεση της ροζ κασέτας την οποία ο αρχιμανδρίτης πρωτοπαλλήκαρο του Χριστόδουλου προσπάθησε να αγορασει από άνθρωπο του υποκόσμου στην πλατεία Κουμουνδούρου, ελπίζοντας σύμφωνα με τις καταγγελίες του Ζακύνθου, πως θα αφορά τον κ.Χρυσόστομο (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 21/02/2005).

      http://archive.enet.gr/online/online_print?id=72377672

  16. Παράθεμα: Μαύρη Μαγεία στην Ορθόδοξη Εκκλησία (14) | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | anogeianostivani

  17. Ο/Η Ιερέας Χ λέει:

    http://aktines.blogspot.gr/2013/09/blog-post_20.html

    20 Σεπ 2013

    Ο Επίσκοπος του Κονγκό Μπραζαβίλ αφορίζει τους νέους που είναι αντίθετοι στη δίωξη του π. Θεολόγου

    Καραμάτσκος Δημήτρης, Μάστερ Θρησκειολογίας

    Με πραγματική λύπη με πληροφόρησαν οι νέοι του Κονγκό για όσα συμβαίνουν στη χώρα αυτή από τον Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Κονγκό Μπραζαβίλ κ. Παντελεήμονα Αράθυμο. Οι νέοι του Κονγκό τρομοκρατημένοι μου απέστειλαν ένα κείμενο του Επισκόπου, ο οποίος επιβάλλει την ποινή της ακοινωνησίας σε δυο νέους (excommunication=ακοινωνησία αλλά και μικρός αφορισμός, κατά τον μητροπολίτη Ηλείας, ενώ ο καθηγητής Βλάσιος Φειδάς την διακρίνει του αφορισμού), και αναρωτιούνται αν ο επίσκοπος έχει το δικαίωμα να τιμωρεί αδιακρίτως, χωρίς καμιά διαδικασία όχι μόνο πνευματικά αλλά και οικονομικά, αφού τους αποκλείει από την εργασία τους διά παντός σε οποιαδήποτε υπηρεσία του Κονγκό.

    Συγκεκριμένα, για να τρομοκρατήσει τους νέους που είναι αντίθετοι στον διωγμό του π. Θεολόγου, επί έτη ιεραποστόλου στο Κονγκό, με έργο τεράστιο και ομολογουμένως θαυμαστό, απέλυσε από την εργασία τους στο ορφανοτροφείο του Dolisie τους νέους που αντέδρασαν στην εκδίωξη του πνευματικού τους πατέρα και στο έγγραφο της απόλυσης τους ανακοινώνει και τον αφορισμό τους (excommunication). Επιπλέον απέστειλε υπόμνημα στο Υπουργείο Απασχόλησης, ώστε οι νέοι αυτοί να μην μπορούν να εργασθούν σε καμιά εργασία εντός του Κονγκό. Σύμφωνα με το δίκαιο του Κονγκό, αν μια δημόσια αρχή, όπως ο επίσκοπος μιας εκκλησίας καταθέσει υπόμνημα εναντίον εργαζομένων, αυτοί αποκλείονται διά βίου από την εύρεση εργασίας στη χώρα αυτή.

  18. Παράθεμα: Μαγεία, μάγια. Το ψωμοτύρι των καλόγερων και της Ορθοδοξίας | ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  19. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.