H «Xρυσή Άνοιξη» του Σαμαρά , ή Πως ο Φαήλος προσεγγίζει τη Χ.Α.

Ο «κολλητός» του Σαμαρά, Φαήλος Κρανιδιώτης, δημοσίευσε ένα ακόμη κείμενο που προσεγγίζει τους ομοϊδεάτες του της Χρυσής Αυγής.  

ANTONIS-SAMARAS

Επιστολή από το Σωτήριο Έτος 1901 μ.Χ. εν μέσω «Ευαγγελικών» επεισοδίωντου Βλάση Γαβριηλίδη*

Κάποτε ο Μακεδονομάχος Σαμαράς έφτιαξε ένα κομματίδιο, ονόματι «Πολιτική Άνοιξη»  («Χρυσή Άνοιξη» θα πήγαινε καλύτερα στο ακροδεξιό ρατσιστικό αυτό μόρφωμα), που το αποτελούσαν οι Φαήλοι, Χρύσανθοι και τ’ άλλα τα καλά παιδιά και θα κάνανε το Ορθόδοξο Τόξο που θα μας προστάτευε απ’ όλους τους κακούς, από Βορρά και εξ Ανατολών. Ο «κολλητός» του Σαμαρά, Φαήλος Κρανιδιώτης, δημοσίευσε ένα ακόμη κείμενο που προσεγγίζει τους ομοϊδεάτες του της Χρυσής Αυγής.

Φαήλος έφα:
«Σε τι διαφέρουν και σε τι μοιάζουν οι παιδεραστές διδάσκοντες πάσης βαθμίδας της εκπαίδευσης και οι «γενίτσαροι» αποδομητές;

Η βασική διαφορά είναι ότι τους πρώτους, αν τους είχαμε πάρει χαμπάρι εξαρχής, δεν θα τους προσλαμβάναμε να τους πληρώνει ο λαός. Τους δεύτερους, όμως, ενώ ξέρουμε πολύ καλά τι καπνό φουμάρουν και τα μισελληνικά χούγια τους, τους βάζουμε στο μισθολόγιο και τους εξασφαλίζουμε λαμπρή καριέρα. Τους δε πρώτους, μόλις τους τσακώσουμε να αποπλανούν ανήλικα, τους διαπομπεύουμε και τους στέλνουμε στην «ψειρού» να παίζουν τις λίλιζες με τον Μπάμπη τον Σουγιά και τον Χασάν τον δουλέμπορο. Τους δεύτερους τους κάνουμε πανεπιστημιακούς και βουλευτές.
[…]
Το κράτος -ως το οργανωμένο έθνος- έχει, λοιπόν, αποφασίσει απ’ όταν πήγαμε τα μεμέτια, σπρώχνοντας με το ντουφέκι και το σπαθί, πίσω στην Ασία, τι ανθρώπους θέλει να ανατρέφει. Το λέει καθαρά ο καταστατικός χάρτης. Ο λαός θέλει και έχει αποφασίσει η Παιδεία να βγάζει Ελληνες. Οχι Ουζμπέκους, όχι μηδενιστές, όχι γενίτσαρους, αναρχικούς, σταλινικούς, ναζί ή αφασιακά ανδράποδα. Ελληνες. Και η Ιστορία και η διδασκαλία της είναι βασικό εργαλείο για να ανατρέφεις Ελληνες. Δόξα τω Θεώ, έχουμε πολύ πράγμα, να δίνουμε και ρέστα, για να είναι περήφανη όλη η Ανθρωπότητα για όσα κάναμε από τα βάθη της Αρχαιότητας ως και σήμερα, με τα τεράστια προτερήματα και ελαττώματά μας.
[…]
Η λύση; Αφού δεν διώκεται το μίσος για την πατρίδα, για να τους βάλουμε βαθιά στη φυλακή, πρέπει να έχουν τουλάχιστον την ίδια υπόλοιπη αντιμετώπιση με αυτή για τους παιδεραστές: Διαπόμπευση, κοινωνική απομόνωση και εκδίωξη από την εκπαίδευση. Είναι αδιανόητο ο λαός να μισθοδοτεί τους συκοφάντες του και τους διαφθορείς των παιδιών του. Και εκτός από αδιανόητο, είναι μολυσματικά επικίνδυνο για την συλλογική μας ύπαρξη…»

Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης, λοκατζής.
Δημοκρατία Νιουζ

###

[*] Οι αγώνες του Βλάση Γαβριηλίδη για την ελευθερία της έκφρασης είχαν σκληρό τίμημα. Οι επιδρομές των εθνικοφρόνων τραμπούκων της εποχής του δεν τον έκαμψαν όμως, ακόμα κι όταν το 1894 κατέστρεψαν ολοσχερώς τα τυπογραφεία της εφημερίδας του («Ακρόπολις»)

 

This entry was posted in Ασμοδαίος, Βλάση Γαβριηλίδη, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

46 Responses to H «Xρυσή Άνοιξη» του Σαμαρά , ή Πως ο Φαήλος προσεγγίζει τη Χ.Α.

  1. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    04/04/2012 – σχόλια (16) editor: ΑΝΔΡΕΑΣ Ε. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
    Δημοσιογράφος, εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Αριστεράς

    Από την Πολιτική Άνοιξη στη Χρυσή Αυγή

    Στην Έλλαδα έχουν κατά καιρούς δημιουργηθεί «μονοθεματικά κόμματα», με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την Πολιτική Άνοιξη του κ. Σαμαρά, η οποία είχε σχεδόν μονομανία με το Μακεδονικό. Οι ευθύνες του νυν προέδρου της ΝΔ είναι γνωστές και τα αποτελέσματα της πολιτικής εκείνης για το όνομα της γειτονικής μας χώρας καταστροφικά για την Ελλάδα και το διπλωματικό κεφάλαιο που σπατάλησε, χωρίς κανένα όφελος.

    Στις μέρες μας αυξάνει ανησυχητικά την απήχησή του ένα άλλο «μονοθεματικό κόμμα», η Χρυσή Αυγή. Οι νοσταλγοί του Χίτλερ, του Μουσολίνι και του Μεταξά έχουν ως μόνο και αποκλειστικό θέμα στην ατζέντα τους τους μετανάστες, χρεώνοντάς τους όλα τα δεινά του τόπου. Με αποκορύφωμα, βεβαίως, τη δημόσια ασφάλεια, παρότι οι έρευνες δείχνουν ότι δεν είναι μεγάλα τα ποσοστά της εγκληματικότητας που προέρχονται από μετανάστες.

    http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/386/%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BE%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE?quicktabs_6=1

  2. Ο/Η Παλιός λέει:

    Αφιερωμένο στον Καρατζαφέρη που επιστρέφει στη ΝΔ στο πλευρό του Βορίδη και του Άδωνη
    http://www.iospress.gr/ios2002/ios20021020a.htm

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ

    Ο Αγών του!

    1. / 2.

    Στο σκοπό του γνωστού τραγουδιού των κατηχητικών «Τα Χριστιανόπουλα» έχει συγγράψει το εμβατήριο του κόμματός του ο Γιώργος Καρατζαφέρης. Εκεί αναφέρεται σε κάποιο «ντόπιο εχθρό» που καλείται να συντρίψει ο λαός. Ωρα λοιπόν κι εμείς να πιάσουμε τα κονσερβοκούτια.

    Ο κ. Κ. επικαλείται το δικαίωμα του «αυτοπροσδιορισμού» για να αποστομώσει όσους διανοούνται να τον χαρακτηρίσουν «ναζιστή», «χουντικό» ή και «ακροδεξιό». Και απειλεί με μηνύσεις, ακολουθώντας το παράδειγμα των ευρωπαίων ομοϊδεατών του, οι οποίοι πολιτεύονται μέσω ποινικών δικαστηρίων, ελλείψει αυστηρότερων κατασταλτικών μέτρων.

    Δεκτή η πρόκληση. Ιδού, λοιπόν, το πολιτικό περιεχόμενο της πρότασης Καρατζαφέρη, έτσι όπως προκύπτει από τα δικά του λόγια, από τις δικές του επιλογές, από τους δικούς του στενούς συνεργάτες.

    Οπως θα δείτε, ο κ. Κ. έχει δίκιο. Είναι τόσο ακροδεξιός όσο ήταν και παλιότερα. Αυτά που λέει σήμερα τα έλεγε και λίγα χρόνια πριν, όταν ήταν το αγαπημένο παιδί όλων των αρχηγών της Νέας Δημοκρατίας και ο αγαπητός συνάδελφος όλων των δημοσιογράφων που σήμερα τον βλέπουν με μισό μάτι.

    Οι ιστορίες του κ. Κ.

    Αναλαμβάνουμε λοιπόν τη μεγάλη τιμή να αποκαταστήσουμε τη χαμένη τιμή του ιδρυτή του ΛΑΟΣ.

    ***Ο κ. Κ. δεν συνεργάζεται με ναζιστές

    «Οι Νεοδημοκράτες, η Πολιτική Ανοιξη, η Χρυσή Αυγή, όλοι. Αυτή είναι η προσπάθεια που κάνει η Νέα Ελπίδα. Να στεγάσει όλο αυτό τον κόσμο σ’ ένα ενιαίο μέτωπο, με σημαιοφόρο βεβαίως τη Νέα Δημοκρατία».

    *Αλλά δεν είναι μόνο η Χρυσή Αυγή. Την ίδια αγάπη τρέφει ο κ. Κ. και για τις λοιπές κινήσεις και τα έντυπα του χώρου, όπως το «Στόχο». «Ολα τα σπίτια πρέπει να προμηθεύονται το Στόχο και τη Χρυσή Αυγή» μας ειδοποιούσε κάθε βδομάδα από την εκπομπή του στο Τηλε-Αστυ ο στενός συνεργάτης του κ. Κ. και υποψήφιος με το συνδυασμό του Χρήστος Βίρλας.

    ***Ο κ. Κ. δεν είναι αντισημίτης

    . ————-

    ***Ο κ. Κ. δεν νοσταλγεί την επταετία
    —————

    ***Ο κ. Κ. δεν είναι ρατσιστής
    ———-

    ***Ο κ. Κ. δεν είναι φιλοβασιλικός

    ———
    ***Ο κ. Κ. δεν είναι οπαδός των θεωριών συνωμοσίας

    (Ελευθεροτυπία, 20/10/2002)

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ

    Ο Αγών του!

    1. / 2.

    http://www.iospress.gr/ios2002/ios20021020b.htm

    Με τη στρατηγική του Ζαν-Μαρί Λεπέν

    Το βράδυ της Κυριακής, με το 14% στην τσέπη, ο Γ. Καρατζαφέρης έστειλε σε εθνικό τηλεοπτικό δίκτυο και το δικό του μήνυμα: «Οποιος από εδώ και πέρα μου αποδώσει τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς ναζιστής, φασίστας, ακροδεξιός, τον λόγο θα έχει η Δικαιοσύνη. Ο ΛΑΟΣ απάντησε στους σκευωρούς».

    Αυτή του η απειλή, αν πιστέψουμε το ρεπορτάζ των «Νέων» της επομένης, «προκάλεσε εντύπωση» στον πολιτικό κόσμο και στην κοινή γνώμη, που όπως φαίνεται αγνοούν την ήδη διατυπωμένη λογοκριτική στρατηγική, όχι μόνο του Γ. Καρατζαφέρη αλλά και ολόκληρου του ακροδεξιού ρεύματος στην Ευρώπη.

  3. Ο Φαήλος είναι ο Νάσος Θεοδωρίδης της δεξιάς. Γραφικός μεν αλλά δυνητικά επικίνδυνος.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κι η μυλωνού τον άντρα της με τους πραματευτάδες.

      Ο Νάσος Θεοδωρίδης είναι ένας δικηγόρος με πάθος για τα ανθρώπινα δικαιώματα και οπαδός της ειρηνικής συνύπαρξης και συνεργασίας των λαών, με τις όποιες υπερβολές του, ο κ.Γαρουφαήλ Κρανιδιώτης είναι ένας ακραιφνής Έλλην, καθόλου γραφικός, που ζει με το όραμα της απελευθέρωσης της Κωνσταντινουπόλεως και που δεν φαίνεται να φλέγεται από πάθος για τα ατομικά δικαιώματα.

      Εκείνο που με εκπλήσσει, είναι ότι ο κ.Κρανιδιώτης δεν έχει διαμαρτυρηθεί για την παράνομη, γκαγκστερική, βίαιη σύλληψη από την ελληνική Αστυνομία και παράδοση στις τουρκικές αρχές του Τούρκου πολιτικού πρόφυγα Bulut Yalya
      Αυτό δεν το θεωρεί εθνική ταπείνωση;

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε Ροϊδη,
    διαφωνώ με το άρθρο.
    Θεωρώ τον κ.Γαρουφαήλ Κρανιδιώτη, εξαιρετικό ποιητή, γενναίο πολεμιστή και διώκτη των εξαιρετικά επικίνδυνων για την κοινωνία Ντιντήδων, που κρύβονται ακόμη και στη ΝΔ όπου ο Καρατζαφέρης απέτυχε να τους εξοντώσει πριν φύγει.
    Ίσως το επιτύχει τώρα που επιστρέφει.

    Σας παραπέμπω , επειδή για λόγους που δεν μπορώ να αντιληφθώ ο ιστότοπος των «Φίλων του Αντώνη Σαμαρά», δεν ανοίγει πλέον , στερώντας μας την πρόσβαση σε μορφές της πατριωτικής ποιητικής τέχνης,
    https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=blogger&hl=el&passive=86400&continue=http://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL%3Dhttp://antonissamaras.blogspot.gr/%26zx%3D1e62zue7dcofh&ltmpl=private

    σε παλιότερο άρθρο μου, όπου αποκαλύπτεται το ελληνικό κάλος της ποίησής του
    συνοδευόμενης και από εξαιρετικού χριστιανικού ήθους αφιέρωσιν του πρωθυπουργικού φίλου εν είδει επιμυθίου:

    «…Αφιερωμένο εξαιρετικά, σε όλα τα προοδευτικά κορίτσια και τα περίεργα αγόρια που εθίγησαν. Κι επειδή, οσμίζομαι ήδη τις αντιδράσεις στην ανάρτηση, πάω να πιω μερικές μπύρες με κάτι παλιοσειρές μου λοκατζήδες κι ύστερα όλοι μαζί θα κατουρήσουμε πάνω στην πολιτική σας ορθότητα.
    Φιλιά στο σβέρκο».

    https://roides.wordpress.com/2010/05/18/18may10/

    Φίλων Αντωνίου Σαμαρά: Πατριωτική ποίησις
    ________________________
    Φίλοι του μπλογκ Ροϊδη, θαρσείτε.
    Η Παναγιά μαζί μας, με τέτοια παλληκάρια, πλησιάζει η ημέρα που ο μαρμαρωμένος βασιλιάς θα λειτουργήσει στην Αγιασοφιά.

  5. Ο/Η Psycho λέει:

    H εξτρεμιστική Δεξιά ανεβαίνει. Πατριωτικές ρητορείες και θρησκευτικά κηρύγματα μίσους ενώνονται με την απελπισία της εκλογικής πελατείας και με το σύμλεγγμα της κατωτερότητας απέναντι στην ΕΕ.
    Η φτώχια, η ψυχοπάθειες και η αγραμματοσύνη τρέφουν το Ναζισμό.
    Η Κεντροαριστερά και η Αριστερά απευθύνονται κύρια σε ψυχικά υγιείς, ευτυχισμένους, λογικούς και αγωνιστικούς ανθρώπους που διεκδικούν την ευτυχία. Ο άνεργος, ο χρεοκοπημένος, δεν ξέρει που να στραφεί. Ο απελπισμένος, ο βλάκας, ο μοχθηρός πέφτει εύκολα θύμα των λαϊκιστών.

    Αν προσθέστε ΝΔ-ΧΑ-ΑΝΕΛ πιάνουν το 50%.
    Ο Τσίπρας έχει κόψει τα σούρτα φέρτα με τα blogs της εθνικιστικής Δεξιάς, olympia, Ιφικράτη Αμυρά. Συμφωνώ με τις επισημάνσεις σας ότι όσο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει και κάνει παιχνίδι με Ιερώνυμο, Εκκλησία, ΑΝΕΛ, Καραμανλή, Θεοδωράκη, Τράγκα τόσο θα έχουμε φαινόμενα σαν και αυτό που καταγράφει η εφημερίδα Αυγή.

    http://www.avgi.gr/article/421995/giati-to-5-ton-psifoforon-tou-suriza-paei-stin-xrusi-augi-
    Γιατί το 5% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ πάει στην Χρυσή Αυγή;
    Ανανδρανιστάκης Γ.
    |
    07.06.2013

    Όταν μάθαμε ότι κατεβαίνει παράταξη της Χρυσής Αυγής στις εκλογές των ταξιτζήδων, το ρίξαμε στην πλάκα. Θα μουντζώνουν και θα λένε ότι είναι αρχαιοελληνικός χαιρετισμός, θα βάζουν στο φουλ το καλοριφέρ για να φωνάζουν οι επιβάτες «αμάν, φούρνος γίναμε εδώ μέσα», όταν περνάνε έξω από εκκλησία θα κάνουν αγκυλωτό σταυρό και άλλα χωρατά, που δεν εμπόδισαν τη Χ.Α. να πάρει το αναπάντεχο 14%. Κι εδώ δεν μιλάμε για ψήφο δημοσκοπική, αλλά για σοβαρή διείσδυση σε έναν κλάδο παραδοσιακό, με επαγγελματίες που λειτουργούν και ως διαμορφωτές κοινής γνώμης.

    Ασπάστηκε ξαφνικά τον ναζισμό ένας στους εφτά ιδιοκτήτες ταξί; Ασπάστηκε τον ναζισμό το 14,5% του ελληνικού λαού, όπως λέει η χθεσινή δημοσκόπηση της Pulse στο «Ποντίκι»; Η Χ.Α. στεγάζει πλέον μεγάλο μέρος των ναζιστών, των φασιστών, των χουνταίων και των άλλων ζόμπι που ενδημούν στην Ελλάδα, όλοι αυτοί μαζί όμως δεν φτάνουν με τίποτα το 14,5%. Άρα, πόθεν έσχε το διψήφιο ο Μιχαλολιάκος;

    Οι χρυσαυγίτες κερδίζουν ψήφους από όλο το πολιτικό φάσμα. Κερδίζουν σταθερά και το 5% όσων ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ τον Ιούνιο, από το 27%, περίπου το 1,3% πάει σούμπιτο στις αγκάλες του Κασιδιάρη. Πρόκειται πιθανότατα για ανθρώπους που μέσα στην αναμπουμπούλα ψήφισαν τον ΣΥΡΙΖΑ για να σπάσει κεφάλια κι επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ, ευτυχώς, δεν τα έσπασε, τώρα πάνε στους ειδικούς, που μαζί με τα κεφάλια του κατεστημένου σπάνε και τα κεφάλια των μεταναστών.

    Η Χρυσή Αυγή έχει γίνει μόδα, φαίνεται άλλωστε και από τους ποπ τραγουδιστές και δημοσιογράφους που σπεύδουν να την υιοθετήσουν. Εκείνο όμως που κυρίως την θρέφει είναι το μίσος που γεννάει η φτώχεια, το μίσος για ένα πολιτικό σύστημα που δεν εγγυάται ούτε τα στοιχειώδη. Η Χ.Α. είναι σαν το χταπόδι, όσο τη χτυπάς, απλώνει. Τώρα που κυριαρχεί η συζήτηση για το αντιρατσιστικό, τώρα εμφανίζει τα υψηλότερα ποσοστά της. Θεριεύει τώρα που το σύστημα μοιάζει να συσπειρώνεται, για να εξοντώσει τα καημένα τα παιδιά, τα οποία, φευ, διαβιούν στα υπόγειά του, είναι οι φύλακές του.

    Η Χ.Α. δεν πρόκειται να ξεφουσκώσει με το συνταγματικό τόξο, όσα βέλη κι αν της ρίξει. Όταν ακούει ο άλλος συνταγματικό τόξο, το μυαλό του πάει αμέσως σε αυτούς που τον κυβερνούν και τον κάνουν να υποφέρει. Αν δεν ανατραπεί η κυβέρνηση, αν δεν ανατραπεί η πολιτική της καταστροφής, αν δεν βρεθούν πολιτικές δυνάμεις ικανές να πείσουν ότι δεν είναι όλοι ίδιοι, οι ναζιστές θα μοιάζουν οσονούπω με το ανθρωπάκι της Μισελέν. Ο Παναγιώταρος μοιάζει ήδη.

    Αν μια μέρα μπεις στο ταξί και, αντί για την Μαντουμπάλα, ακούσεις τη Λιλί Μαρλέν, να ξέρεις, φίλε μου, ότι τα πράγματα θα έχουν πάρει πολύ άσχημη τροπή.

  6. Ο/Η Panayote Dimitras λέει:

    Για τον άλλο φίλο/σύμβουλο του Σαμαρά εκδότη του Στόχου Σάββα Χατζηπαρασκευά πότε θα ασχοληθείτε; Έχει μεγαλύτερη «ποιητική» γκάμα από το Φαήλο. Τη σχέση ΣΧ με Σ αποκάλυψε ο Ιός και κανένας δεν τη διέψευσε.

    • Ο/Η Po λέει:

      Κύριε Δημητρά,
      Απ’ ότι αντιλαμβάνομαι μας μαλώνετε για κάτι που δεν κάναμε, λες και ήμαστε το Ρώυτερς.
      Δεν μας είπατε κάτι γι’ αυτό που πράξαμε, δηλαδή για την παρούσα ανάρτηση.

      Μήπως θα έπρεπε να είστε περισσότερο ακριβοδίκαιος;

      • Ο/Η Panayote Dimitras λέει:

        Δεν καταλαβαίνω γιατί τρώγεστε με τα ρούχα σας! Μια πρόταση σας έκανα δίνοντάς σας και μια πληροφορία που ίσως δεν γνωρίζατε. Δεν θα το ξανακάνω!

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Καλά δεν υπάρχει λόγος παρεξήγησης.
        Έτσι που το είπατε κύριε Δημητρά ήταν σαν να μας μαλώνατε.
        Χρήσιμη ήταν η παρατήρησή σας πράγματι.
        Εγώ τον είχα ξεχάσει τον κ.Σάββα Χατζηπαρασκευά.
        Έχει τόσους εκλεκτούς συμβούλους η ΝΔ και ο αρχηγός της, που δεν μπορούμε να τους συγκρατήσουμε όλους.
        Ύστερα ο κ.Βλάσης Γαβριηλίδης είναι 165 ετών, έχει αδυνατίσει η μνήμη του.
        Μην μας κρατείστε κακία, η συνεισφορά σας στην προαγωγή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα είναι γνωστή και πολύτιμη.

    • Ο/Η Αntifa2 λέει:

      Ακροδεξιά φίδια στον κόρφο της ΝΔ
      http://www.efsyn.gr/?p=32624

      Του Δημήτρη Ψαρρα

      Η κυβέρνηση όμως δεν φαίνεται διατεθειμένη να αντιδράσει μετά την αποκάλυψη της «Αυγής» για τα ανοιχτά αντισημιτικά πονήματα του Ιωάννη Κωτούλα, ο οποίος έχει τοποθετηθεί σύμβουλος του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών Χαράλαμπου Αθανασίου για θέματα μετανάστευσης. Με την κάλυψη του ίδιου του διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου Γιώργου Μουρούτη, ο κ. Κωτούλας απάντησε με εξώδικο και απειλές για αγωγές και μηνύσεις.

      Την ίδια ώρα, πάντως, φροντίζει να εξαλείψει από το Διαδίκτυο δικές του αναρτήσεις που τον εκθέτουν. Ακόμα και το προσωπικό του ιστολόγιο έσπευσε να κατεβάσει. Μάταιος κόπος. Εχουν όλα αποθηκευτεί και εξακολουθούν να αναπαράγονται σε σχετικές αναρτήσεις (λ.χ. στο αξιόλογο ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου). Βέβαια αυτά που δεν μπορούν να εξαφανιστούν είναι τα βιβλία του κ. Κωτούλα, στα οποία περιγράφεται το Ολοκαύτωμα με την ακόλουθη φράση: «Μεγάλο τμήμα των Εβραίων, οι οποίοι εκτοπίστηκαν από την Ελλάδα, απεβίωσε στα γερμανικά στρατόπεδα συγκέντρωσης». Ναι, έτσι: «απεβίωσε»…

      Το παρελθόν του Φιλιππακόπουλου

      Αλλά ο κ. σύμβουλος δεν είναι μόνος. Είχε προηγηθεί η αποκάλυψη του «Hot Doc» (7.3.2013) για το χουντικό παρελθόν του Ηλία Φιλιππακόπουλου, ο οποίος διορίστηκε πρόσφατα από τον Αντώνη Σαμαρά στη θέση του διευθυντή του γραφείου τού γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας, Μανώλη Κεφαλογιάννη. Ο κ. Κεφαλογιάννης, ο οποίος συνοδεύεται από τον κ. Φιλιππακόπουλο σε όλες τις δημόσιες θέσεις που έχει αναλάβει, προκάλεσε τη νοημοσύνη των πολιτών πριν από λίγες μέρες όταν δικαιολόγησε την ψήφο του κατά της άρσης της ασυλίας του Κασιδιάρη για τη χειροδικία εναντίον της Λιάνας Κανέλλη, λέγοντας ότι ήθελε να του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία να ζητήσει συγγνώμη…

      Πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι ο γενικός γραμματέας της κυβέρνησης Παναγιώτης Μπαλτάκος είχε αποπέμψει με σκαιό τρόπο την Εθνική Επιτροπή για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, λέγοντας ότι «δεν τον ενδιαφέρουν, ως εκπρόσωπο της κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας, το έργο της Επιτροπής και τα δικαιώματα του ανθρώπου, ούτε οι σχετικές διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας, και συνειδητά ώς τώρα δεν έκανε τίποτα για να διευκολύνει την απρόσκοπτη λειτουργία της Επιτροπής». Και βέβαια υπάρχει πάντα στην επικαιρότητα ο δυναμικός συνοδοιπόρος του κ. Σαμαρά, Φαήλος Κρανιδιώτης, που υποστηρίζει το πολιτικό άνοιγμα προς τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής.

      Θα τον συναντήσουμε σε εκδηλώσεις του «ενδιάμεσου» χώρου μεταξύ Νέας Δημοκρατίας και ΛΑΟΣ, μαζί με τον κ. Κωτούλα, αλλά και εκπροσώπους του περιοδικού «Patria» ή των εφημερίδων «Ελεύθερος Κόσμος» και «Ελεύθερη Ωρα», όπως τον Νίκο Χιδίρογλου, ο οποίος είχε διατελέσει εκπρόσωπος Τύπου του κ. Μεϊμαράκη, κατά το πέρασμα του σημερινού προέδρου της Βουλής από το υπουργείο Εθνικής Αμυνας.

      Ο διπλός στόχος της Ν.Δ.

      Τι γίνεται με τη Νέα Δημοκρατία του κ. Σαμαρά; Από τα κρούσματα που πληθαίνουν μπορεί κανείς να συμπεράνει ότι οι ιθύνοντες της Συγγρού έχουν επιλέξει το σκληρό ακροδεξιό χαρτί, ειδικά στα ζητήματα της μετανάστευσης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, με έναν διπλό στόχο: αφενός μεν να αντιπαρατεθούν με τον ΣΥΡΙΖΑ ανακαλώντας όλα τα στερεότυπα της μετεμφυλιακής προπαγάνδας, αφετέρου να κλείσουν το μάτι στους υποστηρικτές της Χρυσής Αυγής. Ετσι εξηγείται και το γεγονός ότι ιδιαίτερο βάρος στην επικοινωνιακή πολιτική του κόμματος έχει αναλάβει ο Αδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος όχι μόνο πρόβαλλε μέχρι πρότινος όλα τα βιβλία του ναζιστή και ακραίου αντισημίτη Πλεύρη, του χουντικού Γεωργαλά κ.ά., αλλά είναι και μάρτυρας κατηγορίας στη μήνυση που έχει υποβάλει ο Πλεύρης κατά των εκπροσώπων του ελληνικού εβραϊσμού!

      Από τη δική του πλευρά, ο Μάκης Βορίδης εξακολουθεί να φιλοτεχνεί το ηγετικό προσωπικό του προφίλ χωρίς να αναθεωρεί τίποτα από τις θέσεις του Λεπέν, τις οποίες εκπροσωπούσε μέχρι πρότινος στην Ελλάδα. Γιατί δεν είναι μόνο η φωτογραφία με το τσεκούρι που τον ακολουθεί από τα νιάτα του. Στον ΛΑΟΣ του κ. Καρατζαφέρη ο Βορίδης προσχώρησε το φθινόπωρο του 2005 μαζί με την ηγετική ομάδα του Ελληνικού Μετώπου. Την ομάδα αυτή δεν την αποχωρίστηκε ποτέ ο σημερινός κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας.

      Μάλιστα κατά την περίοδο που είχε αναλάβει το υπουργείο Υποδομών στην κυβέρνηση Παπαδήμου φρόντισε να διορίσει σε καίριες θέσεις δίπλα του τα ηγετικά στελέχη του Ελληνικού Μετώπου (Χρήστο Χαρίτο, Θεοδόση Αθανασά, Φαίδωνα Δημόπουλο κ.ά.). Κάποιοι από αυτούς αποχώρησαν από τον ΛΑΟΣ και δεν προσχώρησαν στη Νέα Δημοκρατία, αλλά επιχειρούν να αναβιώσουν το λεπενικό κόμμα με νέο όνομα: Εθνικό Μέτωπο. Ο Χαρίτος σε πρόσφατο άρθρο του καλεί τον Μιχαλολιάκο να αναλάβει πρωτοβουλία συνένωσης της Χρυσής Αυγής, των Ανεξάρτητων Ελλήνων, του ΛΑΟΣ, του Εθνικού Μετώπου και του Παπαθεμελή. Το άρθρο φιλοξενείται στον «Ελεύθερο Κόσμο» του Δημήτρη Ζαφειρόπουλου, πρώην υπαρχηγού της Χρυσής Αυγής και πολιτευτή του ΛΑΟΣ.

      Ο ρόλος της εφημερίδας «Στόχος»

      Ιδιαίτερο ρόλο στην ίδια κατεύθυνση παίζουν μια σειρά ιστολόγια, τα οποία αναπαράγουν και ενισχύουν τις προπαγανδιστικές επιθέσεις της διαβόητης κυβερνητικής Truth Team με στόχο στελέχη της Αριστεράς, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ακόμα και μη αρεστούς δημοσιογράφους. Θα ήταν παράλειψη αν δεν ξεχωρίζαμε εδώ τον κεντρικό ρόλο που παίζει ο «Στόχος», μια εφημερίδα η οποία έχει παράδοση στη ρητορική του μίσους, ειδικά στον αντισημιτισμό, αλλά και στην υποστήριξη της χούντας και των πραξικοπηματιών.

      Πολιτικά η εφημερίδα στηρίζει σήμερα τη Χρυσή Αυγή, αλλά πρωταγωνιστεί και στις προπαγανδιστικές εκστρατείες του ευρύτερου χώρου. Αλλωστε ο σημερινός εκδότης του «Στόχου», ο Σάββας Χατζηπαρασκευάς, υπήρξε στενός συνεργάτης του Αντώνη Σαμαρά, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Πολιτικής Ανοιξης, την εποχή που ο σημερινός πρωθυπουργός δοκίμαζε την τύχη του έξω από τη Νέα Δημοκρατία. Στις εκλογές του 2000 δεν πήρε μέρος η Πολιτική Ανοιξη και ο Χατζηπαρασκευάς με ομάδα στελεχών του κόμματος συμμετείχε στο σχήμα Πρώτη Γραμμή, το οποίο είχε επικεφαλής τον Κώστα Πλεύρη. Στο ίδιο σχήμα είχε προσχωρήσει και ο Μάκης Βορίδης με το Ελληνικό Μέτωπο. Η σύμπραξη τότε είχε αποφέρει μόλις 12.215 ψήφους (0,18%). Η σημερινή σύμπραξη των ίδιων προσώπων έχει ασφαλώς μεγαλύτερη πολιτική απήχηση.

      http://www.efsyn.gr/?p=32624

      ΠΗΓΗ: Εφημερίδα των Συντακτών

  7. Ο/Η undantag λέει:

    Εμετός. Πάλι καλά που ο Σαμαράς τον έχει Φιλιππινέζα (καθαρόαιμη ελληνίδα Φιλιππινέζα βέβαια) για τις βρώμικες δουλειές με τους ιθαγενείς εντός Ελλάδος, και δεν τον βγάζει στα εξωτερικά να κάνει αντιπερισπασμό στον Nigel Farage να γελάσει και το παρδαλό βρυξελιώτικο κατσίκι.
    ΥΓ: Φαήλος έφα:
    «Το λέει καθαρά ο καταστατικός χάρτης. Ο λαός θέλει και έχει αποφασίσει η Παιδεία να βγάζει Ελληνες. Οχι Ουζμπέκους, όχι μηδενιστές, όχι γενίτσαρους, αναρχικούς, σταλινικούς, ναζί ή αφασιακά ανδράποδα. Ελληνες.»
    το χωρίο του Συντάγματος στο οποίο μάλλον αναφέρεται ο τουφεκαλεύρης είναι το 16.2:
    «H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.»
    Τι ακριβώς λέει «ξεκάθαρα ο καταστατικός χάρτης»;;; Διαστρέφουμε τώρα και το Σύνταγμα κερατούκλη; Αν «εθνικόν το αληθές» (και αυτό το είπε εθνικός ποιητής, άρα είναι αληθές, έτσι εθνικισταρά μου;!;) και αν είναι αλήθεια ότι (ι) χορός του Ζαλόγγου δεν υπήρξε, και (ιι) το κρυφό σχολείο είναι ένας μύθος, τότε αυτή ακριβώς η αλήθεια (και η περί αυτής συζήτηση…) προάγει την ηθική αγωγή των Ελλήνων – τίποτε άλλο.
    «Γνώσετε την αλήθειαν, και ελευθερώσει υμάς» δεν λέει και το βιβλίο με το οποίο ηδονίζεται τώρα τελευταία η ελληνική άκρα δεξιά;
    ΥΓ: Και φυσικά, ο μπουλούκος παρέλειψε να διαβάσει το άρθρο 16Σ – μια αράδα πριν:
    «1. H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Kράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.»

  8. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    ΝΔ: Διαφημιστικό βίντεο με την Αγία Σοφία χωρίς μιναρέδες

    02.05.2012

    Άρωμα…Μεγάλης Ελλάδας έχει το νέο προεκλογικό σποτ της ΝΔ, η οποία επιχειρεί πέρα από την παρουσίαση της πολιτικής φιλοσοφίας του Αντώνη Σαμαρά, να αγγίξει και τις πατριωτικές χορδές των δεξιών και ακροδεξιών ψηφοφόρων. Για αυτό το σκοπό επιστρατεύθηκε και η Αγία Σοφία, η οποία «φιγουράρει»…χωρίς μιναρέδες!
    .

    Πηγή: ΝΔ: Διαφημιστικό βίντεο με την Αγία Σοφία χωρίς μιναρέδες | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/48492#ixzz2VjR26niU

  9. Ο/Η Toυ κώλου λέει:

    27/05/2013
    Βορίδης: «Δεν υπάρχει ανάγκη για το αντιρατσιστικό

    http://www.enikos.gr/politics/147384,Boridhs:_Den_yparxei_anagkh_gia_to_anti.html

    29/05/2013
    Ρελάνς Σαμαρά με κατάθεση αντιρατσιστικού νομοσχεδίου από τη NΔ

    Από factorx

    http://www.antinews.gr/2013/05/29/217296/

  10. Ο/Η κ. Χιλιολέξης λέει:

  11. Ο/Η Φίφης λέει:

    http://melamp.blogspot.gr/2013/06/h-x.html?showComment=1370775359442

    H “Xρυσή Άνοιξη” του Σαμαρά , ή Πως ο Φαήλος προσεγγίζει τη Χ.Α.

    Ο “κολλητός” του Σαμαρά, Φαήλος Κρανιδιώτης, δημοσίευσε ένα ακόμη κείμενο που προσεγγίζει τους ομοϊδεάτες του της Χρυσής Αυγής.

    http://www.politicsonline.gr/h-x%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC-%CE%AE-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CE%AE%CE%BB/

  12. Ο/Η Kάσυ Διάρη, τα χάπια μου λέει:

    http://troktiko.eu/2013/06/an-anoixo-to-stoma-mou-tha-dialuthei-h-chrusi-augi/
    «Αν ανοίξω το στόμα μου, θα διαλυθεί η Χρυσή Αυγή»

    9 Ιουνίου 2013

    Το δικό του μήνυμα στους βουλευτές της Χρυσής Αυγής στέλνει ο πάλαι ποτέ «υπαρχηγός» του Νίκου Μιχαλολιάκου, Περίανδρος Ανδρουτσόπουλος, ο οποίος μάλιστα απειλεί με «εμφύλιο» στις τάξεις των εθνικιστών.

    Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Real News», ο Π. Ανδρουτσόπουλος κατηγορεί τον Ν. Μιχαλολιάκο και όσους στέκονται δίπλα του για την επταετή καταδίωξη από την αστυνομία και τη φυλάκισή του καθώς, όπως ισχυρίζεται, άλλοι τον συκοφάντησαν και του φόρτωσαν δολοφονική επίθεση σε φοιτητή τον Ιούνιο του 1998 έξω από τα δικαστήρια της Ευελπίδων.

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Ανδρουτσόπουλος εμφανίζεται οργισμένος από την «ανανδρία» όπως λέει της ομάδας Μιχαλολιάκου «η οποία δεν εκτίμησε την προσωπική του στάση να μην αποκαλύψει ποιοι πραγματικά χτύπησαν τον φοιτητή» και τονίζει ότι έχει στα χέρια του στοιχεία με τα οποία αποδεικνύεται η κατασκευή της ενοχής του από την κατασυκοφάντηση που οργάνωσε στενός συνεργάτης του Μιχαλολιάκου, ο οποίος παραμένει στο πλευρό του μέχρι σήμερα.

    «Με άφησαν στη φυλακή γνωρίζοντας ότι δεν μπορούσα από το κελί να διαχειριστώ το πολιτικό μου παρελθόν και πόνταραν στην ανδρική μου τιμή ότι δεν θα αποκαλύψω ποιοι επιτέθηκαν και τραυμάτισαν σοβαρά τον φοιτητή», δηλώνει σύμφωνα με πληροφορίες ο Περίανδρος Ανδρουτσόπουλος. Τονίζει μάλιστα πως «αν ανοίξει το στόμα του θα διαλυθεί η Χρυσή Αυγή».

    Η εφημερίδα επικοινώνησε με τον ίδιο ο οποίος είπε ότι «η Χρυσή Αυγή καλείται να εξυψώσει το πατριωτικό αίσθημα, όμως υπολείπεται πολιτισμού».

  13. Παράθεμα: H “Xρυσή Άνοιξη” του Σαμαρά , ή Πως ο Φαήλος προσεγγίζει τη Χ.Α. | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crockorozistas

  14. Ο/Η Kubi λέει:

    Το να προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις για τις θέσεις Σαμαρά με την φράση «Ο “κολλητός” του Σαμαρά, Φαήλος Κρανιδιώτης» μόνο σχολιασμό επιπέδου Εσπρέσο μπορώ να το χαρακτηρίσω.
    Κουτσομπολιό της κυράς Κατίνας με την κυρα Τασία όπου η μια κλείνει πονηρά το μάτι στην άλλη για τις «βρωμιές» της γειτόνισσας με μόνη απόδειξη την κακεντρέχεια τους.
    Τι σημαίνει «κολλητός»? Σημαίνει ότι στην ουσία η κάθε αρλούμπα του κυρίου Κρανιδιώτη εκφράζει τις απόψεις του Σαμαρά?
    Και πως το βρήκατε ότι είναι «κολλητοί»? Ως κυρα Κατίνες παραφυλάξατε και είδατε ότι πίνουν καφέ μαζί?
    Για να ξεφύγουμε από την κουτσομπολίστικη κακεντρέχεια πρέπει να πω ότι ο Σαμαράς έχει συνεργαστεί με την Κρανιδιώτη για αρκετά χρόνια και κατά δήλωση του κύριου Κρανιδιώτη είχαν και μια προσωπική φιλία. Αυτή την στιγμή δεν είναι σύμβουλος του πρωθυπουργού , δεν ανήκει ούτε στον ευρύτερο κύκλο συνεργατών του και από όσο μπορώ να γνωρίζω δεν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ τους , με απλά λόγια ο κύριος Κρανιδιώτης «έχει φάει πάγο».
    Ο λόγος ήταν οι δηλώσεις και η αρθρογραφία του κυρίου Κρανιδιώτη? Το ότι τσακώθηκαν για τα ποδοσφαιρικά? Ότι ο Σαμαράς έγινε μεγάλος και τρανός και ξέχασε τους φίλους του? Δεν ξέρω και ούτε νομίζω ότι παίζει κανέναν ρόλο. Όπως δεν θα έπαιζε κανέναν ρόλο και αν τρώγανε και πίνανε κάθε μέρα μαζί.
    Νομίζω ότι μπορούμε και πρέπει να έχουμε φίλους που δεν συμφωνούμε μαζί τους στα πάντα και δεν πρέπει να φοβόμαστε μην μας πιάσει στο στόμα της η κάθε κουτσομπόλα της γειτονιάς που προσπαθεί να μας κατατάξει στα κατάστιχα της μικρονοϊκότιτας της με βάση τις παρέες μας.

    Τέλος θα ήθελα να εκφράσω την έκπληξη μου όταν ανοίγοντας δυο τρία άρθρα είδα ότι δεν υπήρχε ΟΥΤΕ ΕΝΑ σχόλιο κάποιου με διαφορετικές απόψεις από τους αρθρογράφους!!! Φυσικά το δείγμα είναι μικρό , προφανώς σε άλλα άρθρα έχετε και σχόλια διαφωνούντων αλλά πάλι είναι το λιγότερο περίεργο να έχετε θέσεις που θεωρούνται από τους περισσοτέρους ως προκλητικές (όχι από εμένα) και να ψάχνεις με τον φακό ένα αντίθετο σχόλιο.
    Μήπως να αλλάξετε όνομα και να ονομάσετε το Blog αντί για Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές, «Το ψαλίδι?»

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      1. To ότι οι κ.κ.Σαμαράς και Κρανιδιώτης ειναι στενοί φίλοι δεν είναι κουτσομπολιό.
      Μια απλή έρευνα στο διαδίκτυο με τα δυο ονόματα αποκαλύπτει εκατοντάδες σχετικά δημοσιεύματα. Η αξιωματική αντιπολίτευση τον αποκάλεσε φίλο, πρόσφατα. Δεν άκουσα διάψευση της φιλίας.

      ΣΥΡΙΖΑ: ……

      2/05/2013
      ……

      Ασφαλώς και είναι σε γνώση του κ. Σαμαρά ότι ο προσωπικός φίλος του και συνεργάτης του, κ. Φαήλος Κρανιδιώτης είναι ταυτόχρονα και δικηγόρος του κ. Μελισσανίδη ο οποίος κατηγορείται…»

      Η συνέχεια εδώ με απαντητική στις κατηγορίες επιστολή του κ.Κρανιδιώτη όπου δεν διαψεύδει τη φιλία:
      http://www.parapolitiki.com/2013/02/failos-kranidiotis-dimitris-melissanidis-unfollow-opap.html

      2. Για το προσβλητικότατο: @»είναι το λιγότερο περίεργο να έχετε θέσεις που θεωρούνται από τους περισσοτέρους ως προκλητικές (όχι από εμένα) και να ψάχνεις με τον φακό ένα αντίθετο σχόλιο.
      Μήπως να αλλάξετε όνομα και να ονομάσετε το Blog αντί για Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές, “Το ψαλίδι?”»,
      σας παραδίδω στην κρίση των αναγνωστών μας και στη συνείδησή σας.

      • Ο/Η Kubi λέει:

        Εγώ περίμενα μια διαφορετική απάντηση αγαπητέ!
        Είσαστε αποδεδειγμένα ευφυής , και πολυλογάς σε βαθμό αηδίας οπότε περίμενα κάτι μεγαλύτερο και κάτι που απαντάει στην ουσία αυτών που λέω.
        Στην ουσία μου απαντάτε λέγοντας ότι όντως είναι φίλοι, πράγμα που λέω και εγώ στο σχόλιο μου.
        Αυτό που σας είπα όμως είναι άλλο, εσείς στο Blog σας είσαστε ένα είδος «Αστυνόμευσης Γνώριμων»? Μήπως αν κάνουμε παρέα με κάποιους που δεν εγκρίνει η αφεντιά σας θα μας κολλήσετε ρετσινιές?
        Ποια η διαφορά σας με τον κάθε θρησκόληπτο ιεράρχη που κατηγορεί από άμβωνος διαφόρους με βάση του ότι κάνουν παρέα με ομοφυλόφιλους ή αλλόθρησκους?
        Πριν … χιμήξετε σας λέω ότι όντως έχετε μεγάλη διαφορά (προς το καλύτερο) από τους συγκεκριμένους ιεράρχες , απλά βάση του συγκεκριμένου άρθρου δεν θα μπορούσα να συμπεράνω κάτι τέτοιο.
        Οπότε ή πείτε «sorry το άρθρο ήταν μια κουτσομπολίστικη χαζομάρα» η επιχειρηματολογήστε γιατί όταν κάποιος είναι φίλος ενός ισοβίτη είναι τιμή του και αποδεικνύει το πόσο ανοιχτόμυαλος είναι ενώ αν είναι φίλος του Κρανιδιώτη πρέπει να βρει πέτρα να κρυφτεί από κάτω. Το να πείτε » μα είναι όντως φίλοι» δεν το σώνει , απλά το κάνει χειρότερο.

        Τέλος ενώ με παραδώσατε στην κρίση των αναγνωστών ένας χριστιανός δεν βρέθηκε για να με κρίνει! Τυχαίο?

  15. Ο/Η Kostas Korovilas λέει:

    Homo Hellenicus ή άν προτιμάτε Omo Hell-enicus, ή άν θέλετε Ελληνική πολιτική κουρελού.

    http://1greek.wordpress.com/2013/06/09/%CE%B7-%CE%B5%CE%BE%CE%AD%CE%BB%CE%B9%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-homo-hellenicus/

  16. Ο/Η KAΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ λέει:

    Συγχαρητήρια για την ανάρτηση σας περί Φαήλου, τη θέση σας για την κ. Ρεπούση και την υποστήριξη σας στον Ν.Θεοδωρίδη σε απάντηση σας σε σχόλιο.
    Και για να προλάβω πιθανή ερώτηση,
    ναι, αποτελεί μεγάλο σφάλμα της Κοιν. Ομάδας και της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν αποδοκιμάστηκαν οι δηλώσεις Μητρόπουλου (ειδικά μετά το περιστατικό της καθαίρεσης του Ν.Θ από τη θέση του ως εκπροσώπου του κόμματος στην Εθνική επιτροπή δικαιωμάτων).

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ο Νάσος Θεοδωρίδης:

      δήλωση Άρνησης Στράτευσης

      Οι φιλειρηνικές μου πεποιθήσεις και η ηθική και φιλοσοφική εναντίωσή μου στο απαράδεκτο φαινόμενο του πολέμου αποτελούν για μένα ανυπέρβλητο συνειδησιακό κώλυμα στράτευσης με αποτέλεσμα να μου είναι εντελώς αδύνατο να ενταχθώ σε οποιονδήποτε στρατιωτικό μηχανισμό, διότι αυτός είναι ταγμένος εξ ορισμού να υπηρετεί και να προάγει τη βία. Η βία δεν λύνει ποτέ τα προβλήματα. Εάν υποκύπτουμε στον πειρασμό να χρησιμοποιούμε τη βία για να λύνουμε τις διαφορές μας, τότε γενεές ολόκληρες θα παραμείνουν καταδικασμένες να υφίστανται την ατελείωτη θλιβερή κυριαρχία ενός παράλογου μίσους. μη βίας είναι ένα από τα ισχυρότερα μέσα που επιτρέπει στους καταπιεσμένους ανθρώπους να διεκδικήσουν την ελευθερία τους. Για παράδειγμα, η Ινδία απαλλάχτηκε από την τυραννία των Βρετανών ιμπεριαλιστών χωρίς να ασκηθεί βία από τους Ινδούς. Η μη βία εξουδετερώνει ηθικά τον αντίπαλο, διότι εξασθενίζει το φρόνημά του και αφυπνίζει την ηθική του συνείδηση. Ο πολιτισμός και η βία είναι έννοιες αντίθετες. Η εκδικητικότητα και η αντεπίθεση δεν αποτελούν το σωστό τρόπο επίλυσης των ανθρώπινων συγκρούσεων. Μόνο η άρνησή μας να μισήσουμε ή να σκοτώσουμε μπορεί …………….

      http://www.antirrisies.gr/node/676

      Ο κ.Γαρουφαήλ Κρανιδιώτης:

      http://mao.gr/kranidioti/

      «Πατριώτες της διπλανής πόρτας» οι χρυσαυγίτες και «φασίστες» οι αριστεροί για το ακροδεξί χέρι του Σαμαρά

      Άνοιγμα της Νέας Δημοκρατίας στη βάση της Χρυσής Αυγής προτείνει ο στενός συνεργάτης του Σαμαρά Φαήλος Κρανιδιώτης. Σε άρθρο του στην εφημερίδα Δημοκρατία που τιτλοφορείται «ήρθε η ώρα να ενώσουμε τη βάση της παράταξης» το στέλεχος της ΝΔ σημειώνει ότι η βάση της Χρυσής Αυγής (και των ΑΝΕΞΕΛ) είναι κυρίως «δικοί μας άνθρωποι» που θέλουν «δυναμικότερη στάση στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης και της εγκληματικότητας».

      Ο Κρανιδιώτης απευθύνει κάλεσμα για ανασυγκρότηση της Νέας Δημοκρατίας «ενώνοντας τη βάση της με την ικανοποίηση βασικών αιτημάτων των λαϊκών ανθρώπων (των χρυσαυγιτών) με πρακτικές πολιτικές: καταπολέμηση λαθρομετανάστευσης κι εγκληματικότητας». Οι περισσότεροι χρυσαυγίτες άλλωστε σημειώνει «δεν είναι εραστές της δραχμής ή του δολαρίου».

      Ο Φαήλος Κρανιδιώτης από τη μια χαρακτηρίζει τους νοσταλγούς του χίτλερ «πατριώτες της διπλανής πόρτας» και από την άλλη έχει το θράσος και χαρακτηρίζει τον ΣΥΡΙΖΑ «φασιστοειδή απόφυση» ενώ χρησιμοποιεί ακραία εμφυλιοπολεμική γλώσσα απέναντι στην Αριστερά που θυμίζει τα άρθρα της χουντοφασιστικής εφημερίδας “Στόχος”

      Ο Φαήλος παραμένει εξ απορρήτων του Αντώνη Σαμαρά και μάλιστα φέρεται να είναι και ο βασικός συντάκτης της αισχρής ανακοίνωσης της 5ης Δεκέμβρη που απειλούσε εμμέσως με κήρυξη στρατιωτικού νόμου με φρασεολογία που μυρίζει ναφθαλίνη από τα εμφυλιοπολεμικά χαρακώματα.

      (Διαβάστε περισσότερα για τα έργα και τις ημέρες του κυρίου Φαήλου εδώ)
      http://left.gr/node/1909.

      • Ο/Η Ευγένιος λέει:

        «Για παράδειγμα, η Ινδία απαλλάχτηκε από την τυραννία των Βρετανών ιμπεριαλιστών χωρίς να ασκηθεί βία από τους Ινδούς. Η μη βία εξουδετερώνει ηθικά τον αντίπαλο, διότι εξασθενίζει το φρόνημά του και αφυπνίζει την ηθική του συνείδηση. Ο πολιτισμός και η βία είναι έννοιες αντίθετες. Η εκδικητικότητα και η αντεπίθεση δεν αποτελούν το σωστό τρόπο επίλυσης των ανθρώπινων συγκρούσεων.» ΑΦΩΝΟΣ.
        Άρα άμεση κατάργηση του στρατού. Πως δεν το είχαμε σκεφτεί. Και άμα φας και κανένα καυλί τότε θυμήσου την Ινδία. Όσο θα το τρως θυμήσου πάλι ότι είσαι πολιτισμένος και ο άλλος απλά απολίτιστος. Μην ανησυχείς όμως γιατί όταν θα καταλάβει ο ήθικος αλλά απολίτιστος που σε ξεσκίζει ότι τον θεωρείς ανήθικο θα πάθει πλάκα και μιλάμε θα τα κάνει πάνω του. (Η χρονική διάρκεια παίζει από τον κώλο που ξεσκίζει αλλά πόσο να είναι πάλι την τελευταία φορά ήταν μόνο καμιά 400 χρονάκια). Θα καταρρεύσει λοιπόν εκ των έσω και έτσι ο πολιτισμός θα θριαμβεύσει-θα πονάει βέβαια λίγο στο κάθισμα- αλλά θα θριαμβεύσει. Αλλά έλα τώρα μωρέ. Βλέπεις κανέναν καυλωμένο τριγύρω σου; Υπερβολές. Η γειτονιά είναι μες στην ησυχία και την ηθικότητα.
        Η μικρή Μαρία κάθεται και κλαίει …………..ή το άλλο «έχω μια βιολέτα …………ή το άλλο δεν περνάς κυρά Μαρία……… Να μην ξεχάσουμε να μιλήσουμε και για τυρί….. αλλά και για το σωστό χτύπημα του γουδιού στην παρασκευή σκορδαλιάς.
        Η διανόηση σε τέτοια ύψη απο ένα πράγμα μόνο κινδυνεύει ……από έλλειψη οξυγόνου.

  17. Ο/Η Tomoly λέει:

    «Ο …ΦΑΪ- ΦΑΗΛΟΣ!»- http://gkdata.gr/?p=34212

    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης says:
    16/01/2010 at 5:15 pm
    Το μέλλον των εξελίξεων άδηλον. Ας Μόνο μην στο τέλος οι ηθικοί αυτουργοί είναι σαν τους “ελλαδίτες Αξιωματικούς” που ανακρίθηκαν για την σωρό και τελικά μούφα η δουλειά.
    Επειδή με συνέτριψες, είπαμε με τους φίλους μου να κάνουμε ένα πένθιμο δείπνο προς τιμήν και του Μήτσου, που διέγνωσε κατάθλιψη και όλης της καραπροοδευτικιάς ομοχειρίας, όπου θα πνίξω την χαρμολύπη μου. Ζητήσαμε απ’ τον χασάπη ένα κόκκορα παλιό α ρ ι σ τ ε ρ ι σ τ ή ή ρ η γ ά, λίγο εκσυγχρονιστή, που να μην πολυγουστάρει το κοτέτσι του και να κωλοτρίβεται με τις αλέπούδες και τα τσακάλια. Μας είπε ότι αυτό που ζητάμε λέγεται καπόνι, ήτοι ευνουχισμένος κόκκορας αλλά δυστυχώς δεν είχε. Οπότε θα βολευτούμε μ’ έναν κλασσικό α δ ε ν ο φ ό ρ ο Έλληνα κόκκορα. Με χοντρά μακαρόνια φυσικά.

    o Μήτσος says:
    16/01/2010 at 6:14 pm
    Επειδή όλο για φαΐ μιλάς, φαίνεται ότι το “Φαήλος” από εκεί στο κάθισαν… Πάντως είσαι σε καλό δρόμο! Έχεις αφήσει πίσω σου την αριστερά της πείνας, (: «Ο παλαιο_πασόκος*, Γαρουφαήλος «Φιλιά-στο-σβέρκο» Κρανιδιώτης, @Δεξιό Ριζοσπάστη, aka antinews: «Έρχονται οι μπολσεβίκοι;»»- http://gkdata.gr/?p=8015) και έχεις αρχίσει με τις καραβιδομακαρονάδες της Μπόμπενας. Τις βλέπεις αστακομακαρονάδες, αλλά δεν πειράζει. Σου βάλανε και ποδίτσα; (: μπηχτή για Μασονία!)
    Στην Κένυα ήταν καλό το φαγητό; Ποιός το πλήρωνε;
    Read more…http://gkdata.gr/?p=34212

  18. Ο/Η Σαπφώ λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.society&id=25098

    Ο Φαήλος Κρανιδιώτης έγραψε ένα σεξιστικό-ρατσιστικό σχόλιο στο twitter, στο οποίο έλεγε πως «Σήμερα έχουν και οι κρυφές προοδευτικές δικαιολογία να βγουν. Τάχα συμπαράσταση». Δεξιό χιούμορ υποτίθεται, για το Athens Gay Pride, το «Φεστιβάλ Ομοφυλοφιλικής Υπερηφάνειας της Αθήνας». Δεξιός και βαρβάτος ο Φαήλος, ομοφυλόφιλοι είναι μόνο οι Αριστεροί!

    Αν ο Κρανιδιώτης δεν ήταν πρωθυπουργικός φίλος και άτυπος σύμβουλος του Α. Σαμαρά, το σχόλιό του δεν θα προκαλούσε καμία εντύπωση. Οι ιδιότητές του όμως δημιούργησαν μια μικρή φασαρία. Κάποιοι τον κατήγγειλαν πως δεν επιτρέπεται ένας πρωθυπουργικός φίλος να προωθεί τέτοιες αντιλήψεις, κάποιοι του απάντησαν με ανάλογο ύφος για τις «κρυφές συντηρητικές αδελφές» που επίσης βρήκαν ευκαιρία να εκδηλωθούν και άλλα τέτοια, διόλου χαριτωμένα και απόλυτα χυδαία.

    Έχω την εντύπωση πως όλη αυτή η φασαρία κρύβει πολλές μικρές δόσεις υποκρισίας. Από, σχεδόν, όλες τις πλευρές. Σχόλια σαν κι αυτά του Κρανιδιώτη, περιλαμβάνονται στο καθημερινό λεξιλόγιο των περισσοτέρων μας. Χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε γι’ αυτό; Νομίζω όχι. Ποτέ δεν αποδεχτήκαμε το διαφορετικό, στον βαθμό τουλάχιστον που συμβαίνει σε άλλες δυτικές κοινωνίες. Η λέξη «αδελφή» χρησιμοποιείται είτε περιπαιχτικά, είτε σαν βρισιά.

    Προφανώς, όταν τέτοια ρατσιστικά σχόλια εκπέμπονται από ανθρώπους με σύνδεση στην εξουσία, στέλνουν ένα πολλαπλό μήνυμα με αρνητικό πρόσημο, αλλά είναι κομμάτι υποκριτικό να περιορίζουμε τέτοιες συμπεριφορές μόνο σ’ αυτούς. Μας αφορά σχεδόν όλους.

    Δυο ημέρες πριν, ο Γιαννακίδης έγραψε ένα κομμάτι για την υποκρισία των βουλευτών εκείνων που κρύβουν τη σεξουαλική τους διαφορετικότητα. Έχω να σας πω μια μικρή ιστορία γι’ αυτό: Λίγα χρόνια πριν, ένας ομοφυλόφιλος γιατρός επιχείρησε να εκλεγεί στη Βουλή. Φυσικά, δεν φανέρωσε ποτέ τη σεξουαλική του προτίμηση δημόσια, παρότι δεν την έκρυβε στο περιβάλλον του. Στην προεκλογική περίοδο όλα έδειχναν πως είχε ισχυρή πρόσβαση στην εκλογική του βάση και πολλές πιθανότητες να εκλεγεί. Τότε, κάποιοι συνυποψήφιοί του από το ίδιο κόμμα, των οποίων η έδρα κινδύνευε, άρχισαν τα βρώμικα κόλπα. Μέσω μιας χυδαίας φυλλάδας άρχισαν να διοχετεύουν στοιχεία για τη σεξουαλική ταυτότητα του υποψήφιου. Τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη ήταν πολλά. Και ακραία. Ακόμα και σοβαροφανείς εφημερίδες, άρχισαν να τ’ αναπαράγουν. Ο γιατρός, που μάλιστα είχε έντονη κομματική παρουσία ως τότε, υπό την προειδοποίηση δημοσίευσης φωτογραφιών του, δεν άντεξε. Αποσύρθηκε σεμνά και διακριτικά από την προεκλογική κούρσα, επικαλούμενος προσωπικούς λόγους. Απ’ ό,τι είχα μάθει, τον είχε… βοηθήσει σ’ αυτή την απόφασή του και ο αρχηγός του κόμματός του με το επιχείρημα «προκαλείται κακό στην παράταξη, απέσυρε την υποψηφιότητα και μόλις πάρουμε την κυβέρνηση θα σε διορίσουμε σε κάποιο δημόσιο οργανισμό». Είχα μάθει την ιστορία από τον ίδιο. Είχα γράψει στην εφημερίδα που εργαζόμουν ένα επικριτικό σχόλιο για τους συνυποψήφιούς του και τα άθλια παιχνίδια τους και είχε επικοινωνήσει μαζί μου για να με ευχαριστήσει – για το αυτονόητο. Πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε, νομίζω ποτέ δεν τόλμησε πάλι να εκτεθεί ως υποψήφιος.

    Η ιστορία αυτή, ωστόσο, δείχνει και την άλλη πλευρά του φεγγαριού. Πόσες πιθανότητες εκλογής θα είχε κάποιος/α αν τολμούσε να δηλώσει διαφορετική σεξουαλική προτίμηση; Η ίδια η κοινωνία, για την ακρίβεια ένα μεγάλο κομμάτι της, δεν θα το αποδεχόταν. Αν το επιχειρούσε κάποιος, ουσιαστικά θ’ αυτοκτονούσε πολιτικά. Ζούμε σε μια χώρα όπου αντιλήψεις του τύπου «η ομοφυλοφιλία είναι αρρώστια», είναι αρκετά διαδεδομένες και αποδεκτές. Ζούμε σε μια χώρα όπου δεν θα δεχόταν ποτέ να έχει υπουργό Εξωτερικών (όπως στη Γερμανία) ή δήμαρχο (όπως στο Παρίσι) δεδηλωμένους ομοφυλόφιλους…

  19. Ο/Η κωστας λέει:

    ΕΜΕΤΙΚΟΣ Ο ΦΑΗΛΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΛΙΒΡΗ ΝΔ

  20. Ο/Η eklag λέει:

    Κύριε Kubi μου λείπουν τα ωραία μου πατριωτάκια!
    Πού χαθήκατε;
    Ο αντίλογος είναι απαραίτητος (ειδικά εδώ μέσα)
    και ο κος Ρο μεγάλωσε πια αρκετά-υποθέτω-για να τον αντέχει.
    (Για τον κο Λασκαράτο δεν ξέρω δεν απαντώ).

  21. Ο/Η Αρχειοφύλακς λέει:

    Ο κ.Θεοδωρίδης γράφει ανακρίβειες, αναμασώντας μύθους του είδους wishful thinking. Η τελευταία μη βίαιη εκστρατεία με ηγέτη τον Γκάντι έγινε το 1931 και οι Βρετανοί αποχώρησαν από την Ινδία 16 χρόνια μετά για τους δικούς τους λόγους (το διαδίκτυο είναι γεμάτο με κάθε χρώματος άρθρα – Gandhi non violence myth). Αλλά και αν ακόμη -για χάρη του διαλόγου- δεχθούμε (αν) πως το δεδομένο μη βίαιο κίνημα πέτυχε, ποιά ήταν η συνέχειά του; (παρακαλώ μόνο γεγονότα). Ή μήπως το ίδιο άλλαξε προσανατολισμό; Ή αν θέλετε, εξαφανίστηκε η βία από την Ινδία;

    Με την ευκαιρία, μια «ρήση» που ο Γκάντι δεν είπε ποτέ
    http://quoteinvestigator.com/2010/12/27/eye-for-eye-blind/

    • Ο/Η Ευγένιος λέει:

      Αρχειοφύλακα ……..ναι, οι δυτικές δυνάμεις έκαναν λάθος που συνέτριψαν τον τουρκοαιγυπτιακό στόλο στο Ναυαρίνο. Ο Ιμπραήμ ήταν έτοιμος να συντριβεί από τις τύψεις και να υποχωρήσει αυτοβούλως ελευθερώνοντας τον ρωμαίικο πληθυσμό της Πελοποννήσου που τον προόριζε για κρουαζιέρα στον μαγευτικό Νείλο και τα ειδυλλιακά σκλαβοπάζαρα της Ανατολής . Το ίδιο και οι Σύμμαχοι στον Β Π.Π. μες στην εκδικητικότητα και το μίσος που τους διακρίνει μας στερήσανε από την συντριβή και αυτο-ταπείνωση του Χίτλερ κάτω από το ίδιο βάρος της ανηθικότητας του. Η κληρωτή στράτευση είναι για μένα λαϊκό κεκτημένο και δικαίωμα. Στην πεζή πραγματικότητα που ζούμε ο στρατός μοιάζει να είναι ένα αναγκαίο κακό. Όταν το μίσος θα είναι άγνωστη λέξη τότε και ο πόλεμος. Και αυτό δεν γίνεται με τσιτάτα του κώλου και του ελέους. Ανάμεσα σε μισθοφορικούς στρατούς και στρατούς κληρωτών οπλιτών αυτό που είναι το ασφαλέστερο είναι το δεύτερο σε συνδυασμό πάντα με δημοκρατικό πολίτευμα. Η κατάκτηση αυτή έχει μείνει ακόμα εν μέρει ζωντανή. Η θητεία σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα είναι δικαίωμα. Όχι υποχρέωση. Είναι ένα τελευταίο ανάχωμα στην όποια πολεμοκάπηλη φιλοδοξία της εξουσίας. Ας δούμε το Βιετνάμ. Τα μαστούρια της εποχής των λουλουδιών ζήταγαν τερματισμό ενός άδικου πολέμου. Και τα κατάφεραν μπορεί να πει κάποιος αλλά προπάντων είχαν δίκιο. Ταυτόχρονα όμως ζήταγαν και κατάργηση του καθεστώτος υποχρεωτικής θητείας -τον νόμο Επιλεκτικής Εκπαίδευσης και Υπηρεσίας που ίσχυε από το 1940 νομίζοντας ότι έτσι θα πλήξουν την ρίζα του ιμπεριαλισμού της χώρας τους. Τα καταφέρανε και σε αυτό και αδειάσανε την γωνιά για έναν μισθοφορικό στρατό από τα χαμηλότερα επί το πλείστον στρώματα της χώρας που λάδωνε το αντεράκι του και έκανε τουμπεκί στο άδικο από ανάγκη. Ο στρατευμένος δεν ήταν ένας νεαρός που τον περίμενε η οικογένεια να γυρίσει πάνω από όλα ζωντανός και αφού προηγούμενος είχε πειστεί υποτυπωδώς για τον σκοπό του πολέμου, αλλά μια οικογένεια που περίμενε να την ταΐσει, και οι διαμαρτυρίες πήγαν περίπατο. Το πεντάγωνο σταμάτησε να ανησυχεί για την Αμερικανίδα μάνα αλλά και η χίπισσα για τον γκόμενο – μετέπειτα άντρα αλλά και για τον μελλοντικό κανακάρη. Ούτε γάτα λοιπόν, ούτε ζημιά. Όλοι μια χαρά. Ανενόχλητη η στρατιωτική, και πολιτική ηγεσία δεν έχει να λογοδοτήσει στην μέση αμερικανική οικογένεια που έδωσε το αίμα της για την νίκη του Β.Π.Π. τον ουσιαστικότερο παράγοντα για την μελλοντική ισχύ της σε παγκόσμιο επίπεδο και μπορεί πλέον απερίσπαστη να οργανώνει πολεμικές επιχειρήσεις. Όλο και πιο πρόστυχες, όλο και πιο χυδαίες, και με όλο και πιο φτηνές δικαιολογίες. Τα παιδία των λουλουδιών και τα παιδιά τους όποτε νιώσουν κανένα επαναστατικό νόστο μπορούν να κάνουν κάποια φλορέ καθιστική διαμαρτυρία, άντε να φωνάξουν και την Μαντόνα ή τον Μπόνο το πολύ πολύ και να νιώσουν περήφανοι για την αντιπολεμική κουλτούρα που πρεσβεύουν μες την ευμάρεια πάντα που εξασφαλίζουν για άλλη μια φορά και επί το πλείστον τα πιο καταπιεσμένα στρώματα . Είναι μια εξέλιξη μπορεί να πει κάποιος (για μένα παρακμής) που απαντάτε επανειλημμένα στην δημιουργία των υπερδυνάμεων και αυτοκρατοριών ιστορικά . Πολύ κουβέντα χωράει για το πως θα έπρεπε να λειτουργεί ένας δημοκρατικός στρατός, ως γνήσιος θεματοφύλακας των ύψιστων αρετών που διέπουν μια οργανωμένη συλλογικότητα ελευθερίας ισονομίας και ανεκτικότητας, αλλά αυτό απαιτεί μια σοβαρότητα και παραδοχή των αυτονόητων. Είναι όμως φορές που νομίζω ότι παρακολουθώ ένα blog για παιδούλες. Παιδική χαρά σκέτη. Μόνο που είναι μια θλιβερή παιδική χαρά γιατί την απαρτίζουν κοτζάμ άντρες και τα κοντά παντελονάκια με στάμπες από καρτούν σε αυτή την ηλικία φέρνουν κάτι σε άρρωστο…….Ξέρω ακούγομαι πολύ πασέ………τι να κάνουμε
      Επιπλέον γιατί πολύ το φιλοσοφήσαμε. …….και ψόφησε Η υποχρεωτική στράτευση είναι ΝΟΜΟΣ ή κάνω λάθος;;;;;;;;;;; Λοιπόν άλλο να θες να αλλάξεις έναν νόμο και άλλο να επικαλείσαι ανθρωπιστικούς λόγους και λοιπές παπαρίες με κομματικές πλάτες ως επί το πλείστων για να την κάνεις και μετά αν μη τι άλλο να λες με τον τρόπο σου σε τόσο κόσμο όχι μόνο ότι είναι ΜΑΛΑΚΕΣ που απλά εφάρμοσαν τον Νόμο αλλά και υποδεέστεροι πνευματικά…… Ωραίοι είστε ρε συ μάγκες. Μες στην ξευτίλα κυριολεκτικά ………… Έτσι ήθος πάνω από όλα
      Δεν περιμένω απάντηση. Αν είναι να απαντήσεις σε κάτι απάντα εκείνο που επανειλημμένα σε ρώτησα για το θέμα της Ρεπούση και πέρασες στην κουφή.

      • Ο/Η Αρχειοφύλακς λέει:

        (Ευγένιε, νομίζω πως θίγεις χίλια-μύρια θέματα σε ένα σχόλιο).

        Για μένα υπάρχει διαφορά μεταξύ επιθετικού και αμυντικού πολέμου
        (δεν θα το αναλύσω).
        ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο στρατός είναι μια θλιβερή αναγκαιότητα,
        ταυτόχρονα όμως θα πρέπει να αναγνωρίσουμε το δικαίωμα κάποιου
        που (για τον α ή β λόγο) αρνείται να καταταγεί (η νομο-θεσία στα δύσκολα).
        Kαι πως αυτό θα μπορούσε να ρυθμιστεί
        προς όφελος της «κοινότητας» στην οποία ανήκει.

        Δεν νομίζω πως με ρώτησες ούτε και «πέρασα στην κουφή».
        Δες αυτό (και καναδυό σχόλιά μου προηγουμένως)
        https://roides.wordpress.com/2013/06/07/7jun13/#comment-62822
        Αν δεν σε «καλύπτει» να σου απαντήσω εκ παραλλήλου
        (είναι το συντομότερο και συνάμα περιεκτικό που μπόρεσα να βρω)
        http://www.zionism-israel.com/dic/Massada.htm

        Εν κατακλείδι, δύο πράγματα:
        (i) κατά την ταπεινή μου γνώμη, τα προβλήματα αυτής της δύσκολης περιόδου δεν είναι ο Ζίζεκ, η Ναόμι και το Ζάλογγο … μέχρι εδώ
        (ii) οι χαμηλοί τόνοι δεν βλάπτουν, ειδικά όταν αντιμετωπίζουμε κάτι «εν θερμώ» (in real time εννοώ)

      • Ο/Η Ευγένιος λέει:

        Το ρωτήσω αρχειοφύλακα δεν ήταν καθόλου για σένα. Ηταν για τους Λασκαράτο και Ρο για την ακριβώς προηγούμενη ανάρτηση και πάνω στο θέμα της επιστολής Ρεπούση. Ρωτάω κάτι συγκεκριμένο που μάλλον ή είναι πολύ ηλίθιο ή φέρνει σε δύσκολη θέση. Κρίνε μόνο σου. https://roides.wordpress.com/2013/06/07/7jun13/#comment-62727 (Η αρχή των ερωτήσεων) Συμφώνησα μαζί σου και με αφετηρία το σχόλιο σου συνέχισα το παραλλήρημά μου. Το σεντόνι μου ήταν πάλι για τον Λασκαράτο ως απάντηση στην παράθεση που έκανε με κείμενο του Νάσου Θεοδορίδη το όποίο σχολίασες και εσύ . Όντως δουλεία δεν είχε ο δίαβολος ………Ένα κείμενο που μου θυμίζει (τουλάχιστον) τα φροντιστήρια έκθεσης για πανελληνιες. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΛΟ. Τσιτάτα και άγιος ο Θεός. Μόνο που ο συγκεκριμένος είναι πολιτικός και θα έπρεπε να ντρέπεται για την παπαρολογία- αοριστολογία που τσαμπουνάει. Φτάνει με τους διανοητικά ανεπαρκείς που περνιούνται και για προχώ @&*#@χ !!!!!
        Για τα εν κατακλείδι συμφωνώ. Απλά τώρα τελευταία είμαι επιρεπής στις χοντράδες…….Πήξαμε ………Λάθος μου.

  22. Ο/Η Mπάρμπα Ρούση, αναλφάβητη λέει:

    Να αντιδράσουμε άμεσα στη ναζιστική απειλή
    08.06.2013

    Ανοιχτή «επιστολή στους νέους» με την οποία εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους ότι, 68 χρόνια μετά τη ναζιστική κατοχή η Ελλάδα «βρίσκεται και πάλι υπό την απειλή οργανωμένων φασιστικών ομάδων», απηύθυναν 35 καθηγητές πανεπιστημίου, διανοούμενοι και δημοσιογράφοι. Το πλήρες κείμενο:

    «Με το δικαίωμα σου να’ σαι πολίτης στων ιδεών την πόλι»

    Κ.Π. Καβάφης

    Εορτάσιμη για την Ευρώπη η 8η Μαΐου 1945. Είναι η ημέρα της νίκης των ελευθέρων Ευρωπαίων εναντίον της βαρβαρότητας του ναζισμού και του φασισμού. Όμως, 68 χρόνια μετά την κατατρόπωση, την τελική νομίζαμε εξόντωση των μελανοχιτώνων, η Ελλάδα βρίσκεται και πάλι υπό την απειλή οργανωμένων φασιστικών ομάδων. Τα μέλη τους διαλαλούν και πρεσβεύουν αυτό ακριβώς το οποίο αδιάκοπα και με θυσίες πολέμησαν οι δημοκράτες του κόσμου στα χρόνια της πιο αιματηρής σύρραξης που γνώρισε η ανθρωπότητα, στα χρόνια δηλαδή του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου.

    Κόμματα και κινήματα με ιδεώδη και συνθήματα μισαλλοδοξίας και ξενοφοβίας, με κίνητρα σκοτεινά και ιδιοτελή, τρομοκρατούν βίαια τους πολίτες, εγκληματούν κατά των ξένων σχεδόν ατιμωρητί, και βιαιοπραγούν κατά των νομίμων εκπροσώπων της πολιτείας, ακόμη και της δημοκρατικής τάξεως. Δεν αρκεί η ομόθυμη κατακραυγή σε τέτοια φαινόμενα βαρβαρότητας. Πρέπει να γίνει από όλους αντιληπτό ότι η δήθεν φιλανθρωπική δράση των νεοναζιστών προς τις ευπαθείς κοινωνικά και οικονομικά ομάδες των συμπολιτών μας αποβλέπει σε επικοινωνιακά μόνο οφέλη. Είναι αναποτελεσματική και επικίνδυνη με τον διχασμό που προκαλεί, καταστρέφοντας τον ιστό της αλληλεγγύης και της κοινωνικής συνοχής.

    Είναι καθήκον όλων μας όχι μόνο να καταδικάσουμε και να πάρουμε τις πρέπουσες αποστάσεις από τις ομάδες αυτές, αλλά κυρίως να επιστήσουμε την προσοχή κάθε αρχής στον κίνδυνο που ελλοχεύει με την αποδοχή, ή την απλή έστω ανοχή της δράσεως των νεοναζιστών. Η δράση αυτή είναι ύβρις για τον πολιτισμό και μίασμα για τον τόπο που δίδαξε στον κόσμο την ανθρωπιά. Πρέπει να μας προβληματίσει σοβαρά η απενοχοποίηση που επιτρέπει φασιστικά έκτροπα ως και μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Πρέπει να αντιδράσουμε αμέσως και αποτελεσματικά, πριν η ιστορία μας ζητήσει να λογοδοτήσουμε για έναν απαράδεκτο εφησυχασμό.

    Όσοι υπογράφουμε αυτό το κείμενο αποφασίσαμε, με τα πνευματικά μέσα που διαθέτουμε, να εμποδίσουμε τη διάδοση των κηρυγμάτων του μίσους, να αποτρέψουμε εκδηλώσεις βαρβαρότητας στην πράξη και στον λόγο, να διακηρύξουμε τον σεβασμό των πολιτισμικών και πολιτικών παραδόσεων του έθνους. Καθήκον μας να καταγγείλουμε και να καταδικάσουμε κάθε απόκλιση από τα δημοκρατικά θέσμια που μας κληροδότησε η μακραίωνη ιστορία μας.

    Διαλέξαμε από την Αντιγόνη του Σοφοκλή το σύνθημα που μας ενώνει: «Γεννήθηκα για ν’ αγαπώ και όχι για να μισώ» (ου συνεχθείν αλλά συμφιλείν έφυν).

    Ελένη Αρβελέρ, Νίκος Αλιβιζάτος, Θανάσης Βαλτινός, Βασίλης Βασιλικός, Θάνος Βερέμης, Παντελής Βούλγαρης, Κώστας Γαβράς, Χρήστος Γιανναράς, Νίκη Γουλανδρή, Άγγελος Δεληβορριάς, Άλκη Ζέη, Παντελής Καψής, Χαρά Κιοσσέ, Μιχάλης Κοπιδάκης, Μένης Κουμανταρέας, Γιώργος Κουρουπός, Εμμανουήλ Κριαράς. Στάθης Λιβαθινός, Γιώργος Λούκος, Δημήτρης Μαρωνίτης, Ναταλία Μελά, Νίκος Μουζέλης, Γιώργος Νταλάρας, Σταύρος Ξαρχάκος, Τίτος Πατρίκιος, Γιάννης Πρετεντέρης, Στέλιος Ράμφος, Μιχάλης Σταθόπουλος, Άννα Συνοδινού, Παναγιώτης Τέτσης, Κώστας Τσόκλης, Μαρία Φαραντούρη, Αλέκος Φασιανός, Θανάσης Φωκάς, Παναγής Ψωμόπουλος.
    http://www.avgi.gr/article/429899/na-antidrasoume-amesa-sti-nazistiki-apeili

  23. Παράθεμα: Η αναγκαιότητα απόρριψης του εμπρηστικού όρου ‘εθνομηδενισμός’ (και της διαμάχης περί έθνους) | OMADEON

  24. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%B7-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%AC-%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC-%CE%B2%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1

    Η ακροδεξιά ομάδα Σαμαρά βάζει σε κίνδυνο τη δημοκρατία
    07:20, 12 Ιουν 2013 |

    tvxs
    Η χωρίς ιστορικό προηγούμενο στα διεθνή χρονικά χθεσινό τηλεοπτικό πραξικόπημα, ξεπερνάει κατά πολύ το ήδη σοβαρότατο σε σημασία κλείσιμο όλων των σταθμών της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και αγγίζει την ίδια την λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Πρώτον, γιατί ελήφθη με βάση μια πράξη νομοθετικού περιεχομένου, απ αυτές που λαμβάνονται σε εξαιρετικές περιπτώσεις και τέτοια σίγουρα δεν ήταν η όποια κατάσταση στην ΕΡΤ. Και δεύτερον γιατί η ΝΔ δεν διαθέτει την απαραίτητη κοινοβουλευτική πλειοψηφία για να περάσει ένα τέτοιο μέτρο, την στιγμή που δημοσίως διαφωνούν οι δύο άλλοι κυβερνητικοί εταίροι. Το κλείσιμο της ΕΡΤ παραβιάζει τον πλέον θεμελιώδη κανόνα της δημοκρατίας περί πλειοψηφίας και μειοψηφίας, και από αυτήν την άποψη συνιστά σαφέστατη αντιδημοκρατική εκτροπή. Του Στέλιου Κούλογλου

    Η περί τον Σαμαρά ακροδεξιά ομάδα που κινεί τα νήματα, λειτούργησε με την λογική του «ή τώρα ή ποτέ». Θεωρεί δηλαδή ότι, ιδιαίτερα μετά το φιάσκο της Gazprom και την μείωση των αναμενόμενων εσόδων από την ιδιωτικοποίηση που θεωρούσε σταθμό, η καταστροφική ύφεση της οικονομίας που έχει κρυφτεί πίσω από το πέπλο της τεχνητής αισιοδοξίας θα εκδηλωθεί ανοιχτά και με δραματικό τρόπο το φθινόπωρο. Παράλληλα εκτιμά ότι το «ράγισμα του γιαλού» της τρικομματικής κυβερνητικής συνοχής, όπως εκδηλώθηκε με αφορμή τον αντιρατσιστικό νόμο, δεν μπορεί να διορθωθεί, όταν μάλιστα οι εταίροι δηλώνουν ανοικτά ότι, πληρώνοντας την ΝΔ με το ίδιο νόμισμα, δεν θα ψηφίσουν στο μέλλον καινούργια αντιλαϊκά μέτρα. Κατέληξε έτσι στο συμπέρασμα ότι η μόνη περίπτωση να παραμείνει στην εξουσία είναι να προχωρήσει τώρα σε ρήξη προκαλώντας ακόμη και εκλογές, πετώντας το γάντι στους 2 κυβερνητικούς εταίρους που θέλουν να τις αποφύγουν.

    Πέρα από την έμφυτη απέχθεια για την ΕΡΤ και την αναπόληση της παλιάς ΥΕΝΕΔ, η επιλογή να δοθεί η μάχη στο πεδίο της ραδιοτηλεόρασης έχει να κάνει με 2 ακόμη παράγοντες. Πρώτον, με το μονομερές, σχεδόν σχιζοφρενικό κόλλημα της ομάδας με τα ΜΜΕ(ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού, παραδείγματος χάριν, ξημεροβραδιάζεται στέλνοντας twitter). Και δεύτερον με την εκτίμηση ότι η ΕΡΤ παραμένει, λόγω της σχετικής νομοθεσίας, η βασική πηγή εκπομπής των δραστηριοτήτων της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ιδίως σε περίπτωση εκλογών. Αν δηλαδή η κυβέρνηση πέσει και προκηρυχθούν εκλογές σε 40 μέρες, η ΕΡΤ δεν θα υπάρχει για να μεταδίδει τις δραστηριότητες και τις ομιλίες του ΣΥΡΙΖΑ ή των άλλων αντιπάλων κομμάτων. Τα τελευταία θα ζητήσουν βεβαίως η ΕΡΤ να επαναλειτουργήσει. Αλλά η ΝΔ δεν θα το δεχθεί, δεν θα πρόκειται άλλωστε για το πρώτο πραξικόπημα.

    Η τακτική της ακροδεξιάς ομάδας δεν συνιστά απλώς εκβιασμό των δύο κομμάτων χάρις στα οποία βρέθηκε στην εξουσία, αλλά είναι και βαθιά τυχοδιωκτική. Γιατί στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ είναι γνωστό ότι οι δημοσκοπήσεις που τελευταία φέρνουν την ΝΔ να προηγείται ελαφρώς του ΣΥΡΙΖΑ, στηρίζονται σε μετρήσεις που δεν είναι ασφαλείς: ένα σημαντικό μέρος των πολιτών που ερωτώνται αρνούνται να απαντήσουν, την ίδια στιγμή που λόγω της κρίσης και της αυξανόμενης ανεργίας δημιουργούνται κοινωνικές -και πιθανώς εκλογικές- δυναμικές που είναι αδύνατον να προβλεφθούν. Η μόνη ασφαλής εκτίμηση που μπορεί να γίνει είναι ότι η τακτική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» αρέσει σίγουρα στον Μιχαλολιάκο και τον Κασιδιάρη, χωρίς να σημαίνει όμως ότι θα επαναπατριστούν σίγουρα και οι ψηφοφόροι της ΝΔ που έχουν από απόγνωση στραφεί στην Χρυσή Αυγή. Το βέβαιο είναι ότι συμπιέζοντας στο έπακρο τους δύο σημερινούς κυβερνητικούς εταίρους, η ηγετική ομάδα της ΝΔ με την Χρυσή Αυγή και την ακροδεξιά σχεδιάζει, αν τα καταφέρει εκλογικά, να συγκυβερνήσει. Το δίκτυο 21 τώρα δικαιώνεται…

    Η ακραία πόλωση που η ακροδεξιά ομάδα ήδη προκαλεί- όπως εκδηλώθηκε το Σαββατοκύριακο με τις δηλώσεις του Σαμαρά και τις πιρουέτες Λαζαρίδη κατά της «προδοτικής» αριστεράς-και σκοπεύει να αποθεώσει σε περίπτωση πτώσης της κυβέρνησης και νέων εκλογών, εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους για την χώρα, σε μια στιγμή που οι θεσμοί και οι πολίτες της έχουν βρεθεί σε οριακό σημείο. Φέρνει επίσης στο φως την υποκρισία Σαμαρά, που ενώ υποτίθεται ότι πασχίζει να κρατήσει την χώρα στην Ευρώπη, διακινδυνεύει με μια ζαριά όχι το ανύπαρκτο success story του αλλά την πορεία της χώρας, και ακόμη και τις εκλογικές τύχες της νονάς Μέρκελ. Τι δεν θάδινε κανείς για να δει τα μούτρα της Γερμανίδας καγκελάριου, που έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να κρατήσει ήρεμα τα ευρωζωνικά νερά, αν το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ αποφασίσουν τώρα να αποσύρουν την εμπιστοσύνη τους από την κυβέρνηση, προκαλώντας εκλογές πριν τις γερμανικές.

    Γιατί το σενάριο που ήδη κυκλοφορεί στα παρασκήνια από χθες το βράδυ, δηλαδή μιας μεταβατικής κυβέρνησης υπό εξωκομματική πρωθυπουργό(ακούστηκε και το όνομα του κ. Πικραμένου) και η οποία που θα στηρίζεται στην υπάρχουσα κοινοβουλευτική πλειοψηφία και θα περιμένει την Ευρώπη να αποφασίσει ξανά για το χρέος και την τύχη της χώρας το φθινόπωρο, είναι εξαιρετικά εύθραυστο και σε κάθε περίπτωση θα γκρέμιζε τον μύθο της σταθερής πλέον Ελλάδας, με τον οποίο η Μέρκελ τρέφει την εκλογική της πελατεία.

    Το μπαλάκι βρίσκεται πλέον στα δύο άλλα κόμματα της συγκυβέρνησης που δήλωσαν ήδη ότι θα καταψηφίσουν την πράξη νομοθετικού περιεχομένου, αλλά μετά από 3 μήνες που θα έρθει στην Βουλή. Σίγουρα η εξίσωση που έχουν να αντιμετωπίσουν είναι δύσκολη και τα διλήμματα σοβαρά, αλλά η μέχρι τώρα πορεία έχει αποδείξει ότι η δική τους υποχωρητική στάση αποθρασύνει όλο και περισσότερο την εξτρεμιστική ακροδεξιά ομάδα. Για το ΠΑΣΟΚ και την ΔΗΜΑΡ ισχύει όσο και την ΝΔ το «τώρα ή ποτέ»: αν παραμείνουν στην κυβέρνηση μετά από όσα έγιναν, μετά από 3 μήνες θα βρίσκονται σε πολύ δυσκολότερη θέση.

    Άλλωστε εδώ δεν πρόκειται μόνο για εκλογικούς σχεδιασμούς, αλλά για την ίδια την λειτουργία της δημοκρατίας και η πρωτοφανής κινητοποίηση και ευαισθητοποίηση των πολιτών που συνεχίστηκε μέχρι τις πρωινές ώρες στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, δείχνει ότι η κοινωνία το αντιλαμβάνεται. Για μια ακόμη φορά, η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων.

  25. Ο/Η YENEΔ-Δεξιά κουλτούρα λέει:

  26. Ο/Η H YENEΔ έρχεται λέει:

    • Ο/Η YENEΔ η θεούσα λέει:

      Ησυχάστε αδελφοί

      Σύμφωνα με πληροφορίες από το Μέγαρο Μαξίμου, ύστερα από τη διακοπή λειτουργίας της ΕΡΤ, η Θεία Λειτουργία θα μεταδίδεται από το κανάλι της Βουλής, το οποίο εκπέμπει πανελλαδικά.
      Όπως είπε ανώτατη κυβερνητική πηγή στο ierovima.gr, «υπάρχει μέριμνα για τους χιλιάδες ανήμπορους και ηλικιωμένους και όσους πιστούς θέλουν, να παρακολουθούν τη Θεία Λειτουργία από το κανάλι της Βουλής το οποίο εκπέμπει πανελλαδικά».

  27. Ο/Η ΚΔ λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/37895/%cf%83%cf%84%ce%bf-hot-doc-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ba%cf%85%ce%ba%ce%bb%ce%bf%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%85%ce%bd.html

    Συνέντευξη της καθηγήτριας που απολύθηκε αφού έπιασε τον υιό Σαμαρά να αντιγράφει

    Το HOT DOC φιλοξενεί συνέντευξη της Έφης Μπουλούτα, της καθηγήτριας που απολύθηκε από το Κολέγιο Αθηνών ενάμιση μήνα αφού έπιασε το γιο του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά να αντιγράφει στις ενδοσχολικές προαγωγικές εξετάσεις της Γ’ Γυμνασίου τον Ιούνιο του 2012. Η καθηγήτρια, η οποία αναμένει τη δικαστική απόφαση για την αγωγή που έχει καταθέσει σε βάρος του κολεγίου, ανοίγει την καρδιά της στο HOT DOC για την περιπέτεια που ζει από πέρυσι το καλοκαίρι: περιγράφει τα πραγματικά περιστατικά όπως τα έζησε η ίδια, μιλά για τον γιο Σαμαρά, σχολιάζει τις κινήσεις της διεύθυνσης του Κολεγίου, ενώ αναφέρει με παράπονο πως το συμπέρασμα στο οποίο κατάληξε είναι προφανές: «δεν πρέπει να ενοχλούμε»…

  28. Ο/Η Σαλαγκούδη και Λιάτσος λέει:

    “Ποιος διόρισε το Λιάτσο και την Σαλαγκούδη;

    Πόλεμος δηλώσεων έχει ξεσπάσει από χθες το απόγευμα σε blogs, facebook και twitter μετά την ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου Σίμου Κεδίκογλου για το κλείσιμο της κρατικής ραδιοφωνίας και τηλεόρασης.

    Ο πρώην διευθυντής ειδήσεων της ΕΡΤ, Γιώργος Κογιάννης, μέσα από τον λογαριασμό του στο twitter, θέτει τα δικά του ερωτήματα στον Σίμο Κεδίκογλου επιρρίπτοντάς του ευθύνες για διάφορους διορισμούς, μεταξύ των οποίων του Αιμίλιου Λιάτσου και της Ανθής Σαλαγκούδη. Κάνει λόγο για μετατροπή της ΕΡΤ σε “Πετρούλα ΤV” και για μισθό 3500 ευρώ στην Ανθή Σαλαγκούδη.

  29. Ο/Η Kρυπτεία Μπαλτάκου-σηγκραφέφς λέει:

    Κυβερνητική συνεργασία με τη Χρυσή Αυγή βλέπει ο Μπαλτάκος
    13.06.2013 , 01:33 πμ
    Τελευταία ενημέρωση : 13.06.2013, 02:38 πμ

    Σύμφωνα με πληροφορίες της ΑΥΓΗΣ, ο γγ του υπουργικού συμβουλίου και στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού, Παναγιώτης Μπαλτάκος, σε συζητήσεις του με δημοσιογράφους αναφέρει το «απευκταίο αλλά όχι απίθανο ενδεχόμενο» η ΝΔ να υποχρεωθεί να κυβερνήσει μετά τις επόμενες εκλογές με τη συνεργασία της Χρυσής Αυγής.
    http://www.avgi.gr/article/454470/kubernitiki-sunergasia-me-ti-xrusi-augi-blepei-o-mpaltakos

  30. Παράθεμα: Η «Δημόσια» ΕΡΤ και οι νανο-πολιτικοί Βενιζέλος-Κουβέλης | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  31. Παράθεμα: Η «Δημόσια» ΕΡΤ και οι νανο-πολιτικοί Βενιζέλος-Κουβέλης | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crockorozistas

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.