Οι βουλευτές της ΚΟΕ (ΣΥΡΙΖΑ) και η Εκκλησία

Ο ρόλος της σκέψης των Μάο και Τσίπρα εν τω συγχρόνω βίω   

Δυο άγνωστες στην Ελλάδα φωτογραφίες. Στις 1 Ιουλίου του 1956, οι Μάο Τσε Τούνγκ και Τσου Εν Λάι, συναντιούνται στο Πεκίνο με ορθόδοξο Λιβανέζο Αρχιεπίσκοπο, νομίζω το μόνο ανατολικό επίσκοπο μαζί με τον Μακάριο της Κύπρου με τον οποίο συναντήθηκε ο Μάο. Ήταν η φιλελεύθερη περίοδος των «100 λουλουδιών», που τελείωσε γρήγορα και απότομα. (Κινεζικό Πρακτορείο Ειδήσεων Xinhua-Φωτογραφικό Αρχείο).

Δυο άγνωστες στην Ελλάδα φωτογραφίες. Στις 1 Ιουλίου του 1956, οι Μάο Τσε Τούνγκ και Τσου Εν Λάι, συναντιούνται στο Πεκίνο με ορθόδοξο Λιβανέζο Αρχιεπίσκοπο, νομίζω το μόνο ανατολικό επίσκοπο μαζί με τον Μακάριο της Κύπρου με τον οποίο συναντήθηκε ο Μάο. Ήταν η φιλελεύθερη περίοδος των «100 λουλουδιών», που τελείωσε γρήγορα και απότομα. (Κινεζικό Πρακτορείο Ειδήσεων Xinhua-Φωτογραφικό Αρχείο).

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Στο τελευταίο μου άρθρο παρατήρησα: «Ενδεικτικά για το εύρος της ιερής αριστερής Ομερτά, σημειώνω πως τρεις βουλευτές έχει εκλέξει η επαναστατική ΚΟΕ του ΣΥΡΙΖΑ και οι τρεις συναγωνίζονται για το ποιος δεν θα ενοχλήσει την Εκκλησία. Ο κ.Δ.Κοδέλας της Αργολίδας υποκλίνεται και φιλάει χέρια παπάδων (ακόμη και μπροστά σε μαθητές). Ο κ. Β.Κυριακάκης  της Φθιώτιδας κάνει πως δεν ξέρει τίποτα για τη φιλική στη Χ.Α. δήλωση του τοπικού μητροπολίτη ‘Σκελετού Βησσαρίωνα και Μαστών Αθανασίας του Αιγάλεω’, Νίκου Πρωτοπαπά. Ο κ. Β. Χατζηλάμπρου της Αχαϊας δεν έχει βρει να πει μια κουβέντα κατά του κορυφαίου της ακροδεξιάς δεσπότη της περιφέρειάς του Αμβρόσιου, ούτε όταν αυτός επιτίθεται τόσο αχάριστα στο δουλικό αρχηγό του, ούτε όταν βρίζει τη συντρόφισσά του την Μαρία Κανελλοπούλου. Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία πως αν αυτό το μαοϊκό ανθυποκομματίδιο καταλάμβανε με Επανάσταση την εξουσία, θα πέρναγε από λεπίδι τον κλήρο και εμένα μαζί, που θα αναγκαζόμουν να υπερασπιστώ τα δικαιώματα των παπάδων. Όμως στο χώρο της Άκρας Αριστεράς η επαναστατική υποκρισία συναγωνίζεται τη θρησκευτική». Να προσθέσω ότι και για τη μητρόπολη του κ.Κοδέλα, ο δεσπότης της Ι.Παχής, προσέφερε λαμπρό πεδίο σύγκρουσης. Ενδεικτική του σκοταδισμού του ήταν η επίθεσή του το 2001 σε κοπέλα που ήθελε να βουτήξει για να πιάσει το Σταυρό των Θεοφανείων: «…έχουν τα αγόρια προτεραιότητα τα παιδιά μας. Είναι η τελευταία φορά που έρχεσαι εδώ…» («Ελευθεροτυπία», 8-1). Ο Παχής, που πέθανε πρόσφατα, είχε απαιτήσει και του δόθηκε το 2009, την ώρα που ο μικρός Καραμανλής το έσκαγε παραδίδοντας το άδειο Ταμείο στο ΓΑΠ, αντικανονικός βοηθός επίσκοπος, ο κ.Κώστας Κορομπόκης, της ανύπαρκτης σήμερα επισκοπής Επιδαύρου, τον οποίο θρασύτατα προόριζε (εκκρεμεί η εκλογή) για κληρονομικό διάδοχό του. Περιττό να πω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν διαμαρτυρήθηκε τότε για αυτή την αδικαιολόγητη, όσο και εκκλησιαστικά αντιδεοντολογική, επιβάρυνση των φορολογούμενων, που δεν ήταν τοπικό φαινόμενο αλλά επεκτάθηκε σε πολλές Μητροπόλεις, μεταξύ αυτών και αυτής του κ.Αμβρόσιου. Ο ΣΥΡΙΖΑ πίστευε τότε πως υπήρχαν λεφτά. Το ίδιο πιστεύει και τώρα αν κρίνω και από το γεγονός πως βαρυακούει όταν η Τρόικα προτείνει να καταβάλλεται το ήμισυ του μισθού των κληρικών από την ίδια τη ΔΕΚΟ Εκκλησία.
——Η στάση των τριών βουλευτών της ΚΟΕ είναι η φυσιολογική προέκταση της κυρίαρχης τάσης στο ΣΥΡΙΖΑ να συγκαλύπτονται με προκλητικά κυνικό τρόπο από την Αριστερά ιερά σκάνδαλα, να κολακεύεται και να ξεπλένεται ο ανώτερος κλήρος και να πετάγονται στο σκουπιδοτενεκέ οι υπερώριμες μεταρρυθμίσεις που ενοχλούν την Αρχιεπισκοπή. Οι βουλευτές της ΚΟΕ δεν ενοχλούν τα θρησκόληπτα στρώματα της κοινωνίας ελπίζοντας (μάταια) να αποσπάσουν την ψήφο τους, επιφυλασσόμενοι αν ποτέ καταλάβουν την εξουσία να καταπατήσουν και τα πιο στοιχειώδη θρησκευτικά δικαιώματα, όπως διαχρονικά έκανε και κάνει το κινέζικο καθεστώς, σε όλες του τις μεταμορφώσεις, στη δύστυχη Κίνα μέχρι σήμερα. «Μάθε από τις μάζες και μετά δίδαξέ τες», λέει το «Ευαγγέλιο» του Μάο. Κολάκεψέ τες και μετά άλλαξέ τους τα φώτα, είναι η ιστορική εμπειρική μετάφραση. Το ποια ήταν η στάση του ΚΚΚ απέναντι στη μικρή Ορθόδοξη Εκκλησία της Κίνας, στην αθωότερη από κάθε άλλη Ορθόδοξη Εκκλησία, αφού ήταν πάντα υπό διωγμό, συγκεντρώνοντας έτσι μόνο εύπιστους και ρομαντικούς στους κόλπους της, είναι στη χώρα μας σχεδόν άγνωστο και θα προσπαθήσω να την περιγράψω όσο πιο σύντομα μπορώ, αφού σημειώσω πως όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα καμία καταδίκη αυτών των αθλιοτήτων από την ΚΟΕ. Φαντάζομαι πως οι μαοϊκές συνειδήσεις αυτοξεγελιούνται με τις ρετουσαρισμένες φωτογραφίες της κινεζικής προπαγάνδας, που διέψευσαν το φωτογράφο του “Nude”, το μαιτρ Έντουαρντ Γουέστον, που έλεγε: «Μόνο με προσπάθεια μπορεί να εξαναγκαστεί η φωτογραφική μηχανή να πει ψέματα. Βασικά είναι ένα τίμιο μέσο». Ένα χρόνο πριν (απλή τραγική ειρωνεία ή δίκης οφθαλμός;), η τεχνολογία έδωσε στην «Αυγή» τη δυνατότητα, χωρίς προσπάθεια, να πληρώσει τους μαοϊκούς με το νόμισμά τους, να σβήσει τα αρχικά της ΚΟΕ από τη γνωστή φωτογραφία του μετεκλογικού πανηγυριού του κ.Τσίπρα
——Να ξεκινήσω με ένα σύντομο ιστορικό αυτής της συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ, που ούτε στο όνειρό της δεν είχε ελπίσει ότι θα εξέλεγε ποτέ τρεις βουλευτές. Πιθανολογώ από τη στάση της ότι θα αποδίδει την εκλογή τους σε θαύμα. Η ΚΟΕ είναι ίσως η μεγαλύτερη συνιστώσα μετά τον ΣΥΝ και πάντως υπαρκτή, γιατί υπάρχουν και συνιστώσες που βρίσκονται μόνο μέσα στο μυαλό του «ηγέτη» τους, όπως οι αόρατοι «Ενεργοί πολίτες» του κ.Γλέζου, ο οποίος τώρα επιτίθεται στον κ.Τσίπρα, που απαιτεί αυτοδιαλυση των εγωκεντρικών μικρόκοσμων. Το 1964, στελέχη του ΚΚΕ αποσχίζονται και ιδρύουν τη φιλομαοϊκή Οργάνωση Μαρξιστών Λενινιστών Ελλάδας (ΟΜΛΕ). Το 1976 με το θάνατο και το βαλσάμωμα του ιερού λειψάνου του Μεγάλου Τιμονιέρη,  η οργάνωση διασπάται στο ΚΚΕ (μ-λ), και στο Μ-Λ ΚΚΕ. Το πρώτο νομίζω ήταν με τη «Συμμορία των τεσσάρων» και με τη  μέγαιρα χήρα του Μάο, που πριν αυτοκτονήσει (ή την αυτοκτονήσουν) στη φυλακή της το 1991, είχε κάνει στριπτίζ μπροστά στους επίσης κομμουνιστές στρατοδίκες της και το δεύτερο με τους στρατοδίκες της. Από στελέχη του ΚΚΕ (μ-λ), ιδρύεται το 1983 η Α/συνέχεια που μετεξελίχθηκε το 2003 στην ΚΟΕ.
——Για να δούμε τώρα τι μεταχείριση θα είχε, τηρουμένων ασφαλώς κάποιων αναλογιών, η σκοτεινή Εκκλησία της Ελλάδας από το  κόμμα του κ.Δ.Κοδέλα, ο οποίος για την ώρα, εφαρμόζει από το Άργος τη μαοϊκή «Περικύκλωση των πόλεων από την ύπαιθρο» και γράφει έμπρακτα στα παλιά του τα παπούτσια τις ξεχασμένες υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για ανεξιθρησκεία, χωρισμό Κράτους Εκκλησίας, θρησκευτική ουδετερότητα του Κράτους και αποβολή της Εκκλησίας από τα σχολεία. Επιστρέφουμε λοιπόν στην Κίνα: Η πρώτη χριστιανική παρουσία σημειώθηκε εκεί ενδεχομένως αρχές του 5ου αιώνα όταν ο Πέρσης πατριάρχης Σελευκείας-Κτησιφώντος φέρεται ότι ίδρυσε επισκοπή στην Κίνα αν και πιθανότερο φαίνεται να έγινε αυτό αρχές του 8ου αιώνα, από αυτό, το Νεστοριανό πλέον, πατριαρχείο. Οι Νεστοριανοί, ένα από τα χριστολογικών αιτίων παρακλάδια της Ορθοδοξίας, ήταν οπαδοί του Σύρου αρχιεπισκόπου Κωνσταντινούπολης Νεστόριου, που καταδιώχτηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία και πέθανε εξόριστος στην έρημο, επειδή δεν δεχόταν ότι η Παναγία γέννησε θεό. Οι οπαδοί του, ορμώμενοι από το Ιράκ, σήμερα συγκροτούν την «Ασσυριακή Εκκλησία της Ανατολής» και ο πατριάρχης τους εδρεύει στις ΗΠΑ. Το 1685 η καθ’αυτή Ορθοδοξία εισάγεται στην Κίνα από το Ρώσο αρχιμανδρίτη Μάξιμο Λεόντιεφ. Στα 1898 η αντιδυτική επανάσταση των Μπόξερς (που τόσο ωραία την απαθανάτισαν οι «55 ημέρες στο Πεκίνο»), καταδίωξε άγρια τους Κινέζους Χριστιανούς όλων των δογμάτων. Διακόσιοι είκοσι δυο Κινέζοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί σφάχτηκαν ομαδικά με επικεφαλής το ιερέα Μητροφάνη και σήμερα τιμώνται ως Άγιοι. Μετά το 1917 η Ρωσία απέσυρε την προστασία της από την κινεζική Ορθόδοξη Εκκλησία η οποία όμως εμπλουτίστηκε αριθμητικά με χιλιάδες Ρώσους εμιγκρέδες. Οι δυο επίσκοποί της έγιναν τέσσερεις  και υπήχθησαν στη ρωσική Εκκλησία της Διασποράς. Το 1956 ο Ρώσος επίσκοπος Βίκτωρας εξαναγκάστηκε να επιστρέψει στην ΕΣΣΔ. Το 1962 και το 1965 πέθαναν οι δυο τελευταίοι Κινέζοι επίσκοποι Βασίλειος και Συμεών. Το καθεστώς δεν επέτρεψε την εκλογή διαδόχων τους και το 1966 που ξέσπασε η επίγεια Κόλαση της πολιτιστικής Επανάστασης, για δέκα χρόνια, φιμώθηκαν, καταδιώχτηκαν, βασανίστηκαν, εξορίστηκαν και θανατώθηκαν πολλοί ιερείς και πιστοί, έκλεισαν ναοί και δημεύτηκε η περιουσία της Εκκλησίας. Το 1970 εκτελέστηκε στη φυλακή του, με φρικτά βασανιστήρια, άγρια ξυλοκοπημένος, χτυπημένος με σφυριά και σιδερόβεργες, διαπομπευόμενος ο εφημέριος της ενορίας του Αγίου Αλεξίου του Χαρμπίν (εκεί κοντά είχε γεννηθεί ο ποιητής μας ο Νίκος Καββαδίας) πρωτοπρεσβύτερος Στέφανος Wu Zhiquan, ο νεομάρτυρας. Σήμερα λειτουργεί ξανά από το 1986 προς το παρόν μόνο ένας ορθόδοξος ναός, αυτός της Σκέπης της Θεοτόκου στο Χαρμπίν. Θα παρακαλέσω να μην ανατριχιάσετε με τα εγκλήματα του Μάο τα οποία ο εμπνευστής τους τα ήθελε και επαναλαμβανόμενα: «Η πολιτιστική επανάσταση πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε 7-8 χρόνια». Άλλωστε είναι περασμένα-ξεχασμένα, αφού φέτος το Μάη, ο εξουσιαστής Ρώσος πατριάρχης επισκέφτηκε επίσημα την Κίνα  και το καθεστώς του επιφύλαξε εξαιρετικές τιμές, πιθανότατα επειδή προτίθεται να βελτιώσει τις σχέσεις του με τη Ρωσία. Αλλά και κ.Τσίπρας, που, φως φανάρι, έχει εφαρμόσει τη φράση του Μάο: «το να διαβάζεις πάρα πολλά βιβλία είναι επιβλαβές», βάζει τα πράγματα στη θέση τους: «Η σκέψη του Μάο σε πολλά σημεία της αξίζει. Το πιστεύω αυτό… Ας πούμε, η σκέψη πίσω από την Πολιτιστική Επανάσταση του Μάο είναι ότι πρέπει συνεχώς να αμφισβητούμε τις δομές και την νομενκλατούρα, ακόμα και όταν είμαστε μέσα στην “επαναστατική” διαδικασία. Αυτή είναι μια σημαντική σκέψη.… Ο Μάο εκτιμούσε ότι αυτό που κάνει είναι ένα βήμα προς τη σοσιαλιστική κοινωνία. Και πίστευε ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Αλλά, ο σκοπός του, η πρόθεσή του ήταν καλή». Επιπολαιότητα, νεανική απειρία και άγνοια, όχι παλιανθρωπιά, θα μου πείτε. Ναι, αλλά μπορεί ένας πολιτικός ηγέτης να επικαλείται αυτά τα ελαφρυντικά; Και επιτρέπεται εμείς να κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε, όταν πυκνώνουν οι ενδείξεις πως αν λείπει η παλιανθρωπιά, περισσεύει όμως ο τυχοδιωκτισμός;
——Οι βουλευτές της ΚΟΕ έχουν κι αυτοί θεσμική υποχρέωση για την οποία πληρώνονται, να υπερασπίζονται το Δημόσιο Ταμείο, να παρεμβαίνουν στα κρατικά θέματα που σχετίζονται με την Εκκλησία και χρήζουν δημόσιου ελέγχου ή προτάσεων και να ασκούν κριτική στη σκληρόκαρδη στάση της Εκκλησίας στην κρίση, την οποία προσπαθεί ο κ.Τσίπρας να παρουσιάσει ως δήθεν «εξαιρετικά θετική»! Η αριστερή ιερή Ομερτά δεν ρωτάει, δεν ψάχνει, αποφεύγει τις κακοτοπιές, κάνει πως δεν ξέρει, αλλά ξέρει. Ακόμη και όταν το ίδιο το ΣΔΟΕ έκανε κάποιες προσπάθειες αποκάλυψης τεράστιων περιουσιακών στοιχείων μητροπολιτών και συγγενών, οι οποίες θάφτηκαν βιαστικά, ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΚΟΕ σιώπησαν, παρ’ όλο που οι αποκαλύψεις του αστικού Τύπου ήταν κραυγαλέες και απαιτούσαν συνέχεια. Ακόμη και όταν επίσημα χείλη στην Κύπρο καταγγέλλουν πως επτά ελλαδικά μοναστήρια με θυγατρικές στη Λιβερία πήραν δάνεια από τη Λαϊκή Τράπεζα, κανείς στο ΣΥΡΙΖΑ δεν συγκινείται. Στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΟΕ, υπάρχει ένα παλιό άρθρο για το σκάνδαλο του αμύθητου ιερού πλούτου. Λες και παίζεται θέατρο του παραλόγου. Κάθε σοβαρός άνθρωπος θα το εκλάμβανε ως προεκλογική δέσμευση, μια δέσμευση που την παρέσυραν μετεκλογικά στο χαμό τα κύματα του Γιανγ τσε Γιανγκ κι ας τα αψηφούσε τάχα ο σκηνοθετημένος μεγάλος κολυμβητής και ποιητής: «Άσε τον άνεμο να φυσά και τα κύματα να χτυπούν» («Μάο: Κολυμπώντας», 1956) «Ιερές μπίζνες (του Ν.Ταυρή)Μέγα σκάνδαλο η εκκλησιαστική περιουσία.αμύθητη, ανυπολόγιστη και, πάνω απ’ όλα, αφορολόγητη πλέον. Κάποιοι οικονομικοί εκτιμητές την υπολογίζουν γύρω στα 15 δισ. ευρώ. Αν όμως συνυπολογίσουμε ότι οι 8 μονές που προσέφυγαν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο πριν από 20 χρόνια ενάντια στο νόμο Τρίτση, εκτιμούσαν μόνο τη δική τους περιουσία σε 22,5 δισ. ευρώ, καταλαβαίνουμε ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει τρόπος να υπολογιστεί η περιουσία των 2.500 ναών και μονών που λειτουργούν στην Ελλάδα και των 6.700 Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου που είναι εκκλησιαστικοί φορείς. Δεν είναι απίθανο το ποσό να ξεπερνάει κατά πολύ τα 50 δισ. ευρώ. …..Η θέση της ΚΟΕ: Άμεση φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας της εκκλησίας. Άμεση φορολόγηση των ακαθάριστων εσόδων της με συντελεστή 50%. Πλήρης διαφάνεια σε όλες τις συναλλαγές της εκκλησίας και φορολόγησή τους. Καμία κρατική επιχορήγηση στην εκκλησία, στους φορείς της και στις εταιρίες της. Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου που ευνοεί την εκκλησία πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά και πολιτιστικά. Απόδοση στο δημόσιο όλης της εκκλησιαστικής και μοναστηριακής περιουσίας ύστερα από καταγραφή της. Απόδοση της εκκλησιαστικής και μοναστηριακής γης στους ακτήμονες και στη φτωχή αγροτιά. Να καταργηθεί το απαράδεκτο, προκλητικό και οπισθοδρομικό πλαίσιο λειτουργίας του Αγίου Όρους. Πλήρης διαχωρισμός κράτους και εκκλησίας».

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερή» Εξουσία, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

57 Responses to Οι βουλευτές της ΚΟΕ (ΣΥΡΙΖΑ) και η Εκκλησία

  1. Παράθεμα: Οι βουλευτές της ΚΟΕ (ΣΥΡΙΖΑ) και η Εκκλησία | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crockorozistas

  2. Ο/Η Βορίδης Παπαδημού, Αλαβάν, Κανέλω λέει:

    http://ciaoant1.blogspot.gr/2013/05/links_30.html

    Thursday, May 30, 2013

    Όλα τα μωρά (της αριστεράς) στην πίστα (+ links)

    Ο Μάκης Βορίδης , η Λιάνα Κανέλλη, ο Δημήτρης Παπαδημούλης και ο Αλέκος Αλαβάνος βρέθηκαν μαζί σε βιβλιοπαρουσίαση ενός δημοσιογράφου του «Βήματος» (το θέμα του βιβλίου ήταν για τη Χρυσή Αυγή).

    Πριν βέβαια προχωρήσω σε ένα σύντομο σχόλιο για το θέμα, που σήμερα απασχόλησε πολύ τον «κόσμο της αριστεράς» που νοιώθει -τι περίεργο- απογοητευμένος και προδομένος από την ηγεσία του, να δώσω τα «συγχαρητήρια» μου ειδικά τον Αλέκο Αλαβάνο τον Μεγαλοπρεπή, ο οποίος είναι χρόνια στο κουρμπέτι και αποδεικνύει ότι έχει μεγάλο ταλέντο στο να παίζει τα υποκριτικά πολιτικά παιχνίδια που παίζουν όλοι οι πολιτικάντηδες όπως αυτός:

    Ενώ οι υπόλοιποι της αριστεράς που κάθονταν και άκουγαν μέχρι και τον Βορίδη να τους λέει πως να αντιμετωπίσουμε το φασισμό (χαχα, εδώ γελάνε – ή μήπως κλαίνε; Ή μήπως «κάτι άλλο»;) δε σχολίασαν την παρουσία τους στο πάνελ που παρουσίαζε το βιβλίο μαζί με το Βορίδη, ο Αλαβάνος φρόντισε να είναι «εντός, εκτός και επί τα αυτά»: Μέχρι και επίσημη ανακοίνωση έβγαλε η οργάνωση του, στην οποία ο ηρωικός Αλαβάνος ο Μεγαλοπρεπής πήγε μεν στην εκδήλωση (ήταν δηλαδή «εντός»), αλλά δεν πήρε θέση στο πάνελ (ήταν δηλαδή «εκτός»), και όταν χρειάστηκε έκανε…μάχιμη κριτική (ήταν δηλαδή «επί τα αυτά»)!

    Δυστυχώς, με αυτή την αριστερά δεν πάμε μακρυά, και όσο νωρίτερα ξεπεράσουμε αυτούς τους ανθρώπους και τις σαπισμένες ιδέες τους, τόσο το καλύτερο. Οι περισσότεροι θεωρούν «λογικό» το να αντιπαλέψουν το φασισμό…με βιβλία των δημοσιογράφων του «Βήματος» (χα, θα γέλαγα αν δεν ήταν σοβαρό το θέμα), και μετά απορούν γιατί η Χρυσή Αυγή ανεβαίνει αντί να πέφτει.

    Η Χρυσή Αυγή προσφέρει στο ρημαζόμενο λαό ένα εύκολο θύμα (τους «ξένους») για να ξεσπάσει εκεί στην οργή του, και παράλληλα υπόσχεται ότι μόλις εξοντωθούν αυτοί οι εχθροί, μετά θα υπάρχουν περισσότερες δουλειές για όσους απομείνουν. Ναι, ξέρω, είναι βάρβαρο, αλλά πάντως είναι μια «λύση» – η αριστερά τι ακριβώς λέει;

    Να ακούσουμε τους δημοσιογράφους της «Βήματος» (που εδώ και χρόνια μας έχει φλομώσει στην προπαγάνδα υπέρ της άρχουσας τάξης); Να κάνουμε κοινές εκδηλώσεις με το Μάκη Βορίδη, που τώρα το παίζει «δημοκράτης» και θέλει να «αντιπαλέψει το φασισμό»; Να παλέψουμε εναντίον του φασισμού, χωρίς όμως να παλέψουμε εναντίον του καπιταλισμού που τον προκαλεί;

    (…..)

    Στην Κίνα, μέχρι και ολόκληρα χωριά υποφέρουν μαζικά από καρκίνο, ως «παράπλευρη απώλεια» της καπιταλιστικής ανάπτυξης, με ποτάμια, λίμνες και εδάφη να μολύνονται από τα χημικά των εργοστασίων. Λεφτά να βγαίνουν για τον καπιταλιστή, και αν είναι να πεθάνουν και μερικά «ανθρωπάκια», δε βαριέσαι, αναλώσιμοι είναι εξάλλου.

    EΔΩ
    http://zoornalistas.blogspot.gr/2013/05/blog-post_290.html

    κανέλω, παπαδημού, Παλαβάν και βορίδης πολεμάνε το ναζισμό.
    Αει στα διάλα ρε

  3. Ο/Η Aδαμάντιος Κοραής λέει:

    Για τους παπάδες που πληρώνει το Κράτος του Ελλαδιράν και δεν μιλάει κανείς μη σας μέλλει.
    Θα γίνουν απολύσεις καθηγητών που περισσεύουν και θα ισοφαρίσει το χρέος.

  4. Ο/Η eklag λέει:

    Οι προσληφθέντες χονδρική π.χ. γυμναστές ολυμπιακής παιδείας και πληροφορικής
    που τώρα κρέμονται στα φωτιστικά Β/θμιας για πιο αισθητικό αποτέλεσμα,
    δεν αρκούν να ισοφαρίσει το χρέος.
    Αυτό θα συμβεί μόλις η κυρα-Μάρω σύρει τον χορό του Ζαλόγγου αγκαλιά
    με τα αριστερά-και όχι μόνο-κόπρανα.

  5. Ο/Η Ηλίας Γεωργαντάς λέει:

    Αγαπητέ κ Λασκαράτε

    Έχετε κάθε δικαίωμα να κυνηγάτε ακρίδες χρησιμοποιώντας ελέφαντες. Εφόσον κρίνετε ότι είναι σκόπιμο και αποτελεσματικό κανείς δεν θα σας σταματήσει, αλλά ούτε και κανείς είναι υποχρεωμένος να σας ακολουθήσει.
    Όντως «το 1685 η καθ’αυτή Ορθοδοξία εισάγεται στην Κίνα». Όχι όμως έτσι απλά από «το Ρώσο αρχιμανδρίτη Μάξιμο Λεόντιεφ» όπως λέτε, αλλά από ένα τσούρμο Κοζάκων μισθοφόρων που μετά την άλωση του οχυρού του Αλμπατζίν από τον κινεζικό στρατό προτίμησαν να προσφέρουν εφεξής τις υπηρεσίες τους στον ουράνιο αυτοκράτορα της απαγορευμένης πόλης εγκαταλείποντας τον τσάρο … Τουρκαλβανικώ τω τρόπω. Ίσως να θεώρησαν οικονομικά πιο συμφέρουσα την επιλογή αυτή -σπανίως η ιστορία αποκαλύπτει τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων-, το σίγουρο όμως είναι ότι πήραν μαζί τους και τον παπά τους ( και ουχί Αρχιμανδρίτη όπως λανθασμένα αναφέρετε) τον οποίο εσείς αναδεικνύετε σε υποκείμενο ιστορικής σημασίας για τον (παταγωδώς αποτυχημένο) εκχριστιανισμό της Κίνας. Λες και οι κινέζοι δεν είχαν τα δικά τους, και μάλιστα εκλεπτυσμένα και συγκρητικά καμωμένα, κοσμοθεωρητικά και φιλισοφικοθρησκευτικά συστήματα και περίμεναν τους αναδίδοντες βαρβατίλα Κοζάκους προκειμένου να λάβουν πνευματική τροφή!
    Αυτό όμως που με εκπλήσσει δυσάρεστα, με γνώμονα πάντα τα Λασκαράτεια στάνταρντς, είναι η ανάγνωση της πολυσύνθετης ιστορικής εξέγερσης των Μπόξερ μέσα από το στενό πρίσμα της χριστιανικής μαρτυρολογίας, κι ακόμη στενότερα της ορθόδοξης.

    Αγαπητέ κ Λασκαράτε
    Οι Πόλεμοι για το Όπιο δεν σας λένε κάτι;
    Το γεγονός ότι οι βρετανοί αποικιοκράτες επέβαλλαν βιαίως το όπιο στους κινέζους ως συναλλαγματοφόρο μέσο για να χρηματοδοτήσουν το αυξανόμενο κόστος των ινδικών τους κτήσεων είναι απλή ιστορική υποσημείωση;
    Τα εκατομμύρια των κινέζων που πέθαναν εξαιτίας του οπίου είναι υποδεέστερα έναντι των 222 «Κινέζων Ορθόδοξων» μαρτύρων τους οποίους η Ρώσικη Εκκλησία θυμήθηκε να ανακηρύξει σε μάρτυρες το … 2000;
    Και τέλος πάντων τόσες και τόσες ιεραποστολές -Προτεστάντικες, Καθολικές κι Ορθόδοξες- γιατί ποιούσαν την νήσσαν έναντι του οργανωμένου εμπορίου οπίου; Μήπως γιατί η δική τους «πραμάτεια» ήταν εξίσου «καταπραϋντική» και αποτελεσματική στο να οδηγεί τον πληθυσμό στην παραίτηση απέναντι στο «μοιραίο» της εμπορικής και πολιτικής επέκτασης των αυτοκρατοριών της νεωτερικότητας;
    Οι λεγόμενες Άνισες Συνθήκες, η ετεροδικία των ξένων «αποστολών» και «ιεραποστολών», καθώς και η κατοχή (μέρους) της Κίνας από μια Οκταπλή Συμμαχία μετά την εξέγερση των Μπόξερ, αλλά κι όλη η ανείπωτη λεηλασία της Κίνας από την Ευρώπη, τη Ρωσία και την Ιαπωνία κατά τον «αιώνα της ταπείνωσης» (1839-1949) είναι πράγματα ισοβαρή με τον … Μητροφάνη (κατά κόσμον Γιάνγκ Τζι) για τον οποίο όμως παραλείπετε να μας πείτε γιατί έπεσε σε κατάθλιψη και αποστασιοποιήθηκε από την ορθόδοξη αποστολή (μήπως γιατί το ρώσικο ιερατείο τον είχε κάνει στανικώς παπά;);

    Αγαπητέ κ Λασκαράτε
    Ο αυθεντικός ορθολογισμός τον οποίο ευαγγελίζεστε δεν συνάδει με το δόγμα του «άσπρη γάτα, μαύρη γάτα – αρκεί να πιάνει τα ποντίκια» στο οποίο επιτρέψατε να «εισπηδήσει» στην επιχειρηματολογία σας. Κατανοώ ότι αυτή είχε ως στόχο την (ενδεχομένως ασυνεπή) συνιστώσα της ΚΟΕ, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τον ιστορικό ακροβατισμό, πόσω μάλλον όταν αυτός περιλαμβάνει την παραγραφή ενός αιώνα ιμπεριαλισμού και αποικιοκρατίας εις βάρος της Ασίας!
    Όπως όμως είπα, δικαίωμά σας να κυνηγάτε ακρίδες με ελέφαντες. Αλλά σας παρακαλώ μην το κάνετε σε αστυκό περιβάλλον διότι ποδοπατούνται τα φιλομαθή μυρμήγκια που διαβάζουν τη στήλη σας.

    Ηλίας Γεωργαντάς
    Εν Καρυταίνη, 31η μηνός Μαΐου 2013

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε Γεωργαντά,
    σας ευχαριστώ για τον κόπο σας, αλλά δεν βλέπω σε τι ακριβώς διαφωνείτε.
    Ούτε την ιστορία της εισαγωγής της Ορθοδοξίας στην Κίνα ανέλαβα να παρουσιάσω με λεπτομέρειες, ούτε να πω αν έπρεπε ή δεν έπρεπε να εισαχθεί στην Κίνα, μια και το θέσατε, ασφαλώς και εδικαιούτο, κι ας είχαν οι Κινέζοι την καλύτερη θρησκεία ή φιλοσοφία ή κόμμα στον κόσμο. Ούτε τους Μπόξερ ανέλαβα να παρουσιάσω, να δικαιολογήσω ή να καταδικάσω. Μιας και το θέσατε ναι τους καταδικάζω στο βαθμό τουλάχισον που δολοφόνησαν αθώους, χωρίς ασφαλώς να επιδοκιμάζω την αποικιοκρατία των δυτικών ή τον ιαπωνικό ιμπεριαλισμό. . Νομίζω πως όλα αυτά είναι αυτονόητα.
    Τώρα το ότι οι Εκκλησίες και μάλιστα η Ορθόδοξη δικαιολογούσε την εμπορία του όπιου, δεν το πιστεύω (ποιός θα το έλεγε πως θα υπερασπιζόμουν Ορθόδοξη Εκκλησία;), ποιές είναι οι πηγές σας; Ήταν μια αδύνατη μικρή Εκκλησία, 15-20.000 αυτοχθόνων πιστών. Δεν είχε τη δύναμη να παρέμβει.
    Τώρα, ασφαλώς κι εδώ το θέμα μου είναι το ξεμπρόστιασμα της ΚΟΕ και του ΣΥΡΙΖΑ για τις υπόγειες σχέσεις του με την ελλαδική δεσποτοκρατία και τη μη εκτέλεση του καθήκοντος του Διαφωτισμού.
    Αν τώρα ο Μάξιμος Λεόντιεφ ήταν ιερέας ή αρχιμανδρίτης δεν νομίζω ότι έχει κάποια σημασία.
    Θα με υποχρεώνατε όμως αν μου λέγατε που βλέπετε το ακροβατισμό.
    Η κεντρική ιδέα του ποστ είναι μια μαοϊκή ελληνική οργάνωση, της οποίας ένας βουλευτής παριστανει το θρήσκο και οι άλοι δυο κλείνουν τα αυτιά τους στο χρυσαυγιτισμό των επισκόπων της περιφέρειάς τους και αυτή η οργάνωση δεν έχει αποδοκιμάσει τους διωγμούς που τα ινδάλματά της έκαναν στην Κίνα.
    Την ίδια στιγμή ξεχνάει τα ιερά οικονομικά σκάνδαλα που η ίδια είχε καταγγείλει..

    • Ο/Η Ηλίας Γεωργαντάς λέει:

      Κύριε Λασκαράτε,
      Τα ενδιαφέροντα θέματα δεν μου κάνουν ποτέ κόπο. Αντιθέτως, αποτελούν εστία αυθεντικής ψυχαγωγίας.

      Για το θέμα του οπίου θα σας ανέφερα το πόνημα του Samuel Merwin με τίτλο «Dugging a Nation» που εκδόθηκε το 1908. Σας το προτείνω αφενός διότι βασίζεται σε επιτόπια έρευνα, αφετέρου για το λόγο πως ο συγγραφέας είναι αμερικανός και είναι γνωστό ότι οι ΗΠΑ δεν είχαν αναμειχθεί στο εμπόριο οπίου – τουναντίον το έβλεπαν σαν πολιτική ευκαιρία για να επιτεθούν στο βρετανικό μερκαντιλισμό.

      Λέτε στην απάντησή σας ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία της Κίνας (εγώ θα επιμείνω να τη λέω Ορθόδοξη Αποστολή) ήταν «μια αδύνατη μικρή Εκκλησία, 15-20.000 αυτόχθονων πιστών». Σίγουρα θα υπήρχαν και κάποιοι αυτόχθονες – δεν αντιλέγω. Εσείς όμως από ποιες πηγές συνάγετε ότι αυτοί οι πιστοί ήταν «αυτόχθονες»; Και σας απευθύνω σχετικώς τα εξής ερωτήματα:
      1) Αν ήταν αυτόχθονες γιατί δεν είχαν ποτέ Κινέζο προκαθήμενο; Γιατί όλοι οι ηγέτες της Ορθόδοξης Αποστολής στην Κίνα από το 17ο αιώνα ως σήμερα ήταν .. Ρώσοι; (ο πρώτος ορθόδοξος κινέζος επίσκοπος, ο Συμεών Ντου, ορίζεται στη Σαγκάη μόλις το 1950)
      2) Γιατί η Ορθόδοξη Αποστολή Κίνας διοικούταν από το Ρωσικό Πατριαρχείο;
      3) Γιατί η Ορθόδοξη Αποστολή Κίνας μέχρι και το 1864 λειτουργούσε και ως ανεπίσημη διπλωματική αντιπροσωπεία της Ρωσίας;
      4) Αν οι πιστοί αυτοί ήταν αυτόχθονες πώς εξηγείται ότι η Κίνα ακόμη και σήμερα δεν αναγνωρίζει επισήμως την Ορθοδοξία ενώ αναγνωρίζει τον Καθολικισμό, το Προτεσταντικό δόγμα και τον Μωαμεθανισμό; και,
      5) Είναι τυχαίο ότι οι ορθόδοξες αποστολές ήταν, και σε μεγάλο βαθμό εξακολουθούν και σήμερα να είναι, γεωγραφικά συγκεντρωμένες στο ΒΑ τμήμα της χώρας (κυρίως στις πόλεις Χαρμπίν, Τιαντσίν και φυσικά στο Πεκίνο); Ή μήπως αυτό έχει κάποια σχέση με τις ιστορικά δεδομένες διεκδικήσεις της Ρωσίας επί της Μαντσουρίας και τη στήριξη των όντως υφιστάμενων στην περιοχή αυτή ρωσικών κοινοτήτων;

      Έκπληξη όμως μου προκαλεί η αποστροφή σας ότι η Ορθοδοξία «ασφαλώς και εδικαιούτο [να εισαχθεί στην Κίνα], κι ας είχαν οι Κινέζοι την καλύτερη θρησκεία ή φιλοσοφία ή κόμμα στον κόσμο». Αν δεν κάνω λάθος κ Λασκαράτε αυτό δεν λέγεται προσηλυτισμός; Κι αν λοιπόν η Ορθοδοξία το «δικαιούται» στην Κίνα, τότε τι να πει κανείς πλέον για την Ελλάδα;! Καλώς λοιπόν εισάγεται και στα σχολεία, και στα στρατόπεδα και στα δικαστήρια και καλό ίσως θα είναι να εισαχθεί και ως γενικό και αφηρημένο δικαίωμα για ό,τι στο μέλλον προκύψει.

      Κύριε Λασκαράτε,
      Οι ιστορικές περίοδοι των κοινωνιών, και ειδικά σε μια χώρα πολυσύνθετη σαν την Κίνα, είναι διακριτές. Η προσωπική μου επιλογή είναι να σέβομαι αυτές τις διαφορετικές χωροχρονικότητες ειδικά αν στο μεσοδιάστημα προκύπτουν ριζικές μεταβολές λόγω επαναστατικών αλλαγών. Και, «μιας και το θέσατε», θα σας το πω χωρίς περιστροφές: το να πηδάει κανείς από τους Μπόξερ, στη χήρα του Μάο κι από κει στο Μητροφάνη και στο Ναό της Θεοτόκου στο Χαρμπίν για να πει στο τέλος ότι η ΚΟΕ δεν είναι αρκούντως αντικληρική στη στάση της συνιστά ακροβατισμό που στο τέλος-τέλος αδικεί το σύνολο του θεματολογίου. Γι αυτό και σας είπα ότι «κυνηγάτε ακρίδες χρησιμοποιώντας ελέφαντες».

      Σας τα λέω δε αυτά νιώθοντας τόσο «αθώος» όσο «αθώα» εσείς θεωρείτε τα θύματα των Μπόξερ. Και ακριβώς επειδή νιώθω «αθώος» δεν νιώθω και την ανάγκη να καταδικάσω κανέναν. Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι επειδή δεν καταδικάζω είμαι «αθώος» με την ίδια έννοια που ήταν «αθώες» οι ποικιλώνυμες εκκλησίες του Κυρίου απέναντι στην οργανωμένη ναρκομανία που προωθούσαν οι κοσμικοί Κύριοι των ηγεμονιών τους. Άλλωστε, εγώ, όπως κι εσείς φαντάζομαι, μπορεί να είμαστε «αθώοι» αλλά ποτέ δεν είπαμε ότι είμαστε και αγνοί! – Is it not so?

      Με υπόληψη

      Γη

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        1. Η Εκκλησία της Κίνας ήταν Εκκλησία αυτοχθόνων και ασφαλώς μετά το 1917 και εμιγκρέδων. Εδώ μπορείτε να δείτε και τους 220 ή 222 Κινέζους μάρτυρες.

        εδώ και ιερείς που οι περισσότεροι είναι Κινέζοι

        3.Οι Κινέζοι επίσκοποι ήταν δυο. Ο Συμεών τον οποίο γνωρίζετε και ο Βασίλειος. Στον τελευταίο είχε προταθεί από το 1951 η επισκοποίηση όμως τη δέχτηκε το 1957, αρνούμενος πριν από λόγους ταπεινότητας. Δυο ντόπιοι επίσκοποι, προϋποθέτουν κι ντόπιο ποίμνιο.
        Εδώ οι λεπτομέρειες
        http://www.orthodox.cn/localchurch/beijing/basil_en.htm

        2. Η χειροτονία επισκόπων σε μια νέα Εκκλησία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Πρέπει να μορφωθούν θεολογικά κλπ. Δυο κινέζοι επίσκοποι είναι μεγάλος αριθμός για 15.000 πιστούς. Η ρωσική Εκκλησία δεν είναι ρατσιστική όπως η ελληνική που κάνει από παράδοση ότι μπορεί για να ελέγχει με δικούς της επισκόπους τις θυγατρικές της Εκκλησίες σε βαθμό σκανδάλου. Είναι απόλυτα φυσικό η κινεζική Εκκλησία να υπάγεται στη ρωσική λόγω του μικρού αριθμού των πιστών της, όπως συμβαίνει και με την πολύ μεγαλύτερή της ιαπωνική Εκκλησία. Η χορήγηση αυτοκεφαλίας δεν είναι εύκολη υπόθεση και αποτελεί πηγή διένεξης μεταξύ Κωνσταντινούπολης (που διεκδικεί το προνόμιο για όλες τις Εκκλησιες) και Μόσχας (που δεκδικεί το δικαίωμα για τις δικές της μόνο ιεραποστολές).
        3. Το ότι η ελληνική Εκκλησία είναι απροκάλυπτα φασιστική και με τη βοήθεια της πολιτείας απαγορεύει τον προσηλυτισμό ενήλικων από άλλα δόγματα ή θρησκείες δεν σημαίνει ότι αυτό συμβαίνει και αλλού. Στην υπόλοιπη ανθρωπότητα, με εξαίρεση κάποιες ισλαμικές θεοκρατίες, η Ιεραποστολή είναι επιτρεπτή ακόμη κι όταν γίνεται από Έλληνες Ορθόδοξους. Δεν βλέπω γιατί δεν έχει το δικαίωμα η ρωσική Εκκλησία να κάνει ιεραποστολή στην Κίνα.
        4. Επιδίωξα να δώσω μια ολοκληρωμένη εικόνα. Στο προηγούμενο σχόλιό σας με κατηγορήσατε για παραλείψεις στοιχείων, σε αυτό για πλεονασμούς. Αυτά είναι υποκειμενικά πράγματα και ο καθένας τα κρίνει. Ξέρετε ήθελα να δείξω την αντίφαση στην ΚΟΕ. Είναι μαοϊκοί, δεν καταδικάζουν τις φοβερές βιαιότητες των μαοϊκών κατά αθώων ορθόδοξων κληρικών, όμως κάνουν τον ψόφιο κοριό και καταπίνουν ιερά σκάνδαλα και ιερούς φασισμούς.

  7. Ο/Η Μίνα λέει:

    Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας “πυροβολεί” τους ακροατές για τις φράουλες!

    ΑΠΟ: kokkiniotis TON Απρ 23, 2013

    Θα μας κουφάνουν τελείως εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ!

    Γράφει ο kokkiniotis

    Η βουλευτής Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ–ΕΚΜ Έφη Γεωργοπούλου-Σαλτάρη, σε συζήτηση για τη δολοφονική επίθεση με πυροβολισμούς εναντίον των μεταναστών εργατών γης της Μανωλάδας, βρίσκει να υπερασπιστεί …τις φράουλες!

    Παλαιότερα, υπήρχε η άποψη πως οι βουλευτές της αριστεράς και ο λόγος τους, πρέπει να έχουν και κάποια σχέση με αριστερά.

    Ακούστε τις δηλώσεις που έκανε στο ραδιοφωνικό σταθμό «κόκκινο» και μετά συγκρίνετέ τις με τις παρακάτω δηλώσεις:

    «Θεωρώ ότι είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό. Το γεγονός ότι υπάρχουν κάποιοι που καταφεύγουν σε αυτή τη μορφή βίας για να αντιμετωπίσουν ένα ζήτημα, είναι καταδικαστέο και φυσικά οι αρμόδιοι υπουργοί επιλαμβάνονται του θέματος»

    http://vathikokkino.com/2013/04/%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%80%CF%85%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB/

  8. Ο/Η Πολ ποτ λέει:

    http://athriskos.gr/1634/

    Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας κ. Κοδέλας σκύβει και φιλάει το σταυρό σε αγιασμό του 1ου Λύκειου Άργους από το χέρι του παπά! Ωραίο παράδειγμα σκοταδισμού στους έφηβους.
    Σημειωτέον πως πρόκειται για υπερεπαναστάτη μέλος της φιλομαοϊκής συνιστώσας ΚΟΕ (Κομμουνιστική οργάνωση Ελλάδας)
    http://www.argolikeseidiseis.blogspot.gr/2012/09/1.html

    ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:

  9. Ο/Η Ευγένιος λέει:

    Ρο στον διαχωρισμό συμφωνούμε απόλυτα. Για διαφορετικούς λόγους βέβαια, αλλά συμφωνούμε. Τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις όμως ότι κάτι θα βελτιωθεί; 70 και χρόνια υπαρκτού σοσιαλισμού τί διδάσκουν ώς προς την θρησκεία; Διακρίνω μια έμμεση και τυφλή πίστη στις θεσμικές-γραφιοκρατικές δομές με μιά ηθικολογική χρειά που φερνει περισσότερο σε θρησκευτικά κατάλοιπα παρά σε σοσιαλισμό. Αν και θυμάμε τον Popper που ένα απο το μειονεκτήματα που καταλόγιζε στο Μαρξ ήταν το ηθικολογικό υπόβαθρο του έργου του έργου του. (Θρησκευτικό κατάλοιπο είναι να λές φερειπείν ότι είσαι χριστιανός και να αντιλαμβάνεσαι την εκκλησία ως νόμιμο θεσμό και την ηθική (απο το έθος -συνήθειες στην κυριλεξία) που απορέουν απο τις στρατιγικές αυτού του θεσμού ως νόρμες τίμιας νόμιμης και αποδεκτής κοινωνικά συμβίωσης όταν σαν χριστιανός ξεχνάς το ουσιωδέστερο. Ο νέος Νόμος είναι Πίστη και Πίστη είναι Βίωμα Εμπιστοσύνης και όχι πεποίθηση αλλά ούτε ιδεολογία) Χαρακτηρίζει η ηθικολογία άλλωστε τους αριστερούς και κυρίως τους Έλληνες Αριστερούς(συγχώρα μου το Έλληνες). Φτάνει; Δεν νομίζω. Δεν θα φοροδιαφεύγει η εκκλησία και θα μειωθεί η φοροδιαφυγή; Ο καργιόλης που φόραγε ράσα θα φορέσει κάτι άλλο και πάει λέγοντας. Δες τον μικρό πλην τίμιο Συριζα πως με την μία μάζεψε του κόσμου τα λαμόγια. Δες πως χάσανε την μπάλα απο την μία μέρα στην άλλη όταν ήρθε η αυτιστική τους ιδεολογία, η περιχαρακωμένη σε ηθικολογικά στιτάτα του κώλου και του ελεόυς, αντιμέτωπη με την πραγματικότητα της σάπιας ελληνικής μεταπολίτευσης.Πόσες κωλοτούμπες και πόση γύμνια. Οι φιλομαθείς κάποτε ήταν απλά φιλομαθείς (και για αυτό κυρίως εύπωροι οι περισσότεροι). Όταν η φιλομάθεια εξαργύρωνε επάγγελμα έγινε της πόπης. Τρέχα να βγάλεις άκρη. Ποτέ η ανθρωπότητα δεν είχε τόσο μορφωμένο πληθυσμό όσο σήμερα. Στα ίδια σκατά το πνευματικό επίπεδο του ανθρώπου. Ανα πάσα ώρα έτοιμη για το μεγαλύτερο κακό. Δες Συριά και πόσο μούγκα κάνουμε όλοι μας.100.000 νεκροί ως ώρας και κουβέντα. ΚΟΥΒΕΝΤΑ. Εμείς που μπορούμε να τα κάνουμε πουτάνα για τα διακαιώματα των ζώων. Πολέμας άθελά σου τον καλύτερο σύμμαχο που έχεις στην διάθεσή σου για μιά νέα ηθική. Τον ίδιο τον λόγο του Χριστού.Δεν μιλαέι για ηθική αλλά σε καλύπτει με το παραπάνω.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Δεν πολεμάμε το λόγο του Χριστού.
      Εκεί υπάρχουν συμφωνίες και διαφωνίες, που μπορούν να συζητηθούν, πέρα από την πίστη ή την αθεϊα του καθενός, που αποτελούν ιδιωτικό ζήτημα και πάντως όχι κρατική υπόθεση.
      Εδώ πολεμάμε την αγυρτία, το φασισμό και το σκοταδισμό του ράσου.
      Όχι υποχρεωτικά όλων των κληρικών.
      Σίγουρα όμως της ηγεσίας και σε καμία περίπτωση δεν δεχόμαστε κρατική θρησκεία και Εκκλησία.

      Απορώ με την επιμονή σου με τις γενοκτονίες κλπ
      1. Είναι παραπάνω από ξεκάθαρο ότι καταδικάζουμε κάθε σφαγή αμάχων.
      2. Υποθέτω ότι διαφοροποιούμαστε στο ότι εμείς καταδικάζουμε ΚΑΙ τη σφαγή Τούρκων άμαχων και δεν θέλουμε να κλείνουμε τα μάτια σε αυτά τα γεγονότα.
      3. Ασφαλώς και πρέπει να τιμούνται οι νεκροί μας, να υπάρχει η ιστορική μνήμη, όχι παραχαραγμένη, χωρίς όμως ρατσιστικές γενικεύσεις σε βάρος του τουρκικικού λαού. Πρέπει να καταδικάζεται ο τουρκικός εθνικισμός (όπως και ο ελληνικός).
      4.Το τι είναι Γενοκτονία δεν το καθορίζει ούτε η ελληνική ούε η τουρκική Βουλή.
      Δεν είναι αυτονόητο;

      • Ο/Η Ευγένιος λέει:

        Αυτονόητο και κατανοητό. Αλλά είναι φορές «που με τα βρομόνερα που επιχειρούμε να αδείασουμε απο την μπανιέρα κυνδυνεύει πολλές φορές και το μωρό»(Σε ελεύθερη απόδοση η ατάκα Γιανναρά που ταιριάζει νομίζω) .Γενικεύσεις είναι καλό να αποφεύγονται. Για τον διαχωρισμό ούτε κουβέντα.

      • Ο/Η Ευγένιος λέει:

        Αν το «διαφοροποιούμαστε» το χρησιμοποιείς ως προς εμένα είσαι λάθος. Δεν κλείνω τα μάτια στην αδικία και ούτε πιστεύω ότι προέρχομαι από τον περιούσιο λαό. Το αντίθετο. Είχα προπάππου που είχε πάρει επ’ ώμου τους Βαλκανικούς , τον πρόλαβα και μου είπε και για τις πομπές μας. Δεν θα φάω όμως και την καραμέλα που θέλει τον θρασύ να επικαλείται συμμόρφωση και πνεύμα φιλίας με πρόσχημα-εκφοβισμό τον ρατσισμό που θα μου αποδώσει όταν η καραμέλα δεν καταπίνεται με τίποτα. Και χέσε την ρατσιστική Ελλάδα. Τι δείγματα γραφής έχει δείξει η Τουρκία (η επίσημη Τουρκία) απέναντι στην ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ γενοκτονία Αρμενίων. Τα ξέχασες με την Γαλλία και τις πρόστυχες δηλώσεις σε επίπεδο εξωτερικής πολιτικής; Εξ όνυχα τον λέοντα. Και σε παρακαλώ μη πεις ότι μιλάω πάλι για τον τουρκικό λαό και ότι λέω πως όλοι οι Τούρκοι είναι κακοί. Οι Τούρκοι είναι μια χαρά. Έχω ζήσει Τουρκία , έχω εργαστεί, και έχω και φίλους. Αλλά από την άλλη η Συρία ξεσκίζεται. Οι Κούρδοι ξεσκίζονται. Οι αριστεροί στην Τουρκία ξεσκίζονται. Το ίδιο και οι μειονότητες. Η λαθρομετανάστευση εκ Τουρκίας μας έχει γονατίσει. Το περιβόητο ως «δόγμα Οζάλ» διατυπώθηκε ή όχι μοιάζει να εφαρμόζεται μια χαρά και ταλαιπωρημένες ψυχές καταλήγουν με συγκεκριμένο τρόπο σε μια χώρα που το σκατά του τόπου αναχώρησης το διαδέχεται το απόσκατα του προορισμού. Αλλά δράσεις σκέψεις και όρθωση τίμιου αναστήματος απέναντι στα κέντρα του σχεδιασμού αυτών των μεταναστευτικών ροών – σύγχρονων σκλαβοπάζαρων να μην αναζητηθούν. Όχι κρύβουν και υποθάλπουν ρατσισμό. Ας βγάλουμε τα μάτια μας εκ των υστέρων. Δηλαδή μην πεις τίποτα Έλληνα, κοίτα μόνο μην είσαι ρατσιστής. Ο τσαμπουκάς της επίσημης Τουρκίας δεν έχει τελειωμό σε χίλια μέτωπα και τα λένε και οι ίδιοι οι Τούρκοι. Κοίτα σήμερα τι γίνεται. Αυτή την Τουρκία, την επίσημη, την βλέπεις να αποτελεί σταθεροποιητικό παράγοντα της περιοχής ή όχι; ‘Άσε το παρελθόν, ότι έγινε-έγινε και άσε το καλοί-κακοί. Δεν μιλάω για παρελθόν μιλάω για παρόν και μέλλον. Η ανάμειξη σε εσωτερικά χωρών όπως η δική μας δεν έχει τέλος και εσύ μου λες ότι οι Τούρκοι είναι καλοί άνθρωποι. Χαίρω πολύ. Κάποιος κακοπροαίρετος θα μπορούσε να πει πως οι καλοί άνθρωποι εκλέγουν κυβερνήσεις που γαμούν κόσμο και κοσμάκη και το αυτάκι τους δεν ιδρώνει γρί. Στον αυτισμό τους οι καλοί άνθρωποι. Στον αυτισμό μας και εμείς οι κακοί άνθρωποι, μόνο μην και καρφωθούμε πως είμαστε ρατσιστές. Κάποιοι κάνουν δουλειές με φούντες (Έλληνες και Τούρκοι) και εγώ και εσύ προσπαθούμε να ορίσουμε τι είναι ρατσισμός σαν τους μαλάκες. Αν τώρα λοιπόν πω ότι ο γείτονας και κάποιοι ημεδαποί ακούσια ή εκούσια (χέστικα τι από τα δύο στην τελική-το αποτέλεσμα μετράει) παίζουν με την φωτιά και κινδυνεύουν όλα να γίνουν στάχτη θα πρέπει πρώτα να πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Τι να πώ!!!!! Πάντως την καταδίκη του Τούρκικου εθνικισμού μέσω των αναρτήσεων σου, τουλάχιστον αυτή που αφορά και έχει αντίκτυπο στα εν Ελλάδι αλλά και των άμεσων ενδιαφερόντων σου όπως η μετανάστευση και η αφύσικη κλίμακα της(την οποία κλίμακα ουδέποτε έχεις θίξει, σαν να είναι όλα τα θέματα που εξετάζονται σε ένα άπειρο καρτεσιανό περιβάλλον), δεν την έχω απαντήσει πουθενά στο ιστιολογιό σου. Έτσι χάριν σφαιρικότητας και ορθολογικής άσκησης. Προσωπικά μου φτάνει, έστω και αόριστα η καταδίκη της. Σε πολλούς όμως όχι. Και αν οι ορθολογιστές δεν μιλάνε για το αυτονόητο χαμένοι στις εμμονές τους, άσε να το κάνουν οι κάφροι. Οπότε πάρε και τα γίδια της Χ.Α. για να κλείσει το καρέ, για ακόμα λιγότερες ελπίδες υγιούς αντίδρασης. Οι ευθύνες αυτής της γενιάς, της αυτοπροσδιοριζόμενης ορθολογικής, δεν αποφεύγονται με καλά λόγια δυστυχώς, και θα είναι βαρύτατες από τον ιστορικό του μέλλοντος.
        Sory για το σεντόνι.

  10. Αγαπητέ κύριε Λασκαράτε,
    Βεβαίως σε μια εποχή που ο καθένας λέει ότι του κατέβη χωρίς καμιά έγνοια για το αν έχουν καμιά σχέση αυτά που λέει με την πραγματικότητα το γραφτό σας είναι άψογο και θετικό. Είναι μια ειλικρινής επίδειξη αντικομουνιστικού μένους που πολύ σωστά στρέφεται εναντίον του Μάο που έκαψε πολλαπλώς την γούνα των Αμερικάνων ιμπεριαλιστών όταν ήταν στο φόρτε τους και επίσης πολύ σωστά στρέφεται κατά της πολιτιστικής επανάστασης που έκαψε επίσης την γούνα της παλιάς φρουράς του εξουσιαστικού συστήματος και αποτέλεσε την ιδεολογική αφετηρία του Μάη του ’68.
    Και είναι το γραφτό σας πολύ θετικό γιατί αν χρειαστεί και όταν χρειαστεί κάποιος (όπως είμαι εγώ) που έχει εκτίμηση στην σκέψη του Μάο και στον ρόλο του μαρξιστικού λενινιστικού κινήματος στην αλλαγή του σύγχρονου κόσμου, μπορεί να ανοίξει μια συζήτηση μαζί σας και να σας παρακινήσει να πείτε τα επιχειρήματά σας να πει κι αυτός τα δικά τους και να αποφασίσει όποιος έχει την όρεξη να ακούσει την συζήτηση για την ιστορία.
    Αυτό που θέλω προς το παρόν να σας πω εγώ είναι ότι η ΚΟΕ είναι δεν έχει καμιά σχέση με τον μαρξισμό και την σκέψη του Μάο και άδικα την κατηγορείτε γι αυτό και επίσης πως όλη αυτή η κουβέντα για την εκκλησία δεν έχει κανένα νόημα, πολύ απλά γιατί το εξουσιαστικό σύστημα στο οποίο ανήκουν και οι βουλευτές της ΚΟΕ και οι δεσποτάδες και οι χρυσαυγήτες και όλο το συνονθύλευμα των ανθρώπων που το υποστηρίζουν είναι κλινικά νεκρό και επομένως δεν σηκώνει καμιά συζήτηση και διαφωνία για δεοντολογίες εντός αυτού.
    Και μια και ξέρετε πως ο Μάο ήταν και ποιητής, αν όχι κανένας σπουδαίος ως ποιητής ούτε ο ίδιος θεωρούσε τον εαυτό του σπουδαίο να σας αφήσω στην ευχαρίστησή σας για την εξοντωτική κριτική που του κάνατε, με ένα στοίχο του:

    Τα λουλούδια μαραίνονται και ο καθένας κάνει ότι μπορεί

    Κ.Π.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ κύριε Παπαϊωάννου,
      εκτιμώ το ότι μιλάτε ευγενικά.
      Μπορώ να δεχθώ ευχαρίστως ότι ο Μάο ήταν επαναστάτης, είχε πριν καταλάβει την εξουσία καλές προθέσεις και ανέτρεψε έναν Μεσαίωνα. Μέχρι εδώ μπορούμε να συμφωνήσουμε.
      Από εκεί και πέρα υπάρχει η πολιτιστική επανάσταση, η εξόντωση χιλιάδων αθώων, η φίμωση του λόγου, η μετατροπή της Κίνας σε στρατόπεδο, η αγελοποίηση του λαού και η κατάληξη του καθεστώτος στη σημερινή Κόλαση.
      Δεν ξέρω σε τι διαφοροποιείστε, τι δέχεσθε ως αλήθεια, κλπ αλλά εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω ούτε τις αισχρές δηλώσεις του Κώστα Κάππου, που αυτοαναιρέθηκε με τα γεγονότα της Τιεν αν μεν.
      Ο Μάο εξελίχθηκε σε έναν έκφυλο τύραννο, ενός προσωποπαγούς καθεστώτος. Το καθεστώς σήμερα είναι ένας ιδιόμορφος αστυνομικός και μιλιταριστικός καπιταλισμός.
      Δεν ξέρω που αρχίζουν ή που σταματούν οι διαφωνίες σας, αλλά δεν θα ήθελα να ζω στην Κίνα ούτε σήμερα ούτε στην ακμή του Μάο.
      Προσωπικά δεν μπορώ να συγχωρήσω ουτε τη μαοϊκή βιαιότητα κατά των Εκκλησιών. Δεν υπήρχε λόγος.
      Η ΚΟΕ ανεξάρτητα από τι δηλώνει είναι μια μαοϊκή παραφυάδα, που σήμερα κατάντησε να μην αποδοκιμάζουν οι βουλευτές της ούτε τα ναζιστικά κηρύγματα των μητροπολιτών των περιφερειών τους, ούτε τον Αμβρόσιο του Ντερτιλή και να κάνουν το κορόιδο μπροστά στη φοροκλοπή και στα οικονομικά σκάνδαλα της Εκκλησίας.
      Ενδεικτικά για τον βουλευτή Φθιώτιδας η αναπάντητη κουτοπόνηρη δήλωση του τοπικού μητροπολίτη:

      «Ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Σεραφείμ συχνά επαναλάμβανε προς εκείνους που τον ήθελαν να ανήκει στη μια η στην άλλη πολιτική παράταξη, ότι «η Εκκλησία ούτε συμπολιτεύεται ούτε αντιπολιτεύεται». Επί 25 χρόνια εκράτησε το σκάφος της Ελλαδικής Εκκλησίας μακριά από τα απόνερα της πολιτικής, παρ’ ότι έζησε ισχυρούς κλυδωνισμούς. Σεβόμεθα όλα τα πολιτικά κόμματα και μάλιστα εκείνα που είναι μέσα στη Βουλή. Είναι άστοχο εμείς οι εκκλησιαστικοί ή να επαινούμε ή να κατηγορούμε, διότι αυτομάτως διαχωρίζουμε τους οπαδούς τους από την ενότητα του σώματος της Εκκλησίας. Άλλο να διαφωνώ με τις θεωρίες τους και άλλο να διαφωνώ μετά ψόγου. Είναι κρίμα στην κρίση απαξίωσης, που διέρχεται η πολιτική, να ρίπτουμε και εμείς τον λίθο του αναθέματος. Το κόμμα του κ. Νίκου Μιχαλολιάκου φαίνεται, ότι ικανοποιεί ένα μεγάλο μέρος ταλαιπωρημένων και αγωνιώντων πολιτών. Ο κόσμος αναζητεί ασφάλεια, κοινωνική γαλήνη, πρόοδο και αξιοκρατία. Αν λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν και τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα τους πόθους και τις αναζητήσεις του λαού, τα πράγματα θα αλλάξουν».

      • Αγαπητέ κύριε Λασκαράτε,
        Δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να μην είμαι ευγενικός μαζί σας — όσο δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να είμαι ευγενικός μ’ αυτόν τον καραγκιόζη τον LOL G 700 που παριστάνει τον μακάρθυ της Αριστεράς. Προφανώς διαφωνώ μαζί σας αλλά για να συζητήσω τον ρόλο που έπαιξε ο Μάο Τσε-Τουνγκ στο επαναστατικό κίνημα θα πρέπει να βρεθεί μια κοινή βάση λογικής και ηθικής που να αποτελέσει την αφετηρία της συζήτησης. Όπως έχουν τα πράγματα σήμερα τέτοια βάση δεν μπορεί να υπάρξει ανάμεσα σε έναν άνθρωπο με την δική μου θεωρητική αντίληψη για τα πράγματα και σε έναν άνθρωπο με την δική σας θεωρητική αντίληψη για τα πράγματα.
        Και μάλιστα για ένα θέμα στο οποίο έχουμε μια τελείως διαφορετική αντίληψη που είναι η έννοια της ιστορίας και η έννοια της πολιτικής.
        Για παράδειγμα, εσείς φαίνεται να θεωρείτε πως η επανάσταση είναι κάτι «καλό» που φαίνεται «καλό» — το συμπεραίνω αυτό επειδή λέτε ότι ο Μάο μέχρι μια εποχή ήταν επαναστάτης και μετά «εξελίχθηκε σε έναν έκφυλο τύραννο, ενός προσωποπαγούς καθεστώτος» — εγώ όμως θεωρώ ότι η επανάσταση είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο στην διάρκεια του οποίου οι περισσότερες επαναστατικές αλλαγές γίνονται από την πλευρά της αντεπαναστατικής εξουσίας και είναι αλλαγές απεχθείς για την κοινωνία η οποία τις υφίσταται. Στην διάρκεια όμως αυτών των αναγκαίων (κατ’ αναγκαιότητα) επαναστατικών αλλαγών αναπτύσσεται ή δεν αναπτύσσεται μια επαναστατική πολιτική που τροποποιεί το θεσμικό σύστημα.
        Με την λογική αυτή όμως η συζήτηση μεταξύ μας θα ήταν σαν ένας χριστιανός (εγώ) να συζητάει με έναν άθεο για το αν υπάρχει ή δεν υπάρχει θεός.
        Απ’ όσα αναφέρετε σε ένα μόνο μπορώ να κάνω μια παρατήρηση: αν μπορούμε να συμφωνήσουμε στην έννοια «προσωποπαγές» μπορώ να σας πω ότι η Κίνα δεν υπήρξε ποτέ ενιαία χώρα και άρα δεν μπορούσε το πολιτικό καθεστώς της να είναι προσωποπαγές.Αλλά και συγκεκριμένα ο Μάο δεν είχε ποτέ την θέση ενός αρχηγού ούτε με την καλή ούτε με την κακή έννοια της εξουσίας. Σκεφτείτε ότι στην Πολιτιστική Επανάσταση τα βιβλία του Μάο είχαν στην από πίσω σελίδα την παλιόφατσα του Λιν Πιαο.
        Από την άλλη μεριά το σημερινό καθεστώς της Κίνας που είναι πια και τυπικά ένα σύνολο «βασιλείων» δεν είναι κατά την γνώμη μου απλά «ένας ιδιόμορφος αστυνομικός και μιλιταριστικός καπιταλισμός» αλλά ένα τυπικά και ουσιαστικά φασιστικό καθεστώς.
        Για την ΚΟΕ εσείς την λέτε μαοϊκή παραφυάδα εγώ την θεωρώ παρακμιακή απόληξη του μαρξιστικού – λενινιστικού κινήματος.
        Με λίγα λόγια δεν έχω κανένα πρόβλημα με την εκτίμησή σας για τον Μάο .. απλά δεν συμφωνούν οι σκέψεις μας οι λογικές μας.
        Κ.Π.
        υστερόγραφο:
        αυτό που θα άξιζε τον κόπο να συζητήσουμε, και κατά την γνώμη μου θα μπορούσαμε, είναι γιατί βρίσκετε κουτοπόνηρη την παράγραφο που αναφέρετε του τοπικού μητροπολίτη … ασχέτως βέβαια με το αν καλώς ή κακώς ο βουλευτής της ΚΟΕ του φίλησε το χέρι ή και τον πισινό — πράγμα που θα το θεωρούσα πολύ πιο χαριτωμένο από το να φιλάνε ομαδικά τον κώλο του Τσίπρα — την δήλωση του δεσπότη την βρίσκω άψογη, και δεν μου κάνει και καμιά έκπληξη ότι ένας δεσπότης κάνει μια άψογη δήλωση ασχέτως τι κάνει στο παρασκήνιο που δεν το ξέρω.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι μπορεί να βρεθεί κοινή βάση για μια αναλυτική συζήτηση που θα εντοπίσει τις πραγματικές διαφωνίες σε θέματα αρχών, αν και όπου υπάρχουν, αλλά δεν είναι του παρόντος χώρου και χρόνου.
        Η δήλωση του μητροπολίτη είναι εκ του πονηρού και απορώ που δεν το βλέπετε:

        «Άλλο να διαφωνώ με τις θεωρίες τους και άλλο να διαφωνώ μετά ψόγου. …..(οφείλει να ψέγει το Σατανισμό, το μίσος, το έγκλημα και το φυλετισμό, που έρχονται σε αντίθεση με τη χριστιανική διδασκαλία. Το οφείλει από την ιδιότητα που έχει και μόνο) Το κόμμα του κ. Νίκου Μιχαλολιάκου φαίνεται, ότι ικανοποιεί ένα μεγάλο μέρος ταλαιπωρημένων και αγωνιώντων πολιτών (ταλαιπωρημένοι και αγωνιώντες πολίτες οι Χρυσαυγίτες; ) . Ο κόσμος αναζητεί ασφάλεια, κοινωνική γαλήνη, πρόοδο και αξιοκρατία. Αν λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν και τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα τους πόθους και τις αναζητήσεις του λαού,( και τα υπόλοιπα κόμματα; Δηλαδή όχι μόνο η Χρυσή Αυγή που παίρνει σοβαρά τα αιτήματα για πρόοδο, αξιοκρατία, γαλήνη κλπ)….»..

      • Το βλέπω αλλιώς:

        “Άλλο να διαφωνώ με τις θεωρίες τους και άλλο να διαφωνώ μετά ψόγου [και να αίρομαι σε μια θέση του αποκλεισμού της θεωρίας τους], Το κόμμα του κ. Νίκου Μιχαλολιάκου φαίνεται, ότι ικανοποιεί ένα μεγάλο μέρος ταλαιπωρημένων και αγωνιώντων πολιτών [και έτσι καταφέρνει να βρίσκεται στην θέση που βρίσκεται στο κοινοβούλιο]. Ο κόσμος αναζητεί ασφάλεια, κοινωνική γαλήνη, πρόοδο και αξιοκρατία. Αν [μπορούσαν να] λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν και τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα τους πόθους και τις αναζητήσεις του λαού [χαράζοντας μια πολιτική που να δίνει απάντηση στις αγωνίες του κοσμάκη δεν θα μπορούσε η Χρυσή Αυγή να τις καπηλεύεται και να δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερους κινδύνους για την κοινωνία].

        Μπορεί κύριε Λασκαράτε ο Δεσπότης να είναι κρυφός οπαδός της Χρυσής Αυγής αλλά αν είναι μπράβο του, γιατί με αυτή την διατύπωση κατάφερε να κρύψει τις παραπάνω προεκτάσεις που εγώ θα θεωρούσα απαραίτητες σε μια δήλωση για την στάση μου απέναντι σ’ αυτό το κόμμα.

        Αλλά τι τα θέλετε, δεν έχω όπως σας είπα καμιά εκτίμηση στην ΚΟΕ και στον ρόλο που παίζει στην πολιτική σκηνή. Η οποία άλλωστε για μένα — με ή χωρίς την ΚΟΕ — είναι έτσι κι αλλιώς ένας καραγκιόζ μπερντές από τον οποίο δεν περιμένω τίποτα καλό. Με την πολιτική που μπορεί να παράγει αυτό το συνονθύλευμα τον φασισμό του κ. Μιχαλολιάκου ή κάποιον άλλο τον έχουμε σίγουρο και δυστυχώς δεν υπάρχει ακόμα τρόπος να αναδειχθεί μια άλλη πολιτική σκηνή (εντελώς διαφορετική) που θα είναι ικανή να αποτρέψει την καταστροφή που φέρνει ο φασισμός.

        Τα πράγματα λοιπόν είναι σκούρα και για μένα που εκτιμώ αφάνταστα την σκέψη του Μάο και για σας που τον θεωρείτε (κατόπιν εορτής βεβαίως) έκφυλο και σφαγέα.

        Παρ’ όλα αυτά ο Μάο έλεγε στην διάρκεια του μεσοπολέμου — όταν τα σύννεφα ενός αιματηρού πολέμου πύκνωναν — το εξής γνωμικό: «ή η επανάσταση θα αποτρέψει τον πόλεμο, ή ο πόλεμος θα φέρει την επανάσταση». Αυτό ισχύει και σήμερα με την έννοια του πολέμου διευρυμένη — βάλτε στην φράση του μακαρίτη την λέξη «καταστροφή» στην θέση της λέξης «πόλεμος» και θα έχετε την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε σήμερα.
        Κ.Π.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Κύριε Παπαϊωάννου,
        ο δεσπότης δεν είναι οπαδός της Χρυσής Αυγής.
        Οι δεσποτάδες είναι οπαδοί του εαυτού τους.
        Χαϊδεύει τη Χρυσή Αυγή, που είχε βγάλει και βουλευτή στην περιφέρειά του, με βυζαντινισμούς, αντί να την καταδικάσει απερίφραστα ως σατανιστική, οπαδό της αίρεσης του φυλετισμού, οργάνωση βίας και μίσους η οποία έχει κάνει εισοδισμο στην Εκκλησία. Αυτό που λέω είναι απόλυτα σαφές και ξεκάθαρο. Κανείς δεν έγινε τώρα Χρυσαυγίτης. Ήταν εδώ και καιρό, όπως έτοιμοι ήταν και οι Ταγματασφαλίτες και οι Χίτες. Απλά τους δόθηκε η ευκαιρία να εκφρασθούν.
        Ο τοπικός βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-ΚΟΕ κάνει το κορόιδο.
        Απο δειλία, από βλακεία, από άγνοια, από παραγοντισμό, από πολιτικαντισμό, από τεμπελιά; Επειδή έχει μεταφυσική σκέψη και θεωρεί πως όλα προέρχονται από ένα μόνο κακό. Από το μνημόνιο και είναι πολυτέλεια να ασχοληθούμε με οτιδήποτε άλλο; Δεν είμαι σε θέση να ξέρω.

        Για τον Μάο.
        1. Έχω διαβάσει τα απομνμονεύματα του γιατρού του και έκρινα πως λέει αλήθεια. Μεταξύ πολλών φοβερών περιγράφει και την παράνοιά του. Λέει ψέματα; Μα ο τρόπος που διακυβέρνησε δείχνει πως ήταν ξεκάθαρα παρανοϊκός, όπως και οι τρεις Σούνγκ της Β.Κορέας. Τώρα ο Παρασκευάς Αυγερινός παραδέχθηκε δημόσια τη μανιοκατάθλιψη (ψύχωση) του Αντρέα Παπαντρέου, που ήταν ήδη αρκετά γνωστή σε πολύ κόσμο.

        2. Καμία Επανάσταση δεν θα γίνει ούτε για να προλάβει κάποια καταστροφή ούτε ως αποτέλεσμα αυτής της καταστροφής.
        Νομίζω πως δεν αντιλαμβάνεστε πως η πλειοψηφία του λαού δεν είναι καλύτερη από αυτούς που κυβερνούν. Είναι πολύ χειρότερη. Ρίξτε μια ματιά δίπλα σας και ιδιαίτερα στη νεολαία. Γιατί δηλαδή ο ΓΑΠ ή ο μικρός Καραμανλής είναι χειρότεροι απο το μέσο πολίτη; Είναι καταφανώς καλύτεροι.
        Αυτή είναι η δική μου πρόβλεψη, που θα δοκιμαστεί στην πράξη.

      • Ο/Η athriskos λέει:

        «…Γιατί δηλαδή ο ΓΑΠ ή ο μικρός Καραμανλής είναι χειρότεροι απο το μέσο πολίτη; Είναι καταφανώς καλύτεροι…». Έτσι έγραψες Λασκαράτε. Και ορθώς κατά την γνώμη μου.

        Αν και νομίζω ότι γνωρίζω το πρόσημο (- ή +) της πρότασής σου αυτής, έστω και περιττά, το τονίζω: καλύτεροι στην μαλακία, και μάλιστα αυτή του είδους που παίζεται δημόσια.

    • Κύριε Λασκαράτε μου,
      Δεν με ενδιαφέρει τι είναι και τι δεν είναι ο Δεσπότης. Ο λόγος του με ενδιαφέρει και αυτό το συζητάω επειδή αφορά ένα θέμα που είναι φλέγον: την άνοδο του φασισμού.

      Αν έχετε αντίρρηση στον τρόπο που συμπλήρωσα εγώ την παράγραφο που παραθέσατε θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε. Το τι θα έπρεπε να κάνει ο Δεσπότης και το τι θα έπρεπε να κάνει ο βουλευτής της ΚΟΕ είναι εντελώς έξω από τα ενδιαφέροντά μου.

      Επιπλέον εγώ θεωρώ ότι η άνοδος του φασισμού δεν συνίσταται στην άνοδο της Χρυσής Αυγής αλλά το αντίθετο: η άνοδος της Χρυσής Αυγής είναι αποτέλεσμα της ανόδου του φασισμού, και την άνοδο του φασισμού την «επέτρεψε» με την «αμέλειά» της για να μην πω την «καλλιέργησε» η οπορτουνιστική πολιτική με πρώτο και καλύτερο το ΚΚΕ. Η Χρυσή Αυγή απλά επωφελήθηκε.

      Για τον Μάο ας περιοριστούμε στον Μάο, το αν ο Μάο ήταν «όπως» οι Σουνγκ ή «όπως» ο Στάλιν ή «όπως» ο Χίτλερ ελάχιστα με ενδιαφέρει εκτός αν έχετε να μου υποδείξετε κάποια συγκριτική μελέτη που όμως να στηρίζεται στα λόγια τους και όχι στο τι έγραψε γι αυτούς κάποιος δημοσιογράφος της συμφοράς.

      Τα απομνημονεύματα του γιατρού του Μάο έτυχε να τα έχω διαβάσει και εγώ. Δεν νομίζω ότι λέει ψέμματα αλλά δεν νομίζω πως τον περιγράφει σαν παρανοϊκό. Και άλλωστε αντίθετα είναι αρκετά ειλικρινής ώστε να λέει πράγματα που δείχνουν άλλες διαστάσεις της προσωπικότητας του Μάο. Αλλά προφανώς αυτά δεν τα προσέξατε και σας καταλαβαίνω απολύτως γιατί και εγώ πρόσεξα στο ίδιο βιβλίο αυτά τα στοιχεία που επιβεβαιώνουν την άποψη που έχω για τον Μάο.

      Κατά την γνώμη μου το βιβλίο περιγράφει περισσότερο την ευφυΐα παρά την παράνοια του Μάο (αν και καμιά φορά η παραφροσύνη είναι πιο κοντά στην μεγαλοφυΐα παρά — δυστυχώς — η δική μας η εχεφροσύνη) η οποία από πουθενά δεν προκύπτει.

      Πρώτα – πρώτα η ίδια του η ζωή του γιατρού διαψεύδει το βιβλίο του. Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά και ούτε η τελευταία που διάφοροι που έκαναν καριέρα στην σκιά η στην αυλή μεγάλων ανθρώπων της Αριστεράς τα «κονομάνε» μετά τον θάνατό τους ή όταν χαθεί η εξουσία στην οποία αποβλέπουν, πουλώντας την μετάνοιά τους. Προσωπικά έχω δει αρκετούς τέτοιους ανθρώπους στο μ-λ κίνημα και αρκετοί άνθρωποι της ΚΟΕ είναι ακριβώς αυτή η περίπτωση.

      Ωστόσο εμένα ο γιατρός μου φάνηκε συμπαθής. Είχε την ειλικρίνεια περιγράφοντας την ίδια τη ζωή του να περιγράφει την ικανότητα και την ευστροφία της πολιτικής που υποδείκνυε (τίποτα περισσότερο) ο Μάο. Τον έφεραν από την Αυστραλία, του έδωσαν την δυνατότητα να δουλέψει για την πατρίδα του, και σε ολόκληρη την ζωή του ήταν ο προσωπικός γιατρός του Μάο. Τον ακολούθησε στην «μεγάλη πορεία» (ο μεγαλύτερος στρατηγικός ελιγμός στην στρατιωτική ιστορία της ανθρωπότητας) και ο ίδιος ομολογεί ότι πέρασε την ζωή του γοητευμένος από τον Μάο.

      Αυτά που γράφει αφορούν το περιβάλλον του (μεγάλη αρρώστια της εξουσίας) και σε πολλές περιπτώσεις τονίζει πως ό,τι γινόταν «υπέρ» του Μάο (όπως τα μέτρα για την ασφάλειά του, η οργάνωση των υποδοχών του, η επίβλεψή του όταν κολυμπούσε κλπ) ήταν εν αγνοία του. Το μόνο που του «καταλογίζει» είναι ότι του άρεσαν οι νέες γυναίκες και μάλιστα ομολογεί ότι είναι προκατειλημμένος με τα «γκομενιλίκια» γενικά, γιατί ο μπαμπάς του είχε φέρει από την Γαλλία μια γυναίκα που την έβαλε στην πρώτη θέση του «χαρεμιού» του και την μαμά του την παραγκώνισε.

      Αλλά τώρα τι συζητάμε!! Ότι το μεγαλύτερο στρατηγικό μυαλό του 20ου αιώνα και η τελευταία μεγάλη πολιτική προσωπικότητα στην ιστορία ήταν παλαβός;

      Αναρωτιέμαι αν έχετε διαβάσει κάτι δικό του. Υπάρχουν στο site μου τρία άρθρα του που μάλιστα αφορούν τρία διαφορετικά ζητήματα:

      1. http://www.critici.gr/PageText.php?text_flag=4&item_id=9
      2. http://www.critici.gr/PageText.php?text_flag=4&item_id=8
      3. http://www.critici.gr/PageText.php?text_flag=4&item_id=6

      Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν βρίσκατε (με την ησυχία σας, όποτε έχετε καιρό) κάτι παρανοϊκό σε κάποιο από αυτά. Αλλιώς το τι είπε ο ένας και ο άλλος δεν βρίσκω ότι είναι δόκιμος τρόπος να βγάλουμε ευτελή συμπεράσματα για πρόσωπα που έχουν περάσει στην ιστορία.

      Τέλος για την επανάσταση ας το αφήσουμε καλύτερα γιατί προφανώς δεν εννοούμε το ίδιο πράγμα.
      Κ.Π.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Κύριε Παπαιωάννου,
        καταλαβαίνω πως για εσάς ο Μάο σημαίνει πολλά πράγματα και με στενοχωρεί να σας κακοκαρδίζω.
        Ομολογώ ότι ξέρω ελάχιστα σε σχέση με εσάς από το Μάο και χαίρομαι που κι εσείς δέχεστε κατά μέγα μέρος τουλάχιστον την ειλικρίνεια του γιατρού.
        Θα πω ελάχιστα ομολογώντας και πάλι πως κρίνω το Μάο από τις εικόνες που έχω από πιτσιρικάς, με τις χιλιάδες λαού να παραλληρούν στο όνομά του, εσάς μπορεί να σας προκαλεί αυτό ενθουσιασμό, εμένα μου φαινόταν ανατριχιαστικό, γιατί ένιωθα οτι οι άνθρωποι ήταν σαν αγέλη.
        Πιστεύω ότι έχω δίκιο γιατί η κατάληξη με δικαιώνει.
        Πως ένας επαναστάτης οδήγησε τη χώρα του στην αντεπανάσταση;
        Φταίει το περιβάλλον του;
        Ποιός τους επέλεξε;
        Και από πότε κυβερνά το περιβάλλον και όχι ο λαός σε μια Επανάσταση;
        Τι θεσμούς Δημοκρατίας και λαϊκού ελέγχου έφτιαξε ο Μάο;
        Υπάρχει και εκείνη η φοβερή πολιτιστική Επανάσταση.
        Καταστράφηκαν οι ζωές χιλιάδων αθώων.
        Τέλος πάντων θα μελετήσω αυτά που που υποδεικνύετε και ίσως βγω πιο ενημερωμένος.

        Για το φέουδο της μητρόπολης Φθιώτιδας, ίσως αυτό σας διαφωτίσει:

        https://roides.wordpress.com/2013/05/07/7may13/

    • Αγαπητέ κύριε Λασκαράτε,

      μην έχετε κανένα πρόβλημα ότι με κακοκαρδίζετε. Μπορείτε να πείτε για τον Μάο ότι θέλετε όσο βαριά κι αν τα πείτε. Αντίθετα αν σας άκουγα να επαινείτε τον τιμονιέρη για την μεγαλοφυΐα και για τις στρατηγικές του ικανότητες θα νόμιζα ότι με δουλεύετε.

      Επί της ουσίας τώρα, αυτή την συζήτηση δεν την έκανα για να υπερασπιστώ τον Μάο ή για να σας πείσω για την αξία του. Δηλαδή και αν σας έπειθα τι θα γινότανε, θα σας πούλαγα μαοϊκά κουπόνια ή θα σας έπειθα να με ψηφίσετε στις εκλογές που θα κατέβαινα με το μαοϊκό μου κόμμα — αρκεί να σας πω πως η τελευταία φορά που ψήφισα σε εκλογές είναι το 1964.

      Τα δύο πράγματα που με ενδιαφέρει να ακουστούν τα είπα: το ένα είναι ότι η ΚΟΕ κατάγεται από το μαρξιστικό λενινιστικό κίνημα αλλά δεν είναι συνέχεια του. Η ΚΟΕ δεν είναι ούτε μαρξιστικό κόμμα ούτε λενινιστικό κόμμα. Το δεύτερο είναι πως ο παπάς τα είπε μια χαρά ως προς την Χρυσή Αυγή και μακάρι να τα έλεγε έτσι και η Αριστερά. Ο φασισμός δεν πολεμιέται με νόμους και με διατάξεις αλλά με την αριστερή πολιτική στην βάση της κοινωνίας.

      σας ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τον διάλογο.
      Κ.Π.

      • Ο/Η Po λέει:

        «Ο φασισμός δεν πολεμιέται με νόμους και με διατάξεις αλλά με την αριστερή πολιτική στην βάση της κοινωνίας»
        Ορθό. Πολύ σωστά!

        Κι ας ψηφίσουν όσα νομοσχέδια θέλουν.
        και προσθέτω: Αν τα βιβλία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευση (που δεν απαιτώ, ούτε έχω την αυταπάτη να έχουν «αριστερή» ματιά) που εξυπηρετούν τον ανορθολογισμό, προωθούν τον εθνικισμό, βασισμένα σε ιστορικές αναλήθειες.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Εγώ σας ευχαριστώ.

  11. Ο/Η Toυ κώλου λέει:

    http://politikologia1.blogspot.gr/2013/05/blog-post_3756.html

    Ερωτηθείς για τον τρόπο αντίδρασης της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στην κρίση που έπληξε την Ελλάδα, ο Αλέξης Τσίπρας απήντησε ότι η εκκλησία ανταποκρίθηκε «εκπληκτικώς θετικά», «έλαβε σαφή θέση ενάντια στην φασιστική Χρυσή Αυγή ενώ διοργανώνει μεγάλο αριθμό δράσεων αλληλεγγύης και αρωγής στους μετανάστες. Είμαστε σε ανοικτό διάλογο σε αυτήν την δύσκολη κατάσταση και κατευθυνόμαστε σε θέσεις που μας είναι κοινές. Αυτό συνιστά ευκαιρία για νέες και καλύτερες σχέσεις μεταξύ της Αριστεράς και της Ορθόδοξης Εκκλησίας, η οποία στην διάρκεια της ιστορίας ήταν στην απέναντι πλευρά. Σε συγκεκριμένες στιγμές της ιστορίας πρέπει να υπάρχει κοινό μέτωπο κατά του χειρότερου εχθρού».

    • Ο/Η Po λέει:

      Κύριε Του κώλου,
      Ο σύντροφος Τσίπρας αν ξέρει, όπως λέει, ότι η Δ. Ιερά Σύνοδος έλαβε επίσημη και…
      «σαφή θέση ενάντια στην φασιστική Χρυσή Αυγή»
      Να ψάξουμε να βρούμε και γραπτά αυτή τη… Θέση της Εκκλησίας, διότι ή εμάς μας πιάνει αδιάβαστους, ή ο ίδιος είναι ένας ακόμη Καραγκιοζο-Πολιτικός…

      Οι δηλώσεις μεμονωμένων ιερέων κατά της ΧΑ δεν είναι κατ’ ανάγκη κι επίσημη άποψη της Εκκλησίας…

      • Ο/Η Ευγένιος λέει:

        Για κάτσε Ρο, τοποθέτηση «θεσμού» όπως η εκκλησία για κόμμα δεν αποτελεί πολιτική παρέμβαση; Θα μου πεις όμως από την άλλη και πολύ σωστά, τώρα θυμήθηκε η εκκλησία την αποστασιοποίηση; Επιπλέον έχουμε το σκηνικό άλλοι δεσποτάδες να κλείνουν το μάτι στα πιθήκια και άλλοι να καταγγέλλουν ανοιχτά. Ναι όμως με τον τρόπο και την απαίτηση αυτή (της επίσημης καταδίκης) δεν διαιωνίζεται ένας φαύλος κύκλος; ή μήπως δεν συνεχίζουμε να παίζουμε το παιχνίδι της γάτας και του ποντικού; Μπλέκεσαι γιατί μπλέκεσαι, δεν μπλέκεσαι γιατί δεν μπλέκεσαι; Πάντως αν η σκέψη βασίζεται πάνω στην καλοπροαίρετη ανησυχία :» μα γιατί η εκκλησία δεν κάνει μια τοποθέτηση αποφασιστική για μια τερατογέννηση της πολιτικής μας επικαιρότητας» δέχεσαι έμμεσα όχι την επιρροή της, αλλά τουλάχιστον την αναγκαιότητα της και ταυτόχρονα την αδυναμία της δημοκρατίας μας να τα βγάλει πέρα μόνη της. Αν όχι τότε η κουβέντα γίνεται απλά υποκριτικά και ως ένα επιπλέον στοιχείο καταδίκης. «Λέω ναι στον διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας αλλά να κοίτα πως κάποιοι δεσποτάδες αβαντζάρουν Χ.Α. -άρα αναμειγνύονται στην πολιτική-τί θέλουν και αναμειγνύονται- να γιατί χρειάζεται διαχωρισμός να πάρουν πόδι τα φασισταρία απο το πολιτικό προσκήνιο και χέσε αυτούς που εναντιώνονται – παρόλο που σε αυτό το σημείο τουλάχιστον, συμφωνούν μαζί μου αλλά η δική τους ανάμειξη δεν πιάνει μία- είναι άχρηστη- η δημοκρατία δεν τους έχει ανάγκη- για τζάμπα υποχρέωση ψάχνουν ώστε να φαίνονται απαραίτητοι για τα πολιτικά πράγματα (και ως εδώ υπάρχει λογική συνέπεια και όλα Ο.Κ.), γιατί από την άλλη που είναι η επίσημη Εκκλησία να πάρει σαφή και ξεκάθαρη θέση με ποιούς απο τους δύο είναι , δηλαδή να αναμειχθεί (εδώ το λογικό άλμα ) » Βέβαια με την παράβλεψη των διαφωνούντων ακυρώνεται η καλοπροαίρετη εκδοχή. Είναι αυτοαναιρούμενος ο λόγος αυτός και άρα παράλογος. Κάρβουνο στην μηχανή του παραλογισμού. Οι παλιοί θεοί πέθαναν όταν οι άνθρωποι σταμάτησαν να τους σκέπτονται. Δεν υπάρχει ασφαλέστερος δρόμος για έναν που είναι υπέρμαχος της ανεξιθρησκίας. Με αυτή την λογική ίσως και να συμβάλεις κατά πολύ και ακούσια με το να παραμένει η εκκλησία στην πολιτική. Και αυτό με βρίσκει αντίθετο. Γιατί πιστεύω στον διαχωρισμό. Για διαφορετικούς λόγους βέβαια όπως σου έχω ξαναπεί.

    • Ο/Η Tου πισινού της Κάμπελ λέει:

      Ροιδα δηλώσεις μεμονωμένων μητροπολιτών σαν και τούτη «τα άκρα δεν ωφελούν» δεν είναι ούτε αυτές καταδίκες.
      «Eκπληκτικώς» θετικά η Εκκλησία .
      Τι λε ρε μπούλη;

  12. Ο/Η Red sky λέει:

    http://www.ahinos.com/2013/04/17/hypocrites/

    Συγκρίνετε το παραπάνω με τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος εμφανίζεται να το «βουλώνει» μπροστά στον Νίκο Χατζηνικολάου για το εφοπλιστικό κεφάλαιο, παίρνοντας πίσω ακόμη και έναν απλό αστεϊσμό που επιχείρησε:

    Αν ο ηγέτης της αριστερής αντιπολίτευσης δεν μπορεί ούτε καν σε μια τηλεοπτική εκπομπή να στηρίξει άμεσα και πειστικά τη αντιθεσή του (και μάλιστα απέναντι σε ένα κλάδο της μεγαλοαστικής τάξης του οποίου οι φορολογικές απατεωνιές, η εκμετάλλευση εκ μέρους του των ΜΜΕ και η βρώμικη αναδειξή του στην μεταπολεμική περίοδο είναι πασίγνωστες), τότε πως περιμένει κανείς να το πράξει ως κυβέρνηση σε πολύ δυσκολότερες συνθήκες και απάναντι σε πολύ δυσκολότερους αντιπάλους;

    Στο ίδιο πλαίσιο, ο Πέτρος Τατσόπουλος δηλώνει σε δημοσιογράφο ότι «Εύχομαι στα φιλαράκια μου που κατεβαίνουν υποψήφια στις εκλογές ―τον Ρένο Χαραλαμπίδη (ΝΔ), τον Θανάση Χειμωνά (ΠΑΣΟΚ) και τον Νίκο Ζερβό (ΝΔ)― να πάρουν το μάξιμουμ των ψήφων και να εκλεγούν πανηγυρικά στις εκλογικές τους περιφέρειες. Εύχομαι επίσης στα κόμματά τους, τη Νέα Δημοκρατία και το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα, να συγκεντρώσουν πανελλαδικά ακριβώς τον ίδιο αριθμό ψήφων που θα συγκεντρώσουν και τα φιλαράκια μου στις εκλογικές τους περιφέρειες», δηλαδή το κόμμα τους ας ξεπέσει, αλλά είθε οι κολλητοί και φίλοι να τα πάνε καλά. Αστεϊσμός μεν, ο οποίος όμως φανερώνει μια οδυνηρά διαδεδομένη πρακτική: το ποιοί είναι οι «δικοί μας» δεν καθορίζεται με βάση την πολιτική τους σταση, αλλά με βάση το παρεάκι.

    Ο Τσίπρας κάνει την «κότα» μπροστά στο Χατζηνικολάου!

  13. Ο/Η eklag λέει:

    nota bene
    Ο Κος Λασκαράτος δεν πολεμά τον λόγο του Χριστού.
    Μάχεται μόνο υπέρ των απανταχού κατατρεγμένων.
    Όλων εκτός αυτών που εκπατρίστηκαν βιαίως το ’55 και ’64.
    Ούτε μια λέξη για αυτές τις Νύχτες των Κρυστάλλων.
    ΠOTE.
    Φαίνεται ότι απ’ την πολλή ενσυναίσθηση,
    χάνει σε αυτήν την περίπτωση τα λόγια του.
    Όσα ακριβώς βρίσκει η Ρεπούση σαν ιστορικός για να ξαναχάσει κατόπιν ως πολιτικός.
    (και το άλλο με τον Τοτό)

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Όσοι διώχτηκαν με φοβερή βαρβαρότητα το ’55 και το ’64 από τον υπόκοσμο του τουρκικού εθνιικισμού, υποδαυλιζόμενο από το επίσημο τουρκικό κράτος, έχουν την απόλυτη συμπάθειά μου και είναι αυτονόητο.
      Δεν χρειαζεται να γράψω κάτι εγώ, το έχουν κάνει στην Ελλάδα χιλιάδες αλλά και στην Τουρκία έχει γίνει αυτοκριτική.
      Τους σκέπτομαι πολύ περισσότερο από εσάς και μπορώ να σας το αποδείξω.
      Τους σκέπτομαι τόσο που δεν θέλω αυτά να ξαναγίνουν.
      Και υπάρχει πιθανότητα να ξαναγίνουν , αν γίνουν τα ίδια εγκλήματα και λάθη από την ελληνική μεριά, που τα υποδαυλίζουν και άνθρωποι μονομερείς όπως κι εσείς.

      Θέλετε όμως να μην ξέρετε ότι οι Μεντερές και Ζορλού, καταδικάστηκαν γι’ αυτά σε φυλάκιση 6 ετών. Πολύ μικρή ποινή, ναι, έτσι κι αλλιώς όμως κρεμάστηκαν. Θέλετε να μην ξέρετε πως ότι μόνιμη πρόφαση του τουρκικού εθνικισμού για το 1964 ήταν οι αθλιότητες του αρχιεπισκόπου Μακαρίου που παραβίαζε τη συμφωνία της Ζυρίχης και οι αγριότητες που έκαναν οι Ελληνοκύπριοι ακροδεξιοί σε βάρος των Τουρκοκυπρίων το Δεκέμβρη του 1963.
      Θέλετε να μην ξέρετε ότι ο Σαμαράς κυκλοφορούσε προεκλογικά αφίσα της Αγιασοφιάς χωρίς μιναρέδες και ότι ο Χριστόδουλος και η Χ.Α. απειλούσαν και απειλούν με κατάληψη της Ισταμπούλ.
      Αν όντως ενδιαφέρεσθε για τους Ρωμιούς της Πόλης, γιατί είναι προφανές πως τους Τούρκους δεν τους θεωρείτε ανθρώπους, αγωνιστείτε εναντίον αυτών που δίνουν αφορμές στους Τούρκους ομοίους τους, να τους κακομεταχειριστούν.

      Ξέρετε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος τον Ιούλιο του 2004 δήλωσε στη «Μιλιέτ»: «Γιατί θεωρηθήκαμε υπεύθυνοι για τα διαδραματισθέντα στην Κύπρο; Πληρώσαμε το τίμημα χωρίς λόγο». Ασφαλώς οι Ρωμιοί της Πόλης δεν έφταιγαν σε τίποτα, η Εκκλησία τους όμως έφταιγε. Η τουρκική κοινή γνώμη ζητούσε το 1955 από τον πατριάρχη Αθηναγόρα να καταδικάσει την πολιτική Μακαρίου. Ο πατριάρχης των Τουρκορθοδόξων Παπα Εφτίμ Α΄ με γράμμα στην «Χουριέτ» (18.7) απαιτούσε την καταδίκη των μελών της ΕΟΚΑ «που χύνουν τουρκικό αίμα», πράξη που θα ήταν «εκπλήρωση θρησκευτικού καθήκοντος» (Ντιλέκ Γκιουβέν «Εθνικισμός… και μειονότητες», Μτφρ. Σ.Αυγερινού-εκδ. Εστία, 2006).

  14. Ο/Η Iερέας Χ λέει:

    ρωσικό βίντεο για την Ορθοδοξία στην Κίνα

  15. Ο/Η eklag λέει:

    Πραγματικά με όλο το σεβασμό,
    καθώς βρίσκομαι στο ιστολόγιό σας,
    ακούτε τι λέτε;
    Όσοι απειλούν όπως θεωρείτε τους τούρκους,
    τους εμπόδισαν να ζουν και να πληθαίνουν π.χ. στην Δ.Θράκη;
    Είναι δυνατόν να συγκρίνετε τα πιθανά κατά την γνώμη σας μελλούμενα,
    με τα γεγονότα που οδήγησαν στον αφανισμό των Ελλήνων της Πόλης,
    υπό συνθήκες που ισχύουν και την στιγμή που μιλάμε
    και αφορούν εξίσου την αρμένικη και εβραϊκή κοινότητα;
    Οι εκεί στοχευμένες »αναπλάσεις» του σήμερα,τίποτα δεν σας λένε για το αύριο;
    Μα τον Στάλιν (προσποιούμαι πως) μένω εμβρόντητη!

    ps
    Τους τούρκους εξ Ανατολής που εποικίζουν κατά κοπάδια την Πόλη
    και αλλοιώνουν τον αστικό κοσμοπολίτικο αέρα της,
    δεν τους θεωρούν ανθρώπους οι δικού τους αστοί και διανοούμενοι.
    Αυτοί ξέρουν θαρρώ περισσότερα κι από σας κι από μένα.

  16. Ο/Η zap λέει:

    θαύμασα σήμερα τον κ. Μητρόπουλου του Συριζα, στο πρωινό του ΣΚΑΙ – εν μέσω γενικής λαϊκής κατακραυγής κατά της πέτρας σκανδάλου Ρεπούση, κατακραυγής όπως αυτής εκφραζόταν από τον εκλεκτό δημοσιογράφο κ. Αυτιά – να διατυπώνει τις υπέροχες θεωρίες της Χ.Α. περί διεθνούς συνομωσίας κατά της Ελλάδος, περί ξενοκίνητου σχεδίου προσβολής της ελληνικής παιδείας και ότι η κ. Ρεπούση είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Πάντως για Κίσινγκερ δεν μίλησε. υποθέτω το φύλαξε για την επόμενη φορά.
    Ωραίος ριζοσπαστισμός, ωραία διεθνιστική αριστερά..
    Μπορεί τα «δύο άκρα» να μην υπάρχουν, ωστόσο όμως ψαρεύουν στα ίδια θολά νερά.

    • Ο/Η Μικρή Λουλού λέει:

      Ιερώνυμος, Σεραφειμ του λιμανιού, ακροδεξιοί και τώρα Μητρόπουλος.
      Τιμή της και καμάρι της.

    • Ο/Η πτωχός δικολάβος λέει:

      H απάντηση του Αλέξη Μητρόπουλου για τον έλεγχο του ΣΔΟΕ (Αναλυτικά τα έγγραφα)

      11:52 11/3/2013- Πηγή: NewPost

      Σκληρή απάντηση έδωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Μητρόπουλος, στα «ΝΕΑ» έπειτα από δημοσίευμα της εφημερίδας σύμφωνα με το οποίο το ΣΔΟΕ ελέγχει τα οικονομικά του βουλευτή. Σε ανακοίνωσή του ο κ. Μητρόπουλος αναφέρει τα εξής: «Αναφορικά με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ (στήλη το ΣΤΙΓΜΑ) όπου ψευδώς αναφέρεται ότι δεν έχω δηλώσει αμοιβή από υπόθεση που

      είχε χειριστεί το δικηγορικό μου γραφείο πριν 14 χρόνια (1999), αντί άλλης διάψευσης, καταθέτω στην ελληνική κοινή γνώμη τα παρακάτω έγγραφα: Α) Βεβαίωση επίσημης μεταφοράς-δήλωσης του κεφαλαίου από το εξωτερικό, Β) Επίσημες βεβαιώσεις φόρων που εισπράχθηκαν υπέρ του ελληνικού δημοσίου, Γ) Αντίγραφο της φορολογικής μου δήλωσης του έτους εισαγωγής του συγκεκριμένου ποσού και Δ) Πρόσφατη έκθεση ελέγχου για τα έτη 2007 – 2011 από την οποία προκύπτει ότι ουδεμία φορολογική παράβαση με βαρύνει. Τα αναφερόμενα έγγραφα θα σας σταλούν σε επόμενο Δ.Τ. σύντομα». Σύμφωνα πάντως με την εφημερίδα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εμπλέκεται σε μια υπόθεση μη δήλωσης εισοδήματος 1 εκατ. δολαρίων, τα οποία πήρε ως αμοιβή. Η υπόθεση μετράει 14 χρόνια και εκτυλίχθηκε το 1999 οπότε ο κ. Μητρόπουλος εισέπραξε αμοιβή 1.000.000 δολαρίων για την αμοιβή του σε υπόθεση κληρονομιών πελάτη από τις ΗΠΑ και για το οποίο φέρεται να μην έκοψε απόδειξη. Εκτός αυτού, ο κ. Μητρόπουλος, σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, δεν πλήρωσε τους δύο δικηγόρους από το γραφείο του, οι οποίοι είχαν αναλάβει την υπόθεση και οι οποίοι κατέφυγαν στα δικαστήρια για να πάρουν το μέρος της αμοιβής που τους αναλογούσε. Οι δύο δικηγόροι δικαιώθηκαν και εισέπραξαν το ποσό τους, όμως τελικά το Δημόσιο δεν πήρε τίποτα από όλη τη διαδικασία. «Το ΣΔΟΕ που έγινε κοινωνός της υπόθεσης μόλις το 2009 έψαξε σχολαστικά το θέμα και τώρα κάλεσε τον Αλέξη Μητρόπουλο για τα περαιτέρω», καταλήγει το δημοσίευμα.

    • Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

      http://www.efsyn.gr/?p=56277

      ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΚΟΠΟΥΛΗ, Υφυπουργός Υγείας

      «Αμα δεν με θέλουν, να σηκωθώ να φύγω» «Αδειάζει τον υπουργό Α. Λυκουρέντζο και αφήνει αιχμές για τον πρωθυπουργό. ΣΕΛ. 10 (στο φύλλο που κυκλοφορεί)

      01/06/2013

  17. Ο/Η Oι δυό μας στο ασανσέρ λέει:

    Περιπέτεια σε γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας

    Βίντεο: Ιερώνυμος και Εφραίμ εγκλωβίστηκαν σε ασανσέρ για μισή ώρα!

    31/05/2013 12:54
    .

    Μισή ώρα, σε ασανσέρ κεντρικού ξενοδοχείου της Αθήνας, πέρασε εγκλωβισμένος χθες το βράδυ ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος, παρέα με τον ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου Εφραίμ, τον Μητροπολίτη της Γλυφάδας και τον επικεφαλής της αστυνομικής του φρουράς!

    Το περιστατικό συνέβη λίγο μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης του «Συλλόγου Φίλων της Μονής Βατοπαιδίου» και η αλήθεια είναι πως λίγοι ήταν εκείνοι που συνειδητοποίησαν τι συνέβη, καθώς αρχικά οι περισσότεροι θεώρησαν ότι ο Αρχιεπίσκοπος είχε φύγει από τον χώρο της εκδήλωσης. Ο Αρχιεπίσκοπος και οι υπόλοιποι περίμεναν υπομονετικά τον απεγκλωβισμό τους από το μικρό ασανσέρ, ενώ ανά διαστήματα χτυπούσαν από το εσωτερικό του ανελκυστήρα μήπως και κάποιος τους ακούσει.

    Τελικά, όπως αναφέρει το dogma.gr, χρειάστηκε η επέμβαση της πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό τους από το ασανσέρ.

    Όπως θα δείτε και στο βίντεο, όταν ο Αρχιεπίσκοπος βγήκε από το ασανσέρ αρκετοί παρευρισκόμενοι έσπευσαν να τον χαιρετίσουν, αγνοώντας την περιπέτεια που μόλις είχε περάσει.

  18. Ο/Η Αρχειοφύλακς λέει:
  19. Ο/Η Κάσυ Διάρη η συριζαία λέει:

    http://vagapostolou.blogspot.gr/2013/05/blog-post_31.html

    Επίσκεψη του Β. Αποστόλου στην Ιερά Μητρόπολη Χαλκίδας

    Ο βουλευτής Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Βαγγέλης Αποστόλου την Παρασκευή 31/05 επισκέφθηκε μετά από αίτημά του την Ιερά Μητρόπολη Χαλκίδας και είχε συνάντηση με το Σεβασμιότατο Μητροπολίτη κ. Χρυσόστομο.

    Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο Σεβασμιότατος ενημέρωσε τον κ. Αποστόλου σχετικά με τις προσπάθειες και το κοινωνικό έργο της εκκλησίας για την αντιμετώπιση στο μέτρο του δυνατού από την πλευρά της των συνεπειών της κρίσης στους πολίτες της Εύβοιας.

    Από τη μεριά του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ενημέρωσε το Σεβασμιότατο για τις απόψεις του κόμματός του, για τα τεράστια οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας.

    Εξέφρασε τη συμπαράστασή του στο κοινωνικό έργο που προσφέρει σήμερα η εκκλησία και παράλληλα διαβεβαίωσε το Σεβασμιότατο ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ από τη μεριά του προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα σχετικά θέματα ενισχύοντας ένα ευρύ δίκτυο κοινωνικής αλληλεγγύης σε όλη τη χώρα.

    Τελειώνοντας τη συνάντηση και τα δύο μέρη εξεδήλωσαν την πρόθεσή τους να συνεχίσουν τη συζήτηση και τις κοινές προσπάθειες για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

    Η ιερά Μητρόπολις Χαλκίδας ευλογεί τ Χρυσή Αυγή

    xa-stereas.blogspot.gr/2012/05/blog-post.html1/5/12
    Αγιασμός των εκλογών, ευλογία των όπλων

    Η τελευταία Κυριακή πριν τις εκλογές για την Τ.Ο. Εύβοιας-Βοιωτίας, εκτός την τακτική ενημέρωση στα γραφεία της Χαλκίδας, περιελάμβανε και μια τελετουργία. Μέλη μας είχαν αιτηθεί να τελεστεί στα γραφεία μας αγιασμός των εκλογών, ως μια προσευχή για δίκαιο και ένθεο κυβερνήτη στο Έθνος, μια προσευχή πριν τη μάχη για τη συνδρομή του Θεού σ’ αυτήν. Ο πόλεμος για την απελευθέρωσης των Ελλήνων σήμερα, δεν είναι σαν εκείνους των προγόνων μας. Πεδίο της πρώτης κρίσιμης μάχης είναι οι εκλογές και όπλα οι ψήφοι. Τηρώντας το πανάρχαιο έθιμο της φυλής μας, ζητήσαμε να ευλογήσει ο Θεός των Ελλήνων το δίκαιο αγώνα μας για τη σωτηρία του λαού μας.

    «Σῶσον Κύριε τὸν λαόν σου καὶ εὐλόγησον τὴν κληρονομίαν σου, νίκας τοῖς Βασιλεῦσι κατὰ βαρβάρων…» εψάλη από δεκάδες στόματα, ξυπνώντας στο αίμα μας μνήμες Αγίας Λαύρας, σχεδόν δύο αιώνων πριν. Μόνο σε μοναστήρια συναντά πια κανείς την κατάνυξη και την αυτοσυγκέντρωση που παρατηρήθηκε κατά το μυστήριο στα γραφεία μας. Ο πατριωτικός λόγος των δύο ιερέων ήταν η καλύτερη απόδειξη για την σημασία της θέσης μας περί του εθνικού ρόλου που οφείλει να διαδραματίζει η Εκκλησία.

  20. Ο/Η Wendy Hensley λέει:

    …και συγκεκριμένα το στούντιο του σταθμού που στεγαζόταν στην ΑΣΟΕΕ και εξέπεμπε από την ταράτσα στους 98.0FM.

  21. Ο/Η Xήρα του Μάο λέει:

    http://panosz.wordpress.com/2013/06/23/mastorakis-209/

    Μία συστηματική γενοκτονία

    Ιουνίου 23, 2013 in Γιάννης Μαστοράκης
    ……………………………………………………………………………….

    Σε μια λαμπρή του εργασία, η οποία έχει στηριχτεί σε πολύ επιμελημένες και ενδελεχείς έρευνες των Κινεζικών αρχείων, ο Καθηγητής Frank Dikötter, μας αποκαλύπτει μερικά καινούργια συγκλονιστικά στοιχεία και μερικές άγνωστες πλευρές, που μας επιτρέπουν να μάθουμε πώς ο Μάο αγνοούσε απόλυτα τις συμβουλές των άλλων. Ξεκίνησε την τρομερή μαζική κολεκτιβοποίηση της αγροτικής Κινεζικής γης το 1958, ένα κίνημα που ονομάστηκε ‘το Μεγάλο Άλμα προς τα Εμπρός’ και το οποίο μέσα σε 4 χρόνια ήταν υπεύθυνο για το θάνατο 45.000.000 ανθρώπων. Ο Μάο οργάνωσε το κίνημα αυτό σε μια φάση που οι κρατικές υπηρεσίες δήμευαν ήδη την τροφή των αγροτών και παρ όλο που ήδη είχαν σκοτωθεί και σε προηγούμενες φάσεις της κολεκτιβοποίησης εκατομμύρια άνθρωποι της υπαίθρου. Όλα αυτά τα έκανε ο Μάο παρά τις συμβουλές των Σοβιετικών ηγετών, οι οποίοι θυμόντουσαν πολύ καλά πώς οι πολιτικές της αναγκαστικής κολεκτιβοποίησης του Λένιν και του Στάλιν είχαν σκοτώσει δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους.

    Διάφοροι εξέχοντες ερευνητές του φαινομένου των λιμών, όπως ο Justin Lin Yifu, κορυφαίος οικονομολόγος της Παγκόσμιας Τράπεζας, έχουν προσπαθήσει να δικαιολογήσουν τον Μάο, υποστηρίζοντας ότι, σε αντίθεση με τον Στάλιν, δεν ήταν ένα τέρας, το οποίο να έχει πραγματοποιήσει όλα αυτά που του καταμαρτυρούν εσκεμμένα και ενσυνείδητα. Όλοι αυτοί οι θάνατοι υπήρξαν αποτέλεσμα κακής εφαρμογής της (ορθής) πολιτικής του. Οι αγρότες θα έπρεπε να έχουν το δικαίωμα να εγκαταλείπουν τις κομμούνες εθελοντικά, αλλά σε γενικές γραμμές το σύνολο του σχεδίου του Μάο ήταν υπέροχο. Ακόμα και ο κορυφαίος Αμερικανός σινολόγος John King Fairbanks θεώρησε ως το μεγαλύτερο επίτευγμα του Μάο, τη βελτίωση της ζωής ενός μεγάλου μέρους του αγροτικού πληθυσμού.

    Η Jung Chang, της οποίας η οικογενειακή ιστορία με τον τίτλο ‘Άγριοι κύκνοι’ πούλησε 13 .000.000 αντίτυπα παγκοσμίως, μας λέει ότι όταν έγραφε το βιβλίο της αυτό, δεν ήξερε τις αληθινές αιτίες του μεγάλου λιμού. Η ίδια μεγάλωσε στην επαρχία Sichuan, εκεί όπου 10.000.000 άνθρωποι οδηγήθηκαν από ασιτία στο θάνατο, μαζί και ο πατέρας της ο οποίος ήταν ένα αρκετά υψηλόβαθμο Κομματικό στέλεχος:

    Μόνο όταν άρχισα να μελετώ το βιβλίο γα το Μάο, με τον τίτλο ‘ Η άγνωστη Ιστορία’, άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι η βασική αιτία για τα εκατομμύρια των θανάτων ήταν ότι ο Μάο δήμευε συστηματικά την τροφή των αγροτών – αν και γνώριζε καλά ότι απ` αυτήν εξαρτιόταν ο λαός του για να εξασφαλίσει την επιβίωσή του -, προκειμένου να την πουλήσει στο εξωτερικό και να αποπληρώσει έτσι τα δάνεια που είχε πάρει για να ιδρύσει την πολεμική του (και κυρίως τη πυρηνική του ) βιομηχανία.

    Το αρχειακό υλικό που συγκεντρώθηκε από τον Dikötter, που είναι σήμερα Καθηγητής Ανθρωπιστικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Hong Kong, επιβεβαιώνει την άποψη ότι ο Μάο και ολόκληρη η Κινεζική ηγεσία όχι μόνο δεν αγνοούσε ή δεν είχε ελλιπή ενημέρωση για το μεγάλο λιμό, αλλά ήταν ενήμεροι γι` αυτόν ανά πάσα στιγμή. Και μας παρουσιάζει σε όλη της την έκταση τη βία η οποία ασκήθηκε κατά των αγροτών:

  22. Ο/Η Του Άρη παλληκάρι λέει:

    To βρήκα το άρθρο σας.
    Έχω αφήσει το ίδιο σχόλιο και στο τελευταίο σας ποστάρισμα αλλά εδώ ήθελα να το βάλω, μόνο που δεν το έβρισκα.

    Για τον βουλευτή της ΚΟΕ και του Σύριζα Βασίλη Κυριακάκη, γιατρό στη Λαμία.
    ΠΗΓΗ
    http://stilida.com/politistika/i-parousiasi-bibliou-arximandritou-ignatiou-sapiou/

    Με επιτυχία η παρουσίαση βιβλίου του Αρχιμ. Ιγνατίου Σάπιου
    Κυριακή, 12 Μαΐου 2013
    Γράφτηκε από τον/την Romfea.gr – 22.06

    Στο ασφυκτικά γεμάτο Δημοτικό Θέατρο Λαμίας και στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για τα τριάντα έτη από την επανίδρυση της Ιεράς Μονής Αγίου Γεωργίου Στυλίδας, έλαβε χώρα η παρουσίαση του βιβλίου του Ηγουμένου της Μονής, Πανοσιολογιοτάτου Αρχιμ. Ιγνατίου Σάπιου με τίτλο «Η πρόγευση της Βασιλείας. Σπουδή στην ορθόδοξη χαρισματική ζωή».
    [….]

    Παρευρέθηκαν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας,

    ++++++++++++++++++ο βουλευτής κ. Βασίλης Κυριακάκης+++++++++++++++++++,

    ο πρώην υπουργός Υγείας κ. Αθανάσιος Γιαννόπουλος, οι πρώην βουλευτές κ. Νικόλαος Τσώνης και κ. Θεόδωρος Χειμάρας, ο δήμαρχος Στυλίδας κ. Απόστολος Γκλέτσος, ο Αστυνομικός Δ/ντης Φθιώτιδας κ. Κων/νος Νικολάου, εκπρόσωποι της περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης, επιστημονικών φορέων και ενώσεων.

  23. Ο/Η Εco λέει:

    http://panosz.wordpress.com/2013/07/30/sxoliasths-milios-mao-1/

    Η σημασία της Πολιτιστικής Επανάστασης για το κομμουνιστικό κίνημα και τον μαρξισμό

    Ιουλίου 30, 2013 in σχολιαστής

    Ενα δροσερό και …διδακτικό θέμα.

    http://www.koel.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=98%3A————-&catid=38%3A4—199-200-1472006&Itemid=139&fb_source=message

    Η σημασία της κινέζικη Πολιτιστική Επανάσταση για το κομμουνιστικό κίνημα και τον μαρξισμό

    του Γ.Μηλιού (*)

    Ι. Η κινέζικη Πολιτιστική Επανάσταση αποτελεί μια κομβική «στιγμή» στην ιστορία του κομμουνιστικού κινήματος. Από αυτήν μπορούν να συναχθούν σημαντικές θέσεις, που αφορούν την κομμουνιστική πολιτική στρατηγική αλλά και τη μαρξιστική θεωρία.

    Η πρώτη θέση, που αναδείχθηκε από τους ίδιους τους ηγέτες της Πολιτιστικής Επανάστασης, είναι η εμφατική επιβεβαίωση και συγκεκριμενοποίηση της άποψης του Λένιν ότι κατά τη «μετάβαση» από τον καπιταλισμό στον κομμουνισμό οι τάξεις, δηλαδή η πάλη των τάξεων, εξακολουθούν να υφίστανται, αλλά υπό νέες, μετασχηματισμένες ως προς την προεπαναστατική περίοδο μορφές. Επίδικο αντικείμενο της πάλης των τάξεων μετά την επανάσταση, από τη σκοπιά των κομμουνιστών, εξακολουθεί να είναι η ανατροπή και εξάλειψη των καπιταλιστικών σχέσεων εξουσίας και εκμετάλλευσης, που πλέον αναπαράγονται υπό ιστορικά νέες μορφές. Πρόκειται επομένως, όπως και πριν την επανάσταση, για μια σύγκρουση για την πολιτική και κοινωνική εξουσία, υπό ιδιαίτερες, ιστορικά πρωτότυπες μορφές.

    Η Πολιτιστική Επανάσταση (αν)έδειξε το χαρακτήρα αυτών των μορφών ταξικής σύγκρουσης στο εσωτερικό των καθεστώτων που προέκυψαν από τις σοσιαλιστικές επαναστάσεις. Έδειξε ότι η αστική τάξη, τα καπιταλιστικά πολιτικά και κοινωνικά συμφέροντα αρθρώνονται πλέον σε μηχανισμούς και δομές του ίδιου του «επαναστατικού κράτους», αλλά και στο εσωτερικό των «σοσιαλιστικών» επιχειρήσεων.

    Το «ταξικά ουδέτερο» θεσμικό πλαίσιο του «παλιού» (αστικού) κράτους, δηλαδή το αστικό δίκαιο, είναι η βάση για την αναδιοργάνωση υπό νέα μορφή της αστικής τάξης, για τη διεκδίκηση εκ μέρους της τής πολιτικής εξουσίας

  24. Παράθεμα: ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΟΕ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ | pretendere.wordpress.com

  25. Ο/Η Psycho λέει:

    http://www.protothema.gr/politics/article/284096/al-tsipras-tha-symmaxhsoyme-akoma-kai-me-thn-ekklhsia-gia-na-allaksei-h-kybernhsh/

    Ομιλία στη Θεσσαλονίκη

    Αλ. Τσίπρας: Θα συμμαχήσουμε ακόμα και με την Εκκλησία για να αλλάξει η κυβέρνηση

    05/06/201322:5626

    Την ανάγκη για δημιουργία μιας μεγάλης συμμαχίας με τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας, με επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, πέρα από τη συμφωνία ή όχι στο πρόγραμμα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α-ΕΚΜ, και με δυνάμεις που τους χωρίζουν μεγάλες διαφορές υπογράμμισε ο Αλέξης Τσίπρας σε ομιλία του στη Θεσσαλονίκη σε εκδήλωση κατά της ιδιωτικοποίησης της ΕΥΑΘ.

    «Ακόμα και με την Εκκλησία πρέπει να συμμαχήσουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

  26. Ο/Η Του κώλου λέει:

    3.000 ευρώ πρόστιμο σε συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ για αφίσα της με πρόσωπα που δεν ζήτησε την άδεια τους

    August 9, 2012

    Πρόστιμο 3.000 ευρώ έβαλε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, «Κομμουνιστική Οργάνωση Ελλάδος» (ΚΟΕ) για αφίσα που κυκλοφόρησε στο κέντρο της Αθήνας. Η απόφαση της Αρχής (117/2012) εκδόθηκε μετά από καταγγελία τριών πολιτών, δύο Ελλήνων και ενός Ισπανού, τα πρόσωπα των οποίων περιλαμβάνονταν στην αφίσα χωρίς να τους ζητηθεί η άδεια. Η φωτο είχε ληφθεί από εκδήλωση των αγανακτισμένων στην πλατεία Συντάγματος.

    Στην πολιτική αυτή αφίσα αναγραφόταν το σύνθημα «ο λαός στις πλατείες απαιτεί ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ». Στη μέση της αφίσας υπήρχε η φωτογραφία των τριών προσφευγόντων χωρίς επικάλυψη των προσώπων τους να χτυπάνε καπάκια από κατσαρόλες στην εκδήλωση της 25ης Μαΐου 2011. Δύο εκ των τριών, μέλη μη κυβερνητικής οργάνωσης, υποστήριξαν ότι με την παρουσία τους στην εν λόγω αφίσα, δημιούργησε στα υπόλοιπα μέλη της οργάνωσης, την πεποίθηση ότι είναι μέλη ή πολιτικά φιλικοί στην ΚΟΕ, κάτι, που ήταν ανακριβές.

    Από την πλευρά της, η ΚΟΕ διευκρίνισε με έγγραφο της στην Αρχή ότι η επίμαχη φωτογραφία βρέθηκε από μέλος της στο διαδίκτυο και προέβαλε ως επιχείρημα ότι τέτοιου είδους απεικονίσεις εμφανίζονται σε πλήθος αφισών και άλλου εντύπου υλικού χωρίς να υπονοείται συσχετισμός των εικονιζόμενων με τη δημοσίευση.

    «Η δημοσίευση της φωτογραφίας στη συγκεκριμένη αφίσα θα μπορούσε ενδεχομένως να δημιουργήσει στον μέσο πολίτη, την πεπλανημένη εντύπωση ότι οι εικονιζόμενοι ανήκουν πολιτικά στο χώρο της ΚΟΕ” αναφέρεται στο σκεπτικό της απόφασης της Αρχής. “Συνεπώς, η επεξεργασία αυτή πρέπει να θεωρηθεί ότι περιέχει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που αφορούν πολιτικές πεποιθήσεις». Με την ίδια απόφαση η Αρχή διατάσσει την καταστροφή της επίμαχης φωτογραφίας από το αρχείο της Κομμουνιστικής Οργάνωσης Ελλάδας και την απαγόρευση της αναδημοσίευσης σε άλλες αφίσες της οργάνωσης.

    3.000 ευρώ πρόστιμο σε συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ για αφίσα της με πρόσωπα που δεν ζήτησε την άδεια τους

    August 9, 2012

    Κοινωνία, Πολιτική

    Πρόστιμο 3.000 ευρώ έβαλε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, «Κομμουνιστική Οργάνωση Ελλάδος» (ΚΟΕ) για αφίσα που κυκλοφόρησε στο κέντρο της Αθήνας. Η απόφαση της Αρχής (117/2012) εκδόθηκε μετά από καταγγελία τριών πολιτών, δύο Ελλήνων και ενός Ισπανού, τα πρόσωπα των οποίων περιλαμβάνονταν στην αφίσα χωρίς να τους ζητηθεί η άδεια. Η φωτο είχε ληφθεί από εκδήλωση των αγανακτισμένων στην πλατεία Συντάγματος.

    Στην πολιτική αυτή αφίσα αναγραφόταν το σύνθημα «ο λαός στις πλατείες απαιτεί ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ». Στη μέση της αφίσας υπήρχε η φωτογραφία των τριών προσφευγόντων χωρίς επικάλυψη των προσώπων τους να χτυπάνε καπάκια από κατσαρόλες στην εκδήλωση της 25ης Μαΐου 2011. Δύο εκ των τριών, μέλη μη κυβερνητικής οργάνωσης, υποστήριξαν ότι με την παρουσία τους στην εν λόγω αφίσα, δημιούργησε στα υπόλοιπα μέλη της οργάνωσης, την πεποίθηση ότι είναι μέλη ή πολιτικά φιλικοί στην ΚΟΕ, κάτι, που ήταν ανακριβές.

    Από την πλευρά της, η ΚΟΕ διευκρίνισε με έγγραφο της στην Αρχή ότι η επίμαχη φωτογραφία βρέθηκε από μέλος της στο διαδίκτυο και προέβαλε ως επιχείρημα ότι τέτοιου είδους απεικονίσεις εμφανίζονται σε πλήθος αφισών και άλλου εντύπου υλικού χωρίς να υπονοείται συσχετισμός των εικονιζόμενων με τη δημοσίευση.

    «Η δημοσίευση της φωτογραφίας στη συγκεκριμένη αφίσα θα μπορούσε ενδεχομένως να δημιουργήσει στον μέσο πολίτη, την πεπλανημένη εντύπωση ότι οι εικονιζόμενοι ανήκουν πολιτικά στο χώρο της ΚΟΕ” αναφέρεται στο σκεπτικό της απόφασης της Αρχής. “Συνεπώς, η επεξεργασία αυτή πρέπει να θεωρηθεί ότι περιέχει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που αφορούν πολιτικές πεποιθήσεις». Με την ίδια απόφαση η Αρχή διατάσσει την καταστροφή της επίμαχης φωτογραφίας από το αρχείο της Κομμουνιστικής Οργάνωσης Ελλάδας και την απαγόρευση της αναδημοσίευσης σε άλλες αφίσες της οργάνωσης.

  27. Παράθεμα: Μαοϊσμός και Αναρχισμός στο ΣΥΡΙΖΑ | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  28. Ο/Η του Κοδέλα λέει:

    http://romfea.gr/diafora-ekklisiastika/16865-to

    Η πόλη του Άργους τίμησε τον προστάτη της και πολιούχο της Άγιο Πέτρο τον θαυματουργό.

    Ο Αρχιερατικός εσπερινός έγινε στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αγίου Πέτρου παρουσία του Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας Αλεξάνδρου, τοποτηρητή της Μητροπόλεως Αργολίδος, καθώς και του Επισκόπου Επιδαύρου Καλλίνικου, ο οποίος χοροστάτησε και στον Εσπερινό.

    Μετά το θείο κήρυγμα από τον Επίσκοπο Επιδαύρου έγινε η λιτάνευση των Ιερών Λειψάνων και της Ιεράς Εικόνος του Αγίου.

    Το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων οι βουλευτές Αργολίδος Δ. Κοδέλας,

  29. Ο/Η Eπιδαύρειος λέει:

    http://argolikospoimin.blogspot.gr/2014/06/1701-2013.html

    Τρίτη, 10 Ιουνίου 2014

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟ ΛΥΓΟΥΡΙΟ ‘’ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ ΕΝΟΡΙΕΣ 1701-2013’’

    Έγινε η παρουσίαση του βιβλίου …. «Λυγουριού Ενορίες 1701-2013» που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος στο Λυγουριό. Η εκδήλωση έγινε την Δευτέρα του (Αγίου Πνεύματος) 9 Ιουνίου 2014, στο προαύλιο της Αγίας Τριάδας Λυγουριού. Την παρουσίαση του βιβλίου έκαναν οι πρωτοπρεσβύτερος π.Βασίλειος Σουλάνδρος, ….Η εκδήλωση… τελούσε υπό την αιγίδα της ενορίας της Αγίας Τριάδας Λυγουριού. Την εκδήλωση παρακολούθησε μεταξύ άλλων ο βουλευτής του Σύριζα Δ. Κοδέλας.

    O αδελφός Κοδέλας πρώτος εξ αριστερών φυσικά, παρά τω ιερώ κλήρω
    Φωτο

  30. Ο/Η Eco λέει:

    Ζήτω η τρέλα!

    http://www.koel.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=98&Itemid=58

    Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΞΙΣΜΟ, του Γ.Μηλιού

    Η σημασία της Πολιτιστικής Επανάστασης για το κομμουνιστικό κίνημα και τον μαρξισμό

    του Γ.Μηλιού (*)

    Ι. Η κινέζικη Πολιτιστική Επανάσταση αποτελεί μια κομβική «στιγμή» στην ιστορία του κομμουνιστικού κινήματος. Από αυτήν μπορούν να συναχθούν σημαντικές θέσεις, που αφορούν την κομμουνιστική πολιτική στρατηγική αλλά και τη μαρξιστική θεωρία.

    Η πρώτη θέση, που αναδείχθηκε από τους ίδιους τους ηγέτες της Πολιτιστικής Επανάστασης, είναι η εμφατική επιβεβαίωση και συγκεκριμενοποίηση της άποψης του Λένιν ότι κατά τη «μετάβαση» από τον καπιταλισμό στον κομμουνισμό οι τάξεις, δηλαδή η πάλη των τάξεων, εξακολουθούν να υφίστανται, αλλά υπό νέες, μετασχηματισμένες ως προς την προεπαναστατική περίοδο μορφές. Επίδικο αντικείμενο της πάλης των τάξεων μετά την επανάσταση, από τη σκοπιά των κομμουνιστών, εξακολουθεί να είναι η ανατροπή και εξάλειψη των καπιταλιστικών σχέσεων εξουσίας και εκμετάλλευσης, που πλέον αναπαράγονται υπό ιστορικά νέες μορφές. Πρόκειται επομένως, όπως και πριν την επανάσταση, για μια σύγκρουση για την πολιτική και κοινωνική εξουσία, υπό ιδιαίτερες, ιστορικά πρωτότυπες μορφές.

    Η Πολιτιστική Επανάσταση (αν)έδειξε το χαρακτήρα αυτών των μορφών ταξικής σύγκρουσης στο εσωτερικό των καθεστώτων που προέκυψαν από τις σοσιαλιστικές επαναστάσεις. Έδειξε ότι η αστική τάξη, τα καπιταλιστικά πολιτικά και κοινωνικά συμφέροντα αρθρώνονται πλέον σε μηχανισμούς και δομές του ίδιου του «επαναστατικού κράτους», αλλά και στο εσωτερικό των «σοσιαλιστικών» επιχειρήσεων.

    Το «ταξικά ουδέτερο» θεσμικό πλαίσιο του «παλιού» (αστικού) κράτους, δηλαδή το αστικό δίκαιο, είναι η βάση για την αναδιοργάνωση υπό νέα μορφή της αστικής τάξης, για τη διεκδίκηση εκ μέρους της τής πολιτικής εξουσίας:

    «Αν (…) θέλουμε να σταθεροποιήσουμε, να επεκτείνουμε και να ισχυροποιήσουμε το αστικό δίκαιο και το τμήμα της ανισότητας που το ακολουθεί, το αναπόφευκτο αποτέλεσμα θα είναι η πόλωση. Ένας μικρός δηλαδή αριθμός προσώπων, στην πορεία της διανομής, θα αποχτήσει αυξημένες ποσότητες προϊόντων και χρημάτων με μερικά νόμιμα μέσα και πολλά παράνομα. Οι αστικές ιδέες της συσσώρευσης πλούτου, της φήμης και του κέρδους, υποκινούμενες από τέτοια «υλικά κίνητρα», θα διαδοθούν ανεξέλεγκτα, θα αναπτυχθούν φαινόμενα όπως η μετατροπή δημόσιας περιουσίας σε ιδιωτική, η κερδοσκοπία, το ρουσφέτι και η εξαγορά, η κλοπή και η διαφθορά. Η καπιταλιστική αρχή της ανταλλαγής των προϊόντων θα εισβάλει στην πολιτική ζωή και στην κομματική ζωή ακόμα, θα υπονομεύσει τη σοσιαλιστική σχεδιοποιημένη οικονομία και θα προωθήσει τέτοιες πράξεις καπιταλιστικής εκμετάλλευσης, όπως η μετατροπή των προϊόντων και του χρήματος σε κεφάλαιο και της εργατικής δύναμης σε εμπόρευμα. Θα γίνει τότε μια αλλαγή στη φύση του συστήματος ιδιοκτησίας σε μερικούς τομείς και μονάδες που ακολουθούν τη ρεβιζιονιστική γραμμή, και ο εργαζόμενος λαός θα ξαναγίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης και καταπίεσης. Έτσι, ένας μικρός αριθμός από νέα αστικά στοιχεία και νεόπλουτους, που θα έχουν ολοκληρωτικά προδώσει την εργατική τάξη και τους εργαζόμενους, θα βγουν από τα μέλη του κόμματος, τους εργάτες, τους εύπορους αγρότες και τους υπαλλήλους των κρατικών οργάνων. Οι σύντροφοι μας εργάτες έχουν δίκιο να λένε: «Αν το αστικό δίκαιο δεν περιοριστεί, θα περιορίσει αυτό την ανάπτυξη του σοσιαλισμού και θα βοηθήσει την ανάπτυξη του καπιταλισμού».» (Γιάο Βεν Γιουάν, 1975, «Για την κοινωνική βάση της κινέζικης αντεπανάστασης». Ελλ. μτφ. περιοδικό Θέσεις τ. 28, 1989 και http://www.theseis.com).

    Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής αντίληψης εντάσσεται και η έμφαση που έδωσε η Πολιτιστική Επανάσταση στις «σχέσεις παραγωγής», δηλαδή στην πάλη των τάξεων, ως κριτικής στην αστική ιδεολογία του «οικονομισμού» – στη θεωρία που παρουσιάζει την ιστορία σαν την «πρόοδο» που προκύπτει αναγκαστικά από την «ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων»: «Η επανάσταση πρέπει καταρχήν να ανατρέψει το παλιό εποικοδόμημα για να μπορούν να καταργηθούν οι παλιές σχέσεις παραγωγής (…) Έτσι χαράζεται ένας δρόμος στην ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων της νέας κοινωνίας (…) Μια μεγάλη ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων είναι πάντοτε μεταγενέστερη από το μετασχηματισμό των σχέσεων παραγωγής» (Μάο Tσετούνγκ, 1975, «Για την οικοδόμηση του σοσιαλισμού. Κριτική στον Στάλιν και την ΕΣΣΔ», Εκδόσεις του λαού, σσ. 93, 111).

    Από την προσέγγιση αυτή προκύπτει ότι η ανατροπή του καπιταλισμού και η οικοδόμηση κομμουνιστικών κοινωνικών σχέσεων παραγωγής προϋποθέτει τον ποιοτικό μετασχηματισμό των «παλιών» (καπιταλιστικών) παραγωγικών δυνάμεων. Με τα λόγια του Σαρλ Μπετελέμ: «Δεν υπάρχει σύστημα παραγωγικών δυνάμεων, παρά μονάχα συναρθρωμένο μ’ ένα σύστημα σχέσεων παραγωγής, το οποίο κυριαρχεί πάνω του και του δίνει τη μορφή του.» (Σαρλ Μπετελέμ, 1972, «Μορφές ιδιοκτησίας στο μεταβατικό στάδιο προς το σοσιαλισμό», εκδ. Ράππας, σ. 91).

    Δεν πρόκειται για ένα ζήτημα απλά και μόνον θεωρίας, αλλά για μια «κατευθυντήρια γραμμή αγώνα» για τον κομμουνισμό. Η σημασία της έγινε πάνω απ’ όλα φανερή στις κοινωνικές και πολιτικές διεργασίες που έμειναν στην ιστορία ως η Κομμούνα της Σαγκάης. Επρόκειτο για τη σημαντικότερη ίσως απόπειρα στην ιστορία του παγκόσμιου εργατικού και κομμουνιστικού κινήματος να μετασχηματιστούν οι παραγωγικές δυνάμεις που προσιδιάζουν στον καπιταλιστικό τρόπο παραγωγής (η δομή «επιχείρηση» με τα «τεχνικά» και ιεραρχικά χαρακτηριστικά της), προς όφελος μιας νέου τύπου συνάρθρωσης των σοσιαλιστικών σχέσεων παραγωγής και των προσίδιων σε αυτές παραγωγικών δυνάμεων: Η Κομμούνα ως παραγωγική μονάδα, κέντρο άσκησης της πολιτικής εξουσίας, διαδικασία μετασχηματισμού της ιδεολογίας και της καθημερινότητας.

    ΙΙ. Όμως η σημασία της Πολιτιστικής Επανάστασης δεν περιορίζεται μόνο στα ζητήματα που αφορούν τις μετεπαναστατικές κοινωνίες. Ανέδειξε επίσης μια «αρχή» του μαρξισμού και της κομμουνιστικής πολιτικής στρατηγικής που έχει καθολική ισχύ για κάθε μορφής επαναστατική παρέμβαση και προοπτική: «Η εξέγερση έχει πάντα δίκιο».

    Δεν πρόκειται για την υπαγωγή της θεωρίας ή της οργάνωσης στο «αυθόρμητο», ούτε για μια λαϊκιστικού τύπου υπόκλιση στη «σοφία» των «μαζών» ή της εργατικής τάξης. Πρόκειται για την ανάδειξη της αρχής ότι ο κοινωνικός μετασχηματισμός έχει ως κινητήρια δύναμη τη μαζική δράση των λαϊκών τάξεων και ότι μόνο στο πλαίσιο αυτής της δράσης μπορεί να τεθεί αποτελεσματικά το ζήτημα της πολιτικής στρατηγικής για την ανατροπή της καπιταλιστικής, όπως και της οποιασδήποτε άλλης, εξουσίας.

    Η εξέγερση δεν είναι η «πρώτη ύλη» την οποία οι «κάτοχοι της μαρξιστικής θεωρίας» και της «σωστής γραμμής» θα (καθ)οδηγήσουν. Είναι η κατά βάση μη προβλέψιμη και αστάθμητη στη χρονικότητα και τροπικότητά της διαδικασία, που προκύπτει από τη συμπύκνωση του συνόλου των αντιφάσεων που διασχίζουν ένα κοινωνικό σχηματισμό, μέσω της οποίας και μόνο μπορεί να τεθεί το ζήτημα της απελευθέρωσης των δυνάμεων της εργασίας.

    Είναι η μόνη διαδικασία μέσω της οποίας μπορεί να εκδηλωθεί η εγγενής στον καπιταλισμό «τάση για τον κομμουνισμό». Είναι η διαδικασία που αναδεικνύει τις πρωτοπορίες και μέσα στην οποία όχι απλώς «κρίνεται» αλλά αναδεικνύεται η «επαναστατική γραμμή».

    (*) Ο Γιάννης Μηλιός είναι εκδότης του περιοδικού «Θέσεις» και καθηγητής του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου

  31. Ο/Η του κώλου λέει:

    Την πλήρη διαφωνία τους με την κυβερνητική πολιτική και τις κατευθύνσεις της διαπραγμάτευσης, εκφράζουν δέκα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ που πρόσκεινται στην Κομμουνιστική Οργάνωση Ελλάδας (ΚΟΕ)

    Την δήλωση υπογράφουν οι:

    …….

    Δημήτρης Κοδέλας

    http://poimin.gr/agiasmos-sto-epal-argous-apo-ton-mitropoliti-argolidos-nektario-foto/#sthash.yLY9azi1.dpbs

    Αγιασμός στο ΕΠΑΛ Άργους απο τον Μητροπολίτη
    (ΦΩΤΟ)
    Στην τελετή παρευρέθηκε ο Δήμαρχος Άργους, ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Κοδέλας και μαθητές του σχολείου.

  32. Ο/Η Μάο μάο λέει:

    Μακεδονομάχοι μαοϊκοί
    19/1/2018

  33. Ο/Η Red λέει:

    https://tsak-giorgis.blogspot.com/2019/02/blog-post_2.html

    Ξεπεσμός για την εφημερίδα της ΚΟΕ «Δρόμος της Αριστεράς»
    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2019 | 12:37 π.μ.

    Δεν έχει νόημα να γράψουμε το παραμικρό για την «μακεδονομάχο» που μας προέκυψε πρόσφατα και ακούει στο όνομα Αφροδίτη Μάνου.

    Οσοι/ες τυχόν ακούσατε τις πολιτικές απόψεις της, είτε στις παρουσίες της στην τηλεόραση του Αλαφούζου, αντάμα με γνωστούς πατριδοκάπηλους εθνικιστές, τύπου Καλεντερίδης, είτε διαβάζοντας τις διαδικτυακές τοποθετήσεις της, έχετε σχηματίσει άποψη για την πολιτική κατάρτιση της τραγουδίστριας.
    Μιλάμε για το ίδιο πρόσωπο το οποίο στα παρελθόν δήλωνε την υποστήριξη του στον ΣΥΡΙΖΑ και μας έλεγε ότι «είμαστε νεόπλουτη χώρα και αυτό πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε».
    Αναφερόμαστε στο ίδιο άτομο που πριν μερικές δεκαετίες μας τραγουδούσε για ένα «Καράβι κόκκινο, που πάνω από θάλασσες, πάνω από λίμνες πετάει, για το σφυροδρέπανο που πέφτει στο κύμα και σπάει. Κι απ’ την ανάποδη την ιστορία γυρνάει».

    Αλλο είναι το θέμα μας όμως. Οτι σήμερα η βδομαδιάτικη εφημερίδα «Δρόμος της Αριστεράς» -εκφράζει της απόψεις της Κομμουνιστικής Οργάνωσης Ελλάδας, (ΚΟΕ) η οποία στήριξε τα εθνικιστικά συλλαλητήρια- κυκλοφορεί με συνέντευξη της Α. Μάνου και μάλιστα την διαφημίζει στην πρώτη της σελίδα!
    .
    Αλήθεια, διάβασαν τον χαιρετισμό που έκανε η Μάνου στο εθνικιστικό συλλαλητήριο;
    Τον τρόπο που «υπερασπίστηκε» τα «άγια των αγίων», και «των αχράντων μυστηρίων της Ιστορίας μας»;
    Μήπως οι υπεύθυνοι του «Δρόμου της Αριστεράς» συγκινήθηκαν όταν άκουσαν την Α. Μάνου να λέει απευθυνόμενη στο συγκεντρωμένο μπουλούκι, ότι μαζί με την ίδια «Ξυπνήσαμε από βαθύ ύπνο, να σώσουμε το Μεγαλέξαντρο απ’ τον κατηραμένο όφι της εποχής των πυρηνικών» και είπαν να της δώσουν βήμα να εκφράσει τις ίδιες απόψεις;

    Μιλάμε για ξεπεσμό μιας συλλογικότητας, η οποία μάλιστα θέλει να ονομάζεται και κομμουνιστική, πρώτου μεγέθους.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.