Επίσκοποι κατά αριστερών βουλευτίνων

Ιερώνυμος-Αμβρόσιος κατά Μ.Ρεπούση-Μ.Κανελλοπούλου   

episkopoi-kata

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Οι επίσκοποι είναι άγαμοι και αν πιστέψουμε τους ισχυρισμούς τους και παρθένοι ανέραστοι. Τι είναι αυτό που κάνει έναν άντρα να θέλει να γίνει άγαμος κληρικός; Υπάρχουν κάποιες εξηγήσεις του φαινομένου, μερικές είναι πολύ αυστηρές και άδικες. Το ράσο λένε, αποτελεί καλό επαγγελματικό καταφύγιο και κρυψώνα συνηθειών, που ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος και το περιβάλλον του, που κι αυτοί κατηγορήθηκαν γι’αυτές,  αποκαλούσαν με αγοραίο τρόπο «κουσούρια», «παρδαλότητες», «βενζίνη που μπαίνει από την εξάτμιση». Προσωπικά συντάσσομαι με φανατισμό με την άποψη που διακίνησε, μέσω του περιοδικού του φίλου του, του «αγανακτισμένου» κ.Τράγκα, στο προεκλογικό τεύχος του ‘Crash’ (Iούνιος 2012), ο νοήμων κ.Τσίπρας για τον επίσης φίλο του τον ιερό Ιερώνυμο. Φοράνε οι καλογεροπαπάδες το ράσο για να μπορούν να μελετούν απερίσπαστοι. Φως φανάρι, μελέτη χωρίς ράσο δεν γίνεται. Φαντασθείτε πόσο πιο προχωρημένοι στη σκέψη θα ήταν οι μεγάλοι φιλόσοφοι και επιστήμονες, αν απείχαν από τη συνουσία. Αυτή η ανακάλυψη του κ.Τσίπρα, αυτοχρισμένου Αποκρισάριου της Εκκλησίας στην Κροατία, πρέπει να γραφτεί με χρυσόσκονη πάνω στους διάσημους όρχεις του συμβούλου του, του Σλοβένου φιλόσοφου, ή στα οπίσθια της Ναόμι Κάμπελ, τα οποία προφανέστατα απασχολούν την πολιτική του σκέψη απείρως περισσότερο από τα βιβλία της Ναόμι Κλάιν.
—–Αφού λοιπόν λύσαμε με επιστημονικό τρόπο το γόρδιο δεσμό των αιτίων της καλογερικής παρθενίας, μιας παρθενίας που έχει ανάλογο αξιακό φορτίο με αυτές της Ίσιδας ή της ασσυριακής θεάς Ινάννας, θέλω να διερευνήσουμε μαζί αν αυτή η αγαμία προκαλεί μισογυνισμό. Το ερώτημα με απασχόλησε, εξ αιτίας των δυο κρουσμάτων φραστικής επίθεσης δυο παρθένων επισκόπων, του ιερού Ιερώνυμου και του μελίρρυτου Αμβρόσιου, σε δυο βουλευτίνες της Αριστεράς. Προσωπικά τα θεωρώ και τα δυο σαν εκδήλωση μισογυνισμού και εξηγώ το γιατί. Ο κ.Ιερώνυμος δεν επιτέθηκε ποτέ έτσι σε άντρα βουλευτή, ούτε ακόμη και στο σατανιστή Καιάδα, ή στο χυδαιολόγο Παναγιώταρο, ή στον Ουρητή Παππά, θαυμαστή του ναζιστή δολοφόνου βασανιστή και παιδεραστή Στράιχερ, που κατηγόρησε μάλιστα και κληρικούς για οθωμανικές συνήθειες (;) ή στον ευλογημένο από τον Αρχιεπίσκοπο εωσφοριστή Μιχαλολιάκο (τ.βομβιστή) του ροζ φοροπαράδεισου New Dream, που προσβάλλουν καίρια την Εκκλησία εμφανιζόμενοι ως πιστοί ή ως μπράβοι του θεού της. Ο κ.Αμβρόσιος, έχει βρίσει κατά καιρούς πολύ κόσμο καθ’έξιν, αλλά στην περίπτωσή που θα αναφερθώ ξεπέρασε νομίζω σε κακοήθεια ακόμη και τον εαυτό του. Θέλω να διευκρινίσω πως με κανένα τρόπο δεν θέλω να συσχετίσω τον εικαζόμενο μισογυνισμό των δυο ιερών ανδρών με τη διαδεδομένη ιερατική ομοφυλοφιλία. Αυτά τα δυο δεν συσχετίζονται υποχρεωτικά. Οι περισσότεροι  μισογύνηδες δεν είναι ομοφυλόφιλοι, το πιθανότερο είναι να είναι παντρεμένοι. Ο Ευρυπίδης για παράδειγμα, κατηγορήθηκε από πολλούς για μισογυνισμό, μάλιστα ο στωικός Αντίπατρος της Ταρσού στην «Περί Γάμου» πραγματεία του λέει πως ο Ευρυπίδης καλλιέργησε «την μισογυνίαν εν τω γράφειν», αλλά ο Σοφοκλής παρατήρησε πολύ εύστοχα γι’αυτόν πως δεν ήταν μισογύνης στο κρεβάτι του.
—–Δεν πάει καιρός που ο αρχιεπίσκοπος επιτέθηκε στην κα Ρεπούση της ΔΗΜΑΡ, με φρασεολογία μπακάλη, υπερασπιζόμενος των προσηλυτισμό ανήλικων στα σχολεία, μέσω της παρωδίας του ομαδικού αναγκαστικού εκκλησιασμού, στον οποίο έμμεσα υποχρεώνονται και παιδιά ταλαίπωρων γονιών, που δεν ξέρουν τα δικαιώματά τους, καθώς και μεταναστόπουλα που φοβούνται να αρνηθούν να συμμετάσχουν: «Κυρά μου ποια είσαι εσύ που θα βγάλεις εγκύκλιο και θα αποφασίσεις ότι δε θα εκκλησιάζονται τα παιδιά». Ο μυστακοφόρος με την κοψιά του παλιού Θεολόγου Γυμνασιάρχη κ.Φώτης Φανούρης Κουβέλης, που έδωσε θρησκευτικό όρκο στη Βουλή, όχι μόνο δεν υπερασπίστηκε την πολύπαθη βουλευτίνα του, αλλά πρόσφατα συναγωνίστηκε τον κ.Τσίπρα σε φτηνιάρικες κολακείες για τον Αρχιεπίσκοπο.
—–Το δεύτερο κρούσμα αφορά τον προσωπικό ιεροκήρυκα (με το στανιό) και ταυτόχρονα και υβριστή του κ.Τσίπρα, το γνωστό μητροπολίτη της Βοστίτσας Θανάση Λενή. Εδώ εκτοξεύτηκε ολόκληρος Βουραϊκός και Σελινούς από χολή,  τέτοια που ξέρουν να εκκρίνουν μόνο οι καλόγεροι και αυτό γιατί η κα Κανελλοπούλου τόλμησε και έσπασε την επίσημη ιερή Ομερτά του κόμματος της και άσκησε σκληρή κριτική σε μητροπολίτη, φέρνοντας σε πολύ δύσκολη θέση τον αρχηγό της, που έχει μόνο καλά λόγια να πει για την Εκκλησία και για τα αφεντικά της. Ενδεικτικά για το εύρος της αριστερής Ομερτά, σημειώνω πως τρεις βουλευτές έχει εκλέξει η επαναστατική ΚΟΕ του ΣΥΡΙΖΑ και οι τρεις συναγωνίζονται ποιος θα βρεθεί πιο κοντά στην Εκκλησία. Ο κ.Δ.Κοδέλας της Αργολίδας υποκλίνεται και φιλάει χέρια παπάδων, ακόμη και μπροστά σε μαθητές! Ο κ. Β.Κυριακάκης  της Φθιώτιδας κάνει πως δεν ξέρει το φιλοχρυσαυγίτικο κήρυγμα του τοπικού μητροπολίτη ‘Σκελετού Βησσαρίωνα και Μαστών Αθανασίας του Αιγάλεω’, κ.Νίκου Πρωτοπαπά. Ο κ. Β. Χατζηλάμπρου της Αχαϊας δεν έχει βρει να πει μια κουβέντα κατά του Αμβρόσιου, ούτε όταν αυτός βρίζει τόσο αχάριστα το δουλικό αρχηγό του, ούτε όταν περιλούζει τη συντρόφισσά του την Μαρία Κανελλοπούλου. Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία πως αν αυτό το μαοϊκό ανθυποκομματίδιο καταλάμβανε με Επανάσταση την εξουσία, θα πέρναγε από λεπίδι τον κλήρο και εμένα μαζί, που θα αναγκαζόμουν να υπερασπιστώ τα δικαιώματα των παπάδων. Όμως στο χώρο της Άκρας Αριστεράς η επαναστατική υποκρισία συναγωνίζεται τη θρησκευτική. Είπε λοιπόν για τη βουλευτίνα με τα περίεργα ελληνικά του, ο υμνητής του Ντερτιλή, που νόμιζε ότι ο Κολοκοτρώνης πέθανε στη φυλακή: «Συλλαμβάνεται, ότι διακατέχεται από φασιστική νοοτροπία! … Που ανήκει άραγε; Μήπως στο σύστημα «αποφασίσαμε και διατάζουμε»;…Με την νοοτροπία σας αποδεικνύετε, ότι είσθε μια σχέτη (sic)  φασίστρια! ….Κυρία Κανελλοπούλου, λίγη σεμνότης και λίγη ντροπή σας χρειάζονται! Αποτελούν στολίδι για την γυναίκα! …. Καθήστε, λοιπόν, κυρία μου, στ’ αυγά σας! … Εάν δεν ήμουνα Ιεράρχης, θα σας έλεγα το λαϊκό ρητό «κυττάξτε τη στραβομάρα σας». Αλλά ως Ιεράρχης δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτή την ορολογία! Επαναλαμβάνω: Καθήστε στ’αυγά σας!… Σας επαναλαμβάνω, ότι το Νομοσχέδιο κατά του ρατσισμού και της ξενοφοβίας είναι το πιο αισχρό και το πιο απολυταρχικό νομοσχέδιο, που πέρασε ποτέ από την Ελληνική Βουλή! Πρέπει να ντρέπεσθε, διότι το υποστηρίζετε! Αγαπητή μου Κυρία Κανελλοπούλου, περαστικά σας! …».
—–Βρήκε και κάνει ο Θανάσης Λενής, το πνευματικό τέκνο του γνωστού Καλλίνικου. Όταν τον προσκυνάει ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, πώς να ξεσηκωθεί ο φτωχός χωρικός των Καλαβρύτων; Τι μάθημα έδωσε ο κ.Τσίπρας στο λαό; Να σκύβει το κεφάλι και να υπακούει στις διαταγές των χουντικών δεσποτάδων. Πολλούς άνδρες ανέφερα σε αυτήν την ιστορία, αλλά νομίζω πως θα μπορούσε εδώ να επαναληφθεί για τη Μαρία Κανελλοπούλου της Αχαϊας, αυτό που είπε κατά τον Ηρόδοτο ο Ξέρξης για την Αρτεμισία της Αλικαρνασσού: «οι μεν άνδρες γεγόνασί μοι γυναίκες, αι δε γυναίκες άνδρες».

ΥΓ
—–Ο ανεξίθρησκος, δημοκρατικός Αρχιεπίσκοπος Τσίπρα, Κουβέλη, Λαυρεντιάδη και Κυριακίδη, που καυχιόταν ότι έκλεισε στην περιοχή Ελαιώνας του Άρματος Θηβών το κτιριακό συγκρότημα των Χριστιανών Μαρτύρων του Ιεχωβά, το οποίο συκοφαντούσε ως «διεθνές κέντρο εξαρτώμενο από ύποπτους χώρους με εχθρικούς σκοπούς κατά της πατρίδος και της πίστεώς μας».

—–Έτσι έμειναν εκεί αμόλυντοι οι Ορθόδοξοι κάτοικοί του που φέρονται ότι επιδόθηκαν απερίσπαστοι στο σπορ της απάτης. Το χωριό με τις Πόρσε Καγιέν, με τις Φερράρι και με τα πλαστά τιμολόγια ύψους 170 εκατ. ευρώ που λέγεται πως έκαναν πολλές δεκάδες οικογένειες αγροτών πλουσιότερες.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

25 Responses to Επίσκοποι κατά αριστερών βουλευτίνων

  1. Ο/Η Toυ κώλου λέει:

    Ιερώνυμος: Επισκέφθηκα τον Λαυρεντιάδη γιατί «έχει συμπαρασταθεί στην Εκκλησία»

    27.12.2012 15:01

    Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είδε πράγματι τον Λαυρέντη Λαυρεντιάδη στις φυλακές Κορυδαλλού και του εξέφρασε τη συμπαράστασή του για την περιπέτεια που περνά, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος τύπου της Αρχιεπισκοπής Χάρης Κονιδάρης.

    Ο κ. Κονιδάρης, μιλώντας στο Realfm, ανέφερε ότι φέτος ο Αρχιεπίσκοπος επισκέφτηκε τις φυλακές Κορυδαλλού, όπως κάνει κάθε χρόνο με ιδρύματα που επισκέπτεται και στο πλαίσιο αυτό είδε και τον κ. Λαυρεντιάδη. Kι αυτό γιατί, όπως είπε, «ο κ. Λαυρεντιάδης, έχει συμπαρασταθεί με όλες του τις δυνάμεις στο παρελθόν, στην εκκλησία».

    «Ραντεβού, δεν είχε με τον κ. Λαυρεντιάδη», είπε ο κ. Κονιδάρης, «αλλά θεώρησε ανθρώπινο, να του εκφράσει τη συμπαράστασή του για τη δοκιμασία που περνά, αυτές τις Άγιες ημέρες».

    Πηγή: Ιερώνυμος: Επισκέφθηκα τον Λαυρεντιάδη γιατί «έχει συμπαρασταθεί στην Εκκλησία» | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/83336#ixzz2UT6hk1s7

  2. Ο/Η Toυ κώλου λέει:

    Tα πρόβατα του ποιμένος

    http://ellinikiafipnisis.blogspot.gr/2013/05/blog-post_6209.html

    ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΙΣΗ

    Ψήφισμα Ιερέων Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας για το «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο

    Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013 | 10:25:00 μ.μ.
    Συγκεντρωθήκαμε σήμερα Δευτέρα 20.05.2013, και ώρα 11.00 πμ, στα πλαίσια της εκτάκτου ιερατικής μας συνάξεως, στο Κέντρο Νεότητος της Ιεράς Μητροπόλεώς μας «ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» και αφού ενημερωθήκαμε λεπτομερώς από τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας, Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο διά το σχέδιο Νόμου κατά του ρατσισμού, το οποίο έχει κατατεθεί στην Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής και τις επόμενες μέρες πρόκειται να ψηφιστεί και να ισχύσει ως Νόμος του Κράτους , ομοφώνως αποφασίσαμε να εκδώσουμε το παρακατω ψήφισμα:

    Όλοι οι ιερείς είμεθα αντίθετοι και σαφώς καταδικάζουμε οποιαδήποτε μορφή ρατσισμού, η οποία στρέφεται κατά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσβάλλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ελευθερία .

    Ωστόσο, το σχετικό Νομοσχέδιο κατά του ρατσισμού, όπως είναι μέχρι αυτή τη στιγμή διατυπωμένο, επιχειρεί στο όνομα του πολέμου κατά του ρατσισμού να φιμώσει την ελευθερία της σκέψεως και του λόγου.

    Απαγορεύει σε οποιονδήποτε Έλληνα πολίτη να εκφράσει ελεύθερα και δημόσια την άποψή του προκειμένου να στηλιτεύσει εκφυλιστικά κοινωνικά, όπως η πορνεία, η ομοφυλοφιλία, η εμπορία ναρκωτικών, θρησκευτικά, όπως είναι η αίρεση του Χιλιασμού, η Μασωνία, ο ισλαμικός νόμος της σαρία, στο όνομα του οποίου κατασφάζονται σήμερα οι αραβικοί χριστιανικοί πληθυσμοί της Μέσης Ανατολής, καθώς και πολιτικά φαινόμενα που έχουν άμεση σχέση με την ηθική και την απονομή του δικαίου, ενοχοποιώντας το νομοσχέδιο αυτό ακόμα και την πρόθεση κάποιου να εκφέρει μία απλή γνώμη για τα ανωτέρω φαινόμενα εναντίον ομάδων ή ατόμων που με την στάση τους προσβάλλουν την δημοσία αιδώ. Με αποτέλεσμα αφ ενός μεν, να παραβιάζεται η ελευθερία του λόγου, που σαφώς προβλέπεται από το Σύνταγμα, και αφ ετέρου να νομιμοποιούνται σαφώς τα ανωτέρω παθολογικά φαινόμενα, που ουσιαστικά εκμηδενίζουν και αφανίζουν την ηθική, εθνική και θρησκευτική υπόσταση του έθνους μας.

    Παράλληλα, επιχειρείται ουσιαστικά η φίμωση της Εκκλησίας, καθώς εμείς οι φορείς της δεν θα μπορούμε πλέον να ενημερώνουμε ελεύθερα, από τον άμβωνα ,τον πιστό λαό για καταστάσεις που σαφώς έρχονται σε αντίθεση με τον ευαγγελικό λόγο. Αφήνοντας ελεύθερες τις κάθες είδους αιρέσεις να λυμαίνονται τις ψυχές των χριστεπωνύμου πληρώματος.

    Αισθανόμεθα ως διάκονοι του λόγου του Θεού, ότι καταργούμεθα και ασφυκτικά πιεζόμεθα προς μία αφωνία και απραξία.

    Κατόπιν τούτων εντόνως διαμαρτυρόμεθα και ομοφώνως απαιτούμε, εκφράζοντες, πιστεύουμε , και το πνεύμα κάθε ελευθέρου προσώπου, την απόσυρση του Νομοσχεδίου κατά του ρατσισμού, στην μορφή που σήμερα τα όργανα της Πολιτείας επιχειρούν να το επιβάλλουν στο δημοκρατικό λαό μας.

    Αποφασίζουμε ότι:

    Α. Συμφωνούμε απολύτως με το σχετικό άρθρο που ανήρτησε στην προσωπική του ιστοσελίδα ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας , τον οποίο και στηρίζουμε στην προσπάθειά του να αποτελέσει μία μοναδική φωνή διαμαρτυρίας στο χώρο της Ελλαδικής Εκκλησίας

    Β. Θα ενημερώσουμε το πιστό λαό για το Νομοσχέδιο αυτό και τις τραγικές επιπτώσεις του στη ζωή μας. Προς περαιτέρω αφύπνισή του θα χτυπήσουν πένθιμα οι καμπάνες των Εκκλησιών για τρεις ημέρες, από 12.00-12.15 το μεσημέρι κατά την διάρκεια συζήτησης του Ν/Σ.

    Γ. Θα εντείνουμε τον αγώνα μας σε περίπτωση που το σχετικό Νομοσχέδιο δεν αποσυρθεί και ψηφιστεί.

    Δ. Το παρόν Ψήφισμα να δημοσιευθεί στα ΜΜΕ.

    Ε. Να επιδοθεί στην Ιερά Σύνοδο, την Βουλή και το Μέγαρο Μαξίμου

    ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

  3. Ο/Η Ιάκωβος Παλαιολόγος λέει:

    Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία πως αν αυτό το μαοϊκό ανθυποκομματίδιο καταλάμβανε με Επανάσταση την εξουσία, θα πέρναγε από λεπίδι τον κλήρο και εμένα μαζί, που θα αναγκαζόμουν να υπερασπιστώ τα δικαιώματα των παπάδων.

    τόσο ρομαντικό πλην όμως αληθινό…

  4. Ο/Η Ρόζα η κόκκινη λέει:

    Για να δούμε σήμερα με το αντιρατσιστικό.
    Ο Φώτης και ο Ρουπακιώτης θα αναμετρηθούν με τις κρυπτείες των Μπαλτάκων και των Κασιδιάριδων και θα φερθούν δημοκρατικά, αριστερά και αντρίκια ή θα αποδείξουν πως είναι κότες λειράτες.

  5. Ο/Η Nτένης ο τρομερός λέει:

    http://agrimologos.com/2013/05/27/27-5-13/

    Πλούταρχος-Notis-Γαϊτάνος, τρία καθαρόαιμα άτια

    27/05/2013

    Το «Τρίο Ελενίκ» (Πλούταρχος-Notis-Γαϊτάνος) βγάζει δίσκο!

    φωτο Νίκου Ζαχαριάδη στο protagon.gr

    Ένα νέο μουσικό συγκρότημα που προέκυψε από τη συνεργασία τριών καταξιωμένων μουσικών, με κοινή ιδεολογία και κοινή αισθητική, κάνει αυτές τις μέρες το πρώτο του δισκογραφικό βήμα, με ένα νέο μουσικό είδος: Τα «Αρχοντοχρυσαυγίτικα»

    Οι τρείς καλλιτέχνες, που ένιωσαν σχεδόν ταυτόχρονα τη βία της δημοκρατίας να τους πληγώνει και να τους προδίδει, (αφού αυτή η περίφημη Δημοκρατία, οδήγησε τον αθώο λαό στην φτώχεια και τον υποχρέωσε να ζητάει ακόμα και απόδειξη για την κατανάλωση στα μαγαζιά), θέλησαν να ενώσουν τη φωνή τους και να τραγουδήσουν για τη χώρα τους όπως την ονειρεύονται.

    Γι’ αυτό και τα τραγούδια τους τα χαρακτηρίζει η νοσταλγία για μια άλλη, τίμια και καθαρή Ελλάδα: Την Ελλάδα του μόχθου, της αξιοπρέπειας και της υπερηφάνειας, όπου οι Έλληνες πατριώτες, καλλιεργούσαν μόνοι τους τα γαρύφαλα που πετούσαν κάθε βράδυ στα μαγαζιά όπου πήγαιναν μετα τη δουλειά για να ξαποστάσουν. Όπου κανένας ΣΔΟΕ δεν έλεγχε αν το σκάφος που έχεις δηλώσει επαγγελματικό, είναι όντως επαγγελματικό. Και όπου οι μαύροι που πουλάνε τα παράνομα CD, εκτελούνται επι τόπου, από ειδικά τάγματα εφόδου.

    Ορισμένοι ενδεικτικοί τίτλοι από τα τραγούδια του δίσκου: «Ο Καλύτερος Ναζί», «Αχ Κομμούνι μου», «Του Χρυσαυγίτη η Μαχαιριά», «Ω Γλυκύ μου Bear», κοκ.

    Στην πραγματικότητα τα «Αρχοντοχρυσαυγίτικα», αποτελούν το ορόσημο για το ξεκίνημα μιας νέας μουσικής σχολής. Έχοντας «δανειστεί» στοιχεία από τα «τριο» του παλιού ελληνικού κινηματογράφου (Τρίο Κιτάρα, Τρίο Ατενέ, Τρίο Κορτεζίνο, κοκ), ξαναφέρνουν στη μόδα τον παλιό εθνικό ρομαντισμό και τη νοσταλγία για τις εποχές του χρηματιστηρίου και της πατριωτικής ανάτασης μέσα από τα γαρύφαλλα.

    Ήδη έχουν κλείσει περιοδείες για όλο το καλοκαίρι στις γορτές της Νεολαίας της Χρυσής Αυγής σε όλη την Ελλάδα ενω θα συμμετάσχουν και στις γιορτές «Μαχαίρωμα του 14χρονου». Το ετήσιο φεστιβάλ δηλαδή που γίνεται για να αποδείξει ότι όλα είναι μια συνομωσία του διεφθαρμένου πολιτικού κατεστημένου που θέλει να απομακρύνει τους Έλληνες από τις αγαπημένες τους παραδόσεις: Τα σκυλάδικα, τη βία στους πιο αδύνατους και τα ουίσκυ μπόμπα.

    (Σημείωση: Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα)

    ©Νίκος Ζαχαριάδης στο Protagon

  6. Ο/Η Ψηλά Αλώνια λέει:

    Ο Βουλευτής της ΚΟΕ να τα βάλει με τον Αμβρόσιο;
    Τρελαθήκατε; Να στενοχωρήσει τον πιστό λαό τα προβατάκια του μεγαλοδέσποτα;

    Ο λαός του λαού για τον λαό υπέρ του λαού ζήτω ο λαός τα πάντα δια το λαόν γνωρίζει ο λαός ακούστε τη φωνή του λαού, ο λαός μπροστά ότι θέλει ο λαός πιστεύομεν εις την λαοκρατίαν του Μάο και της χήρας του Μάο.

    Προφητικός ο Χατζηλάμπρου.
    Έχει πέσει μέσα στις προβλέψεις του.

    http://www.dete.gr/news.php?article_id=90073

    Βασίλης Χατζηλάμπρου: Να έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του λαού μας

    Δευτ. 30 Απριλίου 2012, 18:11

    Ζούμε κάτι μεγάλο.
    Ο λαός ετοιμάζεται να μας ξαφνιάσει θετικά. Η λογική των έτοιμων «σχημάτων» δεν χωρά στις τροποποιήσεις που θα συντελεστούν στις 6 του Μάη. Η αριστερά οφείλει να σταθεί στο ύψος των απαιτήσεων και να ανταποκριθεί σ’ ένα σύνθετο περιβάλλον. Να αξιοποιήσει όχι απλώς το όποιο ποσοστό της, αλλά τη δύναμη του λαού και τις τροποποιήσεις που αυτή φέρνει όταν είναι στο προσκήνιο. Η αριστερά οφείλει να εμπιστευτεί τον λαό και να τον βοηθήσει να οργανωθεί.
    Ο λαός έδειξε πως μπορεί να ξεπερνά τα όρια που του βάζουν, να ανοίγει νέα μέτωπα. Η επαφή με τον κόσμο αυτή την περίοδο, και ιδιαίτερα με όσους αγωνίστηκαν και βρέθηκαν στους δρόμους, δείχνει ωριμότητα. Ο κόσμος υποστηρίζει τον ΣΥΡΙΖΑ, γνωρίζοντας πως η δύναμή του θα φέρει αλλαγές και στην αριστερά. Το ενωτικό κάλεσμα έχει δύναμη. Μπορεί να υπάρξει ένα μεγάλο προχώρημα στη διαδρομή του αγώνα ενάντια στην τρόικα (ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ) και τις κυβερνήσεις που την υπηρετούν. Μπορεί να ανοίξει ο δρόμος για αλλαγές. Να συγκεντρωθούν δυνάμεις στα νέα μεγάλα διλήμματα, που θα αφήσουν στο περιθώριο όσους θέλουν να τα αγνοήσουν. Στο νέο σκηνικό, μετά τις 6 Μάη, δεν θα υπάρχει χώρος για κανένα κόμμα -είτε έχει μικρό είτε μεγάλο ποσοστό- που δεν θα απαντά στα καίρια ερωτήματα επιβίωσης του λαού.
    Ο κόσμος δεν φοβάται. Όσο αυτή η διαπίστωση επιβεβαιώνεται, τόσο περισσότερο δίνει θάρρος και αποτελεί δύναμη για συνέχιση του αγώνα.
    Η επόμενη μέρα των εκλογών θα σηματοδοτήσει ένα άλλο σκηνικό για όλους μας. Να έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του λαού μας. Να κουραστούμε για τη μεγάλη αλλαγή που δείχνει να συντελείται στη συνείδηση και στάση του κόσμου. Τα μηνύματα δείχνουν ότι θα δημιουργηθούν αλυσιδωτές τροποποιήσεις. Να είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε.

    Βασίλης Χατζηλάμπρου, υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Αχαΐα

    • Ο/Η Πας παις...Πατρινός... λέει:

      ***»»»Τα μηνύματα δείχνουν ότι θα δημιουργηθούν αλυσιδωτές τροποποιήσεις»»»,

      στα ελληνικά ο Χατζηλάμπρου της ΚΟΕ παραβγαίνει στον Αμβρόσιο

    • Ο/Η Po λέει:

      Αυτός που βασίζεται κι έχει τόση εμπιστοσύνη στον… αγέρωχο λαό;
      Μήπως ξέρει κάτι που εμείς δεν μυριζόμαστε;

      «Ο λαός έδειξε πως μπορεί να ξεπερνά τα όρια που του βάζουν, να ανοίγει νέα μέτωπα…»
      Καλέ, που-πότε-ποιος;

  7. Ο/Η Eίλωτας μετανάστης λέει:

    Η “Κρυπτεία” του κυρίου Γενικού

    ΤΙ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΕ ΤΟΝ Π. ΜΠΑΛΤΑΚΟ;

    Γράφει ο ΙΟΣ

    Δεν είναι μόνο η μανιάτικη καταγωγή που ενώνει τον συνεργάτη του πρωθυπουργού Π. Μπαλτάκο με τον χρυσαυγίτη Ν. Μιχαλολιάκο. Τους συνδέει και η λατρεία ενός δολοφονικού εθίμου της αρχαίας Σπάρτης που ο ένας το υμνεί και ο άλλος το εφαρμόζει

    H συνέχεια εδώ:
    http://www.efsyn.gr/?p=54003

    Την κρυπτεία υμνεί και ο Κασιδιάρης. Χρυσή Αυγή και τρομοκρατία: Η αναβίωση της «Κρυπτείας» από τον Ηλία Κασιδιάρη
    http://jungle-report.blogspot.gr/2012/05/blog-post_15.html

    Και αναμένουμε τη στιγμή της μεγάλης αντεπίθεσης, βαδίζοντας στα χνάρια της αρχαίας Κρυπτείας, που έπληττε αθόρυβα, μέσα στο απόλυτο σκότος και τη σιωπή, τους εσωτερικούς εχθρούς της πόλεως».

    Το απόσπασμα αυτό είναι από εκδήλωση απείρου αισθητικού κάλλους της Χ.Α. στις Θερμοπύλες, τον Ιούλιο του 2008, εις μνήμην του Λεωνίδα και της γνωστής μάχης. Θα αφήσουμε εκτός την απορία του τι κοινό υπάρχει ανάμεσα στους αρχαίους τριακόσιους και τους σύγχρονους γερμανοτσολιάδες. Θα αφήσουμε και το ότι η γυναικεία παρουσία περιορίζεται σε 2-3 φουκαριάρες πίσω-πίσω βεβαίως (οι άλλες μάλλον θα βρίσκονταν στην κουζίνα για να μαγειρέψουν μέλανα ζωμό), και θα εστιάσουμε στο τι ήταν η Κρυπτεία.

  8. Ο/Η Δεξιός λέει:

    Tα σχόλια δεν τα κόπιαρα, ξέρω πως θα μου τα σβήσετε, αλλά το κομμάτι έχει πηγή σοβαρή, όχι τον Στόχο, πρώτα πρώτα το Πρώτο Θέμα και το the best της Πάτρας.

    Δεν δικαιούσαστε να το αγνοήσετε

    http://www.stoxos.gr/2011/08/blog-post_6447.html

    23/8/11

    ΩΠ! ΤΣΙΜΠΗΣΑΜΕ ΛΑΒΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ!!!

    1:41 μ.μ. ΣΤΟΧΟΣ 5 σχολια

    Λαυράκι τσιμπήσαμε από το dexiextrem για τον Ζακύνθου Χρυσόστομο…

    Γιατί παραιτήθηκε τώρα ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος;

    Με δεδομένη την πορεία του, με τις συνεχείς πύρινες δηλώσεις για τα πολιτικά δρώμενα αλλά και τις παλιότερες επιθέσεις του στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλου, δύσκολα κανείς βλέπει έναν μητροπολίτη που θα παραιτούνταν μόνο επειδή «το αξίωμα δεν πρέπει να είναι ισόβιο».

    Η παραίτησή του έρχεται εν μέσω των γνωστών σκανδάλων με τις εγκληματικές οργανώσεις που πουλούσαν προστασία και εμπορεύονταν ναρκωτικά και η οποία ταλανίζει την κοινωνία της Ζακύνθου.

    Όπως είχε αποκαλύψει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» μέρος των κατοίκων του νησιού συζητούσε μήνες τώρα τη σχέση που είχαν κάποιοι εκ των κατηγορούμενων κακοποιών με τον κ. Χρυσόστομο.

    Το ζήτημα γινόταν όλο και πιο πιεστικό ενώ υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να ζητηθούν από τον μητροπολίτη διευκρινίσεις σχετικά με τις σχέσεις που διατηρούσε με κάποια μέλη της σπείρας.

    Υπενθυμίζουμε ότι οι δύο σπείρες νονών με εμπλοκή του λιμενάρχη Ζακύνθου εξαρθρώθηκαν πρόσφατα από την υποδιεύθυνση αντιμετώπισης οργανωμένου εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής, ενώ δρούσαν τουλάχιστον επί μια τριετία. (thebest.gr)

    http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/85282

    http://el-democracy.blogspot.gr/2011/08/blog-post_6628.html

  9. Ο/Η Σελινούς λέει:

    Mαρία Κανελλοπούλου

    Αποκάλεσε τον Μητροπολίτη Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιο image maker της Χρυσής Αυγής, με αφορμή το μήνυμά του στα εγκαίνια των γραφείων της Χρυσής Αυγής στο Αίγιο.

    «Εμείς θα επιμείνουμε, ξαναθυμίζοντας σε αυτόν και τους ομοϊδεάτες του ότι αμείβεται με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων ως ανώτερος κληρικός και όχι για να ασκεί καθήκοντα »image maker» της νεοναζιστικής συμμορίας.

    Γι’ αυτό και πολεμάμε τον σκοταδισμό του, όσο και τον σκοταδισμό των νεοναζί φίλων του, στα Καλάβρυτα, στην Αιγιαλεία και παντού όπου ο ναζισμός άφησε νεκρούς, αποκαΐδια, ξεκληρισμένες οικογένειες, ορφανά παιδιά και κυρίως μνήμες που δεν πρέπει να σβήσουν» έλεγε στην ανακοίνωσή της.

    Ο Αμβρόσιος:

    «Δεν καταδεχόμεθα να απαντήσουμε στην κυρία Κανελλοπούλου, καθ’ όσον «κουφού καμπάνα κι΄ αν χτυπάς, τυφλόν κι αν θυμιατίζεις και μεθυσμένον κι αν κερνάς, όλα χαμένα πάνε» απάντησε ο Μητροπολίτης τον Οκτώβριο του 2012

    Μένει στον Σταθμό Λαρίσης

    Εχει συνειδητά επιλέξει να διαμένει στο κέντρο της πρωτεύουσας και, συγκεκριμένα, κοντά στον Σταθμό Λαρίσης, στον Αγιο Παντελεήμονα, όπου η κλίμακα της εγκληματικότητας βρίσκεται στο ζενίθ. Στοχοποιημένη από τους φασίστες όπως λέει, δέχεται φραστικές επιθέσεις, χυδαίες, για τη στάση της κατά των επιθέσεων σε μετανάστες. Για τη στάση της αστυνομίας στο Α.Τ. της περιοχής τονίζει ότι, «ενώ γίνονται επιθέσεις εναντίον μεταναστών, αντί να πιαστούν αυτοί που κάνουν τις επιθέσεις, βρίσκονται οι ίδιοι οι πρόσφυγες στο τμήμα να απολογούνται γιατί δεν έχουν χαρτιά.»

    Μάλιστα, όπως υποστηρίζει, όποτε περνάει μπροστά από το Α.Τ. δέχεται φραστικές επιθέσεις με λέξεις όπως «ουστ» κτλ. Η ηθοποιός και βουλευτής περιγράφει μία από τις επιθέσεις που δέχτηκε έξω από το σπίτι της από παρέα στην οποία ήταν άτομα με μέσο όρο ηλικίας στα 30, μία γυναίκα και ένα παιδί περίπου 15 ετών.

    Η κ. Κανελλοποούλου κάνει λόγο για «χείμαρρο υβριστικών επιθέσεων». «Στο συνοδό μου, όταν τους κοίταξε είπαν επιθετικά «έλα, έλα». Ήταν φριχτό αυτό το πράγμα… Αυτό που διάβαζα στα πρόσωπα τους είναι «δεν φοβόμαστε τίποτα, κανένας δεν θα μας τιμωρήσει».

    Και το πιο σοκαριστικό, όπως λέει είναι, ότι οι γείτονες της την επόμενη ημέρα της έλεγαν «θέλαμε να σε βοηθήσουμε αλλά φοβόμαστε». Λέει χαρακτηριστικά ότι φίλος της καταστηματάρχης, της είπε «Μαρία, μην περνάς από το μαγαζί γιατί έχω στοχοποιηθεί». «Αυτή είναι η πραγματικότητα που βιώνω εγώ στον Άγ. Παντελεήμονα. Ο Αγ. Παντελεήμονας είναι πια ένα άβατο», σημειώνει η κ. Κανελλοπούλου.

    Και δίνει τη δική της εξήγηση για την άνοδο της εγκληματικότητας στην περιοχή:

    «Ξέρετε πως προέκυψε το έγκλημα στην περιοχή; Οι νοικοκυραίοι, νεόπλουτοι Έλληνες ήταν αυτοί που εγκατέλειψαν την άλλοτε πανέμορφη περιοχή, για να πραγματοποιήσουν το όνειρο της sic μεζονέτας στα Βόρεια και στα Νότια. Το έγκλημα γεννιέται εκεί που υπάρχει εγκατάλειψη και φτώχεια. Επίσης, το έγκλημα δεν έχει ένα πρόσωπο. Έχει πολλά και τα τελευταία χρόνια το πιο άγριο πρόσωπό του είναι τα εγκλήματα των νεοναζιστικών συμμοριών της Χρυσής Αυγής, που σπάνε μαγαζιά, μαχαιρώνουν και δολοφονούν!

    Ο Ρούσβελτ είχε πει ότι «αυτό που φοβίζει πιο πολύ είναι ο φόβος». Δεν συμφιλιώνεσαι με τον φόβο. Ή τον χτυπάς μέσα από τη δράση στη γειτονιά, μέσα από τη συλλογική ζωή και την απαίτηση από την Πολιτεία να εξασφαλίσει τη ζωή του καθενός, μαύρου, άσπρου και κίτρινου, ή σε καταπίνει ολόκληρο. Ο φόβος για τους Αριστερούς είναι εχθρός και όχι κάτι διαχειρίσιμο. Όπως λέει και ο ποιητής, «πιο πολύ απ’ όλους φοβάμαι τους φοβισμένους».

    http://www.iefimerida.gr

  10. Παράθεμα: Επίσκοποι κατά αριστερών βουλευτίνων | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crockorozistas

  11. Ο/Η Ευγένιος λέει:

    Tούρκικο υπουργείο εξωτερικών μόλις χθές:
    http://www.mfa.gov.tr/no_-150_-25-may-2013_-press-release-concerning-activities-organized-in-greece-under-the-banner-_pontian-genocide-memorial-day_.en.mfa
    No: 150, 25 May 2013, Press Release Regarding Activities Organized in Greece Under the Banner “Pontian Genocide Memorial Day”

    The common history of Turks and Greeks was again distorted this year, as in previous years, during the so called “Pontian Genocide Memorial Day” activities organized in May by certain circles in Greece, disregarding completely the scientific, moral and legal aspects of the issue. We condemn this frame of mind encouraged by the Law adopted by the Greek Parliament on 24 February 1994 and reject these allegations which poison Turkish-Greek friendship. We hope that peaceful and right-minded endevours in Greece will overcome such hostile efforts and defeat racist initiatives which attempt to produce animosity from history.

    «Certain circles in Greece». Εννοεί μάλλον αυτούς τους κύκλους -το ελληνικό κοινοβούλιο σχεδόν ολόκληρο δηλαδή, (ΣΧΕΔΟΝ) που το 1994 ψήφησε το συγκεκριμένο νόμο «Δικαίωμα στην μνήμη για την ποντιακή γενοκτονία» που ενθαρρύνει τέτοιες ρατσιστικές (όπως τελείως ξεδιάντροπα χαρακτηρίζει) τις όποιες εκδηλώσεις μνήμης. Χωρίς σχόλια κύριοι………….ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ. Έλα πάμε για μια καμιά βαθυστόχαστη ανάλυση πάλι. Αφήνω κατά μέρος την «επιστολή» Ρεπούση μιας και η ίδια φαίνεται να την διαψεύδει, πράγμα που είναι σεβαστό. Την διαψεύδει ναί.Την αποστολή δηλαδή για να ακριβολογούμε. Άραγε αρνείται και την ουσία της; Who knows!!!!!Άβυσσος η ψυχή της γυναίκας. Απο την ανακοίνωση της Δημαρ -του στύλ την ξέρουμε όλοι την Ρεπούση τι λέει κατά καιρούς, και με άλλα λόγια να αγαπιώμαστε μάλλον όχι. Μπορεί κάλλιστα να τοποθετηθεί η ίδια ποιό καθαρά. Μεγάλη γυναίκα είναι άλλωστε. Γρήγορα λοιπόν τον αντιρατσιστικό νόμο αλλά με τέτοιο τρόπο και λογική που να επιτρέπει τουλάχιστον και μια αναδρομική καταδίκη στα μέλη του τότε ρατσιστικού κοινοβουλίου έτσι για να δείχνουμε ότι τον παίρνουμε σοβαρά. Επίσης να καταδικάσουμε ομόφωνα και την International Association of Genocide Scholars (IAGS) για το γεμάτο ρατσισμό δημοσίευμα που έβγαλε μιά φορά και έναν καιρό και που μπορεί κανείς να διαβάσει εδώ και να φρίξει ελεύθερα. http://www.atour.com/~aahgn/news/20080311a.html .
    Βέβαια τότε που εκδόθηκε το συγκεκριμένο έγγραφο, μπορεί κάποιος να πει ,πως δεν είχε λάμψει επαρκώς το επιστημονικό άστρο της κυρίας Ρεπούση και η ιστορική έρευνα ήταν ακόμα στο σκοτάδι.
    Ω τι ορθολογισμός μπαμπά……………………..

    • Ο/Η Ραδάμανθυς λέει:

      Παρακαλουθώ πάντα με ενδιαφέρον το παρών ιστολόγιο για τις αντικειμενικές του τοποθετήσεις στην ανεπάρκεια της σημερινης κριτικής η κατά άλλους «αριστερής» σκέψης. Το Ολοκαύτωμα και η Σρεμπρενιτσα φαίνεται να έχουν εξαντληθεί σε άπειρα άρθρα απο τον λαλίστατο λασκαρατο. Αναμένω με αγωνία την άποψη του ιστολόγιου για τις ρεπούσιες «μνήμες» των Αρμένηδων και των Ποντίων από τους νεότουρκους για τις οποίες δεν ανακαλώι ούτε μία απλή αναφορά

      • Ο/Η Po λέει:

        Να μην έχετε αγωνία, αμφιβάλω αν θα γράψουμε για τα εν λόγω θέματα.
        Με την ευκαιρία να σας ομολογήσω κάτι: Σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των μπλόγκερς, εμείς ότι δεν είμαστε ξερόλες.
        Δυο ρομαντικοί ερασιτέχνες είμαστε.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Kύριε,
        από που προκύπτει η υποχρέωσή μας να γραψουμε για τις πράγματι τραγικές και εκτεταμένες σφαγές Αρμενίων και Ποντίων, τις οποίες ασυζητητί καταδικάζουμε;
        Το θέμα έχει υπερπροβληθεί στη χώρα μας.
        Η κυρία Ρεπούση που έχει δεχθεί τόσες επιθέσεις, κι εμείς δεν είμαστε άνανδροι, έχει απόλυτα θεμιτή επιστημονική διαφωνία στο κατά πόσον το 1922 αποτελεί απλή σφαγή-σαν κι αυτή που έκανε ο ελληνικός στρατός στους Τούρκους άμαχους και την οποία θέλει η χώρα μας να αγνοεί (εδώ υπάρχει ανάγκη αναφορών και συζητήσεων, ιδού η Ρόδος)- ή αν πληροί τους όρους για να χαρακτηριστεί Γενοκτονία, όπως την έχει ονομασει απο ότι ξέρω μόνο η ελληνικη Βουλή και κάποια τοπική Βουλή της Αυστραλίας (Νέα Νότιος Ουαλία, ευλόγως, αν κρίνω από τον αριθμό των εκεί Ελλήνων ψηφοφορων).
        Αλλά κύριε το τι είναι Γενοκτονία, επιτρέψτε μου να πω πως δεν το αποφασίζει ούτε η ελληνική ούτε η τουρκική Βουλή.

  12. Ο/Η Psycho λέει:

    Σεραφείμ:Ρεπούση και Γιαννακάκη εξελέγησαν με νοθεία

    Πυρά κατά των βουλευτών της Δημοκρατικής Αριστεράς Μαρίας Ρεπούση και Μαρίας Γιαννακάκη εξαπέλυσε με ανακοίνωσή του ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, με αφορμή τις δηλώσεις τους για την παράσταση Corpus Christi. Μεταξύ άλλων ο Σεραφείμ υποστηρίζει ότι οι δύο κυρίες εξελέγησαν με νοθεία.

    Αναλυτικά η ανακοίνωση:

    http://www.enikos.gr/society/90392,Serafeim:Repoysh_kai_Giannakakh_exeleghs.html

  13. Ο/Η λέει:

    http://left.gr/news/metanastis-apopeirathike-na-aytoktonisei-mesa-sta-kratitiria-tis-asfaleias-patron

    Μετανάστης αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει μέσα στα κρατητήρια της Ασφάλειας Πατρών

    Ημερομηνία: 28/05/2013 11:56
    Σύμφωνα με το PatrasTimes, νεαρός μετανάστης, ο οποίος βρισκόταν για πολλές ημέρες στα κρατητήρια, χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι ύφασμα που έσκισε από τα κλινοσκεπάσματά του, προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή του.

    Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα patrastimes.gr, «ο αστυνομικός – σκοπός αλλά και ο αξιωματικός υπηρεσίας, όταν αντελήφθησαν τι γινόταν, μπήκαν στο χώρο και τελικά κατάφεραν και απέτρεψαν τον νεαρό κρατούμενο από το να προβεί στο απονενοημένο διάβημα.

    Όπως αναφέρουν πηγές του PatrasTimes ο κρατούμενος προχώρησε σε αυτή την ενέργεια καθώς δεν άντεχε άλλο τις συνθήκες κράτησης και το συνωστισμό κυρίως, στο συγκεκριμένο χώρο και ζητούσε επιμόνως να μεταφερθεί σε σωφρονιστικό κατάστημα.

    Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες, ο παρ’ ολίγον αυτόχειρας, θα μεταφερθεί σε φυλακές, μετά την παρέμβαση της τοπικής ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. προς τον αρμόδιο Εισαγγελέα.

    Χωρίς εξαερισμό

    Τι κι αν πριν από λίγα χρόνια, έγινε μια σχετική ανακαίνιση του χώρου των κρατητηρίων, παρ’ όλα αυτά η χρήση που γίνεται, έχει δημιουργήσει και πάλι πρόβλημα κυρίως υγιεινής, με τον εξαερισμό να μην λειτουργεί και τις συνθήκες να είναι πολύ άσχημες, κρίνοντας έτσι επιβεβλημένη επιτέλους τη δημιουργία νέου Αστυνομικού Μεγάρου που θα έχει και τις κατάλληλες υποδομές για κρατητήρια.

    Προφητική ήταν, εξάλλου, και η παρέμβαση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αχαΐας, η οποία με έγγραφό της πριν από λίγες ημέρες, τόσο στον Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή Δυτικής Ελλάδος υποστράτηγο Αθανάσιο Ματσίκα, όσο και τον Αστυνομικό Διευθυντή Αχαίας, ταξίαρχο Κώστα Κυριακόπουλο και τον Διοικητη Ασφαλείας Ανδρέα Τσαουρδά, είχε επισημάνει, κατόπιν καταγγελιών και παραπόνων των αστυνομικών που υπηρετούν στις νευραλγικές αυτές θέσεις, τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν.

    Προβλήματα, όπως ο συνωστισμός στα κρατητήρια, το λιγοστό προσωπικό που επιφορτίζεται με τον όγκο των κρατουμένων που βρίσκονται εκεί και πολλά άλλα θέματα, και δεν μπορουν να εχουν την προσοχη τους μόνο στον συγκεκριμένο χώρο, τις βλάβες στο σύστημα παρακολούθησης των κρατητηρίων, ενώ είναι πλέον ζητούμενο ο χώρος του αξιωματικού υπηρεσίας να γίνει ανεξάρτητος από τον χώρο προσαγωγης υπόπτων».

    Και η Πάτρα δεν είναι η μόνη όπου δεκάδες κρατούμενοι, μετανάστες κυρίως, βρίσκονται πεταμένοι μέσα σε κρατητήρια-κολαστήρια. Ενδεικτικά από την ειδησεογραφία των τελευταίων ημερών:

    Αυτοψία: Άνθρωποι-φαντάσματα σε υπόγεια κρατητήρια

    «Να κλείσουν τα κρατητήρια-κολαστήριο της Ομόνοιας»

    Συνήγορος του Πολίτη: Απαράδεκτη η μακροχρόνια κράτηση αλλοδαπών ανηλίκων

  14. Ο/Η Kρυπτεία Μπαλτάκου λέει:

    Βενιζέλος και Κουβέλης καταθέτουν μαζί τον αντιρατσιστικό Ρουπακιώτη
    Τρίτη 28 Μαΐου 2013

    -Τηλεφωνική επικοινωνία των δύο πολιτικών αρχηγών -Βαθαίνει το ρήγμα με το Μαξίμου

    Να καταθέσουν από κοινού στη Βουλή το νομοθέτημα που έχει προετοιμάσει ο υπουργός Δικαιοσύνης αποφάσισαν οι κκ Βενιζέλος και Κουβέλης.

    Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ: «Μετά από επικοινωνία του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου Βενιζέλου, με τον Πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ Φώτη Κουβέλη, αποφασίστηκε οι Κοινοβουλευτικές Ομάδες των δύο κομμάτων να καταθέσουν ως κοινή πρόταση νόμου το υπάρχον αντιρατσιστικό νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης».

    Η ανακοίνωση εκδόθηκε την ώρα που συνεδριάζει η εκτελεστική γραμματεία της ΔΗΜΑΡ.

    Πλέον αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον η στάση της ΝΔ και του πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά ο οποίος κατά τη χθεσινή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών ήταν κάθετος ότι το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο δεν πρέπει να κατατεθεί.

    Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/311789/venizelos-kai-koyvelis-katathetoyn-mazi-ton-antiratsistiko-roypakioti#ixzz2UbKGPeex

  15. Ο/Η Aδαμάντιος Κοραής λέει:

    http://www.ppol.gr/cm/index.php?Datain=8553&LID=1

    Η διελκυστίνδα για τον αντιρατσιστικό νόμο προτυπώνει την μεταμνημονιακή Ελλάδα
    Μαΐου 27, 2013
    του Νίκου Ράπτη

    Τα συμπαρομαρτούντα της διελκυστίνδας για τον αντιρατσιστικό νόμο έχουν ενδιαφέρον. Μετά από πολλά-πολλά χρόνια δημιουργείται στη χώρα μας ένα σαφές μέτωπο δεξιάς εναντίον κέντρου-αριστεράς: από τη μια ΝΔ και ακροδεξιά, από την άλλη ΠΑΣΟΚ, ανανεωτική και ριζοσπαστική αριστερά, οικολόγοι. Προσωπικά είχα να δω -έστω κεκαλυμμένα- να γράφονται θετικά σχόλια για τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ στην «αυγή» από τη… δεκαετία του ’80! Το πράγμα γίνεται ακόμα πιο σέξι αν σκεφτεί κανείς πως μερίδα του προοδευτικού μετώπου βρίσκεται στην κυβέρνηση, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ασκεί –με τη συνήθη στην χώρα μας elégance- την αξιωματική αντιπολίτευση.

    Για να αναβιώσει το σχήμα δεξιά-αντιδεξιά, χρειάστηκε η μετατόπιση του ΣΥΡΙΖΑ προς το κέντρο (η εγκατάλειψη της θέσης «όχι σε όλα» που είχε υιοθετήσει πριν δύο χρόνια στο τότε αντιρατσιστικό νομοσχέδιο) και η αναζήτηση ιδεολογικού λόγου ύπαρξης από ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ.

    Αυτή η πολιτική σύμπραξη ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ/ΔΗΜΑΡ βελτιώνει το κυβερνητικό προφίλ του πρώτου: ο κ. Τσίπρας προσθέτει εύσημα κυβερνητισμού στις πολλές ανάλογες κινήσεις-λόγους του. Δεν μπορούμε ακόμα να μιλάμε για συντεταγμένη πορεία του ΣΥΡΙΖΑ προς το κέντρο, αλλά οι μεταρρυθμιστές εκεί δίνουν σκληρή μάχη -και μπορεί να κερδίσουν τον πόλεμο. Αυξάνει όμως και το πολιτικό «ειδικό βάρος» των ΠΑΣΟΚ/ΔΗΜΑΡ: αυτά τα κόμματα (αυτή η παράταξη) δεν έχουν (έχει) κανένα μέλλον ως εξάρτημα της ΝΔ. Αν θέλουν τα δύο κόμματα να ανεβεί το «κασέ» τους, χρειάζεται να μπορούν να εγγυώνται ορισμένα πράγματα (τη συμμετοχή στην Ευρώπη, το κράτος δικαίου, σταδιακά τα συμφέροντα ορισμένων κοινωνικών κατηγοριών) στις κυβερνητικές τους συμπράξεις, είτε με τη δεξιά, είτε με την αριστερά.

    Πιο στριμωγμένη εμφανίζεται η ΝΔ: η καρδιά της την ωθεί προς τις ακροδεξιές απλουστεύσεις. Προς τα εκεί την ωθεί και το κομματικό της πορτοφόλι: τουλάχιστο ενάμισι εκατομμύριο ψηφοφόροι βρίσκονται πια στα δεξιά της -οι νεοδημοκράτες πολιτευτές τους βλέπουν και τους τρέχουν τα σάλια. Αλλά το μυαλό -και «το πράγμα» που λέγεται ηθική- της υπαγορεύουν να αντισταθεί στον πειρασμό. Η ΝΔ –και προσωπικά ο Αντώνης Σαμαράς- ξανάπαιξαν και στο παρελθόν πολλές φορές με τον λαϊκισμό και την ακροδεξιά -και πάντα κάηκαν.

  16. Ο/Η Psycho λέει:

    Ελευθεροτυπία, Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

    Λακάν

    Το γράμμα εκ Παρισίων της τοπικής οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ στη γαλλική πρωτεύουσα, με αποδέκτες τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής, αναφέρεται στη δημόσια εικόνα (το σημαίνον) που παρουσιάζει το κόμμα και εκφράζει πολλές ανησυχίες για τα λανθάνοντα μηνύματα (επιθυμίες) που στέλνει (το σημαινόμενο).
    Οι συντάκτες τους επισημαίνουν ότι προβάλλεται έντονα μια λανθασμένη εικόνα του ΣΥΡΙΖΑ, ως κόμμα που απλά θα διαχειριστεί μια δεδομένη κατάσταση, χωρίς να προβεί σε ποιοτικές οικονομικές αλλαγές και βαθιές κοινωνικές τομές. Γράφουν επίσης πως δεν είναι μόνον οι δηλώσεις κορυφαίων και προβεβλημένων στελεχών του, που αλλοιώνουν τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και η υιοθέτηση θέσεων αναντίστοιχων με τις απαιτήσεις της συγκυρίας. Ο Ζακ Λακάν μπορεί και να το έθετε ως το υποκείμενο (ΣΥΡΙΖΑ) που δεν μπορεί να μεταδώσει την αλήθεια για τον εαυτό του.

    Σ.Κ.

  17. Ο/Η Argy λέει:

    «…να γραφτεί με χρυσόσκονη πάνω στους διάσημους όρχεις του συμβούλου του, του Σλοβένου φιλόσοφου, ή στα οπίσθια της Ναόμι Κάμπελ, τα οποία προφανέστατα απασχολούν την πολιτική του σκέψη απείρως περισσότερο από τα βιβλία της Ναόμι Κλάιν»

    Τα λάθη του Τσίπρα είναι σίγουρα πολλά και σοβαρά, καλό όμως θα ήταν να επικεντρώνεστε σε αυτά και όχι σε κλισέ της (ακρο)δεξιάς και των φυλλάδων της. Με αφορμή ένα σαρδάμ ή έναν παρερμηνευμένο αστεϊσμό δεν ακυρώνεται έτσι εύκολα η προσωπικότητα κάποιου. Σας τιμά η αυστηρή (και κατά την άποψή μου δίκαιη) κριτική προς τα κόμματα του ιδεολογικού χώρου στον οποίο ανήκετε και είναι κρίμα με τέτοιου είδους σχόλια να ακυρώνεται έτσι η πράγματι αξιόλογή σας προσπάθεια.

    Πιστεύω ότι το βασικό σφάλμα του Τσίπρα είναι η επιδίωξή του να γίνει αρεστός σε όλους με αποτέλεσμα να μην πείθει κανέναν. Όπως η λέξη «σοσιαλιστικό» στο ακρωνύμιο του ΠΑΣΟΚ κατάντησε απάτη, το ίδιο συμβαίνει πια και με τη λέξη «ριζοσπαστική» στο αντίστοιχο του ΣΥΡΙΖΑ. Δυστυχώς. Πώς είναι δυνατόν να ασκήσεις ριζοσπαστική πολιτική χωρίς να έρθεις σε ρήξεις;

    Από την άλλη και η ΝΔ είναι πλέον τόσο αηδιαστικά φασίζουσα και επικίνδυνη που κι εγώ δεν ξέρω πώς αλλιώς μπορούμε ν’ απαλλαγούμε από την παρουσία της. Το θέμα όμως είναι να ψηφίσουμε πάλι το μη χείρον βέλτιστον; Μα κάπως έτσι δεν φτάσαμε στο χείριστο; Πραγματικά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνουμε, νιώθω ότι βρισκόμαστε σε αδιέξοδο.

  18. Ο/Η laskaratos λέει:

    Είναι καλόδεχτη η κριτική σας γιατί είναι και σοβαρή και καλοποροαίρετη και εποικοδομητική.
    Η Ναόμι και το Γκούλαγκ είναι τα ελάχιστα. Ασφαλώς και δικαιολογούνται ούτε είναι το θέμα του παρόντος. Μας προκαλεί όμως ο σοβαροφανής ημιμαθής αρχηγός της μικροαστικής Αριστεράς που κάνει τόσους συμβιβασμούς με πράγματα που δεν τα διαπραγματεύεσαι.
    Προσωπικά βρίσκομαι σε αδιέξοδο, στο τι θα ψηφίσω.
    Το κόμμα Σαμαρά δείχνει τον πραγματικό ακροδεξιό του εαυτό.
    Επιμένω όμως, ο Σαμαράς έχει ένα δεκανίκι κι αυτό λέγεται ΣΥΡΙΖΑ.
    Όταν η αξιωματική αντιπολιτευση αυτοαναιρείται με τόσο κυνικό τρόπο, ρίχνει θέλοντας και μη , νερό στο μύλο της κυβέρνησης.

  19. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Ειναι βασανο οταν υπαρχει αδιεξοδο στην ψηφο.
    Θελουμε η οχι η ψηφος ειναι ταξικη.
    Νομιζω ειναι λαθος να λεμε δεν ψηφιζω αριστερα επιδη κανει λαθη η ειναι μικροαστικη η δεν μου κανει ο αρχηγος η τελος παντων εχω δικιο στην κριτικη που της κανω, τα αντιστοιχα ισχυουν και για δεξια.
    Αν αποριπτουμε τη ΝΔ ταξικα, και οχι επιδη ειναι ακροδεξια η δεξια η κεντροδεξια η οτι μασκα φοραει, λογικο ειναι να αποριπτουμε τους συνεργατες της πασοκ και δημ αρ [αυτα ειναι τα δεκανικια του Σαμαρα και οχι τα οπια λαθη του ΣΥΡΙΖΑ].
    Ειναι πλεον βεβαιο πως οσοι τους ψηφισαν για κατι αλλο, απο την ταξικη δεξια, οτι ψηφισαν δεξια απο αλλο δρομο, οχι στα ισα αλλα λοξα.
    Ειναι επισης βεβαιο, ομολογημενο, οτι αν οι οικολογοι εμπαιναν στη βουλη θα στηριζαν τη δεξια η ακροδεξια ΝΔ, αρα οσοι θα τους ψηφιζαν θα ψηφιζαν λοξα τον ακροδεξιο Σαμαρα και την ταξη που υπηρετει.
    Φυσικα δεν θα ηταν χαμενη ψηφος, αλλα ταξικα πολυ χρησιμη.
    Αν αγαπητε μου Λασκαρατε ο Σαμαρας δεν ηταν ακροδεξιος και ηταν απλα δεξιος η κεντροδεξιος, δεν θα ηταν ταγμενος ταξικα;
    Δεν κανει και αυτος λαθη, οσο μπορει λιγοτερα, υπηρετωντας την συγκεκριμενη ταξη που υπηρετει;
    Και ο ΣΥΡΙΖΑ ταξικος ειναι.
    Και ο Τσιπρας κανει λαθη, οσα μπορει λιγοτερα,αφου αλαθητος ειναι μονο ο θεος, λεμε τωρα.
    Διαλεγουμε και παιρνουμε τινος ταξη θα ψηφισουμε.
    Μην το παρεις για καρφωμα, ειναι που δεν θα μπορεσω να χωνεψω πως ανθρωποι του δικου σας ειδικου βαρους να μη παιρνουν υποψη τις παραπανω απλες σκεψεις.
    Ισως παλι κανω λαθος, αφου δεν γνωριζω την ταξικη σας υποσταση, οποτε καθενας με την ταξη του.

  20. Ο/Η Σελινούς λέει:

    http://aigio.org/2013/05/blog-post_27.html

    Ιστολόγιο σχετικό με τα τεκταινόμενα στην πόλη του Αιγίου.
    Επικοινωνήστε μαζί μας στο AigioCity[at]gmail.com στέλνοντάς μας τις απόψεις σας, τις καταγγελίες σας αλλά και τις ιδέες σας.

    27.5.13

    Επίσκοποι κατά αριστερών βουλευτίνων

    Ιερώνυμος-Αμβρόσιος κατά Μ.Ρεπούση-Μ.Κανελλοπούλου

    Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

    Κύριε Ροΐδη

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s