O ΣΥΡΙΖΑ στην τηλεόραση

Μια εμφάνιση του κ.Στρατούλη   

syriza-on-tv

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Η Αριστερά πάντα διαμαρτυρόταν-και δίκαια-για τη δύσκολη πρόσβαση που είχε στα ΜΜΕ. Και δεν αναφέρομε στην 7ετία Καραμανλή (1974-1981), τον οποίο θαυμάζει ο κ.Τσίπρας, αλλά εκείνος είχε απαγορεύσει κάθε εκπομπή πολιτικού διαλόγου στην κρατική τότε τηλεόραση. Οι νεότεροι πρέπει να γνωρίζουν πως η πρώτη τέτοια εκπομπή υπήρξε λίγο μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, μια ιστορική συζήτηση Μητσοτάκη-Αρσένη-Αμπατιέλου για το άρθρο 4. Αυτό όμως δεν σήμανε και την καθιέρωση της ισοτιμίας,  η Αριστερά ήταν ριγμένη στη μοιρασιά του τηλεοπτικού χρόνου έως το 2012, οπότε ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε αξιωματική αντιπολίτευση και δεκάδες στελέχη του εξόρμησαν στη μικρή οθόνη. Ομολογώ ότι κατά τη δική μου γνώμη ξετυλίγεται μπροστά μας αυτό που είχε πει ο Γεώργιος Παπανδρέου για το στρατηγό Γρίβα: «Κρυπτόμενος εδοξάσθη και εμφανιζόμενος εγελοιοποιήθη». Για να είμαι δίκαιος πρόκειται για το στελεχικό δυναμικό ενός μικρού κόμματος που φούσκωσε απότομα και δεν πρόλαβε να εμπλουτίσει φυσιολογικά το πολιτικό του προσωπικό. Να συμπληρώσω πως δεν θεωρώ ότι στη ΝΔ ή στο ΠΑΣΟΚ κρύβονται εγκυρότερα πρόσωπα, ασφαλώς δε όχι τιμιότερα.  Απλά εκεί υπάρχει ένα τεχνοκρατικό λούστρο, που λείπει εμφανώς από το ΣΥΡΙΖΑ.
—–Άθελά μου, παρακολούθησα σε κάποιο επαρχιακό καφενείο την Πέμπτη (9.5) στις 10:15 την εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη με προσκεκλημένους τους κ.κ.Στρατούλη, Γιακουμάτο, τον κ. Ανδρ.Παπαδόπουλο (ΔΗΜΑΡ) και κάποιο δημοσιογράφο του ‘Πρώτου Θέματος’. Δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ με τον πολιτικά κορακοζώητο κ.Γιακουμάτο, τον παλιό διοικητή του πελατειακού ΙΚΑ, είναι πασίγνωστος και αυτός και το στυλ του, από τον καιρό που το 1997 κουβάλαγε για να αναρτήσει μια εικόνα του Χριστού στη Βουλή για να καταγγείλει την «άθεη» κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.  Θα σταθώ στον κ.Στρατούλη, γιατί νομίζω πως στην εκπομπή αυτή ενσάρκωσε κάποιες παθογένειες του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίες εξηγούν θαυμάσια γιατί το κόμμα αυτό δεν λέει να απογειωθεί δημοσκοπικά. Τα στελέχη του εκπροσωπούν τηλεοπτικά το συγκαλυμμένο πίσω από φωνές μικροαστικό συντηρητισμό σε όλο του το μεγαλείο, όταν δεν δημαγωγούν ακατάσχετα καταγγέλλοντας εκ του ασφαλούς το μνημόνιο. Ξεχωρίζω δυο θέματα:
—–Στη διάρκεια της εκπομπής αποκαλύφθηκε πως η Βουλή ψήφισε ένα ρουσφέτι  υιοθετώντας βουλευτική τροπολογία με την οποία μειώνονται αναδρομικά κατά 9/10 τα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί σε υποψήφιους και σε συνδυασμούς στις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές του 2010 για υπέρβαση εκλογικών δαπανών του νόμου Ραγκούση, που ψηφίσθηκε το καλοκαίρι του 2010. Αυτό που δεν ειπώθηκε ξεκάθαρα και το ανακάλυψα κι εγώ ερευνώντας εκ των υστέρων, είναι η ταμπακιέρα. Η χαριστική τροπολογία κατατέθηκε στις 5/4 από τους βουλευτές Ι. Δημαρά και Σταυρούλα Ξουλίδου (ΑΝ.ΕΛΛ.), Σ. Αναστασιάδη και το γνωστό Μιχ. Ταμήλο (Ν.Δ.), Π. Ρήγα (ΠΑΣΟΚ), Δ. Αναγνωστάκη (ΔΗΜΑΡ) και Σοφία Σακοράφα (ΣΥΡΙΖΑ). Δεν μπόρεσα να διευκρινίσω τι έκανε το ΚΚΕ, υποθέτω το πολύ να μην ψήφισε την τροπολογία, γιατί ρητή και εμπεριστατωμένη έκφραση διαφωνίας του δεν βρήκα. Θεωρώ περιττό να σχολιάσω την αυτοσυγχώρηση του άθλιου πολιτικού συστήματος στο οποίο εθελοντικά τσουβαλιάστηκε και η Αριστερά, την ακύρωση ενός πρόσφατου καλού νόμου (το ΠΑΣΟΚ έχει διαχρονικά ψηφίσει πολλούς καλούς νόμους) και μάλιστα ακριβώς τη στιγμή που η κοινωνία καλείται σε υπέρβαρες θυσίες και η μαύρη τρύπα των κομματικών ταμείων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ χάσκει και απειλεί να μας ρουφήξει.
—–Υποτίθεται ότι ένα αριστερό κόμμα έχει πολλούς λόγους για να θέλει όριο στις ανεξέλεγκτες εκλογικές δαπάνες των αστικών κομμάτων, που εξαγοράζουν ψήφους και νοθεύουν με πολιτικό χρήμα τη λαϊκή θέληση. Γι’αυτό και ο κ.Στρατούλης θεώρησε υποχρέωσή του να  διευκρινίσει τάχα, κάπως δειλά και χαμηλόφωνα (αυτό μου φάνηκε ύποπτο), πως η τροπολογία αφορά μόνο τα τρία κόμματα της συγκυβέρνησης. Ένας-δυο από τους συνομιλητές, σε τόνο ανθρώπων που δεν θέλουν να αντιδικήσουν, ανέφεραν κάτι για την κα Σακοράφα, κάτι μουρμούριζε ο κ.Στρατούλης πως «ήταν πρόταση» (και τι σημαίνει αυτό;), κι εγώ έμεινα με την απορία. Ούτε ο κ.Παπαδάκης, ούτε άλλος κανείς επέμενε να διευκρινιστεί απόλυτα και να ακουστεί ξεκάθαρα πως μεταξύ των εισηγητών του ρουσφετιού ήταν και η κα Σακοράφα. Ο κ.Στρατούλης έλεγε πιθανότατα συνειδητά ψέματα, το βρίσκω λίγο δύσκολο να μην είχε σχολιαστεί το θέμα στο κόμμα του, βασιζόμενος  στην ενδεχόμενη άγνοια των υπόλοιπων ή στην καλή τους θέληση να μην ξεπερνούν κάποια όρια σε μια συζήτηση που δεν είχε εμπάθεια. Άλλωστε απέφευγε ολοφάνερα τη συζήτηση γύρω από αυτήν την ντροπιαστική τροπολογία, προφανώς γιατί αν δεν ήξερε (επαναλαμβάνω δεν μπορώ να το πιστέψω, όφειλε να ξέρει), ψυλλιάστηκε. Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν δεν διαθέτει ούτε την πολιτική αρετή ενός σοβαρού αστικού δημοκρατικού κόμματος, που οφείλει να είναι άτεγκτο σε θέματα οροφής του πολιτικού χρήματος και σεβασμού των σχετικών νόμων-ασφαλιστικών δικλείδων. Όταν αυτό αποκαλύπτεται στο ευρύ κοινό που γενικά δεν παίρνει χαμπάρι, ένα κεντρικό στέλεχος δεν διστάζει να κάνει τον ψόφιο κοριό, να επωφεληθεί από τη θεσμοθετημένη ομερτά (σε θέματα συγκεκριμένα και σε θέματα ουσίας), αντί να ομολογήσει και να καταγγείλει ανοιχτά τους υπεύθυνους από το κόμμα του ή το μεμονωμένο στέλεχος που έφταιξε ή έστω να επιφυλαχθεί ή τέλος να υπερασπιστεί με παρρησία την τροπολογία αν αυτή είχε κάποια λογική βάση, η οποία εμένα τουλάχιστον μου διαφεύγει.
—–Στη συνέχεια της εκπομπής-περιβόλι, εμφανίστηκε ο ιερέας κάποιας θεσσαλονικιάς Αγ.Βαρβάρας, με αφορμή την φωνακλάδικη καταγγελία Παπαδάκη, ότι για τα εκκλησιαστικά συσσίτια υπέρ των απόρων ζητούνται κάμποσα πιστοποιητικά (δήλωση εισοδήματος, ταυτότητα κλπ) από τους δικαιούχους. «Αγανακτισμένος» ο κ.Παπαδάκης, απόκοντα «αγανακτισμενος» και ο κ.Στρατούλης, ατάραχος ο παπάς που με τη μελωμένη του φωνή ανέφερε κάθε τόσο με δουλοπρέπεια το φωτεινό καθοδηγητή κάθε ιερής φιλανθρωπίας στην πόλη του, το δεσπότη του Άνθιμο και έλεγε πως η Εκκλησία δεν κάνει διακρίσεις πως βλέπει στο πρόσωπο του πεινασμένου το Χριστό. Κανείς δεν φιλοτιμήθηκε να του πει, καλά ο Άνθιμος δεν ήταν που φώναζε πως «μαύρισε ο τόπος από τους μετανάστες» (και βέβαια πρώτος το όφειλε ο σεσημασμένος γλωσσοκοπάνας κ. Στρατούλης),  μέχρι που ο παπάς, για να δικαιολογήσει την Εκκλησία, το έσκασε θέλοντας και μη, τάχα ανέμελα, το μυστικό. Τα συσσίτια γίνονται με λεφτά της Ε.Ε. η οποία βεβαίως θέλει να ελέγχεται που πηγαίνει η δαπάνη όπως είναι αυτονόητο. Η ζάπλουτη Εκκλησία λοιπόν συνελήφθη για πολλοστή φορά να κάνει «φιλανθρωπίες» με ξένα κόλλυβα και αντί ο «αριστερός» κ.Στρατούλης να διαμαρτυρηθεί γιατί τα λεφτά αυτά δεν διατίθενται μέσω των κρατικών και των αυτοδιοικητικών υπηρεσιών, ένωσε τη φωνή του με αυτούς που διαμαρτύρονταν για τον επιβαλλόμενο νόμιμο έλεγχό των εξόδων, επαινώντας μάλιστα την Εκκλησία η οποία οργανώνει συσσίτια (σε ποια έκταση, σε ποιούς και κυρίως με τίνος τα λεφτά;), πετώντας βεβαίως και έναν έπαινο για τους Δήμους, που επίσης το κάνουν και για τα «δίκτυα Αλληλεγγύης», ευλογώντας μέσω των τελευταίων τα γένια της Αριστεράς, για κάτι το οποίο εγώ νομίζω πως έχει ελάχιστη έκταση (αφού μάλιστα ποτέ δεν μάθαμε τι απέγινε και που κατέληξε το 20% που ανακοινώθηκε ότι θα παραχωρήσουν ευγενώς οι βουλευτές του) και θα έλεγα πως ο κ.Στρατούλης, είναι μια παλαιοκομματική μυλωνού, που βάζει τον άντρα της μαζί με τους πραματευτάδες. Ειλικρινά θεωρώ πως η τακτική του κ.Στρατούλη να ικανοποιήσει τους πάντες, τον «αγανακτισμένο» δημοσιογράφο, τον παπά, τους Δήμους, τους ακτιβιστές της Αριστεράς, το γραφικό ακροατήριο του κ.Παπαδάκη και να κατακεραυνώσει την Ε.Ε. (η οποία όμως πληρώνει και θέλει να μην πετάγονται τα κονδύλια ανεξέλεγκτα σαν τα λεφτά της κρατικής επιδότησης και των χαριστικών τραπεζικών δανείων, που αρμέγουν σε βάρος μας κάποια κόμματα), άγγιζε τα όρια του κωμικού. Το τραγικό είναι ότι αυτή η παράσταση αριστερού φασουλισμού, σίγουρα πέρασε απαρατήρητη μεν και αδιάφορη, αλλά όχι επίμεμπτη για τον πάρα πολύ κόσμο.
—–Η εικόνα που μου έδωσε ο (από κεκτημένη ταχύτητα) συμπαθής σε εμένα κ.Στρατούλης, πέραν της γνωστής του γραφικότητας και της ολοφάνερης ανεπάρκειάς του, ήταν ενός συντηρητικού πολιτευτή απροσδιόριστης πολιτικής ταυτότητας, αν και ένα λογίδριο για την ανάγκη του κοινωνικού κράτους, που εκφωνήθηκε καθηκόντως ως επιμύθιο, πρόδιδε μια κάποια αριστερή τοποθέτηση, χωρίς όμως κάποιο συνοδευτικό πάθος γι’αυτήν.   Ο ΣΥΡΙΖΑ πέρα από τις κούφιες αριστερίστικες κορώνες κάποιων αρειμάνιων νεοφώτιστων και νέων κυρίως βουλευτών του, δεν μπορεί να διαφοροποιηθεί από τη γκρίζα συναινετική πολιτική ασχήμια, από τα ήθη, τη γλώσσα, τη σκέψη, την αισθητική, τον κομφορμισμό, την υποκρισία, το λαϊκισμό και τον όλο πολιτισμό των δεξιότερων από αυτόν κομμάτων, τουλάχιστον μέσα από τις τηλεοπτικές εμφανίσεις των περισσότερων στελεχών του, τους οποίους ας μου επιτραπεί να πω ότι θεωρώ αργόμισθες μετριότητες, αφόρητα πληκτικούς ανθρώπους, που αν επανεκλεγούν και πολυκαιρίσουν, σε μερικά χρόνια θα με κάνουν να νοσταλγώ τον κ.Γιακουμάτο. Δεν θέλω να πω πως θα είναι χειρότεροι από αυτόν. Απλά αν στη Δεξιά συγχωρείς εύκολα πολλά καραγκιοζιλίκια, στην Αριστερά δεν επιτρέπεται και δεν μπορείς να το κάνεις, γιατί απλούστατα έχεις από αυτήν μεγάλες προσδοκίες. Έχω την εντύπωση πως πολλά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, προσεγγίζουν αισθητικά το κόμμα Καμένου, υπηρετώντας  τις κινήσεις για συμμαχία με την Άκρα Δεξιά, που κάνει η ηγετική ομάδα των κ.κ.Τσίπρα, Βίτσα και Παππά. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει σταθερές αρχές και προσπαθώντας να ικανοποιήσει ένα ευρύτατο ετερόκλητο ακροατήριο δεν ικανοποιεί κανέναν. Πάρτε για παράδειγμα την απεργία των καθηγητών, όπου προσπαθεί να πάρει το μέρος των απεργών, χωρίς όμως να έλθει σε σύγκρουση με τον κοινωνικό αυτοματισμό.  Η πίτα σωστή και ο σκύλος χορτάτος. Δεν γίνεται.

Δείτε το βίντεο της εκπομπής από το 149:10

http://beta.antenna.gr/webtv/watch?cid=r9ks_g_d_j_s9_ys%3d

This entry was posted in Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

40 Responses to O ΣΥΡΙΖΑ στην τηλεόραση

  1. Παράθεμα: O ΣΥΡΙΖΑ στην τηλεόραση | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crockorozistas

  2. Ο/Η ioanna λέει:

    Είσαστε πολύ άδικος κ. Λασκαράτε. Σε μια άλλη κοινωνία πιο δημοκρατική, πιο καλλιεργημένη με πολίτες πιο συνειδητοποιημένους που θα συμμετέχουν και θα έχουν λόγο, θα έχουμε και μια «ποιοτικότερη» Αριστερά.

    Σήμερα αυτήν διαθέτουμε και με αυτήν θα πορευτούμε προσπαθώντας να την βελτιώσουμε και οχι κάνοντας αφ΄υψηλού κριτική μη επικοδομητική. Διότι οι αφορισμοί δεν είναι ποτέ επικοδομητική κριτική.

    Μπορεί να έχετε δίκιο για τον Στρατούλη και μερικούς άλλους Συριζαίους αλλά η διαπίστωση της τελευταίας παραγράφου είναι απολύτως δικό σας κατασκεύασμα και δεν προκύπτει σε απολύτως καμία περίπτωση από τα προηγούμενα. Τελικά ο καθένας βλέπει αυτό που τον βολεύει στην πραγματικότητα και ψάχνει να βρεί επιβεβαίωση της πάγιας θεωρίας του παρά την αλήθεια. Δυστυχώς από την τελευταία παράγραφο του άρθρου σας αυτό και μόνο αυτό καταλαβαίνω.

    Οσον αφορά την απεργία των καθηγητών, ο Συριζα θα ήταν πολύ εύκολο ως άλλο Πασοκ της δεκαετίας του 90 να αρχίσει τις κορώνες και τις φανφάρες και να υπόσχεται λαγούς με πετραχήλια στους απεργούς καθώς να επιιδώξει μια κατευθυνόμενη από τα πάνω επιβολή του στο συνδικαλισμό και τους απεργούς ώστε να πάει τα πράγματα όπου τον βολεύει. Αυτό δεν το κάνει και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ. Διότι κ. Λασκαράτε αυτό που απολύτως καθόλου δεν έχετε καταλάβει είναι οτι ο Συριζα θέλει να είναι μέσα στην κοινωνία και από τα κάτω να συνεισφέρει ώστε να οργανωθεί εκ νέου η κοινωνία και η αντίσταση, από τα κάτω να ξεκινήσει μια συμμετοχική δράση σε συνδικαλιστικά όργανα τα οποία να είναι ανεπηρέαστα από κομματικούς μηχανισμούς του όποιου κόμμματος είτε είναι της Αριστεράς είτε οχι. Επίσης σε μια τόσο κρίσιμη συγκυρία όπου η κυβέρνηση επιλέγει τον πιο αντιδημοκρατικό τρόπο επιβολής δηλ. την επιστράτευση επιδιώκοντας να φέρει τους καθηγητές σε ευθέια σύγκρουση με μαθητές και γονείς υποθετώντας την πολιτική του » διάιρει και βασίλευε» για μια ακόμη φορά την ίδια στιγμή που κάνει πίσω σε θέματα ρατσισμού και στους φασίστες της ΧΑ, τη στιγμή λοιπόν αυτή ο Συριζα κιάνει πολύ καλά και δεν πάιζει το παιχνίδι της δηλ. δεν δημιουργεί και δεν τροφοδοτεί την πόλωση στην κοινωνία ώστε να στραφεί η μια κοινωνική ομάδα κατά της άλλης. Στηρίζει τον αγώνα των εκπαιδευτικών αφήνοντας τους ίδιους να καθορίσουν τον τρόπο που θα αγωνιστούν. Αυτό για μένα είναι σωστό.

    • Ο/Η Laskaratos λέει:

      Αγαπητή κυρία,
      δεν ξέρω αν βλέπω ότι θέλω, δεν μπορώ να το κρίνω εγώ αυτό.
      Προσπαθώ να μην το κάνω.

      Επισημαίνετε την τελευταία παράγραφο του άρθρου μου.
      Αυτή περιέχει δυο πράγματα.
      1. Την διαφαινόμενη, προαναγγελόμενη, και μη διαψευδόμενη από πουθενά ενδεχόμενη συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ με την Άκκρα Δεξιά.
      Αν αυτή η τερατουργία εννοείτε
      πως βρίσκεται μόνο στη φαντασία μου, τότε πείτε το για να φέρω τα ντοκουμέντα μου.

      2. Αν εννοείτε μόνο τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ στο πρόβλημα των καθηγητών, νομίζω πως ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανώς παίρνει στα μισθολογικά το μέρος μητροπολιτών, ιερέων , αστυνομικών (ο κ.Τσίπρας τους κολακεύει με χυδαίο τρόπο), δικαστικών, στρατιωτικών, υπαλλήλων Βουλής (με το πρόσχημα του Αυτοδιοίκητού της, που τάχα η ίδια η Βουλή κατέλυσε), κλπ.
      Σαφέστατα ακολουθεί τακτική πολύ χειρότερη από του ΠΑΣΟΚ (μην το αδικείτε παρακαλώ), γιατί τότε όντως υπήρχαν λεφτά.
      Σήμερα δεν υπάρχει τίποτα.

      Στους καθηγητές τώρα, οφείλει να πάρει σαφέστατη θέση και να μην μιλάει διφορούμενα:

      https://roides.wordpress.com/2013/05/09/8may13/#comment-61908

      • Ο/Η Ioanna λέει:

        Ακρα Δεξιά ειναι η πολιτικη της κυβέρνησης του Σαμαρα και των υπόλοιπων δυστυχώς κεντρώων βουτηγμένων μέχρι το λαιμό στη διαφθορά και τη σαπίλα και «υπεύθυνων» αριστερών που αποφασισαν να σωσουν τη χωρα σωζοντας στην ουσία το σαπιο συστημα της μεταπολιτευσηs που κυβερνούσε επι χρονια ενναλαξ εφαρμόζοντας την πιο νεοφιλελεύθερη πολιτική έβερ. Το λες απο βλακεία μεχρι ύποπτο αυτο για τον κυρ Φώτη Κουρέλη . (Καποτε τον εκτιμούσα δυστυχώς).
        Το κόμμα του Καμμένου τωρα ειναι η λαϊκή Δεξιά και δεν συνεργάζεται ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί του εκτός αν ξέρετε κάτι που δεν ξέρω. Επί μέρους και περιστασιακά μόνο . Σε καμία περίπτωση παρόλο το λαϊκισμό του το κόμμα αυτο δεν ειναι χειρότερο απο τα ΝΔΠΑΣΟΚΔΗΜΑΡ, εξαιρώντας μεμονωμένα άτομα της ΔημΑρ που μάλλον όμως έχουν διαλέξει στρατόπεδο.
        Ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει τα δίκαια μισθολογικά αιτήματα των εργαζομένων και οχι των μητροπολιτών· που το ακούσατε αυτο; Παλιότερα είχε στοιχεία λαϊκισμού που έχει καταπολεμήσει παρά πολυ.
        Για τον Λαφαζανη και τα κατορθώματα του στη Βουλή ναι έχετε δίκιο!!!! Αλλα μόνο γι αυτο.
        Οι μισθοί των υπολοίπων κοινωνικών ομάδων που αναφέρετε πολυ περισσότερο δε των εκπαιδευτικών είναι πλέον τόσο χαμηλοί που δεν μπορούν να ζήσουν αξιοπρεπώς άρα καλά κάνει ο Συριζα και τους στηρίζει. Αλλοίμονο αν δεν το έκανε.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Άκκρα Δεξιά γίνεται η ΝΔ, όχι για την οικονομική της πολιτική, με την οποία προφανώς συμφωνεί ο ΣΥΡΙΖΑ αφού, πέρα από τις συνεχείς παλινωδίες του, δεν προτείνει απολύτως τίποτα εναλλακτικό για την εξεύρεση οικονομικών πόρων (εκτός κι αν δεχθούμε ότι ισχύει ότι μπορεί να εκβιασει η Ελλάδα την Ε.Ε.), αλλά λογω της προκλητικής ανοχής (και συνενοχής μιας μερίδας) του Κράτους στη βια των Νεοναζί.
        Για τα υπόλοιπα:

        1.Το ότι ο κ.Καμμένος και το κόμμα του που έχουν συνεργαστεί μέσα στη Βουλή και με τη Χρυσή Αυγή δεν ανήκουν στην Άκρα Δεξιά, το πληροφορούμαι από εσάς και πέφτω από τα σύννεφα:
        http://politicsgr.net/?p=13502
        http://www.efsyn.gr/?p=45920
        https://roides.wordpress.com/2013/04/08/8apr13/
        http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5284:2012-09-25-11-52-37&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2
        (Αν δεν σας αρκούν αυτά τα στοιχεία, να σας φέρω αλλά εκατό)

        2.Για τη σχεδιαζόμενη κυβερνητική συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-Καμμένου, νομίζω πως είστε η μόνη που δεν την έχει πληροφορηθεί.
        http://www.star.gr/Pages/Politiki_Oikonomia.aspx?art=101010&artTitle=tsipras__an_chreiastei_tha_paroume_kai_tis_psifous_tou_kammenou_
        http://www.citypress.gr/index.html?action=article&article=111956
        http://www.tanea.gr/news/politics/article/5009097/eixan-moirasei-metaksy-toys-mexri-kai-ta-ypoyrgeia/
        http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=504155
        (Αν δεν σας αρκούν αυτά τα στοιχεία, να σας φέρω αλλά εκατό)

        3. Ο ΣΥΡΙΖΑ, όχι μόνο δεν προωθεί την πρόταση της τρόικα για ανάληψη έστω κατά το ήμισυ της μισθοδοσίας του κλήρου από την Εκκλησία, όχι μόνο αποδοκίμασε τις προτάσεις Τάσου Κουράκη και Στουρνάρα για μισθοδότηση με το γερμανικό σύστημα, όχι μόνο δεν ζητά τη φορολόγηση της Εκκλησίας, όχι μόνο δεν ζητά το χωρισμό της από το Κράτος, όχι μόνο δεν ζητά να μάθει τι απέγιναν οι έρευνες του ΣΔΟΕ για τα εκατομμύρια που έχουν καταθέσει πολλοί μητροπολίτες, όχι μόνο δεν ζητάει την επιστροφή των κλεμμένων της «Αλληλεγγύης», όχι μόνο δεν απαιτεί την επιστροφή στο ταμείο των Δημοσίων υπαλλήλων αυτά που έκλεψε η Αρχιεπισκοπή, όχι μόνο δεν ζητάει να μάθει που βρίσκονται δικαστικά τα οικονομικά σκάνδαλα Βουλιαγμένης και Σιβιτανιδείου, όχι μόνο δεν ζητά να διερευνηθεί το σκάνδαλο του Βοιωτοπεδίου, όχι μόνο έχει ξεχάσει ότι η δίκη του Εφραίμ έχει λησμονηθεί, αλλά δια στόματος του κ.Κουράκη που εν μια νυκτί έκανε στροφή 180 μοιρών, εγγυάται και τους μισθούς του κλήρου.
        http://tvxs.gr/news/ellada/koyrakis-o-syriza-eggyatai-ti-misthodosia-ton-klirikon

        4.Ασφαλώς και έχουν δίκιο οι καθηγητές αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι όταν διεκδικούν μισθούς και εργασιακές συνθήκες αξιοπρέπειας. Το να τους εξαπατά όμως από πολιτική δειλία ο ΣΥΡΙΖΑ και οι συνδικαλιστές του ότι μπορούν να κάνουν απεργία στις εξετάσεις, το να τους εξαπατά ότι υπάρχει η δυνατότητα ικανοποίησης των αιτημάτων τους, το να μην τους λέει το προφανές ότι ούτε η κοινωνία ούτε η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών θέλουν απεργία (ούτε το 25% δεν πήρε μέρος στις συνελεύσεις), και να οδηγεί έτσι την Αριστερά και το συνδικαλισμό της σε απαξίωση, είναι πολύ βαρύ ατόπημα

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Διαβάστε και αυτό:

        «Η αθεράπευτη “χουντοφιλία” του αριστερού ριζοσπαστισμού
        Posted on Μαΐου 15, 2013 by το φελέκι
        Του Β.Λ.

        Έχω σοβαρές υποψίες ότι ένα κομμάτι της αριστεράς ενδόμυχα θα ήθελε να (ξανά)βιώσει τις συνθήκες της επταετίας. Ίσως είναι υπερβολικό αυτό που ισχυρίζομαι αλλά πώς να εξηγήσει κάποιος τους επανειλημμένους παραλληλισμούς του σημερινού καθεστώτος με τη χούντα του Παπαδόπουλου; Ενδεχομένως ένας τίτλος που θα ταίριαζε σ’ αυτήν την αριστερά να είναι “η αθεράπευτη “χουντοφιλία” του αριστερού ριζοσπαστισμού”.

        Πολλοί λοιπόν, προσπαθούν να συμβολοποιήσουν τον αγώνα τους εναντίον της μνημονιακής κυβέρνησης προκειμένου να αξιοποιήσουν κάθε ικμάδα του εαυτού τους και να δικαιολογήσουν ενέργειες που πριν θα φαίνονταν βαθύτατα αντιδημοκρατικές. Ταυτίζουν έτσι τη σημερινή κυβέρνηση με τη χούντα, ό,τι πιο ανίερο και ποταπό, για να δικαιολογήσουν το “ανώτερο”, το “ύψιστο”, το “ηθικό” των προθέσεών τους. Μια δικτατορία και μάλιστα τόσο κοντινή χρονικά, είναι ένα εύλογο και αναμενόμενο γεγονός αναφοράς και σύγκρισης…….

        Η συνέχεια εδώ:

        http://feleki.wordpress.com/2013/05/15/%ce%b7-%ce%b1%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%ac%cf%80%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b7-%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%81/

        όπου θα βρείτε και δικό μου σχόλιο:

        Θέλω να σας συγχαρώ για το άρθρο σας που αναδεικνύει μια από τις κωμικοτραγικές παθογένειες της Αριστεράς και να εμπλουτίσω τα στοιχεία σας με ένα μαργαριτάρι της αριστερής “χουντοφιλολογίας”, που αλίευσα στην συμπαθητική “Εφημερίδα των Συντακτών”, που όμως χτες δεν ντράπηκε να παρουσιάσει τη μαζική αποδοκιμασία των καθηγητών στην απεργία μέσα στις εξετάσεις (πάνω από το 75% δεν πήγε στις συνελεύσεις), ως δήθεν μαζική έγκριση και αντιστασιακή ετοιμότητα, αλλοιώνοντας την ωμή πραγματικότητα.
        Ιδού λοιπόν τι γράφει κάποιος συντάκτης που προφανώς έχει χάσει κάθε αίσθηση του μέτρου και ασχημονεί με τρόπο ανεπίτρεπτο. Έχει βαλθεί ο ΣΥΡΙΖΑ να μας κάνει να συμπαθήσουμε το αντιπαθέστατο τριο που μας κυβερνάει.

        http://www.efsyn.gr/?p=50233

        “ΛΕΣΒΟΣ «Οπως στη χούντα…»

        «Μου θύμισε όταν ήρθαν να πάρουν τον πατέρα μου για τη Μακρόνησο», σχολίασε έξω από τη συνέλευση των εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ Λέσβου για την επιστράτευση, όταν συναγωνιστής του διηγούνταν στους καθηγητές το πώς έφτασε στα χέρια του το φύλλο της επίταξης. «Ημουν στο χωράφι για δουλειές, όταν η αστυνομία χτύπησε στο σπίτι μου. Ανοιξε η μικρή μου κόρη. Ηταν 4 το απόγευμα. «Πού είναι ο πατέρας σου;» τη ρώτησαν και τους εξήγησε ότι έλειπα. “Να του πεις να έρθει στο Τμήμα μέσα σε δύο ώρες αλλιώς θα έχει μεγάλο πρόβλημα”. Γύρισα σπίτι και είδα το παιδί μου τρομοκρατημένο. Πότε θα σταματήσει αυτή η χούντα;»

        Αν. Παζ.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Όταν η πραγματικότητα εκδικείται τις μεγαλοστομίες.

        http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/megali-entasi-geniki-syneleysi-proedron-elme

        Ανατολή της απεργίας των καθηγητών αποφάσισε η Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ
        ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

        Αναστολή της απεργίας αποφάσισαν οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ στη Γενική Συνέλευση που ξεκίνησε χθες Τετάρτη στις 10 το πρωί και ολοκληρώθηκε σήμερα Πέμπτη, μία ώρα μετά τα μεσάνυχτα.
        Ειδικότερα αρχικά στη Γενική Συνέλευση, η εισήγηση της ΟΛΜΕ για απεργία μέσα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις υπερψηφίστηκε από τους προέδρους με ποσοστό 92% επί των ψήφων.
        Ωστόσο στη συνέχεια η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ συνεκτιμώντας την κατάσταση έθεσε το ερώτημα «εάν σήμερα υπάρχουν οι όροι που μπορεί να υλοποιηθεί η απεργία και εάν πρέπει η Γενική Συνέλυση να προχωρήσεις σε αναστολή της απεργίας».
        Η πρόταση για υλοποίηση της απόφασης για απεργία έλαβε το 23, 6 % των ψήφων , ενώ υπέρ της αναστολής ή λευκό τάχθηκε το υπόλοιπο σώμα της Συνέλευσης.
        Ετσι ανεστάλη η αρχική απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των προέδρων για απεργία μέσα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
        Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα επανέλθει με νέα πρόταση την ερχόμενη εβδομάδα , αφού πρώτα ολοκληρώσει τον κύκλο συναντήσεων με τα πολιτικά κόμματα και πραγματοποιήσει νέα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
        Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα συναντηθεί σήμερα με εκπροσώπους του ΚΚΕ και της ΔΗΜΑΡ.

      • Ο/Η Po λέει:

        -Ποια η άποψη/θέση της ΟΛΜΕ για τον «θεσμό» των Φροντιστηρίων;

    • Ο/Η Antifa2 λέει:

      http://www.efsyn.gr/?p=45920

      Πάνος Καμμένος: ο «Ζέρβας» των ΑΝ.ΕΛΛ.

      H πολυτάραχη πορεία του από τα χρόνια της ΟΝΝΕΔ μέχρι τη δημιουργία του… δικού του κόμματος

      Στο συνέδιο των ΑΝ.ΕΛΛ. ο Καμμένος αναφέρθηκε στη συνεργασία του Ζέρβα με τον Βελουχιώτη για την ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοπόταμου. Μόνο που ξέχασε να προσθέσει ότι λίγα χρόνια αργότερα ως υπουργός Δημόσιας Τάξης ο Ζέρβας ήταν εκείνος που οργάνωσε το ανθρωποκυνηγητό κατά των οπαδών της Αριστεράς

      Του Δημήτρη Ψαρρά

      Με την πανηγυρική εκλογή του Πάνου Καμμένου στην προεδρία έληξε χθες το ιδρυτικό συνέδριο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων (ΑΝ.ΕΛΛ.). Σ’ αυτό το «γενετήσιο» συνέδριο –όπως το αποκάλεσε ο βουλευτής Αχαΐας κ. Νταβρής- κυριάρχησε βέβαια το «αντιμνημονιακό» κλίμα, αλλά αναπαράχθηκαν και όλα τα γνωστά ακροδεξιά στερεότυπα της εποχής περί «σιωνιστικού νεοταξισμού», περί «σιωνιστών και μασόνων», περί «σκουπιδιών μισελληνισμού», περί «εσωτερικών εχθρών», περί «εποικισμού» από τους μετανάστες και περί «διάλυσης του ελληνικού γένους». Ακόμα και ο μεταξικός «Τρίτος Ελληνικός Πολιτισμός» πλασαρίστηκε ως στρατηγικός στόχος. Είναι αλήθεια ότι ο κ. Καμμένος έχει χτίσει ένα πολιτικό κόμμα κατ’ εικόνα και ομοίωσή του. Η ενασχόληση του σημερινού προέδρου των ΑΝ.ΕΛΛ. με τα κοινά ξεκίνησε από την ΟΝΝΕΔ την περίοδο της «σκληρής» αρχηγίας Βασίλη Μιχαλολιάκου.

      Στη ΔΗΑΝΑ

      Οι εκκαθαρίσεις στη νεολαία που προκάλεσε ο Μητσοτάκης όταν διαδέχτηκε τον Αβέρωφ οδήγησαν τον Καμμένο στη ΔΗΑΝΑ του Κωστή Στεφανόπουλου, με την οποία πολιτεύτηκε στις εκλογές του 1990. Ο Καμμένος επανήλθε στη Νέα Δημοκρατία και τον Μάρτιο του 1991 ο πρωθυπουργός Μητσοτάκης τον διόρισε πρόεδρο του Δ.Σ. της προβληματικής εταιρείας «Ελίντα ΑΒΕ» (Ιζόλα-Εσκιμό), την οποία «αποκρατικοποίησε», δηλαδή απέλυσε τους εργαζομένους της.

      Η υπόθεση της «Ελίντα» θα συνοδεύει τον Καμμένο για πολλά χρόνια. Μετά την πτώση της κυβέρνησης Μητσοτάκη θα τεθεί θέμα δίωξης του ίδιου και των μελών του Δ.Σ. με τις κατηγορίες της απιστίας, της απάτης, της υπεξαίρεσης σε βαθμό κακουργήματος και της πλαστογραφίας. Η άρση της ασυλίας του όμως θα απορριφτεί με μεγάλη πλειοψηφία από τη βουλή (24.5.1995 και 19.11.1997).

      Από τις εκλογές του 1993 ο Πάνος Καμμένος εκλέγεται με άνεση στις λίστες της Νέας Δημοκρατίας. Διαθέτει μια αξιοπρόσεκτη οικονομική άνεση, την οποία του εξασφαλίζει η οικογένειά του (πατέρας και πεθερός), αλλά διαθέτει και μια προσωπική πολιτική ατζέντα, η οποία τον βοηθά να διατηρεί μια αυτόνομη πορεία. Από τη μια μεριά ενισχύει το νεοφιλελεύθερο προφίλ που απέκτησε με την υπόθεση των «αποκρατικοποιήσεων», από την άλλη ταυτίζεται με κάθε λογής δραστηριότητα του ακροδεξιού συρμού (βασιλικοί, χουντικοί κ.λπ.).

      Τη διπλή αυτή επιλογή του ο Καμμένος την προβάλλει ευθύς μετά την εκλογή του στη Βουλή το 1993. Από τη μια μεριά εμφανίζεται στο πλευρό των ιδιοκτητών λεωφορείων που αντιδρούσαν στην άρση της ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών από την κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου, ενώ από την άλλη υμνεί τη χούντα και διεκδικεί την εύνοια της βασιλικής οικογένειας. Την επέτειο της 21ης Απριλίου 1994 ο κ. Καμμένος θα δηλώσει ότι πρέπει «να θέσουμε τέρμα στον πολιτικό ρατσισμό», εξηγώντας ότι αναφέρεται στην αποφυλάκιση των πραξικοπηματιών. Την ίδια χρονιά θα στηρίξει τον ΟΝΝΕΔίτη Καλαμπόκα που κατηγορούνταν για τη δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα και θα βρεθεί δίπλα στον «εθνικόφρονα ψεκαστή» Βρακά στο Αεροδικείο και το καλοκαίρι του 1995 είναι ένας από τους δέκα νεοδημοκράτες βουλευτές που ταξίδεψαν στο Λονδίνο για τον γάμο του Παύλου Γκλίξμπουργκ.

      Κορυφαία στιγμή στην πολιτική δραστηριότητα του Πάνου Καμμένου είναι η έκδοση του βιβλίου «Τρομοκρατία, Θεωρία και Πράξη», το καλοκαίρι του 1992 (εκδ. Ελληνική Ευρωεκδοτική). Το βιβλίο προλογίζει ο «σύμβουλος άμυνας και ασφαλείας» του Μητσοτάκη στρατηγός Γρυλλάκης, αλλά πίσω από τη συγγραφή του βρίσκεται ο κρυφός σύμβουλος του Καμμένου Γεώργιος Γεωργαλάς, υπουργός και επίσημος προπαγανδιστής της χούντας. Τις σχέσεις Καμμένου και Γεωργαλά θα επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί η Νέα Δημοκρατία στην προεκλογική περίοδο του 2012.

      Σε βιβλίο του Γεωργαλά

      Το μόνο σίγουρο είναι ότι ολόκληρα αποσπάσματα του βιβλίου βρίσκονται αυτούσια σε προγενέστερο βιβλίο του Γεωργαλά, γραμμένο επί δικτατορίας («Πυρηνική Ειρήνη», Ελληνικός εκδοτικός οργανισμός, Αθήναι 1970). Οι πιθανές εξηγήσεις είναι μόνο δύο: είτε ο Γεωργαλάς είναι πράγματι ο συντάκτης της «Τρομοκρατίας» είτε το βιβλίο είναι εν μέρει προϊόν λογοκλοπής. Οσο για το περιεχόμενο του βιβλίου («αθλιότητα» θα το ονομάσει ο Ανδρέας Παπανδρέου), πρόκειται για ένα συμπίλημα χοντροκομμένων ανακριβειών (όπως η υποτιθέμενη δολοφονία του Κάρλος από την KGB) με στοιχεία μυθομανούς ενοχοποίησης στελεχών του ΠΑΣΟΚ («ο Κώστας Λαλιώτης είχε συλληφθεί, τότε που φορούσε σκουλαρίκια, να βάζει φωτιά στα Εξάρχεια»). Τον Δεκέμβρο του 1994 ο Καμμένος θα είναι ένας από τους πέντε βουλευτές που θα επισκεφτεί τον Κάρατζιτς και τον Μλάντιτς στο ορμητήριό τους στο Πάλε.

      Λίγα χρόνια μετά θα παίξει ιδιαίτερο ρόλο στην υπόθεση Οτζαλάν, ενώ θα συναντηθεί ακόμα και με τον Ζεράρ ντε Βιλιέ για να τον βοηθήσει στη συγγραφή του σχετικού μυθιστορήματος. Τις αμφιλεγόμενες γνώσεις του για τη διεθνή τρομοκρατία ο Πάνος Καμμένος θα τις αξιοποιήσει μετά το 2002, αυτοπροτεινόμενος ως μάρτυρας στις δίκες για την υπόθεση του ΕΛΑ, με βάση τα «αρχεία της Στάζι». Η υπόθεση θα καταλήξει σε φιάσκο και οι κατηγορούμενοι θα απαλλαγούν.

      Η εθνοκεντρική ενασχόληση του κ. Καμμένου θα διακοπεί μονάχα για λίγους μήνες, την περίοδο του πυρετού του Χρηματιστηρίου. Ακόμα και το κόμμα του συνταράζεται από την είδηση ότι ο βουλευτής τζιράρισε τότε 9,5 δισ. δρχ., ενώ και η δικαιολογία του ότι αυτό μπορεί να προέκυψε με την ανακύκλωση 50 μόλις εκατ. δεν βελτίωσε την εικόνα.

      Για τα συνθήματα

      Μέχρι τις παραμονές της δημιουργίας των ΑΝ.ΕΛΛ. ο κ. Καμμένος συνεχίζει την ίδια πορεία. Πιο κραυγαλέα περίπτωση, η αυτόκλητη εμφάνισή του στο Ναυτοδικείο τον Δεκέμβριο του 2011 για να υποστηρίξει τους λιμενικούς που τελικά καταδικάστηκαν επειδή φώναζαν στην παρέλαση ρατσιστικά συνθήματα του είδους «Τους λένε Σκοπιανούς, τους λένε Αλβανούς, τα ρούχα μου θα ράψω με δέρματα απ’ αυτούς».

      Πώς συμβαδίζουν όλα αυτά με την πρόσφατη στροφή του κ. Καμμένου προς μια τακτική συμμαχία με τον ΣΥΡΙΖΑ; Κατά την εισαγωγική του ομιλία στο συνέδριο ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛΛ. αναφέρθηκε στο προηγούμενο της συνεργασίας του Ζέρβα με τον Βελουχιώτη για την ιστορική ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοπόταμου το 1942. Μόνο που ξέχασε να προσθέσει ότι λίγα χρόνια αργότερα, το 1947, ως υπουργός Δημόσιας Τάξης ο Ζέρβας ήταν εκείνος που οργάνωσε και εκτέλεσε το ανθρωποκυνηγητό κατά των μελών του ΚΚΕ και των οπαδών της Αριστεράς, κατά την πρώτη φάση του εμφυλίου πολέμου.

      29/04/2013

      • Ο/Η ioanna λέει:

        Κύριε Λασκαράτε φοβόσαστε τις λέξεις? Η το νόημα των λέξεων? Χούντα έχουμε ναι μην τρέμετε να το πείτε. Οχι βέβαια στρατιωτική αλλά οικονομικη και πολιτική . Δεν θέλω να τεκμηριώσω το επιχείρημα αυτό, γιατί θα γράφω μέχρι αύριο. Ενα θα πω μόνο. Αυτός ο λαός αναγκάζεται να αποδεχτεί μια πολιτική και μια οικονομική επιβολή στο όνομα και στο φόβο της χρεωκοπίας. Με το φόβο αυτό και με την καταστολή του κ. Δένδια καταστρέφηκε το μεγαλύτερο μέρος του παραγωγικού ιστού της χώρας, και οι εργαζόμενοι μετατρέπονται σιγά σιγά σε δούλους. Γιατί κ. Λασκαράτε δουλεία είναι να είσαι άνεργος και δουλεία είναι να αμοίβεσαι με 450 ευρω το μήνα.

        Για τον Καμμένο. Δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο περίπτωση να τον υπερασπιστώ και να μπω στο τρυπάκι που θέλετε να με βάλετε ότι δηλ. ο Συριζα συνεργάζεται με την ακκκκκκκρα όπως λέτε Δεξιά. Οχι δεν θα το κάνω, Θέλω να σωθεί η χώρα μου από την καταστροφή και την μακροχρονια υποδούλωση και αποικιοποίηση και αν ο Καμμένος με βοηθήσει σ΄αυτό θα δεχτώ τη βοήθεια προσέχοντάς τον γιατί εμπιστοσύνη καμία δεν του έχω όπως κι εσεις. Αλλά δεν θα δυναμιτίσω την προσπάθεια με το φόβο μην μολυνθώ από την ακκκρα Δεξιά. Δεν μολύνομαι έχω αντισώματα. Εσεις? Και δεν συνεργάζομαι, χρησιμοποιώ τα όπλα που μου προσφέρονται απλά.Η γέφυρα του Γοργοπόταμου δηλ. του μνημονίου θα ανατιναχτεί αυτό είναι η άμεση ανάγκη. Βλέπετε εσεις άλλους συμμάχους? Τον Κυρ Φώτη που συμβιβάστηκε με την οικονομική ελιτ και στηρίζει την λάθος πολιτική των αδιεξόδων? Η το χοντροΒενιζέλο με το απύθμενο θράσσος και την υποκρισία του φαταούλα που το πάιζει ηγέτης πατώντας επί πτωμάτων μέσα κι έξω απ΄το κόμμα του?

        Για τον Συριζα και την εκκλησία έχω να πω ότι μετά τον πόλεμο που κάνατε εσεις εδω περισσότερο από κάθε άλλον για το συνέδριο εκκλησία -Αριστερά δεν περίμενα να εκθειάζετε τις δηλώσεις του Τάσου Κουράκη. Προσωπικά δεν ασχολούμαι με την εκκλησία που μου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα όπως και όλο το παπαδαριό και ναι θα ήθελα πιο ρητά να καταδικάζονται κάποια πράγματα απ΄το Συριζα. Πάντως η θέση του για διαχωρισμό είναι σαφής. Παραθέτω κι εγώ ένα άρθρο επ΄αυτού που βρήκα σε κάποιο σαιτ από δήλωση του Γιώργου Σταθάκη http://www.newsbomb.gr/politikh/story/274810/stathakis-eimaste-yper-toy-diahorismoy-kratoys-%E2%80%93-ekklisias

        Οσο για το συνδικαλισμό κ. Λασκαράτε θαπρεπε να ξέρετε ότι δεν φταίει ο Συριζα που απαξιώνεται ο συνδικαλισμός. Εχει απαξιωθεί από τη μακροχρόνια επί Πασοκ κρατικοδίαιτη μορφη που πήρε. Γιατί δεν λέτε τίποτα γι αυτό? Οι περισσότεροι συνδικαλιστές είναι βολεμένοι μικροαστοί του συστήματος δυστυχώς. Ο Συριζα πρέπει να ανοίξει μια μεγάλη συζήτηση για το θέμα αυτό με την κοινωνία και να τολμησει να πεί αλήθειες που ήδη λέει αλλά πιο δυνατά. Εντωμεταξύ όμως πρέπει να στηρίζει τα κινήματα και την αυτοτέλειά τους ώστε να μην ξαναβρεθούμε στη φάση κομματικός συνδικαλισμός . Αυτό δεν θέλουμε να αποφύγουμε? Γι αυτό δεν δόθηκε σαφής γραμμή προχτές στους καθηγητές και δυστυχώς υπήρχαν αυτές οι συνέπειες. Εγιναν λάθη. Αλλά θεωρώ ότι ο αγώνας δεν χάθηκε ούτε απαξιώθηκε. Απλά συνεχίζεται .. Εντωμεταξύ η κυβέρνηση έδειξε το άθλιο και αυταρχικό της πρόσωπο και απ΄αυτό η κοινωνία έβγαλε συμπεράσματα. Επεται συνέχεια…

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Αγαπητή Ιωάννα.
        1. Στα περί συνδικαλισμού συμφωνώ.
        2. Στο εκκλησιαστικό μια συνεπής ξεκάθαρη στάση αρχών, δεν θα στερούσε ψήφος από το ΣΥΡΙΖΑ. Εδώ πρέπει να κάνει στροφή. Ειναι υποχρέωσή μας να το απαιτούμε.
        3. Με τον Καμμένο δεν υπάρχει έδαφος για ελάχιστη συνεργασία. Το αντιμνημονιακός δεν λέει τιποτα. Αντιμνημονιακή είναι και η Χ.Α.
        4. Ο όρος Χούντα, έχει συγκεκριμένο ιστορικό και πολιτικό περιεχομενο.
        Η κυβέρνηση Σαμαρά συμπεριφέρεται ως ακροδεξιά, στο βαθμό που υποθάλπει τη Χ.Α.
        Στα οικονομικά είναι μια πολύ σκληρή καπιταλιστική κυβέρνηση, αλλά υπάρχει και το γεγονός της χρεοκοπίας.

  3. Ο/Η Του κώλου λέει:

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=510522

    30/04/2013

    Ενα βήμα πιο κοντά ΣΥΡΙΖΑ – Ανεξάρτητοι Ελληνες

    Υψηλή αντιπροσωπεία της Κουμουνδούρου στο συνέδριο του κόμματος του κ. Π. Καμμένου το προηγούμενο Σαββατοκύριακο

    Αίσθηση έχει προκαλέσει στους κόλπους του ΣΥΡΙΖΑ και των πολιτικών χώρων πέραν της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η επιλογή της ηγεσίας της Κουμουνδούρου να εκπροσωπηθεί σε υψηλό επίπεδο και να απευθύνει χαιρετισμό στο συνέδριο του κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

    Χαρακτηριστικό είναι ότι το κόμμα του κ. Π. Καμμένου δεν είχε καν απευθύννει προσκλήσεις στις δυνάμεις του «μνημονιακού τόξου», παρά μόνον στο ΚΚΕ (το οποίο επέδειξε καταφανώς την περιφρόνησή του) και στον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος εκπροσωπήθηκε από τον γραμματέα της ΚΕ κ. Δ. Βίτσα και τον στενό συνεργάτη του κ. Τσίπρα, διευθυντή του πολιτικού του γραφείου, κ. Ν. Παππά.

    Η επιλογή του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επιβεβαίωσε πως ο κ. Τσίπρας και οι συνεργάτες του βλέπουν πράγματι σοβαρά την προοπτική συνεργασίας με τον κ. Καμμένο, ο οποίος είναι και ο μοναδικός επικεφαλής κομματικού σχηματισμού που δηλώνει σήμερα πρόθυμος να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ, έπειτα από μία εκλογική αναμέτρηση.

    Η εξέλιξη συμπίπτει δε και με την δημοσιοποίηση των πρώτων δημοσκοπήσεων που εμφανίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ, αν και κοντά στην ΝΔ, να καταγράφει καθοριστικής σημασίας διαρροές προς το νεοϊδρυθέν σχήμα «Σχέδιο Β» του κ. Αλ. Αλαβάνου.

    Στον χαιρετισμό του προς το συνέδριο των ΑΝ.ΕΛ, ο γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Βίτσας, μίλησε στη βάση της «κοινής μάχη» κατά της πολιτικής του Μνημονίου παρά τις ιδεολογικές και προγραμματικές διαφορές των δύο κομμάτων και ευχήθηκε στα μέλη του κόμματος του κ. Καμμένου: «το επόμενο συνέδριό σας να βρει τη χώρα απελευθερωμένη από το μνημόνιο ανεξάρτητη και περήφανη».

  4. Ο/Η Ρόζα λέει:

    Ευτελισμός: Ψήφισαν τροπολογία για να «εξαφανίσουν» τα πρόστιμα των δημάρχων

    07.05.2013 11:10

    Ενα ακόμη ευτελιστικό ρουσφέτι ψήφισε η Βουλή με διακομματική συναίνεση, υιοθετώντας βουλευτική τροπολογία με την οποία ουσιαστικά δίνεται «άφεση αμαρτιών» (μειώνονται κατά 9/10) στα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί σε συνδυασμούς, επικεφαλής συνδυασμών και υποψήφιους στις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές του 2010.

    Πρόκειται για παραβάσεις του νόμου 3870/2010 που ψηφίσθηκε το καλοκαίρι του 2010 επί υπουργίας Ραγκούση, περί εκλογικών δαπανών. Με τον τρόπο αυτό καταλύεται κάθε έννοια νομιμότητας και επιτρέπεται σε όσους μπορούν να παρανομούν αφού οι νόμοι ψηφίζονται και καταλύονται από τους ίδιους τους βουλευτές με τροπολογίες! Στο εξής αντί για πρόστιμα 20 ή 100.000 ευρώ για παράνομες εκλογικές δαπάνες οι δήμαρχοι θα πληρώνουν 1.000 ευρώ.

    Η συγκεκριμένη είναι τροπολογία επτά βουλευτών, μεταξύ των οποίων και ορισμένοι που είχαν υπερψηφίσει το νόμο το 2010, από πέντε κόμματα, που ενσωματώθηκε ως άρθρο 22 στην κύρωση της από 31.12.12 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου με κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας του υπουργείου Εσωτερικών και ψηφίστηκε την Τετάρτη 10 Απριλίου 2013.

    Η τροπολογία είχε κατατεθεί στις 5/4 από τους βουλευτές Σταυρούλα Ξουλίδου (ΑΝ.ΕΛΛ.), Σ. Αναστασιάδη (Ν.Δ.), Ι. Δημαρά (ΑΝ.ΕΛΛ.), Π. Ρήγα (ΠΑΣΟΚ), Δ. Αναγνωστάκη (ΔΗΜΑΡ), Μιχ. Ταμήλο (Ν.Δ.) και Σοφία Σακοράφα (ΣΥΡΙΖΑ). Σύμφωνα με πληροφορίες, η τροπολογία, που έχει αναδρομική ισχύ, καθώς έχει εφαρμογή για τις τοπικές εκλογές του 2010, αφορά δεκάδες ή και εκατοντάδες περιπτώσεις ανά την επικράτεια, καθώς δεν πρόκειται μόνο για απλές παραβάσεις περί αφισοκόλλησης ούτε περί μη έγκαιρης υποβολής των οικονομικών στοιχείων των εκλογικών συνδυασμών, αλλά και για υπέρβαση των ορίων χρηματοδότησης ή των εκλογικών δαπανών.

    Όπως προκύπτει και από τα επίσημα πρακτικά της Βουλής, η τροπολογία πέρασε χωρίς ουσιαστική συζήτηση, παρά το γεγονός ότι μειώνει –σχεδόν μηδενίζει– τα πρόστιμα για παραβάσεις του νόμου 3870/2010 για τις εκλογικές δαπάνες συνδυασμών και υποψηφίων στις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές από 10, 20, 30, 50 και 100 χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με την παράβαση, σε 1.000, 2.000, 3.000, 5.000 και 10.000 ευρώ αντίστοιχα, δηλαδή στο 1/10!

    .

    Πηγή: Ευτελισμός: Ψήφισαν τροπολογία για να «εξαφανίσουν» τα πρόστιμα των δημάρχων | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/103881#ixzz2TAkj6SHE

    • Ο/Η Po λέει:

      Ντροπή.
      Εκτός από ΣΥΡΙΖΑ, δεκτό το έκανε και το ΚΚΕ.

      ***
      Γιατρέ,
      Ποια αριστερά από τις Αθώες… αριστερές να ψηφίσω;
      Άλλωστε δεν χρειάζεται να «χτυπήσει» κανείς την Αριστερά.
      Χτυπιέται μόνη της.

      • Ο/Η Βολταίρος λέει:

        μπορεί το

        *ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά): Ερωτάται το Σώμα: Γίνεται δεκτή η τροπολογία με γενικό αριθμό 394 και ειδικό 7 ως έχει;

        ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτό, δεκτό.

        Ν. ΜΩΡΑΪΤΗΣ (KKE): Κατά πλειοψηφία.

        ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά): Συνεπώς, η τροπολογία με γενικό αριθμό 394 και ειδικό 7 έγινε δεκτή ως έχει κατά πλειοψηφία και εντάσσεται στο νομοσχέδιο ως ίδιον άρθρο.

        Πηγή: Ευτελισμός: Ψήφισαν τροπολογία για να «εξαφανίσουν» τα πρόστιμα των δημάρχων | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/103881#ixzz2TAqpxk8a

        να σημαίνει ότι το ΚΚΕ διαφωνεί, γιαυτό είπε ο Μωραϊτης «κατά πλειοψηφία».
        το αιτούμενο ήταν να αρνηθεί με επιχειρηματολογία.
        δεν το δικαιολογώ

  5. Ο/Η Δρ Μεσμέρ λέει:

    Πάνω από 21 εκ. ευρώ θα διαθέσει η Κομισιόν για συσσίτια στην Ελλάδα

    Πηγή: Πάνω από 21 εκ. ευρώ θα διαθέσει η Κομισιόν για συσσίτια στην Ελλάδα | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/38820#ixzz2TAlqoz5c

    Έγκλημα! Χάνονται κονδύλια ακόμη και για τα συσσίτια στα σχολεία

    19/03/2012 – 11:47

    Του Γιώργου Παπανικολάου ⃰
    Αναξιοποίητα μένουν δις ευρώ λόγω ανικανότητας αφού υπάρχει αδυναμία να απορροφηθούν οι ευρωπαϊκοί πόροι, την ίδια στιγμή που οι Έλληνες λιμοκτονούν
    http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=40259

  6. Ο/Η vertigo λέει:

    φίλε Ροϊδη, ο Χριστόδουλος φταίει!

  7. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    Πολύ έμπιστη η Εκκλησία να διαχειρίζεται ξένα χρήματα.
    Ξέρει από «Αλληλεγγύη».
    Να φωνάξουν τον Φουρλεμάδη να οργανώσει συσσίτια.

  8. Ο/Η Κωλόγερας λέει:

    Συμφωνώ και μπράβο για το άρθρο αυτό, κύριε Λασκαράτε.

    Απλώς επιτρέψτε μου να πω πως η η κάτωθι φράση σας λέει πάρα πολύ περισσότερο για το ίδιο το πρόβλημα από ό,τι αρχικά φαίνεται:

    «Απλά αν στη Δεξιά συγχωρείς εύκολα πολλά καραγκιοζιλίκια, στην Αριστερά δεν επιτρέπεται και δεν μπορείς να το κάνεις, γιατί απλούστατα έχεις από αυτήν μεγάλες προσδοκίες.»

    Ακριβώς αυτή είναι η παθογένεια, η ιδιότυπη ασυλία της Αριστεράς, η σαπίλα που λέει ότι

    όποιος δεν είναι αριστερός είναι κακός άνθρωπας.

    Ενώ ο αριστερός, ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΤΟΥ, ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΤΟΥ , είναι καλός άνθρωπας.

    Με κάτι τέτοιες μπούρδες απλουστευτικές επεχείρησαν να ρίξουν στον καιάδα προχτές και την Κική Δημουλά.

    Ο καλός αριστερός και ο κακός δεξιός είναι μια θρησκευτικού τύπου σαπουνόφουσκα που κάποια στιγμή πρέπει να σπάσουμε. Βέβαια ο φόβος είναι να μην μας πουν… δεξιούς!!!!!

    Αυταπάτες για τους ηγήτορες δικαιούται να έχει όποιος δεν γνώρισε ή δεν κινήθηκε σε πλαίσια και περιβάλλοντα των «μεγάλων Αριστερών».

    Σαπίλα και μπόχα. Η κόπρος του Αυγείου.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ευχαριστώ.
      Όχι δεν εννοώ ότι οι Αριστεροί είναι καλοί κλπ.
      Εννοώ ότι η Αριστερά είναι μια δύναμη που θέλει να αλλάξει την ελληνική κοινωνία πάνω στην αρχή της κοινωνικής Αλληλεγγύης, των ατομικών και εργασιακών δικαιωμάτων κλπ και είναι φυσικό να συσπειρώνει ένα καλό κομμάτι της Κοινωνίας που απεχθάνεται την αδικία.
      Η Δεξιά συσπειρώνει κατά βάση συμφεροντολόγους, ατομικιστές, οπισθοδρομικούς, λούμπεν λαϊκά στοιχεία κλπ και λόγω της μακροχρονης άκησης της Εξουσίας και γιατί εκφράζει σκληρά επιχειρηματικά συμφέροντα και γιατί στηρίζεται σε πελατειακές σχέσεις, ενώ σε ιδεολογικό επίπεδο εκπροσωπεί τον εθνικισμό και τη θρησκοληψία.
      Νομίζω πως αυτά είναι αυτονόητα.
      Η ανιδιοτελής, χωρίς κανένα όφελος, στάση της Αριστεράς απέναντι στους μετανάστες, που της κοστίζει πολύ πολιτικά, δείχνει και την ηθική της ανωτερότητα.

      • Ο/Η Antifa2 λέει:

        Κωλόγερε να η Δεξιά

        http://tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CE%BF-%CE%BA-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7-%CF%88%CE%B1%CF%81%CF%81%CE%AC

        Ο κ. Σαμαράς και η Χρυσή Αυγή, του Δημήτρη Ψαρρά

        12:25, 13 Μάιος 2013 | tvxsteamtvxs.gr/node/128382

        Συνεχίζει, προσθέτοντας και νέα στοιχεία, τις αποκαλύψεις του tvxs.gr για το φλερτ ΝΔ – Χρυσής Αυγής o Δημήτρης Ψαρράς, με άρθρο του στην «Εφημερίδα των Συντακτών».

        Οι παλινωδίες της συγκυβέρνησης για το νομοσχέδιο καταπολέμησης του ρατσισμού δεν οφείλονται στη γνωστή ασυνεννοησία των στελεχών της. Εξίσου ανυπόστατες είναι και οι κυβερνητικές διαρροές, που αποδίδουν την άγαρμπη απόσυρση του νομοσχεδίου σε δήθεν παρέμβαση παραγόντων της Εκκλησίας ή των Ενόπλων Δυνάμεων.

        Στην πραγματικότητα, πίσω από την εσωκυβερνητική διχογνωμία για το νομοσχέδιο αυτό κρύβεται η σύγκρουση δύο γραμμών στο εσωτερικό της κυβέρνησης σχετικά με την αντιμετώπιση του ναζιστικού φαινομένου. Οι μεν υποστηρίζουν ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί με κάθε τρόπο (πολιτικό, ιδεολογικό, νομοθετικό) ο πυρήνας και οργανωτής των ρατσιστικών εγκλημάτων, ενώ οι δε επιμένουν ότι πρέπει να μείνει ανοιχτή η δίοδος προς τη Χρυσή Αυγή, υποστηρίζοντας ότι δεν πρέπει να αποκλειστεί και κάποιου είδους συνεργασία των «εθνικοφρόνων» στο μέλλον, προκειμένου να αναχαιτιστεί η δυναμική της Αριστεράς και να βρεθεί μια νέα κυβερνητική λύση αν καταρρεύσει η παρούσα.

        Όπως φάνηκε από το ποιος ανέλαβε να «αναμορφώσει» το νομοσχέδιο Ρουπακιώτη, αυτή τη στιγμή επικρατεί καθαρά η δεύτερη άποψη. Γιατί ο γραμματέας της κυβέρνησης Παναγιώτης Μπαλτάκος, στον οποίο ανέθεσε το έργο ο κ. Σαμαράς, έχει ήδη δώσει τα εθνικόφρονα διαπιστευτήριά του. Είναι γνωστές οι δηλώσεις του προς την αντιπροσωπεία της Εθνικής Επιτροπής για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, ότι δεν τον ενδιαφέρουν το έργο της Επιτροπής, ούτε οι σχετικές διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας, και συνειδητά ως τώρα δεν έκανε τίποτα για να διευκολύνει την απρόσκοπτη λειτουργία της Επιτροπής.

        Το κακό είναι ότι κι εκείνοι που –τουλάχιστον στα λόγια- επιμένουν στη λήψη μέτρων κατά των ρατσιστικών εγκλημάτων δεν θεωρούν και πολύ σοβαρό αυτό το ζήτημα. Και περισσότερο τους απασχολεί να μη φανεί ότι η χώρα μας δεν συμμορφώνεται προς τις διεθνείς της υποχρεώσεις.

        Πρόκειται για ένα παλιό τέχνασμα του ελληνικού πολιτικού συστήματος: υπογράφουμε διεθνείς συνθήκες για τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά ξεχνάμε να τις επικυρώσουμε και όταν τις επικυρώσουμε δεν τις εφαρμόζουμε. Και τραβάτε εσείς, θύματα παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, να βρείτε το δίκιο σας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο του Στρασβούργου. Αλλά ακόμα και τις αποφάσεις του Δικαστηρίου αυτού η ελληνική έννομη τάξη εφαρμόζει επιλεκτικά.

        Ξαναδιαβάζοντας την ομιλία του πρωθυπουργού στη Συναγωγή Μοναστηριωτών της Θεσσαλονίκης, όπου στις 17/3/2013 έγινε η δέηση στη μνήμη των 50.000 Ελλήνων Εβραίων της Θεσσαλονίκης, έχουμε την αίσθηση ότι ο κ. Σαμαράς βρίσκεται σε άλλη χώρα. Η ομιλία του ήταν βέβαια σκληρή και άτεγκτη απέναντι στον ναζισμό. Μόνο που δεν αποδέχεται ότι υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα στη χώρα μας. Στην αρχή ο κ. Σαμαράς μιλά για «ελάχιστες μεμονωμένες φωνές που προσπαθούν να αναβιώσουν τον ρατσισμό και τον αντισημιτισμό». Στη συνέχεια διαπιστώνει ότι στην Ελλάδα οι ρατσιστές «είναι λιγότεροι απ’ ο,τι σε άλλες δυτικές κοινωνίες». Και καταλήγει στον ανατριχιαστικό στρουθοκαμηλισμό ότι ο ναζισμός δεν θα περάσει «γιατί δεν το θέλουν οι Έλληνες. Γιατί δεν τους το επιτρέπει η παράδοσή τους. Γιατί υπάρχουν πολύ ισχυρά αντισώματα στο DNA μας, στο γονίδιό μας, που πολεμούν αυτόν τον ‘‘ιό’’». Αλλά αν ο ίδιος ο πρωθυπουργός μιλά για το ελληνικό DNA και το εθνικό γονίδιο, που να διαφωνήσει ο κάθε Παναγιώταρος; Και αν το πρόβλημα των ναζιστικών εγκλημάτων είναι τόσο μικρό, για ποιο λόγο να υπάρξει οποιαδήποτε νομοθετική ρύθμιση;

        Κακά τα ψέματα. Πίσω από όλα αυτά βρίσκεται ένας μικροπολιτικός υπολογισμός. Μην κακοκαρδίσουμε τη Χρυσή Αυγή, γιατί χρειαζόμαστε και την ίδια και τους ψηφοφόρους της. Δεν είναι πρώτη φορά που η συντηρητική παράταξη βρίσκεται υποχρεωμένη να στηριχτεί στην Ακροδεξιά, προκειμένου να διατηρήσει την κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Για την ακρίβεια, από τη Μεταπολίτευση αυτή ήταν η στρατηγική που είχε χαράξει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, προκειμένου να εξουδετερώσει τον κίνδυνο δημιουργίας ενός ξεχωριστού και βιώσιμου ακροδεξιού πόλου. Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά. Μέχρι τώρα οι ηγεσίες της συντηρητικής παράταξης εξασφάλιζαν την ηγεμονία των δικών τους απόψεων και συνήθως απλώς ανέχονταν τη συνεργασία με φιλοβασιλικά ή φιλοχουντικά στελέχη. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε υιοθετήσει ως κόκκινη γραμμή την πολιτική εξουδετέρωση του Κωνσταντίνου Γλίξμπουργκ και τη μη αμνήστευση των πραξικοπηματιών. Ο Κώστας Καραμανλής στηρίχτηκε στη θεωρία του «μεσαίου χώρου» που οδήγησε τον Καρατζαφέρη στην αποχώρηση και τη δημιουργία του ΛΑΟΣ.

        Τώρα ο Αντώνης Σαμαράς επιχειρεί να προσεγγίσει την πιο ακραία μορφή Ακροδεξιάς που έχει εμφανιστεί από τη Μεταπολίτευση, τη ναζιστική οργάνωση, ως ενδεχόμενο εταίρο. Αλλά όποια μορφή κι αν πάρει η συμμαχία αυτή (από συνεργασία έως άτυπη ανοχή), δεν είναι δυνατόν να έχει το πάνω χέρι η φιλελεύθερη πτέρυγα της Δεξιάς. Γιατί ο Μιχαλολιάκος δεν είναι Φίνι που τα βρήκε με τον Μπερλουσκόνι και μετατράπηκε από μεταφασίστα σε λάτρη του Ισραήλ. Ο Μιχαλολιάκος δεν έχει κανένα λόγο να αλλαξοπιστήσει, τη στιγμή που οι απόψεις του βρίσκουν ευήκοα ώτα στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας, όπως αποδεικνύουν τα κρούσματα Μπαλτάκου, Κρανιδιώτη, Κωτούλα, η σύμπλευση για τα ζητήματα της Ιθαγένειας, και φυσικά η επιβλητική παρουσία στη Νέα Δημοκρατία στελεχών του ΛΑΟΣ. Αλλωστε από την περίοδο της «Πολιτικής Ανοιξης» ο κ. Σαμαράς είχε στενούς συνεργάτες στελέχη του χώρου όπως ο Σάββας Χατζηπαρασκευάς, εκδότης σήμερα της χουντικής εφημερίδας «Στόχος».

        Αλλά πως αντιμετωπίζει το δίλημμα της Νέας Δημοκρατίας η Χρυσή Αυγή; Επισήμως εξακολουθεί να καταγγέλλει τον Σαμαρά, αλλά ταυτόχρονα επιχαίρει για την απόσυρση του νομοσχεδίου, ενώ ενισχύει την αντισημιτική της προπαγάνδα, επιχειρώντας να εμφανίσει ως μοναδικούς της πολέμιους τους Εβραίους και τον ΣΥΡΙΖΑ. Πριν από λίγα καιρό, ένα από τα γνωστότερα στελέχη της μεταπολιτευτικής Ακροδεξιάς, που αρθρογραφούσε επί χρόνια στην εφημερίδα «Χρυσή Αυγή», ο Θόδωρος Καραμπέτσος, είχε προβεί σε μια σημαντική αποκάλυψη. Είχε περιγράψει ένα δείπνο του στη Ρώμη με τον Τζόρτζιο Αλμιράντε, ηγέτη του νεοφασιστικού ιταλικού MSI, όπου ο «πολιτικός τους πατέρας» είχε υποδείξει στους Ελληνες οπαδούς του να προσχωρήσουν «στο μεγάλο κόμμα» (δηλαδή τη Νέα Δημοκρατία) διότι ακόμα τότε στην Ελλάδα της Μεταπολίτευσης δεν υπήρχε «εθνικισμός βάθους», και να δημιουργήσουν ένα «κύτταρο» που θα διαχώριζε τη θέση του την κατάλληλη στιγμή (περιοδικό «Patria», Ιαν.-Φεβ. 2009). Φαίνεται ότι τώρα που υπάρχει «εθνικισμός βάθους» είναι το ίδιο το «μεγάλο κόμμα» που επιδιώκει να δημιουργήσει στα σπλάχνα του αυτό το φασιστικό «κύτταρο».

      • Ο/Η Κωλόγερας λέει:

        Ευχαριστώ εγώ.
        Αυτή είναι μια ιδεαλιστική για να μην πω ιδεοληπτική προσέγγιση.

        Και η Δεξιά δεν είναι μόνο ο Σαμαράς και ο Φαήλος. Δεξιοί ήταν ο Σεφέρης, ο Ελύτης, ο Χατζιδάκις.

        Έχετε στο νου σας μια Αριστερά διωκόμενη, την Αριστερά του Μπελογιάννη, της Έλλης Αλεξίου, του Ρίτσου, του Σιάντα και των τόσων ανώνυμων που πέρασαν των παθών τους τον τάραχο. Είναι η Αριστερά μιας άλλης εποχής.

        Μετά το Πολυτεχνείο, η Αριστερά ακολούθησε εκφυλιστική πορεία. Αναφέρομαι στην ιστορική Αριστερά και όχι στην Αριστερά των Ονείρων σας.

        Σήμερα αν δείτε με ειλικρινές μάτι τι κοπριά συσπειρώνει γύρω του ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α., θα διαπιστώσετε ότι δεν ισχύει η κατάταξη αυτή.

        Προσωπικά όταν βλέπω πολλά κόπρανα μαζεμένα, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για βόθρο, και όχι για κόπρανα γύρω από ένα διαμάντι.

      • «Η Δεξιά συσπειρώνει κατά βάση συμφεροντολόγους, ατομικιστές, οπισθοδρομικούς, λούμπεν λαϊκά στοιχεία κλπ και λόγω της μακροχρονης άκησης της Εξουσίας και γιατί εκφράζει σκληρά επιχειρηματικά συμφέροντα και γιατί στηρίζεται σε πελατειακές σχέσεις, ενώ σε ιδεολογικό επίπεδο εκπροσωπεί τον εθνικισμό και τη θρησκοληψία.»

        «Η ανιδιοτελής, χωρίς κανένα όφελος, στάση της Αριστεράς απέναντι στους μετανάστες, που της κοστίζει πολύ πολιτικά, δείχνει και την ηθική της ανωτερότητα.»

        Αστειότητες, δυστυχώς.

      • Ο/Η Αριστερός Θεολόγος λέει:

        Για τον Μάνο Τομαδάκη

        http://asmodaios.wordpress.com/2013/05/14/14may13/

        Ένας γιος Σαμαρά, δεν θα αντέγραφε ΠΟΤΕ -η καθηγήτρια έπρεπε να το γνωρίζει…

      • Ο/Η Imrah λέει:

        «Η ανιδιοτελής, χωρίς κανένα όφελος, στάση της Αριστεράς απέναντι στους μετανάστες, που της κοστίζει πολύ πολιτικά, δείχνει και την ηθική της ανωτερότητα.»

        Ανιδιοτελής και χωρίς όφελος; Η αριστερά απλά έχει τη σύνεση να φροντίζει το ιχθυοτροφείο στο οποίο, όταν σύντομα έρθει η ώρα, θα ρίξει δίχτυα. Τεράστια και παρθένα δεξαμενή ψηφοφόρων οι οποίοι, μόλις τους αναγνωριστεί το δικαίωμα, θα ψηφίσουν μονοκούκι αριστερά όπως και οι πρόσφυγες του ’22. Δεν είναι έτσι;

      • Ο/Η Παλιός λέει:

        Σιγά ρε Imrah που η Αριστερά περιμένει τις ψήφους των μεταναστών που δεν θα πάρουν ποτέ ιθαγένεια, επενδύοντας στο 2050. Μη και να πάρουν θα ψηφίσουν Αριστερά αυτοί που προσκυνάνε στη Μέκκα;

      • Ο/Η Imrah λέει:

        Παλιός αλλά και λίγο απονήρευτος… Οι Ασιάτες που προσκυνάνε προς τη Μέκκα και πλένονται στα συντιβάνια μπορεί να πάρουν υπηκοότητα το 2050, οι Βαλκάνιοι οικογενειάρχες μετανάστες όμως θα την έχουν πολύ συντομότερα. Και ναι, αλλού θα στρέψουν τις ψήφους τους και όχι στα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΑΝΕΞΕΛ. Εκεί ακριβώς στοχεύει η «καλοσύνη» της αριστεράς που χτίζει ένα γήπεδο για να παίζει μπάλα μόνη της. Κρίμα που η εγγενής αφέλεια της ιδεολογίας δίνει πάντα άλλοθι σε κόμματα και ηγέτες.

  9. Ο/Η Ευγένιος λέει:

    «Η ανιδιοτελής, χωρίς κανένα όφελος, στάση της Αριστεράς απέναντι στους μετανάστες» ……..κράτα λόγια φίλε μου ………κράτα λόγια…………

  10. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Τι ιδεες, πατριδες και αλλες βλακειες ακουω λες και ειμαστε το 1900.

    Τρακαρισμενους με την ζωη βλεπω, πονηρους που αλλαζουν καπελο αναλογα με τις δημοσκοπησεις και την πολιτικη συγκυρια, ικανους που εβαλαν μερικα χρηματα στην ακρη, εναν στρατο μικρων, μεσαιων και μεγαλων “σωτηρων” που παλευει για ενα διορισμο, μια δουλεια, μια θεση σε Δ.Σ.,…., ΔΥ να κλαινε στον τοιχο των δακρυων για τα απειρα προνομια τους και την απειλουμενη ισοβιοτητα, οικογενειες με μπιζνες και πολιτικες μπιζνες, δεξιους, πασοκους και αριστερους εργολαβους και υπεργολαβους της πολιτικης, υπαναπτυξη, μαυρη οικονομια, φορδιαφυγη, φοροκλοπη, 40 χρονια τωρα, αυτα βλεπω.

    Αξιοκρατια δεν βλεπω, οικονομικη δημοκρατια επισης,….

  11. Ο/Η Αδαμάντιος Κοραής λέει:

    Μεγάλη συγκέντρωση των καθηγητών στο Σύνταγμα

    Ολοκληρώθηκε, λίγο πριν τις 10 το βράδυ της Δευτέρας, έχοντας συγκεντρώσει με μεγάλη συμμετοχή, αλλά και έντονο παλμό, η πορεία της ΟΛΜΕ προς τη Βουλή, μετά το συλλαλητήριο έξω από τα γραφεία της Ομοσπονδίας (Ερμού και Κορνάρου 2).

    Οι διαδηλωτές ήταν περίπου 4.000-5.000 άτομα.

    Στο συλλαλητήριο συμμτείχε και αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ, με επικεφαλής τον Π. Λαφαζάνη, καθώς επίσης και ο Αντώνης Σταματόπουλος, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας του Μετρό, που επίσης είναι επιστρατευμένοι.

    Στην κεφαλή της πορείας βρισκόταν αυτοκίνητο με αυτοσχέδιο τανκ στην οροφή του. Σημαντική ήταν η παρουσία του κόσμου, που κατέκλυσε τον πεζόδρομο της Ερμού.

    Στη συγκέντρωση δυναμικό «παρών» έδωσε και το ΠΑΜΕ, η πορεία του οποίου ενώθηκε με αυτή των καθηγητών της ΟΛΜΕ στο Σύνταγμα. Κλειστή κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης ήταν η Βασιλίσσης Σοφίας, αλλά και η Αμαλίας, με ΜΑΤ και κλούβες.

    Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Ν. Παπαχρήστος, είπε ότι οι καθηγητές δεν θα συμμετάσχουν στην απεργία της ΑΔΕΔΥ την Τρίτη, χαρακτηρίζοντάς την μάλιστα ως «κοροϊδία».

    Η Ομοσπονδία των Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης αντιδρά έντονα στην απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην επιστράτευση των εκπαιδευτικών, οι οποίοι πάντως έλαβαν αρνητική απάντηση στο πρώτο αίτημά τους ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας για προσωρινό «πάγωμα» των κυβερνητικών αποφάσεων.

    Φωτος
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231248158

  12. Ο/Η Αδαμάντιος Κοραής λέει:

    Απέλυσαν την καθηγήτρια που έπιασε τον γιο του Σαμαρά να αντιγράφει!
    Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013 – 08:22
    http://www.toxwni.gr/xoni-apokleistika/item/2219-apelisan-tin-kathigitria-pou-epiase-ton-gio-tou-samara-na-antigrafei

    Και εµείς αντιγράψαµε. Και εµάς µας έπιασαν. Δεν πήγε, όµως, ο πατέρας µας ή ο θείος µας να απολύσει την καθηγήτρια…

    Το θέµα σε καµία περίπτωση δεν είναι ο γιος του Σαµαρά. Ούτε φυσικά η αντιγραφή ενός 15χρονου παιδιού. Αυτό είναι ένα µηδαµινής δηµοσιογραφικής αξίας γεγονός.

    Το θέµα είναι η άνευ προηγουµένου εκδικητικότητα που κατήγγειλε στο δικαστήριο η απολυµένη καθηγήτρια. Ο Σαµαράς -κατά την άποψή µας- θα έπρεπε να συγχαρεί την καθηγήτρια που τόλµησε να µονογράψει το γραπτό του γιου του επειδή αντέγραφε. Αντιθέτως, αυτή απολύθηκε λίγο µετά τις εκλογές.

  13. Ο/Η Psycho λέει:

    από όσα απηύθυνε ο κ. Νίκος Σηφουνάκης, βουλευτής ΠαΣοΚ, στον κ. Σπύρο Γαληνό, βουλευτή Ανεξάρτητων Ελλήνων, σε τηλεοπτική εκπομπή:

    «Επρεπε να με βλέπεις και να σκύβεις»

    Επρεπε να με ευγνωμονείς. Διόρισα και τη γυναίκα ρε, δεν ντρέπεσαι ρε γελοίε;

  14. Παράθεμα: Ένας γιος Σαμαρά, δεν θα αντέγραφε ΠΟΤΕ -η καθηγήτρια έπρεπε να το γνωρίζει… | Ασμοδαίος

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Για φαντασθείτε κύριε Ροϊδη,
    τι ασκό του Αιόλου ανοίγει αυτή η άθλια απόφαση του ΕΣΡ!
    Αν ολόκληρο Mega δεν είναι υποχρεωμένο να διασταυρώνει στοιχειωδώς με ένα απλό τηλεφώνημα στο θιγόμενο μια είδηση, τότε πολύ περισσότερο τα μπλογκ.

    http://www.lifo.gr/now/media/27131

    Αθώο το ΜΕΓΚΑ για τη μετάδοση του μονταρισμένου video με τις δηλώσεις βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ

    Δεν είχε υποχρέωση να διασταυρώσει αν ήταν παραποιημένο, λέει το ΕΣΡ για το video της «ομάδας αλήθειας» της Ν.Δ.

    Στο αρχείο αποφάσισε να βάλει το ΕΣΡ την καταγγελία του ΣΥΡΙΖΑ για τη μετάδοση από το ΜΕΓΚΑ του βίντεο με τις δηλώσεις του βουλευτή Διαμαντόπουλου, το οποίο διακινούσε η «ομάδα αλήθειας», της Ν.Δ. Υπενθυμίζεται ότι, όπως αποδείχτηκε, οι δηλώσεις του βουλευτή είχαν συρραφεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να φαίνεται ότι ο βουλευτής υποστήριζε την τρομοκρατική ενέργεια που είχει γίνει στο Mall στο Μαρούσι.

    Όμως το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο αποφάσισε με ψήφους 5 υπέρ και 2 κατά πως το βίντεο δεν παραποιήθηκε με ευθύνη του τηλεοπτικού σταθμού, ο οποίος δεν είχε υποχρέωση να ελέγξει αν ήταν αληθινό ή όχι.

    Να σημειωθεί ότι με την απόφαση αυτή διαφώνησε η αντιπρόεδρος του ΕΣΡ Λίνα Αλεξίου η οποία υποστήριξε πως οι ειδήσεις πριν μεταδοθούν πρέπει να διασταυρώνονται και πρότεινε πρόστιμο 50.000 ευρώ. Διαφώνησε επίσης και ο καθηγητής νεοελληνικής λογοτεχνίας, Γιάννης Παπακώστας οποίος ζήτησε να επιβληθεί πρόστιμο 20.000 ευρώ στον τηλεοπτικό σταθμό.

    Εντονη ήταν η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ που σε ανακοίνωση του σημειώνει, μεταξύ άλλων: «Με ένα σκεπτικό έξω από τα όρια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, το ΕΣΡ δικαιολογεί την υιοθέτηση και προβολή εκ μέρους του τηλεοπτικού σταθμού MEGA του χαλκευμένου βίντεο που αφορούσε δηλώσεις του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Β. Διαμαντόπουλου. Δεν είναι η πρώτη φορά που το ΕΣΡ παρουσιάζεται κατώτερο των περιστάσεων και αδυνατεί να παίξει το ρόλο του ως ανεξάρτητη αρχή» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Κουμουνδούρου.

    «Ωστόσο η παρούσα απόφασή του αποτελεί μια από τις πιο μελανές στιγμές στην ιστορία του. Αλήθεια, γιατί ό,τι εκφωνείται από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο αποτελεί αυτόματα και τεκμήριο αλήθειας και απαλλάσσει το δημοσιογράφο από την ανάγκη διασταύρωσης της είδησης; Οι παράνομες και συνεχιζόμενες παρατάσεις της θητείας του ΕΣΡ θα επέβαλαν τουλάχιστον εκ μέρους του, μεγαλύτερη συστολή και σκέψη πριν τη διατύπωση αποφάσεων που υιοθετούν τη συκοφαντία».

  16. Ο/Η eklag λέει:

    H άποψη της ΟΛΜΕ για τα φροντιστήρια;
    η »επίσημη» λαϊκής κατανάλωσης ή αυτή που πραγματικά υπο-στηρίζουν
    τα συνδικαλιστικά της όργανα,
    ανεχόμενα επί μακρού την μετατροπή του Λυκείου σε εξεταστικό κέντρο προς τέρψη φροντιστών και »ιδιαιτεράδων»;
    Ευτυχώς οι μαθητές σταθερά εγκαταλείπουν το σχολείο
    και δεν θα χρειαστεί μάλλον τα παν/μια να επιφορτιστούν,ως οφείλουν,με το κόστος των εξετάσεων.
    Αχνοφέγγει δε,χωρίς μαθητές, η ελπίς να εξαφανιστούν και τα παν/μια
    και η χώρα έμπλεως φτηνού ανειδίκευτου εργατικού δυναμικού,
    »καθαρού» από κακοπληρωμένες δασκαλίστικες ηθικολογίες,
    να οδεύσει προς την δόξα ξανά.
    Παροδικό προ-βληματάκι θα αποτελέσει ίσως τότε η αιτία ύπαρξης της ΟΛΜΕ δηλ. των συνδικα-λι(η)στών της αλλά,
    όπως μαθαίνουμε από γνωστή στα Μανιάτικα ανερχόμενη κυρία
    /και απαλλαγμένη βεβαίως στρατιωτικών καθηκόντων,
    υπάρχουν πάντα τα κορόιδα γι’αυτά/
    ουδείς λόγος ανησυχίας.
    Θα προσληφθούν στην Εθνική μας Λυρική Σκηνή ως κομπάρσοι,
    στην opera buffa των ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ.
    +ευλόγησον+

  17. Ο/Η eklag λέει:

    ps
    Απαλλαγμένη και! των στρατιωτικών υποχρεώσεων αφού στην τάξη ούτως ή άλλως έμπαινε-όταν εμφανιζόταν-2 λεπτά πριν τον χτύπο του κουδουνιού να γράψει το βιβλίο ύλης,με την ανοχή ΓΑΪΔΟΥΡΙΩΝ που ονειρεύονται να της μοιάσουν.

  18. Ο/Η Aδαμάντιος Κοραής λέει:

    μετά το Βατερλώ από σχόλιο στο tvxs

    Σκέψου να πάρει 92% ο ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές, και την άλλη μέρα να πει ότι αναστέλλει την αντιμνημονιακή πολιτική καθώς δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις για αλλαγή πολιτικής εντός της Ε.Ε.

  19. Παράθεμα: ΣΥΡΙΖΑ: Υπηρέτης του ιερού Μεσαίωνα; | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  20. Παράθεμα: Η πλήρης υποταγή της Κεντροαριστεράς στο παπαδαριό | ΑΘΡΗΣΚΟΣ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.