Ιερείς που δε σέβονται τα ζώα

Κληρικοί με όπλα, κυνηγοί ή βασανιστές ζώων   

Φυλετικό μίσος. Ιερέας στον Άλιμο εκφωνεί λόγο υπέρ της Χ.Α. Πρώτος από αριστερά ο ιεροκήρυξ της ελληνορθόδοξης βωμολοχίας Παναγιώταρος, δίπλα ο υπόδικος Κασιδιάρης.

Φυλετικό μίσος. Ιερέας στον Άλιμο εκφωνεί λόγο υπέρ της Χ.Α. Πρώτος από αριστερά ο ιεροκήρυξ της ελληνορθόδοξης βωμολοχίας Παναγιώταρος, δίπλα ο υπόδικος Κασιδιάρης.

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Αναρωτιέμαι αν είναι συμβατή με την ευαγγελική διδασκαλία η οπλοφορία ιερέων και η συμμετοχή τους σε κυνήγια ζώων. Οι κρατικοί παπάδες της εθνικής Εκκλησίας της Ελλάδας παίρνουν έναν καλό μισθό από την Πολιτεία, εισπράττουν και μαύρο αφορολόγητο χρήμα από τη ‘σιμωνία’ (πώληση) των λεγόμενων μυστηρίων, κατά συνέπεια δεν χρειάζεται να συμπληρώνουν τη διατροφή της οικογένειάς τους με κυνήγι ζώων. Με αφορμή την παρακάτω είδηση του ρασοφόρου Νεμρώδ, που είχε το σκυλί του αλυσοδεμένο,  θέλω να επισημάνω και το πρόβλημα των αφεντικών που κρατούν τα σκυλιά τους δεμένα, γεγονός που τα βασανίζει αφόρητα. Όσον αφορά στο ποσό που φέρεται ότι έδωσε ο παπάς για να αγοράσει το σκύλο του, δεν με ξενίζει διότι κατοικεί στο Πλουτοχώρι. (Ανήκει στη μητρόπολη Τριφυλλίας, την οποία πριν λίγα χρόνια  ποίμαινε ο άγιος Στέφανος τον οποίο η ‘Αυριανή’ το 2005 είχε κατηγορήσει για παιδεραστία, χωρίς η υπόθεση να διερευνηθεί ποτέ από τη Δικαιοσύνη). Η οπλοφορία των ιερέων με κυνηγετικά όπλα δεν είναι η μόνη σχέση των ελληνορθόδοξων κληρικών με τα κουμπούρια. Με αφορμή την περίπτωση του ορφανοτρόφου αρχιμανδρίτη οσίου Νικόδημου Φαρμάκη, συνεργάτη Βαβύλη και πνευματικού τέκνου του ιερού Καλλίνικου (κατηγορήθηκε για σεξουαλικές παρενοχλήσεις ανδρών), γαλουχημένου στην παρακρατική χουντική οργάνωση ‘Χρυσοπηγή’, ο κ.Ν.Κωνσταντόπουλος είχε καταγγείλει στη Βουλή το 2005 πως οπλοφορούν εβδομήντα ιερωμένοι: «…Διαλύστε με δημοκρατική νόμιμη διαδικασία τη Χρυσοπηγή και όλες τις παραθρησκευτικές οργανώσεις. Παρέχουν κάλυψη σε έκνομες δραστηριότητες παρακρατικών πλοκαμιών. Δώστε στη δημοσιότητα τους κληρικούς και ιεράρχες που οπλοφορούν. Είναι περίπου εβδομήντα τον αριθμό. Δημοσιοποιείστε και ελέγξτε κάθε δωρεά και ευεργέτημα προς εκκλησιαστικούς φορείς και κάθε παροχή από αυτούς προς τρίτους. «Οι Φίλοι του Τζανείου», μία άλλη οργάνωση του κ. Καλλίνικου, τι ρόλο παίζει στον Πειραιά και ποια είναι η στελέχωση του Διοικητικού της Συμβουλίου…».
—-Ζούμε σε μια χώρα όπου η διογκωμένη κοινωνική βαρβαρότητα επεκτείνεται στη συμπεριφορά των ανθρώπων προς τα ζώα, για το βασανισμό των οποίων συστηματικά έρχονται στο φως ανατριχιαστικές καταγγελίες. Ξεκινώ με την υπόθεση του ιερέα κυνηγού:

Α) «Μια ακόμη περίεργη κλοπή κυνηγόσκυλου σημαντικής αξίας ράτσας Γιούρα, σημειώθηκε στο Πλουτοχώρι Ηλείας, από το σπίτι ιερέα ο οποίος εκείνη την ώρα λειτουργούσε σε γειτονικό χωριό που είναι η ενορία του! Πρόκειται για μια ακόμη κλοπή κυνηγόσκυλου, πιθανότατα από τα μέλη του ίδιου κυκλώματος που εξακολουθούν να δρουν ανενόχλητα, αποκομίζοντας σημαντικά χρηματικά ποσά…Η κλοπή … έγινε το πρωί της Κυριακής την ώρα που ο παπά Γιώργης βρισκόταν στην εκκλησία του Γρύλλου,…..αφού τελείωσε τη Λειτουργία , γυρνώντας στο χωριό τον περίμενε πολύ δυσάρεστη έκπληξη με την κλοπή του σκύλου, για τον οποίο σύμφωνα με πληροφορίες είχε δώσει 2500 ευρώ, προκειμένου να τον αγοράσει! Οι δράστες έκλεψαν το κυνηγόσκυλο αφού έσπασαν με κοπτικό εργαλείο τον άλυσο με τον οποίο ήταν δεμένο, …».
—-Με δεδομένο ότι ο ιερέας διδάσκει τον ευαγγελικό λόγο στη Δ.Πελοπόννησο, εκεί που η παπαδιά σκότωσε πρόσφατα με τον εραστή της τον άντρα της (τ.φαναρτζή), περιορίζομαι να αναφέρω περιστατικά σχετικά με τη ζωοφιλία κληρικών στην περιοχή αυτή. Ασφαλώς δεν γενικεύω, τα συμβάντα αφορούν μόνο κάποιο ποσοστό κληρικών, ενταγμένο όμως σε μια γενικότερη απαξιωτική θεώρηση που έχει η αίρεση της Ορθοδοξίας για τα ζώα:

Β) «Ιερέας… τα έβαλε με σκύλο
Σύμφωνα με την καταγγελία γυναίκας, ιερέας που πήγε να αγιάσει σπίτι στην οδό Κορυδαλέως στην Πάτρα, άρχισε να… κυνηγάει και να χτυπά με το… λιβανιστήρι το σκύλο του σπιτιού μπροστά στα έκπληκτα μάτια των γειτόνων και της ιδιοκτήτριας του σπιτιού. Ο «Τουίτι» – έτσι λένε το σκυλάκι- είναι ακίνδυνο αλλά γαυγίζει αρκετά και ανήκει σε άτομο με ειδικές ανάγκες. Η κ. Κατερίνα Λ. είναι 40 ετών και το μοναδικό πλάσμα που έχει στον κόσμο είναι ο μικρόσωμος σκύλος. …Ο παπάς όχι μόνο δεν έριξε αγιασμό στο σπίτι αλλά σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει η γυναίκα έφυγε… βρίζοντας».

Γ) «Ο νεαρός άνδρας κρατά στα χέρια το σκυλί του. Δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που συνέβη. Όπως καταγγέλλει μοναχός από την Ι.Μονή Oμπλού της Πάτρας, βγήκε έξω και το εκτέλεσε εν ψυχρώ με μία καραμπίνα… Ο Νώντας Καλλιακμάνης ήθελε να εκπαιδεύσει το σκυλί του στο κυνήγι. Πήγε στην περιοχή του Ομπλού λίγο έξω από την Πάτρα. Είδε τον ρασοφόρο να βγαίνει από το μοναστήρι, δεν πρόλαβε όμως να σώσει το ζώο του. Το δολοφόνησε μπροστά στα μάτια του…»

Δ) Ιερέας κατέστρεψε χελιδονοφωλιές γιατί λέρωναν την εκκλησία! (Μ.Νοδάρος, «Ελευθεροτυπία», 7.5.2009)
Κωμικοτραγικές σκηνές εκτυλίχθηκαν χθες το πρωί στο Βαρθολομιό Ηλείας, με έναν παπά να πηδάει στα παγκάκια της πλατείας και να καταστρέφει με ένα μακρύ κοντάρι τις γεμάτες νεοσσούς χελιδονοφωλιές, που βρίσκονταν στον ναό όπου υπηρετεί. Το πρωτοφανές περιστατικό συνέβη στον ναό του Αγ.Ιωάννη, με τη δικαιολογία ότι τα χελιδόνια με την παρουσία τους γέμιζαν με ακαθαρσίες τον περιβάλλοντα χώρο και τους εξωτερικούς τοίχους της εκκλησίας! Η είδηση προκάλεσε την έντονη αντίδραση των οικολογικών οργανώσεων Ηλείας και Αχαΐας: ‘.. Οι μαθητές του Βαρθολομιού πήραν ένα πολύ κακό μάθημα από τον ιερέα τους,…”

—-Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η μόνη από όλες τις χριστιανικές Εκκλησίες η οποία είναι διαιρεμένη σε ανταγωνιστικές μεταξύ τους εθνικές Εκκλησίες, που συχνά ερίζουν για τις εδαφικές τους δικαιοδοσίες και δεν δέχονται να λειτουργούν ως μια Εκκλησία μέσα στην ίδια χώρα. Δεν είναι καθόλου περίεργο λοιπόν που όλοι σχεδόν οι Ελληνορθόδοξοι ιερείς που καλούνται με τη συνενοχή της Ιεραρχίας να ευλογήσουν τα γραφεία των ναζιστικών Ταγμάτων Εφόδου να το κάνουν ευχαρίστως. Αντιλαμβάνεται κανείς πως μια Εκκλησία η οποία αρνείται τόσο κατάφωρα τη χριστιανική διδασκαλία μολυσμένη με το μικρόβιο του φυλετισμού, πόσο μίσος θα τρέφει για τα ζώα, μίσος που ξεπερνά τα όρια του παραλογισμού: «Σύμφωνα με τους Κανόνες της Ορθόδοξης Εκκλησίας «ο Θεός προστάζει να θανατώνονται και οι άνδρες και αι γυναίκες οπού πέσουν εις αμαρτίαν με ζώα, και μαζί με αυτούς να θανατώνονται και τα ζώα.» (Αγαπίου Ιερομονάχου και Νικοδήμου Μοναχού «Πηδάλιον της νοητής νηός της των ορθοδόξων εκκλησίας»). Η προέλευση των αυστηρών αυτών κανόνων δεν είναι δύσκολο να εντοπιστεί. Όπως διαβάζουμε στο ίδιο το «Πηδάλιον», τους όρισε η Αγία Γραφή: «Αν ένας άντρας συνευρεθεί με ζώο ή αν μια γυναίκα συνευρεθεί με ζώο, πρέπει εξάπαντος να θανατωθούν, και το ζώο πρέπει να το σκοτώσετε.» (Λευιτικόν, 20, 15). Ομως η Αγία Γραφή δεν περιορίζεται σ’ αυτή την εντολή. Όπως ορίζει το βιβλίο της Εξόδου (21,28), «αν ένα βόδι χτυπήσει κάποιον άντρα ή γυναίκα, και το θύμα πεθάνει, τότε το βόδι πρέπει εξάπαντος να λιθοβοληθεί, αλλά το κρέας του δεν θα φαγωθεί. Κι ο ιδιοκτήτης του βοδιού θα μείνει ατιμώρητος.»…» (Ιός-‘Ελευθεροτυπία’, 4/4/1999).

***

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

22 Responses to Ιερείς που δε σέβονται τα ζώα

  1. Ο/Η eklag λέει:

    Προβαίνω σε κοινοτοπίες όταν αναγκάζομαι.
    Όταν κι αυτοί που δεν καταναλώνουν κρέας
    το δίνουν στα ζώα που φροντίζουν,
    είναι τουλάχιστον γραφικό να γίνεται λόγος για αγάπη προς τα ζώα.
    Ούτε Ιερείς ξεφεύγουν από την πεπατημένη ή τον φυσικό κατ’ άλλους δρόμο.
    Υπάλληλος στο σταθμό του τρένου Πειραιά μου εξομολογήθηκε
    ότι συνάδελφοί του βάζουν φόλες στα αξιαγάπητα γατάκια
    τα οποία ομορφαίνουν την καθημερινή μας φρίκη εκεί,
    με το αιτιολογικό:
    »δεν μας χρειάζονται, ας δίνουν σε καναν άνθρωπο το ευρώ τους
    κι όχι στα γατιά»,
    θεωρώντας ότι ο ίδιος συγκεκριμένα υπερέχει αισθητά των γατιών
    ως είδος.
    Αν κάποιοι φιλόζωοι ενδιαφέρονται ας στρέψουν την προσοχή τους
    πριν θρηνήσουμε θύματα.
    (Τον υπάλληλο εννοώ.)

  2. Ο/Η Αρχειοφύλακς λέει:

    Σχετικά με το Δ:
    ένας αποτελεσματικός και οικονομικός τρόπος να απαλλαγείτε από τα πετούμενα
    χωρίς να τα βλάψετε,
    είναι με φίδια που μπορείτε να προμηθευτείτε από καταστήματα με παιχνίδια.
    Στερεώνουμε με σύρμα ή σιλικόνη και αυτό είναι όλο.

  3. Ο/Η Μαρκήσιος ντε Σαντ λέει:

    http://www.iospress.gr/ios1999/ios19990404b.htm

    Αθώα η γαϊδάρα, λόγω αμφιβολιών

    Στα μέσα του 18ου αιώνα κρεμάσανε στη γαλλική πόλη Βανβ κάποιον ονόματι Ζακ Φερόν, εξαιτίας του έρωτά του προς μια γαϊδάρα. Στη δίκη του -που πραγματοποιήθηκε σε ένα εκκλησιαστικό δικαστήριο- ήταν συγκατηγορούμενη και η αγαπημένη του γαϊδάρα. Το ζώο, όμως, κρίθηκε αθώο με την αιτιολογία ότι υπήρξε θύμα βιασμού και δεν είχε συμμετάσχει εκουσίως στην ερωτική πράξη, δεν είχε δηλαδή ανταποκριθεί στις ανίερες προτάσεις του αφεντικού της. Η ηγουμένη του τοπικού μοναστηριού και πολλοί επιφανείς πολίτες κατέθεσαν ότι δεν έχουν καμιά αμφιβολία για την αθωότητα του ζώου. Υπέγραψαν μάλιστα δήλωση, στην οποία πιστοποιούν ότι «η κατηγορουμένη είναι από καιρό γνωστή μας και έχει αποδειχθεί ενάρετη τόσο στο σπίτι όσο και στο δρόμο. Δεν έχει ουδέποτε σκανδαλίσει κανέναν.»
    Η φιλεύσπλαχνη αυτή στάση αποτελεί εξαίρεση. Από τα τέλη των Μέσων Χρόνων μέχρι τον 19ο αιώνα, στη χριστιανική Ευρώπη επικρατεί η ιδέα ότι τα ζώα μπορεί να διαπράξουν εγκλήματα. Και όταν οδηγούνται στα δικαστήρια, η τιμωρία τους είναι σχεδόν σίγουρη. Ειδικά για την περίπτωση της κτηνοβασίας, οι δράστες τιμωρούνται με ποινές από δέκα χρόνια φυλακής μέχρι θάνατο, αλλά τα ζώα καταδικάζονται υποχρεωτικά σε ατιμωτική εκτέλεση.
    http://www.iospress.gr/ios1999/ios19990404b.htm

  4. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://www.axortagos.gr/telos-kinigi-gia-tous-papades.html

    Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012
    ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ

    12/20/2012

    Τα σκαλιά του Αστυνομικού Μεγάρου Ιωαννίνων ανεβαίνουν τον τελευταίο μήνα Ιερείς που ανήκουν στις τοπικές Μητροπόλεις της Ηπείρου, προκειμένου να καταθέσουν κυνηγετικά ή σκοπευτικά όπλα που νομίμως κατέχουν, καθώς επίσης και τις άδειες θήρας! Σε εφαρμογή σχετικής απόφασης της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, η Ελληνική Αστυνομία καλείται και ήδη έχει προχωρήσει στην ενημέρωση των κληρικών οι οποίοι κατέχουν άδειες θήρας και δηλωμένα κυνηγετικά ή άλλα όπλα, ότι στο εξής αυτά θα πρέπει να τους αφαιρεθούν. Η σχετική απόφαση της Ιεράς Συνόδου δεν είναι πρόσφατη, καθώς έχει ληφθεί τον Ιούνιο του 2006 όμως παρέμενε ανεκτέλεστη, για διάφορους λόγους.
    Με αφορμή ωστόσο τη συζήτηση που προέκυψε μετά τη δολοφονία του κληρικού στην Ηλεία, το θέμα της οπλοκατοχής και οπλοχρησίας των κληρικών επανήλθε στο προσκήνιο και τον Σεπτέμβριο έφτασε στις αστυνομικές διευθύνσεις της χώρας διαταγή από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ προκειμένου να εφαρμοστεί η σχετική απόφαση της Ιεράς Συνόδου. Ήδη από τις αρχές Οκτωβρίου μέχρι και σήμερα έχουν ειδοποιηθεί περίπου 10 κληρικοί στο νομό Ιωαννίνων, από τους οποίους έχουν αφαιρεθεί οι άδειες θήρας, οι άδειες οπλοκατοχής, ενώ με την εφαρμογή της διαταγής προβλέπεται και η κατάσχεση των όπλων. Ωστόσο, παρέχεται για ευνόητους λόγους η δυνατότητα της μεταβίβασης για το όνομα του κατόχου του όπλου, προκειμένου να αποφευχθούν οι κατασχέσεις. Υπολογίζεται πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία των δηλωθέντων όπλων και από μία πρώτη εξέταση των αδειών θήρας ότι μόνο στο νομό Ιωαννίνων υπάρχουν περί τους 30 κληρικούς που κατέχουν νόμιμα κάποιο κυνηγετικό όπλο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ιερά Σύνοδος στην απόφασή της μνημονεύει τους Ιερούς Κανόνες των Αγίων Αποστόλων και του Μ. Βασιλείου αλλά και την σχετική εισήγηση της αρμόδιας Συνοδικής Επιτροπής Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ Θεολόγε,
      αφού σας ευχαριστήσω για τις χρήσιμες πληροφορίες με τις οποίες μας εφοδιάζετε, να αναρωτηθώ αφού υπάρχει σχετική (αυτονόητη, αδικαιολόγητα καθυστερημένη ) απαγόρευση σε ιερείς κατοχής κυνηγετικού όπλου και απαγόρευση θήρας της Συνόδου από το 2006, γιατί ο ιερέας της Μητροπόλεως Ολυμπίας και Τριφυλλίας φέρεται ως κυνηγός; Το κακό έχει παραγίνει. Όπως λέει το δημοσίευμα μόνο στο νομό Ιωαννίνων υπάρχουν 30 άδειες κυνηγιου κληρικών. Υποθέτω ότι θα είχε σταματήσει το κυνήγι, αλλιώς θα υποστεί τις κανονικές συνέπειες (ασφαλώς ξέρω πως δεν θα τις υποστεί).

      Η μητρόπολη Ολυμπίας και Τριφυλλίας είναι μια έπαλξη αρετής.
      Αντιγράφω από παλαιότερο ποστ μου την υπόθεση του Αγίου Στέφανου, (Ματακούλια) του εκδημήσαντος (εις Κύριον;) μητροπολίτη της:

      «Η “Aυριανή» (2.6.2005) με τον τίτλο «Η Ι.Σύνοδος πήγε να συγκαλύψει την ροζ ιστορία του Τριφυλλίας», διαψεύδει τους ισχυρισμούς της Συνόδου πως τάχα η εφημερίδα ζήτησε σε συνάντηση με τον δικηγόρο του συγγνώμη από τον 93χρονο Στέφανο Ματακούλια της Τριφυλίας, αναγνωρίζοντας πως οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στις 7 και 8.2.’05 δεν έχουν «ουδεμίαν βασιμότητα».

      «..ο διευθυντής της εφημερίδας κ. Τσιρογιάννης δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι το σημείωμα το οποίο επικαλείται ο μητροπολίτης δεν είναι τίποτε άλλο από ένα προσχέδιο που συνετάχθη από τον δικηγόρο του … το οποίο ουδέποτε υπεγράφη τελικώς….» .

      http://news.in.gr/greece/article/?aid=628621

      Eίναι αξιοπερίεργη η πρεμούρα της Συνόδου να επικαλεστεί ανυπόγραφα έγγραφα για να βγάλει λάδι τον άγιο που αντί να βιάζεται να διεξαχθεί η δίκη μια ώρα αρχύτερα για να αποδειχθεί περίτρανα η πλαστότητα των φωτογραφιών και να σωθεί η τιμή η δική του και της Εκκλησίας, διαπραγματεύεται με τον υβριστή του μια ανάκληση που θα περάσει στα ψιλά των εφημερίδων. Ίσως ο φόβος μιάς ψυχοφθόρας δίκης ή η χριστιανική μεγαθυμία του κ.Ματακούλια “Συνθέτη εκκλησιαστικών ύμνων και συγγραφέα έργων οικοδομής” και υπεύθυνου της Συνόδου επί των «αιρέσων», τον ωθεί σ’αυτήν την διαδικασία αλλά μια μεγαλοπρεπής καταδίκη της εφημερίδας και μια γενναιόδωρη χειρονομία συγχώρησης από μέρους του μετά, θα ήταν η επιβεβλημένη οδός.

      Η «Αυριανή» τον είχε προσβάλει σκαιότατα γράφοντας πως η γυναίκα των φωτογραφιών υπήρξε σκεύος ηδονής του από μικρή ηλικία: «Πόρνος και σοδομιστής μέχρι το κόκκαλο, αμετανόητος και ανικανοποίητος διεστραμμένος ως και την δέκατη δεκαετία της ζωής του. Αυτός είναι ο «σεβασμιώτατος» …. το σαρκίο του οποίου παραδίδουμε στην χλεύη του ποιμνίου του σήμερα, με ελάχιστο δείγμα από τα φωτογραφικά ντοκουμέντα του βδελυρού βίου του και της ανίερης όσο και ψυχοπαθολογικής πολιτείας του υπό τη σκέπη του ράσου».

      Ο Χουντόδουλος καμωνόταν για χρόνια πως δεν έβλεπε τις απρόσωπες πλην εύγγλωτες φωτογραφίες του γυμνού κληρικού και μιάς γυναίκας που για κάμποσα χρόνια δημοσιευόταν χωρίς να κατονομάζεται ο πρωταγωνιστής από τα έντυπα του φίλου του Ομολογητή Γρ.Μιχαλόπουλου (φυλάκιση για εκβιασμούς επιχειρηματιών, αθώωση γιαα εκβιασμούς μητροπολιτών), ενώ θα μπορούσε να τον καλέσει φιλικά στην αρχή και με εξώδικο αν χρειαζόταν, να κατονομάσει τον ένοχο και να πάψει να σπιλώνει συλλήβδην την Ιεραρχία.

      Η γυναίκα ξεκίνησε, πάντα κατά την «Αυριανή», 12χρονη στην αυλή του δεσπότη, που συνεννοείται με «νταβατζήδες να του στέλνουν πόρνες…αλλοδαπές…σε μοναστήρια», φυλακισμένη και η ίδια σε μονή γίνεται για 30 χρόνια «πάσα σε άλλους ιεράρχες και ανώμαλους», μέχρι που 40άρα πιά με κλονισμένα νεύρα «δραπέτευσε» και αποκάλυψε σε «άνθρωπο του Τύπου» όσα είδαν τα μάτια της. Ο κ.Ματακούλιας όμως «προειδοποιεί με αποκαλύψεις για τα άπλυτα άλλων ιεραρχών…».

      Η «Αυριανή», δείχνει μια ανεξήγητη συμπάθεια στο πρόσωπο που χρόνια τώρα κουκουλώνει το θέμα: «Με τέτοιους μητροπολίτες…..πως να πιάσουν τόπο οι αγώνες του Χριστόδουλου;». Αδικεί όμως τον κ.Ματακούλια, που πάντα αγωνιζόταν τον καλό αγώνα, άλλοτε για να εκλέγονται και κληρικοί στη Βουλή ή παλιότερα (9.’77) για να μετατεθεί αντικανονικά από τους Γαργαλιάνους στον Πειραιά. Στο μεταξύ η Σύνοδος παρέπεμψε την υπόθεση στις καλένδες περιμένοντας να αποφανθεί πρώτα η κοσμική Δικαιοσύνη.

      Φαίνεται πως τελικά η εφημερίδα κι ο δεσπότης έδωσαν αμοιβαίες εξηγήσεις και η παρεξήγηση λύθηκε γιατί στις 29.1.’06 διαβάζουμε σε ανασκόπηση του «Βήματος»: «Το δικαστήριο, όπως ανακοίνωσε η Σύνοδος, δέχθηκε τη δήλωση του δικηγόρου της εφημερίδας ότι ‘μετά από έλεγχο διαπιστώθηκε πως το περιεχόμενο του δημοσιεύματος δεν ανταποκρίνεται στα πράγματα και είναι προϊόν εσφαλμένης παραπληροφόρησης, οφειλομένης σε άλλους σκοπούς’».

      Πρόκειται για νεώτερη ανακοίνωση; Πρόκειται για την παλιά που διαψεύστηκε και διέφυγε της προσοχής της συντάκτριας της πρωϊνής εφημερίδας; Ποιός άθλιος διοχέτευσε την παραπληροφόρηση, γιατί το όνομά του μένει κρυφό, ποιοι είναι αυτοί οι ακατανόμαστοι άλλοι σκοποί και γιατί ο συκοφαντημένος με αισχρά πρωτοσέλιδα άγιος Στέφανος δεν επεδίωξε την δικαστική αποκατάσταση που θα καθυσηχάσει το ποίμνιο, αλλά επιλέγει την παρασκηνιακή συνεννόηση που όσο να’ναι αφήνει κάποιες υποψίες συναλλαγής;
      Το νοήμον κοινό της Τριφυλλίας που τον ξεπροβόδισε στην τελευταία του κατοικία με τιμές Αγίου, δικαιούται να γνωρίζει.

    • Ο/Η κ. Χιλιολέξης λέει:

      τι δεν καταλαβαίνεις; 🙂

  5. Ο/Η Ζωζώ Χ.Σαπουνάκη λέει:

    Iαπωνία, σκυλί αρνιέται να εγκαταλείψει τον πληγωμένο φίλο του

  6. Ο/Η Σελινούς λέει:

    O Χρυσαυγίτης Aμβρόσιος χτυπά
    http://www.ierovima.gr/pages/article.aspx?id=1355

    Διαβάζουμε από το ιστολόγιο του Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβροσίου: «Τα παλαιότερα χρόνια τα ζώα ήσαν από απολύτως αναγκαία έως απλώς χρήσιμα στη ζωή μας. Τόσο στον αγρότη, και στον αστό! Τότε τα ζώα, πχ. άλογα, βόδια, σκυλιά, γάτες, υπηρετούσαν τον ανθρωπο και αυτός τά εφρόντιζε για να τα έχει στη δουλευσή του, δηλ. για να δέχεται τις υπηρεσίες του. Στις ημέρες μας ο άνθρωπος έγινε υπηρέτης των ζώων, κυρίως των οικόσιτων. Με θλίβει το γεγονός, κάθε φορά που βλέπω μια κυρία να βγάζει περίπατο τό σκυλάκι της, να το παίρνει στην αγκαλιά της, νά περιμαζεύει σε πλαστικό σακκουλάκι «τα κακά του», να το μπανιάρει, να το πηγαίνει στον ειδικό κουρέα, να ταξιδεύει μαζί του στην καμπίνα του αεροπλάνου, να του αγοράζει ειδικές βιταμινούχες τροφές, νά επιβαρύνει τον οικογενειακό προϋπολογισμό! Καθώς συμπεραίνουμε το φαινόμενο είναι απόρροια του φαινομένου της μοναξιάς, από το το οποίον μαστίζεται ο σύγχρονος άνθρωπος. Τα ζώα αναγνωρίζουν τον αφέντη τους και με πολλούς τρόπους επιδεικνύουν την αγάπη τους. Και τότε ο άνθρωπος αιχμαλωτίζεται συναισθηματικά. Με τον καιρό γίνεται ένα εξαρτημένο άτομο. Ταξιδεύοντας εκτός Ελλάδος για υπηρεσιακούς λόγους ανέγνωσα σε τοπικές εφημερίδες σχετικά άρθρα με τίτλους πολύ εντυπωσιακούς, όπως τό «Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΣΚΥΛΟΣ». Επέλεξα λοιπόν μερικά σχετικά δημοσιεύματα, τα οποία παρέδωσα στην Φιλόλογο Καθηγήτρια Μ.Ε καί Πρεσβυτέρα κα Παναγιώτα Μιχαλίτση-Πετροπούλου, με την παράκληση να τα μελετήσει και να συντάξει ένα κείμενο για το Blog. Στη συνέχεια σας παραθέτουμε το άρθρο της. Απολαύστε το. Από τη θέση αυτή εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στην Πρεσβυτέρα και Αρχηγό των Κατασκηνώσεών μας «ΤΟ ΟΡΑΜΑ» στα Καλάβρυτα, της περιόδου θηλέων».

    Αυτά αναφέρει ο μητροπολίτης Καλαβρύτων στο προσωπικό του ιστολόγιο και την ίδια στιγμή το «ierovima» θυμήθηκε τον ζωόφιλο δεσπότη, τον Γέροντα Μητροπολίτη Λεοντοπόλεως Διονύσιο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας(φωτο) ο οποίος σε πόνημά του με τίτλο «Ζωοφιλία: Η αγάπη και ο σεβασμός στην Κτίση» κάνει ένα πρωτότυπο βήμα για τα εκκλησιαστικά δεδομένα εξηγώντας πως η προστασία των ζώων αποτελεί θρησκευτικό καθήκον όλων μας. «Η καρδιά κάθε αγαθού και πολιτισμένου ανθρώπου θα πρέπει να φλέγεται από αγάπη για όλη την κτίση. Για τους ανθρώπους, τα ζώα, τα πτηνά, τα φυτά, τα δέντρα. Ο πραγματικός φιλάνθρωπος είναι και ζωόφιλος» λέει ο μητροπολίτης.

    • Ο/Η Ιερέας Χ λέει:

      Ο Λεοντοπόλεως Διονύσιος, ο από Μέμφιδος ήτo πράγματι καλός Xριστιανός, Αρχιερεύς και Άνθρωπος.

  7. Ο/Η Kostas Korovilas λέει:

    «Αναρωτιέμαι αν είναι συμβατή με την ευαγγελική διδασκαλία η οπλοφορία
    ιερέων και η συμμετοχή τους σε κυνήγια ζώων.»
    Κύριε Λασκαράτε,
    αντιγράφω τήν παραπάνω φράση σας από τό άρθρο σας που θίγει επιτέλους
    ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά τήν συμπεριφορά μας απέναντι στά ζώα.
    Αναρωτιέστε, λοιπόν, εάν είναι συμβατή η οπλοφορία καί η συμμετοχή
    ιερέων σέ κυνήγια ζώων μέ τήν ευαγγελική τους διδασκαλία καί αναρωτιέμαι κι
    εγώ μέ τήν σειρά μου τό εξής. Δέν είναι δυνατόν νά μήν έχετε αντιληφθεί πως η εκκλησία καί είς σέ αυτήν στρατευμένοι ιερείς καί άλλοι δέν λειτουργούν ως ένα κοινωνικό, ή ηθικό, Σώμα τό οποίο πλάθει, διαπαιδαγωγεί καί διαμορφώνει ηθικές αξίες, πολιτική καί ηθική αγωγή καί πολιτισμό καθώς καί αισθητική. Θά μπορούσε νά τά κάνει όλα αυτά η εκκλησία? Πιστεύω, πως, ναί. Θά μπορούσε η εκκλησία νά παίζει τόν ρόλο τού ηθικού, κοινωνικού καί οικονομικού ρυθμηστή. Εγώ ως πέρα γιά πέρα άθεος καί υποστηρικτής τής άποψης μου πως η θρησκεία είναι ασθένεια καί πως οί θρησκευόμενοι ή αλλιώς θρησκόπληκτοι καί χριστιανόπληκτοι, είναι ασθενείς, θά μπορούσα νά κάνω κάποιες υποχωρήσεις. Δηλαδή εάν η εκκλησία πράγματι επιτελούσε ηθικό καί κοινωνικό έργο, π.χ. νά συλλέγει χρήματα από δωρεές καί συνεισφορές πιστών είς τό όνομα τού θεού, (ποιού θεού, τρέχα γύρευε) καί νά τά διαθέτει πρός τήν αποκατάσταση καί στέγαση αστέγων ασθενών καί πτωχών, νά φροντίζει στήν διατήρηση τού φυσικού περίβάλοντος καί νά συμβάλει στήν προστασία τών ζώων καί όλων όσων έχουν οικονομική ανάγκη, εγώ παρ’ όλη μου τήν αθεεία καί απέχθεια πρός κάθε θρησκεία θά έριχνα τόν οβολό μου στό παγκάρι μιάς τέτοιας ειλικρινούς καί έντιμης εκκλησίας. Καί όλα αυτά, ξέροντας πως η θρησκεία πείθει καί αποτελεί εγγύηση στόν πολύ κόσμο. Διότι τό έργο αυτό, αλήθεια, θά μπορούσε νά τό κάνει τό κράτος πρόνοιας καί ο κάθε Δήμος κρατώντας ένα ξάγρυπνο μάτι στούς δημότες του.Αντί αυτού η εκκλησία καί είς αυτήν στρατευμένοι ιερείς της λειτουργούν ως κοινά αρπαχτικά, η δέ εκκλησία μέ τό πρόσχημα κάποιων κανόνων τού χριστιανισμού καί τού ευαγγελίου της όπως λέτε, αποτελεί μιά πολύ καλά οργανωμένη μαφία, ένας αυστηρός κερδοσκοπικός οργανισμός που κινείται μέσα στά πλαίσια τού σύχρονου πελατιακού μοντέλου τών πιστών της. Τήν ίδια γραμμή ακολουθούν καί τά πολιτικά κόμματα.Αυτά, μέ τό πρόσχημα τής κοινωνικης καί οικονομικής ευημερείας τών πολιτών πελατών τους, εξαπατούν, τάζοντας λαγούς μέ πετραχείλια, μέ σκοπό νά αρπάξουν τήν εξουσία καί τήν διακυβέρνηση τής Χώρας, η οποία αποτελεί μιά γιγαντιαία οικονομική επιχείρηση η οποία τούς προσφέρει εύκολο καί ανέξοδο πλουτισμό. Εκκλησία καί πολιτικά κόμματα, θραύσματα ενός σάπιου, ανήθικου, τυρρανικού, καταπιεστικού, εκμεταλευτικού βίαιου ως άκρως φασιστικού συστήματος τό οποίο χρησημοποιεί μεθόδους βίας, προσυλήτισμού καί πλύσης εγκεφάλου. Περιμένετε, λοιπόν από τούς ανήθικους ιερείς μέλη αυτής τής εγκληματικής οργάνωσης τής εκκλησίας τού Χριστού (πρόσχημα) νά δείξουν ευσπλαχνεία στά ανήμπορα καί ανυπεράσπιστα ζώα?
    Χαίρομαι διότι τά τελευταία χρόνια στήν Ελλάδα καί παγκοσμίως έχει δημιουργηθεί ένα δυνατό, πολύ δραστήριο καί πολυπληθές κίνημα φιλοζώων, καί χορτοφάγων στό οποίο κίνημα δραστηριοποιούμαι έντονα καί θέλω νά επισημάνω πως όλοι αυτοί οί αγωνιστές, κι εγώ μαζί, χτίζουμε έναν νέο πολιτισμό καί μιά νέα ηθική. Είναι πολύ σημαντικό νά συνειδητοποιήσουμε πως τά έμβια ζώα, οί μή ανθρώπινες υπάρξεις, αισθάνονται πόνο, αγάπη, κοινωνικότητα, χαρα καί λύπη, καί έρωτα, ναί έρωτα καί φιλία όπως ακριβώς εμείς οί άνθρωποι. Καί δέν γεννήθηκαν γιά νά φωγωθούν. Δέν είναι τροφή. Γι’ αυτόν τόν λόγο εγώ προσωπικά έχω καταλήξει στό συμπέρασμα πως η φύση είναι παράλογη καί άκαρδη. Δέν μπορώ νά αποδεχτώ πως εγώ καί κάθε έμβιο, αποτελώ τροφή γιά κάποιο άλλο ζώον είτε αυτό είναι δύποδο ανθρωποειδές, ή τετράπδο, ή πτερωτό ή υδρόβιο. Η φιλοζωϊα, καί η χορτοφαγία εκτός τού γεγονότος ότι συμβάλουν στήν διατήρηση καί καθαρότητα τού φυσικού περιβάλλοντος διδάσκουν ηθική καί σεβασμό στήν φύση καί στά έμβια πλάσματα. Σημειώνω πως η χορτοφαγία είναι η πιό αρμόζουσα διατροφη που μάς παρέχει όχι μόνο όλες τίς βιταμίνες καί θρεπτικές ουσίες, αλλά είναι ξεχωριστά τό κάθε φυτό καί φρούτο λαχανικό καί βότανο θεραπευτικά φάρμακα γιά κάθε ασθένεια.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κύριε Κοροβίλα,
      συμφωνούμε.
      Επειδή υπάρχει μια μερίδα ανθρώπων που αποκτά ίχνη ηθικής υπόστασης μόνο μέσω θρησκευτικού καταναγκασμού, θα μπορούσε θεωρητικά το παπαδαριό να προσφέρει κάτι καλό στην κοινωνία.
      Η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία όμως είναι εξουσιαστικός μηχανισμός του χειρίστου είδους και δεν αφήνει περιθώρια να ασκηθεί στους κόλπους της κάποια ευαγγελική αρετή.
      Ασφαλώς πάντως υπάρχουν και κάποιοι φιλόζωοι κληρικοί, όπως ο μακαρίτης Λεοντοπόλεως Διονύσιος, αυτό το ξέρω και το αναγνωρίζω.
      Οι περισσότεροι όμως λένε «Τα ζώα δεν έχουν ψυχή» και δίνουν το σύνθημα να βασανίζει ο άνθρωπος με το χειρότερο τρόπο τα σκυλιά, δεμένα όλη τους τη ζωή, εκτεθειμένα στον ήλιο ή στο ψύχος, πειραματόζωα στα χέρια σαδιστών κλπ.
      Το ότι υπάρχουν κληρικοί που οπλοφορούν και κυνηγούν για να περνάνε την ώρα τους και οι πιστοί δεν τους εχουν πάρει με τις πέτρες δείχνει πολλά.

  8. Ο/Η $$$$++++$$$$ λέει:

    ΤΟ ΒΗΜΑ: Πού πήγαν οι παπάδες με τα τζηπ Cayenne;

    Δυό ιερείς εντόπισε το Βήμα στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος να αποβιβάζονται από πολυτελές τζηπ Cayenne (μάρκας Πόρσε) και αυτό δεν αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις για την Εκκλησία.

    Γράφει η Σίββυλα στο Βήμα:

    Το μαύρο, θηριώδες πολυτελές jeep με τα φιμέ τζάμια σταμάτησε ακριβώς μπροστά στην είσοδο με τον αριθμό 4 του «Ελευθέριος Βενιζέλος».

    Δευτέρα 11 Μαρτίου στις δύο παρά είκοσι το μεσημέρι. Οι επιβάτες της πτήσης η οποία προερχόταν από την Φρανκφούρτη γύρισαν εντυπωσιασμένοι το κεφάλι τους. Οι περισσότεροι πίστεψαν ότι από το πανάκριβο αυτοκίνητο θα κατέβουν κάποια ισχυρά πολιτικά πρόσωπα ή ένας…star διεθνούς βεληνεκούς.

    Με έκπληξη αντίκρισαν δύο παπάδες της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας να κατεβαίνουν από το jeep.Με τα ράσα τους, τα δετά παπούτσια τους (ασφαλώς όχι από τον ίδιο οίκο που προμηθεύεται τα υπέροχα, χειροποίητα ο εκάστοτε Πάπας) τα κομψά παλτουδάκια τους .Τα σχόλια πολλά! Σίγουρα διόλου κολακευτικά. Σε μια εποχή έντονης οικονομικής κρίσης οι ιερείς – ιδιαίτερα όταν είναι νεαροί και «σκεπτόμενοι»- πρέπει να δίνουν το καλό παράδειγμα. Η εικόνα με το θηριώδες jeep αξίας πολλών – πολλών χιλιάδων ευρώ, σίγουρα δεν χαρίζει «πόντους» στην Εκκλησία μας. Το αντίθετο μάλιστα…

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    Επιτέλους

    http://www.radioevros.gr/2013/04/%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%86%CF%89%CF%81%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%B6%CF%8E%CE%B1-%CE%BC/

    Αυτόφωρο για όποιον βασανίζει τα ζώα με εγκύκλιο του Αρείου Πάγου

    11 Απριλίου, 2013 Εκτύπωση

    Αυτόφωρο για τους βασανιστές ζώων και μήνυση χωρίς την καταβολή του παραβόλου των 100 ευρώ -που ισχύει για τις άλλες περιπτώσεις μηνύσεων- αφού πρόκειται για αυτεπαγγέλτως διωκόμενο αδίκημα, ζητεί με ερμηνευτική εγκύκλιο της νομοθεσίας προστασίας των ζώων ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ρούσσος-Εμμανουήλ Παπαδάκης ….

    .http://www.radioevros.gr/2013/04/%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%86%CF%89%CF%81%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%B6%CF%8E%CE%B1-%CE%BC/

  10. Ο/Η Ana λέει:

    «τα ζώα είναι για να υπηρετούν τον άνθρωπο και όχι το αντίθετο» λένε οι παπάδες στις ευσεβείς φιλόζωες. Σε γνωστή μου που πήγε για εξομολόγηση ο παπάς την κατέκρινε γιατί βγάζει βόλτα το σκυλάκι της άρα το υπηρετεί. Εν τω μεταξύ όλες οι κυράτσες που πλένουν μερόνυχτα μέσα και έξω από τις εκκλησίες και το νερό τρέχει χωρίς να νοιάζονται, φροντίζουν να ρίχνουν φόλες σε γάτες σε περιστέρια και γενικά σε ότι κυκλοφορεί για να μην «μαγαρίσουν» τον ναό. Αντί όμως να τα βλέπουν αυτά οι ευσεβείς φιλόζωες βρήκαν εκκλησία κάπου στην Ν. Φιλαδέλφεια και πήγαν να κάνουν αγιασμό για τα ζώα!!! Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…

  11. Ο/Η Μητροπολίτης Δηλίας λέει:

    http://amea-blog.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2773.html
    Πύργος: συνελήφθησαν δυο που έκλεισαν τα σκυλιά τους σε αυτοκίνητο και πέθαναν από θερμοπληξία

  12. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Η Ιερά Σύνοδος αφοπλίζει τους κληρικούς – κυνηγούς
    Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

    Αναγκασμένοι να εγκαταλείψουν την αγαπημένη τους ενασχόληση -το κυνήγι – είναι οι κληρικοί κυνηγοί.

    Από φέτος τίθεται σε ισχύ παλαιότερη απόφαση της Ιεράς Συνόδου σύμφωνα με την οποία απαγορεύεται οι κληρικοί να οπλοφορούν ακόμα και για το κυνήγι.

    Ετσι αρκετοί κληρικοί που προσήλθαν φέτος για να ανανεώσουν την άδεια θήρας τους βρέθηκαν προ εκπλήξεως αφού ενημερώθηκαν ότι πρέπει να…παρατήσουν το κυνήγι.

    Ολα άρχισαν το 2006 μετά την εμπλοκή ενός κληρικού σε κυνηγετικό ατύχημα.

    Τότε η Ιερα Σύνοδος μετά από σχετικό ερώτημα της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής είχε καταλήξει στην απόφαση «της πλήρους απαγορεύσεως της οπλοκατοχής και οπλοχρησίας στους κληρικούς, μηδέ της θήρας εξαιρουμένης, αφ’ ενός μεν διότι δεν συνάδει η οπλοφορία προς το ιερατικό σχήμα, αφ’ ετέρου δε για την προστασία και των ιδίων για να μην καταστούν υπαίτιοι φόνου και εκπέσουν της ιεροσύνης τους».

    Ωστόσο η απόφαση αυτή στην πράξη δεν είχε εφαρμοστεί.

    Πέρυσι όμως ένα νέο κυνηγετικό ατύχημα στο οποίο είχε εμπλακεί ξανά ιερωμένος οδήγησε της αστυνομικές αρχές να ενεργοποιήσουν την απόφαση της Ιεράς Συνόδου.

    Βέβαια αυτό έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις κληρικών οι οποίοι επί σειρά ετών κυνηγούν τηρώντας πιστά όπως λένε, όλους τους κανόνες που διέπουν τη συγκεκριμένη ενασχόληση.

    Ωστόσο πρόκειται για θέμα που αφορά την ίδια την Ιερά Σύνοδο με αποτέλεσμα οι Κυνηγετικοί Σύλλογοι να είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόσουν την απόφαση.

  13. Ο/Η Κάποιος λέει:

    http://dogw0rld.blogspot.gr/2015/02/karpenisi-athwwthike-o-iereas-pou-eixe-riksei-nero-se-adespoto-skylo.html

    Καρπενήσι: Αθωώθηκε ο ιερέας που είχε ρίξει νερό σε αδέσποτο σκύλο

    Ο ιερέας παραδέχτηκε ότι έριξε νερό στο σκυλί για να το διώξει από το προαύλιο της εκκλησίας – Κατηγορήθηκε για κακοποίηση ζώου αλλά στο δικαστήριο δεν αποδείχτηκε αν το νερό ήταν ζεστό ώστε να πιστοποιηθεί η κακοποίηση ζώου.

    Το περιστατικό έγινε στα μέσα Δεκεμβρίου 2013. Ο ιερέας του Ι.Ν. Αγίας Τριάδας Καρπενησίου κ. Ευάγγελος Πλατής στην προσπάθειά του να διώξει ένα σκυλί (το γνωστό «λιοντάρι», μασκότ της πόλης Καρπενησίου – φωτο) από το προαύλιο της εκκλησίας όπως ο ίδιος είπε του έριξε κρύο νερό.

    Ένας αυτόπτης μάρτυρας, ισχυρίστηκε ότι είδε τον ιερέα να ρίχνει «αχνιστό νερό», στο ζώο το οποίο τρομοκρατήθηκε και έφυγε ουρλιάζοντας. Τα ουρλιαχτά του ζώου άκουσαν πολλοί καρπενησιώτες όπως κατατέθηκε στο δικαστήριο.

    Ο μάρτυρας προχώρησε σε έγγραφη και επώνυμη καταγγελία η οποία αναρτήθηκε σε ιστοσελίδα φιλόζωων στο Καρπενήσι. Ο Εισαγγελέας Ευρυτανίας, άσκησε αυτεπάγγελτη δίωξη κατά του ιερέα σύμφωνα με τον νόμο 4039/12.

    Στην ακροαματική διαδικασία που έγινε την Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015, στο δικαστήριο Ευρυτανίας, ο ιερέας είπε ότι αγαπά τα ζώα, «… και τα ζώα είναι πλάσματα του Θεού».

    Αλλά, όπως είπε, ήθελε να φύγει ο σκύλος από την είσοδο της εκκλησίας διότι την εκκλησία θα επισκεπτόταν ένα σχολείο με μικρά παιδάκια και φοβήθηκε μήπως ο σκύλος -αν και άκακος όπως όλοι γνωρίζουν και κατατέθηκε στο δικαστήριο- δαγκώσει κάποιο μικρό παιδί.

    «Από τον φόβο της ευθύνης απέναντι στα παιδιά, έδιωξα το σκύλο από το προαύλιο» είπε ο ιερέας «..και χρησιμοποίησα ένα μπρίκι με κρύο νερό και όχι καυτό όπως είχε πει ο μάρτυρας, που κατήγγειλε το περιστατικό. »

    Το δικαστήριο δέχτηκε την εξήγηση του ιερέα και τον αθώωσε χωρίς αμφιβολία, διότι αφενός μεν δεν αποδείχτηκε ότι το νερό ήταν καυτό, αφετέρου κανένας μάρτυρας δεν είπε ότι είδε μετά το σκυλί τραυματισμένο ή καμένο από καυτό νερό. Αντίθετα ειπώθηκε ότι ο σκύλος εμφανίστηκε ξανά στο «στέκι» του την πλατεία της πόλης, και «δεν φαίνεται να είχε κάτι».

    evrytanika.gr

  14. Ο/Η laskaratos λέει:

    Από την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και εκτεταμένη συνέντευξη, αποσπάσματα για τα ζώα και για τον καπιταλισμό:

    http://tinyurl.com/hl7mvnk

    Γιουβάλ Νώε Χαράρι, ένας πανεπιστήμονας του καιρού μας

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΥΣΣΑΣ

    Με τον πολύ πρόσφατο θάνατο του Ουμπέρτο Έκο, θα έλεγε κανείς ότι οι πανεπιστήμονες, τουλάχιστον οι γνωστοί στο ευρύ κοινό (της γραμμής π.χ. Αριστοτέλης, ντα Βίντσι, Νιούτον, Σπένσερ, Μαρξ, Γουέλς, Τσόμσκι) είναι ένα είδος που τείνει να εκλείψει. Αλλά η περίπτωση του κ. Γιουβάλ Νώε Χαράρι δείχνει ότι, παρότι η γνώση αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, πανεπιστήμονες υπάρχουν και σήμερα. Και χρωστάω προσωπική χάρη –σαν αναγνώστης μιλάω– στις εκδόσεις «Αλεξάνδρεια», που πήραν τα δικαιώματα κι έφεραν στα ελληνικά το σπουδαίο βιβλίο «Sapiens – Μια σύντομη Ιστορία του ανθρώπου» του παραπάνω συγγραφέα, που είναι ένας μόλις σαραντάρης καθηγητής Ιστορίας στην Ιερουσαλήμ.

    Το «Sapiens» είναι κάτι παραπάνω από γοητευτικό. Δεν είναι μόνο ότι «πατάει» σε δεδομένα από δεκάδες επιστημονικούς κλάδους. Είναι επίσης ευσύνοπτο, ρηξικέλευθο (με την έννοια ότι συντρίβει βεβαιότητες που αποτελούν κοινό τόπο για τους περισσότερους από μας), απρόσμενο, κάθε άλλο παρά στρυφνά ή ακαδημαϊκά γραμμένο, με χιούμορ, με πλευρές που αγγίζουν τη Φιλοσοφία, τη Μελλοντολογία του παρόντος, την Επιστημονική Φαντασία και την Οικολογία και –πάνω απ΄ όλα– με πλήρη συνείδηση του ότι ο άνθρωπος είναι ένα αντιφατικά εξελισσόμενο ζώο, με ισχυρό φαντασιακό, που αποτελεί μια ελάχιστη στιγμούλα στην Ιστορία της Γης, συνείδηση που ο συγγραφέας περνάει στους αναγνώστες του. Δεν είναι ίσως περιττό να τονίσω ότι ο συγγραφέας εμφανίζεται σαν ένα μυαλό ελεύθερο, μακριά από εθνικές, θρησκευτικές, οικονομικές ή άλλες δεσμεύσεις /δοξασίες. Το διαδικτυακό του μάθημα το παρακολουθούν πάνω από 80.000 άνθρωποι, ενώ το αγγλόφωνο σάιτ του (www.ynharari.com) έχει απίστευτη πρωτοτυπία και επιδραστικότητα. Πέρασα ώρες τριγυρνώντας μέσα εκεί.

    …………………………….
    Έκανε καλό στον κόσμο το ανθρώπινο είδος;
    Όχι, αν το δεις από την οπτική των υπόλοιπων ζώων. Εδώ και εκατοντάδες χρόνια, ο Homo Sapiens έχει οδηγήσει τα περισσότερα είδη στην εξαφάνιση. Αυτό δεν αποτελεί ένα νέο, μοντέρνο φαινόμενο. Όταν πριν 4.500 χρόνια ο Homo Sapiens εγκαταστάθηκε στην Αυστραλία, αφάνισε πάνω από το 90% των μεγάλων ζώων της περιοχής. Πριν 15.000 χρόνια, όταν ο Sapiens έφτασε στην Αμερική εξάλειψε πάνω από το 70% αντίστοιχα. Η ανθρωπότητα στο σύνολό της, πριν ακόμα σπείρει έναν κόκκο σιτάρι και προτού συγγράψει το πρώτο έργο της, είχε ήδη οδηγήσει στον αφανισμό περίπου τα μισά μεγάλα θηλαστικά της Γης.

    Σήμερα;
    Σήμερα, πάνω από το 90% των ζώων του πλανήτη είναι είτε Sapiens, είτε εκτρεφόμενα ζώα, τα οποία έχουμε εξημερώσει και φυλακίσει. Μόνο 200.000 άγριοι λύκοι έχουν επιζήσει παγκοσμίως συγκριτικά με τους 500 εκατ. εξημερωμένους σκύλους. Υπάρχουν μόνο 900.000 άγριοι βίσωνες συγκριτικά με τα 1,5 δισ. βοοειδή, υπάρχουν 50 εκατ. πιγκουίνοι, αλλά 50 δισ. κοτόπουλα. Σε ολόκληρη την Ευρώπη υπάρχουν συνολικά 1,6 δισ. πουλιά όλων των ειδών, ενώ τα εξημερωμένα κοτόπουλα, ως μεμονωμένο είδος, φτάνουν τα 1,9 δισ.
    Η βιομηχανία κρέατος, γαλακτοκομικών και αυγών εκμεταλλεύεται αυτά τα δισεκατομμύρια εξημερωμένων ζώων, τα οποία δεν αντιμετωπίζονται ως έμβια όντα που αισθάνονται πόνο και δυστυχία, αλλά σαν μηχανές. Τα ζώα παράγονται συνήθως μαζικά σε εργοστασιακές εγκαταστάσεις και τα σώματά τους διαμορφώνονται με βάση τις ανάγκες της βιομηχανίας. Περνούν ολόκληρη τη ζωή τους σαν γρανάζια μιας γιγάντιας γραμμής παραγωγής και η ποιότητα της ύπαρξής τους καθορίζεται από τα κέρδη και τις ζημιές των επιχειρήσεων. Αν αναλογιστούμε τα δεινά που προκαλεί, η βιομηχανική γεωργία μάλλον αποτελεί μάλλον το μεγαλύτερο έγκλημα στην Ιστορία.

    ……………………………

    Ποια είναι η άποψή σας για τον καπιταλισμό;
    Ο καπιταλισμός δεν είναι φυσική κατάσταση της ανθρωπότητας, αλλά αποτελεί μάλλον την πιο επιτυχημένη θρησκεία στα χρονικά της, τόσο που σήμερα οι περισσότεροι άνθρωποι στον κόσμο τον εκλαμβάνουν ως απόλυτη αλήθεια. Το κύριο δόγμα της καπιταλιστικής θρησκείας υποστηρίζει ότι η οικονομική ανάπτυξη είναι η πηγή όλων των αγαθών. Ισχυρίζεται ότι ακόμα κι αν θέλει κανείς δικαιοσύνη, ελευθερία και ισότητα, δεν μπορεί να τις έχει χωρίς οικονομική ανάπτυξη. Η λύση για όλα τα συλλογικά προβλήματα είναι η οικονομική ανάπτυξη, ενώ η λύση για όλα τα ατομικά προβλήματα είναι η αγορά και κατανάλωση προϊόντων, η οποία με τη σειρά της εξαρτάται από την οικονομική ανάπτυξη. Επομένως κάθε άνθρωπος, κάθε οικογένεια, εταιρεία και χώρα οφείλουν συνέχεια να παράγουν περισσότερο απ’ ό,τι σήμερα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα παραβλέψουν άλλες αξίες, όπως η διατήρηση της κοινωνικής ισότητας, η διασφάλιση της οικολογικής αρμονίας ή η εύρεση της εσωτερικής γαλήνης. Χάρη στον καπιταλισμό, η ανθρωπότητα χαίρει τρομακτικής ανάπτυξης τους τελευταίους αιώνες, αλλά όλη αυτή η ανάπτυξη δεν έχει κάνει απαραίτητα τον κόσμο καλύτερο. Άρα χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω. Δυστυχώς, για την ώρα δεν γνωρίζουμε καμία βιώσιμη εναλλακτική στον καπιταλιστικό τρόπο σκέψης.

    Είναι πολύ εύκολο να ασκείς κριτική στον καπιταλισμό και πολύ δύσκολο να διατυπώσεις εναλλακτικές…
    Η τελευταία σοβαρή εναλλακτική, ο κομμουνισμός, απαξίωσε τόσο βαθιά την ίδια του την υπόσταση, ώστε λίγοι άνθρωποι αντέχουν να τον δοκιμάσουν ξανά. Νομίζω ότι η μεγαλύτερη πρόκληση για κάποιον που μέμφεται τον καπιταλισμό είναι να βρει μια ρεαλιστική και λειτουργική εναλλακτική. Και είναι πια καιρός να σκεφτούμε κάτι, γιατί ο καπιταλισμός φαίνεται να οδηγείται όντως σε μείζονα κρίση. Ό,τι κάνει την κρίση ιδιαίτερα οξεία, είναι οι αναμενόμενες επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης. Οι αλγόριθμοι των υπολογιστών συναγωνίζονται την ανθρώπινη νοημοσύνη σε ολοένα και περισσότερα γνωστικά πεδία. Αναπτύσσουμε αλγόριθμους που μπορούν να οδηγήσουν αυτοκίνητα, να διεξάγουν πολέμους και να διαγνώσουν ασθένειες καλύτερα από εμάς τους ίδιους. Μόλις τα αυτoκινούμενα οχήματα και τα ιατρικά ρομπότ ξεπεράσουν σε ικανότητες τους αληθινούς οδηγούς και γιατρούς αντίστοιχα, εκατομμύρια εργαζόμενοι σ’ όλο τον κόσμο θα χάσουν τη δουλειά τους. Παράλληλα, παραμένει αβέβαιο αν θα δημιουργηθούν νέοι τομείς απασχόλησης, όπου οι άνθρωποι θα αποδίδουν καλύτερα από τους υπολογιστές, αντισταθμίζοντας τις απώλειες. Ποια θα είναι η χρήση των ανθρώπων σ’ έναν τέτοιο κόσμο; Τι θα κάνουμε με τους εκατομμύρια άχρηστους, από οικονομική άποψη, ανθρώπους; Δεν ξέρουμε. Δεν διαθέτουμε κανένα οικονομικό μοντέλο που να αντιστοιχεί σε μία τέτοια κατάσταση.

    ………………………….

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ιερέας δένει τον σκύλο του σε δέντρο και τον πυροβολεί:
    http://www.iefimerida.gr/news/356946/messinia-synelifthi-74hronos-iereas-poy-skotose-skylo-toy-skliro-vinteo

  16. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    https://www.lifo.gr/now/greece/200136/agria-zoa-zoyn-kato-apo-athlies-synthikes-stin-aigina-ti-kataggellei-i-anima

    Άγρια ζώα ζουν κάτω από άθλιες συνθήκες στην Αίγινα – Τι καταγγέλλει η ΑΝΙΜΑ
    11.7.2018

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.