Ξεμείναμε με δημόσιο κι ανέργους

Το 2013 φαντάζει ευοίωνο κι ελπιδοφόρο   

Από ασπρόμαυρη φωτογραφία του ©Walker Evans, 1030

Από ασπρόμαυρη φωτογραφία του ©Walker Evans, 1930

Εντάξει, αναδιαρθρώσαμε ένα μικρό μέρους του χρέους, πήραμε ένα ακόμη δάνειο, αυτή τη φορά μαμούθ, ενώ ρίξαμε στις πλάτες μας άλλο ένα επώδυνο πακέτο μέτρων €9,4 δισ. για το 2013 και δεσμευτήκαμε για τη λήψη μέτρων του ίδιου περίπου ποσού για την τριετία 2014-2016 –για να το πάρουμε. Εντωμεταξύ το τωρινό μεγάλο κεφάλαιο που δρα στη χώρα αλλά και το μελλοντικό που έπεται να «θα φέρει μεγάλες επενδύσεις», με την νομοθετημένη πλέον διάλυση του εργατικού δικαίου μέσω του οποίου κυριάρχησε νόμιμα κι «αστραπιαία» η ελαστική-part-time εργασία, με το 1/3 περ. του ενεργού εργασιακού δυναμικού ανασφάλιστο -με τα λόγια του ΙΚΑ· αν προστεθούν σε όλα αυτά το 27%  της (επίσημης) ανεργίας και η βαθιά ύφεση που συνεχίζεται για έκτο χρόνο, καταλαβαίνουμε απολύτως την αισιοδοξία των κυβερνώντων για ένα ελπιδοφόρο 2013 εφόσον πράγματι, η χώρα , με αυτά και πολλά ακόμη κατάφερε να μειώσει ένα γιγάντιο, ασύλληπτο, δημοσιονομικό έλλειμμα €24 δισ. και με την ακλόνητη και σχεδόν ανέγγιχτη, έως τώρα, ύπαρξη του πελατειακού κράτους –δηλαδή το κατάφερε έχοντας και τον σκύλο χορτάτο.
—-Δεν είμαι ειδικός, σπουδές οικονομικών ή άλλες περγαμηνές δεν διαθέτω, αλλά έχω την εντύπωση –δεν είμαι ο μόνος- ότι η αλήθεια δεν κρύβεται όσα νούμερα κι αν αραδιάσει κανείς στο τραπέζι ή σε φιλικά ΜΜΕ προς αναμετάδοση. Επιμένουν ότι η «χώρα έμεινε όρθια» (με κατοίκους επί γονάτων), να υπενθυμίσω απλώς ότι προηγούμενες κυβερνήσεις μιλούσαν ΚΑΙ για πλεόνασμα, ΚΑΙ για ανάπτυξη το… 2012 (ΓΑΠ-Παπακωνσταντίνου-Βενιζέλος) –ενώ  χάσαμε ήδη 25% περίπου του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος!
—-Ουδείς λοιπόν «μπορεί να ξορκίσει την εξόφθαλμη αλήθεια που ξέρουμε και εμείς και ο κ. Στουρνάρας: για τους περισσότερους Ελληνες το 2013 θα είναι «μαύρο» καθώς θα υλοποιούνται τα μέτρα του Μνημονίου Νο 3. Οι συνέπειες από τη βαθιά ύφεση και το άλμα της ανεργίας θα διαλύσουν τη χώρα. Παράλληλα, έχει καταστεί ολοφάνερο ότι (σχεδόν) οι πάντες παλινδρομούν στο ψέμα όταν δεν υπάρχει πεδίο της δημόσιας ζωής που να μην έχει (ξανα)κυλιστεί στον βούρκο. Το δείχνει η λίστα Λαγκάρντ.
Απέτυχαν να αναδιαρθρώσουν σωτήρια και αποτελεσματικά το ελληνικό χρέος και η χώρα συνεχίζει να μην έχει ουσιαστική ευκαιρία ανάκαμψης. Η επόμενη μέρα βρίσκει τη χώρα σε καθεστώς άμεσης εποπτείας και επιτροπείας. Γι’ αυτό μας επιβάλλουν να εκπληρώσουμε στο ακέραιο τις υποχρεώσεις μας, μεταξύ των οποίων είναι να βάζουμε στον «ειδικό λογαριασμό», που θα εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα τα δάνεια και τους τόκους, πρωτογενή πλεονάσματα ακόμα και πέρα από το 4,5% του ΑΕΠ. Που σημαίνει ότι η εφαρμογή οποιασδήποτε κοινωνικής πολιτικής ή μιας έστω αναπτυξιακής στρατηγικής εξόδου από την πολιτική της επαιτείας παραπέμπεται στις ελληνικές καλένδες. Αλλά η Ελλάδα αντιμετωπίζει ήδη ένα άκρως επώδυνο πρόγραμμα λιτότητας». ( Ζέζα Ζήκου 16.1.13)
—-Άλλη μια αλήθεια που πρέπει να ομολογήσουμε, όσο κι αν δεν αρέσει: Η χώρα έχει «ξεμείνει» με μόνο τους δημόσιους υπαλλήλους, και τους άνεργους. Αυτή είναι οι ουσιαστικά ακόμα ενεργοί από την τάξη των εργαζομένων. Α ναι, υπάρχουν ακόμα οι μισθωτοί πείνας των (σκάρτα)€582, κι αυτοί της ελαστικής εργασίας των 3-4ων ημερών εβδομαδιαίως, κι οι αδήλωτοι της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας. Να προσθέσουμε και αρκετές χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες που  επιβιώνουν καθότι στην πλειοψηφία τους, ευτυχώς για τους ίδιους, φοροδιαφεύγουν.
—-Για τις περίφημες «διαρθρωτικές αλλαγές», δεν ξέρω τι ακριβώς λένε γι αυτές, τι εννοούν και κυρίως Τι Κάνουν. Εγώ ξέρω ότι ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός κολυμπά σε πελάγη ανυπαρξίας, το ίδιο κι η Δικαιοσύνη με τις τελεσιδικίες να κρατούν χρόνια έως ότου παραγραφούν, εδώ άφησαν δεκαοχτώ μήνες χωρίς να δικαστούν δυο τρομοκράτες των Πυρήνων της Φωτιάς κι αφέθησαν νόμιμα ελεύθεροι να ζουν, να βασιλεύουν· πρόκειται για το ίδιο δικαστικό σώμα που σήμερα έχει την αγωνιστική τιμή να βρίσκεται σε συνεχή απεργία, δηλαδή «αγωνίζεται» για συγκράτηση των μισθών τους. Σουρεαλισμός επικρατεί και στο ασφαλιστικό σύστημα όπου οι «ελεγκτές» του έκαναν μερικά χρονάκια εν μέσω κρίσης να… αντιληφθούν 50.000+ αόρατους συνταξιούχους –θα μου πείτε εδώ ακόμα να καταγραφούν οι δημόσιοι υπάλληλοι, για να μην πω για τους υπαλλήλους μιας καταχρεωμένης-έως-τα-μπούνια τοπικής αυτοδιοίκησης που διαθέτει τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, τη δική της ρουσφετο-πελατεία και δεν αποδίδει καν με το έτσι-θέλω οικονομικό ισολογισμό, ενώ απαιτεί δια «αγωνιστικών κινητοποιήσεων» τη κρατική της χρηματοδότηση. Σουρεαλισμός λέγω!

—-Δεν θα επεκταθώ στο σουρεαλιστικό των θεμάτων παιδείας με «κάθε χωριό κι ανώτερη, κάθε κωμόπολη κι ανώτατη» και τη σαλάτα των «αγωνιστών» κάθε είδους, ούτε στα τεράστια κονδύλια που απορροφώνται για να γεμίζουν από μαθητές τα βράδια χιλιάδες φροντιστήρια  -γιατί σε αυτό το θέμα θα γίνω πραγματικά κακός και σφόδρα αντιδραστικός.

—-Όσο για τους υφιστάμενους ντόπιους κυρίως, «επενδυτές»… αφήστε το καλύτερα· θα αναγκαστώ να καταγράψω ποιοι δεν είναι κρατικοδίαιτοι –εκεί να δείτε ομορφιές.

*

Δεν θα πω άλλα. Έχετε χάρη που το 2013 φαντάζει ευοίωνο, ελπιδοφόρο –Πιστοποιείται κι από το αγαπημένο σας δελτίο ειδήσεων.

Φως στην άκρη του τούνελ.

***

Διαβάζουμε επίσης:

***

This entry was posted in σκέψεις, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

43 Responses to Ξεμείναμε με δημόσιο κι ανέργους

  1. Ο/Η Ωκεανός λέει:

    Οι αιώνιοι δημόσιοι υπάλληλοι…αντέχουν σε κάθε καταστροφή ακόμα και πυρηνική..
    Ποτέ δεν θα γίνουμε κράτος και χωρα δικαίου.Ποτέ.

  2. Ο/Η Ευγένιος λέει:

    Ακριβώς έχουμε ξεμείνει με τους δημόσιους υπάλληλους και τους ανέργους. Αλλά και επιχειρηματίες-επαγγελματίες δημόσια «τροφοδοτούμενους» αλλά και θεσμοθετημένα προστατευόμενους να προσθέσω και εγώ, όπως πολύ σωστά λές. Αλλά κοίτα αυτό το ευρήτερο «δημόσιο» προσπαθούν όλοι ΜΑ ΟΛΟΙ να το υπερασπιστούν. Λές και η οντότητά μας εξαντλήται σε αυτό. Με νύχια και με δόντια. Το κουκούλωμα συνεχίζεται. Είναι μαζί σε αυτό ΟΛΟΙ. Απο κυβέρνηση μέχρι χ.α.και απο Σύριζα μέχρι ΚΚΕ. Πρέπει να κάνουν μια γύρα όλοι στην εξουσία. Να τους ξεφτιλήσει όλους η πραγματικότητα που δεν λένε να καταλάβουν και μετά θα φανεί αν όλα αυτά τα χρόνια είχαμε την τύχη να έχει δημιουργηθεί μια σιωπηλή μερίδα άξιων πολιτών με αντοχή και πείσμα απέναντι στην φαυλότητα του μεταπολεμικού πολιτισμού μας, που θα στήσει το καινούργιο. Σε αυτούς ελπίζω. Ίσως αυτοί την στιγμή δημιουργούνται.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Έχω μείνει άναυδος από τη μεθόδευση που καταλύει κάθε λογική και νομιμότητα για να σωθεί ο Βενιζέλος ή έστω για να μην πιει ούτε το πικρό ποτήρι μιας φιλικής έρευνας τη στιγμή που ο κ.Ρουπακιώτης υπερδιπλασιάζει το χρόνο προφυλακισης μικρών παιδιών.
    Το ΠΑΣΟΚ ψήφισε και τον ηλίθιο νόμο για τους Ιμάμηδες με τον οποίο σωστά διαφωνούσε, ως αντάλλαγμα σε αυτήν τη διαδικασία. Ακόμη και τώρα αυτοί που έφεραν ως πρώτοι υπεύθυνοι τη χώρα στο γκρεμό, ενεργούν μέρα μεσημέρι παράνομα και προκλητικά.
    Για τη Δημάρ ότι και να πω θα είναι λίγο.

  4. Ο/Η Gay λέει:

    Στο Ευρωδικαστήριο για τα ομόφυλα ζευγάρια

    Στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων οδηγείται σήμερα η Ελλάδα επειδή τα απέκλεισε από το Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης

    Του Δημήτρη Αγγελίδη

    Η παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας, να θεσπίσει Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης που αποκλείει τα ομόφυλα ζευγάρια (νόμος 3719/2008), την οδήγησε σήμερα ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΔΑ) και μάλιστα στην ολομέλεια, όπου παραπέμπεται μικρό ποσοστό υποθέσεων αυτές που θεωρεί το Ευρωδικαστήριο πολύ σημαντικές.
    http://www.efsyn.gr/?p=15783

  5. Ο/Η Ένας λέει:

    http://www.left.gr/article.php?id=21194

    Ρατσιστική δολοφονία μετανάστη στα Πετράλωνα από ακροδεξιούς εγκληματίες

    Ημερομηνία: 17/01/2013

    Δύο Έλληνες, 28 και 24 ετών, συνελήφθησαν τα ξημερώματα στο Σύνταγμα, μετά τη δολοφονία ενός μετανάστη στην οδό Τριών Ιεραρχών 65 στα Πετράλωνα.

    Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 03.20 τα ξημερώματα, όταν οι δύο δράστες, οι οποίοι επέβαιναν σε μοτοσικλέτα, τραυμάτισαν θανάσιμα με αιχμηρό αντικείμενο τον μετανάστη, οποίος δέχτηκε χτυπήματα στην πλάτη, την κοιλιακή χώρα και τον αυχένα.

    Τα κίνητρα της δολοφονίας είναι ρατσιστικά, ενώ έρευνα για την υπόθεση διενεργεί η Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής.

    Οι πιθανοί δολοφόνοι συνελήφθησαν στο Σύνταγμα, καθώς κάτοικοι πήραν την πινακίδα της μοτοσυκλέτας. Ο ένας από αυτούς είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, πυροσβέστης.

  6. Ο/Η Po λέει:

    Σας ευχαριστώ.
    Εμείς εδώ είμαστε αποφασισμένοι, με Εμμονή, να συνεχίσουμε με μη αβανταδόρικα θέματα ουσίας.

    είτε αρέσουν είτε όχι
    θα πονάνε.

  7. Ο/Η stagon λέει:

    – Λοβέρδος: «Το ένα εκατομμύριο δημοσίων υπαλλήλων που ταλαιπωρούν δέκα εκατομμύρια πολίτες… μας έφτασε εδώ που μας έφτασε».
    – Πάγκαλος: «Οι δημόσιοι υπάλληλοι… είναι 1 εκατομμύριο. Δύο στους τρεις είναι άχρηστοι».
    – ΕΒΕΑ (Μίχαλος): «Το σύνολο των υπαλλήλων του δημοσίου τομέα ανέρχεται, κατά προσέγγιση, στο 1.100.000».

    Σε 665.740 ανέρχεται ο συνολικός αριθμός του προσωπικού του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ και των ΟΤΑ α΄και β΄βαθμού, που υπηρετούσε ως 19.7.2012, σύμφωνα με στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αντώνη Μανιτάκη.
    Τρία χρόνια εσκεμμένα ψέματα από τους ανθρώπους της εξουσίας, από τα ΜΜΕ, από το επιχειρηματικό κατεστημένο.
    Γιατί όμως; (λόγοι άγνοιας προφανώς δεν ισχύουν)
    Πριν δοθεί κάποια απάντηση θα παρατεθούν μερικά στοιχεία για την πραγματικότητα του Δημόσιου τομέα στην Ελλάδα αλλά και με το τι συμβαίνει στην Ευρώπη.
    1. Ο παραγωγικός δημόσιος τομέας, εκεί που είναι ο στόχος των ιδιωτικοποιήσεων, δηλ. ΟΤΑ – Παιδεία – Υγεία, δεν αριθμεί πάνω από 400.000 υπαλλήλους. (Στο σύνολο των 665.000 συμπεριλαμβάνονται, 90.00 υπάλληλοι από την κεντρική διοίκηση, 72.000 από σώματα ασφαλείας, 83.000 στρατιωτικοί, 4.000 δικαστικοί, 11.000 κληρικοί και προφανώς η επίθεση στους δημ. υπάλληλους δεν περιλαμβάνει και αυτές τις κατηγορίες, ο στόχος είναι πάντα υγεία – παιδεία – δήμοι)
    Επίσης ο συνολικός αριθμός έχει μειωθεί κατά 50.000 άτομα το 2010-11 λόγο των μνημονιακών πολιτικών, και άγνωστο πόσο θα μειωθεί το 2012.
    2. Eρευνα που διενεργήθηκε, εκ μέρους ερευνητών του Αυστριακού Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών και των Πανεπιστημίων Στρασβούργου και Μαγδεμβούργου, για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπου εξετάζονται – και μάλιστα σε βάθος χρόνου τριών δεκαετιών – τα ποσοστά των Δ.Υ. επί του συνόλου των εργαζομένων, η Ελλάδα κατατάσσεται 14η, επί 17 συνολικά κρατών, με ποσοστό υπαλλήλων 11,4%, ελάχιστα πάνω από την Ιρλανδία (11%), την Ολλανδία (10,7%) και τη Γερμανία (10,2%). Πολύ περισσότερους δημόσιους υπάλληλους διαθέτει αναλογικά η Γαλλία (21,2%), αλλά και Αγγλία (17,8%). Πρώτη είναι η Σουηδία (30%) και δεύτερη η Δανία (29%).
    Στην ίδια έρευνα πιστοποιείται ότι οι δημόσιες δαπάνες στην Ελλάδα, ως ποσοστό επί του ΑΕΠ, ήταν μικρότερες από τις αντίστοιχες των περισσότερων ευρωπαϊκών χωρών.
    4. Όσον αφορά το μισθο του δημόσιου υπάλληλου, μετά και τις τελευταίες περικοπές, πρέπει να έχει πέσει κάτω από το 50% του μέσου Ευρωπαϊκού. (Το 2012 το ελληνικό κράτος θα πληρώσει σε μισθούς δημοσίων υπαλλήλων το 5,76% του ΑΕΠ και σε τόκους το 7.39% του ΑΕΠ. Το 2015 τα αντίστοιχα ποσοστά προβλέπονται 4,83% και 9,28%.)
    Σίγουρα οι παθογένειες της δημόσιας διοίκησης είναι πολλές, όπως η ελλιπής οργάνωση, η αναποτελεσματικότητα, η κακή ιεράρχηση αναγκών, οι πελατειακές σχέσεις, η ανεπάρκεια τεχνολογικού εξοπλισμού για να αναφέρουμε μερικά, αλλά δεν αφορούν κανένα δυσανάλογα μεγάλο συνολικό αριθμό υπαλλήλων.
    Γιατί τότε αυτή η εσκεμμένη προπαγάνδα, γύρω από τον αριθμό των Δ.Υ.
    1. Βασικός λόγος είναι το ξεπούλημα των παραγωγικών τμημάτων του Δημόσιου τομέα δηλ. υγεία, παιδεία, τομείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, είναι στις άμεσες προτεραιότητες της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων και εδώ πρέπει να συμπεριλάβουμε και τις ΔΕΚΟ. Το βλέπουμε εξάλλου να γίνεται πράξη σήμερα με το ξεπούλημα και τη συρρίκνωση των τελευταίων υπολειμμάτων κοινωνικού κράτους. (το Ελληνικό κράτος δεν ξοδεύει ούτε τα μισά ποσά σε κοινωνικές δαπάνες σε σχέση με το μέσο όρο της Ε.Ε.)
    2. Κατηγορώντας του δημόσιους υπάλληλους σαν υπεράριθμους και ακόμη σαν τεμπέληδες, διεφθαρμένους κ.λ.π., διαφεύγουν των δικών τους διαχρονικών ευθυνών για τα προβλήματα που πράγματι έχει το δημόσιο. Για μια ακόμη φορά αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα εμφανίζονται σήμερα τιμητές, και με περίσσεια υποκρισία σωτήρες.
    3. Ο κοινωνικός αυτοματισμός. Παλιά δοκιμασμένη συνταγή, στρέφουμε τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα ενάντια στον Δημόσιο. Έτσι αποδυναμώνεται η αλληλεγγύη και η ενότητα των εργαζομένων, συκοφαντούνται οι αγώνες και καταστέλλονται ευκολότερα.
    Το συμπέρασμα μάλλον εξάγεται εύκολα, η κατευθυνόμενη προπαγάνδα για το υπεράριθμο Δημόσιο σε συνδυασμό με τις διεφθαρμένες συντεχνίες που κρατούν όμηρο τον Ελληνικό λαό και τα προνόμια που απολαμβάνουν οι Δημόσιοι υπάλληλοι, έχουν στόχο την διευκόλυνση του ξεπουλήματος των παραγωγικών τομέων του Δημοσίου, την επιπλέον συρρίκνωση του όποιου κοινωνικού κράτους έχει απομείνει, εν τέλει το φόρτωμα της κρίσης στις πλάτες των πιο αδύνατων.
    * Παρακάτω θα βρείτε πίνακα με του απασχολούμενους στο Δημόσιο ανά κατηγορία

    Σημ. Η αύξηση που παρατηρείται στους ΟΤΑ οφείλεται στην μεταφορά από τις περιφέρειες λόγο Καλλικράτη.

    • Ο/Η Po λέει:

      το κείμενο δεν στρέφεται κατά των δημ. υπαλλήλων -του φαύλου δημόσιου, ναι.
      προσπαθεί να καταγράψει μια πραγματικότητα.
      θέλουμε δεν θέλουμε, κατά την άποψή μου, ο τίτλος του κειμένου λέει μια αλήθεια.
      Ωστόσο, διαβάζουμε πότε-πότε και το περιεχόμενο κάτω από τον τίτλο -εκεί αναφέρονται ορισμένα πράγματα. Διαβάζετε πρώτα και μετά μας ταυτίζεται με φαιδρούς πολιτικούς τους οποίους έχουμε χτυπήσει σαν χταπόδια.

      ΟΚ;

      • Ο/Η antrikos λέει:

        Το κείμενο εμφανιζόμενο κατά του Δημοσίου στρέφεται σαφώς κατά των δημοσίων υπαλλήλων (δεν είμαι ΔΥ) και ενισχύει ανακλαστικά κοινωνικού αυτοματισμού. Κλασική ΔΗΜΑΡίτικη τακτική, δανεική από τις φυλλάδες της Δεξιάς του 80 και το πολιτικό προσωπικό του ΠΑΣΟΚ του 2000 (πρώτα τους εξυπηρέτησαν για να πάρουν την ψήφο και μετά τους πετάνε σα στιμμένες λεμονόκουπες)

        Η κριτική στον οποιοδήποτε μισθωτό των 1000 και 1500 ευρώ δεν μπορεί να είναι «χάσε τη δουλειά σου επειδή έβαλες μέσο για να την πάρεις», καθώς ακριβώς το ανθρώπινο δικαίωμα στην εργασία έγινε αντικείμενο εμπορικής εκμετάλλευσης από την εξουσία. Αν κάποιος έπρεπε να χάσει τη δουλειά του και να ζήσει με επίδομα ανεργίας, αυτός είναι ο Πάγκαλος, ο Λοβέρδος κι ο Σαμαράς, αυτός είναι υπεύθυνος για την κατάντια του Δημοσίου που δεν έχει θεσπίσει ένα σύστημα μέτρησης της παραγωγικότητας αλλα ούτε κι ένα σύστημα μέτρησης καταπιεστικότητας και αυθαιρεσίας. Τι να μετρήσει όμως; Πόσα γκλοπιές ρίχνουν οι μπάτσοι;

        Είναι τόσο δύσκολο, μια και μιλάμε για αξιολόγηση, κάθε πολίτης που απευθύνεται στη διοίκηση να συμπληρώνει υποχρεωτικά ένα φύλλο αξιολόγησης των υπηρεσιών που χρησιμοποίησε; Φύλλο με καίρια ερωτήματα, όπως αν του ζήτησαν ή υπονόησαν φακελάκι, αν ο υπάλληλος ήταν ευγενικός, αν τον παρέπεμψαν σε παραπάνω από δύο γραφεία. Αυτή η θέσπιση της αξιολόγησης, όμως, δεν είναι ούτε δουλειά των υπαλλήλων ούτε εμπλέκει τον διευθυντή να αξιολογήσει μεροληπτικά τον κομματικό φίλο ή εχθρό του.

        Άσχετο: Μπορεί να πει κάποιος γιατί ονομάζεται «κοινωνικός αυτοματισμός» και πώς προέκυψε ο όρος;

      • Ο/Η Po λέει:

        θα πρέπει κόψουμε λοιπόν κάθε κριτική για το δημόσιο, και κάθε φορά που θα τολμούμε να παραβούμε αυτό το… άβατο, θα πρέπει να αναλύουμε (επαναλαμβάνοντας για νιοστή φορά) με λεπτομέρεια (για να επανα-εμπεδωθεί) τα αίτια, τους υπεύθυνους κυβερνώντες, του μεγάλου κεφαλαίου, της εκμετάλλευσης και τα παρεμφερεί όχι για να γίνω κατανοητός, αλλά αποδεκτός.

        Αγαπητοί μου, βαρέθηκα χωρίς αποτέλεσμα να χρησιμοποιώ το ίδιο ξύλινο λεξιλόγιο, την ίδια ξύλινη γλώσσα για να γίνομαι -επιτέλους κι απαραιτήτως- αποδεκτός.

  8. Ο/Η stagon λέει:

    Συγνώμη για την απουσία του πίνακα. Παρακάτω τό site του Υπουργείου για τα αναλυτικά στοιχεία.
    http://apografi.yap.gov.gr/apografi/default.asp

  9. Ο/Η stagon λέει:

    Δεν σας ταυτίζω με κανένα από αυτούς που αναφέρεται, απλά τα πράγματα είναι δύσκολα και πρέπει να γίνεται συζήτηση επι της ουσίας.
    Εχουμε καταντήσει σε αυτή την χώρα να φταίει ο γάιδαρος και να βαράμε το σαμάρι, και το χειρότερο να νομίζουμε ότι έτσι κατι κάνουμε.

    • Ο/Η Po λέει:

      Δεν με αφορά το ζήτημα του γάιδαρου και το σαμάρι.
      Αυτό το δημόσιο, όπως είναι τώρα, είναι ένας από τους κύριους λόγους της κατάντιας και τη καθυστέρησης της χώρας.

      Επαναλαμβάνω για προφανείς λόγους: Ένας από τους κύριους λόγους -δεν είπα ο μοναδικός.

  10. Ο/Η mbiker λέει:

    Ξεμείναμε με δημόσιο κι ανέργους

    α. Δηλαδής κ Ροίδη, εσύ τι θα καταλάβαινες από τέτοιο τίτλο και μέμφεσαι τον σχολιαστή stagon ο οποίος εξήγησε εμπεριστατωμένα τα περιεχόμενα του τίτλου;
    βου. Ο εν λόγω τίτλος, ήταν ό,τι πιο έξυπνο μπορούσες να βρείς για το άρθρο το οποίο άρθρο όπως λες, δεν εννοεί ό,τι καταλαβαίνει όποιος διαβάσει το άρθρο;
    Δεν νομίζετε πως παράγινεq μας περνάνε μου μας περνάνε μας περνάνε για μαλάκες οι πολιτικοί, είπατε να χαρείτε όλοι;
    Μια χαρά πούστικο ήταν το άρθρο, ο τίτλος είναι ο καθρέφτης και ορθώς το κατάλαβε και το σχολίασε ο stagon. Τι έγινε; επείκειται οσωνούπω η επερχόμενη εφεδρεία-απόλυση των 150.000 κι είπατε να φτάξετε το κλίμα;

    mbiker

  11. Ο/Η mbiker λέει:

    Ήμουν σίγουρος

  12. Ο/Η Σταύρος λέει:

    «…Αυτό το δημόσιο, όπως είναι τώρα, είναι ένας από τους κύριους λόγους της κατάντιας και τη καθυστέρησης της χώρας…»

    Την πατήσατε και σεις την πεπονόφλουδα; Κρίμα.
    Ακούστε παιδιά.

    Τον περασμένο αιώνα ο χειρότερος τύπος ανθρώπου ήταν ο Ναζιστής.Στο μάτι του έλαμψαν εκατομμύρια νεκροί.

    Αυτόν εδώ τον αιώνα υπάρχει ένας άλλος τύπος ανθρωποειδούς, ο Νεο-φιλελεύθερος, που είναι ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ από το ναζιστή, και στο ματάκι του ήδη λάμπουν οι μελλοντικοί νεκροί, μόνο που αυτοί θα είναι Δισεκατομμύρια .

    Η βασική τους διαφορά είναι ότι ο μεν ναζιστής ήταν κυρίως τρελός, ο νεο-φιλελεύθερος είναι κυρίως βλάκας.

    Στην βυζαντινή μας Ελλάδα, σήμερα, οι δύο τύποι ενίοτε ταυτίζονται. Ο Μπουμπούκος πολύ εύκολα πέρασε από το βιβλίο «Οι Εβραίοι» του Πλεύρη (που μόνο απ’ αυτό θα πρεπε κι οι δύο να μπουν φυλακή) στη ΝΔ.

    Η δε Ναζι Αυγή είναι ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ νεοφιλελεύθεροι. Μισούν τους δημόσιους υπαλλήλους και γλύφουν τους πλούσιους.(Αυτό είναι καλό για μας. Γιατί ποτέ δε θα αποκτήσουν μεγάλη εκλογική βάση, όπως ο μέντοράς τους ο Χίτλερ, ο οποίος ήταν υπέρ της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. Πάνω από το μισό της ανορθωμένης Γερμανικής Οικονομίας του Μεσοπολέμου ήταν κρατική)

    Γιαυτό θέλει πολύ μεγάλη προσοχή τι λέει κανείς και πως το λέει.

    Τώρα που οι αντιθέσεις οξύνονται, κάθε νύξη κατά των δημόσιων υπαλλήλων, χρησιμοποιείται πονηρά και γίνεται ένα καρφί στο φέρετρο της Ελλάδας και μια σφαίρα στο οπλοστάσιο των ναζι-φιλελεύθερων.

  13. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Ένα από τα προβλήματα με το Δημόσιο είναι η κάλυψη της παρανομίας
    α) από το κομματικό κατεστημένο
    β) από τα λαμόγια -καπιταλιστές

    Το σύνθημα: «Λιγότερο Κράτος» ,λοιπόν, σημαίνει : περισσότερη εξουσία στους Λαμογιο-καπιταλιστές .Οπότε, ωραία Ελλάδα θα μας φτιάξουν οι ίδιοι που την κατάστρεψαν.

    Και είναι και άλλο ένα βήμα πιο κοντά στην βλακεία του νεοφιλελευθερισμού.
    Βρε, άμα απολύσουν κι αυτούς τους τελευταίους δημόσιους υπαλλήλους, πως θα κυκλοφορήσει το χρήμα, και πως θα ευημερήσει κι ο ιδιωτικός τομέας,ποιοι θα αγοράζουν και με τι λεφτά;

    Ο Κέινς έγραφε, ότι σε περίοδο κρίσης , το κράτος θα έπρεπε να πάρει παλιά ορυχεία,να τα ξανακλείσει αφού κρύψει μέσα μπουκάλια με δολάρια, και να πει στον κόσμο «σκάψτε να τα βρείτε». «Δεν είναι η καλύτερη λύση «, γράφει, «αλλά σίγουρα είναι καλύτερο από το τίποτα».

    Η ανάπτυξη είναι καθαρά πολιτική βούληση.Το αόρατο χέρι της αγοράς στην περίπτωσή μας είναι κομμένο (σύριζα).Μόνο ο μοχλός του κράτους μπορεί να ξεκολήσει τον τροχό της ανάπτυξης, όχι οι ιδιώτες. Αυτοί κάθε δεκάρα θα την κάνουν σπίτι στο Μπέισγουότερ.

    Κάτι έργα που αναγγέλθηκαν, είναι πάλι δρόμοι και λιμάνια , ο πρωτογενής τομέας τίποτα. Ύποπτο. Μάλλον πάλι θα φαγωθούν μίζες και βέβαια καθαρή θα τη βγάλει η συμπαθής τάξη των εργολάβων.

  14. Ο/Η Po λέει:

    προς κάθε ενδιαφερόμενο…
    εκτός από τον τίτλο και την 4η παράγραφο, υπάρχουν κι οι υπόλοιπες.
    Κι αυτές για διάβασμα είναι.

    Ευχαριστώ.

  15. Ο/Η LELOS λέει:

    Κυριε Ρο συγχαρητηρια για το αρθρο.
    Και για να ερθουμε στο θεμα, το δημοσιο και η ατιμωρισια του ηταν ανεκαθεν ενα απο τα κυριοτερα προβληματα της χωρας .
    Το δημοσιο οχι μονο ειναι μεγαλο αλλα μεχρι προσφατα οι μισθοι
    ηταν μεχρι και προσφατα πολλαπλασιοι του ιδ τομεα.
    Ολη αυτη η φουσκα βασιστεικε σε υπερδανεισμο της χωρας
    Τωρα ηρθε η ωρα της πληρωμης σκανε τα δανεια και η χωρα
    αδυνατει να τα εξυπηρετησει.
    Αντι οι πολιτικοι της χωρας να αποφασισουν μειωση του αριθμου των κρατικων υπαλληλων κατα 40% προτιμησαν να πνιξουν σε φορους
    τους μικρους ελ επαγγελματιες με φορο απο το πρωτο ευρω(!!!)
    τους ανεργους , να οδηγησουν εκατομμυρια κακοπληρωμενους
    ετσι κι αλλιως του ιδ τομεα στην ανεργια , μετετρεψαν σε κολαση
    τη ζωη εκατομμυριων που επελεξαν η δεν μπορουσαν να ειναι
    εκτος δημοσιου.
    Πλεον τα χειροτερα ερχονται.
    Καμια προνοια για τους ανεργους δεν εχει ληφθη , ολα αφεθηκαν
    στην υποκριτικη φιλανθρωπια ενω στην πραγματικοτητα το κρατος
    και οι πολιτικοι ευθυνονται για την εξαθλιωση τους.
    Τωρα για τον αριθμο των ΔΥ ,κανεις δεν ξερει ποσοι ειναι
    καθως δεν εχουν καταγραφει οι υπαλληλοι των ΔΕΚΟ πχ ΔΕΗ
    υπολογιζονται ολοι γυρω στο 1 εκ και κατι ψιλα.
    Η συντηρηση απο εδω και περα 1 εκ ΔΥ και συνταξιουχων ειναι πρακτικα αδυνατη
    καθως το κρατος υπερφορολογει στον πανικο του τα παντα αλλα
    δεν κανει και τιποτα ωστε να μειωθει η τριτοκοσμικη γραφειοκρατια
    Κανενα δακρυ δε βλεπω για τον καταστηματαρχη που εξαθλιωνεται
    εχοντας να πληρωνει υποχρεωτικα οαεε(!!!) , η τον αστεγο .
    Ολη η στεναχωρια για το δημοσιο λες και οι υπολοιποι δεν ειναι
    ανθρωποι και δεν πρεπει να ζησουν.

  16. Ο/Η τολης λέει:

    Στα σοβαρα τωρα…Μπορουμε να βασιστουμε σε αριθμους που δημοσιευει το κρατος για το πληθος των υπαλληλων του ;
    Μηπως τους μετραει καποια ανεξαρτητη αρχη;
    Μηπως τους ανακοινωνει καποιος ανεξαρτητος φορεας;
    Μαλλον αυτα συμβαινουν. Γι αυτο μπορουν να επικοινωνουνται οι μετρησεις και οι αριθμοι απο τα ανεξαρτητα ΜΜΕ αφοβα.
    Ξεχναμε ομως να αναρωτηθουμε στα ποσα χρονια υπηρεσιας συνταξιοδοτουνται,ποσα απο αυτα αναγνωρισμενα απο σπουδες και στρ. θητεια, με τι ποσα εφ΄απαξ , με τι βαθμο κλπ, κλπ, και επιτελους ΠΟΣΟΙ
    ειναι οι συνταξιουχοι του δημοσιου;;
    Ενα κρατος σαν κι αυτο, που μεγαλο μερος του κοσμου του ειναι τροφιμοι
    του Δημοσιου και αλλοι τοσοι ειναι επιδοξοι τροφιμοι, δεν υπαρχει περιπτωση
    κατα την γνωμη μου, να αποφυγει τον εξευτελισμο και την ανυποληψια.

  17. Ο/Η laskaratos λέει:

    O δημόσιος τομέας πάσχει από:

    1.αδιαφάνεια στις προσλήψεις-αποσπάσεις κλπ
    2.δωροληψία εκεί που είναι δυνατόν
    3.Σκασιαρχεία
    4.Ευνοιοκρατία
    5.Κατάχρηση αδειών
    6.Υπεραριθμίες
    7.Ανορθολογική κατανομή προσωπικού
    8.Πρόωρες συνταξιοδοτήσεις
    9.Προνομιακά και άνισα μισθολόγια
    10.Περίεργα επιδόματα
    11. Κυβερνητικο συνδικαλισμό
    12.Μεγάλα εφ’άπαξ
    13.Αστοργία προς τον απλό πολίτη
    14.Συντεχνιασμό και αδιαφορία για τον ιδιωτικό υπάλληλο που συχνά είναι έρμαιο του εργοδότη

    Δεν γενικεύω, η διαφθορά όμως αφορά μεγάλο ποσοστό εκείνων των υπαληλων όπως εφοριών, πολεοδομιών, κλπ

    Κανείς δεν μπορεί να είναι στο απυροβλητο.
    Ασφαλώς πρώτα φταίνε οι πολιτικοί που στήριξαν την επανεκλογή τους στο πελατειακό κράτος.

    • Ο/Η Po λέει:

      Ευτυχώς κ.Λασκαράτο για σας, γράψατε και την τελευταία παράγραφο, διότι εάν δεν τη γράφατε, θα κινδυνεύατε να σας χαρακτηρίσουν… νεοφιλελεύθερο, θα μπορούσαν φερ ειπείν να σας πουν ότι μήπως:

      «επείκειται οσωνούπω η επερχόμενη εφεδρεία-απόλυση των 150.000 κι είπατε να φτάξετε το κλίμα;»

      Είπαμε καλός ο μισθός Σόρος, αλλά μη καρφωνόμαστε.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Στην Ελλάδα αντί να σου απαντήσουν σε αυτά που λες-ενδεχομένως να κάνουμε και λάθος, είμαστε ανοιχτοί στην αντίθετη επιχειρηματολογία-σου αποδίδουν προθέσεις.
        Το δημόσιο πάσχει και όσο εύκολο είναι να υπερσπίζεσαι συλλήβδην όλο το δημόσιο (και τους κληρικούς, και τους δικαστές που μοιράζουν αναβολές, και τους αστυνομικούς, κλπ), τόσο δύσκολο είναι να παρουσιάσεις δίκαιες προτάσεις εξορθολογισμού και ενεργοποίησης της δημόσιας διοίκησης.
        Η Ελλάδα δεν μπορεί να συνεχίσει να πορεύεται με συνθήματα, χρειάζεται προγράμματα.
        Ασφαλώς το δικαίωμα στην εργασία είναι ιερό, το δικαίωμα στο ρουσφέτι, στα προνόμια, στη διαφθορά, όχι.

        Εξυπακούεται πως δεν περιμένω να διορθώσει τα πράγματα το ΝΣΠΑΣΟΚ που τα έφερε ως εδώ.

  18. Ο/Η Άνομος της βίλας Καραγιάννη λέει:

    https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1450360

    Xρυσαυγίτες οι δολοφόνοι του μετανάστη

    από @ 21:17, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    θεματικές: Ρατσιστική – Φυλετική Βία
    .

    σύμφωνα και με ανακοίνωση της ίδιας της αστυνομίας, που αποφεύγει να μιλήσει για ρατσιστικό έγκλημα ακόμη και τώρα!!!, οι 2 δολοφόνοι νεοναζί ήταν χρυσαυγίτες.

    Στο σπίτι τους βρέθηκε προεκλογικό υλικό της ναζιστικής ΧΑ, μαχαίρια και όπλα.

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση της μπατσαρίας, οι 2 δολοφόνοι χρυσαυγίτες, είχαν βγει για να κυνήγη μεταναστών!

    Όπως αναφέρεται, οι 2 είχαν κρυμμένη την πινακίδα της μηχανής τους και έφεραν μαζί τους 2 στιλέτα τύπου πεταλούδας.

    Επίσης σύμφωνα με μάρτυρες γειτόνους που βγήκαν στα μπαλκόνια τους από τις φωνές, φώναζαν ρατσιστικά συνθήματα ενώ σκότωναν τον άτυχο μετανάστη που βρέθηκε στο δρόμο τους.

    Προσθέστε περισσότερες πληροφορίες

    συζήτηση πάνω σε αυτό το αρθρο
    1450363
    διορισμενος στο δημοσιο ενα χρονο μετα την καταδικη του για ληστεια

    από σκουτερ ανομιας Δενδια; 21:27, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    …..

    Την ίδια ώρα στις έρευνες που έγιναν στα σπίτια τους μεταξύ άλλων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τρία στιλέτα τύπου πεταλούδα, ένας σουγιάς, μία μαύρη λεπίδα με ειδική λαβή, ένας αεροβόλο πιστόλι, μία σιδερογροθιά, πλήθος μεταλλικών σφαιριδίων, δύο σφαίρες πολεμικού τυφεκίου, δύο ξύλινα ρόπαλα, μία σφεντόνα

    ….ενω βρεθηκαν και..

    «Γιατί να ψηφίσω Χρυσή Αυγή» είναι ο τίτλος σε 50 φυλλάδια που βρέθηκαν μαζί με φωτογραφίες του Νίκου Μιχαλολιάκου στο σπίτι του 25χρονου δράστη

    ( το τελευταιο ασχολιαστο )

    1450366
    Επιβεβαιωση !!! ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ

    από @ 21:32, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    Φυλλάδια της Χρυσής Αυγής βρέθηκαν στο σπίτι του ενός που μαχαίρωσε τον Πακιστανό

    «Γιατί να ψηφίσω Χρυσή Αυγή» είναι ο τίτλος σε 50 φυλλάδια που βρέθηκαν μαζί με φωτογραφίες του Νίκου Μιχαλολιάκου στο σπίτι του 25χρονου δράστη της δολοφονίας του 27χρονου μετανάστη από το Πακιστάν, όπως επισημάνουν πηγές του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.

    Την ίδια ώρα στις έρευνες που έγιναν στα σπίτια τους μεταξύ άλλων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τρία στιλέτα τύπου πεταλούδα, ένας σουγιάς, μία μαύρη λεπίδα με ειδική λαβή, ένας αεροβόλο πιστόλι, μία σιδερογροθιά, πλήθος μεταλλικών σφαιριδίων, δύο σφαίρες πολεμικού τυφεκίου, δύο ξύλινα ρόπαλα, μία σφεντόνα.

    ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΝΕΟΝΑΖΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ

    1450373
    Δεν ειναι πηγες ειναι η επισημη ανακοινωση των μπατσων

    από acab 21 21:52, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    που εχει αναρτηθει και στην μπατσοσελιδα οπου αναφερει καθαρα για 50 φυλλαδια (προεκλογικα τα χαρακτηριζει)πολιτικου κομματος.βεβαια δεν αναφερει ποιο κομμα ειναι αυτο.

    σιγουρα απο αυριο οι μπατσοι θα μπουκαρουν στα γραφεια των ναζι για να παταξουν την ανομια.

    1450375
    απο το site της ελληνικης αστυνομιας

    από ενας 21:57, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    Σε έρευνες που διενεργήθηκαν στις οικίες τους βρέθηκαν μεταξύ άλλων και κατασχέθηκαν :

    Tρία (3) στιλέτα τύπου πεταλούδα .
    Ένας (1) σουγιάς.
    Μία (1) μαύρη λεπίδα με ειδική λαβή.
    Ένα (1) αεροβόλο πιστόλι.
    Μία (1) σιδερογροθιά.
    Πλήθος μεταλλικών σφαιριδίων.
    Δύο (2) σφαίρες πολεμικού τυφεκίου.
    Δύο (2) ξύλινα ρόπαλα.
    Μία (1) σφεντόνα.
    Στην οικία επίσης του 25χρονου βρέθηκαν πενήντα (50) προεκλογικά φυλλάδια πολιτικού κόμματος.

    Οι συλληφθέντες, οι οποίοι είναι προσεσημασμένοι για κλοπή, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

    1450379
    ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ!

    από ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΑΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ 22:10, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    ΠΕΜΠΤΗ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΝΟΥΝ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ!ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ!ΟΛΟΙ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!

    1450380
    Συμπληρωματικά

    από ανάγωγη αναρχική 22:16, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    Οι νοσταλγοί του Χίτλερ σύμφωνα με site αστυνομικού περιεχομένου είχαν κατηγορηθεί για κλοπή καθώς είχαν αφαιρέσει από κατάστημα 10 επώνυμα μπλουζάκια ενώ είχαν προσαχθεί και από μπάτσους στην περιοχή της Ομόνοιας πριν λίγους μήνες καθώς κινούνταν ύποπτα(!).Στην μηχανή στην οποία επέβαιναν χθές το βράδυ στα Πετράλωνα είχαν αποκρύψει μάλιστα την πινακίδα-προφανώς προσχεδιάζοντας τις κινήσεις τους. Τα φυλλαδιάκια με τον Φύρερ και τα κείμενα ναζιστικού περιεχομένου μάλλον τους διέφυγαν. Για να μην πούμε για τον οπλισμό-σουγιάδες,ρόπαλα κτλ κτλ.Να τονιστεί επίσης πως στα Πετράλωνα στην πλατεία Ηους συγκεκριμένα υπάρχει σποτάκι που μαζεύονται τα φασισταριά.Για να ψάξουν εκεί οι μπάτσοι για τις διασυνδέσεις..

    1450384
    Θα τρελαθουμε

    από acab 21 22:30, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    οι τυποι γυριζαν με κρυμμενες πινακιδες ,με μια πεταλουδα και ενα αλλο μαχαιρι και απλα ενοχληθηκαν απο καποιον με ποδηλατο που ετυχε να ειναι μεταναστης,σε ενα αδειο δρομο,και αυτοι τον σκοτωσαν.Και βεβαια εντελως τυχαια στα σπιτια τους βρεθηκαν ξυλινα γκλοπ και μαχαιρια και φυλλαδια της χρυσης αυγης.

    ΑΛΛΑ οι δημοσιογραφοι και οι μπατσοι βλεπουν ενα τυχαιο γεγονος,μια απλη παρεξηγηση.

    ο αντιφασιστικος αγωνας δεν μπορει να ειναι καθεστωτικος και θεσμικος και καλα θα κανουν διαφοροι να σταματησουν να εκμεταλευονται ενα νεκρο ανθρωπο για να διαφημισουν το πανηγυρακι που στηνουν το σαββατο

    μαχητικος αντιφασισμος παντου

    1450385
    Ενα ένα τα μαθαίνουμε

    από αναρχικές ενάντια στα φασιστοειδή 22:31, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    Σύμφωνα με πληροφορίες και οι δύο ήταν υπό την επήρεια αλκοολ ωστόσο δεν εξηγούν γιατί είχαν μαζί τους τα στιλέτα. Το όνομα του μετανάστη είναι Σερντάρ Γιακούμπ και ήταν 26 ετών και όχι 27 όπως γράφουν.

    1450400
    Σημαντική παράμετρος στην υπόθεση

    από erg_deltio 23:23, Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
    Αναζητώντας πληροφορίες για την υπόθεση, καθώς η ανακοίνωση των μπάτσων γράψει πως ήταν προσεσημασμένοι για κλοπή, και ενώ ο ένας είναι πυροσβέστης, απορήσαμε πως και με ποιό τρόπο διορίστηκε εκεί.

    Συναντήσαμε ένα δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας που μεταξύ άλλων γράφει:

    ….Οπως έγινε γνωστό και οι δύο συλληφθέντων (sic) είναι προσεσημασμένοι για κλοπή από το 2007, αλλά ενώ εκκρεμούσε αυτή η υπόθεση, ο 29χρονος προσελήφθη στην Πυροσβεστική. Πηγή του Πυροσβεστικού Σώματος, ανέφερε ότι ο κατηγορούμενος υπέβαλε τα δικαιολογητικά για την πρόσληψή του το 2008 και προσελήφθη το 2009. Επειδή η υπόθεση της κλοπής δεν είχε εκδικαστεί, το ποινικό του μητρώο ήταν λευκό.

    Aυτά τα πράγματα δεν γίνονται έτσι απλά, λέει η μικρή μας εμπειρία.

    Από το 2007 και επί 6 χρόνια, ο φασίστας πυροσβέστης δεν έχει δικαστεί?

    Ποιός ή ποιοί υψηλοβαθμοι τον προστατεύουν?

  19. Ο/Η mbiker λέει:

    Προφανώς ο Λασκαράτος δουλεύει στο δημόσιο για να τα ξέρει τόσο καλά.
    Και προφανώς, δεν δούλεψε ποτέ του σε μεγάλη ιδιωτική επιχείρηση.
    Όχι σε βιοτεχνία 5-10-15 ατόμων όπου κάπου ανάμεσά τους βολοδέρνει κι ο επιχειρηματίας, μα σε επιχείρηση που απασχολεί εκατοντάδες, ακόμα και χιλιάδες υπαλλήλους.
    Διότι αν είχε έστω κι ένα ένσημο σε τέτοια επιχείρηση, θα είχε μάθει πως η ευνοιοκρατία, η ρουφιανιά, οι προσλήψεις μέσω πολιτικών ή μεγαλοπροϊσταμένων, οι κοπάνες, η λαμογιά κι η αδικία, έχουν την τιμητική τους. Τα περίεργα μπόνους σε στελέχη του είδους, γιάννης κερνά και γιάννης πίνει, σαν αντίποδας των περίεργων επιδομάτων του δημοσίου που αναφέρει και που κάνει πως δεν ξέρει πως δίνονται αντί αυξήσεων, γιασ νάναι έξω απ το βασικό και κατά συνέπεια της όποτε σύνταξης κλπ κλπ δύσκολα.
    Θα είχε μάθει πως το ίδιο και το αυτό είναι.
    Αλλά βλέπεις, πρέπει να φτιάξουμε εχθρούς, νάχει να αναθεματίζει ο κόσμος μέρες πούναι.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Είμαι ο τελευταίος που θα πει πως ο ιδιωτικός τομέας λειτουργεί σωστά και μάλιστα στην Ελλάδα.
      Όταν ζητάω να διορθωθεί το Δημόσιο, δεν υπερασπίζομαι τον ιδιωτικό τομέα, όπου κατά κανόνα γίνεται εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.
      Η κοινωνία πρέπει να εποπτεύει και τους δυο τομείς.
      Ειλικρινά δεν κατάλαβα από που προέκυψε η υπεράσπισή μου στον ιδιωτικό τομέα ή η απόρριψη του δημόσιου;
      Δεν απορρίπτω την επιχειρημαικότητα, είναι αναγκαία, αλλά με την εποπτεία ενός διαφανούς, ανθρωπιστικού και δημοκρατικού Κράτους, δίκαια φορολογημένη, με σεβασμό στους εργαζόμενους κλπ

      • Ο/Η Po λέει:

        Νομίζω ότι μας διαφεύγει η ουσία που είναι η εξής, και είναι απλή:
        – όταν κανείς επικρίνει ή δεν κάνει τη πάπια για τα όμορφα τεκταινόμενα του δημοσίου είναι υπέρ των μονοπωλίων, νεοφιλελεύθερος.
        – όταν το εξυμνεί ή κάνει πως δεν βλέπει τα του δημοσίου είναι κατά των μονοπωλίων, αντι-καπιταλιστής, Αριστερός.

        Μας διαφεύγει επίσης το γεγονός ότι μπορεί Αυτό το Δημόσιο που διαθέτουμε να μην είναι ικανό ούτε για βρούβες, αλλά με τη κατάλληλη πολιτική θέληση μπορεί να μας οδηγήσει ακόμη και -μη το γελάς- στον σοσιαλισμό.

        Τα απλά μας διαφεύγουν, η απλή σκέψη είναι το παν.
        Δυστυχώς δεν τη διαθέτουμε.

        κ. Λασκαράτο, στην επόμενη σύσκεψη, να θέσουμε το θέμα στη σωστή του βάση.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ mbiker,
      θέλω να ρωτήσω το εξής:
      Όταν εμείς φωνάζαμε για τους ρουσφετολογικούς διορισμούς του Σαμαρά στα μουσεία, υπονομεύαμε το Δημόσιο και ο ΣΥΡΙΖΑ που έκανε και κάνει την πάπια (πέρα από μια ανέξοδη ετεροχρονισμένη προφορικη αναφορά Τσίπρα σε συνέντευξη) το στήριζε;

      Ο κ.Τσίπρας στο μουσείο

  20. Ο/Η lelos λέει:

    Οσοι υπερασπιζουν τη μονιμοτητα των ΔΥ ,τα εφαπαξ και τα προνομια
    ουτε καν ασχολουνται με την εξαθλιωση των λοιπων κοινων θνητων
    που προκαλουν οι φοροι.
    Αυτο που ζητουν ειναι συνεχιση της γενοκτονιας μεριδας του ελληνικου λαου μεσω τεχνητης κρισης για να μην πειραχθει ουτε ενας δημοσιος
    υπαλληλος .
    Δεν ειναι αριστεροι απλα παρτακηδες και παλιανθρωποι που παριστανουν
    τους αριστερους.
    Ο πραγματικος Συριζα ειναι 4% οι υπολοιποι τυχωδιοκτες και λαθρεπιβατες
    Φυσικα ο παλαιοκομματικος Σαμαρας δεν ειναι καλυτερος.
    Ας μας απαντησουν οι μαγκες που ζητουν τη διατηρηση 1 εκ ΔΥ πως μπορει να γινει αυτο , θα επανελθει η δουλεια η θα πουληθουν
    ανθρωποι σαν σκλαβοι για να διατηρηθουν τα αρρωστα προνομια τους;
    Φυσικα ο ιδ τομεας της Ελλαδας ειναι σε μαυρο χαλι αν και κατα βαση
    ουσιαστικα ανυπαρκτος πια.
    Αλλα το κρατος οφειλε να εχει νομους που να ρυθμιζουν την ολη κατασταση
    ωστε να μην υπαρχουν τοσες αδικιες.
    Επαναλαμβανω το ερωτημα ,πως θα λυθει η εξισωση με 1 εκ ΔΥ
    συνταξιουχους και ανεργους, με ανυπαρκτη ιδ οικονομια και απανθρωπη
    γραφειοκρατια.
    Η μειωση του δημοσιου κατα 40% η μονη λυση σε βαθος πενταετιας
    με ταυτοχρονη παταξη διεφθορας- γραφειοκρατιας και καταργηση ολων
    των προνομιων ,ανοιγμα επαγγελματων κλπ
    Σε οτι αλλαγες προχωρα ο υπολοιπος δυτικος κοσμος θα παμε αναγκαστικα και εμεις , ειναι ομως θεμα αντιληψης και χρονου.

    Πραγματικα κυριε Ροιδη απο τα καλυτερα αρθρα που διαβασα.

  21. Ο/Η mbiker λέει:

    Για να τελειώνουμε γιατί έχω βαρεθεί τις παπαριές και απόψεις άσχετων τύπου λέλος (άκου λελος-αν μη τι άλλο, έχεις χιούμορ ρε φίλε)
    Εφ άπαξ, προνόμια, μονιμότητα, αξιοπρεπείς μισθοί και άλλα καλά, έπερπε να υπάρχουν σ όλους.
    Ο λάθος δεν ήταν ο όποιος τα απολάμβανε, μα όποιος του τα στερούσανε.
    Όλοι έχουν το δικαίωμα σε αξιοπρεπή ζωή.
    Μα αν όλοι έχουν τα μυαλά σου, θάρθει (ήρθε) η στιγμή που θα χαίρονται οι οποιοιδήποτε λέλοι επειδή ψόφησε η κατσίκα του γείτονα κι ας μην ζωντάνεψε η δική τους. Αρκεί που και του γείτονα ψόφησε.
    Αν αυτό εσένα σε παρηγορεί κάτσε κι απόλαυσέ το. Έχε υπ όψιν σου όμως πως δεν θα σε λυπηθεί κανείς και πως αυτά που στέρησαν απ όσους με οποιοδήποτε τρόπο τα απολάμβαναν, δεν θα στα αποδώσουν, Πάλι στερημένος θάσαι. Δυσνόητα ίσως, μα έτσι είναι η ζωή. Αν ήταν καταννοητά απ όλους, δεν θα μας πηδούσαν και τόσο εύκολα. Προσπάθησε τουλάχιστον, ίσως καταλάβεις πως όταν κάποιοι εργαζόμενοι (έστω και δημόσιοι υπάλληλοι- κι αυτό γιατί σ αυτούς ήταν εύκολο) απολάμβαναν κάτι παραπάνω, πάντα υπήρχε το έρεισμα και η ευκαιρία για ν ακολουθήσουμε κι οι υπόλοιποι. Τώρα, πάπαλα.

    Λασκαράτε, γι αυτό που αναφέρεις (διορισμοί σαμαρά)
    Καμμιά αντίρηση, δεν νομίζω πως έχουμε μαλώσει ποτέ γιά ό,τι σωστό σχολιάζετε.
    όχι όμως και να μας τρελάνετε με αναρτήσεις σαν την παρούσα.
    Να υποθέσω πως ήταν άτυχη, ή έστω, μη επαρκώς προσεγμένη;

    mbiker

    • Ο/Η Po λέει:

      Ας απαντήσω εγώ που έγραψα το κείμενο, και σου απαντώ γιατί το σχόλιο σου ήταν κόσμιο, όπως άλλωστε τις περισσότερες φορές, κι απορώ με το τελευταίο σου προς εμένα.

      Τέλος πάντων.

      Μπορώ ανεπιφύλακτα και χωρίς ίχνος εγωισμού να δηλώσω ότι η ανάρτησή μου δεν ήταν ατυχής, αλλά δεν αποκλείω το «μη επαρκώς προσεγμένη» -αν και υπάρχουν κι άλλα στο κείμενο πέραν των Δ.Υ., αλλά και το ίδιο το θέμα, απαιτεί αρκετές ακόμη χιλιάδες λέξεις για πλήρη ανάπτυξη, πράγμα αδύνατο για ιστολογική ανάρτηση.

      Κι οι λόγοι είναι κυρίως δύο:
      1) Ήμασταν από τα πρώτα ελληνικά ιστολόγια που καταδικάσαμε, καταγγείλαμε και αιτιολογήσαμε γιατί το (1ο) Μνημόνιο είχε στην ουσία κυρίως στόχο τα εργασιακά δικαιώματα κι όχι την χρέος της χώρας, και…
      2) Είμαι της ίδιας άποψής με σένα, για το ότι έαν μία κατηγορία εργαζομένων έχει πετύχει (με ή χωρίς αγώνες -να εξηγούμαστε) υψηλές απολαβές, αυτό θα έπρεπε να είναι κι ο στόχος και άλλων κλάδων των εργαζομένων. Συμφωνώ δε απολύτως με το «Τώρα, πάπαλα» -το οποίο σημειώνω ότι το ιστολόγιό μας ΚΑΙ ΑΥΤΟ το είχε αναφέρει και προβλέψει (βλ.1)

      Δηλαδή πρέπει κάθε φορά που γράφω κάτι, όπως τώρα, να προσθέτω τις ίδιες -ξανά και ξανά- τις ίδιες αιτιολογίες, ώστε να αποδεικνύω με ποιους πραγματικά είμαι; Είναι Κουραστικό, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι τυγχάνω από τους πιο παλιούς στη μπλογκόσφαιρα…

      Όπως βλέπεις λοιπόν, δίκαια εξοργίζομαι με άδικες επιθέσεις, από διάφορους (lol)Αριστερούς -να μην επεκταθώ, είναι υποτιμητικό.

      Να είσαι καλά.
      Ελπίζω κάπως, έστω μέσω της μερικής μου ιδεολογικής ανεπάρκειας, να σε φώτισα.

  22. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Κύριοι Λασκαροΐδηδες,
    η κριτική σας στο Δημόσιο είναι θεμιτή, αλλά που ζείτε; Και κυρίως σε ποια ιστορική εποχή; Είμαστε στην περίοδο Σόκ και δέους. Οι λίγοι που έχουν τα λεφτά, απαξιώνουν στην αρχή ένα έθνος, μετά μια χώρα, μετά μια κοινωνική τάξη (τους δημ. υπαλλήλους) μετά μία-μία τις κρατικές επιχειρήσεις, γιατί; Για να τα αγοράσουν όλα αυτά φτηνά.

    Όπως κι ο κύριος Λέλος, μην παίζετε το παιχνίδι τους. Μην τσουβαλιάζετε τον λαμόγιο πολεοδόμο που έχτισε τα δάση κι έκλεψε όλη το φιλέτο στη μύκονο ,μαζί με τον δάσκαλο, τον καθηγητή, το κακοπληρωμένο γιατρό που μοχθεί μεσα στα σκατά και τα αίματα, και, γιατί όχι, τον καλοπληρωμένο Δεητζή ή την καθαρίστρια ή τον υπάλληλο που έχει να αντιμετωπίσει τον κάθε τρελό.
    Όλο αυτό το κλίμα των media αρχίζει να φαίνεται και στο δρόμο. Έχετε κάτσει σε ουρά στη Δεη; Όλοι βρίζουν τους υπαλλήλους. Το ξέρετε οτι στα σχολέια έρχονται κουρδισμένες μαμάδες υστερικές και βλέπουν τους δασκάλους των παιδιών τους σαν τον κλέφτη Γιαγκούλα και τον κρυφό εχθρό;. Εδω χρειάζεται εξέγερση, αλλά όχι του ενός ταλαίπωρου εναντίον του άλλου.

    Και να παίρνετε υπ’ όψιν και τις ιδιαιτερότητες κάθε χώρας και κάθε «κλίματος». Η αστική μας τάξη είναι μια διεφθαρμένη τάξη που δεν καταλαβαίνει Χριστό από κράτος, έθνος, υποχρεώσεις. Ανάλογη είναι και η διαπλοκή με το κράτος

    Π.χ, ο Κεφαλογιάννης κατηγορήθηκε για «απόπειρα υπόθαλψης εγκληματία και προτροπή σε ψευδορκία αστυνομικών» για μια υπόθεση χασισοκαλλιέργειας. Ο πατέρας του πριν δεκαετίες είχε δικαστεί για παρόμοια υπόθεση. Και τώρα η κόρη του(αν δεν κάνω λάθος) είναι τρίτη γενιά υπουργός.Τα Ζωνιανά εν τω μεταξύ, έχουν κηρυχτεί Ελεύθερο Χασιστικό Τσιφλίκι.

    Αλλά ανάλογη και χειρότερη θα είναι η Ελλάδα που θα έχει σα θυρεό το: «Λιγότερο Κράτος» . Τότε την εξουσία θα την έχει η Μαφία αυτοπροσώπως.Και η κακή Δημόσια εκπαίδευση θα έχει αντικατασταθεί με Καθόλου εκπαίδευση και Καθόλου περίθαλψη για τους φτωχούς.

    Τώρα πως θα γίνουμε Σκανδιναβία, δεν ξέρω. Πάντως η συνταγή δεν είναι να τρώμε ζωντανούς στη σούβλα τους δημόσιους υπαλλήλους, παρέα με το Πασόκ, τη ΝΔ και τους «αντι-κρατιστες» ναζιστές της ΧΑ.

  23. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Και κυριε Λέλο, όχι, δεν πρέπει να πειραχτεί ούτε ένας δημόσιος υπάλληλος.Και μάλιστα, οι άνεργοι του ιδιωτικού τομέα ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. Αυτή είναι η μόνη σοβαρή (κευνσιανή) λύση. Ή άλλη, μνημόνιο και «λιγότερο κράτος» οδηγεί στο γκρεμό.

  24. Ο/Η LELOS λέει:

    Οφειλω να απαντησω καθως διαβασα ολα τα παραπανω.
    Ναι μακαρι ολοι να δουλευουμε στο δημοσιο θα ημασταν ευτυχισμενη
    χωρα. Γινεται ; Μαλλον οχι.
    Ουτε ολοι μπορουν να απολαυσουν εφαπαξ και μονιμοτητες.
    Ολα αυτα πηγαν να εφαρμωσθουν στα λεγομενα Σοβιετικα κρατη και τελικα
    το εγχειρημα απετυχε παταγωδως.
    Οποτε προς το παρον πρεπει να εφαρμωσθει ισονομια-ισοπολιτεια.
    – Κοινη συνταξη για ολους στα 67.
    – Ενιαιο μισθολογιο – καταργηση μονιμοτητας στο δημοσιο
    – Καταργηση ασυλιας πολιτικων προσοπων
    – Καταργηση ειδικων παροχων στους ΔΥ πχ εφαπαξ
    -Χωρισμος Κρατους -Εκκλησιας
    – Εκδιωξη ΟΛΩΝ των 2 εκ λαθρομεταναστων.
    – Ποινικοποιηση μη εφαρμωγης εργατικης νομοθεσιας και φοροκλοπης.
    – ΜΟΝΙΜΟ επιδομα ανεργιας και ενταξη στο ταμειο ανεργιας 300.000 ΔΥ.
    Και αλλα πολλα που δεν τα γραφω για να μην κουραζω.

    Εαν αυτα εφαρμωσθουν και τα ελλειματα θα μειωθουν και θα βγουμε απο
    τα μνημονια και δε θα χρειαζεται να φορολογουνται συνεχως μεχρι και
    οι ανεργοι για να καλυφθουν τα ελλειματα.

    Δεν ανηκω σε κανενα κομμα ,δεν εχω συγκεκριμενη ιδεολογια πιστευω
    στη δικαιοσυνη, την μετριοπαθεια και τη δημοκρατια.
    Kαι δεν πιστευω στον νεοφιλελευθερισμο και αλλες σαχλαμαρες
    Απλα υπαρχει συγκεκριμενο προβλημα και θελει λυση.
    Το να πειναει κοσμος για να πληρωνει φορους ωστε να καλυφθουν
    τα προνομια διαφορων το θεωρω απανθρωπο.

    Ελπιζω να μην κουρασα

  25. Ο/Η laskaratos λέει:

    Σταύρο,
    πουθενά δεν έχω γράψει να απολυθεί κάποιος.
    Ακόμη κι αυτοί που προσλήφθηκαν στη Βουλή, δεν έχουμε ζητήσει να απολυθούν.
    Δεν συγκρίνουμε τον υπάλληλο με τον μεγαλοαπατεώνα.
    Η δουλειά είναι ιερό δικαίωμα.
    Προσωπικά δεν ανέχομαι ψεύτικες υποσχέσεις του στυλ θα επαναφέρουμε τους μισθούς κλπ
    Η Αριστερά έπρεπε να πει:
    Επιστροφή των κλεμμένων, κάθαρση, διαφάνεια, κοινωνικός έλεγχος, δίκαιη μοιρασιά της ζημιας, ανάπτυξη για το καλό όλων και τέρμα ακόμη και οι μικροκομπίνες κλπ .
    Ταξίματα, μεγαλοστομίες, λαϊκισμοί δεν λύνουν κανένα πρόβλημα.
    Συμφωνώ μαζί σου στο δίκαιο ισχυρό κοινωνικό κράτος, τα έχουμε πει επανειλημμένα.

    mbiker,
    αν τα προνόμια κλπ διαχέονται σε όλους καμία αντίρρηση.
    Μισθοί όμως προνομιακοί σε ομάδες ισχυρής πίεσης σε βάρος των υπολοίπων ποτέ.
    Μοιρασμα της ευτυχίας σε όλους, αυτό ζητάμε.
    Δεν ζητάμε μοίρασμα της δυστυχίας.

  26. Ο/Η mbiker λέει:

    Λέλος τελειώνεις λέγοντας

    «…Εαν αυτα εφαρμωσθουν και τα ελλειματα θα μειωθουν και θα βγουμε απο
    τα μνημονια και δε θα χρειαζεται να φορολογουνται συνεχως μεχρι και
    οι ανεργοι για να καλυφθουν τα ελλειματα.
    Δεν ανηκω σε κανενα κομμα ,δεν εχω συγκεκριμενη ιδεολογια πιστευω
    στη δικαιοσυνη, την μετριοπαθεια και τη δημοκρατια.»
    Kαι δεν πιστευω στον νεοφιλελευθερισμο και αλλες σαχλαμαρες
    Απλα υπαρχει συγκεκριμενο προβλημα και θελει λυση.
    Το να πειναει κοσμος για να πληρωνει φορους ωστε να καλυφθουν
    τα προνομια διαφορων το θεωρω απανθρωπο.»

    Λυπάμαι γιατί δεν έχεις ακόμα καταλάβει τους λόγους για τους οποίους «δημιουργήθηκαν» τα ελλείματα.
    Δεν έχεις ακόμα μάθει για το ποιοί ΔΕΝ φορολογούνται και για ποιούς γίνονται οι εκάστοτε δανεισμοί, μ άλλα λόγια, δεν έχεια αντιληφθεί το παιχνίδι.
    Δεν ξέρεις τι σημαίνει κρατικοδίαιτος βιομήχανος, εργολάβος, εκδότης, ή ό,τι άλλο σημαίνει επιχειρηματίας εδώ που ζείς.
    Δεν ξέρεις πως όσον αφορά τις συντάξεις, καταληστεύτηκαν τα ποθεματικά τους πολύ πριν απ τις μαλακίες του χοντρού αρχομανή και η αύξηση στα όρια ηλικίας, γίνεται ακριβώς για να μην προλάβουν είτε λόγω θανάτων, είτε λόγω απολύσεων (βαδίζοντας προς εκείνη την ηλικία των 67 που χαίρεσαι να την αναφέρεις). ‘Οσο έχεις χρόνια ακόμα για να βγείς στη σύνταξη, ενδέχεται ν απολυθείς οπότε πότε θα τα συμπληρώσεις; Δύσκολο να το καταλάβεις, ε;
    Οι μετανάστες ήταν καλοί για να κάνουν τους υπηρέτες και στο τελευταίο χωριό και στον τελευταίο τσοπάνη πριν 20 χρόνια;
    Για να γαμεί κάθε στερημένος δίμετρες; Για να μας φυλάνε τα παιδιά, για να ξεσκατώνουν τους γέρους γονείς που εμείς απαξιώναμε; Για να χτίζουν τις οικοδομές που εμείς αγοράζαμε με δάνεια, ή για να μαζεύουν την όποια παραγωγή; Τώρα σ ενοχλούνε κρυπτοφασιστάκι;
    Ήταν καλοί όσο ο κάθε λαμογιοτάχαμουεργοδότης τους έφερνε για ν αντικαταστήσει τους έλληνες και οι έλληνες την έβγαζαν με εύκολα δάνεια κι απαξιούσαν χειρονακτικές δουλειές;
    Η κατάργηση δημόσιων υπηρεσιών (γιατί αυτός είναι ο σκοπός με τις επικείμενες απολύσεις), σκοπό έχει να περάσουν σε ιδιώτες σημαντικοί τομείς του δημοσίου (που ενώ τώρα λειτουργούν όπως σκατά και να λειτουργούν-πάντα υπάρχει το περιθώριο βελτίωσης χωρίς επί πλέον κόστος για τον πολίτη). σαν κερδοφόρες ιδιωτικές επιχειρήσεις.
    Για φαντάσου υγεία, παιδεία, πολιτισμό (ό,τι τέλος πάντων απολάμβανες δωράν έστω και με προβλήματα), να μην έχεις πρόσβαση γιατι δεν θάχεις είτε λεφτά, είτε ασφάλεια. Και όχι απαραίτητα καλύτερη λειτουργία τους, με τα δήθεν της ιδιωτικής λειτουργίας.
    Για δες την ιδιωτική ασφάλιση της ασπίς πρόνοιας του ψωμιάδη…
    Είναι πολλά, βαρέθηκα ήδη, πιστεύω πως ένα μεγάλο πρόβλημα μας σ αυτή τη γαμωχώρα είναι πως υπάρχουν και έχουν δικαίωμα γνώμης και ψήφου σντούβ άτομα σαν και του λόγου σου (ο δικός μου μικρός φασισμός) και τραβάμε τις συνέπειες, όλοι.
    Να σου ευχηθώ καλά μυαλά; Δύσκολο το βλέπω…
    Ουφ!
    mbiker

  27. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Κυριε Ροίδη, αυτά τα έγραψα για το Λέλο, που είναι τυπικό παράδειγμα αυτών που έλεγα: άτομο με φασιστικές ιδέες(να διώξουμε τους «ξένους» που περνάει στους «αντικρατιστές» νεο-φιλελεύθερους.

    Καταρχήν, οι ξένοι δεν μπορούν να διωχτούν. Φανταστείτε ένα στρατό από λέλους,(πόσοι χρειάζονται;) να πρέπει να κυνηγήσουν εφτακόσιες χιλιάδες «ξένους», να μπουν στα σπίτια τους, να τους βάλουν στα τραίνα, να τους πάνε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης(ποσα; εξακόσια στρατόπεδα επί χίλιους κρατουμένους, και μετά; στα σύνορα; με εισητήρια αεροπορικά; μέ καράβια;). Ούτε ο Χίμλερ δε θα μπορούσε να το κάνει .Θα έπρεπε να τους εξοντώσει.

    Γιαυτό το μόνο που εξυπηρετεί αυτή η ξενολογία είναι να καλυφτούν οι μπομπές του μνημονίου και ο αληθινός ένοχος που είναι 100% γνήσιος Έλληνας.

    Για το άρθρο, απλώς νομίζω ότι , σε εποχές πολωμένες, θέλει προσοχή γιατί ένα κατα τα άλλα σωστό σύνθημα, (ποιος δε θέλει ένα σοβαρό κράτος), χρησιμοποιείται από τους εχθρούς.

    Πάντως σε αριθμούς, η Σκανδιναβοί έχουν περισσότερους δημόσιους υπαλλήλους.Και πολύ περισσότερο κράτος.Μετά δε το μνημόνιο, εδώ θα υπάρξει (υπάρχει ήδη) η άγρια Δύση, ο καπιταλισμός του 1850 και μάλιστα χωρίς ανάπτυξη.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Δεν είμαστε υπέρ του διωγμού των ξένων.
      Είναι συνάνθρωποί μας. Ασφαλώς όμως δεν μπορούν να επιβιώσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι εδώ.
      Πρέπει να δοθεί ανθρωπιστική λύση με τη βοήθεια της Ε.Ε. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ελληνικό.

      Το προβλημα του δημόσιου τομέα δεν είναι ο μεγάλος αριθμός των υπαλλήλων.
      Είναι ο τρόπος πρόσληψης, η αναξιοκρατία, ο κομματισμός, η ανορθολογική κατανομή, η μη παραγωγική δομή, η αδιαφορία για πραγματικό σχεδιασμό και για αξιοποίηση των ανθρώπων, η τεράστια διαφθορά, τα ετερόκλητα μισθολόγια, η επιδοματική πολιτική τους, η μη αξιοποίηση της τεχνολογίας.
      Δεν μπορούν να μιλούν για σοβιετικό κράτος το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ που διόρισαν συγγενολόγια, ερωμένες και ψηφοφόρους.

    • Ο/Η Σταύρος λέει:

      Σταύρο έγραψες «…Πάντως σε αριθμούς, η Σκανδιναβοί έχουν περισσότερους δημόσιους υπαλλήλους. Και πολύ περισσότερο κράτος¨.

      Καλά, γίνεται να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα! Τι σχέση μπορεί να έχει ο δημόσιος υπάλληλος της Ρωμιοσύνης μ’ αυτόν της Σουηδίας; Ή το κράτος της Φινλανδίας με το κράτος έκτρωμα της χώρας της Ελλάδος;

      Δεν πρόκειται περί της ποσότητας των πραγμάτων, αλλά σαφώς περί της ποιότητάς τους.

      Όταν λοιπόν η ποιότητα βαραίνει οι αριθμοί ελαφρύνονται μέχρι τον βαθμό του αμελητέου δείκτη.

  28. Ο/Η τολης λέει:

    Noμιζα πως αυτα που περναμε θα βοηθουσαν πολυ κοσμο να σκεφθει και
    να κανει την αυτοκριτικη του, αλλα δεν φαινεται αυτο να συμβαινει ακομα.

    Μονο οι αφελεις θα υποστηριζαν την Ιδιωτικη Υγεια η την Ιδιωτικη Παιδεια.

    Οσο για το συνταξιοδοτικο, αφελεστατο η -ακομα καλυτερα- πονηρο , θα χαρακτηριζα οποιον θα το υποστηριζε.

    Στην πραξη ομως , το συστημα της Παιδειας μας , με κυριο αρωγο τον εκπαιδευτικο , ανερυθριαστα σπρωχνει τον μαθητη στην παραπαιδεια.
    Μαλλον αυτο συμβαινει γιατι αυτη η συμπαθης επαγγελματικη ταξη ειναι τοσο
    αλληλεγγυα προς τους ομοτιτλους -πλην ομως- αδιοριστους συναδελφους, καταπολεμωντας ετσι και την ανεργια.

    Τα ιδια και χειροτερα βλεπουμε να συμβαινουν στον αλλο πυλωνα του κοινωνικου μας κρατους, αυτον της Υγειας.

    Φυσικα δεν μπορω παρα να θυμηθω ολες τις ευχαριστες ωρες(μερες) που
    μπορει να περασει κανεις περιστοιχισμενος απο μηχανικους πολεοδομιας
    που και αυτοι με την σειρα τους φροντιζουν τους τους συναδελφους τους
    που ιδιωτευουν και ακομα ακομα ,τους εφοριακους οι οποιοι αξιοθαυμαστα
    καταφερνουν και συντηρουν τοσα πολλα γραφεια (λογιστικα,φωτοτυπαδικα,
    λοιπων εξυπηρετησεων κ.α.)

    Δεν θα μπορουσα να ξεχασω την υπερτατης αιγλης επαγγελματικη ταξη
    των νομικων (δικηγορων και δικαστων) οπου με απαραμιλλη ευθυνη φροντιζει
    να εκδικαζονται αμεσως και να τελεσιδικουν οι υποθεσεις του ποπολου.

    Βεβαιως θα πρεπει να τονισω , οτι ολες αυτες οι επιστημονικα επαγγελματικες
    κατηγοριες συνανθρωπων μας δεν απολαμβανουν κρατικης προστασιας και
    ιδιαιτερων προνομιων.

    Ειναι πολυ λιγα τα παραδειγματα αυτα αλλα δεν εχω τον χρονο και τη διαθεση
    να μιλω για ολα εκεινα που ειναι ηδη γνωστα.
    Το λυπηρο δεν ειναι μονο το οτι υπαρχουν αυτα τα καθεστωτικα συνδικατα .
    Το λυπηρο ειναι οτι υπαρχουν εκατονταδες χιλιαδες που τα ανανεωνουν συνεχως.
    Διχως συναισθηση του αυτονοητου καθηκοντος
    Διχως συναισθηση της στοιχειωδους αξιοπρεπειας.

    Ας μην ξεχασω να γραψω, πως οταν αναφερθει καποιο απ’ ολα αυτα τα
    *λειτουργηματα* ,αμεσως ακους επιχειρηματα τυπου mbiker η Σταυρου.

    Το να επιθυμει κανεις να αντιμετωπιζονται ολοι οι πολιτες ισονομα και με
    αξιοπρεπεια , αυτο δεν σημαινει οτι αποκαθηλωνονται αξιες και λελουδα.

    Αν δεν φτανουν οι παραγομενοι ποροι για ολους τοτε να βαλουμε ολοι ενα χερακι ωστε να αυξηθουν. Μετα μπορουν να μοιραστουν. ΙΣΟΤΙΜΑ.

    Ειναι απλως γελοια η λογικη του » εγω κανω το καθηκον μου ας κοψουν το λαιμο τους οι αλλοι».

    Δεν μπορω να εξηγησω την ελλειψη αλληλεγγυης που μας χαρακτηριζει.

    Σε αντιθετη περιπτωση , δεν θα μπορουσε να βρει εδαφος για δραση ο Ελληναρας επιχειρηματιας-λαμογιο-παραγοντας που αγκαζε με τον προλεχθεντα δημ.υπαλληλο, καταφεραν να δημιουργησουν την αστικη ταξη
    που ποτε δεν ειχε η χωρα μας.
    Χρειαζεται να επισημανω οτι αυτο το συμπλεγμα αποτελει την κοπρια για να
    ανθισει ο μεγαλοεργολαβος-διαπλεκομενος-κρατικοδιαιτος ??
    Μαλλον χρειαζεται….

    Υ.Γ. Οσο για το θεμα των φτωχοδιαβολων μεταναστων ειναι τουλαχιστο ανεντιμο και προστυχο να μιλαμε για διωγμο τους. Αλλωστε πολλοι συμπατριωτες μας κονομανε απο δαυτους. Ποιοι αραγε?

  29. Ο/Η Mίμης ο σιδεράς λέει:

    http://www.lifo.gr/mag/columns/5387

    23.1.2013

    Γιατί ανεχόμαστε την πιο παράλογη απεργία της Αθήνας;

    Η απεργία στο μετρό είναι άλλη μια ένδειξη ότι δεν καταλάβαμε τίποτα

    ΣΧΟΛΙΑ (82)

    Ας μας λυπηθεί κάποιος!

    Λίγες απεργίες στην ιστορία της Αθήνας ήταν τόσο αντιδημοφιλείς όσο η πολυήμερη κινητοποίηση στο μετρό / όχι μόνο γιατί επηρεάζει αρνητικά τη ζωή τόσο πολλών ανθρώπων σε καθημερινή βάση αλλά και για έναν επιπλέον λόγο /

    βρισκόμαστε στο 2013 και όχι στο 1997 ή στο 2006 /

    οι συνδικαλιστές στις αστικές συγκοινωνίες νομίζουν ότι έχουν απέναντί τους μία κοινωνία που πια κοντεύουμε να ξεχάσουμε, αν και την ανάσα της τη νιώθουμε ακόμα /

    και είναι μια ανάσα που δεν μυρίζει πολύ ωραία /

    όμως ήρθε ο ουρανός πάνω στο κεφάλι μας και κανείς δεν μπορεί να προσποιηθεί ότι δεν ξέρει /

    αλλά οι συνδικαλιστές του μετρό κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν /

    απεργούν γιατί θα μειωθεί ξανά ο μισθός τους /

    μάλιστα /

    δυσάρεστο και σκληρό /

    αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς η επώδυνη μισθολογική μεταβολή που αφορά μία πολύ μικρή μερίδα σχετικά καλοπληρωμένων υπαλλήλων μπαίνει στην ίδια ζυγαριά με την αδιανόητη ταλαιπωρία εκατομμυρίων ανθρώπων /

    δυσκολεύομαι να καταλάβω σε ποια χώρα ζουν οι συνδικαλιστές του μετρό και περιμένουν κατανόηση από τους πολίτες /

    δηλαδή από συμπολίτες τους στον στενό ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα που έχουν επίσης υποστεί διαδοχικές μειώσεις και κατάργηση δώρων ή από ανθρώπους στον ιδιωτικό τομέα οι οποίοι είτε έμειναν άνεργοι (κατά χιλιάδες) είτε προσπαθούν να κρατήσουν τις δουλειές τους με νύχια και με δόντια, υπομένοντας μειώσεις και ατομικές συμβάσεις /

    ποια ανείπωτη, συγκλονιστική τραγωδία έπεσε πάνω στα κεφάλια των εργαζομένων του μετρό που να δικαιολογεί τόση απερισκεψία και εγωισμό; /

    ποια ανείπωτη, συγκλονιστική τραγωδία έπεσε πάνω στα κεφάλια των εργαζομένων του μετρό που δεν έπεσε στα κεφάλια των υπολοίπων; /

    και γιατί δεν αντέδρασαν οι συνδικαλιστές όταν το «κυριλέ» μετρό έγινε «μπάτε, σκύλοι, αλέστε» με ρουσφετολογικές προσλήψεις απ’ το παράθυρο /

    πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή διαπίστωνε αθρόες προσλήψεις υπεράριθμου προσωπικού στο μετρό, κυρίως κατά την προεκλογική περίοδο του 2009 /

    ύστερα από έρευνα που διενεργήθηκε στην ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας), αποκαλύφθηκε ότι αρκετοί προσληφθέντες εμφανίζουν όμοια χαρακτηριστικά (για παράδειγμα κοινό τόπο καταγωγής, κατά κύριο λόγο τους νομούς Λαρίσης και Ροδόπης), ήταν εργαζόμενοι σε γραφεία βουλευτών και γενικών γραμματέων, ενώ τα βιογραφικά ορισμένων είχαν σταλεί από το φαξ τέως υπουργού ΠΕΧΩΔ.Ε (…) /

    επίσης, πολλές φορές η συνέντευξη πρόσληψης γινόταν μετά την πρόσληψη (!), ενώ για 17 από αυτούς έγινε πρόσληψη, τη στιγμή που υπήρχε αρνητική αξιολόγηση από τα στελέχη της εταιρείας /

    σύμφωνα με το πόρισμα του κ. Ρακιντζή, οι εν λόγω προσλήψεις επιβάρυναν σημαντικά τις λειτουργικές δαπάνες του μετρό της Αθήνας και είχαν ως αποτέλεσμα για πρώτη φορά η εταιρεία να εμφανίσει το 2009 έλλειμμα πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ, καθώς η αναλογία του κόστους μισθοδοσίας προς τα συνολικά έσοδα αυξήθηκε από 48% το 2007 σε 74% το 2009 /

    τότε σας θέλαμε, αγαπητοί συνδικαλιστές, να υψώσετε τη φωνή σας, όταν ο παλαιοκομματισμός έβαζε τα θεμέλια για μια ακόμα ελλειμματική εταιρεία /

    τώρα είναι πολύ αργά για δάκρυα /

    κι έχουμε και τα δικά μας βάσανα /

    όσο για την κυβέρνηση, δεν θα τη λυπηθούμε /

    αλήθεια, την περίοδο για την οποία μιλάει στο πόρισμά του ο κύριος Ρακιντζής ποιο κόμμα ήταν στην εξουσία;

  30. Παράθεμα: Κυβέρνηση «Το γιοφύρι της Άρτας» | Ροΐδη Εμμονές

Αφήστε απάντηση στον/στην laskaratos Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.