Ορθόδοξοι Χριστιανοί κατά της Χρυσής Αυγής

Η Ιεραρχία δεν μπορεί να κρύβεται   

Ο βουλευτής  Γερμενής

Ο βουλευτής Γερμενής

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Πυκνώνουν οι φωνές των μελών της ελλαδικής Εκκλησίας που ζητούν το αυτονόητο, την ξεκάθαρη συνοδική καταδίκη της Χρυσής Αυγής. Πρώτος ξεκίνησε με την πιο ξεκάθαρη, τίμια και εμπεριστατωμένη δήλωση, ένας πολύ καλλιεργημένος ιερέας, ο π.Δημήτριος Θεοφίλου, το σχετικό άρθρο του οποίου (10/06/2012) αναδημοσιεύτηκε και στο μπλογκ μας. O μητροπολίτης Φωκίδας ύστερα από καταγγελία στελέχους της Χ.Α. τον κάλεσε σε απολογία, την ίδια στιγμή που μητροπολίτες και ιερείς και που εκφωνούν λόγους (από το μπαλκόνι στον Άλιμο) υπέρ της οργάνωσης μένουν στο απυρόβλητο:
—-«Θα περίμενε κανείς η «καθεύδουσα και αυτοαπασχολούμενη» ελλαδική εκκλησία, να τολμήσει, να ρισκάρει, να διακινδυνεύσει να βρεθεί απέναντι από το σκοτάδι, το νεοφασισμό και το νεοναζισμό που εκκολάπτεται ξανά σαν το αυγό του φιδιού, και μας απειλεί σαν κοινωνία, σαν πολιτισμό, σαν δημοκρατία. Σιωπά όμως ενοχικά, όπως έκανε το 1936-1940 με τη φασιστική-ναζιστική μεταξική δικτατορία, αλλά και πολύ πιο πρόσφατα με την αμερικανοκίνητη δικτατορία 1967-1974 των συνταγματαρχών. Η ιστορία πώς να ξεπλύνει τόση αδιάντροπη ενοχή και συνεργασία. Ακόμη μέχρι σήμερα βγαίνουν νοσταλγοί «δεσποτάδες» (θα ήταν προσβολή για τον επισκοπικό θεσμό να τους ονοματίσουμε αλλιώτικα) και λιβανίζουν ξεδιάντροπα τους βρικόλακες και εμπόρους εθνικοφροσύνης του λαού και των ιερών και οσίων της ιστορίας μας».
—-Τη σκυτάλη πήρε η: «ΠΡΩΤOΒOΥΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤOΥ ΕΘΝOΦΥΛΕΤΙΣΜOΥ, ΝΕOΦΑΣΙΣΜOΥ, ΝΕOΝΑΖΙΣΜOΥ». (Εφημερίδα ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ-16.10.2012): «Tο κίνημα της «Xριστιανικής Δημοκρατίας», το οποίο απέστειλε επίσημο Aίτημα προς την Iερά Σύνοδο της Iεραρχίας της Eλλάδος πνευματικής καταδίκης του Eθνοφυλετισμού, του Nεοναζισμού και του Nεοφασισμού (βλ. προηγούμενο φύλλο της εφημερίδας «Xριστιανική»), συνεχίζει τις δράσεις του, επιδιώκοντας τη δημιουργία ενός πλατιού μετώπου ενάντια στην επικίνδυνη άνοδο του εθνοφυλετισμού, του νεοναζισμού και του νεοφασισμού…….Eίμαστε αποφασισμένοι να αντισταθούμε σθεναρά στη χυδαία πολιτική εκμετάλλευση της θρησκείας μας. H εμπειρία αυτή και στο παρελθόν έχει αφήσει βαθιές πληγές στο σώμα της Eκκλησίας. ….Tο τεκμηριωμένο αυτό υπόμνημα στην ομάδα εγχειρίστηκε στον μακαριώτατο, στις 11 Σεπτεμβρίου 2012. …. Στη θεολογική κατάδειξη ότι το εκρηκτικό μείγμα εθνοφυλετικού, νεοναζιστικού και νεοφασιστικού ιδεολογήματος δεν έχει καμμία σχέση με τη χριστιανική πίστη, πολύ δε περισσότερο συνιστά αιρετική διδασκαλία…».
—-Ακολούθησε ο κ.Σταύρος Ζουμπουλάκης στα «Ενθέματα» της ‘Αυγής’  (25.11.2012)
«Ο Αρχιεπίσκοπος και η Εκκλησία πρέπει να καταδικάσουν ρητά και απερίφραστα τη Χρυσή Αυγή…..Έχουμε τρεις επισκόπους, τον Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιο, τον Πειραιώς Σεραφείμ και τον Κονίτσης Ανδρέα, οι οποίοι έχουν πάρει, έργω και λόγω, θέση υπέρ της Χρυσής Αυγής. Ο Πειραιώς βέβαια δεν έχει εκφραστεί ρητά υπέρ της Χρυσής Αυγής. Στο Αστυνομικό Τμήμα όμως, όταν πήγε να καταθέσει συμπληρωματικά στοιχεία για τη μήνυσή του εναντίον τού Corpus Christi, βρέθηκε μαζί με τέσσερις βουλευτές της Χρυσής Αυγής: τον Πολύβιο Ζησιμόπουλο, τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο, τον Ευστάθιο Μπούκουρα και τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο, Χρήστο Παππά. Ο ίδιος ο μητροπολίτης βέβαια λέει ότι… ήταν απλή σύμπτωση. Μα δεν μπορεί τέσσερις βουλευτές να ήξεραν από μόνοι τους ότι θα πήγαινε στο Αστυνομικό Τμήμα και να τον περίμεναν στην πόρτα! Οι άλλοι δύο, οι μητροπολίτες Αμβρόσιος και ο Ανδρέας, έχουν εκφραστεί ρητά υπέρ της Χρυσής Αυγής.……Πιστεύω ότι η θεωρία των δύο άκρων, όπως διατυπώνεται σήμερα στην Ελλάδα, ταυτίζοντας τη ναζιστική βία με βίαιες συμπεριφορές ομάδων της Αριστεράς, είναι εκατό τοις εκατό λάθος: ενισχύει και νομιμοποιεί τη Χρυσή Αυγή και τη ναζιστική βία.…..Έχουμε τη φιλοδοξία να ασκήσουμε, με τη μικρή μας δύναμη, μια πίεση στη διοικούσα Εκκλησία να τοποθετηθεί. Πρέπει να πολλαπλασιαστούν αυτές οι ενέργειες, από ιερείς και πιστούς, από ενορίες, περιοδικά και θρησκευτικούς οργανισμούς, από παντού. Ο Αρχιεπίσκοπος και η Ιεραρχία πρέπει να οδηγηθούν να πάρουν θέση..».
—-Τέλος στην Εφημερίδα των Συντακτών, η έγκριτη Θεολόγος Εύη Βουλγαράκη Πισίνα, σε ένα εξαιρετικό άρθρο της «Από το φόβο στην αντιναζιστική δράση», γράφει: «….Τα πρωταίτια κόμματα που οδήγησαν τη χώρα στο χάος ανασύρουν τώρα τη θεωρία των δύο άκρων, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να πείσουν ότι οι ακρότατες πολιτικές λιτότητας, η ακραία υποτέλεια για την οποία φέρουν ακεραία την ευθύνη, συνιστούν κεντρώα μετριοπαθή πολιτική. Εξ ου και η φασιστική έξαρση σ” αυτή τη χώρα. Και έσται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης…Η Χρυσή Αυγή, προνομιακός αλλά όχι αποκλειστικός εκφραστής της άκρας Δεξιάς, σε πολλά θυμίζει εγκληματική οργάνωση κι ας παρουσιάζεται με βιτρίνα πολιτικού κόμματος.  Η Εκκλησία πρέπει να καταδικάσει απερίφραστα, συνοδικά και επίσημα, τη νεοναζιστική, νεοφασιστική απανθρωπία και να ανανεώσει με βάση τα νέα δεδομένα την παλαιότερη συνοδική καταδίκη του εθνοφυλετισμού από την εν Κωνσταντινουπόλει Ενδημούσα Σύνοδο το 1872. Το ιδεολογικό υπόβαθρο της Χ.Α. συνιστά και θεολογική αίρεση, στον βαθμό που συνειδητά παράγει σύγχυση και αλλοιώνει τη χριστιανική διδαχή προκειμένου να επιβάλει το δικό της νοσηρό μοντέλο στην κοινωνία…..».
—-Υπήρξε και μια δειλή απόφαση της επαρχιακής Συνόδου της Κρήτης (Ανησυχία της Εκκλησίας της Κρήτης για τα φαινόμενα βίας, ξενοφοβίας και ρατσισμού (7.12.2012)
η οποία δεν κατονομάζει τη Χρυσή Αυγή και δεν αποφεύγει άσχετους συμψηφισμούς με εξωτερικούς εχθρούς της Εκκλησίας, λησμονώντας ότι οι «βαρείς λύκοι» της Χ.Α. έχουν ήδη μπει μέσα στη στάνη, γεγονός που καθιστά την Εκκλησία υπόλογη: «Επίσης,εκφράζει την ανησυχία της και καταδικάζει τον εμπαιγμό των θρησκευτικών συμβόλων και των ιερών Παραδόσεων της Χριστιανικής Πίστεώς μας, απ’ όπου κι’ αν αυτά προέρχονται». Αναρωτιέμαι ποιος δικαιούται να καθορίσει τι είναι ιερό και να διαμαρτυρηθεί επειδή άλλοι έχουν αντίθετη γνώμη. «Τίποτα δεν είναι ιερό, όλα μπορούν να λεχθούν» λέει ο Βανεγκέμ. Υπήρξαν και οι δηλώσεις των 9 επισκόπων της ελλαδικής Εκκλησίας και του Ρωμιού μητροπολίτη Γερμανίας, οι οποίες κλιμακώνονταν από τη σχετικά αυστηρή του Σιατίστης Παύλου μέχρι αστείες συμψηφιστικές καταδίκες «των δυο άκρων» μερικών μητροπολιτών, που θέλουν μάλιστα να αγνοούν τη σατανιστική διάσταση της οργάνωσης, όπως αυτή εκφράστηκε απροκάλυπτα σε ανύποπτο χρόνο παρελθόν, καθώς και το γεγονός πως ακόμη και δικοί τους ιερείς ευλογούν τα ορμητήρια των μαχαιροβγαλτών. Ένας από αυτούς μάλιστα (Διονύσης Ρούσας της Θεσσαλονίκης) είναι και ο ίδιος φορέας έκφρασης ρατσιστικών και εθνικιστικών απόψεων. Σε καμία περίπτωση οι δηλώσεις αυτές δεν υποκαθιστούν την ανάγκη της επίσημης καταδίκης από τη Σύνοδο της Ιεραρχίας, η οποία ασφαλώς θα συνοδεύεται και από απαγόρευση να ευλογούνται οι φωλιές των φιδιών, από αποδοκιμασία και πρόσκληση σε μετάνοια των επισκόπων που στηρίζουν ξεκάθαρα τη Χρυσή Αυγή και από απαίτηση η Αστυνομία και η Δικαιοσύνη να κάνουν το καθήκον τους και να προστατεύσουν τους «ξένους» τα ανυπεράσπιστα θύματα των εγκληματικών επιθέσεων των Νεοναζί. Οτιδήποτε λιγότερο θα είναι εκ του πονηρού.

***

This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

45 Responses to Ορθόδοξοι Χριστιανοί κατά της Χρυσής Αυγής

  1. Ο/Η Kάσυ Διάρη, δεν μου εγέρθητο λέει:

    Πιστεύω εις έναν Αδόλφο

    Ο ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟΣ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ» ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

    Γράφει ο ΙΟΣ

    Τους πιστούς χριστιανούς υποδύονται οι ναζιστές της Χρυσής Αυγής. Αλλά ο μοναδικός Σταυρός αυτής της οργάνωσης είναι ο αγκυλωτός. Και ο μοναδικός τους Μεσσίας και οδηγός, ο Γερμανός Φίρερ.

    Με διαφορά λίγων βδομάδων, το ίδιο μεγάλο αμφιθέατρο της Νομικής Σχολής της Αθήνας φιλοξένησε δύο ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις. Η πρώτη είχε οργανωτή το γερμανικό Ιδρυμα Ρόζα Λούξεμπουργκ, το οποίο πρόσφατα εγκαινίασε ελληνικό παράρτημα, και έφερε τίτλο «Ο κίνδυνος του νεοναζισμού στην Ελλάδα και την Ευρώπη».

    Στο πάνελ και το ακροατήριο ξεχώριζαν στελέχη του γερμανικού κόμματος Die Linke και του ΣΥΡΙΖΑ που συνεργάζονται με το Ιδρυμα. Η δεύτερη είχε ως οργανωτή το Ιδρυμα Βιβλικών Μελετών Αρτος Ζωής και έφερε τίτλο «Νεοναζιστικός παγανισμός και Ορθόδοξη Εκκλησία».

    Στην εκδήλωση μίλησε ο μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Ανθιμος, ο θεολόγος Σταύρος Γιαγκάζογλου, ο θεολόγος-ψυχίατρος π. Βασίλειος Θερμός και ο εκπρόσωπος των οργανωτών Σταύρος Ζουμπουλάκης. Στο πυκνό ακροατήριο ξεχώριζαν αρκετοί ιερωμένοι. Στην πρώτη σειρά και ο μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος.

    Αυτές οι δυο εκδηλώσεις, που οργανώθηκαν από τόσο διαφορετικούς πνευματικούς φορείς, είχαν, δηλαδή, ένα κοινό σημείο: την ανησυχία για την ανάπτυξη του ναζιστικού φαινομένου και την αναζήτηση τρόπων αντιμετώπισης της Χρυσής Αυγής.

    Αλλά αν η Αριστερά ήδη προβληματίζεται για τα είδη του «αντιναζισμού», ποιο ρόλο μπορεί να παίξει (ή ήδη παίζει) σ’ αυτή την κατεύθυνση η διοικούσα Εκκλησία; Και, τελικά, ποια είναι η σχέση της ναζιστικής οργάνωσης με την ορθοδοξία και τον χριστιανισμό;

    Μια σκόπιμη σύγχυση

    Τι ακριβώς σημαίνει για τη Χρυσή Αυγή η σχέση της με την Εκκλησία; Η πιο επεισοδιακή μετεκλογική παρέμβαση της οργάνωσης ήταν ασφαλώς η επί μέρες επαναλαμβανόμενη βίαιη παρεμπόδιση μιας θεατρικής παράστασης με το πρόσχημα ότι είναι βλάσφημη. Κραυγάζοντας, βρίζοντας και βιαιοπραγώντας εις βάρος των συντελεστών και των υποψήφιων θεατών του έργου, οι χρυσαυγίτες κατόρθωσαν στο τέλος να το ματαιώσουν.

    Είχαν δίπλα τους και μέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων, τα οποία συνηθίζουν να πρωταγωνιστούν σε δικές τους παρόμοιες παραστάσεις, μόνο που αυτή τη φορά είχαν και «στρατιωτικό βραχίονα».

    Αλλά και η επίθεση της οργάνωσης στη λαϊκή αγορά της Ραφήνας έγινε στο πλαίσιο ενός θρησκευτικού πανηγυριού, ενώ οι ναζιστές τραμπούκοι που έσπαγαν τους πάγκους των μικροπωλητών, ακολουθώντας τις διαταγές των βουλευτών Γερμενή και Ηλιόπουλου, δήλωσαν ότι στη συνέχεια επρόκειτο να ακολουθήσουν τη λιτανεία της τοπικής Παναγίας Παντοβασίλισσας που γιόρταζε εκείνο το βράδυ.

    Αν σκεφτεί κανείς τους στίχους στα τραγούδια του Γερμενή, ασφαλώς θα παραξενευτεί γι’ αυτή την εκδήλωση ευλάβειας. Πώς κρατάει την εικόνα της Παναγίας σε λιτανεία ο ίδιος που τραγουδάει τους παρακάτω στίχους:

    «Οι εκκλησίες μπορεί να αποφασίσουν τι θα απογίνει ο άνθρωπος στον άλλο κόσμο / Σ’ αυτό τον κόσμο εμείς, το Τάγμα του Black Metal θα αποφασίσουμε για το λαό μας / Για μισό εκατομμύριο χρόνια ο Θεός καθότανε / και έβλεπε τον έναν να βγάζει το μάτι του αλλουνού / Και μόνο τότε είχε τη λαμπρή ιδέα / να στείλει τον μπάσταρδο γιο του, τον γαμημένο Ιησού Χριστό / Αλλά τώρα θριαμβεύει ο Διάβολος / Θ’ αφήσουμε την εκκλησία να σαπίσει / και θα σφάξουμε στην αγία τράπεζά τους τους ηλίθιους / το υγιέστερο κομμάτι της νεολαίας θα είναι μαζί μας / Εκατομμύρια πρόγονοί μας κάηκαν και ακρωτηριάστηκαν / Θα εκδικηθούμε… Διψάμε για αίμα!»

    Δεν πρόκειται για εξαίρεση. Παρόμοια είναι όλα τα δημιουργήματα του στενού συνεργάτη του κ. Μιχαλολιάκου: «Κάποτε είδα μια χριστιανική εκκλησία / Μου μύρισε τη σαπίλα του Ιεχωβά / Αυτή τη φτήνια του υπάνθρωπου του σταυρού / Είδα τις φλόγες να καίνε το γιο του Θεού και τους αγίους του / Ονειρεύομαι τον κόσμο χωρίς τον υπάνθρωπο του Ιεχωβά / αναγγέλλω την επιστροφή του Υπεράνθρωπου».

    Πώς λοιπόν η πιο «βλάσφημη» από όλες τις πολιτικές οργανώσεις, η πιο «αιρετική» από κάθε άλλη φανατική ομάδα διεκδικεί –και κατορθώνει- να εμφανίζεται ως προστάτης των «ιερών και οσίων» της ορθόδοξης παράδοσης, έστω και για ένα μικρό μέρος του «χριστεπωνύμου πληρώματος; Και το σημαντικότερο: Πώς αντιδρά σ’ αυτή την προοπτική η επίσημη Εκκλησία;

    Ο διχασμός της Ιεραρχίας

    Μέχρι σήμερα, η διοίκηση της Εκκλησίας δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα, «εν Συνόδω», για το ζήτημα του ανερχόμενου ναζισμού. Αυτή η έλλειψη επιτρέπει την «ιδιωτική» πρωτοβουλία μητροπολιτών.

    Ούτως ή άλλως, βέβαια, σύμφωνα με την ορθόδοξη παράδοση, οι επίσκοποι είναι απολύτως αρμόδιοι για καθετί στα όρια της περιφέρειάς τους. Τρεις ιεράρχες μέχρι σήμερα έχουν τοποθετηθεί ανοιχτά με κολακευτικά λόγια για την οργάνωση. Και πάνω απ’ όλους ο γνωστός Καλαβρύτων Αμβρόσιος, ο οποίος μάλιστα συνδυάζει την προπαγάνδα υπέρ της Χρυσής Αυγής με επιθέσεις κατά του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ. Ουδεμία έκπληξη.

    Πρόκειται για τον γνωστό ιεράρχη που ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως ιεροκήρυκας της χωροφυλακής και έχει κατά καιρούς ταχθεί στο πλευρό κάθε σκοταδιστικής παλινδρόμησης της κοινωνίας.

    Ομως στον Αμβρόσιο προστέθηκε ο Φθιώτιδος Νικόλαος, ο οποίος όχι μόνο θεωρεί ότι η ναζιστική οργάνωση «ικανοποιεί ένα μεγάλο μέρος ταλαιπωρημένων και αγωνιώντων πολιτών», οι οποίοι αναζητούν «ασφάλεια, κοινωνική γαλήνη, πρόοδο και αξιοκρατία», αλλά υποδεικνύει και στα άλλα κόμματα να κάνουν το ίδιο!

    Υπάρχει και ο Δρυϊνουπόλεως Ανδρέας, ένας κατά τα άλλα χαμηλών τόνων μητροπολίτης, ο οποίος θεωρεί τους Χρυσαυγίτες «καλά παιδιά, αγωνιστικά». Σ’ αυτούς πρέπει ασφαλώς να προστεθεί ο Σεραφείμ Πειραιώς, ο οποίος αρνείται επισήμως ότι έχει σχέση με την οργάνωση, αλλά δεν δίστασε να εμφανιστεί στο αστυνομικό τμήμα της Ομόνοιας για να καταθέσει μήνυση κατά των συντελεστών του θεατρικού έργου «Corpus Christi», συνοδευόμενος από «κλιμάκιο» τεσσάρων βουλευτών της Χρυσής Αυγής (Χρήστο Παππά, Πολύβιο Ζησιμόπουλο, Παναγιώτη Ηλιόπουλο και Ευστάθιο Μπούκουρα).

    Αλλωστε, όσα πραγματικά σκανδαλώδη έχει εκστομίσει δημόσια ο Σεραφείμ για τον Χίτλερ και το Ολοκαύτωμα, η ανοιχτά αντισημιτική ρητορεία του, δικαιώνουν όσους τον κατατάσσουν στους ομοϊδεάτες της οργάνωσης.

    http://www.efsyn.gr/?p=4947

  2. Ο/Η Antifa2 λέει:

    Tυχαία στο Αστυνομικό τμήμα;
    Τίποτα δεν είναι τυχαίο

    http://www.palo.gr/cluster/articles/koinonia-nea/641/?clid=3580711

    ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: “Ψηφίζει”… “Χρυσή Αυγή”

    Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ, είχε πριν από δέκα μέρες σύμφωνα με πληροφορίες του… parapolitika.gr, ο επικεφαλής της «Χρυσής Αυγής» Νίκος Μιχαλολιάκος. Η συνάντηση των δύο ανδρών, που κινήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της … Μητροπόλεως στο Πειραιά. Κατά την διάρκεια της κουβέντας, υπήρξε και ταύτιση απόψεων, σε μια σειρά από ζητήματα που αφορούν τα εθνικά θέματα, αλλά και τα ζητήματα της εσωτερικής ασφάλειας. Ο Σεραφείμ, που μένει στην Κυψέλη, βιώνει καθημερινά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το κέντρο της Αθήνας, κυρίως από την λαθρομετανάστευση. Ο Μητροπολίτης, δώρισε μια εικόνα την Παναγίας στον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος έφυγε με τις καλύτερες εντυπώσεις από το γραφείου του ιεράρχη Πειραιώς. ParaPolitika.gr

  3. Παράθεμα: Ορθόδοξοι Χριστιανοί κατά της Χρυσής Αυγής »

  4. Ο/Η antrikos λέει:

    Αφήστε την Επίσημη Εκκλησία να σαπίσει μέσα στο φασισμό, αφήστε την ν’ απαξιωθεί. Άλλωστε το θρησκευτικό συναίσθημα είναι εξελικτικό απομεινάρι του ενθρώπινου είδους και δεν ξεριζώνεται ιδεολογικά. Θα πρέπει να περάσουν 2-3 χιλιάδες χρόνια ακόμη αλλά δεν είναι λόγος να καθυστερούμε για να πάρουμε τη ζωή μας στα χέρια μας.

  5. Ο/Η antiphono λέει:

    ίσως ενδιαφέρει και το ακόλουθο σχετικό άρθρο http://antiphono.wordpress.com/2012/11/22 καθώς και η απάντηση Σεραφειμ http://antiphono.wordpress.com/2012/12/02
    καλή χρονιά

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      H απάντηση του Σεραφείμ δεν μπορεί να πείσει.
      Δεν έχει διαψεύσει τη συνάντησή του με το Φύρερ, τη συζήτηση μαζί του για το μεταναστευτικό (!) και τη δωρεά μιας εικόνας σε αυτόν.
      Καλή χρονιά

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    O π.Δημήτριος Θεοφίλου καλείται σε απολογία από τον δεσπότη Φωκίδας γιατί τολμησε να μιλήσει κατά του φασισμού γενικά, ύστερα από καταγγελία της Χ.Α.
    Αυτό το ρασοφόρο παλληκάρι που βγάζει λόγο από το μπαλκόνι της Χ.Α. με φωνή πιο μελωδική και από του ακροδεξιού ψάλτη Γαιτάνου, ποιός θα το ελέγξει;

    Μιλάει ο παπάς για ήθος κλπ δίπλα στον καλό Χριστιανό Παναγιώταρο («γαμημένες αλβανικές κωλοτρυπίδες»). Κρίμα που λείπει και ο βουλευτής Παππάς-έχει συνάντηση με τον Σεραφείμ Πειραιώς;-ύμνητής του παιδεραστή φονιά και βασανιστή Στράιχερ.

    Για τον βουλευτή Παππά και τον παιδεραστή δολοφόνο Στράιχερ (χριστιανικότατα πράγματα):

    Γιούλιους Στράιχερ, ένας ήρωας των χρυσαυγιτών

    Ο καλοσυνάτος παιδόφιλος της παραπάνω ναζιστικής προπαγανδιστικής εικόνας είναι ο αρχιεγκληματίας Γιούλιους Στράιχερ, τον οποίο εξυμνούν ―όπως, άλλωστε, πράττουν και για το σύνολο των επιφανών ναζί προγόνων τους― οι νεοναζί μαχαιροβγάλτες. Πρώτος στην εξύμνηση κι ο Χρήστος Παππάς, ο γνωστός κοινοβουλευτικός και ιδεολογικός εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής……

    http://oapatris.wordpress.com/2012/08/30/julus_streicher_a_goldendawns_hero/

    Καμαρώστε το δεσπότη Φωκίδας:
    «Σε απολογία ο προοδευτικός Παπάς της Φωκίδας

    ………..

    Το γεγονός ότι η Φωκική εκκλησία στρουθοκαμηλίζει μη θέλοντας να αντιμετωπίσει πολλές από τις παθογένειεές της είναι γνωστό τοις πάση. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα βλέπουμε να συμβαίνουν ακρότητες από την πλευρά της Μητρόπολης σε βάρος ιερέων. Τρανό παράδειγμα η περίπτωση του παπα-Δημήτρη Θεοφίλου ο οποίος είναι εφημέριος στον Άγιο Χαράλαμπο Ιτέας. Σε βάρος του έγινε καταγγελία στην Μητρόπολη από τον τότε υποψήφιο της Χρυσής Αυγής κ. Θύμιο Λέκκο, ισχυριζόμενος ότι προσέβαλε το κόμμα του κατά το κήρυγμά του, χρησιμοποιώντας «ύβρεις και συκοφαντίες». Η δε διοίκηση της Μητρόπολης έκρινε σκόπιμο, αντί να ενημερωθεί πρωτίστως και να αξιολογήσει την καταγγελία, να καλέσει τον εφημέριο σε απολογία.

    Σύμφωνα με την εκδοχή του πάτερ Δημήτριου Θεοφίλου, αλλά όπως επιβεβαιώνουν πολλοί πιστοί που παρακολούθησαν την λειτουργία την Κυριακή 10-6-2012 κινήθηκε σε θεωρητικά επίπεδα με κεντρικό θέμα το φασισμό, δίχως να κατονομαστεί κανένα κόμμα.

    Η Μητρόπολη Φωκίδας που τα τελευταία χρόνια είναι ακέφαλη, καθώς ο υπέργηρος Μητροπολίτης δεν δύναται να ασκήσει τα καθήκοντά του, βρήκε να σταθεί σε μια κομματική καταγγελία για να εξαντλήσει όλη της την αυστηρότητα, αδιαφορώντας για το αυτονόητο δικαίωμα στην ελευθερία της έκφρασης, κάθε πολίτη, όπως είναι και όλοι οι ιερείς.
    ……………………….».
    http://www.lamiafm1.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=6643:%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CF%89%CE%BA%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82&Itemid=62

    • Ο/Η Παπαφίφης λέει:

      http://www.megatv.com/megagegonota/article.asp?catid=27369&subid=2&pubid=29932091

      κάθε όριο φαίνεται ότι ξεπέρασε ένας ιερέας, μιλώντας το βράδυ της Δευτέρας στα εγκαίνια των γραφείων της Χρυσής Αυγής στον Άλιμο, επαινώντας τη δράση των Χρυσαυγιτών. «Καλό ξεκίνημα, καλή δύναμη σε κάθε έργο σας. Να υπηρετείτε το έθνος και την πατρίδα και μεις θέλουμε πάντοτε να υπάρχουν οι φωνές αυτές που να αγωνίζονται για την πατρίδα μας και για τη θρησκεία μας και για τα ιδανικά αυτού του τόπου” είπε ο ιερέας

  7. Ο/Η Ιερέας Χ λέει:

    Ευλόγησον, Κύριε, τον ενιαυτόν

    Yπογράψατε αδελφοί ότι:

    δεῦτε οἱ εὐλογημένοι τοῦ πατρός μου, κληρονομήσατε τὴν ἡτοιμασμένην ὑμῖν βασιλείαν ἀπὸ καταβολῆς κόσμου. 35 ἐπείνασα γάρ, καὶ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα, καὶ ἐποτίσατέ με, ξένος ἤμην, καὶ συνηγάγετέ με, 36 γυμνός, καὶ περιεβάλετέ με, ἠσθένησα, καὶ ἐπεσκέψασθέ με, ἐν φυλακῇ ἤμην, καὶ ἤλθετε πρός με. 37 τότε ἀποκριθήσονται αὐτῷ οἱ δίκαιοι λέγοντες· κύριε, πότε σε εἴδομεν πεινῶντα καὶ ἐθρέψαμεν, ἢ διψῶντα καὶ ἐποτίσαμεν; 38 πότε δέ σε εἴδομεν ξένον καὶ συνηγάγομεν, ἢ γυμνὸν καὶ περιεβάλομεν; 39 πότε δέ σε εἴδομεν ἀσθενῆ ἢ ἐν φυλακῇ, καὶ ἤλθομεν πρός σε; 40 καὶ ἀποκριθεὶς ὁ βασιλεὺς ἐρεῖ αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφ᾿ ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε. 41 τότε ἐρεῖ καὶ τοῖς ἐξ εὐωνύμων· πορεύεσθε ἀπ᾿ ἐμοῦ οἱ κατηραμένοι εἰς τὸ πῦρ τὸ αἰώνιον τὸ ἡτοιμασμένον τῷ διαβόλῳ καὶ τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ. 42 ἐπείνασα γάρ, καὶ οὐκ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα, καὶ οὐκ ἐποτίσατέ με, 43 ξένος ἤμην, καὶ οὐ συνηγάγετέ με, γυμνός, καὶ οὐ περιεβάλετέ με, ἀσθενὴς καὶ ἐν φυλακῇ, καὶ οὐκ ἐπεσκέψασθέ με. 44 τότε ἀποκριθήσονται αὐτῷ καὶ αὐτοὶ λέγοντες· κύριε, πότε σε εἴδομεν πεινῶντα ἢ διψῶντα ἢ ξένον ἢ γυμνὸν ἢ ἀσθενῆ ἢ ἐν φυλακῇ, καὶ οὐ διηκονήσαμέν σοι; 45 τότε ἀποκριθήσεται αὐτοῖς λέγων· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐφ᾿ ὅσον οὐκ ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἐλαχίστων, οὐδὲ ἐμοὶ ἐποιήσατε. 46 καὶ ἀπελεύσονται οὗτοι εἰς κόλασιν αἰώνιον, οἱ δὲ δίκαιοι εἰς ζωὴν αἰώνιον.

    http://www.gopetition.com/petitions/%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%84.html

    Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοφασισμού, Νεοναζισμού

    Petition published by Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοφασισμού, Νεοναζισμού /Christian Initiative against Nationalism, Neo-fascism, and Neo-Nazism on Nov 28, 2012

    231 Signatures

    Target: Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Ελλάδος

    Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοφασισμού, Νεοναζισμού

    The Christian Initiative against Nationalism, Neo-fascism, and Neo-Nazism

    Petition:

    Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοφασισμού, Νεοναζισμού

    Ως χριστιανοί, μέσα στις ιδιαίτερα κρίσιμες ώρες που περνά η πατρίδα μας, μέσα στα ποικίλα δύσκολα ζητούμενα της συλλογικής μας ύπαρξης, δεν μένουμε διόλου αδιάφοροι από την επικίνδυνη άνοδο του εθνοφυλετισμού, του νεοναζισμού και του νεοφασισμού. Ο χριστιανισμός είναι η θρησκεία της αγάπης και της αδελφοσύνης μεταξύ των ανθρώπων. Η χριστιανική ταυτότητα θα έπρεπε να εξηγεί επαρκώς τις θεμελιώδεις προτεραιότητες της καθημερινότητας, του κοινού βίου και της πολιτείας μας.

    Η διαδικτυακή ομάδα Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοφασισμού, Νεοναζισμού (http://www.facebook.com/groups/christianantirafana/) ξεκίνησε μετά την πρωτοβουλία του κινήματος της Χριστιανικής Δημοκρατίας, το οποίο απέστειλε επίσημο Αίτημα προς την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Ελλάδος Πνευματικής Καταδίκης του Εθνοφυλετισμού, του Νεοναζισμού και του Νεοφασισμού (11 Σεπτεμβρίου 2012).

    Μέσα στις γενικότερες συνθήκες κρίσης που ζει η κοινωνία μας, δεν μπορούμε να παραμείνουμε αδιάφοροι ή αδρανείς, όταν κάποιοι συστηματικά προωθούν αντιδημοκρατικές ιδέες, ανελεύθερα και αυταρχικά πρότυπα, ενώ παράλληλα επιχειρούν να διαστρεβλώνουν τη χριστιανική πίστη μας και την ορθόδοξη παράδοσή μας, παρουσιάζοντάς τες ως μια εθνοκεντρική ιδεολογία. Η συστηματική καλλιέργεια και προώθηση του φανατισμού και της μισαλλοδοξίας, η εξαπάτηση με υποσχέσεις ευτυχίας σε βάρος του άλλου, η στρέβλωση και χειραγώγηση ενός αγνού πατριωτικού αισθήματος, συνιστούν σαφή παραπλάνηση, πολιτική και ιδεολογική εκμετάλλευση του ορθόδοξου πλήρωματος και κυρίως απλών, καλόπιστων ανθρώπων. Επίσης, απόψεις που δόλια και προγραμματικά τείνουν να εξισώνουν τη φασιστική ακροδεξιά με οποιαδήποτε άλλη πολιτική κατεύθυνση, στη βάση του ακτιβισμού ή οτιδήποτε άλλο, τις θεωρούμε επικίνδυνες.

    Είμαστε αποφασισμένοι να αντισταθούμε σθεναρά στη χυδαία πολιτική εκμετάλλευση της πίστης μας. Η εμπειρία αυτή και στο παρελθόν έχει αφήσει βαθιές πληγές στο σώμα της Εκκλησίας.

    Η Χρυσή Αυγή είναι οργάνωση νεοναζιστική και, ως εκ τούτου, με θεωρητικό υπόβαθρο όχι μόνο βαθύτατα αντιχριστιανικό, αλλά στον αντίποδα της χριστιανικής διδασκαλίας. Το εκρηκτικό μείγμα εθνοφυλετικού, νεοναζιστικού και νεοφασιστικού ιδεολογήματος που προβάλλει συνιστά αιρετική διδασκαλία. Επιπλέον, η ΧΑ είναι εγκληματική οργάνωση με βιτρίνα πολιτικού κόμματος. Κατά συνέπεια, στελέχη της ΧΑ δεν έχουν καμία θέση σε γραφεία Μητροπόλεων και εκκλησιαστικούς φορείς, ούτε μπορούν να εκπροσωπούν την Εκκλησία ή να εμφανίζονται ως προστάτες και αρωγοί της. Καλούμε τα μέλη της Εκκλησίας, του σώματος του Χριστού, να περιφρουρήσουμε ανόθευτο το ευαγγελικό μήνυμα. Στην κατεύθυνση αυτή, δεν θα ολιγωρήσουμε μπροστά σε τίποτα.

    Όσο μιλάμε, άνθρωποι γύρω μας πετσοκόβονται. Σ’ αυτή την κατάσταση δεν θα μείνουμε άλλο απαθείς, ούτε πρόκειται ποτέ να τη συνηθίσουμε. Τα αβγά του φιδιού θα μείνουν στις τρύπες τους και δεν θα απλωθούν στην κοινωνία μας.

    Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοφασισμού, Νεοναζισμού

    Christian Initiative against Nationalism, Neo-fascism, and Neo-Nazism

    As Christians, living through the dire circumstances besetting our country and the rough challenges facing our collective existence as social beings, we do not stand aloof before the pernicious rise of nationalism, neo-Nazism and neo-fascism. Christianity is the religion of love and brotherhood among people. The Christian identity should adequately reflect the fundamental priorities of our daily lives and deeds.

    In this spirit, we created the internet group Christian Initiative against Nationalism, Neo-fascism, and Neo-nazism (http://www.facebook.com/groups/christianantirafana/), following the initiative of the Christian Democracy movement, which addressed a formal petition to the Holy Synod of the Church of Greece requesting the condemnation of nationalism, neo-Nazism and neo-fascism (dated September 11, 2012).

    In view of the current dramatic situation in Greece, we strongly believe that we cannot afford to remain passively indifferent, even as some persistently promote anti-democratic and authoritarian “ideals,” while also straining our Orthodox Christian faith to make it appear as a nationalistic ideology. Every attempt to systematically cultivate and promote fanaticism and intolerance, to deceive by promising happiness at the expense of the “other,” and to distort an otherwise innocent patriotic sentiment, constitutes a categorical act of deceit against both Orthodox believers and plain, well-intended citizens. We also consider as dangerous all views that deceptively equate right-wing fascism with any other political standpoint, on the basis of activism or whatever.

    We are determined to forcefully resist any vulgar attempt at exploiting our faith. For such efforts have left deep scars in the Church’s body in the past.
    Golden Dawn is a neo-Nazi group and, as such, it draws from the resources of a deeply anti-Christian backdrop, which is on opposite ends from anything remotely Christian. The explosive ideology that it sells, mixing together racial-nationalist, neo-Nazi and neo-fascist ideas, is at best a heretic teaching, from the Christian point of view. On top of that, GD is a criminal organization with a political party front. Consequently, its members have no place in diocesan and Church offices, nor can they represent the Church or be allowed to appear as its protectors and assistants. We urge all faithful Orthodox Christians, the members of the Body of Christ, to guard the authenticity of the Gospel’s message. To that end, we shall retreat before none.

    As we speak, people get bruised. We are determined to roll up our sleeves and assume action. Furthermore, we shall not be lulled into silence and passivity as a result of becoming accustomed to this situation. The snake’s eggs are to remain in their holes and not spread in our society.

    Sincerely,
    The Christian Initiative against Nationalism, Neo-fascism, and Neo-Nazism

    Sign the petition

  8. Ο/Η Mιχαλοκάφρος ο Πακιστανός λέει:

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231228647

    Παρέμβαση Παπούλια

    «Προσωπικά, αρνούμαι να δεχθώ ότι φαινόμενα φασιστικής έμπνευσης ταιριάζουν σ’ ένα λαό σαν τον ελληνικό, που έδωσε χιλιάδες νεκρούς στους αγώνες της Ευρώπης για την απελευθέρωσή της από το ναζισμό» δήλωσε ο Κάρολος Παπούλιας, αναφερόμενος στη Χρυσή Αυγή χωρίς να την κατονομάζει.

  9. Ο/Η manitaritoubounou λέει:

    & Ευχές για ό,τι όμορφο και αληθές στη ζωή σαςκαι φυσικά για το λαό μας και τους ομοιπαθείς λαους.

    Δυο πολύ γρηγορες παρατηρήσεις;
    1. Ενδιαφέρον και κατατοπιστικό το άρθρο σας.
    2. Για τον «antrikos»: Μπορω να κατανοήσω κάποια αρνητικά συναισθήματα για οποιαδήποτε Πίστη και Ζωή, ιδίως απο νοσηρές παραχαράξεις στο διάβα της καθαρα ανθρωπινης ιστορίας. Δεν μπορώ όμως να δεχτω ως προσπαθών χριστιανός το «αφήστε τους να βουλιάξουν» διοτι παιρνουν και μενα τασκάγια, αλα και πολους συντροφους μου και αδελφους/ές μου, την ώρα που ΗΔΗ έχουμε πάρει τη Ζωη στα χέρια μας… έστω και με δυσκολίες. «Δεν πεταμε το Μωρό μαζί με τα απόνερα»…

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    manitaritoubounou,
    ευχαριστούμε καλή χρονιά.
    Υποθέτω πως ο Αντρίκος εννοεί εκείνο το κομμάτι του κλήρου που ασχημονεί.
    Για τους υπόλοιπους, πολύ λίγους κατά τη δική μου γνώμη, όπως και για κάθε τι καλό, ισχύει (παραλαγμένο) το Πύλαι Άδου ου κατισχύσουσιν αυτοίς, όπως κι αν το διαβάσει κανείς, το καλό είναι πανίσχυρο και η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, όπως λέει και ο φίλος σας ο Ντοστογιέφσκι.

  11. Ο/Η manitaritoubounou λέει:

    @ laskaratos

    Επίσης.
    Όσο για το σχόλιο ας πω κάτι ακόμα: Λίγοι ή πολλοί δεν έχει ΚΑΙ πολύ σημασία. Συχνά οι πολλοί είναι χυλός και οι λίγοι ζυμάρι…

    • Ο/Η Εco λέει:

      Κατάληψη στην πρεσβεία του Βατικανού στο Παρίσι

      Ημερομηνία: 01/01/2013

      Κατάληψη στην πρεσβεία του Βατικανού στο Παρίσι ως ένδειξη συμπαράστασης σε μη νόμιμους μετανάστες που πραγματοποιούν απεργία πείνας.

      Πολλές δεκάδες άνθρωποι πραγματοποιούν κατάληψη από τις 09.30 τη Δευτέρα (τοπική ώρα) στην έδρα του τοπικού νούντσιου του Βατικανού (πρεσβεία της Αγίας Έδρας) στο Παρίσι, εκφράζοντας την υποστήριξή τους σε ένα κίνημα μεταναστών χωρίς άδεια παραμονής και ζητώντας τη νομιμοποίησή τους, ανακοίνωσαν οι διοργανωτές της κινητοποίησης.

      Ο Παπικός νούντσιος επιβεβαίωσε την κατάληψη, χωρίς να προβεί σε άλλον σχολιασμό.

      Οι καταληψίες ξεδίπλωσαν στα παράθυρα του κτηρίου, όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες της παπικής διπλωματικής αποστολής, μία επιγραφή όπου σημειώνεται η φράση: «Ο Ιησούς υπερασπίσθηκε τον ξένο, για τους αδελφούς σου χωρίς νόμιμα χαρτιά, εσύ, τι έκανες;», σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες.

      Από το ανοικτό παράθυρο, οι συμμετέχοντες στην κινητοποίηση φώναξαν συνθήματα όπως «στη Λίλλη, ή το Παρίσι, νομιμοποιήστε τους τώρα!», ή «Φέρτε έγγραφα, όχι αστυνομικούς».

      Μπροστά από το κτήριο σταθμεύουν πολλά οχήματα της αστυνομίας.

      Η πρωτοβουλία αυτή στόχο είχε να ευαισθητοποιήσει το κοινό στην απεργία πείνας που πραγματοποιούν από πολλών ημερών περίπου 50 μη νόμιμους μετανάστες στη Λίλλη.

      Στην ίδια πόλη, πραγματοποιήθηκε διαδήλωση στις 22 Δεκεμβρίου υπέρ των μεταναστών χωρίς νόμιμα έγγραφα, οι οποίοι είχαν απομακρυνθεί από μία εκκλησία, στην οποία πραγματοποιούσαν απεργία πείνας επί δύο μήνες.

      Πηγή: news247.gr

    • Ο/Η Σταύρος λέει:

      κύριε manitaritoubounou, ο μύκητάς σας ανήκει στην κατηγορία των δηλητηριωδών μανιταριών ή όχι.

  12. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    Μοναχός στο ιερό είχε καλέσει… ροζ τηλέφωνο!!

    15 Ιουλίου 2012 | 12:38

    http://pamepreveza.gr/News/AllArticles/tabid/142/articleId/51995/Default.aspx

    Το περιστατικό συζητούνταν σε παρέα γυναικών και είναι από τα απίστευτα…

    Μία εξ αυτών εξιστορούσε τι της συνέβη πριν από δύο εβδομάδες, όταν μετέβη σε μοναστήρι γειτονικού νομού της Αχαΐας και μπήκε στο εκκλησάκι για να προσκυνήσει.

    Πλησίασε προς το ιερό φωνάζοντας τον μοναχό και θέλοντας να του ζητήσει ένα φυλαχτό. Σύμφωνα με όσα έλεγε η ίδια στην παρέα της, ο μοναχός μιλούσε στο κινητό του και το κατέβασε για να την εξυπηρετήσει.

    Μόνο που προφανώς κατά λάθος πάτησε το κουμπί της …ανοικτής ακρόασης, με αποτέλεσμα η γυναίκα να ακούσει μια αισθησιακή γυναικεία φωνή άλλης από… «ροζ» γραμμή!

    Ο μοναχός έγινε κατακόκκινος και κόντεψε να του πέσει η συσκευή από τα χέρια, ενώ αφού το έκλεισε όσο πιο γρήγορα μπορούσε, ζήτησε απανωτές φορές συγγνώμη από την πιστή…!
    http://pamepreveza.gr/News/AllArticles/tabid/142/articleId/51995/Default.aspx

  13. Ο/Η Σταύρος λέει:

    «Το σκουλήκι μαζεύεται όταν το πατούν. Αυτό είναι έξυπνο. Με τούτον τον τρόπο μειώνει τις πιθανότητες να το πατήσουν πάλι. Στη γλώσσα της ηθικής αυτό λέγεται ταπεινοφροσύνη».
    Φρίντριχ Νίτσε

  14. Ο/Η eklag λέει:

    Κάποτε »μαζεύεται» κάποιος απλώς για να προστατεύσει την αισθητική του
    από τα απόνερα άλλων »αισθητικών».
    Όσο για την ομορφιά,
    δεν έσωσε δυστυχώς ούτε τον Νίτσε από την γλώσσα της »ηθικής».
    Η ανθρωπότητα την μιλάει από την »αρχή» και είναι προφανώς αφελές να θεωρεί κάποιος ότι θα εκλείψει σε 2-3 χιλιάδες χρόνια.
    Υπηρετεί θαυμάσια τη βαρβαρότητα ένθεων και άθεων
    (και τον σοσιαλισμό τους εξάλλου).
    Σε καιρούς δε ύφεσης υποκαθιστά τρόπον τινα την απουσία εδεσμάτων,
    με πασσατέμπο ασκήσεις ύφους,εγκεκριμένες από κρατικούς και όχι μόνον
    φορείς.
    Καλή μας χρονιά και καλή μας χώνεψη!

  15. Ο/Η manitaritoubounou λέει:

    @ Σταύρος

    Επειδή αποτελώ ολόκληρη αποικία μανιταριών και δη ορεινών , είμαστε και δηλητηριώδη αρκετές φορές… Προσοχή επομένως στα εδέσματά σας. Άλλες φορές είμαστε μια καλή, γευστική και περιεκτική τροφή. Άρα «είμαι ό,τι τρώω»…

  16. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Αγαπητε μου Λασκαρατε
    καλη χρονια, υγεια, αγαπη,
    και λιγα φραγγα για να την βγαζουμε ολοι.
    Μια ευχη ειναι, ας την κι ας πεσει κατω.
    Συγνωμη που σημερα ειμαι εκτος θεματος , αλλα το προηγουμενο αρθρο σου »Ο Τσιπρας και το θρησκευτικο τμημα της χρυσης αυγης», σε οτι αφορα τον Τσιπρα σημερα διαψευδεται απο το LEFT.
    Σου το γραφει κατω απο το αρθρο και ο κ Γιαννοπουλος, ειμαι βέβαιος θα τον απαντουσες αν δε σου διεφευγε.
    Η πατατα εγινε?
    Απο το LEFT η απο τον φιλο μου τον Λασκαρατο;

  17. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Οπως καταλαβες αγαπητε μου Λασκαρατε η εκτιμηση μου απεναντι σου ειναι μεγαλη,
    χωρις να σε γνωριζω,
    ανεξαρτητα αν εχω ενστασεις σε καποια απο αυτα που γραφεις.
    Δηλαδη μονο σε οτι αφορα την αριστερα?
    Σε αυτο με οδηγει κυριως η πειρα της ζωης μου.
    Για αυτο σε παρακαλω, μη μου απαντας με αυτο τον τροπο?
    Δηλαδη δια του στριβειν?
    Updates;
    Τι ειναι στο διαολο ειναι αυτο το »updates»;
    Γ@μω την παναγια του για updates;
    Αυτο δεν ειναι απαντηση για μενα?
    Απαντηση ειναι, και το καταλαβες,ενα κι ενα ισον δυο??
    Στο αρθρο σου εκεινο που τον Τσιπρα τον άλλαξες την παναγια, δεν το γραφω οπως μιλαω απο σεβασμο στη φιλοξενια σου ?
    Αφηνω τον Ρο που οι παρεμβασεις του ηταν, για μενα, απαραδεκτες κατω απο το αρθρο σου, και σε ρωταω καθαρα, και δεν με απαντας?
    Ειχες δικιο η οχι;
    Αν ναι,συνεχισε, αν οχι, χωρις αυτοκριτικη δεν πιστευω κανεναν?

    ΥΓ Λασκαρατε φιλε μου.
    Αν θελεις να κανεις, εντιμη ομως, κριτικη στο ΣΥΡΙΖΑ μπορω να σε δωσω στοιχεια αδιαψευστα.
    Τα οποια δεν εκρυψα ουτε απο τους ιδιους, τους τα εγραψα με τον ακομψο τροπο που μιλαω , με διευθυνση και τηλεφωνο,
    και οπως ξερεις τα γραπτα μενουν?

    ΥΓ2 Συμπαθα με αν υπο την επήρεια των τσιπουρων εγραψα κατι επιλήψιμο, που δεν ειμαι σε θεση τωρα να διορθώσω, ομως σου τα εγραψα μεσα απο την καρδια μου?

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Θεόφιλε,
      γράφεις: @»Για αυτο σε παρακαλω, μη μου απαντας με αυτο τον τροπο?
      Δηλαδη δια του στριβειν?
      Updates;
      Τι ειναι στο διαολο ειναι αυτο το ”updates”;
      Γ@μω την παναγια του για updates;»@

      Update είναι αυτή η πρώτη προσθήκη στο ποστ με κόκκινο υπέρτιτλο για να φαίνεται, πολύ πριν να γράψει το left.gr, στο τέλος του κειμένου και το δεύτερο που επακολούθησε, το δημοσίευμα του left.gr.
      Νομίζω πως κάθε καλόπιστος άνθρωπος μπορεί να κρίνει και να συγκρίνει πως απάντησα εγώ, και πως το left αποφεύγει να πει για το λάθος του Ιού και για τις επανορθώσεις που υπήρξαν από τη μεριά μου, δίνοντας έτσι μια διάσταση πολύ μεγαλύτερη της πραγματικής.

      Ο κ.Ροϊδης υπερασπίστηκε τον φίλο του. Είναι άδικο να τον επικρίνεις. Εγώ ευθύνομαι για το δημοσίευμα.
      Το left.gr δεν δίνει λινκ για το δικό μας δημοσίευμα, δεν αναφέρει πως στηρίχτηκα σε δημοσίευμα του Ιού, το οποίο ποτέ δεν διαψεύστηκε στο σημείο αυτό από κανέναν και δεν έχει μέχρι σήμερα διορθωθεί στο Διαδίκτυο, τέλος δεν υπάρχει η δυνατότητα να βάλω στο left.gr ένα απαντητικό σχόλιο. Μπορεί να γίνουν οι αναγκαίες συγκρίσεις συμπεριφορών.

      Τα υπόλοιπα τα θεωρώ περιττά.

  18. Ο/Η Eco λέει:

    http://www.eleftheriaonline.gr/politiki/aftodioikisi/perifereia/item/22017-oikologoi-enantion-tatouli-gia-tsigganous

    Οικολόγοι εναντίον Τατούλη για το θέμα των τσιγγάνων

    Γράφτηκε από ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου

    Τον περιφερειάρχη Πελοποννήαου Πέτρο Τατούλη καταγγέλλουν οι Οικολόγοι Πράσινοι, για τη δήλωσή του πως θα διαλύσει τους καταυλισμούς των τσιγγάνων, «υιοθετώντας ουσιαστικά ρητορείες και πρακτικές της Χρυσής Αυγής», όπως χαρακτηριστικά τονίζουν. Κάνουν λόγο για «ηθικά απαράδεκτη και κοινωνικά επιζήμια στοχοποίηση των Ρομά» και ζητούν από τον κ. Τατούλη να ανακαλέσει τις ρατσιστικές ρητορείες και να ενισχύσει τους ελέγχους.

    Μιλούν για μικροπολιτικές σκοπιμότητες των αιρετών της αυτοδιοίκησης και για επικίνδυνη λειτουργία τους, «όπως συνέβη στην πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου, κατά την οποία ο περιφερειάρχης κ. Τατούλης στοχοποίησε στο σύνολό της μια κοινωνική ομάδα, τους Ρομά, κατονομάζοντάς την -αυθωρεί και παραχρήμα- ως υπαίτια παράνομων πράξεων που έχουν συμβεί στην περιοχή». Παρατηρούν πως «ο περιφερειάρχης προχώρησε πέρα και πάνω από τις δικές του αρμοδιότητες, δηλώνοντας ότι θα διαλύσει τους καταυλισμούς τους, υιοθετώντας ουσιαστικά ρητορείες και πρακτικές της Χρυσής Αυγής» και σημειώνουν ότι: «Στη δύσκολη φάση που περνάει η κοινωνία μας, γενικολογώντας επέλεξε -με περισσή ευκολία- να διαχωρίσει τις κοινωνικές ομάδες σε αμνούς και ερίφια, ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι η αλήθεια είναι διαφορετική. Και βέβαια, υπάρχουν ευρωπαϊκά προγράμματα δημιουργικής ενσωμάτωσης των Ρομά, που έτσι κι αλλιώς αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα. Οι Οικολόγοι Πράσινοι θεωρούν παρωχημένες και επιζήμιες για το κοινωνικό σύνολο τακτικές σαν κι αυτές και συμμερίζονται απόλυτα την αντίδραση πολλών περιφερειακών συμβούλων, ανάμεσά τους και ο εκλεγμένος με τον συνδυασμό «Οικολογική Συμπολιτεία του Μοριά» Λάμπρος Μπούκλης, που τις καταδίκασαν».

    Σε συζήτηση επερώτησής του για την επαναλειτουργία και επέκταση του προαστιακού σιδηρόδρομου ο κ. Μπούκλης δήλωσε: «Ανακαλύφθηκαν συλλήβδην οι δήθεν ένοχοι, οι Ρομά. Οι ευθύνες των θεσμικών φορέων είναι τεράστιες για την αυξανόμενη παραβατικότητα και εγκληματικότητα σε όλο το φάσμα της κοινωνίας. Μην κρύβουν την ανεπάρκειά τους πίσω από στοχεύσεις κοινωνικών ομάδων. Είναι ηθικά απαράδεκτο και κοινωνικά επιζήμιο».

  19. Ο/Η 70kilos monofridos mosharokefalos goulianos kerkinis λέει:

    Κι αυτόν τον παπά για απολογία τον «κόβω»

    Συνέντευξη στον Χρήστο Πραμαντιώτη. Πρωτοσυναντηθήκαμε με τον παπα-Χρήστο Ζαρκαδούλα και με την Παγκληρική Παλλαϊκή Αγωνιστική Κίνηση, πριν από μερικά χρόνια.

    Επέμενε από τότε να θέτει έντονα το ενδοεκκλησιαστικό δημοκρατικό έλλειμμα που δεν αφήνει κανένα περιθώριο να ακουστεί η φωνή του κατώτερου κλήρου. Στις μέρες μας αυτό αποκτά μεγαλύτερη σημασία, καθώς όπως λέει ο ίδιος στη συνέντευξη που μας παραχώρησε, η διάχυτη αγανάκτηση των κληρικών για τον εξανδραποδισμό του λαού της Ελλάδας πνίγεται, δεν βρίσκει χώρο στην επίσημη έκφραση της Εκκλησίας. Ο ίδιος λέει ότι οι ιερείς πρέπει να βρεθούν στο πλάι του λαού που αγωνίζεται μια και εκεί είναι η φυσική τους θέση, ενώ δεν διστάζει να πει ότι πρέπει να τίθενται εκτός Εκκλησίας όσοι μετέχουν σε ρατσιστικές, φυλετικές και ξενοφοβικές εκδηλώσεις.

    Στους χαλεπούς καιρούς των μνημονίων, η χώρα βαδίζει στον όλεθρο και ο λαός μας ματώνει. Με ποιον τρόπο στέκεται η Εκκλησία απέναντι σε αυτό το ζήτημα; Στο εσωτερικό της γίνεται κάποια τέτοια συζήτηση ή μήπως όλα εξαντλούνται σε όσα μαθαίνουμε από τις ανακοινώσεις της Ιεράς Συνόδου;
    Στην ερώτησή σου κρύβεται μεγάλο μέρος της απάντησης. Όταν λες Εκκλησία εννοείς τον κλήρο και μάλιστα πολύ μικρό μέρος αυτού, τους επισκόπους-δεσποτάδες. Όχι, δεν κάνεις εσύ το λάθος, και οι ίδιοι οι επίσκοποι ταυτίζουν τον εαυτό τους με την Εκκλησία. Λένε «να έχετε εμπιστοσύνη στην Εκκλησία» και εννοούν τη Σύνοδο. Μεταξύ των κληρικών, των λαϊκών και των μοναχών, επικρατεί μεγάλη αναστάτωση και αγανάκτηση για τον εξανδραποδισμό του λαού της Ελλάδας.
    Στα «πηγαδάκια» που σχηματίζονται στα διαλείμματα των συνάξεων κληρικών δεν έχω ακούσει ούτε έναν που να υποστηρίζει αυτά τα μέτρα. Είναι θλιβερό που αυτή η οργή και η αγανάκτηση δεν μπορεί να αποτελέσει θέση της Εκκλησίας, λόγω της ανυπαρξίας οιασδήποτε μορφής δημοκρατίας. Δημοκρατία δεν είναι το να εκφράζεσαι ελεύθερα, αλλά η άποψή σου να έχει κάποια βαρύτητα και δυνατότητα να γίνει άποψη του σώματος μέλος του οποίου είσαι. Τέτοια δυνατότητα στην Εκκλησία δεν υπάρχει.
    Τα πάντα αποφασίζονται από την Ιερά Σύνοδο, που μάλιστα συνεδριάζει και αποφασίζει κεκλεισμένων -για το σύνολο της Εκκλησίας- των θυρών. Δεν δύναμαι, λοιπόν, να ξέρω αν γίνεται κάποια συζήτηση στο εσωτερικό της Συνόδου. Πάντως, ελπίζω να μη γίνεται κάποια παρασκηνιακή κουβέντα. Το βάδισμα στο σκοτάδι υπάρχει κίνδυνος να μας οδηγήσει στον γκρεμό και επιπλέον, όπως λέει και το τραγούδι «φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα».

    Στο πλευρό των κατατρεγμένων
    Ο λαός μας βρίσκεται και αγωνίζεται τα τελευταία δύο και περισσότερα χρόνια στους δρόμους και τις πλατείες, προσπαθώντας να σταματήσει την κατρακύλα.
    Είναι λάθος να πούμε ότι σε αυτόν τον αγώνα οι εργαζόμενοι, ο λαός και η νεολαία δεν βλέπουν δίπλα τους την Εκκλησία και τους εκπροσώπους της;
    Δεν βλέπει τον κλήρο κι έχει δίκιο να θλίβεται γι’ αυτό. Μας αποκαλεί πατέρες και το φυσικό θα ήταν οι πατέρες να βρίσκονται στο πλευρό των παιδιών τους και μάλιστα όταν αυτά ματώνουν στον αγώνα τους για έναν καλύτερο κόσμο. Ο κλήρος πρέπει να κατανοήσει ότι η θέση του είναι εκεί, στο πλευρό των κατατρεγμένων. Ο Παπαφλέσσας, ο Αθανάσιος Διάκος, ο παπα Δημήτρης ο Χολέβας, ο παπα Γιώργης ο Πυρουνάκης και τόσοι άλλοι αγωνιστές κληρικοί του πρόσφατου μόλις παρελθόντος, μας δείχνουν το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε.
    Στη χώρα μας η κρίση έχει πλέον πάρει και τη διάσταση της ανθρωπιστικής κρίσης, όπως μαρτυρούν πλήθος στοιχείων. Η Εκκλησία επιδίδεται με αυξανόμενο ρυθμό σε δράσεις φιλανθρωπίας. Νομίζετε ότι αυτό είναι αρκετό;
    Όχι δεν είναι αρκετό. Η φιλανθρωπία είναι οι Πρώτες Βοήθειες που πρέπει να δοθούν στον πάσχοντα συνάνθρωπο. Όταν βλέπουμε, όμως, ότι οι πάσχοντες επανέρχονται ή πληθαίνουν δεν αρκεί απλά η ελεημοσύνη. Πρέπει να ανησυχήσουμε, να αναζητήσουμε την αιτία των δεινών τους και να τους δείξουμε το δρόμο για την οριστική λύση των προβλημάτων τους. Κατά τη γνώμη μου, για να επιτευχθεί αυτή η ίαση χρειάζεται αγώνας του λαού για την εξάλειψη της αιτίας όλων των δεινών που κατά τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο είναι η ύπαρξη του δικού μου και του δικού σου. Δεν το λέω εγώ, ο Πατέρας της Εκκλησίας το λέει, ας τον λογοκρίνουν.

    Εκτός Εκκλησίας οι μετέχοντες σε ρατσιστικές εκδηλώσεις
    Στους κόλπους της Εκκλησίας παρακολουθήσαμε μια έμμεση διαμάχη μεταξύ ιεραρχών, η οποία αφορούσε το κόμμα της Χρυσής Αυγής. Πιστεύετε ότι η Εκκλησία θα μπορούσε, από την πλευρά της, να έχει ένα λόγο και ένα ρόλο αντιπαραθετικό προς τα φαινόμενα του ρατσισμού και του φασισμού;
    Η Εκκλησία έχει καθήκον, εκ του Ευαγγελίου, να έχει ρόλο αντιπαραθετικό προς αυτά τα φαινόμενα. Ο ίδιος ο Χριστός είπε ότι βλέπουμε το πρόσωπό του σ’ αυτό του ξένου, του κατατρεγμένου, του φυλακισμένου κ.λπ. οπότε ρατσιστικές, φυλετικές και ξενοφοβικές εκδηλώσεις συνιστούν προσβολή του προσώπου του Χριστού, γι’ αυτό και πρέπει να αποφασίσουμε ότι όσοι μετέχουν σ’ αυτές ή τις στηρίζουν, μέχρι έμπρακτα να μετανοήσουν, να τίθενται εκτός Εκκλησίας. Ο Αμβρόσιος Μεδιολάνων έθεσε σε ακοινωνησία τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο τον επονομαζόμενο και Μέγα, γιατί κατέστειλε αιματηρά μια εξέγερση του λαού στη Θεσσαλονίκη. Νομίζω ότι πρέπει να τον μιμηθούμε.

    Δώστε μας με λίγα λόγια το περίγραμμα των αντιλήψεων και της δράσης της Παγκληρικής Παλλαϊκής Αγωνιστικής Κίνησης.
    Απλά αγωνιζόμαστε για επιστροφή στον τρόπο ύπαρξης της Εκκλησίας των τριών πρώτων αιώνων. Όχι για να πισωγυρίσουμε, αλλά για να ξαναβρούμε το δρόμο μας. Πρέπει να κάνουμε επανεκκίνηση γιατί έχουμε απομακρυνθεί πολύ από την πορεία μας. Είναι αδύνατο και δύσκολο λόγω και του φόβου, που μάλλον αδικαιολόγητα επικρατεί στο χώρο, να μετέχουμε οργανωμένα και με δικό μας μπλοκ στους αγώνες των εργαζομένων, οπότε τα μέλη μας δραστηριοποιούνται μεμονωμένα στον αγώνα του λαού για ένα καλύτερο αύριο. Είμαστε παρόντες όπου μπορούμε και θέλω ν’ απευθύνω ένα κάλεσμα στους κληρικούς να πλαισιώσουν την κίνησή μας, γιατί για να λυθούν και τα δικά τους προβλήματα απαιτούνται αγώνες. Υπάρχει μεγάλος αριθμός εφημερίων, κυρίως της επαρχίας, που το εισόδημά τους δεν υπερβαίνει τα 600 ευρώ το μήνα. Αν δεν κατανοήσουν τώρα την αναγκαιότητα να αρπάξουν το φραγγέλιο και να ανατρέψουν τις τράπεζες της όποιας τρόικας, πότε θα το κάνουν;

    Συμπόρευση με την Αριστερά για τον κοινό σκοπό
    Η Εκκλησία και η Αριστερά (αν και υπήρξαν ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις) κινήθηκαν ιστορικά σε τροχιές διαφορετικές. Δεν θα μπορούσαν σήμερα οι ιερείς (ασχέτως της εκκλησιαστικής ηγεσίας) να βρεθούν μαζί με την Αριστερά σε ένα κοινό μέτωπο διεκδικώντας δικαιοσύνη, ανεξαρτησία και δημοκρατία; Να ανοίξουν δηλαδή από κοινού έναν άλλο δρόμο για την πορεία αυτού του τόπου; Πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό;
    Αρχίζοντας από το τελευταίο θα έλεγα ότι μπορούν να αναπτύξουν κοινούς αγώνες για ένα κοινό σκοπό, για την εξάλειψη της αιτίας όλων των δεινών. Κι εδώ, κατά τη γνώμη μου, υφίσταται πρόβλημα. Δεν γίνεσαι αριστερός επειδή έτσι αυτοπροσδιορίζεσαι, ούτε επειδή σ’ έβαλαν να καθίσεις αριστερά της νοητής γραμμής που χωρίζει το «πέταλο» της Βουλής στα δύο. Αριστερό σε κάνει η κοινωνικοοικονομική σου πρόταση. Ως κληρικοί, λοιπόν, αν σεβόμαστε τη σχετική πρόταση του Ευαγγελίου, που είναι αυτή της κοινοκτημοσύνης, έχουμε υποχρέωση να συμπορευθούμε με όσους η ανάλογη πρόταση συνάδει με τη δική μας.
    Είναι θλιβερό, αλλά μεγάλο μέρος των κληρικών, ως να λογοκρίνει το Ευαγγέλιο, στηρίζει την κοινωνικοοικονομική πρόταση της ατομικής ιδιοκτησίας, που κάνει τον άνθρωπο λύκο για τον συνάνθρωπό του. Νομίζω ότι πρόκειται για ασυνέπεια και πρέπει να επανακαθορίσουν τη στάση τους. Είναι σαφές νομίζω ότι η κοινωνικοοικονομική πρόταση του Ευαγγελίου κι αυτή της κομμουνιστικής Αριστεράς συνάδουν. Έχει, όμως, υψωθεί ένα υψηλό τείχος μεταξύ των δύο μερών που μόνο όσοι διαθέτουν υψηλό ανάστημα δύνανται να υπερπηδήσουν.
    Η θρησκειοποίηση και των δύο, δηλαδή και του εκκλησιαστικού γεγονότος και της κοσμοθεωρίας του Μαρξισμού κάνουν δύσκολη την προσέγγιση. Είναι αναγκαίο να σπάσουμε τα σκληρά κελύφη μας και να συμπορευθούμε για τον κοινό σκοπό.

    http://www.edromos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10207:%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1-%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B6%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%82&Itemid=51

  20. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    http://lgbtqgreece.wordpress.com/2013/01/03/%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%af%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%87%cf%81%cf%85%cf%83%ce%ae%cf%82-%ce%b1%cf%85%ce%b3%ce%ae%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%cf%89/

    Ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής για τον Κωνσταντίνο Καβάφη – Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο

    Πριν λίγες ώρες, η Χρυσή Αυγή ανήρτησε ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της προς τιμήν του ποιητή Κωνσταντίνου Καβάφη. Ένα κόμμα, το οποίο έκδηλα αποστρέφεται την lgbtq κοινότητα, χρησιμοποιώντας κάθε τύπου βία εναντίον της, αναρτά μία ανακοίνωση εξυμνώντας έναν ομοφυλόφιλο ποιητή.

    Το θράσος δε σταματά εκεί, καθώς στην ανακοίνωση αναφέρεται πως ο ποιητής είχε υπογράψει μία επιστολή στήριξης των εθνικοσοσιαλιστικών ιδεών. Αυτό που αποκρύπτει η Χρυσή Αυγή, είναι πως αμφισβητείται εντόνως από ιστορικούς η εγκυρότητα της επιστολής αυτής, καθώς υπάρχουν δύο ισχυρά τεκμήρια: αφενός το άρθρο του Ταχυδρόμου (1/5/1928, σελ. 2), το οποίο κάνει αναφορά για ”κακό αστεϊσμό”, αφετέρου το γεγονός πως η επιστολή είναι κακογραμμένη και πως ανάμεσα στους υπογράφοντες βρίσκονταν άνθρωποι ενταγμένοι στην Αριστερά (Σακελλάρης Γιαννακάκης).

    Η αλλοίωση της ιστορίας, αλλά και ο υποκριτικός εκθειασμός ενός γκέι ποιητή, συνιστά απαράδεκτη κίνηση με μικροπολιτικό στόχο τον προσεταιρισμό ψηφοφόρων.

  21. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    http://www.left.gr/article.php?id=19571

    Ημερομηνία: 03/01/2013

    Απάντηση του Τμήματος Σωμάτων Ασφαλείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ στη συκοφαντική επίθεση του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης.

    Ολόκληρη η ανακοίνωση

    Το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης από κεκτημένη ταχύτητα αντιπαράθεσης ψεύδεται και συκοφαντεί για άλλη μια φορά προκειμένου να διαστρεβλώσει τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ.

    Θεωρεί διάψευση μία υπηρεσιακή ανακοίνωση η οποία δεν απαντά στο σύνολο των καταγγελιών. Τη διερεύνηση περιστατικών πιθανής αυθαιρεσίας και απάνθρωπης συμπεριφοράς, όπως φαίνεται από την ανακοίνωση τη θεωρεί περιττή και εγκαινιάζει νέα μέθοδο αποφυγής της.

    Το υπουργείο δημόσιας τάξης αν ήθελε να προστατέψει την πλειοψηφία των αστυνομικών, θα αντιμετώπιζε άμεσα τα περιστατικά εκείνα που δυσφημούν το σύνολο της αστυνομίας.

    Ο τελευταίος που δικαιούται να μιλά για τους αστυνομικούς και το σύνολο των ένστολων πολιτών είναι ο υπουργός δημόσιας τάξης και η κυβέρνηση. Είναι αυτοί που με τις μνημονιακές πολιτικές τους αφού τους εξαθλίωσαν και κάνουν σχεδόν αδύνατη την επιβίωση των ίδιων και των οικογένειών τους, τους χρησιμοποιούν από τη μια για να κτυπήσουν τους αγώνες του λαού και από την άλλη τους ρίχνουν απροστάτευτους στην αντιμετώπιση της εγκληματικότητας.

    Τέλος για άλλη μια φορά διατυπώνουμε τη θέση μας ότι η δημόσια ασφάλεια και η πολιτική προστασία είναι συνταγματικό δικαίωμα όλων των πολιτών με όρους ισοτιμίας και ισονομίας και τα σώματα ασφαλείας πρέπει να απεμπλακούν από τα μικροπολιτικά και μικροκομματικά παιχνίδια της κάθε κυβέρνησης. Η λειτουργία τους πρέπει να τεθεί υπό την εποπτεία διακομματικής κοινοβουλευτικής επιτροπής η οποία θα στηρίζει και θα ελέγχει το έργο τους.

    03/01/2013 Το Τμήμα Σωμάτων Ασφαλείας ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ

    • Ο/Η Ένας λέει:

      Η Αστυνομία, ως συνήθως, διαψεύδει τον βασανισμό του ανήλικου

      Με ανακοίνωσή της η Αστυνομία προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από την αστυνομική βία εναντίον ανηλίκου μετανάστη που κρατείται στο ΑΤ Αμυγδαλέζας. Η ΚΕΕΡΦΑ έκανε χτες γραπτή καταγγελία εναντίον αστυνομικού που χτύπησε κλωτσιά στην κοιλιά του ανήλικου κρατούμενου και η Αστυνομία με ανακοίνωσή της δεν είδε ούτε άκουσε τίποτα περί αυτού. Αντιθέτως, επιχειρεί να εμφανιστεί και ως μια υπηρεσία που περιθάλπει τους…
      κρατουμένους της αφού, όπως ισχυρίζεται, πήγε τον ανήλικο τρεις φορές στο Νοσοκομείο για εξετάσεις από παιδίατρο.
      Έλα όμως

      http://xronika05.blogspot.gr/2013/01/blog-post_3.html

  22. Ο/Η Kάσυ Διάρη δεν μου εγέρθητου λέει:

    http://antiratsistikokorinthou.wordpress.com/2013/01/04/ypothesiolonma/

    Η απροκάλυπτη επίθεση από τον βουλευτή και μέλη της Χρυσής Αυγής εναντίον οπαδών του συνδέσμου της ΑΕΚ στην Κόρινθο είναι υπόθεση ΟΛΩΝ μας

    Posted on Ιανουαρίου 4, 2013 by emortel

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Η απροκάλυπτη επίθεση από τον βουλευτή και μέλη της Χρυσής Αυγής εναντίον οπαδών του συνδέσμου της ΑΕΚ στην Κόρινθο είναι υπόθεση όλων μας

    Κόρινθος, 3/1/2013

    Η ωμή και απροκάλυπτη επίθεση που δέχτηκε ο σύνδεσμος της ΑΕΚ από την τρομοκρατική συμμορία των φασιστών της περιοχής με επικεφαλής τον βουλευτή τους Μπούκουρα, την ώρα που συγκέντρωναν ρουχισμό και τρόφιμα για οικογένειες Ελλήνων και μεταναστών καθώς και για κρατούμενους, ήδη έχει γίνει υπόθεση ΟΛΩΝ των αντιφασιστών/τριών της πόλης, όλων των αγωνιζόμενων αξιοπρεπών ανθρώπων. Φτάνει πια με τις ρατσιστικές επιθέσεις, φτάνει πια με την ανοχή και προστασία που απολαμβάνουν οι γκάνγκστερ της ΧΑ, φτάνει πια με την τρομοκράτηση και τους τραμπουκισμούς, φτάνει πια με την παρακμιακή προπαγάνδα των νεοναζιστών που ”πατάει” πάνω στην φτώχεια και την εξαθλίωση στην οποία έχει οδηγηθεί η κοινωνία.

    Φτάνει πια με την μονοδιάστατη παραπληροφόρηση των γκεμπελίσκων της Χρυσής Αυγής που προσπαθούν με την παραχάραξη της πραγματικότητας να παρουσιάσουν τον εαυτό τους σαν θύμα ενώ είναι οι κατεξοχήν θύτες. Δηλώνουμε σε επαγρύπνηση ενάντια στην φασιστική απειλή. Πολεμάμε την ιδεολογία του μίσους απέναντι σε ότι ”κινείται” και δεν μας αρέσει. Δεν μένουμε στις εξαγγελίες και στις καταδίκες, αλλά συνεχίζοντας τις δράσεις μας περνάμε στην αντεπίθεση και οργάνωση του αντιφασιστικού κινήματος.

    Συνεχίζουμε και διευρύνουμε τον αγώνα μας ενάντια σε κάθε μορφή διάκρισης και σε κάθε πολιτικό μόρφωμα που προσπαθεί να εκφράσει ότι πιο βίαιο και συντηρητικό ενυπάρχει στην κοινωνία μας. Απευθυνόμαστε σ΄ όλους εκείνους/ες που εμπνέονται από τις αρχές της δικαιοσύνης, της ισότητας και της ελευθερίας και τους καλούμε να ενωθούν μαζί μας για να πατάξουμε το φαινόμενο σε μια οργάνωση συλλογική χωρίς εθνικούς και φυλετικούς διαχωρισμούς. Καμία πρόκληση από εδώ και πέρα δεν θα μείνει αναπάντητη Κανείς μόνος απέναντι στο κτήνος του φασισμού.

    Αντιρατσιστική Αντιφασιστική Πρωτοβουλία Κορίνθου

  23. Ο/Η pelekanos92 λέει:

    http://goo.gl/iD56L
    Περιοδικό ” ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ” , Οκτ. 1988

    http://goo.gl/p720d
    Περιοδικό ” ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ” , Αύγ. – Σεπτ. 1982

    http://goo.gl/k5sE5
    Περιοδικό ” ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ”, τής Νεολαίας τής Χρυσής Αυγής , 5 Ιανουαρίου 2000

    http://goo.gl/XHbNs
    Περιοδικό ” ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ” , Αύγ. – Σεπτ. 1982

    http://goo.gl/uV48e
    Περιοδικό ” ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ”, Τετάρτη 8 Αυγούστου 2007

    http://goo.gl/nKUC2
    Έγγραφο της Κ.Υ.Π. -νυν Ε.Υ.Π.- του 1981 που δείχνει τον Κων/νο Πλεύρη (πατέρα του βουλευτή Αθανασίου Πλεύρη του ΛΑ.Ο.Σ. και τώρα της Ν.Δ.), τον Νίκο Μιχαλολιάκο (αρχηγό της Χ.Α.) και τον Γρηγόρη Μιχαλόπουλο (εκδότη της ακροδεξιάς “Ελεύθερης Ώρας”) να μισθοδοτούνται απ’ αυτή.

    http://goo.gl/vMrpv
    Ο αρχηγός της Χ.Α. περνά μπροστά από οπαδούς του που χαιρετάνε ναζιστικά.

    Click to access Winkler%20Roman.pdf


    Βιβλίο που αποδεικνύει ότι ο “ρωμαϊκός χαιρετικός” (που ισχυρίζονται συνεχώς και ψευδώς οι νεοναζί) είναι μύθος, και πως είναι καθαρά φασιστικός χαιρετισμός.

    http://e-theologia.blogspot.gr/2012/07/blog-post_7036.html
    Μπορείτε να “θαυμάσετε” τους στίχους του τραγουδιού “Άουσβιτς” του συγκοτήματος “Πογκρόμ” ή “Pogrom”, μπασίστας του οποίου ήταν ο βουλευτής Αρτέμης Ματθαιόπουλος από την εκλογική περιφέρεια Σερρών.

    Είμαστε για πολύ ξύλο τελικά. Το ωραίο θα είναι να βγει η Χρυσή Αυγή πρώτο κόμμα, και να αρχίσουν οι “αγανακτισμένοι ψηφοφόροι” και οι “πατριώτες κληρικοί” (το πόσο μοιάζει η ναζιστική ιδεολογία με τη διδασκαλία του Χριστού δε χρειάζεται νομιζω συζήτηση) να μαζεύουν τις κλωτσομπουνιές και τα μαχαίρια στα σπλάχνα και οι απανταχού αποτυχημένοι καπιταλιστές να κάνουν περιουσίες στην Ψωροκώσταινα (όπως επί Χούντας). Τότε θα δούμε πόσο “γλυκιά πατρίδα του λαού” πραγματικά είναι η Χρυσή Αυγή.

    Χαίρομαι πάντως που δείχνεται ότι υπάρχουνε και πραγματικοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί, που δεν έχουν καμμία σχέση με τους ναζίδες.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Σας ευχαριστούμε πολύ.
      Σχετικά με το έγγραφο μισθοδοσίας από την ΚΥΠ, νομίζω ότι έχει αμφισβητηθεί και δεν έχει αποδειχθεί η γνησιότητά του.
      Και πως θα μπορούσε δηλαδή να αποδειχθεί, αλλά καλό είναι να καταθέσουμε αυτήν την επιφύλαξη.

  24. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του εθνοφυλετισμού

    Με αφορμή τα όσα διαδραματίστηκαν την περασμένη Πέμπτη, στο Α΄Νεκροταφείο, στην κηδεία του Ν. Ντερτιλή, ενός από τους πρωτεργάτες της χούντας και της σφαγής του Πολυτεχνείου, η Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοφασισμού, Νεοναζισμού, καλεί την Ιερά Σύνοδο να καταδικάσει απερίφραστα τον εθνοφυλετισμό, νεοναζισμό και νεοφασισμό, στη σημερινή εκδοχή του, ώστε να μην υπάρχει κανένας χώρος για τέτοια φαινόμενα που προδίδουν την ουσία της χριστιανικής πίστης.
    Η ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας έχει ως εξής: «Μόνο θλίψη προκαλούν τα όσα διαδραματίστηκαν στην εξόδιο ακολουθία του αμετανόητου χουντικού και δολοφόνου «στρατηγού» Ντερτιλή. Αν μάλιστα αναλογιστεί κανείς ότι ο προεξάρχων της ακολουθίας Μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιος παραλλήλισε τον νεκρό με τον Σωκράτη και τον Κολοκοτρώνη, τότε η θλίψη γίνεται αγανάκτηση. Θα περίμενε κανείς από έναν επίσκοπο της Εκκλησίας σε έναν επικήδειο να μιλήσει για τη μετάνοια και για την πίστη στην ανάσταση, ώστε να υπηρετήσει ένα χριστοκεντρικό και εκκλησιολογικό κήρυγμα. Αντί για όλα αυτά ακούσαμε και πάλι μία τραγική φιλοχουντική ομιλία, που μόνο νοσταλγοί και θιασώτες της απριλιανής δικτατορίας θα μπορούσαν να εκφωνήσουν. Δύο φορές τραγικός ο Άγιος Καλαβρύτων: τη μία για την απόλυτη απουσία θεολογικού λόγου και την άλλη για την ολοκληρωτική και χουντική νοοτροπία του. Μετά τα όσα έγιναν χθες έχουν πειστεί και οι πλέον καλόπιστοι για το ρόλο του Μητροπολίτη Καλαβρύτων»

    Η πρωτοβουλία υπογράφει την έκκληση προς την Ιερά Σύνοδο για την συνοδική καταδίκη του εθνοφυλετισμού, του φασισμού και του ναζισμού, ώστε ο εκκλησιαστικός λόγος να γίνει ξανά προφητικός και παρηγορητικός, και να σωπάσουν οι φωνές της μισαλλοδοξίας και του φασισμό και να καταδικάσει τα φαινόμενα στη σημερινή εκδοχή τους, που προδίδουν την ουσία της χριστιανικής πίστης.

  25. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.oodegr.com/oode/biblia/kritiki/xrysh_avgh_1.htm

    ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: «Η Χρυσή Αυγή ως Δούρειος Ιππος Αντιχριστιανισμού»

    Μοναχός Αββακούμ: Η Χρυσή Αυγή εξαπατά τον λαό που υποφέρει

    Ζει σε μια «γωνιά» της Ελλάδας, στη Μονή Μεγίστης Λαύρας στο Αγιο Ορος αποτραβηγμένος από τα εγκόσμια, τα τελευταία 20 χρόνια.

    Αναδημοσίευση από: http://www.agioritikovima.gr/eipan/17435-monachos-abbako

    Πρόσφατα βγήκε από το ησυχαστήριό του, με αφορμή την ανησυχητική εξάπλωση της Χρυσής Αυγής, γεγονός που τον εξόργισε και τον προκάλεσε να γράψει ακόμη ένα βιβλίο. Ο λόγος για τον Αγιορείτη μοναχό Αββακούμ ο οποίος αναλύει και εξηγεί από την πλευρά του τους λόγους που βρίσκει πρόσφορο έδαφος το ναζιστικό κόμμα στους Ελληνες και κυρίως στους νέους.

    Στο βιβλίο του με τίτλο «Η Χρυσή Αυγή ως Δούρειος Ιππος Αντιχριστιανισμού» κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στην Εκκλησία και την Πολιτεία, τις οποίες καθιστά υπεύθυνες για την κοινωνικοπολιτική κρίση που διαπερνά τη χώρα. Χαρακτηρίζει τη Χρυσή Αυγή ως μια ναζιστικοπαγανιστική αίρεση και την προσπάθειά της να προσεγγίσει τους Ελληνες πολίτες που βάλλονται από την κρίση «ως μια επιτηδευμένη προσπάθεια εξαπάτησης».

    Ζητεί από την Εκκλησία να αποκηρύξει επίσημα τις πεποιθήσεις του ναζιστικού κόμματος ξεγυμνώνοντάς την στα μάτια όσων έχουν παγιδευτεί. Ταυτόχρονα καλεί τα αριστερά κόμματα να λειτουργήσουν ως αντίρροπες δυνάμεις κυρίως στη νεολαία που είναι η εύκολη… λεία.

    Το «Εθνος» επικοινώνησε με τον Αγιορείτη μοναχό Αββακούμ, ο οποίος δέχθηκε να μιλήσει αποκλειστικά και μόνο για το βιβλίο του. «Ζω σε μια γωνία της γης, από επιλογή, μακριά από τη δημοσιότητα και προτιμώ να παραμείνω άγνωστος», απάντησε, όταν τον ρωτήσαμε για τη ζωή του. Η μοναδική πληροφορία που μας έδωσε ήταν πως ως «λαϊκός ήμουν εκπαιδευτικός».

    Αντίθετα, οι απαντήσεις του στις ερωτήσεις σχετικά με τη Χρυσή Αυγή καταιγιστικές:

    Ποιο ήταν το κίνητρό σας να γράψετε το συγκεκριμένο βιβλίο;

    Εντυπωσιάστηκα από τα εκατοντάδες τηλεφωνήματα που δέχθηκα το τελευταίο διάστημα από ανθρώπους απλούς, οι οποίοι μου έλεγαν ότι δέχονται πιέσεις να ψηφίσουν Χρυσή Αυγή. Οι πιέσεις προέρχονται και από κληρικούς. Εξοργίστηκα και κατάλαβα ότι ο κόσμος είναι παγιδευμένος γιατί δεν γίνεται πνευματική καθοδήγηση από τους ιερείς.

    Αργότερα αντιλήφθηκα ότι και οι αρχιερείς είναι σε ένα βαθμό μοιρασμένοι και χωρίζονται σε εκείνους που είναι αδιάφοροι με τη Χρυσή Αυγή, σε εκείνους που είναι εναντίον και σε αυτούς που είναι υπέρ ή την ανέχονται. Τότε πήρα την απόφαση να τοποθετηθώ.

    Ποιος είναι ο λόγος που η Χρυσή Αυγή χρησιμοποιεί -όπως γράφετε στο βιβλίο σας- την Εκκλησία ως δεξαμενή άντλησης ψηφοφόρων;

    Είναι απλό. Οι χρυσαυγίτες προσεγγίζουν με ύπουλο τρόπο τον κόσμο, που αυτή τη στιγμή υποφέρει. Περνούν στους πολίτες την άποψη ότι πιστεύουν στον Χριστό. Ομως πρόκειται για μια αίρεση με ναζιστικές καταβολές που θεωρεί ότι ο Χριστός είναι ενσάρκωση του θεού Φοίβου. Ο κόσμος δεν έχει ενημερωθεί ούτε για τα «πιστεύω» του κόμματος ούτε για τις πραγματικές προθέσεις. Εγω τους άθεους τους σέβομαι. Τους χρυσαυγίτες όμως όχι.

    Με ποιο τρόπο η Εκκλησία και η Πολιτεία μπορούν κατά την άποψή σας να λειτουργήσουν ως ανάχωμα σε αυτή την υπόθεση;

    Πιστεύω ότι αρχικά πρέπει να συγκροτήσουμε και να σταθεροποιήσουμε τη συλλογικότητά μας ως έθνος. Η Εκκλησία να αποκηρύξει επίσημα τις θρησκευτικές πεποιθήσεις της Χρυσής Αυγής ως αίρεσης ή σέχτας. Οι λαοί δεν διαλύθηκαν ποτέ για οικονομικούς λόγους, αλλά κατέρρευσαν ή αφανίστηκαν όταν έχασαν την ψυχή τους. Φτώχεια και ανέχεια είχαμε και το 1940 και τις επόμενες δεκαετίες. Αυτό δεν εμπόδισε να βγουν τεράστια αναστήματα πνευματικότητας όπως Θεοδωράκης, Χατζιδάκις, Σεφέρης.

    Η δικτατορία δεν εμφανίστηκε λόγω οικονομικών δεινών, αλλά γιατί είχαν δημιουργηθεί ρωγμές στο πολιτικοκοινωνικό μας στάτους.

    Πώς μπορεί να απομονωθεί το ναζιστικό ρεύμα;

    Με τη διαφώτιση του λαού. Οχι με θεσμικές παρεμβάσεις γιατί αυτές θα λειτουργήσουν ως μπούμερανγκ. Οι χρυσαυγίτες θα το εκμεταλλευτούν και θα μεταμφιεστούν ως υπερασπιστές της νομιμότητας.

    Τον ρόλο της διαφώτισης προτείνετε να τον αναλάβουν οι ιερείς;

    Η Εκκλησία έχει τον σημαντικότερο ρόλο, αλλά θεωρώ ότι και τα αριστερά κόμματα όπως ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ μπορούν να λειτουργήσουν ως αντίρροπες δυνάμεις. Κυρίως προς τη νεολαία που είναι η εύκολη λεία και στρέφεται προς τη Χρυσή Αυγή αναζητώντας τρόπους να διοχετεύσει την ορμή της και να εκδηλώσει την οργή της.

    Τα πειστήρια

    Εγκώμια στον «ανίκητο ήλιο»

    Ενα μικρό δείγμα «για το πώς και σε τι ακραία μορφή γίνεται διάβρωση της ψυχής και του μυαλού των νέων που εγκλωβίζονται» στο ναζιστικό κόμμα παραθέτει ο μοναχός Αββακούμ στο τεύχος 5 Ιανουαρίου 2000 του περιοδικού «Αντεπίθεση» της Νεολαίας της Χρυσής Αυγής. «../Ο Ανίκητος Ηλιος! Ο Εωσφόρος! Τίθεται εκτός παραδείσου/…/Οι ανά τον κόσμο δούλοι υποταγμένοι θα τον πουν Διάβολο. Σατανά και αυτός θα γελά, θα καγχάζει. Μόνος του. Με τους συμπολεμιστές του. Ο Εωσφόρος».

    «…» πολλοί ανυποψίαστοι Ορθόδοξοι Ελληνες θα έχουν παρατηρήσει (και θα έχουν ίσως ενθουσιαστεί, αν όχι γοητευτεί) το με πόσο σεβασμό μιλούν στελέχη της Χρυσής Αυγής για το Χριστό και με πόση θέρμη τον υπερασπίζονται. Μόνο που οι απλοί αυτοί ανυποψίαστοι πολίτες δεν ξέρουν, πως όταν μιλούν για το Χριστό οι «ιδεολόγοι» της Χρυσής Αυγής, ο «Χριστός τους» είναι κάτι άλλο…./ Και ας αφήσουμε την ίδια τη Χρυσή Αυγή να μας πει τι εννοεί όταν χρησιμοποιεί το όνομα Χριστός: Ο χρυσομάλλης Χριστός, Φοίβος και Μίθρας μαζί ενσαρκώνεται στη Γη, για να διώξει το σκοτάδι και το κακό μακριά από τους ανθρώπους.. «…Ισως κάποιοι απλοί ορθόδοξοι πιστοί, διαβάζοντας αυτές τις πρώτες εδώ γραμμές για την «ταυτότητα» και το αντιχριστιανικό «πιστεύω της Χρυσής Αυγής, αισθάνονται τώρα, ότι διέπραξαν κάτι το εφάμαρτο με την ψήφο τους που έδωσαν και εισήλθε με εκλεγέντες βουλευτές στο Ελληνικό Κοινοβούλιο ένα τέτοιο κόμμα».

  26. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://egolpio.wordpress.com/2013/07/04/%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%bf-%ce%b9%cf%8c%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b8%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%ba%ce%b5%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%b8%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%83%ce%bf%cf%83/
    ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ

    Όταν ο ιός της θρησκείας του εθνικοσοσιαλισμού μολύνει τη Μαλαισιανή κοινότητα συλλογιστείτε τί “ομορφιές” βγάζει;

    Ιουλίου 4, 2013

    by egolpion
    .

    Αναδημοσίευση από τον Παραλληλογράφο

    Του Back Door Man

    Xτες έπεσα πάνω σε ένα άρθρο στο Ίντερνετ σχετικά με μια ομάδα Μαλαισιανών ναζί! Διαβάζοντας το, χαμογελούσα πικρά βλέποντας όλα τα γνωστά ναζιστικά στερεότυπα που στην δική μας περίπτωση όμως, σε αντίθεση με τη περιθωριακότητα που έχουν στην περίπτωση της Μαλαισίας, αποτελούν ζητήματα της κεντρικής πολιτικής σκηνής και ασπάζονται τμήματα του πληθυσμού πέρα από τα όρια των ναζί: Προαιώνια και ανώτερη Μαλαισιανή Φυλή, ιστορικές φαντασιώσεις αναμεμιγμένες με την επικρατούσα θρησκεία (στην περίπτωση της Μαλαισίας η μουσουλμανική), αντισημιτισμός και βέβαια το κλασικό μοτίβο των ανά τον κόσμο φασιστών: O αριθμός των μεταναστών είναι ανεξέλεγκτος, οι ξένοι μας σκοτώνουν-ληστεύουν-βιάζουν και απειλούν την καθαρότητα της Φυλής. Ακόμα και αν είσαι -σύμφωνα με τη ναζιστική ιδεολογία- μέλος μιας κατώτερης φυλής, πάντα θα υπάρχει κάποιος κατώτερος από σένα (Νεπαλέζος, Βιρμανός) που είναι υπεύθυνος για τα δεινά σου. Και βέβαια το παγκοσμίας εμβέλειας σύνθημα τους Αίμα-Τιμή. Η ναζιστική ηλιθιότητα δεν έχει πάτο. Η μόνη διαφορά με τους δικούς μας είναι ότι, καθώς πρόκειται για περιθωριακή ομάδα, δεν αισθάνονται την ανάγκη να κρύψουν την ιδεολογία τους πίσω από γελοιότητες του τύπου δεν είναι ναζιστικός, είναι αρχαίος μαλαισιανός χαιρετισμός, η σβάστικα είναι αρχαίο μαλαισιανό σύμβολο, έκανα το tattoo “Sieg Heil” γιατί μου άρεσε η γραμματοσειρά κλπ κλπ. Οι τύποι θυμίζουν την Χρυσή Αυγή των αρχών της δεκαετίας του ’80, όταν δεν ήταν παρά μια περιθωριακή ομάδα skinhead που κυνηγούσε μετανάστες στη Φωκίωνος Νέγρη και τα στενά της Κυψέλης. Πριν γελάσετε με τα παρακάτω, σκεφτείτε ότι αυτούς τους τύπους εμείς τους έχουμε τώρα στη βουλή και καθορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την κυβερνητική ατζέντα.

    Γνωρίστε τους Μαλαισιανούς Νεο-ναζί που αγωνίζονται για μια καθαρή Μαλαισιανή Φυλή

    Η συνέχεια του άρθρου, με φωτογραφίες των Μαλαισιανών Νεοναζί εδώ:

    http://egolpio.wordpress.com/2013/07/04/%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%bf-%ce%b9%cf%8c%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b8%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%ba%ce%b5%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%b8%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%83%ce%bf%cf%83/

  27. Ο/Η Eυθύμιος λέει:

    http://neolaia-esfigmenou.blogspot.gr/

    Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013
    Δειτε το ψευδεστατο ανακοινωθεν για να διεγειρουν τις αστυνομικες και τις εισαγγελικες δυναμεις.
    Η νέα Αδελφότητα της Μονής Εσφιγμένου (αναγνωρισμένη από το Οικουμενικό Πατριαρχείο) εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την επίθεση με μολότοφ και εκρηκτικό μηχανισμό στις Καρυές.

    Το κείμενο της ανακοίνωσης έχει ως εξής:

    Άρχισαν να γελοιοποιούνται τα παπαγαλίστικα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων του οικουμενισμού…
    ΡΩΤΑΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

    ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΚΡΑΤΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ…ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ;

    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ…ΤΟΤΕ ΕΧΕΙ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ!!

    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΥΓΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ
    ΕΝΩ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ ΣΧΕΔΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΑ…ΤΟ ΥΓΡΟ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΗΤΑΝ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ…Η ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ Η ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ PHOTOSHOP ΚΑΛΥΤΕΡΑ

    πηγή: http://www.greekalert.com/2013/07/blog-post_3775.html
    Αναρτήθηκε από Ελληνορθόδοξος. Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis! Μοιραστείτε το στο Twitter Μοιραστείτε το στο Facebook
    Υπογράφω για να σταματήσει ΤΩΡΑ ο διωγμός των μοναχών της Γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους… και δηλώνω ότι δεν συμφωνώ και δεν συναινώ με τις κινήσεις του πατριάρχη Βαρθολομαίου κατά των μοναχών…
    πάνω από 160 υπογραφές στο facebook τις τςλευταίες ώρες… Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση σας… Ενημερώστε κάθε φίλο και γνωστό…

    Βάλε την υπογραφή σου μέσω facebook για να σταματήσει ο διωγμός της Ορθοδοξίας.
    https://www.facebook.com/questions/208873765902953/

    Όσο περισσότερες υπογραφές τόσο ποιο δυνατή γίνεται η φωνή της Ορθοδοξίας μας…
    Μην τους αφήσεις να καταπατούν τις ιερές παρακαταθήκες της Πίστεως μας και της Πατρίδος μας…

  28. Ο/Η Left λέει:

    Μαρτυρία για την επίθεση χρυσαυγιτών στο «Συνεργείο» από αξιωματικό του Ελληνικού Στρατού

    Ημερομηνία: 01/08/2013 14:31

    Επιστολή από αξιωματικό του Ελληνικού Στρατού για την φασιστική επίθεση στον κοινωνικό χώρο «Συνεργείο» της Ηλιούπολης – καταγγέλλει ότι οι χρυσαυγίτες επιτέθηκαν ακόμη και κατά δεκαπεντάχρονων παιδιών

    «Nιώθω την ανάγκη να μοιραστώ με όλους σας κάποια γεγονότα που διαδραματίστηκαν μπροστά στα μάτια μου την Tετάρτη 10 Iουλίου στην κεντρική πλατεία της Hλιούπολης. Πέρα από τα γεγονότα, θα ήθελα να σας πω και για τα αισθήματα που ένιωσα εκείνη τη στιγμή, αλλά και όλες τις επόμενες ημέρες μέχρι και σήμερα που γράφω αυτήν την επιστολή. Kαταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι ούτε ακροαριστερός, ούτε ακροδεξιός. Δεν μπαίνω ούτε στο καλούπι του δεξιού, ούτε του αριστερού. Γενικά δεν μπαίνω σε κανένα καλούπι και το κυριότερο: δεν με βάζει κανένας σε κανένα καλούπι. Ωστόσο θα ήθελα να αναφέρω το επάγγελμα μου, γιατί αυτό αποτελεί μία αρκετά σημαντική λεπτομέρεια στην υπόθεση. Eίμαι αξιωματικός του Eλληνικού Στρατού.

    Aυτό που έζησα στην πλατεία της Hλιούπολης ήταν τραγικό και συνάμα τρομακτικό. Περίπου 30-40 μηχανάκια με δύο άτομα το καθένα (60-80 άτομα), φορώντας κράνη και μπλούζες της Xρυσής Aυγής, εξοπλισμένοι με καδρόνια και ξεφτιλίζοντας την ελληνική σημαία που κρατούσαν στα χέρια τους (είτε δεμένη στα καδρόνια τους), εμφανίστηκαν στην πλατεία και φώναζαν τα συνθήματά τους, πετώντας ταυτόχρονα διάφορα φυλλάδια. Eγώ έτυχε να πίνω τον καφέ μου με παρέα σε μία καφετέρια της πλατείας. Όταν τους είδα, είπα: »Eχει καταντήσει πόλεμος συμμοριών, οι μεν κοπανάνε τους δε και… τούμπαλιν». Mέχρι εκείνη την ώρα δεν φανταζόμουν το τι θα ακολουθήσει και ήμουν σχετικά ήρεμος, ψύχραιμος και ατάραχος.

    Tα μηχανάκια σταμάτησαν έξω από έναν χώρο (που ούτε καν ήξερα τι ήταν) στα 70-80 μέτρα μακριά μου. Ξαφνικά ξεκίνησαν να σπάνε τα πάντα σε αυτόν τον χώρο. Eκείνο όμως που με εξόργισε και με έβγαλε εκτός εαυτού ήταν όταν τρία παιδάκια (15 χρονών το πολύ) πέρασαν τρέχοντας μπροστά από την καφετέρια. Διαπίστωσα ότι αυτοί οι ψευτόμαγκες με τα κράνη και τα καδρόνια κυνηγούσαν αυτά τα πιτσιρίκια! Δεν άντεξα και προφανώς σηκώθηκα και έφυγα από την καφετέρια και έτρεξα αμέσως προς τα εκεί. Tότε διαπίστωσα ότι έξω από τον χώρο που κατέστρεψαν, είχαν ρίξει έναν μεσήλικα στο έδαφος και ένα ένα τα »πρόβατα» περνούσαν και έδειχναν τη μαγκιά τους και τον βαρούσαν, ενώ ήταν ήδη πεσμένος και μέσα στα αίματα. Πήγα λοιπόν να τον σώσω φωνάζοντας, να τον προστατεύσω από τα χειρότερα και μετά να τον ηρεμήσω καθώς είχε πάθει σοκ. Tα μηχανάκια συνέχισαν επιδεικτικά να κάνουν τον »γύρο του θριάμβου», όταν ένα από αυτά ξανασταμάτησε και ο ψευτόμαγκας συνοδηγός με ρώτησε »Eσύ τι κοιτάς;». «Eσένα» του απάντησα ορμώμενος από τον θυμό μου και την υπερένταση. Bέβαια αυτό παρ’ ολίγον θα προκαλούσε και τον δικό μου ξυλοδαρμό. Λογικά θα είχα την τιμή να είμαι ο πρώτος Eλληνας αξιωματικός του Στρατού που θα έτρωγε ξύλο από χρυσαυγίτες. H ειρωνεία θα ήταν ότι θα με ξάπλωνε η σημαία που υπηρετώ εδώ και 15 χρόνια ως Eλληνας αξιωματικός. Eυτυχώς για μένα (και τη μανούλα μου) εκείνη τη στιγμή ο »τσοπάνος» τους, έδωσε το σήμα της υποχώρησης και της εξόρμησης σε άλλη περιοχή. Kάπως έτσι τη γλίτωσα. Kαθαρά από θέμα τύχης και συγκυρίας.

    Eυχαριστώ τους γονείς μου που με μεγάλωσαν με αυτές τις αρχές ώστε να σηκωθώ και να προσπαθήσω να σταματήσω αυτήν την ψευτομαγκιά, σε αντίθεση με όλους τους υπολοίπους που καθόντουσαν και κοιτούσαν, συνεχίζοντας να πίνουν τον «φραπέ του Nεοέλληνα». Λογικό βέβαια αρκετοί να φοβήθηκαν και να προτίμησαν να μην εμπλακούν, αλλά αν εκείνη τη στιγμή σηκωνόμασταν όλοι από τις καφετέριες και τα φαγάδικα της πλατείας (δόξα τω Θεώ ήταν όλα γεμάτα), και απλά τους γιουχάραμε, δεν θα γινόταν αυτό το κακό. Aλλη λεπτομέρεια είναι ότι εγώ δεν είμαι καν δημότης Hλιούπολης, αλλά μένω λίγα χρόνια εκεί και σύντομα θα ξαναφύγω. Πώς ανέχτηκαν αυτούς τους ψευτόμαγκες στην περιοχή τους; Πώς ανέχτηκαν να κυνηγηθούν από αυτούς τους τραμπούκους τα δικά τους παιδιά;

    Δεν με νοιάζει αν είναι χρυσαυγίτες, αναρχικοί, KNίτες, ONNEΔίτες, Aρειανοί, ΠAOKτσήδες, Oλυμπιακοί, αστυνομικοί κ.ο.κ. Δεν διαλέγω στρατόπεδο. Aυτές οι ψευτομαγκιές του τύπου »φοράω κράνος, παίρνω καδρόνια και μαχαίρια και 100 άτομα ορμάμε σε έναν (και μάλιστα 15χρονο ή 60χρονο)» είναι η κατάντια της ελληνικής κοινωνίας. Aυτή η λογική ότι θα επιβάλλω εγώ τον νόμο ή αυτό που θεωρώ εγώ σωστό, θα μας οδηγήσει σε πολύ δύσκολες καταστάσεις για όλους μας.

    Eνα πράγμα, όμως, μου έδωσε κουράγιο και ελπίδα για το μέλλον αυτής της πατρίδας, χώρας, κοινωνίας (πείτε την ο καθένα σας όπως γουστάρει). Tην επόμενη ημέρα περιέγραψα τα γεγονότα περιληπτικά σε μια δημοσίευση που έκανα στο facebook. Δεν είναι μόνο τα σχόλια που έγιναν από τους φίλους μου (η συντριπτική πλειονότητα των οποίων καταδίκαζε τον τραμπουκισμό και ταυτόχρονα μου έδιναν συγχαρητήρια για την πράξη μου), αλλά και τα δεκάδες τηλεφωνήματα που δέχτηκα από γνωστούς και άγνωστους(!). Oι συγγενείς ανησύχησαν πρωτίστως για την υγεία μου και στη συνέχεια εξήραν τη στάση μου. Aυτοί, όμως, είναι υποκειμενικοί κριτές. Tο πρωτοφανές της υπόθεσης είναι ότι με θυμήθηκαν και μου έδωσαν συγχαρητήρια συνάδελφοι αξιωματικοί που είχαμε να μιλήσουμε μερικά χρόνια, συμμαθητές από το λύκειο με τους οποίους είχα να μιλήσω πάρα πολύ καιρό, παλιοί μου στρατιώτες, κάποιοι από τους καθηγητές που είχα σε σχολές και πανεπιστήμια και πολλοί πολλοί άλλοι. Mίλησα ακόμα και με άτομα που είχαν ψηφίσει Xρυσή Aυγή στις τελευταίες εκλογές, οι οποίοι άρχισαν να συνειδητοποιούν πόσο έχει ξεφύγει η κατάσταση και πόσο λάθος είναι όλο αυτό που γίνεται στις μέρες μας.

    Oπλισμένος λοιπόν, όχι με κάποιο όπλο ή με κάποια τάση εκδίκησης, αλλά με όλα αυτά τα αισιόδοξα μηνύματα που δέχτηκα από τους δικούς μου ανθρώπους, ελπίζω πως όλοι μας θα συνειδητοποιήσουμε τη σοβαρότητα της κατάστασης που πάει να παγιωθεί και να γίνει μόδα, ώστε να κάνουμε κάτι πριν είναι πολύ αργά. Kαι επειδή πολλοί από εσάς θα μου πείτε αυτό που μου λένε εδώ και αρκετά χρόνια όσοι ξέρουν εμένα και την κοσμοθεωρία μου «ε και τι θα κάνεις; Eπανάσταση; Θα αλλάξεις όλο τον κόσμο;», θα σας πω με πλήρη αυτογνωσία και απόλυτη ειλικρίνεια »δεν ξέρω αν θα αλλάξω όλον τον κόσμο, αλλά τουλάχιστον θα προσπαθήσω. Δεν θα συμβιβαστώ».

    YΓ: Eσύ ψευτόμαγκα που με ρώτησες »Eσύ τι κοιτάς;» έχοντας στα χέρια σου ένα ματωμένο καδρόνι με την ελληνική σημαία πάνω, αφού δεν όρμηξες τώρα με τις «πλάτες» των υπολοίπων 80 ομο»ιδεα»τών σου (η θέση των εισαγωγικών δεν είναι τυχαία), φρόντισε να ξυπνήσεις, γιατί την επόμενη φορά θα πρέπει να έχεις άλλους 200 ώστε να είσαι σίγουρος ότι θα εκτελέσεις την αποστολή που σου αναθέτουν».

    Πηγή: Ημερησία
    ..- See more at: http://left.gr/news/martyria-gia-tin-epithesi-hrysaygiton-sto-synergeio-apo-axiomatiko-toy-ellinikoy-stratoy#sthash.gLewolR7.dpuf

  29. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://papaioannou-giannis.net/2013/08/02/%ce%ac%ce%ba%ce%bf%cf%85-%ce%bb%ce%bf%ce%b9%cf%80%cf%8c%ce%bd-%cf%87%cf%81%cf%85%cf%83%ce%b1%cf%85%ce%b3%ce%af%cf%84%ce%b7-%ce%ac%ce%ba%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bc%cf%8c%cf%81%cf%86%cf%89%cf%84%ce%b5/

    Άκου λοιπόν, Χρυσαυγίτη, άκου, αμόρφωτε άνθρωπε…

    Posted on Αυγούστου 2, 2013 by papaioannou-giannis.net

    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΝΑΝΔΡΟ ΤΟΝ ΛΕΓΑΝ’ ΜΑΙΑΝΔΡΟ;

    Στη χθεσινή στήλη δημοσιεύθηκε σκίτσο με τη Σφίγγα. Ευρέθη αναγνώστης ο οποίος με έψεξε διότι,…

    κατά τη γνώμη του, απέφυγα να ζωγραφίσω μαιάνδρους στο βάθρο του αγάλματος κι αντ’ αυτών σχεδίασα κάτι ζιγκ ζαγκ.

    Άκου λοιπόν, Χρυσαυγίτη, άκου, αμόρφωτε άνθρωπε: ποιος σου είπε ότι σε όλα τα βάθρα των αγαλμάτων -θεών, ανθρώπων και τεράτων- οι αρχαίοι χάραζαν ή ζωγράφιζαν μαιάνδρους; Αντιθέτως. Συνήθως τον μαίανδρο ως διακοσμητικό και μόνον στοιχείο τον βρίσκουμε στα κιονόκρανα (στην επικρανίτιδα ζωγραφική) ή κάτω απ’ τη ζωοφόρο.

    Ο μαίανδρος δεν έχει κανένα νόημα, ιδεολογικό ή θρησκευτικό ή κοινωνικό, αποτελεί μόνον τη γεωμετρική αποτύπωση (για διακοσμητικούς λόγους) της βουστροφηδόν ροής του ποταμού Μαιάνδρου παρά την Πέργαμο.

    Λέει ο Στράβων: «Ρέει δ’ ο Μαίανδρος προς δυσμάς διά καμπών ελικοειδών, αίτινες παροιμιώδεις κατέστησαν, ώστε και εν ελικοειδές αρχιτεκτονικόν κόσμημα κατ’ αυτόν ωνομάσθη».

    Μόνον κουφιοκεφαλάκηδες και βαθειά αμόρφωτοι περί τα ελληνικά γράμματα και πράγματα θα έπαιρναν ένα διακοσμητικό μοτίβο για να το κάνουν ιδεολογικό(!) σύμβολο ή έμβλημα ταυτότητας ή επί-σημον.

    Μόνον βλάκες, μιμητές (μάλιστα ιμιτασιόν) των ναζί, που αναζητούσαν κι εκείνοι μυστικιστικούς συμβολισμούς στη σβάστικα (ένα απλό σύμβολο καλής τύχης και ευημερίας που απαντάται στις Ινδίες, στην Περσία και στην Ελλάδα της αρχαιότητας), θα προσπαθούσαν σήμερα να μιμηθούν το αποτρόπαιο σύμβολο, έτσι όπως έγινε ο αγκυλωτός σταυρός ως ναζιστικό σκιάχτρο, με ένα κακέκτυπο α-νόητο, άνευ νοήματος έμβλημα. Μόνον αδαείς που προφέρουν οι περισσότεροι και γράφουν σβάστιγκα αντί σβάστικα, θα έβρισκαν στον μαίανδρο κάτι περισσότερο από ένα διακοσμητικό του στυλ Βερσάτσε.

    Τα γράφω αυτά διότι πλέον μας έχει πνίξει η αγραμματοσύνη των ανελλήνιστων Ελληναράδων, εθνικοφρόνων κι εθνικιστών, καθώς και το θράσος αυτής της αγραμματοσύνης.

    Άκου λοιπόν, πρώην πελάτη του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. (διότι αυτούς κυρίως ψήφιζες): ό,τι ανθρώπινο πιάνεις στο στόμα σου το μαγαρίζεις – άσε την πατρίδα στην άκρη, πατριδοκάπηλος είσαι, γρυ δεν γνωρίζεις απ’ τον ελληνικό πολιτισμό και τις οικουμενικές του διαστάσεις. Αν ελληνικά γνώριζες, φασίστας δεν θα ήσουν.

    Απλώς τώρα, πρώην πελάτη του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ., που με την ψήφο σου συνέβαλες κι εσύ στην καταστροφή της Ελλάδας προς ίδιον μάλιστα όφελος (ρουσφετάκια, διορισμούληδες) – απλώς τώρα, λοιπόν, προσπαθείς να τιμωρήσεις αυτούς που σε πούλησαν, υποστηρίζοντας το υποχθόνιο εργαλείο τους, τη Χρυσή Αυγή. Τόσο σου κόβει! Οσο σου κόβει για τον μαίανδρο. Έκαψες μια φορά την πατρίδα και τώρα πας να την ξανακάψεις. Ελαφρά τη καρδία, πάλι κάνοντας λάθος. Πότε η Χρυσή Αυγή αγωνίσθηκε για το μεροκάματό σου; Κάθεσαι και βρίζεις την Αριστερά λες και σε κυβερνούσε αυτή για να ανακουφίσεις τις ενοχές σου – που τα έκανες μαντάρα και τώρα πας να τα ξανακάνεις.
    ………………

    http://papaioannou-giannis.net/2013/08/02/%ce%ac%ce%ba%ce%bf%cf%85-%ce%bb%ce%bf%ce%b9%cf%80%cf%8c%ce%bd-%cf%87%cf%81%cf%85%cf%83%ce%b1%cf%85%ce%b3%ce%af%cf%84%ce%b7-%ce%ac%ce%ba%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bc%cf%8c%cf%81%cf%86%cf%89%cf%84%ce%b5/

  30. Ο/Η laskaratos λέει:

    Nα προσθέσω στη λίστα των αντιναζιστών Ορθοξων ιερωμένων και την περίπτωση του κ.Δημήτριου Μπαθρέλλου, Επισκέπτη Λέκτορα του Ορθοδόξου Ινστιτούτου του Cambridge. Θέλω να σημειώσω όμως τα εξής.

    1.Το άρθρο που αποκαλεί «εφιάλτη» τη Χ.Α. πλαστογραφεί τη στάση της Εκκλησίας της Ελλάδας απέναντί της και αποσιωπά απόλυτα τις δεκάδες εκδηλώσεις μητροπολιτών και ιερέων υπέρ της.
    2.Ο ιερωμένος είναι κληρικός της Μητρόπολης Μεσογαίας της οποίας πολοί ιερείς έχουν ευλογήσει γραφεία της Χ.Α. (τέσσερεις μόνο στη Λούτσα, άλλοι ή άλλος στην Ανάβυσσο-τα γραφεία έκλεισαν βιαστικά λόγω συμμετοχής τοπικών παραγόντων σε παρανομίες), ή έχουν δεχθεί σε λιτανεία στελέχη της μετά από βιαιοπραγίες κατά Μπαγκλαντεσιανών μικροπωλητών (Ραφήνα) ή έχουν φωτογραφηθεί μαζί με στελέχη της σε εσπερινό (Κορωπί). Ο ιερέας δεν έχει διαμαρτυρηθεί δημόσια ούτε καταδικάσει αυτά τα περιστατικά.
    3. Αναζήτησα κάποιο άρθρο του κληρικού αυτού κατά της Χ.Α. στα ελληνικά. Δεν βρήκα τίποτα.
    Αναρωτιέμαι αν ο αντιναζισμός του είναι μόνο για εξαγωγή στο εξωτερικό.
    4.Η μόνη «κριτική» κατά της Εκκλησίας που κάνει ο ιερωμένος είναι η ανώνυμη αναφορά σε επίσκοπο υμνητή της Χ.Α. (Αμβρόσιο) και η εξής: «It is true that the Orthodox Church in Greece has had the tendency to be too interested in defending or promoting the interests of the Greek nation», στην οποία απλά αναφέρεται το ενδιαφέρον της Εκκλησίας για τα λεγόμενα εθνικά θέματα, αποσιωπάται ολότελα η στάση της στον εμφύλιο, στις Δικτατορίες των συνταγματαρχών και του Μεταξά και ψευδώς αναφέρεται «σαρωτική αντιθρησκευτική ρητορία αριστερών πολιτικών» (που, ποιοί και πότε; Έχουμε όμως σε βαθμό γελοιότητας ύμνους όλων σχεδόν των αριστερών πολιτικών αρχηγών ακόμη και σε χουντικούς Αρχιεπισκόπους ή σε μητροπολιτες με ρατσιστική στάση).
    5. Ο ιερέας επισημαίνει το βαθιά αντιχριστιανικό χαρακτήρα του Ναζισμού, δεν εξηγεί όμως (αποσιωπά ολότελα) τις ευλογίες που αφειδώς προσέφερε ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος στο Φύρερ μέσα στη Βουλή (!) και δεκάδες ιερείς στα ανά τη χώρα γραφεία της εγκληματικής οργάνωσης.
    6. Eνώ ο ιερέας επαινεί γενναιόδωρα την ταχύτατη αντίδραση της κυβέρνησης στη δολοφονία Φύσσα, κρύβει τη μακρόχρονη ολιγωρία Κυβέρνησης και Δικαιοσύνης στη σαρωτική μέχρι τότε εγκληματική της δράση, ειδικά κατά των «ξένων», δηλαδή των «ελάχιστων αδελφών» του θεού του. Προς τιμήν του όμως κάνει μια αναφορά στο πελατειακό σύστημα.
    7.O ιερέας αποσιωπά τις σατανιστικές εκδηλώσεις της Χ.Α. και κάνει μια πολύ ρηχή ανάλυση του φαινομένου της μεγάλης λαϊκής υποστήριξης που έχει η οργάνωση, αποδίδοντας το φαινόμενο σε άποκλειστικά οικονομικά αίτια. Ειλικρινά λυπάμαι γιατί έχει θεολογική κατάρτιση που του επιτρέπει να αναλύσει το ρόλο της εθνικής κρατικής Εκκλησίας και του Κακού που υπήρχε ως αιτία, δρούσε και κρυβόταν, μέχρι που του δόθηκε η αφορμή της χρεοκοπίας.
    8.O ιερέας μιλάει στον τίτλο για «πόλεμο της ορθόδοξης Εκκλησίας κατά του Ναζισμού». Θα μας υποχρέωνε αν μας υποδείκνυε που διεξάγεται αυτός ο πόλεμος:

    http://www.abc.net.au/religion/articles/2013/10/07/3863712.htm
    Demetrios Bathrellos

    The Golden Dawn nightmare: The Orthodox Church and Greece’s war against neo-Nazism
    …………….
    Their ideology (Nazism) is deeply anti-Christian. Their practice to give food only to Greeks bluntly contradicts the practice of the Orthodox Church to give food to everyone who needs it. And yet a Greek bishop went as far as to claim that Golden Dawn may prove a «sweet hope» for the future of the nation. Thankfully, many other Greek bishops, as well as priests and lay theologians, have condemned Golden Dawn in unambiguous terms.
    ……………………
    It is true that the Orthodox Church in Greece has had the tendency to be too interested in defending or promoting the interests of the Greek nation. Moreover, due to the overwhelming anti-religious rhetoric of leftish politicians and intellectuals, many Church members are instinctively inclined to see the right with a degree of sympathy and to view the left with suspicion. This, however, does not turn Orthodox Christians into Golden Dawn sympathizers, let alone supporters.

    The Church is nowadays responding to the financial crisis by preaching the Gospel – for instance, by retelling the parable of the Good Samaritan and by reminding that Christ identified himself with the immigrant and the poor. Moreover, it is responding to the social tensions associated with austerity with distinctive forms of Christian praxis – for instance, by feeding the immigrants, illegal or otherwise, as much as it feeds the Greeks. It is in this way that the Church is waging a peaceful war against Golden Dawn, which is often in stark contrast with the violence that prevails in many Greek anti-fascist rallies.

    This silent and yet resounding praxis is contributing to forging and sustaining social bonds in the face of anti-immigrant paranoia and financial hardship. It is also changing hearts and minds. Many people, including politicians, journalists and intellectuals with long-held anti-religious prejudices have only now begun to see the Church’s true face in a better light. Newspapers of the left have published articles by Orthodox bishops (for instance by Metropolitan Pavlos of Siatista) that castigate Golden Dawn. Radio stations publicize and support the Church’s philanthropic activity. It is being gradually recognised that the Church is not an enemy of democracy and of human rights, but an ally against Neo-Nazism.

    The vile weed of Nazism has grown, once again, on the poisoned soil of financial catastrophe. This means that, unless the Greek economy recovers, Golden Dawn will probably either survive or be replaced by other extremists – and we have already many of them around. It is true that the Greek political system, and its numerous «clients,» behaved irresponsibly, immorally or even illegally, and thus led Greece to the brink of financial disaster. But to punish the entire country is not the solution. Today, youth unemployment in Greece is around 60%. This is a lost and desperate generation. It is clear that the financial recipe imposed on Greece has failed tragically.

  31. Ο/Η Ιωαννίκιος λέει:

    http://expaganus.wordpress.com/2013/03/14/st-alex-smoler/

    Η αντίσταση ενός αγίου στο Ναζισμό Μαρτίου 14, 2013
    Αφιερωμένο σε όσους δηλώνουν χριστιανοί και υποστηρίζουν τη “Χρυσή Αυγή”, την ομάδα που ακολουθεί πιστά τις τακτικές που εφάρμοζε το γερμανικό εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα ΠΡΙΝ ανέβει στην εξουσία.

    Ὁ νεομάρτυρας Ἀλέξανδρος ὁ ἐν Μονάχῳ μαρτυρήσας.

    Μέσα στὴ καρδιὰ τοῦ Ναζισμοῦ ἕνα ὀρθόδοξο φῶς.

    Στὶς 4 Φεβρουαρίου 2012 ἔλαβε χώρα ἡ τελετὴ τῆς ἁγιοποίησης τοῦ Ἀλέξανδρου Schmorell ἀπὸ τὴν Ρώσικη Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς διασπορᾶς καὶ ἀναγνωρίστηκε ἀργότερα καὶ ἀπὸ τὴν ἐπίσημη Ρώσικη ἐκκλησία. Ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἀλεξάνδρου τοῦ Μονάχου τελεῖται τὴν 13 Ἰουλίου.

    Ὅπως καὶ σὲ ἄλλες πόλεις τῆς Γερμανίας (Ρόστοκ καὶ Κάσελ) καὶ στὸ Μόναχο, πλατείες, σχολεῖα καὶ δρόμοι ἀφιερώθηκαν στὴ μνήμη τοῦ Ἀλέξανδρου Schmorell καὶ ἄλλων μελῶν τῆς ὁμάδας «Λευκὸ Ρόδο (White Rose)» – νεαροὶ φοιτητὲς Χριστιανοὶ – οἱ ὁποῖοι ἀντιστάθηκαν στὸ τέρας τοῦ ναζισμοῦ, κατὰ τοῦ Φύρερ τῆς NSDAP καὶ καταδικάστηκαν σὲ θάνατο.

    Ὁ Ἀλέξανδρος Schmorell γεννήθηκε στὶς 16 Σεπτεμβρίου 1917 στὸ Ὄρενμπουρκ τῆς Ρωσίας ἀπὸ πατέρα Γερμανό, τὸν Hugo Schmorell, ἕνα φημισμένο γιατρό, καὶ μητέρα Ρωσίδα, τὴν Ναταλία Vedenskaja, κόρη ἑνὸς ὀρθόδοξου ἱερέα καὶ φοιτήτρια τῆς οἰκονομίας, ἡ ὁποία βάφτισε τὸ παιδὶ ὀρθόδοξο. (………)

  32. Ο/Η laskaratos λέει:

    H πολιτική αλητεία που διοικεί το ΣΥΡΙΖΑ δηλώνιντας ανοιχτά πως θα συνεργασθεί «και με το Διάβολο» και γλύφει τους ακροδεξιούς επισκόπους, ας ακούσει τη φωνή των πραγματικών πιστών:

    http://breezesound.blogspot.gr/2014/02/blog-post.html

    5 Φεβ 2014

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΣΜΟΥ, ΝΕΟΦΑΣΙΣΜΟΥ, ΝΕΟΝΑΖΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΡΥΠΙΔΗ

    Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοφασισμού, Νεοναζισμού

    http://www.facebook.com/groups/christianantirafana/

    e-mail: christianantirafana@yahoo.gr

    5 Φεβρουαρίου 2014

    Η Πρωτοβουλία Χριστιανών κατά του Εθνοφυλετισμού, Νεοφασισμού, Νεοναζισμού εξετάζοντας με προσοχή όλο το υλικό που ήρθε στη δημοσιότητα γύρω από το πρόσωπο και τη δράση του Θεόδωρου Καρυπίδη, αλλά και τα λόγια του ιδίου όπως τα εκφέρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θεωρεί απαράδεκτη την υποφηφιότητά του ως περιφερειάρχη με το ψηφοδέλτιο του Σύριζα.

    Ήδη η θλίψη μας και η απογοήτευσή μας είναι βαθύτατη για την τόσο μεγάλη διείσδυση της ακροδεξιάς σε χώρους παραδοσιακά αντιφασιστικούς.

    Η ζημιά που έχει γίνει είναι τεράστια. Σε κάθε περίπτωση απαιτούμε την ανάκληση αυτής της υποψηφιότητας, η οποία και μας προσβάλλει ως πολίτες και ως ανθρώπους.

  33. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ένας επίσκοπος του «πατρίου ημερολογίου», δείχνει τη μόνη σωστή στάση, που ούτε ένας επίσκοπος της κρατικής Εκκλησίας, από αυτούς που επαινεί ο κ.Τσίπρας (και αυτοί τον βρίζουν), δεν έχει κρατήσει.
    http://www.efsyn.gr/?p=172468

    Επίσκοπος είδε την κόλαση

    Η εικόνα του κρατητηρίου της Ασφάλειας στο Αστυνομικό Τμήμα Αγίου Παντελεήμονα στη Μιχαήλ Βόδα βασανίζει ακόμα τον κληρικό Κυπριανό

    Του Δημήτρη Αγγελίδη

    «Μπαίνουμε στον χώρο, σε κάτι σαν προχόλ. Στη μία άκρη, βρίσκεται ένα δωμάτιο, αμφίβολο αν είναι 15 τετραγωνικά. Εξι μέτρα μήκος επί δυόμισι πλάτος. Υπάρχει ένα ανοιχτό παραθυράκι με κάγκελα, που βλέπει στη μεριά των γραφείων. Πλησιάζω να δω τι γίνεται και από τότε έχω χάσει τον ύπνο μου. Ψάχνω τρεις μέρες τώρα να βρω ποια λέξη θα μπορούσε να το περιγράψει όλο αυτό. Κόλαση; Μάλλον επιεικής λέξη».

    Αυτό το Σαββατοκύριακο, όταν χρειάστηκε να επισκεφτεί έναν πιστό που έμεινε τρεις μέρες στον τρίτο όροφο του Α.Τ. Αγίου Παντελεήμονα στη Μιχαήλ Βόδα, η εικόνα του κρατητηρίου της Ασφάλειας βασανίζει ακόμα τον επίσκοπο Κυπριανό, της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Πατρίου Ημερολογίου εν Ελλάδι. Σε δεκαπέντε τετραγωνικά μέτρα βρίσκονταν δεκαπέντε άνθρωποι. Παλιότερα, του είπαν, ο αριθμός είχε φτάσει μέχρι και τους τριάντα πέντε. Από τη Συρία, το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, την Αίγυπτο. Κάποιοι ζουν εκεί δύο και τέσσερις μήνες. Ενας τους είχε αφήσει έξω έγκυο γυναίκα. Ενας άλλος είχε ψυχολογικά προβλήματα, δεν είχε πάρει τα φάρμακά του. Οι Σύροι είχαν ξεκινήσει απεργία πείνας.

    Το έγκλημά τους: δεν είχαν χαρτιά. «Αν κάναμε κάτι, ας πάμε φυλακή», έλεγαν. Παρακαλούσαν για ένα κελί με κρεβάτι, με νερό να πλυθούν, για τουαλέτες. Γιατί στο κρατητήριο της Ασφάλειας του Αγίου Παντελεήμονα δεν υπάρχει φως, δεν υπάρχει κρεβάτι, δεν υπάρχει καρέκλα. Η τουαλέτα επιτρέπεται μία ή δύο φορές τη μέρα. Για τις υπόλοιπες ώρες, τους δίνουν πλαστικά μπουκάλια και χαρτιά υγείας. Η δυσωδία αφόρητη.

    «Εκλαιγαν και κλαίγαμε κι εμείς»

    Τον επίσκοπο συνόδευσε στην επίσκεψη η Ειρήνη Αρχοντούλη, πρόεδρος του Συλλόγου Ορθοδόξων Γυναικών «Αγιος Φιλάρετος ο Ελεήμων». «Στον καναπέ έξω από το κρατητήριο είχαν κάνει φωλιά κατσαρίδες. Οι κρατούμενοι μας φώναζαν, “πάπα, μάμα, βοήθεια”. Εκλαιγαν, κλαίγαμε κι εμείς μαζί τους. Πηγαίνουμε συχνά στις φυλακές. Και στην Αμφισσα, που είναι άθλιες, και στον Βόλο, στην Κασσαβέτεια, στην Πάτρα, έχουμε πάει Δομοκό, παντού. Αυτό που είδαμε στη Μιχαήλ Βόδα δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα, με καμία φυλακή», λέει.

    Ρώτησαν τους τρεις αστυνομικούς υπαλλήλους, που κάπνιζαν στα γραφεία τους κι έβλεπαν τηλεόραση. «Τους ρωτήσαμε πώς είναι δυνατόν να κάθονται έτσι και δίπλα τους να βρίσκονται άνθρωποι σ’ έναν χώρο χειρότερο από στάβλο. “Εγώ θα είχα πεθάνει εκεί μέσα”, τους είπα. “Τι να κάνουμε;”, είπαν. “Εντολές εκτελούμε”. Διαπίστωσα μια σχετική απάθεια, μου έκανε εντύπωση. Ντράπηκα. Και ως κληρικός που βρίσκεται κοντά στους πονεμένους, ανεξαρτήτως χρώματος και θρησκείας, και ως Ελληνας μ’ έναν πανάρχαιο πολιτισμό που έχει στο κέντρο τον άνθρωπο. Είμαστε ευρωπαϊκή χώρα εμείς; Είμαστε πρωτεύουσα της Ευρώπης, που έχει μάλιστα την προεδρία; Ο ανθρωπισμός είναι το θερμόμετρο του πολιτισμού. Πού είναι ο δικός μας;» λέει ο επίσκοπος Κυπριανός.

    Δεν είναι οι μόνοι που έφριξαν αντικρίζοντας τις συνθήκες σ’ αυτό και σε δεκάδες άλλα κρατητήρια. Ο ΣΥΡΙΖΑ επισκέφτηκε τη Μιχαήλ Βόδα τον Νοέμβριο. Ο επίτροπος του Συμβουλίου της Ευρώπης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, Νιλς Μούιζνιεκς, πέρσι. Η Επιτροπή Κατά των Βασανιστηρίων τακτικά. Τόσες καταδίκες στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου για εξευτελιστική και απάνθρωπη μεταχείριση των κρατουμένων σε όλη τη χώρα.

    Η κ. Αρχοντούλη ζητά συγγνώμη για την ένταση. «Είμαι ακόμα φορτισμένη. Αποφασίσαμε πως πρέπει να αλλάξει το καθεστώς αυτό. Θα το παλέψουμε, θα φτάσουμε μέχρι το τέλος», λέει.

  34. Ο/Η laskaratos λέει:

    Παρ’όλο που δεν συμφωνώ με τον παραλληλισμό της Ναζιστικής Κατοχής με τη σημερινή κατάσταση, η ομιλία έχει αντιφασιστικό χαρακτήρα πολύ σπάνιο για Ορθόδοξο κληρικό.

    http://yperboles.wordpress.com/2014/02/17/papas_antifa/

    Αντιφασιστικός λόγος από παπά

    Φεβ 17

    Ο παπα-Ανδρέας από τα Ανώγεια της Κρήτης, στο μνημόσυνο για τα 70 χρόνια από την εκτέλεση του αντιστασιακού Γιάννη Δραμουντάνη-Στεφανογιάννη, είπε πέντε σταράτες κουβέντες. Ξεκάθαρα ενάντια στον φασισμό και στα αίτια που τον δημιουργούν

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.