Η υποκρισία των αργόμισθων μητροπολιτών της Σιάτιστας

Δεσπότες με κακοήθη πρεσβυωπία 

Αντώνης Κόμπος, ο προκάτοχος του κ.Π. Ιωάννου, αρθογράφος στα αθυρόστομα ακροδεξιά έντυπα του κ.Γρ.Μιχαλόπουλου (9 χρόνια για εκβιασμούς)

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Η μητρόπολη της Σιάτιστας, όπως και η διαβόητη επισκοπή των Κυθήρων και πολλές ακόμη δεσποτικές σατραπείες, έχουν τόσο μικρό αριθμό πιστών, που μόνο ο αβδηριτισμός της ελληνικής κοινωνίας δικαιολογεί το απίστευτο γεγονός ένα χρεοκοπημένο κράτος να  συντηρεί αυτές και το πολυάριθμο αργόσχολο προσωπικό τους. Ακόμη και στη Ρωσία των Εφραίμ-Πούτιν όπου θαυματουργεί η δεύτερη βατοπεδινή νεκροκεφαλή του δικέφαλου αγ.Ιωάννη Χρυσόστομου και νεκρούς ανασταίνει, το κλάσμα των επισκόπων προς το εκκλησιαστικό ποίμνιο έχει πολύ μικρότερο αριθμητή. Ο μιτροφόρος δεσπότης της Παύλος Ιωάννου, διαδέχθηκε στην επισκοπή τον Αντώνη Κόμπο που δημοσίευε χωρίς αιδώ άρθρα του στους ακροδεξιούς «Ν.Ανθρώπους» του κ.Γρ.Μιχαλόπουλου, δίπλα σε υβριστικότατες απειλές, προειδοποιήσεις, πορνοφωτογραφίες ιερωμένων και αισχρότατους χαρακτηρισμούς του εκδότη τους προς κληρικούς.

Ο κ. Π.Ιωάννου όπως διαβάζουμε στο βιογραφικό του (ιστότοπος I.Ν.Αγ.Νικόλαου Σιάτιστας) «είχε διατελέσει γραμματέας των ‘Συνοδικών Υποεπιτροπών επί των Ολυμπιακών Αγώνων’, της χρηματοδοτήσεως των χριστιανικών οικογενειών της Θράκης, για την απόκτηση του τρίτου παιδιού…. τονώνει πνευματικά και εθνικά τους κατοίκους της ακριτικής αυτής περιοχής». Συμμετείχε δηλαδή στην καταστροφική φαραωνική ολυμπιακή φιέστα, στη ρατσιστική διάκριση της εποχής του Χριστόδουλου μεταξύ χριστιανών και μη κατοίκων της Θράκης, που τροφοδότησε το διχασμό τους με ανταγωνισμό στον αριθμό των γεννήσεων(!) και στην τόνωση των αισθημάτων «εθνικού» (λέξη απαγορευμένη για τους Χριστιανούς της οικουμενικής Εκκλησίας) διαχωρισμού των  κατοίκων της επισκοπής του ακόμη και από τους ομόδοξους γείτονές τους Σλάβους Μακεδόνες και Βούλγαρους. Το γεγονός ότι ο δεσπότης επαίρεται για το επίδομα της ελληνοχριστιανικής γέννας, δείχνει πως δεν έχει συναίσθηση του πόσο αντιχριστιανικό και ρατσιστικό ήταν και τι τείχη αντιπαλότητας όρθωνε μεταξύ δυο κοινοτήτων που συμβιώνουν. Είναι χαρακτηριστικό πως ο δημοσιογράφος Βενσάν Ζεβέρ (Νουβέλ Ομπσερβατέρ) γράφοντας τότε (22-4-1999) για τον Χουντόδουλο «Είναι έτοιμος για κάθε δημαγωγία», επικαλέστηκε αυτήν ακριβώς  την πρότασή του, να δοθεί επίδομα μόνο στις πολύτεκνες χριστιανικές οικογένειες και όχι στις μουσουλμανικές. Με λίγα λόγια ο δεσπότης Παύλος έχει και προσωπικές ευθύνες για την ηθική και οικονομική χρεοκοπία της χώρας μας, πέρα από τις αυταπόδεικτες ευθύνες του ως ηγετικού σιωπηλού στελέχους της αρπακτικής και φοροκλέφτρας Εκκλησίας των σκανδάλων. Η κοινωνική του ευαισθησία στο τεράστιο θέμα των άδικων προφυλακίσεων εκδηλώθηκε με πάταγο μόνο μια φορά. Όταν προφυλακίστηκε δίκαια ο επιχειρηματίας-μάγος Εφραίμ. Το ποιος είναι ο κ.Παύλος είναι εύκολο να βρεθεί. Η αντιφατική και αυτοακυρούμενη Αριστερά όμως, που ψηφοθηρεί κολακεύοντας δεσποτάδες, χαριεντίζεται με τον κ.Τράγκα, τη ρουφήχτρα δηλαδή των αστρονομικών κρατικών διαφημίσεων και χαϊδεύει τα αυτιά των «αγανακτισμένων» πελατών του πατριωτικού ΠΑΣΟΚ και της λαϊκής Δεξιάς, έχει δυστυχώς έτοιμο τον έπαινο, πλάι σε ευτυχώς καίριες και σωστές επισημάνσεις:

«Συγκλονιστική ήταν η ανοιχτή επιστολή του μητροπολίτη Σιατίστης Παύλου προς τον υπουργό Δημοσίας Τάξεως που αντιμετωπίζει ψηφοθηρικά τους μετανάστες “ως σκουπίδια και μπάζα”. Φωτεινή εξαίρεση ο σεβάσμιος γέροντας, αποκαλύπτει -εμμέσως πλην σαφώς- το κενό που αφήνει η Εκκλησία της Ελλάδας με την προκλητική απουσία της από ένα μείζον ανθρωπιστικό και χριστιανικό θέμα. Που επιτρέπει σε ναζί και φαύλους εξουσιαστές να δηλητηριάζουν τις ψυχές των καλών χριστιανών σπέρνοντας μίσος και φόβο. Και όχι μόνο το επιτρέπει, αλλά υπάρχουν και νέοι ιερείς που κάνουν προπαγάνδα υπέρ της Χρυσής Αυγής. Στον Άγιο Ανδρέα, στα Κάτω Πατήσια -για παράδειγμα-, ο εξ Αμερικής αρχιμανδρίτης εκμεταλλεύεται το χώρο και τη λειτουργία για να σπείρει το μίσος στους φοβισμένους πιστούς. Δυστυχώς η Εκκλησία της Ελλάδος είναι συγκεντρωτική όταν κάνει μπίζνες με το Κατάρ και δημοκρατική όταν τα επαγγελματικά στελέχη της κάνουν προσωπική πολιτική, μακαριότατε Ιερώνυμε» (‘Αυγή’ 31.3) Ακάθεκτη η «Αυγή» συνεχίζει και την επομένη με συνέντευξη στον κ.Κ.Μπάρκα του δεσπότη, που θα μπορούσα να την πω στημένη, αφού δεν έχει ούτε ένα δύσκολο ερώτημα

Για το συντοπίτη του της ΝΔ τι λέει ο δεσπότης και το ευσεβές κόμμα των Σαμαρά-Τσεκουράτου-Μπουμπούκου;

π.χ. για τη στάση της Εκκλησίας απέναντι στα ρατσιστικά κόμματα, ούτε καν το αυτονόητο, να πάρει θέση ο δεσπότης απέναντι στον τοπικό περιφερειακό σύμβουλο της ΝΔ Στέφανο Τοπαλίδη (φωτ. 2), που δήλωσε «Κάποιοι κατάφεραν να κάνουν σαπούνι, εγώ με μερικούς έγχρωμους θα κάνω χρωμοσαμπουάν» και ο οποίος αν κρίνω από την από το γεγονός πως δεν διαγράφτηκε από το ελληνορθόδοξο κόμμα του, εκφράζει τις βαθύτερες σκέψεις πολλών πιστών του μητροπολίτη της Σιάτιστας.

Αλλά αυτά τα ερωτήματα θέλουν αρετή και τόλμη.

Ο κ.Π.Ιωάννου έχει ποιήσει την νήσσαν  για δυο δεκαετίες όσο αφορά στα μαρτύρια που έχουν υποστεί στη χώρα μας οι λαθρομετανάστες από Ελληνορθόδοξους αστυνομικούς, λιμενικούς, εργοδότες, εκμεταλλευτές, μαστροπούς, δουλεμπόρους, βασανιστές, δολοφόνους, Χρυσαυγίτες, φασίστες, ρατσιστές. Άνοιξε το ιερό του στόμα μόνο όταν απειλήθηκε το ραχάτι του και η μικροαστική εγωκεντρική ανασφάλεια της πελατείας του, τουτέστιν του χρεοκοπήμένου ποιμνίου του, που όπως όλα τα ευσεβή ποίμνια της επικράτειας, ξανασταυρώνει το Χριστό του Καζαντζάκη και ανατριχιάζει στην ιδέα πως οι «ελάχιστοι αδελφοί του Χριστού», ο ίδιος ο Χριστός κατά τα λεγόμενά του, θα το επισκεφθούν ικετευτικά, είτε  ως Έλληνες ετερόχθονες, είτε ως Έλληνες Μικρασιάτες-Τουρκόσποροι είτε ως πρόσφυγες, ως ξένοι, πεινασμένοι, φυλακισμένοι, ψυχασθενείς ή ναρκομανείς. Τα ποίμνια αυτά εξεγείρονται αυτόματα και αδιαπραγμάτευτα για οποιοδήποτε κοινωφελές έργο πρόκειται να γίνει στην περιοχή τους, όπως έγινε στην Κερατέα παλιότερα με το λεπροκομείο, τώρα στο Μαρκόπουλο με το αποτεφρωτήριο νεκρών, ξανά στην Κερατέα με τη  χωματερή των σκουπιδιών, η οποία ένωσε Χρυσαυγίτες μητροπολίτες με αριστερούς ριζοσπάστες και ανατροπείς ηγέτες του γλυκού νερού.

 Τι είπε λοιπόν ο κ. Π.Ιωάννου στον εργοδότη, ευεργέτη και προστάτη του, δηλαδή στον κ.Χρυσοχοϊδη του ΠΑΣΟΚ, το οποίο έχει δώσει γην και ύδωρ, προνόμια, ανοχή και συνενοχή σε αθλιότητες και σκάνδαλα στις αφορολόγητες ιερές σατραπείες:

«…εσείς ως μέλος του πολιτικού συστήματος οδηγήσατε στην παρακμή;….Νοσταλγείτε την εποχή του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν;».…. Πρέπει να καταλάβετε καλά, ότι δεν σας φοβόμαστε, όσο κι’άν μας απειλείτε !…. είσθε και εσείς ΕΝΟΧΟΣ για το κατάντημα αυτού του τόπου ….. Θα φέρετε τα ΜΑΤ; ……ανακοινώσατε πριν λίγο καιρό ότι θα πέσει «σκούπα στην Αθήνα για τους λαθρομετανάστες». Την σκούπα κ. υπουργέ την χρησιμοποιούμε για να μαζεύουμε σκουπίδια. Αυτή την αντίληψη έχετε λοιπόν για τους λαθρομετανάστες; … Εμείς όμως δεν έχουμε αυτή την αντίληψη και γι’αυτό δεν θέλουμε να γίνουμε συνεργοί στην αθλιότητα που ακούει στο όνομα «στρατόπεδο συγκεντρώσεως».……Υποτίθεται ότι ξεκινάτε ένα έργο σε ένα υπουργείο και το αφήνεται για να πάτε σε άλλο, αποδεικνύοντας τόσο καθαρά ότι σας ενδιαφέρει η καρέκλα και όχι το έργο.…..Μια αποθήκη ανθρώπων θα φτιάξετε, μια χωματερή ανθρώπων και τίποτα άλλο. Είπατε ότι θα φυλάσσεται τόσο καλά, ώστε κανείς δεν θα μπαίνει και κανείς δεν θα βγαίνει.….. μπορείτε να μας υποδείξετε ένα τέτοιο κέντρο στην Ευρώπη να το επισκεφθούμε, να δούμε τις προδιαγραφές του και να καταλάβουμε τι «παράδεισο» θα φτιάξετε γι’ αυτούς τους δύστυχους ανθρώπους. Που θα μένουν αυτοί οι άνθρωποι χειμώνα-καλοκαίρι; Σε σκηνές, σε παραπήγματα, σε κτίρια; Όσο έγκαιρα έφτασαν φέτος τα βιβλία στα σχολεία, άλλο τόσο γρήγορα θα γίνουν αυτά που υπόσχεσθε. Φαντάζεστε τι εμπειρία ζωής θα αποκτήσουν τα παιδιά μας βλέποντας ανθρώπους μέσα σε συρματοπλέματα η βλέποντας τα άλλα παιδιά, σαν παιδιά ενός κατώτερου Θεού πίσω από τα κάγκελα!!! …… γιατί δεν το φτιάχνετε λίγο έξω από την Κηφισιά, λίγο έξω από την Βάρκιζα, λίγο έξω από την Πεντέλη;…..Για μένα αυτοί οι άνθρωποι είναι εικόνες του Θεού και οργίζομαι μαζί σας γιατί τους αντιμετωπίζετε ως «σκουπίδια» και «μπάζα» τώρα που δεν εξυπηρετούν τις πολιτικές σας.Θα τους διακονούσα προσωπικά και εθελοντικά με πολύ προθυμία. ….».

Θα χειροκροτούσα σχεδόν κάθε φράση του κρατικοδίαιτου ρασοφόρου του Καίσαρα, παραβλέποντας την αντιχριστιανική και βλάσφημη σατραπική στολή του, αλλά υπάρχουν αμείλικτα ερωτηματικά:

Α. Πότε πολέμησε το σύστημα που το καταγγέλλει μόνο τώρα, την ώρα που καταρρέει, τώρα που το καταγγέλλει ακόμη και ο κ.Καμμένος;

Β.Ποιά ηταν η στάση της Εκκλησίας στο δικτατορικό «καθεστώς του «αποφασίζομεν και διατάζουμε» το οποίο ευλόγησε και το οποίο συνεχίζεται σήμερα στο εσωτερικό της με τη μορφή της τυραννικής δεσποτοκρατίας;

Γ. Δεν φοβάται λέει το Χρυσοχοϊδη; Έ όχι και τον απειλεί ο κ.Χρυσοχοϊδης. Τόση αχαριστία και τόσο φτηνά νταϊλίκια τα μισεί και ο ο Διάβολος.

Δ. Πότε η Εκκλησία ή ο ίδιος κατήγγειλε την άδικη βία των ΜΑΤ ή τις ταξικές διακρίσεις μεταξύ των κατοίκων της Κηφισιάς και της Σιάτιστας, που την ανακάλυψε τώρα;

Ε. Πότε η Εκκλησία ή ο ίδιος κατήγγειλε τη «σκούπα» και την κρατική ή ιδιωτική κτηνωδία κατά λαθρομεταναστών; Πότε κατήγγειλαν τον μητροπολίτη Άνθιμο που ως δεσπότης Αλεξανδρούπολης υποστήριζε τα αισχρά ναρκοπέδια που η Ελλάδα παραβιάζοντας διεθνείς συνθήκες έχει στρώσει στα σύνορά της δολοφονώντας και αφήνοντας ανάπηρους εκατοντάδες λαθρομετανάστες. Πότε ο ίδιος και η Εκκλησία κατήγγειλαν τους μητροπολίτες που φωνάζουν «Έξω οι ξένοι;». Πότε ο ίδιος και η Εκκλησία κατήγγειλαν τους μητροπολίτες της σατανιστικής «Χρυσής Αυγής»;

Στ. «Εμείς δεν θέλουμε να γίνουμε συνεργοί στην αθλιότητα που ακούει στο όνομα «στρατόπεδο συγκεντρώσεως». Λέει ψέματα. Δεν θα μιλούσε, όπως δεν μίλησε και κανείς μακρινός από τα στρατόπεδα μητροπολίτης,  αν το στρατόπεδο δεν ερχόταν στο φέουδό του. Γιατί, αν λέει αλήθεια, δεν καλεί τη Σύνοδο να καταδικάσει τα στρατόπεδα; Καταδικάζει μόνο το δικό του στρατόπεδο, όπως ακριβώς και ο μητροπολίτης της Λούτσας, ο Βατοπεδίου και ‘Χρυσής Αυγής’ κ.Νίκος Χατζηνικολάου καταδικάζει μόνο τη χωματερή της Κερατέας.

Ζ. Ποια κτίρια της, ποιες μονές, ποιους ναούς, ποια ξενοδοχεία της, ποια ακίνητά της, ποια διαμερίσματά της, ποια Ολυμπιακά της ακίνητα, ποιες μαιζονέτες της, ποιες επισκοπές της, ποιες πολυκατοικίες της, ποιά πορνεία της (όπως έχει καταγγείλει ο πρόεδρος των ιερέων υπάρχει μητροπολίτης ιδιοκτήτης αντρικού πορνείου και κανείς δεσπότης δεν ενοχλήθηκε), ποια θέατρά της (Ο υπόνομος που λέγεται πατριαρχείο Ιεροσολύμων είναι και ιδιοκτήτης αθηναϊκών θεάτρων), έχει διαθέσει η Εκκλησία για τους αδελφούς του Χριστού, ώστε να μην τους κλείσουν προεκλογικά οι Χρυσοχοϊδιδές της στα στρατόπεδα;

Η. Ποιες φυλακές, ποια κρατητήρια αστυνομικών τμημάτων, ποια μπουντρούμια του Λιμενικού, ποια υπόγεια και ημιυπόγεια, ποια παγκάκια πλατειών έχει επισκεφθεί για να συναντηθεί με την ανθρώπινη δυστυχία ο έμπλεως χρυσίου δεσπότης της Σιάτιστας;


ΥΓ
Μιχαλολιάκος ο Αγιορείτης. (Από το “Jungle report”)

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους). Bookmark the permalink.

24 Responses to Η υποκρισία των αργόμισθων μητροπολιτών της Σιάτιστας

  1. Ο/Η ΑΝΤΙ-ΠΑΥΛΗΣ λέει:

    o και παπαπύραυλος επωνομαζόμενος, μόνον όταν θιγονται τα συμφέροντα του συναφιου του αναλαμβάνει λάβρος την υπεράσπιση. Αν ακούγατε τις δηλώσεις του και βλέπατε τα sms που έστειλε και τις απειλές που εκτόξευε οταν για λόγους κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης απαγορεύετηκε σε λεωφορεία να πλησιάζουν στην εκκλησία του ρώσσου-κομμουνιστή ιωάννη στο Προκόπι, δεν θα πιστεύατε πως προέρχονταν ούτε απο απλό ιερωμένο.
    Φοβου τους ιερείς και δώρα φέροντες.

  2. Ο/Η eklag λέει:

    Υπάρχει μητροπολίτης ιδιοκτήτης αντρικού πορνείου;
    Το ερώτημα είναι:
    υπάρχει ΑΝΡΙΚΟ ΠΟΡΝΕΙΟ;;;
    μην τα περνάμε στο ντούκου αυτά παιδιά!
    τέτοιες κοινοφελείς υπηρεσίες τονώνουν ευχάριστα το ηθικό
    -και όχι μόνο-
    των λιγότερο ευνοημένων κοινωνικών ομάδων
    (βλέπε Γυναίκες)
    οι οποίες βιώνουν και τον απόλυτο ρατσισμό
    (βλέπε λίγο στριπτίζ κι έξω απ’ την πόρτα).
    Παρακαλούμε θερμά:
    διεύθυνση-ώρες λειτουργίας-τηλέφωνα επικοινωνίας!

    – Τι θα πει είναι μόνο για παπάδες;;;
    Δεν είστε σοβαρός επιχειρηματίας Κύριε!
    Κρίμα!
    άλλα μας είχαν πει!
    άμα γίνουμε ποτέ Πεφωτισμένοι Ευρωπαίοι να μας τρυπήσετε τη μύτη!
    – κλονκ!!!

    ps
    Όποιος γνωρίζει κάτι για τα αδέσποτα στον Πειραιά,
    παρακαλείται να επικοινωνήσει με τη ΓΑΔΑ.
    Αν τα τρώνε οι αγαπητοί μετανάστες όπως ακούγεται,
    τουλάχιστον ας μας δώσουν καμιά συνταγή,
    αφού μεζεδάκι δεν μας δίνουν.
    Ας μοιράζεται η γνώση τουλάχιστον.

    • Ο/Η Του κώλου λέει:

      http://www.hri.org/news/greek/eragr/2005/05-02-11.eragr.html#02

      Καταγγελία για μητροπολίτη ιδιοκτήτη αντρικού πορνείου

      Επίσης, άλλη μία καταγγελία-βόμβα έγινε στη ΝΕΤ 105,8 δια στόματος του γ.γ. του Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδας Ευστάθιου Κολλά, ο οποίος αποκάλυψε ότι είχε ενημερώσει τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, χωρίς όμως να εισακουστεί, ότι ένας υποψήφιος μητροπολίτης διατηρούσε πορνείο ανδρών. «Είναι ελάχιστοι, όσοι δημιουργούν προβλήματα στην Εκκλησία και είναι αυτοί, που μπήκαν στην Εκκλησία για να κρύψουν με τα ράσα τους τις βρωμιές τους και τις κοιλιές τους», δήλωσε ο πατήρ Κολλάς και συμπλήρωσε, «ανησυχώ ποιοι θα είναι αυτοί, που θα αναλάβουν την κάθαρση. Ποιοι διαθέτουν καθαρά χέρια για να κάνουν κάτι τέτοιο. Από τους αρχιερείς δεν περιμένω τίποτα. Πρέπει να συγκροτηθεί ένα εκκλησιαστικό δικαστήριο από επισκόπους, έγγαμους ιερείς και πιστούς».

  3. Ο/Η Του κώλου λέει:

    Eλληνοχριστιανικά

  4. Ο/Η chretienorthodox λέει:

    Κυριε Ροίδη,

    Παρακαλω πολυ να μου επιτρεψετε να σας δωσω τη διευθυνση της εφημεριδας orthodoxostypos.gr της 30 Μαρτιου 2012, οπου στη σελιδα 8, κατω δεξια, υπαρχει διστηλο με τιτλο:
    «Ὁ Σεβ. Πειραιῶς καλεῖ τὴν κ. Ρεπούση νὰ δώση ἐξηγήσεις γιὰ τὴν «ταύτισίν» της μὲ τὸν Σόρος καὶ τὴν Τουρκίαν»
    και η τελευταια παραγραφος λεει:
    «Πρέπει ὅμως νὰ μᾶς ἐξηγήσει πῶς κατὰ μυστηριώδη τρόπο ταυτίζεται ἡ ἐπιστημονική της ἄποψη γιὰ τὴν ἱστορία τοῦ γένους μας, μὲ τὴν κατευθυνόμενη καὶ χρηματοδοτηθεῖσα ἀπὸ τὸ ἵδρυμα Σόρος, ἐπιστημονικὴ δῆθεν ἄποψη Τούρκων ἱστορικῶν… τὸ ὁποῖο ἔχει κυκλοφορήσει στὴ χώρα μας ἀπὸ γνωστὲς ἐκδόσεις σὲ τέσσερεις τόμους».

    Με εκτιμηση και φιλία
    Γεωργιος Θεοδοσιου

  5. Ο/Η gryphon λέει:

    Δέν παλευεται,δεν υπερασπιζεται με τιποτα η αποψη σας για το μεταναστευτικό και τους λαθρομεταναστες κατα τήν ταπεινη μου γνωμη.
    Ουτε με αναφορές σε παπαδες ουτε με φιλμακια με χρυσαυγίτες η για το τι λέει ο Μιχαλολιακος κλπ.Δέν παίζουν κανενα ρολο ολοι αυτοι σε αυτό τό θεμα.
    Κι αυτό γιατι η αρνητικη γνωμη που εχει πρακτικα το συνολο του ελληνικου λαου (πλην Λακεδαιμονίων) για τους λαθρομεταναστες προερχεται απο τις δικες τους εμπειριες απο αυτα που βλεπουν γυρω τους και βιωνουν πανω τους.Το λεει και η παροιμια «χωριο που φαινεται κολαούζο δεν θελει».
    Αντε τώρα π.χ να κανει καποιος εκφυλισμενος ψευτοανθρωπιστής κηρυγμα σε αυτον προχθές που τον ειχαν κατι ωρες κρεμασμενο αναποδα απο το ταβανι και τον εκαιγαν για να τους πει που ειχε κρυμμενα 100 ευρω.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      δηλαδή αν το βασάνιζαν Έλληνες, θα έπρεπε να μισήσει τους Έλληνες;
      Τα λάθη της, τις παραλείψεις της, την κουτοπονηριά της, τη προχειρότητα, την αδιαφθορία, τη διαφθορά της, την ανοργανωσιά της πληρώνει η Ελλάδα και με το μεταναστευτικό.

      • Ο/Η gryphon λέει:

        Δέν ξερω αλλα ειναι αναποφευκτο απο τήν στιγμη που αυτος αλλα και χιλιαδες άλλοι δηλαδη ειχε μια τετοια οδυνηρή εμπειρια απο κει και περα θα ειναι ειναι πολυ καχυποπτος απεναντι σε ολους τους ξενους.
        Δέν μπορεις να τον κατηγορησεις γι’αυτο.
        Εγω μαλιστα θα ελεγα πως η πλειοψηφια τών ελληνων που εχει υποστει σε πολλες περιπτωσεις αλλεπαλληλες κλοπες επιθεσεις κλπ αντιμετωπιζει την κατασταση μαλλον με υπερβολικη παθητικοτητα με μια μοιρολατρεια θα ελεγα.

      • Ο/Η Τάταρος της Χρυσής Ορδής λέει:

      • Ο/Η Εχει ο καιρός γυρίσματα λέει:

      • Ο/Η Πρεζόνι λέει:

        The 1918 Anti-Greek Riots in Toronto

        TORONTO, Ontario — On a hot August night, not all that long ago – and for the next four consecutive nights – the good citizens of Toronto went crazy and ignited the largest riot in the city’s history – and one of the largest anti-Greek riots in the world.

        On Friday August 1, 1918, approximately 20,000 soldiers and civilians attacked, looted and destroyed every Greek restaurant they could find – while police and militia, overwhelmed by the violence, just stood by and watched.

        On Saturday night, however, the police struck back. Fired by vengeance and adrenaline, they raged through the city’s streets with clubs and whips striking out indiscriminately. An estimated 50,000 rioters, civilians and police waged furious battles for hours in the city’s downtown core. Hundreds were injured, including innocent women and children, and damages, in today’s values, totaled more than $1,000,000.

        — WHY DID IT HAPPEN? —

        Why the Greeks? What were the consequences? Why, until now, has this incredible incident been forgotten?

        These perplexing questions are answered in a new one-hour TV documentary, Violent August: The 1918 Anti-Greek Riots in Toronto.

        Incorporating detailed interviews with historians and family members of those affected, the documentary explores the causes of the riot and chronicles the violent events in detail – using actual archival photos, newspaper reports and representational newsreel footage to bring the people, places and incidents to life.

        Violent August provides a balanced view of the riots, examining the social conditions and motives of the enraged World War I veterans who initiated the riots and the situation surrounding the small community of Greek immigrants and restaurant-operators who unwittingly became the lightening rod for the violence.

        The film provides a powerful and shocking picture of how a festering climate of racism and resentment became a ticking time bomb primed to explode at the slightest provocation.

        Copies available in English, and English with Greek subtitles for $18.95 plus applicable taxes and postage.

  6. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Πολύ καλό το κείμενο.Συμφωνώ,αλλά θυμάμαι τη μακαριστή και ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ
    με όλη τη σημασία της λέξηςκαθηγήτρια των φυσικών,που το 1966-επί απο-
    στατων-γύριζαν έξω από τις αίθουσες οι ασφαλίτες,για να παρακολουθούν,αν γίνεται μάθημα (είχε κηρυχθεί λευκή απεργία) μας έλεγε:
    Παιδιά μου ΔΥΣΤΥΧΩΣ την Ελλάδα κυβερνάει το κουμπι (στρατός-αστυνομία
    κ.λπ. ένστολοι-ένοπλοι) και το ράσο!!!!!!!!Είχε πάρα πολύ δίκιο!!!Ακόμη αυτό συμβαίνει τουλάχιστον ως προς το β΄!!!!!!!

  7. Ο/Η chris λέει:

    αληθεια,γιατι δεν γινεται συγχωνευση των εκκλησιων,παρεκκλησιων κλπ με τις μητροπολεις των καθε περιοχων,οπως συγχωνευονται διαφοροι τομεις του δημοσιου και ετσι να εξοικονομηθουν καποια χρηματα?
    απαντηση
    γιατι ετσι γουσταρουν οι παπαδες!

  8. Ο/Η Takis λέει:

    Το ίδιο ακριβώς άρθρο θα μπορούσε να γραφτεί, με μόνη την αλλαγή του ονόματος και για τον έτερο «αντιρατσιστή» Καππαδόκη,τον Άνθιμο Αλεξανδρούπολης,διάδοχο και πνευματικό τέκνο του ρασοφόρου ΥΠ.ΕΞ της Θεσσαλονίκης.Πάρτε μια γεύση από τα κροκοδείλια δάκρυα του για τον φράχτη του Έβρου πρo καιρού:http://www.imalex.gr/972CDD80.el.aspx και συγκρίνετε με τον πραγματικό εαυτό του,που έβγαλε πρόσφατα:http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=8947

    • Ο/Η Po λέει:

      όχι δα, έχετε σοβαρότατο πρόβλημα κρίσης.
      αν και μακάρι, κάποιοι μητροπολίτες, παραμερίζοντας τις υποκρισίες, να έλεγαν τα πράγματα με τ’ όνομά τους.

  9. Ο/Η Μefisto λέει:

    Μεταξύ των επιστημόνων – τόσο πιστών όσο και μη πιστών – υπάρχει μια ενιαία γραμμή ότι η επιστήμη και η θρησκεία είναι μη επικαλυπτόμενες περιοχές. Έτσι, το 1998 η αμερικανική Εθνική Ακαδημία Επιστημών εξέδωσε μια δήλωση υποστηρίζοντας ότι «Η επιστήμη δεν μπορεί να πει τίποτα για το υπερφυσικό. Είτε υπάρχει Θεός είτε όχι είναι ένα ζήτημα για το οποίο η επιστήμη είναι ουδέτερη»

    Ωστόσο, σύμφωνα με μια έρευνα του ίδιου έτους, το 93% των μελών της Ακαδημίας δήλωσε ότι δεν πιστεύει σε κανέναν προσωπικό Θεό.

    Επειδή περίπου το ίδιο ποσοστό από όλους τους πολίτες των ΗΠΑ λέει ότι πιστεύει σε ένα προσωπικό θεό, μας κάνει να αναρωτιόμαστε τι, αν όχι η επιστήμη τους, οδηγεί την αφρόκρεμα των Αμερικανών επιστημόνων να διαφέρουν τόσο δραματικά από το γενικό πληθυσμό.

    Η πλειοψηφία των επιστημόνων σε όλα τα επίπεδα δεν πιστεύουν σε κανένα θεό. Ωστόσο, οι περισσότεροι δεν είναι πρόθυμοι να αμφισβητήσουν τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των άλλων. Είμαι ένας φυσικός ο οποίος είναι πρόθυμος να αμφισβητήσει τις θρησκευτικές πεποιθήσεις. Οι θεοί λατρεύονταν από δισεκατομμύρια είτε υπάρχουν είτε δεν υπάρχουν…

    http://physics4u.wordpress.com/2012/04/05/%ce%bf-%ce%b8%ce%b5%cf%8c%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%ce%bb%ce%ad%ce%b3%ce%be%ce%b9%ce%bc%ce%b7-%cf%85%cf%80%cf%8c%ce%b8%ce%b5%cf%83%ce%b7-%ce%bb%ce%ad%ce%b5%ce%b9/

  10. Ο/Η eklag λέει:

    Θέλει ντημοκρασί ο μετανάστης;
    πώς τη θέλει;
    αλλά δεν φταίει ο έρμος!
    όταν τον φέρανε οι έξυπνοι,δεν του ‘παν ότι ότι εδώ
    ούτε οι ντόπιοι δεν έχουν πια ντημοκρασί!
    Όσο για το άλλο βιντεάκι,είναι πράγματι φαιδρή η απόπειρα
    δημιουργίας αναλογιών κάποιων χιλιάδων Ελλήνων μεταναστών,
    σε μια μεγάλη χώρα,
    με τα εκατομμύρια μαζικών μεταναστών σε μια κοτσιλιά τόπο.
    Εκεί που σταματά η σοβαρότητα,αρχίζει ο Χόμπσμπομ.

  11. Ο/Η Ξένιος Κακομοίρης λέει:

    http://kafeneio-gr.blogspot.com/2012/02/blog-post_1235.html
    Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012
    Πέφτουν θύματα δουλεμπόρων και οι Έλληνες μετανάστες ;
    Γράφει ο Λεωνίδας Ορφανουδάκης

    Έλαβα από φίλο Έλληνα που ζει στην Αυστραλία το παρακάτω μήνυμα και θεωρώ καθήκον μου , υποχρέωση μου απέναντι στους νέους μας , να το διαδώσω όσο ευρύτερα γίνεται αφού η όλη υπόθεση μου μυρίζει και δουλεμπόριο με θύματα τους Έλληνες νέους .
    «Αγαπητέ κύριε Ορφανουδάκη, δεν έχω καλά νέα να σας απευθύνω από την απομακρυσμένη αυτή χώρα, την Αυστραλία. ……………………
    ( παραλείπω όσα γράφει για τα τεκταινόμενα εδώ στην Ελλάδα που μας είναι γνωστά) για να εστιάσω την προσοχή σας στα παρακάτω που γράφει !!)

    ……. Είμαστε όμως ιδιαίτερα λυπημένοι εδώ στην Αυστραλία που ζούμε γιατί γίνονται πράγματα που ποτέ δεν περιμέναμε. Γίνονται πράγματα που καμιά φαντασία δεν θα τα υπολόγιζε:
    Καθημερινά βλέπουμε Έλληνες γηγενείς που προσπάθησαν να ξεφύγουν την κατάσταση εκεί, κατέφθασαν τους τελευταίους μήνες και με την άφιξή τους κοιμούνται στα βαγόνια των τρένων.
    Βλέπουμε Έλληνες πτυχιούχους πανεπιστημίων να ζητιανεύουν για μια δουλειά να βγάλουν ένα κομμάτι ψωμί, με αποτέλεσμα να γίνονται θηράματα εκμετάλλευσης από τον ίδιο τον Ελληνισμό της Αυστραλίας που υποτίθεται αγαπάει την πατρίδα του.
    Βλέπουμε οικογένειες με μωρά παιδιά να παλεύουν με τέρατα και θεριά του πολιτικού και εθνικού συστήματος της Αυστραλίας για να παραμείνουν στη χώρα και να ζουν καθημερινά μέσα στο φόβο της απέλασής τους.
    Μην ακούτε αυτούς που κοιτάζουν να εκμεταλλευτούν ακόμη και το υστέρημά σας, λέγοντας πως στην Αυστραλία θα σωθείτε. Η Αυστραλία, εκτός από του ότι είναι απομακρυσμένη , εκτός του ότι είναι ξένη, έχει και Έλληνες που ξέχασαν την καταγωγή τους, Έλληνες αγράμματους σ’ αυτή τη χώρα που τώρα νομίζουν ότι έχουν το δικαίωμα να χλευάζουν τον πόνο του μέσου Έλληνα γηγενή.
    Πού είναι η ευαισθησία του Ελληνικού δημοσίου για τον Ελληνισμό γενικότερα; Τι έγινε το ελληνικό φιλότιμο και η φιλοξενία; Τι έγιναν τα συνθήματα αδελφοσύνης και πατριωτισμού; Πού πήγαν τα εμβατήρια και η αγάπη για το πνεύμα και τον πολιτισμό που μάθαμε;
    Πώς θα τους ονομάσουμε τώρα αυτούς τους αδίστακτους υπερπατριώτες κύριε Ορφανουδάκη; Είναι μια νέα πάστα πρώην Ελλήνων με ανθελληνικά συναισθήματα που μου προξενούν πιότερη λύπη, κι αντί να συμπαρασταθούν ωρύονται υπέρ των δικαίων που δεν γνωρίζουν και δικαιωμάτων που δεν έχουν.
    Μεγάλη η λύπη μας λοιπόν… και τι άλλο θα δούμε;
    Ιάκωβος Γαριβάλδης

  12. Ο/Η Εγώ σου τόλεγα γυναίκα πως τα περιοδικά ... λέει:

    …δι’ ἐλέου καὶ φόβου περαίνουσα τὴν τῶν τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν…
    «Σούπερ Κατερίνα» σελ. 234

  13. Ο/Η Bρωμοέλληνες λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/45702/%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%C2%AB%CE%B2%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%BF%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82%C2%BB-%CE%AD%CF%88%CE%B1%CF%87%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B3%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82
    Όταν οι «βρωμοέλληνες» έψαχναν τη Γη της Επαγγελίας
    Γιώργος Μιχαηλίδης
    11.04.2012
    Ακούς τους μεν να λένε «πώς γίνεται να νοιώθεις ρατσιστής όταν και οι Έλληνες πήγαν στο εξωτερικό και έγιναν μετανάστες». Από την άλλη ακούς τους δε(ν) να λένε «ναι, αλλά οι Έλληνες πήγαν έξω και έκαναν προκοπή δεν έκλεβαν, ούτε έσφαζαν». Ένα είναι σίγουρο. Οι Έλληνες δεν παραδειγματιζόμαστε από το παρελθόν μας.

    Ανέκαθεν η Ελλάδα (με την ευρύτερη έννοια του όρου, και όχι με την σύγχρονη κρατική ταύτιση), ήταν τόπος που «γεννούσε» μετανάστες. Σε όποιο σημείο της Ιστορίας και αν κοιτάξεις θα δεις τον δοκιμασμένο αυτόν λαό, να φορτώνεται με ένα σάκο στην πλάτη με μερικά υπάρχοντα και να σκορπίζεται σε όλες τις «γωνιές» του πλανήτη αναζητώντας μία καλύτερη ζωή. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, οι Έλληνες πάτησαν το πόδι τους σε κάθε σημείο του πλανήτη, είτε δημιουργώντας αποικίες, είτε παροικίες, είτε αφήνοντας το στίγμα τους προτού αφομοιωθούν στις νέες κοινωνίες που επέλεγαν να ζήσουν.

    Πλέον τα πράγματα δεν είναι έτσι. Η Ελλάδα βιώνει κύματα -αλλεπάλληλα η αλήθεια είναι- μετανάστευσης, «αθλίων» της Ασίας που ψάχνουν την Γη της Επαγγελίας. Η Γη της Επαγγελίας όμως δεν είναι η Ελλάδα για αυτούς, αλλά οι χώρες της δυτικής Ευρώπης. Δυστυχώς για όλους όμως, το «Δουβλίνο 2» τους εγκλωβίζει εδώ.

    Σκοπός δεν είναι να κατηγορήσεις ούτε τους γηγενείς ως ρατιστές ούτε τους μετανάστες ως τις πηγές όλων των κακών. Σκοπός είναι -για ένα σοβαρό κράτος- να ελέγχει τα σύνορά του. Η Ελλάδα το κάνει αυτό;Ομολογουμένως όχι! Επειδή όμως και οι Έλληνες έχουν πάει μετανάστες σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, καλό θα ήταν να παίρναμε μερικά παραδείγματα οργάνωσης αλλά και ανθρωπιάς από τις χώρες που υποδέχθηκαν τους συμπατριώτες μας….

    Όλοι οι μετανάστες μαζί με τους Έλληνες, πηγαίνοντας στην Αμερική κρατούνταν για ημέρες στο πασίγνωστο Έλις Άιλαντ, το οποίο για πρώτη φορά τον 1890 λειτούργησε. Ήταν κάτι σαν τα αναμενόμενα «κέντρα υποδοχής παράνομων μεταναστών». Εκεί όλοι περνούσαν από ιατρικές εξετάσεις, και εάν πληρούσαν συγκεκριμένες προδιαγραφές πολιτογραφούνταν, ενώ εάν όχι, τότε αναγκαστικά στέλνονταν πίσω στην πατρίδα τους.

    Την εποχή εκείνη, των πρώτων μεταναστευτικών ρευμάτων προς τις ΗΠΑ,από το 1890 έως το 1920 περίπου, η κοινή γνώμη κατηγορούσε τους αλλοδαπούς για όλα τα δεινά. Η δημόσια υγεία, όσο και η εγκληματικότητα ήταν στο στόχαστρο. Αφίσες σε όλη την επικράτεια κυκλοφορούσαν που έλεγαν «O! Close the gates!», ενώ η Ένωση Περιορισμού Μεταναστών ήθελε να σταματήσουν να έρχονται μετανάστες. Όλοι οι ξένοι ήταν κακοί; Φυσικά όχι, στόχος του τότε ρατσισμού ήταν οι άνθρωποι κυρίως από τον ευρωπαϊκό νότο, την ανατολική Ευρώπη, αλλά και οι Καθολικοί. Οι Αμερικανοί είχαν τα δικά τους πρότυπα έθνους, στα οποία ο Έλληνας δεν μπορούσε να προσαρμοστεί.

    Μπορεί η πλειοψηφία των Ελλήνων να εργάστηκε σκληρά στην Αμερική, με τους άνδρες κυριολεκτικά να υπέφεραν στα ορυχεία και στις κατασκευές σιδηροδρόμων, όμως ανήκαν στις ομάδες που θεωρούνταν ύποπτες για την δημόσια τάξη. Έλληνες, Ιταλοί, Ισπανοί έμπαιναν πολύ εύκολα στο στόχαστρο.

    Όπως περιγράφει ο Νταν Γεωργακάς, ομογενής καθηγητής Ιστορίας, οσο περίεργο και εάν ακούγεται, οι Έλληνες έγιναν μέχρι και στόχος της ρατσιστικής οργάνωσης Κου-Κλουξ-Κλαν, η οποία έκανε επιθέσεις κυρίως σε μαύρους. «Η Κ.Κ.Κ. έκανε επιθέσεις ειδικά στους Έλληνες. Για κάποιο λόγο οι Έλληνες εκνεύριζαν την οργάνωση. Στην Φλόριδα μάλιστα είχαν σημειωθεί και μάχες με πυροβολισμούς αλλά και μαχαιριές». Αυτός άλλωστε ήταν την εποχή εκείνη ο λόγος για την ίδρυση της ελληνικής οργάνωσης στις ΗΠΑ, ΑΧΕΠΑ, που ήθελε να οργανώσει τους Έλληνες, οι οποίοι εκείνη την περίοδο είχαν την ίδια αντιμετώπιση με τους μαύρους.

    Στο σημείο αυτό αξίζει αν σημειωθεί πως όλοι οι νόμοι που περιόριζαν τους μαύρους εφαρμόζονταν ξεχωριστά και στους Έλληνες, εν αντιθέσει με όλες τις άλλες εθνοτικές ομάδες λευκών. Ο Νταν Γεωργακάς περιγράφει πως σε όσα μέρη δεν επιτρεπόταν να μπει μαύρος, δεν έμπαινε και ο Έλληνας, ενώ σχολιάζει και το εξώφυλλο μίας εφημερίδας που έγραψε κάποια στιγμή πως «Λευκή γυναίκα εθεάθη με Έλληνα»…

    Με τους Αμερικανούς να βγάζουν υποτιμητικά παρατσούκλια σε όλες τις εθνοτικές ομάδες, δεν μπορούσαν να αφήσουν εκτός και τους Έλληνες. Τους ονόμαζαν «Dirty Greeks», δηλαδή «βρωμοέλληνες». Ο λόγος απλός. Την περίοδο εκείνη όλοι οι Έλληνες μετανάστες που έφταναν στην Αμερική είχαν σκοπό να βγάλουν μερικά χρήματα και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους. Έτσι αυτοί που επέλεγαν τον δρόμο της ξενιτιάς ήταν οι άνδρες που θα δούλευαν σε χειρονακτικές εργασίες. Υπολογίζεται πως μεταξύ 1918 και 1922, το 90% των ομογενών στις ΗΠΑ, ήταν άνδρες. Όλοι αυτοί ζούσαν σε μικρές συνοικίες, και σύχναζαν σε καφενεία, μία κλασσική ελληνική συνήθεια την οποία η Αμερικανοί δεν μπορούσαν να κατανοήσουν.

    Έτσι πέραν του ότι τους θεωρούσαν βρωμερούς, τους έβγαζαν εκτός και από τις εθνοτικές ομάδες των λευκών, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να γραφτούν σε συνδικάτα Ευρωπαίων, αλλά να δημιουργούν μόνοι τους αντι-συνδικάτα με Τούρκους και Αλβανούς… Ενώ μετά από ένα σημείο λόγω του ότι δεν έβρισκαν δουλειά αναγκάζονταν να στρέφονται προς την εγκληματικότητα.

    Κάποια στιγμή και ενώ η Ελλάδα στην Μικρά Ασία γιγαντώνεται, το 1921 στις ΗΠΑ ο ελληνισμός θεωρείται κάτι το βρωμερό. Κάτω από την πίεση της κοινής γνώμης οι Αμερικανοί ψηφίζουν έναν νόμο σύμφωνα με τον οποίο περιρίζονται να μεναταστευτικά ρεύματα από την νότια Ευρώπη, ενώ θα επιτρέπεται πλέον μόνο σε 100 Έλληνες τον χρόνο να μπαίνουν στην Αμερική.

    Αυτό οδήγησε δεκάδες ανθρώπους να πηδούν στην θάλασσα μερικά χιλιόμετρα προτού τα πλοία προσαράξουν στο νησί Έλις προκειμένου να αποφύγουν τους ελέγχους και την αναγκαστική απέλαση. Τι έκαναν; Κολυμπούσαν μέχρι την στεριά και ύστερα περιφέρονταν ως… λαθρομετανάστες. Τι ειρωνεία, εάν σκεφτείς όλους όσους μιλούν για την λαθρομετανάστευση, και με στόμφο υποστηρίζουν πως οι Έλληνες που έφυγαν στο εξωτερικό πήγαν πάντα νόμιμα. Η αλήθεια ωστόσο είναι πως στην πλειοψηφία τους, και ειδικότερα οι Έλληνες μετανάστες της δεκαετίας του ’50 και ύστερα ήταν απολύτως νόμιμοι, όμως η περίοδος που εξετάζεται εδώ είναι αυτή των αρχών του 20ου αιώνα.

    Ρίχνοντας μία ματιά στο πώς αντιμετωπιστήκαμε εμείς στην ξενιτιά, και σε τι συνθήκες έζησαν ορισμένοι στο Έλις Άιλαντ, το νησί των δακρύων, θα μας βοηθούσε κατά πολύ στο να κάνουμε και μία δεύτερη σκέψη πριν βρίσουμε, κατηγορήσουμε, προπηλάκίσουμε, ή λοιδορήσουμε έναν μετανάστη, ο οποίος σε τελική ανάλυση δεν θέλει να βρίσκεται στην Ελλάδα…

    Για την Ιστορία πάντως το Έλις Άιλαντ δεν έχει πλέον πάνω του ανθρώπους εξαθλιωμένους, αλλά από την δεκαετία του 1930 χρησιμοποιήθηκε ως κέντρο στο οποίο μάζευαν τους κρατουμένους. Την δεκαετία του 1980 το μετέτρεψαν στο μουσείο μετανάστευσης της χώρας και σε μία μεγαλειώδη τελετή η κυβέρνηση των ΗΠΑ ζήτησε συγγνώμη προς όλους όσους κακομεταχειρίστηκαν στο νησί των δακρύων.

  14. Παράθεμα: H σατανιστική σφηκοφωλιά “Χρυσή Αυγή”… « Ροΐδη Εμμονές

  15. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    http://bosko-hippydippy.blogspot.gr/2012/10/blog-post_15.html

    Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2012

    μητροπολίτης-μπερικέτι

    Το »Σιατίστης Παύλου» δεν ξέρω ακριβώς τι σημαίνει, ποιο αξίωμα δηλαδή κατέχει ο παπάς, και ούτε με νοιάζει. Διάβασα προσεχτικά την επιστολή αυτού του ανθρώπου κι έχω να παρατηρήσω τα εξής:

    1ον: Αποκαλεί »κινηματογραφικό έργο» μία θεατ

    ρική παράσταση, συνεπώς »τρία πουλάκια κάθονται»…

    2ον: Προσπαθεί να υπερασπίσει το μαγαζάκι του με επιχειρήματα κι ακόμη κι αν ξεπέφτει σε φτήνιες του τύπου »θλιβερά ανθρωπάκια», είναι φανερό πως δεν πάει καθόλου τους χριστιανοταλιμπάν.

    3ον: Πιστεύει πως ότι διώκεται με θόρυβο, με λανθασμένο τρόπο, στην ουσία διαφημίζεται. Ότι κάνει εν πολλοίς και το MEGA με τους Χρυσαυγίτες.

    4ον: Αποκαλεί »Μαύρη Νύκτα» τη Χρυσή Αυγή, αποκηρύσσοντας το μίσος κατά των μειονοτήτων και φτάνοντας στο σημείο να χαρακτηρίσει »αδέρφια του Χριστού» τους μετανάστες και τους πρόσφυγες. Μόνο ότι άκουγε κάποτε φανατικά τα »Νέγρικα» του Λοΐζου και του Νεγρεπόντη δεν μας είπε!

    5ον: Προσέξτε τη λούμπεν φάτσα του, είναι μεγάλη γάτα ο παπάς!

    Συμπέρασμα: Ποιος ξέρει τώρα για που ξεκίνησε και που κατέληξε ο »Σιατίστης Παύλου». Αν παρακάμψει κανείς την οργή του για μία »βέβηλη» παράσταση, θα διαπιστώσει πως αφενός προστατεύει – ξαναλέω – το μαγαζί του, αφετέρου δε φαίνεται σε κανένα σημείο υμνητής της λογοκρισίας και του σκοταδισμού. Το αντίθετο, θα έλεγα, αναφερόμενος στους γραφικούς οπαδούς του και κυρίως στους φασίστες. Πως τό’λεγε ο Λογοθετίδης; »Να ξουρίσεις και το μούσι να βγαίνουμε έξω παρέα». Βρε τον Σιατίστης Παύλου, σαν ΙΟΝ Αμυγδάλου ακούγεται…

    Εδώ ολόκληρο το κείμενο του Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης Παύλου:
    http://origin.romfea.gr/epikairotita/14101-corpus-christi

    Αναρτήθηκε από BOSKO στις 2:20 π.μ.

    Ετικέτες ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ BOSKO

  16. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μακεδονομάχος και ο Σιατίστης Παύλος, πρόσωπο εγκωμιαζόμενο από τον Τσίπρα

    http://www.exapsalmos.gr/2018/01/20/psifisma-pente-ierarchon-tis-d-makedonias-makedonia-ine-mia-ke-ine-ellas/

    Ψήφισμα πέντε Ιεραρχών της Δ. Μακεδονίας: «Η Μακεδονία είναι μία και είναι ΕΛΛΑΣ!»
    Δημοσιεύτηκε στις 20 Ιανουαρίου 2018

    Η Μακεδονία είναι μία και είναι ΕΛΛΑΣ!

    Οι Μητροπολίτες της Δυτικής Μακεδονίας

    Ο Καστορίας Σεραφείμ

    Ο Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας Θεόκλητος

    Ο Σερβίων και Κοζάνης Παύλος

    Ο Σισανίου και Σιατίστης Παύλος

    Ο Γρεβενών Δαβίδ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s