ΑΘΕΟΙ, ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ! (+ΙΣΤΑΜΕ+)

● ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ «ΙΣΤΑΜΕ-ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ»;
● ΟΤΑΝ Η ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑ ΒΑΦΤΙΖΕΤΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ!

Επιστολή από το Σωτήριο Έτος 1901 μ.Χ. εν μέσω «Ευαγγελικών» επεισοδίων, του Βλάση Γαβριηλίδη*

ΔΡ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣόΦΙΑΣ

Σαν έμαθε τη λέξη Διαφωτισμός
Ο Δρ. Σιακαντάρης είπε ξαφνικά:
Είμαι σοφός, γνωρίζω φιλοσοφικά
Τι κάθομαι εδώ πέρα!
 
Σαν έμαθε τη λέξη μετανεωτερικότητα
αλλά και την προνεωτερικότητα
Ο Δρ. Σιακαντάρης είπε ξαφνικά
Είμαι πολύ σοφός, γνωρίζω και τη Νεωτερικότητα!
 
Σαν άκουσε μια προσταγή Καντιανή
Κι όντας ήδη πολύ πολύ σοφός
Ο Δρ. Σιακαντάρης κατάλαβε φυσιολογικά:
Τόλμα να γράφεις στοχασμούς!
Ας είναι κι από τα βουλγαρικά ή τα πολωνικά
Στη χώρα του υπαρκτού πασοκισμού
θα εντυπωσιάσεις
Θα βρεις να σ’ τους τυπώνουν
εφημερίδες, περιοδικά…
 
Την πράσινη ζακέτα του φορεί
Και στο συνέδριο του Πασόκ πηγαίνει
Για να τους πει μια λέξη φωτισμένη.
Παίρνει τη στάση Στοχαστή
Ξεροβήχει, κοιτάζει λίγο πέρα
Και τους λέει, σύντροφοι καλησπέρα,
μετά την προνεωτερικότητα
έρχεται η νεωτερικότητα
κι ακολουθεί η μετανεωτερικότητα.
 
Ο λόγος του θαυμάστηκε πολύ.
Τι διαβασμένος, λένε, ο Δρ. Σιακαντάρης!
Θα ’ναι σοφός αυτός πολύ μεγάλος,
Αφού μπορεί και φιλοσοφικά μιλεί!
 
Από τη Σόφια του Υπαρκτού φερμένος, ποιος το ξέρει
Πόσα βιβλία του Άνταμ Σαφ («Τι είν’ η Αλήθεια»)
πόσα βιβλία του Διαλεκτικού
και του Επιστημονικού
μαζί του να ’χει φέρει
με τι σοφούς της Ακαδημίας Επιστημών εμίλησε,
και πόσα ξέρει στων φιλόσοφων τη γλώσσα!
 
Κυρ-Σιακαντάρη, θα ’χουμε την τύχη
Μέσα σ’ αυτή την κρίση να σ’ ακούσουμε;
Ο Δρ. Σιακαντάρης βήχει, ξεροβήχει,
Μα τι να πει; Ξανάπε: φταίει ο Διαφωτισμός,
το σύστημα –το σύ-στη-μα!– κι η αθεΐα!

Στις αρχές Φεβρουαρίου υπέβαλε την παραίτησή του ο Αντιπρόεδρος του «ΙΣΤΑΜΕ-Ανδρέας Παπανδρέου», Νίκος Α. Παπανδρέου, στον Πρόεδρο του ΙΣΤΑΜΕ Ηλία Μόσιαλο, πρώην εκπρόσωπο της τελευταίας θλιβερής κυβέρνησης GAP. Ο Νίκος Παπανδρέου ήταν αντιπρόεδρος αυτού του κρατικοδίαιτου ιδρύματος (ή μάλλον κομματικού μηχανισμού δήθεν «επιστημονικών μελετών»), οι δραστηριότητες του οποίου εξαντλούνται στην αρθρογραφία κυρίως των αναπληρωτών «επιστημονικών διευθυντών» του, Γ. Σιακαντάρη και Β. Μαγκλάρα στον ελληνικό τύπο ή σε διάφορα site και σε κάποιες εκδηλώσεις αμφίβολης ποιότητας και χρησιμότητας – χρήσιμες ωστόσο για να δικαιολογούν την ύπαρξή του, για να φαίνεται πως κάτι κάνει το ΙΣΤΑΜΕ (δηλαδή το «Ινστιτούτο Στρατηγικών [sic] και Αναπτυξιακών [sic] Μελετών»!)  Για την ακρίβεια, το ΙΣΤΑΜΕ αυτοπροσδιορίζεται ως «ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΕΥΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ». Δηλαδή πρόκειται για ένα κομματικό παραμάγαζο: από το κόμμα, με το κόμμα, για το κόμμα… Αλήθεια, με τόσες περικοπές που έχουν γίνει παντού, γιατί κανείς δεν θέτει θέμα περικοπών σ’ αυτό και στα παρόμοια κρατικοδίαιτα κομματικά Ιδρύματα και Ινστιτούτα; Ειδικώς για το ΙΣΤΑΜΕ θα έπρεπε, τώρα, να κάνουν δημόσιο απολογισμό (για να μην πούμε ότι θα έπρεπε να ερευνήσει ο ΣΔΟΕ πού διέθεταν τα κομματικά, δηλ. κρατικά χρήματα) και να αντιμετωπιστεί σαν αυτό που είναι: σαν ένα εντελώς άχρηστο κομματικό παραμάγαζο.

Ποιος λοιπόν θα μας πει πόσο κοστίζει το «Ινστιτούτο ερευνών δημόσιας πολιτικής του ΠΑΣΟΚ» (ΙΣΤΑΜΕ) στους φορολογούμενους; Πόσο (μας) κοστίζουν οι δημόσιες σχέσεις του και οι εγκάθετοί του στον ελληνικό τύπο; Το είδος δηλ. κομματανθρώπων που δημοσιολογούν γράφοντας ασυναρτησίες ή εξυπναδίτσες και βαρετές έως αφόρητες κοινοτοπίες και «δηθενιές», είδος το οποίο πλεονάζει στον ελληνικό τύπο. Οι «λειτουργοί» τού οποίου αισθάνονται θαυμασμό προς τους έχοντες κάπως περισσότερες γνώσεις από αυτούς ή που γράφουν «κουλτουριάρικα», δηλαδή αυτούς που είναι πολύ κοντά στο επίπεδό τους, και φυσικά τους χρίζουν διανοούμενους. Τα υπόλοιπα τα κάνει η επανάληψη, η προπαγάνδα και οι αναφορές τού ενός στον άλλον. Στην πνευματική αυτή φτώχεια πρέπει να προστεθεί η εμμονή του αμπελοφιλοσοφούντος στη χρήση όρων που επαναλαμβάνονται γιατί υποτίθεται ότι κάτι σπουδαίο και βαθύ προσθέτουν στη «σκέψη» του όροι που πάντα εντυπωσιάζουν τους φύσει επιπόλαιους τζέρναλιστ (journalists). Εν πάση περιπτώσει, αν το οικονομικά χρεοκοπημένο ΠΑΣΟΚ έχει δικά του χρήματα να πληρώνει τους φωστήρες του ΙΣΤΑΜΕ και τα παπαγαλάκια του, δεν θα μας έκοφτε τόσο, όμως το κάνει με χρήματα των φορολογουμένων.

Ας πάρουμε το παράδειγμα του φιλοσοφούντος κοινωνιολόγου, που συχνά δηλώνει «Δρ Πανεπιστημίου Σόφιας» (επί του αλήστου μνήμης «υπαρκτού σοσιαλισμού» of course). Όταν όλοι οι άλλοι που απέκτησαν κάποιον παρόμοιου κύρους τίτλο έχουν την στοιχειώδη εξυπνάδα να αποφεύγουν να τον προβάλλουν στα βιογραφικά τους (ή έστω το καθίδρυμα όπου αυτός αποκτήθηκε), ετούτος το διακηρύσσει. Του χρειάζεται, φαίνεται, ο τίτλος «Δρ», για λόγους που θα καταλάβετε αμέσως.

Πρόκειται για τον πασόκο διανοούμενο Γιώργο Σιακαντάρη, επί χρόνια αργόμισθο υπάλληλο του Υπουργείου Γεωργίας και «αναπληρωτή επιστημονικό διευθυντή στο ΙΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου». Επί Σημίτη, «εκσυγχρονιστής», επί GAP, διανοούμενος του… Γιώργου – πιστός θεράπων της πασοκικής εξουσίας πάντοτε, ή για να το πούμε με έναν λαϊκό όρο: «κομματόσκυλο». Τις σοφές σιακαντάρικες επιφυλλίδες εξέδωσε πρόσφατα ο σημαντικός, κατά τα άλλα, εκδοτικός οίκος «Πόλις». Η ιδιότητα βέβαια του κρατικοδίαιτου και του πολλαπλώς ωφεληθέντος από το ΠΑΣΟΚ και το σύστημα εξουσίας δεν τον εμποδίζει ανεξόδως (και πάντα γενικά!) να καταγγέλλει «το σύστημα», και επίσης ανεξόδως να γράφει π.χ. τα παρακάτω επαναστατικά λόγια, τα οποία τον καλούν στη συνέχεια οι journalist σε σταθμούς να αναλύσει: «Οι πνευματικοί άνθρωποι είναι καιρός να αφήσουν τη θαλπωρή των κρατικών μηχανισμών [o ίδιος θεωρεί προφανώς ότι αποτελεί εξαίρεση, βέβαια αφού προσφέρει στο ΙΣΤΑΜΕ, άρα στο ΠΑΣΟΚ, άρα στη χώρα…] είτε τη σιγουριά της αποχής από τα κοινά και οι πολίτες οφείλουν να στρέψουν αλλού τα τηλεκοντρόλ τους και τα ποντίκια των υπολογιστών τους. Αλλά, βεβαίως και πρωτίστως, το πολιτικό σύστημα οφείλει να συνειδητοποιήσει τα σημερινά του αδιέξοδα και να επιδιώξει την ανανέωσή του.» («Τα Νέα», 1.8.2011). Όπως θά ’λεγε κι ο Μποστ: «Με θέλγει η πρωτοτυπία των λόγων σου».

Για να μη θεωρηθώ υπερβολικός ή εμπαθής, θα μείνω λίγο σ’ ένα άρθρο του Δρα Πανεπιστημίου Σόφιας το οποίο θεωρώ υπόδειγμα ασυναρτησίας (μπορεί ο καθένας να βρει εύκολα ολόκληρο το πόνημα στο διαδίκτυο), για να καταδείξω ακριβώς το μέγεθος της ασυναρτησίας και της αγραμματοσύνης που περνιέται για υψηλή φιλοσοφία, ή έστω οξυδερκές σχόλιο, προϊόν όχι μόνο βαθιάς γνώσης αλλά και λογικής. Μπορεί ο καθένας να διαβάσει το άρθρο του Γιώργου Σιακαντάρη «Θρησκεία και Λόγος. Πόσο ανάγκη έχει ο σύγχρονος άνθρωπος τον Θεό» που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Τα Νέα» τις παραμονές των Χριστουγέννων 2011 και το οποίο γράφτηκε με αφορμή τη σύλληψη του διαβόητου Εφραίμ, γνωστού και ως «H Ορθοδοξία δεν φυλακίζεται!». Παραθέτω τις δυο πρώτες παραγράφους του για να τις αναλύσω και να καταδείξω την ιλαρή ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑ και τον αναμηρυκασμό κακοχωνεμένων αναγνώσεων από τρίτο χέρι (εννοώ από γλώσσες που δεν παρακολουθούμε, π.χ. βουλγαρικά), του εν λόγω… «στοχαστή».

«Η δικαστική εντολή για την προφυλάκιση του ηγουμένου Εφραίμ, πέρα από ζητήματα που αφορούν την απονομή της δικαιοσύνης και την ικανοποίηση του κοινού περί δικαίου αισθήματος, γέννησε και απορίες για το πώς ο δημόσιος χώρος αντιμετωπίζει τη σχέση θρησκείας και λόγου, ιδιαίτερα σε κράτη όπου δεν υπάρχει διαχωρισμός Εκκλησίας και Κράτους.

Τα τελευταία χρόνια μερικοί στοχαστές, οι αποκαλούμενοι και Νέοι Αθεοι, ο βρετανός βιολόγος Ρίτσαρντ Ντόκινς, ο συγγραφέας Σαμ Χάρις (το βιβλίο του «Γράμμα σε ένα χριστιανικό έθνος» είναι μπεστ-σέλερ) ο φιλόσοφος Ντάνιελ Ντένετ, ο πρόσφατα θανών Κρίστοφερ Χίτσενς (κυρίως με το βιβλίο του «Ο Θεός [εδώ παρέλειψε ένα κρίσιμο ΔΕΝ] είναι μεγάλος») και ο Γάλλος Μισέλ Ονφρέ έχουν συγκεντρώσει τα πυρά τους κατά της θρησκείας και της πίστης. Με πιθανή εξαίρεση τον Ντόκινς, όλοι αυτοί συνθέτουν, κατά τη γνώμη μου, το σύγχρονο ρεύμα ενός λαϊκιστικού αθεϊσμού. Οι απλοποιήσεις της σχέσης λόγου και θρησκείας είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες. Μερικοί δικοί μας «γραφιάδες» θεωρούν πως αθεΐα είναι, εξ ονόματος του λόγου, να κηρύσσεις την περιφρόνηση κατά των ανθρώπων που πιστεύουν. Το εξοργιστικό είναι όταν οι ίδιοι θεωρούν πως αυτή η «αθεΐα» είναι και δείγμα φιλελεύθερης σκέψης.»

Στην πρώτη φράση κιόλας, την εντολή για προφυλάκιση του Εφραίμ –που είναι καθαρά ποινικό (και πολιτικό) ζήτημα, που είναι ζήτημα ανακριτικής-εισαγγελικής έρευνας και απόφασης– ο Δρ. Πανεπιστημίου Σόφιας την παρουσιάζει ότι δήθεν είναι θέμα σχέσεων… θρησκείας και λόγου! Θεέ (του), πόση ασυναρτησία! Ακόμη, τι σχέση μπορεί να έχει η θρησκεία με τον λόγο, δηλαδή την λογική; Επίσης κάποιος πρέπει να πληροφορήσει τον ορθόδοξο Δόκτορα ότι όλες οι θρησκείες δεν είναι «Εκκλησίες».

Με τη δεύτερη φράση του, από τον Εφραίμ και την αυθαίρετη συσχέτισή του με την θρησκεία και το λόγο, η χάλαση του συνειρμού μάς φέρνει στον Χίτσενς και τον Ντόκινς και στο ρεύμα του «λαϊκιστικού [sic] αθεϊσμού». Επίσης ο σοφός «συγγραφέας» θεωρεί …«γραφιάδες» όσους εδώ σ’ εμάς έχουν ιδέες παρόμοιες με τους παραπάνω διανοητές. Στη συνέχεια σέρνεται με τα γόνατα σαν τις θεούσες στα καλντερίμια της Παναγίας της Τήνου μιλώντας περί Διαφωτισμού και Νεωτερικότητας, για να ξεσπάσει στο τέλος για τη «σχέση πιστών και άθεων στον νεωτερικό κόσμο»!… Και θα καταλήξει με μια ασυνάρτητη – τι άλλο!– αναφορά στην ταινία «Ο εξολοθρευτής άγγελος» του Μπουνιουέλ, «διαβάζοντας» επίσης λάθος τον Μπουνιουέλ: δεν αναφέρει όμως ότι αυτοί που ευχαριστούν τον Θεό (τους) για τη σωτηρία τους ορμούν και στην εκκλησία στα πρόβατα για να τα σφάξουν και να τα φάνε… Με δυο λόγια, από την πρώτη φράση έως την τελευταία δεν ξέρει τι λέει: πρόκειται για μνημείο ασυναρτησίας.

Υστερόγραφο. Μετά τον θάνατο του Νίκου Θέμελη, ο Δρ. Σιακαντάρης είναι προνομιακός συνομιλητής και του Κ. Σημίτη. Έχει φροντίσει άλλωστε να γράψει και για τον Θέμελη τις πομπώδεις ασυναρτησίες του, που και πάλι εξελήφθησαν από τους επιπόλαιους σαν σκέψεις ενός «στοχαστή». Π.χ., έγραψε στα «Νέα» στις 17.10.2011 ότι:

«Ο Θέμελης ασκεί πολεμική στον ελληνικό συντηρητισμό, ο οποίος παρουσιάζεται, σε αυτήν εδώ την «Ερημη χώρα», ως προϊόν της δήθεν «ελληνικής ταυτότητας». Η ιδεολογία της ταυτότητας όμως είναι η πλέον συντηρητική ιδεολογία. Βεβαίως, τα ίδια ακριβώς είναι και τα χαρακτηριστικά του πανευρωπαϊκού συντηρητισμού, συμπεριλαμβανόμενης της «νορβηγικής ταυτότητας» όπως αυτή περνάει μέσα από το 1.500 σελίδων παραλήρημα του νορβηγού φασίστα δολοφόνου Μπρέιβικ

Ήταν η εποχή που είχε διαπράξει το τρομερό έγκλημα ο Μπρέιβικ στη Νορβηγία. Και ο ανεκδιήγητος «στοχαστής» έκανε αυτόν τον απίθανο συσχετισμό.

Τέτοια πράγματα είναι τυπικά κριτήρια για τη νοημοσύνη κάποιου, αλλά ας σκεφτεί και κάτι μόνος του ο αναγνώστης… Ας σκεφτεί επ’ ευκαιρία και για την ποιότητα του δήθεν έργου αλλά και τον ρόλο του πασοκομάγαζου ΙΣΤΑΜΕ-Ανδρέας Παπανδρέου.

###

[*] Οι αγώνες του Βλάση Γαβριηλίδη για την ελευθερία της έκφρασης είχαν σκληρό τίμημα. Οι επιδρομές των εθνικοφρόνων τραμπούκων της εποχής του δεν τον έκαμψαν όμως, ακόμα κι όταν το 1894 κατέστρεψαν ολοσχερώς τα τυπογραφεία της εφημερίδας του («Ακρόπολις»)

.

.

Όλα του Βλάση Γαβριηλίδη

This entry was posted in Βλάση Γαβριηλίδη. Bookmark the permalink.

39 Responses to ΑΘΕΟΙ, ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ! (+ΙΣΤΑΜΕ+)

  1. Εξαιρετικό κείμενο… Πολύ δυνατό και αυστηρό όπως πρέπει.

  2. Ο/Η eklag λέει:

    Δεν μπορώ να μην σταθώ στο »Dr Παν/μίου Σόφιας».
    Δεν θα κρίνω τώρα τα εκπαιδευτικά της γείτονος,
    αν και πολλά θετικά εντόπισα κάποτε εκεί στον τομέα αυτό,
    σε σχέση με τη δική μας τριτοβάθμια…
    Αναφέρω απλώς το γεγονός:
    γνωρίζω προσωπικά καμιά διακοσαριά άτομα,
    από την ιδιαίτερη πατρίδα μου μόνο,
    που σπούδασαν εκεί με το πρόγραμμα
    »Στόκοι μέσα-Διάνοιες όξω»
    και τώρα διδάσκουν σε ελληνικά σχολεία,
    βλέπε ΔΙΚΑΤΣΑ ή παλεύουν και συχνά πετυχαίνουν,
    μετά από πολλές προσπάθειες όχι μελέτης αλλά βυσματοβοήθειας,
    την αναγνώριση πτυχίων Ιατρικής…
    Βοήθειά μας!

  3. Ο/Η santa maura blogspot.com λέει:

    τελικά στήν ελλάδα όσο πιό άκαταλαβίστικος γίνεται κάποιος ,τόσο σπουδαιότερος φαντάζει..

    • Ο/Η Σταύρος λέει:

      Εμ, τι νόμισες santa maura blogspot.com, ότι ο Ζουράρις, ο Βέλτσος, ο Γιανναράς… οι οποίοι είναι και μεγάλοι δάσκαλοι, κοτζάμ καθηγητές πανεπιστημίου, δεν θα βγάζανε οι ερίφηδες και κάποιους μαθητές αντάξιούς τους.
      Για δες ένα δείγμα της ρητορικής δεινότητάς τους:

    • Μα βέβαια!
      Όταν δεν σε καταλαβαίνει η «αφιλόσοφη» πλέμπα, σημαίνει ότι εσύ φιλοσοφείς.
      ό.έ.δ.

  4. Ο/Η Μισίρκωφ λέει:

    όλοι οι «διανοητές» στην Ελλάδα έχουν ΚΟΙΝΟ παρανομαστή.

    την ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

    όσοι ξέφυγαν από αυτό , αυτοεξορίσθηκαν στο εξωτερικό , π.χ Ηλίας Πετρόπουλος, κ.λ.π

    • Ο/Η Periklis λέει:

      Ωρα λοιπον να μας αδειαζετε και εσεις τη γωνια. Δεν θα σταθουμε εμεις εμπόδιο στη λαμπρη σας εξέλιξη. Και καποια μερα που θα σας θαυμαζουμε εκ του μακροθεν εκεί στο Κίτσεβο που θα εχετε αυτοεξορισθεί θα μπορουμε να λεμε με καμάρι: Τον Μισιρκωφ; Τον ξερω! Συνυπηρετήσαμε στου Ροϊδη.

  5. Ο/Η Αθεϊστής λέει:

    Πόσον πιστός πόσον ευλαβής ο δρ Σιακαντάρης.
    Ας τον ευλογεί ο Κύριος!

  6. Ο/Η Nτίνα Καραμπίνα λέει:

    Ώστε υπάρχει και φιλοσοφικόν ρεύμα της Νορβηγικής ταυτότητος εκφραζόμενον υπό του παρανοϊκού δολοφόνου, με το οποίον μάχεται στα μαρμαρένια αλώνια ο Σιακαντέρμπεης;

  7. Ο/Η Boλταίρος λέει:

    Εσπούδασα θεολογία, νομική και ιατρική, αλί μου και φιλοσοφία, με κόπο και μ’ επιμονή, και να ‘μαι ‘δω με τόσα φώτα, εγώ μωρός όσο και πρώτα.

    • Ο/Η firiki2010 λέει:

      Eπειδή είναι μάλλον το μόνο που θυμάμαι από το πρωτότυπο κια μικρή διορθωσούλα: «φιλοσοφία» και «θεολογία» πρέπει να αλλάξουν θέση «.. und leider auch Theologie…» Eχει και κάποια σημασία στο που πάει το «δυστυχώς» («αλί μου») Ελπίζω να μην θυμάμαι τόσο άσχημα.

  8. Ο/Η Mefisto λέει:

    Η μετανεωτερικότητα σήμερα

  9. Ο/Η Κόκκινη Ρόζα λέει:

    Πεταμένα λεφτά υπάρχουν πολλά.
    Οι οικονομικοί εισαγγελείς ερευνούν τα μυστικά κονδύλια του υπουργείου Εξωτερικών 2009-2011

    ΠΑΣΟΚ-ΝΔ τα θέλουν απόρρητα και μη ερευνητέα

    Στο στόχαστρο των οικονομικών εισαγγελέων μπαίνουν τα μυστικά κονδύλια που φέρεται ότι διατέθηκαν από το υπουργείο Εξωτερικών την περίοδο 2009-2010, ύστερα από την πρόσφατη κατάθεση του αρχηγού της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.

    Για την υπόθεση διενεργείται έρευνα με αφορμή δημοσιεύματα των «ΝΕΩΝ» σχετικά με την υπέρογκη αύξηση στον προϋπολογισμό των μυστικών κονδυλίων σε διάφορα υπουργεία κατά την περίοδο διακυβέρνησης της ΝΔ.

    Ωστόσο, οι οικονομικοί εισαγγελείς Γρ. Πεπόνης και Σπ. Μουζακίτης λίγες μέρες μετά την εξέταση του κ. Τσίπρα αποφάσισαν ότι η δικογραφία για τα κονδύλια του υπουργείου Εξωτερικών πρέπει να ερευνηθεί αυτοτελώς από τη Δικαιοσύνη.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αλ. Τσίπρας προσερχόμενος στον εισαγγελέα είχε καταθέσει υπόμνημα στο οποίο επικαλείται συγκεκριμένες υπουργικές αποφάσεις του 2009 και του 2010 για την αύξηση των επίμαχων δαπανών. Πρόκειται για περίοδο κατά την οποία υπουργοί διετέλεσαν ο Γιώργος Παπανδρέου και ο Δημήτρης Δρούτσας. «Εχω κατ’ επανάληψη ζητήσει από τους αρμόδιους υπουργούς Οικονομικών και Εξωτερικών και από τον Πρωθυπουργό εξηγήσεις για το πώς τα δυσθεώρητα αυτά ποσά δικαιολογήθηκαν και εκταμιεύτηκαν ως υποτιθέμενες απόρρητες δαπάνες, μολονότι, όπως φαίνεται, πρόκειται για πακτωλούς χρημάτων που προφανώς δεν διατέθηκαν για εθνικούς σκοπούς, αλλά για την εξυπηρέτηση άλλων σκοπών σε πλήρη καταστρατήγηση της νομοθεσίας και της νομιμότητας», ανέφερε μεταξύ άλλων στο υπόμνημά του, το οποίο αποτελεί μέρος της δικογραφίας.

    Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Εξωτερικών, η χθεσινή συνάντηση Σταύρου Δήμα – Αλέξη Τσίπρα και των επιτελείων τους στο νεοκλασικό της Βασ. Σοφίας, δεν επικεντρώθηκε στα μυστικά κονδύλια του ΥΠΕΞ. Κι αυτό, διότι το υπουργείο έχει ξεκαθαρίσει ότι τα απόρρητα είναι απόρρητα και καμία συζήτηση δεν μπορεί να γίνει γι’ αυτά.

    Πάντως, το θέμα, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, παραμένει ανοικτό και «παίρνει μια τροπή που ανοίγει μια δυνατότητα να μπει τέλος στο διαχρονικό καθεστώς αυθαιρεσίας και να υπάρξει ένα νέο πλαίσιο διαχείρισης αυτών των δαπανών».

  10. Ο/Η chretienorthodox λέει:

    Κυριε Ροϊδη

    Παρακαλω πολυ να μου επιτρεψετε να σας πω, πως βλεπω το Ελληνικο Ζητημα. Εχει καταντησει σαν το περιβοητο Ανατολικο Ζητημα πριν 100 χρονια. Ειναι πλεον διεθνες προβλημα, ακομα και οι αγορες της απω Ανατολης επηρεαζονται απ’ αυτο. Οι διεθνεις οικονομικοι παρατηρητες προβλεπουν χρεοκοπια της Ελλαδας μεσα στο Μαρτιο. Οι πολιτικοι, Ελληνες και μη, συζητανε το τροπο αποφυγης της χρεοκοπιας γιατι ειναι η δουλεια τους να συζητανε. Ειναι σαν να βρισκονται στο Τιτανικο μετα τη προσκρουση στην – αθεατη – πλευρα του παγοβουνου, και ενω οι ναυπηγοι – που επεβαιναν στο πλοιο γιατι ηταν το παρθενικο του ταξειδι – τους βεβαιωνουν οτι το πλοιο ειναι καταδικασμενο να ναυαγηση, αυτοι συζητανε τροπους αποφυγης του ναυαγιου. Δηλαδη, κουβεντα να γινεται. Η δουλεια των πολιτικων ειναι να αρθρωνουν πολιτικο λογο. Δηλαδη να λενε τα ονοματα με το αρθρο τους. Για παραδειγμα δεν επιτρεπεται σε ενα πολιτικο να πη «παω Γουδι» οπως λενε οι ταξιτζηδες. Ενας καθωσπρεπει πολιτικος πρεπει να πη «παω ΣΤΟ Γουδι».
    Ζωη – και βεβαια δεν εννοω την αξιοτιμη madame Sapountzaki – σε λογου μας, κυριε Ροϊδη.

    Με εκτιμηση και φιλία
    Γεωργιος Θεοδοσιου

  11. Ο/Η Σινεφίλ λέει:

  12. Ο/Η eklag λέει:

    1
    Στο Κίτσεβο!!!
    Μάλιστα Κύριε!
    στο Κίτσεβο!
    κι ακόμα παραπέρα!
    (υπάρχει και Κίτσεβο! για φαντάσου!)
    2
    διανοητές vs γραφιάδων
    Σημειώσατε: ε ρε γλέντια!

    • Ο/Η Periklis λέει:

      Γνωστο και από το στρατοπεδο συγκεντρωσης αγαπητη όπου εμαρτυρησαν χιλιαδες Έλληνες από τους Σλαβοφασίστες που εκαναν εθνοκαθαρσεις στην Ανατολικη Μακεδονία για να γινει δικο τους το οικόπεδο. Εκει πρωτολανσαριστηκε η πρακτικη των Ταγματων Εργασίας μεχρις εξοντώσεως ώστε να φανει σαν ατύχημα.

      Ακουλούθησαν τα Ταγματα Εργασίας της Ανατολίας όπου Χριστιανοί επισρατευτηκαν για να φτασει η σιδηροδρομικη γραμμη στο Κιρκουκ και να βαλουν στο χερι οι Γερμανοί τα πετρελαια και τελος τα πασιγνωστα βεβαια Ταγματα Εργασίας των Γερμανων με ιδιαιτερη προτιμηση στους εβραιους γιατι ειχαν κατα κεφαλήν και περισσότερα χρυσα δόντια από τους υπόλοιπους.

      Αυτα που λεγονται περί δολοφονιών ειναι κακοήθειες. Απλα σου ειχαν κακομαθει τοσο καιρό στην καλοπέραση και με την πρωτη οικονομική κριση αποδεκατίστηκαν από την πεινα, το κρυο, τις κακουχίες και από την άρνηση να φανε φαγητο που δεν ηταν kosher. Μην κοιτας εμας τους τυχερους που εχουμε να μας στηριζει ο Παπανδρεου και ο Καμίνης -της Δημοκρατικής Αριστερας.

  13. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Ετοιμάζουν «Ανατροπή» με τον Βορίδη

    Δημοσιευμένο στις 9 Φεβ 2012 | ΕΚΔΟΡΟΣΦΑΓΕΥΣ | Συντάκτης: ΕΚΔΟΡΟΣΦΑΓΕΥΣ

    Τις περισσότερες φορές, οι απλοί πολίτες δεν μπορούν να καταλάβουν τι είναι αυτό που προετοιμάζεται στην πολιτική. Κι όμως η πολιτική, όπως και ο δολοφόνος, πάντα αφήνει σημάδια. Εδώ και καιρό αφήνει το έντονο σημάδι Βορίδη.Ο πολιτικός που κάποτε τα έκανε τσεκουράτα και τώρα πια τα λέει τσεκουράτα, δίνει το στίγμα του μέλλοντος. Αφού απασχόλησε την δημοσιότητα με την απόφασή του να γεμίσει το Υπουργείο με στελέχη του Εθνικού Μετώπου (οι κακές συνήθειες δεν κόβονται), αποσύρθηκε στα υπουργικά καθήκοντα. Ποια είναι αυτά; Συναντήσεις με δημοσιογράφους, σχόλια αυστηρά για το υπουργείο του και όχι για τα γενικότερα πολιτικά, προσεκτικές τοποθετήσεις ελαφρού τύπου παρά το βάρος και τον όγκο του (πολιτικό πάντα).

    Ο Γιώργος Καρατζαφέρης, μέσα στο άγχος του να μάθει τους νέους στίχους που θα απαγγείλει μετά τη συνάντηση των τριών αρχηγών στις κάμερες, έχει μάλλον παραμελήσει την μελέτη των σημαδιών εκείνων της πολιτικής που είναι προφητικά για το μέλλον. Του έχει διαφύγει πως ο Μάκης Βορίδης, εδώ και καιρό δεν πρωταγωνιστεί στον Τύπο για εκείνη την φωτογραφία με το τσεκούρι. Του έχει διαφύγει πως αρκετό καιρό τώρα είναι συμπαρουσιαστής του Γιάννη Πρετεντέρη στην εκπομπή του.»Ανατροπή» δεν γίνεται χωρίς τον Βορίδη.

    Προφανώς επίσης, ο Καρατζαφέρης αγνοεί πως η κυρία Νίκη Τζαβέλα (η οποία σύμφωνα με τα wikileaks ήταν αυτή που έδινε διαβεβαιώσεις στην Αμερικάνικη Πρεσβεία για την μεταστροφή Καρατζαφέρη) λέει παντού τα καλύτερα λόγια για τον Βορίδη. Όπως επίσης πως διευθυντής μεγάλης εφημερίδας,τηλεφωνεί στο Εβραϊκό λόμπι της Ευρώπης, προσπαθώντας να τους πείσει να σταματήσουν την επίθεση στον «Μάκη», γιατί είναι αυτός που στο μέλλον θα βοηθήσει. Και δεν το μεταφέρει ως δικιά του παράκληση μόνο αλλά «και της Νίκης».

    Ο Καρατζαφέρης, δεν βλέπει λοιπόν εκείνα τα σημάδια της πολιτικής, που δηλώνουν την πολιτική. Την Ανατροπή που ετοιμάζεται μέσω Βορίδη. Ένας κονφερανσιέ όπως ο ίδιος χρειάζεται όσο διαρκεί η παράσταση. Και η παράσταση τελειώνει. Ο Μάκης Βορίδης είναι το μέλλον. Αυτός που απενοχοποιημένος από το βαρύ παρελθόν, αναβαπτισμένος στην κολυμπήθρα των media, θα παίξει το ρόλο που πρέπει. Χωρίς τσεκούρια αυτή τη φορά, αλλά όσο αποτελεσματικά χρειάζεται.
    http://www.koutipandoras.gr/?p=15175

  14. Ο/Η Κάποιος λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/?p=15184

    Αβραμόπουλος: Νομιμοποιούσε και μετά έκοβε κορδέλες

    Δημοσιευμένο στις 9 Φεβ 2012 | ΡΕΠΟΡΤΑΖ-ΕΙΔΗΣΕΙΣ | Συντάκτης: Μάκης Νοδάρος

    Μια σειρά σοβαρότατων παραλείψεων και παρατυπιών που αφορούν το κτισμένο από την ΔΕΠΑΝΟΜ κτήριο του Κέντρου Υγείας Ζαχάρως Ηλείας , επισημαίνει με επείγον και εμπιστευτικό έγγραφό τους προς τον δήμο και το «αμαρτωλό» τοπικό πολεοδομικό γραφείο, το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
    Οι «καυτές» επισημάνσεις του Σ.Ε.Ε.Δ εκθέτουν σοβαρά σε πολιτικό επίπεδο, τον πρώην υπουργό Υγείας και νυν υπουργό Εθνικής Αμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο ο οποίος φέρεται να παρενέβη ώστε να προχωρήσει η ανέγερση του κτηρίου παρά την αντίθετη άποψη των αρμοδίων υπηρεσιών.

    Αυτό αποκαλύπτει δημόσια ο έκπτωτος δήμαρχος της Ζαχάρως Πανταζής Χρονόπουλος στην προεκλογική του ομιλία . Όπως λέει επι λέξει :

    « Φτιάξαμε το Κέντρο Υγείας , και τρέξανε να κάνουνε καταγγελία. Πριν τρεις μήνες ήρθε χαρτί από το ΠΕΧΩ της Πάτρας να σταματήσουν οι εργασίες. Εάν δεν ήταν ο Αβραμόπουλος την ημέρα που στείλανε την επιστολή επάνω για να ανακληθεί η άδεια θα είχε σταματήσει και θα ήταν και αυτό γιαπί…Γιατί εκεί είναι χώρος πρασίνου.»

  15. Ο/Η Ανεβλαβής λέει:

    Σινεφίλ, Ci dispiace ma non conosce la lingua italiana!

  16. Ο/Η Jmoll λέει:

    Pes ta xrisostome

  17. Ο/Η eklag λέει:

    Ρε παιδάκι μου,
    όχι ότι δεν μιλάμε όλοι τέλεια ισπανικά σ’αυτήν τη χώρα,
    αλλά έχουμε και ξένους που δεν τα μιλάνε τόσο καλά…
    χάθηκαν τίποτα υπότιτλοι πιο…γιουνιβερσάλ ούτως ειπείν;
    μην ανέβει απότομα το επίπεδο και πάθουμε τίποτα κι εμείς κι οι ξένοι…

  18. Ο/Η Το Μώλυ λέει:

    Καλά νέα:

    «Και κλάαααμα ο Σκάει: «Όχι» στην αποφυλάκιση Εφραίμ, μπράβο στην ΚΥΡΙΑ Καλού!»- http://gkdata.gr/?p=9733

    «Όχι» στην αποφυλάκιση του ηγούμενου Εφραίμ, είπε η εφέτης ειδική ανακρίτρια Ειρήνη Καλού η οποία με διάταξη που εξέδωσε πριν από λίγο απέρριψε το αίτημα του κατηγορουμένου ως «εγκεφάλου» στην υπόθεση των «ιερών ανταλλαγών» του ελληνικού δημοσίου με τη Μονή Βατοπεδίου για την αντικατάσταση της προσωρινής του κράτησης με περιοριστικούς όρους.

  19. Ο/Η ΜαρκήσιοςΝτε Σαντ λέει:

    Ερευνώντας το Μέρος Β΄ του δημοσιογραφικού αφηγήματος «Η παντοδυναμία και η παρακμή του ΔΟΛ», το οποίο ετοιμάζουμε για το τεύχος #3 του UNFOLLOW (το Μέρος Α΄ περιλαμβάνεται στο τεύχος #2 που κυκλοφορεί, διαβάστε ένα απόσπασμα εδώ), συναντήσαμε ανάμεσα σε πολύ κόσμο και ένα υψηλό πολιτικό στέλεχος με μεγάλη δημοσιογραφική πείρα. Η συζήτηση, που κάλυψε πολλά, πήρε σε μια στιγμή απροσδόκητη τροπή:

    «Ξέρετε γιατί φοβάμαι την επιστροφή στη δραχμή;» μας ρώτησε. «Γιατί όλοι αυτοί τη θέλουν σαν τρελοί. Θα τους έσωζε.»

    Ασφαλώς, είπαμε, δεν εννοεί το τμήμα εκείνο της Αριστεράς για το οποίο έγραψα προηγουμένως…

    «Εννοώ τα μεγάλα μαγαζιά των ΜΜΕ. Αυτά που χρεοκοπούν, που κινδυνεύουν να κλείσουν, ενώ τα ευνοϊκά δάνεια των τραπεζών έχουν στερέψει και κανένας επενδυτής δεν θα βρεθεί σε αυτές τις συνθήκες πρόθυμος να δώσει εκεί φρέσκο χρήμα».

    Και γιατί τους συμφέρει αυτούς μια επιστροφή στη δραχμή;

    «Γιατί έχουν τεράστια χρέη εδώ και τεράστιες περιουσίες στο εξωτερικό. Αν επιστρέψουμε στη δραχμή, θα έχουν χρέη σε δραχμές και περιουσίες σε ευρώ. Αγοράζουν το χρέος τους για την πλάκα και είναι μάγκες».

    Δεν βλέπουμε πάντως τον ΔΟΛ, σημειώσαμε τελειώνοντας, ο οποίος έχει μεγάλο πρόβλημα, να υποστηρίζει από τις εφημερίδες του την επιστροφή στη δραχμή…

    «Ο Ψυχάρης δεν μπορεί να το κάνει. Όχι με τις εφημερίδες που έχει. Όχι με την ιστορία τους και με τις πολιτικές τους δεσμεύσεις. Θα ήθελε, είμαι βέβαιος, αλλά δεν μπορεί. Το κάνει όμως ο Κουρής. Και πιστεύω ότι θα το δείτε όλο και περισσότερο το επόμενο διάστημα. Αλλά προσέξτε: μια τέτοια επιστροφή στη δραχμή δεν θα μας κάνει απλώς μια χώρα στο περιθώριο της ευρωζώνης. Θα μας κάνει Κολομβία
    http://unfollowapantiseis.wordpress.com/2012/02/09/%ce%bf%ce%b9-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%b9-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%84%ce%b7%cf%81%ce%b9%ce%ba%cf%84%ce%ad%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b4%cf%81%ce%b1%cf%87%ce%bc%ce%ae%cf%82-%cf%84/

  20. Ο/Η eklag λέει:

    Periklis,
    Ώστε έτσι στο Κίτσεβο ε;
    για να τα μαθαίνουμε αυτά!
    για να τα μαθαίνουμε!
    Ως προς το ποιος μας στηρίζει!
    είπα ότι δεν θα κολαστώ περισσότερο σήμερα!

    Μαρκήσιε,
    με θέλγει η πρωτοτυπία των λόγων σας!
    ετοιμάζετε κι εσείς για το UNFOLLOW;
    αυτό που λέει ο Πιτσιρίκος τα ζώδια;
    Θαυμάσια!
    θα το αγοράσω και το 3ο!

  21. Ο/Η eklag λέει:

    Μπράβο στον εμπνευστή!
    ΘΕΟΣ! κι αυτός!
    Α-ΠΙ-ΘΑ-ΝΟ!

  22. Ο/Η papoylis λέει:

    Να σημειωθεί όμως εδώ ότι το ποίημα του Βλάση Γ. είναι παράφραση του γνωστού ποιήματος «ο Παπαγάλος» του Ζ, Παπαντωνίου.

    Αλλά από παπαγάλους νομίζω είμαστε φουλ , ου μην και από παπαγαλάκια ….. 🙂

  23. Ο/Η Λαθροαναγνώστης ποιητών με μετοχές λέει:

    Μπέρδεψε και τον Καβάφη ο αγράμματος Καρατζαφέρης

    Μεταφορτώθηκε από το χρήστη MrGYLIPPOS την 8 Φεβ 2012

    Η ώρα Ελλάδος είναι 00.37 μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη 9 Φλεβάρη 2012. Η σύσκεψις των Πολιτικών Αρχηγών στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον Ελληνόψυχο τραπεζίτη Λουκά Παπαδήμο έχει μόλις τελειώσει και εξέρχεται ο Αρχηγός του Λάος, Γιώργος Καραγκιοζοφέρης.
    Ο οποίος, αντί άλλης δηλώσεως, απαγγέλλει στους αδημονούντες δημοσιογράφους ένα απόσπασμα από το περίφημο ποίημα του αρχικίναιδου ποιητού Κωνσταντίνου Καβάφη
    «Che fece …. il gran rifiuto»
    Ιδού ολόκληρο το ποίημα του Καβάφη, όπως μπορείτε να το βρήτε στην Wikipedia των σοφών Εβραίων http://el.wikisource.org/wiki/Che_fece_…._il_gran_rifiuto

    «Che fece …. il gran rifiuto»

    1901

    Σὲ μερικοὺς ἀνθρώπους ἔρχεται μιὰ μέρα
    ποῦ πρέπει τὸ μεγάλο Ναὶ ἢ τὸ μεγάλο τὸ Ὄχι
    νὰ ποῦνε. Φανερώνεται ἀμέσως ὅποιος τόχει
    ἕτοιμο μέσα του τὸ Ναί, καὶ λέγοντας τὸ πέρα

    πηγαίνει στὴν τιμὴ καὶ στὴν πεποίθησί του.
    Ὁ ἀρνηθεὶς δὲν μετανοιώνει. Ἂν ρωτιοῦνταν πάλι,
    ὄχι θὰ ξαναέλεγε. Κι ὅμως τὸν καταβάλλει
    ἐκεῖνο τ’ ὄχι — τὸ σωστὸ — εἰς ὅλην τὴν ζωή του

    Δείτε στο βίντεο πώς απήγγειλε το ποίημα του Μεγάλου Καβάφη ο αγράμματος κονφερανσιέ, Γιώργος Καραγκιοζοφέρης. Αφήνω τα μικρολάθη που έκανε και πάω στο βασικό:
    Αντί να πεί… «Ο αρνηθείς» είπε «Ο αρνητής»!!..
    Η διαφορά είναι τεραστία, αλλάζει ολόκληρο το νόημα του Καβαφικού Ποιήματος, αλλά ο Καραγκιοζοφέρης δεν είναι εις θέσιν να το καταλάβη, διότι ουδέποτε έφθασε στις μετοχές («Ο αρνηθείς»). Εγκατέλειψε το Γυμνάσιο στα επίθετα («Ο αρνητής»), χωρίς ποτέ να πάρη απολυτήριον.

  24. Ο/Η stratos fountoulis λέει:

    Η Διαπραγμάτευση των Ευνούχων http://agrimologos.com/2012/02/09/9-2-12/

  25. Ο/Η Παλιός λέει:

    http://unfollowapantiseis.wordpress.com/2012/02/15/%ce%bf%cf%81%ce%b8%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%af-%cf%83%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%85%ce%b8%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%bc%ce%b7%ce%bb%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%ce%af-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b8/

    Δημοσιεύτηκε στη στήλη «Απαντήσεις», στο UNFOLLOW #2 (Ιανουάριος 2012), το οποίο κυκλοφορεί στα περίπτερα ως αύριο, 16 Φεβρουαρίου. Το τεύχος #3 θα κυκλοφορήσει στις 20 Φεβρουαρίου.

    Θέλει οπωσδήποτε ρητορική τόλμη και σε βάθος θάρρος της γνώμης για να οργανώσεις ένα ακόμη από τα εκατοντάδες κείμενα, που εκκινούν από τo προκείμενο πως για όλα φταίει ο ανορθολογισμός της ελληνικής κοινωνίας και πολιτείας, γύρω από το ζωολογικό παράδειγμα της στρουθοκαμήλου που κρύβει το κεφάλι της στην άμμο όταν την απειλεί ο κίνδυνος. Όχι, βέβαια, γιατί ετούτος είναι ένας ακόμη από τους χαριτωμένους προνεωτερικούς μύθους, όπως ότι ο κύκνος τραγουδά λίγο πριν πεθάνει ή ότι τα λέμινγκ αυτοκτονούν ομαδικά όταν το δημογραφικό τους ένστικτο τα προειδοποιεί πως ο πληθυσμός τους έχει αυξηθεί υπερβολικά· ας πούμε ότι ακόμη κι ένας από τους πλέον θερμούς κήρυκες του ορθού λόγου χρειάζεται καμιά φορά να καταφύγει σε μύθους και ρητορικά σχήματα, έστω κι αν η ακρίβειά τους εύκολα ελέγχεται με τη χρήση απλώς της Wikipedia χωρίς να χρειάζεται διδακτορικό στην Κοινωνιολογία. Όχι· η πραγματική τόλμη και το θάρρος του Γιώργου Σιακαντάρη έγκειται στο ότι δεν διστάζει να γράψει ένα κείμενο το οποίο είναι άθροισμα κοινών τόπων, μια αναδιάρθρωση των στερεοτύπων που δομούν ένα μεγάλο μέρος του δημόσιου λόγου, έτσι ώστε να φαίνεται ότι αποτελεί καινούργια στοχαστική κατάθεση γύρω από το «ελληνικό πρόβλημα».

  26. Ο/Η chretienorthodox λέει:

    Κυριε Ροΐδη

    Παρακαλω πολυ να μου επιτρεψετε να σας πω οτι δεν απανταω σε ολα τα αρθρα ἢ σχολια που αναφερονται στην Εκκλησια – και εννοω την Εκκλησια του Χριστου – διοτι βλεπω οτι και εσεις και οι περισσοτεροι σχολιαστες σας, με την ονομασια Εκκλησια εννοουν τη Συναγωγη του Σατανα που, βεβαια, εμφανιζεται σαν Εκκλησια του Χριστου, αλλα στη πραγματικοτητα ειναι προβοκατορικη οργανωση του Αντιχριστου και ο κατ’ εξοχην εχθρος της Εκκλησιας του Χριστου.
    Απανταω σε μερικα σχολια που θεωρω καλοπροαιρετα διοτι εχω εντολη απο το Κυριο μου να ομολογω Πιστη σ’ Αυτον «ενωπιον των ανθρωπων». Εχω ομως και εντολη «μη δοτε τα αγια [τα λογια του Θεου] τοις κυσι [στους σκυλλους] μηδε βαλητε τους μαργαριτας [παλι τα λογια του Θεου] εμπροσθεν των χοιρων [γουρουνιων]».

    Με εκτιμηση και φιλία
    Γεωργιος Θεοδοσιου

  27. Ο/Η Ξένος λέει:

    Δεν τον ήξερα τον Δρα, πολύ κόσμο πληρώνουν οι πολίτες, δεν ξέρω με τι όφελος για την κοινωνία.

  28. Ο/Η xray λέει:

    Ρώτησαν κάποτε έναν Κινέζο σοφό: Πες μας δάσκαλε μια φράση, που να ταιριάζει σε όλους τους Έλληνες που ασχολούνται με τη δημόσια ζωή.
    Και ο σοφός είπε:
    ‘Κι αυτός θα επιπλεύσει.’

  29. Ο/Η Ανευλαβής λέει:

    Κε Θεοδοσίου, δεν εκπλήσσομαι…
    Διατείνεσθε πως έχετε σαφή και ιερή αποστολή από το Κύριο σας :
    “μη δοτε τα αγια [τα λογια του Θεου] τοις κυσι [στους σκυλλους]
    μηδε βαλητε τους μαργαριτας [παλι τα λογια του Θεου]
    εμπροσθεν των χοιρων [γουρουνιων]“.
    Δείτε πως ο εντολέα σας Ιησούς αποκαλεί τους Έλληνες σκυλιά
    (κυναριοις).«δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά
    του Ισραήλ και να το δίνεις στα κυνάρια..(Ελληνες)»
    (Ματθαιον κεφ ΙΕ 26 )στο επεισόδιο αυτό με την Ελληνίδα μάνα,
    που ζητά βοήθεια για την κόρη της από τον δαιμονολόγο Ναζωραίο.

    Μάλλον ..δηλώνετε εμμέσως πλην σαφώς
    πως είσθε ιεραπόστολος του Ναζωραίου!!!
    Εάν και σαφώς ναι, πείτε μου, πούθεν ανταμώσατε
    τα μισερά κυνάρια και τους χοίρους, και τα περιφρονείτε
    έτσι βάναυσα με τα εκ γραφών τοξικά υγρά;
    Η πηγή αυτών των τοξικών -μην ανησυχείτε -δεν είσθε εσείς
    αλλά η βίβλος που θεωρείται ιερή από τους χριστιανούς,
    ασχέτως εάν είναι αιρετικοί ή ορθόδοξοι, θεομπαίχτες ή μη.

    Και εάν αποδεχθούμε- εμείς οι μη θρησκευόμενοι,-
    ότι ο Ναζωραίος υπήρξε, και πως είπε όλα αυτά τα καλά μηνύματα,
    αυτό τι σημαίνει, πως στα χρονικά της ανθρωπότητας
    μόνο αυτός τα εξήγγειλε; ………….
    Και αν δεχθούμε πως ήταν μόνο αυτός, πέστε μας σε τι μας ωφέλησαν
    όλα αυτά που ευαγγελίστηκε: στον εξανθρωπισμό,
    στην δικαιοσύνη, στην επιστημονική έρευνα, στην ευτυχία, στη ελευθερία,
    στις ανίατες αρρώστιες, στις καταστροφές κτλ , εγινε ο κοσμος καλυτερος
    απο πριν και σε τι;
    Τι το προοδευτικό και επιστημονικό είπε ο Ιησούς,
    εκτός από τις δαιμονολογίες ,τις κατάρες
    και τα ναύλα στο πυρ το εξώτερο;

    Δεν έχω πρόθεση να ταράξω τις πολυχρονεμένες πεποιθήσεις σας,
    κρατηστε τις, υπάρχουν -να θυμάστε- και οι τις άλλες απόψεις,
    που τις εκφράζουν άνθρωποι και όχι κυνάρια και χοίροι.
    Έχετε όμως και εσείς την υποχρέωση να ακλουθείτε:
    το «αγαπάτε αλλήλους»που καμία αίρεση δεν κατέχει το κοπυράιτ,
    είναι πανανθρώπινο μήνυμα, και μπορούν να το εξαγγέλλει
    κάθε ηθικός άνθρωπος, χωρίς απαραίτητα να θεωρεί τον Εαυτόν του
    Θεό ή Υιο Αυτού.

    Καλημέρα

  30. Παράθεμα: (πως) ο κ. Σιακαντάρης τσουβαλιάζει την Αριστερά με την Άκρα Δεξιά… « Ροΐδη Εμμονές

  31. Παράθεμα: ΙΣΤΑΜΕ, το μπούνκερ του ΠΑΣΟΚ | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.