Ο Βασίλης Ραφαηλίδης για την ιερή παιδεραστία…

…και η εξώθηση παιδιών στην ιερή πορνεία 

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,

Ιερή Ομερτά. Οι «αργοί» μητροπολίτες Τυάνων και Απαμείας, τ.ιδιοκτήτες της Βιομηχανίας Θαυμάτων Χρυσοβαλάντου πρωταγωνιστές παιδεραστικού σκανδάλου, με τον προστάτη τους.

Με την ευκαιρία της σύλληψης εκπαιδευτικού ο οποίος ασελγούσε σε μαθητές του, να δούμε το βίντεο που ακολουθεί, στο οποίο ο αξέχαστος Βασίλης Ραφαηλίδης αποκαλύπτει μπροστά στον κ.Γιώργο Μεταλληνό τη δράση ακροδεξιού  ιερέα-καθηγητή στην μετεμφυλιοπολεμική

Καστοριά του 1952, ο οποίος παρέσυρε πολλούς ανήλικους μαθητές του σε όργια. Ο Ραφαηλίδης, παιδί κυνηγημένων αριστερών εκπαιδευτικών, για να τιμωρήσει το φασίστα παπά, τον φωτογραφίζει, έχοντας από τότε κλίση στη φωτογραφία (και στον κινηματογράφο), σε μια εποχή που οι φωτογραφικές μηχανές ήταν είδος πολυτελείας. Περιέργως η Εκκλησία καθαίρεσε τον παπά που τον είχε ήδη στο στόχαστρο. Αυτός έκανε στη συνέχεια καριέρα κατά τα ειωθότα, ως μητροπολίτης των Παλαιοημερολογιτών, οι οποίοι δίνουν άσυλο και προαγωγή σε κάθε πορνοκληρικό της επίσημης Εκκλησίας, όταν αυτή αναγκάζεται, κάτω από τη θόρυβο των αποκαλύψεων να τον καθαιρέσει. Αποσχηματίστηκε όμως και από εκεί και μετά αυτοκτόνησε. Το τραγικό του τέλος θυμίζει την ανάλογη περίπτωση του μητροπολίτη Πατρών των Παλαιοημερολογιτών Δωρόθεου Τσάκου, που καθαιρεμένος «επί κυναιδισμώ» ως αρχιμανδρίτης της κρατικής Εκκλησίας, κατέφυγε εκεί, προήχθη και βρέθηκε μετά από χρόνια νύχτα, δολοφονημένος στην πλατεία Βάθη.

Είναι το περιστατικό που διηγείται ο Βασίλης Ραφαηλίδης ένα σπάνιο περιστατικό; Όχι ασφαλώς, απλώς αποκαλύφθηκε γιατί ο παπάς είχε την ατυχία να πέσει πάνω σε ένα ολότελα σπάνιο μαθητή. Οι συμμαθητές έκαναν το κορόϊδο. Είναι γνωστό πως πολύ δύσκολα τα παιδιά που βιάζονται και μάλιστα από «εκπροσώπους του θεού» βρίσκουν το θάρρος να καταγγείλουν. Στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη αποκαλύπτονται τώρα περιστατικά περασμένων δεκαετιών. Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι ασφυκτικά για τα θύματα, αφού υπάρχει έντονη η τάση κουκουλώματος και μέσω του κρατικού μηχανισμού, δεν χρειάζεται νομίζω να γίνουμε σαφέστεροι. Οι ίδιοι οι πιστοί παριστάνουν πως δεν ξέρουν, αλλά γίνονται έξαλλοι όταν στρατολογούνται τα δικά τους παιδιά στα μοναστήρια, όπως δείχνει και το βίντεο. Όσο για τη στάση των πατριαρχών, των αρχιεπισκόπων και των Συνόδων στο θέμα, δείχνει μόνο ένα πράγμα: Συνενοχή-συγκάλυψη-προστασία.

Από τα πολυάριθμα δημοσιευμένα περιστατικά αντιγράφω από ευσεβή ιστοσελίδα επώνυμου ιερέα («Ψηφίδες»), η οποία αντιγράφει από άλλη ευσεβή ιστοσελίδα (misha.pblogs.gr/2009/01/), όπου αποκαλύπτεται πως η Εκκλησία εκπαιδεύει μικρά παιδιά σε ρόλο πόρνης ιερέων και όταν αυτά μεγαλώσουν τα κάνει ιερείς και όταν η τηλεόραση αποκαλύψει τα σκάνδαλά τους τους «δικάζει», τους ρίχνει στα μαλακά παρ’όλο που οι αποδείξεις ενοχής είναι ατράνταχτες («ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ», 02 Ιαν 2009) και τους δίνει προαγωγή σε καθεδρικό της αλλοδαπής:

«…. ο τιγκιτάγκας αναλαμβάνει προϊστάμενος στον καθεδρικό ….

 Διψασμένος για έρωτα έτρεξε να αναζητήσει σύντροφο στα γνωστά στέκια του πληρωμένου σεξ, στις πιάτσες των ομοφυλοφίλων στην πλ. Κουμουνδούρου και στον Άγιο Πολύκαρπο της οδού Καβάλας. Εκεί όμως παραμόνευε η κάμερα τηλεοπτικού καναλιού, και οι δημοσιογράφοι που είχαν στήσει καρτέρι… Η τηλεοπτική αποκάλυψη φανέρωσε το δράμα ενός ανθρώπου, που κάποιοι οδήγησαν στο ράσο καθιστώντας τον θεομπαίκτη. Η εξομολόγηση του ιδίου ενώπιον του φακού συγκλονιστική. Άφησε να εννοηθεί ότι από μικρό παιδί που βρέθηκε κοντά στο ράσο, αντί στοργής γνώρισε την «εκμετάλλευση», τη σκληρότητα ορισμένων αδίστακτων – παθιασμένων κληρικών, που προκειμένου να ικανοποιήσουν τα δικά τους προσωπικά πάθη τα οποία δεν αναλίσκονται μόνο σ’ αυτά της ηθικής κατάπτωσης, δεν δίστασαν να συμβάλλουν στο έγκλημα, χειροτονώντας τον νεαρό κληρικό…. … Ο επ’ αυτοφώρω συλληφθείς αρχιμανδρίτης θα αποσχηματισθεί και θα διαπομπευθεί ως πόρνη….»

Κύριε Ροΐδη,
Θέλετε τη συνέχεια;

«Το συνοδικό δικαστήριο:
Απαλλάσσει ομοφώνως, ένεκεν αμφιβολιών….» και «.. ο εν λόγω αρχιμανδρίτης όχι μόνο δεν αποσχηματίστηκε αλλά επιβραβεύτηκε με το να αποσταλεί στον Ορθόδοξο καθεδρικό Ναό (σημ.Λασκ. σε υποκατάστημα του πατριάρχη)….. και μάλιστα ως προϊστάμενος με τον τίτλο του Αρχιμανδρίτου, αν και ο τίτλος αυτός είχε αφαιρεθεί με απόφαση της ιεράς συνόδου».

Αν κάποιος τολμήσει να πει πως το κίνητρα της Συνόδου δεν είναι η συνενοχή αλλά η επιείκια σε ένα ανθρώπινο δράμα που η ίδια δημιούργησε, ο ευσεβής μπλόγκερ αντιπαρατάσσει την καθαίρεση ηθικά ανεπίληπτου κληρικού ο οποίος συγκρούστηκε με τον επίσκοπο.

Κύριε Ροΐδη,
Ποιοι ήταν οι δικαστές:

«Ο Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ, ΤΑ ΜΕΛΗ ο Μηθύμνης ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, ο Ν. Ιωνίας και Φιλαδέλφειας ΚΩΝ/ΝΟΣ, ο Νικαίας ΑΛΕΞΙΟΣ, ο Φθιώτιδος ΝΙΚΟΛΑΟΣ»,

Κύριε Ροΐδη,
αφού τονίσω πως δεν με ενοχλεί η ομοφυλοφιλία, είναι ατομικό δικαίωμα, με ενοχλεί μόνο η ιερή υποκρισία, οι μηχανισμοί της, η αναπαραγωγή και διάδοσή της και η παιδεραστία, επιτρέψτε μου να παρουσιάσω τους μητροπολίτες αυτούς με τους πραγματικούς τους τίτλους αντιστοίχως:

Α.Ο «τακουνάκιας» (ειδικευόμενος σε αθωώσεις ξεφωνημένων κλεφτών πορνοσυναδέλφων του)

Β.Ο προστάτης μαστροπού παπά.

Γ.Ο μητροπολίτης, γνωστής στρατιωτικής οικογένειας που συκοφαντείται ως χουντική, ο οποίος κρύβει την ηλικία του και κατηγορείται από το σοφέρ και δυο ιερείς του, έναν από τους οποίους εκδικείται και δικάζει ο ίδιος (μέσω δικών του ανθρώπων).

Δ.Ο διάδοχος του μητροπολίτη που πέθανε με AIDS (για τον οποίο προκάτοχο: «Κάποιοι μιλούσαν για τα ερωτικά πάθη που πολλά βράδια τον οδηγούσαν να βγαίνει έξω λατευθυνόμενος προς κεντρική λεωφόρο των Αθηνών και να γυρίζει στο σπίτι του τις πρωϊνές ώρες»- Δ.Μιχαηλίδης, «Πρώτο Θέμα», 20.3.2005)

Ε.O μητροπολίτης της αγύρτριας αγίας Αθανασίας του Αιγάλεω και κερδοφόρου-αφορολόγητου-θαυματουργού πτώματος πορνο-ιερόσυλου-αρχαιοκάπηλου οσίου Βησσαρίωνα, αυτός που αρνήθηκε να επιτρέψει την κηδεία καθολικού, αυτός που δεν έχει ανακοινώσει το πόρισμα των ανακρίσεών του για τον Αγιορείτη ιερέα του Μακεδονομάχου Άνθιμου, ο οποίος κατηγορείται πως αποπειράθηκε να ασελγήσει σε βάρος νοητικά προβληματικού νέου στη Στυλίδα.

Κύριε Ροΐδη,
Αν η βουτηγμένη στη διαφθορά Πολιτεία ενδιαφέρεται (ασφαλώς αστειεύομαι) να πατάξει το φαινόμενο το οποίο εξελίσσεται στο σκοτάδι των ιερών κρυπτών, των μοναστικών κελιών των αγιορείτικων κολαστηρίων των αγιοταφικών αισχρουργείων και κάθε μαύρης αδελφότητας σε βάρος κυρίως ορφανών παιδιών, παιδιών με προβληματική οικογένεια, φτωχόπαιδων, πεινασμένων αλλοδαπών, ανισόρροπων ψυχικά νεαρών ή πνευματικά καθυστερημένων, να υποχρεώσει την Εκκλησία της «Αλληλεγγύης-Αποστολής» και του κ.Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, η οποία κάνει μπίζνες με το σεϊχη του Κατάρ να καταβάλει χρηματικές αποζημιώσεις στα θύματα των ιερέων της, όπως γίνεται στις ΗΠΑ, όπου οι εθνικές Ορθόδοξες Εκκλησίες έχουν ξεπουπουλιαστεί. Έτσι και θα αποδοθεί περισσότερη Δικαιοσύνη και τα θύματα θα ξεπερνούν το σκόπελο του δημόσιου διασυρμού και της ψυχικής δοκιμασίας και θα βρουν το θάρρος να μιλήσουν. Η Εκκλησία μέχρι τώρα όχι μόνο αρνείται κατά κανόνα να τιμωρήσει τους θύτες και να διερευνήσει στο φως της ημέρας τα σκάνδαλα, αλλά δεν αισθάνεται την ανάγκη να δείξει τη στοργή της στα θύματα. Είναι χαρακτηριστικό πως ακόμη και σε υποθέσεις που βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας όπως αυτή του αιδεσιμολογιότατου πατρός Σωτηρίου Παπαδοπούλου του Ιλίου, η Εκκλησία παίρνει ανοιχτά το μέρος του παιδεραστή υπερασπιζόμενη το δικαίωμα της ιερής παιδεραστίας, με διοργάνωση εκδήλωσης συμπαράστασης στο δράστη ενοριτών και ιερέων που πήγα με δυο πούλμαν στη δίκη, ενώ «μάρτυρες υπεράσπισής του κατέθεσαν ….και δύο ιερείς από το Ίλιον».

Ο ίδιος ο τότε Τοποτηρητής της μητρόπολης ο θορυβώδης δεσπότης της Λούτσας και της Χρυσής Αυγής κ.Νίκος Χατζηνικολάου επισκέφθηκε τον παπά στη φυλακή, αλλά δεν ακούστηκε να κάνει κάτι για το παιδάκι. Η Εκκλησία μέχρι τώρα δεν έχε ανακοινώσει αν καθαίρεσε τον ιερέα ή αν αυτός αν και καταδικασμένος σε πολύχρονη φυλάκιση παραμένει κληρικός  όπως παρέμενε για χρόνια (η υπόθεση «διερευνάτο») ο πρωτοπρεσβύτερος Ανδρέας Παπαϊωάννου τον οποίο καθαίρεσαν (χωρίς να έχει προηγηθεί η δίκη στην κρατική Δικαιοσύνη) τρομοκρατημένοι από τη θύελλα του 2005, όπως παρέμειναν και παραμένουν και ο πρωτοπρεσβύτερος Πέτρος Παπουτσάκης, ο μητροπολίτης Τυάνων Παϊσιος, ο επίσκοπος Τραχείας Παύλος, ο Αγιορείτης που έδρασε στη Στυλίδα, ο Ιωσήφ Βατοπεδινός, ο Καλύμνου Νεκτάριος, ο ροζ Γιοσάκης του παραδικαστικού, για να μην θυμηθούμε την τεράστια προσπάθεια της Εκκλησίας να καλύψει το ροζ κλέφτη Αττικής Παντελεήμονα, τον οποίο δεν δίκασε ποτέ και αναγκάστηκε να τον καθαιρέσει χωρίς δίκη με διαταγή της κυρίαρχης Πολιτείας (Αρ.Πάγος), μη μπορώντας ο αρχιεπίσκοπος να κρύψει ούτε την αισχρή προσπάθειά του να μη φυλακιστεί ο συνάδελφός του αλλά να περιοριστεί σε μοναστήρι.

Παρακολουθείστε το βίντεο:

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

28 Responses to Ο Βασίλης Ραφαηλίδης για την ιερή παιδεραστία…

  1. Ο/Η eklag λέει:

    Η παιδεραστία με κάνει σοβαρά να σκέπτομαι την ανάγκη επαναφοράς της θανατικής ποινής καθώς οι δράστες ούτε μετά από »θεραπεία»
    βελτιώνονται όπως σχετικές έρευνες καταδεικνύουν.
    Το θέμα είναι βεβαίως τεράστιο και δεν ανθεί μόνο στους χώρους της εκκλησίας που εσείς επιλέγετε να προβάλλετε.
    Τα κυκλώματα παιδεραστών είναι πια οργανωμένα και καλύπτονται πίσω από την υποκρισία της ελληνικής κοινωνίας και το αστείο νομικό πλαίσιο…
    Είναι ανάγκη να απαιτήσουμε την αλλαγή του και πολύ πιο αυστηρές ποινές,
    αν μιλάμε σοβαρά για τη μάστιγα αυτή και τις επιπτώσεις της στις ζωές των παιδιών δηλ. του μέλλοντος.

  2. Ο/Η eklag λέει:

    ps
    Στο θέμα αναφέρεται και η LIFO.gr με άρθρα που βέβαια καταχωνιάζει γρήγορα για να μην ταράζεται η ευαίσθητη my ass ελληνική κοινωνία.
    Για τους gay πάντως λέει πολλά όλη μέρα κάθε μέρα!
    οπότε μ’έναν τρόπο πάλι μέσα είμαστε…

  3. Ο/Η Μισίρκωφ λέει:

    Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

    Το τζαμί της Αθήνας αντιμετωπίζει εμπόδια

    Η εφημερίδα ‘Καθημερινή’ που εκδίδεται στην Αθήνα, έγραψε ότι οι απαιτούμενες διαδικασίες για την δημιουργία ενός τόπου λατρείας των μουσουλμάνων, έχουν ολοκληρωθεί, αλλά ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων του κόμματος Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού (ΛΑΟΣ), Μάκης Βορίδης, το ‘πάγωσε’.

    Η εφημερίδα της Αθήνας επισημαίνει ότι όλες οι προετοιμασίες για την κατασκευή ενός τζαμιού έχουν ολοκληρωθεί και το έργο είναι έτοιμο να ξεκινήσει , αλλά για αυτό υπολείπεται μόνον η υπογραφή του Βορίδη.

    Ο τόπος λατρείας των Μουσουλμάνων θα γινόταν στην περιοχή Βοτανικός της Αθήνας, και το σχετικό θέμα υποβλήθηκε στο Κοινοβούλιο και εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία. Οι 15 βουλευτές του ΛΑΟΣ, τον περασμένο Σεπτέμβριο , καταψήφισαν το νόμο αυτόν.

    Σύμφωνα με την ψηφισθείσα νομοθεσία, στην περιοχή Ελαιώνας του Βοτανικού της Αθήνας, το κτίριο ιδιοκτησίας του ελληνικού ναυτικού προορίζεται να μετατραπεί σε τζαμί. Το κτίριο με χωρητικότητα περίπου 500 ατόμων δεν θα είχε μιναρέ. Θα διορίζεται από του Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ,ο ιμάμης, ο οποίος θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του τζαμιού.

    Εντωμεταξύ ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, Γιώργος Καλαντζής είπε ότι αν δεν δημιουργηθεί το τζαμί θα πολλαπλασιαστούν οι αδήλωτοι χώροι προσευχής και θα έχουμε ριζοσπαστικοποίηση των μουσουλμάνων πρώτης γενιάς»

    Ο Καλαντζής δήλωσε ακόμη ότι υπάρχουν περίπου 120 αδήλωτοι χώροι λατρείας για τους 30.000 νόμιμους μουσουλμάνους της Αθήνας.

    Τουρκικός τύπος

  4. Ο/Η Μισίρκωφ λέει:

    enet.gr, 20:18 Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

    Την απελευθέρωση των 500 διαδηλωτών στη Ρωσία ζητάει το Συμβούλιο της Ευρώπης

    Την άμεση απελευθέρωση των 500 περίπου διαδηλωτών που συνελήφθησαν μετά τις εκλογές στη Ρωσία και παραμένουν κρατούμενοι ζητούν οι επικεφαλής της Επιτροπής Παρακολούθησης των βουλευτικών εκλογών στη Ρωσία, Σοσιαλιστής Ελβετός βουλευτής Αντρέα Γκρος και ο Χριστιανοδημοκράτης Ρουμάνος βουλευτής Γκιόργκι Φρούντα.

    Εκφράζοντας την ανησυχία τους για τα γεγονότα που συνέβησαν μετά τις εκλογές στη Ρωσία, οι επικεφαλής της Επιτροπής υπογραμμίζουν ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, για τη σύλληψη και κράτηση εκατοντάδων ανθρώπων, μόνο και μόνο επειδή συγκεντρώθηκαν για να διαδηλώσουν ειρηνικά.

    Το δικαίωμα της ειρηνικής συμμετοχής σε διαδήλωση είναι ένα από τα βασικά δικαιώματα των ανθρώπων σ’ όλα τα δημοκρατικά κράτη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του δικαιώματος της ελευθερίας της έκφρασης και του συνέρχεσθαι, υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά οι εκπρόσωποι της ΚΣΣΕ.

  5. Ο/Η Λεσβία λέει:

    Ο μητροπολίτης Μυθήμνης και ο παπάς τσατσά

    όπως τα λέει η Ελευθεροτυπία

    Ο ιερέας Κωνσταντίνος Πνακάς συνελήφθη την ώρα που έβγαινε από ενοικιαζόμενα δωμάτια στα οποία είχε μεταφέρει τον υποψήφιο πελάτη και την 20χρονη Πολωνή που εξέδιδε. Πάνω του, από άνδρες της Ασφάλειας, βρέθηκαν προσημειωμένα δύο χαρτονομίσματα των 50 ευρώ, ποσό που είχε εισπράξει από τον υποψήφιο πελάτη -πλην όμως αστυνομικό- που λίγο πριν είχε πλησιάσει σε κέντρο διασκέδασης στην Πέτρα ρωτώντας τον «αν θέλει γυναίκα»!

    Ας σημειωθεί ότι ο ιερέας, πατέρας τριών παιδιών από τα οποία τα δύο αγόρια, σπουδαστές στην Ιερατική Σχολή της Πάτμου, ήταν γνωστό από καιρό για τις περίεργες σχέσεις του με αλλοδαπές καθώς και για το ότι η εν γένει συμπεριφορά του δεν ταίριαζε με το σχήμα του.

    Ιδιαίτερη αξία αποκτά η επώνυμη καταγγελία του δημάρχου Πέτρας και προέδρου της ΤΕΔΚ Στέλιου Παυλή ο οποίος στις 18 του περασμένου Δεκεμβρίου μιλώντας στην εφημερίδα της Μυτιλήνης «Εμπρός», για τα τεκταινόμενα στην περιοχή της Μητρόπολης Μηθύμνης όπου και ανήκει το προσκύνημα της Πέτρας έλεγε «όταν οι εκκλησίες μας μένουν χωρίς ιερείς, όταν οι εκκλησίες μας καταρρέουν, τότε όλα δείχνουν πως κάτι συμβαίνει».

    Ακόμα και χθες όμως ο Μητροπολίτης Μηθύμνης Χρυσόστομος δήλωνε άγνοια. «Επί προφορικών καταγγελιών που όντως υπήρχαν είπε δεν μπορούσα να κάνω τίποτα». Τίποτα όμως ο Μητροπολίτης Μηθύμνης, δεν έπραξε και επί γραπτών καταγγελιών όπως αυτές που και πάλι ο δήμαρχος Πέτρας και πρόεδρος της ΤΕΔΚ Λέσβου έκανε πριν λίγο καιρό και αφορούσαν την εξαφάνιση εικόνων από το ναό -διατηρητέο βυζαντινό μνημείο της Πέτρας- του Αγίου Νικολάου.

    Κράτος εν κράτει

    Καταγγελίες υπήρχαν επίσης και για εξαφάνιση έργων τέχνης από το εκκλησιαστικό μουσείο από το οποίο μέχρι πρότινος ο παπάς του ναού της Παναγίας απαγόρευε την είσοδο και τον έλεγχο μέχρι και στην προϊσταμένη της τοπικής Αρχαιολογικής Υπηρεσίας. Επίσης ας σημειωθεί ότι στον παραδοσιακό οικισμό της Πέτρας όπου ο παπάς υπηρετούσε πριν λίγα χρόνια, ο τότε υφυπουργός Πολιτισμού Νίκος Σηφουνάκης είχε καταγγείλει το χτίσιμο ενός τριώροφου εξαμβλώματος και μάλιστα σε έναν κηρυγμένο διατηρητέο και προστατευόμενο οικισμό όπου απαγορεύεται η ύψωση τρίτου ορόφου. Και τότε ο παπάς είχε καταφέρει να μην περάσει από δικαστήριο, ενώ το τριώροφο χρόνια μετά παραμένει στη θέση του.

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 15/10/2005

  6. Ο/Η Mίμης ο σιδεράς λέει:

    έχει πρόβλημα ο παπάς που συμιλεί στο βίντεο με τον Ραφαηλίδη, με τον ομοφυλόφιλο αρχιμανδρίτη; Πως αντέχει τότε μέσα στην Εκκλησία;

  7. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    κύριε Λασκαράτε έπρεπε να βάζατε και το προγούμενο μέρος του βίντεο το νούμερο 3 ή το 4.
    Είναι όλα τα λεφτά. Στο πρώτο κομμάτι ο Ραφαηλίδης εξηγει την παπαδική τεχνική πως να δακρύζουν οι εικόνες και στο τέλος αρχίζει την ιστορία με τον παιδεραστή αρχιμανδρίτη που δίδασκε στο σχολείο ΗΘΙΚΗ

    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αγαπητέ Εωσφόρε,
    φέρνετε εδώ μέσα φως.

    Κυρία eklag,
    @»Το θέμα είναι βεβαίως τεράστιο και δεν ανθεί μόνο στους χώρους της εκκλησίας που εσείς επιλέγετε να προβάλλετε….».@

    Kαλύψτε εσείς λοιπόν το κενό γράφοντας για την παιδεραστία των ιχθυοπωλών, των μοδιστρών ή των κουρέων.

    Δεν μπορούμε να καλύψουμε όλους τους χώρους και άλλωστε ο Σόρος μας πληρώνει μόνο για τους ελληνορθόδοξους κληρικούς.

    Προσχηματικά ενίοτε, γράφουμε και για την παιδεραστία στην Καθολική Εκκησία.

    Για να σοβαρευτώ,
    ξέρετε εσείς άλλον επαγγελματικό χώρο, μισθοδοτουμενο μάλιστα, επιχορηγούμενο, υποστηριζόμενο, προστατευόμενο και φοροαπαλλαγμένο κανδαλωδώς από το κράτος, στον οποίο η παιδεραστία να ασκείται σε τόσο τεράστια έκταση, με σιωπηρή συγκάλυψη από όλα σχεδόν τα μέλη του συνδικάτου που κάνουν το κορόϊδο, με απροκάλυπτη προστασία από την ηγεσία, με σκανδαλώδη ανοχή από την πολιτεία, με προκλητική ατιμωρησία, με τόση αναντιστοιχία με την υποτιθέμενη πίστη, με τόσο κίνδυνο για τα παιδιά που κινδυνεύουν σίγουρα 100 φορές περισσότερο από τον παιδεραστή παπά (ειδικά τα ορφανά) από όσο από την τεκνατζού μοδίστρα;

    Ξέρετε καμία άλλη επαγγελματική τάξη που να στρατολογεί σε τοση τεράστια έκταση μικρά παιδιά για μέλη της, προσυλητίζοντας τα μάλιστα ακόμη και στον μοναχισμό ατιμωρητί, ακόμη και από την κρατική τηλεόραση;

    Δείτε το βίντεο του πνευματικού τέκνου Καλλινίκου, αδελφού Χριστοδούλου, συλλιτανευτή των Θεοκλήτου Βρεσθένης και Βρανίων Παχωμίου, αγίου Ιγνατίου μητροπολίτη Δημητριάδος:
    Προπαγανδίζει στον πιτσιρικά την ιδέα να γίνει ασκητής.
    Ο ίδιος βέβαια ασκητεύει φορώντας χρυσά μπιζού και ζώντας στη βιλλάρα του του ενός εκατ ευρώ
    http://apollonios.pblogs.gr/2010/07/meraklhs-o-mhsropolishs-bolos-me-bila-1-000-000ek-esrs-deise-eds.html

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε Ροϊδη,
    όποιος παρακολουθήσει το βίντεο και γνωρίζει τα εκκλησιαστικά θα θαυμάσει την πονηριά του ιερέα κ.Γιώργου Μεταλληνού, που προσπαθεί, απευθυνόμενος κυρίως στους άσχετους και στους νεότερους, να μας πει πως η Εκκλησία συνεργάστηκε με τη Χούντα, μόνο κατά ένα μικρό μέρος κλπ κλπ.
    Αξίζει να αφιερώσουμε ένα ολόκληρο ποστ, ειδικά στο σημείο που μη απαντώντας στο σχετικό ερώτημα του Βασίλη Ραφαηλίδη, ο οποίος είχε φυσικά κάποια άγνοια στα εκκλησιαστικά, αφήνει τάχα να φανεί πως ο ρουφιάνος, βασανιστής, πορνο μητροπολίτης Πρέβεζας Στέλιος Κορνάρος (τον οποίο η Σύνοδος αν και είχε στα χέρια της συντριπτικές αποδείξεις σε βάρος του για αισχρή πορνεία ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΟΣΧΗΜΑΤΙΣΕ), ηταν πρώην Αριστερός!

  10. Ο/Η eklag λέει:

    Κε Λασκαράτε,
    μόλις παρευρέθην-μη ρωτάτε πώς-σε μια γέννα!
    και βλέποντας το μικρό θαύμα (μωρό),
    αδυνατώ να ασχοληθώ με τις επαγγελματικές τάξεις που φέρνουν παιδιά
    στον Κόσμο για να τα βασανίσουν!
    καθώς η ουσία για μένα δεν βρίσκεται στο ποιος βασανίζει παιδιά!
    αλλά στο ότι βασανίζει παιδιά!
    Επ’αυτού έτερο ουδέν.

  11. Ο/Η Πατρινός λέει:

    Για τον Δωρόθεο Τσάκο
    Καθηρημένο από την Εκκλησία για κιναιδισμό
    και μετά παλαιοημερολογίτης μητροπολίτης

    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2009/06/blog-post_26.html

    5. Διαμαρτύρεται ο δεύτερος Υμέτερος επιστολογράφος ότι ουδείς καθηρημένος Κληρικός της Εκκλησίας δι’ ηθικά ζητήματα κατέφυγεν εις τας παρατάξεις των

    27 Ιουνίου 2009 6:02 μ.μ. Ανώνυμος είπε…
    Συνεχεια….
    Γ.Ο.Χ. Δυστυχώς δι’ εμέ η πολυετής διακονία μου εν τοις Συνοδικοίς Εκκλησιαστικοίς Δικαστηρίοις με καθιστά γνώστην πολλών περιπτώσεων καθηρημένων επί ηθικοίς παραπτώμασι καταφυγόντων εις την ανεξέλεγκτον κανονικώς και πολιτειακώς πολυποίκιλον και πολύαρχον θρησκευτικήν κοινωνίαν των παρατάξεων των Γ.Ο.Χ. Δια να υποβοηθήσω δε την μνήμην αυτού υπομιμνήσκω ότι η Σύνοδος της παρατάξεώς του καθήρεσεν από Αρχιεπίσκοπόν της τον μακαριστόν Αυξέντιον Πάστραν και εξέλεξεν εις διαδοχήν αυτού τον κ. Χρυσόστομον Κιούσην διότι ο προληφθείς εχειροτόνησεν εις Μητροπολίτην Πατρών δια των επισκόπων της παρατάξεως του Βοιωτίας μακαριστού Γερασίμου Βράκα και Κεφαλληνίας Μαξίμου Βαλλιανάτου, τον επί κιναιδισμώ καθαιρεθέντα υπό της Εκκλησίας Δωρόθεον Τσάκον, μάλιστα ο μη αποδεχθείς την καθαίρεσίν του Αυξέντιος Πάστρας συνέπτυξεν ετέραν σύνοδον.

    Έρρωσο εν πάσι!
    27 Ιουνίου 2009 11:08 μ.μ. Ανώνυμος είπε…

    Τον Δωρόθεο Τσάκο(πολλά παθόντα βέβαια υπό του Γκατζιρούλη….) τον συνήντησα μία φορά στην Αθήνα φέροντα αρχιερατικό εγκόλπιο και κρατούντα χαζράνιο(μπαστούνα!). Μας εσυστήθη δε ως ο Πατρών και πάσης Πελονοννήσου Δωρόθεος!!!
    27 Ιουνίου 2009 11:17 μ.μ. Ανώνυμος είπε…
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 11.17ΜΜ, ΤΟΝ ΔΩΡΟΘΕΟ ΤΣΑΚΟ ΤΟΝ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣΥΣΤΗΝΟΝΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΓΙΑ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥΣ ΠΑΡΑΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ.

  12. Ο/Η Jmoll λέει:

    Τα ιερα καθαρματα

  13. Παράθεμα: Ο Βασίλης Ραφαηλίδης για την ιερή παιδεραστία… « Vanessa111's Weblog

  14. Ο/Η ataktos λέει:

    xristodoulos Γάμος αλλα πλάγια

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    TA NEA Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

    «Η Εκκλησία αποσιώπησε τα περιστατικά»

    Δεκάδες χιλιάδες παιδιά κακοποιήθηκαν σε ολλανδικά καθολικά ιδρύματα, σύμφωνα με έρευνα

    http://www.tanea.gr/latestnews/article/?aid=4680805

  16. Ο/Η eklag λέει:

    Πάει την ψώνισε κι αυτός!
    τι κάνουν εδώ οι παιδεραστές;;;
    κι εν πάσει περιπτώσει αφού χώρεσαν! να χωρέσουν σωστά:
    Ανδρική Ομοφυλοφιλία και Παιδεραστία!
    να λέμε τα πράγματα με τ’όνομά τους!

  17. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    Η Ειρήνη, μια νεαρή και όμορφη γυναίκα, οδηγείται διά της βίας από τον πατέρα της σ’ ένα μοναστήρι στο οποίο από μικρή την είχε εκείνος ταμένη. Εκεί θα υποστεί τα πάνδεινα από τον «άγιο» ηγούμενο καθώς αυτός μεταχειρίζεται τις μοναχές σαν δούλες και ερωμένες. Στη συνέχεια και με τη βοήθεια της παιδικής φίλης της Ντόροθυ, η οποία ήρθε από την Αμερική και κινείται στους κύκλους της υψηλής κοινωνίας, κατορθώνει να αποδράσει αλλά τελικά δεν γλιτώνει από τα νύχια της πορνείας..

  18. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    Ο καθολικός αρχιεπίσκοπος της Νέας Υόρκης Τιμόθεος Ντόλαν προκαλεί λέγων πως το σκάνδαλο της ιερής παιδεραστίας ανήκει όχι μόνο στον κλήρο αλλά σε όλη την κοινωνία

  19. Ο/Η eklag λέει:

    Κουκλί ζωγραφιστό είναι με τα χρυσά του το χρυσό μου!
    και μια χαρά τα λέει!
    η παιδεραστία δεν έχει επαγγελματική τάξη
    όπως κάποιοι αρέσκονται να πιστεύουν-
    και αφορά πλέον σε ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!
    Είναι δε μια επικερδέστατη επιχείρηση!
    και το να ασχολείσαι όλη την ώρα ποιος π.χ. παπάς φυστίκωσε αγοράκια!
    (ωχ! θα ψάχνω πάλι το σεβασμό των άλλων…)
    υποβαθμίζει το μέγεθος της Αθλιότητας!
    και αποπροσανατολίζει από την ουσία:
    την αυστηρή πια θεσμική-ποινική αντιμετώπιση.
    Πώς να γίνει βέβαια αυτό όταν εμπλέκονται και οι θεσμοί;
    κάθε τρεις και λίγο ένας πολιτικός ή δικαστικός την »κάνει»
    π.χ. για Τα’ι’λάνδη με τα ωραία πακέτα σεξοτουρισμού…
    Εδώ όμως είναι τα λεφτά!
    Μην κορο’ι’δευόμαστε!
    Απλά ξεσπάμε όπου μπορούμε,
    καθώς αυτούς δεν τολμούμε εύκολα να τους αγγίξουμε…
    Έτσι δεν αλλάζει τίποτα κι αυτό κάποιοι επιθυμούν.
    Οι άλλοι όμως;

    nota bene
    η εποχή απαιτεί σκληρά λόγια
    -το λέει κι η σημερινή ανάρτηση-
    και πιο σκληρές πράξεις θα προσέθετα…

  20. Ο/Η Psycho λέει:

    Aν ο Ελληναράς προπονητής πάει με 80 παιδιά και μένει για χρόνια κρυφό, o ανώμαλος ρασοφόρος σε πόσα παιδιά στα ιδρύματα απλώνει την χερούκλα του χωρίς να τον αποκαλύψει κανείς;

    http://news247.gr/ellada/eglima/toys_ekana_spartiates_sta_xeria_moy.1523890.html

    «Τους έκανα Σπαρτιάτες στα χέρια μου»

    Δεν έκανε πίσω στην κατάθεσή του ο 47χρονος προπονητής μπάσκετ από το Ρέθυμνο που την προηγούμενη εβδομάδα συνελήφθη για παιδεραστία.

    Στην απολογία του, ο ίδιος υποστήριξε ότι πράγματι έχει πλησιάσει και ασελγήσει σε ανήλικους μαθητές του, ωστόσο «ήρθαν μαζί μου με τη δική τους συναίνεση», εξήγησε ο ίδιος.

    Την ίδια ώρα οι αρχές υποψιάζονται πως ο προπονητής δρούσε τα τελευταία δέκα χρόνια και τουλάχιστον 80 παιδιά είχαν πέσει στα δίχτυα του.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Espresso», ο 47χρονος δάσκαλος, προκειμένου να πετύχει τους στόχους του κατάφερε να φαντάζει ως θεός στα μάτια τους, ώστε να αποκτήσει την εμπιστοσύνη τους.

    Το τίμημα όμως για τους ανήλικους ήταν να περάσει από μια διαδικασία μύησης όπως ο ίδιος την ονόμαζε. Αν κάποιοι από αυτούς τα κατάφερναν, γίνονταν πιο γρήγορα άνδρες ή «Σπαρτιάτες», όπως χαρακτηριστικά τους αποκαλούσε. Η μύηση περιλάμβανε σκληρές δοκιμασίες, υπακοή στους κανόνες που εκείνος επέβαλλε, αλλά και σεξουαλική επαφή μεταξύ τους.

  21. Ο/Η Μητροπολίτης Ζωζώ ο Γ΄ λέει:

    Τη μήνιν της Ιεράς Συνόδου έχει προκαλέσει το θεατρικό έργο «Corpus Christi», το οποίο χθες έκανε πρεμιέρα στο θέατρο Χυτήριο.

    Το αμφιλεγόμενο κείμενο, γραμμένο από τον Αμερικανό συγγραφέα Τέρενς ΜακΝάλι, μέσα από το οποίο ξεδιπλώνονται τα Πάθη του Χριστού με αιρετικό τρόπο, μπήκε στο στόχαστρο των συνοδικών ιεραρχών, οι οποίοι καταδίκασαν την παρουσίασή του σε κεντρική σκηνή της πρωτεύουσας, προτρέποντας ταυτόχρονα το κοινό να το αποδοκιμάσει με τη στάση του.

    Η παρουσίαση του Θεανθρώπου αλλά και των 12 Αποστόλων με ομοφυλοφιλική… διάθεση εξόργισε τους εκπροσώπους της Εκκλησίας, οι οποίοι αποκάλεσαν το θεατρικό έργο «βλάσφημο, αφού δυσφημίζει το θεανδρικό πρόσωπο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού».

    Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου, η οποία τις ημέρες αυτές συνεχίζει κανονικά τις εργασίες της, το εν λόγω έργο είναι «απαράδεκτο διότι ούτε επί ιστορικής βάσεως ερείδεται ούτε επί των Ιερών Κειμένων μπορεί να πάρει κάποιος επιχειρήματα ως προς το περιεχόμενο του εν λόγω θεατρικού έργου και την παρουσίαση αυτού στο κοινό, αλλά και παράλληλα αντίκειται εις την μακράν παράδοση της Πατρίδος και της Εκκλησίας μας. Καλόν είναι και απαραίτητο οι συγγραφείς του θεατρικού έργου να σέβονται τη μεγάλη Ορθόδοξη παράδοση του Λαού μας και τη διδασκαλία της Εκκλησίας μας».

    Το αιρετικό προκλητικό έργο, το οποίο παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σκηνοθετεί ο ηθοποιός Λαέρτης Βασιλείου, ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξή του είχε δηλώσει ότι ήταν ενήμερος για τους τριγμούς που θα προκαλούσε το ανέβασμα του «Corpus Christi» στον Κλήρο, αφού είχε μάθει ότι θα αποτελούσε αντικείμενο συζήτησης των εργασιών της Ιεράς Συνόδου. Ο ίδιος μαζί με τη Βάσια Παναγοπούλου έχει κάνει μάλιστα και τη μετάφραση από τα αγγλικά στα ελληνικά, ενώ στο πλευρό του είναι η ομάδα Αrtisan. Οι παραστάσεις είναι προγραμματισμένες έως και την Τρίτη 12 Ιουνίου.

    Οι πρωταγωνιστές στο «Corpus Christi», 13 στον αριθμό, είναι όλοι τους άνδρες. Ο Τζόσουα (ο Ιησούς δηλαδή) είναι ένας νέος γκέι, ο οποίος μεγάλωσε σε μια αυταρχική συντηρητική κοινωνία. Το κοινό παρακολουθεί το ταξίδι του από την εφηβεία προς την ενηλικίωση. Στο πλευρό του θα βρεθούν ακόμη 12 νέοι, οι οποίοι θα επιλέξουν να τον ακολουθήσουν σε μια πορεία όπου η φιλία τους δοκιμάζεται από τον έρωτα, την αγάπη, την καριέρα και, φυσικά, την προδοσία. Κατά τον συγγραφέα, μάλιστα, ο Ιούδας- τον υποδύεται ο ίδιος ο Λαέρτης Βασιλείου- προδίδει τον Τζόσουα λόγω έντονης ερωτικής ζήλιας. Στο πρωτότυπο κείμενο ακόμη περιλαμβάνεται και η σκηνή του γάμου μεταξύ των δύο ομοφυλόφιλων Αποστόλων με τις ευλογίες του Ιησού. Στο «Corpus Christi», το οποίο θεωρείται πλέον κλασικό γκέι έργο, ο θεατής συναντά πολλούς αναχρονισμούς, αφού το παρελθόν μπλέκεται με το μέλλον.

    Η Ιερά Σύνοδος εξέφρασε τη λύπη της «για τη νοσηρή φαντασία των συγγραφέων του θεατρικού έργου».

  22. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Rod Dreher ένας Ρωμαιοκαθολικός που το 2006 μεταστράφηκε στην Ορθοδοξία, δεν παύει να τη διαφημίζει δεξιά και αριστερά. Τη μεταστροφή του ο ίδιος αποδίδει στα παιδεραστικά σκάνδαλα των Καθολικών ιερέων:

    http://consensuspatrum.wordpress.com/2012/02/03/whats-so-appealing-about-orthodoxy-was-ist-so-anziehend-an-der-orthodoxie/

    What’s So Appealing About Orthodoxy?

    Posted on 3. February 2012 by F·H·C

    I came to Orthodoxy in 2006, a broken man. I had been a devoutly observant and convinced Roman Catholic for years, but had my faith shattered in large part by what I had learned as a reporter covering the sex abuse scandal.

    Ένα ρωσικό Ορθόδοξο μπλογκ όμως τον βάζει στη θέση του. Γιατί δεν καταγγέλει την παιδεραστία στην Ορθόδοξη Εκκλησία; Γιατί αυτή η παιδεραστία δεν τον ενοχλεί; «Ξεπουλήθηκε για δύναμη και επιρροή. Νομίζω πως είναι ενας ψευδόμενος υποκριτής»

    http://02varvara.wordpress.com/2011/01/06/

    Archbishop Seraphim Storheim (1946- )… he’s accused of paedophilia, the konvertsy are circling the wagons around him… isn’t it interesting how Rod Dreher made a huge fuss over sexual abuse by RC priests, but keeps his silence on this situation? I think that he’s a lying hypocrite… and I say so openly. He sold out for “power” and “influence”… and the konvertsy drool all over him!

  23. Ο/Η Μαρκήσιος Ντε Σαντ λέει:

    Διαδήλωση έξω από ελληνική εκκλησία στη Νέα Υόρκη για παιδεραστή παπά
    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=1896

    Priest Charged With Sex Abuse Working On A Plea Deal

    Author: Rick Reitzel

    Date Published: 9/25/2012

    Publication: NBC 4 (Columbus OH)

    Father Nicholas Hughes

    COLUMBUS, Ohio —

    Bishop Andonis with the Archdiocese of New York says Father Nicholas Hughes will not fight the sex abuse charges against him and is working on a plea deal.

    Hughes has been the interim priest for the past year at the Annunciation Greek Orthodox Cathedral in the Short North.

    He was arrested on Sept. 19 by the Franklin County Internet Crimes Against Children task force for soliciting sex over the internet.

    Investigators say the 56-year-old thought he was chatting with the parents of a 9-year-old and 14-year-old boy.

    Hughes is currently being held in the Franklin County Jail on charges of attempted rape and unlawful sexual conduct with a minor.

    Members of Surviviors Network of those Abused by Priests (SNAP) passed out fliers at noon in front of the Greek Orthodox Church in Columbus Tuesday. They want church officials to make public every location Father Hughes has worked.

    NBC4 called the Archdiocese of New York for the locations and the allegations against Father Hughes. Bishop Andonis says Hughes has served in Columbus, Mansfield, Galion, and the Metropolis of Detroit.

    Andonis says Hughes has been a priest since 1987. The Archdiocese does not have any record of abuse by Father Hughes in the past.

    If Hughes is found guilty of the charges against him, Andonis says there will be a spiritual decree and he could be defrocked and removed from the list of priests.

  24. Ο/Η Ιερή παιδεραστία λέει:

    http://xairete.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

    Reuters

    Σκληρή γλώσσα εναντίον της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας χρησιμοποίησε χθες η υπουργός Δικαιοσύνης της Γερμανίας, μετά την απόλυση του εγκληματολόγου που ερευνούσε τα σκάνδαλα κακοποίησης ανηλίκων στους κόλπους της.

    «Φαίνεται ότι η Εκκλησία αδυνατεί να διενεργήσει μια ανεξάρτητη, σοβαρή έρευνα για τα περιστατικά κακοποίησης, όπως αρχικά επροτίθετο», είπε η Ζαμπίνε Λόιτχοϊζερ Σναρενμπέργκερ στο γερμανικό ραδιόφωνο. «Είναι κρίμα, γιατί δίνει την εντύπωση ότι δεν θα ήθελε να υπάρξει ανεξάρτητη μελέτη».

    Οι πρώτες αποκαλύψεις κακοποίησης, το 2010, έσπασαν το ταμπού της μυστικότητας, με αποτέλεσμα καταιγισμό 600 μηνύσεων. Η γερμανική επισκοπική σύνοδος είχε αναθέσει την έρευνα των περιστατικών στον εγκληματολόγο Κρίστιαν Πφάιφερ, τον οποίον η υπουργός Λόιτχοϊζερ Σναρενμπέργκερ περιέγραψε ως έναν εκ των κορυφαίων εγκληματολόγων της χώρας.
    Ομως την Τετάρτη η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ανακοίνωσε τη λήξη της συνεργασίας για λόγους κακής επικοινωνίας. «Ο κ. Πφάιφερ έβλεπε τα πράγματα με έναν τρόπο το βράδυ και με διαφορετικό τρόπο την επομένη. Αυτό ήταν πολύ κουραστικό σε ένα τόσο μεγάλο πρότζεκτ», είπε χθες ο εκπρόσωπος της συνόδου των επισκόπων, Ματίας Κοπ.

    Ο ίδιος ο Κρ. Πφάιφερ κατήγγειλε απόπειρα της Εκκλησίας να ασκήσει βέτο στο ποια πορίσματα θα δημοσιευθούν. «Αυτό ισοδυναμεί με λογοκρισία και δεν επιτρέπεται σε μια ελεύθερη χώρα», δήλωσε ο κ. Πφάιφερ.
    Ο εκπρόσωπος της ομάδας θυμάτων σεξουαλικής κακοποίησης «Δίκτυο Β» είπε ότι, πέρα από τα λόγια, το υπουργείο Δικαιοσύνης θα μπορούσε να καταστήσει υποχρεωτική την αναφορά περιστατικών κακοποίησης στη Δικαιοσύνη, ώστε να αποφευχθούν τα κρούσματα ευρείας και συστηματικής συγκάλυψης.

  25. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ρωμιός μητροπολίτης στην Αυστραλία καταγγέλεται ότι συνελήφθη ψευδόμενος στην κατάθεσή του.

    Ένας Έλληνας Ορθόδοξος επίσκοπος φέρεται πως παραπλάνησε την ερευνητική επιτροπή της Βικτωρίας σχετικά με το πώς οι Εκκλησίες χειρίζονται σεξουαλική κακοποίηση παιδιών

    Ο Επίσκοπος Ιάκωβος είπε στην επιτροπή ότι δεν γνώριζε καμία περίπτωση ή ανεπίσημα στοιχεία σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών» αν και γνώριζε την υπόθεση του ιερέα της ενορίας της Εκκλησίας της Αγίας Αικατερίνης στο East Malvern, Ανδρέα Παπαδημητρόπουλου (είχε καταγραφεί και στο δικό μας μπλογκ), που κρίθηκε ένοχος για σεξουαλική επίθεση σε έφηβη, υπόθεση πολύ γνωστή μεταξύ της ιεραρχίας της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Αυστραλία, καθώς και πληροφορίες σχετικά με αυτήν είναι ακόμα διαθέσιμες στο διαδίκτυο.

    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=2003

    http://www.theage.com.au/victoria/bishop-misled-inquiry-20130425-2iha7.html

    Bishop ‘misled inquiry’

    Author: Barney Zwartz

    Date Published: 4/26/2013

    Publication: The Age (Melbourne VIC Australia)

    Bishop Jacob Iakovos. Photo: Gary Sissons

    A Greek Orthodox bishop misled the Victorian inquiry into how the churches handled child sexual abuse when he denied any cases in his church, another member of the community has said in a letter to the inquiry.

    Bishop Iakovos told the inquiry that he was not aware of any case or anecdotal evidence of child sexual abuse »in living memory», and that he had consulted much older members of the church.

    But the letter writer, who asked not to be named, told the inquiry there was a well-known case in 2002 when the parish priest of the Church of St Catherine in East Malvern, Father Andreas Papadimitropoulos, was found guilty of indecently assaulting a teenage girl.

    »This case is well known among the hierarchy of the Greek Orthodox Church in Australia, and information about it is even available online,» the letter says.

    It also cites harassment and abuse in Sydney, but this does not fall under the inquiry’s terms of reference.

    Bishop Iakovos said on Thursday the Greek Orthodox archdiocese had not deliberately misled any inquiry. It had [since] »made a submission relevant to the inquiry identifying one case on public record». Any questions should be directed to the parliamentary committee, he said.

    At the inquiry Bishop Iakovos said he was »officially not aware of any child sexual abuse cases in living memory».

    Την υπόθεση παρουσιάζει και η ομογενειακή εφημερίδα Νέος Κόσμος

    http://neoskosmos.com/news/en/church-not-immune-to-abuse-cases

  26. Παράθεμα: Μέγα ποτ-πουρί ιερής παιδεραστίας | Ασμοδαιος

  27. Ο/Η Ντένης ο τρομερός λέει:


    Βασίλης Ραφαηλίδης για την Εκκλησία (Ολόκληρη η εκπομπή)
    Δημοσιεύτηκε στις 27 Απρ 2017
    Ο Βασίλης Ραφαηλίδης ξεσκεπάζει την υποκρισία και την αρχομανία της Εκκλησίας συζητώντας με τον Δημητριάδος.

  28. Ο/Η Ντένης ο τρομερός λέει:

    http://www.alfavita.gr/arthron/koinonia/san-simera-feygei-apo-ti-zoi-o-airetikos-vasilis-rafailidis-ti-egrafe-prin-30#ixzz4s9eYVrFm

    Σαν σήμερα φεύγει από τη ζωή ο «αιρετικός» Βασίλης Ραφαηλίδης – Τι έγραφε πριν 30 χρόνια για το ελληνικό κράτος και τον ρατσισμό
    Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 8 Σεπτέμβριος, 2017

    17 συμπληρώνονται σήμερα από τον θάνατο του του δημοσιογράφου συγγραφέα και κριτικού κινηματογράφου Β. Ραφαηλίδη. Παρακάτω αναδημοσιεύουμε ένα άρθρο του στην εφημερίδα «Έθνος» το μακρινό 1987, όπου ο διανοητής Βασίλης Ραφαηλίδης αναλύει τις έννοιες του έθνους, του κράτους και του ρατσισμού στην Ελλάδα.

    Σίγουρα αν «ψειρίσει κανείς τη μαϊμού», μπορεί να βρει κάποιες ακροβασίες ή και λαθροχειρίες, ενώ σίγουρα υπάρχουν αρτιότερες επιστημονικά αναλύσεις. Όπως και να έχει όμως είναι ένα πολύ καλό κείμενο για άρθρο σε εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας

    «Σήμερα, πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχουν «καθαρές» εθνότητες, διότι δεν υπάρχουν κλειστές κοινωνίες. ΕΙΝΑΙ αυτονόητο, πως κανείς νομοθέτης εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια δε θα μπορούσε να διαφυλάξει την «καθαρότητα» του αίματος μιας φυλής. Άλλωστε, οι άνθρωποι δεν είναι άλογα ράτσας, ταγμένα στις ιπποδρομίες, ώστε να φροντίζουμε για την καθαρότητα του αίματός τους. Και ωστόσο, δεν έλειψαν ποτέ οι μικρόνοες που αντιμετωπίζουν τον άνθρωπο σαν ζώο, περιορισμένο σ’ ένα οιονεί αναπαρα­γωγικό ιπποφορβείο. Και ο ρατσισμός είναι αυτό ακριβώς: Μια μεταφυσική και αυτόχρημα παρανοϊκή πίστη στην «καθαρότητα του αίματος της φυλής» -μια καθαρότητα που εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια ανήκει στην περιοχή του μύθου.»

    Διαβάστε παρακάτω όλο το άρθρο

    Το κράτος σε καμιά περίπτωση δεν είναι συνώνυμο του έθνους…

    ΟΛΕΣ οι συγχύσεις στην Ελλάδα ξεκινούν από την αδυναμία μας να ξεχωρίσουμε τις έννοιες «έθνος» και «κράτος», που σε καμία περίπτωση δεν είναι συνώνυμα. Η λέξη έθνος είναι σανσκριτικής καταγωγής και, στην κυριολεξία, σημαίνει «ομαιμοσύνη», δηλαδή ομοιότητα του αίματος των ανθρώπων που ανήκουν στην ίδια φυλετική ομάδα.

    Είναι φανερό, όμως, πως για να διατηρήσει» την «καθαρότητα» του αίματός της μια φυλή, και συνεπώς να λειτουργήσει σαν μια ευρεία οικογένεια, όπου όλα τα μέλη της θα είναι στενοί ή μακρινοί συγγενείς, πρέπει αυτή η φυλή να είναι καταρχήν ενδογαμική, δηλαδή τα μέλη της να παντρεύονται μεταξύ τους και οι επιμειξίες με αλλόφυλους να απαγορεύονται αυστηρά. Αλλά κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί μόνο σε πολύ κλειστές και πολύ πρωτόγονες κοινωνίες.

    Σήμερα, πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχουν «καθαρές» εθνότητες, διότι δεν υπάρχουν κλειστές κοινωνίες. ΕΙΝΑΙ αυτονόητο, πως κανείς νομοθέτης εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια δε θα μπορούσε να διαφυλάξει την «καθαρότητα» του αίματος μιας φυλής. Άλλωστε, οι άνθρωποι δεν είναι άλογα ράτσας, ταγμένα στις ιπποδρομίες, ώστε να φροντίζουμε για την καθαρότητα του αίματός τους.

    Και ωστόσο, δεν έλειψαν ποτέ οι μικρόνοες που αντιμετωπίζουν τον άνθρωπο σαν ζώο, περιορισμένο σ’ ένα οιονεί αναπαρα­γωγικό ιπποφορβείο. Και ο ρατσισμός είναι αυτό ακριβώς: Μια μεταφυσική και αυτόχρημα παρανοϊκή πίστη στην «καθαρότητα του αίματος της φυλής» -μια καθαρότητα που εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια ανήκει στην περιοχή του μύθου.

    Αυτή η ολοφάνερα ανόητη πίστη, η τόσο διαδεδομένη ωστόσο, μας κάνει να νομίζουμε πως ο «χόμο σάπιενς» έχει να διανύσει πολύ δρόμο ακόμα, προκειμένου να γίνει όντως σοφός. Και εν πάση περιπτώσει, απ’ τον «χόμο. σάπιενς» πρέπει να αποκλειστούν εξαρχής οι ρατσιστές, που εδώ σε μας πήραν το ψευδώνυμο «εθνικόφρονες».

    Που σημαίνει «άνθρωποι που φρονούν – σκέφτονται – εθνικά». Αλλά για να σκέφτεσαι εθνικά πρέπει να σκέφτεσαι… αιματολογικά. Δηλαδή, πρέπει να πιστεύεις πως το αίμα σου έχει μια ειδική ποιότητα, οπωσδήποτε καλύτερη απ” την ποιότητα οποιουδήποτε άλλου που ανήκει σε άλλη… ομάδα (εθνικού) αίματος.

    Ο ρατσισμός, λοιπόν, είναι φασισμός. Και ο φασισμός είναι πρωτογονισμός, ακριβώς γιατί είναι ρατσισμός. Για ράτσες μιλούν σήμερα μόνο οι ζωολόγοι, οι κτηνίατροι και οι κρετίνοι. Κάθε «εθνικόφρων» λοιπόν κρύβει μέσα του ένα φασίστα.

    Φυσικά, δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα φασιστικά καθεστώτα στηρίχτηκαν στους «εθνικόφρονες». Ούτε είναι τυχαίο ακόμα, που η εθνικοφροσύνη έχει την τάση να πυκνώνει όσο προχωρούμε προς τα δεξιά του πολιτικού φάσματος. Από δω και η λογικότατη άποψη, πως η κουταμάρα πολώνεται προς τα δεξιά – χωρίς, δυστυχώς, να είναι αποκλειστικό της προνόμιο.

    Διότι υπάρχει και μια… αριστερή κουταμάρα. Αλλά τουλάχιστον αυτή δεν έχει την… αιματολο­γική καθαρότητα της δεξιάς κουταμάρας, που είναι πολύ πιο εκνευριστική και, φυσικά, πολύ πιο επικίνδυνη.

    Ανάμεσα σε δύο ηλίθιους θα διάλεγα τον αριστερό ηλίθιο απ΄τον οποίο κινδυνεύω λιγότερο, παρότι η ηλιθιότητα καθαυτή είναι έτσι κι αλλιώς επικίνδυνη. Και για να μη δημιουργηθούν παρανοήσεις, πρέπει να τονίσουμε πως η ηλιθιότητα είναι ιδιότητα υπαρξιακή και υπερκομματική. Κι αλίμονο στον έξυπνο αριστερό που θα συγκρουστεί με βλάκα αριστερό. Είναι από χέρι χαμένος, γιατί η βλακεία έχει τη δύναμη να μετακινεί όρη, όπως ακριβώς και η πίστη.

    ΤΟ ΕΘΝΟΣ, λοιπόν, είναι ένας αρχαϊσμός και ένας αταβισμός. Επιβιώνει ως έννοια για να δημιουργεί στα απλοϊκά μυαλά την ψευδαίσθηση της συνοχής και της συνέχειας μιας μικρής ή μεγάλης ομάδας ανθρώπων, που συνεχίζουν να πιστεύουν, γιατί έτσι θέλουν, πως ανήκουν σε μια πολύ μεγάλη οικογένεια με κοινό γε­νάρχη.

    Κάποτε, ωστόσο, η έννοια της εθνότητας έπαιζε έναν πολύ σοβαρό ρόλο. Πράγματι, η οργάνωση της ανθρώπινης κοινωνίας άρχισε με τη συσσωμάτωση των ατόμων σε ομάδες ευρύτερες της μικρής, τυπικής οικογένειας, οι οποίες αποτελούν μια ευρεία, αιματοσυγγενική οικογένεια. Τούτες οι ομάδες ανέπτυξαν έναν κοινό πολιτισμό στη βάση μιας κοινής γλώσσας.

    Με τους αιώνες, η αιματοσυγγένεια, με τις συνεχείς επιμειξίες, έπαιζε ολοένα και μικρότερο ρόλο, ενώ αντίθετα τα πολιτιστικά δεδομένα, που είχαν αρχίσει να εμφανίζονται στο στάδιο της αιματοσυγγένειας, διατηρήθηκαν και αναπτύχθηκαν, για να αποτελέσουν στη συνέχεια, αυτά και μόνο, τα ειδικά χαρακτηριστικά μιας εθνότητας.

    Μ’ άλλα λόγια, η έννοια της εθνότητας υπάρχει και σήμερα, αλλά είναι καθαρά και αποκλειστικά πολιτιστική. Συνεπώς, μέλη μιας συγκεκριμένης εθνότητας είναι άνθρωποι που έχουν ένα συγκεκριμένο κοινό πολιτισμό, που διαφέρει απ’ τον πολιτισμό μιας άλλης εθνότητας. Όμως, με την όσμωση ανάμεσα στους λαούς που επέφερε η βελτίωση και στις μέρες μας η καλπαστική ανάπτυξη των επικοινωνιών και των συγκοινωνιών, οι πολιτιστικές ιδιαιτερότητες άρχισαν να ατονούν και να τείνουν προς μια ισοπέδωση, που κανένα διοικητικό μέτρο δε θα ήταν δυνατό να την ανακόψει.

    Για να περιοριστούμε στον κινηματογράφο και μόνο, σήμερα γνωρίζουμε τόσο καλά τα αμερικανικά ήθη εξαιτίας της πληθώρας των αμερικάνικων ταινιών που έχουμε δει, όσο δε γνωρίζουμε τα εγχώρια ήθη. Ο πολιτιστικός ιμπεριαλισμός είναι μια πραγματικότητα. Αλλά προσωπικά δε βρίσκω τίποτα το μεμπτό σ’ αυτή τη μορφή ιμπεριαλισμού, που ωστόσο ακολουθεί, όπως η ουρά το κεφάλι, τον κυρίως ειπείν ιμπεριαλισμό (τον οικονομικό).

    Εφόσον, δηλαδή, η Αμερική κυριαρχεί οικονομικά στο Δυτικό κόσμο, είναι φυσικό να κυριαρχεί και πολιτιστικά. Και δεν υπάρχει κανένας τρόπος να αναχαιτιστεί η πολιτιστική της κυριαρχία, αν προηγουμένως δεν αναχαιτιστεί η οικονομική. Τον πολιτισμό τον δημιουργούν πάντα οι οικονομικά ισχυρότεροι. Κι αυτό που λέγεται «λαϊκός πολιτισμός» αναφέρεται μόνο και αποκλειστικά σε κλειστές κοινωνικές ομάδες, κυρίως αγροτικές

    Αλλά τούτη η κλειστότητα, το ξέρουμε καλά, είναι εντελώς αδύνατη σήμερα. Και μόνο η τηλεόραση είναι επαρκής παράγων για να εισβάλει ο ένας πολιτισμός μέσα στον άλλο και να δημιουργηθεί ένα αξεδιάλυτο πολιτιστικό μπέρδεμα, που στη μεταβατική περίοδο που περνάμε σήμερα μπορεί να μας ενοχλεί, αλλά τους ανθρώπους του 21ου αιώνα είναι βέβαιο πως δε θα τους ενοχλεί καθόλου.

    Οι πολιτισμοί, άλλωστε, δεν είναι για να φυλακίζονται στα μουσεία, αλλά για να κυκλοφορούν, να ενοποιούνται και να δημιουργούν τη χωρίς σύνορα πανανθρώπινη κοινωνία. Το τι είδους κοινωνικό καθεστώς θα έχει αυτή η υπερεθνική κοινωνία του άμεσου μέλλοντος είναι ένα άλλο ζήτημα, που ξεπερνάει τα όρια αρμοδιότητας της επιστήμης της Εθνολογίας και μετατίθεται στην περιοχή της αρμοδιότητας των επιστημών της Κοινωνιολογίας και της Πολιτικής Οικονομίας.

    ΛΟΙΠΟΝ, κάτω από συνθήκες αυξανόμενης πολιτιστικής όσμωσης, το να μιλάει κανείς για «εθνική καθα­ρότητα» ακόμα και με την ελαστική πολιτιστική έννοια είναι τόσο αστείο, όσο περίπου και το να μιλάει για «εθνική καθαρότητα» με την πανάρχαια αιματολογική έννοια. Διότι, δε σμίγουν μόνο τα αίματα, αλλά και τα ήθη, και τα έθιμα, και οι νόμοι, και οι θεσμοί και οι ιδέες.

    Σήμερα, το πεδίο δράσεως, τόσο της οικονομίας όσο και των ιδεών είναι η υδρόγειος σφαίρα. Μια μέρα, τα εθνικά σύνορα θα καταρρεύσουν οπωσδήποτε, και μάλιστα χωρίς να το επιδιώξει κανείς συνειδητά. Η ανθρώπινη κοινωνία, από τότε που εμφανίστηκε, βαδίζει συνεχώς και αδιάλειπτα προς την ενοποίηση. Που δε θα ολοκληρωθεί, αν όλοι οι άνθρωποι ολόκληρης της Γης δεν αισθανθούν πως ανήκουν στην ίδια εθνότητα, δηλαδή την κοινότητα όλων των ανθρώπων, ολόκληρης της Γης.

    Πρόκειται για ένα ιδανικό κοινό και στο χριστιανισμό και στο μαρξισμό και στον καπιταλισμό. Μόνο που ο καθένας τους αντιλαμβάνεται τούτη την ενότητα στη βάση μιας διαφορετικής ιδεολογίας και κοσμοθεωρίας. Και, βέβαια, αυτή η ενότητα δε θα είναι ούτε πλήρης ούτε σταθερή αν δε συντελεστεί στη βάση της οικονομικής ενότητας, που είναι η αναγκαία προϋπόθεση για κάθε άλλης μορφής ενότητα.

    Ακόμα και στην πατρική οικογένεια δεν είναι δυνατό να υπάρξει ενότητα αν τη συνοχή της τη διαβρώνουν παράγοντες οικονομικής τάξεως. Ο μαρξισμός δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια εμφατική επισήμανση της πρωταρχικότητας του οικονομικού παράγοντα στα πάντα. Και είναι κωμικό να τον αμφισβητούν άνθρωποι που ολόκληρη τη ζωή τους τη δομούν γύρω από ένα χρηματοκιβώτιο, και και μια φορά γύρω από μια και μοναδική λίρα ή από έναν κηπάκο ευτελούς αξίας.

    Αν το έθνος είναι μια έννοια που ανήκει πλέον στην αρχαιολογία της σκέψης, πράγμα που δημιουργεί την ανάγκη της επικάλυψης της απ’ την πάντα δρώσα επικαιρότητα του συναισθήματος (μόνο το συναίσθημα θα δικαιολογούσε την προσκόλλησή μας στην έννοια της εθνότητας, που κατάντησε έννοια περίπου… ερωτική), η έννοια του κράτους, αντίθετα, είναι πάντα επίκαιρη και πάντα δρώσα.

    Το κράτος σε καμιά περίπτωση δεν είναι συνώνυμο του έθνους. Όπως ήδη αντιληφθήκαμε, το έθνος είναι έννοια εξαιρετικά πλατιά – τόσο πλατιά που να ξεχειλώνει από παντού και κανείς να μην μπορεί να τη συμμαζέψει. Άλλωστε, κανείς μελετητής δεν κατάφερε να δώσει έναν σαφή ορισμό της έννοιας «έθνος».

    Πώς θα ήταν δυνατό να οριστούν με σαφήνεια τα συναισθήματα; Η έκφραση, για παράδειγμα, «αγαπώ την Ελλάδα» (νοούμενη ως έθνος) δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την έκφραση «αγαπώ τη Μαρία». Και οι δύο εκφράσεις είναι το ίδιο δυσπερίγραπτες λο­γικά, γιατί είναι το ίδιο συναισθηματικές.

    Και επειδή κάτι πρέπει ν’ αγαπάει κανείς σε τούτο τον κόσμο, όταν δεν είναι σε θέση να αγαπήσει τις γυναίκες (και οι γυναίκες τους άντρες) καταλήγει τελικά ν’ αγαπήσει μέχρι παραφροσύνης… τη σημαία, το στέμμα και άλλα τέτοια φετίχ, αποδεικνυόμενος γνήσιος ειδωλολάτρης. Παρά ταύτα, έχει την αξίωση να τον αντιμετωπίζουμε ως πολιτισμένο άνθρωπο. Ε, όχι. Πάει πολύ. Είναι τόσο βάρβαρος, όσο και ο Αφρικανός αν­θρωποφάγος.

    Γιατί, αν δεν ήταν ανθρωποφάγος δε θα επιθυμούσε να «φάει τον εχθρό», ή να τον «πετάξει στη θάλασσα» (δηλαδή να τον πνίξει σαν γατί) ή να του «πιει το αίμα» σαν βρικόλακας. Ας το καταλάβουμε καλά: Ο εθνικισμός είναι πρωτογονισμός και βαρβαρότητα, κυρίως όταν ο «εθνικόφρων» είναι τόσο βλαξ, που να μην μπορεί να καταλάβει πως πίσω απ’ αυτό τον πρωτόγονο συναισθηματισμό κρύβονται τα πεζά σχέδια τον οικονομικά ισχυρών.

    Η ομηρική λέξη κράτος, λοιπόν, σημαίνει στην κυριολεξία ισχύς, δύναμη, εξουσία, βία, κυριαρχία. (Η λέξη παράγεται απ» το ρήμα κρατώ που σημαίνει είμαι ισχυρός, είμαι δυνατός, είναι κυρίαρχος.) Αν το έθνος είναι έννοια συναισθηματική, που έγινε τέτοια από εκπεσμό του αρχικού φυλετικού και στη συνέχεια του πολιτιστικού της περιεχομένου, το κράτος είναι έννοια λογική μέχρι παραλογισμού.

    Τίποτε δεν είναι πιο υπαρκτό, πιο βασανιστικό και πιο καταπιεστικό απ’ το σύγχρονο κράτος, σ’ όλες του τις μορφές. Σε τελική ανάλυση, κράτος είναι οι νόμοι του κράτους, οι χωροφύλακες του κράτους, οι δεσμοφύλακες του κράτους. Και οι… παπάδες του κράτους, στην περίπτωση που οι παπάδες πλην της πνευματικής θέλουν να ασκούν και κοσμική εξουσία, καλή ώρα σαν τους δικούς μας δεσποτάδες, που ολοένα και περισσότερο απομακρύνονται απ’ τό πνεύμα και ολοένα και περισσότερο πλησιάζουν το… οινόπνευμα. (Το καλό κρασί θέλει και καλό φαΐ, λέει ο λαός.)

    Παρόλο που το κράτος στηρίζεται συναισθηματικά στο έθνος, στις περιπτώσεις εκείνες που, όπως εδώ, δεν μπορεί να στηριχτεί σ’ αυτό ούτε φυλετικά ούτε πολιτιστικά, αδιαφορεί πλήρως για το έθνος. Και μη μου πείτε πως οι υδροκέφαλοι «κρατικοί λειτουργοί» εδώ στην Ελλάδα των Ελλήνων κομπιναδόρων πιστεύουν έστω και μια λέξη απ’ αυτά, που λένε στους εκφωνούμενους κατά τις εθνικές επετείους λόγους.

    Πρόκειται, απλώς, για λόγια παχιά που απευθύνονται σε εγκέφαλους αδύνατους. Και καμιά φορά, πρόκειται για λόγια παχιά που κυοφορούνται σε εγκέφαλους αδύνατους και απευθύνονται σε εγκέφαλους το ίδιο αδύνατους. (Είναι η περίπτωση των «εθνικών» άλογων λόγων του Γ. Παπαδόπουλου και των περί αυτόν κρετίνων.).

    ΚΑΠΟΥ, λοιπόν, τα πράγματα έχουν μπλέξει επικίνδυνα. Τόσο που εδώ στην Ελλάδα να μην ξέρουμε πια που σταματάει το κράτος και που αρχίζει το έθνος – και αντίστροφα. Έτσι, τα κρατικά τα βαφτίζουμε εθνικά, ενώ τα εθνικά δεν είναι παρά κρατικά. Κουλουβά­χατα, κατά το δη λεγόμενο. Μ’ άλλα λόγια, ακόμα δεν καταλάβαμε πως Έλληνας, έτσι πεζά, είναι ο καθένας που έχει την ελληνική υπηκοότητα, που υπακούει, δηλαδή, στους νόμους του ελληνικού κράτους, άσχετα απ’ τη φυλετική του προέλευση.

    Εντούτοις θέλουμε τους Έλληνες να υπακού­ουν και στους «νόμους του αίματος», ως γνήσιοι Αφρικανοί. Και παρά ταύτα δε μας πετούν με τις κλωτσιές απ’ την ΕΟΚ, κι απ’ όπου αλλού υπάρχουν πολιτισμένοι άνθρωποι.

    Ο Γεράσιμος Κακλαμάνης στο επίμοχθο και σχολαστικά τεκμηριωμένο έργο του «Επί της δομής του Νεοελληνικού Κράτους» (έκδοση του συγγραφέα) λέει: «Η συνεπής επιδίωξη της θρησκευτικής κλειστότητας στην τουρκοκρατία, ενώ διατήρησε την εθνική συνείδηση μεγάλων τμημάτων του ανά την Μικρά Ασία ελληνισμού, επί των Βαλκανίων επέφερε ένα αξεδιάλυτο συνειδησιακό μείγμα μεταξύ Ελλήνων, Σλάβων, Βλάχων, Αλβανών», κλπ.

    Και συνεχίζει: «Η κατάσταση του νεοελληνικού εθνισμού των πρώτων επαναστατικών χρόνων ήταν η συνειδησιακή πολλαπλότητα διαφόρων τμημάτων του ελληνισμού και συνεπώς η μη ύπαρξη συγκεκριμένης ιδεολογίας». Και διερωτάται ευλόγως: «Ποια εξωτερική πολιτική μπορεί να έχει μια χώρα μειονοτήτων;». Και διευκρινίζει αλλού: «Οι πολιτικοί δε δημιουργούν Ιστορία. Απλώς την υπηρετούν».

    Εδώ όμως, ούτε ο λαός δημιουργεί ενσυνείδητα Ιστορία. Διότι υπηρετεί τους πολιτικούς και όχι τον εαυτό του. Και η νεοελληνική Ιστορία δεν υπακούει σε καμιά πρόθεση. Απλώς, αναφύεται τυχαία και αναγκαία, όπως το χορταράκι στους αγρούς. Η νεοελληνική Ιστορία είναι… αγροτική ιστορία στην πιο απόλυτη κυριολεξία.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.