Ο Ερωτικός πόθος των μοναχών με off-shores, και άλλα ερωτικά αφηγήματα

Οι άδειοι θρόνοι ανήκουν στο Κράτος και στη Δικαιοσύνη, προς το παρόν απουσιάζουν

Ενώ χρόνια τώρα, το ίδιο τροπάριο -η μοίρα μας τό ‘χει-  να διαβάζουμε για το τάδε «Πόρισμα-φωτιά» που «έχουν στα χέρια τους» κάποιες «ελεγκτικές αρχές» για φοβερές και τρομερές (για το θεαθήναι) αποκαλύψεις και που, παραδόξως σπανίως δημοσιοποιείται κάποιο (δικαστικό) αποτέλεσμα. Θυμάστε βεβαίως για τις βαρύγδουπες ανακοινώσεις περί φοροφυγάδων γιατρών του… Κολωνακίου, για πανάκριβα ιατρικά διαγνωστικά μηχανήματα που αγοράστηκαν (και καταχωνιάστηκαν) υπερτιμολογημένα, και πόσο αυτά «προβλήθηκαν» από μεγάλα τηλεοπτικά μαγαζιά, οι ποσότητες των δημοσιευθέντων «πορισμάτων-φωτιά» είναι αμέτρητες, τόσες, που ο Γιαπωνέζος επισκέπτης θα έβγαζε αβίαστα το συμπέρασμα ότι στην Ελλάδα, τουλάχιστον, οι θεσμοί λειτουργούν, ένας επισκέπτης παραμένει πρόσκαιρος, και ως τέτοιος, δεν έχει το χρόνο να δει το… αποτέλεσμα αυτών των «συγκλονιστικών» αποκαλύψεων. Αντιθέτως, εμείς, οι μόνιμοι κάτοικοι αυτού τόπου, γνωρίζουμε καλά πως λειτουργεί η Δικαιοσύνη…

Ας πάρουμε παράδειγμα ένα περσινό «πόρισμα-φωτιά» του ΣΔΟΕ που «καταλογίζει βαρύτατες ευθύνες σε μοναχούς και τρίτα πρόσωπα, που φέρονται ότι έστησαν ακόμη και οφσόρ εταιρεία στη Λιβερία προκειμένου να εκταμιεύσουν υπέρογκα δάνεια στο όνομα του μοναστηριού και να «ξεπλύνουν» με αυτό τον τρόπο μεγάλα χρηματικά ποσά. Σύμφωνα με το πόρισμα, το οποίο κατατέθηκε στην Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, το συνολικό ύψος της απάτης ανέρχεται στα 17 εκατ. ευρώ, ενώ εμπνευστές της υπόθεσης φέρονται τουλάχιστον πέντε άτομα. Οπως διαπίστωσαν οι ελεγκτές της ΥΠΕΕ, δύο καλόγεροι που μονάζουν στο Αγιον Ορος και είναι πνευματικοί της μονής Εμμαούς, μαζί με μία γυναίκα προσέγγιζαν πιστούς και τους έπειθαν να αγοράσουν οικόπεδα λαμβάνοντας τραπεζικά δάνεια στο όνομά τους. Τους διαβεβαίωναν ότι τα δάνεια θα εξοφλούνταν από το μοναστήρι, όμως σύμφωνα με το πόρισμα στα συμβόλαια που συντάσσονταν αναφερόταν για κάθε ακίνητο αξία πολύ μεγαλύτερη από την πραγματική, με αποτέλεσμα μεγάλα χρηματικά ποσά να καταλήγουν στην τσέπη τους….»

Το παραπάνω «πόρισμα-φωτιά» αγαπητοί, είναι της εφημερίδας «Τα Νέα» με… ημερομηνία 28 Μαΐου 2010 το οποίο μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο με την ησυχία σας εδώ, έχει τίτλο «Μοναχοί πωλούσαν οικόπεδα και έπαιρναν δάνεια μέσω λιβεριανής οφσόρ»

Έκτοτε αγνοείται η τύχη του «πορίσματος-φωτιά», εάν εσείς βρείτε κάποιο αποτέλεσμα για το τι απέγινε αυτή η υπόθεση, ευχαρίστως να το δημοσιεύσω ζητώντας ταυτόχρονα κι ένα μεγάλο Συγγνώμη.

Προχθές στην εφημερίδα «Το Ποντίκι» σελ. 20 και με τίτλο «Ρασοφόροι με off-shore Λιβερίας!» (όταν και εάν εμφανιστεί στον ιστό θα το αναδημοσιεύσουμε, αλλιώς θα το αντιγράψω…) και με υπότιτλο «Χοντρές μπίζνες και δάνειο από τη Marfin για την αγορά μετοχών της τράπεζας…». Μοναχοί επενδυτές, με off-shore στη Λιβερία και αγορές εκατομμυρίων μετοχών αποδείχθηκαν οι διαχειριστές του ιδρύματος Ορμυλία, το οποίο τιτλοφορείται και ως «Κέντρο Παναγία η Φιλανθρωπινή» (άπιαστοι οι κερατάδες!) που υπάγεται στο αγιορείτικο μοναστήρι Σίμωνος Πέτρας, κάνοντας μάλιστα μπίζνες την ίδια περίπου εποχή που έκανε και η Μονή Βατοπεδίου. Το κείμενο συνεχίζεται με έναν ακόμη χαρακτηριστικό υπότιτλο «Έφριξαν οι ελεγκτές» και κλπ., κλπ.

Τέλος μία λεπτομέρεια που εντόπισα στο τέλος του ρεπορτάζ: «Θα ήταν πάντως παράλειψη αν δεν επισημαίναμε ότι εκείνο που προκαλεί απορίες είναι το γεγονός ότι, όπως αναφέρει το πόρισμα, ‘σύμφωνα με τον οργανισμό του Ιδρύματος προβλέπεται εσωτερικός έλεγχος που θα διενεργείται από ειδικούς ελεγκτές τους οποίους διορίζουν οι ιδρυτές του ιδρύματος’. Και για τις ελεγχόμενες διαδοχικές περιόδους φαίνεται να είχαν διοριστεί ως ειδικοί ελεγκτές ένα επίτιμος αρεοπαγίτης και ένα πρώην πρόεδρος κρατικής (παλαιότερα) τράπεζας(!), οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα δεν έβρισκαν τίποτε!!!» (από «Το Ποντίκι»)

Είμαι σίγουρος ότι και για το παραπάνω Πόρισμα-φωτιά, θα έχουμε και πάλι απτά αποτελέσματα που θα δημοσιευτούν καταλλήλως

Της Δικαιοσύνης Ήλιε, Νοητέ

This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους). Bookmark the permalink.

26 απαντήσεις στο Ο Ερωτικός πόθος των μοναχών με off-shores, και άλλα ερωτικά αφηγήματα

  1. Ο/Η Νότης λέει:

    θεακρατία, Ιράν, Ελλαδιστάν

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο κ.Βενιζέλος είναι γαλαντόμος (με τα λεφτά μας) προς τους φίλους της Εκκλησίας.

    Κρατική στήριξη με υπέρβαση 92 εκατ. ευρώ

    Του ΜΠΑΜΠΗ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗ

    Το ελληνικό Δημόσιο ενίσχυε και με το… παραπάνω την Proton Bank, την ίδια στιγμή που η Τράπεζα της Ελλάδος ερευνούσε αντικανονικές συναλλαγές και η Αρχή για την καταπολέμηση του μαύρου χρήματος διαπίστωνε υπεξαίρεση 51 εκατ. ευρώ και προέβαινε σε μέτρα κατά του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη και των επτά μελών του διοικητικού συμβουλίου

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=298393

  3. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Eπειδή ο δέσποτας της φωτογραφίας ειναι ο Ζακύνθου,
    διαβάστε

    Ακούσαμε στο MEGA Channel τις τελευταίες μέρες τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ζακύνθου να λέει, ότι τα 36,00 του μηνιαίου ενοικίου της κατοικίας του στην ?σπρη Πάτμου, πηγαίνουν για το γηροκομείο του νησιού. Καταρχήν γηροκομείο δεν λειτουργεί στην Πάτμο. Από τον μακαριστό πρώην ηγούμενο Ιερεμία Βάστα, δημιουργήθηκε πράγματι δίπλα στην Αγία Διασώζουσαένα κτίριο, που προοριζότανε για γηροκομείο, κι ενώ είχε όνειρα και σχέδια γι αυτό, δυστυχώς δεν πρόλαβε να τα πραγματοποιήσει και οι διάδοχοι του στη Μονή Πάτμου δεν το λειτούργησαν ποτέ. Αυτό όμως που μας εντυπωσιάζει είναι, πως ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ζακύνθου, αναφέρεται με υπερηφάνεια στον προορισμό του ενοικίου, σαν να προσφέρει στην κοινωνία της Πάτμου κάτι πολύ σημαντικό. Και τι σημαντικό μπορεί να υπερηφανεύεται ότι προσφέρει ένας Μητροπολίτης με 36,00 euro το μήνα, όταν το ποσόν αυτό για τριάντα χρόνια δεν έχει επενδυτικό μέλλον, αφού καμία αναπροσαρμογή του γίνεται, με αποτέλεσμα να το επωφελείται μόνο αυτός και οι φιλοξενούμενοι του. Ο κοινός νους όμως λέει, ότι δεν ευθύνεται μόνο ο Σεβασμιώτατος γι αυτό το ανεκδιήγητο και άνευ επενδυτικού αντικρίσματος μισθωτήριο. Τη μεγαλύτερη ευθύνη, όπως και σε άλλα παρόμοια μισθωτήρια της Ιεράς Μονής Πάτμου, έχουν όσοι τα εμπνεύστηκαν και τα υπέγραφαν. Φαίνεται, πως δεν τους ενδιέφερε το επενδυτικό μέλλον αυτού του Μοναστηριού, και γιατί να τους ενδιαφέρει αφού υπάρχει ο οβολός του πιστού και καλά κρατεί. Ακόμα και αν προβάλλεται σαν άλλοθι το ιδιωτικό δίκαιο της Μονής που την καλύπτει νομικά , ρωτάμε, θα έκαναν παρόμοιες εξευτελιστικές συμφωνίες; Αν ήταν επιχειρηματίες και είχαν αποκτήσει όλα αυτά με τον κόπο και τον ιδρώτα τους, ή είχαν σχεδιάσει όπως οι προκάτοχοι τους ένα επενδυτικό κοινωνικό πρόγραμμα, σχολεία, νοσοκομεία, υποτροφίες κ.λ.π; Δυστυχώς αποδεικνύεται, ότι με αυτές τις συμφωνίες αυτό που επεδίωκαν, ήταν μόνο οι δημόσιες σχέσεις οι διασυνδέσεις και κάποιες δωρεές, οι οποίες απέφεραν μόνο τα καλά και συμφέροντα. Είναι κρίμα βέβαια να συνδέομαι την πίστη μας με επενδύσεις , αλλά όταν η Μονή της Πάτμου, είναι ένας οργανισμός και σαν εκκλησία στοχεύει να είναι αρωγός στην κοινωνία, εκτός από το πνευματικό, θα κάνει και κοινωνικό έργο. Εκεί χρειάζονται οι επενδύσεις. Αν κρίνεται, όπως διαβάζουμε, άκυρη η πραγματογνωμοσύνη του υπουργείου Οικονομικών για την οικονομική βλάβη που υπέστη η Μονή, με λογιστική μόνο λογική, ταπεινά πιστεύουμε ότι θα πρέπει να ληφθούν υπ όψη, ότι η περιουσία της Ιεράς Μονής Πάτμου, ανήκει σε όλη την Πάτμο και όχι μόνο σε αυτούς που τη διαχειρίζονται,και τα κριτήρια, που θα έπρεπε να μπαίνουν είναι τα κοινωνικά και εισοδηματικά μόνο σε αγοραπωλησίες με τους κατοίκους της. Για την ιστορία των ιδιοκτησιών του τότε ηγουμένου της Μονής Πεντέλης και νυν Ζακύνθου στην Πάτμο εν συντομία αναφέρουμε. Το μεν οικόπεδο 4.002 τ.μ. στην περιοχή ?σπρη της Πάτμου που είχε περάσει στη Ιερά Μονή μετά τον θάνατο του μακαριστού πρώην ηγουμένου Θεοδώρητου Μπουρνή, δωρίζετε στην Μονή Πεντέλης επειδή ο τότε ηγούμενος της Χρυσόστομος και νυν Μητροπολίτης Ζακύνθου, ενήργησε και παραχωρήθηκε στην Ιερά Μονή Πάτμου μετόχι, με την έγκριση της Ιεράς Συνόδου (άρ. πρωτ. 87/10.2.93) σε κατοικημένη περιοχή στην Πεντέλη μέσα στο οποίο υπάρχει οίκημα και ιερός ναός στο όνομα του αγίου Γεωργίου του Μορτερού, για το οποίο μετόχι όπως αποδεικνύεται με το υπ’ αριθμ. 699 συμβόλαιο, το ηγουμενοσυμβούλιο με την πράξη 99/29.4.93 το παραχωρεί στον ως άνω μητροπολίτη στην συνολική τιμή των 3.000.000 δρχ δηλ. 750 δρχ το τμ. για το οποίο σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες δεν καταβλήθηκε ποτέ τίμημα παρά με αποδείξεις δωρεών στο παρακαταθηκών και δανείων αναφέρονται κάποιες καταθέσεις για να εξαπατηθεί κυρίως η εφορία και να μην πληρώνονται οι φόροι. Όσο αφορά την κατοικία υπήρχε όχι με τη σημερινή της μορφή, με μεγάλο οικόπεδο στην περιοχή ?σπρη Πάτμου την οπο

    http://www.patmostimes.gr/index.php/component/content/article/58-topika/1744

    • Ο/Η Theoprovlitos λέει:

      Επειδη τυγχανει να ευρισκομαι στην Πατμο, Τα Πατμιακα Νεα αναφερουν ως πρωτοσελιδο πως το Πατριαρχειο αρνειται να επικυρωσει πωλητηρια για αγοραπωλησιες ακινητων της Μονης προς τριτους ακομα και για ποσα που εχουν καταβληθει..

      Σχετικα με το μοναστηρι, αυτη τη στιμγη υπαρχει οικονομικο προβλημα καθοτι συντηρουνται περι τα 30 ατομα ως μισθωτοι και πολλα απο τα ακινητα της μονης μενουν ξενοικιαστα ενω και απο τα νοικιασμενα πολλοι δεν καταβαλουν πλεον το επιμισθιο λογω κρισης. Μαλιστα κινδυνευει να κλεισει και η Πατμιαδα σχολη.

      Το οφελος βεβαια απο την υπαρξη της μονης για την τοπικη κοινωνια ειναι τεραστιο απο το οποιο ενα μικρο μερος καρπουται η μονη αφου οι πλειοψηφια των τουριστων που περνα καθημερινα και απο τα κρουαζιεροπλοια δεν αναβει ουτε κερι, παρα μονο οσοι λιγοι δουν και το μουσειο. Χωρις την μονη η Πατμος το πολυ να ειχε το τουρισμο της Λερου.

      Δυστυχως, οι δημοσιες σχεσεις και η διπλωματια υπαγορευουν συχνα διαφορες λυκοφιλίες. Οπότε ο Χριστος παει περιπατο. Αλλα μην ξεχναμε οτι ο Χρυσοστομος υπήρξε ο αγαπημενος των ΜΜΕ και διαθετει και βραβειον Yad Vashem για καποιες αδιευκρινιστες υπηρεσίες του. Ναταν το κοινο μισος για το Χριστοδουλο;

  4. Ο/Η Κάποιος λέει:

    οι ΒΙΛΕΣ ΤΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΣΕ ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ Topic List
    Reply

    Στην τηλεοπτική εκπομπή ΕΚ-ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ του Σ.
    ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΕΧΤRA την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25-2-2005
    παρουσιάσθηκαν οι χλιδάτες βίλες του Μητροπολίτη
    Ζακύνθου τόσο στη Ζάκυνθο όσο και στην .. Πάτμο.
    Στη Ζάκυνθο μέσα σε μία τεράστια έκταση υπάρχουν
    κτισμένα δύο πολυτελέστατα κτίρια – βίλες, 3 ορόφων,
    ενώ στο εσωτερικό της τεράστιας αυλής – κήπου
    φιγουράρει αυτοκίνητο με τα διακριτικά «Μ.Ζ»
    (Μητροπολίτης Ζακύνθου).
    Όμως και στην Νήσο Πάτμο ο «¶γιος» Ζακύνθου διαθέτει
    πολυτελή βίλα που περιλαμβάνει μέχρι και σάουνα σε
    έκταση που του έδωσε το Μοναστήρι του ¶γ. Ιωάννου
    Θεολόγου. Και μάλιστα έγινα και .. τράμπα παροχής.
    Δηλ. ο Μητροπολίτης Ζακύνθου όταν ήταν Ηγούμενος της
    Μονής Πεντέλης έδωσε οικόπεδα της Μονής στην Μονή της
    Πάτμου και σε ανταμοιβή έλαβε για ίδια χρήση μια
    τεράστια έκταση, παραθαλάσσια πάντα, στην Πάτμο, όπου
    έκτισε μια … βίλα. Μάλιστα τον έναν όροφο της βίλας
    τον διαθέτει σε πολιτικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ απο τη
    Ζάκυνθο, ο οποίος ήταν και δικηγόρος του στις δίκες
    που είχε ο Χρυσόστομος Συνετός, για τις ατασθαλίες στη
    Μονή Πεντέλης.
    Εδώ λοιπόν φαίνεται η διαπλοκή Ζακύνθου – Πολιτικών –
    Δικαιοσύνης – οικονομικών σκαδάλων. Μήπως και στην
    περίπτωση Πάτμου λειτουργεί παραδικαστικό κύκλωμα,
    αφού πολλοί αγοραστές οικοπέδων της μονής είναι
    δικαστικοί, όπως λένε κάποιες πληροφορίες. Τι κάνει το
    Φανάρι εδώ και χρόνια με το σκάνδαλο της Πάτμου;
    ——————————————————

    ΓΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

    Στο τηλεοπτικό σταθμό STAR την περασμένη βδομάδα
    καταγγέθηκε η μεγάλη περιουσία του γηραιού Μητροπολίτη
    Κορινθίας Παντελεήμονα και το ότι βαζει χέρι και σε
    λεφτά (Εφάπαξ) κληρικών… και υπάρχει και μια κυρία
    Λούλα που κάνει και μια οικονομική διαχείριση εκεί..
    Στην Κορινθία βοά ο κόσμος απο αυτά…
    —————————————————–
    ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ
    ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ:
    – Ο ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΟΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ
    ΕΙΣΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΣΤΗ
    ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΝ ΓΙΟΣΑΚΗ. Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΝΑΜΑ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ
    ΠΟΥ ΦΥΓΑΔΕΥΣΕ ΤΟΝ ΓΙΟΣΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ
    ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ
    ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΝΑΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΦΥΓΑΔΕΥΣΕ.
    ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ; ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΔΕΝ ΘΑ
    ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΑΡΣΗ;
    – ΓΙΑΤΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ , μελος ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
    ΤΩΡΑ, ΟΠΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ
    ΦΑΝΑΡΙ;

    ____________________________________________________________

  5. Ο/Η Κάποιος λέει:

    ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ – ΠΑΤΜΟΣ – ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ: Τα μεγάλα σκάνδαλα
    Το οικόπεδο – βίλα, η προσπάθεια να «πνιγεί» το θέμα από τα ΜΜΕ, γιατί «θίγει» τον υποστηρικτή του Πατριαρχείου και πολέμιο του Χριστόδουλου… Εικονικές δοσοληψίες, διαπλοκή… ‘Αμεσα αναμεμιγμένοι Βαρθολομαίος και Μελίτων

    http://www.kalami.net/2005/arthra/patmos_patriarx.html

    • Ο/Η Po λέει:

      απ’ ότι βλέπουμε 8 στα 10 σχόλια στο μπλογκ θα μπορούσαμε να πούμε ότι προέρχονται από «πορίσματα-φωτιά» που… εξιχνιάστηκαν από τη Δικαιοσύνη, ο Σέρλοκ έμεινε άνεργος!

  6. Ο/Η Πανδίων λέει:

    Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω, εκτός απο την ‘κοντή΄μνήμη των νεο-ελλήνων, είναι αντε και το δικαστικό ή οποιο άλλο θες σύστημα ‘εξαφανίζει’ υποθέσεις κτλ πως γίνεται και δεν έχει δημιουργηθεί μια οργάνωση, μια ομάδα πίεσης ένα κάτι τελος πάντων που να κυνηγάει αυτές και άλλες υποθέσεις και μετά το πέρας του τηλεοπτικού χρόνου και των διαφημίσεων.

    Με ένα search και στον παρόντα χώρο δηλ έχουμε πάμπολες περιπτώσεις για ψάξιμο.

    Και αντε και δεν υπάρχει κάτι (είναι δυνατόν πχ ο συνήγορος του πολίτη έστω σαν καταγγελίες να μην έχει πληθώρα τέτοιων;), δεν μαζευόμαστε να φτιάξουμε ένα ίδρυμα ‘ Ο κύκλος των χαμένων δικαστικών υποθέσεων’ η κάτι παρόμοιο;

  7. Ο/Η ΗΠΣΤΓ λέει:

    Εξιχνιάζονται δεν εξιχνιάζονται τα πορίσματα φωτιά, οι δράστες παραμένουν ανενόχλητοι και επιδοτούνται επιπλέον κάτι σαν την Proton Bank ένα πράμα

  8. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    Tι έγινε με τον κύριο Θεόκλητο της Θεσσαλιώτιδος;
    Πως τελείωσε η υπόθεση;

    «Ναρκωτικά, σεξ, χρήμα και ηδονή»

    Τα ιερωμένα τα άπλυτα

    Του ΘΩΜΑ ΤΣΑΤΣΗ

    Οι εκκλησιαστικές οσμές, που ήταν καλά κλεισμένες, άρχισαν να αναδύονται χθες μετά τη δημοσιοποίηση μιας… εξομολόγησης με τη μορφή ένορκης βεβαίωσης του μητροπολίτη, πρώην Θεσσαλιώτιδος, Κωνσταντίνου.

    Στόχος, ο νυν μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητος και ο μέχρι πριν από μία εβδομάδα διευθυντής του ιδιαίτερου γραφείου της Αρχιεπισκοπής, αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Κουλουσούσας. Πριν από τον μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος, στο στόχαστρο ενός ακόμη ιερωνυμικού μητροπολίτη -του πρώην Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημου- είχε βρεθεί ο μητροπολίτης Αττικής Παντελεήμων.

    Η καταγγελία του πρώην Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνου εναντίον του μητροπολίτη Θεόκλητου Κουμαριανού ήρθε στη δημοσιότητα από το ραδιόφωνο του «Φλας». Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδόθηκαν, ο μητροπολίτης Κωνσταντίνος κατέθεσε ένορκη βεβαίωση, σύμφωνα με την οποία τον Ιανουάριο του 2003 «δύο κληρικοί είχαν προσαχθεί στο αστυνομικό τμήμα Τρικάλων ως ύποπτοι για διακίνηση ναρκωτικών. Τους δύο κληρικούς κλήθηκε να αναγνωρίσει, σύμφωνα με τον πρώην μητροπολίτη, ο μητροπολίτης Τρίκκης Αλέξιος, ο οποίος διαπίστωσε ότι επρόκειτο για τον μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητο και τον πρώην διευθυντή του γραφείου του Αρχιεπισκόπου, Σεραφείμ Κουλουσούσα».

    Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρώην Θεσσαλιώτιδος πληροφορήθηκε όσα κατέθεσε κατά τη διάρκεια εξομολόγησης. Κατά τον μητροπολίτη Νικόδημο Γκατζιρούλη, τα πληροφορήθηκε από πολίτες της Καρδίτσας, με πολλούς από τους οποίους συζητά καθημερινά. Η εξομολόγηση, λοιπόν, μετατράπηκε σε ένορκη βεβαίωση που έγινε μέρος των πρακτικών μιας αίτησης ασφαλιστικών μέτρων που υπέβαλε ο Θεόκλητος Κουμαριανός εναντίον του Νικόδημου Γκατζιρούλη, που μέχρι το 1974 διετέλεσε μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος. Εκτός από εκκλησιαστικό ενδιαφέρον, η αίτηση ασφαλιστικών παρουσιάζει και δικαστικό, αφού κατατέθηκε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά, αν και η έδρα του ιεράρχη είναι στην Καρδίτσα. Μεταξύ των δικηγόρων του Θεόκλητου ήταν οι Νικόλαος Εμμανουηλίδης, που ήταν δικηγόρος και του αρχιμανδρίτη Ιάκωβου Γιοσάκη, και ο γνωστός από τις εμφανίσεις του στην trash tv Παναγιώτης Λεωτσάκος. Πρόεδρος του μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά που εκδίκασε την υπόθεση ήταν δικαστής, η δράση της οποίας ερευνάται από τη Δικαιοσύνη.

    Ο μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος, όταν πληροφορήθηκε όσα ακούστηκαν εις βάρος του, έσπευσε να διαψεύσει τον πρώην Θεσσαλιώτιδος. «Αρμόδιος να απαντήσει γι’ αυτό είναι ο σεβ. μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών κ. Αλέξιος ο οποίος, κατά το ρεπορτάζ, δήθεν εκλήθη στο αστυνομικό τμήμα Τρικάλων να αναγνωρίσει και δήθεν αναγνώρισε εμένα και έτερο κληρικό! Απλά σημειώνω ότι ο σεβασμιώτατος Τρίκκης εγγράφως έχει διαψεύσει τις χυδαίες αυτές φημολογίες, τις οποίες λειτουργοί της Εκκλησίας άκριτα υιοθέτησαν…», λέει στη γραπτή δήλωση ο Θεόκλητος. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι κατέθεσε τα ασφαλιστικά μέτρα στον Πρωτοδικείο Πειραιά, επειδή όταν έρχεται στην Αθήνα φιλοξενείται σε φιλικά του σπίτια, ένα από τα οποία βρίσκεται στον Πειραιά. Τέλος, επισημαίνει ότι δεν εστράφη εναντίον του πρώην Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνου, γιατί σέβεται την ιδιότητά του ως προκατόχου του και την ηλικία του.

    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=28.01.2005,id=36909520

  9. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    Πριν λίγες μέρες δημιουργήθηκε σκάνδαλο στο Αίγιο, όταν συνελήφθη αρχιμανδρίτης και ο συνοδός του (που έμενε στο σπίτι του αρχιμανδρίτη!), ότι έκλεψαν από σούπερ μάρκετ! (εφημ. «Αιγίοχος»).

    Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων παρενέβη με μακροσκελή δημοσίευση στον αιγιώτικο Τύπο και εξήγησε ότι, πράγματι, διεπιστώθη η κλοπή, αλλά όχι από τον ιερέα αλλά από νεαρό φοιτητή που έμενε στο σπίτι του αρχιμανδρίτη ως… φιλοξενούμενος(!) με την άδεια του κ. Αμβρόσιου («Τύπος Αιγιάλειας», 10/3/2011).

    Το όνομα του αρχιμανδρίτη δεν αποκαλύφθηκε (το απέκρυψαν και ο Τύπος και ο μητροπολίτης), αλλά οι πληροφορίες λένε ότι πρόκειται για αρχιμανδρίτη, που μετετέθη στο Αίγιο από την Μητρόπολη Καρδίτσας, όταν εκεί μητροπολίτης ήταν ο Θεόκλητος Κουμαριανός.

    Και τώρα μαθαίνουμε, από την εφημ. «Φιλόδημος» Αιγίου (http://www.filodimos.gr), ότι ο πρώην μητροπολίτης Καρδίτσας κ. Θεόκλητος Κουμαριανός έρχεται στο Αίγιο.

    Τι να σημαίνει άραγε αυτό;

    Μήπως προλειαίνεται ο κ. Κουμαριανός για βοηθός του κ. Αμβρόσιου και κατοπινός μητροπολίτης Αιγιαλείας;

    Το http://aigio.org/2011/04/show.html μιλά για «Πασχαλινό show προσφορά της Εκκλησίας ΑΕ» στους Αιγιώτες και για άλλη «μια σκανδαλιστική ενέργεια του Αμβροσιου» και θυμίζει τις δραστηριότητες του νυν Βρεσθένης κ. Κουμαριανού, εξ αιτίας των οποίων αναγκάστηκε σε παραίτηση (και όχι σε εκκλησιαστική δίκη και πιθανή καθαίρεση, όπως νομοθετούν οι Κανόνες της Εκκλησίας, χάρη στον προστάτη του τότε, αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο).

    Γράφει το «aigio.org»:

    «Εκτός όλων των άλλων είναι νωπές οι μνήμες από την εμπλοκή του Θεόκλητου στο παραδικαστικο, στις κατηγορίες για κιναιδισμό, εμπλοκή σε υποθέσεις ναρκωτικών αλλά και στον ξεσηκωμό τοπικών κοινωνιών όταν ο Χριστόδουλος αποπειράθηκε να τον αποκαταστήσει τοποθετώντας τον στην μητρόπολη Μεσσηνίας.

    Ποιο το όφελος για την τοπική κοινωνία η παρουσία τέτοιων προσώπων όταν μόνο αρνητικά έχουν απασχολήσει την επικαιρότητα εκτός από το αυταπόδεικτο γεγονός ότι ο Αμβρόσιος για ακόμη μια φορά επιχειρεί να παίξει τα δικά του εκκλησιαστικά παιχνίδια αδιαφορώντας προκλητικά για τον κοινωνικό αντίκτυπο των ενεργειών του».

    Αναρτήθηκε από ΟΔΥΣΣΕΑΣ στις 2:46 π.μ.
    Ετικέτες Μητροπολίτες 2 σχόλια:
    ΒΟΛΙΩΤΗΣ είπε…
    Όταν πριν δύο χρόνια προσκεκλημένος ο κ. Κουμαριανός από τον σεβ. Θεόκλητο Φλωρίνης μοιράσθηκαν φέϊ-βολάν σε όλη την πόλη της Φλώρινας, απετράπη ο ερχομός του εκεί. Μήπως πρέπει να γίνει το ίδιο και στο Αίγιο; Είναι τρομερό ο κόσμος που δεν γνωρίζει τί έγινε με τον εν λόγῳ ευνοούμενο του μακ. Χριστοδούλου να τον υποδεχθεί μετα τιμών, φανών και λαμπάδων! Όποιος έχει αμφιβολία για το ποιόν του, ας ρωτήσει τον σεβ. Τρίκκης και Σταγών κ. Αλέξιο. Αυτός γνωρίζει τα πάντα, ακόμη και για το σχισμένο φύλλο από το δελτίο αδικημάτων και συμβάντων του αστυνομικού τμήματος της Καρδίτσης. Καλό θα είναι αυτός ο γυρολόγος επίσκοπος χωρίς επισκοπή να πάει στη μονή της μετανοίας του και να κλάψει για τις αμαρτίες του. Τις δικές του και του πνευματικού του πατρός, που τον κάλυψε και τον ανέβασε και στον επισκοπικό θρόνο, για να τύχουν αμφότεροι του ελέους του Θεού

    http://apotixisi.blogspot.com/2011/04/normal-0-false-false-false_11.html

  10. Ο/Η Μισίρκωφ λέει:

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

    Ραγκούσης: Καρτέλ δημιουργούν οι «μαντράδες», όχι η απελευθέρωση

    Αποφασισμένος να υλοποιήσει το άνοιγμα του κλάδου των ταξί εμφανίστηκε ο Γιάννης Ραγκούσης.

    Ενημερώνοντας την Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, ο υπουργός Μεταφορών κατήγγειλε τη Νέα Δημοκρατία ότι με τη στάση της αναζητεί άλλοθι ώστε να μην προχωρήσει η απελευθέρωση, επιτέθηκε με δριμύτητα στους ιδιοκτήτες ταξί για τη στάση και τις «έκνομες ενέργειές τους» και υπεραμύνθηκε των χειρισμών του, απαντώντας εμμέσως και στην εσωκομματική κριτική.

    Ο κ. Ραγκούσης τόνισε ότι η απελευθέρωση των ταξί προασπίζει το δημόσιο συμφέρον: «Το σημερινό σύστημα δεν εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό. Ελληνες και τουρίστες δεν απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες.
    Δεν εξυπηρετεί και τους εργαζόμενους οδηγούς που αναγκάζονται σε όλο και χαμηλότερη αμοιβή. Για αυτό ακριβώς οι φορείς του τουρισμού και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων τάσσονται ρητά υπέρ της απελευθέρωσης.

    Αντιδρούν μόνο οι ιδιοκτήτες».

    Και συμπλήρωσε: «Η διατήρηση της υπάρχουσας κατάστασης σημαίνει αγοραπωλησίες αδειών με «μαύρα» χρήματα, άρα φοροδιαφυγή. Αφήνοντας την κατάσταση ως έχει, ουσιαστικά προωθούμε την παραοικονομία με τη σφραγίδα του κράτους».

    Καρτέλ φτιάχνουν οι μαντράδες

    Ο κ. Ραγκούσης απέρριψε το επιχείρημα ότι η πολιτική του ανοίγματος του επαγγέλματος συνιστά «νεοφιλελεύθερη» πολιτική: «Αν το επάγγελμα, παραμείνει κλειστό, τι πετυχαίνουμε; Προστατεύουμε τα αδικαιολόγητα προνόμια των λίγων (…) Η αγορά των ταξί είναι εδώ και δεκαετίες κλειστή, αδιαφανής και αναποτελεσματική. Αυτά θέλετε να συνεχίσουν να γίνονται κύριοι της αντιπολίτευσης; Και για να τελειώνουμε και με μια ακόμα υποκρισία. Καρτέλ δεν φτιάχνει η απελευθέρωση, καρτέλ είναι σήμερα οι λεγόμενοι μαντράδες εκμεταλλευτές με τις δεκάδες άδειες.

    Ο υπουργός χαρακτήρισε «κοινωνικά δίκαιο» το άνοιγμα του επαγγέλματος σημειώνοντας τα εξής: «Ακούμε κάποιους να ζητούν από την κυβέρνηση να μην εφαρμόσει το νόμο που η Βουλή ψήφισε. Τους ρωτώ: έχουν αναλογιστεί ότι όλος ο ελληνικός λαός επωμίζεται τεράστια βάρη προκειμένου να διασωθεί η χώρα; Τι ηθικό έρεισμα έχει μια πολιτική που εμφανίζεται άτεγκτη με τους αδύναμους και ευέλικτη με όσους πλήττουν με έκνομες ενέργειες το δημόσιο συμφέρον;

    Δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω

    Σημείωσε επίσης ότι η απελευθέρωση του κλάδου αποτελεί ζήτημα αξιοπιστίας της κυβέρνησης: «Το λέω ξεκάθαρα σε όσους νομίζουν ότι θα υποκύψουμε σε πιέσεις και σε εκβιασμούς: δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω (…) Ποιον νομίζουμε ότι κοροϊδεύουμε όταν άλλα ψηφίζουμε και άλλα εφαρμόζουμε. Τους πολίτες; Τους εταίρους μας στο εξωτερικό; Κανέναν δεν κοροϊδεύουμε. Απαξιώνουμε το πολιτικό σύστημα», είπε.
    Χαρακτήρισε «αδικαιολόγητη» κάθε μορφή κινητοποίησης εωσότου κατατεθεί η συνολική πρόταση του υπουργείου και επιτέθηκε στον Αντώνη Σαμαρά: «Λέει και ξαναλέει, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης να κάνουμε ό,τι κάνουν και στην Ευρώπη. Δηλαδή τι εννοεί; Μήπως δεν γνωρίζει ότι δεν υπάρχει κοινή αντιμετώπιση του θέματος στις ευρωπαικές χώρες;».

    «Εκπρόσωπος Τύπου των ιδιοκτητών ο Σαμαράς»

    Σχετικά με το πληθυσμιακό κριτήριο, η μη άρση του οποίου αποτελεί κεντρικό αίτημα των αυτοκινητιστών, ο υπουργός ανέφερε: «Τι θα πει πληθυσμιακό κριτήριο έτσι γενικά και αόριστα; Δύο- δυόμιση ταξί ανά χίλιους κατοίκους , όπως σήμερα στην Αθήνα; Τρία ταξί ανά χίλιους κατοίκους, όπως στη Βουδαπέστη και τη Μαδρίτη; Δεν υπάρχουν ενιαία πληθυσμιακά κριτήρια. Και για να τελειώνουν οι μισές αλήθειες, ας πούμε επιτέλους ότι όταν οι ιδιοκτήτες ταξί μιλούν για πληθυσμιακά κριτήρια εννοούν τέτοια κριτήρια ώστε το επάγγελμα να παραμείνει κλειστό (…) Δεν σημαίνει τίποτα παρά μόνο ένα βολικό άλλοθι σε όσους, όπως ο κ. Σαμαράς, θέλουν να παραμείνει το επάγγελμα κλειστό. Είναι λυπηρό ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης να μετατρέπεται σε εκπρόσωπο Τύπου του προέδρου των ιδιοκτητών ταξί.

    Θα καταδικάσετε επιθέσεις και απολύσεις;

    Και κλιμακώνοντας την επίθεσή του εναντίον της αντιπολίτευσης, υπογράμμισε: «Αλήθεια, κύριοι της αντιπολίτευσης, θα καταδικάσετε τις πράξεις βίας που παρακολουθούμε τις τελευταίες μέρες; Τα λάδια για να μην μπορούν να περάσουν τα λεωφορεία με τους τουρίστες, τους αποκλεισμούς δρόμων που απαγορεύουν στους πολίτες να μετακινηθούν; Κύριοι της Αριστεράς, θα καταγγείλετε τις απολύσεις των συνδικαλιστών οδηγών από τους ιδιοκτήτες επειδή ζητάνε το άνοιγμα του επαγγέλματος; Θα καταγγείλετε εκείνους που έστειλαν στο νοσοκομείο τους συνδικαλιστές οδηγούς;»]

    Απάντηση στα περί κακών χειρισμών

    Τέλος, ο κ. Ραγκούσης φάνηκε να απαντά εμμέσως και στην κριτική για λανθασμένους χειρισμούς που του ασκήθηκε και από μερίδα κυβερνητικών βουλευτών: «Είναι προφανές ότι όσοι μιλούν για χειρισμούς θα ήταν πιο ευθύ να πουν ρητά αυτό που εννοούν. Ότι δεν θέλουν το άνοιγμα. Αν πάλι κάποιοι με χειρισμούς, εννοούνε την υποκρισία και την κοροϊδία που βασίζεται σε τεχνάσματα, αμφισημίες και μισές αλήθειες, ας αναλογιστούν επιτέλους ότι έτσι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε»..

  11. Ο/Η Δημήτρης Φύσσας λέει:

    Τελευταία δε βλέπω υποστηρικτές του ιερού «μας» κλήρου και της σεπτής «μας» εκκλησίας ν΄ απαντάνε και ν΄ ανταταντάνε στα καταγγελλόμενα. Εσείς τι νομίζετε κ. Ροϊδη. Έχουν πάει διακοπές;

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μα είναι 15Αύγουστος και δεν κάνει να μας διαβάζουν!

  13. Ο/Η Theoprovlitos λέει:

    καλε, καλε , καλε τι μαθαινω απο την Ελευθεροτυπία.. Οτι ο Βενιζελος που το κατηγορουσατε το παλικαρι οτι κανει τα στραβα ματια για την Εκκλησιαστικη περιουσια τελικα αποδειχθηκε οτι τα σταβα τα ματια τα έκανε και για το consortium Proton–Τραπεζα Πειρασμού, Μανου-Χασδάι, χειριστου και της περιουσιας του ΚΙΣ η οποια εν μεσω κρισης εμπλουτιστηκε κατα 10.000.000 ευρω λογω της απαλοτριωσης καταπατηθεισης επί Σουλτανων και δια φιρμανιων εκτασης στο Selanik.

    Καλα με τα ελεγε η διορατικη βοηθος μου κα Λουκα οτι η διαπλοκη σε αυτη τη χωρα αφορα κυριως στο ΜΗ φαινεσθαι.

    • Ο/Η Σταύρος λέει:

      «καλε, καλε , καλε…». Τώρα Θεοπρόβλητε ομολογώ ότι σε πιστεύω ότι κάνεις παρέα με ιερείς και αρχιερείς της Ορδοδόξου εκκλησίας του Θεού. Διότι όταν το ομολόγησες τις προάλλες , δεν το πίστεψα, για να σου πω την αλήθεια.

      • Ο/Η Theoprovlitos λέει:

        Απλά ενημερωνω τους τηλεθεατες των ειδησεων του star για τις ειδησεις που τους διαφευγουν. Η απογευματινη ζωνη εχει και το κοινο της.

  14. Ο/Η Μισίρκωφ λέει:

    Hμερομηνία : 03-08-11

    Οι «άνεργοι και πικραμένοι»

    Tου Πασχου Μανδραβελη

    Με τον καλύτερο τρόπο συνόψισε τη σύγκρουση της κοινωνίας με τους ιδιοκτήτες ταξί ο αντιπρόεδρος του σωματείου Θεσσαλονίκης. «Δεν γίνεται», είπε χθες στον ΣΚΑΪ, «να μπορεί κάθε άνεργος και κάθε πικραμένος να βγάζει μια άδεια ταξί!»

    Ακριβώς εκεί βρίσκεται ένα θέμα αρχής μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Να μπορεί κάθε «άνεργος και πικραμένος» να κάνει τη δουλειά που θέλει. Να μπορεί να γίνει γιατρός, αν σπουδάσει Ιατρική, ή ιδιοκτήτης ταξί αν έχει τα τυπικά προσόντα.

    Τα πληθυσμιακά κριτήρια, που υποκριτικά πολλοί ψηφοθήρες θέτουν, δεν είναι παρά ο ευφημισμός του αποκλεισμού των «ανέργων και πικραμένων» αυτής της κοινωνίας.

    Σύμφωνα με τη λογική τους, όσοι βολεύτηκαν -είτε γιατί είχαν μπάρμπα στην Κορώνη, είτε έδωσαν «μαύρα» κάτω από το τραπέζι- βολεύτηκαν. Οι υπόλοιποι δεν θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα, ούτε καν να δοκιμάσουν. Στα φυσιολογικά εμπόδια (που έχει η έναρξη ενός επαγγέλματος) ή στα γραφειοκρατικά αναχώματα (που βάζει το κράτος κατά την έναρξη μιας επιχείρησης) πρέπει να προστεθεί και το νταβατζιλίκι των μαντράδων που εμπορεύονται τις άδειες. Δηλαδή, οι «άνεργοι και πικραμένοι αυτής» της κοινωνίας πρέπει να πληρώσουν και εισιτήριο εισόδου για να κάνουν την δουλειά που θέλουν.

    Το πρόβλημα είναι ότι αυτή την πρόταση αποκλεισμού ασπάζονται όλοι οι «κοινωνικά ευαίσθητοι», αυτοί που χύνουν με κάθε ευκαιρία μαύρο δάκρυ για την ανεργία των νέων· από τον κ. Φώτη Κουβέλη της Δημοκρατικής Αριστεράς, μέχρι τον κ. Τσίπρα του ΣΥΡΙΖΑ, την κ. Τόνια Αντωνίου του ΠΑΣΟΚ (μαζί της και η πάλαι ποτέ «εκσυγχρονιστική» πτέρυγα του ΠΑΣΟΚ που όσο περνά ο καιρός γίνεται βαθιά αναχρονιστική) συν τον κ. Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος μεταμορφώνει σιγά σιγά τη Ν.Δ. σε εκφραστή όλων των κοτζαμπάσηδων της ελληνικής κοινωνίας.

    Ενα από τα επιχειρήματα όσων δεν θέλουν να ζυμώσουν είναι ο χρόνος κοσκινίσματος. Αφού πέρασε μια εικοσαετία συζητώντας το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, το επιχείρημα που τώρα ορθώνεται είναι ότι δεν έγινε επαρκής διάλογος για το θέμα. Βέβαια, ο διάλογος έγινε το ιερό δισκοπότηρο της ελληνικής πολιτικής. Ολοι οι ψηφοθήρες, που δεν θέλουν να κάνουν κάτι, ανοίγουν διαδικασίες για εθνικό κουβεντολόι. Διαβουλεύονται με φορείς, ξανασυζητάνε για να αποφασίσουν ότι δεν θα αλλάξουν τίποτε.

    Κάπως έτσι δεν διαβουλεύτηκε το Ασφαλιστικό ο κ. Ρέππας, μετά την αποτυχημένη απόπειρα μεταρρύθμισης Γιαννίτση; Ε, κατά τον ίδιο τρόπο διαβουλεύτηκε και το μη-άνοιγμα των αδειών ταξί. Κράτησε τον πυρήνα της υπάρχουσας κατάστασης και τον σέρβιρε με μπόλικη μεταρρυθμιστική ρητορεία, ελπίζοντας ότι θα κοροϊδέψει τους κουτόφραγκους.

    Οπως ακριβώς η μη- μεταρρύθμιση του Ασφαλιστικού έσκασε στα μούτρα μας (και σήμερα το πληρώνουμε με δυσβάστακτο τόκο) έτσι ακριβώς σκάνε στα μούτρα μας και το μισάνοιγμα των φαρμακείων που έκανε ο κ. Λοβέρδος ή του δικηγορικού επαγγέλματος που έκανε ο κ. Καστανίδης.

    Επιπλέον: στην περίπτωση των ταξί τι ακριβώς πρέπει να συζητήσουμε; Πόσους «άνεργους και πικραμένους» θα αποκλείσουμε; Κι αν τεθούν πληθυσμιακά κριτήρια στα ταξί, γιατί να μην μπουν και στα σουβλατζίδικα; Οσοι έχουν κομμωτήρια είναι παιδιά ενός κατώτερου κράτους; Δεν δικαιούνται προστασίας από τον ανταγωνισμό;

    • Έχει καταλάβει κανείς ποιός ακριβώς ανταγωνισμός θα λειτουργήσει αν δεν υπάρχουν πλυθησμιακά κριτήρια, όπως πχ έχει στην «τριτοκοσμική» Γερμανία;;

      ΥΓ: Μας έχεις ταράξει κάθε μέρα με τον Πάσχο. Φαντάζεσαι ότι αν θέλαμε να διαβάσουμε έναν ψεύτη και δημαγωγό δεν ξέρουμε που γράφει;;

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Θεοπρόβλητε,
    Μα η Proton ανήκει σε άνθρωπο της Εκκλησίας.

    • Ο/Η Theoprovlitos λέει:

      H Proton συγχωνευτηκε με την Omega Bank του Χασδαι Καπον στελεχους τοσο του ΚΙΣ, όσο και του Στεφανου Μανου και του Μπουταρη. Μερος της εχει εξαγορασθει από την Πειραιως στην οποια επισης ειναιστελεχος ο γιος του Στεφανου Μανου Προεδρος της δε ειναι ο τ. πρεσευτης των ΗΠΑ Daniel Spechard, με συζυγο με περγαμηνες της παγκοσμιας εβραικης κοινοτητας.

      Τωρα το κατα ποσο άνθρωπος του πτριρχειου ειναι ο Λαυρεντιαδης δεν το γνωριζω. Γνωριζω παντως οτ οταν επιδιωξα να συνεργασθω με τον Κυριακιδη ανθρωποι της Εκκλησιας μου ειπαν μακρυά. Εννοω ανθρωποι της πραγματικης Εκκλησιας και οχι δημοσιοσχεσιτες.

      Ως προσωπο ο Λαυρεντιαδης φαινεται αρκετα ταπεινος, γιορτασε και τα γενεθλια του γιου του προσφατως στην Ελλαδα αντι για το Λονδινο που εχει τη δραση του. Τωρα αν ο Λαυρεντιαδης χειριζεται αυστηρα δικα του λεφτα ή πώς γινεται να συμπορευεται με τους Εβραιους επιχειρηματικα, ουτε οι παραδες εχουν θρησκευμα αλλα και μετά τους τεμεναδες στον Τουρκο ντονμε της Coca Cola τα παντα ειναι πιθανα.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Omega_Bank

      http://bankwars.blogspot.com/2011/02/proton-bank-daniel-vern-speckhard.html

  16. Ο/Η Μισίρκωφ λέει:

    τα 10 εκατομμύρια ευρώ έχουν καθαρά συμβολικό χαρακτήρα για τα δισεκατομμύρια καταληστευθείσης κινητής και ακίνητης περιουσίας των εβραίων του Σόλουν και αφορούν το οικόπεδο του εβραικού νεκροταφείου , σημερινού ΑΠΘ…

    αποτελούμενη από 15 χιλιάδες διαμερίσματα και σπίτια, 4500 καταστήματα , εκατοντάδες οικόπεδα…

    αν αυτά ήταν ελληνικά στην αλλοδαπή οι τουρκοορθόδοξοι εθνικιστές θα είχαν ξεσηκώσει όλο τον κόσμο, κατασκευάζοντας περιούσια παραμύθια…

    • Ο/Η Theoprovlitos λέει:

      ΟΛΑ αυτα στο κεντρο της Θεσσαλονικης και μεσα σε 400 χρονια; Και οι αυτοχθονες μεσα στην φτωχεια? Not bad για συνεργατες τού στρατου κατοχης… Φανταζομαι πως το ιδιοκτησιακο καθεστως τμιας τετοιας τεραστιας περιουσιας θα βασιζεται σε φιρμανια και παντως οχι σε χρυσοβουλα…

      Θα μου πεις βεβαια εδω 2-3 οικογενειες εξ Ιταλιας αφιχθεισες βρεθηκαν με φιρμανια μεσα σε ελαχιστα χρονια να ελεγχουν ολη την αγροτικη παραγωγη των Βαλκανιων, καταπατημενες δημοσιες εκτασεις, να κατεχουν όσα ολοι οι υπολοιποι εβραιοι μαζι και να αιματοκυλουν τα Βαλκανια εδω και 100 χρονια για να γινουν αρχηγοι ανεξαρτητου κρατους. Εδω ο άλλος, «μουσουλμανος» ων βρεθηκε να ελεγχει την Coca Cola.

      Παντως το πιο συμβολικο απο ΟΛΑ ειναι το ΠΟΤΕ το θυμηθηκαν. Τα θησαυροφυλακια του Σολομωντα γεμιζουν με αιμα συνταξιουχου…

  17. Παράθεμα: «Κέντρο Παναγία η Φιλανθρωπινή» και off-shore « Ροΐδη Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s