Η δουλοπρέπεια του κυρίου Μπουτάρη

Ένας περήφανος υποψήφιος Δήμαρχος κοσμικού κράτους

 

προσέχετε τη μέση σας, κύριε Μπουτάρη...

Χτες, ο κ. Μπουτάρης στο τέλος της δοξολογίας, φιλώντας το σταυρό θέλησε να φιλήσει και το χέρι του Ανθιμου και φυσικά αντιμετώπισε την οργή του -λογικό μετά το… «μουτζαχεντίν».

Οπως περιέγραφε αργότερα ο κ. Μπουτάρης, ο μητροπολίτης τράβηξε το χέρι του και του είπε: «Με είπες μουτζαχεντίν. Σαν να σου λέω εγώ ότι είσαι Βούλγαρος προδότης. Να ανακαλέσεις γιατί όσο ζω εγώ, η Εκκλησία δε θα σου επιτρέψει να δεις τη δημαρχία»
….

Προς Αναγνώστες:

Ποιος από τους δυο μας εξέπληξε;
1. Ο Άνθιμος που ξεστόμισε το «Με είπες μουτζαχεντίν. Σαν να σου λέω εγώ ότι είσαι Βούλγαρος προδότης. Να ανακαλέσεις γιατί όσο ζω εγώ, η Εκκλησία δε θα σου επιτρέψει να δεις τη δημαρχία», ή…

2. Η μέγιστη προσωπικότητα, ο κ. Μπουτάρης, που στο τέλος της δοξολογίας, δεν θεώρησε αρκετό το φίλημα του σταυρού, αλλά  θέλησε να  φιλήσει και το χέρι του κ. Άνθιμου!…

Συγνώμη, αλλά αυτή η δουλοπρεπείς συμπεριφορά του κ. Μπουτάρη, είναι ανάξια κάθε σχολιασμού.

Το πώς θα αντιδρούσε ο «άγιος» ήταν 1000% αναμενόμενο, και απορώ γιατί δημιούργησε θόρυβο η (συνήθης) αντίδρασή του, θόρυβο και αίσθηση θα έπρεπε να προκαλέσει η συμπεριφορά του κ. Μπουτάρη.

Δεν μπορείς την μια να αποκαλείς τον μητροπολίτη«μουτζαχεντίν» και την επομένη να σκύβεις να του φιλήσεις το χέρι!…

Δεν είναι μόνο υποκριτικό.

Είναι γλοιώδες.

Advertisements
This entry was posted in Ασμοδαίος, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

50 Responses to Η δουλοπρέπεια του κυρίου Μπουτάρη

  1. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Ρο, αν και πρόλαβες να καλύψεις το οποιοδήποτε σχόλιο θα μπορούσε να κατατεθεί, σ’ αυτή σου εδώ την ανάρτηση, μας στέρησες δηλαδή την ηδονή την εξαγωγή της χολής που μας συγκέντρωσε, προσωπικά θα προσπαθήσω να αποβάλλω την δική μου:

    ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΠΕΡΕΤΑ, ΣΕ ΒΡΕ ΕΛΑΣΣΟΝΑ, ΓΙΑ ΚΟΥΑΡΤΕΤΟ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΠΟ-ΣΤΕΙΡΩΜΕΝΩΝ ΜΕΛΑΤΩΝ ΟΡΧΕΩΝ

  2. Ο/Η Feynman λέει:

    Την ίδια ακριβώς σκέψη έκανα και εγώ όταν διάβασα την είδηση στην Ελευθεροτυπία.

    Αφού έχεις πει αυτά για τον τράγο (και ορθώς τα είπες), δεν πας μετά να το παίζεις θεούσα και να του φιλάς το χέρι σα γριά. Λίγη αξιοπρέπεια και λίγη συνέπεια δεν βλάπτει.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε Ροϊδη,
    ο κ.Μπουτάρης έχει αναγάγει τον κ.Άνθιμο σε θεσμό και μετά ζητάει και τα ρέστα. Το είχα επισημάνει στο μπλογκ μας

    https://roides.wordpress.com/2010/04/07/7apr10/

    Θεσσαλονίκη, 19/Ιουνίου/2006

    ΔEΛTIO TYΠOY

    Με τον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Άνθιμο στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης συναντήθηκαν σήμερα (χθες) το πρωί αντιπροσωπεία της Κίνησης Πολιτών «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη», αποτελούμενη από τον επικεφαλής Υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη και τους Π. Αβραμόπουλο και Λ.Ζαχαριάδη. Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο του προγραμματισμένου κύκλου επαφών με επικεφαλείς Εκκλησιών και δογμάτων που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλονίκη εκπροσωπώντας αντίστοιχες κοινωνικές και θρησκευτικές ομάδες. Οι συναντήσεις αυτές θα συνεχιστούν και με τους επικεφαλείς των υπολοίπων θρησκευτικών κοινοτήτων της πόλης μας.

    Κατά τη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε σε θερμή ατμόσφαιρα, πέραν των εθιμοτυπικών που αντάλλαξαν οι δύο πλευρές, ο Υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης κατέθεσε δύο προτάσεις στον κ. Άνθιμο.

    Η πρώτη πρόταση αφορά στη συνεργασία του Δήμου με την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, για την ανάπτυξη του λεγόμενου θρησκευτικού τουρισμού, μέσα από την ανάδειξη των βυζαντινών μνημείων και των Ναών της Θεσσαλονίκης, αλλά και τη λειτουργία των υποδομών της πόλης ως προθαλάμου των επισκεπτών ? προσκυνητών του Αγίου Όρους.

    Η δεύτερη πρόταση αφορά στη συνεργασία της Εκκλησίας για την παροχή στήριξης από την πλευρά της στις ομάδες ατόμων που αντιμετωπίζουν προβλήματα με ψυχοτρόπες ουσίες (ναρκωτικά, αλκοόλ) σε επίπεδο ενημέρωσης και πρόληψης.
    Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο προτάσεις που κατέθεσε η αντιπροσωπεία της «Πρωτοβουλίας για τη Θεσσαλονίκη» και ο Υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, βρήκαν θερμή υποδοχή και θετική ανταπόκριση από τον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ.κ. Άνθιμο και συμφωνήθηκε αυτή η συνεργασία να συνεχιστεί σε επίπεδο πιο εξειδικευμένο, ώστε σύντομα να έχουμε αποτελέσματα.

    Τέλος, εκ μέρους της Κίνησης Πολιτών εκφράστηκαν ευχές και καλό κατευόδιο στον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης που αναχωρεί για την Αμερική, ενώ και οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι αυτή η συνεργασία θα συνεχιστεί και στο μέλλον.”

  4. Ο/Η Undantag λέει:

    Α όλα και όλα, ο Άνθιμος σε αυτή την περίπτωση είναι κιουρία με κεφαλαίο Q. Και η απειλή του στη λαϊκή μουτζαχειρία της Νύμφης του Θερμαϊκού, απλά η αλήθεια.
    Ο ταρτούφος Μπουτάρης πήγε (κυριολεκτικά) να φιλήσει εκεί που έφτυνε…

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αυτοί οι περίεργοι τύποι του Αγ.Παντελεήμονα με τα ξυρισμένα κεφάλια, δεν θα πετάξουν ποτέ γιαούρτι στον κ.Μπουτάρη.
    Ο κ.Μπουτάρης του ΠΑΣΟΚ και του κ.Κουβέλη, είναι ευπρεπής και ύποκλίνεται μπροστά σε εθνικιστές μητροπολίτες, θέλει να τους φιλήσει το χέρι και θυμώνει όταν δεν του το δίνουν. Τον παίρνει το παράπονο

    http://jungle-report.blogspot.com/2010/10/blog-post_27.html

    Οι χρυσαυγανακτισμένοι πολίτες του Αγίου Παντελέημονα και οι επιθέσεις στους συριζαίους

    Η είδηση της επιθέσεως στον Άγιο Παντελέημονα με αυγά και γιαούρτια, προ ολίγων ημερών, στον Αλαβάνο και στην Πορτάλιου του Σύριζα είναι λίγο πολύ γνωστή. Παίχτηκε σε κανάλια, παράθυρα κ.ο.κ., οπότε δεν την επαναλαμβάνουμε.

    Ως επί τω πλείστον αυτό το γεγονός παρουσιάστηκε ως επίθεση «αγανακτισμένων πολιτών» του Αγίου Παντελέημονα, χωρίς να διευκρινιστεί βέβαια αυτό που εδώ και καιρό φωνάζουμε από αυτό το ιστολόγιο. Ότι δηλαδή η συγκεκριμένοι «αγανακτισμένοι πολίτες» δεν είναι παρά -κατά 99%- μέλη της νεοναζιστικής συμμορίας Χρυσή Αυγή.
    Πράγμα που φυσικά, ωρυόμενα, δεν αποδέχεται ένα κομμάτι της μπλογκόσφαιρας, δηλαδή αυτό με τις πολύ ειδικές ανάγκες, που υπάγεται στον χώρο της ακροδεξιάς.
    Αλλά ακόμα και στα σχόλια του παρόντος ιστολογίου, διάβασα προχθές κάτι ανάλογο, εν είδει ..αθώας απορίας: Γιατί οι γιαουρτωτές του Ψωμιάδη θεωρήθηκαν «αγανακτισμένοι πολίτες» ενώ οι γιαουρτωτές του Αλαβάνου «φασίστες»;
    Η απάντηση πολύ απλά είναι: Διότι οι γιαουρτωτές του Αλαβάνου είναι φασιστόμουτρα με τη βούλα. Το γιατί, θα το δούμε στη συνέχεια.

    http://enosy.blogspot.com/

  6. Ο/Η Rodia λέει:

    Ε, αυτο δεν το περιμενα με τπτ λεμε.. 😦

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΜΙΑΣ ΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

    Κύριε Ροϊδη,
    είναι θλιβερό να διαπιστώνεις πόσο χαμηλά πέφτουν άνθρωποι τους οποίους κάποτε εκτιμούσες. Και δεν αναφέρομαι βέβαια στον κ.Μπουτάρη που θεωρούσε πως με τα λεφτά του και με την έξυπνα πολυδιαφημισμένη προοδευτικότητά του-στην ουσία έναν δήθεν κοσμοπολίτικο μεγαλοαστικό αντικομφορμισμό-θα έπαιρνε τη δημαρχία της Θεσσαλονίκης, πολιτευόμενος με άνεση πότε με το ΠΑΣΟΚ πότε με το ΚΚΕ, και χειροφιλώντας τον Άνθιμο.

    Αναφέρομαι στην αυτοαποκαλούμενη «Δημοκρατική Αριστερά» των Τσαουσέσκου-Κύρκου και του θαυμαστή του Χουντόδουλου Θ.Λεβέντη, που ούτε δημοκρατική, ούτε ανανεωτική ούτε Αριστερά είναι, η οποία αρθογραφεί στην «Αυγή» δια του κ.Κάρη και διαστρεβλώνει τα γεγονότα.

    Να πως είδε ο κ.Κάρης τη γλοιώδη και γελοία συμπεριφορά του κ.Μπουτάρη:

    Ο Άνθιμος διάλεξε
    Κάρης Κ.
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/10/2010
    Η ευθεία εμπλοκή του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου Ρούσσα στον εκλογικό αγώνα ομολογήθηκε δημόσια ανήμερα του Αγ. Δημητρίου και αλλάζει το τοπίο του προεκλογικού αγώνα για τον δήμο.

    “Δημαρχείο δεν θα δεις” είπε στον Γιάννη Μπουτάρη ο τοπικός επικεφαλής της Εκκλησίας και το επανέλαβε με θράσος και αμετροέπεια και στα κανάλια! Επιτέλους! Όσα ξέρουν όλοι, όσα λέει όλη η Θεσσαλονίκη για τον επίμονο και παρασκηνιακό πολιτικό ρόλο του συστήματος της ακροδεξιάς- δεξιάς, ομολογήθηκαν. Τώρα όλοι οφείλουν να πάρουν θέση. Από πού και έως πού ο (λειτουργός του δημοσίου) μητροπολίτης δικαιούται να εκφράζει με τόσο φανατισμό τις πολιτικές του απόψεις, να τις αποδίδει στο σύνολο της εκκλησίας και να κινεί τον μηχανισμό της – που πληρώνεται από τους φορολογούμενους – στον προεκλογικό αγώνα; Αλήθεια, τι είδους πόλεμο θέλει να ξεκινήσει ο Άνθιμος;

    Η παραβίαση της δημοκρατικής τάξης είναι σαφής και ανοικτή. Όπως και όσων προβλέπει ο νόμος για τις υπηρεσίες του κράτους στην προεκλογική περίοδο. Γιατί σιωπά το υπουργείο Θρησκευμάτων; Γιατί ο πρωθυπουργός κάνει πως δεν καταλαβαίνει; Γιατί αργούν οι ανακοινώσεις των άλλων υποψηφίων στη Θεσσαλονίκη; Εξαιρώ τον Τρ. Μηταφίδη που ήδη τοποθετήθηκε με σαφήνεια κατά του Άνθιμου. Πρόκειται μήπως για προσωπικό θέμα του Μπουτάρη; Δεν βλέπουμε τι θα γίνει μετά τις 14 Νοεμβρίου όχι μόνον στη Θεσσαλονίκη; Δεν υπάρχει πια χώρος για το “δεν άκουσα”, “δεν μου είπε εμένα τίποτα”, “υπερέβαλε και ο Μπουτάρης”.

    Αποκατάσταση των ομαλών σχέσεων με την Εκκλησία μπορεί να υπάρξει μόνον εάν απορριφθεί πλήρως η πολιτική παρέμβαση του Άνθιμου Ρούσσα, αν υποχρεωθεί να τηρεί τον προβλεπόμενο ρόλο του. Η ανοχή πολλών έφερε τα πράγματα εδώ.

    (,,,,,,,,)

    Ο (δήθεν μακεδονομάχος) Άνθιμος διάλεξε. Εμείς ακόμη να διαλέξουμε και να απαντήσουμε; Οι άνθρωποι του εμφυλιακού κράτους και της χούντας θα μας επιβάλουν τις επιλογές τους;

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=577539

    Θα άξιζε αυτό το μνημείο δημοσιογραφικής υποκρισίας να τύχει ευρύτερου κεντρικού σχολιασμού με κάποιο ποστ.
    Αναδεικνύει το ήθος της (Αντι)Δημοκρατικής Αριστεράς σε όλο της το μεγαλείο.
    Μιας Αριστεράς που θέλει «αποκατάσταση σχέσεων με την Εκκλησία». Μιας Αριστεράς που τάχει βρει με τα Βοιωτοπέδια, με τις Σιβιτανίδειους και ίσως και με τις Βουλιαγμένες. Μιας Αριστεράς που διορίζει τους γιούς της στη Βουλή.

    Πολύ πρόχειρα τώρα να απαντήσω στον κ.Κάρη πως δήθεν Μακεδονομάχος υπήρξε και ο κ.Κύρκος τον οποίο ποτέ δεν έψεξε γι’αυτό και πως ο κ.Άνθιμος πολύ σωστά επεμβαίνει από τη στιγμή που ο κ.Μπουτάρης δηλώνει επισκεπτόμενος μητροπολιτικά Μέγαρα συνδιαλεγόμενος, ακροώμενος, και Καθεδρικούς, υποκρινόμενος, προσευχόμενος, εκτειθέμενος, υποκλινόμενος την υποταγή του και τον σεβασμό του σε αυτόν και σαν να μην του φτάνουν αυτά θέλει να του φιλήσει και το χέρι, λες και ο Άνθιμος είναι κάποια κοσμική κυρία της Δ.Α. (Θε μου κολάστηκα, που θάλεγε και ο ευσεβής κ.Μπουτάρης, που οραματίζεται δημοτικό πορνοκάναλο).

    Αυτής της Αριστεράς το μέλλον, είναι το μέλλον του κ.Βούγια και της κας Δαμανάκη, κι αν η υποκρισία στην Εκκλησία είναι φυσικό προαιώνιο καθεστώς που την θρέφει, στην Αριστερά είναι ένα αποκρουστικό τέρας που θα την κατασπαράξει.

  8. Ο/Η iconology2009 λέει:

    Με τούτα και με τ’αλλα ο Μπουτάρης θα εξελιχθεί σε άξιο διάδοχο του Ψωμιάδη. Φυσικά και έπραξε άριστα ο ‘Άνθιμος:αν όχι τίποτε άλλο ήταν συνεπείς σ’αυτ’ό που θεωρεί αρχές του, ενώ ο Μπουτάρης καιμόνο ότι βρέθηκε στην εκκλησία-το τονίζω:και μόνο ότι βρέθηκε- είχε ήδη παραβιάσει βάναυσα τις αντίστοιχες δικές του. Και γιά ποιό λόγο ε; γιά ποιό ταπεινό και πρόστυχο λόγο;γιά τα ψηφαλάκια. Το οποίο σημαίνει ότι αν ποτέ παρει την εξουσία στο δήμο Θεσσαλονίκης-και θάναι πιά δέσμιος των συμβάσεων της εξουσίας-θα κάνει ακόμα πιό ταπεινωτικές παραχωρήσεις, καθότι η αναγκαστική συναλλαγή με την εκκλησία θα φέρει συγχρωτισμό και ο συγχρωτισμός εξοικείωση και η εξοικείωση σπάσιμο των πάγων και το σπασιμο των πάγων ανάρμοστη θερμότητα σχέσεων! Τόχουμε ξαναδεί το έργο εξάλλου και από τον ουρανό της κόλασης συγκατανεύει επιβεβαιωτικά ο μακαριστός Σεραφείμ.

  9. Ο/Η ddany λέει:

    Χέρι που δεν μπορείς να το δαγκώσεις το φιλάς.
    (Σωστό ή λάθος;)

  10. Ο/Η kimonbel λέει:

    ΜΗΝ ΑΓΧΕΣΘΕ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ …
    ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΝ ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΗΤΑΝ ΣΟΥΡΩΜΕΝΟΣ Ο ΔΕ ΑΝΘΙΜΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΙΡΑΝ ΠΛΕΥΡΑ.

  11. Ο/Η enteka λέει:

    Ο καθένας έχει την άποψή του για το τι θα έπρεπε να κάνει ο Μπουτάρης και αν θα έπρεπε να σεβαστεί τον θεσμό-μητροπολίτη έστω κι αν διαφωνεί με τον άνθρωπο-μητροπολίτη (μάλλον συμφωνώ με τη δική σας άποψη, αλλά μη ξεχνάμε ότι έρχονται εκλογές), παραμένει όμως, με όλες τις αντιφάσεις του, ο πιο γενναίος πολιτικός της πόλης, ο μόνος που τα έβαλε με τον Άνθιμο έστω και σε μικρό βαθμό.

    Και χάρη στο επεισόδιο δόθηκε η ευκαιρία στον Άνθιμο να αποδείξει πόσο δίκιο είχε ο Μπουτάρης στις δηλώσεις του.

    Δε μ’ άρεσαν οι υπερβολές του ποστ. Ούτε το παραπάνω σχόλιο περί αλκοόλ.

  12. Ο/Η katabran λέει:

    αν καταντήσουμε πάλι σε διακυβέρνηση τύπου Ελλάς uber alles των στόκων της χούντας (στο μιλητό βέβαια όπως πάντα στο παρελθόν) με πανηγύρια χλαμυδοφόρων με πλαστικά δόρατα για να ικανοποιηθεί το «εθνικό ένστικτο» κάποιων που δεν ξεχωρίζουν νου και ένστικτο ,τι να πω? θα είμαστε άλλη μια φορά άξιοι της τύχης μας…δε θα είμαστε;
    καλό σας βράδυ!

  13. Ο/Η Σταύρος λέει:

    enteka, σε παρακαλώ θερμά να μ΄απαντήσεις στο ερώτημα:
    είναι δυνατόν, για τον οποιονδήποτε λόγο, ένας άνδρας να είναι στοιχειωδώς τέτοιος, όταν καταδέχεται να φιλήσει το χέρι του οποιουδήποτε άλλου άνδρα, και προ παντός το χέρι ενός επαγγελματία κηφήνα; Ενός αυτοευνουχισμένου;

    Δηλαδή φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε κάποιον σοβαρό άνδρα, και μάλιστα άνδρα που υπόσχεται να μας κυβερνήσει, έστω και δημοτικά, όταν μπορεί να εξευτελίζεται δημοσίως απέναντι σ’ έναν ευνούχο; (Το αυτό βεβαίως ισχύει και για όλους τους υπόλοιπους που πράττουν αναλόγως).

    Καλά ο ευνούχος αχρήστεψε τα αρχίδια του. Αυτό δηλαδή τι σημαίνει; Ότι εξ αιτίας του σάπισαν και όλων των υπολοίπων ανδρών της χώρας;

    Εμένα πάντως έτσι μου φαίνεται. Εσένα πώς σου φαίνεται;

  14. Ο/Η indictos λέει:

    Δυστυχώς ο κ.Μπουτάρης με τις δηλώσεις έχει ένα πρόβλημα.
    Προ λίγων ετών δήλωνε ότι για αυτόν η Θεσσαλονίκη τελειώνει στην Έκθεση και η Αγία Τριάδα (η συνοικία, μία στάση από το κέντρο, όχι το χωριό) είναι «εκτός των τειχών».
    (φαντάζομαι εμείς οι κάτοικοι του εξωτικού Ντεπώ και γενικά του 5ου διαμερίσματος του Δήμου Θεσ/νίκης είμαστε…άλλο κράτος)
    Πλέον ζητάει την ψήφο όλων μας.

    Τώρα είπε κάτι (που για κάποιους από εμάς είναι αυτονόητο, για την εκλογική βάση του όμως μάλλον όχι), του τράβηξε ο ΓΑΠ το αυτί (πιό έμπειρος πολιτικός γαρ) και φτάσαμε στο (σχεδόν) χειροφίλημα.

    (αρχίζει και ΜΕ θυμίζει Πάγκαλο)

  15. Ο/Η enteka λέει:

    Σταύρο τα θέλεις όλα ή τίποτα. Εκτιμώ τον Μπουτάρη για όσα έχει κάνει κόντρα στο συντηρητικό κατεστημένο της πόλης, ε, δεν θα τον κρεμάσω κιόλας για όσα δεν έχει κάνει. Αν ζεις στη Θεσνίκη θα ξέρεις ότι αυτά που έκανε είναι ήδη πολύ περισσότερα απ’ όσα έχει κάνει ο οποιοσδήποτε – και γι’ αυτό και μόνο είναι άξιος συγχαρητηρίων. Μακάρι να ήταν ακόμα καλύτερος ή και τέλειος. Τι να πω;

  16. Ο/Η enteka λέει:

    Και όπως ξαναείπα νομίζω, ο Μπουτάρης μπορεί να δείξει ότι είναι ανώτερος άνθρωπος – ο Άνθιμος πλέον, και για τους πιο δύσπιστους, είναι γυμνός.

  17. Είναι γεγονός ότι ο τίτλος του blog επιβεβαιώνεται. Εμμονές.

    Το να ισχυρίζεται κανείς: ότι ο Μπουτάρης έχει αναγάγει τον Άνθιμο σε θεσμό επειδή ζητάει την συνεργασία του για την ανάπτυξη του τόπου, ότι οι χρυσαυγίτες τρέφουν σεβασμό για τον Μπουτάρη και ότι αυτός υποκλίνεται σε εθνικιστές, αγγίζει και ξεπερνάει τα όριο του παραλογισμού. Θέλω να θυμίσω ότι τον Μπουτάρη υποστηρίζει και η ΔΡΑΣΗ της οποίας ο πρόεδρος κατέθεσε νομοσχέδιο στην βουλή για τον διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας. Να θυμίσω επίσης την αντίδραση των νεοναζί στην πρόταση του Μπουτάρη για την ονοματοδοσία σε δρόμους της Θεσσαλονίκης και της Κωνσταντινούπολης.

    Δεν ανήκω στην αριστερά ωστόσο οφείλω να ομολογήσω ότι η Δημοκρατική αριστερά είναι το μόνο αριστερό κόμμα στην Ελλάδα. Το κομμουνιστογενές μόρφωμα του συριζα, που δεν μπορείς να το ξεχωρίσεις από το ΚΚΕ, μόνο τη χλεύη και την περιφρόνηση των πολιτών εισπράττει. Δικαίως.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Οι εμμονές αυτού του μπλογκ έχουν να κάνουν με ένα μόνο πράγμα: ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ, γι’αυτό και δεν έχουμε διστάσει να ασκήσουμε σκληρή κριτική και στην Αριστερά που αγαπάμε, όταν ασχημονεί, υποκρίνεται και κάνει τα στραβά μάτια σε παλιανθρωπιές..
      Στο ζήτημα αυτό το μπλογκ είναι επίμονα επίμονο και ανυποχώρητο.
      Θίγεις 2 θέματα:

      1.Μπουτάρης.
      Ο κ.Ροϊδης υπήρξε πολύ επιεικής μαζί του.
      Έχουμε έναν πολίτικό που παριστάνει τον διαφορετικό, τον σύγχρονο και τον αντικομφορμιστή, που υποτίθεται πως είναι αντιεθνικιστής, ορθολογιστής, εχθρός της χούντας, αντιρατιστής, οπαδός του χωρισμού Εκκλησίας-Κράτους και ειλικρινής.
      Τι κάνει αυτός ο κύριος;
      Για να μαζέψει ακροδεξιά ψηφαλάκια, συναντιέται στο μητροπολιτικό μέγαρο με έναν άνθρωπο που συνεργάστηκε με τη Δικτατορία, δηλωμένο εθνικιστή, ρατσιστή του χειρίστου είδους που ως δεσπότης Αλεξανδρούπολης ούρλιαζε κατά των λαθρομεταναστών ξεχνώντας πως εκπροσωπεί δήθεν τον λαθρομετανάστη Χριστό, και πλειοδοτώντας στους ακρωτηριασμούς λαθρομεταναστών που διενεργεί η Ελλάδα στον Έβρο, όπου παραβιάζοντας διεθνείς συνθήκες έχει σπείρει εκτεταμένα ναρκοπέδια (Ασυνεπής και ψεύρης ο ΓΑΠ και σ’αυτό).

      Ο άνθρωπος αυτός δεν είναι χριστιανός για 100 διαφορετικούς και προφανείς λόγους, δεν είναι ούτε επίσκοπος (έπρεπε να είχε καθαιρεθεί κατά τους Ι.Κανόνες γιατί εγκατέλειψε την επισκοπή της Αλεξανδρούπολης), ούτε ορθόδοξος (διχάζει τους ορθοδόξους κηρύττοντας το μίσος με τους Ορθόδοξους Σλαβομκεδόνες.

      Συναντιέται λοιπόν ο κ.Μπουτάρης με τον πιό υποκριτικό τρόπο με τον δεσπότη για συνεργασία τάχα σε θέματα αντιαλκοολισμού, ναρκωτικών κλπ με έναν άνθρωπο που δεν δίνει δεκάρα τσακιστή για όλα αυτά και εκπροσωπεί τον πιο μαύρο Μεσαίωνα τον οποίο υποτίθεται πως δήθεν ο κ.Μπουτάρης και η Δ.Α. ΄θέλουν να διώξουν από τη Θεσσαλονίκη.

      Αφού μετά σε μια κρίση ειλικρίνειας λέει για πρώτη φορά την αλήθεια σχετικά με τον Άνθιμο και τον αποκαλεί Μουτζαχεντίν, μετά ο ΓΑΠ του τραβάει το αυτί και αυτός πειθήνια πάει να φιλήσει το χέρι σαν δούλος Ρώσος μουζίκος αυτού του Μουτζαχεντίν.

      Ειλικρινά πιστεύω πως τέτοιοι καραγκιόζηδες είναι αχρείαστοι στον τόπο και πως ο Μπουτάρης σαν άλλος ένας ακόμη Νομπελίστας του πολιτικαντισμού και δάσκαλος προς τους πολίτες της υποκρισίας. πρέπει να φαει μαύρο φούμο.
      Για όσους υποστηρίζουν τις κατινιές του Μπουτάρη ντρέπομαι ειλικρινά,

      2.Η Δ.Α. έχει τόση σχέση με την Αριστερά, με τη Δημοκρατία και με την Ανανέωση όση και ο φίλος της και παλιός της χρηματοδότης ο Τσαουσέσκου.

      Θέλω να πω το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
      Αν δεχθώ πως η πλειοψηφία των Θεσαλονικέων είναι φασίστες, θρησκόληπτοι, ρατσιστές κλπ -που δεν το δέχομαι-χρέος του κάθε Μπουτάρη, της κάθε Δ.Α. του κάθε Μάνου, είναι να τους ΔΙΑΦΩΤΙΣΟΥΝ να τους αλλάξουν τις συνειδήσεις, να τους κατακρίνουν, να τους πουν την αλήθεια και όχι να τους γλύφουν και να τους κάνουν χειρότερους όπως έκανε ο πολιτικάντης Κύρκος, που έτρεχε στοι συλλαλητήριο του χουντικού μητροπολίτη Παντελεήμονα Β΄.

      Αυτή είναι η αποστολή της πολιτικής. Αλλιώς μιλάμε για πολιτικαντισμό, υποκρισία και λαϊκισμό.
      Κι από δαύτα έχει άφθονα η Θεσσαλονίκη, δεν της χρειάζεται ο τσαρλατανισμός του Μπουτάρη και της Δ.Α.
      ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ;
      Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΦΘΑΣΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΦΘΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ.

      Φίλε Σταύρο,
      τα είπες κάπως χοντρά, αλλά τόσο σωστά που σε ζηλεύω.

    • Ο/Η iconology2009 λέει:

      «…Δεν ανήκω στην αριστερά ωστόσο οφείλω να ομολογήσω ότι η Δημοκρατική αριστερά είναι το μόνο αριστερό κόμμα στην Ελλάδα…»Δευτέρα πρωΐ δεν συνηθίζεται να λέγονται τόσο χοντρά ανέκδοτα. Το ακούσαμε κι αυτό λοιπόν. Η αριστερά λοιπόν του Κουβέλη, που στο καιρό του του μνημονίου- να το ξαναπούμε:ΣΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ- βρήκε μόνη αυτή να ενισχύσει ξεκάθαρα τον χειμαζόμενο από αριστερά άλλοθι επικοινωνιακό λόγο του ΜΝΗΜΟΝΙΟΚΡΑΤΗ Παπανδρέου, το ΔΗΑΡΙ των ρετιρέ της αριστεράς-το μόνο αριστερό κόμμα. Προφανώς Αναρχοφιλεύθερε νομιζεις πως η αριστερά είναι κάτι πολύ κομψό και ραφινάτο και στυλιστικά πολύ κοντινό στο απολίτικο, χαζοχαρούμενο στυλάκι των «πρασινάδων» του Γιωργάκι.
      Η επιλογή του Μπουτάρη να αναγνωρίσει, να νομιμοποιήσει συνειδησιακά την εξουσία του Άνθιμου-και του κάθε Άνθιμου ε; δεν τελειώνουν αυτοί ποτέ,είναι σαν την λερναία ύδρα- είναι έγκλημα καθοσιώσεως, επιλογή κατρακύλας συμβιβαστικής και μάλιστα γιά πολύ ταπεινούς και φτηνούς λόγους:τα λίγα ψίχουλα ψήφων που ΜΠΟΡΕΙ να ευελπιστούσε από την συναλλαγή της υποβολής σεβών(να τάχε και σίγουρα πάει στο διάβολο αλλά δεν τάχε κιόλας!).

      Υ.Γ.Και ας κάνουμε αβαρία σε όλα, σε όλα, γιά τις ιερές εκλογικές σκοπιμότητες. Μα να του φιλήσει το χέρι; Ελεος πιά!Εδώ πιτσιρίκια τον βλέπουν και τον κράζουν και κοτζαμάν Μπουτάρης ΚΑΙ να σκύψει ΚΑΙ να του φιλήσει το χέρι;(μού θυμίζει η εικόνα κάτι αβυσσαλέα χειροφιλήματα του γέρου Παπανδρέου στη Φρειδερίκη!)

  18. Ο/Η Po λέει:

    -Φίλε enteka, καλώς σας ξαναβρίσκω!…
    – Φίλε Αναρχοφιλελεύθερε…

    Για την στάση του κου Μπουτάρη, πιστεύω ότι υπήρξα δίκαιος και… μινιμαλιστικός.

    Έγραψα το ελάχιστο δυνατό.

    Στο όνομα των όποιων εκλογικών σκοπιμοτήτων, δεν αντιστρατεύεσαι των αρχών σου, δείγμα των οποίων (υποτίθεται) τη προηγούμενη μέρα είχες υ π ε ρ τ ο ν ί σ ε ι με το «μουτζαχεντίν»… και την επομένη επιδιώκεις να φιλήσεις το χέρι του.

    Εδώ ο Καραμανλής τζούνιορ, που υπέγραψε για τις ταυτότητες, πάντα με απλή χειραψία υποδεχόταν επισκόπους…

    Αυτές τις απλές «υπερβολές» σε πολύ συγκρατημένη, λιγόλογη μάλιστα μορφή, τονίζω.

  19. Ο/Η Σταύρος λέει:

    enteka, δεν τα θέλω όλα, μόνο τα στοιχειώδη θέλω.

    Επί τέλους πρέπει κάποτε να αντιμετωπίσουμε με ανδρισμό το παπαδαριό, το οποίο όχι μόνον δεν συμβάλλει στην διαμόρφωση μιας ευνομούμενης πολιτείας αλλά αντιθέτως την υπονομεύει, όπως ικανά στοιχεία και μάλιστα καταιγιστικώς παραθέτει ο εδώ ιστότοπος, περί της συμπεριφοράς του και της πρακτικής του.

    Η περιφρόνηση προς την συμμορία των αυταρχικών και αντιδημοκρατικών αυτών ανθρώπων, νομίζω ότι αποτελεί την ελάχιστη υποχρέωση του κάθε πολίτη.

    Ως πότε θα τους ανεχόμαστε; Και να τους φιλάμε και το χέρι!

  20. Ο/Η apon λέει:

    Αγαπητε Ροίδη,
    ολοκληρο αυτο το ποστ σας (και πολλα αλλα) εδραζεται επανω στη λογικη του «καθαρου λογου» (αν δεν γνωριζετε τι ειναι αυτο φροντιστε να μαθετε, αν γνωριζετε παρακαλω στοχασθειτε το).
    Ο αντικληρικαλισμος οταν γινεται εμονη (οπως και το καθ τι) τοτε στην ουσια μετατρεπεται σε προεκταση της θεολογικης σκεψης. Και αυτο διοτι ο φιλοσοφικος πυρινας της θεολογιας ειναι η αντιληψη περι «καλου» και «κακου» που στον κοινωνικο-πολιτικο λογο συνανταται και ως αντιθεση «ασπρου» – «μαυρου».

    Κυριε Ροίδη, η ζωη δεν διεξαγεται με ορους ασπρου μαυρου αλλα αντιθετως αυτη αναπτυσεται μεσα σε μια τεραστια γκριζα ζωνη η οποια εκτεινεται αναμεσα στο ασπρο και στο μαυρο (δηλαδη το «καλο» και το «κακο») και κινειται απο το βαθυ σκουρο μεχρι το light grey: οπως προανεφερα στο ασπρο και στο μαυρο υπαρχει και κινειται μονο ο θεολογικος λογος, και ο δικος σας λογος στη συγκεκριμενη περιπτωση (θα μου επιτρεψετε να παρατηρησω).
    Ο κ Μπουταρης δεν ειναι μπλογκερ οπως εσεις, κινειται την πραγματικη πραγματικοτητα της ζωης της Θεσαλονικης, μιας πολης η οποια ευρισκεται στην περιοχη του πολυ σκουρου γκρι. Οι εκει αρχοντες ειναι αιρετοι απο ην κοινωνια και ο Μπουτρης αναπτυσοντας επι δεκαετιες τωρα μια δραση κοινωνικη και πολιτικη προσπαθει να την σπρωξει λιγακι προς την αντιθετη κατευθυνση.
    Πιθανοτατα να υπεπεσε σε μια γκαφα (ετσι την χαρακτηρησα οταν ακουσα την ειδηση) στο πλαισιο της διαχειρισης της πολιτικης καθημερινοτητας ή ναχει κανει και αλλα λαθη αλλα ο προσωπικος και κοινωνικος βιος του δεν δικαιολογει την επιθεση που του κανετε παραμονες εκλογων (πιστευω οχι εσκεμενα).
    Αν αναζητατε τον «αλανθαστο» και τον «τελειο» θα σας προετρεπα να τον αναζητησετε μεσα στις θρησκετικες δοξασιες και οχι στους κολπους της πολιτικης σκηνης της Θεσαλονικης.
    Η Θεσαλονικη δεν εχει τα δικα σας προβληματα κ Ροίδη αλλα πολυ σοβαροτερα, σχεδον με τον ιδιο τον φασισμο που ειναι προ των πυλων της.

    • Ο/Η Po λέει:

      apon…
      Κρίμα.

      Αν παραμερίζατε, έστω για λίγο, αφόρητες κοινοτοπίες τύπου:
      «1.Ο αντικληρικαλισμος οταν γινεται εμονη (οπως και το καθ τι) τοτε στην ουσια μετατρεπεται σε προεκταση της θεολογικης σκεψης
      2. η ζωη […] αναπτυσεται μεσα σε μια τεραστια γκριζα ζωνη η οποια εκτεινεται αναμεσα στο ασπρο και στο μαυρο (δηλαδη το “καλο” και το “κακο”) και κινειται απο το βαθυ σκουρο μεχρι το light grey: οπως προανεφερα στο ασπρο και στο μαυρο υπαρχει και κινειται μονο ο θεολογικος λογος, και ο δικος σας λογος στη συγκεκριμενη περιπτωση…»

      κλπου. κλπου…

      …ίσως γράφατε κάτι άξιο λόγου, και μάλιστα δικό σας, όχι αναμασήματα που διαβάζει κανείς εδώ κι εκεί. Έχετε δυνατότητeς, εύκολα διακρίνεται, κι όμως εσείς, προτιμήσατε μια… έκθεση ιδεών ανάξια ακόμα και για Β’ Γυμνασίου.

      Τώρα εάν η πρόθεσή μου να κάνω «επίθεση» στον κ. Μπουτάρη ήταν εσκεμμένη (παραμονές γαρ)… Τι να σας πω, το πολύ-πολύ ένα Τεράστιο Ευχαριστώ για την υπερτίμηση της δύναμης του ιστολογίου μας και της…εμβέλειάς του. 🙄

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Τα καραγκιοζιλίκια του κ.Μπουτάρη με τον Άνθιμο δεν είναι λάθος της στιγμής.
      Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ εκ προμελέτης και προσπάθησα να το αποδείξω με ένα άρθρο που ετοίμασα κι εγώ.
      Έχουν επαναληφθεί με επίσκεψη στο Μέγαρο του δεσπότη.

      Ξέρω ακούγεται υπερβολικό το ΕΓΚΛΗΜΑ.

      Όχι, αν ήμουνα ειλικρινής θα έλεγα βαρύτερους χαρακτηρισμούς.
      Δολοφονεί ο κ.Μπουτάρης την ηθική των πολιτών, δηλητηριάζει την πολιτική τους σκέψη, γιατί ως δημοτικός άρχοντας και προβεβλημένο σεβαστό δημόσιο πρόσωπο δίνει παράδειγμα ηθικών συμβιβασμών, υποκρισίας, πολιτικαντισμού, θεατρινισμού, θεομπαιξίας, και θεοκρατικής ακροδεξιάς αντίληψης της πολιτικής.

      Ξεχνώ για λίγο τον Άνθιμο και ότι φοβερό αυτός συμβολίζει. Και μόνο η παρουσία του Μπουτάρη στη Δοξολογία, τινάζει στον αέρα τα περί χωρισμού Κράτους-Εκκλησίας και πολλές δημοκρατικές αξίες ακόμη.

      Ο πολιτικός πρέπει να διαφωτίζει τον λαό όχι να χειραγωγείται από τα πιο καθυστερημένα λαϊκά στρώματα.

      Οφείλουμε να είμαστε πολύ αυστηροί μαζί του.
      Δεν είναι η κυρά Κατίνα της γειτονιάς.
      Πάει πολύ να μας εγκαλείτε επειδή ζητάμε εντιμότητα, τόλμη και ειλικρίνεια στην πολιτική.

      Τα υπόλοιπα σε προσεχές ποστ μου.

  21. Ο/Η mitsaras λέει:

    Από που προέκυψε πως πήγε να του φιλήσει το χέρι; Γιατί στο βίντεο του globek τουλάχιστον δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.

  22. Ο/Η Comte de Toulouse λέει:

    Συμφωνώ με τον μητσάρα. Το βίντεο σας διαψεύδει.
    Ο Γκιουλέκας φιλάει σταυρό και χέρι δουλοπρεπέστατα, ενώ ο Μπουτάρης μόνο σταυρό.

    Επί της ουσίας, αν ο Ανθιμος το παίρνει πατριωτικά και το κάνει δημοψήφισμα υπέρ του ή κατά του, για αυτό και μόνο θέλω να βρει ο Μπουτάρης με τα χίλια. Κρίμα που δεν ψηφίζω Θεσ/νικη.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κύριε κόμη,
      ο Αγγελιοφόρος της Θεσσαλονίκης, λέει επί λέξει:
      http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=10&artid=64405

      «…Αιτία του καβγά αποτέλεσαν σχόλια την προηγούμενη μέρα του κ. Μπουτάρη για τον κ. Ανθιμο σε κομματική εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ στην πόλη, όπου χαρακτήρισε το μητροπολίτη μουτζαχεντίν, γιατί, όπως υποστήριξε, σπέρνει, όπως κι ένας μουτζαχεντίν, το μίσος. Η δήλωσή του ότι ο ίδιος τιμά την Εκκλησία και τη θεωρεί χρήσιμη δεν έδειξε να πιάνει τόπο, αφού στη συνέχεια εξειδικεύοντας και πάλι στο μητροπολίτη ισχυρίστηκε πως, αντί να κάνει φιλανθρωπικό έργο, αλλάζει κάθε μέρα άμφια.

      Χτες, όμως, όταν στο τέλος της δοξολογίας, φιλώντας το σταυρό θέλησε να φιλήσει και το χέρι του Ανθιμου, αντιμετώπισε την οργή του. Οπως περιέγραφε αργότερα ο κ. Μπουτάρης, ο μητροπολίτης τράβηξε το χέρι του και του είπε: «Με είπες μουτζαχεντίν….».

      Όπως βλέπεις ο κ.Ροϊδης δεν παραπληροφόρησε, έτσι γράφτηκε σε πολλές εφημερίδες και πηγή της είδησης για το χέρι είναι ο ίδιος ο Μπουτάρης, που θα θέλησε να δείξει πόσο καλός ήταν και πόσο τον αδίκησε ο δεσπότης του.

      Πέρα από αυτό δηλαδή το καραγκιοζιλίκι με τον ασπασμό στον πολυτελή δεσποτικό σταυρό και με τη δουλική υπόκλιση δεν παίζει κανένα ρόλο;
      Έχει χαθεί κάθε αίσθηση σοβαρότητας και δεν μας πειράζει αν οι πολιτικοί στήνουν θεατρικές παραστάσεις;

      Θέλεις να βγει ο Μπουτάρης;
      Γιατί να μην υπερψηφιστούν οι αριστεροί υποψήφιοι που δεν έχουν νταραβέρι με την Εκκλησία;

      • Ο/Η Po λέει:

        συνάδελφε κ. Λασκαράτο,
        γι’ αυτό ακριβώς το λόγο δεν απάντησα, η ανάρτησή μου έγινε σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου του κ. Μπουτάρη με βάση τη δημοσίευση του Αγγελιοφόρου.

        Προσωπικά θεωρώ την πράξη του ακόμα χειρότερη αν δεν επιχείρησε να φιλήσει το χέρι του αγίου δηλώνοντας (αργότερα) το αντίθετο.

        ας το σκεφτούμε λίγο…

      • Ο/Η mitsaras λέει:

        Χτες, όμως, όταν στο τέλος της δοξολογίας, φιλώντας το σταυρό θέλησε να φιλήσει και το χέρι του Ανθιμου, αντιμετώπισε την οργή του. Οπως περιέγραφε αργότερα ο κ. Μπουτάρης, ο μητροπολίτης τράβηξε το χέρι του και του είπε: «Με είπες μουτζαχεντίν….”.

        Συγνώμη, αλλά αυτό το κείμενο δεν αποτελεί δημοσίευση δήλωσης. Το ότι η είδηση μεταδόθηκε με αυτόν τον τρόπο μόνο από τον Αγγελιοφόρο (από όσο μπόρεσα να διαπιστώσω εγώ τουλάχιστον), δεν σας λέει κάτι; Εμένα πάντως μου λέει, σε συνδυασμό με το video που είδα, πως πιθανότερα αποτελεί προϊόν της δημιουργικής φαντασίας του συντάκτη του Αγγελιοφόρου παρά δήλωση του Μπουτάρη. Δεν είναι καν σε εισαγωγικά και παραθυμίζει χαλασμένο τηλέφωνο. Εν πάση περιπτώση, εγώ δεν έχω καμιά ιδιαίτερη συμπάθεια στο Μπουτάρη, αλλά, κατά την άποψή μου, τα στοιχεία στα οποία βασίζεται αυτή η ανάρτηση δεν δικαιολογούν το ύφος της. Πιο πιθανό μου φαίνεται να ήθελε κάποιος στον Αγγελιοφόρο να τον ξεφτιλίσει παρά να έχουν όντως έτσι τα πράγματα. Συνεπώς, κύριε Ροΐδη, νομίζω πως βιαστήκατε να βγάλετε το συμπέρασμα σας και, για πρώτη φορά όσο σας διαβάζω, είστε φάουλ. Έπρεπε τουλάχιστον να εκφράσετε μια επιφύλαξη, διότι το να κατηγορείται κάποιος πως φιλάει το χέρι του Άνθιμου είναι αρκετά βαρύ και δεν μπορεί να γίνεται ελαφρά τη καρδία. Το να κατηγορείται πως το δηλώνει ενώ δεν το κάνει, είναι δε ακόμα βαρύτερο, όπως είπατε και ο ίδιος.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Mitsaras,
        λυπάμαι που επιμένεις, η ουσία είναι το πάρε δώσε με τον Άνθιμο, η υπόκλιση, η συμμετοχή στη δοξολογία το φίλημα του Σταυρού και μάλιστα δια χειρός του «μουτζαχεντίν».

        Πέρα από αυτό, δεν τα λέει μόνο ο Αγγελιοφόρος.
        Κοίταξε αυτό από το Ράδιο Θεσσαλονίκη. Λες κι αυτός ο συντάκτης να κατασκεύασε την είδηση, ή μήπως ο κ.Μπουτάρης διέδιδε για να ακουστεί στις θεούσες πως εγώ πήγα να του φιλήσω το χέρι αλλά αυτός ο κακός δεν με άφησε κλπ:

        http://www.rthess.gr/articles_det.asp?artid=4291

        Χθες ο κ. Άνθιμος στο τέλος της δοξολογίας όταν πήγε ο κ.Μπουτάρης να φιλήσει το σταυρό και το χέρι του μητροπολίτη ο κ.Άνθιμος τράβηξε οργισμένος το χέρι του και του είπε: «με είπε μουτζαχεντίν

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Μα πόσο γελοίος είναι πια ο Μπουτάρης;

        http://www.newspaper.gr/news/politics/elections2010/63999/

        1. “ο πρωθυπουργός δεν μου τράβηξε το αυτί, μου συνέστησε να πέσουν οι τόνοι, αυτό κάνω” είπε- ξεκαθάρισε ότι “όχι, δεν θα ζητήσω συγγνώμη. Νιώθω βαθιά προσβεβλημένος”. Διευκρίνισε ότι δεν χαρακτήρισε τον κ. Άνθιμο “μουτζαχεντίν” αλλά παρομοίασε τη συμπεριφορά του με αυτή των μουτζαχεντίν.

        2. Όταν ρωτήθηκε αν ο εκνευρισμός του κ. Άνθιμου μπορεί να οφείλεται και στα περί ζώνης πορνό στη δημοτική τηλεόραση, επανέλαβε ότι η αναφορά του ήταν σαρκαστική και σχολίασε ότι “αν ο κ. Άνθιμος εκνευρίστηκε με αυτό, κι εγώ εκνευρίζομαι με τα χρυσά άμφια που φοράει”.

        3. Ο κ. Μπουτάρης επανέλαβε ότι σέβεται και τιμά την εκκλησία “όσο λίγοι άνθρωποι”,

        4. Όταν ρωτήθηκε αν θα συνεργαστεί με τον μητροπολίτη εφόσον εκλεγεί δήμαρχος, είπε: “Έχω αποδείξει ότι συνεργάζομαι ακόμα και με τους εχθρούς μου. Ο ρόλος της εκκλησίας είναι πολύ σημαντικός”. Σημείωσε παράλληλα ότι θα μπορούσε να υπάρξει συνεργασία σε θέματα κοινωνικής προστασίας απόρων και οικονομικά ασθενέστερων.

        Τουτέστιν για όσους δεν θέλουν να καταλάβουν

        1. Ο ανεξάρτητος υποψήφιος παίρνει οδηγίες από τον πρωθυπουργό !!!

        2.3. Εκνευρίζεται από τα χρυσά άμφια του Άνθιμου αλλά όχι από τα χρυυσά άμφια όλων των δεσποτάδων, και σέβεται την Εκκλησία όσο λίγοι άνθρωποι. Αυτό το λέει χωρίς να ντρέπεται καθόλου;;;;;;

        4. Θα συνεργασθεί με την Εκκλησία υπέρ των απόρων::::

        Χα χα χα χα χα χα

        Η » Μακεδονία» στην οποία γράφονται τα παραπάνω γράφει και τα εξής αποκαλυπτικά των θεατρινισμών του κ.Μπουτάρη:

        Το γεγονός ότι μετά τα περί “μουτζαχεντίν” ο κ. Μπουτάρης εμφανίστηκε στην πανηγυρική δοξολογία για τον πολιούχο άγιο ερμηνεύεται ως μια επικοινωνιακή προσπάθεια που υπαγορεύτηκε από την ανάγκη να χαμηλώσουν οι τόνοι, καθώς ένα μέτωπο με τον μητροπολίτη σε προεκλογική περίοδο θα μπορούσε να έχει αρνητικές συνέπειες. Ωστόσο η κίνηση αυτή δυσαρέστησε πολλούς από τους φίλους της παράταξης, που περίμεναν από τον κ. Μπουτάρη να παραμείνει συνεπής στη σκληρή γραμμή απέναντι στο “συντηρητικό τρίγωνο” το οποίο καταγγέλλει, καθώς έτσι κι αλλιώς δεν στοχεύει στη δεξαμενή των ψηφοφόρων που επηρεάζονται από την εκκλησία.

    • Ο/Η mitsaras λέει:

      Λασκαράτε,

      Κι εγώ λυπάμαι, γιατί δεν μου αρέσει να έρχομαι σε αντιπαράθεση με ανθρώπους που θεωρώ πως παίζουν έναν κατά κανόνα θετικό ρόλο – άσε που σε λίγο θα βγω και ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ! Αλλά δεν πείθομαι, τί να κάνω;

      Αν η ουσία είναι το πάρε δώσε με τον Άνθιμο, ας μιλούσαμε καλύτερα για αυτό. Περιμένω τη σχετική ανάρτησή σου. Ας μη δώσουμε συνέχεια στη συγκεκριμένη συζήτηση, νομίζω το εξαντλήσαμε το θέμα.

  23. Ο/Η παλουκοκάφτης λέει:

    Φίλε «Εντεκα», αν θές να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα περί του «Σταύρος», δες τα παρακάτω για να αντιληφθείς ότι άλλο πράγμα η άσπρη γάτα και άλλο πράγμα η κατάμουρη!!!

    ———————————–

    stauros Posted: 2010/9/14 21:50 Updated: 2010/9/14 21:50
    Home away from home

    Joined: 1970/1/1
    From:
    Posts: 664 Re: Παναγία Σουμελά: Το όπιο των Ποντίων;;;
    Pan, οι παρατηρήσεις σου είναι καίριες. Αλλά την παρατήρησή σου, που λέει ότι:
    «Άλλοι δε αδελφοί μας εξ αιτίας της αυτής απαγορεύσεως της παιδείας και της εν γένει ανθελληνικής πολιτικής δύο και πλέον χιλιετιών δεν ομιλούν καν την ελληνικήν και νομίζουν τώρα, ότι είναι Σλάβοι, Τούρκοι ή ό,τι άλλον»,
    την θεωρώ ανεκτίμητης βαρύτητας.

    Θα ήθελα όμως να προσθέσω ότι υπάρχει μέγιστο πρόβλημα στο «… δεν ομιλούν καν την ελληνικήν…». Εννοώ ότι οι φαινομενικώς μη ελληνικές αυτές γλώσσες, ή είναι αρχαίες ελληνικές διάλεκτοι ή είναι παραφθορές της ελληνικής.

    Είναι ένα σημαντικό ζήτημα, το οποίο είναι αδύνατον να αναλύσω εδώ. Όμως εργάζονται αρκετοί επιστήμονες πάνω σ’ αυτό το αντικείμενο και ήδη έχουν ανακοινώσει αρκετά πορίσματά τους.

    Αν λάβουμε υπ’ όψιν και τις επιπλοκές που δημιουργήθηκαν από την ανιστόρητη όσμωση του θρησκευτικού κριτηρίου, στον υπολογισμό της εθνικής ταυτότητας των διαφόρων κοινωνικών ομάδων, κατά χρόνο και περιοχή, τότε καταλαβαίνει κανείς πόσο μεγάλη υπευθυνότητα και έρευνα απαιτείται για να ξεκαθαριστούν τέτοιου είδους ζητήματα.

    Πάντως υπολογίζω ότι τα θέματα αυτά θα ξεκαθαριστούν τα επόμενα χρόνια, ασχέτως αν μπορούν να αφομοιωθούν τα πορίσματα από το ευρύ κοινό.

    Διαπιστώνω συνεχώς ότι η Ιστορία είναι ανεξάρτητη τελικώς από την γνώμη που μπορεί να έχει ο όχλος για το κύρος της. Πάντοτε υπάρχει ένα ικανό ποσοστό ευγενικών ανθρώπων, οι οποίοι την σέβονται και την θεραπεύουν υπέρ της γνώσης των επερχομένων γενεών.

    ——-

    Poster Thread
    Pan Posted: 2010/9/14 23:17 Updated: 2010/9/15 1:39
    Quite a regular

    Joined: 2010/6/30
    From: Αθήναι
    Posts: 41 Re: Παναγία Σουμελά: Το όπιο των Ποντίων;;;
    Ορθαί αι παρατηρήσεις σας, κύριε Βασδέκη. Ασφαλώς και αι γλώσσαι των πέριξ ημών λαών είναι παρεφθαρμέναι ελληνικαί διάλεκτοι. Δεν το ανέφερα δια δύο κυρίως λόγους. Πρώτον μεν δια να μη μακρύνω το σχόλιον, δεύτερον δε επειδή και αι ευρωπαϊκαί γλώσσαι και αι λοιπαὶ γλώσσαι παγκοσμίως, ακόμη και αι των νήσων του Ειρηνικού είναι ελληνογενείς. Πώς λοιπόν θα διέφερεν η τουρκική ή αι σλαβικαί διάλεκτοι; Βεβαίως όμως ο γλωσσικός (και πολιτικός) διαχωρισμός των πέλας (= κοντινών, ήτοι πελασγικών, όπως και εμείς) λαών έγινεν εις πολύ προσφάτους σχετικώς περιόδους της Ιστορίας. Και –όπως γράφει και ο στρατηγός Ξέρξης Λίβας εις το βιβλίον του «Αιγηίς, κοιτίς των Αρίων και του Ελληνισμού»– υφ’ ωρισμένας προϋποθέσεις είναι (ο διαχωρισμός αυτός) επανορθώσιμος. Και κάτι ακόμη: Το δυστύχημα είναι, θεωρούντος τινός τα πράγματα κατ’ αυτόν τον τρόπον, ότι κατώρθωσεν τελικώς ο Ασιατικός Βαρβαρισμός να πολυδιασπάση τον Ελληνοπελασγικόν Κόσμον εις μικράς αντιμαχομένας αλλήλας μερίδας.

    http://www.athriskos.gr/modules/news/article.php?storyid=1304&com_id=154&com_rootid=153&

    • Ο/Η Σταύρος λέει:

      Παλουκοκάφτη, παραδέχομαι ότι με ξεσκέπασες, παρ’ όλο που φανέρωσες πράγματα που είναι ολοφάνερα εκτεθιμένα δημοσίως, αλλά και διαρκώς.

      Και καλώς το έπραξες, χάριν των άλλων, οι οποίοι μπορούν μεν να βλέπουν αλλά να μήν αντιλαμβάνονται οι κακόμοιροι, όπως η αφεντιά σου.

      Τσάμπα ρουφιάνος να πούμε δηλαδή.

      Έπειτα τι δώρο να βρώ, για να σου κάνω, που με μελετάς τόσο στενά; Επι πλέον μάλιστα που με διαφημίζεις αφιλοκερδώς:

  24. Ο/Η Αγγελος λέει:

    Γιατί όμως είχε προσβληθεί ο Άνθιμος με το «μουτζαχεντίν»; Ιεροπολεμιστής δεν θα πει; Και δεν είναι χαρακτηρισμός που θα έπρεπε να τον διεκδικεί με υπερηφάνεια; Βεβαίως, ιεροπολεμιστής του Χριστού, όχι του Μωάμεθ, αλλά ούτε κι ο Μπουτάρης προσδιόρισε τίνος!

  25. Ο/Η Comte de Toulouse λέει:

    Για να ξεκαθαρίσω και εγώ την θέση μου, δεν ξέρω τίποτα και δεν έχω άποψη περί των υποψηφιοτήτων στην Θεσ/νίκη. Ούτε καμμία ιδιαίτερη προτίμηση/εκτίμηση στομ Μπουτάρη έχω.
    Απλώς η αντιπάθειά μου στον Ταλιμπάν Ανθιμο είναι τόση, που αν είχε κόντρα με τον Μπουμπούκο και του έλεγε «θα σε πολεμήσω να μην βγεις», εγώ θα ψήφιζα Μπουμπούκο. Για να τηρούμε και τις ιεραρχήσεις στο θυμικό μας, έτσι 😉
    Περιττή η επισήμανσις ότι οι όποιες διαφωνίες επί παρωνυχίδων, ουδόλως επηρεάζουν την αμέριστη εκτίμηση προς το ανεκτίμητον έργον αμφοτέρων σας.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κύριε Κόμη και mitsara,
      δεν υπάρχει ζήτημα, αλλοίμονο αν συμφωνούσαμε σε όλα. Άλλωστε εγώ είμαι πάντα έτοιμος να αλλάξω γνώμη υπό το φως νέων πληροφοριών ή επιχειρημάτων, που αγνοούσα την ώρα που τη διαμόρφωνα.

  26. @ Αγγελος «Γιατί όμως είχε προσβληθεί ο Άνθιμος με το “μουτζαχεντίν”; Ιεροπολεμιστής δεν θα πει;»
    ———————

    Μάλλον μουτζαχίντ, (μουτζαχεντίν ή μουτζαχιντλέρ) θα πεί «αγωνιστής». «Ιεροπολεμιστής» είναι ο «γαζί».

    Με την έννοια του «αγωνιστή» χρησιμοποιούσνα την λέξη αυτή οι Πόντιοι αντάρτες (που μάλλον ήξεραν να χρησιμοποιούν καλύτερα τις λέξεις) κατά τα χρόνια του δικού τους εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα.

    [ “Ζήτωσαν οι Πόντιοι Μουτζαχεντίν!!!…”

    http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/06/19/mutzahidler/ ]

    Οπότε προς επιβεβαίωση της νεοελληνικής ημιμάθειας, ο Μπουτάρης αποκάλεσε “αγωνιστή” τον Άνθιμο, με αποτέλεσμα ο δεύτερος να ενοχληθεί.

    Μ-π

  27. Παράθεμα: Η δουλοπρέπεια του κυρίου Μπουτάρη | The Net War

  28. άμα δεν ξέρεις τι σε αποκαλούν, τσαντίζεσαι.

    η θείμ’ Ευδοξία τρία βρακιά φορεί, ως που να πλύνει τό’να τα δυο τα κατουρεί…

    Το ξέρεις αυτό ασ ον Ντόπον;;;;

  29. Παράθεμα: -Είναι ο Άνθιμος μουτζαχεντίν; « Πόντος και Αριστερά

  30. Ο/Η Επικουρίδης λέει:

    Ο υποψήφιος δήμαρχος του ΠΑΣΟΚ, στο δήμο Θεσσαλονίκης, στις τρέχουσες δημοτικές εκλογές, για την ανάδειξη νέων αρχόντων στη τοπική αυτοδιοίκηση, Γιάννης Μπουτάρης, κατήγγειλε, για τη σκανδαλώδη και προκλητική υποστήριξη που προσφέρει ο μητροπολίτης Άνθιμος Θεσσαλονίκης στους Π. Ψωμιάδη, νομάρχη Ν. Θεσσαλονίκης και Β. Παπαγεωργόπουλο, δήμαρχο της ίδιας πόλης.

    Αποτελεί παράδοση και πάγια πολιτική των ιεραρχών, ν’ υποστηρίζουν κόμματα της πλουτοκρατίας, όπως αυτό της Ν. Δημοκρατίας.

    Σας θυμίζω τη πανηγυρική και περιχαρή δήλωση του προηγούμενου μακαριστού αρχιεπισκόπου Χριστόφορου που ολοκλήρωσε τα συγχαρητήρια που έδωσε, για τη νίκη στις εκλογές του 2004, στον Κώστα Καραμανλή «επί τέλους τους διώξαμε»

    Από τότε που ήρθε στη χηρεύουσα, με το θάνατο του Παντελεήμονος, μητρόπολη Θεσσαλονίκης, ο πολυπράγμων Άνθιμος, ταυτισμένος με την ελληνορθόδοξη συναντίληψη, με τους ανωτέρω πολιτικούς άνδρες της Ν. Δημοκρατίας, έγινε αντικείμενο συζητήσεων και διαμαρτυριών, από πολιτευόμενους, μεταξύ αυτών και του κ. Γιάννη Μπουτάρη, διότι στηρίζει τους δύο δεξιόστροφους πολιτικούς που προαναφέραμε.

    Όπως δήλωσε ο κ Άνθιμος, σήμερα στην εκπομπή του Γ. Αυτιά, άλλου ανυποχώρητου υποστηρικτή και θιασώτη της ελληνοορθοδοξίας, ο σκανδαλώδης μητροπολίτης, συναντήσας τον Γιάννη Μπουτάρη στο ναό του Αγίου Δημητρίου, τον επέπληξε και του δήλωσε, ότι όσο ζει, δεν πρόκειται να του επιτρέψει να γίνει δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

    Δηλαδή Άνθιμε μητροπολίτα μας, και τους υποστηρίζεις τους ομοϊδεάτες συμπολεμιστές σου και φοβερίζεις τους αντιπολιτευόμενους. Τέτοια θρασύτητα από μητροπολίτη είναι αδύνατο να γίνει αποδεκτή από το δημοκρατικό κόσμο της πόλης μας και όλης της οικουμένης.

    Δεν επιτρέπεται να ξεσηκώνεις τα ποίμνιά σου, για να καταψηφίσουν τους πολιτικούς αντιπάλους των προστατευομένων σου πολιτικών. Ποντάρεις στο γεγονός, ότι ελέγχεις τους πιστούς σιωπηρούς αμνούς του μαντρωμένου ποιμνίου σου που κρατάς σε μόνιμη ομηρία, με τις ψεύτικές ελπίδες που τους προσφέρεις, για σωτηρία, δήθεν, της αμαρτωλής ψυχής τους.

    Με τα ανύπαρκτα προϊόντα της αθανασίας της ψυχής και της ανάστασης νεκρών, εξαπατάς ασύστολα τους έλληνες συμπατριώτες Θεσσαλονικείς. Πάνω στη μεγάλη αυτή απάτη στηρίζεις την μητροπολιτική σου ισοβιότητα και τα περνάς ζωή αι κότα.

    Όχι μόνο δεν τιμωρείσαι, γι’ αυτή την ιστορική απάτη, απεναντίας έχεις την κάλυψη και την ευλογία του τρίτου άρθρου του Ελληνικού Συντάγματος! Εσείς οι Ιερουργοί του Υψίστου ενθαρρύνατε και καθιερώσατε τα πολιτικά σκάνδαλα. Έτσι πολιτεία και χριστιανική ορθοδοξία συμπτύξατε μια αρραγή συμμαχία αυθαιρεσιών και άλληλο καλύψεων σε βάρος του Ελληνικού λαού, μέσα από τα μονίμως μαντρωμένα πιστά ποίμνια και αφοσιωμένους κομματικούς οπαδούς.

    Είναι μεγάλο λάθος, πατέρα Άνθιμε, να δείχνεις τις πολιτικές πεποιθήσεις σου. Είναι ωσάν να μας γράφεις στα απ’ αυτά σου. Δεν πρέπει να ξεχνάς, ότι όπως, εσείς οι ιεράρχες, έχετε το πιστό ποίμνιο, έτσι και τα πολιτικά κόμματα έχουν τους αφοσιωμένους οπαδούς τους που αποτελούν μέρους του ποιμνίου σας.

  31. Ο/Η stelios λέει:

    Παιδιά είδα προσεκτικά το βίντεο και δεν προσπαθεί να φιλήσει το χέρι του σε καμία περίπτωση πάντως . Γράφετε σωστά πράγματα στο κείμενο αλλά δεν είναι σωστό να γράφετε και πράγματα που δεν ισχύουν .

  32. Ο/Η laskaratos λέει:

    Stelios,
    Έχει συζητηθεί αυτή σου η διόρθωση και εξηγηθεί εκτενώς από τα σχόλια

    mitsaras 29/10/2010 στο 5:46 μμ και κάτω

  33. Ο/Η Comte de Toulouse λέει:

    Για αυτό μίλαγα πιο πάνω, αγαπητέ Λασκαράτε !!

  34. Ο/Η laskaratos λέει:

    Συνεχίζει τα καραγκιοζιλίκια ο κ.Μπουτάρης:

    …ο νέος δήμαρχος πήγε και με «δώρα» για τον κ. Ανθιμο. Οπως είπε, προτίθεται να βάλει τέλος στις εκδηλώσεις-συγκεντρώσεις των απόρων, όπου ο Β. Παπαγεωργόπουλος μοίραζε επιταγές των 50 ευρώ στους απόρους μπροστά στις κάμερες της δημοτικής τηλεόρασης.

    «Η ελεημοσύνη είναι δουλειά της Εκκλησίας. Τα χρήματα που θα διαθέτει ο Δήμος Θεσσαλονίκης για τους απόρους θα δίνονται στην Εκκλησία και αυτή θα τα διανέμει όπως νομίζει», είπε ο Γ. Μπουτάρης, κάτι που επιδοκίμασε και ο κ. Ανθιμος….

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=47960948

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.