Πατριαρχείο κατά παιδείας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Ο επίσκοπος Περγάμου προκαλεί

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Είναι γνωστή η σκοταδιστική δράση του πατριαρχείου της Νέας Ρώμης στην πορεία της Ιστορίας. Δρώντας σαν βραχίονας του εκάστοτε Αυτοκράτορα ή Σουλτάνου, ο πατριάρχης ευλογούσε όλες τις ατιμίες της Εξουσίας, ιδιαίτερα της ανατολικορωμαϊκής η οποία δεν δίσταζε να τρομοκρατεί τον λαό με απίστευτα βασανιστήρια, ομαδικές σφαγές, ακρωτηριασμούς, εκτυφλώσεις, διωγμούς αιρετικών κλπ Ανταμοιβή του ήταν τα διάφορα Χρυσόβουλα και τα Φιρμάνια με τα οποία του χαριζόταν γη, ενώ οι Σουλτάνοι χορήγησαν στον πατριάρχη και το δικαίωμα να διατηρεί φυλακές, να επιβάλει φόρους στους χριστιανούς, να δολοφονεί όσους τον αμφισβητούσαν, να καταδιώκει τα Γράμματα, τη Φιλοσοφία, τις Επιστήμες, να κλείνει σχολεία και να τρομοκρατεί με αφορισμούς. Οι δυο εικονιζόμενοι άγιοι πράκτορες του οθωμανικού πατριαρχείου, ο Αθανάσιος ο Πάριος, και το μέντιουμ Κοσμάς Αιτωλός, εκπροσωπούν μέχρι σήμερα τη ραχοκοκαλιά της σκέψης του πατριαρχείου της Νέας Ρώμης.

Ο πρώτος είναι συγγραφέας του σκοταδιστικού «Αντιφώνησις προς τον παράλογον ζήλον των από της Ευρώπης ερχομένων φιλοσόφων»(1802), με το ψευδώνυμο Ναθαναήλ Νεοκαισαρεύς. Είναι δηλαδή εκπρόσωπος του «Αντιδιαφωτισμού» και του αντιευρωπαϊκού και αντεπαναστατικού πνεύματος. που κήρυττε την υποταγή στον Σουλτάνο. Ο ίδιος έγραψε λίβελο κατά του Ρήγα Φεραίου («Ο Νέος Ραψάκης») και την «Απολογία Χριστιανική» κατά του Διαφωτισμού, όπου υποστηρίζει ότι οι άνθρωποι «ούτε γεννώνται ούτε είναι ελεύθεροι» στην κοινωνία, ζητάει εφαρμογή της ποινής του θανάτου σε όσους κήρυτταν την «πολυθρύλητον και πολυτάραχον ελευθερίαν των δημοκρατικών» και σε όσους «εις τάς σημαίας υψηλά επιγράφουσιν ελευθερία, ισότης […] προς στασιασμούς και δημεγερσίας κατά των κρειττόνων» και χαίρεται που τουλάχιστον «ημπορεί […] η ποινή να γίνηται εις τα μιαρά εκείνων συγγράμματα, ήτοι να κατακρίνωνται, να στηλιτεύωνται και να καίωνται». Το 1995 ο Δημήτρης Αρχοντώνης, ο μιτροφόρος γιός ενός μπαρμπέρη από την Ίμβρο που μέχρι σήμερα ασκεί το προσοδοφόρο επάγγελμα του πατριάρχη, ανακήρυξε τον Θανάση Τούλιο από την Πάρο ως Άγιο, θέλοντας να επικυρώσει έτσι το κήρυγμα μίσους κατά της Δημοκρατίας και των Επιστημών και να φανεί αρεστός στους πιό σκοτεινούς κύκλους της Τουρκίας που θα εκτιμούσαν το γεγονός πως τιμούσε έναν φανατικό οπαδό της οθωμανικής τυραννίας.

Ο δεύτερος που ήταν ένας Βλάχος αντισημίτης, χειρότερος και από τον φονιά άγιο Νίκωνα της Σπάρτης, σχεδόν αγράμματος, που μισούσε τους αρχαίους Έλληνες, αγύρτης, κήρυκας εθελοδουλείας στο Σουλτάνο η οποία ήταν τάχα θείο θέλημα, είχε αποσπάσει τη φιλία του Αλή πασά και είχε σαν κύρια αποστολή του την προστασία των χριστιανών εμπόρων από τον ανταγωνισμό των Εβραίων συναδέλφων τους, φτάνοντας στο σημείο να συκοφαντεί τους δεύτερους πως έπιναν αίμα μικρών παιδιών και να τους διαβάλει: “....Σφάζει ο Εβραίος ένα πρόβατον, και το μισό το εμπροσθινόν το κρατεί δια λόγου του, και το πισινόν το μουντζώνει και το πωλεί εις τούς χριστιανούς δια να τούς μαγαρίση. Και αν σου δώση ο Εβραίος κρασί η ρακί, είνε αδύνατον να μη το μαγαρίση πρώτον• και αν δεν προφθάση να κατουρήση μέσα, θα πτύση. Όταν αποθάνη κανένας Εβραίος, τον βάζουν μέσα εις ένα σκαφίδι μεγάλο και τον πλένουν με ρακί, και του βγάνουν όλην του την βρώμα, και εκείνο το ρακί το φτιάνουν με μυριστικά, και τότε το πωλούν εις τούς χριστιανούς ευθηνότερον, δια να τούς μαγαρίσουν….”.
https://roides.wordpress.com/2009/02/18/18feb09/https://roides.wordpress.com/2009/02/20/20feb09/

Αυτά είναι γνωστά, όπως γνωστός είναι και ο ρόλος του πατριαρχείου στα Βαλκάνια όπου καταράστηκε την Επανάσταση και ευλόγησε ύστερα την αλληλοεξόντωση των ορθοδόξων σε μια προσοπάθεια να συγκρατήσει την επιρροή του στους λαούς της χερσονήσου του Αίμου, Σέρβους, Έλληνες, Βούλγαρους, Αλβανούς, Βλάχους, οι οποίοι αποσκιρτούσαν διαδοχικά από το οθωμανικό πατριαρχείο. Αυτό όμως δεν εμποδίζει σήμερα το νεοελληνικό κράτος, αντί να έχει αποκηρύξει το πατριαρχείο και να απαιτεί από την τουρκική κυβέρνηση το κλείσιμο του κακόφημου αυτού ιδρύματος κατάλοιπου της οθωμανικής τυραννίας, να το χρηματοδοτεί και να το περιβάλει με το διπλωματικό του κύρος προσπαθώντας να επιβάλει στον Ορθόδοξο κόσμο την οικουμενικότητά του την οποία σχεδόν κανείς δεν αναγνωρίζει, ιδιαίτερα οι σλαβικές ορθόδοξες Εκκλησίες οι οποίες μισούνται θανάσιμα μαζί του, αλλά ούτε ακόμη και οι ελληνικές Εκκλησίες όπως η ελλαδική που καυγαδίζει με το πατριαρχείο για τις “Νέες χώρες».

Aπό κοντά με τα δυο θεοκρατικά κόμματα Εξουσίας και μια μερίδα της Αριστεράς όπως ο κ.Αλαβάνος, που επισκεπτόμενος στις 23.2.2008 τον κ. Δημήτρη Αρχοντώνη μαζί με τους κ.κ. Γ.Μπανιά και Π.Τριγάζη δήλωσε πως: “ο σεβασμός της Τουρκίας στην οικουμενικότητα του Πατριαρχείου”… “πρέπει να αποτελεί ένα από τα κριτήρια για την ευρωπαϊκή πορεία της Τουρκίας”, τοποθετώντας την αναγνώριση αυτού του τίτλου στα πλαίσια των θρησκευτικών ελευθεριών (!).

Είναι νομίζω λίγο περίεργο ένας αριστερός ηγέτης να βάζει σαν όρο εισδοχής μιας χώρας στην Ε.Ε. ενδοεκκλησιαστικά ζητήματα, που δεν ενδιαφέρουν κανέναν λογικό άνθρωπο και δεν αφορούν με κανέναν τρόπο τον ελληνικό λαό ή την Ε.Ε. Με την ίδια λογική θα μπορούσε ο ηγέτης του ιταλικού Κ.Κ. να είχε θέσει ως όρο για την εισδοχή της Ελλάδας στην Ε.Ε. την αναγνώριση του Πρωτείου του Πάπα. Η Αριστερά οφείλει να λάβει υπ’όψιν της το κήρυγμα του μίσους κατά των Σλαβομακεδόνων ορθόδοξων που εξέπεμψε ο πατριάρχης επισκεπτόμενος την Μακεδονία του κ.Ψωμιάδη τον Σεπτέμβρη του 2005, και να σκεφθεί πως ενώ το πατριαρχείο διεκδικεί νομική αναγνώριση από την τουρκική κυβέρνηση, δεν ζητά το ίδιο και για την Καθολική Εκκλησία στην Ελλάδα, πως ενώ το ίδιο εκλέγει μόνο του τον πατριάρχη δεν ζητά το ίδιο και για τον Μουφτή της Κομοτηνής και κυρίως να αντιληφθεί πως το κακόφημο αυτό ίδρυμα πιστό στην απολυταρχική σκοταδιστική του παράδοση απαιτεί δειλά προς το παρόν να καταργηθεί η γενικευμένη δωρεάν Παιδεία και ο σεβασμός προς τα ατομικά δικαιώματα, ενώ ταυτόχρονα απορρίπτει την ευρωπαϊκή ενοποίηση, την ίδια ώρα που προσφεύγει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια επικαλούμενο μάλιστα δικαιώματα που περιφρονεί. Λέω υπερβολές; Διαβάστε το άρθρο του κ.Ζηζιούλα, ο οποίος ασκεί το επάγγελμα του επισκόπου της ανύπαρκτης σήμερα Περγάμου και ο οποίος θεωρείται κορυφαίος ορθόδοξος θεολόγος, δεξί χέρι του πατριάρχη και τον οποίο η Ακαδημία μας η οποία κάποτε χειροκροτούσε τον αγράμματο δικτάτορα Παπαδόπουλο τον επέλεξε πριν λίγα χρόνια για Πρόεδρό της. Είναι ο ίδιος που δεν δίστασε να υμνήσει τον αντικομμουνιστή και βασιλόφρονα Μουλά Καντιώτη, κατεδαφιστή με τη σιωπηρή έγκριση του πατριαρχείου σλαβομακεδονικών ιστορικών ναών της Φλώρινας, ως “απεσταλμένο της πρόνοιας του Θεού”, ενώ αν η τουρκική κυβέρνηση κατεδάφιζε κάποιον ελληνορθόδοξο ναό θα σήκωνε Γη και Ουρανό για να διαμαρτυρηθεί.

Ομιλεί λοιπόν ο κ. Ζηζιούλας-η επισημότερη θεολογική φωνή του πατριαρχείου και η ομιλία του υπάρχει στη μονολογούσα ιστοσελίδα της φονταμενταλιστικής ομάδας ΟΟΔΕ και είναι ένας θρήνος του κ. Ζηζιούλα για τη χαμένη παλιά Ευρώπη της αμάθειας, της απολυταρχίας και των πολέμων.

Οι συνέπειες των αρχών του Διαφωτισμού στον πολιτισμό…..
α. ….αναπτύχθηκε η αντίληψη ότι όλοι οι άνθρωποι είναι επιδεκτικοί μαθήσεως και όλοι πρέπει να μορφωθούν. Ο Διαφωτισμός, με επί κεφαλής στο σημείο αυτό τον Βολταίρο (1694 -1778), αυτόν τον «διανοητικό δικτάτορα της Ευρώπης», επιδόθηκε σε ένα τιτάνιο αγώνα να εκδώση και διασώση την Εγκυκλοπαίδεια – ένα φιλολογικό είδος άγνωστο μέχρι τότε, που κατόρθωσε να πραγματοποιήση ο σύγχρονός του Diderot (1713 – 1784) – σαν ένα μέσο εκλαϊκαύσεως της γνώσεως, ώστε όλοι να μπορούν να μάθουν το σκοπό και την αλήθεια και έτσι να διαλυθούν οι διάφορες προκαταλήψεις, κυρίως στην θρησκεία. ….. από το ένα μέρος αύξησε την εκτίμηση και τον σεβασμό της κοινωνίας προς την μόρφωση και την παιδεία, σε βαθμό που όλοι να θέλουν να σπουδάσουν, και που σιγά-σιγά να μη μπορούν να ζήσουν στην κοινωνία μας αν δεν σπουδάσουν (βλέπε την σημερινή κατάσταση της Ανώτατης Παιδείας και τις κοινωνικές συνέπειές της). Από το άλλο μέρος όμως είχεν ως συνέπεια κάτι άλλο, πολύ περίεργο και αντιφατικό: να πληθύνουν οι ημιμαθείς, αυτοί που νομίζουν ότι μπορούν να έχουν γνώμη για όλα, επειδή π.χ. διάβασαν μια εγκυκλοπαίδεια η – πράγμα που δεν διαφέρει και πολύ – πήραν ένα πτυχίο! Έτσι φθάσαμε σε ένα στην παιδεία: εκπαίδευση σε όλους και δικαίωμα σε όλους (και σ’ αυτούς που εκπαιδεύονται) να έχουν γνώμη για την αλήθεια και την γνώση. Σήμερα δρέπομε στην παιδεία τους καρπούς που έσπειρεν ο Διαφωτισμόν με την εισαγωγή της εγκυκλοπαιδικής μορφώσεως, που δεν είναι παρά συνέπεια της αντιλήψεως ότι ο ανθρώπινος λόγος είναι ο απόλυτος μονάρχης του πολιτισμού.
β. ………δεν είναι τυχαίο ότι ολόκληρος ο νεώτερος κόσμος διέπεται και κυριαρχείται στον τομέα της πολιτικής από τις ιδέες της Γαλλικής και της Αμερικανικής Επαναστάσεως. Στις ιδέες αυτές κυριαρχεί η αντίληψη ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ίδια δικαιώματα υπό τον όρον πάντοτε ότι υπακούουν στον απόλυτο μονάρχη της λογικής και ότι όλες οι «ελέω Θεού» η άλλως πως κατεστημένες αυθεντίες θα πρέπει να παραχωρήσουν την θέση τους σε συστήματα πολιτικά, που εκφράζουν την βούληση και την σκέψη κάθε ανθρώπου, η του «λαού» (μια έννοια που προσέλαβε διάφορο περιεχόμενο στα διάφορα πολιτικά συστήματα των χρόνων μας). Ας θυμηθούμε την φράση «εμείς, ο λαός», με την οποία αρχίζει το Αμερικανικό Σύνταγμα. Βασικό, λοιπόν, χαρακτηριστικό του συγχρόνου κόσμου αποτελεί η «δημοκρατική» μορφή των συγχρόνων πολιτευμάτων και οι ιδέες της ισότητος μεταξύ των ανθρώπων, οι ιδέες των λεγομένων ατομικών δικαιωμάτων
…….. Ο Βαλταίρος, ο Ρουσσώ και άλλοι επιφανείς διαφωτισταί πιστεύουν και διακηρύττουν, ότι όλοι οι Ευρωπαϊκοί λαοί αποτελούν ενότητα πνευματική και ότι πολύ σύντομα θα αποτελέσουν και ενότητα πολιτική. Η εξάλειψη των πολέμων μεταξύ των Ευρωπαϊκών λαών ήταν πεποίθηση των ηγετών του Διαφωτισμού – κάτι που φέρνει στην σκέψη μας τις εξελίξεις των ημερών μας……………………..Πραγματικά ο σύγχρονος κόσμος έχει φθάσει σε αδιέξοδο. Η θα γυρίση στην προ του Διαφωτισμού περίοδο, η θα πεθάνη……..
”.
http://www.oodegr.com/oode/orthod/genika/ekkl_kosmos_1.htm

…..

Αναρωτιέμαι:
Δεδομένου ότι η Επανάσταση του ’21 οφείλεται στο Διαφωτισμό και γυρισμός στην «προ του Διαφωτισμού περίοδο» σημαίνει μεταξύ πολλών άλλων θλιβερών και επιστροφή στην οθωμανική τυραννία, έχετε ακούσει πιό προδοτική και ιταμή έκκληση για επιστροφή στον Μεσαίωνα και στην ξένη Κατοχή, όχι από κάποιον αγράμματο καλόγερο αλλά από τον τ. πρόεδρο της Ακαδημίας Αθηνών;

Θα μπει άραγε τέρμα ποτέ στην ομερτά με την οποία καλύπτεται το πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης;

This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός. Bookmark the permalink.

37 Responses to Πατριαρχείο κατά παιδείας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων

  1. Ο/Η Diagrammenos λέει:

    Για όποιον, όπως ο Λασκαράτος, συμφωνεί πως οι Μικρασιάτες και εν γένει οι πρώην και νυν Έλληνες της Τουρκίας, αποτελούν «σκυλολόι»…

    https://roides.wordpress.com/2008/10/25/turk_orthodoxy/

    …είναι φυσικό να θεωρεί πως η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να ζητήσει από την τουρκική, το κλείσιμο του Πατριαρχείου, του ιδρύματος δηλαδή, που στεγάζει θρησκευτικά το «σκυλολόι».

    Για εμάς τους υπολοίπους, η πρωτοβουλία των συντρόφων του ΣΥΡΙΖΑ, είναι επαινετέα.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Για να απαντήσεις λοιπόν σε αυτό το άρθρο καταφεύγεις τώρα σε κάποιο παλιότερο που όποιος κάνει τον κόπο να μπει και να διαβάσει δεν θα βρει πουθενά να λέω τους Μικρσιάτες, είτε Έλληνες, είτε Τούρκους, είτε ότιδήποτε άλλο σκυλολόϊ.

      Όποιος διαβάζει αυτό το μπλόγκ ξέρει πως είναι απόλυτα αντιρατσιστικό και δεν χρησιμοποιεί τέτοιους χαρακτηρισμούς.
      Κάποιος ανώνυμος σχολιαστής μου λέει να χρησιμοποιώ τον όρο Ρωμιός και όχι Έλληνας και του λέω πως έχει δίκιο.
      Αυτός αναφέρει μικρασιατικό σκυλολόϊ και υποθέτω πως εννοεί την ποικιλία των φυλετικών προελεύσεων και ασφαλώς δεν θεώρησα ποτέ πως βρίζει τους μικρασιάτες Έλληνες ή Ρωμιούς ή Τούρκους.

      Πρέπει να διαθέτει κανείς τόνους κακοπιστίας για να πει πως θα ήταν ποτέ δυνατόν να συμφωνούσα εγώ με κάτι τέτοιο.
      Βρες κάτι καλύτερο να αντιπαρατεθείς.

      Κρίμα να χάνεις την ώρα σου ψάχνοντας στην άμμο των ποστ και των σχολίων (των άλλων μάλιστα, όχι των δικών μου) για να βρεις κάποια καρφίτσα.

    • Ο/Η Eωσφόρος λέει:

      Σκυλολόϊ θες Diagrammenos, σκυλολοι είνε οι καλόγεροι του είδους του Πατροκοσμά που διδάσκουνε μέχρι τα τώρα τους ορθόδοξους αυτές τις αλητείες.

      Διδαχή Δέλτα

      Η κακία των Εβραίων

      Ακούετε κακίαν των Εβραίων και του διαβόλου; Καθώς γεννηθή το Εβραιόπαιδον, αντί να το μαθαίνουν να προσκυνή τον Θεόν, οι Εβραίοι, παρακινούμενοι από τον πατέρα των διάβολον, ευθύς οπού γεννηθή, το μαθαίνουν να βλασφημά και να αναθεματίζη τον Χριστόν μας και την Παναγίαν μας· και εξοδεύουν πενήντα, εκατόν πουγγιά να εύρουν κανένα χτριστιανόπουλο να το σφάξουν, να πάρουν το αίμά του, και με εκείνο να κοινωνούν.

  2. Ο/Η κοσμοκαλόγερος λέει:

    αμήν & αμήν!

  3. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Η αναλυτική σας είναι για γέλια. Ψάχνετε δηλαδή τι ήταν το Πατριαρχείο πριν διακόσια χρόνια για να δείξετε τι; Λέτε η Ακαδημία ήταν υπέρ της χούντας; Ε και; Στους όρχεις μας. Στους όρχεις μας και ο Ζηζιούλας. Αυτά πιστεύει όμως. Και έχει κάθε δικαίωμα να λέει τη γνώμη του. Στο κάτω-κάτω έχει έργο στον τομέα του και για το πρόσωπό του έχουν γραφτεί δέκα διδακτορικά παγκοσμίως. Διαφωνείς με ό,τι λέει; Στους όρχεις μας. Εφόσον είναι cited σε διεθνές επίπεδο στον τομέα του, στους όρχεις μας η διαφωνία σου. Δικαιούται να ομιλεί.

    • Ο/Η Ρόζα Λούξεμπουργκ λέει:

      Ορχεόπληκτε κύριε, δεν διαπίστωσα να αμφισβήτησε ο κυριος Λασκαράτος το δικαίωμα του κυρίου Ζιζούλα να ομιλεί.
      Κριτική του έκανε και γω θαλεγα περισσότερα γιατι ο παπάς επιτίθεται και στο δημοκρατικό πολίτευμα και στον λαό και ένα σωρό ακόμα και ονειρεβεται ελέω Θεού βασιλιάδες.
      Να μιλάτε λοιπόν με αυτή τη χριστιανική σας ευγένεια για τους όρχεις σας αλλά να κρίνουμε και εμείς και εσάς και το πατριαρχείο σας και για τώρα και για πριν 200 χρόνια. Δεν απαγορεύτηκε η ιστορική κριτική.
      Νομίζω;
      Για την ουσία όμως βλέπω μιλιά κανείς σας. και συ και ο διαγραμένος.

    • ανώνυμος,
      αιχαιται μαζαίψι πωλά στας ορχεις σας, δεν χορούν ώλα αυτά εκεί με τίποτις. Μήπος αιχαιται αποθίκες και τα στοιβάζαιται???

  4. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Η κριτική σε τέτοιους οργανισμούς, άμα δε γουσταρίζουμε να τους λέμε θεσμούς, στους όρχεις μας, όταν ξεκινάει από τον καιρό του Νώε καταλήγει σε παπαριά. Εμένα αν ο προπάππος μου ήταν ο Πήλιο-Γούσης αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι και εγώ Πηλιογούσης. Αυτό είναι φασιστική λογική. Κριτική να του κάνει όσοι γουστάρνουν οι κάπηλοι των ονομάτων του Ροίδη και του Λασκαράτου. Εγώ ούτε πιστεύω και τον έχω γραμμένο τον παπα-Ζηζιούλα. Αλλά μπορεί να ομιλεί στο πνεύμα της παραδόσεως του, όποια και αν είναι αυτή. Μόνο ένας αγράμματος θα εκπλησσόταν που η εκκλησία δεν συντάσσεται με τα δικαιώματα και τη νεωτερικότητα. Προφανώς και ανήκει στην αντιδιαφωτιστική πλευρά και γουστάρισμά της και καπελαδούρα της.

  5. Ο/Η Στυλιανός Παττακός λέει:

    Επιμνημόσυνη δέηση υπέρ αναπαύσεως του Οικουμενικού Πατριάρχη Αθηναγόρα Α’ με την παρουσία του Πρωθυπουργού Γεώργιου Παπαδόπουλου στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών

    http://mam.avarchive.gr/portal/digitalview.jsp?get_ac_id=3377

    • Ο/Η Αντρέας (όχι ο Καντιώτης) λέει:

      Xa xa!
      Χριστόδουλας είναι αυτός που υποδέχεται τον χουντάρα στη Μητρόπολη!!

      • Ο/Η Φιλίστωρ λέει:

        Αν είναι ο ΧουντόδουλΑς η υπηρέτρια που υποδέχεται στην πύλη της μητρόπολης τον Τρελλό δικτάτορα και mois έτσι τον κόβω, είναι δοκουμένδον.

  6. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    O μητροπολίτης Περγάμου με έναν Ναζί, τον πάπα Βενέδικτο

    The Pope IS a Nazi
    http://www.godless.biz/2010/03/18/the-pope-is-a-nazi/

  7. Ο/Η ΜΑΝΟΣ λέει:

    Ενημέρωση προς όλους τους διαχειριστές ιστιολογίων!
    http://ksipnistere.blogspot.com/2010/09/blog-post_8396.htmΙ

  8. Ο/Η Καλλίνικος ο σκοτιστής λέει:

    ΜΑΡΙΟΣ ΠΛΩΡΙΤΗΣ
    ΒΗΜΑ 15/10/2000

    ΑΝΤΙΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΕΣΠΟΤΑΡΙΟ

    Το ερώτημα είναι: τι καθεστώς οραματίζονται να μας επιβάλουν οι στρατιώτες και οι στρατάρχες του Χριστού, όταν γίνουν αυτοί κρατούντες και έχοντες και κατέχοντες όχι μόνο την τεράστια εκκλησιαστική περιουσία αλλά και του κράτους τις προσόδους όλες.

    Μια προϊδέαση για το καθεστώς που μας επιφυλάσσεται, προσφέρουν οι απανωτές επιθέσεις του κ. Χριστόδουλου κατά του Διαφωτισμού, που τον θεωρεί υπεύθυνο για την «υποταγή της Ευρώπης στη νοησιαρχία, δηλ. την υπεροχή του ανθρώπινου λογικού, και στον ορθολογισμό» και την «επικράτηση της απιστίας, που γεννά τους πολέμους και τις εκατόμβες των θυμάτων» (24.9).

    Φυσικό και λογικό, λοιπόν, είναι να υποθέσουμε πως το χριστοδουλικό καθεστώς θα θεμελιωθεί σε αρχές που θ’ αποτελούν κάθετη άρνηση του Διαφωτισμού. Για να το συνειδητοποιήσουμε καλύτερα, ας θυμηθούμε τι ήταν εκείνο το αποφώλιο τέρας.

    Οποιο σχολικό εγχειρίδιο κι αν ανοίξετε, θα διαβάσετε πως ο Διαφωτισμός (αγγλ. Enlightenment, γερμ. Aufklaerung, γαλλ. Siecle des Lumieres) ήταν το μεγάλο ιδεολογικό ρεύμα του 18ου αιώνα, που πολέμησε τον πνευματικό σκοταδισμό και τον πολιτικο-κοινωνικό δεσποτισμό, και προετοίμασε ιδεολογικά την πτώση των παλιών καθεστώτων και την ανατολή των νέων καιρών.

    Συνοπτικά και σχηματικά, ο Διαφωτισμός κηρύχθηκε κατά του δογματισμού (φιλοσοφικού, θρησκευτικού κλπ.) και υπέρ της λογικής, της γνώσης, της έρευνας, της επιστήμης, της ελεύθερης σκέψης και δράσης… κατά της αυταρχίας (βασιλικής και μη) και της ανισότητας και υπέρ της δημοκρατίας και της ισότητας… κατά της μισαλλοδοξίας, της βίας, των πολέμων και υπέρ της ανοχής, της πειθούς, της ειρήνης.

    Αναπότρεπτο συμπέρασμα: μια και το χριστοδουλικό καθεστώς θ’ αποτελεί άρνηση του Διαφωτισμού, επόμενο είναι να υιοθετεί εκθύμως όλα όσα εκείνος πολέμησε, να διαγράψει τις πνευματικές κατακτήσεις αιώνων και να στείλει στο πυρ το εξώτερον τα «δαιμόνιά» του, από τη λογική ως την ισότητα, από την ελεύθερη σκέψη ως την ελεύθερη έρευνα.

    Αλλωστε, ο μακαριότατος δεν έκρυψε λόγια. Αρπαξε απ’ τ’ αυτί τον Καρτέσιο και τον κάθισε στο εδώλιο, επειδή ο γάλλος φιλόσοφος έκανε το έγκλημα να πει το περιλάλητο «Σκέπτομαι, άρα υπάρχω» («Cogito, ergo sum»), ανακηρύσσοντας ­ τι φυσικότερο; ­ φάρο του ανθρώπου τον Νου του και όχι την τυφλή πίστη.

    Αλλά ο προκαθήμενος, που συχνά επικαλείται την αρχαία σοφία, «ξεχνάει» ότι, πολύ πριν απ’ τον Καρτέσιο, είχαν κάνει το ίδιο ακριβώς έγκλημα οι «αρχαίοι ημών πρόγονοι»… πως ακρογωνιαίος λίθος του ελληνικού πολιτισμού ήταν ο Λόγος ­ η λογική. Ξεχνάει πως όλοι οι έλληνες φιλόσοφοι είχαν θεοποιήσει τον Νουν, από τον Παρμενίδη, που είχε πει το ταυτόσημο με τον Καρτέσιο, «Η νόηση είναι το ίδιο πράγμα με το είναι», την ύπαρξη («Το γαρ αυτό νοείν εστι και είναι»1) ως τον Αριστοτέλη που έλεγε: «Δεν δίνουμε την εξουσία σ’ έναν άνθρωπο αλλά στον Λόγο, επειδή οι άνθρωποι ασκούν την εξουσία για τον εαυτό τους και γίνονται τύραννοι» («Ουκ εώμεν άρχειν άνθρωπον αλλά τον λόγον, ότι εαυτώ τούτο ποιεί και γίνεται τύραννος»2).

    «Ξεχνάει», ακόμα, όχι μόνο την τεράστια προσφορά του Διαφωτισμού στην πνευματική, πολιτική κ.λπ. πρόοδο, αλλά και στη δική μας, την ελληνική απελευθέρωση, μια και τα νάματα του Διαφωτισμού πότισαν το έργο των «δασκάλων του γένους», του Ρήγα, του Κοραή, τόσων άλλων, και ξεχέρσωσαν τον δρόμο για τον απελευθερωτικό Αγώνα.

    Ολους αυτούς, το μελλούμενο καθεστώς θα τους στείλει στη Γέενα του πυρός και στη θέση του Λοκ, του Μοντεσκιέ, του Βολταίρου, του Ρουσσώ, θα αναγορεύσει διδάχους του έθνους, τους χρυσοπηγίτες και τις θεούσες.

    Αλλα ο μακαριότατος «ξεχνάει» και την ιστορία της ίδιας της Εκκλησίας. «Αντί «σκέπτομαι, άρα υπάρχω», εμείς λέμε «αγαπώ, άρα υπάρχω»», φθέγγεται. Και αποσιωπά τα μίση και τη μισαλλοδοξία που εξαπέλυσαν οι λειτουργοί της «θρησκείας της αγάπης» σ’ όλους τους αιώνες… «αγνοεί» τους διωγμούς και τις σφαγές εθνικών, αιρετικών, «άπιστων»… «ξαστοχά» πως τους πολέμους δεν τους προκάλεσε ο ορθολογισμός και η απιστία, αλλά συχνότατα η φανατική πίστη, δηλ. η εκμετάλλευσή της από τους πολυμήχανους, αρχίζοντας από τις Σταυροφορίες και τους θρησκευτικούς πολέμους και φτάνοντας στις σημερινές εκατόμβες των γειτονικών μας χωρών. Και «δεν θυμάται», βέβαια, πως μόνο «αγάπη» δεν προδίδουν οι εδώ ύβρεις και προπηλακισμοί, ακόμα και μεταξύ ιερέων και αρχιερέων, αλλά και εναντίον του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, που τον αποκάλεσαν «μητριά» και τους ανταποκάλεσε «απολωλότα πρόβατα»…

    Ωστόσο, μπορούμε να ευελπιστούμε πως, με το εκκολαπτόμενο καθεστώς, όλα θα πάνε καλά, από υγιεινής απόψεως. Γιατί ο κ. Χριστόδουλος δεν είναι μόνο ιεράρχης και εθνάρχης, αλλά και εθνικός ιατρός:

    Διαδηλώνει πως «η κοινωνία είναι άρρωστη», πως «ο κόσμος πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο» και πως μοναδικοί θεραπευτές του είναι οι «πνευματικοί πατέρες», που δρουν σαν «χειρουργοί». Και ειδικότερα: «Οταν δουν ότι υπάρχει ένας όγκος σε κάποιον άνθρωπο, δεν περιορίζονται να δώσουν ασπιρίνες ή αντιβιοτικά, γιατί ξέρουν ότι ο όγκος θέλει μαχαίρι. Κι αν δεν μπει μαχαίρι, ο όγκος εξελίσσεται και οδηγεί στον θάνατο… Πονάει το νυστέρι, αλλά είναι σωτήριο»(15.9).

    Μόνο που η αμνησία, ακούσια ή εκούσια, παίζει συχνά άσκημα παιχνίδια. Ο κ. Χριστόδουλος λησμόνησε πως την ίδια ακριβώς θεραπεία είχε εξαγγείλει ένας άλλος «ηγέτης-ιατρός», φθεγγόμενος ούτω πως:

    «Ως χειρουργοί είμεθα υποχρεωμένοι να εξουδετερώσωμεν τους τιναγμούς και τους κραδασμούς που κάμνετε εις το χειρουργικόν μας κρεβάτι, ως απαιτούντες να εκφράσετε ελευθέρως τας αντιλήψεις σας… Εχομεν ένα νοσούντα κοινωνικόν οργανισμόν… Θα αποκαθάρωμεν πάσαν νόσον επί του σώματος του έθνους».

    Ητο δε ο Ασκληπιάδης ούτος, ο αλήστου μνήμης ελληνοχριστιανός Γ. Παπαδόπουλος3

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=114&artid=126956&dt=15/10/2000#ixzz0z2tg8qWA

  9. Ο/Η celin λέει:

    Για την επισημη Εκκλησια οσα κ να πεις,φιλε Λασκαρατε,κ παλι λιγα ειναι,συμμεριζομαι την αποστροφη κ την απεχθεια σου.

    Οσον αφορα τη Πιστη,εγω θεωρω οτι η απουσια νοηματος ειναι δυσβασταχτη για πολλους ανθρωπους.Επομενως,το να πιστευουν σε εναν Θεο,ειναι απαραιτητη προυποθεση για τη συνοχη της προσωπικοτητας τους,διχως αυτη τη πιστη,θα ειχαν γινει χιλια κομματια.
    Εγω προσωπικα γελαω με τυπους σα τον Ντωκινς που εχουν βαλθει να αποδειξουν την ανυπαρξια καποιας ανωτερης Δυναμης.Κατι τετοιο ειναι πληρως αντιεπιστημονικο,η Επιστημη δεν ειναι σε θεση να αποδειξει τιποτα σχετικο με την υπαρξη η την ανυπαρξια μιας ανωτερας Δυναμης που δημιουργησε το Συμπαν.
    Το να πιστευεις οτι το Συμπαν δημιουργηθηκε απο ενα μπινγκ μπανγκ,απο το πουθενα,το να πιστευεις σε κοσμικα αυγα,ειναι απολυτως σεβαστο βεβαια,
    το να προσπαθεις να επιβαλλεις ομως αυτη την αποψη σε ολους,κατηγορωντας τους μαλιστα αν διαφωνουν ως αφελεις κ αγραμματους,αυτο ειναι για μενα σφαλμα.

    Ειμαι αγνωστικιστης,δεν εχω απαντησεις,ολα ειναι ζητημα εσωτερικης Πιστης,εσωτερικη πιστη οχι με τη θρησκευτικη εννοια,αλλα γενικα,πιστευουμε αυτο που θελουμε να πιστεψουμε,κ οποιος νομιζει οτι δεν εχει αυταπατες,
    η ιδια αυτη η πεποιθηση ειναι μια αυταπατη,
    η αυταπατη δεν ειναι απλως κατι αναποφευκτο,
    ειναι δομικο στοιχειο της συνειδησης,της σκεψης μας.

    • Ο/Η Νεκτάριος λέει:

      Celin, λες ότι είσαι αγνωστικιστής.
      Όπως δηλαδή λέγεται το «Εν οίδα ότι ουδέν οίδα» (η μεγαλύτερη παπαριά-κοτσάνα όλων των εποχών, κατά τη γνώμη μου, η οποία έστρωσε το χαλί σ’ όλων των ειδών τα ιερατεία).

      Όμως το παπαδαριό και οίδε και γνωρίζει και ξέρει. Και με το «οίδα» του κάνει μια χαρά τη δουλειά του.

      Ή μήπως κάνω λάθος;

      • Ο/Η celin λέει:

        Nεκταριε,για μενα η μεγαλυτερη παπαρια-κοτσανα ειναι να αμφισβητουμε την αγνοια μας κ να νομιζουμε οτι αυτος ο ελαττωματικος πεπερασμενος ανθρωπινος νους,εχει τις απαντησεις στα μυστηρια του συμπαντος.
        Η μεγαλυτερη αυταπατη ειναι να νομιζουμε οτι δεν εχουμε αυταπατες.
        Ακομα κ η ακλονητη πιστη στον ορθολογισμο,ενεχει κατι μεταφυσικο,δε μπορουμε να αποφυγουμε τη μεταφυσικη.
        Οσον αφορα το παπαδαριο,επαναλαμβανω τη πληρη απεχθεια μου.Αλλα δε φταιει το παπαδαριο που υπαρχουν κοροιδα.Κοροιδα υπηρχαν κ παντα θα υπαρχουν.Κ να μη τους κοροιδευαν οι παπαδες,καποιοι αλλοι θα βρισκονταν για να τους εξαπατουν,πχ αστρολογοι κ καφετζηδες.
        Κλεινοντας,θελω να πω οτι ο χαρακτηρισμος «κοροιδα» δεν ειναι τοσο απαξιωτικος οσο ακουγεται.
        Συμφωνα με τα προλεγομενα μου αλλωστε περι του αναποφευκτου της αυταπατης,
        ολοι πανω κατω εχουμε πιαστει κοροιδα στις ζωες μας,
        κοροιδα μιας γυναικας,ενος φιλου αδελφικου,ενος κομματος,μιας ιδεας.

        Αλλα αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να σταματησουμε να εμπιστευομαστε τις γυναικες,τους φιλους,τις ιδεες.
        (για τα κομματα,ειναι μεγαλη συζητηση)

  10. Ο/Η Diagrammenos λέει:

    Από το ύφος σου, δέχομαι την απάντησή σου ως ειλικρινή, αν και παράδοξη.

    Καλή συνέχεια.

  11. Ο/Η Diagrammenos λέει:

    Κυρία Ρόζα
    επειδή αναφερθήκατε στο όνομά μου,
    επιτρέψτε μου να υποστηρίξω ότι:

    Όταν ο Λάο Τσε σημειώνει στο Τάο Τε Κινγκ (κεφ. 18) πως…

    «Όταν έπαψε το Ταό να είναι προφανές
    τότε προβλήθηκαν η νομιμότητα και η φιλανθρωπία
    μετά εμφανίστηκε η σοφία και η εξυπνάδα
    και ακολούθησε η μεγάλη υποκρισία…»

    δεν σημαίνει ότι είναι υπέρ της παρανομίας και της εγωπάθειας, ή ότι πιστεύει πως η σοφία οδηγεί στην υποκρισία.

    Ένας άνθρωπος που είναι κατά της κατεστημένης ηθικής, δεν σημαίνει κατ’ ανάγκην πως είναι ανήθικος (αν και στο 99% των περιπτώσεων αυτό συμβαίνει). Και ένας άνθρωπος, όπως ο Πλάτωνας, που περιφρονούσε το πάνδημο της Δημοκρατίας, δεν σημαίνει πως πίστευε σε μια κληρονομική «ελέω Θεού βασιλεία».

    Ο Ζηζιούλας στο κείμενό του, υποστηρίζει πως η ιδέα των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» έπεται της ιδέας της ατομικότητας, η οποία αποτελεί μια σύλληψη ήδη κολοβωμένη σε σχέση με την σύλληψη της αμοιβαιότητας – πόσο δε μάλλον, σε σχέση με την ιδέα της Κοινωνίας. Κατά συνέπεια, η διεκδίκηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, γίνεται σε ένα έδαφος, ήδη σαθρό και υποθηκευμένο.

    Τον Ζηζιούλα θα έπρεπε ενδεχομένως να τον κατηγορήσετε για ανακολουθία, εφ’ όσον

    * σε ό,τι αφορά τις σχέσεις των ανθρώπων επικαλείται και επιζητά την τελειότητα, ενώ όποτε η Εκκλησία βάλλεται για τις αδυναμίες της, τόσο ο ίδιος όσο και οι υπόλοιποι επίσκοποι επικαλούνται το «παθητικόν της ανθρωπίνης φύσεως»

    * σε ό,τι αφορά το πρωτείο της μόρφωσης, η ανατολική μας Εκκλησία πάντοτε έδινε προτεραιότητα στην απλότητα του νου που μπορεί να οδηγήσει στην μυστική εμπειρία, (και σ’ αυτό συμφωνεί με όλες τις ανατολικές μυστικές παραδόσεις) έναντι της συσσώρευσης των γνώσεων που οδηγεί στην πολυμάθεια – ενώ στο κείμενό του, πραγματοποιεί μια στάση για να βάλει στη θέση τους τους «ημιμαθείς», παραπέμποντας σε μια «αριστοκρατία της γνώσης» που περισσότερο θα ταίριαζε σε σχολαστικό, παρά σε ορθόδοξο.

    Γι’ αυτά θα μπορούσατε ενδεχομένως να τον εγκαλέσετε. Για «εναντίωση στην παιδεία και τα ανθρώπινα δικαιώματα»…

    …σοβαρά μιλάτε τώρα;

    • Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

      [σε ό,τι αφορά το πρωτείο της μόρφωσης, η ανατολική μας Εκκλησία πάντοτε έδινε προτεραιότητα στην απλότητα του νου που μπορεί να οδηγήσει στην μυστική εμπειρία, (και σ’ αυτό συμφωνεί με όλες τις ανατολικές μυστικές παραδόσεις) έναντι της συσσώρευσης των γνώσεων που οδηγεί στην πολυμάθεια ]

      ε καλά τώρα, ο αγράμματος είναι εύκολο υποχείριο των παπάδων ενώ ο πολυμαθής, άστα να πάνε την έχει γραμένη την εκκλησία.
      Αν ο Ζηζιούλας πιστεύει στην αμάθεια τι την θέλει την Ακαδημία ας πάει να νιώσει μυστικές εμπειρίες
      η θεωρεί τον εαυτό του εκλεκτό που του αξίζει η μόρφωση και η καλοπέραση και το χρυσάφι ενώ το πόπολο ας αρκεστεί στο μυστικισμό και στην μαστούρα
      Που πουλάτε ρε αυτές τις μαλακίες; στις γιαγιάδες που σας ακουμπάνε τις οικονομίες τους και το σπιτάκι τους στην διαθήκη τους;

  12. Ο/Η Nikos. λέει:

    Diagrammenos: Γι’ αυτά θα μπορούσατε ενδεχομένως να τον εγκαλέσετε. Για “εναντίωση στην παιδεία και τα ανθρώπινα δικαιώματα”…

    …σοβαρά μιλάτε τώρα;

    Τα ανθρώπινα δικαιώματα ο Θεός του Ζηζιούλα τα έχει γραμμένα στους όρχεις Του, που θα ‘λεγε και ο ανώνυμος ορχεόπληκτος. Μην κατηγορείτε τον Ζηζιούλα ως άπιστο..

    «και εάν θέλητε και εισακούσητέ μου, τα αγαθά της γης φάγεσθε,
    εάν δε μη θέλητε, μηδέ εισακούσητέ μου, μάχαιρα υμάς κατέδεται,
    το γαρ στόμα Κυρίου ελάλησε ταύτα.» [Ησαΐας 1:19-20]

    ..είπε και ελάλησε ο στόμας του Κυρίου και τα ανθρώπινα δικαιώματα να τα βάλετε εκεί που ξέρετε ως καλός και συνεπής πιστός του Γιαχβέ.

  13. Ο/Η Στέργιος λέει:

    Θα μπορούσα να τοποθετηθώ θεωρητικά σαν διαλεκτικός υλιστής που είμαι, και όλοι καταλαβαίνεται τι θέση έχω για θρησκείες και Ιερατεία, αλλά προτιμώ πιο ταπεινά πράγματα.

    Το ιερατείο ανά τους αιώνες έχει γράψει την ιστορία του, άσχετα αν οι εξουσίες και τα τσιράκια της προβάλλουν μόνο τη μια πλευρά του και αποκρύβουν τα ανομήματά του. Η κάθε εξουσία το είχε πάντα δεκανίκι του.

    Φυσικά δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη για τα έργα και τις ημέρες του αλλά αυτό δεν μπορεί να μας απαγορεύει να κάνουμε κριτική σε καθαυτό πράξεις του ιερατείου ή σε κείμενα με σημερινά κριτήρια λαμβανομένου βέβαια τις συνθήκες κάθε εποχής. Αυτό πχ για το αίμα που πίνουν οι Εβραίοι(!) επιβίωσε ανά τους αιώνες και το διδάχθηκα και εγώ σαν παρεκκλησιαστική γνώση (δεκαετία ’50) για να ασπάζομαι χωρίς όρους τον χριστιανισμό αλλά κυρίως τις διδασκαλίες του ιερατείου. Ομοίως διδασκόμουν για τους εγκληματίες – πονηρούς και ύπουλους- Σλάβους (με μακριά γένια, χαντζάρες και φυσεκλίκια) που παραμόνευαν τον Έλληνα χριστιανό σε κάθε γωνιά για να τον σφάξουν! Σε αυτό κάπου τους πίστευα, μικρό παιδί, μέχρι που έμαθα ότι όλη η οικογένειά μου κατηγορούνταν και κυνηγιούνταν απηνώς για σλαβική καταγωγή!!! Μέχρι τότε δεν καταλάβαινα το μισητό δίδαγμα των παπάδων και των δασκάλων του κατηχητικού σε μένα ειδικώς. Ούτε τις απρόκλητες σφαλιάρες των κατηχητικάδων δασκάλων καταλάβαινα.

    Το κύριο όμως είναι η τραγική εμπειρία μου στη δικτατορία. Χρόνια στα μπουντρούμια, στην εξορία και στα υπόγεια βασανιστήρια, έμαθα πολύ καλά ότι τόσο οι ηθικοί αυτουργοί Αμερικανοί, συνταγματάρχες, προπαγανδιστές, ιερατείο, διορισμένοι τοπικοί άρχοντες, χαφιέδες, δάσκαλοι του μίσους κλπ όσο και οι φυσικοί βασανιστές μου ανήκαν όλοι στη «Ελλάδα των Ελλήνων Χριστιανών»!!! Όλοι πλην ελαχίστων φωτεινών εξαιρέσεων που και αυτοί υπέφερα τα πάνδεινα. Τι να πω δηλαδή για τον Κοσμά τον Αιτωλό ή τον κάθε Πατριάρχη όταν έχω το ελληνικό ιερατείο να ευλογεί δικτατορίες, εμφυλίους, Μακρονήσια και βασανισμούς;

    Εννοείται βέβαια ότι η νέα εξουσία μετά τη δικτατορία, δεν εκκαθάρισε πραγματικά το ιερατείο ούτε το κάλεσε ποτέ να απολογηθεί και να αποκηρύξει τα έργα του επί δικτατορίας αλλά και για τη μετεμφυλιοπολεμική εγκληματική πρακτική εξευτελισμού των κομμουνιστών ,των αντιστασιακών στους Γερμανούς κλπ. Και πώς να το κάνει αφού τώρα είχε γίνει δικό της δεκανίκι, συνεταίρος… όπως έγινε και για τον Μωάμεθ το Πορθητή παρατώντας τον Παλαιολόγο. Η ίδια ιστορία και ας μην αποδέχομαι τη συλλογική ευθύνη για χριστιανούς, Εβραίους (φυσικά), κομμουνιστές, Αμερικανούς, Τούρκους, Έλληνες, Σλάβους κλπ, κλπ.

    Δεν χρειάζεται εγώ να πάω πίσω στη ιστορία για να καταλάβω το ρόλο του ιερατείου στη κοινωνία. Την έχω με σημάδια στο κορμί μου. Έχω την «ευλογία» των βασανιστηρίων από Ιερώνυμους, Χριστόδουλους (που… διάβαζε!), Καντιώτηδες…

    Πάντως το ευχαριστήθηκα το κείμενο. Όσο για τα σχόλια ύβρεων μάλλον τον καθρέπτη έβλεπαν όταν τα εκτόξευαν. Ως προς τα ευγενή και υποκριτικά σχόλια περί δικαιωμάτων του Λόγου του κάθε αυτόκλητου αντιπροσώπου του Θεού εγώ πάω σε πιο απλά. Στο αναφαίρετο δικαίωμα του βασανιστή μου να σώσει την Ελλάδα από τον Εαμοσλαβοεβραιομπολσεβικοσυμμοριτικό κομμουνισμό!!! Αυτό το δικαίωμα που το πάτε;;;; Ή μήπως δεν είναι δικαίωμα; Αφού το ευλόγησε και η Εκκλησία, μη μου τα γυρίσετε τώρα….

    Στέργιος

  14. Ο/Η Tsakalias λέει:

    Οι απίστευτοι νεο-ταλιμπάν του βλογκ, έχουν μπερδέψει στα σίγουρα την βούρτσα, αφού οι πρώτοι αλήτες που διαχώρισαν τους «αγροίκους» χωρικούς από την αφεντιά τους ήταν οι «διαφωτισταί»!!!!!!!

    Και μαζί ο μέγας καραγκιοζοπαίχτης ο ανώνυμος της νομαρχίας, ο μέγας τεμπέλης που έκανε διακοπές στην ιταλία τρώγοντας τα λεφτά του μπαμπά του βρίζοντας όσους τραβάγανε τα πάνδεινα στην Ελλάδα και υποστηρίζοντας τον ρατσισμό της φυσικής ανωτερότητας και κατωτερότητας των ανθρώπων!!!!!!

    Ευτυχώς που οι «φονταμενταλιστές» μας ανοίγουν τα μάτια, και καταλάβαμε επιτέλους ότι ο ανώνυμος της νομαρχίας ήταν ένας αρχιτεμπέλης δειλός και επαναστάτης του σαλονιού, όπως και ο ανδρέας λασκαράτος ήταν το πιο κατάπτυστο υποκείμενο, ο αθλιότερος φιλοάγγλος δωσίλογος που γέννησε η επτάνησος!!!!!!!!

    Ενώ ο Βούλγαρης, που ήταν κληρικός και μάλιστα επίσκοπος, ήταν ο πρώτος που έφερε στην Ελλάδα όσα της προκοπής έγραφε ο βολταίρος!!!!!!!

    Ο οποίος βολταίρος ήταν ένας άθλιος δουλέμπορος που έσπερνε παιδιά παντού, την ώρα που ο αλήτης έγραφε εγχειρίδια διαπαιδαγώγησης!!!!!!!!!

    Και φυσικά, η συμμετοχή όλων αυτών στην επανάσταση ήταν ανύπαρκτη, διότι τα βιβλία τους δεν κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα παρά σε ελάχιστους!!!!!!!!!

    Ιδέα δεν είχαν από διαφωτισμό οι περισσότεροι οπλαρχηγοί και ο λαός και ο απλός κλήρος που πολέμησαν!!!!!

    Έχουμε καταντήσει να μας περνάνε για ανόητους οι κουτόφραγκοι, και πάνε να μας διαφημίσουν τον διαφωτισμό σαν οδηγό της επανάστασης, όταν κανείς στη χώρα μας δεν ήξερε τι έγραφαν αυτοί!!!!!!!!!

    Και μάλιστα, όταν οι διαφωτιστές όπως ο Κοραής, θεωρούσαν άκαιρη την επανάσταση το 1821!!!!!!!!!!!!!!!

    Ρε βάλτε μυαλό αρχιψεύτες!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η D.R.P. λέει:

      Έχετε δίκιο πάτερ.
      Στην Ελλάδα δεν ήξεραν για την Γαλλική Επανάσταση.
      Μόνοι τους ξεσηκώθηκαν, ούτε Ρήγας ούτε Κοραής, ούτε φιλέλληνες.
      Ο Κοσμάς ο Αιτωλός και ο Αλήπασας τους ξεσήκωσαν.

  15. Ο/Η Αλληλεγγύη λέει:

    Τα σάβανα έχουν τσέπες;

    Ξεσφράγισαν το σφραγισμένο ιδιαίτερο δωμάτιο του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου στο Παλαιό Ψυχικό και βρήκαν πάρα πολλά αντικείμενα μεγάλης χρηματικής αξίας.

    Τα κατέγραψε επιτροπή την οποία αποτελούσαν δικαστικές αρχές, ο διευθυντής της αστυνομίας, ο εκπρόσωπος της εφορίας, ένας συμβολαιογράφος, ο αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Χρυσικός, ο πρώην αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Συνοδινός, ο γνωστός Βρεσθένης Θεόκλητος Κουμαριανός, και δύο διάκονοι του Χριστόδουλου.

    Τα πράγματα που καταγράφηκαν βρίσκονταν τόσο στο ιδιαίτερο δωμάτιο του Χριστόδουλου όσο και στα βεστιάριά του(= ιματιοθήκες) και στο υπόλοιπο ανάκτορό του.

    Μόνο τα μικροαντικείμενα τρεχούσης χρήσεως του δωματίου του ξεπερνούν σε αξία το ένα εκατομμύριο ευρώ.
    Αραδιάζουμε μερικά χαρακτηριστικά από τα καταγραμμένα.600 ζεύγη χρυσά ή αργυρά μανικετόκουμπα.

    Απ’ αυτά τα 140 ζευγάρια έχουν διαμάντια και μερικά έχουν ζαφείρια. Πάνω από 100 πολύτιμα χρυσά και αργυρά στυλό και πέννες ανεκτίμητης αξίας. Πάρα πολλοί χρυσοί και αργυροί σταυροί ευλογίας με πολύτιμα πετράδια. Πολλές αρχαίες εικόνες. 30.000 ευρώ και 9 χρυσές λίρες σε φάκελο για τον π. Θωμά Συνοδινό.

    Ένας μεγάλος πολυτιμότατος πολυέλαιος Baccarat αξίας 50.000.ευρώ η ανώτερη φίρμα στον κόσμο. Καναπέδες και πολυθρόνες του σαλονιού, των γραφείων και των δωματίων από τις δύο ακριβότερες φίρμες του κόσμου Versace και Armani.Μεταξωτές κουρτίνες πολυτιμότατες από τις καλλίτερες φίρμες στον κόσμο σε όλο το ανάκτορο.

    Εκατοντάδες λευκά πουκάμισα, τα περισσότερα μεταξωτά. Εκατοντάδες μαύρα παντελόνια πανάκριβα.

    Εκατοντάδες ζεύγη παπουτσιών όλα από τις δύο ακριβότερες φίρμες του κόσμου Sebago και Church’ s, απ’ αυτά που φορούν μόνο οι Άγγλοι πρίγκιπες, λόρδοι και άλλοι αριστοκράτες. Ο Χριστόδουλος φορούσε μόνο τέτοια παπούτσια, που το κάθε ζεύγος τιμάται πάνω από 1.000 χίλια ευρώ. ( Όταν ανατράπηκε ο δικτάτωρ των Φιλιππίνων Μάρκος, βρέθηκε ότι η γυναίκα του είχε 80 ζεύγη παπουτσιών, ακριβά βέβαια αλλά συνηθισμένα).

    Τρεις δεκάδες σέτ με καθημερινά δεσποτικά άμφια.50 επίσημες και μεγαλοπρεπείς αρχιερατικές στολές αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ η κάθε μία.12 στέμματα ( μίτρες ) από χρυσό και πολύτιμους λίθους αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ το καθένα.

    Κυρίως έχουν διαμάντια.

    100 εγκόλπια χρυσά και γεμάτα πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ζαφείρια, αξίας 100.000 ευρώ το καθένα.200 εγκόλπιο σταυροί ίσης αξίας και παρόμοιας διακοσμήσεως ο καθένας.25 ποιμαντορικές ράβδοι (πατερίτσες) χρυσές και αργυρές και ελεφάντινες (φιλντισένιες) γεμάτες πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ρουμπίνια, αξίας κατά μέσον όρο 100.000 ευρώ η κάθε μία. 40 απλές αργυρές ράβδοι (βακτηρίες, μπαστούνια) με ημιπολύτιμους λίθους, αξίας 20.000 ευρώ η κάθε μία.

    Δύο υπερπολύτιμα δισκοπότηρα χρυσά, σκαλιστά έργα τέχνης, με πολύτιμους λίθους, δώρα το ένα του Βαρθολομαίου και το άλλο του πάπα Ρώμης Βενεδίκτου.

    Δεκάδες χρυσά και αργυρά κηροπήγια (δικηροτρίκηρα).Δεκάδες χρυσά και αργυρά επιτραπέζια κηροπήγια με πολύτιμους λίθους. Πολλές δεκάδες αργυροί δίσκοι σερβιρίσματος και κεράσματος.

    Δεκάδες αργυρές φρουτιέρες.

    Εκατοντάδες δωδεκάδων ποτήρια αργυρά και κρυστάλλινα υψηλής αξίας. Εκατοντάδες πανάκριβα αργυρά κρυστάλλινα και πορσελάνινα σερβίτσια ανυπολόγιστης αξίας.

    Εκατοντάδες δωδεκάδες πανάκριβα χρυσά και αργυρά κουταλομαχαιροπήρουνα φίρμας Christofie, που είναι η ακριβότερη στον κόσμο. Εκατοντάδες πορσελάνινες δωδεκάδες πιάτων.

    Εκατοντάδες πορσελάνινες και αργυρές πιατέλες. Βαρύτιμες μεταξωτές κουρτίνες σε όλο το ανάκτορο.

    Εκατοντάδες ζεύγη μεταξωτές πιζάμες. Δεκάδες μεταξωτές κλινοστρωμνές και μαξιλάρια.

    Τέσσερις ζωγραφικοί πίνακες αμύθητης αξίας που ανήκουν στο Μουσείο Μπενάκη και τους νοίκιαζε με μηνιαίο μίσθωμα που του καθενός η αξία είναι όσο τα μηνιαία μισθώματα τριών μεγάλων και πολυτελών ρετιρέ.

    Έξι γκραβούρες με πανάκριβο μηνιαίο μίσθωμα από το ίδιο Μουσείο. Πάρα πολλά και πανάκριβα έπιπλα από πολύτιμα ξύλα υφάσματα μέταλλα και γυαλιά, φτιαγμένα από τις 4 μεγαλύτερες και ακριβότερες φίρμες στον κόσμο.

    Τα αρχιτεκτονικά σχέδια για δύο βίλες-ανάκτορα του Χριστόδουλου, για να ξεκουράζεται, που θα κτίζονταν σε τεράστια οικόπεδά του πανύψηλης αξίας, ένα στην Ερμιονίδα και ένα στον Άγιο Ιωάννη Θεολόγο σε πανέμορφες τοποθεσίες.

    Ένα τεράστιο ποσό (πολλά εκατομμύρια ευρώ ), για να κτιστή ειδικό μουσείο με την επωνυμία «Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος», για να φυλάγονται και να εκτίθενται εκεί σε κοινή θέα οι στολές, οι μίτρες, οι πατερίτσες, και όλα τα λειτουργικά και μη λειτουργικά κοσμήματα και σκεύη του Χριστόδουλου στους αιώνες των αιώνων, μαζικά με τα έξοδα συντηρήσεως τόσο του μουσείου όσο και των εκθεμάτων, και με τους μισθούς των υπαλλήλων του μουσείου….Και μια ξεραμένη πορτοκαλάδα στο ποτήρι, πάνω στο γραφείο του, την οποία δεν πρόλαβε να πιει, γιατί πέθανε. Είχε μέσα και το καλαμάκι.

    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει πρόεδρος δημοκρατίας ή πρωθυπουργός, πρώην και τωρινός, ή βιομήχανος ή εφοπλιστής που να έχη σπίτι με τέτοια οικοσκευή και τέτοια ρούχα, παπούτσια και κοσμήματα.

    Δεν έρχεται όμως πρώτος στον κόσμο ο Χριστόδουλος, αλλά μόλις τρίτος.

    Οι δυό πλουσιότεροι του είναι η βασίλισσα της Αγγλίας και ο σουλτάνος του Βόρνεο.

    Υπολογίζεται, ότι τον περνούσε και ο δικτάτωρ της Ρουμανίας Τσαουσέσκου.

    Άνθρωποι του Χριστόδουλου λένε ότι στο χρηματοκιβώτιο του σπιτιού του υπήρχαν κατά τις τελευταίες ώρες του και 7 εκατομμύρια ευρώ για τις τρέχουσες ανάγκες (καθημερινά ψώνια κ.λ.π), τα οποία όμως παρ’ όλες τις έρευνες δεν βρέθηκαν.

    Και όλα αυτά ήταν μόνο το πρόχειρο πορτοφόλι του Χριστόδουλου για τα καθημερινά έξοδά του.

    Αγνοείται, τελείως πού βρίσκονται οι κύριες καταθέσεις του στο εξωτερικό ή εσωτερικό, μετοχές, επενδύσεις, ακίνητα, κ.λ.π.

    Θα πούν μερικοί κακοπροαίρετοι. «Και τι τα ήθελε όλ’ αυτά ο αρχιεπίσκοπος ;».

    Δεν σκέφτονται οι αδιάκριτοι και απερίσκεπτοι ότι ο Χριστόδουλος όλ’ αυτά τα εξοικονόμησε, επειδή του χρειάζονταν για το εισιτήριο του στον παράδεισο;

    Οι ευσεβείς χριστιανοί πρέπει να ζουν με λιτότητα και συνετή οικονομία, ώστε να ρίχνουν στο δίσκο της Εκκλησίας όσο μπορούν μεγαλύτερο οβολό, διότι είναι κρίμα ένας αρχιεπίσκοπος να μην μπορέσει να συγκεντρώσει το ποσό που του χρειάζεται για να κόψη ένα εισιτήριο για τον παράδεισο, σαν αυτό του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου
    Αυτός είναι « Ο Χριστόδουλός σας», όπως είπε κάποτε κι ο ίδιος.

    Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Σεπτεμβρίου 2008

    http://www.me.gr/forum/post/view/TA-SABANA-EXOYN-TSEPEScopy-apo-mail*5273

    http://www.inout.gr/showthread.php?t=28240

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=915198

    http://www.lifo.gr/blogs/wwwlifogrblogsnatash/12578

    http://alfeiospotamos.blogspot.com/2008/10/blog-post_8226.html

    http://www.antinews.gr/?p=3831

    http://www.dap-nomikis.gr/forum/lofiversion/index.php/t22186.html

  16. Ο/Η Nikos. λέει:

    Tsakalias: Έχουμε καταντήσει να μας περνάνε για ανόητους οι κουτόφραγκοι, και πάνε να μας διαφημίσουν τον διαφωτισμό σαν οδηγό της επανάστασης, όταν κανείς στη χώρα μας δεν ήξερε τι έγραφαν αυτοί!!!!!!!!!

    Όχι βέβαια! Άκου κει ο διαφωτισμός οδηγός της επανάστασης!!!
    Οδηγός της επανάστασης ήταν αυτό:

    «κλείσατε τα αυτία σας και μη δώσετε καμμίαν ακρόασιν εις
    ταύτας νεοφανείς ελπίδας της ελευθερίας που είναι εναντίαι
    εις τα ρητά της θείας γραφής και των αγίων αποστόλων, οπού
    μας προστάζουν να υποτασσόμεθα εις τας υπερεχούσας αρχάς,
    όχι μόνον εις τα επιεικείς αλλά και τας σκολιάς, δια να έχωμεν θλίψιν εις αυτόν τον κόσμον και να παραστήσωμεν καθαράς τω
    Χριστώ τας αισθήσεις ημών.
    Παντού το φαντασιώδες αυτό της ελευθερίας σύστημα του
    πονηρού επροξένησε πτωχείαν, φόνους, ζημίας, αρπαγάς,
    ασέβειαν τελείαν και ανωφελή μεταμέλειαν. Φυλάξατε στερεάν
    την πατροπαράδοτόν σας πίστιν και, ως οπαδοί του Χριστού,
    απαρασάλευτον την υποταγήν εις την πολιτικήν διοίκησιν»

  17. Ο/Η Σ.Β. λέει:

    Κακοποιήσεις παιδιών στην Ορθόδοξη Εκκλησία

    http://eurekaencyclopedia.com/index.php/Category:Other_Orthodox_Abuse

    Orthodox Abuse in Cyprus
    Greek Orthodox Church disarray Shaken to its very foundations amid accusations of monks sexually harassing nuns, the downfall of a bishop allegedly involved in financial scams across the globe and priests ditching their robes for Eastern European night club strippers. Widely credited with preserving the Greek Cypriot community during the dominance of numerous conquerors over the centuries, the institution, an independent branch of the Eastern Orthodox Church, became the butt of crude jokes.

    1.Old order bishops running the church like a personal business
    2.Strait-laced order Monks based in Greece whose influence in Cyprus had grown over the years.
    (alphabetical listing)

    Chrysanthos affair Greek Orthodox Bishop Chrysanthos in Cyprus who has ruled the church since 1977, was involved in more than a dozen cases of corruption. He pleaded not guilty to charges of trying to swindle a British businessman out of $3.7 million in a get-rich-quick scheme. Chrysanthos quit his post as bishop of Limassol under pressure from the church but retained the title of bishop, December 1999.

    1.Tommis Nickname of Bishop Chrysanthos, lay name, Chrysanthou Chrysostomou.
    Paisios affair Elder Monk Paisios from the monastic commune of Mount Athos in northern Greece sexually harassed nuns while he was in Cyprus in 1981. The charges are being leveled by the bishop of the western region of Paphos, a cleric powerful in his own right and said to have significant sway over the island’s chief bishop, Chrysostomos. The Paphos bishop, also named Chrysostomos, claims the monk made sexual advances in a convent and sent a love letter to a nun in which he professes his desire to spend the night with her. Excerpts of the letter appeared in daily newspapers.

    Papayiannis affair Rev. Papayiannis was stripped of his standing in the church after confessing to charges of abandoning his wife and four children for a Romanian dancer October 1997. He later returned to his family. The priest’s affair with the stripper was front-page news after a TV channel showed a photograph of two black-bearded priests dressed in traditional ankle-length black cassocks leaving a brothel. The other priest, also suspended, claimed he had only picked up Papayiannis there to drive him home.

    Giosakis case Father Iakovos Giosakis, a priest serving in the Attica diocese, was implicated in a judicial ring rigging court cases and is in jail awaiting trial on charges of having participated in a ring that stole dozens of old icons from the island of Kythira.

    Orthodox Abuse in Serbia
    Anon priest Serbian Orthodox priest from the eastern town Gornji Milanovac has beaten up his 20 years younger mistress, local media reported 29 April 2009. The priest attacked his lover on the second day of Orthodox Easter in the house they shared in a small mining village near Gornji Milanovac. The woman later sought medical help.

    Bulgarian Eastern Orthodox
    Gitlis affair Eastern Orthodox priest, Rev. Simeon Gitlis, was defrocked after allegations of sexual misconduct against a female resident of a Boscobel monastery, of St. Isaac of Syria Skete. Gitlis was removed as Abbod of St. Isaac of Syria Skete and returned to the status of simple monk on 28 March 2009, the Bulgarian Eastern Orthodox of the USA, Canada and Australia confirmed 15 July 2009.

    Russian Orthodox
    Anon acolyte Court in Dimitrovgrad in the Ulyanovsk Region found an acolyte of a local church, aged 41, guilty of child sexual abuse and sentenced him to 20 years in prison. Eighteen episodes exposing him as a pedophile have been proven. The trial proceeded behind closed doors. Among his victims were five boys and one girl, aged from eight to eleven years old. The suspect pleaded partially guilty. «He said that he would not reform after confinement and would again engage in child sexual abuse, and requested a life sentence.» Ulyanovsk, 13 November 2009.

    Kabardino-Balkaria
    Kabardino-Balkaria Kabardino-Balkaria consists of two ethnic territories, one predominantly of Kabardin (speakers of a North-West Caucasian language) and the other predominantly Balkars (speakers of a Turkic language). According to the 2002 Census, Kabardin make up 55.3% of the republic’s population, followed by Russians (25.1%) and Balkars (11.6%). Other groups include Ossetians (9,845, or 1.1%), Turks (8,770, or 1.0%), Ukrainians (7,592, or 0.8%), Armenians (5,342, or 0.6%), Koreans (4,722, or 0.5%), Chechens (4,241, or 0.5%), and a host of smaller groups, each accounting for less than 0.5% of the total population.

    Anon pastor Pastor of an Orthodox parish suspected of committing sexual abuse against a child. “It is established that, in November, a drunken clergyman lewdly assaulted and debauched a ten-year-old girl in a lounge car”, Tatiana Nauzhokova, a senior aide to the head of the Investigative Division of the SKP RF in Kabardino-Balkaria, reported 1 January 2010.

    Orthodox Church in America
    Orthodox Church in America (OCA) Originally founded as a mission and later became a diocese in the Orthodox Church of Russia, uniting in its fold Orthodox Christians of various national backgrounds and traditions. It subsequently developed into a self-governing Metropolitanate, the Russian Orthodox Greek Catholic Church of America. Confirmation as an Autocephalous Church was accomplished by the action of the Patriarch and Holy Synod of Russia on April 10, 1970. The Orthodox Church in America was proclaimed an Autocephalous Church on October 19, 1970, at the sessions of the All-American Council held at St Tikhon’s Monastery in South Canaan, Pennsylvania.

    1.OCA origins OCA traces its origins to the arrival in Kodiak, Alaska of eight Orthodox missionaries from the Valaamo Monastery in the northern Karelia region of Russia in 1794. The missionaries made a great impact on the native Alaskan population and were responsible for bringing many to the Orthodox Christian faith.
    Agreement on the Autotocephaly for The Orthodox Church in America Official agreement made by Russian Orthodox Church – Moscow Patriarchate and the Russian Orthodox Greek Catholic Church of America.

    Tomos of Autocephaly Official document granting the autocephaly, or the independence, to The Orthodox Church in America.

    1.Statute of The Orthodox Church in America
    Holy Trinity Cathedral San Francisco, part of the OCA.

    Pokrov (Slavonic, = Protection of the Theotokos, or Mother of God) Web-site set up by Melanie Jula Sakoda and Cappy Larson as a resource for survivors and others affected by Orthodox Church abuse, 1999.

    Antiochian Orthodox Church
    Antiochian Orthodox Church

    Antiochian Orthodox Christian Archdiocese of North America

    (database of allegations of sexual abuse by priests)

    Anon predator Layman who went about San Francisco’s Holy Trinity Cathedral wearing black clothes and a large cross, but was molesting children of the parish. This was taking place even though he had admitted to the pastor that he had a history of pedophilia. As many as 11 children were victimized, some were toddlers, 1990s.

    1.Church cover-up When parents sought redress and understanding from the church and its hierarchy their nightmare continued. The head of the OCA at the time, Metropolitan Theodosius Lazor, never replied directly to the parents. He did so through his chancellor, who would then direct the parents to deal with their bishop, Tikhon Fitzgerald. The bishop at one point admonished parents to “get a life – get a life in Christ”.
    Katinas case Months of rumors ended with devastating confirmation that the longtime pastor of Holy Trinity Greek Orthodox Church in North Dallas was suspended over allegations of child sexual abuse. The Rev. Nicholas Katinas led the church, a focal point of the local Greek community, for 28 years. Officials of the Greek Orthodox Diocese of America suspended him, meaning he could no longer serve as a priest, even on a fill-in basis, 22 February 2007. He retired citing illness and fatigue, 1 July 2007. An agreement for five plaintiffs, including former altar boys, who claimed they were abused by Mr. Katinas in the early years of his long tenure at Holy Trinity, was reached, 29 October 2008. He has since been defrocked and is reportedly living in Greece.

    1.Chicago case Katinas and the GOAA still face a more recently filed lawsuit filed in Chicago, alleging abuse by him while he worked for a church in the suburbs there.
    Diocese of Wichita and Mid-America Eastern Rite.

    St. Anthony the Great Antiochian Orthodox Church Spring, Texas

    1.Burke case Rev. Stephen Burke is accused of two counts of possession of child pornography. It was allegedly found on his church computer. The state claims it consists of a few images of young girls in various stages of undress.
    Retrieved from «http://eurekaencyclopedia.com/index.php/Category:Other_Orthodox_Abuse»
    Category: Orthodox Christian Sex Abuse

  18. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η κα Αρβελέρ
    για τη δήθεν «συνέχεια της φυλής»

  19. Παράθεμα: Αμείλικτα ερωτήματα για τον Πατριάρχη « Ροΐδη Εμμονές

  20. Ο/Η Σταύρος λέει:

    ΤΑ ΣΩΖΟΜΕΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (1904)

    Του Αρχιμανδρίτου Καλλινίκου Δελικάνη, αρχειοφύλακος του οικουμενικού θρόνου.

    Ολόκληρο το βιβλίο. Υπομονή κατά την ανάκτηση (είναι μεγάλο αρχείο).

    Η ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΔΟΣΙΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ.
    ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ

    ΠΕΡΙΕΧΕΙ

    α) Οδηγίες δουλοπρέπειας προς τον Σουλτάνο
    β) Οδηγίες συγγραφής συγχωροχαρτιών και φορομπιχτικής πολιτικής
    γ) Οδηγίες καταδίωξης των ελληνιζόντων, των μορφωμένων και των ενοχλητικών

    Το βιβλίο από:
    http://www.athriskos.gr/modules/PDdownloads/visit.php?cid=5&lid=116

  21. Παράθεμα: Απάντηση στον υπηρέτη του Αρχιεπισκόπου [2] « Ροΐδη Εμμονές

  22. Παράθεμα: Απάντηση στον υπηρέτη του Αρχιεπισκόπου [2] « Ροΐδη Εμμονές

  23. Παράθεμα: Απάντηση στον υπηρέτη του Αρχιεπισκόπου Γ. Μπαμπινιώτη [2]

  24. Παράθεμα: Δεσποταριό. Οι ξεδοντιασμένοι Ταλιμπάν της ορθοδοξίας » ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  25. Παράθεμα: Η ανήθικη σχέση του κ.Τσίπρα με τον αρχιεπίσκοπο « Ροΐδη Εμμονές

  26. Παράθεμα: Η ανήθικη σχέση του κ.Τσίπρα με τον αρχιεπίσκοπο » ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  27. Παράθεμα: H στρατολόγηση νέων από τον γκουρού Εφραίμ της Αριζόνα | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.