Ανδρέας Καντιώτης: Δεσπότης της ορθόδοξης αίρεσης του φυλετισμού

Ταλιμπάν εθνικιστικού φανατισμού και ρατσιστικού μίσους

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Πέθανε πρόσφατα ο Ανδρέας Καντιώτης γνωστός με το επαγγελματικό ψευδώνυμο μητροπολίτης Φλώρινας Αυγουστίνος. Ο μακαρίτης ήταν μια σκοτεινή φιγούρα με εμφανή ψυχολογικά προβλήματα και νοσηρότητες, που πιθανότατα προήλθαν από το γεγονός πως σε αντίθεση με τους περισσότερους δεσποτάδες αυτός φαίνεται πως ήταν πραγματικά ανέραστος. Η ίδια η Δικτατορία των «Ελλήνων Χριστιανών» και ο παλατιανός αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Α΄, που αρχικά τον προώθησαν εκτιμώντας την αντικομουνιστική του δράση, έστειλαν αργότερα στη Φλώρινα επιτροπή ψυχιάτρων για να γνωματεύσει σχετικά, ώστε να ξεφορτωθούν έναν ανεξέλεγκτο παπά που προκαλούσε προβλήματα στον πουριτανό αρχιεπίσκοπο, που είχε κάνει το λάθος, αναζητώντας απεγνωσμένα με το φανάρι αρχιερείς που δεν ήταν διαβόητοι για ομοφυλοφιλικά σκάνδαλα, να διορίσει τον Καντιώτη δεσπότη. Το αίμα όμως νερό δεν γίνεται και ο Καντιώτης δεν ντράπηκε να υποστηρίξει στη μεταπολίτευση την αποφυλάκιση των χουντικών, οι οποίοι, «ηγωνίσθησαν υπέρ της ακεραιότητος της ελληνικής πατρίδος κατά του αθέου μαρξιστικού καθεστώτος».

Ο Τύπος έχει δημοσιεύσει εκτενή ρεπορτάζ από τις γελοιότητες του δεσπότη (Καλλιστεία, μίνι φούστα, καρνάβαλος, Καζαντζάκης-φωτ 2 το υβρεολόγιο της καντιωτικής Σπίθας για την κηδεία του-βουδισμός της Φρειδερίκης, ταινίες του Αγγελόπουλου, ομοφυλοφιλία, Κολλάτος, Μάρτυρες Ιεχωβά, μικτά θαλάσσια μπάνια ανδρών-γυναικών, οικουμενισμός, πάπας, εκτρώσεις, Σλαβομακεδόνες κλπ κλπ). Ο υστερικός καλόγερος εξαπέλυε με κραυγές αφορισμούς ενάντια σε ότι τον ενοχλούσε, αλλά δεν απάντησε ποτέ στο ερώτημα του παλιού προέδρου της «Έταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών» (1991-1992), αγωνιστή της Εθνικής Αντίστασης κομμουνιστή συγγραφέα Γ. Καρανικόλα («Ανορθόδοξοι Έρωτες ορθοδόξων κληρικών»-1979): «Ανησυχεί ο Καντιώτης μήπως οι γυναίκες που κάνουν έκτρωση πάθουν καρκίνο της μήτρας αντί να ανησυχεί για τους συναδέλφους του που κινδυνεύουν να πάθουν καρκίνο του πρωκτού;». Ασφαλώς πρέπει να του αναγνωρίσουμε πως δεν δίστασε να συγκρουσθεί με αρχιεπισκόπους και με τη Δικτατορία, κατά κανόνα για αστεία ζητήματα, με εξαίρεση την προσφυγή του μαζί με τον Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο στο Σ.τ.Επ. το οποίο με μια ιστορική του απόφαση αψήφησε τη Δικτατορία και γνωμάτευσε για την παράνομη σύνθεση της ιερωνυμικής Ι. Συνόδου.

Από όλες τις βαριές αμαρτίες του Καντιώτη που συμπεριφερόταν σχεδόν πάντα σαν να αγνοούσε το Ευαγγέλιο, χειρότερη ήταν αυτή του Εθνικισμού. Θεωρούσε πως υπήρχε μια Αρεία Φυλή η Νεοελληνική, χάριν της οποίας ενσαρκώθηκε σε Εβραίο ο θεός Χριστός. Δεν είχε την παραμικρή οικουμενική αντίληψη για τον Χριστιανισμό, αλλά ήταν οπαδός του εθνικού θεού του ακροδεξιού νεοελληνικού κράτους. Ασφαλώς όλη σχεδόν η Ορθοδοξία και ιδιαίτερα ο ελληνικός της κλάδος μαστίζονται από την αίρεση του φυλετισμού, η οποία έχει οδηγήσει αυτήν την Εκκλησία στο να έχει π.χ. πάνω από 10 εθνικές Εκκλησίες στις ΗΠΑ και να είναι ο περίγελος του χριστιανικού κόσμου, αφού διδάσκει το φυλετικό μίσος στους πιστούς της, φτάνοντας στο σημείο να τους βάζει να σφάζονται μεταξύ τους στα Βαλκάνια.. Ακόμη και σήμερα οι ορθόδοξοι πατριάρχες μαλλιοτραβιούνται άγρια για τα όρια των δικαιοδοσιών τους Στην αιρετική ελληνορθόδοξη Εκκλησία διατυπώνεται στην πράξη και επίσημα η αντιχριστιανική άποψη πως υπάρχουν κατώτεροι λαοί όπως οι Αλβανοί, οι Άραβες -ιδιαίτερα οι Παλαιστίνιοι, που κι αυτούς όπως και τον Χριστό μερικοί υπερπατριώτες τους παρουσιάζουν ως Έλληνες- οι Αφρικανοί κλπ που δεν δικαιούνται να εκλέγουν δικούς τους προκαθήμενους παρά μόνο Νεοέλληνες αρχιερείς. Ακόμη και ο πρώτος τη τάξει πατριάρχης της Ισταμπούλ πρέπει να είναι Έλληνας, αυτοτιτλοφορούμενος μάλιστα «πατριάρχης του Γένους», την ίδια μάλιστα στιγμή που σφετερίζεται τον χωρίς αντίκρισμα τίτλο «οικουμενικός» που του έδωσε πραξικοπηματικά ο κτηνώδης ανατολικός Ρωμαίος αυτοκράτορας Φλάβιος Μαυρίκιος Τιβέριος (6ος αι.) και που ιστορικά ανήκει μόνο στον επίσκοπο της Ρώμης, που τότε διαμαρτυρήθηκε χωρίς να εισακουστεί.

Αυτές βέβαια οι φαιδρότητες της Εκκλησίας που ακόμη αναθεματίζει τους αρχαίους Έλληνες με φοβερές κατάρες ανήμερα της «Κυριακής της Ορθοδοξίας», πέρα του ότι είναι ολότελα αντιεπιστημονικές και ανιστόρητες (το φυλετικό συνονθύλευμα των Νεοελλήνων δεν επιτρέπει την αυταπάτη της ελληνικής φυλής) είναι και ολότελα αντιχριστιανικές και βλάσφημες. Οι κληρικοί υπάλληλοι του ελληνικού κράτους που συμπεριφέρονται στο Εξωτερικό σαν μισθωτοί του πράκτορες ή διπλωματικοί του υπάλληλοι και στο Εσωτερικό του σαν χωροφύλακες, δεν έχουν κανένα θεολογικό ή εκκλησιολογικό υπόβαθρο στο να ενεργούν έτσι.

Ένα γεγονός της δράσης του Καντιώτη που συνήθως αποσιωπάται είναι το θέμα ταμπού των Σλαβομακεδόνων, στο οποίο ο μακαρίτης ανέπτυξε μια επαχθέστατη δράση σαν χαφιές, πράκτορας και χωροφύλακας του φασιστικού νεοελληνικού κράτους, ιδιαίτερα στα ορφανοτροφεία και τα οικοτροφεία όπου τρομοκρατούσε τα ανυπεράσπιστα παιδάκια στο θέμα της γλώσσας. Ο ορθόδοξος Χομεϊνί που χώριζε το εκκλησίασμά του σε Έλληνες και Σλάβους ορθόδοξους, καταδίωξε τους τελευταίους φτάνοντας στο σημείο να ασβεστώσει εικόνες και να κατεδαφίσει ορθόδοξους ναούς της επισκοπής του με σλαβομακεδονική αρχιτεκτονική και σλάβικες επιγραφές. Απέδειξε έτσι και αυτός και η Ιεραρχία που τον κάλυψε πως δεν πιστεύουν σε κανέναν θεό και δεν αναγνωρίζουν καμία ιερότητα στους ορθόδοξους ναούς.

Παραθέτω το ρεπορτάζ από τον Ιό της «Ελευθεροτυπίας» (2000) που κατήγγειλε αυτήν την άθλια ρατσιστική δραστηριότητα του γεμάτου μίσους φασίστα μητροπολίτη, που αν υπάρχει Κόλαση θα είναι τιμητικός προσκεκλημένος της. Το δημοσίευμα ξεκινά με τα τανκς της Δικτατορίας που κλήθηκαν από τον Δεσπότη και παρατάχτηκαν απέναντι από το ναό Κων/νου και Ελένης: «με τα κανόνια τους στραμμένα προς τα σπίτια. ..είναι δεμένα με συρματόσχοινα από τον τρούλο και το καμπαναριό. Οι οδηγοί βάζουν μπρος. Τα συρματόσχοινα τεντώνονται, οι ερπύστριες σπινάρουν, αλλά το οικοδόμημα δεν πέφτει. Θα χρειαστούν πολλές προσπάθειες και θα σπάσουν πολλά συρματόσχοινα έως ότου σωριαστεί. Μάρτυρες στη βάρβαρη πράξη μόνο οι εντελώς απαραίτητοι μηχανικοί, λίγοι στρατιωτικοί και ιερωμένοι. Οι κάτοικοι τρομοκρατημένοι είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους. Ήταν 24 Ιουλίου του 1972, όταν ο Καντιώτης κατέφυγε στα τανκς για να ισοπεδώσει την εκκλησία του Αμυνταίου. Οι αρχές της δικτατορίας έθεσαν στη διάθεσή του τα βαριά στρατιωτικά οχήματα, … δεν ήταν δυνατόν να κατεδαφιστεί η παλιά και όμορφη εκκλησία με συμβατικές μεθόδους. Είχε προηγηθεί ο μητροπολιτικός ναός της Φλώρινας. Με ανάλογη πραξικοπηματική ενέργεια ο Καντιώτης κατεδάφισε το 1971 το ναό του Αγ.Παντελεήμονα. Ο Παπαδόπουλος επικύρωσε με την παρουσία του τη θεμελίωση του νέου ναού. Την ίδια τύχη είχαν και όσοι ιστορικοί ναοί του νομού επελέγησαν ως κατεδαφιστέοι από τον Καντιώτη. Ο Άγ.Νικόλαος στο Πλατύ Πρεσπών, ο Άγ.Αθανάσιος στην Καλλιθέα, η Αγ.Παρασκευή στην Οξιά…
Κοινή επίσημη δικαιολογία για όλες αυτές τις καταστροφές ήταν ότι επρόκειτο για «ετοιμόρροπα» ή «μικρά» κτίρια. Αστεία πράγματα. Ούτε λόγος δεν έγινε για επιδιόρθωση. .. είναι κοινό μυστικό για τους κατοίκους της περιοχής ότι οι κατεδαφίσεις έγιναν για να εξαφανιστούν από προσώπου γης όλες οι «μη ελληνικές» επιβιώσεις στην αρχιτεκτονική και την αγιογραφία. Δεν έφτανε στον Καντιώτη η «επιδιόρθωση» των αρχιτεκτονικών μελών και το ασβέστωμα των ιστορικών τοιχογραφιών, μόνο και μόνο για να σβηστούν οι κυριλλικές επιγραφές. Χρειαζόταν το επιδεικτικό γκρέμισμα, για να λειτουργήσει και ως συμβολική βία εις βάρος των κατοίκων.
Το έγκλημα πλέον αναγνωρίζεται ανοιχτά. Στον πανηγυρικό τόμο για την 20ετία του «νέου» Αγ.Παντελεήμονα αναφέρεται ότι «ο παλαιός ναός κτίσθηκε το 1890 από σχισματικούς της Φλώρινας.» Και ο παλιός ιερέας του ναού Αθανάσιος Ρούκαλης εξηγεί: «Έφερα βαρέως το ότι ο μητροπολιτικός ναός είχε σχήμα σλαβικό, και εσωτερικά και εξωτερικά. Είχε τρεις τρούλους επάνω σε σλαβικό ρυθμό. Όλα τα παράθυρά του ήταν σε σλαβικό ρυθμό. Μέσα οι εικόνες του τέμπλου ήσαν γραμμένες με σλαβικά γράμματα και πάνω σ’ αυτά είχαν γραφεί ελληνικά. Σε περιπτώσεις που είχαν σβηστεί ή είχαν ξεθωριάσει τα ελληνικά γράμματα, φαίνονταν ακόμη τα σλαβικά. Αυτό δεν μπορούσα να το δεχτώ.» Το πρώτο που έκανε ήταν να απομακρύνει τις εικόνες. «Η επιτροπή της Γεν.Διοικ.Μακεδονίας παρέλαβε τις εικόνες και τις κατέθεσε σε κάποια υπηρεσία.» Ακολούθησε η αγία τράπεζα που διαρρυθμίστηκε «για να μη φαίνεται καθόλου ίχνος σλαβικής νοοτροπίας». Και τέλος έβαλε τεχνίτες και «διόρθωσαν» όλα τα παράθυρα. «Έτσι ο ναός απέκτησε χρώμα ελληνορθόδοξο. Έφυγε τελείως το σλαβικό.»
Και αφού τον «διόρθωσαν» καλά καλά, τον κατεδάφισαν
».

Καθόλου τυχαίο λοιπόν που την απώλεια του Καντιώτη θρήνησε γοερά ο «Στόχος» και σύσσωμη η Εκκλησία.

Υ.Γ.
Διαβάστε επίσης:

1.Ιός:
ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ: Ο Ιερός Εξεταστής του Έθνους

2. Ιός:
«….Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση του «θνήσκοντος πολεμιστού», ο οποίος στήθηκε στην πλατεία της Φλώρινας μεσούσης της δικτατορίας. Ο Καντιώτης ξεσήκωσε τον κόσμο, επειδή «το έργον τούτο, ως έργον αφηρημένης τέχνης, μη φέρον ενδεικτικόν στοιχείον Ελληνος πολεμιστού ή γενικώτερον Ελλάδος αγωνιζομένης, δύναται να στηθεί και εις Τίρανα ….Η τέχνη πρέπει να είναι θεραπαινίς των ιδανικών του Εθνους». Με αυτή την επιχειρηματολογία, ο Καντιώτης απευθύνεται στον διαβόητο χουντικό Γκαντώνα, «το εκλεκτόν τέκνον της Μακεδονίας», ….»..

3.ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ
η ιδεολογική χρήση της Ιστορίας
ΤΑΣΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ – ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΘΟΞΟΟΥ
Μια συζήτηση στη Φιλοσοφική
«….Δ. ΛΙΘΟΞΟΟΥ: Ο Καντιώτης είχε ένα πρόβλημα την περίοδο της Χούντας. Είχε ελληνόφωνους παπάδες. Επειδή σεβόταν όμως το μυστήριο της εξομολόγησης, έπρεπε να γίνεται στη μητρική γλώσσα. Η Χούντα με εγκύκλιο που έστειλε είπε να βάλει διερμηνέα, χαφιέ δηλ., να μεταφράζει. Εκείνος, πιστός στην Ορθοδοξία αρνήθηκε και αναγκάστηκε να στείλει σλαβόφωνους παπάδες γιατί ελληνικά δεν καταλάβαιναν οι άνθρωποι…».

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι. Bookmark the permalink.

44 Responses to Ανδρέας Καντιώτης: Δεσπότης της ορθόδοξης αίρεσης του φυλετισμού

  1. Ο/Η Παπάς του Χριστού λέει:

    Πόσο δίκαιο έχετε. Τι σχέση έχουν αυτά με τον Χριστό μας;
    Δείτε παρακαλώ πως τον υμνούν ακόμα και εκ του πατριαρχείου.

    Ο Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας για τον Μακαριστό Αυγουστίνο Καντιώτη:

    Απεσταλμένος από την πρόνοια του Θεού
    «Το πέρασμα του πατρός Αυγουστίνου από την Κοζάνη στα χρόνια της κατοχής, τοποθετούμενο στα ευρύτερα ιστορικά πλαίσια της ζωής του Γένους μας, εμφανίζει πολλές αναλογίες με τις μορφές και τη δράση ανδρών, οι οποίοι σε κρισίμους καιρούς απεστάλησαν από την πρόνοια του Θεού, για να διασώσουν την πνευματική ταυτότητα του λαού μας, αλλά και αυτή τη βιολογική του υπόσταση»(Από επιστολή του στον Αρχιμ. Παναγιώτη Μύρου, στο βιβλίο «Αντίσταση της αγάπης», β εκδοση 1991, σ.σ.494).
    Πηγή
    http://nikopoulos.blogspot.com/2010/08/blog-post_30.html

    Ερώτησις
    Αν οι Τούρκοι γκρεμίσουν ορθόδοξους ναούς ο δεσπότης της Περγάμου θα τους θεωρήσει απεσταλμένους της Πρόνοιας του Θεού;

  2. Ο/Η Κάποιος λέει:

  3. Ο/Η Θάνος λέει:

    Συκοφάντες αθεόφοβοι, έκαναν τον άγιο και χουντικό!!!

    Για διαβάστε την αλήθεια:

    Aπό τους πρώτους κιόλας μήνες συγκρούεται με την δικτατορική κυβέρνησι, γιατί ο επίσκοπος Aυγουστινος δεν επιτρέπει να βγάζουν πολιτικούς λόγους μέσα στους ναούς, γιατί οι κινηματογράφοι και τα νυκτερινά κέντρα στην Φλώρινα αρχίζουν να υπολειτουργούν.

    Kυβερνούμε, έλεγε ο Πατακός, σ’ όλη την Eλλάδα, πλην τού νομού Φλωρίνης, που κυβερνά πνευματικά ο επίσκοπος.

    Ο Mητροπολίτης Φλωρίνης Aυγουστινος με τόν βαρύ οπλισμό τού επισκόπου ποιμένη με πατρική στοργή το ποιμνιό του· φυλάγει άγρυπνος τις Θερμοπύλες τού Bορρά, και δεν χαρίζεται σε κανέναν. Eρχεται σε σύγκρουσι με τόν Υπουργό Bορείου Eλλάδος Πατίλη, εξ αιτίας τού Kαρναβάλου. O νεοεκλεγείς επίσκοπος Aυγουστινος του μιλά αυστηρά και του κλείνει το τηλέφωνο. Θέλει τη Φλώρινα φάρο της Oρθοδοξίας και όχι πόλι της ειδωλολατρίας και τού καρναβάλου και της ακολασίας. H απάντησι της δικτατορίας είναι άμεση. Διακόπτουν το κήρυγμά του από τόν κρατικό ραδιοφωνικό σταθμό Φλωρίνης στις 7/2/1968. Πιέζουν τόν αρχιεπίσκοπο Iερώνυμο γιά να τόν απομακρίνη από την μητρόπολι, και επειδή δεν βρίσκουν ανταπόκρισι χρησιμοποιούν μεθόδους ολοκληρωτικών καθεστώτων, γιά να τόν εξοντώσουν (βλ. DVD, «TA YΠEP ΚΑΙ TA KATΑ TΟY EΠIΣKΟΠΟΥ AYΓΟYΣTINΟY ). Tί πετυχαίνουν; Aπολύτως τίποτε. H δικτατορία πέφτει, οι δικτάτορες πεθαίνουν στην φυλακή και ο π. Aυγουστινος μένει στην θέσι του και συνεχίζει τόν αγώνα.
    (ΣTA IXNH TΩN ΠATEPΩN http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=4875)

    • Ο/Η Αγησίλαος λέει:

      Καλά είσαι βλαξ;
      Αυτό αποτελεί απάντηση για το γκρέμισμα παλιών μακεδονικών εκκλησιών με τανκς;

  4. Ο/Η Renos N. λέει:

    Βάνδαλος, πλαστογράφος της Ιστορίας, τρομοκράτης, ρατσιστής, χουντικός, ιερόσυλος, καταστροφέας ιστορικών μνημείων της πατρίδας μας.
    Εκάς ο βέβηλος.

  5. Ο/Η Αριστερός Θεολόγος λέει:

    Το 1872 το Οικουμενικό Πατριαρχείο καταδίκασε τον φυλετισμό όλων πλην του εαυτού του ως αίρεση. Προηγήθηκε η αποσκίρτηση της ελληνικής Εκκλησίας από το Ρωμαίϊκο πατριαρχείο η κατάληψη του Ρωμαίϊκου Πατριαρχείου της Αντιοχείας από τους Άραβες, η αποσκίρτηση των Βουλγάρων.
    Αργότερα καταδικάστηκε η αποσκίρτηση των Αλβανών. Οι Παλαιστίνιοι αν και δεν το θέλουν καθόλου και ξεσηκώνονται και φωνάζουν και βρίζουν υποχρεώνονται να έχουν Ελληνα πατριάρχη το ίδιο και οι δύστυχοι Αφρικανοί που δεν έχουν ακόμα δικιά τους φωνή. Όλα αυτά είναι αίρεση αλλά στην Ορθοδοξία όλοι βλέπουν την καμπούρα των άλλων. Οι Ρώσοι των Ελλήνων και των Ουκρανών, Οι Μακεδόνες των Ελλήνων και αντίστροφα, οι Σέρβοι των Μαυροβούνιων και των Μακεδόνων και πάει λέγοντας.
    Είναι αιρετική η Ορθόδοξη Εκκλησία όπως η ίδια το ομολογεί έμμεσα. Δείτε στο Βατικανό έχουν Πολωνό ή Γερμανό πάπα. Στην πόλη μόνο Έλληνα. Δεν αντέχουν αυτά τα πράγματα στον ευαγγελικό έλεγχο.

  6. Ο/Η Ίων λέει:

    Koμμούνια ήταν πρώτα ΕΛΗΝΑΣ και μετά Ορθόδοξος. Αλλά ανθέληνες που να το ενοήσετε.

  7. Ο/Η Μοναχός Αγάπιος λέει:

    Αγησίλαε, ο άγιος Καντιώτης, όλοι οι Δεσποτάδες είναι άγιοι ακόμα και από εν ζωή, ούτε σ’ αυτόν τον ίδιο τον θεό δεν ήταν διατιθέμενος να υπακούσει (επανάσταση στον παράδεισο), χάριν της υπερασπίσεως της Ορθοδοξίας , και θα υπάκουε στους δικτάτορες;
    Για άκουσε τι είπε σ’ ένα κήρυγμά του:

    «Εγώ θα φύγω. Πού θα πάω; ‘Οπου και αν πάω, αν δώ ότι η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ κινδυνεύει θα κάνω επανάσταση θα χτυπήσω συναγερμό. Δεν θα αφήσω την Εκκλησία του Χριστού ούτε στους αθέους ούτε στους μασόνους ούτε στους οικουμενιστάς…».

    Και τι νομίζεις εσύ; Ότι αν χρειαστεί δεν θα το σκάσει από τον παράδεισο, για να κατέβει εδώ και να επιτελέσει το έργο του; Φυσικά θα κατέβει μέσα σε άλλο σώμα και με άλλο όνομα. Εσύ πού θα ξέρεις ότι μέσα στο σώμα αυτό θα είναι αυτός ο ίδιος.
    Εδώ στο όρος κάποιος ηγούμενος ξέρει ότι μέσα στο σώμα του Καρατζαφέρη ενδιαιτεί τώρα κάποιος άγιος, αλλά δεν ομολογεί ποιος είναι.
    Γιατί νομίζεις ότι στα Θεοφάνεια τα περιστέρια κάθονται πάνω στο κεφάλι του και δεν πηγαίνουν σε κανένα άλλον; Έτσι τυχαία γίνονται αυτά;

    Από μονή Κουτ…ουσίου. Μοναχός Αγάπιος

  8. Ο/Η Άθρησκος λέει:

    IOΣ

    Οι χαμένες μάχες

    Δύο μόνο φορές τόλμησε η τοπική κοινωνία να αντιδράσει στον βάναυσο δεσποτισμό του Αυγουστίνου. Και στις δυο περιπτώσεις νικητής βγήκε εκείνος. Και στις δυο περιπτώσεις, το πολιτικό κλίμα της εποχής επέτρεπε τη διατύπωση κάποιων δημοκρατικών λαϊκών διεκδικήσεων. Το 1975, η δημοκρατική ευφορία της μεταπολίτευσης έθρεψε την ψευδαίσθηση ότι και ο Καντιώτης μπορεί να «αποχουντοποιηθεί». Τη σχετική εκστρατεία ανέλαβε ο πολιτευτής της περιοχής Παύλος Στεφανίδης (βουλευτής του ΠΑΣΟΚ από το 1981) και η τοπική εφημερίδα «Έθνος». Πολύ γρήγορα ο Καντιώτης «καθάρισε», αφού κινητοποίησε όλο το μηχανισμό των παρεκκλησιαστικών οργανώσεων που διέθετε και τα σοβαρά ερείσματά του στον τοπικό κρατικό μηχανισμό.

    Μια δεύτερη οργανωμένη προσπάθεια να αμφισβητηθεί ο Καντιώτης συναντάμε μετά την άνοδο στην εξουσία του ΠΑΣΟΚ. Εννιά συνδικαλιστικά σωματεία της περιοχής με επικεφαλής την τοπική ΕΛΜΕ φαντάστηκαν ότι ο άνεμος της «Αλλαγής» θα φυσήξει και στη Φλώρινα. Με δημόσια διαμαρτυρία κατήγγειλαν στις 11 Φεβρουαρίου 1982 «τις τελευταίες κινητοποιήσεις των εκκλησιαστικών και παρεκκλησιαστικών κύκλων της Φλώρινας, που καθοδηγούμενες από το μητροπολίτη Καντιώτη εκτράπηκαν σε απαράδεκτες ενέργειες για το κύρος της Εκκλησίας, με συνθήματα φασιστικού περιεχομένου εναντίον της δημοκρατικής κυβέρνησης και με πρακτική που εντάσσεται καθαρά στο πλαίσιο της πολιτικής των κύκλων της ανωμαλίας.» Αμέσως αντέδρασε ο καντιωτικός μηχανισμός. Με επικεφαλής τον ημικρατικό «Αριστοτέλη» ξεσηκώθηκαν τα σωματεία της εθνικοφροσύνης και έπνιξαν τους «αιρετικούς» συμπολίτες τους: 39 σύλλογοι υποδηματοποιών, κρεοπωλών, λαχανοπωλών, κουρέων, καφεπωλών, ψησταριών, ζαχαροπλαστών, εστιατόρων, πολυτέκνων, κυνηγών, ταξιτζήδων, μαζί με τις παραεκκλησιαστικές οργανώσεις της μητρόπολης, δήλωσαν πίστη στον Αυγουστίνο και στο τρίπτυχο «πατρίς-θρησκεία-οικογένεια». Η ανταρσία καταπνίγηκε.

  9. Ο/Η Po λέει:

    Προσωπικά νομίζω ότι του μακαρίτη του Καντιώτα, ο Χριστιανισμός σε μόνιμη μορφή μεσσιανισμού του πήγαινε γάντι. Ήταν αυτό που λέμε τεφαρίκι-κουμάσι ράτσας.

    Αντιπροσώπευε ότι πιο πρωτόγονο έχει να επιδείξει η ανθρωπότητα.

  10. Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ λέει:

    προσωπικά τον….. γεύτηκα και….. απόλαυσα τρεις φορές ….μάλιστα ειλικρινά για την …σχιζοφρένεια του….
    1.όταν μας αφόρισε ομαδικά με την ευκαιρία γυρίσματος ταινίας του Θ.Αγγελόπουλου
    2. όταν δεν είπε λέξη ..για τον βομβαρδισμό κατοίκων (ποιμνίου του) της Πτολεμαΐδας με την ..ραδιενεργή τέφρα …και προώθηση του αείμνηστου Κ.Κ.στην θέση Διευθυντού Ορυχείων ..ξαδελφακη του αρχιμανδρίτη
    3 .όταν ευχαριστούσε δημοσιά δια εγκύκλίου ..τους γιατρούς που τον εγχείρησαν σε κρατικό Νοσοκομείο ..και δεν …εστάλησε στην αγκαλιά του «θεούλη του»

  11. Ο/Η undantag λέει:

    Γνωστός μου δικαστικός επιμελητής, πήγε ο καημένος να επιδόσει στο Μουλά Καντιώτη όσο ήταν στις δόξες του την δικαστική απόφαση περί διαζυγίου, προκειμένου αυτός να «προβεί (άλλη ελληνική πατέντα και αυτή) στην… πνευματική λύση γάμου» που είχε τελεστεί εντός της σατραπείας του.

    Ο Μουλάς ήταν ανένδοτος, και προσπάθησε να πείσει τον – παντελώς άφταιγο – μεροκαματιάρη ότι «ο Γάμος είναι Μυστήριον». Όταν ο καημένος ο επιμελητής τόλμησε να υπονοήσει ότι μάλλον ο γέροντας ήτο μυστήριος, έπεσε ξεγυρισμένος προφορικός αφορισμός.

    Ερώτησις αφελούς. Άν ο Μουλάς Καντιώτης δε λυώσει, θα είναι:
    α) επειδή είναι άγιος;
    β) επειδή είναι αμαρτωλός;
    γ) επειδή ετάφη σε τσιμεντένιο μνήμα/έπαιρνε φάρμακα;
    δ) ό,τι πει ο π. Μουλατσιώτης;

    Ερώτησις αφελούς2: Ο Καντιώτης στο χώμα, ο Εφραίμ πότε στη φυλακή;;;;

  12. Ο/Η ανώνυμος λέει:

    Εθνικοβαρεμένος ο αποθανών, φασισταράς και αγύριστο κεφάλι, απολίθωμα, αλλά τουλάχιστον δεν ήταν Ευφραίμ. Αδούλωτο απολίθωμα.

  13. Ο/Η Kυρία Λουκά λέει:

    Ευωδίασεν το πτώμα Του.
    Αναγνώστε το σχόλιον Γοοδεφρίδου
    http://orthodoxos.wordpress.com/2010/09/01/apo-malakian-allon-tipotis/#comments

  14. Ο/Η Παπα-Ανυπόμονος λέει:

    Περριτώματα είς τον τάφο του !

  15. Τι μου θύμισες τώρα. Είχαμε ένα οικογενειακό φίλο, που αγόραζε κασέτες! με τα κηρύγματα του ανισόρροπου, τα οποία και μας έβαζε να ακούσουμε όταν τον επισκεπτόμασταν. Βέβαια από τότε είχα την τάση να γελάω με τους ηλιθίους και τους καθαρόαιμους σπερμολόγους. Οι φουκαράδες που είχαν την τάση να πιστεύουν τις φαιδρότητες του τραγόπαπα, παρουσίαζαν τα ίδια συμπτώματα με αυτόν. Οπαδοί της χούντας, υποστηρικτές του Χίτλερ, ένθερμοι αναγνώστες των πρωτοκόλλων των σοφών της Σιών, υποστηρικτές κάθε λογής θεωριών συνομωσίας, πουριτανοί, στριφνοί, μίζεροι, αναχρονιστικοί, οπισθοδρομικοί, θρησκόληπτοι, άτομα με ανύπαρκτες πνευματικές ικανότητες που σίγουρα έκαναν κάθε άτομο(μικρό ή μεγάλο) να μην επιθυμεί τον συγχρωτισμό μαζί τους.

    Κατά τα φαινόμενα ένας νέος Καντιώτης γεννιέται στον Πειραιά.

  16. Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ λέει:

    την πλάκα της ζωής του πάθαινε ο Καντιοτης με τα αδέλφια Ξηρούς .. όταν μαζεύε το ποίμνιο του για….. βροχή .. πηγαίνανε τα αδέλφια με έγχρωμες ομπρέλες εκεί και έσπαγαν πλάκα .. γινόταν το έλα να δεις χιχχι

    κάτι ποιο σοβαρό προς υποστηρικτές του … πόσους ελληνες κατά την θητεία .. έστειλε πακέτο με διαβατήρια στο εξωτερικό ..π.χ. από το χωρίο Αντάρτικό προς Καναδά μιας και ο Σύλλογος τους εκεί αριθμεί 10.000 άτομα .. είναι μικρός(για την διασταύρωση ρωτήστε Παρακαλώ … τον βουλευτή Λιανη)

  17. Ο/Η Αντρέας (όχι ο Καντιώτης) λέει:

    Ο Καντιώτης εκτός από εθνοφυλετιστής υπήρξε και μοιχεπιβάτης. Μοιχεπιβάτης είναι ο κληρικός που λαμβάνει την θέση άλλου κληρικού πριν ο τελευταίος αποβιώσει ή παραιτηθεί.
    Στη Φλώρινα, λοιπόν, δεσπότης πριν τον Καντιώτη ήταν κάποιος Βασίλης, τον οποίον το έφαγε το όριο ηλικίας, εναντίον του οποίου (ορίου) σκιζόταν ο Καντιώτης όσο ήταν αρχιμαντρίτης και μετά που έγινε δεσπότης αλλά έκανε την πάπια όταν εκλέχτηκε.
    Η μοιχεπιβασία είναι από τα σοβαρότερα εκκλησιαστικά αμαρτήματα. Φυσικά, η υποκρισία του Καντιώτη επί του θέματος υπήρξε απύθμενη. Έχω διαβάσει και το σχετικό άρθρο του στη Σπίθα που ακόμη από την εποχή της χούντας τον κατηγορούσαν ως μοιχεπιβάτη και το επιχείρημά του ήταν ότι η περιοχή δεν έπρεπε να μείνει αποίμαντη (ου ρε πρόβατα) αφού οριστικά έχασε το Δικαστήριο ο Βασίλης.
    Αντίστοιχα, ο σημερινός αρχιεπίσκοπος Αμερικής Δημήτρης Τρακατέλης αποποιήθηκε την εκλογή του ως μητροπολίτη Αττικής (Κηφισιάς) στη θέση του εξοβελισθέντα Ιάκωβου Βαβανάτσου (του γνωστού «Ορφέα τον λεν, Μορφέα τον λεν δεν ξέρω, πάντως ναύτης είναι) που δεν είχε την έξωθεν καλή μαρτυρία και τον πιάσαν επανειλημμένα να ψαρεύει τεκνά. Ο
    Τρακατέλης αποποιήθηκε το θρόνο διότι θεώρησε ότι αντικανονικά εκθρονίστηκε ο Βαβανάτσος, προκειμένου να μη υποπέσει στο αμάρτημα της μοιχεπιβασίας. Και έμεινε επί 40 σχεδόν χρόνια χωρίς μητρόπολη απ’ αυτή την άρνησή του.

    Ο ίδιος ο Καντιώτης το 74 που ο Σεραφείμ έφαγε τους 12 μητροπολίτες (θα έτρωγε και τον Καντιώτη που τη γλίτωσε λόγω της παραεκκλησιαστικής του δύναμης: τον προτίμησε στη Φλώρινα παρά στην Αθήνα να κάνει διαδηλώσεις ως έκπτωτος με τα διάφορα σωματεία του) κατηγορούσε τους εγκλεγέντες για μοιχεπιβάτες επειδή κατέλαβαν μητροπόλεις που οι μητροπολίτες τους διώχθηκαν χωρίς δίκη, περιλαμβανομένων και των μητροπολιτών που διώχθηκαν από τον Ιερώνυμο το 67 ζούσαν ακόμη (ανάμεσα σ’ αυτούς ο Άνθιμος κι ο Χριστόδουλας κατέλαβαν θέσεις ζώντων), ενώ την ατομική του περίπτωση την έκανε γαργάρα, αφού βέβαια ο κακομοίρης ο προκάτοχός του είχε πεθάνει επί χούντας.

    Αυτόν τον άνθρωπο, γλείφτη πάσης ακροδεξιάς εξουσίας, απύθμενο υποκριτή, σαφέστατα αιρετικό και αποδεδειγμένα μοιχεπιβάτη οι «ορθόδοξοι» θέλουν να τον ανακηρύξουν άγιο. Πώς να μη θέλουν έναν σαν τα μούτρα τους;
    Τι να γίνει ρε μεγάλε; Γιατί μοιχεπιβάτες; Να έμενε αποίμαντη η μητρόπολη;

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Όσα λες είναι αλήθεια.
      Να προσθέσω πως ο μοιχεπιβάτης Καντιώτης μισούσε τον (επίσης άθλιο) Βασίλη, γιατί ο τελευταίος τον είχε απολύσει από ιεροκήρυκα όταν ο Καντιώτης τον κατηγόρησε (δίκαια) πως είχε εγκαταλείψει την έδρα του στην Κατοχή και κατέφυγε στην Αθήνα όπως οι περισσότεροι κηφήνες δεσποτάδες, ,που το σκάσανε επί Κατοχής από την έδρα τους αφού κανίς δεν τους έλεγχε πλέον.

      • τι να πω τα εχω χαμενα ο Θεος να βαλει το χερι του γεμισαμε μοιχεπιβατες οπως φυσικα και ο κυρος Θεολογος στη Λαρισσα ο Λεωνιδας θεσ και αλλοι αρκετοι ολα τα κανανε οι οργανωσεις ζωη σωτηρας σταυρος κτλ

  18. Ο/Η Κίμων λέει:

    Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΗΣ
    ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕΙ ΑΠ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΛΛΟΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ ΣΤΑ ΕΓΚΟΣΜΙΑ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΤΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ.

  19. Ο/Η perastikos λέει:

    Να καταθέσω και γω τη μικρή μου ιστορία από τα έργα και της ημέρες του εκλιπόντος.
    Το πρώτο βράδυ λοιπόν στην κατασκήνωση – της Μητρόπολης και πριν αρκετά χρόνια – συγκέντρωσαν τα βιβλία και τα περιοδικά που είχαν μαζί τους τα παιδιά και τα έκαψαν!
    Αυτό το έμαθα πολύ πρόσφατα, από πραγματικά αξιόπιστη πηγή. Με εκπλήσσει που δεν το ανέφερε κανείς στο φόρουμ, αλλά και στα κατά καιρούς δημοσιεύματα.

  20. Ο/Η βοντεν λέει:

    Ο θάνατος του συγκεκριμένου σκουλικιού είναι από τα πιο ευχάριστα νέα που ακόσαμε στην περιοχή μας από τότε που ο Εδεσσαικός ανέβηκε Α εθνική. Το δυσάρεστο είναι οτι ο τράγος, απέδειξε ότι ισχύει η παροιμια «το κακό σκυλί ψόφο δεν έχει». Άργησε πολύ να μας απαλλάξει. Λογικό πάντως να βγαίνουν διάφοροι τιποτένιι και να τον υπερασπίζονται. Τέτοιος φασίστας δεν βγαίνει κάθε μέρα. Ψόφος και πάλι ψόφος!

  21. Ο/Η Po λέει:

    σχολιαστή «manos»
    δεν επιτρέπουμε στο εαυτό μας να προωθούμε λινκ προς αστοιχείωτες «χριστιανικές» φαιδρότητες που «άνοιξαν» και…ιστολόγιο.

    λυπάμαι που αναγκάζομαι να σβήσω το σχόλιο σας, αλλά υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθήσετε την αμάθεια που πρεσβεύουν ορισμένοι.

    Είμαστε πολέμιοι της ηλιθιότητας, όχι υπερασπιστές της.

  22. Ο/Η greco λέει:

    Καμια σχεση Χριστοδουλας και Καντιωτης.

    Ο Χριστοδουλας αρεζε τις κοσμικοτητες ηταν ουνιτιζων και
    γουσταρε τα Βατικανα.

    Ο Καντιωτης ηταν μιγμα εθνικισμου ορθοδοξιας αλλα και
    Προτεσταντισμου με γερη δοση αντιπαπισμου -αν και εζησε στη Συρο.

    Πηγαινω τακτικα Φλωρινα και ακομα οι ανθρωποι αγνοουν
    τους μεικτους γαμους!!!!(Καθολικων -Ορθοδοξων)

    Ο Καντιωτισμος τους αλλαξε τα φωτα.

    Παντως δεν ειχε καθαρα ορθοδοξες αποψεις ,μαλλον ηταν
    Προτεσταντης με βυζαντινα αμφια .

    Δεν εδινε και πολυ σημασια στη Συνοδο.

    Απ οτι ξερω ομως εκανε κοινωνικο εργο.

  23. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    O κοπος σου δεν πληρωνετε φιλε Λασκαρατε,χαρα στο κουραγιο σου.
    Σαν ανθρωπος που δεν εχω νταλαβερι με εκκλησιες, λιγα γνωριζω απο τους κανονες λειτουργειας τους.
    Θελω να ξερω ομως, τον ακριβη αριθμο ολων γενικα των ρασοφορων δημοσιων υπαληλων,οχι απο διαθεση κουτσομπολιου, αλλα για να μαθω ποσους κηφηνες ταϊζουνε με την φορολογια μας.
    Αξια μεγαλη θα ειχε , αν σε αυτο το ερωτημα μου απαντουσε οποιοσδηποτε θεουσος γνωστης,κυριως απο αυτους που βγαινουν απεναντι στον Λασκαρατο.
    Το δευτερο ερωτημα ειναι, αν συνεχιζει ακομη, η εξομολογηση να γινετε στην μητρικη γλωσσα.
    Εγω φερ ειπειν που εχω μητρικη την ποντιακη γλωσσα,σε υποτιθεμενη εξομολογηση μου δικαιουμε να απαιτησω Ποντιο πνευματικο;
    Για χαρα.

  24. Ο/Η manos λέει:

    κ. Ροίδη η αντιπαράθεση σας και συγκεκριμένα οι διαθέσεις σας προς το ιστολόγιο του Τάδε είναι γνωστές και από παλιές σας ενέργειες.
    Παρόλα αυτά η διαγραφή σχολίων είναι ακραίο παράδειγμα φανατισμού και εμπάθειας προς ορισμένους και θεωρούσα πως δεν έχετε φτάσει σε τέτοιο σημείο.
    Με συγχωρείτε

    • Ο/Η Po λέει:

      manos…
      δεν υπήρξε ποτέ αντιπαράθεση με το συγκεκριμένο φαιδρό πρόσωπο που αναφέρετε.
      Δεν τον έβρισα ποτέ, δεν τον συκοφάντησα ποτέ, δεν έγραψα ποτέ κάτι κακό για το πρόσωπό του.
      Επομένως αυτά που λέτε δεν έχουν καμία ισχύ, δεν αφορούν εμένα και το ιστολόγιό μου.

      Άλλωστε δεν γνωρίζω τι είναι μίσος, δεν μίσησα ποτέ, ίσως επειδή δεν υπήρξα ποτέ θρησκευόμενος, ποιος ξέρει, άβυσσος η ψυχή… κλπ. κλπ.

      Αντιθέτως, στο ιστολόγιό του, ο κύριος Τάδε με συκοφάντησε αστήρικτα, χωρίς καμία ένδειξη, απόδειξη ή διασταύρωση για πράγματα τα οποία είναι ξένα προς την προσωπικότητά μου.

      Η ελάχιστη και κόσμια φυσική αντίδρασή μου προς όλα αυτά είναι να μην επιτρέπω την παρουσία του εδώ, και να μην επιτρέπω επίσης οποιοδήποτε λινκ προς το ιστολόγιό του.

      Εάν τα παραπάνω λεγόμενά μου προσδίδουν φανατισμό ή εμπάθεια -όπως εσείς λέτε- τότε να το πάμε το ζήτημα σε διαιτησία επαγγελματία ψυχοθεραπευτή, ίσως αυτός δικαιώσει εσάς (και εκείνον, που είναι το ίδιο), όλα είναι πιθανά.

  25. Ο/Η manos λέει:

    κ. Ροίδη και μόνο που ξεκινάτε να δικαιολογηθείτε με όλο αυτό το κατεβατό, αρχίζοντας το με χαρακτηρισμούς του τύπου φαιδρός κλπ, κατανοούμε την αντιπάθειας σας. Τα ίδια τα λόγια σας, σας διαψεύδουν όχι εγώ. Επίσης με αυτά που αντικρίζω πείθομαι περισσότερο και για τις πράξεις σας.
    Χαίρετε

  26. Ο/Η Diagrammenos λέει:

    «Ορθόδοξη αίρεση του εθνοφυλετισμού»; Χάρμα τα ελληνικά σας!

    Αν πρόκειται περί της «αίρεσης του εθνοφυλετισμού», τότε αυτή δεν είναι «ορθόδοξη», γιατί η ορθοδοξία (ορθή+δόξα), ετυμολογικώς δεν μπορεί να συνιστά αίρεση.

    Σωστή διατύπωση θα μπορούσε να είναι μονάχα μια έκφραση, όπως «η εθνοφυλετική αίρεση της Ορθοδοξίας», ή ακόμα καλύτερα «η της Ορθοδοξίας αίρεση του εθνοφυλετισμού».

    Ο Ανδρέας Λασκαράτος τουλάχιστον γνώριζε ελληνικά. Ο θλιβερός σφετεριστής του ονόματός του και ο οικοδεσπότης του, κομπάζουν πλάι στα περιττώματα που αφήνουν οι θαυμαστές τους πάνω στους τάφους των νεκρών, με τρύπια ενδύματα καθαρεύουσας, που καταδεικνύουν την γλωσσική τους πενία από τον τίτλο ακόμα.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Aπό ολόκληρο το άρθρο, αυτό βρήκες να αντιτάξεις με τόσο οργίλο μάλιστα ύφος;

      Δεν μας λες όμως αν συμφωνείς να γκρεμίζονται ορθόδοξοι ναοί επειδή δεν έχουν ελληνικές επιγραφές. Αν το έκαναν αυτό στην Τουρκία θα σου άρεσε;

      Λοιπόν, σου διαφεύγει κάτι. Για το 99% του παγκόσμιου πληθυσμού και για εμένα η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν κατέχει την ορθή δόξα. Άρα ασφαλώς και μπορώ να πω ορθόδοξη αίρεση, αποδίδοντας στο επίθετο ορθόδοξο προφανώς, όχι την ερμηνεία της ορθής άποψης, αλλά το ανήκειν στην Ορθόδοξη Εκκλησία.

  27. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Φιλε ΡΟ οσο καιρο σας διαβαζω, δεν διαβασα ποτε βρισιες απο σενα η απο τον Λασκαρατο.
    Αντιθετα καποιοι απο εμας που γραφουμε σας βριζουν, η γραφουν χωρις στοιχεια και με μεγαλη αγενεια.
    Ουτε διεκρινα πουθενα στα γραφομενα σας μισος, και οχι ισως οπως λες , αλλα ακριβως επιδη δεν εισαι θρησκευομενος δεν διαθετεις μισος.
    Αλλωστε δεν εισαι τιποτα δεσποτης για να μισεις.
    Απαντατε δε, με μεγαλη ευγενεια, που ισως καποιοι την καταλαβαινουν σαν αδυναμια.
    Και επιδη δεν ειμαι σε θεσι να συμβουλεψω κανεναν, σας λεω μονο οτι, εγω στη θεσι σας, στους αγενεις, αναιδεις, και χολερικους τυπους θα απαντουσα με επιχειρηματα μεν, αλλα και με τα δεοντα καντηλια, και λοιπα αστροπελεκια της Ελληνικης που συνηθιζω δε.
    Οχι απο μισος,αλλα γιατι με τσατιζουν αυτοι δεν αξιζουν φραγγο και νομιζουν οτι κρατανε το χριστο απο τα αρ…..
    Για χαρα

  28. Ο/Η Observer λέει:

    Fyletismos
    20 ethnikes orthodoxes ekklhsies sto USA

    “There are roughly 1,044,000 adherents of the various Orthodox Christian Churches in the United States. This
    figure includes 227,000 members of the Oriental Orthodox Christian Churches such as Coptic, Armenian, Syriac and Malankara Indian Orthodox Churches. American Orthodox Christians worship in 2,380 local Orthodox parishes which belong to 20 different national Orthodox Church bodies – including the 6 Oriental Orthodox Churches…”

  29. Ο/Η laskaratos λέει:

    Εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο για τον ψυχασθενή παπά:

    Jungle Report
    Αυγουστίνος Καντιώτης: το άγνωστο χρονικό ενός αφιονισμένου ιεράρχη

    Τις μέρες που πέθανε ο Αυγουστίνος Καντιώτης ένιωσα μεγάλη ανατριχίλα όταν επισκέφτηκα την επίσημη ιστοσελίδα του. Η αποστροφή μου ήταν εξαιρετικά έντονη όταν είδα στις αγγελίες του θανάτου και τα σχετικά προσκυνήματα τις φωτογραφίες που συνόδευαν τα άρθρα. Μικρά παιδιά πέντε έως δέκα το πολύ ετών να ποζάρουν σε αναμνηστικές πόζες μπροστά στο πτώμα ενός μισότρελου και μισάνθρωπου ιεράρχη που επηρέασε όσο λίγοι την μακεδονική ιστορία της νεότερης Ελλάδας. Σε κάποιο ενσταντανέ φαίνεται ένα κοριτσάκι που σκύβει να τον φιλήσει, σκηνή που θα έκανε ακόμα και τον Ρίτσαρντ Ντόκινς ν’ αφρίσει από το κακό του. Μετά από αυτή την ψυχρολουσία αναζήτησα τα βιογραφικά στοιχεία του αλλά με έκπληξη διαπίστωσα πως πρόσφατα είχε ανεβάσει την “αυτοβιογραφία” του σε μεγάλο αριθμό άρθρων όσο και σε PDF οπότε δεν έχασα την ευκαιρία να χωθώ μέσα στη σκοτεινή λιακάδα ενός ταραγμένου μυαλού. Σύντομα φάνηκε πως κάποια περιστατικά τα παρουσίαζε βεβαίως εξαιρετικά εξωραϊσμένα και με υποψίασαν για το πραγματικό υπόβαθρό τους. Στη συνέχεια του άρθρου θα τονίσω αυτά τα σημεία παραβλέποντας τα ήδη γνωστά και καταγεγραμμένα σχετικά με την ιστορία του αφιονισμένου ιεράρχη.

    Ο “αντιστασιακός” ιεράρχης

    Το 1943 ο Αυγουστίνος Καντιώτης,

    η συνέχεια εδώ:

    http://jungle-report.blogspot.com/2010/09/blog-post_21.html

  30. Ο/Η Καμπιώτης μητροπολίτης Χλωρίνης λέει:

    http://tro-mpa-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_584.html

    Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010
    Βίντεο από από την μεταψόφια τελετή του μητροπολίτη Χλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτη

  31. Ο/Η Toυρλουμπούκι λέει:

    Ο Παναγιωτόπουλος του Μη πολιτισμού της ΝΔ και ο Καντιώτης

    http://www.lifo.gr/team/readersdigest/39403

    Οχι. Ο νέος υπουργός Πολιτισμού Πάνος Παναγιωτόπουλος μου θύμισε κάτι πολύ πιο άγριο και τρομακτικό. Τον αφορισμό του Θόδωρου Αγγελόπουλου τον Δεκέμβριο του 1990 από τον μητροπολίτη Φλωρίνης Καντιώτη. Το σενάριο του «Μετέωρου βήματος του πελαργού» είχε φτάσει, άγνωστο πώς, στα χέρια του φονταμενταλιστή γέροντα, κι αυτός που έβλεπε παντού Σκοπιανούς πράκτορες (εκτός από πόρνες) το διάβασε σαν αμφισβήτηση των εθνικών μας συνόρων.

    Ο νέος μας υπουργός Πολιτισμού ήταν τότε ανερχόμενος τηλεοπτικός αστέρας. Και κάλεσε στην εκπομπή του τον Τεό. Που αν τον έπιανες από τη μύτη θα έσκαγε. Οχι για την απειλή του αφορισμού. Γιατί πήγαινε με τον Μαστρογιάνι στη λατρεμένη του Φλώρινα να γυρίσει την ταινία του και χτυπούσαν πένθιμα οι καμπάνες, σημαίες ανέμιζαν, εμβατήρια ακούγονταν και οργανώνονταν μεσαιωνικές τελετουργίες και σκοταδιστικές διαδηλώσεις. Αντε να κάνει τη δουλειά του.

    Και τι έκανε τότε ο νέος μας υπουργός Πολιτισμού; Προσπάθησε να πείσει τον σκηνοθέτη ότι τα επιχειρήματα του Καντιώτη μπορεί να έχουν βάση σε καιρούς που αναβιώνουν οι γύρω μας εθνικισμοί και απειλούνται τα βόρεια σύνορά μας (!). Ο Τεό, ψύχραιμος, αλλά βλοσυρός, απάντησε: «Ολα αυτά είναι φανατισμοί και μισαλλοδοξίες. Αλλωστε ο Φλωρίνης δεν έχει δει καν την ταινία». «Ναι, αλλά έχει διαβάσει το σενάριο», απάντησε ο νέος μας υπουργός Πολιτισμού. «Κύριε Παναγιωτόπουλε, στη χώρα αυτή έχει καταργηθεί η προληπτική λογοκρισία», τον ενημέρωσε ο Τεό.

    Θυμάμαι το σκοτεινό, υπεροπτικό, οργισμένο βλέμμα του μεγαλύτερου σκηνοθέτη που έβγαλε αυτή η χώρα. Θυμάμαι εξίσου καλά και την ταύτιση του κατά είκοσι τρία χρόνια νεότερου τότε υπουργού Πολιτισμού με τις εθνικιστικές ανοησίες ενός καθυστερημένου ιεράρχη. Το κακό είναι ότι και να τα θυμόταν όλα αυτά ο Αντώνης Σαμαράς, μάλλον καρφί δεν θα του καιγόταν.

    Βένα Γεωργακοπούλου

  32. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    ;Όταν οι Ναζιστές του ‘Στόχου’ γοητεύονται από καντιωτικούς Τάλιμπαν

    stoxos.gr/2014/06/blog-post_1695.html

    28/6/14

    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ: Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!..

    7:12 μ.μ. ΣΤΟΧΟΣ 1 σχολιο

    Ακόμα και η εβδομαδιαία χριστιανική εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος» λογοκρίνει πλέον τον καντιωτικό Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο, που δίνει την μάχη με τον Χάρο σε νοσοκομείο των Αθηνών!.. Οι Συριζαίοι και οι Οικουμενιστές διώκτες του Σωτηρόπουλου κατάφεραν να φιμώσουν τον Σωτηρόπουλο, στερώντας του ακόμη και το τελευταίο βήμα που του απένειμε!..
    Ως γνωστόν, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος Αρχοντώνης έχει αφορίσει τον Σωτηρόπουλο εδώ και 20 χρόνια (1994), επειδή τόλμησε να ελέγξει τον Οικουμενιστή Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας Στυλιανό Χαρκιανάκη. Παρά τα απεγνωσμένα αιτήματα διαφόρων Αρχιερέων (του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου Λιάπη συμπεριλαμβανομένου) προς τον Βαρθολομαίο, ο Οικουμενικός Πατριάρχης αρνείται να συγχωρήσει τον Νίκο Σωτηρόπουλο, ο οποίος θα πάει Ακοινώνητος!..
    Πρίν λίγες ημέρες, ο ψυχορραγών θεολόγος Νίκος Σωτηρόπουλος κατάφερε να υπαγορεύσει ένα άρθρο στους αδελφούς που τον φροντίζουν στο νοσοκομείο και προέκυψε το παρακάτω αποκαλυπτικό άρθρο που ο «Στόχος» αναδημοσιεύει από την εξαίρετη χριστιανική Ιστοσελίδα http://thriskeftika.blogspot.gr/
    Αξίζει να διαβάσετε το άρθρο του ψυχορραγούντος καντιωτικού θεολόγου Νίκου Σωτηρόπουλου, για να καταλάβετε ποιοί διοικούν την Αγία Εκκλησία μας

  33. 26 ΙΟΥΛΙΟΥ 2017

    Η ΝΕΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΡΗΚΕ ΤΟΙΧΟΣ ΛΑΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΗΓΟΥΜΕΝΟ Π. ΜΑΞΙΜΟ ΚΑΡΑΒΑ, ΚΤΗΤΟΡΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ

    ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ
    ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΓΕΡΟΝΤΑ π. ΜΑΞΙΜΟ ΚΑΡΑΒΑ
    π. Νικηφόρος: Τὸ Μοναστήρι εἶναι τῆς Μητροπόλεως καὶ δικαιώματα ἔχει ὁ ἐπίσκοπος καὶ ὄχι ὁ κτήτορας τῆς Μονῆς. Ἀν ἐρχόταν ὁ δεσπότης ἐδῶ θὰ τὸν διώχνατε;
    Γέροντας π. Μάξιμος: Δὲν μποροῦμε νὰ λειτουργήσουμε μαζί. Ἐκεῖνος μνημονεύει τὸν αἰρετικὸ πατριάρχη ὡς ὀρθόδοξο, ἐμεῖς δὲν τὸν μνημονεύουμε.
    π. Νικηφόρος: Γιατί δὲν φεύγετε


    ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ IM ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ
    Δημοσιεύτηκε στις 25 Ιουλ 2017

    ΕΡΤ
    Επεισόδια σημειώθηκαν χθες το απόγευμα στην Ιερά Μονή της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, όταν μοναχοί και πιστοί, δεν επέτρεψαν στην διοικούσα επιτροπή που όρισε ο Μητροπολίτης Φλωρίνης – Πρεσπών κ κ Θεόκλητος να προσέλθει στον Ναό. Οι σχέσεις της Μητρόπολης και των αποτοιχισμένων της Μονής της Αγίας Παρασκευής, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, έχουν διαρραγεί εξ αιτίας σειράς ζητημάτων που προέκυψαν κατά το προηγούμενο διάστημα και τροφοδότησαν οξείς αντιπαραθέσεις. Μετά τα χθεσινά επεισόδια παρουσία ισχυρής Αστυνομικής δύναμης, η υπόθεση θα απασχολήσει την επικείμενη συνεδρίαση – στο επόμενο δεκαήμερο- της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος

  34. Ο/Η IΣΚ λέει:

    Αχ άντε να αγιοκαταταχθεΊ ο άγιος Αυγουστίνος να πιείτε με τα λίτρα τα ξίδια συκοφάντες!

    • Ο/Η Po λέει:

      γελάσαμε και πάλι σήμερις 🙂

      • Ο/Η Θεολόγος λέει:

        http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=444281

        Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

        ΟΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΣΜΑΤΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ
        Αγριοι και δολοφόνοι
        Είναι συνήθως αυτοκράτορες, επίσκοποι ή πατριάρχες και γυναίκες σύζυγοι ή μητέρες αυτοκρατόρων που εξαγόρασαν την αγιοποίησή τους με «υπηρεσίες», όπως δωρεές, ανέγερση εκκλησιών, ευνοϊκούς νόμους

        http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=444281

  35. Παράθεμα: Από την Πτολεμαΐδα ως τις εθνικιστικές καταλήψεις * RedTopia

  36. Παράθεμα: Από την Πτολεμαΐδα ως τις εθνικιστικές καταλήψεις * RedTopia

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.