Οι επικίνδυνες για την χώρα θέσεις του κ. Σαμαρά

Ο αποκλεισμός των μειονοτικών από την «Πολάν»

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Ο κ. Σαμαράς δηλώνει πατριώτης και Μακεδονομάχος. Νομίζω όμως πως απλά είναι ένας πολύ φιλόδοξος γόνος «καλής οικογενείας», που θεωρεί πως η Γη περιστρέφεται γύρω του. Μέχρι στιγμής οι θέσεις του μόνο κακό έφεραν στον τόπο. Εχθρότητα με πολλούς μας γείτονες, δημιουργία ενός ανύπαρκτου εθνικού προβλήματος πάνω στο οποίο θεμελιώθηκε προσωπική πολιτική καριέρα, ανεξέλεγκτη κατασπατάληση τεράστιων ποσών ως μυστικών κονδυλίων «για εθνικούς λόγους» προς άγνωστες κατευθύνσεις, ερήμην της Βουλής και των πολιτών. Οι φίλοι του μιλάνε τόσο συχνά για πατριωτισμό που με κάνουν λίγο καχύποπτο. Ας αποδείξουν τέλος πάντων τον πατριωτισμό τους με κάποια δωρεά στον Στόλο. Ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος μιλούσε τόσο συχνά για την πατρίδα αλλά την καταξόδεψε όταν έσπευσε με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο στη Φλόριντα για να κλέψει το μόσχευμα από τον δικαιούχο του. Μιλούσε συχνά και για τον θεό του αλλά δεν έδειξε και ιδιαίτερη χαρά όταν ήλθε η ώρα να τον συναντήσει. Εκτράπηκε σε ασεβή ερωτήματα: «Γιατί σε μένα θεέ μου», τα οποία μπορεί να προκάλεσαν μεν το θαυμασμό του αυτόκλητου υποψήφιου περιφερειάρχη Αττικής κου Αλαβάνου, αλλά σίγουρα τον γελοιοποίησαν στο νοήμον κοινό. Η ΝΔ είναι πνιγμένη στα γαλανόλευκα αλλά τα παιδιά των στελεχών της υπηρετούν στην Αθήνα παρέα με εκλεκτές καλλιτέχνιδες του βίντεο. Πάντα ήμουν καχύποπτος στους φωνακλάδες πατριώτες και πιστούς.

Μερικοί όμως ομολογώ πως έχουν εξαιρετικά ευφυείς απόψεις:
«Δεν υπάρχει πατριωτισμός χωρίς Πατρίδα. Και δεν υπάρχει Δημοκρατία, χωρίς πατριωτισμό»

Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν που ο Μακεδονομάχος και Μυστικοκονδυλιάρχης μας, προκάλεσε τη δυσαρέσκεια του τότε προέδρου της Δημοκρατίας Κ.Καραμανλή, τον οποίο είχε και προσβάλει προσωπικά με μια ανοίκεια αγένεια, χρησιμοποιώντας για τον ιστορικό ηγέτη της παράταξής του τον όρο «κατάκοπη ηγεσία». Έφτασε στο σημείο να ρίξει την κυβέρνηση της ΝΔ για αμφιλεγόμενους λόγους στρεφόμενος εναντίον της ακόμη και στις ευρωεκλογές του 1999 όταν ήδη είχε εκλεγεί αρχηγός ο Καραμανλής junior. Επέστρεψε πολύ αργότερα ως ικέτης εκεί που έφτυνε, λησμονώντας πως είχε δηλώσει σε συνέντευξή του στον Α. Καρκαγιάννη («Καθημερινή» 4 .7.1993) ότι «Δεν θα επιστρέψω, συνεπώς, στη Ν.Δ. και αν ακόμη αλλάξουν οι πολιτικές συνθήκες, έστω και αν με καλέσουν για να γίνω ο “αρχηγός” της»; Μεγάλες κουβέντες ενός επιπόλαιου, σταθερά ασυνεπούς ακόμη και στις ακρότητές του, αμετροεπούς ανθρώπου που διακήρυσσε ως αρχηγός της μακαρίτισσας της Πόλα: «Δεν είμαστε κόμμα συγγενικό της Ν.Δ.» (29.11.1993)….. «Αυτούς που προβλέπουν “επανασυγκόλληση” (με τη Ν.Δ.) τους καλώ να αποκολληθούν από την πλάνη τους» (24.10.1994). Συμπεριφέρεται λοιπόν ο κ.αρχηγός της ΝΔ σαν κακομαθημένο πεισματάρικο κολεγιόπαιδο που λέει εύκολα μεγάλες κουβέντες που μετά τις ξεχνά χωρίς συναίσθηση των επιπτώσεων. Την ίδια ασυνέπεια δείχνει με την υπόθεση του Βατοπεδίου όπου μεταμορφώνεται από σιωπηλό παρατηρητή υπουργό, σε κήρυκα της κάθαρσης αρχηγό της ΝΔ για να επιστρέψει τώρα ως υποστηρικτής της θεωρίας πως δεν έγινε δα και τίποτα με το Βατοπέδιο. Μιας κάθαρσης φάρσας, που διαγράφει πολιτικούς που «πλήγωσαν την παράταξη» κατά τρόπο μυστηριώδη και μη ανακοινώσιμο, αλλά δεν πλήγωσαν την αγαπημένη πατρίδα του κ.Σαμαρά γι’ αυτό και πρέπει οι ανακρίτριες να τους φέρονται με αβρότητα ανάλογη με αυτή των κ.κ.Ζαγοριανού και Σανιδά.

Το πιο ανησυχητικό όμως με τον κ.Σαμαρά είναι οι ακραία εθνικιστικές θέσεις που εκφράζει συστηματικά και οι οποίες στην τωρινή ιδιαίτερα οικονομική συγκυρία γίνονται ιδιαίτερα επικίνδυνες, πέρα από την οικονομική καταστροφή που φέρνουν με τη διατήρηση των παρανοϊκών υπερεξοπλισμών στους οποίους έσπευσε να συμφωνήσει με τον κ.Βενιζέλο. Ταυτόχρονα δέσμιος των ελληνορθόδοξων φαρισαϊσμών του, δεν λέει κουβέντα για τη φορολόγηση της αστρονομικής εκκλησιαστικής περιουσίας που τη λυμαίνονται τρωκτικά, ανιψιοί, ανιψιές, φίλοι και συγγενολόγια..

Δυστυχώς ποτέ του δεν έπαψε να παίζει στο ακροδεξιό πατριδοκάπηλο ταμπλό του ανέξοδου αντιαμερικανικού και αντιευρωπαϊκού λαϊκισμού. «Δεν θα πρέπει να μας φοβίζει ο αντιευρωπαϊσμός και ο απομονωτισμός», δήλωνε το 1993 ιδρύοντας την Πολιτική Άνοιξη. Θυμάμαι μια πολεμοχαρή όσο και ανόητη δήλωσή του το 1996, που αποκαλύπτει έναν απίστευτο πολιτικό τυχοδιωκτισμό: «Θα καταλάμβανα, μετά την κατάληψη της μικρής Ίμια από τουρκικές δυνάμεις, αντίστοιχο τουρκικό νησάκι και θα πέταγα το μπαλάκι στις ΗΠΑ να το λύσουν». Αλλά το άκρον άωτο της επικίνδυνης ανευθυνότητας και του παιχνιδιού με τη φωτιά ήταν η διακήρυξη του ως αρχηγού της Πολιτικής Άνοιξης στις εκλογές του 1996, ότι «δεν θα συμπεριλάβει στα ψηφοδέλτιά της Μουσουλμάνους» Έλληνες πολίτες, μια άδικη και παρανοϊκή ρατσιστική ακροδεξιά δήλωση που αν την εφαρμόσει και ως αρχηγός της ΝΔ θα προκαλέσει τεράστια ζημιά στη χώρα μας. Είναι εντυπωσιακή η δημοσιογραφική ομερτά, αφού κανείς δεν τον στριμώχνει καλώντας τον να αποδοκιμάσει ή έστω να επανατοποθετηθεί πάνω σε αυτή και στις υπόλοιπες παλιές του αμαρτίες. Συγνώμη δεν ζήτησε ποτέ του από τους συμπολίτες μας που θεωρήθηκαν δεύτερης κατηγορίας και ανάξιοι να εκπροσωπηθούν στη Βουλή, αυτοκριτική δεν έγινε ποτέ, λόγος δεν του ζητήθηκε ποτέ, κι ας είναι ύποπτος αυτός ο πατριωτισμός που σπρώχνει τους μειονοτικούς στην αγκαλιά της Τουρκίας ή τους πικραίνει βαθιά για να τους μετατρέψει με το στανιό σε Δούρειο Ίππο της. Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα ο κ.Σαμαράς δεν θα κατελάμβανε αυτοδίκαια, και μόνο εξ αυτού του λόγου, στην πολιτική γεωγραφία τη θέση του κ.Λεπέν;

Ο κ.Σαμαράς κοροϊδεύει σήμερα με εκ του ασφαλούς δήθεν απόρριψη του ΔΝΤ, παρά τις αντιδράσεις σοβαρότερων βουλευτών του, όταν και οι πέτρες ξέρουν πως η ΝΔ έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης (με συμμετοχή και του ρουσφετολόγου του Εθνικού Μουσείου κ.Σαμαρά) που οδηγηθήκαμε εκεί κι όταν δεν έχει κανένα εναλλακτικό σχέδιο αλλά δηλώνει πως θα σεβαστεί το μνημόνιο, όμοιο και χειρότερο από το οποίο θα υπέγραφε ασφαλώς και ο ίδιος. Το πιο άσχημο που θα μπορούσε να συμβεί στη χώρα είναι η φυγή προς τον εθνικισμό και η πρόκληση συγκρούσεων με τους γείτονες ως αντίδοτο στην οικονομική της κατάρρευση. Υπάρχουν αρκετοί στενοί πολιτικοί φίλοι του κ.Σαμαρά, που δεν βλέπουν την ώρα να παίξουν τους Ράμπο και δεν μπορούν να το κρύψουν, αδιαφορώντας αν η Ελλάδα θα τραυματιστεί ανεπανόρθωτα σε μια στρατιωτική σύγκρουση κι αν ο πατριωτισμός τους αποδειχθεί (για λόγους ανώτερους της θέλησής τους) στο πεδίο της μάχης μια μεγαλόστομη σαπουνόφουσκα.

This entry was posted in Γράμμα από το Ληξούρι, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

32 Responses to Οι επικίνδυνες για την χώρα θέσεις του κ. Σαμαρά

  1. Ο/Η Μαύρος Γάτος λέει:

    Κύριε «Λασκαράτε»

    Μμε την μικρόψυχη, ξεκάρφωτη και εν τέλει εντελώς αναίτια αναφορά σας στο «γιατί σε μένα Θεέ μου» μού χαλάσατε τη σάλτσα και ξύνισε το φαγητό. Αν και θα μπορούσα να σάς χειροκροτήσω για τα υπόλοιπα, θα κρατήσω λόγω αυτού του δυσάρεστου όνυχα τις επιφυλάξεις μου για το λέοντα.

    • Ο/Η Ρόζα Λούξεμπουργκ λέει:

      Eίμαι γιατρίνα. Το περιστατικό είναι γνωστό. Ο Χουντόδουλας προκαλούσε και ξεφτελίστηκε.
      Από θεουσομπλογκ η πληροφόρηση

      Κάποτε ο Χριστόδουλος είπε στον Θύμιο Καρακατσάνη:
      «Ο Θεός σε αγαπά, γι’ αυτό σου έστειλε τον καρκίνο»!
      Ο Καρακατσάνης, όταν το αποκάλυψε αυτό σε ένα έντυπο, σχολίασε με μία μικρή δόση κακίας:
      «Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν ο Θεός να αγαπά εμένα περισσότερο από τον αρχιεπίσκοπο».
      Με την (θεολογικά εξωφρενική) λογική του θα μπορούσε να πει κάποιος ότι η αγάπη του Θεού εκδηλώθηκε επιτέλους και στο πρόσωπό του…

      Εξωφρενική δεν είναι η λογική. Η Θεολογία λέει ότι η αρρώστια είναι επίσκεψη του Θεού. Δε γράφω τίποτα άλλο. Το αφήνω σε σας!
      http://omarkosmetamousia.blogspot.com/2007/11/blog-post_24.html

    • Ο/Η Red Zorro λέει:

      http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=920299

      ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

      Τρίτη 28 Αυγούστου 2001 Σελίδα 28

      «Ο θεός ξέρει τι κάνει»…

      Ο γνωστός ηθοποιός Θύμιος Καρακατσάνης, συζητώντας, σε μια συνέντευξή του, με τον δημοσιογράφο παρουσιαστή, έκανε, μεταξύ άλλων, την περιγραφή κάποιας παλιότερης συνάντησής του με τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο.

      Ο Χριστόδουλος, λοιπόν, είπε ο καταξιωμένος ηθοποιός, που ήξερε το πρόβλημά μου με τον καρκίνο, μου λέει σε κάποια στιγμή: «Ο Κύριος σε αγαπάει πολύ και γι’ αυτό σου έδωσε τον καρκίνο. Ο θεός, όποιον αγαπάει, παιδεύει». Και ο Καρακατσάνης, με τη γνωστή θυμοσοφία και το χιουμοριστικό ύφος του, αναρωτήθηκε: «Καλά, εμένα, περισσότερο απ’ το Χριστόδουλο μ’ αγαπάει ο Θεός, και μου έδωσε τον καρκίνο; Γιατί δεν τον έδωσε σ’ εκείνον, που είναι και αρχιεπίσκοπος, άρα θα τον αγαπάει πιο πολύ από εμένα;..».

      Προκαλούν θλιβερές σκέψεις, αλλά και οργή δικαιολογημένη, περιστατικά σαν το παραπάνω, που δεν είναι, βέβαια, και το μοναδικό. Για οποιοδήποτε κακό μας συμβεί (σεισμοί, λιμοί, καταποντισμοί, πόλεμοι, επιδημίες θανατηφόρες και όποιες άλλες «πληγές του Φαραώ»), οι ιθύνοντες της «Αγίας μας Εκκλησίας» έχουν έτοιμη στη γλώσσα τους την εξήγηση: « Ο θεός…». Μας αγαπάει και γι’ αυτό μας δοκιμάζει. «Γραδάρει» την πίστη μας, αν είναι βαθιά και ακλόνητη ή απλώς επιφανειακή… Και εμείς, τα αγαθά ανθρωπάκια, είμαστε πάντα έτοιμοι όχι μόνο να δεχτούμε μοιρολατρικά κάθε πλήγμα της φύσης και κάθε συμφορά, από οπουδήποτε και αν προέρχεται, αλλά και να δοξάσουμε τον «Υψιστο», που δε μας έστειλε κάτι ακόμα χειρότερο. Και είναι, πραγματικά, εξοργιστικό, ακόμα και άνθρωποι μορφωμένοι και σοβαροί, υποτίθεται, να πιστεύουν – στον 21ο αιώνα- ότι οι σεισμοί, για παράδειγμα, η βροχή και τα άλλα φυσικά φαινόμενα είναι «θέλημα θεού» και όχι δραστηριότητες της Γης και του πλανητικού μας συστήματος γενικότερα. «Ο Αϊ- Γιώργης προστάτεψε τη Σκύρο», λένε κάποιοι ανεγκέφαλοι, γι’ αυτό δεν είχαμε θύματα κατά τον πρόσφατο σεισμό. Αν το επίκεντρο του σεισμού ήταν δέκα χιλιόμετρα πιο κοντά, και έκανε το νησί «σκορποχώρι», θα έλεγαν «ο θεός μας αγαπάει και δοκιμάζει την πίστη μας». (Με το σεισμό της Πάρνηθας, ο ίδιος ο Χριστόδουλος είπε επί λέξει, έτσι ωμά και ξετσίπωτα: « Ο θεός ξέρει τι κάνει» (!!!). Και στην Ιταλία, με το πρόσφατο «ξύπνημα» της Αίτνας, έστησαν, λέει, ένα άγαλμα της Παναγίας απέναντι από το ηφαίστειο, για να σταματήσουν τις εκρήξεις και το ποτάμι της πυρωμένης λάβας…).

      Λοιπόν; Εχει άδικο, μετά, ο φίλος μου ο Γιώργος να είναι «πυρ και μανία» εναντίον της παπαδοκρατίας (όχι των αγαθών παπάδων του χωριού και της φτωχογειτονιάς, αλλά των «υψηλά ιστάμενων») και να επαναλαμβάνει με κάθε ευκαιρία τη γνωστή φράση (που δε θυμάται, λέει, αν την είπε ο Μαρξ ή ο Λένιν, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία) ότι «η θρησκεία είναι το όπιο των λαών»;

      Οπιο, σύντροφε. Σωστά το λες. Παπαρούνα υπνοφόρος και αφιόνι αποχαυνωτικό, με το οποίο, Κράτος και Εκκλησία, προσπαθούν να κοιμίσουν τους ανθρώπους, για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Με τενεκεδένια σταυρουδάκια και με εγκόλπια της δεκάρας, που τα μοιράζει αφειδώς ο Χριστόδουλος στα ανυποψίαστα παιδάκια, προσπαθούν να μετατρέψουν τους ανθρώπους σε ένα πραγματικό ποίμνιο από υπάκουα πρόβατα, ώστε να τους κρατούν πιο εύκολα μαντρωμένους στη στρούγκα της θρησκοληψίας και της αποχαύνωσης.

      Βασίλης ΦΥΤΣΙΛΗΣ

  2. Παράθεμα: Ο κόσμος έτσι όπως τον βλέπω εγώ » Γιατί δεν θα επέλεγα ποτέ τον Αντώνη Σαμαρά για συνεργατή Ξ:-o

  3. Ο/Η Άμβλυχος λέει:

    Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα Αναγνώστα Λασκαράτε.
    ¨κουκί να σε φυτεύουνε στη γη – κουκιά να ξεφυτρώνεις τ’ουρανού». Αυτός είναι ο κάθε σαλτιμπάγκος και καραγκιόζης που διακυρήσσει την ικανότητα του για να μας «διαχειρισθεί». Ο ΓΑΠ , ο χοντρός, ο άλλος χοντρός, ο πόντιος εκατόνταρχος, κ.ο.κ.
    Υπάρχει η δυνατότητα (και η άδεια σου φυσικά) για αναπαραγωγή του άρθρου?

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Άμβλυχε,
      ασφαλώς.

      Μαύρε Γάτε,
      καθόλου μικρόψυχη ή αναίτια η αναφορά μου στον Χουντόδουλο. Αφορά στα εύκολα μεγάλα λόγια των υποκριτών υπέρ πατρίδος και θρησκείας που στην πράξη αποδεικνύονται φανφάρες.
      Πόσο τυχερός είστε που έχετε καρκίνο, πόσο σας αγαπά ο Θεός είχε πει στο Βόλο στον Θύμιο Καρακατσάνη.
      Όταν ήλθε η δική του ώρα όμως κατέφυγε ακόμα και στην άτιμη πράξη να πάρει μόσχευμα που ανήκε σε άλλο ασθενή και που τελικά ευτυχώς πήγε στον δικαιούχο του.

  4. Ο/Η celin λέει:

    Συμφωνω με ολα αυτα που διαβασα κ θα ηθελα να παραθεσω εδω κατι που εχω γραψει για τον Σαμαρα,σαρκαζοντας αυτον κ το κομμα του,

    Πριν λιγες μερες,στο συνεδριο της Νεας Δημοκρατιας,ο Καραμανλης καταχειροκροτηθηκε απο τους συνεδρους.
    Ο Σαμαρας εκανε πισω στη προσπαθεια εσωτερικης καθαρσης του κομματος του,κ αρχισε να πλεκει τα εγκωμια της προηγουμενης διακυβερνησης.
    Ετσι λοιπον,πεταξε εξω τον Βουλγαρακη,τον Ρουσοπουλο,τον Παυλιδη κ θεωρει οτι αυτο ειναι αρκετο.

    Το να πεις οτι δεν υπαρχουν τιμιοι ανθρωποι στη Νεα Δημοκρατια,θα ηταν εσφαλμενη εκτιμηση.
    Το να πεις ομως οτι οι τιμιοι ανθρωποι στη ΝΔ,εκαναν τα στραβα ματια στα διαπραχθεντα κακουργηματα,
    το να πεις οτι τουμπεκιαστηκαν γιατι φοβηθηκαν τη διαγραφη,
    το να πεις οτι η δειλια κ η ανικανοτητα τους καθιστα συνυπευθυνους στα διαπραχθεντα κακουργηματα,
    το να τα πεις ολα αυτα,δεν ειναι εσφαλμενη εκτιμηση.

    Κ καποιος αμετανοητος νεοδημοκρατης θα μπορουσε να μου πει τωρα,»ΜΑ ΚΑΛΑ,ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ,ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?ΘΑ ΔΙΑΛΥΟΤΑΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ»
    Κατ’αρχας,η ΝΔ ειναι ηδη διαλυμενη.
    Κ κατα δευτερον,αν βαζεις αντιπροεδρο του κομματος τον Δημητρη Αβραμοπουλο,που ως Υπουργος Υγειας αυτα τα χρονια δημιουργησε δισεκατομμυρια ευρω χρεη στα δημοσια ταμεια,διαλυοντας την Υγεια,
    ε τοτε,δε μπορεις να γινεις πιστευτος σε ο,τι λες.

    Ειναι δικοπο μαχαιρι,ο,τι κ αν κανει,θα ειναι λαθος.
    Αν τους πεταξει ολους εξω,θα αντιδρασουν οι μισοι κακομοιροι ψηφοφοροι της ΝΔ που ακομα συμπαθουνε τη Καραμανλικη Διακυβερνηση.
    Αν τους κρατησει,θα αποδειξει οτι η ΝΔ ειναι αμετανοητη,επομενως παλι τα ιδια εγκληματα θα κανει οταν γινει Κυβερνηση.

    Αραγε τι μπορει να κανει ο Σαμαρας?
    Ενα μονο πραγμα.
    Να διαλυσει τη Νεα Δημοκρατια.Να τη κηδεψει.Αυτο θα ηταν η μονη ενδειξη σεβασμου στους ψηφοφορους που τη πιστεψαν.Να επιβεβαιωσει εμπρακτως αυτο που ολοι ψιθυριζουν.
    Θα ειναι μια πραξη που θα εδειχνε θαρρος κ εντιμοτητα.Μια εμπρακτη μετανοια.
    Να ελεγε εμμεσα,αποτυχαμε κυριοι.Το οτι οι μισοι απο εμας δε σαπιζουν στη φυλακη,ειναι μερικη δικαιωση οσων φωναζουν να καει το @@@@@,η Βουλη.Ειναι αποτελεσμα της Μη-Δημοκρατιας.
    Ετσι,αναλαμβανουμε οσο πιο θαραλλεα μπορουμε τις ευθυνες μας.Κ τη κανουμε.

    Υστερα απο αυτο,ας δημιουργηθουν οσα μικρα δεξια κομματα θελουν.Για να ταφουν κ αυτα με τη σειρα τους αργοτερα,πλαι στη μητερα τους.

    Θα μου πειτε,τι καθεσαι κ γραφεις?Ειναι ποτε δυνατον να συμβει κατι τετοιο?
    Κ βεβαια οχι.Απλα ετσι λεμε καμια βλακεια να περναει η ωρα.

  5. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Φιλε Λασκαρατε
    Καταρχη θελω να μου πεις αν κανω καταχρηση του χωρου με τις παρεμβασεις μου.
    Θελω να μαθω που εκδηλωσε τον θαυμασμο του ο Αλαβανος προς τον μακαριτη;
    Aλλοιως τον ξεραμε τον Αλεκο.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Καμμία κατάχρηση

      Η Αυγή είχε γράψει για τη δράση του Χριστόδουλου σε ίδρυμα νεαρών τροφίμων επί Χούντας:

      https://roides.wordpress.com/2007/06/05/augh1970/

      Ο Χριστόδουλος πήγε στις ΗΠΑ για να κλέψει από τον πρώτο στη λίστα ασθενή τομόσχευμα που γι’αυτόν ήταν εξ αρχής άχρηστο.
      Έτρεμε για τη ζωή του, γιατί σε μένα θεέ μου κλπ.
      Όλη του τη ζωή κορόϊδευε τάζοντας Παραδείσους και θεό στους οποίους δεν πίστευε.
      Και ο κ.Αλαβάνος,
      ο υποστηρικτής του Άβατου του Αγίου όρους:
      https://roides.wordpress.com/2009/12/04/4dec09/

      δήλωνε:

      http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=820100

      Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Αλαβάνος δήλωσε: «Ο θάνατος του Αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου, όπως και κάθε επιφανούς προσώπου, μας θυμίζει την κοινή μας μοίρα, ανεξάρτητα από θρησκεία, φιλοσοφικές αντιλήψεις, πολιτικές απόψεις. Η γενναιότητα και η καρτερικότητα που προχώρησε προς αυτόν, είναι ένα θετικό του μήνυμα προς όλους. Ο Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς απευθύνει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδας και προς όλους τους πιστούς που σήμερα νιώθουν βαθύ πένθος».

  6. Ο/Η sharm lover2 λέει:

    Όλοι είναι μικροψευτες για αυτό δεν τους ενοχλεί ουτέ το μεγάλο ψέμα. Στην θέση του τα ίδια θα έκαναν.
    Τιμή στις εξαιρέσεις.

  7. Ο/Η Herr K. λέει:

    «και οι πέτρες ξέρουν πως η ΝΔ έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης»
    Τα στοιχεία συνηγορούν υπέρ του ότι ο Γ. Παπανδρέου ενήργησε με δόλο – κάτι που ασφαλώς είναι σοβαρότερο από την εγκληματική αμέλεια της ΝΔ:
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/07/blog-post_6056.html

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιστεί τον ΓΑΠ αλλά στο χάλι αυτό μας έφερε η ΝΔ και ο αρχηγός της. Από εκεί και πέρα, άλλο που δεν ήθελε ο Γιωργάκης

      • Ο/Η Herr K. λέει:

        Λασκαράτε, η δημιουργία οξείας κρίσης δανεισμού είναι αυστηρά γεωργοπαπανδρεϊκό έργο.

  8. Ο/Η stratos fountoulis λέει:

    εδώ θα βρείτε όσα χρειάζεστε για τον αρχηγό της Πολάν κ. Σαμαρά…
    http://ellasellasantonissamaras.wordpress.com/

    χαίρετε.

  9. Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ(Απολλωνια) λέει:

    μα τα πρώτα 10 δις δρχ κοινοτικά κονδύλια στο Αγ. Όρος απο Ε.Ε. τα εξασφάλισε ο κυρ Αλέκος το 1987 .. μετά ήρθαν από Σ.Β.ΥΠΑ άλλα 10 δις …

  10. Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ(Απολλωνια) λέει:

    εμείς σήμερα όλοι με μεγάλο ενδιαφέρων .. θα παρακολουθήσουμε την ομιλία του Φ. Καστρο στην Βουλή τους .. σίγουρα έχει κάτι να μας πει

  11. Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ(Απολλωνια) λέει:

    μα καλά .. τώρα θα πλακωνόμαστε μεταξύ μας ..ποιο σκατό βρωμα .. λιγότερο η περισσότερο χιχχχι

  12. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Την τελευταια φορα που μιλησε ο Αλαβανος στην πλατεια Αριστοτελους, σαν προεδρος του ΣΥΝ_ΣΥΡΙΖΑ ,παινεψε την βουλευτινα του ΣΥΡΙΖΑ Λιτσα Αμανατιδου-Πασχαλιδου Β Θεσ-νικης, επιδη πατησε το αβατο.
    Το ακουσα με τα αφτια μου.
    Διαβαζωντας τα δικα σου στοιχεια μενω παξιμαδι.Αλλοιως ξεραμε τον Αλεκο.Αληθεια λυπαμε.
    Μπραβο Λασκαρατε,ξεβρακομα οσους το χρειαζονται.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Πίστεψέ με, μου κοστίζει να τα βάζω με ανθρώπους που κατά τεκμήριο έχουν προσφέρει στη χώρα και στην Αριστερά. Αλλά οφείλουμε να λέμε όλη την αλήθεια. Άκου και το χειρότερο, πως απάντησε ο Αλαβάνος όταν κατηγορήθηκε για το Άβατο. Ξυπνώντας τα αντιδυτικά ανακλαστικά του πόπολου: Ας χειροτονήσουν οι Καθολικοί γυναίκες και μετά να μας πουν για το Άβατο. Ήξερε όμως πως οι Καθολικοί βουλευτές ςτη Ευρωβουλή υπερασπίστηκαν το Άβατο, και δεύτερον, τι σχέση έχει η κατάργηση της συνταγματικής αρχής της ισότητας, με την απαγόρευση στους μισούς Έλληνες πολίτες να επισκεφθούν λόγω φύλου, ελληνικό έδαφος, με ένα δογματικό εσωτερικό ζήτημα της δυτικής Εκκλησίας.

  13. Ο/Η ρουμελιωτης λέει:

    Εχω πραγματικα μια θεμελιακη απορια.με τετοιο εξευτελισμο με λογια και πραξεις πως τολμουν να -στεκονται-στην πολιτικη και κοινωνικη ζωη και πως ο -μεσος- πολιτης ανεχεται και δεν αντιδρα σε ολους τους φανφαρονους που μας κλεβουν την ζωη.

  14. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Ο θεοφιλος θερμη, έγραψε
    «Την τελευταια φορα που μιλησε ο Αλαβανος στην πλατεια Αριστοτελους, σαν προεδρος του ΣΥΝ_ΣΥΡΙΖΑ ,παινεψε την βουλευτινα του ΣΥΡΙΖΑ Λιτσα Αμανατιδου-Πασχαλιδου Β Θεσ-νικης, επιδη πατησε το αβατο. Το ακουσα με τα αφτια μου.»
    Ο Ρο συμπλήρωσε
    «…Άκου και το χειρότερο, πως απάντησε ο Αλαβάνος όταν κατηγορήθηκε για το Άβατο. Ξυπνώντας τα αντιδυτικά ανακλαστικά του πόπολου: Ας χειροτονήσουν οι Καθολικοί γυναίκες και μετά να μας πουν για το Άβατο…».
    Τώρα να πω κι εγώ τη γνώμη μου: εάν αυτό δεν είναι χυδαία συμπεριφορά πολιτικού προς πάσα κατεύθυνση, τι άλλο μπορεί να είναι.
    Δηλαδή αυτός δεν είναι ικανός λόγος για να βγάλει κανείς γενικό συμπέρασμα για το ήθος του ανδρός;
    Και γιατί δηλαδή οι ιδεολογικοί λόγοι πρέπει να λειτουργούν αμβλυντικά απέναντι στην χυδαία συμπεριφορά, της κραυγαλέας ασυνέπειας των ηγετικών στελεχών του οποιουδήποτε κόμματος;
    Μήπως οι αδικίες και καταπιέσεις του παρελθόντος καθαγιάζουν τις ασυνέπειες των αυτοχριζομένων επιγόνων;

  15. Ο/Η netakias λέει:

    Ο Εθνικισμός δεν ήταν, ούτε κι είναι αυτοφυής.

    Ο Εθνικισμός εμφανίζεται πάντα σε καιρούς δύσκολους και σκοτεινές εποχές.

    Γίνεται επικίνδυνος όταν νιώθει ότι καταπιέζεται.

    Αλλά πάνω από όλα βρίσκει έδαφος όταν η «άλλη πρόταση» δεν πείθει πλέον.

    Ο καπιταλισμός είναι φυσική επιλογή, γιατί είναι ο εύκολος δρόμος δεν χρειάζεται παιδεία, ούτε προσαρμογή γιατί είναι ο νόμος της ζούγκλας. Σε αυτόν στρέφονται πάντα οι άνθρωποι όταν νοιώθουν ανασφάλεια. Όχι γιατί γεννιέται κάποιος εθνικιστής ή θεοσεβούμενος, αλλά εκεί νοιώθει ότι προστατεύει καλύτερα το Εγώ του (Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια)

    Η «‘άλλη πρόταση» πρόταση είναι η δύσκολη πρόταση. Είναι ο τρόπος ζωής που προυποθέτει την αυταπάρνηση του Εγώ για τον άλλον. Αλλά θέλει Παιδεία! Αλλά θέλει κι ανθρώπους ικανούς να δώσουν το παράδειγμα και να πείθουν. Αντί να μας λέτε για τον Χριστόδουλο και το Σαμαρά γιατί δεν μας λέτε για την εναλλακτική πρόταση;

    Βιώνουμε τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, την κατάρρευση του δικομματισμού, και τους τελευταίους μήνες έχει μπεί στην Ελλάδα το ΔΝΤ και αντί η Αριστερά να κάνει περίπατο, όπως θα περίμενε κανείς, έχει χάσει την μπάλα!

  16. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Φιλε Σταυρο συμφωνω με τη γνωμη σου που λεει για χυδαια συμπεριφορα πολιτικου για το αβατο.
    Ειναι ομως αδικο μονο απο μια η δυο στιγμες να σβηνουμε απ το χαρτη εναν ανθρωπο,εστω κι αν ηταν ηγετης της αριστερας που πρεπει να κρινετε πολυ αυστηρα.
    Επιδη με τον Αλαβανο εχω την ιδια ηλικια, και την ιδια περιπου κομματικη ηλικια,την ιδια κομματικη ενταξη και πορεια, θυμαμε τα παρακατω γεγονοτα.
    Παρ οτι απο πλουσια οικογενεια,ενταχτηκε επι χουντας στο ΚΚΕ το 1970,τοτε που ολοι ετρεμαν μονο στο ακουσμα.
    Και οπως καταλαβαινουμε ολοι,ο Αλαβανος δεν ακουσε μονο δρακου φωνη, δεν ειδε μονο τον δρακο, αλλα τον ενοιωσε στο πετσι του.
    Του διεκοψαν την αναβολη λογω σπουδων,τον φυλακισαν, τον βασανισαν.
    Κρατησε καλα.
    Στην πορεια και ανεβαινοντας τα κλιμακια του κομματος η συμπεριφορα του ηταν αψογη.Παντα αθορυβος .Ποτε προκλητικος, ουτε καταναλωτικος,παντα λιτος.
    Αν και τα παιδια των φραγγατων ειναι αλοιωτικα.
    Σαν ερωβουλευτης ηταν οτι καλυτερο εστειλε η Ελλαδα στην Ευρωβουλη.
    Πολυδιαβασμενος,εργατικος,εξυπνος,εντιμος, ευγενικος,επιστημονικα αθεος.
    Ολα αυτα δεν τα αμφισβητει ουτε το ΚΚΕ.
    Μεχρι εδω οποιος πει κατι κακο για τον Αλαβανο ειναι αδικο.
    Το μονο μεμπτο για μενα, για αριστερο ηγετη, ηταν η πλουσια οικογενειακη του κατασταση.
    Μετα σαν ηγετης της αριστερας,εκανε καποια του κεφαλιου του, που δεν ταιριαζουν με μια συλογικη αριστερα.
    Τα ανεχτηκαμε και εχουμε συλογικη ευθυνη.
    Τωρα τα στοιχεια για Χριστοδουλο,αβατο,αλλα και η ολη η συμπεριφορα του μετα την ηγεσια ειναι τραγικα.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Θεόφιλε θα διαφωνήσω μαζί σου στο ότι ο πλούσιος πατέρας του Αλαβάνου είναι μειονέκτημα. Ακριβώς το αντίθετο. Τιμά ιδιαίτερα τον Αλαβάνο πως βρέθηκε παρά τούτο στην Αριστερά.
      Το μειονέκτημα του Αλαβάνου είναι ο εγωκεντρισμός του και μια αντιφατικότητα η οποία ανήκει κατά τη γνώμη μου στη σφαίρα της ψυχανάλυσης.
      Ασφαλώς τα σχετικά με τον Χριστόδουλο και με το Άβατο δείχνουν χυδαία συμπεριφορά η οποία ενοχοποιεί όλον τον ΣΥΝ στο βαθμό που δεν υπήρξαν-με την εξαίρεση κάποιων γυναικών για το δεύτερο-δημόσιες αντιδράσεις.
      Η απουσία κάποιας αυτοκριτικής από τη μεριά του και η συνεχιζόμενη σιωπή των συντρόφων του, δείχνει το τεράστιο ηθικό πρόβλημα που υπάρχει ΚΑΙ στην Αριστερά, και δυστυχώς τα περιστατικά είναι πολλά και αφορούν πολλά πρόσωπα.
      Καθόλου τυχαία η αυτοπροβολή του ως υποψήφιου και η διχαστική του τακτική που ενισχύεται από κάποιες συνιστώσες που τον σπρώχνουν στην ύστατη γελοιοποίηση.

  17. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Λασκαρατε,επιμενω να εχω την ιδια γνωμη, ,και θα βλεπω με καχυποψια οποιο γονο πλουσιας οικογενειας βρεθει στην ηγεσια της αριστερας.
    Για μενα σαν να μπαινει δεσποτης στον παραδεισο.
    Δεν μιλαμε για ψηφοφορους.
    Μπορει να υπαρχουν καλα παραδειγματα, και τους τιμα οπως λες, αλλα ειναι νομιζω εξαιρεσεις. Χωρις να ξεχναω την καταγωγη μεγαλων επαναστατωντης ιστοριας.
    Τωρα ,για τον εγωκεντρισμο οπως λες και την αντιφατικοτητα το εχεις λυμενο οτι ειναι θεμα ψυχαναλυσης;
    Αν ειναι ετσι οπως λες, ο Αλαβανος εχει συντροφο στη ζωη μια καλη ψυχιατρο, ασφαλως θα το λυσει.
    Μηπως ομως οι φραγγατοι ειναι εγωκεντρικοι λογω οικονομικης δυναμης και καποια στιγμη εκδηλωνονται;
    Δεν πιστευω οτι καπιοι τον σπρωχνουν για υποψηφιο,που οπως σωστα λες στη γελοιοποιηση.
    Ειμαι βεβαιος οτι κανει το κεφαλιου του, δεν ακουει κανεναν.
    Και ειμαι απολυτα βεβαιος οτι καμια σχεση δεν εχει με τον Κυρκο,αυτον τον γελοιοποιησαν.
    Τελος πιστευω, ξερεις καλυτερα απο πολλους οτι η αριστερα στο συνολο της εχει προβληματα, ακομη και σε σχεση με το παππαδαριο,δεν ειναι ομως τεραστια οπως λες.
    Νομιζω δεν ξεστρατισε, και τον στοχο της τον δειχνει το παραδειγμα του Τσιπρα.
    Χωρις να σκεφτεται πολιτικο κοστος, σαν τους υπολοιπους παπαρες.
    Τωρα αν υπαρχουν ακομα και θεουσοι στην αριστερα δεν μπορουμε, και νομιζω δεν πρεπει να τους πουμε, αει σιχτιρ φευγατε.
    Θα πρεπει να τους πεισουμε οτι δεν εχει κανενα δικαιωμα το ρασο να παζαρευει τις ψυχες για χρημα και για εναν θεο φιλαργυρο.
    Για χαρα.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Θεόφιλε,
      είσαι μεγαλύτερος σε ηλικία από εμένα αλλά θα μου επιτρέψεις να σου πω 3 πράγματα.
      Αν υπάρχουν θεούσοι στην Αριστερά να πάνε εκεί που θα τους έστελνε και ο Χριστός, στο διάβολο.
      Αν υπάρχουν καλοί χριστιανοί, σαν τον μακαρίτη τον παπα-Πειρουνάκη, χίλιες φορές καλοδεχούμενοι.

      Τα περί πλουσίων που λες τα απορρίπτω ασυζητητί. Υπάρχουν πολλοί πλούσιοι που είναι πολύ σοβαροί Αριστεροί, είναι θέμα παιδείας και χαρακτήρα.

      Το τρίτο είναι πως χωρίς να σου κάνω το δάσκαλο και με όλη την εκτίμηση που σου έχω από τις πολύ καλές παρεμβάσεις σου, αναρωτήσου γιατί δεν ήξερες τα κατορθώματα του Αλαβάνου; Φαντάζομαι πως ούτε πως ετοιμαζόταν να παρουσιάσει επαινετικό βιβλίο για τους Λυκουρέζους θα ήξερες, και την τελευταία στιγμή τον μαζέψανε.
      Υπάρχει πρόβλημα ενημέρωσης και κριτικής στους κόλπους των Αριστερών απέναντι στην ηγεσία, ένας μικρός σταλινισμός να πούμε επιβιώνει.

      Για τον Τσίπρα, παρ’όλο που πιστεύω κι εγώ πως αυτόν πρέπει τώρα να στηρίξουμε αναγκαστικά, δεν ισχύουν αυτά που λές.
      Είναι κομφορμιστής, αντιφατικός, χωρίς σοβαρή παιδεία και επιπόλαιος.
      Πολύ νέος.
      Άλλο ένα λάθος του Αλαβάνου.
      Δες π.χ. εδώ:

      https://roides.wordpress.com/2010/03/25/25mar10/

  18. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Φιλε Λασκαρατε να ξερεις χαιρομαι να μαθαινω απο νεοτερους αυτοι ειναι καλυτεροι, οι νεοι ειναι το μελλον, σιγουρα τα παιδια μας ειναι καλυτερα απο μας. Εμεις οι-μεγαλυτεροι- γιναμε ξερολες.
    Εγω ομως ειπα μονο για τον ηγετη,οχι πως δεν υπαρχουν σοβαροι πλουσιοι αριστεροι.
    Ευχαριστω για την εκτιμηση, δεν αναρωτιεμε ομως που πολλα πραγματα μου διαφευγουν επιδη δεν φημιζωμε για εξυπνος ουτε ατσιδα στην ενημερωση παροτι προσπαθω.
    Ουτε ηξερα για το βιβλιο που θα εγραφε ο Αλαβανος.
    Οσο για τον Τσιπρα, επιδη τον γνωρησα απο πολυ κοντα, δεν διαπιστωσα τιποτα απο αυτα που λες, και μακαρι να τον αδικεις.
    Για το πολυ νεος το χαιρωμαι,ας του δωσουν την πειρα τους οι μεγαλυτεροι, χωρις να την επιβαλουν.
    Και ας κανει τα δικα του λαθη.
    Το πιο σοβαρο λαθος του ηταν η περιπτωση της υποψηφιοτητας του Σταθη,και αυτα που σημερα διαβασα απο σενα.
    Δεν ειναι ασυγχωρητα.
    Χαιρωμαι ομως και για τον τσαμπουκα της κριτικης σου.
    Δεν ξερω αν υπαρχει προβλημα ενημερωσης στην αριστερα,δεν το νομιζω ομως, αφου οι πηγες ειναι πολλες.
    Η κριτικη ομως υπαρχει. Χωρις κριτικη ημαστε νεκροι.Τα Σταλινιστικα χαρακτηριστικα πρεπει να τα βαραμε στα αυτια απτη ριζα.
    Και σε αυτα που σημερα διαβασα απο σενα,αφου πιστευω οτι εγινε πατατα, νασε βεβαιος δε θα περασει ντουκου, η κριτικη θα γινει στον ιδιο,και οχι μονο κατ ιδιαν.
    Για χαρα.

    • Ο/Η Ekdotis λέει:

      Να παρουσιάσει κι όχι να γράψει βιβλίο για τον οίκο των Λυκουρέζων. Έτσι είπε ο κ.Λασκ και έτσι είναι. Όχι και να γράψει αυτό κι αν θάταν άνω ποταμών,.

  19. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Θεόφιλε, ας δούμε το θέμα κι από μια καλλιτεχνική ματιά, μια που μας είναι δύσκολο να συμφωνήσουμε επί του ικανού της κρίσεως, της συμπεριφοράς ενός πολιτικού

  20. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Σταυρο ευχαριστω νασε καλα.

  21. Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ(Απολλωνια) λέει:

    το «κράτος» η απλά… παρακράτος η Grecja … ΈΧΕΙ ΠΟΛΎ Βάθος ..χιχχι

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.