H παιδοκτόνος Αγ. Ειρήνη (αντί +9/8ου), να εορτάζεται 8 Μάρτη! [1]

Διαμαρτυρία στην Ι.Σύνοδο για ΑΙΡΕΣΗ της ΟΟΔΕ

Κοινοποίησις:
Πανιερότατον Παντελεήμονα, τ. Αττικής (βίλα-πισίνα Κερατέας)
ιερόν Καλλίνικον τ.Πειραιώς (Τάγμα Χρυσοπηγής εν Καπανδριτίω)
Σεβασμιότατον Θεόκλητον Βρεσθένης, τ. Θεσσαλιώτιδος (Εις Πρωτοδικείον Πειραιώς)
+μακάριον Χριστόδουλον (Εις κήπον Εδέμ)

Μέρος 1ο

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Πανιερότατοι πατέρες,
Δια της παρούσης επιθυμώ να σας αποκαλύψω πως η ιστοσελίδα ΟΟΔΕ, είναι προβατόσχημος λύκος που μπήκε στην ιερή στάνη της Εκκλησίας για να κατασπαράξει το αθώο ποίμνιο. Όπως γνωρίζετε ιεροί πατέρες, η μνημειώδης για την Εκκλησία «Θρησκευτική και Ηθική Εγκυκλοπαίδεια», η οποία έχει αποσπάσει την έγγραφη ευλογία του πατριαρχείου και στην οποία συγγράφει το απαύγασμα των Αρχιερέων και Θεολόγων της Ανατολικής Εκκλησίας, καταγράφει ρητά στο λήμμα Κων/νος Στ΄ πως η αυτοκράτειρα Ειρήνη η Αθηναία, εκτυφλώτρια του γιού Της, ονομάστηκε «ευσεβής». (Συγγραφέας ο έγκριτος Τ. Γριτσόπουλος). Ο πανεπιστημιακός καθηγητής της Βυζαντινής Φιλολογίας, Νικόλαος Τωμαδάκης, βυζαντινολόγος, νεοελληνιστής και ιστορικός, ομολογεί στο λήμμα «Ειρήνη» της ίδιας έκδοσης, ότι «η Εκκλησία τιμά την μνήμην της την 9ην Αυγούστου». Πέρασαν 10ετίες και από ότι γνωρίζω κανείς δεν τόλμησε να αμφισβητήσει το γεγονός όπως το καταγράφει ένας κολοσσός της Βυζαντινολογίας, ούτε κανείς σκανδαλίσθηκε. Στις 12.5.2008 αποτόλμησα από στοιχειώδες καθήκον έναντι μιας στοργικής Βασιλίσσης-Μητρός να προτείνω την μεταφορά του εορτασμού της μνήμης της από την 9ην Αυγούστου στην Ημέρα της Μητέρας.

Δέχτηκα τότε, όπως μπορείτε να δείτε ιδίοις όμμασιν, τις επιθέσεις των σύγχρονων Ομολογητών, οι οποίοι ισχυριζόντουσαν πως η Ειρήνη δεν λατρεύεται ως Αγία. Τους αντιμετώπισα στωικά, υπενθυμίζοντάς τους πως η εκτύφλωση δεν δημιουργεί ηθικό πρόβλημα στην Εκκλησία. Συνιστά κλασσική ορθόδοξη μέθοδο νουθεσίας και εφαρμόστηκε με τις ευλογίες της Εκκλησίας από τους ευσεβέστατους αυτοκράτορες της Νέας Ρώμης. Δεν θα βρείτε μια συνοδική απόφαση, μια επισκοπική εγκύκλιο που να καταδικάζει τη βιομηχανία των εκτυφλώσεων που είχε στηθεί στο Βυζάντιο και η οποία δεν γινόταν με απλό πέρασμα ενός ερυθροπυρωμένου ξίφους μπροστά από τα μάτια του θύματος όπως έκαναν οι Τάταροι (βλ.Μιχαήλ Στρογκώφ), αλλά με πυρωμένες βελόνες, όπως τα λεπτά ορθόδοξα ήθη επέβαλαν και θα συνέχιζαν και μέχρι σήμερα, αν δεν μεσολαβούσε η οθωμανική κυριαρχία και ο επάρατος Διαφωτισμός. Ρομαντικοί νοσταλγοί του βυζαντινού μεγαλείου όπως ο.Στάθης της «Ελευθεροτυπίας», εγκωμιάζουν την εκτύφλωση χιλιάδων Βουλγάρων στρατιωτών από αυτόν που χαϊδευτικά ονομάστηκε Βουλγαροκτόνος, ως φιλάνθρωπη μέθοδο, αφού δεν τους εκτέλεσε. Ο ίδιος ο σύγχρονος της Αγίας, άγιος Θεόδωρος Στουδίτης επαίνεσε την Ειρήνη, την “πανάγαθη ηγεμονίδα, με τόσο αγνό πνεύμα, με την αληθινά αγία ψυχή”, που τα έργα της “λάμπουν σαν άστρα”, αφού έτσι “και οι ίδιοι οι αυτοκράτορες θα διδαχτούν να μην παραβιάζουν τους νόμους του Θεού”.

Έρχομαι τώρα στο διαδικτυακό κέντρο της Ορθόδοξης Δογματικής Έρευνας, ένα υψηλού επιπέδου επιστημονικό οργανισμό που συνδυάζει το δόγμα με την αμφισβήτηση και βρίσκεται σε απ’ ευθείας σύνδεση με το Υπερπέραν. Η ΟΟΔΕ λοιπόν προτίμησε τότε να μην μιλήσει, για να μην προκαλέσει ευρύτερο σκανδαλισμό των πιστών και συζητήσεις οι οποίες θα έφερναν στην επιφάνεια ένα ζήτημα το οποίο δεν συνέφερε την Εκκλησία, η οποία όπως γνωρίζετε Ιερότατοι έχει μακράν παράδοσιν κουκουλώματος σκανδάλων, συχνά τόσο δύσοσμων ώστε να απαιτείται εξαερισμός και αρωματισμός των συνοδικών αιθουσών Της και η άπειρος κατανόησις και συγχωρητικότης του πληρώματος, το οποίο βράζοντας στο ίδιο καζάνι με τις Ιερότητές Σας, υποκριτικότατα δηλώνει για Εσάς «Ας Τους κρίνει ο Θεός». Αυτό, με την προϋπόθεση πως τα σκάνδαλα δεν θίγουν ατομικά αυτούς ή τα τέκνα τους, διότι οι ίδιοι άνθρωποι που Σας συγχωρούν τόσο εύκολα αδιαφορώντας για την Ευπρέπειαν του Οίκου Του, πυροβολούν αδέκαστα με την καραμπίνα τους τον πεινασμένο Πακιστανό κλέφτη που θα τολμήσει κλέψει ένα καρπούζι από το μποστάνι τους.

Ξαφνικά όμως στην συντηρητική «Καθημερινή» (22.3.2009) ένας, όπως φαίνεται αμετανόητος κομμουνιστής, δημοσιογράφος, ο Αντ.Καρκαγιάννης, τόλμησε να σπάσει την Ομερτά και να επιτεθεί με αφορμή την Κυριακή της Ορθοδοξίας στην ευσεβή Ειρήνη. Η εφημερίδα αυτή δεν είναι ένα άσημο μπλογκ. Η σιωπή δεν ήταν πιά χρυσός. Ξιφούλκησε λοιπόν η ΟΟΔΕ και τον πέρασε γενεές 14:
«Διαβάζοντας το άρθρο του κου Καρκαγιάννη στην «Καθημερινή» με τίτλο «Η αναστήλωση των εικόνων και η ιστορική υποκρισία», μια δυσάρεστη έκπληξη μας περίμενε. Ένα κείμενο, με απίστευτες ιστορικές ανακρίβειες, λάθη και αποσιωπήσεις, διανθισμένο σχεδόν σε κάθε δεύτερη παράγραφο με απαράδεκτες υβριστικές εκφράσεις όπως Δεισιδαιμονία, Αγυρτία, Απληστία και άλλες! Σ’ ένα φανταστικό λεξικό, στο λήμμα «Επιστημονική έρευνα» θα είχε το άρθρο του κου Καρκαγιάννη ως παράδειγμα προς αποφυγήν… ….. μιλάμε για ένα συκοφαντικό κείμενο, ένα (κακό) λιβελλογράφημα, παλαιού αντικληρικαλιστικού τύπου, που μας γυρίζει στις ιδεολογικές συγκρούσεις του 18ου και 19ου αιώνα;……Δεν γνωρίζει ο κος Καρκαγιάννης ούτε καν ποια είναι η «Κυριακή της Ορθοδοξίας»; ……Είναι προφανές ότι παρά τα βιβλία ιστορίας που άνοιξε, δεν κατάλαβε …..Όπως γράφει ο καθηγητής π. Γ. Μεταλληνός, στη γιορτή αυτή διαβάζεται ….ένα κείμενο με ιδιαίτερη σημασία … Πιθανός συντάκτης της αρχικής μορφής του κειμένου είναι ο πατριάρχης Μεθόδιος (843-847) …….Ο κος Καρκαγιάννης, μνημονεύοντας και πάλι με αρνητικό τρόπο «παπάδες και καλόγερους» ………..είναι, το λιγότερο, φαιδρή η διαμαρτυρία του, …….

Και το κλού:
«Με σκοπό να υποτιμήσει την Εκκλησία, γράφει ο κος Καρκαγιάννης για την Ειρήνη την Αθηναία: ‘Ας αρχίσουμε από την αυτοκράτειρα Ειρήνη την Αθηναία, η οποία αποκατέστησε τις εικόνες και η Εκκλησία τη μνημονεύει ως ‘ευσεβή’. Στην πραγματικότητα υπήρξε αυτό που σήμερα αποκαλούμε ‘κουμάσι’».
Καταλήγει η ΟΟΔΕ: «Ακόμη όμως κι αν ονομάστηκε «ευσεβής» η Ειρήνη κάποια στιγμή, αυτό σχετίζεται με μια συγκεκριμένη πράξη της, αλλά τελικά η μνημόνευσή της δεν πέρασε στα λειτουργικά βιβλία της Εκκλησίας.».

Δεν ξέρει (!!!) δηλαδή η ΟΟΔΕ, ούτε έχει τρόπο να μάθει, πως σίγουρα αυτή η ευεργέτιδα της Εκκλησίας που έσωσε την ειδωλολατρεία, ονομάστηκε όχι μόνο ευσεβής αλλά και Αγία (!!!). Ομολογώ  Άγιοι Πατέρες πως θλίβομαι από το κατάντημα της ΟΟΔΕ. Δεν πρόκειται για απλή ασέβεια στο πρόσωπο μιας Αγίας. Δεν είναι ένα απλό ευκαιριακό πέταγμα σαβούρας για να μην βουλιάξει η εκκλησιαστική πειρατική μαούνα. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ!

Η Ιερή Παράδοση, αυτή η ισόκυρη με τα Ευαγγέλια πηγή της μίας και μόνης ορθής πίστης, θεωρεί τη βία, το φόνο και τα βασανιστήρια, ως χρήσιμες μεθόδους Ιεραποστολής και ως ύψιστα κριτήρια Αγιότητας, κριτήρια τα οποία έρχεται τώρα η ΟΟΔΕ να αμφισβητήσει!!!. Αν αυτό δεν είναι Αίρεσις, τότε τι είναι; Αν η τυχοδιωκτική αποκήρυξη μιας Αγίας στην οποία οφείλεται η διάσωση του κέντρου της ορθόδοξης πίστης, της λατρείας των ειδώλων, δεν είναι Αίρεση, τότε τι είναι; Μήπως σε λίγο πάρει η μπάλα και την εικονόδουλη φόνισσα Θεοδώρα (χήρα του εικονοκλάστη Θεοφίλου) που ολοκλήρωσε το έργο της Ειρήνης;

….

Συνεχίζεται, μεθαύριο Τετάρτη 10 ΜαρτίουΜην το χάσετε!

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι. Bookmark the permalink.

18 Responses to H παιδοκτόνος Αγ. Ειρήνη (αντί +9/8ου), να εορτάζεται 8 Μάρτη! [1]

  1. Ο/Η Σαπφώ Λεσβία λέει:

    Ντροπή στην άθεη ΟΟΔΕ.
    Aγιομάχοι μετανοείτε
    Θεομπαίχτες πως τολμάτε να σβήνετε μια αγία επειδή τύφλωσε το γιό της.
    Το έκανε για την Ορθοδοξία.
    Θα πρέπει να σβήσουμε τους μισούς Άγιους.
    Η Ειρήνη τιμάται εδώ ως Αγία και θαυματουργή.
    Το επιβεβαιώνει και ο πατήρ Αθανάσιος Γιουσμάς, πασίγνωστος ανά την Ελλάδα

    http://www3.aegean.gr/agios-therapontas/magazine/hospitality/author/head_priest/Giousmas/empros/c/20070808.html

    Στην καρδιά του νησιού μας δεσπόζει το Ιερό Προσκύνημα της Παναγιάς της Αγιάσου, με την ιστορική εικόνα της «Αγίας Σιών», που τη μετέφερε στο νησί μας από τα Ιεροσόλυμα ο Άγιος Αγάθων ο Εφέσιος, στα χρόνια της εικονομαχίας, καθώς έμαθε πως το κλίμα εδώ στη Μυτιλήνη ήταν υπέρ της τιμής των ιερών εικόνων, δεδομένου ότι εδώ βρισκόταν εξόριστη, η Αγία αυτοκράτειρα Ειρήνη η Αθηναία, πρωταγωνίστρια της αναστήλωσης των ιερών εικόνων κατά την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο. Ανατολικά προς τη Μικρασία, ο βυζαντινός Ναός της Παναγιάς Τρουλλωτής, το παλαιότερο ιστάμενο εκκλησιαστικό μνημείο της Λέσβου, έργο της ίδιας αυτοκράτειρας.

  2. Ο/Η Tsakalias λέει:

    έ, ρε πονεμένε δωσίλογε!!!!!!!!!!!!!

    Το Πατριαρχείο είναι αιρετικό μήπως;;;;;;;;;;

    http://www.ec-patr.org/list/index.php?lang=gr&id=78

    «Ἀποσύρθηκε στὴν Μονὴ Φλώρου (784) καὶ συμβούλευσε τὴν αὐτοκράτειρα Εἰρήνη τὴν Ἀθηναία νὰ συγκαλέσῃ σύνοδο »

    πουθενά δε τη λέει αγία !!!!!!!!!!!!!

    Πατριαρχείο 8 Μαρτίου:
    http://www.ec-patr.org/gr/typikon/2008/2008-03-08.htm

    «8. Σάββατον: Τῆς Τυρινῆς. Ἐν ᾧ μνήμην ἐπιτελοῦμεν τῶν ἐν ἀσκήσει λαμψάντων Ἁγίων ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν. Τοῦ Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Θεοφυλάκτου, Ἐπισκόπου Νικομηδείας. Ἑρμοῦ Ἀποστόλου καὶ Δομετίου Ὁσίου.»

    που είναι η ειρήνη η αθηναία;;;;;;;;;;;

    Συλλογή από το ιντερνετ 8 μαρτίου!!!!!:

    Θεοφυλάκτου Επισκόπου Νικομηδείας.
    Παύλου Ομολογητού.
    Αποστόλου Ερμού
    Μάρτυς Δίων
    Όσιος Δομέτιος

    που είναι η ειρήνη η αθηναία;;;;;;;;;;;

    Συλλογή ίντερνετ 9 αυγούστου!!!!!!:

    Αποστόλου Ματθία
    Αγίων δέκα μαρτύρων
    μάρτυρος Αντωνίου
    όσιος Ψόης

    που είναι η ειρήνη η αθηναία;;;;;;;;;;;

    Λέει ο δωσίλογος ότι «από ότι γνωρίζω κανείς δεν τόλμησε να αμφισβητήσει το γεγονός όπως το καταγράφει ένας κολοσσός της Βυζαντινολογίας, »

    Κοιτάχτε παρακάτω πως το αμφισβητεί η εκκλησία της ελλάδας!!!!!!!!!

    Εκκλησία της ελλάδας 9 αυγούστου!!!!!!!:

    Αποστόλου Ματθίου.Μαρτύρων Αλεξίου, Δημητρίου, Ιακώβου, Ιουλιανού, Ιωάννου, Λεοντίου, Μαρκιανού, Πέτρου, Φωτίου, Μαρίας και Μάρθας της πατρικίας, των δια την εικόνα του Σωτήρος Χριστού αθλησάντων, και Αντωνίου του Αλεξανδρέως. Οσίου Ψόη.

    που είναι η ειρήνη η αθηναία;;;;;;;;;;;

    Εκκλησία της ελλάδας 8 μαρτίου!!!!!!!:

    Αποστόλου (Ο΄) Ερμού, επισκόπου γενομένου Δαλματίας. Δίωνος μάρτυρος. Οσίων Θεοφύλακτου επισκόπου (1) Νικομηδείας (†842), Παύλου του ομολογητού επισκόπου Πλουσιάδος και Δομετίου.

    που είναι η ειρήνη η αθηναία;;;;;;;;;;;

    Κοιτάχτε που το αμφισβητεί το πατριαρχείο!!!!!!!!!!
    9 αυγούστου

    Σάββατον: Τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Ματθία καί τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Κωνσταντίνου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως.

    που είναι η ειρήνη η αθηναία;;;;;;;;;;;

    Και δω ένα κείμενο στην εκκλησία της ελλάδας την λέει ειρήνη αθηναία χωρίς να τη λέει αγία!!!!!!!!!!!
    http://www.ecclesia.gr/greek/HolySynod/commitees/pastoral/frontida_ilikiomenon_5.html

    Για τον καρκαγιάννη γιατί δε λες ότι τον κάνανε αλατιού που δεν ήξερε ότι η εικονομαχία τέλειωσε το 843 και του στείλανε 500 γράμματα πανεπιστημιακοί και τον εβρίζανε που έλεγε βλακείες;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!

    Γιατί δεν τη λέει αγία το πατριαρχείο και η εκκλησία της ελλάδας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Είναι αίρεση μήπως;;;;;;;;;;;

    Και εδώ κοιτάχτε που έχει απάντηση και δεν το λέει ο δωσίλογος που είναι μέστα κειμενά του!!!!!!!!!!!
    https://roides.wordpress.com/2008/11/19/19nov08/

    Τα αντιγράφω!

    «»»»»Είναι κλασική η περίπτωση της μνημόνευσης κτητόρων, βασιλέων (αυτοκρατόρων), γεγονότων σημαντικών κ.λπ. στα συναξάρια. Όλα αυτά, ή πολλά από αυτά έχουν επιζήσει από το παρελθόν, μέσω αλλεπάλληλων αντιγραφών διαφόρων χειρογράφων με ανάλογο περιεχόμενο τα οποία μαζεύονταν σε συλλογές. Κάποιες φορές γίνονταν και προσπάθειες για το συμμάζεμα τους.

    Για παράδειγμα, να πως περιγράφεται το πως επέζησε ως αγιολογικό υλικό αυτή, η παλιά παράδοση περί Ειρήνης της Αθηναίας ως “ευσεβούς” όπως αναφέρει η ΘΗΕ. Τα γράφει ο Μανουήλ Γεδεών στο Βυζαντινό Εορτολόγιο του:

    “αν δε ποθ’ ευρεθή εν χειρογράφοις Συναξαρίοις ή Μηναίοις η μνήμη και της αλαζόνος βασιλίδος Ειρήνης της Αθηναίας, οφείλομεν και τούτο εις τον ηγούμενον του Στουδίου Θεόδωρον• αυτός εν επιστολή προς αυτήν λαμπρώς εγκώμιον αυτή πλέκων επαινεί…”.

    “Αν ΠΟΤΕ βρείτε την Ειρήνη την αλαζόνα σε κανένα χειρόγραφο συναξάρι”.

    Είναι προφανές από το λεξιλόγιο, ότι η αλαζονεία και η αγιότητα δεν συμβαδίζουν. Το γεγονός ότι επέζησε η πληροφορία, οφείλεται σε χειρόγραφο του Θεοδ. Στουδίτη, ο οποίος είχε αρκετό κύρος στην εποχή του. Επειδή η χαρά του για την αναστήλωση των εικόνων που έκανε για πρώτη φορά η Ειρήνη ήταν μεγάλη, έγραψε το εγκώμιο για το λόγο αυτό. Στη ζωή του Θεοδώρου, ο αγώνας υπέρ των εικόνων έπαιξε κυρίαρχο ρόλο, αφιέρωσε μεγάλο κομμάτι του συγγραφικού του έργου κατά των εικονομάχων και μάλιστα “διηύθυνε τον αγώνα κατά της εικονομαχίας εις την δευτέραν αυτής φάσιν” (ΘΗΕ, τομ. 6, στ. 213).

    Παρά το εγκώμιο όμως του Στουδίτη, η μνήμη της Ειρήνης, ούτε καν ως ευσεβούς δεν διασώθηκε στην πορεία της παραδόσεως και έτσι, λειτουργικά η Ειρήνη είναι ανύπαρκτη. Είναι προφανές ότι ακόμη και εκείνου

    “…του οποίου την αγιότητα διακήρυξε με πρωτοβουλία της μία Σύνοδος, δεν είναι στην συνείδηση του πληρώματος άγιος, οι πιστοί δεν προσφεύγουν στις πρεσβείες του ούτε προσβλέπουν στον τρόπο ζωής του ως εις πρότυπο.”

    (Παπαδόπουλος Γ. Στυλιανός, “Διαπίστωση και Διακήρυξη της Αγιότητας των Αγίων”, εκδ. Τέρτιος, Κατερίνη 1990, σελ. 36)»»»»»

    Μιλαμέ για μεγάλα χάλια!!!!!!!

    «Παρά το εγκώμιο όμως του Στουδίτη, η μνήμη της Ειρήνης, ούτε καν ως ευσεβούς δεν διασώθηκε στην πορεία της παραδόσεως και έτσι, λειτουργικά η Ειρήνη είναι ανύπαρκτη. »

    «Παρά το εγκώμιο όμως του Στουδίτη, η μνήμη της Ειρήνης, ούτε καν ως ευσεβούς δεν διασώθηκε στην πορεία της παραδόσεως και έτσι, λειτουργικά η Ειρήνη είναι ανύπαρκτη.»

    «Παρά το εγκώμιο όμως του Στουδίτη, η μνήμη της Ειρήνης, ούτε καν ως ευσεβούς δεν διασώθηκε στην πορεία της παραδόσεως και έτσι, λειτουργικά η Ειρήνη είναι ανύπαρκτη.»

    Γι’ αυτό δεν τη λένε η εκκλησία της ελλάδας και το πατριαρχείο!!!!!!!!!!!!

    Και στη ίδια ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΣΕΛΙΔΑ ΛΕΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!!!!!!!
    https://roides.wordpress.com/2008/11/19/19nov08/

    «»»»»την Εκκλησία σώζεται η παράδοση αυτή. Όπως γράφει καθ. Καρμίρης (“Τα δογματικά και συμβολικά μνημεία της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας”, τόμ. Α’, 2η έκδ., Αθήνα 1960, σελ. 293), στη θεία λειτουργία του Χρυσοστόμου στο αρχιερατικό αναφέρεται:

    “Είτα ο Διάκονος: Δύναμις,
    και ο α΄ χορός: Άγιος ο Θεός·
    ο Διάκονος και ο Αρχιερεύς: Κύριε σώσον τους ευσεβείς, επαναλαμβανόμενον υπό των δύο χορών
    ο Διάκονος: Κύριε σώσον τους βασιλείς, επαναλαμβανόμενον υπό του α΄ χορού
    ο Διάκονος και ο Αρχιερεύς: Και επάκουσον ημών.”

    Οι αυτοκράτορες που αναφέρονται ως ευσεβείς δεν είναι ούτε Άγιος Αντώνιος, ούτε Μέγας Ευθύμιος. Αναφέρονται και σώζονται μόνο ως ευσεβείς.»»»»»

    ΆΡΑΓΕς, και που λέει ο γριτσόπουλος ευσεβής δε σημαίνει ότι είναι αγία!!!!!!!!!!!! Τι αγία είναι αφού λέει να τους σώσει ο θεός τους ευσεβής;;;;;; Πως είναι αγία τότες;;;;;;;!!!!!!!!!!

    Διαβάστε που έχει απαντήσεις και τις κρύβει ο δωσίλογος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η Po λέει:

      άργησε λίγο αλλά ήρθε.

    • Ο/Η Boλταίρος λέει:

      Υπέροχος όπως πάντα ο Τσακαλίας.
      Γιατί όμως δεν τα λέει αυτά στη Μητρόπολη Μυτιλήνης;

      http://www.aegean.gr/culturaltec/mhtropoli/diocese/history.htm

      Ας αναφέρουμε το παράδειγμα της αγίας Αυτοκράτειρας Ειρήνης της Αθηναίας, η οποία εξορίστηκε στη Λέσβο, όπου και πέθανε το 803.

      ή να τα πεί στον κ.
      Aπόστολος Σπανός, Xριστιανικά Mνημεία της Mητροπόλεως Mυτιλήνης , Aθήνα 2003.

  3. Ο/Η Tsakalias λέει:

    αυτό που με στέλνεις είναι ένα ιστορικό στο ιντερνετ και λέει για πηγή ένα βιβλίο από το εμπόριο και λέει κιόλας:

    «η αυτοκράτειρα Ειρήνη η Αθηνά»

    άκου η ΑΘΗΝΑ!!!!!!!!!

    και μήπως διαβάζει κανείς μέσα στην εκκλησία το βιβλίο του Σπανού;;;;;;;;;;

    και τελικά αμα θέλω να μάθω για γιορτή αγίου θα παω στον ροΐδη ή στον σπανό;;;;;;;;;;;;

    ή μήπως θα πάω στο πατριαρχείο και την εκκλησία της ελλάδας;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    λέει αυτός στον τίτλο:

    «Διαμαρτυρία στην Ι.Σύνοδο για ΑΙΡΕΣΗ»!!!!!!!!!!!!

    και η ιερά σύνοδος και το πατριαρχείο μάλλον είναι στην ίδια την αίρεση (!!!!!!!) αφού εγώ δεν βλέπω πουθενά εκεί την ειρήνη την αθηναία!!!!!!!!!!!!!!

    απλά του μπλογκερ του κόστισε όσα μάθαμε για το προδοτικό βίο του αντρέα λασκαράτου και γράφει ότι λάχει!!!!!!!!!
    http://www.oodegr.com/oode/sygrafeis/laskaratos_1.htm

  4. Οι Τάταροι με ερυθρωπυρωμένο σίδερο
    Οι Βυζαντινοί με πυρωμένες βελόνες
    Οι Νεοέλληνες με… το παραμικρό.

    (θα έλεγα με τη άγνοια αλλά φοβάμαι πως θα μου πουν:και τι ξέρεις εσύ;)

    Περιμένω πάντως το 2ο μέρος γιατί η εποχή της εικονομαχίας με ενδιαφέρει εικαστικά. Και πιστεύω πως τα χρόνια εκείνα έγινε μια ζύμωση και «κουβέντα» που οδήγησε σε πολύ σπουδαία εικαστικά και φιλοσοφικά συμπεράσματα τα οποία δυστυχώς τα κατάπιε το δόγμα σε ένα πολύ στενό και άκαμπτο περιτύλιγμα.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Το δεύτερο μέρος θα δώσει τη μάχη να παραδεχτεί ανοιχτά η Εκκλησία πως έχει αγιοποιήσει την Ειρήνη.
      Το θέμα είναι ΕΘΝΙΚΟΝ διότι η Αγία προστατεύει την ακριτική Μυτιλήνη.
      Να μην την προκαλούμε και μας θυμώσει Η ΑΓΊΑ και επιτρέψει να αποβιβαστούν οι Τούρκοι στο νησί Της.

      Για την Εικονομαχία
      ΠΡΟΣΕΧΩΣ

  5. Ο/Η Μεριλ Στριπ λέει:

    @Tsakalias

    Δεν ηξερα ότι ο Λασκαράτος ακολούθησε την τακτική του Χριστού και του Παύλου για τους δούλους.

    η ΟΟΔΕ το αποκαλείπτει
    Εδώ έγκειται η αντίφασις του Λασκαράτου. Θέλει να διόρθωση τους δούλους, αντί να τους ελευθέρωση από τα πολιτικά δεσμά. Βεβαίως πιστεύει εις τον άνθρωπον, αλλ’ ακριβώς ο κοινωνικός άνθρωπος αναπτύσσεται μόνον ελεύθερος και οι κανόνες της ηθικής δεν δύνανται να ισχύουν εκεί όπου ο κυρίαρχος ασκεί την κυριαρχίαν του εναντίον της πρώτης ηθικής αρχής, της ελευθερίας».

    Μα τέτοια ταύτιση με το Μεσσία σας και τον Απόστολο των Εθνών γιατί την στηλιτεύετε;

    και η ΟΟΔΕ συνεχίζει
    Για τον Λασκαράτο, για όσα τραβούν οι συντοπίτες του δεν έχουν ευθύνη οι Άγγλοι αλλά φταίνε οι υπόδουλοι Επτανήσιοι που είναι διεφθαρμένοι! Το σίγουρο για τον Λασκαράτο είναι ένα, ότι «οι Άγγλοι…είναι οι αφεντάδες του τόπου

    Να άλλη μία ταύτιση ποτέ ο Χριστός δεν κατηγόρησε τους Ρωμαίους. Μα τι γίνεται εδωπέρα;
    Αυτόν ρε Τσακαλία αφορίσατε γιατί όχι και τον Παύλο

  6. Ο/Η Aναγνώστης ΟΟΔΕ λέει:

    Aντίχριστοι η ΟΟΔΕ σας ετοιμάζει νέα χουνέρια.
    Άθεα ερπετά, έχιδνες, υιοί της απωλείας.

    Πριν συνεχίσουμε στο δεύτερο μέρος, αξίζει να πούμε ότι το 1ο άρθρο μας για τον περίφημο Ανδρέα Λασκαράτο έπιασε τόπο όπως φαίνεται. Εκτός από αυξημένη αναγνωσιμότητα, προκάλεσε και μεγάλη αμηχανία στους κατόχους του ατυχούς ψευδωνύμου οι οποίοι κατά το τελευταίο διάστημα αύξησαν εκτός από τις ύβρεις τους και τις αναφορές τους στην ΟΟΔΕ!

    Αλλά και σε ποιον και πώς να δικαιολογηθείς, όταν επιλέγεις ως ταυτότητα της διαδικτυακής προσωπικότητάς σου τον Ανδρέα Λασκαράτο, ο οποίος ιδεολογικά εκπροσωπεί την δουλοπρέπεια, τον συντηρητισμό, την υποτέλεια, την ταξική εκμετάλλευση, δηλ. ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά, που μέσα στα κείμενά σου επιδιώκεις να χλευάσεις;

    Και ποιος να πάρει στα σοβαρά τις αναζητήσεις σου στο …διαδίκτυο (οι οποίες θεωρούνται κάτι σαν «επιστημονική έρευνα»…) και τις προσπάθειές σου να απαντήσεις σε δύσκολα για σένα θέματα, όταν ακόμη και το άθλιο παρελθόν του αγαπημένου σου «ήρωα» είσαι ανίκανος να γνωρίζεις;

    Να πούμε στους …δυστυχείς φίλους μας, ότι δεν νομίζουμε ότι θα καταφέρουν κάτι από την εξακολούθηση του συνηθισμένου τους υβρεολόγιου, με το οποίο έχουν ρίξει τόσο χαμηλά τον πήχη του επιπέδου τους, που περνάς πλέον περπατώντας από πάνω του. Το υβρεολόγιο το μόνο που καταφέρνει σίγουρα, είναι να κάνει κάποιον περισσότερο κωμικό, όμως δεν γιατρεύει τα παθήματα από την αποκάλυψη ότι ο συγγραφέας-«ήρωας» δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μια ακόμη περίπτωση ντροπής για την ελληνική ιστορία.

    Άλλωστε, πόσο ακόμη θα κατέβει το ανύπαρκτο επίπεδό τους, όταν έρθει και το σχετικό άρθρο για τον Εμμανουήλ Ροΐδη;…

  7. Ο/Η Κώστας λέει:

    «Άθεα ερπετά, έχιδνες, υιοί της απωλείας. […] Το υβρεολόγιο το μόνο που καταφέρνει σίγουρα, είναι να κάνει κάποιον περισσότερο κωμικό […]»

    Άνευ σχολίων…

  8. Ο/Η xarxar λέει:

    Ξέρουν εκεί στην ΟΟΔΕ από φίδια. Τι σου κάνει η πολλή νηστεία τελικά…

  9. Ο/Η Μεριλ Στριπ λέει:

    @ΟΟΔΕ
    Πριν συνεχίσουμε στο δεύτερο μέρος, αξίζει να πούμε ότι το 1ο άρθρο μας για τον περίφημο Ανδρέα Λασκαράτο έπιασε τόπο όπως φαίνεται…

    Αγαπητοί μου βέβαια και αξίζει, δείχνει σε τι σύγχυση και αγωνία βρίσκεστε από τη παρουσία αυτού του Βλογκ, συνεχίστε περιμένουμε με αγωνία.

    Ευχαριστούμε και για τα καλά σας λόγια.

  10. Παράθεμα: H παιδοκτόνος Αγία Ειρήνη (+9/8ου) να εορτάζεται 8 Μάρτη! [2] « Ροΐδη Εμμονές

  11. Ο/Η αριστοφανις λέει:

    αριστο το αρθρο σας παιδια…συμφωνω απολυτα…

  12. Ο/Η άθρησκος λέει:

    H OODE ΝΟΜΊΖΕΙ ΠΩς ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΟΞΥΣΜΟ
    Φάσκει και αντιφάσκει, ρίχτε μια ματιά

    θα πρέπει να αναρωτηθούμε σοβαρά μήπως η Ειρήνη είναι όντως αγία, παρόλο που και τότε ακόμη δεν ανατρέπεται το γεγονός ότι η Εκκλησία επίσημα δεν της αποδίδει τέτοια τιμή.

    Εκ πρώτης όψεως, δε φαίνεται κάτι τέτοιο. Όμως, χάρη σε ένα μπλογκ αντιχριστιανικό σε σημείο παροξυσμού, που έψαξε πάρα πολύ για να βρει λόγο να λασπολογήσει τους χριστιανούς, είδαμε μερικές αξιοσημείωτες αναφορές για την Ειρήνη σε κείμενα που προέρχονται από το χώρο της τοπικής Εκκλησίας της Μυτιλήνης.

    Έτσι, στην ιστοσελίδα της ιεράς μητρόπολης Μυτιλήνης, στην ενότητα «Ιστορία» (http://www.aegean.gr/culturaltec/mhtropoli/diocese/history.htm) δημοσιεύεται το κείμενο «Η εκκλησιαστική ιστορία του νησιού» (με βιβλιογραφία: Απόστολος Σπανός, Χριστιανικά Μνημεία της Μητροπόλεως Μυτιλήνης, Αθήνα 2003), όπου διαβάζουμε:

    «Ακόμη όμως και οι προφορικές παραδόσεις ή και οι θρύλοι που συνοδεύουν τα μνημεία κρύβουν μέσα τους ψήγματα ιστορικής αλήθειας και είναι υλικό προς (προσεκτική και κάποτε επιφυλακτική) αξιοποίηση. Ας αναφέρουμε το παράδειγμα της αγίας Αυτοκράτειρας Ειρήνης της Αθηναίας, η οποία εξορίστηκε στη Λέσβο, όπου και πέθανε το 803. Η παραμονή της στο νησί έχει συνδεθεί με διάφορούς τόπους και μνημεία, καθώς θρύλοι και προφορικές παραδόσεις τη συνδέουν π.χ. με την ίδρυση της Μονής Υψηλού, της Παναγίας της Τρουλωτής και της Παναγίας της Αγιάσου. Πίσω όμως από όλους αυτούς τους θρύλους κρύβεται η ιστορική αλήθεια ότι η διαμονή στη Λέσβο της Αυτοκράτειρας, η οποία πρωτοστάτησε στην αναστήλωση των εικόνων κατά την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο του 787, συνέβαλε σίγουρα στο να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο το εικονόφιλο πνεύμα…» (η επισήμανση δική μας).

    Η αναφορά αυτή («της αγίας Αυτοκράτειρας…») είναι φανερό ότι δηλώνει την άποψη του συγγραφέα ότι η Ειρήνη ήταν όντως αγία και καθόλου δε δηλώνει ότι τιμήθηκε ως τέτοια από την Εκκλησία, όπως θα δηλωνόταν αν έγραφε «της Αυτοκράτειρας αγίας Ειρήνης της Αθηναίας». Παρά την αναφορά αυτή, λοιπόν, γεγονός είναι ότι η Ειρήνη η Αθηναία δεν τιμάται ως αγία στη Μυτιλήνη. Στην ίδια ιστοσελίδα, εκεί όπου αναφέρονται οι τοπικοί άγιοι του νησιού, δε γίνεται καμία αναφορά σ’ αυτήν: http://www.aegean.gr/culturaltec/mhtropoli/saints/saints1.htm. Και μάλιστα είναι φανερό ότι δεν έχουν βρεθεί ίχνη ούτε παλαιότερης τιμής της ως αγίας στο νησί, αλλιώς θα αναφέρονταν, όπως γίνεται π.χ. με την αγία Ευπρέπεια, που, «αν και δεν συγκαταλέγεται επισήμως στο αγιολόγιο της ιεράς μητροπόλεως Μυτιλήνης», μνημονεύεται στην ιστοσελίδα απλώς και μόνο επειδή το 1931 ανακαλύφθηκε ναΰδριο προς τιμήν της πάνω στα ερείπια βασιλικής του 6ου αιώνα.

  13. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    Για την Ειρήνη

    http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=1445

  14. Ο/Η Θ. Ρηγινιώτης λέει:

    Αδελφοί, χαίρετε. Ολίγα για την ανάρτησή σας, που τώρα μόνο διάβασα.
    Πέρα από την πλάκα, η αλήθεια παραμένει (η Ειρήνη ΔΕΝ τιμάται ως αγία), εκτός αν βρείτε ΕΝΑ εκκλησιαστικό βιβλίο, όσο παλιό κι αν είναι, που να χρησιμοποιείται στο ναό (γιατί με αυτά τιμώνται οι άγιοι – π.χ. Μηναίο, Τριώδιο ή Τυπικό), που να περιέχει εορτή της μνήμης της. Αλλά ούτε κι οι ιδιωτικοί Συναξαριστές την αναφέρουν, όπως δείξαμε στην ΟΟΔΕ [Σημ. Πού γράφει η ΟΟΔΕ ότι βρίσκεται σε «σύνδεση με το υπερβατικό»; Μάλλον εσείς έχετε τέτοια «σύνδεση»…].
    Αν προς το τέλος μετανόησε και αγίασε, δε μπορούμε να το κρίνουμε εμείς. Αυτή είναι μια ΛΑΪΚΗ ΙΔΕΑ (όχι «εκκλησιαστική») στη Λέσβο, όμως ούτε κι εκεί υπάρχει ένδειξη ότι γιορτάστηκε ποτέ ως αγία.
    Ο άγ. Θεόδωρος ο Στουδίτης (ο πολύ διωγμένος και βασανισμένος) σωστά εγκωμιάζει την πράξη της να τερματίσει την Εικονομαχία (αυτήν την πράξη κι όχι την εκτύφλωση του γιου της – για την οποία «ο ήλιος σκοτείνιασε» κατά το χρονικογράφο Θεοφάνη), γιατί ήταν όντως μια σπουδαία πράξη, ακόμη και πολιτικά και κοινωνικά (το τέλος ενός εμφύλιου), δεδομένου μάλιστα ότι έγινε ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ, ενώ η Εικονομαχία ήταν άκρως αιματηρή. Ο άγ. Θεόδωρος ήταν εκείνος που υπερασπίστηκε τους παυλικιανούς και τους Βούλγαρους πολιτικούς πρόσφυγες ενάντια στον (εικονόφιλο) αυτοκράτορα Μιχαήλ Ραγκαβέ και στο συμβιβασμένο πατριάρχη Νικηφόρο.
    Αθώος λοιπόν και ο άγιος Θεόδωρος.
    Η αγία Θεοδώρα επίσης σταμάτησε αναίμακτα την εξίσου αιματηρή β΄ φάση της Εικονομαχίας. Τον πατριάρχη Γενέσιο που «τον μαστίγωσαν 200 φορές», όπως την κατηγορείτε, μαστίγωσαν το πτώμα του, βγάζοντάς το από τον τάφο, όχι τον ίδιο εν ζωή. Κατά δε των παυλικιανών η αγία έκανε πόλεμο (οι παυλικιανοί ήταν στρατός αντίπαλος του Βυζαντίου), όχι θρησκευτικό διωγμό. Για λεπτομέρειες επιφυλάσσομαι με άρθρο στην ΟΟΔΕ (δυστυχώς οι υποχρεώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να ασχολούμαι τακτικότερα).
    Τέλος, μεμψιμοιρείτε ότι «οι Πατέρες δεν καταδικάζουν τα Βυζαντινά βασανιστήρια»!… Μα ολόκληρη η ιστορία του Χριστού είναι μια καταδίκη των βασανιστηρίων, το ίδιο και τα μαρτυρολόγια, τόσο των αρχαίων μαρτύρων, όσο και των νεομαρτύρων των Βυζαντινών χρόνων (ορθόδοξων που μαρτύρησαν από αιρετικούς αυτοκράτορες, στους οποίους φυσικά εσείς δίνετε αμνηστία), της Τουρκοκρατίας και του κομουνισμού (ή μήπως «δεν υπήρξαν» αυτοί οι μάρτυρες;). Πολλοί από τους Πατέρες της Εκκλησίας ήταν οι ίδιοι θύματα βασανιστηρίων, όπως οι άγιοι Μαρτίνος Α΄ (πάπας Ρώμης), Μάξιμο Ομολογητής, Ιωάννης Δαμασκηνός, Θεόδωρος ο Στουδίτης, Θεοφάνης και Θεόδωρος οι Γραπτοί (τους σημάδεψε με πυρωμένο σίδερο ο φίλος σας, αυτοκράτορας Θεόφιλος – ο Θεός να τον αναπαύσει – που τον λυπάστε επειδή «τον πρόδωσε» η Θεοδώρα αναστηλώνοντας τις εικόνες, τα κατ’ εσάς «είδωλα») κ.ά., κι εσείς αναρωτιέστε αν καταδίκαζαν τα βασανιστήρια οι ίδιοι;
    Μην ξεχνάμε επίσης τους κανόνες της Εκκλησίας που καταδικάζουν το φόνο (20 χρόνια ακοινωνησίας -αφορισμού- κατά την Πενθέκτη Οικουμενική).
    Ευχαριστώ. Τα ξαναλέμε.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      1.Αργήσατε πολύ να απαντήσετε, όχι σε μένα μόνο, αλλά στον καθηγητή Τωμαδάκη, στην Ηθική Εγκυκλοπαίδεια, στη Μητρόπολη Μυτιλήνης, στον αρχιμανδρίτη Γιουσμά, στον Αλέκο Αγγελίδη (Έργα και ημέρες του ιερατείου Θεσσαλ. 1999), στον αυθεντικό Λασκαράτο (Ο θάνατος ενός αρχιεπισκόπου) που ισχυρίστηκαν πριν από εμένα ή από τον μακαρίτη τον Καρκαγιάννη, το ίδιο, πως η Ειρήνη η μέγαιρα που τύφλωσε με πυρωμένες βελόνες τον ίδιο της το γιό δεν ήταν μόνο ευσεβής (!!!)-αυτό το έχετε παραδεχθεί στην ΟΟΔΕ-αλλά και Αγία..
      Αναρωτιέμαι γιατί;

      Δεν ενοχλούσε την Εκκλησία η αναγραφή για δεκαετίες μέχρι και σήμερα, τουλάχιστον από έναν κορυφαίο καθηγητή Βυζαντινολόγο σε μια κορυφαία και εγκυρότατη, για την Εκκλησία, έκδοση, μιας τέτοιας δυσφημιστικής ανακρίβειας;
      Πότε και πως ανασκευάστηκε; Κι αν ένα τέτοιο λάθος συγχωρείται σε έναν διάσημο πανεπιστημιακό, γιατί η επανάληψή του από εμένα, στηριγμένη μάλιστα και σε άλλες επί πλέον δικές σας πηγές, έπρεπε να γίνει αντικείμενο μιας τόσο επιθετικής συμπεριφοράς από μεριάς των ορθόδοξων μπλόγκερς;

      2.Μαστίγωσαν το πτώμα του πατριάρχη. Αυτό δε είναι αισχρότατο;

      3.Από που προκύπτει πως δίνουμε αμνηστία σε όσους βασάνισαν ορθόδοξους; Γιατί λέτε με τόση ευκολία μια τέτοια συκοφαντία. Σημαία μας εδώ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα. Έχουμε καταδικάσει και κομμουνιστές φονιάδες και βασανιστές. Βρείτε μου ένα σημείο που να λεμε λοιπόν κάτι τέτοιο.
      Ένα σημείο.

      Εσείς όμως έχετε αγιοποιήσει φονιάδες, τύραννους, βασανιστές αυτοκράτορες, μέχρι τέλους αμετανόητους. Λέω ψέμματα;

      4. Ποιός αμφισβήτησε πως βασανίστηκαν και ορθόδοξοι; Από πότε όμως ο δικός τους βασανισμός συνεπάγεται από τη μεριά τους και πολύ περισσότερο από τη μεριά της Εκκλησίας καταδίκη των βασανιστηρίων;
      Καταδίκη των δικών τους ταλαιπωριών, ναι, για των άλλων, τσιμουδιά. Άλλωστε στο Βυζάντιο έχουμε το φαινόμενο ο ορθοδοξος που σήμερα έχει την εξουσία να καταδιώκει τον αιρετικό που όταν παίρνει εξουσία καταδιώκει τον ορθόδοξο και τούμπαλιν.

      5. Μέχρι σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν ζήτησε συγνώμη για τη συνεργασία της με τη Χούντα, ο Χριστόδουλος δήλωνε ψέματα πως δεν ήξερε πως γινόντουσαν βασνιστήρια, η Σύνοδος τον κάλυπτε. Χτες σχεδόν, αγιοποιήθηκε ο άθλιος φονιάς και βασανιστής τσάρος Νικόλαος. Λεω ψέμματα;
      Ο Κόντογλου προσπαθεί να δικαιολογήσει το κάψιμο ζωντανών των Βογόμιλων, η μητροπολη Σπάρτης το πογκρόμ του Νίκωνα, η Εκκλησία σύσσωμη τον γδάρτη Άγιο Κύριλλο και τον παιδοκτόνο Κωνσταντίνο, και πάει λέγοντας.

      6. Η Εκκλησία καταδικάζει το φόνο;
      Αυτό δα έλειπε,στα λόγια ναι. Για πείτε μου όμως στην πράξη τον καταδικάζει.
      Περιμένω μια απάντηση, όταν ο Χριστόδουλος ως μητροπολίτης εγκωμίαζε τους φονιάδες των αθώων Αλβανών φαντάρων του φυλακίου της Επισκοπής, ποιός αντέδρασε; Τον επιβράβευσαν οι δεσποτάδες κάνοντάς τον αρχιεπίσκοπο.
      Καταδικάζει η χψ οικουμενική Σύνοδος τον φόνο;
      Και ο αμετανόητος φονιάς 30.000 αθωων στη Θεσσαλονίκη και στην Αντιόχεια Θεοδόσιος γιατί τιμάται ως Άγιος;

      7. Στο Βυζάντιο υπήρχε μια διαρκής απίστευτα εκτεταμένη και βάρβαρη επίγεια Κόλαση βασανιστηρίων και εκτελέσεων αθώων. Γιατί η Εκκλησία όχι μόνο δεν αντέδρασε, αλλά ευλόγησε κι από πάνω ή και συνείργησε, ή και απαίτησε να γίνουν αυτά;

      8. Ακόμη και σήμερα ο μητροπολίτης Άνθιμος δηλώνει θαυμαστής του Σταυρωτή 2000 αθώων νέων της Τύρου Μεγαλέξανδρου και ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΓΚΑΛΕΙ. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΜΝΕΙΤΕ ΤΗ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΥΨΙΣΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.

      Κύριε Ρηγινιώτη, σε αντίθεση με τους περισσοτερους ομοπίστους σας, γράψατε με σχετική ευγένεια. Με αναγκάζετε να σας πω όμως πως εδώ δεν απευθύνεσθε στο εκκλησίασμα της Αγίας Πουλχερίας (φόνισσας κι αυτής).
      Μην υποτιματε τη νοημοσύνη μας.

      Ειλικρινά απορώ πως τα βολεύετε με τη συνείδησή σας.
      Να ασπάζεστε εικόνες ανώμαλων σαδιστών, μέχρι τέλους αμετανόητων, να δικαιολογείτε απίστευτα ομαδικά εγκλήματα, βασανιστήρια, φυλακισεις σε μπουντρούμια, εξορίες και πολέμους και να τιμάτε τους δράστες ως Αγίους.

      Αυτό για μένα είναι ένα αναπάντητο ερώτημα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s