Ορθόδοξη Μαύρη Μαγεία(13β): Ξυλολατρεία

Άλαλα τα χείλη των ασεβών των μη προσκυνούντων την Εικόναν Σου Θεοτόκε

(Τα προηγούμενα μέρη: 1234 5 67 89101112α12β13α)

Μέρος Β’

«Από το 1961, οι εικόνες άρχισαν συστηματικά και ανερυθρίαστα να δακρύζουν» και στις ορθόδοξες εκκλησίες των Η.Π.Α. «Ξεκίνησαν από την κοινότητα του Αγ.Παύλου στο Χέμπστεντ. Εκατοντάδες χιλιάδες δολλάρια μαζεύτηκαν…». Στην «επισκοπική περιοχή του Πίτσμπουργκ, άλλες 17 εικόνες της Παναγίας άρχισαν να δακρύζουν την φορά αυτή δάκρυα Revlon και Shannon…». «…στο Σικάγο, στις 6 Δεκεμβρίου 1986…η εικόνα της Παναγίας δάκρυσε σε μια Αλβανική Εκκλησία...». (Κ.Αθανασιάδη, “Σιάκωβος”).

Τα έσοδα του παλιοημερολογίτικου μοναστηριού της Χρυσοβαλάντου που δάκρυζε στον πόλεμο του κόλπου ήταν τόσο πολλά που ο κ.Βαρθολομαίος δέχτηκε τους δυο ηγούμενους της ως επισκόπους στην Εκκλησία του αναχειροτονώντας τους και ξεχνώντας τους υπαινιγμούς της Αρχιεπισκοπής του σε βάρος τους, όταν η θαυματουργή εικόνα έπεσε θύμα απαγωγής και ανευρέθη (ως εκ θαύματος).
http://www.nytimes.com/1992/01/01/nyregion/story-of-the-weeping-icon-divides-greek-orthodoxy.html
https://roides.wordpress.com/2009/12/03/3dec09/

Άθεοι λοιπόν είναι όσοι αρνούνται μαζί με τον Λασκαράτο να πιστέψουν «πως η Παλαιόχτιστη κλαίει, πως η Καλαβρέζα ιδρώνει και πως η Περλιγγού είναι πουλιό θαυματουργή από τη Δραπανιότισα» και καλοί Χριστιανοί οι θαυματέμποροι που πλουτίζουν από τα εικονίσματα. Όσο για τους κινδύνους διάδοσης μικροβίων από τα φιλήματα των εικόνων, κάθε σχετική κουβέντα θεωρείται βλασφημία.
Υπάρχουν όμως και εικόνες που δεν πρόκειται να δακρύσουν ποτέ, όπως αυτές που ζωγράφισαν τρεις αριστεροί πολιτικοί κρατούμενοι της Χούντας στο Παρθένι, στο εκκλησάκι της αγ.Κιουράς. Ένας από αυτούς, ο Κυρ.Τσακίρης, καταγγέλει στα «Λεριακά Νέα» (1.’84), πως ο δεσπότης Ισίδωρος, όχι μόνο δεν φρόντισε να κηρυχθεί προστατευόμενο μνημείο ο ναός, όπως είχε γράψει η εφημερίδα, αλλά υπέθαλψε τους βανδαλισμούς του ιερόσυλου ηγούμενου πανοσιότατου Δανιήλ Καρτζούνη, που δεν ανεχόταν να υπάρχουν στους τοίχους εικόνες που ζωγραφίστηκαν από κομμουνιστές. To ασβέστωμα των εικόνων σταμάτησε με επέμβαση της Ελβετικής Αρχαιολογικής Σχολής («Νέα», 26.8.2000). – http://www.yppo.gr/5/g5151.jsp?obj_id=1682

Ο λαός υπερασπίζεται τα είδωλα. Όταν ο εικονομάχος Λέων ο Γ΄, έστειλε κάποιον αξιωματούχο να καταστρέψει μια εικόνα, οι ορθόδοξες πιστές που τον πήραν είδηση, του έσπασαν το κεφάλι με ρόπαλο και «εκεί τον τάφον αυτού εποιήσαντο» (Β.Α.Λεονταρίτου «Εκ γυναικός…», από το «Έγκλημα και τιμωρία στο Βυζάντιο». Κύριος Συγγρ. Τρωιάνος, Σπ. ΙΔΡΥΜΑ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ – ΧΟΡΝ 1997). To 1842, κάποιος Χ. Δημητριάδης έκλεψε την εικόνα της Τήνου. Όταν συνελήφθη «ο δήμαρχος έλαβε τα κατάλληλα μέτρα για να προφυλάξη τον ιερόσυλο από την οργή του λαού, ο οποίος είχε συγκεντρωθεί έξω και ζητούσε με φωνές να τον παραδώσουν στα χέρια του. Ο άθλιος άνθρωπος έτρεμε σαν καλαμόφυλλο» (‘Ποντίκι», 8-8-2002). Θρησκευόμενος μαθητής που κατήγγειλε συμμαθητές του πως γύρισαν ανάποδα εικόνα του Χριστού, τραυμάτισε έναν από τους τρεις που πήγαν να του ζητήσουν τον λόγο, με σουγιά στο χέρι το πόδι και το θώρακα, στη διάρκεια συμπλοκής (3.11.’05). Μερικοί κληρικοί και πιστοί κάνουν ακόμη και παρανομίες προκειμένου να έχουν την προστασία κάποιας εικόνας, αλλά η χάρη της πάντα επεμβαίνει και τους γλυτώνει. «…όσον αφορά τον Γιοσάκη … παρά την εμπλοκή του στην υπεξαίρεση 100 περίπου εικόνων…..η ανακρίτρια που χειρίστηκε την υπόθεση είχε ‘εξαφανίσει’ το όνομά του από τη δικογραφία. Οι συγκατηγορούμενοί του δικάστηκαν για πλημμέλημα, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα όταν ανασύρθηκε η δικογραφία με παραγγελία του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για να αναζητηθεί η τύχη του Γιοσάκη, να αποδοθεί και σ’ εκείνον η ίδια πλημμεληματική κατηγορία, η οποία ωστόσο είχε παραγραφεί! Όταν ξέσπασε ο θόρυβος για την ανάμειξη του Γιοσάκη σε παραδικαστικά κυκλώματα, ασκήθηκε ποινική δίωξη εναντίον του και για ηθική αυτουργία στην υπεξαίρεση των εικόνων….των Κυθήρων. Το βούλευμα … όμως, δεν του αποδίδει τη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς υπάρχει ήδη δεδικασμένο για την ίδια πράξη, που αφορά τους συγκατηγορουμένους του …… Αυτοί είτε έχουν απαλλαγεί αμετάκλητα, είτε έχουν καταδικαστεί σε ολιγόμηνες ποινές φυλάκισης, λόγω του ότι επέστρεψαν τις εικόνες (Τα Νέα , 01.09.’05).

Τα ενδιαφέροντα των αγίων είναι πολυποίκιλα. Στη μυθική Βαρβάρα-το Βατικανό αναγκάστηκε να την σβήσει από το εορτολόγιο- για παράδειγμα έχει ανατεθεί-ερήμην της-η προστασία του Πυροβολικού. Γεννιέται μια απορία. Αν βρεθούν αντιμέτωπα τα ορθόδοξα πυροβολικά Ελλάδας και Σλαβομακεδονίας, ποιό θα υποστηρίξει; Οι Μιχαήλ και Γαβριήλ, έχουν αναλάβει κατ’αποκλειστικότητα την προστασία της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, αλλά είναι προφανές πως εκτελούν πλημμελέστατα τα καθήκοντα τα οποία τους ανετέθησαν ερήμην τους αφού πολλά αεροπλάνα, πέφτουν αμαχητί, χωρίς οι Ταξιάρχες να ανασχέσουν την άδοξη πτώση.

Αντίγραφο της Πορταϊτισσας στάλθηκε με πολυμελή συνοδεία από το Άγ.Όρος με στρατιωτικό αεροπλάνο τον Οκτώβρη του 1995 στη Μόσχα. Το «Άξιον εστί», γίνεται δεκτό με τιμές αρχηγού κράτους και η προσκύνηση της Ιεροσολυμίτισσας παρουσιάζει «απερίγραπτο και άθλιο θέαμα» (Ποντίκι, 23-12-2002). Ο μακαρίτης Πέλλης Χρυσόστομος στηλιτεύει: «Πρέπει να σταματήσει και η ψυχολογική προετοιμασία που γίνεται, η οποία είναι παραπλανητική: ελικόπτερα, αγήματα, μέχρι και το αντιτορπιλλικό του Π.Ν. έχει επιστρατευτεί για να μεταφερθεί μία εικόνα. Η εμπορευματοποίηση της πίστης δεν είναι κάτι θεμιτό» («Ελευθεροτυπία», 5-6-’95). “Όταν εξετέθη η εικόνα του «Αξιον Εστί», πρίν από περίπου 10 χρόνια στη μητρόπολη, ορισμένοι μιλούσαν για «σακιά γεμάτα χρήματα» που έβγαιναν τις νύχτες από το ναό… Οσο για τη Θεσσαλονίκη, ορισμένοι υπολογίζουν τις εισπράξεις σε περισσότερα από πέντε δισεκατομμύρια δραχμές. ” (M.Παπουτσάκη «Ελευθεροτυπία- 15/12/2002). Και ο ΓΑΠ θέλει να μας πείσει πως η Εκκλησία δεν είναι ολόκληρη μια επιχείρηση και πως σωστά κάνει και δεν την φορολογεί, ακόμη και τώρα που κόβει ακόμη και τις μικροσυντάξεις.

O αρχιμανδρίτης Κυπριανός Μηλιδώνης βοηθός στα οικονομικά 3 πατριαρχών στα Ιεροσόλυμα, διωγμένος από τους 2 τελευταίους «λόγω του ασυβίβαστου του χαρακτήρα του», κατήγγειλε στην «Απογευματινή» (14.5.’05), πως ο έρανος της Ιεροσολυμίτισας (Γενάρης ’03), είχε τη συνήθη τύχη. «Τα χρήματα αυτά (15 εκατ.ευρώ) ανήκουν στο πετραχήλι μου….είναι δικά μου και θα τα πούμε..», δήλωσε ο κ.Ειρηναίος, ο οποίος δεν ήθελε να συνταχθεί προϋπολογισμός ούτε για τα έσοδα του πατριαρχείου από την Εξαρχία της Αθήνας: «..αυτά είναι χρήματα που ανήκουν στον πατριάρχη». Ο αρχιμανδρίτης επισημαίνει την συλλογική ευθύνη των Συνοδικών που «ανέχονταν όλη αυτή την κατάσταση». Υπενθυμίζω πως ο έκπτωτος σήμερα διαβόητος Ειρηναίος, υπήρξε ο ευγενής χορηγός με συμβολικό ενοίκιο διαμερίσματος κάτω από την Ακρόπολη, σε νεαρό άντρα, γνωστό μοντέλο.
http://www.stifora.gr/article.php?id=14484
http://xastouki.blogspot.com/2009/11/stiforagr.html
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_10/07/2005_149990
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=167175&ct=75&dt=10/07/2005

Στην ενθρόνιση του Ειρηναίου, η οποία ετελέσθη ενώ ήταν υπόδικος στην Αθήνα ως έξαρχος του Παναγίου Τάφου για τις μισθώσεις των θεάτρων Του (γνωστός ήδη από την υπόθεση Χατζηχρήστου), ο Υπ.Εξ. ΓΑΠ καμάρωνε σαν γύφτικο σκερπάνι, χρηματοδοτώντας την κιόλας (με τα λεφτά μας). Ο σεπτός Ειρηναίος δεν έχει δικαστεί από την ελληνική Πολιτεία. Ας πληρώσουν τώρα τα σπασμένα της ενθρόνισης και των συμπαρομαρτούντων ιερών σκανδάλων οι αξονικοί τομογράφοι των δημόσιων νοσοκομείων.

Στις 10 Αυγούστου του 2000, «Ελ. Τύπος» κατήγγειλε «Προσβολή στην Μεγαλόχαρη», επειδή η κυβέρνηση δεν θα έστελνε άγημα στην Κατωπολιανή για να τιμήσει την εικόνα. Έντρομο το Υπουργείο χρέωσε τους φορολογούμενους με αποστολή ναυτικού αγήματος και μιάς πυραυλάκατου του Π.Ν., παραβιάζοντας την πάγια διαταγή που ορίζει πως άγημα αποστέλλεται μόνον όταν παρίσταται ο ανώτατος άρχων, κατ’εξαίρεσιν στην Τήνο και όπου υπάρχει τοπική στρατιωτική μονάδα ( «Ελευθεροτυπία», 11-8-2000. Θ.Τσάτσης και Γρ. Ρ).

Σε μια απερίγραπτη τελετή τον Μάϊο του 1915 μεταφέρθηκε «τή εισηγήσει όλων των γεροντικών γυναικαρίων…» με το καταδρομικό Αβέρωφ το ομοίωμα της Παναγίας στο προσκεφάλι του άρρωστου βασιλιά Κωνσταντίνου, ενώ ο συγκεντρωμένος όχλος των βασιλοφρόνων καταριόταν τον Βενιζέλο. Ο άλλοτε γραμματέας του βασιλιά Κ.Γ.Μελάς περιγράφοντας αγανακτισμένος το μεσαιωνικό ντελίριο, καταλήγει σχολιάζοντας την αυτογελοιοποίηση του πρωθυπουργού Γούναρη σε ρόλο «Δον Κιχώτου» τελετάρχη: «Το πράγμα ήτο τόσον οικτρόν και χονδροειδές δι’ένα πρωθυπουργόν, ώστε κατελαμβάνετο κανείς από θλίψιν ότι ο …Λέων ο Γ΄ο Εικονοκλάστης δεν κατόρθωσε να περατώση το έργον του…». Το ντεμπούτο της εικόνας απέτυχε οικτρά, αφού η πραγματική αιτία ήταν να επιτευχθεί μέσω της ίασης του «Στρατηλάτη» που τον αρρώστησε ο «Αντίχριστος Βενιζέλος» η εκλογική νίκη των βασιλοφρόνων. Η φαρσοκωμωδία επαναλήφθηκε τον Μάρτη του ’64 με τον ετοιμοθάνατο Παύλο, μόνο που τότε η αρρώστια ήταν σοβαρή και ο άναξ πέθανε δυό μέρες μετά. Το είδωλο που μεταφέρθηκε με αντιτορπιλικό απέτυχε οικτρά. Αυτά τα ήξερε ο Χριστόδουλος που έπεσε στα πόδια της δυτικής Ιατρικής κλέβοντας μόσχευμα για να αποφύγει τον επουράνιο Παράδεισο.

Οι βασιλιάδες μας τελείωσαν αλλά υπάρχουν εφοπλιστές. Έτσι διαβάζουμε για τις «ωραίες και συγκινητικές εικόνες» που διαδραματίστηκαν στην παρθενική κρουαζιέρα ενός πλοίου: «Έξω από το λιμάνι της Αγίας Τήνου σταμάτησε για να έλθει στο Καράβι η Εικόνα της Παναγίας, για ένα πράγματι κατανυκτικό Αγιασμό» («Νέοι Άνθρωποι», του εν φυλακή Μεγάλου Σταυροφόρου της Ορθοδοξίας, εκδότου και αρχηγού της «Εθνικής Συμμαχίας» Γρ.Μιχαλόπουλου-30-6-2000).

Μια ιδιότητα που αποδίδεται στον Θεό είναι η «πανταχού παρουσία». Στο πάνθεον της Ορθοδοξίας, αυτήν την ιδιότητα έχουν και οι Άγιοι, αφού οι πιστοί τους επικαλούνται παντού. Ακόμα και να θελήσουν κάποιοι επίσκοποι να καταργήσουν την λατρεία των εικόνων, ο όχλος θα αντιδράσει. Το 1781 ξέσπασε στην Μόσχα επιδημία πανούκλας. Οι φτωχοί πέθαιναν σαν ακρίδες, ενώ οι συγκεντρώσεις μπροστά στην θαυματουργή εικόνα της Παναγίας είχε ως αποτέλεσμα την παραπέρα διάδοση της αρρώστιας. Τότε ο αρχιεπίσκοπος Αμβρόσιος, διέταξε κρυφά να απομακρυνθεί η θανατηφόρα εικόνα. Ο όχλος εξοργίστηκε, ο ιεράρχης το έσκασε και κρύφτηκε στα υπόγεια όπου όμως το πλήθος τον ξετρύπωσε και τον κομμάτιασε. Κρίμα, γιατί ο Αμβρόσιος, άφησε πίσω του πεθαίνοντας ημιτελή την συλλογή 252 λινών υποκαμίσων καθώς και εννιά ζευγάρια χρυσά ματογυάλια, που προφανώς δεν τον βόηθησαν να δει το τέλος του

Η θεματική των εικόνων καλύπτει ευρύ φάσμα προσωπικοτήτων. Ο Αη Γιώργης καβαλάρης, είναι κλεψίτυπο αρχαίου μοτίβου από το νεκροταφείο του Κεραμεικού. Οι δράκοι που τρυπιούνται από το κοντάρι του αγίου (εικ.2), είναι απομίμηση των κατορθωμάτων του Απόλλωνα, του Βελερεφόντη και του Περσέα, που για αιώνες εντυπωσίαζε το αφελές ποίμνιο, ενώ σήμερα η ιερή δρακοκτονία αναγκαστικά ενδύθηκε το μανδύα του συμβολισμού. Ο Ν.Πολίτης, αναζήτησε την ρίζα των δημοτικών ασμάτων του δρακοφονιά αη-Γιώργη στην Καππαδοκία, στην οποία εντοπίσθηκε και ο μύθος της ανάλογης δράσης του Περσέα («Τα δημώδη ελλ.άσματα περί της δρακοντοκτονίας του αγ.Γεωργίου & Περσεύς και αγ.Γεώργιος,»-Εστία 1876, Α΄, σ.264). Προσωπικώς πιστεύω πως εκείνην την εποχήν υπήρχον δράκοι, απόδειξις πως εις την σύγχρονον Θεσσαλονίκην έδρασεν ο Δράκος του Σεϊχ Σου. Η εικονογραφία δεν διστάζει να παραστήσει την Παναγία γενειοφόρο (Ν.Πλατή «Γενειάδος Εγκώμιον»-Εκδ. Όπερα) και η Ορθοδοξία περιλαμβάνει μεταξύ των αγίων της και τον κυνοκέφαλο άγ.Χριστόφορο (Εικ.1). Πρόκειται για άγιο που θυμίζοντας τον θεό Άνουβι αναπαρίσταται στις εικόνες του με κεφάλι σκύλου και σώμα στρατιωτικού. Σε ψηφιδωτό της Αγ. Σοφιάς, Οι ευλαβείς προκυνηταί της Αγ.Σοφίας, της Νέας Ακροπόλεως του Ελληνισμού η οποία οικοδομήθηκε από τον Αλβανό φονιά αγ.Ιουστινιανό, προσεύχονται κατανυκτικώς προ του ζεύγους των αυτοκρατόρων Κωνσταντίνου Θ΄ και της νυμφομανούς εκτυφλώτριας Ζωής (1028-1055) φέροντος φωτοστέφανο αγιότητας (εικ.3). Ο κόλακας αγιογράφος, εμφανίζει την 63χρονη Αυγούστα νεώτερη από τον 42χρονο αυτοκράτορα. Ο Κωνσταντίνος αντικατέστησε τον αρχικά εικονιζόμενο πρώτο σύζυγο Ρωμανό Γ΄ Αργυρό. Η Ζωή κυριευμένη από έντονο πάθος για τον νεαρό και ωραίο Παφλαγόνα θαλαμηπόλο Μιχαήλ, αδελφό του πρωτοευνούχου και παρακοιμώμενου Ιωάννη, αποφάσισε να τον παντρευτεί και προς τούτο άρχισε να ποτίζει το σύζυγό της Ρωμανό με διάφορα δηλητήρια βραδείας ενέργειας μέχρι που χάνοντας την υπομονή της μαζί με τον εραστή της έπνιξαν τον Ρωμανό Γ’ μέσα στο λουτρό και την ίδια μέρα τέλεσαν τους γάμους τους, ενώ ακόμη ο νεκρός βρισκόταν «παρερριμμένος» σε δωμάτιο του Παλατιού. Η μέγαιρα, όταν ο ευσεβής φονιάς Μιχαήλ πέθανε σε κάποιο μοναστήρι όπου φυλακίστηκε εκτυφλωμένος από τη Ζωή, παντρεύτηκε μετά σε τρίτο γάμο τον συγγενή της Κωνσταντίνο, συμπρωταγωνιστή της στο ψηφιδωτό, συμβιώνοντας μαζί του σε ερωτικό τρίγωνο με την ερωμένη του Σκλήραινα στα ανάκτορα. Η ευσεβής Ζωή και η ευλαβής αδελφή της Θεοδώρα υπήρξαν εξαιρετικά παραγωγικές. «Επί των ημερών των δυο τούτων βασιλισσών εσημειώθησαν αι περισσότεραι τυφλώσεις, αι απηνέστεραι διώξεις αντιπάλων και τα ειδεχθέστερα των εγκλημάτων» (Αλ. Διομήδης). Οι Νεοέλληνες προσκυνητές του τεμένους προσεύχονται σήμερα προ της σεπτής εικόνος στη χάρη της Ζωής και Αυτή μεσιτεύει στον Κύριο για τη Σωτηρία τους.
Αμήν.

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι. Bookmark the permalink.

26 Responses to Ορθόδοξη Μαύρη Μαγεία(13β): Ξυλολατρεία

  1. Ο/Η Εξόριστος Καλλιτέχνης λέει:

    Tι μου θυμίσατε φίλοι.
    Τις εικόνες των αριστερών εξόριστων στη Λέρο, στην αγιά Κιουρά.
    Μοναδικές.
    Αξίζει να τις δουν οι αναγνώστες σας.
    Επισκεφθείτε καλοί μου τη δουλειά των καλών μαθητών του Ιλίου.
    Είναι το κάτι άλλο.
    Οι τοιχογραφίες, μετά τη διάλυση του στρατοπέδου και την απόλυση των κρατουμένων, ασβεστώθηκαν από τον καλόγηρο Δανιήλ Καρτζούνη που εγκαταστάθηκε εκεί.
    Τέτοιος Βάνδαλος.
    http://4dim-iliou.att.sch.gr/afiervmata/agia-kioura/index.html

  2. Ο/Η Ρόζα Λούξεμπουργκ λέει:

    Άνθιμος μαινόμενος κατά Ράδιο Αρβύλα

  3. Ο/Η Αρχιμανδρίτης Κωλοσούζας λέει:

    Tρεχάτε χριστιανοί, θάμα θάμα.
    Η Παναγία ανασταίνει εκατομμυριούχο
    Μεγάλη η χάρι της

    http://noiazomai.agrino.org/thayma.html

    Ο ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΜΠΕΤΖΑΧΟΥΡ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ

    ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ

    ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ, που συνέβη σε τέως Μουσουλμάνο πλούσιο Σαουδάραβα στη Συρία, αφηγείται στη συγκλονιστική επιστολή του (δείτε εδώ το ακριβές περιεχόμενο) ο Καθηγούμενος της Μονής των Ποιμένων στο Μπετζαχούρ της Βηθλεέμ στην Παλαιστίνη π. Ιγνάτιος!

    Ο εν λόγω Σαουδάραβας είχε πάει μαζί με την στείρα σύζυγό του ταξίδι τουριστικό στη Συρία και εκεί έμαθε από τον οδηγό τους και ξεναγό, για τα μεγάλα θαύματα που κάνει η Παναγία Σαϊντανάγια έξω από τη Δαμασκό στα άτεκνα ζευγάρια. Τότε σα σπρωγμένος από θεία δύναμη, αν και μουσουλμάνος ως τότε, έσπευσε αμέσως με τη γυναίκα του στην Παναγιά, τάζοντας 20.000 $ στον οδηγό και 80.000 $ στο Μοναστήρι, εάν έκανε παιδί!

    ΕΜΕΙΝΕ ΕΓΓΥΟΣ

    Πράγματι η γυναίκα του κατάπιε με σεβασμό το φυτιλάκι από τοκαντήλι που καίει ακοίμητο μπρος στη θαυματουργή Εικόνα και όταν γύρισαν στη Σ. Αραβία ω του θαύματος, η στείρα έμεινε έγγυος!!!

    Μόλις δε γέννησε ο υπερευτυχισμένος πάμπλουτος Σαουδάραβας, τηλεφώνησε στον οδηγό εκείνο στη Συρία και κανόνισε να τον περιμένει στο αεροδρόμιο της Δαμασκού, για να πάει να κάνει το τάμα του!

    Η ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ

    Πράγματι ο οδηγός τον περίμενε, αλλά όχι μόνος του. Είχε οργανώσει τη δολοφονία και ληστεία κατά του Σαουδάραβα, που ήξερε πως θα είχε πάνω του μια ολόκληρη περιουσία!!!

    Πράγματι οι αδίστακτοι απήγαγαν με το ταξί τον Σαουδάραβα, τον πήγαν σε ερημική περιοχή και τον έσφαξαν κυριολεκτικά, διαμελίζοντας σε κομμάτια το πτώμα του για να μην αναγνωριστεί!!!

    ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΗΚΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΗΝΑ

    Στη συνέχεια έβαλαν τα κομματιασμένα ανθρώπινα μέλη στο πορτ-μπαγκάζ και ξεκίνησαν για άλλη περιοχή, όπου θα τα πετούσαν ώστε να εξαφανιστούν για πάντα!

    Όμως επάνω στον αυτοκινητόδρομο ανεξήγητα η μηχανή χάλασε και ένας περαστικός είδε από το πορτ μπαγκάζ να στάζουν αίματα και αμέσως ειδοποίησε την αστυνομία!

    Οι αστυνομικοί έφτασαν αμέσως στο ακινητοποιημένο όχημα και διέταξαν να ανοίξει το πορτ μπαγκάζ! Μα μόλις άνοιξε, πετάχτηκε έξω ολοζώνταντος ο διαμελισμένος νεκρός Σαουδάραβας, δείχνοντας ράμματα σε όλο του το σώμα και λέγοντας πώς η Παναγιά τον ανέστησε με τη δύναμη του Υιού της και του έραψε θαυματουργικά το κομματιασμένο σώμα!!!

    Οι εγκληματίες έχασαν τα λογικά τους και κλείστηκαν αλυσοδεμένοι σε ψυχιατρικές φυλακές!

    Ο Σαουδάραβας έγινε τον περασμένο Δεκέμβριο πρώτο θέμα σε όλο τον Συριακό και Αραβικό τύπο, με βεβαιώσεις ιατρών για τα θεία ράμματα! Πρόσφερε δε στο Μοναστήρι της Παναγίας Δέσποινας όχι 80.000, αλλά 800.000 $ και διαλάλησε παντού το ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ, παρόμοιο με εκείνο που είχε ακριβώς κάνει, με τη δύναμη του Χριστού, ο ʼγιος Μηνάς, σε ευλαβή προσκυνητή που διαμελίστηκε από τον αδίστακτο εκείνο ξενοδόχο!

    Δείτε εδώ το πλήρες κείμενο του π. Ιγνατίου

    σ.σ. Αναζητούμε και την αραβική ιστοσελίδα που περιέχει τις φωτογραφίες του Σαουδάραβα

    Ππαρακαλούμε να μας βοηθήσει κάποιος που γνωρίζει Αραβικά στο Διαδίκτυο

    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ (ΣΑΪΝΔΑΝΑΓΙΑ)

    Το μοναστήρι της Παναγίας Σαϊνδνάγια, χτίστηκε το 547 μ.Χ. από τον ευσεβή Αυτοκράτορα Ιουστινιανό, όταν στρατοπέδευσε στην περιοχή προετοιμαζόμενος να πολεμήσει τους Πέρσες. Τότε και ενώ ο διψασμένος στρατός μας είχε ξεμείνει από νερό και βρισκόταν σε απελπιστική θέση, βλέπει ξαφνικά ένα ελάφι να ανεβαίνει σε ένα ψηλό λόφο και τρέχει να το κυνηγήσει! Σαν έφτασε στην κορυφή, είδε έκπληκτος άφθονο γλυκό, πόσιμο νερό, ενώ στη θέση του ελαφιού φάνηκε μέσα σε λαμπρό φως η Παναγιά και ακούστηκε η φωνή της, που του ζητούσε να χτίσει εκεί επάνω, μια Εκκλησία προς τιμήν της, προς τιμήν της Κυρίας Θεοτόκου!

    Και έτσι, ο βασιλιάς μας έδωσε αμέσως εντολή να σχεδιάσουν το Ναό οι αρχιτέκτονες. Όμως ο καιρός περνούσε και εκείνοι δεν μπορούσαν να καταλήξουν στο σχέδιο.

    Τότε εμφανίστηκε πάλι η Παναγία, αυτή τη φορά στον ύπνο του Ιουστινιανού και του έδειξε το σχέδιο του Μοναστηριού της, λέγοντας πως εκείνη θα ήταν η προστάτιδά του!!!

    Και βάση εκείνου του σχεδίου χτίστηκε τελικά από τον ευλαβή Ιουστινιανό το καστρομονάστηρο της Παναγιάς στη Σαϊντανάγια της Συρίας!!!

    Η Ορθόδοξη αυτή Μονή της Συρίας είναι γυναικείο Μοναστήρι, που εορτάζει στις 8 Σεπτεμβρίου, κατά το Γενέθλιον της Θεοτόκου! Σαϊντανάγια δε, θα πει Δέσποινα!

    Η ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ ΕΙΚΟΝΑ

    Η θαυματουργή εικόνα της Παναγιάς – El Chagoura όπως την ονομάζουν οι ντόπιοι, που σημαίνει «η διάσημη» – είναι έργο του Ευαγγελιστού Λουκά και ήρθε εδώ πολλά χρόνια αφότου κατασκευάστηκε η Μονή από τον Ιουστινιανό.

    Συγκεκριμένα, προς το τέλος του όγδοου αιώνα, κάποιος Έλληνας μοναχός ονόματι Θεόδωρος, στο ταξίδι του προς τους Αγίους Τόπους, σταμάτησε για ανάπαυση στη Μονή. Φεύγοντας για Ιεροσόλυμα, η σεβαστή Ηγουμένη της Σαϊνδνάγια του ζήτησε να αγοράσει από εκεί κάποια συγκεκριμένη πολύτιμη και λεπτή, μικρή εικόνα της Θεοτόκου!

    Ο Μοναχός όμως ξέχασε τελείως το ζήτημα και αφού προσκύνησε στους Αγίους Τόπους, ξεκίνησε να γυρίσει πίσω.

    Όμως δεν είχε φύγει μακριά, όταν απότομα τον σταμάτησε μια άγνωστη φωνή λέγοντάς του: «Μήπως έχεις ξεχάσει κάτι στην Ιερουσαλήμ; Αυτό που σου ζήτησε η Ηγουμένη;» !!!

    Ο Μοναχός επέστρεψε τότε αμέσως στα Ιεροσόλυμα και βρήκε την όμορφη Εικόνα του Θεοτόκου που του παρήγγειλε η Ηγουμένη και την αγόρασε!

    Κατά τη διάρκεια δε του ταξιδιού πίσω στη Μονή, έμεινε κατάπληκτος από τα θαύματα που γινόταν μέσω της Εικόνας! Διότι ενώ τη μια φορά τους επιτέθηκαν αδίστακτοι ληστές και την άλλη άγρια κτήνη, ο Θεόδωρος κράτησε με δέος τη συγκεκριμένη Εικόνα της Παναγίας προσευχόμενος στη Χάρη της και ω του θαύματος, σώθηκαν δυο φορές και αυτός και το υπόλοιπο καραβάνι από τρομερό κίνδυνο!!!

    Επιστρέφοντας λοιπόν στη Μονή και γνωρίζοντας πόσο πολύτιμη και θαυματουργή θεία χάριτι ήταν η συγκεκριμένη Εικόνα της Θεοτόκου, αποφάσισε να παρακάμψει τη Σαϊντνάγια και να τραβήξει με πλοιάριο για την Αίγυπτο!

    Σηκώθηκε όμως μια τόσο άγρια θύελλα, που θα βυθιζόταν και αυτός μαζί με το σκάφος, οπότε αμέσως τον έλεγξε η συνείδησή του και αποφάσισε να γυρίσει την Εικόνα στη Σαϊντνάγια.

    Έτσι, βγήκε πάλι στην ακτή και έφτασε τελικά στο Μοναστήρι. Έμεινε τέσσερις ημέρες εκεί, αλλά πάλι του ήρθε μια ακατανίκητη επιθυμία – πειρασμός, να κρατήσει για δική του τη θαυματουργή Εικόνα! Έτσι το επόμενο πρωί μαζί με την Εικόνα της Παναγίας Δέσποινας πήγε να φύγει κρυφά, αλλά ω του θαύματος! Ένας αόρατος τοίχος σαν από πολλές πέτρες έφραξε ξαφνικά την πόρτα της Μονής!!!

    Με αστείρευτα τότε δάκρυα, έπεσε και ζήτησε μεταμελημένος συγνώμη από την Ηγουμένη, ομολογώντας την πράξη του, αλλά και δοξάζοντας το Θεό και ευχαριστώντας την Παναγιά, που τόσα μεγάλα θαύματα τον αξίωσε να δει μέχρι τότει!!!

    Από εκείνη την ημέρα, η ιερή Εικόνα έχει παραμείνει στη Μονή, όπου καταφθάνουν χιλιάδες προσκυνητές από όλη την Ανατολή και τη Δύση!

  4. Ο/Η Αρχιεπίσκοπος Μπέμπα Μπλανς λέει:

    Εδώ δεν φορολογεί ο ΓΑΠ

    * Με τις «ευλογίες» του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων μπορεί κάποιος να πληρώνει ενοίκιο λιγότερα από 60 ευρώ για σπίτι 100 τ.μ.

    Σκάνδαλο στην Εξαρχία του Παναγίου Τάφου

    Οικονομικοί επιθεωρητές ερευνούν τις συμβάσεις για εκατοντάδες σπίτια, θέατρα, ναούς και κτήματα στην Ελλάδα
    ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ | Κυριακή 10 Ιουλίου 2005

    Συγγενείς, φίλοι, κουμπάροι και πνευματικά παιδιά «εκτελούσαν» επί χρόνια χρέη «βοηθών οικονομικών διαχειριστών» της Εξαρχίας του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα. H διαχείριση των τεσσάρων θεάτρων, των 130 και πλέον διαμερισμάτων, τα ενοίκια από τα εκατοντάδες στρέμματα με ελαιόδενδρα, ο οβολός των πιστών στα παγκάρια των 12 ναών που διαθέτει το Πατριαρχείο στην Αθήνα μπαίνουν στο μικροσκόπιο των επιθεωρητών του υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι εντός της εβδομάδος αναλαμβάνουν δουλειά. Τα όσα συνέβαιναν στη διαχείριση των οικονομικών της Εξαρχίας αποτελούσαν επί χρόνια αντικείμενο σχολίων και ψιθύρων, ουδείς όμως ήταν σε θέση να πει με βεβαιότητα τι ακριβώς συνέβαινε. Σπίτια στη Γλυφάδα και στο Ελληνικό ενοικιάζονται ως και σήμερα έναντι του ποσού των 150 ευρώ, ενώ το μεγάλο ερώτημα στο οποίο θα κληθούν να απαντήσουν οι οικονομικοί επιθεωρητές μέσα από την έρευνά τους είναι τα χρήματα που εισπράχθηκαν από τα τέσσερα θέατρα που διαθέτει το Πατριαρχείο στο κέντρο της Αθήνας.

    Το πρώην «Διονύσια», σημερινό θέατρο «Χορν», που βρίσκεται επί της οδού Αμερικής, το «Διάνα» στην Ιπποκράτους, το πρώην «Χατζηχρήστου» ­ ο «Ορφέας» όπως ονομάζεται σήμερα ­ στη στοά Χατζηχρήστου και το «Αμιράλ» επί της οδού Αμερικής αποτελούν αντικείμενο διεκδίκησης πολλών θεατρικών επιχειρηματιών και ηθοποιών.

    Τα ενοίκια που καταβάλλονται και οι συμφωνίες που έχουν κλειστεί παραμένουν ως και σήμερα άγνωστα στον νέο έξαρχο του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα Αρχιεπίσκοπο Γεράσων κ. Θεοφάνη και στους δύο δικηγόρους του Πατριαρχείου κκ. Αλ. Λυκουρέζο και N. Καλιούρη.

    Σύμφωνα με τις πλέον συντηρητικές εκτιμήσεις, τα τέσσερα θέατρα αποδίδουν στο Πατριαρχείο τουλάχιστον 270.000 ευρώ τον χρόνο, αφού μόνο από ένα παλαιό συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας που υπάρχει για το θέατρο «Διάνα» η Εξαρχία φαίνεται να εισπράττει ποσοστό 26% επί των ακαθαρίστων εισπράξεων και το κατώτατο τίμημα που θα πρέπει να καταβάλει ως ενοίκιο ο θεατρικός επιχειρηματίας αγγίζει τα 65.000 ευρώ.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οικονομικοί επιθεωρητές ήδη γνωρίζουν ότι για την εκμετάλλευση ενός από τα θέατρα υπάρχει κυπριακή υπεράκτια εταιρεία ελληνικών συμφερόντων μέσω της οποίας εισπράττεται το ενοίκιο.

    Σε αυτή την εταιρεία φαίνεται ότι καθοριστικός είναι ο ρόλος παλαιάς συνεργάτιδος του Πατριαρχείου, το όνομα της οποίας είχε εμπλακεί και στην απόφαση για την έξωση από το σημερινό θέατρο «Ορφέας» του Κώστα Χατζηχρήστου.

    Οι δικηγόροι του Πατριαρχείου πίστευαν ότι θα μπορούσαν να εκτιμήσουν τα ποσά που εισπράττονταν από τα ενοίκια των θεάτρων μέσα από τα οικονομικά στοιχεία που υπάρχουν στην Εφορία.

    Επί επτά χρόνια όμως η Εξαρχία δεν έχει καταβάλει το χαρτόσημο που απαιτείται στην Εφορία, και είναι η μοναδική οικονομική υποχρέωση που έχει το Πατριαρχείο έναντι του ελληνικού Δημοσίου.

    Ταυτόχρονα εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι από το 1979, όταν ο κ. Ειρηναίος ορίστηκε έξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα, ως και το 2001 που εξελέγη Πατριάρχης Ιεροσολύμων δεν υπέβαλλε ούτε μία φορά προϋπολογισμό ή απολογισμό της Εξαρχίας.
    Τα μετόχια και οι ναοί

    Το Πατριαρχείο είναι ιδιοκτήτης 12 ναών στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας και εκατοντάδων στρεμμάτων χωραφιών, με ή χωρίς ελαιόδενδρα, στη Μάνη, στη Σπάρτη, στη Μυτιλήνη, στη Σίφνο, στην Τήνο, στη Χερσόνησο και στον Κρούσσωνα Ηρακλείου, στο Ρέθυμνο, στον Μαραθόκαμπο και στον Αγιο Βασίλειο Σάμου, στον Πύργο Ηλείας, στην Κέρκυρα και στον Τίρναβο της Λάρισας. Τα έσοδα όμως που φαίνεται να έχει απ’ όλη αυτή την περιουσία είναι ελάχιστα. Τα τελευταία τρία χρόνια υπάρχει μια επιτροπή που συγκεντρώνει τα χρήματα που ρίχνουν οι πιστοί στα παγκάρια των ναών, αλλά ουδείς γνωρίζει πού πήγαν. Μεταξύ των ναών υπάρχουν σημαντικές εκκλησίες όπως είναι η Αγία Βαρβάρα στην Καλλιθέα, των Εισοδίων της Θεοτόκου στο Παγκράτι, η Αγία Σκέπη Παλαιού Φαλήρου και η Παναγία Μυρτιδιώτισσα στην Ηλιούπολη.

    Ακόμη υπάρχουν περιουσιακά στοιχεία ναών του Πατριαρχείου στη Μύκονο, στην Κεφαλλονιά και στην Κέρκυρα των οποίων η Εξαρχία θα έπρεπε να έχει διερευνήσει την τύχη τους, αλλά ουδείς ασχολήθηκε επί δεκαετίες ή δεν θέλησε να ασχοληθεί.

    Ο τρόπος διαχείρισης των κτημάτων προκαλεί εντύπωση. Είναι χαρακτηριστικά τα όσα σημειώνονται για κάποιον από τους ενοικιαστές: «Ο κ. ….. στις 24 Φεβρουαρίου του 2004 απέστειλε δύο δοχεία λάδι. Εχει ενοικιάσει 480 ελαιόδενδρα στο χωριό … Καρδαμύλης + Εκκλησία της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Οι ελιές απέδωσαν 1.500 κιλά ελαιόλαδο. 900 κιλά κρατά ο ενοικιαστής και 600 ο Πανάγιος Τάφος. H επιδότηση για το λάδι είναι 1.760,82 ευρώ και λαμβάνει ο καθένας 880,41 ευρώ». Για άλλον ενοικιαστή υπάρχουν οι εξής παρατηρήσεις: «…λέγει ότι έχει 300 ρίζες και στέλνει 200 λάδι. Παράγονται επομένως 1.500 κιλά λάδι, από τα οποία 900 κιλά ο ενοικιαστής και 600 ο Πανάγιος Τάφος. H επιδότηση είναι 1.760,82 ευρώ, από τα οποία παίρνει 880,41 ευρώ ο καθένας. Θα γίνει καινούργιο συμβόλαιο στο όνομά του, το παλαιό συμβόλαιο είχε γίνει στο όνομα του πατέρα του».
    ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΕΣ H Μαρίτσα και η κόρη της

    Δεκάδες είναι τα διαμερίσματα τα οποία οι πιστοί κληροδότησαν στην Εξαρχία του Παναγίου Τάφου. Σήμερα σε πολλά από αυτά κατοικούν συγγενείς και φίλοι και τα ενοίκια που καταβάλλουν είναι μάλλον για το τυπικό του πράγματος. Ετσι η κυρία Μαρία Χάλαρη – η γνωστή σε όλους κυρία Μαρίτσα – ενοικιάζει διαμέρισμα 94 τετραγωνικών που βρίσκεται επί της οδού Πρατίνου και καταβάλλει ενοίκιο 58,69 ευρώ. H κόρη της Δήμητρα φέρεται να ενοικιάζει διαμέρισμα 110 τετραγωνικών σε καινούργια οικοδομή, που βρίσκεται επί της οδού Πλαπούτα στο Ελληνικό, έναντι του ποσού των 147 ευρώ τον μήνα. Στην ίδια πολυκατοικία η Εξαρχία διαθέτει άλλα τρία πανομοιότυπα διαμερίσματα, το ένα ενοικιάζεται επίσης έναντι 147 ευρώ από κάποιον κ. Γ. Σίδερη, το δεύτερο για 300 ευρώ και το τρίτο είναι ανοίκιαστο. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα διαμερίσματα που διαθέτει η Εξαρχία στη συγκεκριμένη οικοδομή είναι επιφανείας 110 τετραγωνικών.

    Ενοικιαστής του Πατριαρχείου είναι και το γνωστό τοπ μόντελ κ. N. Παπαδάκης, ο οποίος διαμένει στην οδό Τσάμη Καρατάσου. Ο κ. Παπαδάκης για διαμέρισμα του πέμπτου ορόφου με θέα στην Ακρόπολη καταβάλλει ενοίκιο 110 ευρώ.

    Αν κανείς διαβάσει τη δήλωση που υπέβαλε ο Αρχιμανδρίτης κ. Θεόκτιστος ως έξαρχος του Παναγίου Τάφου τον Μάρτιο του 2005 προκειμένου να καταβληθεί το χαρτόσημο που απαιτείται στην Εφορία διαπιστώνει τα χαμηλά ενοίκια αλλά και την αδυναμία τουλάχιστον στη διαχείριση των ακινήτων του Πατριαρχείου. Ετσι, για ένα διαμέρισμα που διαθέτει το Πατριαρχείο στη φορολογική δήλωση δεν αναγράφονται το ονοματεπώνυμο – αντιθέτως ο ενοικιαστής χαρακτηρίζεται άγνωστος – και το ποσόν που καταβάλλεται ως ενοίκιο…

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=167175&ct=75&dt=10/07/2005

  5. Ο/Η Αρχιεπίσκοπος Μπέμπα Μπλανς λέει:

    Η Μπόχα του Παναγίου Τάφου

    ΙΕΡΑΠΟΛΕΩΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ: Εξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα επί 20 περίπου χρόνια. Ελέω Διοδώρου. Υπόδικος στην Ελλάδα για θέματα που αφορούν μισθώσεις ακινήτων του Πατριαρχείου, όπως θέατρα και άλλα. Γνωστός ευρύτερα από την περίπτωση του Θεάτρου «Kώστας Χατζηχρήστος». Ενθερμος φίλος των Παλαιστινίων, κάτι που δεν θα ενοχλούσε -λέγεται- τους Ισραηλινούς, εάν μέσα στις επαφές του δεν ήσαν περίεργα κινούμενοι -κατά τη Μοσάντ- Αραβες και Παλαιστίνιοι, όπως στην Αθήνα ο Χάλακ, φίλος του Ανδρέα Παπανδρέου. Πολύ καλός στις δημόσιες σχέσεις ο κ. Ειρηναίος, δεν πέτυχε τελικά όμως να πείσει τον κ. Μπερνς ότι είναι «δικός» τους, δηλαδή φίλος και των ΗΠΑ, γιατί και η Αμερική δεν θα επιθυμούσε έναν Πατριάρχη που θα ήταν «με όλους». Πάντως Ισραηλινοί διαδίδουν ότι είναι αυτός, γενικά, «φακελωμένος».

    http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_22/07/2001_5004096

  6. Ο/Η Aldebaran λέει:

    Την εικ. 1 του Αγ. Χριστοφόρου την είδα πρώτη φορά, μαθητής ων το 1966, στο Βυζαντινό Μουσείο. Αλλά γιατί τον ονομάζεις κυνοκέφαλο; Μάλλον «σκυλομούρη» θα πρέπει να τον λέμε…

    Ά… Μην το ξεχάσω… Πάρε δυο εφημερίδες εποχής… Τότε που ο βασιλιάς μας ήταν άρρωστος…

  7. Ο/Η Aldebaran λέει:

    Δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν λειτουργούν οι δεσμοί του προηγούμενου σχολίου μου… Τους επαναλαμβάνω:

    http://api.ning.com/file /OmBcC3KK1H4DYXsBl7VCC4NmnSMP9Ru*FrJQjN7MJ4QpmaVj0mS-maJN9J8VDUw1dNGqLLDyjQ0zD7O-bV1wJILdyVG73pC2/nea431964.jpg

  8. Κύριε Ρο, προσέξατε μην εκτεθείτε στο εξής, όσον αφορά στα κλαύματα μετά δακρύων των αγίων εικόνων.
    Διαθέτουμε πλέον νέον καθεστώς εις το θέμα των κλαυμάτων των εικονιζομένων αγίων, ήτοι:
    ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΚΛΑΙΝΕ
    Προς εμμαρτύρησιν του νέου καθεστώτος- δόγματος, καταθέτω το δοκουμένδον, το δια καλλιεπούς άσματος μεμαρτυρημένον, από στόματος ευσεβούς χριστιανόπαιδος και φερέλπιδος της επερχομένης απελευθερώσεως των κατεκτημένων εδαφών, της πάλαι ποτέ ενδόξου ημών Βυζαντινής αυτοκρατορίας.
    Ως εκ τούτου, ας θεωρείται εφ εξής, εκάστη δακρύζουσα εικών αγίας ή αγίου, ως αιρετική και ειδωλολατρική, δίκην απροσαρμόστου συμπεριφοράς.

    Ιδού το πειστήριον:

  9. Ο/Η Tsakalias λέει:

    Αυτό ήταν δωσίλογε;;;;;;;;;; Στερέψαμε και αναμασάμε;;;;;;;;;;
    Άντε και με το καλό τις υπόλοιπες επαναλήψεις!!!!!!!!!

    Και το σίχαμα:

    ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΦΟΝΙΑΣ
    αγ.Ιουστινιανός»

    ο αγ.Ιουστινιανός» ήταν: ΑΛΒΑΝΟΣ ΦΟΝΙΑΣ

    ο αγ.Ιουστινιανός ήταν: ΑΛΒΑΝΟΣ και ΦΟΝΙΑΣ

    Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΦΟΝΙΑΣ, αγ.Ιουστινιανός

    Ρατσιστή!!!!!!!!!!!!!

  10. Ο/Η Bολταίρος λέει:

    Αδελφέ Τσακαλία ο κοσ Λασκαράτος έχει εξηγήσει πως τονίζει την πολυεθνικότηα της βυζαντινής αυτοκτατορίας που την θέλετε ελληνική.
    Μην τρώγεστε με τα ρούχα σας.
    Βρείτε κάτι άλλο να του πείτε.
    Ρατσιστής ο κοσ Λασκαράτος αδελφέ;
    Μήπως τον συγχέετε με μητρόπολίτες;

  11. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Ο Ορθόδοξος παπάς πατήρ Ιωσήφ Χαμπίμπ, κατηγορείται για παιδεραστής, κρατείται στην Ινδία

    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=1244

    Kerala priest held for sexual abuse of minor
    Author: G. Ananthakrishnan

    Date Published: 3/6/2010

    Publication: The Times of India

    THIRUVANANTHAPURAM: A Kerala Christian priest has been arrested for alleged sexual abuse of a minor girl inmate of a hostel run by Orthodox Church at Pothukal in Malappuram district in September last year. The victim is a student of Catholicate Higher Secondary School run by the church.

    Father K G Joseph alias Father Habib Joseph was arrested and produced in a local court on Thursday. He, however, was granted bail. Joseph later denied charges. Crime Branch sources said the priest was charged under Section 354 IPC (assault or criminal force to woman with intent to outrage her modesty), a bailable offence.

    Police are also probing the ”unnatural” death of the girl’s elder sister, who ”succumbed” to suspected food poisoning at hostel in October last year. A few days after her death, the 14-year-old class IX student had alleged that she and her elder sister Anu were made to wash feet and massage Joseph and another priest who was a regular visitor to the hostel and that it often ended up with them being sexually harassed.

    Though they took up the matter with a nun, she instead of helping, threatened them with dire consequences, the girl had alleged. The two sisters belonging to a poor family of Kelakam in Kannur district thought it better to resign to their fate as otherwise they would have had to discontinue studies.

    Sixteen-year-old Anu, a class XI student, died on October 24, 2009. Soon after her death her younger sister had told reporters in the presence of her father that Anju was taken out in a car by the second priest on October 21 and they returned late in the night. Anu looked very tired and was crying and didn’t eat anything the next day. This infuriated the nun who beat her up, she had alleged.

    The torture was so brutal that there were blood stains on the wall of Anu’s room, she had alleged

  12. Ο/Η sfrang λέει:

    Ααααα, όλα κι όλα. Η «αγία» Βαρβάρα είναι η μόνη αληθινή, με έχει σώσει από το κρύο! Έγραψα παλαιότερα εδώ:
    http://sfrang2.blogspot.com/2009/01/blog-post_11.html

    Ρωτάει σε κάποια ταινία η Αμερικάνα τουρίστρια τον Ζαμπέτα:
    Από πού είστε μαέστρο;
    Santa Barbara, μαντάμ, της απαντάει αυτός.
    Oh, Santa Barbara California? ξαναρωτάει η άλλη.
    No madame, Santa Barbara Egaleo… της κάνει ο μόρτης!

  13. Ο/Η sfrang λέει:

    Μην στεναχωρείτε τον ιερό Τσακαλία, θα πάθει κατάθλιψη και θα μας λείψει!

  14. Ο/Η Κτηνίατρος λέει:

    Σκυλοκέφαλος Αγιος Χριστόφορος
    Πιστέψτε τον κολασμένοι.
    Υπάρχει και γαβγίζει για πάρτη σας.

    Ο Άγιος Χριστόφορος περιγράφεται και εικονίζεται πολλές φορές και ως κυνοκέφαλος (δείτε και: Άγιος Σκύλος Αντρωνίου), προφανώς λόγω της σύνδεσής του με το έθνος των Σκυλοκεφάλων. Για τους κυνοκέφαλους, ανθρώπους δηλαδή με κεφάλι σκύλου, κάνουν λόγο και οι Ηρόδοτος και Ησίοδος. Παρόμοιος θρύλος υπήρχε και στην Ασία, αφού συναντάται σε κινεζικά κείμενα του 6ου αιώνα. Οι φήμες περί σκυλοκέφαλων ή κυνοκέφαλων μάλλον οφείλεται στις περιορισμένες γνώσεις που υπήρχαν για τις περιοχές της Ασίας. Ο Στράβωνας στα γεωγραφικά του κάνοντας σχόλιο για τις τερατολογίες των παλαιοτέρων του, αναφέρει τους μεγαλοκέφαλους του Ησίοδου, τους στεγανόποδες του Αλκμάν, τους μονόφθαλμους και κυνοκέφαλους του Αισχύλου. Αργότερα και ο Κλαύδιος Πτολεμαίος κάνει λόγο για κυνοκέφαλους και μονόποδες.

    Κατά την παράδοση του ελληνικού λαού ο άγιος Χριστόφορος θεωρείται προστάτης των χωραφιών και των αμπελιών από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες και ιδιαίτερα από την πτώση χαλαζιού. Στους νεώτερους χρόνους, άρχισε να θεωρείται προστάτης των αυτοκινητιστών, των οδοιπόρων και του Σώματος Εφοδιασμού-Μεταφορών του Στρατού, ενώ είναι και ο πολιούχος της πόλης του Αγρινίου.

    Ο Άγιος Χριστόφορος παρουσιάζεται σε εικόνες με μορφή γίγαντα να περνά τον Χριστό ως μικρό παιδί στους ώμους του, από την μία όχθη ενός χειμάρρου στην άλλη. Ο μύθος αναφέρει ότι περνούσε τους οδοιπόρους από τον χείμαρρο, αφού δεν υπήρχε γέφυρα και έτσι έγινε προστάτης τους. Όταν πέρασε και τον Χριστό πήρε το όνομα του Χριστόφορος («Χριστόν φέρει»), μια άλλη εκδοχή για την προέλευση του ονόματός του.

    Η μνήμη του τιμάται στις 9 Μαΐου από την Ορθόδοξη Εκκλησία και στις 25 Ιουλίου από την Καθολική.

  15. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    http://my-crete.pblogs.gr/2009/03/odhghsan-se-paraithsh-ton-apostolo-apo-to-monasthri-ths-anwpolhs.html

    Οδήγησαν σε παραίτηση τον Απόστολο από το μοναστήρι της Ανώπολης
    Τρίτη, 3 Μαρτίου 2009
    Της Ευαγγελίας Καρεκλάκη

    Κεραυνός εν αιθρία για την Εκκλησία της Κρήτης αλλά κυρίως για το ποίμνιο του αποτέλεσε η είδηση της παραιτήσεως του ηγουμένου Απόστολου από την Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννη Θεολόγου, στην Ανώπολη. Ο αρχιμανδρίτης που επί σχεδόν μία 20ετία αφιέρωσε τη ζωή του στην αναστήλωση και λειτουργία της συγκεκριμένης Μονής- δηλώνοντας μάλιστα στο παρελθόν την επιθυμία του να παραμείνει σε αυτήν μέχρι το τέλος της ζωής του- αιφνιδίασε τους πάντες, εμμένοντας στην απόφαση της παραίτησης, γεγονός που έχει προκαλέσει πολλά και σοβαρά ερωτηματικά ως προς τους πραγματικούς λόγους που τον ώθησαν να απομακρυνθεί από τη Μονή στην οποία έδωσε τη ζωή του από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι του εκεί ως μοναχός του Αγίου Όρους. Ο πατέρας Απόστολος αποτελεί κατά γενική ομολογία μία αμφιλεγόμενη προσωπικότητα και αυτό είχε προβληματίσει τους εκκλησιαστικούς κύκλους που με διακριτικό τρόπο, όπως επισημαίνεται, προσπάθησαν να γεφυρώσουν το χάσμα που είχε δημιουργηθεί ανάμεσα σε εκείνους που τον υποστηρίζουν με φανατισμό και σε εκείνους που θεωρούνται «πολέμιοι» του.

    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Ποια ήταν τα σημεία της σύγκρουσης;

    Τα τελευταία 24ώρα οπότε και έγινε γνωστή η απόφαση της μετακίνησης του από τη Μονή του Αγίου Ιωάννη Θεολόγου της Ανωπόλεως, υπάρχει έντονη φημολογία για το παρασκήνιο που προηγήθηκε, σύμφωνα με το οποίο ο πατέρας Απόστολος εξωθήθηκε σε αυτήν την κίνηση.
    Σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν, δύο είναι τα κυρίαρχα σημεία σύγκρουσης του πρώην ηγουμένου της Μονής με την Αρχιεπισκοπή.
    -Το πρώτο σενάριο συνδέεται με τα σχέδια της Αρχιεπισκοπής για την κατασκευή παιδικών κατασκηνώσεων με κοινοτικά κονδύλια, σε έκταση 40 στρεμμάτων που ανήκουν στη Μονή.
    Η Αρχιεπισκοπή φέρεται, σύμφωνα πάντα με τα όσα λέγονται, να ζήτησε να αναλάβει εκείνη τη διαχείριση των κοινοτικών κονδυλίων, αλλά να υπογράφει τις εγκεκριμένες πιστώσεις ο ηγούμενος, πράγμα που δεν αποδέχτηκε ο πατέρας Απόστολος.
    Το επόμενο βήμα ήταν, πάντα σύμφωνα με τα υποστηρίζονται, να παραχωρήσει η Μονή τους τίτλους ιδιοκτησίας της συγκεκριμένης έκτασης στην Αρχιεπισκοπή. Και πάλι όμως φέρεται να υπήρξε αντίδραση από την πλευρά του Απόστολου, ο οποίος εξέφρασε επιφυλάξεις, επικαλούμενος το ενδεχόμενο να μείνει ημιτελές το έργο.

    -Το δεύτερο σενάριο φέρεται να συσχετίζεται με τους εξορκισμούς και τη θύελλα αντιδράσεων που είχαν προκαλέσει σε πιστούς, οι οποίοι ασκούσαν έντονες πιέσεις στον Αρχιεπίσκοπο για να «συνετίσει» τον εν λόγω αρχιμανδρίτη

  16. Ο/Η Mαρκήσιος ντε Σαντ λέει:

    Bασίλης Ραφαηλίδης προς Μεταλληνό
    Έτσι δακρύζουν οι εικόνες, περιγραφή του κόλπου

  17. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μπουτάρης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ):
    Παρηγορηθείτε με την εικόνα

    Από το http://www.in.gr

    Με τιμές αρχηγού κράτους έφτασε στη Θεσσαλονίκη, με την κανονιοφόρο «Αρματωλός», η εικόνα της Παναγίας «Άξιον Εστί» από τον ναό του Πρωτάτου, που βρίσκεται στις Καρυές του Αγίου Όρους.

    Ο υπουργός Μακεδονίας- Θράκης, ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, ο υφυπουργός Αθλητισμού, ο αρχιεπίσκοπος , ο μητροπολίτης , εκπρόσωποι των στρατιωτικών αρχών, βουλευτές, ο αντιπεριφερειάρχης , ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, και πλήθος κόσμου την υποδέχθηκαν σε ειδική τελετή, ενώ στρατιωτικά αγήματα απέδωσαν τιμές.

    Στους ακατάλυτους δεσμούς της Θεσσαλονίκης με το Άγιον Όρος αναφέρθηκε ο κ. Μπουτάρης, ο οποίος συνέδεσε το γεγονός με την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε, γι΄ αυτό τη θεωρεί ως πράξη παρηγοριάς για τους πολίτες που πλήττονται από την κρίση.

  18. Ο/Η laskaratos λέει:

    Όποιος διαβάσει το παλιό αυτό άρθρο θα δει την καταγγελία μας για το χαμαιτυπείο της Μονής Χρυσοβαλάντου, μια άλλοτε κερδοφόρα επιχείρηση, που τώρα πλήττεται από οικονομική κρίση.

    Φέτος, δυο χρόνια μετά, ο πατριάρχης αναγκάστηκε κάτω από το βάρος των συντριπτικών αποκαλύψεων (παιδεραστία, ομοφυλοφιλικά όργια, αποπλάνηση καλόγριας, οικονομικές καταχρήσεις) να πάψει να καλύπτει τους σεσημασμένους απατεώνες και να τους καθαιρέσει, χωρίς δημόσια δίκη, χωρίς εξηγήσεις, μετά από πολλές ενδιάμεσες πράξεις κουκουλώματος (αργία κλπ).

    Έγραφα λοιπόν:

    «…Τα έσοδα του παλιοημερολογίτικου μοναστηριού της Χρυσοβαλάντου που δάκρυζε στον πόλεμο του κόλπου ήταν τόσο πολλά που ο κ.Βαρθολομαίος δέχτηκε τους δυο ηγούμενους της ως επισκόπους στην Εκκλησία του αναχειροτονώντας τους και ξεχνώντας τους υπαινιγμούς της Αρχιεπισκοπής του σε βάρος τους, όταν η θαυματουργή εικόνα έπεσε θύμα απαγωγής και ανευρέθη (ως εκ θαύματος).
    http://www.nytimes.com/1992/01/01/nyregion/story-of-the-weeping-icon-divides-greek-orthodoxy.html
    https://roides.wordpress.com/2009/12/03/3dec09/

  19. Παράθεμα: Μαύρη Μαγεία στην Ορθόδοξη Εκκλησία (14) | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  20. Παράθεμα: Η πίστη μετακινεί βουνά (ασύστολων ψευδών) | ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  21. Ο/Η Κάσυ Διάρη, θεούσα λέει:

    http://clubs.pathfinder.gr/CYNTAKTIKON/326389?forum=38531&read=100

    ΝΑ ΑΘΩΩΘΕΙ!! από kermen

    Ημ/νία: 04-11-2005
    Ώρα: 19:56

    Διαμάχη 17χρονων μαθητών της γ’ τάξης που έφτασε μέχρι το μαχαίρωμα, σημειώθηκε στο ενιαίο λύκειο Τιρνάβου, όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η Ελευθεροτυπία (3/11). Το θύμα νοσηλεύεται εκτός κινδύνου στο γενικό νοσοκομείο Λάρισας και ο δράστης αντιμετωπίζει τη δικαιοσύνη.

    Από πληροφορίες προκύπτει ότι ο φερόμενος ως δράστης που ήταν άτομο θρησκευόμενο και προσηλωμένο στα μαθήματα του, οργίστηκε όταν είδε ανάποδα κρεμασμένη την εικόνα του Χριστού στην αίθουσα της τάξης του και αμέσως το ανέφερε στον διευθυντή του σχολείου, καταγγέλοντας τους συμμαθητές του ως υπεύθυνους. Το γεγονός αυτό εξόργισε τους συμμαθητές του μέχρι που έφτασαν να τον απειλήσουν. Στην προσπάθεια του να προστατευτεί, ο 17χρονος πήγε ξανά στον διευθυντή ο οποίος και τον συνόδευσε στο σπίτι. Όταν έμεινε μόνος ο μαθητής, δέχτηκε την επίθεση τριών συμμαθητών του. Κατά την συμπλοκή που ακολούθησε, ο ίδιος τράβηξε σουγιά και τραυμάτισε τον ένα από τους τρεις στο χέρι, το πόδι αλλά και το θώρακα. Η αστυνομία συνέλαβε τον δράστη και τον οδήγησε στον εισαγγελέα ο οποίος, άσκησε σε βάρος του δίωξη.

  22. Ο/Η του κώλου λέει:

    ΣΗΜΕΙΟ:ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ

    4 Αυγούστου 2014 Dimpenews Dimpenews 1 σχόλιο

    Εικόνα της Παναγίας που βρίσκεται αποθησαυρισμένη στον Πανάγιο Τάφο, στο Ναό της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα, ανοιγοκλείνει περιστασιακά τα μάτια της. Αυτόπτες μάρτυρες κατέγραψαν την μυστηριώδη κίνηση των ζωγραφισμένων οφθαλμών της Παναγίας. Ελληνορθόδοξη τοπική εκκλησιαστική πηγή επιβεβαίωσε το γεγονός. Οι πιστοί το εκλαμβάνουν ως σημείο και προσεύχονται για ειρήνη στα χειμαζόμενα εδάφη της Παλαιστίνης.Η εικόνα σύμφωνα με διηγήσεις και την παράδοση βρίσκεται στο σημείο όπου η Παναγία αντικρύζοντας Σταυρωμένο το Γιο της έκλαψε.

  23. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    Καυγάς πιστών για την εικόνα του άγιου Γιώργου στο Δώριο Μεσσηνίας (2018)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.