Ορθόδοξη Μαύρη μαγεία (12β)

Αίρεση νηπιοβαπτισμού: Βασανισμός ανηλίκου

(Τα προηγούμενα μέρη: 1234 5 67 89101112α)

Μέρος 12β

ομαδική βάπτιση στον Βόλγα

Ο 17χρονος Ρουμάνος Πάβελ Μ. που εκτίει ποινή 20 χρόνων για ληστείες και απόπειρα φόνου στις φυλακές κατέθεσε μήνυση κατά του Θεού εκπροσωπούμενου από την ρουμανική ορθόδοξη Εκκλησία διότι δεν τίμησε το συμβόλαιο της βάπτισης και δεν τον προστάτευσε από τις κακές πράξεις. Δυστυχώς το δικαστήριο απέρριψε την μήνυση και αρνήθηκε να εξετάσει ενδεχόμενες ευθύνες του ορθόδοξου θεού («Ελευθεροτυπία», 19.10.’05), παρακάμπτοντας την πραγματικότητα που δείχνει πως μεγάλο μέρος της νεανικής εγκληματικότητας οφείλεται σε ατυχίες της ζωής (ορφάνια, εξαθλίωση, εγκληματίες γονείς κλπ) για τις οποίες δεν ευθύνεται ο δράστης αλλά ο ίδιος ο άστοργος και άδικος ορθόδοξος θεός που τον έριξε από ανυπεράσπιστο μωρό σ’αυτό το κατάντημα, την ώρα που σε άλλα μωρά εξασφάλιζε με τη γνωστή μεροληψία του, προνόμια.

Είναι απορίας άξιο ότι οι παπάδες που εφηύραν τον βασανιστικό αεροβαπτισμό του ταλαίπωρου ετοιμοθάνατου μωρού από την πλησιέστερη ανόητη νοσοκόμα, δεν καθιέρωσαν τον εμβρυοβαπτισμό, που θα κάλυπτε τις αποβολές και τις εκτρώσεις. Αφού τα έμβρυα έχουν ψυχή, αδικούνται όσα πεθαίνουν στην μητρική κοιλιά αβάπτιστα. Άλλη εφεύρεση είναι ο νονός, που εξαφανίζεται μετά την βάπτιση, αν και έχει επωμισθεί την κατήχηση του μικρού. Συνηθέστατα δεν μπορεί ούτε να απαγγείλλει το «Πιστεύω», βοηθούμενος από τον υποβολέα παπά, ο οποίος φτύνει αποτάσσοντας τον εξαπωδώ. Στην συνέχεια φυσάει στο πρόσωπο του νηπίου, καλώντας τα πονηρά πνεύματα να βγουν έξω. Οι αναθυμιάσεις του αλκοόλ που βγήκαν από το στόμα του πότη παπά που βάπτισε το ασθενές βρέφος Ζάχο Χατζηφωτίου, είχαν επάνω του θεραπευτική μικροβιοκτόνο επίδραση όπως ομολογεί ο ίδιος στα απομνημονεύματά του. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο θεσμός φάνηκε χρήσιμος. Η Ρόζα Λούξεμπουργκ φυγαδεύτηκε από την Πολωνία με την βοήθεια ενός καθολικού παπά στον οποίο είπε πως ήθελε να βαπτιστεί χριστιανή αλλά οι Εβραίοι γονείς της δεν της το επέτρεπαν.

Στους γαλαζοαίματους τα κίνητρα της βάπτισης είναι πολιτικά. Ο καθολικός Νικόλαος Ορσίνι, κόμης της Κεφαλονιάς, δολοφόνησε τον δεσπότη της Ηπείρου Θωμά (1318) και παντρεύτηκε τη χήρα του κληρονομώντας έτσι το Δεσποτάτο, αφού προηγουμένως βαφτίστηκε ορθόδοξος. Ο Βούλγαρος διάδοχος Βόρις Γ΄, αν και γυιός καθολικών, βαπτίστηκε το 1896 ορθόδοξος, πράγμα που απαιτούσε το Σύνταγμα και η κηδεμονεύουσα Ρωσία. Η Μ.Αικατερίνη της Ρωσίας, οι Γλυξβούργες Φρειδερίκη, Άννα Μαρία, Σοφία, η ζάπλουτη Μαρί Σαντάλ και δεκάδες φιλόδοξες γαλαζοαίματες, άλλαξαν δόγμα για ένα βασίλειο. Ειδικά για τις βασιλικές οικογένειες ο θεός τους μεροληπτεί και ο ανάδοχος δεν χρειάζεται να είναι Ορθόδοξος. Το 1942 η πριγκίπισσα Ειρήνη, υπήρξε αναδεκτή του Νοτιοαφρικανού ρατσιστή στρατάρχη της Ν. Αφρικής Γιάν Σματς. Αγγλικανοί και καθολικοί πρίγκηπες, ανέλαβαν να προσηλυτίσουν στην Ορθοδοξία δια της βαπτίσεως τον εγγονό Ντεγκρέτσια. Όταν ο ανάδοχος είναι πολιτικός, γίνονται επίσης προνομιακές εξαιρέσεις. Ο Θ. Πάγκαλος, αν και ετέλεσε πολιτικό γάμο-κώλυμα σύμφωνα με την υπ’αριθμ. 2309/21.1.1982 εγκύκλιο της Συνόδου-βάπτισε με τηλεοπτική κάλυψη τσιγγανάκια της εκλογικής του περιφέρειας («Ορθ.Τύπος», 13-7-2001). Τσιγγανάκι βάπτισε και ο κατά δήλωσή του άθεος πρόεδρος του ΣΥΝ κ. Ν. Κωνσταντόπουλος.

Ο ανάδοχος θεωρείται συγγενής με την οικογένεια του βαπτιζόμενου. Έτσι η αυτοκράτειρα Θεοφανώ, δεν νομιμοποιείτο να παντρευτεί τον Νικηφόρο Φωκά, αφού ήταν νονός ενός από τα παιδιά της. Ο ανακτορικός παπάς Στυλιανός, κατέθεσε ενόρκως στην Σύνοδο ότι δεν θυμόταν ποιός ήταν ο ανάδοχος και ο αθεόφοβος πατριάρχης άγιος Πολύευκτος «καίπερ φανερώς επιορκούντα ειδώς τον Στυλιανόν, το της συντεχνίας συγκεχώρηκεν έγκλημα» (Σκυλίτζης).

Η Ορθοδοξία έχει καταντήσει να αμφισβητεί την εγκυρότητα των βαπτίσεων των άλλων χριστιανικών Εκκλησιών, φτάνοντας στο σημείο να αναβαπτίζει ετερόδοξους. Μετά την επιστροφή της Θεσσαλονίκης το 1223 στους Ρωμιούς, οι ορθόδοξοι ξαναβάπτισαν τα παιδιά που είχαν βαφτιστεί από τους Δυτικούς και έπλυναν τις άγιες τράπεζες. Με αφορμή καθολικούς του Γαλατά που θέλησαν το 1750 υποστηριζόμενοι από μέλη της Συνόδου να γίνουν ορθόδοξοι, ο αγράμματος πρώην καντηλανάφτης διάκος Αυξέντιος κάλεσε τους εκ καθολικών και Αρμενίων ορθόδοξους να ξαναβαπτιστούν, θεωρώντας πως η βάπτιση των καθολικών είναι άκυρη! Παράλληλα ο μισαλλόδοξος πατριάρχης Κύριλλος ο Ε΄ αφόρισε τον πάπα και τους καθολικούς ηγεμόνες. Έντρομοι πολλοί πρώην καθολικοί έσπευδαν να αναβαπτιστούν και ο διάκος που απέχτησε από την ιστορία αυτή ένα όνομα, ανέπτυξε δίκτυο εξομολόγων, που μάθαιναν για χάρη του τα μυστικά των αφελών, συγκεντρώνοντας πλήθος οπαδών ανάμεσά τους και επισκόπους. Ο όσιος Αυξέντιος παρίστανε τον παντογνώστη, ισχυροποιώντας την θέση του. Ο Κύριλλος όμως εκθρονίστηκε και το 1751 έγινε για τέταρτη φορά πατριάρχης ο Παϊσιος ο Β΄, που ήταν παλιά καραβάνα και είχε δώσει μάχες κατά των πατριαρχών Ιερεμία Γ΄, Νεοφύτου Στ΄, και και Κύριλλου για να αγοράσει το θρόνο. Ο Παισιος που δεν είχε διαστάσει να ρίξει αντιπάλους του πρόκριτους στα κάτεργα, για να απαλλαγεί από τον ανεξέλεγκτο ταραχοποιό Αυξέντιο ζήτησε την βοήθεια των Τούρκων, να τον πνίξουν στην θάλασσα, αλλά πιστέψτε με αναγνώσται αυτός έπλεε χρησιμοποιώντας τον μανδύα του σαν βάρκα! (Δικαίως λοιπόν ανακηρύχτηκε άγιος). Οι Αυξεντικοί της Κωνσταντινούπολης ξεσηκώθηκαν κατά του Παϊσιου, τον έσυραν πυξ λαξ και θα τον έκαναν κομματάκια αν δεν τον έσωζε η τουρκική φρουρά. Ο Κύριλλος επέστρεψε με άγριες διαθέσεις κατά των φιλοκαθολικών, έως ότου εξορίστηκε (1757). Ο νέος αγοραστής του θρόνου ο Καλλίνικος Γ΄ «των αναβαπτιστών και λαοπλάνων διώκτης» όπως αυτοχαρακτηρίζεται, το 1754 «φαρμακοποσία εκινδύνευσεν» από τον Κύριλλο. Την επομένη της εκλογής του, όχλος από 10.000 πιστούς του Κύριλλου εισέβαλλε στο πατριαρχείο «μετά μαχαίρων και όπλων» φωνάζοντας «Έξω τον φράγκον αδελφοί». Λίγους μήνες μετά ο Καλλίνικος μαζί με τον δάσκαλό του Κριτία και αρχιερείς εξορίστηκε. Όπως συμβαίνει συχνά, η υπόθεση του αναβαπτισμού ήταν το πρόσχημα που έγινε όχημα εκδήλωσης εκκλησιαστικών και κοινωνικών αντιθέσεων καθώς και προσωπικών φιλοδοξιών που υπέβοσκαν.

Στο Βυζάντιο ή βία της βάπτισης ήταν θεσμός. Ο αγ.Τύχων στην Κύπρο έπεισε με ένα καμτσίκι την Μυριανάθουσα, ιέρεια της Αρτέμιδας στην Αμαθούντα, να βαπτισθεί, αφού προηγουμένως έκανε τον ναό της γυαλιά-καρφιά (Βίος Τύχωνος, 2). Το 552 ο μονοφυσίτης επίσκοπος Ιωάννης, απεσταλμένος του ορθόδοξου αγίου φονιά Ιουστινιανού, οδήγησε με την βία στην κολυμπήθρα 70.000 εθνικούς της Μ.Ασίας (Gieseller Lehrd, Kirchengeschichte, Α΄, β΄, σ.344). Τι συνέβαινε όμως όταν κάποιος, αν και βαπτισμένος «επιμένει στην πλάνη των Ελλήνων»; Ο αυτοκράτορας Λέων Α΄ τους θανάτωνε. Φαίνεται πως ο βίαιος εκχριστιανισμός των Ελλήνων συνεχίστηκε για αιώνες αφού η «Εξάβιβλος» (1350) του Αρμενόπουλου συνεχίζει να περιλαμβάνει τον κανόνα: «Οι αξιωθέντες του αγίου βαπτίσματος και πάλιν ελληνίζοντες εσχάτη τιμωρία υπόκεινται» (Τίτλος ΙΑ, 4). Τι γίνεται με όσους δεν θέλουν να βαπτισθούν; Ο ίδιος μονάρχης ορίζει να παρουσιασθεί συν γυναιξί και τέκνοις για να «ζητήσουν το σωτήριο βάπτισμα», ειδ’άλλως δεν θα έχουν «κανένα πολιτικό δικαίωμα», ούτε θα δικαιούνται να έχουν περιουσία «κινητή ή ακίνητη» («Προς Διόσκωρον, Έπαρχον…». Μτφρ. Αφ. Καμάρα). Οι αυτοκράτορες Ηράκλειος (634) Λέοντας ο Γ΄, Βασίλειος ο Α΄ και Ρωμανός ο Α΄, υποχρέωσαν τους Εβραίους υπηκόους τους να βαπτιστούν με το στανιό. O αγ.Ιουστινιανός όρισε ποινή θανάτου για όσους αρνιόντουσαν να μπουν στο βαπτιστήριο (Ιουστινιάνειος Κώδικας I, 11, 10, 4). Ο ρωσικός λαός προσήλθε μαζικά και βίαια στην Ορθοδοξία, ως αντιπαροχή του βασιλιά Βλαδίμηρου (εικ. 1, 2, 3), στο πολιτικής σκοπιμότητας συνοικέσιο-παζάρι με τη βυζαντινή πριγκήπισα Άννα. Ο τσάρος Ιβάν ο τρομερός, εξολοθρευτής χιλιάδων ανθρώπων και παιδοκτόνος, υποχρέωσε τον νικημένο χάνο του Καζάν να βαφτιστεί ορθόδοξος. Όπως μαρτυρεί ο Γάλλος πρόξενος στην Πάτρα Πουκεβίλ, μετά την ύψωση της επαναστατικής σημαίας στην πόλη, οι παπάδες βάφτιζαν πολλά τουρκάκια εκδικούμενοι τους Οθωμανούς που έκαναν περιτομή σε Ελληνόπουλα («Ιστορία της Ελληνικής επαναστάσεως»). Ο Δ.Κιτσίκης μετάφρασε στην «Ιστορία του ελληνοτουρκικού χώρου» (Εστία, Β΄Έκδ) την εξιστόρηση του Κ.Καραμανλή στον Genevoix για το 1913 στο χωριό του (τώρα Πρώτη): «…είχα δει να σκοτώνουν μέσα στο Κιπουκιόϊ Τούρκους. Ανθρώπους. Την αγριότητα την είδα να λάμπει τότε στα πρόσωπα, στα μάτια των συγχωριανών μας, στους γείτονές μας. Έσφαξαν μερικούς Τούρκους, πέντε ή έξι. Μόνο που το σκέφτομαι σήμερα η καρδιά μου ραγίζει. Μερικοί άλλοι γλύτωσαν την ζωή τους επειδή δέχτηκαν να βαφτιστούν. Ήταν και γυναίκες. Μια από αυτές που είχε βαφτιστεί έγινε δούλα μας….» («La grece de Caramanlis…»-1972. Στην Ελλάδα μεταφράστηκε από τις εκδ.Σιδέρη) .

Νεότερη εκδήλωση μισαλλοδοξίας είναι οι εγκύκλιοι της Συνόδου (814/20-5-1955, κ.ά.), που απαιτούν να δίνεται στον βαπτιζόμενο «ένα όνομα και δη εορταζομένου Αγίου…», πράγμα που αποκλείει δεκάδες ελληνικά ονόματα. Στην ορθόδοξη Ελλάδα το καθεστώς της εκβιαστικής βάπτισης δέχτηκε πλήγμα το 1976, οπότε με τον νόμο 334 θεσμοθετήθηκε η δυνατότητα στεγνής ονοματοδοσίας. Η Λερναία Ύδρα όμως εκβλάστησε καινούργιο πλοκάμι, την εσωτερική ιεραποστολή σε βάρος δυστυχισμένων ανθρώπων που ήθελαν να γλυτώσουν από το νεοελληνικό ρατσισμό. Ασύστολοι οι ευσεβείς επιδόθηκαν στο σπορ της βάφτισης «Βορειοηπειρωτών». Ο προικισμένος Αλβανός Οδυσσέας Τσενάϊ, γνωστός από την γελοία υπόθεση της Σημαίας, από την Βοστώνη όπου σπουδάζει με υποτροφία επισημαίνει: «…για να μην ξεχωρίζω από τους υπόλοιπους…στην προσευχή, στα μαθήματα, στον εκκλησιασμό. Πολλοί Αλβανοί βαπτίστηκαν για τον ίδιο λόγο…» (24.10.’04).

Υπάρχουν όμως και άνθρωποι με ειλικρινή πίστη όπως ο κ. Κούγιας, πρώην δικηγόρος Ειρηναίου Ιεροσολύμων, δικηγόρος επίσης του Θεοκλήτου Βρεσθένης, τέκνου Χριστόδουλου, δανειστού της Αντωνίας Ηλία και φίλου Γιοσάκη. Ο ενάρετος νομομαθής βαπτίστηκε στον Ιορδάνη με την ευσεβή σύζυγό του. Για τις κακές γλώσσες που εφθόνουν την τότε πανθομολογουμένην οικογενειακή του ευτυχίαν, ο κ. (Χατζή) Κούγιας διευκρινίζει: «όχι γυμνοί όπως θα έπρεπε αλλά με χιτώνα» («Ε», 5.’05).

.

Υ.Γ.
Τρελός παπάς το βάφτισε το παιδί!
http://www.youtube.com/watch?v=p5L0GiS4hpw
http://www.youtube.com/watch?v=ZtPl9zx5GjM&NR=1



Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

14 Responses to Ορθόδοξη Μαύρη μαγεία (12β)

  1. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    Aπό το σλαβοκομμουνιστικό μπλογκ των Ιών

    http://www.iospress.gr/ios1998/ios19981213c.htm

    Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΤΗ ΜΟΔΑ

    Οι νέοι κοσμικόφρονες

    1. 2. 3.

    ΣΤΟ ΟΡΙΟ

    STATUS: «Λονδίνο, Ιούνιος 1995. Μία ημέρα πριν από τις συνεντεύξεις Τύπου προς Ελληνες, Ισπανούς και Δανούς δημοσιογράφους, φτάνω στην αγγλική πρωτεύουσα. Ο Παύλος δέχεται να απαντήσει κατ’ αποκλειστικότητα στα ερωτήματά μου […]. Την ώρα που ο φωτογράφος ετοιμάζει το πρόχειρο studio στην τραπεζαρία, συζητάμε περί ανέμων και υδάτων. Για την Ουάσιγκτον, όπου σπουδάσαμε και οι δύο, για το ποδόσφαιρο (είναι Παναθηναϊκός, αλλά έχει πολλούς φίλους Ολυμπιακούς και ΑΕΚτζήδες), για τα αγαπημένα του ελληνικά εστιατόρια στην Αμερική και για τα αγαπημένα του φαγητά: κοτόπουλο λεμονάτο με πατάτες και χταπόδι ξυδάτο. Σε λίγο η Μαρί-Σαντάλ, με ένα υπέροχο ταγιέρ Chanel, σικ και αιθέριο, είναι κοντά μας και αποφασίζουμε να αρχίσουμε τη συνέντευξη» (1995).

    ΜΕΝ. «Ο Παύλος δεν είναι βασιλιάς. Εχει ανατραφεί όμως από τότε που γεννήθηκε για να ασκήσει αυτό το επάγγελμα. Φαίνεται από τον τρόπο που κρατά τις αποστάσεις, από το πώς μετρά τις κουβέντες του, από τις αντιδράσεις του στην τήρηση ή όχι του πρωτοκόλλου, από τον τρόπο που ποζάρει μπροστά στον φωτογραφικό φακό» (1996).

    ΛΟΙΠΟΝ. «Δύο μόλις μηνών η Μαρία-Ολυμπία και κατάφερε να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας. Το ΛΟΙΠΟΝ εξασφάλισε κατ’ αποκλειστικότητα σε όλη την Ευρώπη τις φωτογραφίες της κόρης του Παύλου και της Μαρί- Σαντάλ. […] Η μικρή, που γεννήθηκε τον περασμένο Ιούλιο κατά τη διάρκεια των ολυμπιακών αγώνων -εξ ου και το όνομα Ολυμπία-, έκλεψε πραγματικά την παράσταση κατά τη διάρκεια της γιορτής που διοργανώθηκε στο σπίτι της οικογένειας στο Λονδίνο, με την ευκαιρία των 50ών γενεθλίων της γιαγιάς Αννας-Μαρίας» (1996).

    ΕΓΩ. «Τρεις μόλις μήνες μετά τη γέννηση της μονάκριβης κόρης τους, ο πρωτότοκος γιος του Κωνσταντίνου και η σύζυγός του, Μαρί-Σαντάλ, μιλούν αποκλειστικά στο ΕΓΩ για τη νέα τους οικογενειακή ζωή. Η ευτυχία δεν κρύβεται!» (1996).

    DOWN TOWN 1. «Τριάντα προσκεκλημένοι παρευρέθησαν στα πρώτα ‘βυζαντινά’ βαφτίσια στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως μετά το 1453. Το DOWN TOWN ήταν εκεί» (1996).

    DOWN TOWN 2. «Ο προκαθήμενος της Ορθοδοξίας μας δέχεται σε ακρόαση ακριβώς μετά την Αννα-Μαρία. «Η Εκκλησία κείται υπεράνω των πολιτικών (sic) αντιδικιών. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο, οι βασιλείς -ακόμη και αν χάσουν τον θρόνο τους- διατηρούν τον τίτλο τους», μας εξηγεί ένας ιεράρχης. Στο διάδρομο συναντούμε την Αννα-Μαρία και τη Μαρί-Σαντάλ. Είναι γοητευμένες από τη συνάντησή τους με τον Πατριάρχη» (1996).

  2. Ο/Η Oμογενής λέει:

    Έζησα πολλά χρόνια στη Νότια Αφρική και ήξερα πως ο Γιαν Σματς έγινε νονός της θυγατέρας της Φρειδερίκας. Ποτέ μου δεν κατάλαβα πως έγινε αυτό ενώ δεν ήταν ορθόδοξος.
    Νου θυμίσατε αυτήν την Φρίκη και αν θέλευτε δημοσιεύστε το παρακάτω απόσπασμα από την Ελεφθεροτυπία.
    Καημένε λαέ πόσο σε ταπείνωσε το δεσποταριό και οι ξένοι βασιλιάδες
    http://www.iospress.gr/ios1997/ios19970928a.htm

    Την εποχή της κατοχής, τις αρχές της φιλανθρωπίας τις διδάχθηκε από τον νοτιοαφρικανό στρατηγό Γιαν Σματς. Εμείς τον ξέρουμε ως θιασώτη και συνεχιστή του απαρτχάιντ, αλλά η Φρειδερίκη ανακάλυψε σ’ αυτόν έναν «μνημειώδη στοχαστή, προφήτη και ανθρωπιστή». Ως απόδειξη της φιλάνθρωπης δράσης του, περιγράφει τη μεσολάβησή του για να σωθεί ένας νοτιοαφρικάνος ναζί, ο οποίος είχε αποβιβαστεί στις ακτές της χώρας από γερμανικό υποβρύχιο.
    Την προϋπηρεσία της στη χιτλερική νεολαία μας τη θυμίζει η Φρειδερίκη με την περιγραφή μιας άλλης ανθρωπιστικής της δραστηριότητας. Οταν πρωτοεπισκέφθηκε τους ανήλικους κομμουνιστές που είχαν φυλακίσει στη Λέρο την περίοδο του εμφυλίου, αισθάνθηκε πραγματική φρίκη. «Οι περισσότεροι από τους νεαρούς αυτούς είχαν δολοφονήσει, λεηλατήσει, βιάσει και κλέψει. Η εντύπωσις που μου προεκάλεσαν ήταν ότι επρόκειτο περί υπανθρώπων. Κοίταζαν σαν αγρίμια. Η έκφρασίς τους ήταν αποβλακωμένη και βάδιζαν σκυφτοί. Ποτέ δεν τους είχαν μάθει να τραγουδούν, δεν ήξεραν τον Εθνικό Υμνο, δεν εγνώριζαν καμιά προσευχή και κανένα παιχνίδι.» Περιττό να προσθέσουμε ότι τρεις μήνες αργότερα, κατά τη Φρειδερίκη, οι υπάνθρωποι είχαν μεταβληθεί σε αγγελούδια.
    Λιγότερο ενθουσιώδης είναι η εκτίμησή της για τα αναμορφωτήρια του κοινού ποινικού δικαίου: «Η χειραγώγησις των παιδιών εκείνων δεν ήταν καθόλου εύκολη. Αν όχι τίποτα άλλο, διαπιστώσαμε πως η θεραπεία ενός κλέφτη είναι σχεδόν αδύνατη. Θυμάμαι ένα αγοράκι που είχε κλέψει κάτι παπούτσια. Πήγε στην ανοιχτή σχολή και η αναμόρφωσίς του υπήρξε πάρα πολύ δύσκολη, γιατί η κλοπή του άρεσε. Επεσε πολλές φορές στο ίδιο σφάλμα. Παρ’ όλες τις προσπάθειές μας, μ’ αυτά τα παιδιά μάλλον αποτύχαμε παρά πετύχαμε.»
    Σε μια κρίση ειλικρίνειας η Φρειδερίκη ομολογεί ότι αυτό το διαρκές καθήκον να εμφανίζεται φιλάνθρωπη και φιλεύσπλαχνη την κούραζε, σε σημείο που επέλεξε να κάνει εγχείριση σκωληκοειδίτιδας, αν και δεν την πονούσε, μόνο και μόνο για να αποφύγει κάποια κοινωνική υποχρέωση. Αλλοτε, πάλι, διάλεγε να κινείται μεταμφιεσμένη, μακριά από τους φακούς των παπαράτσι της εποχής. Κάποιο βράδυ, παραμονή Δεκαπενταύγουστου στην Τήνο κυκλοφόρησε με μαύρα γυαλιά και μαντίλι ανάμεσα στους πιστούς, για να «αφουγκραστεί τον πόνο τους». Και κάποια άλλη μέρα, καθ’ οδόν για το μοναστήρι της Πάτμου, διάλεξε να κάνει το δικό της θαύμα. «Την ώρα που ανεβαίναμε είχα παρατηρήσει ένα μικρό καμπουράκι, που αγωνιζόταν να μας παρτακολουθήσει αλλά δεν το κατόρθωνε. Το έσπρωχνε ο κόσμος. Διέκρινα στα μάτια του ένα απελπισμένο βλέμμα. ‘Σας παρακαλώ πάρτε με μαζί σας’.» Οι φιλάνθρωποι βασιλείς αμέσως ενέδωσαν. Τον πήραν στο αντιτορπιλλικό και τον έστειλαν στις περιβόητες παιδοπόλεις.
    Αυτή την επιλεκτική δυνατότητα του βασιλικού βλέμματος την εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο η Φρειδερίκη. «Εμαθα να αναζητώ πάντοτε τέτοια διψασμένα μάτια ανάμεσα στους πολυάριθμους ανθρώπους που συνήθως μας περιστοίχιζαν. Ενα πλήθος δεν είναι ένα πράγμα. Είναι ζωντανά άτομα, που το καθένα τους αναζητεί ιδιαίτερη προσοχή, ένα ιδιαίτερο βλέμμα ή ένα ιδιαίτερο χαμόγελο, για να γίνει η ημέρα του μια ιδιαίτερη ημέρα.»

  3. Ο/Η Kόκκινος λέει:

    Ριζοσπάστης
    Ν.Αντωνάκος

    Φέρτε μου τον Βαβύλη!

    ########
    Γι’ αυτό σας λέω, φέρτε πίσω τον Βαβύλη, γιατί θα μελαγχολήσουμε! Αλλο να ανοίγεις το ψυγείο και να το βλέπεις άδειο, ενώ στο σαλόνι θα γίνεται σφαγμός για την «αποκλειστικότητα» του Βαβύλη, και άλλο να το βλέπεις άδειο και να ακούς τον «ψυχολόγο» να «αναλύει» τις σχέσεις σατανισμού και οιδιπόδειου συμπλέγματος. Αλλο να έχεις το λογαριασμό της ΔΕΗ απλήρωτο και να ακούς τη δήλωση του Θεοδωράκη, «δε συνυπογράφω το ευρωπαϊκό σύνταγμα, αφού δε σέβεται το άρθρο 14 του ελληνικού συντάγματος», και άλλο να ακούς την εξομολόγηση του Βαβύλη στην ιερή πόλη της Ιερουσαλήμ, την έδρα της γνωστής Μοσάντ. Ντυμένο, μάλιστα, στα σκούρα, για να μη φαίνεται το πρόσθετο πάχος και το τατουάζ με τον Ειρηναίο στο κωλομέρι!

    Τι να σου κάνουν τα θαύματα του Χαρδαβέλα; Μια τυφλή είδε το φως της. Ενας κουτσός περπάτησε! Μια στέρφα γυναίκα γέννησε παιδί με τον κρίνο. Αυτά είναι καθημερινά γεγονότα. Δε μας εντυπωσιάζουν. Δεν είναι ικανά να απαλύνουν την αγωνία των συνταξιούχων, που αναγκαστικά επιστρέφουν στο μαγκάλι, αφού το πετρέλαιο δεν μπορείς ούτε να το μυρίσεις πια. Πώς να απαλύνουν τον πόνο μας, για τα 280 ευρώ αύξηση το χρόνο, στο ΦΠΑ; Την οδύνη μας, για τα 50 ευρώ αύξηση στα ποτά; Στα διόδια. Στα τέλη κυκλοφορίας. Στο ψωμί. Στις φακές. Στα φάρμακα. Στις πορδές!

    Σας παρακαλώ, τον Βαβύλη. Και στα διαλείμματα, τον ψάλτη, που τον στρίμωξε ο Πειραιώς, αλλά εκείνος δεν ενέδωσε. Και τον Κούγια, και τον Ραγκούση, και τον Αλφαντάκη. Αλήθεια, τι έγινε αυτός; Και αυτόν τον «βυζαντινό» ιερωμένο, που ξημεροβραδιάζεται στα τηλεοπτικά κανάλια. Θέλω Χριστιανισμούς! Θέλω άγια δισκοπότηρα. Θέλω ματωμένους χιτώνες! Θέλω την Μαγδαληνή, να πλένει τα πόδια του Τριανταφυλόπουλου. Τον Απόστολο Παύλο, να παίρνει μαθήματα επικοινωνίας από τον Κακαουνάκη. Θέλω όλους αυτούς, τους «βαθιά πιστούς», όπως, με κάθε ευκαιρία, δηλώνουν, να φορέσουν χλαμύδες και σανδάλια και να κατέβουν στους «Αγίους Τόπους». Θέλω να δω τον Χατζηνικολάου να (ξανα)βαφτίζεται στον Ιορδάνη ποταμό. Τον Καρατζαφέρη (και τα δυο αδέρφια), να περπατάνε στα νερά της Γεννησαρέτ. Μόνον έτσι θα γίνουν πιστευτοί. Και ακόμα καλύτερα, κάποιοι απ’ αυτούς, και όλοι, δε με πειράζει, να τραβήξουν για το Σινά, και να κλειστούν στα μοναστήρια. Και εκεί να ψέλνουν, από το πρωί έως το άλλο πρωί, τα κυβερνητικά τροπάρια, και τα τροπάρια του συστήματος, χωρίς να ενοχλούν, όπως τώρα!

    Παραμιλάω; Το ξέρω! Ομως, ζητάω την κατανόησή σας. Ελάτε στη θέση μου. Μια βδομάδα τώρα, η «δόση Βαβύλης» ελαττώθηκε επικίνδυνα! Κάτι η εθνική, που νίκησε την Αλβανία (τι δέος κι αυτό;), κάτι το κρύο, που επέστρεψε, κάτι η δήλωση Καραμανλή, πως «θα πάρει το πράγμα απάνω του», με έχουν κάνει κουρέλι. Δεν αντέχω άλλο τη στέρηση! Δε φτάνει ο Ψωμιάδης, για να αποπροσανατολίσει. Εχει χαθεί και ο Στέλιος Παπαθεμελής, ο οποίος ήταν μια παρηγοριά.

    Τον Βαβύλη, σας παρακαλώ. Και τον Τιμόθεο, και τον Δωρόθεο, και τον Χριστόδουλο, και τον Αμφίσσης, και τον Κονίτσης. Ολο το θίασο στη σκηνή!

    http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=2787486&publDate=

  4. Ο/Η Γ.Μ.Νικ λέει:

    Να απαγορευθεί το βαφτίσι των μωρών.
    Να βαφτίζονται μόνο ενήλικες, με την θέλησή τους.

    • Αγαπητέ Γ.Μ.Νικ, τα μωράκια βαπτίζονται με την θέλησή των μωρών γονιών τους, επειδή τα καημένα δεν διαθέτουν θέληση δική τους. Δικά τους δεν είναι; τα κάνουν ό,τι θέλουν.
      Έπειτα τα φωτίζει ο θεούλης για να το θέλουν από μόνα τους.
      Για δες την απόδειξη:

      • Ο/Η Φίλος λέει:

        Κύριε Βασδέκη έχει αναρτηθεί το ανωτέρω εις το υστερόγραφον κ.Λασκαράτου.
        Δια την τάξιν.

  5. Ο/Η Έρασμος λέει:

    ΕΝΩΣΗ ΟΥΜΑΝΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΕΝΩ.ΟΥΜ.Ε.)
    email: enooume@gmail.com ιστοσελίδα: http://www.fbook.me/enooume

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    19 Φεβρουαρίου 2010

    Επιστολή Ευρωπαϊκής Ουμανιστικής Ομοσπονδίας στον Πρωθυπουργό

    Η Ένωση Ουμανιστών Ελλάδας (ΕΝΩ.ΟΥΜ.Ε.) δημοσιοποιεί σε ελληνική μετάφραση την επιστολή της Ευρωπαϊκής Ουμανιστικής Ομοσπονδίας (European Humanist Federation – EHF) στον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, για τις θέσεις που εξέφρασε στη Βουλή ο Υφυπουργός Εξωτερικών Σπύρος Κουβέλης, για το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι και για τις ΜΚΟ γενικότερα (αγγλικό πρωτότυπο στην http://www.humanistfederation.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=203&Itemid=50).

    Ευρωπαϊκή Ουμανιστική Ομοσπονδία

    Κύριο Γιώργο Παπανδρέου
    Πρωθυπουργό της Ελλάδας

    Αγαπητέ κ. Παπανδρέου,

    Η Ευρωπαϊκή Ουμανιστική Ομοσπονδία έχει ως μέλη περισσότερες από σαράντα ουμανιστικές και εκκοσμικευμένες οργανώσεις σε περισσότερες από είκοσι ευρωπαϊκές χώρες και έχει επαφές με πολύ περισσότερες. Στόχος μας είναι να εκπροσωπούμε τις φωνές των ανθρώπων που δεν έχουν θρησκεία (ίσως το ένα τρίτο των Ευρωπαίων) και να προωθούμε την εκκοσμίκευση, δηλαδή το διαχωρισμό της πολιτικής από τη θρησκεία και την πίστη.

    Είμαστε αναγνωρισμένος φορέας για διάλογο με την Ε.Ε. βάσει της Συνθήκης της Λισσαβόνας. Συμμετέχουμε ενεργά στις συναντήσεις του ΟΑΣΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Είμαστε μέλος της Πλατφόρμας διαβούλευσης με την κοινωνία των πολιτών του Γραφείου για τα Θεμελιώδη Δικαιώματα της Ε.Ε. και εκπροσωπούμαστε στη συνέλευση των Διεθνών ΜΚΟ του Συμβουλίου της Ευρώπης.

    Η Ελλάδα έχει, βεβαίως, κυρώσει την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και υπέγραψε πρόσφατα την Χάρτα Θεμελιωδών Ελευθεριών της Ε.Ε. Αυτές οι δεσμεύσεις είναι θετικές, όμως σε κάποιους τομείς δεν έχουν εκπληρωθεί.

    Γι’ αυτό αναστατωθήκαμε ιδιαίτερα όταν διαβάσαμε τις δηλώσεις του Υφυπουργού Εξωτερικών κ. Σπυρίδωνα Κουβέλη, στη Βουλή των Ελλήνων στις 5 Φεβρουαρίου. Σε απάντησή του στον κ. Άδωνι Γεωργιάδη, απείλησε έμμεσα μία μη κυβερνητική οργάνωση, το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, για το έργο του στον τομέα της υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα.

    Η οργάνωση αυτή έχει φέρει με επιτυχία αριθμό σημαντικών υποθέσεων στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, επιτυγχάνοντας αποφάσεις εναντίον της Ελλάδας σε θέματα όπως τα δικαιώματα των μειονοτήτων, ο ρατσισμός και άλλα, στα οποία οι παραδοσιακές πρακτικές δεν σέβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα των εμπλεκομένων ατόμων. Για παράδειγμα, η πολύ στενή σχέση του κράτους με την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία καταστρατηγεί τα δικαιώματα των ανθρώπων με άλλες ή χωρίς θρησκευτικές πεποιθήσεις και είναι αναμφίβολα αντίθετη με τις αρχές του σύγχρονου εκκοσμικευμένου κράτους που σέβεται την ελευθερία πίστης όλων των πολιτών του. Μία τέτοια περίπτωση ήταν κι αυτή που αναφέρθηκε από τον κ. Γεωργιάδη, όπου, μετά από μια ξεκάθαρη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, το Ελληνικό Παρατηρητήριο του Ελσίνκι υποστηρίζει σειρά υποθέσεων που ζητούν την αφαίρεση των θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία στη βάση ότι αυτά καταστρατηγούν το δικαίωμα των γονέων να αναθρέψουν τα παιδιά τους σύμφωνα με τις δικές τους πεποιθήσεις και όχι αυτές τις εθνικής εκκλησίας (βλ. Άρθρο 2 του πρώτου πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου).

    Ωστόσο, ο κ. Κουβέλης είπε πως η οργάνωση «κατασυκοφανεί την Ελλάδα». Είναι η αποκάλυψη της αλήθειας, η υποστήριξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και η πίεση προς την Ελλάδα να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της «κατασυκοφάντηση της Ελλάδας», σύμφωνα με υπουργό της κυβέρνησής σας;

    Επιπλέον, ο κ. Κουβέλης αναφέρθηκε σε κάποιο μητρώο ελληνικών ΜΚΟ στο οποίο θα καταχωρούνται στοιχεία των σχέσεών τους με την κυβέρνηση, που ξεπερνάει κατά πολύ τα τυπικά θέματα της καταγραφής, των λογιστικών θεμάτων και της φορολογίας. Είπε πως το Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι «έχει καταγραφεί ως μια οργάνωση που κατασυκοφαντεί την Ελλάδα, προφανώς αυτό θα είναι καταγεγραμμένο και όταν γίνεται αξιολόγηση των στοιχείων και των προτάσεων, αυτό θα λαμβάνεται υπ’ όψιν».

    Αυτή η απειλή για το μέλλον της οργάνωσης είναι παράτυπη και απαράδεκτη. Αποτελεί από μόνη της έμμεση παραβίαση των εγγυήσεων για ελευθερία του λόγου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και θα έχει την -ενδεχομένως προμελετημένη- επίπτωση της αποθάρρυνσης άλλων μη κυβερνητικών οργανώσεων να κάνουν ανεπιθύμητη κριτική στις αρχές. Όταν ο φόβος εμποδίζει τον ελεύθερο λόγο, οι παραβιάσεις ανθίζουν.

    Με κοινοποίηση αυτής της επιστολής, φέρνω το θέμα ενώπιον (μεταξύ άλλων) της Αντιπροέδρου και Επιτρόπου Δικαιοσύνης, Θεμελιωδών Δικαιωμάτων και Ιθαγένειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δεσμευθεί για τα ανθρώπινα δικαιώματα και αυτή η δέσμευση επιβάλλει την προστασία τους στο εσωτερικό της Ένωσης πολύ περισσότερο από αλλού στον κόσμο. Η Ευρωπαϊκή Ουμανιστική Ομοσπονδία καλεί επειγόντως την Ευρωπαϊκή Ένωση να τον ασκήσει με ζήλο.

    Οι παρατηρήσεις σας στο θέμα αυτό θα είναι καλοδεχούμενες.

    Με τιμή,

    David Pollock
    Πρόεδρος

    Κοινοποίηση:
    κ. Jose Manuel Barroso, Pρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής•
    κ. Viviane Reding, Aντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Επίτροπο Δικαιοσύνης, Θεμελιωδών Δικαιωμάτων και Ιθαγένειας•
    κ. Jerzy Buzek, Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου•
    κ. Jose Luis Rodrνguez Zapatero, Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου•
    κ. Νικόλαο Χουντή, Μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου•
    κ. Μιχαήλ Τρεμόπουλο, Μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

  6. Ο/Η TARZANAKOS λέει:

    1. Φίλοι ΛΑΣΚΑΡΑΤΕ και ΡΟΪΔΗ, καλή σας ημέρα.

    2. Μέρα που’ ναι σήμερα, ΔΕΝ θα «ανεβάσετε» κάποιο ΕΠΙΚΑΙΡΟ κείμενο για την «ΚΥΡΙΑΚΗ τής ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ»;

    3. Δίνω το «ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΟ ΛΑΚΤΙΣΜΑ»:

    – «Political mutilation in Byzantine culture»
    (http://wapedia.mobi/en/Political_mutilation_in_Byzantine_culture)

    – «Reading the Ancients:Remnants of Byzantine Controversies in the Greek National Narrative» (Effi Gazi, University of Thessaly), 2006, HISTOREIN, vol. 6, pp. 144-149

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Το λινκ είναι αυτό:

    http://www.nnet.gr/historein/historeinfiles/…/historein6-gazi.pdf

    αλλά για κάποιον λόγο εμφανίζεται «σπασμένο».

    Το κείμενο είναι σε μορφή PDF και μπορεί, πάντως, να βρεθεί-«κατεβεί» γκουγκλάροντας τη φράση:

    «Reading the Ancients: Remnants of Byzantine Controversies in the …».

    – Mango Cyril, 1988, Βυζάντιο: Η Αυτοκρατορία τής Νέας Ρώμης, Μετ. Δ.Τσουγκαράκης, ΜΙΕΤ, Αθήνα

    4. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ:

    ΤΙ γίνεται με την ΓΛΥΚΑΤΖΗ-ΑΡΒΕΛΕΡ και το τόσο ΠΟΛΥ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΟ βιβλίο της («ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ»);
    Μήπως είναι ο «ΠΑΠΑΡΡΗΓΟΠΟΥΛΟΣ» τού 21ου αιώνα και ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να ΕΠΙΜΕΝΕΙ στα ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΑ περί «ΕΛΛΗΝΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ» και «ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ» (μέσω ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ);
    Είναι ΔΥΝΑΤΟΝ να ΑΓΝΟΕΙ την ΑΓΓΛΟΦΩΝΗ βιβλιογραφία για το ΒΥΖΑΝΤΙΟ, όπως – ας πούμε – τού ΚΑΘΗΓΗΤΗ στην ΟΞΦΟΡΔΗ, Cyril Mango;;;
    Έχει ΔΙΑΒΑΣΕΙ κανείς μια ΚΡΙΤΙΚΗ και όχι απλώς «ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ» τού βιβλίου της;
    Ευχαριστώ.

    5. Όπως ήδη μπορεί να γνωρίζετε, ΑΠΟΛΟΓΗΤΕΣ, ΟΜΟΓΑΛΑΚΤΟΙ και ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ τού «ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ-ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ Α.Ε.» έχουν κάνει το βιβλίο της «ΠΑΝΤΙΕΡΑ».
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο «ΓΝΩΣΤΟΣ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΣ Misha» ή – παλαιότερα – «ΘΟΥ-ΒΟΥ» (;)…

    • Ο/Η Aδαμάντιος Κοραής λέει:

      KYΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

      http://www.pare-dose.net/?p=2654

      ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
      «Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ’)». Μετάφραση:
      Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!

      ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
      «Tοις την μωράν των έξωθεν (=Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε με­τεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, η και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύ­τας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν, και κρίσιν, και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν ανάθεμα (γ’)». Μετάφραση:
      Σε όσους προτιμούν τη λεγόμενη σοφία των εκτός χριστιανισμού ΕΛΛΗΝΩΝ την ανόητη και ακολουθούν τους δασκάλους τους και δέχονται ότι υπάρχει μετεμψύχωση ή ότι οι ανθρώπινες ψυχές χάνονται όπως τα άλογα ζώα και ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και εξαιτίας αυτών των ιδεών τους αθετούν την ανάσταση, την κρίση [κατά τη δευτέρα παρουσία] και την τελική ανταπόδοση σύμφωνα με όσα έπραξε στη ζωή του ο καθένας, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!

      ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
      «Τοις λέγουσιν ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά αγίων και καθολικών συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων πατέρων αναθέματι καθυποβληθέντας, ως αλλό­τριοι της καθολικής εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισι κατά πολύ, και ενταύθα και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πά­θος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ανάθεμα (α’)». Μετάφραση:
      Σε όσους λένε ότι είναι καλύτεροι κατά πολύ οι σοφοί των ΕΛΛΗΝΩΝ και οι πρωτοστάτες στις αιρέσεις, στους οποίους οι επτά άγιες και Καθολικές Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες που έλαμψαν μέσα στην Ορθοδοξία τους επέβαλαν ανάθεμα, ως ξένους στην Καθολική Εκκλησία, καθώς πλεόνασαν τα ψεύτικα και βρόμικα λόγια τους και εδώ και στη μέλλουσα κρίση, και σε κείνους που είναι ευσεβείς και ορθόδοξοι αλλά αμάρτησαν από ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια, ΑΝΑΘΕΜΑ!

      ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
      «Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίαις επομένοις, και ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις εγκειμένοις, ώστε έτερους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταϊς και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα (α’)». Μετάφραση:
      Σε όσους αποδέχονται τις διδασκαλίες των Ελλήνων και δεν τις σπουδάζουν μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις ιδέες τους τις μάταιες και τις πιστεύουν ως αληθινές, και μάλιστα ωσάν αυτές να περιέχουν τη βεβαιότητα, και επιμένουν να παρασύρουν σ’ αυτές άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά και να τις διδάσκουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό, ΑΝΑΘΕΜΑ!

      ΠΕΜΠΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
      «Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τάς πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και ως αυθυπόστατο την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον τον Δημιουργού, τον από του μη όντος εις το είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξ-ουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα (α’)». Μετάφραση:
      Σε όσους με δική τους πρωτοβουλία, μαζί με τα άλλα μυθικά πλάσματα, διαστρεβλώνουν τα της δημιουργίας του ανθρώπου και δέχονται ως αληθινές τις ΠΛΑΤΩΝΙΚΕΣ ιδέες και ισχυρίζονται ότι οι ίδιοι από μόνοι τους διαμορφώνουν άποψη και προφανώς αμφισβητούν την απόλυτη εξουσία του Δημιουργού, ο οποίος από την ανυπαρξία έφερε στην ύπαρξη τα πάντα και ως Ποιητής έθεσε σε όλα αρχή και τέλος με τη δύναμη του εξουσιαστή και δεσπότη, ΑΝΑΘΕΜΑ!

      ΕΚΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
      «Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και ελληνικά ρήματα., ότι τε προύπαρξις εστί των ψυχών, και ουκ εκ τον μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, οτι τέλος εστί της κολάσεως η αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και διά των τοιούτων λόγων την βασιλείαν των ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ην αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ό Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο και διά πάσης της Παλαιάς και Νέας Γραφής ημείς παρελάβομεν οτι και η κόλασις ατελεύτητος και ή βασιλεία αΐδιος, διά δε των τοιούτων λό­γων εαυτούς τε απολλύουσι, και ετέροις αιωνίας καταδίκης προξένοις γινομένοις ανάθεμα (γ’)». Μετάφραση:
      Σε όσους δέχονται και διαδίδουν τις μάταιες αντιλήψεις των ΕΛΛΗΝΩΝ, και ότι οι ψυχές προϋπήρχαν και ότι δεν προήλθαν ούτε προέκυψαν από την ανυπαρξία τα πάντα και ότι ήρθε το τέλος της κολάσεως από τη στιγμή που δημιουργήθηκε και η κτίση και το ανθρώπινο είδος, και διαδίδουν με τέτοια λόγια ότι η Βασιλεία των Ουρανών έχει τελείως καταργηθεί και εκλείψει, την οποία και ο ίδιος ο Χριστός και Θεός μας δίδαξε ως αιώνια και ακατάλυτη, παρέδωσε και εμείς από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη παραλάβαμε ότι και η Κόλαση είναι ατέλειωτη και η Βασιλεία παντοτινή, καταστρέφουν με τέτοια λόγια και τους εαυτούς τους και προξενούν σε άλλους αιώνια καταδίκη, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΕΒΔΟΜΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
      «Έτι, τοις φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και αυτήν την θείαν ονσίαν αναγκαξομένοις δοξάζειν. Κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δέ, άκτιστον χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις, μη ομολογοϋσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας, και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυ­πόστατου θεότητος ανάθεμα (γ’)». Μετάφραση:
      Σε όσους ακόμη φρονούν και λένε ότι κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη, αναγκάζονται ως εκ τούτου να δεχτούν ότι θεία ουσία είναι χωρίς άλλο εκ των υστέρων δημιουργημένη· γιατί αν εκ των υστέρων δημιουργημένη ενέργεια κατά τους Αγίους, θα φανερώσει ότι είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη και η φύση. Αυτή όμως είναι άκτιστη, θα τη χαρακτηρίσει κανείς άκτιστη ουσία και εξ αυτού του λόγου και όσοι ζουν με την καθαρή και αμόλυντη χριστιανική πίστη κινδυνεύουν να περιπέσουν σε πλήρη αθεΐα και να δεχτούν την ελληνική μυθολογία και τη λατρεία των δημιουργημάτων.
      Σε όσους άρα δεν ομολογούν, σύμφωνα με τις θεόπνευστες θεολογικές ερμηνείες των Αγίων και το ευσεβές φρόνημα της Εκκλησίας, ότι είναι άκτιστη κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!

      Διαβάστε περισσότερα http://www.pare-dose.net/?p=2654#ixzz0gATb2OlU

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ Ταρζανάκο,
      έχεις δίκιο.
      Χρωστάμε ένα ποστ για την Εικονομαχία.

      Σήμερα η Ι.Σύνοδος δεξιώνεται από τον κ.Πρόεδρο της Δημοκρατίας, σύμφωνα με τα βυζαντινά έθιμα.
      Πάω να σκάσω από το κακό μου που δεν πήρα πρόσκληση.

  7. Ο/Η Boλταίρος λέει:

    Aπό το σαϊτ της Ορθόδοξης Ιεραποστολής.
    Σχόλια 3

    3 σχόλια to “Εκ παντοίων με κινδύνων ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΝ. Πνευματική, ηθική και όχι οικονομική η κρίση της Ελλάδας!”
    Θεόδωρος Says:

    Φεβρουαρίου 20, 2010 at 12:37 μμ
    Σύμπτωμα της γενικής σήψεως είναι η σημερινή επίθεσις των Ροιδολασκαράτων στο μυστήριο της Βαπτίσεως.
    Χαλινόν δεν έχουν αυτοί οι πληρωμένοι προπαγανδιστες της Νέας Τάξεως.

    pilotos91 Says:

    Φεβρουαρίου 20, 2010 at 11:10 μμ
    Ρε παιδιά, μην ασχολήστε μαζί τους. Εμείς έχουμε την προσευχή. Διαφήμιση κάνουν στην Εκκλησία. Ξέρεις πόσοι άνθρωποι έρχονται
    στο μπλογκ της Ορθόδοξης Ιεραποστολής μέσα από συκοφαντικά τους δημοσιεύματα ; Καλό μας κάνουν, καλό κάνουν και στους ανθρώπους
    που ψάχνουν να βρουν την ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ, χωρίς παρωπίδες. Και αυτοί και εμείς έχουμε κοινή μοίρα, δύο μέτρα κάτω από το χώμα. Όταν πάψουν να ασχολούνται με την Ορθόδοξη Εκκλησία και τα ιερά και τα όσια, τότε θα πρέπει να ανησυχήσουμε !!! Ο Θεός να μας ελεήσει όλους. Εμείς δεν είμαστε όπως πρέπει και βρίσκουν και αυτοί λαβές για να πετροβολούν και να φτύνουν. Αλλά όποιος φτύνει ψηλά, συνήθως δέχεται πάνω του τις ροχάλες. Τι να κάνουν ; Το ψωμάκι τους βγάζουν … Ξέρεις τι είναι να ψάχνεις νύχτα- μέρα να βρεις κάτι για να χτυπήσεις την Ορθόδοξη Εκκλησία ;

  8. Παράθεμα: Ορθόδοξη Μαύρη Μαγεία(13α): Ξυλολατρεία « Ροΐδη Εμμονές

  9. Ο/Η Zωζώ Χ.Σαπουνάκη λέει:

    Ο ιερέας που διέκοψε τη βάπτιση της 3χρονης που δεν ήθελε να βαφτιστεί

  10. Ο/Η Μimi metallurgico λέει:

    Το βάπτισμα των παιδιών είναι αντίθετο προς το ευρωπαϊκό δίκαιο. Ο νηπιοβαπτισμός παραβιάζει το άρθρο 16 της Σύμβασης σε συνδυασμό με το άρθρο 22, το οποίο αναφέρει ότι τα βρέφη, δεν μπορούν να κατανοήσουν και να ενεργούν σύμφωνα με την ελεύθερη βούληση προκειμένου να αποδεχθούν μια συγκεκριμένη πίστη. Το βάπτισμα θα πρέπει να είναι μια πράξη συνειδητή αντί να επιβάλλεται από θρησκευτικές οργανώσεις. Η εκτέλεση αυτού του Ιερού Μυστηρίου θέτει σε κίνδυνο τα θεμελιώδη δικαιώματα του παιδιού σύμφωνα με το άρθρο 3 της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού, η οποία κυρώθηκε στις 25 Μαΐου 1992. Το δικαίωμα αυτό εγγυάται την προσωπική ελευθερία.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.