Υπογράψτε να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία

Και group στο Facebook – Συγκέντρωση στο Σύνταγμα,  και Θεσσαλονίκη 

Ας προβάλουν όλα τα blog που σέβονται τον εαυτό τους το ίδιο θέμα, ας αναρτηθεί παντού το «Φορολογείστε την Εκκλησία«, ας γίνει ένα από τα θέματα της επικαιρότητας… 

... ένα τοσοδούλι παράδειγμα

Υπογράφουμε εδώ:
http://www.petitiononline.com/taxchu/petition.html

Θα ακολουθήσει ανάρτηση, δεν θα το αμελήσουμε, κάντε εσείς το κόπο και τα λέμε.

Η συναίνεση έχει και τα όριά της, τα σκάνδαλα όλα με συναίνεση των δύο κομμάτων εξουσίας έγιναν και τώρα θα τα περάσουν από… Εξεταστικό Σουρωτήρι.

Μερικοί από αυτούς που μας ζητούν συναίνεση, τώρα ζητούν και το μεδούλι μας.

Είναι πολλά τα δισεκατομμύρια (που φάγαμε μαζί) Άρη.

….


Εξέλιξη:έχουν ψηφίσει…

(18 Μαρτίου=23.622) (19 Μαρτίου=23.837) (21 Μαρτίου=24.169) (22 Μαρτίου=24.515) (23 Μαρτίου=24.837) (24 Μαρτίου=25.006) (26 Μαρτίου=25.188)

This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία. Bookmark the permalink.

115 Responses to Υπογράψτε να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία

  1. Η περιουσία της εκκλησίας αποτελεί προϊόν κλοπής, εκ των περιουσιακών στοιχείων του ελληνικού κόσμου.
    Το ζητούμενο είναι να αποδοθεί στην ελληνική πολιτεία. Την περιουσία αυτή την νέμονται το κηφηναριό των αμαρτωλών ιεραρχών, των καλόγερων και των αδηφάγων παρατρεχάμενών τους κοπρόσκυλων.
    Η φορολόγησή της την νομιμοποιεί για τα καλά. Ας μη πέσουμε σ’ αυτήν την παγίδα.

  2. Ο/Η Rodia λέει:

    Και να σκεφτεις οτι αυτα ειναι τα δηλωμενα…

  3. Ο/Η syrizixε. λέει:

    Ανταποκριθήκαμε….

  4. Ο/Η πορφυρουςχιτων λέει:

    Ολοι εσεις που υπογράφετε πληρώνετε κανονικά? Η μηπως είστε σαν το καλοπαιδο του Συνασπισμού που εκλεβε τραπεζες και οταν τον ρωτησαν γιατι δεν δινει απο τα δικα του είπε οτι αυτα δεν ειναι κλεμμενα? Ποσων απο σας ο παππους ηταν δωσιλογος η μαυραγοριτης και ποσων ο πατερας λαμογιο και φοροκλέφτης?

    • Ο/Η TARZANAKOS λέει:

      1. Φίλε πορφυρουςχιτων (04/02/2010 στο 12:29 μμ), νομίζω ότι το ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ σου είναι ΑΒΑΣΙΜΟ και μοιάζει με ΣΟΦΙΣΤΕΙΑ.
      Ούτε και τίθεται, βεβαίως, ζήτημα «ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ» μεταξύ ενός οποιουδήποτε ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΗ με έναν ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ-ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗ», όπως είναι το «ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ-ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ Α.Ε.».
      Το οποίο, μάλιστα, ΑΥΤΟ-ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ως «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ» ΦΟΡΕΑΣ τής ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και δε συμμαζεύεται…

      2. Και ΔΕΝ φτάνει που ΟΥΤΕ οι «ΑΓΙΟΙ» ΙΕΡΑΡΧΕΣ, αλλά ΟΥΤΕ και ο ΙΔΙΟΣ ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΔΕΝ «ΨΕΛΛΙΣΑΝ» ούτε μια «ΣΥΓΓΝΩΜΗ» για το ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ.
      ΔΕΝ φτάνει που η χώρα βρίσκεται στο χείλος τής ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ, αλλά προσπαθούν οι ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ με κάθε – ΓΕΛΟΙΟ και ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ – τρόπο να ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ έστω και αυτή την ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ προς την «ΠΑΤΡΙΔΑ», που τόσο συχνά ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ μόνο και μόνο για να ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ τα ΑΝΤΙ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ «τους».
      Θα θυμάσαι, βεβαίως, ότι πριν δυό-τρεις βδομάδες η «ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ» εξέδωσε εντολή-οδηγία-φετφά προς ΟΛΕΣ τίς ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ τής χώρας να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΕΤΑΚ…

      3. Για περισσότερες λεπτομέρειες, παραπέμπω σε σχετικό σχόλιό μου:

      “Δημόσιο χρέος και Εκκλησιαστική περιουσία”
      14/03/2010 από Po
      14/03/2010 στο 7:26 μμ | Απάντηση TARZANAKOS
      (https://roides.wordpress.com/2010/03/14/14mar10d/)

      4. Είναι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ, πάντως, το γεγονός ότι μέχρι χτες είχαν ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΙ:

      «19 Μαρτίου=23.837»

      Μιλάμε, δηλαδή, για τουλάχιστον ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ συλλογής υπογραφών. Μετά ΚΑΙ το ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ, ο ΑΡΙΘΜΟΣ τών ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ θάπρεπε να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟΣ.

      5. Και, υπό την έννοια αυτή, μάλλον είμαστε «ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΜΑΣ»…

  5. Ο/Η Eπ-αναστάσιος λέει:

    Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα κ. Βασδέκη.

  6. Ο/Η αγαθοδαίμων λέει:

    Συμφωνώ με τον φίλτατο Σταύρο Βασδέκη και προσθέτω . . .

    Να δημευθεί τώρα κάθε περιουσιακό στοιχείο της ορθοδόξου εκκλησίας που σχετίζεται με την «βιομηχανία» των χρυσόβουλων. Να μην αναγνωριστεί κανένας τίτλος που φέρει ημερομηνίες προ της νομίμου συστάσεως του Νέου Ελληνικού Κράτους. Να επανεξεταστούν με αδιάβλητες και διαφανείς διαδικασίες όλοι οι τίτλοι και οι δωρεές των εκκλησιαστικών ιδρυμάτων για διαπιστωθεί η νομιμότητά τους. Να σταματήσει τώρα η παροχή μισθοδοσίας και ενισχύσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό. Αν η εκκλησία δεν μπορεί να συντηρήσει τα μαγαζιά της, ας τα κλείσει. Να διαχωριστεί τώρα η εκκλησία από το κράτος και να τεθούν όλες ανεξαιρέτως οι θρησκείες και τα δόγματα υπό το ίδιο νομικό και φορολογικό καθεστώς, για να ισχύσει επιτέλους η ισονομία και η ισοπολιτεία σε αυτή την χώρα. Να γίνουν πιο αυστηρές οι ποινές που αφορούν στο νόμο περί θρησκευτικού προσηλυτισμού. Κατά συνέπεια να σταματήσει ο προσηλυτισμός μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Να διδάσκονται τα ελληνόπουλα την ελληνική μυθολογία και την ελληνική ιστορία, καθώς και την εγκληματική ιστορία του χριστιανισμού. Να αφαιρεθεί από όλες τις νομικές διατάξεις, τα νομικά κείμενα και την εν γένει νομολογία οι διατυπώσεις περί «χρηστών ηθών», και να αντικατασταθεί από τις εκφράσεις σεβασμού του πολίτη και των νόμων. Επειδή ο κατάλογος είναι μακρύς και είναι καταφανές ότι η φορολόγησή της εκκλησίας από μόνη της, πράγματι την νομιμοποιεί για τα καλά και τις δίνει άφεση αμαρτιών, θα επανέλθω το συντομότερο δυνατό με αναλυτικές διατυπώσεις σε ανάρτηση μου στο blog μου http://bonus-eventus.blogspot.com

    Έρρωσθε κι Ευδαιμονείτε !

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε Ροϊδη,
    ας ψηφίσουμε όλοι και ας προωθήσουμε σε φίλους και γνωστούς το ψήφισμα, αφού η Αριστερά και σε αυτό το ζήτημα κοιμάται.
    Δικαιολογώ βέβαια τον κ.Αλαβάνο, που ετοιμάζει την Ανατροπή του Συμφώνου Σταθερότητας στην Ε.Ε. Πού να βρει καιρό ο άνθρωπος να ασχοληθεί με τόσο ασήμαντα ζητήματα. Κανονίζει τις λεπτομέρειες του δημοψηφίσματος που οσονούπω θα αναγκαστεί το ΠΑΣΟΚ (από τον κ.Αλαβάνο και την τρελλοπαρέα του) να κάνει.
    Στο μεταξύ οι δεσποτάδες πίνουν στην υγεία των κορόϊδων και οι πολίτες καλούνται να πληρώσουν τα κλεμμένα με στερήσεις και με αφαίρεση κεκτημένων που αποκτήθηκαν με ιδρώτα και αίμα.

  8. Ο/Η νατασσα λέει:

    Τι νούμερα ειν αυτά κ.Ροιδη…τρελλάθηκα!Ροδιά φαντάσου ποσα ειναι ολα δηλαδη…παπαπα ΕΛΕΟΣ!Μωρε υπογράφω με δυό χέρια …τοβαλα και λινκ.Καλη σας ημέρα.

  9. Ο/Η Αριστερός Θεολόγος λέει:

    Ax κύριε Ροιδη, τι ζητάτε τώρα. Η Εκκλησία είναι μια ευημερούσα επιχείρηση που όλο και απλώνεται. Ο καλός ας ΓΑΠ της δίνει όλο και περισσότερα. Δείτε, διχοτομείται η μητρόπολη Αττικής. Διπλάσια έξοδα, δεσπότης, σωφέρ, μαγείρισσα, καμαριέρης, κηπουρός, αυλικοί.

    http://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_1238.html

    Ο Ιερώνυμος, που «προωθείται» από τον Βαρθολομαίο, θα «προωθήσει» – καταλλήλως κι αυτός – τα… «δικά του παιδιά» στην ντούμπλεξ Μητρόπολη Αττικής!..

    ΔΙΑΒΑΖΩ:

    Δύο «θρόνοι» στη Μητρόπολη Αττικής

    Στα δύο θα χωριστεί… η μητρόπολη Αττικής, μετά την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Πιθανό φυσικό σύνορό τους θα είναι η εθνική οδός και κατά συνέπεια η μία αναμένεται να «βαπτισθεί» Μητρόπολη Κηφισιάς, Αμαρουσίου και Ωρωπού και η άλλη Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως.

    Πιθανός διεκδικητής της Μητρόπολης Κηφισιάς θεωρείται ο αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου, αρχιμανδρίτης Κύριλλος Μισιακούλης, και της Μητρόπολης Ιλίου ο διευθυντής του ιδιαίτερου γραφείου του Αρχιεπισκόπου, αρχιμανδρίτης Αθηναγόρας Δικαιάκος.

    (Από την Ελευθεροτυπία)

    Σχολιάστε!

    Ο TSOYNAMI NA TOYS PNIKSEI έγραψε: (πριν 1 ώρα)

    EYTYXWS POY TO PASOK THA KANEI TON DIAXWRISMO KRATOYS – EKKLHSIAS…..

    …KAI ETSI DEN THA PLHRWNOYME TON SYRFETO TWN TEMPELHDWN KAI AXRHSTWN, OSO KAI AN POLLAPLASIAZONTAI.

    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=128395

  10. Ο/Η Conko λέει:

    Και από το Πριγκιπάτο μας υπήρξε ανταπόκριση.

  11. Ο/Η Po λέει:

    κ.κ. Βασδέκη – Eπ-αναστάσιε – αγαθοδαίμωνα…
    ίσως να έχετε δίκιο-άδικο, όμως ένας-ένας ο στόχος, η ουτοπία της δήμευσης βολεύει μόνο την Εκκλησία, ίσως να πέφτετε εσείς στην παγίδα, σκεφτείτε το.

    εδώ έχει φτάσει στα όρια της ουτοπίας η… φορολόγησή της, θα θέσουμε αίτημα δήμευσης; Ποιον βολεύει αυτό.

    ξανασκεφτείτε το.

    ….

  12. Παράθεμα: Υπογράψτε να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία « Εξαιρετικά ή κατ’ εξαίρεσιν

  13. Ο/Η Λευτέρης λέει:

    Αν είναι να γίνει δημοψήφισμα, ας το δούμε πρακτικά το θέμα, κι επομένως να προσθέσουμε και άλλα που είναι σε εκκρεμότητα:
    1.Περιορισμός αριθμού βουλευτών.
    Το σύνταγμα αν δεν κάνω λάθος προβλέπει 200 τουλά-
    χιστον και το πολύ 300.
    2.Δύο το πολύ θητείες κάθε βουλευτής.
    3.Το ταμείο βουλευτών και υπαλλήλων της βουλής να ενσωματωθεί στο ΙΚΑ.
    4.Η βουλευτική αποζημίωση να επιλέγεται από τους ψηφο-
    φόρους κατά τις εκλογές.
    π.χ α)2000 β)3000 γ)4000 κλπ Ευρώ.
    5.Δικαστήριο για εν ενεργεία βουλευτές ΚΑΙ δικαστικούς, με
    ενόρκους.
    6.Κατάργηση της επιχορήγησης των κομμάτων.
    ………………………………………………………………………
    Προσθέστε αβολοντέ!

    • Ο/Η Po λέει:

      Λευτέρης…
      δεν ζήτησε κανείς δημοψήφισμα.
      Μήπως η διαστρέβλωση είναι το αγαπημένο σας χόμπυ;

      • Ο/Η Λευτέρης λέει:

        Λυπάμαι που σου έδωσα αυτήν την εντύπωση.
        Γράψε λάθος.
        Όμως εύκολους βλέπω έχεις τους χαρακτηρισμούς!
        Νάσαι καλά.

  14. Παράθεμα: Ήγγικεν η ώρα « Ο δρομος

  15. Ο/Η agisgios λέει:

    Συνυπογράφω
    Ενδεχόμενα χρήσιμες πηγές για την έρευνά σας:

    – Φάκελος «εκκλησιαστική περιουσία» – Μια σχέση πάθους, εκκλησίας και χρήματος http://www.pare-dose.net/?p=2670

    – Οι τράπεζες κάνουν τη δουλειά του Θεού http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4545053&ct=3

  16. Ο/Η Αγραίας λέει:

    Ο 7248ος στη σειρά που ψηφίζω υπέρ της φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας. Θα προτιμούσα βεβαίως την άποψη του κ. Βασδέκη διότι πολύ απλά είναι πραγματικότητα ότι δηλαδή όλοι αυτή η τεράστια περιουσία είναι προϊόν κλοπής (στο μεγαλύτερό ποσοστό) και με το να την φορολογήσουμε είναι σαν να την αναγνωρίζουμε. Παρόλα αυτά θεωρώ ρεαλιστικότερο την φορολόγησή της ,αναλογιζόμενος και την σημερινή κατάσταση της οικονομίας που μακάρι να μπορούσαμε να φορολογήσουμε όλα τα κλεμμένα κατά καιρούς και όχι μόνο της εκκλησίας.

    Θα ήταν καλό κάποια στιγμή κ. Ροϊδη να γίνει μια εκτενής αναφορά για το πως αποκτήθηκε αυτή η περιουσία , το αντάλλαγμα δηλ. που πήρε το ιερατείο τότε για να παραδώσει στο χέρια τον Οθωμανών την Βυζαντινή αυτοκρατορία. Τότε που στήθηκε εκείνη η τεράστια κομπίνα με τα χρυσόβουλα και τα δεσποτάτα.

    Βεβαίως ένα μεγάλο κομμάτι αυτής της περιουσίας αποκτήθηκε και συνεχίζει μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε , από τον οβολό του κάθε χριστιανού , κεράκι-κεράκι. Αναλόγως την θέση που θέλει κάποιος στον παράδεισο είναι και το μέγεθος του κεριού. Διότι οι περισσότεροι από μας δεν μας πειράζει να κλέβουμε την εφορία , αρκεί να έχουμε να δώσομε στο παγκάρι. Πως αλλιώς θα πάμε στον παράδεισο; Γιατί να πληρώνουμε στο κράτος για ένα σωστό σύστημα υγείας; Αφού με ένα τάμα στην Παναγία την τάδε ( είναι πολλές και για να μην παρεξηγηθεί καμιά δεν αναφέρω όνομα) μπορώ να γιατρευτώ. Τι να την κάνω την παιδεία αφού μ’ έναν αγιασμό πριν τις εξετάσεις το παιδί μου θα περάσει στο πανεπιστήμιο και αν δεν τα καταφέρει του, χρόνου θα κάνω και ένα τάμα. Και έτσι ο προύχοντας του χωριού που έχει κατακλέψει τους πάντες , κάνει μια καμπάνα ή έναν πολυέλεο δωρεά και κλείνει πρώτη θέσει στον Παράδεισο.

    Μπορεί να θεωρείτε ότι αυτά είναι ξεπερασμένα και αφορούν την μειοψηφία . Εύχομαι να κάνω λάθος . Αλλά κάτι μου λέει ότι για το θράσος του παπαδαριού έχουμε βάλει και εμείς το χέρι μας.

    Θεοδωρακέλης Γιώργος

  17. Το άγιο πνεύμα του θεού του χριστισνισμού αποπειράθηκε τραπεζιτική επίδοση.

    Πώς ναυάγησε η τράπεζα των 3 μητροπολιτών και των 7 δημάρχων

    Αγνοείται η τύχη εκατομμυρίων και… του Αγίου Πνεύματος

    περί της ιστορίας αυτής ενημερωθείται από:

    http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=416

  18. Ο/Η bionick λέει:

    Αφιερωμένο

  19. Ο/Η Greek Rider λέει:

    Σήμερα η Εθνική έκλεισε στα 14,85 δηλαδή μείον 100 εκατομμύρια περίπου…..

  20. Ο/Η Πάρε-Δώσε λέει:

    Ο Σταύρος, στο πρώτο σχόλιο, έχει δίκιο. Με το να τίθεται ως βασικός στόχος η φορολόγηση και όχι η δήμευση, αφ’ ενός νομιμοποιείται η κλοπή της Εκκλησίας κι αφ’ ετέρου δίνεται ισχύς στα περίφημα χρυσόβουλα, που ακυρώνουν στην πράξη την ισχύ του νεοελληνικού κράτους, καθώς δεν υπεγράφησαν και νομιμοποιήθηκαν εντός αυτού, από ελληνική κυβέρνηση.

    Αγαπητέ Ροΐδη, ουτοπικό προς το παρόν μπορεί να είναι, αλλά τίποτε δεν είναι και αιώνιο (τα πάντα ρει, έλεγε μια ψυχή). «Λέγε λέγε, όλο και κάτι και θα μείνει», είπε μια άλλη ψυχή. Και σ’ αυτή την περίπτωση δεν πρόκειται βέβαια για φθηνή προπαγάνδα, αλλά για ενημέρωση και αφύπνιση συνειδήσεων.

    Ας μην τοποθετούμε λοιπόν -κατά την γνώμη μου- την κόκκινη γραμμή τόσο κοντά. Έτσι κι αλλιώς, και να φορολογηθεί η Εκκλησία, θα τα ξαναπάρει πίσω μέσω κοινοτικών κονδυλίων και λοιπών…εσπεριδοειδών.

    Υ.Γ. Για την ιστορία πάντως, υπέγραψα.

  21. Ο/Η Β. Δ. Καργούδης λέει:

    Ελπίζω, όλος αυτός ο μελαγχολικός πλουραλισμός….αδέσποτων μαξιμαλισμών, να μας προσφέρει κάποια χρήσιμα διδάγματα.
    Αν όχι τίποτε σοβαρότερο, τουλάχιστο τη βεβαιότητα, πως τα αιτήματα που μπορούν και συμπαρατάσσουν για την υπεράσπισή τους σοβαρές (ποσοτικά & ποιοτικά) κοινωνικές δυνάμεις, μπορούν να προκύψουν ΜΟΝΟ μέσα από κοπιαστικές, μακρόχρονες διαδικασίες ανάδειξης και ωρίμανσής τους ΜΕΣΑ στην κοινωνία.
    (Και Δόξα νά’ χει ο…Γιαραμπής, και εσείς Λασκαράτε, και ο φίλτατος Ροϊδης, έχετε απόλυτη γνώση του ποιές είναι αυτές οι διαδικασίες, και πότε μια διαδικασία κείται εντός & πότε (κείται) εκτός ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ).
    Όπως και νά’ χει, δεν υπάρχει τίποτα το ευχάριστο, όταν ένα ορθολογικό & υπερ-ώριμο αίτημα φορολόγησης ΚΑΙ της περιουσίας ΚΑΙ των οικονομικών δραστηριοτήτων της Εκκλησίας, φαίνεται να…τραβάει σαν μαγνήτης, αιτήματα για Δημοψηφίσματα(;), αγνώστου προελεύσεως, ή να αναπέμπονται με την ίδια ευκαιρία, Ύμνοι στο Δωδεκάθεο & την Μυθολογία(!) του.
    Και το αίτημα φίλτατοι, και η ικανοποίησή του υπέρ του Δημοσίου Συμφέροντος, μπορεί να προέλθει (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ επιτέλους και για όλους, απολύτως ΣΑΦΕΣ πλέον;) ΜΟΝΟ από πολιτικούς φορείς που είναι σε θέση να διεκδικήσουν και να ασκήσουν την πολιτική εξουσία για λογαριασμό των συμφερόντων συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων.
    Όλα τά υπόλοιπα, λυπάμαι, αλλά δεν έχουν άλλον αποδέκτη, από την ικανοποίηση ποικίλων μικροεγωϊσμών μας…

  22. Κύριε Καργούδη, η αθάνατη ζωή των πλασμάτων της φύσεως φροντίζει εξ ίσου και για τα αδέσποτά της, τα οποία αγνοούν, τα άθλια, τι εστί μαξιμαλισμός. Παίζει βλέπεις και η τρέλα σ’ όλα σχεδόν τα γήπεδα.
    Όσο για την αρετή των μικροεγωισμών, είναι τόσο υπερήφανη που δεν πτοείται ποτέ από παρατηρήσεις λογισμικής προέλευσης. Προπαντός δε όταν σχετίζονται με πολιτικές εξουσίες, ασχέτως του είδους τους.
    Κοντολογίς το καντάρι που ζυγίζει τα ανεκτίμητα, κάποιοι δεν το παραδίδουν στα χέρια των εμπόρων, με καμμιά κυβέρνηση.

  23. Ας μη γελιόμαστε αγαπητέ, φορολογώντας την Εκκλησία ούτε οι φόροι για τους πολίτες θα μειωνόταν, ούτε και το κρατικό έλλειμμα θα μηδενιζόταν. Εξάλλου εάν υπήρχε αυτή η πιθανότητα σίγουρα δεν θα επικρατούσε τόση απαισιοδοξία στη χώρα μας, δεν είναι μικρό το πρόβλημα και το καταλαβαίνουν όλοι αυτό. Η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού αντιλαμβάνεται πως σίγουρα για την κατάσταση αυτή, δεν φταίει η Ελληνική Εκκλησία.
    Η περιουσία που έχει στη διάθεση της, δυστυχώς για τον κόσμο – που καθημερινά στηρίζει σε κάθε μεριά της γης με πάμπολλα έργα και δωρεές – δεν είναι στο μέγεθος που θέλουν να βλέπουν κάποιοι “μαχόμενοι” άθεοι. Ας ευχηθούμε πάντα να βρίσκονται οι πόροι και να υπάρχει και η καλύτερη δυνατή διαχείριση.
    Είμαι στη δυσάρεστη θέση να πω, ότι ορισμένοι πολιτικοί μας δεν ασκούν πολύ “σωστά” τα καθήκοντα τους, οπότε στα ίδια θα ήμασταν πάλι και με το παραπάνω σενάριο. Αυτό που θα άλλαζε είναι η ζωές όλων εκείνων των άπορων ανθρώπων που η Εκκλησία δεν θα μπορεί ίσως να στηρίζει στο βαθμό που κάνει σήμερα. Είναι πολύπλοκο το θέμα και θέλει πολύ προσεκτική εξέταση, όχι βιαστικές κινήσεις.

    • Ο/Η Sky λέει:

      φορολογώντας την Εκκλησία ούτε οι φόροι για τους πολίτες θα μειωνόταν, ούτε και το κρατικό έλλειμμα θα μηδενιζόταν

      ακόμα και αν είναι έτσι, ικανοποιείται το περί δικαίου κοινό αίσθημα και όχι μόνο.
      Τελευταία γίνεται συνέχεια λόγος για τους προκλητικούς φοροφυγάδες γιατρούς και δικηγόρους, μηχανικούς και δημοσιογράφους. Ακόμα όμως και αυτοί συμμετέχουν στην παραγωγική διαδικασία αλλά πρέπει να κυνηγηθούν ανηλεώς για την αδικία που κάνουν στον υπόλοιπο πληθυσμό φοροδιαφεύγοντας.

      Η εκκλησία που ουδεμία σχέση έχει με την παρραγωγική διαδικασία αλλά εδώ και αιώνες παρασιτεί πάνω στο σώμα της κοινωνίας και μάλιστα με τεράστια οφέλη δεν είναι τελείως άδικη όσο και αν «ευαγγελίζεται» τη δικαιοσύνη (μάλλον τη δικαιοσύνη που τη βολεύει)

  24. Παράθεμα: Υπογράψτε να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία « αντίφωνο

  25. Παράθεμα: Υπογράψτε να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία « αντίφωνο

  26. Ας μη ζούμε λοιπόν “Sky” με ψευδαισθήσεις.
    Λίγο πολύ όλοι καταλαβαίνουν τα προηγούμενα σχόλια μου.
    Ο απλός λαός παρόλο που σε μόνιμη βάση μειώνετε ποικιλοτρόπως, ξέρει να διακρίνει καλύτερα από τον κάθε ένα που δεν ανήκει σε αυτή την τάξη, τα πραγματικά προβλήματα που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση την Ελλάδα μας. Είναι ο καλύτερος ψυχογράφος της κοινωνίας μας και η Εκκλησία φυσικά δεν αποτελεί όχι απλά απειλή, αλλά στήριγμα μεγάλο και όταν λέμε φυσικά Εκκλησία εννοούμε το σύνολο της Ορθοδοξίας με κεφαλή τον Kύριο ημών Ιησούν Χριστόν.

    Δεν νομίζω πως είναι σωστή η έκφραση σου “περί δικαίου κοινού αισθήματος”. Δεν πρόκειται για κοινό αίσθημα αλλά περί μανίας μεμονωμένων άθεων οι οποίοι προσπαθούν να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα της Ορθοδόξου πίστεως μας.

    Όσο για την παραγωγική διαδικασία θεωρώ πως όλοι μας – εκτός λίγων εξαιρέσεων που πιθανόν να ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία – γνωρίζουν πως το έργο που έχει αναλάβει η Εκκλησία μας σαφώς και δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να συγκρίνετε με παραγωγές και άλλα επαγγέλματα αλλά αποτελεί μέγα λειτούργημα χωρίς το οποίο ο κόσμος μας θα ήταν σε πολύ πιο άσχημη κατάσταση, τι να πρωτοπούμε δηλαδή.

  27. Ο/Η Po λέει:

    Όσοι από εσάς υπογράψατε ή και αναρτήσατε το θέμα, προσφέρατε πολλά σε αυτόν τον τόπο.

    Δεν έχω το δικαίωμα να εκφράσω ευχαριστίες εκ μέρους Του.

  28. Ο/Η Κώστας Κοροβίλας λέει:

    Οργή καί αγανάκτηση προκαλεί η ενέργεια τής κυβέρνησης νά εντάξει τήν εκκλησία στό πρόγραμμα ΕΣΠΑ. Αυτόν τόν σκοπό είχε η επίσκεψη τής υπουργού Λούκας Κατσέλη στόν αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Διαβάστε τήν συνέντευξη καί βγάλτε τά συμπεράσματα σας. Αναφορές γίνονται σέ «Πολιτιστικό κεφάλαιο» «πολιτιστική κληρονομιά» «Προνοιακό έργο τής εκκλησίας» ??????? Η εκκλησία τέτοια πράγματα !!!! Μέ τέτοιο πλούτο που έχει η εκκλησία, ζητάει καί επιδοτήσεις εκτομμυρίων ευρώ, καί τό αστείο είναι οτι τις παίρνει. Καί μετά μιλάμε γιά φορολόγηση τής εκκλησιαστικής περιουσίας. Ποιός θά τήν φορολογήσει? Η κυβέρνηση? Αυτή? Η προηγούμενη? η επόμενη? Οταν η ίδια η εκκλησία δέν είναι απλά κράτος εν κράτει, αλλά είναι τό ίδιο τό κράτος, καί συνκυβερνά μέ όπιαδήποτε κυβέρνηση, η φορολόγηση της θά παραμένει στόν χώρο τών απατηλών υποσχέσεων. Εγώ, πάντως υπέγραψα!!!
    Αυριο Κυριακή οργανώνεται μιά συγκέτρωση στά προπύλαια τού πανεπιστημίου, από τούς ενεργούς πολίτες, νά συγκεντρωθούν υπνοσάκοι καί κουβέρτες, γιά τούς αστέγους. Οχι πως η πράξη αυτή δέν είναι καλή, αλλά θά προτιμούσα νά έβλεπα τούς ενεργούς πολίτες νά απαιτούν στέγη γιά τούς αστεγους, καί επιδότηση από τό ΕΣΠΑ.

    Τετάρτη, 03 Φεβρουαρίου 2010
    Επίσκεψη της Υπουργού Οικονομίας κ. Λούκας Κατσέλη στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών.

    Αναθεώρηση της σύμβασης μεταξύ κυβέρνησης και Εκκλησίας της Ελλάδος για τα κονδύλια του ΕΣΠΑ προανήγγειλε η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη κατά τη συνάντησή της με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο. Η κα. Κατσέλη επισκέφθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 28/1/2010 την Αρχιεπισκοπή όπου συζήτησε με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο θέματα χρηματοδότησης της Εκκλησίας της Ελλάδας μέσω εθνικών και κοινοτικών προγραμμάτων.

    Η Εκκλησία της Ελλάδος έχει υπογράψει από τον Αύγουστο του 2007 Προγραμματική Σύμβαση με την κυβέρνηση για την απορρόφηση κονδυλίων ύψους περίπου 30 εκατομμυρίων από το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς. Μετά τη συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο, η κ.Κατσέλη έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:

    «Είχαμε μια πάρα πολύ ουσιαστική συζήτηση με το Μακαριότατο για το έργο της Εκκλησίας. Ένα έργο ιδιαίτερα σημαντικό και στον τομέα της πρόνοιας και στον τομέα της ανάδειξης του πολιτιστικού κεφαλαίου μας, που είναι οι εκκλησίες μας και οι λατρευτικοί μας χώροι. Στο πλαίσιο αυτό, συζητήσαμε, εν όψει και της αναθεώρησης του ΕΣΠΑ, τη δυνατότητα συνεργασιών, έτσι ώστε το κοινωνικό, αλλά και αναπτυξιακό έργο της Εκκλησίας, να στηριχθεί όσο γίνεται περισσότερο μέσω του αναπτυξιακού πλαισίου που αυτή τη στιγμή αναθεωρούμε.»

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπάρχει ικανοποιητική απορροφητικότητα των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ;

    ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όπως γνωρίζετε, όλο το κοινοτικό μας πλαίσιο έχει πολύ χαμηλή απορροφητικότητα, 3,5% μέχρι τώρα. Γι’ αυτό έχουμε βάλει μπροστά τις μηχανές. Απλουστεύουμε όλες τις διαδικασίες με το νόμο που θα φέρουμε στη Βουλή τον επόμενο μήνα και, ταυτόχρονα, αναθεωρούμε στο περιεχόμενό του, έτσι ώστε τα χρήματα, τα οποία θα ξοδευτούν, να πιάσουν τόπο για το δημόσιο συμφέρον, για την κοινωνική συνοχή και για την ανάπτυξη του τόπου μας.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ήδη, όμως, η Πολιτεία χρωστάει θα έλεγα στην Εκκλησία. Η προηγούμενη κυβέρνηση είχε υποσχεθεί ένα πολύ μεγάλο ποσό από το ΕΣΠΑ. Θα δοθεί αυτό το ποσό στην Εκκλησία;

    ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όπως γνωρίζετε, υπήρχε μια προγραμματική συμφωνία, την οποία συζητήσαμε με το Μακαριότατο. Θα υπάρξει αναθεώρηση αυτής της σύμβασης, έτσι ώστε οι προτεραιότητες να ενταχθούν αρμονικά στο νέο αναθεωρημένο ΕΣΠΑ, το οποίο θα έρθει στη Βουλή.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Όταν μιλάτε για αναθεώρηση, μπορείτε να είστε λίγο πιο συγκεκριμένη;

    ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Σας είπα ήδη ότι στο πλαίσιο και των συζητήσεων που είχαμε με τους Περιφερειάρχες, αναθεωρείται το πρόγραμμα για να στηρίξει την πράσινη ανάπτυξη. Σε αυτό θα ενταχθούν τα προγράμματα της Εκκλησίας που αφορούν κυρίως στην πρόνοια και στη διαχείριση του πολιτιστικού κεφαλαίου της χώρας μας.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Επιδεινώνεται η οικονομίας μας, κ.Υπουργέ;

    ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ας μη μιλήσουμε τώρα εδώ γι’ αυτά. Θα έχουμε τη δυνατότητα

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είστε αισιόδοξη;

    ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Είμαι αισιόδοξη, γιατί πιστεύω ότι η χώρα μας έχει ιδιαίτερα πλεονεκτήματα και, αν δουλέψουμε όλοι, αν εργαστούμε συστηματικά και αποτελεσματικά, μπορούμε να φέρουμε πολύ θετικά αποτελέσματα.

    Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος δήλωσε τα εξής:

    «Πρώτα απ’ όλα, και εγώ να δηλώσω ότι είμαι πολύ χαρούμενος που σήμερα μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία να μιλήσω με την κ.Υπουργό για θέματα τα οποία μας αγγίζουν βαθύτατα. Βεβαίως, δεν μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς. Πρέπει να δούμε τα θέματα τα οποία είναι μπροστά μας και ο καθένας να πει τις απόψεις του και να ακούσει και τις απόψεις της άλλης πλευράς. Εδώ υπήρξε μια σύμπτωση.

    Εμείς θέλουμε το αναπτυξιακό μας έργο, που αναφέρεται κυρίως στην αναστύλωση των μνημείων και στην αξιοποίηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, να βρει μια ανταπόκριση. Και αυτό βγήκε από τη συζήτηση, ότι είναι κοινό το ενδιαφέρον. Το δεύτερο έχει να κάνει με το προνοιακό έργο της Εκκλησίας, που είναι και μεγάλο και πλούσιο, και το οποίο δε στηρίζεται μόνο στα προγράμματα του ΕΣΠΑ, αλλά και η ίδια η Εκκλησία με δικούς της πόρους και με δικές τις προσπάθειες, έχει ήδη αρχίσει μια σειρά από έργα προνοιακά που εξυπηρετούν το λαό μας. Έτσι, λοιπόν, υπήρξε σύμπτωση στις απόψεις μας ως προς την αξιοποίηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, αλλά και συγχρόνως την ανάπτυξη του προνοιακού έργου της Εκκλησίας, με ένα κυρίως σκοπό: Πώς θα εξυπηρετηθεί ο άνθρωπος για τον οποίο ενδιαφέρεται και η Πολιτεία και η Εκκλησία.»

    Αναρτήθηκε από ΒΟΙΩΤΟΣ στις 2:03 μ.μ.

    Κυρία Λούκα Κατσέλη, Κυβέρνηση, ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!
    ( Κώστας Κοροβίλας)

  29. Ο/Η Κώστας Κοροβίλας λέει:

    Eπειδή θεωρώ τό θέμα στέγη, τό νά έχει ο κάθε άνθρωπος τό δικό του σπίτι, πολύ σημαντικό και πρώτιστη ανάγκη τού ανθρώπου,
    κάνω έκκληση στούς αστέγους που θά συγκεντρωθούν αύριο Κυριακή 7-2-10, στά προπύλαια, αφού συγκεντρώσουν ότι υπνοσάκους, υποστρώματα καί κλινοσκεπάσματα, νά κάνουν κατάληψη στούς ναούς, που παραμένουν άδειοι καί άχρηστοι, καί νά τούς μετατρέψουν σέ κατοικίες. Νά επιμείνουν μέχρι η κυβέρνηση τούς επιδοτήσει από τό πρόγραμμα ΕΣΠΑ, ώστε νά αποκτήσουν δικό τους σπίτι.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ μου κεΚοροβίλα,
      δεν ξέρετε πόσο δίκιο έχετε.

      Ως γνωστόν οι άστεγοι και γενικά οι πονεμένοι άνθρωποι είναι εκτός από τα πιό αγαπημένα παιδιά του θεού και αδέλφια του Χριστού.
      Έτσι τους λέει ο ίδιος ο Χριστός.
      Οι ναοί είναι ως γνωστόν είναι κατά τους ορθόδοξους οίκοι του θεού, άρα και των παιδιών του και των αδελφών του.

      Με κίνδυνο να μας τυλίξουν σε μια κόλα χαρτί για παρακίνηση σε έγκλημα, ολόψυχα υποστηρίζω κε Εισαγγελεύ (εντιμότατε κε Ζαγοριανέ, κε Σανιδά μου και λοιποί εξιρετικοί κύριοι που κοσμείτε την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη μας) την κατάληψη ναών από αστέγους.
      Αν υπάρχει θεός θα το ευχαριστηθεί ιδιαίτερα. Σίγουρα θα είναι τρομερά θυμωμένος να βλέπει τα πιο αγαπητά του παιδιά να υποφέρουν και τους ψευτοεκπροσώπους του Γιάννη Λιάπη και Δημήτρη Αρχοντώνη, ντυμένους στα χρυσά τους να τους κοροϊδεύουν με ένα πιάτο φαϊ κι αυτό με ξένα κόλλυβα.

      Άλλωστε κεΚοροβίλλα μου, η ιδέα πρωτοεφαρμόστηκε από τον περίφημο αββά Πιέρ που δείχνει τη γύμνια του ελληνορθόδοξου κλήρου:

      https://roides.wordpress.com/2009/06/22/22june09/

      Τρόμος και αθλιότητα στο κράτος του Καρατζαφέρη

  30. Κύριε Κοροβίλα γιατί αυτή η οργή;
    Επειδή εσείς – για διάφορους λόγους – δεν μπορείτε να δείτε την αξία της Ελληνικής Εκκλησίας, σημαίνει ότι και όλος ο υπόλοιπος κόσμος θα πρέπει να συμβαδίζει με την δική σας άποψη; Μήπως αυτό θα ήταν το παράλογο;
    Να είστε καλά που διατυπώνετε την γνώμη σας – και υπογράψατε κιόλας – αλλά επιτρέψτε μου και εμένα να εκφέρω τη δική μου η οποία άλλωστε όπως δειχθούν τα πράγματα αντιπροσωπεύει τον περισσότερο κόσμο αν όχι όλο.
    Σίγουρα μέσα σε αυτούς είναι και οι εκατοντάδες άποροι που στηρίζονται καθημερινά από το έργο της Εκκλησίας. Άποροι και άστεγοι οι οποίοι – σε αντίθεση με εσάς, για τους δικούς σας λόγους – εκτιμούν και τους ναούς και την πίστη μας αφού στηρίζονται και από αυτά.
    Θέλω να επισημάνω πως η αρχιεπισκοπή αντιλαμβάνεται πολύ καλά τα προβλήματα αυτών των ανθρώπων και λειτουργεί με εξαιρετικό τρόπο σε αυτές τις περιπτώσεις, ασχέτως εάν δεν γίνετε αντιληπτή από όλους. Να είστε καλά για τις ιδέες σας – σίγουρα κάποιοι θα τις πάρουν υπόψη τους – αλλά θεωρώ πως εάν ήταν ανάγκη να εφαρμοστεί ένα τέτοιο μέτρο, θα είχε εφαρμοστεί εδώ και καιρό από τους αρμόδιους.
    Όσον αφορά τον Θεό – που βλέπω ότι όλοι θυμούνται και επικαλούνται τελικά στις ανάγκες – γνωρίζει καλύτερα από τον κάθε ένα ως παντογνώστης που είναι, ποιος είναι αδερφός του ή αδερφή του αλλά και τις καρδιές των ανθρώπων, τον προορισμό των σκέψεων μας, τις επιθυμίες μας, τους σκοπούς μας, τα πάντα.

  31. Ο/Η Κώστας Κοροβίλας λέει:

    Κύριε Λασκαράτε,
    χαίρομαι ιδιαίτερα που η σκέψη μου σχετικά μέ τους αστέγους βρήκε ανταπόκριση στό δικό σας πρόσωπο. Θεωρώ απαράδεκτο σέ ένα πολιτισμένο κράτος νά υπάρχουν πολίτες που κοιμούνται στά πεζοδρόμια, στά παγκάκια, στά γεφύρια,(στίς μεγάλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες), στά πλακάκια τού Μετρό, στά παρκάκια, καί όπου αλλού, εκτεθημένοι στό κρύο, στήν βροχή, μοναχικοί, πεινασμένοι καί κουρελιασμένοι. Χρήμα υπάρχει, κι αυτά που λένε είναι ψέματα. Υπάρχει αρκετό χρήμα νά καλύψει τήν ανάγκη στέγης όσων στερούνται τό πιό βασικό, τό πιό κύριο γιά τήν σωματική καί ψυχική μας υγεία, τό σπίτι. Γίνεται σπατάλη καί τό χρήμα πηγαίνει σέ λάθος χέρια. Ενας από τούς μεγαλύτερους οικονομικούς κολοσσούς, η εκκλησία, επιδοτείται μέ εκατομμύρια ευρώ, γιά νά κάνει φιλανθρωπικό έργο, (ετσι κάνω κι εγώ) καί γιά συντήρηση τών μνημείων της. Λές καί τό Υπουργείο Πολιτισμού δέν έχει τέτοιο πρόγραμμα γιά ότι δήποτε θεωρείται μνημείο.
    Αποδοκιμάζω τέτοιες πράξεις όπως η αυριανή συγκέντρωση υπνοσάκων, υποστρωμάτων καί άλλων, μέ τό σκεπτικό ότι θά έπρεπε οί οργανωτές νά κινηθούν πρός τήν κατεύθυνση τής διεκδίκησης κατοικίας γιά τούς αστέγους. Είχαν οργανώσει πέρυσι, νομίζω, οί ενεργοί πολίτες, άν δέν κάνω λάθος, συμπαράσταση στούς αστέγους, καί προσκάλεσαν τούς Αθηναίους πολίτες νά μοιραστούν γιά μιά βραδυά τό τσιμέντο τής πλατείας Κλαυθμώνος, καί νά κοιμηθούν πλάϊ στούς αστέγους. ΩΩΩ, τί υποκρισία ! καί πόσο χαζό καί ανόητο. Ετρεξαν διάφοροι καλοί καί φιλάνθρωποι πολίτες, καί στρώσανε τό στρώμα τους καί τόν υπνοσάκο τους καί πέρασαν μιά βραδυά κοντά στούς αστέγους. Προστατευμένοι πίσω από τό ασφαλές δικό τους σπίτι, οί καλοί αυτοί πολίτες έπαιξαν ένα σαχλό θέατρο μέσα στό σκληρό θέατρο που λέγεται ζωή. Μού θυμίζει μιά εκκεντρική κόμησσα που είχα γνωρίσει στήν γειτωνιά στό Kensington (Λονδίνο,- είχα καί τέτοιες ατυχίες καί άλλες παρόμοιες στήν ζωή μου), η οποία καλυμένη πίσω από τήν ασφάλεια τού πλούτου της, είχε περιθώρεια γιά παιχνίδια. Ντυνόταν υπηρέτρια καί σέρβιρε τούς καλεσμένους της.
    Τί εννοείτε, πως κινδυνεύουμε νά μας τυλίξουν σέ μιά κόλλα χαρτί γιά παρακίνηση σέ έγκλημα? Πως τάχα παρακινούμε τούς αστέγους νά καταλάβουν τίς εκκλησίες καί νά τίς μετατρέψουν σέ κατοικία?
    Επίτρεψε μου κύριε Λασκαράτε, νά βροντοφωνάξω μέ όλη τήν δύναμη τής φωνής μου, χρησιμοποιώντας τό γνωστό σύνθημα,
    ΑΣΤΕΓΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
    ΕΝΩΘΕΙΤΕ, ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ.
    ΑΠΑΙΤΕΙΣΤΕ ΣΠΙΤΙ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ !
    Ας έρθουν νά μέ πιάσουν !!! Θά είναι χαρά μου νά βρεθώ σέ κάποιο δικαστήριο «κατηγορούμενος» γιά τέτοιου είδους παρακίνηση.

  32. Κατά Ματθαίον, 6. 25:
    Δια τούτο σας λέγω, μη μεριμνάτε δια την ζωήν σας τι θα φάγετε ή τι θα πιήτε, ούτε δια το σώμα σας τι θα φορέσετε… Κυττάξετε τα πτηνά του ουρανού, ούτε σπείρουν ούτε θερίζουν ούτε αποθηκεύουν, και ο Πατέρας σας ο ουράνιος τα τρέφει… Και γιατί μεριμνάτε για ενδύματα; … Μη μεριμνάτε λοιπόν και μη λέγετε «τι θα φάμε ή τι θα πιούμε ή τι θα ενδυθούμε»;
    Διότι αυτά τα επιδιώκουν οι εθνικοί…

    • Ο/Η vavou λέει:

      κύριε Βασδέκη, μην τη λέτε αυτή τη λέξη έτσι αφειδώς. Θα την μπερδέψουν με το εθνικιστές.

  33. Ο/Η W.C. λέει:

    Η πρωτοβουλία σας κ. Ροϊδη καρποφόρησε.
    Αυτό που ξεκίνησε από το μπλογκ σας, μάζεψε ως τις 4 μ.μ. της Δευτέρας 8 Φλεβάρη

    10502 Total Signatures

    χωρίς πλατιά υποστήριξη έξω από 4 ή 5 μπλογκ ακόμα που έβαλαν το λινκ σας
    Μπράβο σας!

  34. Παράθεμα: Υπογράψτε να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία « No budget Blog

  35. Παράθεμα: Υπογράψτε να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία | The Net War

  36. Ο/Η ellinaki λέει:

    Η ανοησία πάντως δεν κάνει διακρίσεις. Στο facebook έχει δημιουργηθεί group ειδικά για το συγκεκριμένο petition.

    Μέχρι στιγμής,

    Μέλη group : Περίπου 69.000
    Υπογραφές : Περίπου 14.000

    Κοινώς, 55.000 άτομα περίπου συμφωνούν με τη φορολόγηση της εκκλησίας, αλλά το επίπεδο νοημοσύνης τους αδυνατεί να τους μεταφέρει στην καθεαυτό πράξη της υπογραφής.

    • Ο/Η Po λέει:

      ellinaki μου…
      αυτός ακριβώς είναι ο λόγος προώθησης (με τα λίγα μας μέσα) που κάνουμε εδώ.
      Τελικά δεν είναι εύκολο να υπογράψουν με τ’ όνομά τους.

      Γι’ αυτό πρέπει να μπει σε όσα περισσότερα ιστολόγια γίνεται.

  37. Ο/Η dany λέει:

    να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία

  38. Ο/Η Liakada λέει:

    Εχω την ίδια άποψη! ΝΑι!!! Ψηφίζω ναιιιιι να φορολογηθει η εκκλησια και τα μοναστηρια! Καιρος ειναι!

    Υγ Δεν θα επιχειρηματολογήσω! Το εχω ηδη κανει στο μπλογκ μου …

  39. Ο/Η Liakada λέει:

    Συντομα θα δείτε λινκ! Μπορω ετσι?

  40. Ο/Η E.Π. λέει:

    Λύσαμε όλα τα προβλήματα μας, ας φορολογίσουμε και την εκκλησία … !

  41. Ο/Η Kαραεφραιμλής λέει:

    BHMA

    Λώρη Κέζα

    Oκ. Καραμανλής βρίσκεται στην κορυφή μιας πυραμίδας ευθυνών. Ας υποθέσουμε ότι είχε τυφλή εμπιστοσύνη σε μια ομάδα δικών του ανθρώπων, είχε δικούς του «Αγγελους του Τσάρλι» για ειδικές αποστολές. Ας υποθέσουμε ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν έτυχε να διασταυρωθεί εντός του Μαξίμου με ιερομόναχους που πήγαιναν εκεί απλώς και μόνο για να δώσουν ιδίοις χερσί προσκλήσεις στον υπουργό Επικρατείας. Ας υποθέσουμε ότι δεν είδε σε διπλανά γραφεία ρασοφόρους να συναντούν το επιτελείο του και υφυπουργούς του (τον κ. Ευ. Μπασιάκο και τον κ. Αλ. Κοντό, ξεχωριστά). Ας υποθέσουμε ότι δεν του διαμηνύθηκε ότι υπουργοί ζητούν να τον ενημερώσουν για το θέμα. Ας υποθέσουμε ότι δεν διάβαζε εφημερίδες ή ότι κάποιος έκρυβε τα πρωτοσέλιδα για τη Μονή Βατοπαιδίου σε εθνικής εμβέλειας έντυπα. Ας υποθέσουμε ότι παράπεσε η έγκαιρη (16.12.2005), γραπτή προειδοποίηση από τον κ. Π. Ψωμιάδη για «μυστικά μεθοδευμένη και χαριστική ανταλλαγή».

    Αν ευσταθούν οι υποθέσεις, σημαίνει ότι ο κ. Καραμανλής ήταν αποκλεισμένος σε έναν μικρόκοσμο, και οι επιτελείς του διοικούσαν. Μια τέτοια εκτίμηση «αθωώνει» τον πρώην πρωθυπουργό αλλά δεν τον τιμά. Με το Βατοπαίδι βούιξε το πανελλήνιο, οπότε αν κώφευε ο ηγέτης εγείρονται ερωτήματα για τις ικανότητές του. Δεν θα πάμε μακριά, μόνο μέχρι τα πρακτικά της πρώτης Εξεταστικής. Κατονομάζεται συντονιστής με έδρα στο Μαξίμου, ο οποίος πίεζε υπουργούς με τηλεφωνήματα. Τον ρόλο του περιγράφει και ο κ. Εφραίμ σε συνέντευξη (ειρήσθω εν παρόδω ο ηγούμενος σε λίγες ημέρες αντιμετωπίζει εκ νέου την ποινική δικαιοσύνη στο Εφετείο της Θράκης). Θα «εξηγηθεί» άραγε ο πρώην πρωθυπουργός; Πάντως όσο φουσκώνουν τα ντοσιέ από τις δικογραφίες, όσο περνάει ο χρόνος, οι εντυπώσεις θα αμβλύνονται. Ας μην ξεχνάμε ότι στη μυθολογία η Λήθη ήταν κόρη της Εριδος.
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artid=315337&dt=14/02/2010

    • Ο/Η TARZANAKOS λέει:

      1. Φίλε Kαραεφραιμλή (15/02/2010 στο 8:07 πμ), ενδιαφέρον το άρθρο, αλλά η ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ οφείλει να ΕΞΗΓΗΣΕΙ τα εξής:

      α. ΓΙΑΤΙ τα γράφει αυτά κατόπιν εορτής, τώρα δηλαδή που ο «Β΄» ΔΕΝ είναι πια ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, αλλά ένας ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΣ ΒΟ(Υ)ΛΕΥΤΗΣ.
      Μπορούσε – ας πούμε – να τα έγραφε τον Απρίλιο τού 2009, όταν είχαν ξεκινήσει οι εργασίες τής ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ και ενώ ο «Β΄» ήταν ακόμη ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, δηλαδή ΙΣΧΥΡΟΣ…

      β. ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να γράφει τη λέξη «ΒΑΤΟΠΕΔΙ» με τη ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ γραφή («ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ»), δεδομένου ότι η ΟΡΘΗ ΓΡΑΦΗ τής λέξης έχει ΗΔΗ συζητηθεί επαρκέστατα.
      Ενδεικτικά:

      – «Παιδίον ή πεδίον;»
      (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_20/09/2008_285432)

      – “Για το Βατοπέδι (και όχι Βατοπαίδι)”
      (http://koutsoukos.wordpress.com/2008/10/07/%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%BF…)

      – “Πώς ορθογραφείται το Βατοπέδι;”
      (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_25/09/2008_285992)

      – “Illusion de grandeur”
      (http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=191065&ct=76&a…&dt=14/09/…)

      Αξίζει, μάλιστα, να επισημάνω ότι το τελευταίο κείμενο (“Illusion de grandeur”) ανήκει στον συνάδελφό της στο «ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», τον πανεπιστημιακό καθηγητή ΔΗΜΗΤΡΗ ΨΥΧΟΓΙΟ, ο οποίος αρθρογραφεί ως «ΔΙΟΔΩΡΟΣ ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ» στη στήλη «ΤΟ ΕΠΤΑΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΔΙΟΔΩΡΟΥ».
      Η ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ, λοιπόν, ΟΦΕΙΛΕ – αν μη τι άλλο – να ΓΝΩΡΙΖΕΙ την ΟΡΘΗ ΓΡΑΦΗ τής λέξης «ΒΑΤΟΠΕΔΙ»…

      2. Υπενθυμίζω ότι μόνον το «ΒΗΜΑ», το «MEGA» και ο κόμβος «IN.GR» ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ να ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ τη ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ γραφή «ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ».
      Ενδεικτικά:

      «Μέχρι τις 15 Μαΐου παρατείνονται οι εργασίες της Εξεταστικής για το Βατοπαίδι»
      (http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1115270&lngDtrID=244)

      ΔΕΝ μπορώ, βεβαίως, να φανταστώ ότι είναι τόσο «ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΙ» – όπως εξάλλου και η ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ.
      Θάχουν – ΠΡΟΦΑΝΩΣ – τούς “ΛΟΓΟΥΣ” τους…

  42. Ο/Η AigioOrg λέει:

    ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ

  43. Ο/Η ecobubble λέει:

    κ. Ρο
    ακολουθώ την προτροπή σας!

    (Ελπίζω ότι κατάφερα να κάνω το λινκ 🙂

  44. Ο/Η E.Π. λέει:

    Η αλήθεια για την εκκλησιαστική περιουσία

    http://www.zoiforos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=283&Itemid=49

  45. Ο/Η Τί ματαιοπονείτε; λέει:

    Πραγματικά, όσοι εσείς θέλετε να χτυπηθεί η Εκκλησία -και αυτό είναι φανερό από τα κείμενά σας-, νομίζετε ότι είναι πρόβλημα η φορολογία; Εγώ λέω να γίνει επιτέλους και ο χωρισμός Εκκλησίας-Κράτους, αν είναι να έχουμε τέτοιο κράτος. Το Έθνος θα χάσει από τον χωρισμό, όχι η Εκκλησία. Αλλά πόσο σας ενδιαφέρει ειλικρινά η πορεία του Έθνους μας; Τον προηγούμενο αιώνα, πολλά κράτη χτύπησαν την εκκλησία και η Αλβανία απαγόρεψε και δια νόμου το θρησκεύειν. Έχτε παιδιά; Αν ναι, θέλετε σε τέτοια πολιτεία να ζήσουν; Περιμένω απαντήσεις…

    Εξήγηση για το «τί ματαιοπονείτε;» = η Εκκλησία, όσο ανάξιους κληρικούς και λαϊκούς και να έχει ως μέλη, πάντα θα επιβιώνει και θα θριαμβεύει. Εδώ τα ανάξια μέλη της δεν μπόρεσαν ούτε τώρα μπορούν να την ρίξουν εκ των έσω, από τους έξω θα έχει πρόβλημα;

  46. Ο/Η xyz λέει:

    Υπάλληλε του Ιδιωτικού τομέα

    Γνωρίζεις πολύ καλά οτι οι ήδη πενιχρές αποδοχές σου δεν θα αυξηθούν ποτέ.
    Γνωρίζεις εξίσου καλά οτι κάποιοι απολαμβάνουν εδώ και πολλά χρόνια επιδόματα διπλάσια του μισθού σου , υπερωρίες – ακόμα και μισθούς χωρίς να δουλεύουν , επιδοτήσεις για ανύπαρκτες καλλιέργειες, συντάξεις απο τα 35 τους και αφορολόγητα έσοδα.

    Πέρα από τις κομματικές ιδεολογίες και πεποιθήσεις σου , όταν τα γνωστά επιδοτούμενα και κρατικοδίαιτα παράσιτα κατεβαίνουν στους δρόμους εσύ πρέπει να διαχωρίσεις την θέση σου.

    • Εσύ θα συνεχίζεις να αμείβεσαι με τους πενιχρούς μισθούς της συμφοράς .
    Αυτοί θα συνεχίσουν να εκβιάζουν για αφορολόγητα επιδόματα και επιδοτήσεις της αρπαχτής .

    • Εσύ απο αύριο θα μαζεύεις αποδείξεις .Αυτοί θα συνεχίσουν να φοροδιαφεύγουν και να ζητάνε μίζες στηριζόμενοι σε αντισυνταγματικούς νόμους έχοντας την πλήρη κάλυψη της εκάστοτε σκανδαλοκυβέρνησης..

    • Εσύ θα συλληφθείς – απολυθείς αν διανοηθείς να απεργήσεις , διαμαρτυρηθείς κλείνοντας δρόμους. Αυτοί θα συνεχίσουν να κλείνουν δρόμους , να απεργούν και καταστρέφουν δημόσια περιουσία .

    Απο οτι φαίνεται ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 – ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 του συντάγματος ο νόμος θα συνεχίσει να ισχύει μόνο για σένα.

    Αν πιστεύεις οτι σε τιμά η παραπάνω κατάσταση μπορείς να συνεχίσεις στον δρόμο της παρακμής (λόγιος όρος για την ξεφτίλα).

    Αν όχι διάβασε τα παρακάτω και κρίνε μόνος σου :

    Μέχρι να δεις τον νόμο να εφαρμόζεται –
    Πολιτικούς και δημόσιους καφρουπάλληλους στην φυλακή για τα σκάνδαλα ,
    Αγρότες και ελεύθερους επαγγελματίες να φορολογούνται ,
    Λουκέτο στις προβληματικές του δημοσίου όπως η ΕΡΤ ,
    Αμοιβές δημοσίου ΣΥΜΦΩΝΑ με τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας

    Μέχρι τότε θα πρέπει να θεωρείς τον εαυτό σου ως ντε φάκτο πολίτη Β’ κατηγορίας
    Και ως τέτοιος :
    • Δεν επενδύεις πουθενά και σε τίποτα πέραν των απολύτως απαραίτητων
    Ακυρώνεις συμβόλαια με ασφαλιστικές εταιρείες , πιστωτικές κάρτες , εταιρείες τηλεπικοινωνιών , κλείνεις τα δάνεια του παρελθόντος και δεν παίρνεις νέα …..
    Στην θεωρία ονομάζεται αποεπένδυση και αυτο κάνουν οι εταιρείες όταν το οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον γίνεται εχθρικό

    • Δεν καταναλώνεις παρά ξοδεύεις μόνο τα απαραίτητα για επιβίωση.

    • Δεν δηλώνεις έσοδα από ενοίκια και τόκους καταθέσεων

    • Διαπραγματεύεσαι μαύρη και αφορολόγητη εργασία με τον εργοδότη σου

  47. Ο/Η vavou λέει:

    done κι από εμένα

  48. Ο/Η o PALIOS λέει:

    Τιποτα απο ‘ολα οσα προταθηκαν σπο τους προλαλλησαντες.
    Μια ειναι η λυση:
    Δημευση των παντων,ξυρισμα και να πανε στο διαολο, το φυσικο τους αφεντικο,εκτος ελαχιστοτατων εξαιρεσεων φυσικα.
    ΑΜΗΝ

  49. Ο/Η ellinaki λέει:

    Σε ακολουθία της προτροπής σας, φαίνεται πως άθελά μου «χτύπησα» και τα έντυπα μέσα 😉

  50. Ο/Η Αντίχριστος λέει:

    @ Τί ματαιοπονείτε;

    Αφού είσαι τόσο σίγουρος ότι η Εκκλησία θα θριαμβεύσει τότε τι ζόρι τραβάς.
    Άσε μας εμάς να κάνουμε ότι νομίζουμε καλύτερο και πήγαινε εσύ να φιλήσεις το χέρι του παπά σου για να πας στον παράδεισο. Και μόνο που συνομιλείς με άθεους είναι αμαρτία.

    @ Ε.Π.
    τι θέλεις να μας πεις ότι είναι φτωχή η κακομοίρα.

    Το θέμα δεν είναι αν έχει ότι φανταζόμαστε εμείς ούτε αν θα σωθεί το κράτος ή εμείς, αλλά αν υπάρχει ισονομία σε αυτό το τόπο και αν όλοι αποδίδουν στο κράτος αυτά που πρέπει. Πόσο μάλλον από αυτούς που ζουν με χλιδή και κάνουν «αγαθοεργίες» με ξένα κόλλυβα ενώ ζητούν από τους άλλους να δίνουν.

    Τέλος θέλω να σχολιάσω ότι η απόδοση φόρων για αυτά που διατείνεται κάποιος ότι κατέχει, δεν νομιμοποιεί την κατοχή του όταν έρθει η ώρα.

  51. Ο/Η tsopanis λέει:

    Χωρίς ούτε καν να γνωρίζω το πρόσωπο, ο Κώστας Κοροβίλας λίγο πιο πάνω έκανε μια έκκληση στους άστεγους να κάνουν κατάληψη στις εκκλησίες, πράγμα που θεωρώ λάθος έκφραση αφού από θεολογικής άποψης δεν νομίζω ότι υπάρχει καμία κατάληψη. Απο την άλλη αναρωτιέμαι τι έχει κάνει ο κάθε κύριος Κοροβίλας (και πραγματικά μην το πάρετε σαν προσωπική αιχμή) για να τους βοηθήσει ουσιαστικά; Τι έχει κάνει ο καθένας από όσους μιλάνε για αυτό το θέμα;

    Γράψατε «Ας έρθουν νά μέ πιάσουν !!! Θά είναι χαρά μου νά βρεθώ σέ κάποιο δικαστήριο “κατηγορούμενος” γιά τέτοιου είδους παρακίνηση.» ενώ λίγο πιο «Προστατευμένοι πίσω από τό ασφαλές δικό τους σπίτι, οί καλοί αυτοί πολίτες έπαιξαν ένα σαχλό θέατρο μέσα στό σκληρό θέατρο που λέγεται ζωή» Θα μπορούσε να σας απαντήσει κάποιος, ότι αυτές τις δηλώσεις τις κάνετε και εσείς “προστατευμένος” και εκ του ασφαλούς αφού το σενάριο να βρεθείτε κατηγορούμενος είναι πολύ, πολύ μακρινό παίζοντας ένα σαχλό θέατρο εντυπωσιασμού και καθόλου ουσίας… Αυτό θα μπορούσε να ήταν άδικο, έτσι δεν είναι;

    Αυτό που σκέφτομαι σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι εάν πρέπει ή όχι να φορολογηθεί η εκκλησία, για μένα είναι σαφές αυτό. Απλά αναρωτιέμαι εάν όλοι αυτοί που ουρλιάζουν για να φορολογηθεί η εκκλησία ( και άλλα πολλά που ουρλιάζουν κατά καιρούς ) κάνουν το οτιδήποτε εκτός από το να ουρλιάζουν, που αυτό στην τελική μπορεί απλά να το κάνουν από προσωπικό κόμπλεξ, προσωπικό όφελος ή οτιδήποτε; Αναρωτιέμαι όλοι αυτοί πληρώνουν αυτά που πρέπει στην εφορία ή κρύβουν τα μισά; Έχουν βάλει και αυτοί οι ίδιοι και ακόμα χειρότερα βάζουν ακόμα, το λιθαράκι τους στην κατάντια που καταγγέλλουν;

    Αυτοί που κατηγορούν όσους κάθονται έξω από ένα βουλευτικό γραφείο το κάνουν γιατί το θεωρούν λάθος ή γιατί δεν μπορούν να το κάνουν οι ίδιοι; Μήπως το κάνουν κάποιοι άλλοι για λογαριασμό τους;

    Και γενικά σκέφτομαι όλοι όσοι κατηγορούν τους άλλους για το οτιδήποτε σε οποιοδήποτε τομέα έχουν βγει λίγο από την θέση που με τόσο πάθος υποστηρίζουν και να κοιτάξουν τους ίδιους τους εαυτούς τους και το τι πράττουν οι ίδιοι;

    Αυτά βέβαια είναι ρητορικά και δεν περιμένω καμία απάντηση που θα με “πείσει” αφού ουσιαστικά ισχύουν και για μένα…

    Lykos

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Άκου τσοπάνη,
      μπήκα στο μπλογκ σου και έφριξα.

      Μάθε πως στην Ελλάδα δεν εισβάλανε οι Γερμανοί, όπως το 1922 δεν εισβάλανε στην Τουρκία οι Έλληνες.
      Εισβάλλανε λοιπόν το 40 οι Ναζίδες Γερμανοί κι αναγκαστικά και Γερμανοί που δεν το ήθελαν. Πολλοί Γερμανοί όπως ο μετέπειτα καγκελάριος Βίλλυ Μπραντ δεν δέχτηκαν να στρατευθούν. Οι νεότεροι συμπατριώτες του τον τίμησαν γι’αυτό κάνοντάς τον πρωθυπουργό τους.
      Το ΚΚΕ επίσης είχε καταδικάσει την μικρασιατική εκστρατεία και τις θηριωδίες σε βάρος των Τούρκων αμάχων και δεν είναι γι’αυτές υπεύθυνοι όλοι οι Έλληνες. Μόνο τα καθάρματα.
      Μάθε να ξεχωρίζεις τους ανθρώπους σε καλούς και κακούς, όπως κάνει ο θεός σου και όχι σε Έλληνες και Γερμανούς.
      Δεν είμαστε εσύ κι εγώ ίδιοι tsopani.

      Ο κ.Κοροβίλλας είπε το αυτονόητο.
      Αυτό που έκανε στη Γαλλία ο περίφημος Αββάς Πιέρ.
      Οι ναοί στους άστεγους.
      Ανθρωπέ μου, οι άστεγοι είναι τα πιό αγαπημένα παιδιά του θεού σου.
      Τι στο διάλο, δεν έχεις διαβάσει ποτε σου το Ευαγγέλιο;
      Αν δεν πάνε να κοιμηθούν στον οίκο του πατρός τους, που θα πάνε;

      • Ο/Η Rodia λέει:

        Ο tsopanis ειναι απο τους πολυ παλιους μπλογγερ.. συναγωνιστης σε πολλα θεματα μεχρι τωρα και -νομιζω- οτι η προθεση του ειναι να μας προσγειωνει… Για μενα (γνωμη μου) σε αυτη τη περιπτωση, η παροιμια «οπου ακους πολλα κερασια, βασταγε μικρο καλαθι» ειναι αρκετη 🙂

  52. Ο/Η tsopanis λέει:

    Πρώτα από όλα, άλλος ο Tsopanis, άλλος το μαύρο πρόβατο και άλλος εγώ. Αυτό για να μην υπάρχει παρεξήγηση.
    Κατά τα άλλα, νομίζω ότι σε έχει συνεπάρει η όλη κατάσταση… και φρίττεις μάλλον από χόμπι…
    Το σχόλιο μου για τους Γερμανούς:
    «Εισβάλλανε λοιπόν το 40 οι Ναζίδες Γερμανοί κι αναγκαστικά και Γερμανοί που δεν το ήθελαν.» Αντίστοιχα μπήκαν και απατεώνες Έλληνες στην Ευρώπη κι αναγκαστικά και Έλληνες που δεν ήταν… κανένας διαχωρισμός στον τίτλο του περιοδικού… κανένας διαχωρισμός και από εμένα… Δεν είδα να φρίττεις τόσο πολύ για τον τίτλο του περιοδικού… Παρόλα αυτά εάν είχες κάνει τον κόπο να διαβάσεις και το σχόλιο της ανάρτησης μου λίγο πιο κάτω, το γράφω ολοκάθαρα… «με την ίδια λογική και ισοπέδωση θα μπορούσα και εγώ να…»
    Τώρα περί θεού πραγματικά τα θεωρώ τουλάχιστον αστεία πρέπει να σου πω… για να μην χρησιμοποιήσω άλλη λέξη. Αναρωτιέμαι εάν διάβασες καθόλου τι έγραψα ή απλά τυφλώθηκες από αυτό που πίστευες ότι έγραψα…
    Πρέπει λοιπόν να σου πω για τον… θεό μου… (πολύ καλό αστείο) ότι δεν έχω θεό… μάλλον…
    Και ακριβώς αυτό που είπε ο κύριος Κοροβίλλας ΤΟ πιστεύω. Για αυτό και το σχόλιο μου «ο Κώστας Κοροβίλας λίγο πιο πάνω έκανε μια έκκληση στους άστεγους να κάνουν κατάληψη στις εκκλησίες, θεωρώ λάθος έκφραση, αφού από θεολογικής άποψης δεν νομίζω ότι υπάρχει καμία κατάληψη.» Εννοώντας ότι το θεωρώ λογικό και πρέπον σύμφωνα με τις γραφές κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορεί να υπάρχει η έννοια της κατάληψης… Τώρα πως από αυτή την έκφραση (που ομολογώ δεν είναι πολύ καλά διατυπωμένη) έβγαλες το συμπέρασμα για τον θεό μου, ότι δεν έχω διαβάσει τα ευαγγέλια, ότι διαφωνώ με αυτό που έγραψε ο άνθρωπος από αυτή την έκφραση, αυτό εσύ το ξέρεις. Πάντως ερώτηση για το τι ακριβώς εννοούσα ή μπορεί να εννοούσα δεν έκανες. Μήπως πρέπει να το σκεφτείς λίγο καλύτερα αυτό;
    Και συνεχίζοντας ζητώντας κιόλας συγνώμη από τον κύριο Κοροβίλλας αφού το όνομα του το χρησιμοποίησα μόνο και μόνο σαν παράδειγμα, μπορεί να είναι ο καλύτερος άνθρωπος και να κάνει αυτά που λέει, το ερώτημα που έθεσα παραμένει, όλοι όσοι φωνάζουν για τους υπολοίπους έχουν κάνει την αυτοκριτική τους; Και μίλησα όχι για αυτό το θέμα, αλλά γενικά για το οτιδήποτε κράζουμε (και λέω κράζουμε γιατί στο τέλος της απάντηση μου δεν έβγαλα και τον εαυτό μου από μέσα).
    Αυτό ήταν το ρητορικό σαφέστατα ερώτημα που έκανα.
    Την επόμενη φορά λοιπόν πριν φρικάρεις και πάθεις ότι άλλο παθαίνεις, καλό θα ήταν να διαβάζεις καλύτερα τι γράφει ο άλλος πριν απαντήσεις.

    αααα… Ξέχασα!
    Lykos.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Τσοπανάκο μου,
      συγνώμη, σε μπέρδεψα με άλλο μπλογκ-λόγω τιμής- δεν έχω κανένα πρόβλημα να αναγνωρίσω το λάθος μου.΄Επεσε πολύ δουλειά,
      ζητώ την κατανόησή σου.
      Ελπίζω να με συγχωρήσεις, δεν ήθελα να σε κακοκαρδίσω.
      Θεώρησε την απάντησή μου έγκυρη σε ότι σε αφορά στο άδικο σχόλιό σου για τον κ.Κοροβίλλα. Εκεί επιμένω, τα υπόλοιπα άκυρα.

      • Ο/Η Κώστας Κοροβίλας λέει:

        Αγαπητέ «τσοπάνης», «λύκος», ή «μαύρο πρόβατο»,
        δέν είναι ξεκάθαρο ποιός είσαι, όποιος καί νά είσαι, βασικά λές ανοησίες. Εχεις μπερδέψει θεολογίες καί καταλήψεις ναών, καί δέν βγαίνει νόημα. Εφ΄όσον καί εσύ ο ίδιος παραδέχεσε πως η πρόταση μου νά χρησιμοποιηθούν οί ναοί που ετσι κι αλλιώς παραμένουν άδειοι καί άχρηστοι ως κατοικία γιά τούς αστέγους, είναι σωστή, πέραν αυτού γιά τί πράγμα κόπτεσε? Καί σύρεις τό όνομα μου μέ τό «κάθε κύριος Κοροβίλας» σάν νά είναι ξεσκονόπανο? Δέν είμαι, αγαπητέ κύριε, ο κάθε ένας, καί ούτε παίζω κάποιο θέατρο, πόσο μάλλιστα σαχλό. Μία αγέρωχη έκκληση έκανα στούς άστεγους, καί μιά αγέρωχη δήλωση έκανα «παίζοντας» ένα αθώο «παιχνίδι» μέ τόν κ. Λασκαράτο, ο οποίος αστειευόμενος λέει πως θά μας τυλίξουν σέ μιά κόλλα χαρτί, καί δήλωσα «Ας έλθουν νά μέ πιάσουν, κ.λ.π.» Μέ τήν δήλωση μου αυτή, απλώς δηλώνω πως αψηφώ τήν κάθε εξουσία, όπως καί τώρα εδώ, αψηφώ καί σένα καί τήν απατηλή σου εμφάνηση ΄στό εικονίδειο που προβάλεις δίπλα στόν τίτλο σου «tsopanis», που κατά τήν γνώμη μου αυτό κι άν είναι θέατρο, καί μάλλιστα κακόγουστο, αποτρόπαιο, αποκρουστικό καί ύπουλο, έτσι καμουφλαρισμένος ο λύκος κάτω από τό ματωμένο κοστούμι τής προβειάς τού αθώου πρόβατου. Κλεινω, υπενθυμίζοντας σου, πως δέν είμαι υπόλογος σέ κανέναν, καί δέν με υποχρεώνει κανείς νά δίνω αναφορά γιά τό όποιο έργο μου. Είτε αυτό είναι κοινωνικό, αθρωπιστικό, πολιτικό, κ.λ.π. Περιορίσου στά τού μαντριού σου καί μήν επεκτείνεσαι εκεί που δέν φτάνεις, καί μήν μπλέκεις ανθρώπους που δέν γνωρίζεις καθόλου. Καί άσε καί εμένα νά περιοριστώ στά τού οικου μου, καί στό έργο μου όποιο κι άν είναι αυτό.
        Υ.Γ. Ευχαριστώ τόν κύριο Λασκαράτο πού μάχεται δίπλα μου, καί μέ υπερασπίζεται.

      • Ο/Η Po λέει:

        Κύριε Κοροβίλα,
        έχετε τα δίκια σας και σας εκτιμώ και θέλω να με προσέξετε…
        Ο Τσοπάνης είναι από τα καλύτερα παιδιά, χαίρει της εκτίμησης πολλών μπλόγκερ μαζί και τη δική μου.
        Ας μειώσουμε λίγο τους τόνους γιατί σε όλους μας συμβαίνει να μας ξεφεύγουν λεκτικά κάποια ζητήματα και μας παρεξηγούν.

        Διαβάστε το σχόλιο Ροδιάς, που και εκείνη επίσης -σαν παλιά- κάτι ξέρει.

      • Ο/Η Rodia λέει:

        Καλε μου Ρο, εχουν μαζευτει πολλοι… τσοπανηδες στο ιντερνετ και μπερδευομαστε, αλλα ετουτος εδω ο *tsopanis* εχει το… mantri! 🙂

      • Ο/Η tsopanis λέει:

        Δεν υπάρχει πρόβλημα, εξάλλου είμαι στο net πολλά χρόνια και έχω βρεθεί πολλές φορές να κάνω λάθη. Δεν υπάρχει κάτι ενάντια στον κύριο Κοροβίλλα, απλά «χρησιμοποίησα» το όνομα του για να πω αυτό που ήθελα. Έχω βρεθεί πολλές φορές στην θέση του και στην θέση σου και απλά σκέφτομαι ότι μερικές φορές κατηγορούσα πράγματα και κατηγορώ, αλλά σε πολλά δεν είμαι καλύτερος… Αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι αιχμή ούτε για εκείνον, αλλά ούτε και για εσάς.
        Διαφωνούμε μεταξύ μας σε πάρα πολλά επίπεδα, σε κάποια πράγματα που λες, ίσως μερικές το πώς τα λες, πιστεύουμε διαφορετικά πράγματα σε πολλά… για αυτό όμως και σας διαβάζω…
        Καλημέρα.

        Lykos

  53. Ο/Η tsopanis λέει:

    Κύριε Κοροβίλα, συγνώμη εάν θεωρήσατε ότι χρησιμοποιώ το όνομα σας σαν ξεσκονόπανο, δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου. Αυτό που ήθελα να πω είναι με το «καθένας», είναι ο καθένας από εμάς. Τώρα εάν είναι ενοχλητικό το να βάζω τον εαυτό μου και τους υπολοίπους με εσάς ζητώ και πάλι συγνώμη. Φυσικά και δεν είστε υπόλογος σε κανέναν, το ίδιο και όσοι πήγαν πριν ένα χρόνο και κοιμήθηκαν με τους άστεγους, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Αφού δεν έγινε τόσο κατανοητό ίσως να είναι καλύτερα να περιοριστώ λοιπόν στο μαντρί μου όπως κάνω εδώ και χρόνια.

    Αν και πάντα πίστευα ότι ο περιορισμός μας στα μαντριά “μας” είναι ένα παιχνίδι που κάποιοι άλλοι θέλουν να παίζουμε και όχι να το προτρέπουμε ο ένας στον άλλον.

    Lykos

  54. Ο/Η perldion λέει:

    Τώρα, γιατί εγώ να νομίζω πως, με τέτοιες προτροπές, απλώς μας αλλάζουν πεδίο στόχευσις;; Μήπως και είναι περελκυστική η πρόταση;; Άσε που θα την γράψουν -οι μπορούντες και θέλοντες- εκεί που δεν έπιασε ποτέ μελάνι…
    Σ’ ένα κράτος που το εκπαιδευτικό του σύστημα είναι ανίκανο ν’ αναπτύξει το ανθρώπινο κεφάλαιο, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ η σταθερή περιουσία του ΚΑΘΕ τόπου, η δήμευση ή η φορολόγηση της Εκκλησίας είναι η πρώτη προτεραιότητα ΜΑΣ;; Ή και η δεύτερη;; Ή δεν ξέρω σε ποιά σειρά να την βάλω και τί αύξοντα αριθμό να της δώσω;;; Αυτή θα ΜΑΣ σώσει ή μάλλον θα είναι το σχοινί που θα μας βγάλει απ΄την πηγάδα των χρεών που, δόξα τω θεώ -έτσι για να θυμώσω μερικούς- μας έριξαν από τις 18-10-81 ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ;;;
    Τα 25δισ ευρώ που εισπράχτηκαν και ΛΕΙΠΟΥΝ απ’ τις αποδώσεις του Φ.Π.Α. στο κράτος -και άσχετο αν τον θεωρώ φόρο που πληρώνει ΚΥΡΙΩΣ η φτωχολογιά- ΑΥΤΑ η εκκλησία τα ‘χει κλέψει;;; -και δεν έχω ΚΑΜΙΑ σχέση με το παπαδαριο -ούτε με καμιά απ’ τις αντιπροσωπείες του θεού επί της γης για να προλάβω μερικούς- που να ‘ναι ξορκισμένο το παπαδαριό με τον απήγανο… Αλήθεια ο απήγανος ΤΙ είναι;;
    Αυτά και καιρός είναι να σταθούμε μπρος στον καθρέφτη μας και να παραδεχτούμε πως για ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ -το κολοκύθι που ειναι επικεφαλής τη δουλειά του κάνει -κι ο θεός να δώσει που ΔΕΝ του ‘χει ΔΩΣΕΙ- να την κάνει. Σαν κολοκύθι που είναι…
    Και ο ΑΛΛΟΣ ο χοντρός κι αυτός την δουλειά του ΔΕΝ έκανε…

  55. Ο/Η perldion λέει:

    Είμαι στο εξωτερικό και το προηγούμενο σχόλιό μου το ‘χα στείλει με λάθος διεύθυνση.

  56. Ο/Η ksipnistere λέει:

    Προς το Blog σας
    Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
    Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
    Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες
    Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..
    http://www.ksipnistere.blogspot.com

    http://www.ksipnistere.gr
    Βάλτε και εμάς στη λίστα με τα ιστολόγια σας… ότι θέλετε μπορείτε να το στείλετε στο e-mail μας και από κάτω το link σας και δημοσιεύετε ακέραιο.

    • Ο/Η Po λέει:

      ksipnistere…
      Εύχομαι μακροημέρευση και επιτυχία στο ιστολόγιό σας, αν χρειαστούμε να αναρτήσουμε κάτι και σε εσάς, θα το κάνουμε, προς το παρόν, το δικό μας ιστολόγιο αρκεί για να πούμε αυτά που θέλουμε.

      Σας ευχαριστώ, και θα ήθελα να μην μας στείλετε για 3η φορά αυτή σας την έκκληση.

      Χαιρετώ σας.

  57. Ο/Η dawk λέει:

    απίστευτα πράγματα…
    Για τον 15ο και 16ο των 1800 της Βουλής, καθώς και τις αντίστοιχες συντάξεις τους που υπογράφουμε?????

  58. Ο/Η Bολταίρος λέει:

    We endorse the taxing churches / φορολογία εκκλησιών Petition to Greek government.

    Read the taxing churches / φορολογία εκκλησιών Petition

    Name Comments

    17420 Total Signatures

  59. Ο/Η omadeon λέει:

    Κύριε Ροίδη,

    ΑΞΙΟΣ ο μισθός της Εκκλησίας…
    ΙΣΟΥΤΑΙ με τις περικοπές μισθών ΤΩΡΑ, όλων των Ελλήνων…

    Jeronymo Groovy το κάνανε το Ευαγγέλιο….
    με τη διαφορά ότι ο ατυχής παλαιός αυτός σταθμός
    ΔΕΝ ΑΝΗΚΕ ΣΕ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ και ΜΕΤΑΛΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ….

  60. Ο/Η aggelos-x-aggelos λέει:

    http://aggelos-x-aggelos.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

    Το έκανα και εγώ το χρέος μου, αφού πρώτα υπέγραψα

  61. Ο/Η Ραδιοαρβύλας λέει:

    O Aνθιμος έστειλε εξώδικο στο ράδιο αρβύλα

  62. Ο/Η Δημήτρης λέει:

    “Εἰλικρινῶς δὲ σοὶ λέγω ὅτι προτιμῶ νὰ σκιάζομαι τοὺς ληστὰς ἐπὶ τῆς λεωφόρου παρὰ νὰ μὴν εἶμαι βέβαιος ὅτι δὲν εἶναι καταχραστής, δωρολήπτης, προδότης, συκοφάντης ἢ σιμωνιακός, ὁ τμηματάρχης, ὁ ταμίας, ὁ λοχαγός, ὁ ἔμπορος, ὁ δημοσιογράφος ἢ ὁ ἱερεὺς τῶν ὁποίων σφίγγω τὴν χεῖρα ἐν αἰθούσῃ ἢ ἀσπάζομαι αὐτὴν ἐν ἐκκλησίᾳ.”
    Ἐμμανουὴλ Ῥοΐδης – Ἀποσπάσματα

    http://eranistis2.wordpress.com/2010/03/05/%CE%BD%CE%B1-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%AF-%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF/
    Καλή συνέχεια, κ. Ροΐδη και Λασκαράτε!

  63. Ο/Η Zoo λέει:

    Μία υπογραφή ακόμα – 19606 και συνεχίζουμε 🙂

    Καλή συνέχεια!

  64. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    Από το Inymedia φίλοι μου, όπου έδωσα και λινκ για υπογραφές.

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1143401

    Νέοι ΣΥΡΙΖΑ και ΟΚΔΕ-Σπάρτακος στα Γιάννενα για την εκκλησιαστική περιουσία

    Παρέμβαση πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής 12/3 στην πλατεία Πάργης από τον τοπικό πυρήνα της ΟΚΔΕ – Σπάρτακος και τους νέους|νέες ΣΥΡΙΖΑ με θέμα την εκκλησιαστική περιουσία. Ανοίχθηκαν πανό και μοιράστηκαν φυλλάδια στους περαστικούς, ενώ η ανταπόκριση ήταν ιδιαίτερα θετική. Πιο συγκεκριμένα ο πυρήνας της ΟΚΔΕ – Σπάρτακος άνοιξε πανό που έλεγε: «Άμεση δήμευση της εκκλησιαστικής περιουσίας» και μοίρασε το παρακάτω κείμενο:

    Ενάντια στην οικονομική κρίση και το δημόσιο χρέος,άμεση δήμευση της εκκλησιαστικής περιουσίας!
    Το Πρόγραμμα Σταθερότητας και τα νέα μέτρα της κυβέρνησης Παπανδρέου δείχνουν ποιος θα πρέπει σύμφωνα με το ΠΑΣΟΚ να πληρώσει άλλη μια κρίση του καπιταλιστικού συστήματος: είναι η ελληνική εργατική τάξη, η μισθωτή, εργαζόμενη πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας, σήμερα στο δημόσιο τομέα, αύριο και στον ιδιωτικό. Μικρή εντύπωση προκαλεί που αυτήν την απόφαση της κυβέρνησης στηρίζουν ανεπιφύλακτα όχι μόνο η ΝΔ και το ΛΑΟΣ, όχι μόνο οι «διεθνείς αγορές», η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι άλλες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, αλλά και το σύνολο των Ελλήνων τραπεζιτών, βιομηχάνων και εφοπλιστών και τα ΜΜΕ που έχουν στην ιδιοκτησία τους. Την ίδια στιγμή, τα εντυπωσιακά κέρδη των τραπεζών που ενισχύθηκαν με 28 δις ευρώ τη δύσκολη ώρα, οι εξοπλιστικές δαπάνες, από τις μεγαλύτερες μέσα στις χώρες-μέλη του ΝΑΤΟ, και τα μεγάλα εισοδήματα μένουν στο απυρόβλητο.
    Απείραχτος μένει και ο μεγάλος Έλληνας καπιταλιστής που λέγεται Εκκλησία της Ελλάδος. Η χριστιανική ελληνορθόδοξη εκκλησία στην Ελλάδα με τις κατά τόπους μητροπόλεις της έχει στη διάθεσή της μια αμύθητη περιουσία. Περιλαμβάνει ακίνητα κάθε είδους και εκτάσεις σε όλη την επικράτεια, που συχνά νοικιάζονται ή πωλούνται αποφέροντας μεγάλα κέρδη. Στην ιδιοκτησία της, όμως, έχει και μεγάλο αριθμό μετοχών σε μια σειρά ελληνικές τράπεζες. Χαρακτηριστικά, η ελληνορθόδοξη Εκκλησία με διαχειριστή την πανίσχυρη Εκκλησιαστική Κεντρική Υπηρεσία Οικονομικών (Ε.Κ.Υ.Ο) είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης μέτοχος στην Εθνική Τράπεζα, κατέχοντας συνολικά 11,9 εκατομμύρια μετοχές. Η περιουσία αυτή έχει αποκτηθεί κυρίως επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, όταν η Εκκλησία διοικούσε προς όφελος του Σουλτάνου το γένος των Ρωμιών, αλλά βασίζεται και στην εκμετάλλευση της ανθρώπινης ανασφάλειας και τις δημόσιες σχέσεις πλούσιων επιχειρηματιών που οδήγησαν σε γενναίες δωρεές. Η εκκλησιαστική περιουσία, έτσι αποκτημένη, αυξάνεται και εξελίσσεται με την εμπορική της εκμετάλλευση από τους σύγχρονους ρασοφόρους επιχειρηματίες.
    Τα οικονομικά προνόμια της Εκκλησίας δε σταματούν στη σκανδαλωδώς αποκτημένη περιουσία της. Επεκτείνονται στην εκμετάλλευση των ευρωπαϊκών κονδυλίων και στη διαχείριση «ανθρωπιστικής βοήθειας» από την εκκλησιαστική «ΜΚΟ Αλληλεγγύη». Ιδιαίτερα προσοδοφόρα έχει αποδειχτεί και η μεθόδευση «θαυμάτων», που αποτελούν πόλο έλξης για το θρησκευτικό τουρισμό. Πάνω από 10.000 είναι οι ιερείς διαφόρων βαθμίδων, οι αρχιμανδρίτες και μητροπολίτες, καθώς και μια πληθώρα άλλου βοηθητικού προσωπικού, που αμείβονται, ασφαλίζονται και συνταξιοδοτούνται από το κράτος χωρίς να συνεισφέρουν οικονομικά τίποτα σε αυτό. Οι παπάδες δεν παραλείπουν να συμπληρώνουν αυτούς τους μισθούς εκμεταλλευόμενοι συστηματικά τις χαρές και τις λύπες των ανθρώπων εισπράττοντας συχνά εντυπωσιακά ποσά για να τελέσουν από εγκαίνια, γάμους και βαφτίσια μέχρι κηδείες και τρισάγια. Η περιουσία και όλα αυτά τα υπόλοιπα έσοδα συνοδεύονται από τα προκλητικά προνόμια που απολαμβάνει η Εκκλησία ως επίσημη, κρατική θρησκεία στην Ελλάδα, καθεστώς που τις εξασφαλίζει όχι μόνο προσβάσεις στο δημόσιο ταμείο, τις επιχειρήσεις και την πολιτική εξουσία, αλλά μια εγγυημένη αναπαραγωγή του ποίμνιού της.
    Ειδικά η Μητρόπολη Ιωαννίνων είναι από τις πιο πλούσιες μητροπόλεις στην Ελλάδα, με εκτεταμένη ακίνητη περιουσία, αλλά και με 2.300.000 μετοχές στην Εθνική Τράπεζα. Με τέτοια μετοχική ισχύ δεν είναι καθόλου περίεργο που ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος Σετάκης, μητροπολίτης από το 1975, έχει εξασφαλισμένη θέση εδώ και χρόνια στο Δ.Σ. της Εθνικής Τράπεζας και στην κεντρική διαχείριση των οικονομικών της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    Μια σειρά από σκάνδαλα χαρακτηρίζουν τη διαχείριση της εκκλησιαστικής περιουσίας, από το πιο γνωστό Βατοπέδι μέχρι την πώληση εκτάσεων προστατευόμενων και αμφίβολης ιδιοκτησίας από τη Μονή Τοπλού στην Κρήτη και από τη Μητρόπολη Δημητριάδος (Μαγνησίας) με σκοπό την τουριστική τους εκμετάλλευση. Κι αυτές είναι λίγες από τις περιπτώσεις που έχουν έρθει στην επιφάνεια παρά την προστασία των κυβερνήσεων και των επιχειρηματιών-συνεταίρων της Εκκλησίας. Το όποιο «κοινωνικό έργο», με τα χρήματα που περισσεύουν από τα επιχειρηματικά πρότζεκτ, τον ατομικό πλουτισμό και την προώθηση της θεοκρατίας αλλά και τη χρηματοδότηση παρεκκλησιαστικών, ακροδεξιών και εθνικιστικών κύκλων, έρχεται βέβαια με αντάλλαγμα την πίστη και την υποταγή στην Εκκλησία και τους ανθρώπους της.
    Ποιος θα πληρώσει λοιπόν την οικονομική κρίση; Πού θα βρεθούν τα χρήματα; Πέρα από τη φορολόγηση των επιχειρήσεων και τη μείωση των στρατιωτικών δαπανών, είναι τώρα η ώρα για την άμεση δήμευση της εκκλησιαστικής περιουσίας, περιουσίας που αποκτήθηκε με τόσο σκανδαλώδη τρόπο και οι παπάδες τη διαχειρίζονται με κύριο σκοπό τη διαιώνιση των προνομίων τους και τον πλουτισμό τους. Όλη αυτή η περιουσία πρέπει να διατεθεί για τη χρηματοδότηση ενός αποτελεσματικού κοινωνικού κράτους που δε θα ζητάει ως αντάλλαγμα την πίστη και την υποταγή για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ήρθε η ώρα να αποφασίσουμε ότι 10.000 περισσότεροι εκπαιδευτικοί και ιατρικό προσωπικό είναι απείρως πιο χρήσιμοι από 10.000 παπάδες. Ήρθε η ώρα να ανοίξουμε το εκκλησιαστικό θησαυροφυλάκιο για να πάρουμε αυτά που έχει ιδιοποιηθεί εδώ και αιώνες η εκκλησιαστική γραφειοκρατία εκμεταλλευόμενη την ανθρώπινη αδυναμία και ανασφάλεια.

    Περισσότερες φωτό: http://okde-ioa.blogspot.com/2010/03/blog-post_7063.html

  65. Παράθεμα: Ο εργαζόμενος εσθιέτω: Να φορολογηθεί η εκκλησιαστική περιουσία « Ερανιστής

  66. Ο/Η dios λέει:

    Φυσικά να φορολογηθεί.

    Θα μιλάμε για τα αυτονόητα?

    Βρήκα άρθρο σχετικά με τη βλακώδη στάση της αριστεράς απέναντι στην κρίση.

    http://avantgarde2009.wordpress.com/2010/03/13/%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%BA%CE%B5-%CE%B2%CF%81%CE%AE%CE%BA%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%BB%CE%B5%CF%86%CF%84%CE%AC/

    Το ΚΚΕ βρήκε τα λεφτά

    Ο Ριζοσπάστης στις 7/3 μας λέει και ακριβώς που είναι κρυμμένα τα λεφτά: “Ενώ τα κέρδη της πλουτοκρατίας ξεχειλίζουν από τις θυρίδες και θησαυροφυλάκια, η κυβέρνηση ξαφρίζει το λαό. Χτες φόρτωσε με μια μονοκοντυλιά αλλά 4,8 δισ. ευρώ στις πλάτες του λαού. Την ώρα που λεηλατεί και τα τελευταία υπολείμματα του λαϊκού μόχθου αφήνει ανέγγιχτο το συσσωρευμένο πλούτο των κεφαλαιοκρατών.

    Το ενεργητικό των τραπεζών το 2009 καταγράφηκε στα 579 δισ. ευρώ. Χρήματα που θα μπορούσαν να καλύψουν 120 φορές τη χτεσινή αφαίμαξη που υπέστη ο λαός.

    Οι 166 εισηγμένες μεγάλες επιχειρήσεις στο Χρηματιστήριο, έχουν κέρδη 11,8 δισ. ευρώ. Ενα ποσό που θα μπορούσε να καλύψει 2,5 φορές τη χτεσινή αρπαγή. Το ενεργητικό των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στη χώρα έχει φτάσει στα 700 δισ. ευρώ. Χρήματα που θα μπορούσαν να καλύψουν 145 φορές τη χτεσινή κλοπή του ιδρώτα των εργαζομένων.

    Οι ανείσπρακτοι φόροι αγγίζουν σήμερα τα 30 δισ. ευρώ, με τη μερίδα του λέοντος να τη χρωστούν οι ανώνυμες εταιρείες και οι μεγάλες επιχειρήσεις. Ποσό που αν το έπαιρνε η κυβέρνηση θα μπορούσε να έχει αποτρέψει έξι φορές τη χτεσινή βαρβαρότητα.

    Τα 28 δισ. ευρώ που χάρισε στις τράπεζες η κυβέρνηση είτε με τη μορφή ζεστού χρήματος είτε με τη μορφή εγγυήσεων είναι περίπου 6 φορές περισσότερα από τη χτεσινή λεηλασία.

    Τα 10 δισ. με τα οποία ενίσχυσε η κυβέρνηση τους επιχειρηματικούς ομίλους μέσω του ΕΣΠΑ είναι 2 φορές περισσότερα από τη χτεσινή σφαγή.”

    Tσάμπα αποκαλύψεις

    Μόνο που απ’ αυτά δεν βγαίνει το συμπέρασμα ότι “υπάρχουν λεφτά” στα δημόσια ταμεία. Το γεγονός μάλιστα ότι οι καπιταλιστές έχουν θησαυρίσει αυτό πέρα από την εκμετάλλευση της εργατικής δύναμης οφείλεται και στη λεηλασία της δημόσιας περιουσίας. Το ελληνικό κεφάλαιο αναμφισβήτητα έχει κάνει μια τεράστια συσσώρευση τα τελευταία χρόνια. Ένα μεγάλο μέρος από τα κέρδη βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε τράπεζες του εξωτερικού. Άλλα είναι τοποθετημένα σε πάσης φύσεως τίτλους, όπως τα περιβόητα ομόλογα του ελληνικού δημοσίου ευελπιστώντας να αυγατίσουν εισπράττοντας τους εξωφρενικούς τόκους των 6,5%. Ο ελληνικός εφοπλισμός επίσης ζει πλανητικές δόξες χτίζοντας αυτή τη στιγμή υπερσύγχρονα πλοία αξίας 1 δις δολαρίων το μήνα. Σε όλα αυτά συμφωνούμε, παρόλο που το ΚΚΕ ξεχνάει τα 20 δις των ολυμπιακών, τα δομημένα ομόλογα, τη Ζήμενς, και τα δεκάδες δις κάθε χρόνο στις στρατιωτικές δαπάνες. Ας υποθέσουμε ότι δεν σημαίνει η παράληψη αυτή κάτι περισσότερο. Ωστόσο το να αραδιάζει κανείς τα περιουσιακά στοιχεία των τραπεζών ή των εισηγμένων επιχειρήσεων δεν απαντά στην ουσία του προβλήματος. Και τέλος πάντων ακόμα κι αν παραθέτει στοιχεία θα πρέπει να το κάνει σωστά.

    Για παράδειγμα το ενεργητικό των τραπεζών ή των εισηγμένων δεν είναι ζεστό χρήμα που μπορούμε ακριβώς να το απαλλοτριώσουμε, ακόμα κι αν παίρναμε την εξουσία. Επομένως δεν είναι “χρήματα που θα μπορούσαν να καλύψουν 145 φορές τη χτεσινή κλοπή του ιδρώτα των εργαζομένων” αφού τέτοια “χρήματα” δεν υπάρχουν. Όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις λογιστικής εταιρειών θα γνωρίζει ότι στο “ενεργητικό” περιλαμβάνονται εκτός από τα πάγια στοιχεία κάθε είδους απαιτήσεις προς τρίτους. Για τις τράπεζες ιδιαίτερα είναι οι απαιτήσεις από δάνεια που έχουν χορηγηθεί σε επιχειρήσεις και ιδιώτες, όπως επίσης και κάθε τίτλος που έχουν στη διάθεση τους (πχ. κρατικά ή άλλα ομόλογα).

    Όμως οι τράπεζες εκτός από απαιτήσεις και ενεργητικό έχουν όπως και κάθε άλλη εταιρεία και παθητικό δηλαδή υποχρεώσεις προς τρίτους (πιστωτές, δανειστές, καταθέτες κλπ). Επιπλέον οι απαιτήσεις μετά την έκρηξη της φούσκας των στεγαστικών δανείων δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα εισπραχθούν, όπως επίσης τώρα επισφαλής γίνεται και η είσπραξη των τοκοχρεολυσίων που απειλεί να τινάξει τη φούσκα γύρω από τα κρατικά ομόλογα και τα τραπεζικά πρoϊόντα που έχουν φτιαχτεί γύρω από αυτά (cds). Η διόγκωση των ιδίων κεφαλαίων (καθαρή περιουσία) επίσης δεν βγάζει ασφαλή συμπεράσματα όσον αφορά την κερδοφορία του τραπεζικού κεφαλαίου γιατί μπορεί να έχει προέλθει από μια αύξηση κεφαλαίου, που αποτελεί ένα είδος δανεισμού μέσω της έκδοσης και πώλησης νέων μετοχών. Αυτό μάλιστα ενώ φέρνει ζεστό χρήμα στην τράπεζα, δημιουργεί ταυτόχρονα νέες υποχρεώσεις και μειώνει τη κερδοφορία ως ποσοστό επί των επενδυόμενων κεφαλαίων.

    Επομένως το μόνο ουσιαστικό στοιχείο που έχει νόημα εδώ είναι τα κέρδη χρήσης. Πράγματι οι τράπεζες τα τελευταία 6-7 χρόνια πριν την κρίση παρουσίαζαν διαρκώς αυξανόμενα κέρδη που μέσα στην παρούσα δεκαετία έτρεχαν με 2-4 δις το χρόνο, και για όλο αυτό το διάστημα γύρω στα 20 δις. Αυτό είναι λοιπόν το ζεστό χρήμα που θα μπορούσε να βρεθεί από τις τράπεζες και όχι τα 579 δις του ενεργητικού τους. Αλλά και αυτά τα δις έχουν ήδη γίνει καπνός αφού είτε έχουν διανεμηθεί είτε έχουν επενδυθεί σε νέα ανοίγματα αυτών των τραπεζών. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι τράπεζες όπως και πολλές εισηγμένες προκείμενου να μην γκρεμιστούν οι μετοχές τους παρουσιάζουν κέρδη, ακόμα και αν δεν έχουν όπως έκανε επί χρόνια η Enron στις ΗΠΑ. Άσφαιρα πυρά λοιπόν να ζητάς οτιδήποτε από αυτά τα κέρδη. Προπαγανδιστικά βεβαίως τα στοιχεία αυτά έχουν την αξία τους για να δούμε πόσο άπληστο είναι το κεφάλαιο.

    Επίσης τα περιβόητα 28 δις δεν αποτελούν ζεστό χρήμα. Αν ήταν έτσι το έλλειμμα για το 2009 δεν θα ήταν 30 δις αλλά τουλάχιστον 50δις για να ξέρουμε και τι λέμε. Μόνο 5 από αυτά ήταν ζεστό χρήμα που δεν χαρίστηκε στις τράπεζες αλλά τα διέθεσε το κράτος για να αγοράσει προνομιούχες μετοχές. Από κει και πέρα τα υπόλοιπα είναι εγγυήσεις δηλαδή ομολογιακοί τίτλοι υπέρ των τραπεζών που τους δάνεισε το δημόσιο για να δανειστούν με τη σειρά τους στη διεθνή χρηματαγορά ή και από την ΕΚΤ με επιτόκιο 1%. Φυσικά πρόκειται για βοήθεια προς τις τράπεζες, που ειδάλλως θα είχαν καταρρεύσει, όπως έγινε με την Leaman Brothers.

    Οι ανείσπρακτοι φόροι μπορεί να είναι 30 δις αλλά πολλές από τις επιχειρήσεις που τις χρωστάνε έχουν χαθεί τα ίχνη τους, άλλες έχουν χρεοκοπήσει και επίσης ένα μέρος δεν είναι ακριβώς φόροι που χρωστάει το μεγάλο κεφάλαιο, αλλά χιλιάδες μικρέμποροι και βιοτέχνες που αδυνατούν να πληρώσουν ακόμα και το (πρώην) ΤΕΒΕ τους. Σε ένα άλλο άρθρο ο Ριζοσπάστης (21/2) μας λέει ότι τελικά τα “ληξιπρόθεσμα χρέη προς τις εφορίες, τα 15 δισ. ευρώ, δηλαδή πάνω από το 85% της φοροδιαφυγής, προέρχονται από 6.000 μεγαλο-οφειλέτες”. Ωραία να τους κυνηγήσουμε αλλά αυτό θα πάρει χρόνο και με αμφίβολα αποτελέσματα ακόμα κι αν το κυνήγι αναλάβει ο κόκκινος στρατός. Αλλά ακόμα και να μαζευτούν κάποια από αυτά τα συσσωρευμένα χρέη (και όχι χρέη μιας χρήσης) πάλι θα καλυφθεί ένα πολύ μικρό μέρος από το δημόσιο χρέος που θα είναι κατά πολύ μικρότερο από το αναμενόμενο φετινό έλλειμμα των 20 δις και των επιπλέον 15 δις που θα πληρωθούν μόνο σε τόκους. Μετά ποιον θα κυνηγήσουμε;

    Τα 10 δις του ΕΣΠΑ είναι κοινοτικά προγράμματα, η συνέχεια των ΚΠΣ (Κοινοτικά πλάισια στήριξης). Απ’ αυτά καταρχήν πήρε και ο κάθε πικραμένος εκτος από το “μεγάλο κεφάλαιο” αρκεί φυσικά να είχε τις άκρες. Επιπλέον πήραν και οι δήμοι για να φτιάξουν διάφορα έργα αλλά και το κράτος για δρόμους λιμάνια, αεροδρόμια, τούνελ, προαστιακούς κ.ο.κ. Ακόμα και το ΚΚΕ να ήταν στην κυβέρνηση, δεν θα μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει για οποιοδήποτε σκοπό και ειδικά για να πληρώσει τα ελλείμματα. Και αν δεν το πιστεύει ας ρωτήσει το σύντροφο Χριστόφια. Επομένως και εδώ ο Ριζοσπάστης ρίχνει τουφεκιές στον αέρα, χωρίς να ιδρώνει κανενός το αφτί.

    Είναι φανερό ότι το ΚΚΕ είτε δεν αντιλαμβάνεται τα πραγματικά μεγέθη είτε συνειδητά προτιμά να σφυρίζει κλέφτικα. Το μόνο που καταφέρνει έτσι είναι να συμβάλει στην αυταπάτη ότι “μπόρα είναι θα περάσει”.

    Η κατάρρευση των δημοσίων ταμείων δεν είναι μπλόφα

    Παρόλα αυτά όμως στην αριστερά η καπιταλιστική χρεοκοπία παρουσιάζεται σαν ένα παραμύθι, ή σαν μια μπλόφα. Η Παπαρήγα αυτό ακριβώς δηλώνει λέγοντας τη μέρα της απεργίας ότι “λένε ψέματα, τρομοκρατούν το λαό”. Ότι απλώς μας δουλεύουν, ενώ στην πραγματικότητα όλα είναι μέλι γάλα. Η αριστερά μοιάζει πιο σίγουρη για τις δυνατότητες επιβίωσης του καπιταλιστικού συστήματος ακόμα και από τα golden boys της Γουόλ Στρίτ. Στην πραγματικότητα λεφτά δεν υπάρχουν, υπήρξαν και φαγώθηκαν. Στο χρηματιστήριο, στην ολυμπιάδα, στα μεγάλα έργα, στα ασφαλιστικά ταμεία, στις μίζες της Ζήμενς, στο βατοπέδι, στα μεγάλα έργα. Επί χρόνια παρακολουθούμε μια απίστευτη λεηλασία του δημοσίου πλούτου με κάθε τρόπο, στην οποία δεν συμμετείχε απλώς το μεγάλο κεφάλαιο, αλλά και εκατοντάδες χιλιάδες πονηράντζες που κονόμησαν εξοχικά με πισίνες, βίλες στην Πεντέλη, κότερα και τζιπ 4 επι 4. Αυτοί τώρα κριμένοι πίσω από τις ανώνυμες αγορές είναι που δάνεισαν και εξακολουθούν να δανείζουν το ελληνικό δημόσιο και απαιτούν τώρα από απόσταση ασφαλείας να χυθεί το αίμα του προλεταριάτου για να πληρώνονται οι τόκοι και αυτοί να συνεχίζουν να δανείζουν με τα πλέον ληστρικά επιτόκια.

    Και εν πάση περιπτώσει αφού υπάρχουν λεφτά ας πάμε να τους τα πάρουμε, μιας και ο Παπανδρέου δεν έχει καμία όρεξη να μας τα δώσει. Λοιπόν ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Το ΚΚΕ βεβαίως αρνείται να λύσει τέτοιου είδους πρακτικά ζητήματα. Στην αερολογία όμως είναι εξπέρ.

    Και το επόμενο ερώτημα είναι πως θα τους τα πάρουμε. Συγκεκριμένα πράγματα όχι θεωρίες και τρελίτσα. Για παράδειγμα, να εθνικοποιηθούν οι τράπεζες. Με αποζημίωση ή χωρίς; Ας πούμε χωρίς. Να το πούμε στα ίσα, βάζουμε χέρι στην ατομική ιδιοκτησία. Τι λεει η υπάρχουσα αριστερά ναι ή ου; Αλλά ακόμα κι αν γίνει αυτό, τα χρέη παραμένουν. Τα κέρδη των προηγούμενων ετών έχουν διανεμηθεί. Τώρα είναι περίοδος ισχνών αγελάδων. Εξάλλου ένα μελλοντικό δημόσιο πιστωτικό σύστημα δεν θα έχει κέρδη, αφού δεν θα επιβάλει εξοντωτικά επιτόκια. Όπως και να χει οι πιστωτές θα επιμένουν να ζητάνε τους τόκους από τα ομόλογα, από τα 300 δις που έχουν δανειστεί οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Με αυτά τι θα γίνει; Εδώ η αριστερά κάνει τον κινέζο. “Εεε, να πάμε να μαζέψουμε τους ανείσπρακτους φόρους”. Ούτε 5 δις δεν πρόκειται να μαζευτούν. “Να φορολογηθεί σκληρά το μεγάλο κεφάλαιο”. Τώρα είναι ήδη αργά. Ακόμα κι αν γίνει έστω και τώρα απλά οι καπιταλιστές θα προχωρήσουν σε λοκ άουτ. Δεν αξίζει να κάνουν μπίζνες για να πληρώνουν φόρους.

    Είναι προφανές για κάθε νοήμων εγκέφαλο ότι αν πραγματικά θέλουμε να βάλουμε χέρι στο κεφάλαιο ο μόνος δρόμος είναι η απαλλοτρίωση των κινητών και ακίνητων περιουσιακών τους στοιχείων. Στην τελική η απόσπαση των μέσων παραγωγής από τα χέρια τους και η παραγωγική αναδιοργάνωση της οικονομίας σε σοσιαλιστική βάση (σχεδιασμένη οικονομία, κοινωνικοποιημένη και συνεταιριστική ιδιοκτησία με κίνητρο την ικανοποίηση των αναγκών της κοινωνίας).

    Βεβαίως η αριστερά μας και ο τρεϊντγιουνίστικος κινηματισμός ούτε καν μπαίνει σε τέτοιες σκέψεις. Που να μπλεκόμαστε, δε βαριέσαι τώρα. Ας συνεχίζουμε να ζητάμε 1400 ευρώ βασικό μισθό και ας ζήσουνε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Οι προκηρυξούλες μας, τα 25 παντός καιρού αιτήματα στο τέλος και άγιος ο θεός. Είναι απίστευτο! Έρχεται το πολιτικό προσωπικό της άρχουσας τάξης και σου λεει μες τα μούτρα ότι φαλήρησαν και δεν υπάρχει μια και αντί να τους πιάσουμε στις κλωτσιές και να τους στείλουμε στον αγύριστο η απάντηση είναι ότι μας κάνουν πλάκα για να μην μας δώσουν αυτά που ζητάμε τα τελευταία 20 χρόνια.

    Στάση πληρωμών εδώ και τώρα

    Λοιπόν για να τελειώνουμε. Οι κλέφτες τα έφαγαν και τα πήγαν στην Ελβετία και από κει παριστάνουν τις ανώνυμες αγορές που δανείζουν το δημόσιο για να “μπορεί να πληρώσει μισθούς και συντάξεις”, μαζί βεβαίως με 15 τουλάχιστον δις τοκοχρεολύσια κάθε χρόνο. Ένας και μοναδικός τρόπος υπάρχει για να συννενοηθούμε. Στάση πληρωμών εδώ και τώρα!!! Ότι πήρατε πήρατε. Από δω και πέρα δεν έχει μια. Να πάτε να πνιγείτε. Αυτή είναι η μόνη σοβαρή πρόταση. Και για να διευκρινίσουμε κάτι γιατί και αυτό το σύνθημα κοντεύει ήδη να ξεφτιλιστεί. Όταν λέμε στάση πληρωμών το λέμε και το εννοούμε. Δεν μπλοφάρουμε για να πιεστεί η ΕΕ, ο Τρισέ, ο Σαρκοζί και η Μέρκελ να εκδώσουν ευρωομόλογο ή να αναθεωρήσουν τη Λισσαβόνα και να ενισχύσουν κατευθείαν τις χώρες με ελλείμματα. Αυτά είναι παραμυθάκια της χαλιμάς, που ικανοποιούν μόνο τις φαντασιοπληξίες των οπαδών του Μπερλιγκουέρ. Το πρόβλημα δεν είναι να συνεχίζει το προλεταριάτο να φορτώνεται νέα έστω και με 4% δάνεια. Τίποτα, πάει και τελείωσε.

    Ας το πάρουμε χαμπάρι, κι ας αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Η κρίση αυτή δεν έχει σχέση με το πολιτικό έλλειμμα της ΕΕ, ούτε με το ότι δεν υπάρχει ένας ευρωπαϊκός προϋπολογισμός. Όποιος τα λέει αυτά απλά είναι πονηρός, αν δεν είναι ανόητος. Η γερμανικός καπιταλισμός δεν έχει καμία υποχρέωση να πληρώνει τα κερατιάτικα του ελληνικού, και αυτό το γνωρίζει οποιοσδήποτε έχει περισσότερο από 10 γραμμάρια εγκέφαλο. Η αριστερή εκδοχή του καταφερτζή έλληνα που τυλίγει τους κουτόφραγκους σε μια λαδόκολλα μπορεί να έχει πέραση στη ντόπια αγορά, αλλά έξω προκαλεί μόνο τα γέλια. Και εν πάση περιπτώσει η ιδέα να βοηθήσει η Γερμανία την Ελλάδα μπορεί να πραγματοποιηθεί όχι με κάποιον εκβιασμό ούτε λόγω κάποιας υποχρέωσης, αλλά γιατί θα το επιθυμεί το ίδιο το Βερολίνο. Πάντως οι διάφοροι πονηροί που για έναν παράξενο λόγο διαρκώς πληθαίνουν μέρα με τη μέρα, πιστεύουν ότι η απειλή για στάση πληρωμών θα υποχρεώσει τους Γερμανούς και τους Γάλλους να “μας” βοηθήσουν γιατί δεν θέλουν να καταρρεύσει η ευρωζώνη. Ακόμα μια ελληνική (αν και αριστερή) φαντασίωση. Η Γερμανία και η Γαλλία συζητάνε ήδη εκεί που πρέπει βεβαίως το ενδεχόμενο αυτό, της επιστροφής στα εθνικά στους νομίσματα, και να είναι οι πάντες σίγουροι ότι θα το κάνουν οποιαδήποτε στιγμή γράφοντας όλες τις Συνθήκες της ΕΕ στα παλιά τους τα παπούτσια, αν θεωρήσουν ότι έτσι εξυπηρετούνται καλύτερα τα συμφέροντα του καπιταλισμού τους. Για να μην πούμε ότι η Ελλάδα θα τους δώσει και το άλλοθι. Το τι θα κάνει ωστόσο η Μέρκελ είναι δικό της θέμα και σε τελευταία ανάλυση δεν είναι αυτή το πρόβλημα όπως θέλουν να μας πείσουν τα δαιμόνια της ελληνικής κουτοπονηριάς. Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι η κυβέρνηση που κόβει μισθούς και μας απειλεί με ισόβια φτώχεια για να εξυπηρετηθούν οι ανώνυμες χρηματαγορές που κατά τα άλλα είναι και “κερδοσκοπικές”. Λοιπόν το θέμα από δω και πέρα πρέπει να μπει ορθά κοφτά. Δεν έχει φράγκο. Αμέσως θα εμφανιστούν οι πιστωτές, οι κερδοσκόποι και όλο το σκυλολόι της διεθνούς και εγχώριας παρασιτικής τοκογλυφίας να ζητάνε τα ρέστα. Φυσικά άρση πληρωμών μπορεί να κηρύξει μόνο η νόμιμη κυβέρνηση της χώρα. Προς το παρόν κυβέρνηση είναι ο Παπανδρέου. Ας υποχρεωθεί να το κάνει αυτός. Ας το απαιτήσει το κίνημα. Αν δεν θέλει, δεν μπορεί, τον πονάει η κοιλιά του ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να πάρει δρόμο. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Η μάλλον υπάρχει να ζούμε από δω και στο εξής με τα μισά απ’ όσα ζούσαμε ως τώρα. Ας διαλέξουμε, ας διαλέξει και η αριστερά.

    Και με τους πιστωτές τι θα γίνει;

    Καταρχήν θα γνωριστούμε μαζί τους. Στη συνέχεια αφού τους ξεκαθαρίσουμε ότι δεν θα πάρουν κανέναν επιπλέον τόκο θα συζητήσουμε για το κεφάλαιο, δηλαδή τα ομόλογα που έχουν στα χέρια τους. Από την ονομαστική αξία αυτών των ομολόγων θα αφαιρεθεί ένα σημαντικό μέρος που αφορά τα ληστρικά επιτόκια δανεισμού που έχουν ήδη προεισπραχθεί. Στην συνέχει θα αφαιρεθούν οι μίζες που εισέπραξαν τα στελέχη αυτών των τραπεζών και η επίσημη αμοιβή της τράπεζας. Αν μετά απ’ αυτά περισσεύει κάτι, θα το πάρουν όποτε έχουμε. Μέχρι τότε ας μας κόψουν και την καλημέρα. Και αν τολμήσουν να το πάρουν χρησιμοποιώντας άλλα μέσα τότε θα πρέπει να ξέρουν ότι διαγράφονται όλα τα χρέη αυτομάτως.

    Για όσους τώρα όλα αυτά τους ακούγονται από μη ρεαλιστικά έως τρελά σενάρια, ή ακόμα ότι θα μπλέξουμε σε περιπέτειες, ένα πράγμα τους λέμε: η νοσταλγία των χρυσών δεκαετιών του μεταπολεμικού καπιταλισμού, όπως επίσης και του τουρμπονεοφιλελεύθερου καπιταλισμού των δύο τελευταίων δεκαετιών, δεν θα τους βοηθήσει σε τίποτα. Το πανηγύρι τελείωσε μαζί και οι αυταπάτες μια αιώνιας ταξικής ειρηνικής συνύπαρξης. Ο καθένας δικαιούται βεβαίως να αναπολεί το χαμένο όνειρο και να ζητάει από τον Σαρκοζί και τη Μέρκελ μια ακόμα ευκαιρία. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι και οι προσκυνημένοι απλώς θέλουν να επιβιώσουν. Όχι όμως στις πλάτες αυτών που θέλουν να πολεμήσουν.

    Κ.Μαραγκός

  67. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    To παπαδαριό αντιδρά.
    Ο Καρα Τζαφέρ στάθηκε σήμερα στο πλευρό του.
    Φορολογείστε την Εκκλησία

  68. Αφιέρωσα τη ζωή μου γράφοντας και δημοσιεύοντας βιβλία για την απαλλαγή του τόπου μας από τον ρασοφόρο παρασιτισμό. Οι εκδηλώσεις της περασμένης Κυριακής για την φορολόγηση της Εκκλησίας μου πρόσφεραν την ικανοποίηση ότι οι κόποι τόσο οι δικοί μου όσο και τόσων άλλων συναδέλφων δεν πήγαν χαμένοι. Σιγά σιγά οι μαστουρωμένοι από τα λιβάνια πιστοί αρχίζουν να συνέρχονται ενώ υπέροχα νέα παιδιά διοργανώνουν τολμηρές ειρηνικές διαμαρτυρίες. Συγχαρητήρια. Μακάρι να φτάσουμε στο σημείο να πληρώνουν τους ρασοφόρους μονάχα όσοι τους πιστεύουν και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος.
    Μάριος Βερέττας
    http://www.verettas.gr

  69. Ο/Η aggelos-x-aggelos λέει:

    25331 Total Signatures, 29/3/2010, 17:12

    Υπάρχει κάποιος στόχος;
    Και αν ναι, ποιος;
    Και όταν μαζέψουμε κι άλλες, τι ακριβώς θα κάνουμε;

    Ας μην επαναπαυτούμε ότι υπογράψαμε και τέλος, όπως έγραψα και εγώ παραπάνω στο 04/03/2010 στο 3:52 πμ ότι έκανα το χρέος μου. Μάλλον οι ευθύνες αρχίζουν με την υπογραφή, δεν τελειώνουν.

    Αλλά, ειλικρινά, εγώ δεν ξέρω τι να κάνω…

  70. Ο/Η Red λέει:

    Νεκρός άστεγος στο άλσος του Θησείου

    Πέμπτη 10 Μάρτη 2011 Σελίδα 32

    Την ώρα που ο πλούτος που παράγεται μπορεί να εξασφαλίσει σε όλους ικανοποιητική και αξιοπρεπή ζωή, άνθρωποι εξαθλιώνονται ως το θάνατο. Ενας άστεγος άνθρωπος βρέθηκε νεκρός χτες στο άλσος του Θησείου, πιθανότατα από το κρύο. Δεν είναι η πρώτη, ούτε φυσικά η τελευταία φορά, που συμβαίνει κάτι ανάλογο. Θυμίζουμε τον πρόσφατο τραγικό θάνατο άστεγου, όταν απορριμματοφόρο του Δήμου Ταύρου περισυνέλεξε το περιεχόμενο κάδου στο οποίο ο άτυχος άνδρας είχε βρει καταφύγιο… Αυτή είναι η Πρόνοια που βιώνουν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι που έχουν βρεθεί στο δρόμο χωρίς σπίτι και φαΐ, θύματα ενός εκμεταλλευτικού συστήματος, που γεννά τέτοια φαινόμενα εξαθλίωσης.

    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6142817

  71. Ο/Η Κουνιστός Διάκος λέει:

    Σεραφείμ αρχιεπίσκοπος
    εκκλ περιουσία
    Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.

  72. Ο/Η Aριστερός Θεολόγος λέει:

    Έχουν φτάσει τις 28843 οι υπογραφές.
    Δείτε βίντεο η Ορθόδοξη Εκκλησία της Αιθιοπίας μιας πάμφτωχης χώας κολυμπάει στο χρυσάφι.

  73. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Πρόχειρο συναξάρι της Αγίας Εκκλησιαστικής περιουσίας:
    http://www.athriskos.gr/modules/news/article.php?storyid=2590

  74. Ο/Η Δημήτρης Φύσσας λέει:

    Μόλις υπόγραψα, με αύξοντα αριθμό 28983. Δεν ήξερα ότι «έτρεχε» τέτοια συλλογή υπογραφών στο διαδίκτυο.

    Δε νομίζω ότι η φορολόγηση νομιμοποιεί την αυθαιρεσία και την αρπαγή που είχαν διαπράξει και διαπράττουν οι εκκλησιαστικοί, ούτε ότι αποκλείει την εκ των υστέρων δήμευση. Ούτε το Αστικό Δίκαιο λέει κάτι τέτοιο, ούτε λογικό είναι. Μακάρι να γινόταν η δήμευση, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει αντιεκκλησιαστική δυναμική για να επιβάλει ούτε καν το χωρισμό εκκλησίας – κράτους. Οπότε, καλώς ζητείται τώρα το μίνιμουμ, δηλαδή η φορολόγηση.

    Επίσης, νομίζω ότι το το ελληνικό κείμενο της αίτησης θα μπορούσε να έχει καλύτερη μετάφραση, άσε που το αγγλικό λέει «churches», ενώ η μετάφραση λέει «εκκλησία».

  75. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε Ροϊδη,
    η έγκυρη Le Monde ξεφωνίζει τη χώρα μας.

    «Tαμπού η περιουσία της γραικικής Εκκλησίας»

    (Από την ιστοσελίδα του Πρώτου Θέματος)

    http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=147212

    Σκληρή γλώσσα από τη γαλλική εφημερίδα

    Le Monde: «Ταμπού η περιουσία της ελληνικής εκκλησίας»

    21/09/2011 14:10

    Με ένα μακροσκελές άρθρο στην τρίτη σελίδα της έντυπης έκδοσής της, η γαλλική εφημερίδα Le Monde αναφέρεται στο θέμα «ταμπού», όπως το χαρακτηρίζει, της περιουσίας της ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας. Σύμφωνα με το άρθρο η εκκλησία της Ελλάδος είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος ιδιοκτήτης ακίνητης περιουσίας, μετά από το ίδιο το ελληνικό κράτος, με 130.000 εκτάρια γης στην κατοχή της και εμπορικά καταστήματα στις ακριβότερες περιοχές των Αθηνών, ενώ διαθέτει εκπρόσωπο στο ΔΣ της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, τον Μητροπολίτη Ιωαννίνων Θεόκλητο ο οποίος σύμφωνα με το περιοδικό Forbes έλαβε αμοιβή 24.000 ευρώ το 2008 για τη συμμετοχή του στα συμβούλια.

    Η γαλλική εφημερίδα αναφέρεται στα προνόμια που απολαμβάνει η ελληνική εκκλησία και την απαλλαγή της από το τέλος ακινήτων, καθώς και στον πολιτικό λόγο που εκφράζει κατά καιρούς σε μια χώρα «όπου ο διαχωρισμός κράτους και εκκλησίας δεν υφίσταται». Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα το ελληνικό κράτος μισθοδοτεί περισσότερους από 100.000 κληρικούς κάτι που επιβαρύνει τον προϋπολογισμό με 220 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο!

    Το δημοσίευμα καυτηριάζει και τη στάση της Ιεράς Συνόδου απέναντι στα μέτρα σταθερότητας που επέβαλε η τρόικα στην Ελλάδα και δεν διστάζει να αναφερθεί στην «κατήχηση» που υφίστανται οι νέοι μαθητές οι οποίο αναγκάζονται να διδάσκονται το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολειά

  76. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Φυσικα υπογραφω, αλλα προσυπογραφω το σχολιο 1 του κ Σταυρου Βασδεκη.

  77. Ο/Η Κώστας Κοροβίλας λέει:

    Aυτό που θά έπρεπε νά είχε κάνει η επίσημη Ελληνική πολιτεία, ή κάποιος
    επίσημος Ελληνικός πολιτικοκοινωνικός φορέας, ένα πολιτικό κόμμα ένα τηλεοπτικό κανάλι ή μιά
    σοβαρή εφημερίδα, δηλαδή, νά εκθέσει ξεγυμνώνωντας τήν εκκλησία, τό
    κάνει η Γαλλική εφημερίδα Le monde καί πολλά μπράβο της καί εύχομαι νά
    ακολουθήσουν κι άλλα τέτοια δημοσιεύματα από τόν ξένο τύπο καί ελπίζω
    καί από τόν Ελληνικό. Κατα τήν γνώμη μου, θά έπρεπε όταν μιά Χώρα
    υποβάλει αίτηση κατάταξής της στήν Ευρωπαϊκή Ενωση, θά έπρεπε να περνά από κάποιο αρμόδιο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Συμβούλιο τό οποίο νά αποφασίζει εάν
    η υποψήφια Χώρα πληρεί τίς απαραίτητες πολιτιστικές καί κοινωνικές
    προυποθέσεις καί τίς οικονομικές, βέβαια, ισάξιες μιάς Ευρώπης τού σύγχρονου πολιτισμού καί κυρίως απαλλαγμένη καί απελευθερωμένη από κάθε επίσημο θρησκευτικό στοιχείο. Γιατί αλλιώς τί είδους Ευρώπη θέλουμε νά δημιουργήσουμε? Μιά Ευρώπη χτισμένη αποκλειστικά πάνω στήν οικονομία, στό ευρώ, στό ΔΝΤ, στήν αγορά, κ.λ.π. που στερείται γερές βάσεις πολιτισμού καί Παιδείας είναι καταδικασμένη νά καταρεύσει αργά ή γρήγορα. Η Ελλάδα αποτελεί σήμερα ένα μικρό θεοκρατούμενο Ιράν μέσα στήν Ευρωπαϊκή οικογένεια, αντίθετο καί ξένο μέ τίς δυτικοευρωπαϊκές κοινωνίες τής αθεϊας καί τής α-θρησκείας. Η εκκλησία τής Ελλάδας, μέ τήν πανίσχυρη οικονομική της δύναμη καί τήν τρομερή επιρροή της πάνω σέ έναν ανεκπαίδευτο λαό, στήν Παιδεία, στήν σκέψη, στήν ηθική, μέ τήν δύναμη που έχει νά συμμετέχει σέ κυβερνητικές αποφάσεις κυρίως αυτές που αφορούν τήν Παιδεία, μέ τήν συμμετοχή τού αρχιεπισκόπου στό υπουργικό συμβούλιο, τά σταυροκοπήματα τών πολιτικών καί τού πρωθυπουργού μπροστά σέ εικόνες, τά κεράκια, τά χειροφιλήματα στούς ιερωμένους, οί υποκλείσεις, καί άλλα χυδαία καί εξευτελιστικά, αποτελεί τήν μεγαλύτερη απειλή στήν πρόοδο καί στήν ελευθερία τού πνεύματος. Η θρησκεία είναι ένα πρωτόγονο κατάλοιπο, ένας ατσάλινος ζυγός που κρατά τό πνεύμα σέ κατάσταση δουλείας καί εγκεφαλικής μαλάκυνσης. Δυστυχώς, στήν Ελλάδα τό θέμα εκκλησία αποτελεί ταμπού καί πιθανόν νά προκαλεί δέος στόν λαό καί στούς πολιτικούς. Παραμένει μόνο μιά μικρή ομάδα σκεπτόμενων πολιτών που μπορούν καί βλέπουν τό πραγματικό πρόσωπο καί τόν πραγματικό ρόλο τής εκκλησίας καί ζητάμε όχι απλά τήν φορλόγηση τής εκκλησίας, αλλά καί τήν αποπομπή της από τό κοινωνικό Σώμα καί δήμευση τής περιουσίας της που απέκτησε μέ τήν απάτη καί τό ψεύδος.

  78. Κυριε Ροϊδη
    Παρακαλω πολυ επιτρεψτε μου να μην υπογραψω διοτι ονομαζετε Εκκλησια τους διωκτες της Εκκλησιας. Οι ανθρωποι αυτοι εφαρμοζουν τη πολιτικη του Αννα του Καϊαφα των πρεσβυτερων των γραμματεων και των Φαρισαιων. Δεν εχει σημασια οτι παριστανουν τους πνευματικους ηγετες των Χριστιανων. Και οι σταυρωτες του Κυριου εμφανιζονταν σαν Ιουδαιοι αλλα εσταυρωσαν ενα Ιουδαιο και μαλιστα Μεσσια (Σωτηρα) των Ιουδαιων και ολων των ανθρωπων. Αμα θελετε μπορω να σας το εξηγησω και με πολιτικους ορους. Ειναι σαν τους αρχιρουφιανους της Ασφαλειας την εποχη που η Αστυνομια κυνηγουσε τους Αριστερους και αυτοι εμφανιζονταν σαν Αριστεροι για να προσελκυουν του πραγματικους Αριστερους και να τους κοντρολαρουν. Απ’ αυτους μαθανε αυτα τα κολπα οι ρουφιανοι της Ασφαλειας.
    Με εκτιμηση και φιλια οπως παντα

    • Ο/Η Po λέει:

      Αγαπητέ κ. Θεοδοσίου
      Σεβαστές οι ενστάσεις, οι απόψεις σας, αλλά και η αγνή σας πίστη, που όμως δεν συμμερίζονται οι της Εκκλησίας και θεού αντιπρόσωποι.

      Θα είστε πάντα εδώ ευπρόσδεκτος.
      Με Εκτίμηση.

      • Κυριε Ροϊδη,
        Παρακαλω πολυ επιτρεψτε μου να επαναλαβω οτι αυτοι που ονομαζετε αντιπροσωπους του Θεου και της Εκκλησιας, ειναι αντιπροσωποι του Αντιχριστου και εχθροι του Θεου και της Εκκλησιας. Ευχαριστω που με δεχεστε στην ιστοσελιδα σας. Παντα
        Με εκτιμηση και φιλια

  79. Ο/Η Κώστας Κοροβίλας λέει:

    Κύριε Θεοδοσίου,
    η πραότητα σας καί η ευγένεια σας μέ συναρπάζει. Επιτρέψατε μου μόνο δύο αφελείς καί αθώες ερωτήσεις. Η φωτογραφία που αναρτήσατε στό εικονίδειο σας τώρα τελευταία δείχνει τό αληθινό σας πρόσωπο? Ομολογώ προκαλεί δέος καί σεβασμό. Η άλλη απορία είναι η φράση μέ τήν οποία τελειώνετε τά σχόλια σας. «Με εκτιμηση και φιλια» Η λέξη «φιλια» είναι φιλία ή φιλιά? Ευχαριστώ.

    • Αγαπητε κυριε Κοροβίλα
      Παρακαλω δεχθειτε τις θερμες ευχαριστιες μου για τα καλα σας λογια για μενα.
      Απανταω στις ερωτησεις σας, με μεγαλη μου χαρα.
      Η φωτογραφια που εχω στο εικονιδιο δειχνει το προσωπο μου οπως ηταν πριν τρεις μηνες. Ετσι ειναι και τωρα, ισως καποια ρυτιδα παραπανω, και λιγο παραπανω ασπρα γενια.
      Σχετικα με την ομολογια σας, σας εξομολογουμαι οτι την στιγμη που εβγαζα τη φωτογραφια προσευχομουνα νοερα στο Κυριο ημων (των Χριστιανων) Ιησου Χριστο.
      Με τη λεξη φιλια εννοω φιλία, και σας ευχαριστω που μου δινεται την ευχερεια να διορθωσω τη παραλειψη μου, γιατι συνηθως τα λαθη μου τα ανακαλυπτω μονος μου, και αυτο με λυπει. Σας ευχαριστω και παλι, και περισσοτερο το κυριο Ροϊδη, που μας δινει τη δυνατοτητα του διαλογου.
      Με εκτιμηση και φιλία

      • Αγαπητε κυριε Κοροβίλα
        Παρακαλω πολυ επιτρεψτε μου να διορθωσω μονος μου το λαθος μου. Εστειλα το μηνυμα πριν κανω sign in στο gravatar. Tωρα ελπιζω να εμφανιζεται το πραγματικο μου προσωπο.
        Με εκτιμηση και φιλία

  80. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Κυριε θεοδοσιου κατα την αποψη μου, δεν ειναι εχθροι του θεου οπως λετε. Ρουφιανοι του λαου ειναι, την ωρα που ο λαος υποφερει, αυτοι συνεχιζουν τον πλουτισμο και το μεγαλο φαγοποτι, αφορολογητοι.
    Οπως και ναχει ομως το πραμα, αφου διαχειριζωνται ασυληπτο πλουτο σε χρημα συν αμετρητα ακινητα, ειναι αυτονοητη η φορολογηση τους, τη στιγμη που φορολογουν ολους τους μπατιρημενους εργαζομενους , ανεργους κλπ, επομενως πραγματικα δεν σας καταλαβαινω γιατι δεν ψηφιζεται τουλαχιστο να φορολογηθουν.
    Φυσικα ειναι δικαιωμα σας.

    • Αγαπητε κυριε Θεοφιλε
      Παρακαλω επιτρεψτε μου να μην υπογραψω για το λογο που ανεφερα σε προηγουμενο μηνυμα μου. Δεν μπορω να αναγνωρισω σαν αντιπροσωπους του Θεου και της Εκκλησιας του, τους εχθρους Του. Ποιος Ελληνας αναγνωριζει το κ. Νταβουτογλου σανΥπουργο Εξωτερικων της Ελλαδας, ή το κ. Γκρουεβσκι σαν Πρωθυπουργο της;
      Παντως σας ευχαριστω που μου αναγνωριζεται το δικαιωμα να μην υπογραψω. Αλλωστε ζω στη Γαλλια και η γνωμη μου στα ελληνικα ζητηματα, παρ’ οτι εχω ελληνικη υπηκοοτητα, δεν μετραει.
      Με εκτιμηση και φιλια
      Υ.Γ. Παλι εκανα λαθος με το εικονιδιο. Παντως ο καθενας εχει δικαιωμα να θεωρει φωτογραφια μου, το UFO ή το γενειοφορο με το head skin.

  81. Παράθεμα: Υπογράφουμε να φορολογηθεί ΚΑΙ η Εκκλησία « Το Μώλυ

  82. Παράθεμα: Να Φορολογηθεί και η Εκκλησία ΤΩΡΑ! « Άμεση Οικολογική Ουμανιστική Vegan Δημοκρατία

  83. Ο/Η Κλέφτρα Εκκλησία λέει:

    https://www.lifo.gr/now/greece/287386/diamaxi-gia-to-asklipieio-voylas-o-dimos-voylas-kataggellei-tin-ekklisia-tis-ellados

    Διαμάχη για το Ασκληπιείο Βούλας:

    Ο Δήμος Βούλας «καταγγέλλει» την Εκκλησία της Ελλάδος

    Σε σχετική ανακοίνωση κάνει λόγο για «προκλητική διεκδίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος εις βάρος του Ασκληπιείου Βούλας»

    24.6.2020 | 00:04 39

    Ο δήμος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης κατηγορεί την Εκκλησία της Ελλάδος ότι προσπαθεί να οικειοποιηθεί τη μισή έκταση του Ασκληπιείου, με πηγές της Ελλαδικής Εκκλησίας να απαντούν πως το θέμα φορά μόνο την Πολιτεία και ότι ο δήμος αποκρύπτει τη δική του διεκδίκηση επί του ακινήτου.

    Ειδικότερα, σε σχετική ανακοίνωση, ζητά την άρση της δικαστικής διεκδίκησης από την Εκκλησία της Ελλάδος, για τμήμα της έκτασης στην οποία ανεγέρθηκε, στεγάζεται και λειτουργεί το Ασκληπιείο Βούλας, σημειώνοντας πως το συγκεκριμένο τμήμα απαλλοτριώθηκε από το ελληνικό δημόσιο το 1925 και σύμφωνα με το δήμο, η Εκκλησία της Ελλάδος, 100 χρόνια μετά, διεκδικεί την ανάκλησή της.

    «Με την ενέργεια αυτή, η Εκκλησία επί της ουσίας αποκηρύσσει το φιλανθρωπικό της χαρακτήρα και σε συνδυασμό με την προσπάθεια τσιμεντοποίησης των αδόμητων χώρων πρασίνου της Βουλιαγμένης, επιδίδεται πλέον σε βιομηχανία αγοροπωλησίας ακινήτων (real estate)», αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.

    Παράλληλα, τονίζει ότι η Εκκλησία ζητάει την άρση της απαλλοτρίωσης 46 στρεμμάτων, δηλαδή τη μισή έκταση που φιλοξενεί το Ασκληπιείο Νοσοκομείο, κάνοντας λόγο για «μέγιστη πρόκληση» από την πλευρά της Εκκλησίας γιατί αν αυτή η δικαστική επιδίωξη πετύχει, ουσιαστικά σηματοδοτεί την οριστική διάλυση του Ασκληπιείου Βούλας, αφήνοντας χωρίς Γενικό Νοσοκομείο όλη την Νοτιοανατολική Αττική, μία περιοχή με περισσότερο από 1 εκ. πληθυσμό.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.