Ο κ.Βαρθολομαίος θα παραδεχτεί πως η Γη κινείται;

να πάρει θέση ο κ. Γιώργος Μεταλληνός

«Ω συ μιαρά Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως!…Συ είσαι μια μάνδρα λύκων… Η λύσσα σου διά τα χρήματα είναι απερίγραπτος… αποφασίζω να ελέγξω αυστηρώς τους αναξίους και αμαθείς καλογήρους και να αποδείξω με γεωμετρικήν βεβαιότητα το πόσον κακόν προξενούσι τη σήμερον… Αλλά πού να διηγηθώ, όσα η μιαρά των ψυχή εφευρίσκει. Φθάνει λοιπόν να ηξεύρετε ότι, όσα και αν κάμνωσι, τα κάμνωσι διά χρημάτων…. Τόσον εβαρβαρώθη και ουτιδανώθη η κλάσις της ιερωσύνης των Ελλήνων…».
Ανωνύμου του Έλληνος «Ελληνική Νομαρχία».

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Το 1803 η Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως καταδίκασε τον ιερέα Βενιαμίν το Λέσβιο, επειδή δίδασκε πως η Γη κινείται γύρω από τον ήλιο και πως υπάρχει ζωή και σε άλλους πλανήτες. Ο Βενιαμίν έκανε λαμπρές σπουδές στη Δύση (Πανεπιστήμιο Πίζας, Πολυτεχνική Σχολή Παρισιού, μαθητής του μεγάλου Χημικού Lavoisier). Παράλληλα με τη σπουδή των θετικών επιστημών και της φιλοσοφίας υπήρξε κοινωνός του ευρωπαϊκού διαφωτισμού. Αργότερα πήγε για ένα περίπου χρόνο στην Αγγλία, όπου μελέτησε στο Γκρήνουιτς το τηλεσκόπιο του William Herschel.
Η καταδίκη που απαιτούσε από τον ένοχο να ανακαλέσει τις κακοδοξίες του (δεν έγινε εκτελεστή χάρις σε μεσολάβηση ισχυρών προσώπων) δεν βασίστηκε σε κάποιες αστρονομικές μελέτες του πατριάρχη Καλλίνικου Ε΄ (απλή σύμπτωσις η συνωνυμία με τον άγιο Πειραιώς που εσυκοφαντήθη δια σεξουαλικάς παρενοχλήσεις) ή των Συνοδικών του, αλλά σε πεποιθήσεις που πήγαζαν από τις αλάθητες θόπνευστες Γραφές: – https://roides.wordpress.com/2008/05/19/kineitai/

Ο Καλλίνικος εκλέχτηκε δυο φορές πατριάρχης κατά τα ειωθότα των Αλλαξοπατριαρχιών: – https://roides.wordpress.com/2009/04/06/6apr09/

Την πρώτη φορά διαδέχθηκε τον Νεόφυτο, που εξορίστηκε στο Άγιο όρος (είχε κι αυτός εκλεγεί δις), τη δεύτερη φορά δωροδόκησε το Μεγάλο Βεζίρη Μουσταφά Μπαϊρακτάρη (απλή συνωνυμία με τον σουβλατζή του Καραμανλή), διαδέχτηκε τον άγιο Γρηγόριο Ε΄που εκθρονίστηκε για δεύτερη φορά (ανακατάλαβε το θρόνο αργότερα) και εξαναγκάστηκε από τη Σύνοδο σε παραίτηση το 1809. Όπως καταλαβαίνει ο αναγνώστης με τόσο πήγαιν΄ έλα και με τόση ανάγκη αρπαγής παράδων, από την ιερή φορολόγηση του ταλαίπωρου ποίμνιου, για αγορά του θρόνου, οι ενάρετοι πατριάρχες που καθοδηγούσαν πνευματικά το Γένος, δεν είχαν χρόνο για επιστημονικές μελέτες. Εμφορούμενοι όμως από υγιές ένστικτο εμπνεόμενο από την αγιοπατερική παράδοση διέβλεπαν τον κίνδυνο από την Επιστήμη. Ορθώς επισημαίνει ο κ.Γιώργος Μεταλληνός: «Το προβάδισμα της γνώσης οδήγησε στην απολυτοποίηση της επιστήμης, π.χ. της φυσικής, και έπρεπε να έλθουν οι μεγάλοι φυσικοί του 20ού αιώνα (Αϊνστάιν, Χάιζεμπεργκ, Πλάνκ κ.ά.), για να αποδείξουν τις περιορισμένες δυνατότητες της. Ή στροφή, έπειτα, στο ενδοκοσμικό και η υπερεκτίμηση και απολυτοποίηση του, οδηγούσαν στην αποδοχή του θρησκευτικού φιλελευθερισμού ή του αδιαφορισμού και ξένων τρόπων ζωής και την υποτίμηση της πνευματικότητας της Ρωμανίας και του παραδοσιακού κοινοτικού πνεύματος, πού άρχισε να υποχωρεί μπροστά σε έναν προοδευτικά αυξανόμενο ατομισμό, προϊόν του αστικού πνεύματος… Η πνευματική υποδούλωση στη Δύση θα αποτελεί από τότε το μόνιμο πρόβλημα του Νέου Ελληνισμού…… Οι Κολυβάδες αντιπαρέταξαν στον ευρωπαϊκό Διαφωτισμό και το κοσμικό του πνεύμα τους «θεουμένους» – τους Αγίους, και στη σοφία του κόσμου τη θεία σοφία και την αγιοπνευματική εμπειρία.». Όπως ομολογεί ο κ.Μεταλληνός πολλοί από αυτούς τους διαφωτιστάδες ιερείς, έγιναν κληρικοί μόνο και μόνο για να έχουν την ευκαιρία σπουδών «χωρίς την αναγκαία εσωτερική κλήση».

Σήμερα βέβαια δεν συμβαίνει αυτό, τα κίνητρα είναι πιο ευγενή, πολλοί φοράνε τα ράσα για να κρύψουν κάποιο «κουσούρι» τους.

Ειλικρινά πιστεύω πως αν ό μή γένοιτο ο κ.Μεταλληνός ασθενήσει δεν θα καταφύγει στις υπηρεσίες της απολυτοποιημένης επιστήμης, και ποτέ στη Δύση, αλλά στον κερδοφόρο σκελετό του Οσίου Εφραίμ Ν.Μάκρης. Αν έκανε το ίδιο και ο Τρισμάκαρ Χριστόδουλος, σήμερα θα την είχε σκαπουλάρει. Ύστερα, να μην υπερεκτιμάμε τον Βενιαμίν. Όπως αποκαλύπτει με τη γνωστή του ακαδημαϊκή αμεροληψία ο κ.Γιώργος Μεταλληνός: «Αλλά και ο ίδιος ο Βενιαμίν, προβαλλόμενος συνήθως ως προοδευτικός και θύμα του προοδευτισμού του, με άκρατο συντηρητικό πείσμα απέρριπτε το νευτωνικό νόμο της βαρύτητας, … και δεχόταν τον ήλιο «σκοτεινό» ξεπερνώντας δηλαδή και αυτό τον Μεσαίωνα!». Ενώ το πατριαρχείο ως γνωστόν έπινε νερό στο όνομα του Νεύτωνα. Άλλωστε γιατί τόσο μένος κατά της Ορθοδοξίας; Μήγαρις και ήντουσαν μόνο οι ορθόδοξοι που καταδίκαζαν τον επιστημονικό δογματισμό της άθεης Δύσης; Αποκαλύπτει ο κ.Γιώργος Μεταλληνός: «Στα 1716 λ.χ., λόγω του αραβικού φανατισμού, με φετβά του Σεϊχουλισλάμη απαγορεύθηκαν τα βιβλία της αστρονομίας, ιστορίας και φιλοσοφίας. Πώς θα μπορούσε μια οθωμανική αρχή, όπως ήταν για το κράτος το ρωμαίικο Πατριαρχείο, να φανεί υπέρμαχο της επιστήμης;». Για όλα έφταιγε λοιπόν ο Σουλτάνος, όπως παλιότερα ο φονιάς Αγ. Κωνσταντίνος, που αβάφτιστος ακόμα, προήδρευε κοτζάμ παγκόσμιας Συνόδου (εικ. 1). Τι να σου κάνει και η Σύνοδος;

Ο κ. Μεταλληνός εξηγεί πως στην ουσία οι πατέρες δεν πολεμούσαν την Επιστήμη. Δείτε για παράδειγμα το μέντιουμ Κοσμάς Αιτωλός πόσο επιστημονικά χυδαιολογούσε συκοφαντίες κατά των Εβραίων και διάβαζε το μέλλον (με ειδικές συσκευές Φυσικής, ραντάρ, μηχανές χρόνου, φούρνους μικροκυμάτων κλπ). Ο κ.Μεταλληνός θεωρεί τον Άγ. Νικόδημο τον Αγιορείτη υπόδειγμα κατανόησης του γεγονότος πως Επιστήμη και θρησκεία ΔΕΝ συγκρούονται, «γνωρίζοντας πώς ή νέα επιστήμη και φιλοσοφία δεν μπορούσε καθόλου να βλάψει τη θεολογική παράδοση…..Οι πατερικοί και αυθεντικά παραδοσιακοί Έλληνες διανοούμενοι ήξεραν συνεπώς, ότι η γνώση τον Θεού (Άκτιστου) δεν μπορεί ποτέ να έλθει σε σύγκρουση με τη γνώση του κόσμου (κτιστού), γιατί πρόκειται για δύο διαφορετικά εγχειρήματα». Προσυπογράφω κι εγώ γνωρίζοντας πως ο αγ.Νικόδημος ήταν ειδικός επιστήμων ανδρολόγος-σεξολόγος. Θυμίζω με πόση λεπτότητα όριζε ο υποψήφιος μοναχός να ερωτάται αν: «ανθρωπίνη τις φύσις, εισήλθεν εκ της οπισθίας οπής και συνάμμα ροήν εποιήσατο». Υπέροχα αγιοπνευματικά επιστημονικά κείμενα!

Το πατριαρχείο, αναμφισβήτητα καταδίκασε στο πρόσωπο του Βενιαμίν Λέσβιου την κίνηση της Γης και την υπόθεση ύπαρξης ζωής και αλλού. Ο Βενιαμίν γλύτωσε τον αφορισμό, αλλά οι συνοδικά εκφρασμένες θέσεις του πατριαρχείου δεν ανακλήθηκαν ποτέ. Εξακολουθεί το πατριαρχείο της Οικουμένης (εικ.2-τοπογραφικόν της διάγραμμα) και ο κ.Δημήτρης Αρχοντώνης να υιοθετεί την άποψη της θεόπνευστης Π.Διαθήκης πως η Γη είναι ακίνητη και πως ο ήλιος κινείται όπως εκφράζεται π.χ. στον «Ιησού του Ναυή»; (εικ.3: εκδ.Koberger, Νυρεμβέργη 1491). Αν όχι γιατί δεν ζητά Συγνώμη; Αγνοεί τη χριστιανική αρετή της έμπρακτης μετάνοιας;

Υ.Γ. 1
Ο κ. Μεταλληνός αριθμεί τον Καλλίνικο ως Δ΄ ενώ εγώ ως Ε΄. Παρακαλώ να μην θεωρηθεί πως δεν ξέρει μέτρημα. Απλά δεν μετράει τον Καλλίνικο Γ΄ που εκλέχτηκε το 1726 αλλά στο άκουσμα της εκλογής του δεν άντεξε από τη συγκίνηση και πέθανε. Το βρίσκω άδικο.

YΓ. 2
Ο κ. Μεταλληνός φαίνεται σαν να έχει τόση σχέση με την αλήθεια και με την επιστημονική της τεκμηρίωση όση και ο Χρήστος Παρασκευαϊδης. Αντιγράφω από το μπλογκ του κ. Σαραντάκου για την περιβόητη «ανθελληνική» δήθεν δήλωση Κίσσιγκερ
«…Ο π. Μεταλληνός, σε τηλεοπτική εκπομπή το 2003, δήλωσε ότι ..την άκουσε ο ίδιος με τ’ αυτιά του .. Τον Σεπτέμβριο του 1974, διηγείται, άκουσε τον Π.Μπακογιάννη στην ελληνική του εκπομπή .. να αναφέρει ότι ο Κίσινγκερ την προηγούμενη μέρα είχε πει αυτά κι αυτά στο Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Ν. Υόρκης…».

Είναι αδιανόητο ο μακαρίτης ο Παύλος Μπακογιάννης να είχε πει και μάλιστα στη Δύση, ένα τέτοιο εξόφθαλμο ψέμα, που στο κάτω κάτω πέρα από το δεδομένο δημοκρατικό ήθος του δεν ταίριαζε ούτε με τη νοημοσύνη του ούτε με τις πολιτικές του αντιλήψεις ούτε και με το νοήμον πολιτικό του ακροατήριο.

Άρα κ.Μεταλληνέ;

Εσείς που δεχόσασταν να δημοσιεύονται άρθρα σας στα εθνικόφρονα έντυπα του κ.Γρηγ.Μιχαλόπουλου (9 χρόνια φυλακή στο Εφετείο για απόπειρα εκβιασμών), πλάϊ σε καπηλικότατες βρισιές του ιδιοκτήτη τους κυρίως σε βάρος κληρικών, πείτε μας:

Χείλη ιερέως ψεύσωνται;

This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, Των Αμνοεριφίων. Bookmark the permalink.

49 Responses to Ο κ.Βαρθολομαίος θα παραδεχτεί πως η Γη κινείται;

  1. Ο/Η sarant λέει:

    Ευχαριστώ για την αναφορά, κύριε Λασκαράτε. Σε σχέση με την «καταγγελία» του π. Μεταλληνού, ότι το 1974 άκουσε τον αείμνηστο Π. Μπακογιάννη να αναφέρει τη «δήλωση Κίσινγκερ», ας προσεχτεί ότι ο π. Μεταλληνός πρώτη φορά αναφέρθηκε στο γεγονός το 2003, δηλ. 29 χρόνια αργότερα.

    Επειδή δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλα αυτά τα χρόνια, και μάλιστα ενώ είχε γίνει ο κακός χαμός το 1997 για τη δήθεν δήλωση, ο π. Μεταλληνός γνώριζε ένα τόσο συγκλονιστικό γεγονός και δεν το γνωστοποιούσε, θα υποθέσω ότι το είχε ξεχάσει και το θυμήθηκε με την επιφοίτηση του αγίου πνεύματος. Παναπεί, μιράκολο!

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κύριε Σαραντάκο ευχαριστώ για τη συμπλήρωση αλλά θα είμαι αυστηρός μαζί σας διότι έχω απαιτήσεις από την ορθογραφία σας.
      Σας διορθώνω λοιπόν:
      Μιράκωλο,
      δηλώνοντας με την ευκαιρία πως τη σωστή αναγραφή της λέξης την είχα δει σε κάποιο παλιό «Αντί» δια χειρός Μανώλη Βασιλάκη.
      Τα του Καίσαρος κλπ

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Oφειλόμενον

        Το Άγιον Πνεύμα μόλις επικάθησεν επί της κεφαλής μου (τρίτωσε το θαύμα Ιησούς Χριστός-Καρατζαφέρης-ψευτοΛασκαράτος).

        Το λοιπόν, ο κ.Μεταλληνός δεν μας αποκάλυπτε για τόσα χρόνια τα όσα συνωμοτικά ο Παύλος Μπακογιάννης είχε καταμαρτυρήσει στον ανθέλληνα Εβραίο Κίσσιγκερ, διότι ο Μπακογιάννης ζούσε και ως γνωστόν μπορούσε να το πει ο ίδιος. Άλλο αν δεν είχε την απαραίτητον γενναιότητα.

        Μετά τη δολοφονία του Μπακογιάννη, ο κ.Μεταλληνός είχε την επιστημονκή υποχρέωση να μας το υπενθυμίσει.
        Οι κακές γλώσσες θα πουν πως δεν ζούσε πιά ο μακαρίτης για να τον διαψεύσει.

  2. Ο/Η Κοσμάς ο Αιτωλός λέει:

    η ορθόδοξη επιστήμι τα ξέρη ούλα για το σχήμα της γης.
    Voila

  3. Ο/Η zaphod λέει:

    «Χείλη ιερέως ψεύσωνται;»

    Ουουουουουου!

  4. Ο/Η Κοσμάς o Ινδικοπλεύστης λέει:

    Ινδικοπλεύστης με λένε τέκνα μου και όχι Αιτωλός.
    Τα μούσκεψα.
    Δείτενε τη χάρτα της γης.
    Ούλες οι γραφές το λένε
    Ατός μου τσι σκέφτηκα και τσι ζωγράφισα.
    Δείτενε την χριστιανική τοπογραφία
    την τύφλα τους δε ξέρουνε οι γεογράφοι ούλου του ντουνιά

  5. Ο/Η Αγησίλαος λέει:

    Φίλοι, παρακαλώ δημοσιεύσετε αυτό το σχόλιο με την αναγγελία μιας μεγάλης εκδήλωσης που κάνει το περιοδικό
    ΙΧΩΡ.
    16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PRESIDENT, ΩΡΑ 19:00.

    Λεπτομέρειες, εδώ:
    http://www.ixorcosmos.gr/ic1/el/enimerosi/katalogos-i-stili-tou-baggeli-mpexi/54-16-2010-

  6. Ο/Η Kαθολικός Έλληνας λέει:

    Ο άγιος Πατέρας ο πάπας, έχει αναγνωρίσει πως η Γη κινείται.
    Ελπίζω κάποτε να το αναγνωρίσει και η λεγόμενη ορθόδοξη Εκκλησία.
    Χρειάζεται θάρρος.

    • Ο/Η bionick λέει:

      Αγαπητέ Καθολικέ Έλληνα ,

      εύγε στον πάπα που αναγνώρισε πώς η γη κινείται , αλλά δεν νομίζω ότι συντελέστηκε κάποια επανάσταση στους κόλπους της καθολικής εκκλησίας . Η αναγνώριση αυτή δεν είναι κάποιο τρομερό γεγονός . Φυσικά και η ανατολική ορθόξη Εκκλησία οφείλει ν’ αναγνωρίζει τα σφάλματά της .

      Ο πάπας θα χρειαστεί το θάρρος όχι για την περιστροφή της γης αλλά για τον ρόλο του Βατικανού στον Β παγκόσμιο πόλεμο

      Πάντα φιλικά

    • Ο/Η remali λέει:

      και τι ειναι η Γη αυτοκινητο να κινειτε;

  7. Ο/Η Aγησίλαος λέει:

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 221 / 22.12.2009

    Τουλάχιστον ανατριχιαστική για τον κάθε δημοκράτη πολίτη και πέρα για πέρα προσβλητική για την ίδια την Δημοκρατία ήταν η «ηγετική» παρουσία του επικεφαλής των ελλαδιτών θεοκρατών κ. Λιάπη – Ιερώνυμου, δίπλα ακριβώς στον πρωθυπουργό, στην σημερινή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου σχετικά με την μεταναστευτική πολιτική και το νομοσχέδιο για απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας από μετανάστες δεύτερης γενιάς.

    Την εποχή ακριβώς που οι ίδιες οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες απαιτούν την (επιτέλους!) εκκοσμίκευση του Ελληνικού Κράτους και τον όχι μόνον τερματισμό της λεηλασίας του δημοσίου πλούτου από τους θεοκράτες αλλ’ ακόμα και την κοινωφελή χρήση (εθνικοποίηση) του συσσωρευμένου πλούτου τους, έρχεται μία πολιτικά ισχυρή και φρεσκο-εκλεγείσα «προοδευτική» κυβέρνηση όχι μόνο να αρνηθεί να πράξει το λογικό χρέος της προς το έθνος των Ελλήνων και προς έναν εκφοβιζόμενο με πτώχευση λαό που καλείται να παραδοθεί στις ορέξεις των ακόρεστων ιδιοκτητών της ζωής του, αλλά τελικά και ν’ αναβαθμίσει σε υπερθεσμικό παράγοντα τον επικεφαλής των ελλαδιτών θεοκρατών!

    Το έλλειμμα δημοκρατίας στην χώρα μας ξεπέρασε πια κάθε προηγούμενο όριο, και τώρα εγείρονται μια σειρά από σκληρά ερωτήματα στα οποία ολόκληρος πλέον ο πολιτικός κόσμος, κυβέρνηση και αντιπολίτευση, οφείλει να δώσει πειστικές απαντήσεις στους πολίτες, που από το σχεδόν ανύπαρκτο εισόδημά τους αιμοδοτούν μέσω της φορολογίας για την συντήρηση ενός κρατικού μηχανισμού που αντί να τους παρέχει αγαθά κλίνει δουλικά τον αυχένα σε ρασοφόρους, ξεκομμένους από την πραγματικότητα και την κοινωνία, και, αυτοεξευτελιζόμενος, τους εκχωρεί εξουσία.

    Με ποια ιδιότητα παρέστη και μάλιστα με άκρα επισημότητα σε συνεδρίαση Υπουργικού Συμβουλίου ένας εκκλησιαστικός αξιωματούχος;

    Γιατί δεν παρέστησαν και άλλοι όμοιοί του, από άλλες θρησκείες;

    Τι ρόλος έχει σχεδιαστεί από τις πολιτικές του «ορντινάτσες» για τον ορθόδοξο θεοκράτη αναφορικά με τους αλλοδαπούς που πρόκειται να «ελληνοποιηθούν» στο άμεσο μέλλον;

    Ποιοι μυστηριώδεις κύριοι των Μ.Μ.Ε. ή της πολιτικής εξουσίας ή παραεξουσίας παρέχουν στους θεοκράτες την άνεση να αυτοδιαφημίζονται ως μονοπωλητές του υποτιθέμενου «κοινωνικού έργου», λες και δεν ζούμε σε σύγχρονη συντεταγμένη πολιτεία με κοινωνικό κράτος, αλλά σε συνθήκες Μεσαίωνα ή τουλάχιστον 18ου αιώνα;

    Μέχρι πότε η πατρίδα μας θα στεγάζει εκτός από την μεγαλύτερη στην Ευρώπη συστημική διαφθορά και την τελευταία απροκάλυπτη θεοκρατία του «δυτικού» κόσμου;

    …και άλλα πολλά. Εκείνο όμως που πρώτα από όλα πρέπει να μας απαντήσουν είναι εάν τελικά εμείς, οι κανονικοί, δημοκράτες, ενάρετοι και καλλιεργημένοι Έλληνες πολίτες που δεν είμαστε ούτε βυζαντινά ανδράποδα, ούτε ορθόδοξοι χριστιανοί, ούτε εθελότυφλοι μαζοχιστές, έχουμε τελικά ή όχι δικαίωμα να ζούμε με αξιοπρέπεια στην ίδια μας την πατρίδα, όταν ενώ ψηφίζουμε πολιτικές κυβερνήσεις στην πραγματικότητα μάς διαφεντεύει η Εκκλησία, όταν επάνω στην υπόδουλη καθημερινότητά μας αντανακλά επαναλαμβανόμενα, ακατάπαυστα και, το χειρότερο, «δεσποτικά» η διαφημιστική εικόνα του α ή β ρασοφόρου.

    ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ
    http://www.ysee.gr/index.php?type=deltia_typou&f=221

  8. Ο Λασκαράτος έγραψε ότι «Ο κ. Μεταλληνός εξηγεί πως στην ουσία οι πατέρες δεν πολεμούσαν την Επιστήμη».
    Μα πώς να πολεμήσουν κάτι που το κατείχαν, σε ανώτερο ακόμη βαθμό κι απ’ αυτούς τους επιστήμονες της NASA! Όταν ένας απλός μοναχός μπορούσε να δώσει λύση, σε πρόβλημα άλυτο ακόμα κι από την αφρόκρεμα του επιστημονικού κόσμου.
    Και μπαρντόν για την επανάληψη, όμως δεν είναι δίκαιο να συμβαίνουν εντός της ορθοδοξίας τέτοια θαυμαστά επιστημονικά γεγονότα, και την ίδια στιγμή να κατασυκοφαντείται το ιερατείο της, ότι απεχθάνεται τις επιστήμες. Δείτε λοιπόν πρώτα το ντοκουμέντο και μετά να μιλήσετε:
    ΠΑΤΕΡ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΛΟ 13

  9. Ο/Η sfrang λέει:

    Τελικά τι ισχύει ωρέ, κινείται η Γη ή όχι; Απαντάτε γρήγορα, γιατί πρέπει να πάω και στη Λαϊκή για ψώνια!

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αγαπητέ sfrang,
    δεν κινείται μόνο η Γη, κινούνται-άτακτα-και οι φίλοι του Χριστόδουλου.
    Όπως επισημαίνεις και εσύ,

    http://sfrang.blogspot.com/

    και έχει βουϊξει το διαδίκτυο

    ο δικηγόρος Φιλοκλής Ασημάκης, πρόεδρος του Συλλόγου φίλων αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου,

    http://archive.enet.gr/online/online_p1_text.jsp?dt=29/01/2003&c=112&id=1753040

    κατηγορείται, ότι απέσπασε αμύθητη περιουσία από μια ζάπλουτη Αθηναία, και στη συνέχεια προσπάθησε να την κλείσει σε γηροκομείο.
    Ο κύριος υπήρξε δικηγόρος και της εθνικής μας χαστουκίστριας κ.Αθήνη του Λάος, και συνήγορος του ΜΑΒΗ,
    των κυρίων δηλαδή που κατηγορήθηκαν πως δολοφόνησαν αθώους Αλβανούς, με τις ευλογίες του Χριστόδουλου που βρήκε την πράξη τους πατριωτική,

    http://www.iospress.gr/mikro1998/mikro19980919.htm

    αλλά απαλλάχτηκαν και καταδικάστηκαν μόνο για λαθρεμπόριο όπλων.

    Το απίστευτο είναι πως ο κ.Φιλοκλής, κάρφωσε τους πελάτες του ως φονιάδες στην «Ελεύθερη Ώρα» του φυλακισμένου για απόπειρες εκβιασμού Μεγάλου Άρχοντα της Εκκλησίας Γρ.Μιχαλόπουλου, αλλά το εισαγγελικό αυτί δεν ίδρωσε:

    http://www.iospress.gr/mikro2001/mikro20010120.htm

    Οι συμπαραστάτες τους, από τον ίδιο και τον ευρύτερο πολιτικό χώρο του στρατευμένου εθνικισμού, τους θεώρησαν ήρωες. Και όταν καταδικάστηκαν, με αναστολή, ως απλοί «λαθρέμποροι όπλων», ο Φιλοκλής Ασημάκης, ήταν ο μόνος που τόλμησε να βροντοφωνάξει μέσα στο δικαστήριο «Ζήτω η ΜΑΒΗ». Οι άλλοι συνήγοροι και συμπαραστάτες σφύριζαν αδιάφορα. Για εθνικούς λόγους, κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση βολεύτηκαν στη θεωρία της «προβοκάτσιας». Ετσι, άλλοι πίστευαν ότι υπήρξε η ΜΑΒΗ, άλλοι όχι. Ομως, ψάχνοντας, πάλι στην «Ελεύθερη Ωρα», πριν από την έκρηξη της χειροβομβίδας, βρήκαμε την εκ βαθέων εξομολόγηση του δικηγόρου Ασημάκη για τη ΜΑΒΗ (δηλαδή τους πελάτες του). «Αυτοί οι άνθρωποι συνελήφθησαν στο Δελβινάκι, με κάτι όπλα που είχε πάει να βρει ένα από τα παιδιά -προφανώς ειδοποιημένο από άλλους- για να τα φέρει στην Ελλάδα… Οταν λέμε όπλα εννοούμε μερικά καλάσνικοφ, τα οποία προφανώς προήρχοντο από το φυλάκιο της Επισκοπής, όπου ένα χρόνο πριν 5-6 δικά μας παληκάρια πήγανε στους Αλβανούς, στο στρατόπεδο της Επισκοπής αιφνιδιαστικά και τους είπανε: Για την Β. Ηπειρο, θα σας πάρουμε τα όπλα. Μη βγάλετε κιχ. Αυτά τα παλικάρια, λοιπόν, μαντρώσανε 120 Αλβανούς που ευρίσκοντο στο Φυλάκιο της Επισκοπής. Πράγματι μόνο με 5-6 Ελληνες μαντρώσανε 120 Αλβανούς. Δύο Αλβανοί αξιωματικοί που σήκωσαν κεφάλι, οι δικοί μας τους εκτέλεσαν αμέσως. Πήραν για λόγους πρόνοιας ως όμηρο μέχρι τα σύνορα έναν Αλβανό αξιωματικό και μόλις φτάσανε στα σύνορα, του είπαν …πήγαινε σπίτι σου. Δεν ήσαν εγκληματίες αυτά τα παλικάρια (…) Ηταν συμβολική ενέργεια ώστε να καταλάβουν οι Αλβανοί ότι η Βόρειος Ηπειρος είναι Ελληνική» (4/1/2001).

    Ο δικηγόρος Α. (έτσι σεμνά τον αποκαλούν τα ΝΕΑ):
    «ο οποίος στο παρελθόν υπήρξε συνήγορος υπεράσπισης σε διάφορες αμφιλεγόμενες υποθέσεις που απασχόλησαν τη δημοσιότητα, παραπέμπεται τώρα να δικαστεί για σειρά κακουργηματικών πράξεων (απάτη, υπεξαίρεση, αρπαγή)…»

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4554611&ct=1

    sfrang,
    πολύ σωστά λες:
    «Ευτυχώς που δεν ζει πια ο Χριστόδουλος, σκέφτηκα, να δει άλλον έναν φίλο του να κυλιέται στη λάσπη της παρανομίας!».

    Άγιος άνθρωπος αυτός ο Χριστόδουλος βρε παιδί μου, αλλά και αυτός και το περιβάλλον του (Βαβύλης, Ειρηναίος, Κουλουσούσας, Παντελεήμων Αττικής, Γιοσάκης, Θεόκλητος, Επιφάνιος, Δρακόπουλος, Φουρλεμάδης, Ασημάκης, Καλλίνικος, Κεχαγιόγλου) κατηγορήθηκαν τόσο πολύ, άδικα οι περισσότεροι.

  11. Ο/Η Po λέει:

    πολύς ο κόσμος βλέπω ωρε κύριε ροϊδοΛασκαράτο.
    μήπως έρχονται να μάθουν αν η γης τελικώς γυρίζει;

    προσωπικώς έχω ανοίξει εγκυκλοπαίδειες δια να το μάθω.

    που θα μου πάει.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Kύριε Ρο,
      απορώ που αγνοείτε.
      Το πατριαρχείον δεν έχει αποσύρει τους ισχυρισμούς του και επίσης έχουμε την μαρτυρίαν της αλανθάστου Π.Διαθήκης:
      «Στήτω ήλιος κατά Γαβαών και η σελήνη κατά φάραγγα Αιλών».
      Άρα η Γη ΔΕΝ κινείται.

      Δράττομαι της ευκαιρίας να δηλώσω την πεποίθησίν μου πως ο δικηγόρος Ασημάκης Φιλοκλής, πρόεδρος του φαν κλαμπ του Χριστόδουλου, είναι ΑΘΩΟΣ.
      Συκοφαντείται κι αυτός, όπως τόσοι και τόσοι ευσεβείς άνδρες.

      Τον είχαμε καμαρώσει την ιερή ώρα της επίσημης παραλαβής των υπογραφών του δημοψηφίσματος Χριστόδουλου-Καραμανλή:

      http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=29.08.2001,id=12913340

      Αποφασισμένος να δώσει συνέχεια στον «ιερό πόλεμο» που άρχισε πριν από 14 μήνες εμφανίστηκε χθες ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος παρουσιάζοντας το συνολικό αριθμό των υπογραφών που συγκέντρωσε η Εκκλησία με αίτημα δημοψήφισμα για την αναγραφή ή μη του θρησκεύματος στις ταυτότητες.

      Ο αρχιεπίσκοπος εμφανίστηκε χθες ακριβώς στις 11 π.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων της Ιεραρχίας, της Μονής Πετράκη, στο Κολωνάκι. Περιστοιχισμένος από τους συνοδικούς ιεράρχες και τους στενούς συνεργάτες του, είχε απέναντί του στην πρώτη σειρά τον καθηγητή Κώστα Ζουράρι, τον επικοινωνιολόγο Σωτήρη Τζούμα, το διευθυντή των οικονομικών υπηρεσιών της Εκκλησίας, Κωνσταντίνο Πυλαρινό. Ηταν επίσης εκεί ο υπεύθυνος της ιστοσελίδας της Εκκλησίας στο Διαδίκτυο, Παναγιώτης Δρακόπουλος, και ο δικηγόρος Φιλοκλής Ασημάκης,

  12. Ο/Η EvanT λέει:

    Μα φυσικά, Κε Λασκαράτε. Άλλωστε και ο τρισκατάρατος εκείνος Λούθηρος χρησιμοποίησε αυτό το χωρίον από τας Γραφάς δια να αποδείξει ότι η Γη δεν μπορεί να κινείται. Πώς θα μπορούσε, άλλωσε. Αι γραφαί εισίν ξεκάθαραι. 😛

  13. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    Σε ποιό πανεπιστήμιο διδάσκει ο κ.Μεταλληνός;
    Μήπως στην Θεολογική Σχολή;
    Γιατί στην ιστοσελίδα που μας παραπέμπετε διαβάζω:
    «Έπειτα, όχι λίγοι από τους έλληνες λογίους, στον ενθουσιασμό τους για το νέο πνεύμα, δεν μπορούσαν (ή και δεν ήταν πρόθυμοι) να κάμουν διάκριση ανάμεσα στο δυτικό κλήρο, πού είχε γίνει κοινωνική τάξη και στον ανατολικό- Αυτό ήταν δυνατό μόνο στους παραδοσιακούς πού ζούσαν συνειδητά στο εκκλησιαστικό σώμα, όπως ο Μακρυγιάννης.»
    Ο Μακρυγιάννης ήταν λόγιος; Ποιά ήταν η μόρφωσή του;
    Ήταν αυτός σε θέση να διακρίνει τις διαφορές δυτικού και ανατολικού κλήρου λόγω μόρφωσης;
    Ή σαν αγράμματος, διάλεγε τον μόνο κλήρο που ήξερε, δηλαδή τον ανατολικό κλήρο;

  14. Ο/Η sfrang λέει:

    Μια και έγινε σαφές ότι η Γη δεν κινείται (στριφογυρίζει) και οι σχετικές φήμες αποτελούν κακοδοξίες αιρετικών, άμα τε και εχθρών τους ορθόδοξου έθνους μας, θα ήθελα να έχω και μια διευκρίνιση στο θέμα των φίλων του αειμνήστου αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου που αναφέρατε: Ο «καθηγητής» Κώστας Ζουράρις πόθεν απέκτησε το συγκεκριμένο τίτλο και πού δίδαξε συστηματικά και θεσμικά; Ρητορείες στο καφενείο και στα παράθυρα της τηλεόρασης δεν οδηγούν σε καθηγητικό τίτλο, νομίζω! Αν είναι να δίνουμε στον εαυτό μας τίτλους που θα θέλαμε να κατέχουμε, να δηλώνω στο εξής «στρατηγός», μια και στο στράτευμα που υπηρέτησα με αυταπάρνηση την πατρίδα, ούτε δεκανέας δεν κατάφερα να γίνω *σνιφ*

  15. Ο/Η Πάνος λέει:

    Το μόνο θέμα εις το οποίον ο κ. Μεταλληνός έχει ενδεχομένως δίκαιον είναι η αρίθμησις (μέτρημα των Καλλινίκων). Διότι μετραμε από τη στιγμή που ο (τυχών) Καλλίνικος θα αναγορευθεί Πατριάρχης, σε ειδική τελετή.

    Ένα παράδειγμα, για να γίνει πιο κατανοητό: ας πούμε ότι οι διοικήσεις των ομάδων αποφάσισαν τη μεταγραφή του Μέσι στον Ολυμπιακό. Ο Μέσι παίρνει το αεροπλάνο με προορισμό το Ελ Βενιζέλος, όπου περιμένουν να τον υποδεχτούν περί το 1 εκ. γάβροι. Από εκεί θα μεταβεί στο γήπεδο Καραϊσκάκη, όπου σε πανηγυρική τελετή θα υπογράψει τριετές συμβόλαιο.

    Δυστυχώς, το αεροπλάνο του Μέσι πέφτει, κάπου στη μέση της Μεσογείου και ο Μέσι δε φτάνει ποτέ στο Ελ Βενιζέλος – πολύ περισσότερο στη μέση του Καραϊσκάκη, όπου θα υπέγραφε τα συμβόλαια.

    Μπορεί να καταγραφεί την ιστορία του Ελληνικού Έθνους ως παίκτης του Ολυμπιακού, δίπλα στον Ντέταρι, τον Προτασόφ και τον Λούα Λούα;

    Ουχί.

    Ούτε και ο (παρ΄ολίγον) Πατριάρχης Καλλίνικος δύναται να πάρει το Γάμμα. Ας μην ήτο τόσον ευσυγκίνητος!

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Oμολογώ πως αδυνατώ να επιλύσω το θεολογικόν αυτό πρόβλημα.
      Ασφαλώς η ενθρόνισις κατοχυρώνει τον πατριάρχην εις την συναρίθμησιν μετά των παρελθόντων και μελλόντων πατριαρχών, αλλά ερωτώ αφ’ής στιγμής το Άγιον Πνεύμα έχει ομιλήσει δια της ψήφου των Αρχιερέων, ο ψηφισθείς δεν είναι αυτομάτως πατριάρχης ως έχων την δεδηλωμένην εμπιστοσύνην της Αγίας Τριάδος;
      Επ’αυτού βεβαίως υπάρχουν και άλλαι απόψεις αγαπητέ Πάνο, και για να πω του στραβού το δίκιο οι περισσότεροι δέχονται την αρίθμηση Μεταλληνού.
      Εγώ απλώς έκανα την πλάκα μου.

  16. Ο/Η sfrang λέει:

    Kαθολικέ Έλληνα, αν δεν κάνεις πλάκα με το ψυδώνυμο και με τα επιχειρήματά σου, να σου υπενθυμίσω ότι η επιστήμη και η τεχνολογία δεν είναι σταφιδόψωμα για να τσιμπάς τις σταφίδες και να αφήνεις τα υπόλοιπα για τους άλλους. Είτε θα αναγνωρίσεις την επιστήμη και τη μεθοδολογία της συνολικά, είτε όχι και θα μείνεις με τους καρποσυλλέκτες και τους λιθοξόους…

    Εφόσον, λοιπόν, ο άγιος Πατέρας σου, ο πάπας, αναγνωρίζει την επιστημονική μεθοδολογία και τα πορίσματα της επιστήμης, πρέπει να τα αναγνωρίσει όλα, και το ηλιοκεντρικό σύστημα των Αρίσταρχου/Κοπέρνικου, και τους νόμους κίνησης του Κέπλερ και τους νόμους της βαρύτητας του Νεύτωνα που αναθεμάτιζε μέχρι τον 19ο αιώνα, και την επιστήμη της Εξέλιξης που ακόμα δεν αποδέχεται, και όλη τη σύγχρονη μοριακή βιολογία με τα συμπεράσματά της, τα οποία ισοπεδώνουν πολλές θεολογικές ιδεοληψίες…

    Επιλεκτική αναγνώριση επιστημονικών κατακτήσεων δεν γίνεται!

    Πέρα απ’ αυτά όμως: Ωραία, αναγνώρισε ο πάπας με καθυστέρηση αιώνων και υπό την πίεση των γεγονότων τη μία και την άλλη επιστημονική κατάκτηση. Εκείνους που δολοφονήθηκαν ή βασανίστηκαν ή έστω μόνο διώχθηκαν, επειδή υποστήριζαν αυτές τις επιστημονικές ανακαλύψεις, ποιος θα τους αποκαταστήσει;

    Να θυμίσω το γιατρό και φυσιοδίφη Andreas Vesalius, ο οποίος τον 16ο αιώνα έκανε ανατομικές μελέτες και διαπίστωσε ότι δεν λείπει κανένα πλευρό από τον άντρα που είχε πάει στη δημιουργία της γυναίκας από τον θεούλη, κατά την Π.Δ. Έτσι καταλάβαιναν την επιστήμη τότε, ως επιβεβαίωση ή κατάρριψη των γραφών!

    Ο άτυχος Vesalius καταδιώχθηκε για να προαχθεί στην ιερά Εξέταση, κορυφαίο θεσμό επιστημονικής έρευνας της καθολικής εκκλησίας. Κρύφτηκε στη Ζάκυνθο, όπου πέθανε από τις κακουχίες (ας φροντίσουν οι Ζακυνθινοί να του φτιάξουν ένα άγαλμα επιτέλους!)

    Να κάνει θαύμα ο άγιος πατέρας σου και να αναστήσει τον Girodano Bruno που έκαψαν οι πνευματικοί πρόγονοί του, αποκλείεται, αλλά έστω να ανακήρυσσε όλα αυτά τα θύματα της εκκλησιαστικής θηριωδίας ευεργέτες της ανθρωπότητας, κάτι θα ήτανε.

    Να τα μεταφέρεις αυτά στον πνευματικό σου και να του πεις, πώς σε αντιμετωπίζουν όταν προβάλλεις δημόσια την προοδευτικότητα της καθολικής εκκλησίας!

  17. Ο/Η Αβράμης λέει:

    Πυρκαγιά στην Εβραϊκή Συναγωγή στα Χανιά

    Εντονότατος προβληματισμός διακατέχει τις αρχές ασφαλείας στα Χανιά μετά την νέα απόπειρα εμπρησμού του κτηρίου της Εβραϊκής Συναγωγής, στην Παλιά Πόλη των Χανίων.

    Όπως δήλωσε ο Ανθυποπυραγος Μανώλης Βλαζακης, «στις 4 κλήθηκε η υπηρεσία μας για να αντιμετωπίσει ένα συμβάν, στην οδό Κονδυλάκη στην Εβραϊκή Συναγωγή.

    Επιλήφθηκε η υπηρεσία με 2 οχήματα και πέντε άνδρες» .

    Η ζημιά όπως εκτιμά η Πυροσβεστική ανέρχεται στις 30000 ευρώ, καθώς καταστράφηκε η ξύλινη οροφή, το πάτωμα της Συναγωγής και βιβλία

    Σύμφωνα με τον διευθυντή της Συναγωγής, από την φωτιά κάηκε σημαντικό μέρος του αρχείου της, 4 ηλεκτρονικοί υπολογιστές 300 ψηφιακοί δίσκοι καθώς και κασέτες με Εβραϊκή μουσική.

    Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες που η Συναγωγή τυλίγεται στις φλόγες.

    Πριν από 19 ημέρες, άγνωστοι δράστες είχαν μπει από διαφορετικό σημείο προκαλώντας πυρκαγιά που είχε ως αποτέλεσμα να καεί μια εσωτερική σκάλα και βιβλία.

    Συνολικά από τις δυο επιθέσεις κάηκαν 2500 τίτλοι σπάνιων βιβλίων

    http://www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

  18. Ο/Η sfrang λέει:

    Στο προηγούμενο σχόλιό μου φυσικά πρέπει να γραφτεί ψευδώνυμο αντί ψυδώνυμο και «για να προσαχθεί στην ιερά Εξέταση» αντί να προαχθεί… Λες και ήταν καθολικός ιεροεξεταστής που διεκδικούσε προαγωγή!

  19. Ο/Η Tsakalias λέει:

    Ρε μπαρμπαλήθεια, αφού ο Λέσβιος μετά την απολογία του συνέχισε να διδάσκει, για ποια καταδίκη μιλάτε!!!!! Η απόφαση της συνόδου ήταν αντικανονική διότι ο Λέσβιος δεν είχε απολογηθεί, και με τη συνδρομή των ίδιων των μητροπολιτών που είχαν υπογράψει και οι οποίοι άλλαξαν άποψη μετά την απολογία του Λέσβιου, τελικά απαγόρεψαν στον κατήγορό του να κηρύττει πλέον!!!! Ο Λέσβιος δίδασκε και βασίλευε κανονικότατα στα επόμενα χρόνια!!! Υπερασπίστηκε τον εαυτό του λέγοντας ότι τα ίδια έλεγε και ο Θεοτόκης ο οποίος ουδέποτε έιχε πρόβλημα και το ζήτημα έληξε με ήττα του κατήγορου του βενιαμίν!!!
    Αρε βιολιτζήδες, αεριτζήδες!!! Άσε που καμία τοπική σύνοδος δεν έχει αλάθητο, ότι κι αν αποφάσισε, εκτός αν συμφωνεί με ολόκληρη την ορθόδοξη παράδοση!!!! Στην παράδοση θα βρεις συμφωνία μόνο για την αίρεση και τη θεολογία.
    Άλλωστε και ο βούλγαρης που ξεστράβωσε πρώτος τη χώρα, έγινε από το πατριαρχείο αρχιεπίσκοπος!!!! Οπότε, αφήστε τα φούμαρα!!!

    Μαρέσει όμως και ο Ανώνυμος τεμπελχανάς-καλοπερασάκιας της Νομαρχίας, ο εβραιοπνίχτης και ρατσιστής, που τον έχετε για διάκοσμο ενώ εκείνος τα έξυνε γράφοντας σημειώματα, γλεντώντας στην ευρώπη την ώρα που οι συντοπίτες του σφαζόντουσαν!!!! Είχε βλεπεις τις ίδιες ιδέες με τον αρχισφαγέα των μαύρων της αφρικής τον βολταίρο, μεγάλη η χάρη του!!!!

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ομολογητά Τσακαλία,
      εν πρώτοις να ερωτήσω αν αληθεύει ο υπαινιγμός τον οποίον διετύπωσε εδώ έγκριτος θεολόγος, πως είσθε ο γνωστός θεολόγος τ.αρχιμανδρίτης ο οποίος, σε μια τέτοια περίπτωση, ανένηψε και επέστρεψε εις τα πάτρια. Εαν θέλετε το διευκρινίζετε.
      Όπως και να έχει το πράγμα σας απαντώ.

      1. @Η απόφαση της Συνόδου ήταν αντικανονική@

      Και τι σημαίνει αυτό κύριε;
      Υπάρχει έστω και μια Σύνοδος οικουμενική, τοπική που να συγκλήθηκε ή να συνεδρίασε κανονικά;
      Για παράδειγμα η Α΄Οικουμενική σύνοδος που συγκαλέστηκε από έναν παγανιστή αυτοκράτορα, Μεγάλο Αρχιερέα μάλιστα των Εθνικών, ο οποίος αν δεχθούμε πως δεν προήδρευσε την επόπτευε ασφυκτικά, έχει κάποια κανονικότητα; Τέθηκαν έτσι τα ιστορικά θεμέλια της μόνιμης και για χίλιους λόγους αντικανονικής λειτουργίας των Συνόδων, που συχνά στη χώρα μας καλείται το Συμβούλιο τ.Επικρατείας να διορθώσει.

      2. Ο Λέσβιος δεν διώχθηκε, καταδικάστηκαν όμως οι ιδέες του χωρίς η καταδίκη να ανακληθεί.
      Έχετε κάποιο επίσημο ντοκουμέντο ανάκλησης της συνοδικής απόφασης;

      3. Ποιός μίλησε για αλάθητη τοπική Σύνοδο; Υποχρέωση όμως του πατριάρχη είναι να αποκηρύξει το λάθος της.

      4. Κάνετε λάθος, το πατριαρχείο ποτέ δεν έκανε τον Βούλγαρη αρχιεπίσκοπο. Ο αρχικά οπαδός του Διαφωτισμού Βούλγαρης, άλλαξε μετά ρότα και έγινε αρχιεπίσκοπος στην Ουκρανία(αντικανονικά βέβαια) με διορισμό της αφεντικίνας του της Μ.Αικατερίνης.

      5. Για πολλοστή φορά πιστός στη γραμμή Δηδρ Νίκου μετανοείτε κλπ βρίζετε τον Βολταίρο τον οποίο κανείς μας δεν έχει αγιοποιήσει και του οποίου οποιαδήποτε πράξη έξω από τα όρια του Διαφωτιασμού, αν αντίκειται σε ανθρωπιστικές αρχές, σαφώς την αποδοκιμάζουμε.

  20. Γυρίζει δε γυρίζει…
    τούτ΄η γης που την πατούμε
    όλοι μέσα θε να μπούμε.
    Για την ακρίβεια, τώρα που δεν είμαστε μέσα, γυρίζει.
    Μετά – που θα είμαστε – το ίδιο μας κάνει, οπότε μπορεί κανείς να λέει και πως δεν γυρίζει.
    Καθότι οι θρησκείες προέκυψαν απο την ανάγκη του ανθρώπου να ξεμπερδέψει το «μετά», μπορουν άνετα να ισχυρίζονται πως δεν γυρίζει.
    Και καθότι κανένας πεθαμένος δεν γύρισε να υποστηρίξει τα περι κινήσεως της γης, δεν έχουμε κανένα λόγο να αμφιβάλουμε πως, για τα πτώματα, η γη είναι ακίνητη.
    Όλα είναι σχετικά!
    (Το΄πε κι ο Αινστάιν που ήταν εβραίος κι έπινε ένα φλιτζανάκι αίμα χριστιανού πριν απο κάθε εξίσωση)

  21. Ο/Η TARZANAKOS λέει:

    1. Ένα βιβλίο, το οποίο βάζει τα πράγματα στη θέση τους, είναι το πρόσφατο τού Ευτύχη Μπιτσάκη, με τίτλο:

    «Από την Πυρά στον Άμβωνα» (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΠΟΣ, Αθήνα 2009)

    2. Αντιγράφω από το οπισθόφυλλο:

    «…Στόχος του είναι να αναδείξει και να ερμηνεύσει την ιστορικά διαφοροποιούμενη σχέση των επιστημών με τη χριστιανική θεολογία και την πρακτική της εκκλησίας, η οποία αντιμετώπισε με εχθρότητα τις αναδυόμενες επιστήμες και σήμερα επιχειρεί να τις ιδιοποιηθεί για να στηρίξει το Δόγμα: Από την πυρά στον Άμβωνα! Από τους διωγμούς, δηλαδή, στην ιδεολογική χρησιμοποίηση της
    επιστήμης…».

    3. Στον Μεταλληνό, δε, κάνει ιδιαίτερη μνεία (σελ. 72,73 και 182).

  22. Νάταν ο μόνος θα ήταν καλά, ας μη ξεχνάμε τον Μεθόδιο τον Ανθρακίτη,τον Βούλγαρη, τον Γαζή , τον Καϊρη και τόσους άλλους

  23. Ο/Η sfrang λέει:

    Απολογητά Τσακαλία, στη βιογραφία του Λέσβιου αναφέρεται σαφώς (Βαλέτας) ότι ο δάσκαλος στηριζόταν από την κοινωνία της Κυδωνίας, όπου δίδασκε, και η οποία πλήρωνε κι έτσι δεν κατάφερε το πατριαρχείο να τον εξωπετάξει. Ήθελε ο ίδιος να φύγει, αλλά τον κράτησαν μέχρι το 1812!

    Γράφεις ότι η απόφαση της συνόδου ήταν αντικανονική για τυπικούς λόγους. Εννοείς ότι, αν είχε απολογηθεί ο Λέσβιος, θα άλλαζαν οι συνοδικοί άποψη; Δεν ξέρανε λες ποιες απόψεις πρέσβευε ο «κατηγορούμενος» και περίμεναν να τον ακούσουν με τα αυτιά τους; Για την ιστορία του πολιτισμού ενδιαφέρει μόνον η ουσία και όχι η διαδικασία.

    Κι επειδή ενδιαφέρει η ουσία, ποια άποψη έχεις εσύ: Γυρίζει τελικά ή Γη ή δεν γυρίζει κι αν ναι, γιατί δεν το δηλώνει urbi et orbi μια νεότερη οικουμενική ή άλλη σύνοδος, να ξέρουμε κι εμείς; Γιατί μας το κρύβουν; Γιατί προτιμούν να σέρνονται πίσω από την επιστημονική εξέλιξη και ταυτόχρονα να διαδίδουν παραμύθια, δήθεν ότι η εκκλησία πάντα συμβάδιζε με την επιστήμη!

    Και, τελικά, τι θα γίνει με τις γραφές, όπου ο θεός του Ισραήλ σταμάταγε την κίνηση των ουράνιων σωμάτων μέχρι να προλάβουν οι πολέμαρχοι να μακελέψουν τους αντιπάλους τους; Εμείς ως Έλληνες, γιατί πρέπει να μαθαίνουμε τέτοιες αρλούμπες των λαών της ερήμου; Πότε θα πάρει θέση επ’ αυτών κάποια Σύνοδος;

    (θα αρκούσε και μόνο η απάντηση του Λασκαράτου, ήταν όμως καλή άλλη μία για ξεμούδιασμα!)

  24. Ο/Η Tsakalias λέει:

    Απολογητά Sfrang οι ίδιοι που ψήφισαν να σταματήσει να διδάσκει ο Λέσβιος, αναίρεσαν τις απόψεις τους!!!! Η Σύνοδος βιάστηκε και έβγαλε απόφαση χωρίς απολογία άρα ήταν άκυρη!!!! Έγκυρη είναι μόνο όταν καλεί τον μάστορα αλλά αυτός δεν θέλει να απολογηθεί. Όμως ο Λέσβιος ήθελε να απολογηθεί, απολογήθηκε και βεβαίως κανένα θέμα εφαρμογής της απόφασης δεν υπήρξε και κανείς δεν το ζήτησε και μια χαρά συνέχισε να διδάσκει ο λεσβιος ενώ ο κατήγορός του τιμωρήθηκε!!!!

    Ο μπαρμπαλήθεια λασκαράτος δεν ξέρει ότι οι συνοδικές αποφάσεις δεν είναι δικαστήριο. Υπάρχουν σύνοδοι που έγιναν για οικουμενικές και ακυρώθηκαν και κανείς δεν έφτιαξε πρακτικό ακύρωσης!!!!! Δεν έγιναν απλώς αποδεκτές.
    Φαντάσου, οικουμενικές, και δεν έγιναν αποδεκτές. Άρα, μπουρμπουτσαλέισον για ακύρωση της τοπικής συνόδου είναι για άμα χάφτεις μύγες!!!!! Δεν χρειάζεται να ακυρωθεί με χαρτί, αφού δεν έγινε αποδεκτή, ούτε επιδίωξη της εφαρμογής της έγινε και πήγε περίπατο οριστικά!!!!
    Όταν μάθεις έλα σφύρα!!!!

    Για τον βούλγαρη μάλλον θέλεις χωνευτικό φαίνεται. Δεν πειράζει!!!!
    Και χαιρετίσματα από τα γλυφτρώνια τους διαφωτιστές που της γλύφαν τις πατούσες και ανάμεσα στα δάχτυλα του ποδιού της Αικατερίνης!!!!!

    Για τον Μέγα Κων/νο και τις μπουμπλες-μπούμπλες αντιγράφω μερικά πολύ ωραία:

    * Απέτυχε ο Μ. Κωνσταντίνος όταν «επέβαλε τον αρειανισμό»[24] αλλά και ο «Ουάλης, ο οποίος ήταν οπαδός του αρειανισμού» και «εφάρμοσε με ιδιαίτερη σκληρότητα την πολιτική του Κωνσταντίου εναντίον των οπαδών της Α’ Οικουμενικής συνόδου»[25].

    * Απέτυχε η «απόπειρα του Θεοδόσιου να επιβάλει την παρουσία του αυτοκράτορα στο ιερό του ναού». Η προσπάθεια αυτή «αποκρούστηκε αρχικώς από τον Αμβρόσιο στη Δύση, ενώ στη συνέχεια καταργήθηκε και στην Κωνταντινούπολη, όπως βεβαιώνει ο Κωνσταντίνος Ζ’ και η ‘Επαναγωγή’ (ή Συναγωγή) του Φωτίου»[26].

    * Απέτυχε ο σφετεριστής Βασιλίσκος να επιβάλει «τον Μονοφυσιτισμό»[27], όπως και όταν «καταδίκασε τη Δ’ Σύνοδο και τον Τόμο του Λέοντα Α’ της Ρώμης, προσπαθώντας έτσι να ευνοήσει τους Μονοφυσίτες»[28].

    * Το ίδιο συνέβη όταν ο αυτοκράτορας «Ζήνων…απέφευγε να συναριθμήση τη σύνοδο της Χαλκηδόνας στις προγενέστερες τρεις Οικουμενικές συνόδους»[29] και τελικά «παραμέρισε δια διαταγμάτων την Δ’ Οικουμενικήν Σύνοδον»[30] η οποία πλέον δεν μνημονευόταν «ως υποχρεωτική»[31].

    * Απέτυχε και ο Ιουστινιανός όταν «δια τεσσάρων διαταγμάτων ώρισε την πίστιν των υπηκόων του, εφαρμόσας ενωτικήν πολιτικήν, εν τη προσπαθεία να ικανοποίηση αμφοτέρας τας πλευράς και τέλος επέβαλε τον Μονοφυσιτισμόν δια του Αφθαρτοδοκητισμού»[32] με διάταγμα του 564 μ.Χ.[33] και «όσοι αρνήθηκαν να το επικυρώσουν, όπως ο Κωνσταντινουπόλεως Ευτύχιος, εκθρονίσθηκαν»[34].

    * Απέτυχε και ο Ηράκλειος όταν «επέβαλε τον Μονοθελητισμόν»[35] με την «Έκθεση» του, δηλ. διάταγμα που εξέδωσε το 638 μ.Χ.[36].

    * Επίσης απέτυχαν ο «Λέων Γ’, ο Κωνσταντίνος ο Ε’ και άλλοι» όταν επέβαλαν «την εικονομαχίαν»[37] (η οποία μάλιστα εκφυλίσθηκε όταν έμεινε «χωρίς την αυτοκρατορική υποστήριξη»[38]).

    * Δεν έγινε αποδεκτή η «προσπάθεια του Νικηφόρου Φωκά να σεβασθή ως μάρτυρας όλους τους στρατιώτας που έπεσαν κατά την διάρκεια των αγώνων του με τους απίστους» αφού «βρήκε αντίθετους τους Πατριάρχας και τους Επισκόπους και ως εκ τούτου […] αναγκάσθηκε να εγκατάλειψη το σχέδιο του»[39].

    * Απέτυχε η αυτοκρατορική πολιτική «εν τω ζητήματι του σχίσματος και εν ταις αποπείραις προς ένωσιν»[40] όπως στην περίπτωση του Μιχαήλ του Η’, που «στη σύνοδο του 1277…αρνήθηκαν να επικυρώσουν τα σχέδια του…για την ένωση με την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία»[41].

    Άρα ο Μέγας Κων/νος είχε τόση δύναμη να επιβάλλει αποφάσεις όση έχεις και συ να μου ξύνεις τις μασχάλες!!!!!

    Απολογητά Sfrang αν και είσαι ο βασδέκης νούμερο 2 να σου αποκριθώ:

    Όλη η επιστήμη γίνεται δεκτή αφού η εκκλησία αποδέχεται όλα τα επιστημονικά επαγγέλματα για τους ιερείς!!!!!

    Το μόνο που δεν θα γίνει ποτέ δεκτό (αλλά αυτό φυσικά δεν έχει σχέση με την επιστήμη παρά μόνο με κάτι βαρεμένους) είναι ότι ο κόσμος δεν δημιουργήθηκε από τον Θεό!!!!!

    Και εξέλιξη μέσα και ότι γουστάρεις!!! παντού ήταν έργο του Θεού!!!! Με μια δημιουργική κίνηση τα έβαλε όλα ρολόι και φτιάχτηκαν έτσι που να νομίζεις εσύ και ο καθένας ότι έκλανε ο Δίας και γίνανε!!!! Εγώ όμως ξέρω ότι ταφτιαξε όλα ο Θεός!!! Και με εξέλιξη και χωρίς και με ότι χωνευτικό θέλεις!!!!!

    Αν και στα θαύματα πιστεύουν πρώτοι οι επιστήμονες που λένε για το μπιγκ-μπαγκ χωρίς να λένε φυσικά ότι κόσμους που γίνονται μόνοι τους δεν ματαείδαμε!!!!

    Θα τρώτε για πολλές χιλιετηρίδες κατακεφαλιές για τη δημιουργία του σύμπαντος από το μηδέν και την προύπαρξη από το μπιγκ-μπαγκ!!!!!!
    Βοήθειά σας που πιστεύεται στα θαύματα ότι το σύμπαν έγινε μόνο του!!!!! Μετά μη λέτε ότι μόνο οι χριστιανοί πιστεύουν σε θαύματα!!!! Και εκεί που περπατάς, κοίτα μη σου πεταχτεί κανένα σύμπαν και πέσεις πάνω του!!!!
    Βασδέκη έ Βασδέκη!!!!!

  25. Ο/Η mparmpas λέει:

    Περιβόλι ο Τσακαλίας! Άλλο ερώτημα του έθεσε ο προηγούμενος, κατεβατά για άσχετα αντέγραψε αυτός… Ρε παιδί μου οι «ιερές γραφές» ισχύουν ή όχι; Σταμάτησε ο Γαχβέ τον ήλιο ή δεν τον σταμάτησε. Τι σε απασχολεί το μπιγκ μπανγκ από τώρα, θα φτάσουμε κι εκεί!

    Αφού όλη η επιστήμη γίνεται δεκτή αφού η εκκλησία, γιατί σε μια σύνοδος στην Πόλη τον Μάρτιο του 1821, λίγο πριν από την επανάσταση, αποφάσισε το ακόλουθο γελοίο κείμενο; Οι άλλοι ετοίμαζαν επανάσταση και οι κοιλαράδες στην πόλη έπαιρναν αποφάσεις κατά της επιστήμης:

    «…τίς ωφέλεια προσκολλώμενοι οι νέοι εις τα παραδόσεις αυτάς να μανθάνωσιν αριθμούς και αλγέβρας και κύβους και κυβοκύβους και τρίγωνα και τριγωνοτετράγωνα και λογαρίθμους και συμβολικούς λογισμούς και τας προβαλλομένας ελλείψεις και άτομα και κενά και δίνας και δυνάμεις και έλξεις και βαρύτητας, του φωτός ιδιότητας και βόρεια σέλα και θετινά τινά και ακουστικά και μύρια τοιαύτα και άλλα τερατώδη, ώστε να μετρώσι την άμμον της θαλάσσης και τας σταγόνας του υετού και να κινώσιν την γην, εάν αυτοίς δοθή πη στώσι κατά το του Αρχιμήδους, έπειτα εις τας ομιλίας των βάρβαροι, εις τας γραφάς των σόλοικοι, εις τας θρησκείας των ανίδεοι, εις τα ήθη παράφοροι και διεφθαρμένοι, εις τα πολιτεύματα επιβλαβείς και άσημοι πατριώται και ανάξιοι της προγονικής κλήσεως….»

    Τους ενδιέφερε μήπως μάθουν την επιστήμη και γίνουν ανίδεοι στη θρησκεία τους και σόλοικοι στας γραφάς… Γράψε τώρα γίγαντα πώς πολέμαγε ο Ηράκλειος και πώς κατουρούσε ο Λέων!

  26. Εχει δίκιο το τσακάλι μας, ο Τσακαλίας.
    Σπάνε τα κόκαλα των εξελικτιστών.
    Η αγία γραφή δικαιώνεται. Η γή δημιουργήθηκε από τον μεγάλο μαγικό μουσάτο μπαμπά με τον χίπη γιο και το κατοικίδιο φλογοκουτσουλίζον περιστέρι πολύ νωρίτερα από όσο φανταζόμαστε.
    Οι αποδείξεις εδώ:

    http://www.impantokratoros.gr/F4FE50D0.el.aspx

  27. Ο/Η anarxos λέει:

    Τσακαλία στην εχωσε γερα (και βαθια) ο mparmpas που να μιλησεις τωρα ;, να θυμασαι η ημημαθεια που εχεις ειναι χειροτερη απο την αμαθεια.

  28. Ο/Η vavou λέει:

    απόδειξη ότι η γη δεν γυρίζει: αν η γη γύριζε, θα είχαμε όλοι μας ναυτία και σύνδρομα εμετού και ζαλάδα. άρα η γη δεν γυρίζει.

    επίσης έχω να καταγγείλω ότι είναι παραμύθια του σατανά πως η γη είναι σφαιρική. απόδειξη: αν ήταν, αυτοί που ήταν από κάτω θα πέφτανε.

    η γη είναι επίπεδη.

    επίσης, ο θεός είναι μόνο ένας και κατάρα στους ειδωλολάτρες. αυτά είχα να δηλώσω και ζήτω οι βασιλείες και ο βασιλιάς.

    όλοι γρήγορα σε μοναστήρια. κάτω τα χέρια από τον Τσακαλία. κάτω η συνθήκη του Βελζεβουλ Σενγκεν.

  29. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    http://activistis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3406:2009-12-26-21-45-33&catid=107:2009-09-03-20-47-19&Itemid=132

    Ακόμα δύο ιρλανδοί επίσκοποι παραιτούνται εξαιτίας του σκανδάλου της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών από ιερείς

    Δύο ακόμα ιρλανδοί επίσκοποι δήλωσαν έτοιμοι να δώσουν την παραίτησή τους στον Πάπα, ανεβάζοντας στους τέσσερις τον αριθμό των ιερέων που παραιτούνται έπειτα από την δημοσίευση της έκθεσης Μέρφι για την σεξουαλική κακοποίηση παιδιών από ιερείς.

    Οι επίσκοποι Ιμον Γουόλς και Ρέιμοντ Φιλντ, οι βοηθοί επίσκοποι της αρχιεπισκοπής του Δουβλίνου, δήλωσαν ότι έχουν ενημερώσει ….

    τον αρχιεπίσκοπο Ντίαρμουιντ Μάρτιν για την απόφασή τους.

    «Ελπίζουμε η πράξη μας να φέρει ειρήνη και συμφιλίωση με τον Ιησού Χριστό στα θύματα/επιζήσαντες της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης. Τους ζητάμε ξανά συγγνώμη», δήλωσαν οι δύο επίσκοποι σε ανακοίνωσή τους.

    Οπως και ο επίσκοπος Τζιμ Μοριάρτι που παραιτήθηκε την Τετάρτη έτσι και οι δύο επίσκοποι δήλωσαν ότι η έκθεση έδειξε ότι δεν είχαν κάνει τίποτα κακό.

    Ο Μοριάρτι παραδέχθηκε ότι ώφειλε να είχε πολεμήσει κατά της «επικρατούσας κουλτούρας», που επέτρεπε να τελούνται κολάσιμες πράξεις εναντίον παιδιών.

    Την προηγούμενη εβδομάδα, ο επίσκοπος Ντόναλ Μάρεϊ έγινε ο πρώτος επίσκοπος που παραιτήθηκε έπειτα από την δημοσίευση της έκθεσης Μέρφι, που ανέφερε ότι η ιρλανδική καθολική εκκλησία απέκρυπτε επί 30 χρόνια την ευρέως διαδεδομένη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών από ιερείς.

    Η έκθεση Μέρφι, που δημοσιεύθηκε στις 26 Νοεμβρίου, ανέφερε ότι η αρχιεπισκοπή έδειχνε μεγαλύτερη σπουδή για να προστετέυσει την φήμη της εκκλησίας παρά να διαφυλάξει τα παιδιά και γι’ αυτό απέκρεπτε «επίμονα» από το 1974 ως το 2004 την σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών.

  30. Ο/Η sfrang λέει:

    Με προλάβατε ρε τσακάλια και περιττεύει κάθε παρέμβασή μου.

    vavou, τελικά μαζί σου συμφωνώ κι ας τα χώνω στον ιερό Τσακαλία… Να ψάλλουμε μαζί ένα απολυτίκιο να καθαρίσει και η φωνή μας!

  31. Ο/Η pikos λέει:

    @Τsakalias
    Θα τρώτε για πολλές χιλιετηρίδες κατακεφαλιές για τη δημιουργία του σύμπαντος από το μηδέν και την προύπαρξη από το μπιγκ-μπαγκ!!!!!!
    Βοήθειά σας που πιστεύεται στα θαύματα ότι το σύμπαν έγινε μόνο του!!!!! Μετά μη λέτε ότι μόνο οι χριστιανοί πιστεύουν σε θαύματα!!!! Και εκεί που περπατάς, κοίτα μη σου πεταχτεί κανένα σύμπαν και πέσεις πάνω του!!!!

    Oι χριστιανοί δεν πιστεύουν σε θαύματα. Πιστεύουν πως ένα μούλικο αγνώστου πατρός, γεννημένο πριν 2000 χρόνια στην ευρύτερη περιοχή της Ιουδαίας, ήταν και δημιουργός του σύμπαντος. Πιστεύουν δηλαδή σε κάτι που ακόμα και η ψυχιατρική δεν έχει καταφέρει να το προσδιορίσει.

  32. Ο/Η Ptomas λέει:

    Ου ου ου ου ντροπή σας. Ακούς εκεί γυρίζει! Αυτές οι θεωρίες ανήκουν σε σατανιστές επιστήμονες που συνομωτούν για να αποκρύψουν την αλήθεια. Ακούς εκεί η Γη κινείται. Να και οι παραπομπές που αποκαλύπτουν την αλήθεια:
    http://www.geocentricity.com/
    http://www.jesus-is-lord.com/geocentr.htm
    http://www.fixedearth.com/

  33. Ο/Η makis λέει:

    Θα τρώτε για πολλές χιλιετηρίδες

    Πάτερ, πολλές χιλιετίες ήθελες να γράψεις, έτσι; Άλλο πράγμα η χιλιετηρίδα!

  34. Ο/Η Tsakalias λέει:

    Τελικώς, όταν έλειψα χορεύουν τα ποντίκια!!!!!Πήγε η πονηράτζα σύνεφο!!!
    Και ξεκινάω με τον τελευταίονε ξυπνάκια!!!!
    Το λεξικό λέει makis, να μην μπερδεύεσαι ότι χιλιετηρίδα σημαίνει μόνο την επέτειο των χιλίων χρόνων, αλλά εννοεί μια χαρούλα και την περίοδο των χιλίων ετών!!!! Είσαι ο πρώτος που θέλει ευχή για καλή χώνεψη!!!!!

    Καλά ο pikos λέει μια βλακεία που δεν έχει ανάγκη απάντησης διότι ποιος είπε ότι οι ορθόδοξοι δεν πιστεύουν σε θαύματα. Το ίδιο όπως και οι μπιγκ-μπαγκιοι με τα αυτοφυή σύμπαντα που ξεπετάγονται από το πουθενά!!!!!

    Μετά:

    Κύων, ράτσας μπήγκλ. ΚΑΙ anarxos ΚΑΙ vavou ΚΑΙ sfrang

    κρύφτηκαν όλοι πίσω από τον mparmpas που τον περιλαβαίνω τώρα!!!!!

    Την έχω την απορία όμως, τι έγραψε αυτός ο mparmpas που ανακουφίστηκαν όλοι οι οπαδοί του σακατευτή των μαύρων του βολταίρου!!!!

    Να πω πρώτα ότι αυτός που είπε ότι για τις συνόδους όσα έγραψα ήταν άσχετα, ας διαβάζουν πρώτα ότι το απάντησα στον ιδιοχτήτη του μαγαζιού!!!!!! Αφού έρχονται που έρχονται, ας διαβάζουν τουλάχιστο!!!!

    Οπότε , φίλε mparmpas, που πας στο σάιτ του σφράγκου και διαβάζεις κείμενα από συνόδους τα οποία δεν έχεις δει ποτέ σου, αν δεις την ΕΓΚΥΚΛΙΟ που αναφέρεσαι θα καταλάβεις ότι έχει σχέση με το κλίμα που έφεραν οι ρατσιστές δολοφόνοι του διαφωτισμού!!!!!

    Το κλίμα ήταν μπουρλότο, αλλά η εκκλησία δεν μασάει γιατί κληρικοί ήταν σχεδόν όλοι όσοι ξεστράβωσαν τον τόπο, άρα, η ορθοδοξία γι αυτούς δεν ευθύνεται;;;;; Μέχρι και ο Αθανάσιος ο Πάριος έφερνε κομάτια διαφωτιστικά και τα μετέφραζε, όσα φυσικά δεν έλεγαν βλακείες για αθεΐες!!!!

    Άρα, το πρόβλημα ήταν από τους αλήτες που έρχονταν καλοφαγωμένοι από τα λεφτα του μπαμπά τους και τι έλεγαν; Τις γνωστές παπαροδιαγνώσεις ότι η επιστήμη έρχεται σε κόντρα με τον θεό. Και τα έλεγαν αυτά γιατί είχαν στο μυαλό τους τους λατίνους και όχι τους ορθόδοξους!!!!
    Διότι, άμα διαβάσεις καμιά εγκυκλοπαίδεια, το ένα στα τρία από τα ελληνικά μη εκκλησιαστικά κείμενα που γράφτηκαν στην χώρα, προέρχονταν από κληρικούς, θεολόγους, μοναχούς κ.λπ. κ.λπ.!!!! Και πολλά χάθηκαν αλλά και πάρα πολλά σώθηκαν σε βιβλιοθήκες μοναστηριών παρά την κατάντια που μας είχε οδηγήσει η τουρκοκρατία!!!!!!

    Όταν λοιπόν θα μιλάς για την εγκύκλιο, να την έχεις δει πρώτα, εκεί που μιιλάει για αυτούς που αντιπροσωπεύουν τις επιστήμες αυτές στη χώρα!!!!! Εκεί θα καταλάβεις τι σημαίνει η εγκύκλιος!!!!
    Εδώ υπάρχει ακραίο κλίμα και ισοπέδωση σήμερα που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν κάφροι, και όμως υπάρχουν. Δεν θα υπήρχε τότε;;;;

    Όταν ο αλήτης που στέλνεις το παιδί σου, ο μασαμπούκας, ο κονομημένος, έχει φάει τον αγλέορα στην ευρώπη από τον μπαμπά του, έρχεται στην Ελλάδα να πουλήσει αθεΐα, τι θα τους πεις;;;; Που η αντίσταση των νεομαρτύρων ορθοδόξων στους εξισλαμισμούς, μας επέτρεψε να υπάρχουμε ως έλληνες και να αντιστεκόμαστε στις αφομοιώσεις και να μην μιλάμε τουρκικά;;;;;

    Οι άλητες αυτοί, σαν τον ανώνυμο της νομαρχίας, που έβριζε τον κόσμο ενώ ο ίδιος την είχε κάνει «αυτοεξόριστος» για να μην πολεμήσει και έστελνε γράμματα από την ιταλία ξύνοντάς τα με την τσουγκράνα, έλεγαν στον λαό να μην πιστεύει!!!!

    Να πάει ο αλήτης, και να αφαιρέσει την δυνατότητα ενός λαού να υπάρχει και να πιστεύει όπως εκείνος θέλει!!!!!

    Όταν δεις λοιπόν την εγκύκλιο, άμα τη δεις ποτέ γιατί σε κόβω για τεμπέλαρο, θα καταλάβεις ότι το πρόβλημα πηγάζει από την ποιότητα των αλητών και όχι από την ίδια την επιστήμη. Θα το καταλάβεις γιατί συνδέει τις επιστήμες που αναφέρει με τα άτομα που τις διδάσκουν και μιλάει για «διεφθαρμένα ανδράρια» που «ανεφύησαν…μεταξύ των πεπαιδευμένων του Γένους»!!!!!

    Γι αυτό και καμία ανάγκη για απολογία δεν έχει η εκκλησία. Είχε και η εκκλησία αλήτες, όπως έχει κάθε λαός, κάθε κοινωνία όπως υπήρχαν και προδότες και παλιάνθρωποι σαν τους διαφωτιστές που έφερναν δούλους μέσα σε πλοία έχοντας στη διάθεσή τους 80 πόντους ύψος και 45 πόντους πλάτος!!!!!

    Τέτοια ζώα ήταν οι διαφωτιστές, εγκληματίες!!!! Και μετά κατηγορούσαν τη θρησκεία!!!! Σαν τους άθεους, που ακόμη και σήμερα στην Κίνα γεμίζουν αίμα τον κόσμο!!!!! Που στην εποχή της γαλλικής επανάστασης οι γάλλοι είχαν στην αιτή σκλάβους που τους βασάνιζαν!!!!!! Που από τη γαλλική επανάσταση και μετά, μέσα σε 30 χρόνια έφεραν τουλάχιστο 3 εκατομύρια νεκρούς από πολέμους!!!!!

    Ενώ ο Ορθόδοξος κληρικός Βούλγαρης έφερνε τον πολιτισμό, και οι ορθόδοξοι είχαν μαύρους αγίους, ο Βολταίρος, ο Καντ και ο Χιουμ έλεγαν ότι οι εβραίοι και οι μαύροι είναι ζώα ενώ άνθρωποι είναι μόνο οι λευκοί, όπως έλεγε και ο Ανώνυμος κάφρος της νομαρχίας!!!!!!

    Ο Βούλγαρης ήταν υπόδειγμα ορθόδοξου και αντιγράφω τι έλεγαν γι’ αυτόν:

    «Ο Locke, ο Leibnitz και ο Wolff επηρεάζουν τη σκέψη του Ευγένιου Βούλγαρη, που από τους σύγχρονους του θεωρείται «ο κλεινός», «ο μέγας», «ο σοφώτατος», «η έμβιος βιβλιοθήκη της πολυμάθειας, ο εγγεγηρακώς τη διδακτική επαγγελία», ο «πρώτος εισηγητής των νεωτέρων φιλοσόφων, που ήνωσε την Ελλάδα με την Εύρώπην κατά την θεωρίαν της φιλοσοφίας», ο «ανακαινιστής της ελληνικής παιδείας εις την Ελλάδα, και πατήρ της νέας φιλοσοφίας», ο λόγιος ο οποίος «εξώρισε την σχολαστικήν ερεσχελίαν από τα σχολεία της Ελλάδος και εισήγαγεν εις αυτά τας μεταμεθοδεύσεις του Βάκωνος, του Καρτεσίου, του Λεϊβνιτίου, του Βολφίου», «ορθολογιστής, αλλά θαυμαστής της εμπειρικής μεθόδου στην έρευνα του φυσικού κόσμου»

    Αραγες Κύων, ράτσας μπήγκλ. ΚΑΙ anarxos ΚΑΙ vavou ΚΑΙ sfrang ΚΑΙ mparmpas

    άντε για βόσκημα!!!!! και δώστε χάι στους επιστήμονες του διαφωτισμού, που αν λέγαμε στα παιδιά σήμερα τι πίστευαν και τι έκαναν αυτοί οι αλήτες του διαφτισμού, θα τους είχε σιχαθεί ο πλανήτης!!!!

  35. Ο/Η anarxos λέει:

    Τι να μας πεις ρε Τσακαλία !
    Όλη η ζωή σου μια λειτουργία !
    Τόσα χρόνια που βοσκάς εσύ κουτόχορτο
    κατσίκα έγινες από το μάσημα.

  36. Τι να πώ ρε παραληρητικέ κωλογλείφτη, τι να πω; Για τον νόθο γιό ορθόδοξου ιερέα και σπουδαστή ιερατικής σχολής Στάλιν που αιματοκύλησε τη Ρωσσία; Για τους κοπρίτες συνορθόδοξους της Ρωσσίας, τους αυτόκλητους διάδοχους των βυζαντινών. που ρούφαγαν με το μπουρί της σόμπας το αίμα των εβραίων; Για τη σάπια μήτρα της ορθοδοξίας που πέταξε τέρατα όπως τη μαύρη εκατονταρχία, τα πλαστά πρωτόκολλα των σοφών της Σιών και τους πρώτους φασισμούς στην ιστορία της ανθρωπότητας; Πολύ πριν ο Χίτλερ ξεστομίσει το Ein Volk Ein Reich Ein Fuhrer, οι συνορθόδοξοι ρώσοι, βυθισμένοι στην βρώμα, την ανέχεια και την αμάθεια, με την συμμετοχή και τη συνενοχή του κλήρου μπεμπέριζαν «Για την Πατρίδα και τον Πατερούλη» και θεωρούσαν υπεύθυνο των δεινών τους τους Εβραίους και όχι την καμαρίλλα των ευκλογημένων από την ορθοδοξία παρασίτων. Η ορθόδοξη Ρωσία αγαπητικότατα εφάρμοζε τη δουλεία και τη δουλοπαροικία μέχρι τον εικοστό αιώνα, τιμωρώντας ανθρωπιστικότατα (και όχι βάρβαρα σαν αυτούς τους αιματοπότες διαφωτιστές) τους παραβάτες δούλους με το γλυκύτατο κνούτο, του οποίου είκοσι χτυπήματα έστελναν τον δούλο στην αγκαλιά του Αβραάμ. Οι ορθόδοξοι ρώσσοι σεβόντουσαν τις γυναίκες, απαιτώντας απο αυτές πλήρη υποταγή και διατάζοντας το σύζυγο να τις δέρνει τακτικά για να τις νουθετήσει.
    Ας είναι καλά ο Θεός που εμπόδισε τον Λένιν να περάσει όλους τους ορθόδοξους από λεπίδι και τους εστειλε απαανταχού της γής να ανατρέψουν τη Δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τον ορθό λόγο και τα άλλα σατανικά κατασκευάσματα των αιμοβόρων του Διαφωτισμού. Ορθοδοξία, πανσκλαβισμός και Αυταρχισμός – να ένα ανθρωπιστικό όραμα. Φιλήστε τις μπότες του άρχοντα όσο αυτός σας ξεσκίζει με το κνούτο τις σάρκες όσο ο παπάς δοξολογεί, να το κατα Τσακαλίαν όραμα ελευθερίας και ανθρωπισμού.
    Αι στην Ορθοδοξία!

  37. Ο/Η pikos λέει:

    @ Tsakalias
    Καλά ο pikos λέει μια βλακεία που δεν έχει ανάγκη απάντησης διότι ποιος είπε ότι οι ορθόδοξοι δεν πιστεύουν σε θαύματα.

    Δεν πιστεύουν σε θαύματα λέμε! Πιστεύει στα θαύματα αυτός που πιστεύει π.χ. πως κάποιος έπεσε από τον δέκατο όροφο πολυκατοικίας στο πεζοδρόμιο και δεν έπαθε απολύτως τίποτα. Οι χριστιανοί πιστεύουν πως η Μαριάμ γέννησε χωρίς να σπάσει ο παρθενικός υμένας της και πως κάποια γυναίκα έβαλε στο μουνί της Μαριάμ το δάκτυλό της και διαπίστωσε πως ο υμένας ήταν άθικτος. Επίσης πιστεύουν πως απ’ αυτό το μουνί βγήκε ο δημιουργός των σύμπαντος. Αυτό ξεπερνά την έννοια του θαύματος.

  38. Παράθεμα: Αμετανόητη η Εκκλησία για τη δολοφονία της Υπατίας « Ροΐδη Εμμονές

  39. Παράθεμα: Απάντηση στον υπηρέτη του Αρχιεπισκόπου [2] « Ροΐδη Εμμονές

  40. Παράθεμα: Αμετανόητη η Εκκλησία για τη δολοφονία της Υπατίας | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  41. Παράθεμα: Ο Γρηγόριος ο Ε΄ κατά των Φυσικομαθηματικών | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Αφήστε απάντηση στον/στην sfrang Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.