Υπόθεση Δραγώνα, «Τι είν’ η πατρίδα τους;»

«Η πειστικότητα και μόνο καθορίζει αν το προϊόν τής προπαγάνδας θα είναι αληθές ή ψευδές»
(Γιόζεφ Γκαίμπελς)

Τι είν’ η πατρίδα τους; Μην είν’ ο Θέμος; Μην είν’ του Λάος χέρι-χέρι τα παιδιά; Μην είν’ η Ένωση των Αποστράτων; Και τ’ άλλα τ’ άστρα της τα φωτεινά;

Ό,τι κι αν είν’ η πατρίδα τους, κι αυτοί κι εκείνοι, δική τους να ’ναι μονάχα, ποτέ δική μας.

Και ποιοι είναι οι αυτοί κι οι εκείνοι; Όσοι συναπαντήθηκαν, από διαφορετική συχνά αφετηρία, μπορεί και με διαφορετικές προθέσεις, βρέθηκαν όμως όλοι μαζί ώς το λαιμό στο βούρκο μιας αδέξια στημένης φάρσας, για να μην πω ψυχρής απάτης.

διαβάστε τη συνέχεια στο ιστολόγιο του Γιάννη Χάρη…

This entry was posted in Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

14 Responses to Υπόθεση Δραγώνα, «Τι είν’ η πατρίδα τους;»

  1. Τί είναι η πατρίδα μας. (άνευ ερητηματικού)

    Με τον κύριο Τάδε, αναφέρομαι σε γεγονός, είχα διάλογο περί της γνησιότητας της ελληνικής φυλής, εθνικότητας, ράτσας, ή όπως γουστάρει η κάθε μια ή ο καθένας να την ονομάσει αυτή την βάσανο.

    Στο τελευταίο του σχόλιο, ο κύριος Τάδε, πρότεινε ως καταλυτική μέθοδο πιστοποίησης, την «οσία» Λυδία λίθο (και κοτρώνα, ούτως ειπείν), που λέγεται DNA.

    Του απάντησα λοιπόν με την σειρά μου ως εξής:

    Κύριε τάδε, θα σου πω τώρα τον πόνο και το ντέρτι που έχω μέσα στη ψυχή και στην καρδιά μου.
    Ο πατέρας μου είναι βλαχόφωνος και η μάνα μου από την περιοχή της Προύσας.

    Όταν ήμουνα μικρό παιδάκι οι πρόσφυγες – όλα τα μιλιέτια των προσφύγων (έτσι τα λέγανε οι ίδιοι) υπάρχουν στο χωριό μου – με αποκαλούσαν περιφρονητικά ρουμανόβλαχο.
    Τώρα πού να ξέρω κι εγώ τι ράτσα είμαι!

    Σε παρακαλώ, επειδή εσύ μάλλον γνωρίζεις ποιοι έχουν το ελληνικό D.N.A., πες μου να πάω να το πάρω, για να διαπιστώσω τελικά αν είμαι έλληνας ή όχι.

    Αλλά πάλι προβληματίζομαι. Όταν το D.N.A του πιθήκου απ’ αυτό του ανθρώπου παίζει σε διαφορά, με το ζόρι, γύρω στο 1%, άραγε η διαφορά μεταξύ του ελληνικού και του αλβανικού ή του σλαβικού, θα είναι μετρήσιμη;

    Από την άλλη, προβληματίζομαι και πάλι με την αξιοπιστία των γιατρών. Ξέρεις τι κουφάλες είναι κι αυτοί. Δηλαδή άμα τους δώσει κάποιος Σκοπιανός κανένα παχύ φακελάκι, νομίζεις ότι λίγο το ΄χουνε, οι ερίφηδες, να τον εβγάλουνε, αναντάμ παπαντάμ, γνήσιο Μακεδόνα, με όλα τα ντιενέη του;

  2. Ο/Η Παλιόγερος λέει:

    Συμφωνώ.

  3. Ο/Η bionick λέει:

    http://troktiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_179.html

    Ο Μίκης Θεοδωράκης , ο Μίκης του ΕΑΜ , ο Μίκης των Λαμπράκηδων , του Άξιον Εστί , συντάσσεται με τους φανατισμένους κατήγορους της Δραγώνα . Στη περιβόητη αυτή διαμάχη συντάσσεται με τους ρουφιάνους και τους φασίστες .

    Μεγάλωσα με τα τραγούδια του Μίκη, ανατριχιάζω με πολλά από αυτά .

    Θλίβομαι αγαπητοί φίλοι , πραγματικά θλίβομαι .

    Θυμήθηκα καπάκι και το «μην κατηγορείτε τον Χριστόδουλο κλπ κλπ » και στενοχωριέμαι ακόμα πιο πολύ .

    Κρίμα …

    ( και μετά με λέτε για τον Κύρκο … )

  4. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    Καραμανλής ή τανκς
    Υπουργός της ΝΔ
    Σου ξου μουξου με τον Χουντόδουλο
    Συγχαρητήρια στο Σαμαρά
    Η Δραγώνα σε μάρανε ρε φίλε bion
    Έχει δώσει ρέστα προ πολλού ο Μίκυ Μάους

  5. Ο/Η bionick λέει:

    Φίλε Εωσφόρε ,

    το μόνο που δικαιολογώ είναι το «Καραμανλής ή τανκς » . Αυτό είχε κάποια λογική . Τα άλλα όμως όχι .

  6. Ο/Η neraida λέει:

    και διαβασμένος!
    Δεν ξέρω τι ηλικία έχεις και κάνεις τέτοιες σούζες με την πένα σου μορφονιέ, αλλά εγώ μεγάλωσα με την πένα του Τσιφόρου. Δεν ξέρω, επίσης, αν τον έχεις ακουστά εκεί που πίνεις τους μπάφους σου από την Προύσα και κάνεις τα μυαλά σου πουρέ με σάλτσα σπέρματος πιθήκου.
    Υπάρχουν όμως, για μας που παρακολουθούμε τα ιατρικά συνέδρια, τα ανθρωπολογικά συνέδρια και δημοσιεύσεις, χιλιάδες τόμοι χαρτί για να σε ξεστραβώσουν.
    Αν εσύ δεν διαφέρεις από τον πίθηκο, το καταλαβαίνω. Εξάλλου φαίνεται. Προφανώς, όπως και ο πίθηκος -αν έχεις δει κανένα ντοκυμαντέρ ποτέ σου- όταν σου σηκωθεί πηδάς άλλον πίθηκο, ανεξαρτήτου φύλου, αλλά και αυτός εσένα. Έτσι είναι η ζωή των πιθήκων.
    Κατά τον Σωκράτη όμως ανώτερο ΟΝ ειναι το Ανθρωπος και η κατάσταση πιθήκου είναι μια κατώτατη μορφή ζωής, για την οποία ασφαλώς θα έχεις πολλά να μας διηγηθείς. Θα σε ακούσουμε με προσοχή εμείς οι Καθαρόαιμοι Έλληνες, που αν δεν το γνωρίζεις μετακινηθήκαμε τόσο ανατολικά, όσο και δυτικά.

    Έτσι, η εξαιρετικά επίπονη αυτή έρευνα σε βάθος χρόνου, αποδεικνύει ότι η γενετική σύσταση των Ελλήνων είναι η λεγόμενη από τους ανθρωπολόγους-βιολόγους, «καυκάσια λευκή φυλή» σε ποσοστό 99,6% !!!
    Συνεισφορά άλλων πληθυσμιακών ομάδων στη γενετική σύσταση των Ελλήνων είναι τόσο μικρή, όσο ένα μόλις 0,4%.

    Σε σύγκριση με τους γείτονες Βούλγαρους, είμαστε αμιγώς καθαρόαιμη, μια και αυτοί παρουσιάζουν πολυμορφικότητα στο πρότυπο των γονιδιακών τους συχνοτήτων, στοιχεία επαρκή για να αποδείξουν και να τεκμηριώσουν την άποψη ότι έχουμε διαφορετική φυλετική προέλευση από τους λαούς της Βαλκανικής Χερσονήσου.
    Όσον αφορά στους Μακεδόνες μας, τα στοιχεία δείχνουν ότι από την Νότια Βαλκανική και συγκεκριμένα από την Θεσσαλία ΜΑΣ και την Μακεδονία ΜΑΣ ξεκίνησε στη Νεολιθική Περίοδο η εξάπλωση των ανθρώπων προς την Ευρώπη κι όχι το αντίθετο.
    Γενετική συγγένεια υπάρχει με τους κατοίκους της Ιταλίας και αποδεικνύεται από τα ευρήματα των αρχαιολόγων των νεολιθικών ελληνικών οικισμών στην Απουλία και την Καλαβρία. Πιο συγκεκριμένα αφορά σε Πελοποννήσιους αρχαίους νεολιθικούς οικισμούς.
    Η συνεισφορά των Ελλήνων αποίκων είναι στο χρωματόσωμα Υ των ιταλών είναι αποκαλυπτική: 7% στους άνδρες της Καλαβρίας και 22% στους άνδρες της Απουλίας.

    Πηγές:
    – ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, 6 Νοεμβρίου 2005
    – ΣΤΕΛΙΝΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΔΟΥ, ΤΟ DNA ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ – ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ εκδόσεις Αρχέτυπο
    – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», 6 ΜΑΙΟΥ 2007 «Βρήκαν το γονίδιο που φτιάχνει… πρωταθλητές»
    – Α.Π.Θ. Ο καθηγητής του Τομέα Γενετικής, Ανάπτυξης και Μοριακής Βιολογίας του ΑΠΘ, Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης
    – «Υπέρ της λειτουργίας τράπεζας DNA αλλά με αυστηρούς κανόνες και συγκεκριμένες προϋποθέσεις τάσσεται ο καθηγητής Γενετικής του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης και εξηγεί τους προβληματισμούς του μετά την ψήφιση σχετικού νόμου στη Βουλή» της Στελίνας Μαργαριτίδου στην Εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2009
    – health.in.gr
    http://www.macedoniaontheweb.com

  7. Ο/Η neraida λέει:

    Σε σύγκριση με τους γείτονες Βούλγαρους, είμαστε αμιγώς καθαρόαιμη, μια και αυτοί παρουσιάζουν πολυμορφικότητα στο πρότυπο των γονιδιακών τους συχνοτήτων, στοιχεία επαρκή για να αποδείξουν και να τεκμηριώσουν την άποψη ότι έχουμε διαφορετική φυλετική προέλευση από τους λαούς της Βαλκανικής Χερσονήσου.
    Όσον αφορά στους Μακεδόνες μας, τα στοιχεία δείχνουν ότι από την Νότια Βαλκανική και συγκεκριμένα από την Θεσσαλία ΜΑΣ και την Μακεδονία ΜΑΣ ξεκίνησε στη Νεολιθική Περίοδο η εξάπλωση των ανθρώπων προς την Ευρώπη κι όχι το αντίθετο.
    Γενετική συγγένεια υπάρχει με τους κατοίκους της Ιταλίας και αποδεικνύεται από τα ευρήματα των αρχαιολόγων των νεολιθικών ελληνικών οικισμών στην Απουλία και την Καλαβρία. Πιο συγκεκριμένα αφορά σε Πελοποννήσιους αρχαίους νεολιθικούς οικισμούς.
    Η συνεισφορά των Ελλήνων αποίκων είναι στο χρωματόσωμα Υ των ιταλών είναι αποκαλυπτική: 7% στους άνδρες της Καλαβρίας και 22% στους άνδρες της Απουλίας.
    Οικονομικοί και μόνο πόροι είναι αυτοί που δεν κατοχυρώνουν την έρευνα της ομάδας του κ. Τριανταφυλλίδη, αν κι έχει συνεργαστεί και εργαστεί μεθοδικά με διεθνή ερευνητικά κέντρα. Το πρόγραμμα αυτό, φιλόδοξο για τα επιστημονικά και πολιτιστικά προγράμματα της χώρας μας, καθυστερεί ελλείψει πόρων. Αλλά, βλέπετε, δεν περισσεύουν τηλεμαραθώνιοι και τηλεπαρουσιαστές σε αυτό το τόπο για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Ο πολιτισμός μας έχει πόρους μόνο για φαντεζί αναλώσιμα ανθρωπάκια του σήμερα κι όχι για κονδύλια τεκμηρίωσης έρευνας της εθνικής μας ταυτότητας. Ε, κύριοι υπουργοί της πολιτισμικής μας κληρονομιάς;

    Πηγές:
    – ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, 6 Νοεμβρίου 2005
    – ΣΤΕΛΙΝΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΔΟΥ, ΤΟ DNA ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ – ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ εκδόσεις Αρχέτυπο
    – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», 6 ΜΑΙΟΥ 2007 «Βρήκαν το γονίδιο που φτιάχνει… πρωταθλητές»
    – Α.Π.Θ. Ο καθηγητής του Τομέα Γενετικής, Ανάπτυξης και Μοριακής Βιολογίας του ΑΠΘ, Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης
    – «Υπέρ της λειτουργίας τράπεζας DNA αλλά με αυστηρούς κανόνες και συγκεκριμένες προϋποθέσεις τάσσεται ο καθηγητής Γενετικής του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης και εξηγεί τους προβληματισμούς του μετά την ψήφιση σχετικού νόμου στη Βουλή» της Στελίνας Μαργαριτίδου στην Εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2009
    – health.in.gr
    http://www.macedoniaontheweb.com

  8. Ο/Η Δρ. Μέγκελ λέει:

    Νεράϊδα τα λες τόσο ωραία.
    Ο Φύρερ συγκινήθηκε όταν σε διάβασε.
    Εδώ στην Κόλαση είναι τόσο λίγες οι χαρές μας.
    Χαιλ!

  9. Καλέ η Τσακαλία η νεράιδω!
    Γιατι μιλάς για Ντιενει, γλυκιά μου νεράιδα Τσακαλού; Αφού το Ντιενει μας είναι κατα 99% ίδιο με του χιμπατζή.
    Αλλά εσύ δεν πιστεύεις στο Ντιενέι, εσύ πιστεύεις στον θείο Ιχώρα και τα συστατικά του: Αρλουμπίνη, Φασιστίνη, Τσολιαδίνη και Αυνανίνη, η οποία από ότι βλέπω σου περισσεύει.

  10. Ο/Η bionick λέει:

    Καλή μου νεράιδα

    «Δεν ξέρω τι ηλικία έχεις και κάνεις τέτοιες σούζες με την πένα σου μορφονιέ, αλλά εγώ μεγάλωσα με την πένα του Τσιφόρου. Δεν ξέρω, επίσης, αν τον έχεις ακουστά εκεί που πίνεις τους μπάφους σου από την Προύσα και κάνεις τα μυαλά σου πουρέ με σάλτσα σπέρματος πιθήκου.»

    Συγχρητήρια που αγαπάτε τον Τσιφόρο , μου είναι εξαιρετικά αγαπητός συγγραφέας . Θα μπορούσατε να πείτε σε ποιον αναφέρεστε απαξιωτικά ως ναρκωμανή και πίθηκο ; Επειδή σχολίασα και εγώ ανωτέρω, θέλω να ξέρω αν συγκαταλέγομαι έτσι ξαφνικά και άκομψα στην κατηγορία του «μπαφιάρη ανώτερου θηλαστικού» .

    «Έτσι, η εξαιρετικά επίπονη αυτή έρευνα σε βάθος χρόνου, αποδεικνύει ότι η γενετική σύσταση των Ελλήνων είναι η λεγόμενη από τους ανθρωπολόγους-βιολόγους, «καυκάσια λευκή φυλή» σε ποσοστό 99,6% !!!»

    Το μέγεθος του ανθρώπινου γονιδιώματος:
    ~3 Χ 10^9 νουκλεοτίδια

    Ποικιλομορφία εμφανίζεται κάθε 1/200 με 1/500 νουκλεοτίδια . Αυτό σημαίνει ότι είμαστε ίδιοι κατά 99,5-99,8%

    Κατά 0,5% max διαφέρεται εσείς από έναν τυχαίο άνθρωπο τελείως διαφορετικής φυλής ( πχ αβορίγινα ) . Επομένως μην παίζετε με ποσοστά που μπορεί να παραπλανούν τον μη έχοντα γνώση του αντικειμένου

    Δε γνωρίζω ποια είναι η σχέση σας με τη γενετική πληθυσμών . Τα ελάχιστα που ξέρω για αυτήν την σπουδαία επιστήμη , οδηγούν στο συμπέρασμα ότι γενετική καθαρότητα δεν υφίσταται . Ακόμα και οι Εβραίοι Ασκενάζι , που είναι από τους πλέον ομοιογενείς πληθυσμούς του πλανήτη , ούτε αυτοί χαρακτηρίζονται ως καθαροί γενετικά .

    Αν θέλετε να ψάξετε ακόμα περισσότερο το θέμα , σας δίνω την παρακάτω βάση δεδομένων , πραγματικός θησαυρός γι αυτόν που ψάχνει πολυμορφισμούς και κατά πόσον συντηρημένοι είναι αυτοί : http://alfred.med.yale.edu/

    Αν θέλετε να βάλετε επιστημονικές πηγές να βάλετε είτε papers επιστημονικών περιοδικών , είτε αναφορές σε έγκριτες διεθνείς βάσεις δεδομένων . Η καθιερωμένη μόδα της επιστήμης εδώ και δεκαετίες αυτό επιβάλλει . Βρείτε άρθρο στο Nature ή σε ανάλογο κύρους περιοδικό , ότι οι Έλληνες είναι γενετικά «καθαροί» και θα έχετε τη απόλυτο στήριξη μου .

    Αυτό που συμφωνώ είναι η έλλειψη πόρων που κατατρύχει τους ερευνητές στην Ελλάδα .

    Πάντα φιλικά , Bionick

  11. Ο/Η bionick λέει:

    «Όσον αφορά στους Μακεδόνες μας, τα στοιχεία δείχνουν ότι από την Νότια Βαλκανική και συγκεκριμένα από την Θεσσαλία ΜΑΣ και την Μακεδονία ΜΑΣ ξεκίνησε στη Νεολιθική Περίοδο η εξάπλωση των ανθρώπων προς την Ευρώπη κι όχι το αντίθετο.»

    Πώς ορίζετε τον άνθρωπο ; Εννοείτε τους Homo sapiens sapiens ή παλαιότερα είδη ανθρώπων ; Από όσο γνωρίζω υπάρχουν πολλές θεωρίες για την πορεία του ανθρώπου στη γη , αντικρουόμενες μάλιστα . Δεν υπάρχει θεωρία αυτή τη στιγμή που η επιστημονική κοινότητα να την αναγνωρίζει ως «αξίωμα » .

  12. Έκκληση, προς όλους τους καλούς ανθρώπους:

    Ας μας εξηγήσει κάποια ή κάποιος, επί τέλους, το γιατί όλοι οι ντιενεϊτζήδες, ενώ όλους τους άλλους (πλην του συναφιού τους), τους βλέπουν ως πιθήκους, ταυτοχρόνως τρελαίνονται στην ιδέα ότι άνθρωποι και πίθηκοι έχουν κοινό πρόγονο.
    Δηλαδή αυτή η στάση δεν είναι σχιζοφρενική; Ή έτσι φαίνεται σε μένα;
    Έλεος ρε παιδιά, πείτε κάτι.

  13. Ο/Η TARZANAKOS λέει:

    1. Στον ιστότοπο http://WWW.TVXS.GR έχει “ανέβει” από τίς 14 Ιανουαρίου παρεμφερές θέμα, με τίτλο:

    “Αλληλεγγύη στη Θ. Δραγώνα από τον ΣΥΡΙΖΑ-κριτική από τον Μ. Θεοδωράκη”
    (http://tvxs.gr/news/ελλάδα/αλληλεγγύη-στη-θ-δραγώνα-από-τον-συριζα-κριτική-από-τον-μ-θεοδωράκη)

    2. Μέχρι αυτή την ώρα, έχουν αναρτηθεί 498 σχόλια, άλλα από τα οποία είναι ΝΗΦΑΛΙΑ, αλλά ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΣ φορτισμένα και άλλα “ΥΣΤΕΡΙΚΑ”. Σχεδόν ΚΑΝΕΝΑ, πάντως, ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.
    Αυτό που “ξεχωρίζει”, όμως, είναι το ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ κείμενο-“σχόλιο” τού “γνωστού ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΥ misha”, απόσπασμα τού οποίου παραθέτω:

    «Η Θ.Δραγώνα μετείχε στην ομάδα Ρεπούση με τα γνωστά αποτελέσματα στο βιβλίο ιστορίας της ΣΤ δημοτικού.

    Οι «προσωπικότητες» που υπέγραψαν το εμετικό κείμενο υπέρ του ΝΑΙ στο σχέδιο ΑΝΑΝ – 7 Απριλίου 2004″.

    Ειρήνη Αβραμοπούλου, Γιώργος Αγγελόπουλος, …
    Νίκος Αλιβιζάτος, Σία Αναγνωστοπούλου,
    Μανώλης Βασιλάκης (έγραψε το βιβλιο Η μάστιγα του Θεού), …………
    Χαριτίνη Δίπλα, ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ (ομάδα Ρεπούση),
    Αγγελος Ελεφάντης,…

    ‘Aννα Καραμάνου (Ευρωβουλευτής ΠΑΣΟΚ. Γνωστή από την ανεκδιήγητη προσφυγή της στην ΕΕ, κατά του άβατου του Αγ. Όρους !),…
    ….

    Θάνος Λίποβατς (γνωστός άθεος),…

    ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΖΕΛΗΣ (σύζυγος Δραγώνα),…»

    (http://tvxs.gr/users/misha?page=2)

    3. Και είναι ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ “ΔΙΑΦΩΝΕΙ” ως προς την ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ή – έστω – την ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ διάσταση τού ΕΠΙΜΑΧΟΥ βιβλίου τών ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ-ΔΡΑΓΩΝΑ, αλλά ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙ, δηλαδή ΠΡΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ.

    4. Εύκολα μπορεί να παρατηρήσει κανείς ότι τα επώνυμα είναι γραμμένα κατ’ απόλυτη αλφαβητική σειρά, ενώ σε μερικά υπάρχει παρένθεση με κάποια ιδιαίτερη σημείωση (π.χ. “ΑΘΕΟΣ”).
    Αυτό ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ότι ο συγκεκριμένος ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ έχει υποστεί ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ από κάποιο «ΑΟΡΑΤΟ» και «ΣΚΟΤΕΙΝΟ» κέντρο…

    5. Ήθελα νάξερα, λοιπόν, “ΠΟΙΟΣ” ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ “ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ”, δηλαδή ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ, αλλά ΚΑΙ – ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ – ΝΑ “ΔΙΑΝΟΟΥΝΤΑΙ” ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΥΝ.
    Φαίνεται, δηλαδή, ότι ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ και ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΚΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ…

    6. Μετά από μια σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο, προέκυψε ότι ο συγκεκριμένος ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ διακινείται, ακριβώς, από “συγγενικούς” ιστοτόπους, όπως:

    http://emprosdrama.blogspot.com/2009/04/blog-post_7596.html
    http://anopetra-eleos.blogspot.com/2009_04_23_archive.html
    http://koukfamily.blogspot.com/2009/04/2004.html

    7. Επειδή το θέμα είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ και επειδή είναι πολύ πιθανό ότι έχει ΔΙΑΠΡΑΧΘΕΙ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ, όποιος ΦΙΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ, ας διατυπώσει τη ΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΨΗ του…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.