Το Λιμενικό στην υπηρεσία Εφραίμ; (ναι, κίτρινη δημοσίευση)

(Κύριε Παπανδρέου, ιδού η ζωντανή διαφθορά, κι ας είναι, ή μοιάζει κίτρινο το δημοσίευμα που προβάλουμε, κάντε κάτι, πάνε χρόνια που προκαλούν την νοημοσύνη του Ελληνικού Λαού. Πόσα ακόμη χρόνια θα τους το επιτρέπετε; )

ελεύθεροι, ανενόχλητοι, ωραίοι

Η Ζούγκλα δημοσιεύει με τίτλο: «Τα ιδιωτικά «ταξί» του ηγούμενου Εφραίμ»

Διαβάστε και εξοργιστείτε.

Του Γιώργου Στεργιόπουλου
«Τις παροχές του Δημοσίου φαίνεται πως συνεχίζει να απολαμβάνει ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου, Εφραίμ, περίπου ένα χρόνο μετά τις αποκαλύψεις για την εμπλοκή του στις ανταλλαγές εκτάσεων. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Εφραίμ συνεχίζει απτόητος να καταχράται το δημόσιο χρήμα, αφού χρησιμοποιεί τα καταδιωκτικά σκάφη του Λιμενικού ως ταξί (!) για τακτικές μεταφορές ρουτίνας.
Το σκάνδαλο επιβεβαιώνουν και οι ψαράδες της Ιερισσού που, όπως καταγγέλλουν, όχι μόνο βλέπουν συχνά τον ηγούμενο να μετακινείται με σκάφη που θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται μόνο για θαλάσσιες καταδιώξεις και περιπολίες, αλλά δέχονται και «πόλεμο», όταν επιχειρούν να ψαρέψουν κοντά στο Βατοπέδι.
Πρωτοφανής, πάντως, είναι και η ανοχή των Αρχών. Όπως διαπιστώνεται, το Λιμενικό Σώμα, έπειτα από σχετικά αιτήματα του Εφραίμ, δίνει τις απαραίτητες εγκρίσεις για μετακίνηση και μάλιστα δια χειρός του ίδιου του αρχηγού.
Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και από το λιμενάρχη Ιερισσού, Δημήτρη Σδούγκα, ο οποίος κάνει ξεκάθαρο ότι εκτελεί άνωθεν εντολές, ενώ υποστηρίζει ότι ποτέ άλλοτε δε δέχθηκε παρόμοια αιτήματα από τους ηγούμενους των άλλων μονών του Αγίου Όρους.
Ο νόμος, πάντως, είναι ξεκάθαρος. Σύμφωνα με την «Πάγια Διαταγή Επιχειρησιακών Μέσων», απαγορεύεται η μετακίνηση οποιουδήποτε προσώπου με σκάφη του Λιμενικού, παρά μόνο όταν πρόκειται για ασθενή ή τραυματία και αυτό μόνο μετά από έγκριση. Ωστόσο, όπως επιβεβαιώνει ο λιμενάρχης, καμιά από τις μετακινήσεις του ηγούμενου δεν εμπίπτει σε τέτοια περίπτωση, ενώ και ο επίτιμος αρχηγός του Λιμενικού Σώματος θεωρεί ότι μόνο και μόνο το αίτημα μετακίνησης αποτελεί πρόκληση.
Το σκάνδαλο καθίσταται ακόμη μεγαλύτερο, αν αναλογιστεί κανείς ότι, όπως κάνει ξεκάθαρο ο διοικητής του Αγίου Όρους, Γεώργιος Δαλακούρας, η Μονή Βατοπεδίου έχει και δικά της πλωτά μέσα. Ο κ. Δαλακούρας, μάλιστα, δηλώνει άγνοια για τους λόγους που ο Εφραίμ δε χρησιμοποιεί τα σκάφη της Μονής, επιλέγοντας εκείνα του Λιμενικού.
Για μια περίεργη σχέση μεταξύ των λιμενικών και της Μονής κάνει λόγο και ο δήμαρχος Σταγείρων Ακάνθου, Μιχάλης Βλαχόπουλος. Όπως υπογραμμίζει, τα σκάφη του Λιμενικού ελλιμενίζονται στο Βατοπέδι, συντηρούνται από τους μοναχούς, ενώ οι λιμενικοί έχουν σταθερή βάρδια εντός της Μονής.
Διαφορετική άποψη για το θέμα φαίνεται πως έχει ο πρόσφατα αντικατασταθείς αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Θεόδωρος Ρετζεμπέρης, ο οποίος ισχυρίζεται ότι οι εγκρίσεις δίνονταν στο πλαίσιο περιπολιών. Μάλιστα, απαντώντας αφοπλιστικά σε σχετική ερώτηση, ξεκαθαρίζει ότι, αν κατά τη μεταφορά του Εφραίμ προέκυπτε καταδίωξη, σε αυτή θα συμμετείχε και ο ηγούμενος.
»

Advertisements
This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, Ασμοδαίος, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

10 Responses to Το Λιμενικό στην υπηρεσία Εφραίμ; (ναι, κίτρινη δημοσίευση)

  1. Ο/Η Ακελίτης λέει:

    Καρλ Μαρξ

    Η θρησκεία είναι ο στεναγμός του καταπιεζόμενου πλάσματος, η θαλπωρή ενός άκαρδου κόσμου, είναι το πνεύμα ενός κόσμου απ’ όπου το πνεύμα έχει λείψει.

    Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού.

    • Ο/Η Mariza λέει:

      Επιτέλους διαβάζω κάπου ολόκληρη τη σκέψη του Μαρξ, η οποία περιλαμβάνεται στο βιβλίο του «Κριτική της φιλοσοφίας του δικαίου του Εγέλου».
      Και ιδού μια ποιητικότερη μετάφραση:
      «Η θρησκεία είναι ο αναστεναγμός της ταλαιπωρημένης ύπαρξης, είναι η καρδιά ενός κόσμου δίχως καρδιά, όπως είναι επίσης το πνεύμα μιας εποχής χωρίς πνεύμα. Είναι το όπιο του λαού.»

  2. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Η θέση του Αγίου Εφραίμ είναι στην πτέρυγα των Αγίων των φυλακών Κορυδαλλού.
    Τώρα που βγήκε ο Παντελεήμων άδειασε μια θέση.
    15 μήνες πήρε ο Εφραίμ με αναστολή. Η χρήση των σκαφών του λιμενικού δε είναι ποινικό αδίκημα;
    Δεν είναι υποτροπή;

    Η πτέρυγα των… αγίων

    Μέσα στα λίγα τετραγωνικά της ΣΤ’ πτέρυγας των φυλακών Κορυδαλλού συναντάς περισσότερους «ρασοφόρους» απ’ ό,τι λαϊκούς κρατουμένους… Είναι η φράση που ακούγεται τον τελευταίο καιρό από τα χείλη ανθρώπων που γνωρίζουν πολύ καλά τι συμβαίνει στο μεγαλύτερο σωφρονιστικό κατάστημα της χώρας. Σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους, η «ειδική» πτέρυγα των φυλακών που φιλοξενεί τους… λίγους και καλούς τροφίμους τείνει να μετατραπεί σε μια μικρή «Μητρόπολη» καθώς πίσω από τα σκοτεινά κελιά κρατούνται κληρικοί απ’ όλες τις βαθμίδες της ιεροσύνης, που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο βρέθηκαν να εμπλέκονται σε ποινικές υποθέσεις. Ο λόγος για ιερείς, αρχιμανδρίτες και αρχιερείς, οι οποίοι μέχρι πρότινος ήταν υπεράνω πάσης υποψίας, φορούσαν ράσα, σταυρούς και πετραχήλια και κήρυτταν το λόγο του Ιησού. Οι ίδιοι άνθρωποι, δηλαδή, που σήμερα φορούν τη φόρμα των κρατουμένων και προσεύχονται πια για τη σωτηρία τους (στην επίγεια ζωή) καθώς γνωρίζουν πολύ καλά ότι η όποια ελπίδα δικαίωσής τους βρίσκεται στα «χέρια» των φυσικών τους δικαστών.

    Ο Παντελεήμονας Μπεζενίτης (μητροπολίτης πρώην Αττικής), ο Φώτιος Μακρυστάθης (αρχιμανδρίτης), ο 47χρονος ιερέας από την Κοζάνη Σπυρίδωνας Μαργαρίτης, ο εφημέριος Σωτήρης Παπαδόπουλος (του Ι.Ν. Αγίας Παρασκευής στα Λιόσια) και ο «επίσκοπος Πειραιώς» Νήφων Αναστασόπουλος (ο παλαιοημερολογίτης ηγούμενος που χάιδευε καλογεράκια, σύμφωνα με το κατηγορητήριο) είναι οι κληρικοί που «κατοικούν» ή μπαινοβγαίνουν στη ΣΤ’ πτέρυγα του Κορυδαλλού και συμβιώνουν με τους υπόλοιπους τροφίμους που διώκονται είτε για οικονομικά εγκλήματα είτε για ανθρωποκτονίες και απόπειρες φόνου.

    «Από τους είκοσι κρατουμένους που βρίσκονται στην πτέρυγα, οι τέσσερις είναι κληρικοί. Δηλαδή, η αναλογία είναι ένας στους πέντε. Εχουμε γεμίσει με θρησκευτικά βιβλία, [Ο αρχιμανδρίτης Φώτιος Μακρυστάθης.] εικόνες και λιβάνια» λένε μεταξύ σοβαρού και αστείου πρόσωπα που κινούνται γύρω από το χώρο της συγκεκριμένης πτέρυγας, προσθέτοντας ότι η πλειονότητα των… «άγιων κρατουμένων» δεν τυγχάνει της συμπάθειας των υπόλοιπων τροφίμων. Και αυτό, όπως εξηγούν τα ίδια άτομα, οφείλεται στην απέχθεια που δημιουργείται από το είδος των αδικημάτων (όλοι -εκτός από τον Παντελεήμονα- κατηγορούνται είτε για ασέλγεια πάνω σε κορμιά ανηλίκων είτε για εμπλοκή σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας) που φέρονται να έχουν τελέσει.

    Μόνος σε μεγάλο κελί και με πολλά προνόμια ο πρώην μητροπολίτης

    Αρχαιότερος στην ιεραρχία των κληρικών που κλείστηκαν πίσω από τα κελιά της ΣΤ’ πτέρυγας είναι ο μητροπολίτης πρώην Αττικής Παντελεήμονας Μπεζενίτης. Ηταν Ιούνιος του 2008 όταν η απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων έστελνε τον «άγιο» στη φυλακή, καταδικάζοντάς τον σε ποινή κάθειρξης έξι ετών με την κατηγορία υπεξαίρεσης μεγάλου ποσού από τη Μονή του Οσίου Εφραίμ, την τριετία 1995-98. Οπως είναι αναμενόμενο, η προσαρμογή του πρώην μητροπολίτη στο νέο του περιβάλλον δεν ήταν εύκολη, αν και η διοίκηση των φυλακών φρόντισε να του παραχωρήσει δικό του κελί (ικανό να «φιλοξενήσει» τρεις με τέσσερις κρατουμένους) και να μην τον στριμώξει στο μεγάλο θάλαμο όπου κρατούνται οι υπόλοιποι τρόφιμοι. Αυτό, όμως, δεν είναι το μοναδικό «προνόμιο» που απολαμβάνει -σε σχέση πάντα με τους υπόλοιπους κρατουμένους- ο δεσπότης. «Πηγές» από τον Κορυδαλλό αναφέρουν πως ενώ βάσει κανονισμού προβλέπεται να έχει ένα επισκεπτήριο την εβδομάδα (αφού είναι κατάδικος), ο Μπεζενίτης δέχεται επισκέψεις κάθε μέρα, αλλά και ότι ενώ το «σιωπητήριο» για τους τροφίμους της ΣΤ’ πτέρυγας είναι στις 9.00 το βράδι, ο πρώην Αττικής έχει το «ελεύθερο» να κινείται και να τηλεφωνεί μέχρι τις 2.00 και τ [Ο εφημέριος του Ιερού Ναού Αγίας Παρασκευής στο Ιλιον Σωτήρης Παπαδόπουλος.] ις 3.00 τα ξημερώματα! Σε ό,τι αφορά τις παρέες που έχει κάνει μέχρι σήμερα, είναι λιγοστές και οι κουβέντες που έχει ανταλλάξει ακόμη λιγότερες. Σύμφωνα με περιγραφές ατόμων που τον έχουν συναναστραφεί, «πρόκειται για έναν ιδιαίτερα κλειστό άνθρωπο που αποφεύγει τα πολλά πάρε-δώσε. Τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο του τον περνάει διαβάζοντας. Το μόνο που τον απασχολεί είναι το πότε θα αφεθεί και πάλι ελεύθερος». Βγαίνει μόνο στο προαύλιο για να κάνει έναν περίπατο, να πάρει τηλέφωνα, να πάει στην εκκλησία της φυλακής και φυσικά για να παραστεί στα επισκεπτήρια. «Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις και μόνο φοράει το ράσο του» λένε όσοι τον έχουν ζήσει.

    Ο κοινωνικός Μακρυστάθης που φωνάζει ότι είναι αθώος

    Ο αρχιμανδρίτης Φώτιος Μακρυστάθης είναι ο δεύτερος κληρικός που πέρασε το κατώφλι του Κορυδαλλού, όταν τον Ιανουάριο του 2009 προφυλακίστηκε κατηγορούμενος για εμπλοκή σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας. Από την πρώτη στιγμή του εγκλεισμού του στο σωφρονιστικό ίδρυμα μέχρι και σήμερα, σε όλες τις κατ’ ιδίαν συζητήσεις που έχει με ανθρώπους της φυλακής υποστηρίζει ότι είναι αθώος και ότι άδικα κατηγορείται για τη ζοφερή υπόθεση που σόκαρε το πανελλήνιο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πατήρ Φώτιος είναι πιο «ανοιχτός» σε σχέση με τον Μπεζενίτη, με τον οποίο έχει αναπτύξει πολύ καλή σχέση από την ημέρα της προφυλάκισής του. Εχει συναναστροφές και συμμετέχει και σε «πηγαδάκια» που κάνουν οι υπόλοιποι προσωρινά κρατούμενοι, με τους οποίους ούτως ή άλλως συγκατοικεί στο θάλαμο της πτέρυγας. Ομως το χρόνο του προαυλισμού του φαίνεται να προτιμά να τον περνάει με τον πρώην Αττικής, συζητώντας κυρίως για εκκλησιαστικά ζητήματα.

    Ο απομονωμένος Παπαδόπουλος και ο ιερέας με το… περίεργο βλέμμα

    Πιο βαρύ φαίνεται να ε [Ο ηγούμενος της Αγίας Σκέπης Νήφων, κατά κόσμον Λευτέρης Αποστολόπουλος.] ίναι το κλίμα του Κορυδαλλού για δύο ιερείς που εμπλέκονται σε υποθέσεις ασέλγειας κατά ανηλίκων. Ο λόγος για τον εφημέριο του Ιερού Ναού Αγίας Παρασκευής στο Ιλιον Σωτήρη Παπαδόπουλο και τον 45χρονο ιερέα χωριού της Κοζάνης Σπυρίδωνα Μαργαρίτη. Ο πρώτος εμπλέκεται στην πρωτοφανή υπόθεση παιδεραστίας στο Ιλιον με θύματα τρία ανήλικα παιδάκια και ο δεύτερος κατηγορείται ότι τη Μεγάλη Παρασκευή αποπειράθηκε να ασελγήσει σε ένα 17χρονο αγόρι! Αν και οι δύο κληρικοί αρνούνται τις κατηγορίες που τους προσάπτονται (κάνοντας λόγο για δολοπλοκία ή παρεξήγηση), η υποδοχή που τους επιφυλάχθηκε στη ΣΤ’ πτέρυγα του Κορυδαλλού μοιάζει να είναι βγαλμένη από τον άγραφο νόμο των σκληρών ποινικών που κατατάσσει τους παιδεραστές στην κατηγορία των… ανεπιθύμητων.

    Ο Παπαδόπουλος πέρασε για πρώτη φορά την πόρτα του Κορυδαλλού στη μεταγωγή του λίγες μέρες πριν από την εκδίκαση της υπόθεσής του στις αρχές Απριλίου, ενώ αναμένεται να μεταφερθεί και πάλι τις προσεχείς μέρες εν όψει της νέας εκδίκασης. «Δεν του μιλούσε κανείς. Ολοι τον έβλεπαν με μισό μάτι. Πέρασε δέκα εφιαλτικές μέρες καθώς οι υπόλοιποι κρατούμενοι του γυρνούσαν την πλάτη. Με τον μόνο που αντάλλαξε δυο κουβέντες είναι ο Μπεζενίτης» λένε όσοι βίωσαν από κοντά εκείνη την περίοδο και προσθέτουν: «Από την άλλη πλευρά και εκείνος ήταν πολύ κλειστός ως άνθρωπος. Είδε ότι δεν τον έπαιρνε για πολλά-πολλά. Το σημείο που τον έβρισκες συνέχεια ήταν η εκκλησία της φυλακής. Πήγαινε και προσευχόταν. Ολο τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιέρωνε διαβάζοντας θρησκευτικά βιβλία. Αυτό που έκανε εντύπωση είναι ότι δεν αποχωρίστηκε ούτε για μία στιγμή το ράσο του. Ολοι οι υπόλοιποι ιερείς κρατούμενοι φορούν ράσο μόνο στα επισκεπτήρια ή όταν πήγαιναν στην εκκλησία της φυλακής. Εκείνος όλη τη μέρα. Επίσης, εντύπωση έχουν κάνει οι φωτογραφίες των παιδιών του, τις οποίες έχει καρφιτσώσει πάνω από το κρεβάτι του».

    Παρόμοια «ψυχρή» υποδοχή επιφυλάχθηκε, όμως, και στον 45χρονο ιερέα χωριού του νομού Κοζάνης Σπυρίδωνα Μαργαρίτη που -σύμφωνα με το κατηγορητήριο- την ημέρα της κορύφωσης του Θείου Δράματος αποπειράθηκε να ασελγήσει πάνω στο κορμί ενός 17χρονου αγοριού. Αν και ήταν προγραμματισμένο να οδηγηθεί στις φυλακές Γρεβενών, για άγνωστους λόγους «φιλοξενείται» και εκείνος στον «κοινόβιο» θάλαμο της ΣΤ’ πτέρυγας του Κορυδαλλού. «Κανείς κρατούμενος μέχρι σήμερα δεν τον έχει πλησιάσει να του πει έστω ένα “γεια”» είναι η φράση που λένε χαρακτηριστικά όσοι γνωρίζουν πράγματα και καταστάσεις προσθέτοντας πως «ο κατηγορούμενος ιερέας έχει κάτι πολύ… περίεργο στο βλέμμα του».

    Τελευταίος, πάντως, που πέρασε την πόρτα της ΣΤ’ πτέρυγας μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο την παρέα των ρασοφόρων του Κορυδαλλού είναι ο ηγούμενος της Αγίας Σκέπης Νήφων, κατά κόσμον Λευτέρης Αποστολόπουλος, ο οποίος προφυλακίστηκε τον Μάρτιο κατηγορούμενος για ασέλγεια πάνω στα κορμιά νεαρών δόκιμων μοναχών. Ο ίδιος πάντως κατά τη διάρκεια της επεισοδιακής απολογίας του (όπου πλήθος οπαδών του προπηλάκισε ακόμη και δημοσιογράφους μετά την απόφαση για προφυλάκιση) είχε αρνηθεί οποιαδήποτε κατηγορία κάνοντας λόγο για μια καλοστημένη πλεκτάνη. Ο γέροντας Νήφων κρατούνταν μέχρι πρότινος στις φυλακές της Τρίπολης και από το πρωί της Πέμπτης διαβιεί μαζί με τους υπόλοιπους κρατούμενους στον «κοινόβιο» θάλαμο της ΣΤ’ πτέρυγας.

    ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΥΣΟΥΛΟΣ

  3. Ο/Η Eπ-αναστάσιος λέει:

    Η ασφυκτική, αφαιμακτική, χυδαία και σκανδαλώδης «αγκαλιά» της Ορθόδοξης (…) Εκκλησίας στο «Κράτος» πρέπει επιτέλους να πάψει, για να γίνει κάποτε το δεύτερο πράγματι Κράτος, και όχι ο θεοκρατικός, σχιζοφρενής θίασος παλιάτσων και κοιλιόδουλων αχυρανθρώπων που είναι σήμερα. Δεν γελάει τυχαία με την Ελλάδα όλη η Ευρώπη και η Υδρόγειος.
    Δυστυχώς, λίγες είναι οι ελπίδες να γίνει κάτι γρήγορα, αφού και ο «υπερκαινοφανής καινοτόμος» Γεώργιος ο Β΄ δεν ετόλμησε καν να αλλάξει τη γελοία ονομασία του Υπουργείου «Παιδείας» στο σημείο όπου οπωσδήποτε έπρεπε… Όποιος επίσης περιμένει ότι η Εκκλησία θα πληρώσει το αναλογούν μερίδιό της φόρων, μάλλον πλανάται πλάνην οικτράν.

  4. Mητροπολίτης Mεσσηνίας Xρυσόστομος: Ναι, στον διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας, καθώς και στην απομάκρυνση των θρησκευτικών συμβόλων από τους δημόσιους χώρους

    Διαβάστε περισσότερα http://www.pare-dose.net/blog/?p=3262#ixzz0ZmhOSOu2

  5. Ο/Η Σπύρος λέει:

    Οι απατεώνες πρέπει να βρίσκονται στη φυλακή και όχι σε κρουαζιέρες.

    Το παπαδαριό εκεί στην Σαουδική Αραβία πρόκειται να αφαιρέσει τη ζωή γυναίκας διότι μίλησε σε δύο άνδρες, ιεροσύνη & βασιλεία σε πλήρη αρμονία με τους γνωστούς υποκριτές.

  6. Ο/Η bionick λέει:

    Ώστε έτσι ο κύριος Εφραίμ ;

    Εγώ προσπαθώ να γυρίσω στο νησί μου και τραβώ αφάνταστη ταλαιπωρία από τις άθλιες ακτοπλοϊκές γραμμές : Καθυστερήσεις , άθλια 35χρονα πλοία ( ευτυχώς αποσύρθηκαν οι σάπιες μαούνες του Μανούση ) . Το πλοίο με το οποιο ταξιδεύω απόψε έχει εγκαταλείψει τη ναυπηγική κλίνη από το 1975 , και θα φτάσει στο λιμάνι με αρκετές ώρες καθυστέρηση .

    Αλλάαααααααα , μην και ταλαιπωρηθεί ένας αποδεδειγμένα απατεώνας … Οι φοιτητές ας πνιγούν , οι στρατιωτικοί που θέλουν να γυρίσουν στον τόπο τους για τις γιορτές ας πνιγούν , οι ψαράδες ας μην στείλουν την ψαριά τους στις πόλεις , οι νησιώτες ας μην έχουν φρέσκο γάλα και φρούτα για τις γιορτές … Ας εγκαταληφθούν όλοι αυτοί οι πολίτες δεύτερης κατηγορίας του ακριτικού Αιγαίου.

    Ας μην έχουν αξιοπρεπείς συγκοινωνίες , ας αποκοπούν από τη στεριά . Αρκεί ο Εφραίμ να σουλατσάρει με το Λιμενικό !

    Καλές γιορτές αγαπητοί φίλοι . Πάω να δω πως θα καταφέρω να γυρίσω στο νησί μου .

  7. Και καλά μόνο αυτός το έκανε; Αλλά να πούμε ότι το θέμα είναι γνωστό από παλιά. Απλά ο Μάκης δεν είχε άλλο θέμα…

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η πρώτη πολιτική ορκωμοσία σε ελληνικό Πανεπιστήμιο είναι γεγονός!
    Posted on Δεκεμβρίου 16, 2009 by το φελέκι

    Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε στην Ελλάδα η πρώτη πολιτική ορκωμοσία σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Πιο συγκεκριμένα, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου ορκίστηκαν με πολιτικό όρκο που αντικατέστησε τον ήδη υπάρχοντα θρησκευτικό. Ευχή μας είναι το παράδειγμα του Παντείου να βρει και άλλους συνεχιστές. Σας παραθέτουμε τον όρκο:

    “Εδώ, στον χώρο του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, ενώπιον του Πρύτανη, των καθηγητών μου, των συμφοιτητών μου, και ολόκληρης της πανεπιστημιακής κοινότητας, δεσμεύομαι στην τιμή και την υπόληψή μου ότι θα χρησιμοποιώ τις γνώσεις που απόκτησα κατά τη διάρκεια των σπουδών μου με πνεύμα ελευθερίας και τεκμηριωμένο στοχασμό.

    Δεσμεύομαι στην τιμή και την υπόληψη μου ότι θα ακολουθώ όσα επιτάσσει η ακαδημαϊκή και επιστημονική δεοντολογία, συμβάλλοντας ενεργά στην προώθηση του ορθού λόγου, της επιστημονικής γνώσης και της τεκμηριωμένης κριτικής και στην ανάσχεση της μισαλλοδοξίας, των προλήψεων και των συλλογικών ιδεοληψιών προς όφελος της κοινωνίας.

    Δεσμεύομαι στην τιμή και την υπόληψη μου ότι, κατά την άσκηση των μελλοντικών μου δραστηριοτήτων, θα συνδράμω όσους έχουν την ανάγκη μου, θα προασπίζομαι την ειρήνη, τη δικαιοσύνη, την ελευθερία, την ισότητα, τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα κάθε συνανθρώπου μου, ανεξάρτητα από φύλο, ηλικία, κοινωνική τάξη, θρήσκευμα, γλώσσα, εθνική, φυλετική ή πολιτισμική ταυτότητα.”
    http://feleki.wordpress.com/2009/12/16/%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BF%CF%81%CE%BA%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4/

  9. Ο/Η Bravo Giorgos λέει:

    Προβάρει τα ράσα ο Πάσσαρης!

    Εβαψε τα χέρια του με αίμα αθώων πολιτών και αστυνομικών, κατάφερε να διασύρει και να «αποκεφαλίσει» την Ελληνική Αστυνομία διαφεύγοντας από συλλήψεις και διαπράττοντας σωρεία κακουργηματικών πράξεων και σήμερα δηλώνει έτοιμος να αφιερώσει τη ζωή του στον Θεό ελπίζοντας πως -όταν και αν αποφυλακιστεί- θα γίνει μοναχός στο Αγιο Ορος…

    http://www.orthodoxos.wordpress.com

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.