Ιερές λιμουζίνες: «χώρος ηρεμίας αλλά και προσευχής» (παλιό-επίκαιρο)

Το παρακάτω ποστ είχε αναρτηθεί στις 21.3.2007, (διαθέτει και όμορφα σχόλια…) το επαναφέρω λόγω των μέτρων που ανακοίνωσε ο κος Ραγκούσης της νέας μας κυβέρνησης, το κείμενο όπως θα αντιληφθείτε συγκρατεί επαξίως όλη τη φρεσκάδα ενός φρεσκοκομμένου λεμονιού…

Από την «Εκκλησιαστική Παρέμβαση», Μηνιαία Έκδοση της Ιεράς Μητρόπολης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου, διαβάζουμε για τα Μητροπολιτικά πολυτελή αυτοκίνητα και στο τι αυτά χρησιμεύουν. Πρώτα αναφέρουν (βεβαίως) ότι δείχνουν την «νεοπλουτίστικη νοοτροπία των κατόχων τους», και μετά μπαίνουν στο ψητό.

Απολαύστε .

(η ορθογραφία είναι του πρωτότυπου κειμένου)
[…]Βεβαίως, μπορεί κανείς να διακρίνη μερικά τέτοια αυτοκίνητα που είναι υπερβολικά και πολλές φορές δείχνουν την νεοπλουτίστικη νοοτροπία των κατόχων τους. Και στο σημείο αυτό ενθυμούμαι τον λόγο του Αριστοτέλη στο περί “Ρητορικής” σύγγραμμά του που θεωρούσε “απαιδευσίαν πλούτου το είναι νεόπλουτον”, γιατί ένας τέτοιος νεόπλουτος άνθρωπος έχει ήθος “ευδαίμονος ανοήτου”. Και, δυστυχώς αυτή η νοοτροπία διακρίνει μερικούς Κληρικούς, όλων των βαθμών, που συνήθως προέρχονται κοινωνικά από τις αγροτικές και μικροαστικές τάξεις και αυτομάτως βρίσκονται μπροστά σε μια άλλη κοινωνική κατηγορία που τους μεθάει.[…]

Διαβάστε τώρα με ποιο τρόπο δικαιολογούνται από το άρθρο της Ιερά Μητρόπολης, τα Λέξους, Μερσεντές και άλλα ευτελή αυτοκίνητα πολυτελείας:

Τίτλος: «Το Μητροπολιτικό αυτοκίνητο είναι “χώρος”…»
Γραφείου, γιατί αναπληρώνει κατά κάποιον τρόπο την εργασία του Γραφείου. Ο Μητροπολίτης κατά την διάρκεια του ταξειδιού μπορεί να διαβάζη τα έγγραφα της ημέρας, να γράφη έγγραφα, να διορθώνη κείμενα, να σκέπτεται την λύση διαφόρων προβλημάτων, να σχεδιάζη διάφορες εργασίες, να τηλεφωνή ή να του τηλεφωνούν για διάφορα θέματα.

Αίθουσας συνεδριάσεων, διότι επιλύει διάφορα προβλήματα με τους συνεργάτες του. Σε αυτήν την περίπτωση ο οδηγός πρέπει να είναι άνθρωπος απολύτου εμπιστοσύνης και να μην αναμειγνύεται σε διοικητικά και πνευματικά θέματα της Ιεράς Μητροπόλεως.

Αναγνωστηρίου βιβλιοθήκης, διότι μελετά βιβλία με τα οποία επέλεξε να ασχοληθή ή για δικό του πνευματικό ανεφοδιασμό ή για ετοιμασία θεμάτων και ομιλιών που πρόκειται να πραγματοποιήση.

Κλίνης, αφού βρίσκει την ευκαιρία να ξεκουρασθή και να κοιμηθή για λίγο. Είναι δυνατόν να εισέλθη στο αυτοκίνητο κουρασμένος από διάφορες εργασίες και με τον λίγο ύπνο μέσα σε αυτό να βγή ξεκούραστος και να συνεχίση την ποιμαντική του αποστολή.

Ακόμη μπορεί να θεωρηθή και ένας χώρος ηρεμίας, από την άποψη ότι όλη την ημέρα είναι απησχολημένος και υποχρεωμένος να ομιλή, να συμβουλεύη, να βρίσκεται μεταξύ των ανθρώπων και να ασχολήται με τα προβλήματά τους, οπότε στο αυτοκίνητο είναι μόνος και μπορεί να αποτοξινώνεται από τις διάφορες φροντίδες.

Επίσης είναι δυνατόν στο αυτοκίνητο να προσεύχεται, είτε με τις διάφορες λατρευτικές προσευχές είτε με την επανάληψη του “Πάτερ ημών” και της ευχής του ονόματος του Χριστού, είτε με την ψαλμωδία διαφόρων τροπαρίων, είτε με την ακρόαση κασετών με επικαίρους ύμνους της Εκκλησίας. Είναι ευνόητο ότι αυτό δεν μπορεί να αναπληρώση την προσευχή στο κελλί του και τον Ιερό Ναό, αλλά την συνεχίζει.

Ο αείμνηστος Μάριος Πλωρίτη απαντά, χρησιμοποιώντας τη γνωστή του καυστική και γλώσσα. (από το Βήμα : 26/06/2005 , Σελ.: B41)

[…]ΕΠΙΜΕΤΡΟ. Και ένα άλλο κρούσμα «αυτογνωσίας». Στην εφημερίδα της Μητρόπολης «Εκκλησιαστική Παρέμβαση», ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος εξηγεί γιατί «τα μεγάλα, δυνατά αυτοκίνητα είναι απαραίτητα» στους Μητροπολίτες:

Πρώτα, επειδή είναι «χώρος γραφείου και αναπληρώνουν κατά κάποιον τρόπο τη γραφική εργασία», ήγουν «μελέτη εγγράφων, σκέψη για τη λύση προβλημάτων, σχεδιασμό διαφόρων εργασιών». – Δεύτερο, είναι «αίθουσα συνεδριάσεων», διότι ο εποχούμενος ιεράρχης «επιλύει εκεί διάφορα προβλήματα με τους συνεργάτες του». – Τρίτο, είναι αναγνωστήριο-βιβλιοθήκη διότι «μελετά βιβλία για δικό του πνευματικό ανεφοδιασμό (sic) ή για ετοιμασία θεμάτων και ομιλιών». – Τέταρτο είναι και «κλίνες», όπου ο σεβασμιώτατος «βρίσκει την ευκαιρία να ξεκουραστεί και να κοιμηθεί». – Πέμπτο, είναι «χώρος ηρεμίας αλλά και προσευχής» (re-sic).

Αν όμως είναι απαραίτητο ένα όχημα τόσων πολλαπλών χρήσεων δίκην τροχοφόρου σούπερ μάρκετ, τότε όχι Μερσέντες ή Φάντομ δεν επαρκούν στους Μητροπολίτες, αλλά ούτε καμιόνια και νταλίκες, για να στεγάσουν τόσους και να πράξουν τόσα. Εκτός αν οι ημέτεροι «άγιοι» γράφουν, διαβάζουν, συνεδριάζουν, κοιμούνται στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον άλλον, και προσεύχονται ανάσκελα! «Είναι κι αυτή μια στάσις (ή πολλές στάσεις), νοιώθεται», που έλεγε ο Αλεξανδρινός… […]

Ευχαριστώ τον καλό αναγνώστη Βαλσαμώνα για την υπόδειξη των δύο σχετιζόμενων άρθρων.

This entry was posted in «Ιερές» Διεκδικήσεις, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία. Bookmark the permalink.

17 απαντήσεις στο Ιερές λιμουζίνες: «χώρος ηρεμίας αλλά και προσευχής» (παλιό-επίκαιρο)

  1. Ο/Η Γαργάλατας λέει:

    O Iερόθεος στη Ρωσία
    Με αερόπλανο όχι με λιμουζίνα
    Προσωπικότης διεθνούς κύρους!
    Όχι παίζουμε.
    Το ξέρατε;

    Διαβάστε στον λινκ
    http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=651

    (…Ο Σεβασμιώτατος έγινε δεκτός στην Ρωσία ως «συγγραφέας παγκοσμίου κύρους και φήμης», όπως ακριβώς είπε ο Πρύτανης του Αγίου Τύχωνος, οι ομιλίες του έγιναν «πηγή έμπνευσης» για τους ακροατές και ήδη διατυπώθησαν προσκλήσεις και για νέα επίσκεψή του στην Ρωσία. Όλοι ρωτούσαν να μάθουν για την Ναύπακτο, την γεωγραφία και την ιστορία της, αν και ως Ρώσοι δυσκολεύονταν στην προφορά της. Σε κάθε περίπτωση ήταν μία πολύ επιτυχημένη επίσκεψη με πολλούς καρπούς και αποτελέσματα…)

  2. Ο/Η Ex Naupacto λέει:

    Kαυγάδες δεσπότη Ιερόθεου με ηγούμενο Λογοθέτη

    http://eleutheripoli.blogspot.com/2007/08/blog-post_29.html
    http://www.parembasis.gr/2005/05_10_12.htm

  3. Ο/Η sfrang λέει:

    Ε ναι, εγώ συμφωνώ με τον άγιο μητροπολίτη. Σε ποδήλατο δεν θα μπορούσε να τα κάνει όλα αυτά που περιγράφει, μόνο ένα λεωφορείο είναι κατάλληλο. Χάρη μας κάνει που χρησιμοποιεί κάτι μικρότερο! Αναρωτιέμαι μόνο, γιατί τα κάνει όλα αυτά, ποια θέματα μελετάει που μας αφορούν και ποιες αποφάσεις παίρνει με συνεργάτες του, οι οποίες μας επηρεάζουν;

    Εννοείται, αν πράγματι δεν πληρώνει το κράτος (εμείς δλδ.) για τα αυτοκίνητα, ας κάνει ό,τι θέλει. Θα έπρεπε να προβληματιστεί το ποίμνιο που πληρώνει! Μόνο που εγώ νομίζω ότι μας δουλεύουν, με δημόσια δαπάνη κυκλοφορούν αυτά τα αμάξια, τα οποία μάλιστα δεν έχουν αριθμό κυκλοφορίας, αλλά γράφουν κάτι κινέζικα ΙΜΚΓΧ και άντε να καταλάβεις… ίσως ζητήσω κι εγώ μια τέτοια πινακίδα κυκλοφορίας, κάτι σαν ΕΥΤΚ, Εις Υγείαν Των Κορόιδων…

  4. Ο/Η Σωφέρ λέει:

    Α το πουλάκι μου ο souper άγιος Ιερόθεος και BMW και τζιπ:

    http://www.cosmo.gr/Lifestyle/Hellas/156288.html

    Προτίμηση στα ακριβά αυτοκίνητα δείχνουν οι περισσότεροι ιεράρχες της Εκκλησίας, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα». Πρώτος και καλύτερος ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, ο οποίος είναι λάτρης των τεσσάρων τροχών από τότε που ήταν Μητροπολίτης Δημητριάδος.

    Flash Player ad.
    : 0.0.0 – (src:http://static.24media.gr/bon_1.swf)Προτίμηση στα ακριβά αυτοκίνητα δείχνουν οι περισσότεροι ιεράρχες της Εκκλησίας, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα».

    Πρώτος και καλύτερος ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, ο οποίος είναι λάτρης των τεσσάρων τροχών από τότε που ήταν Μητροπολίτης Δημητριάδος. Ο κ. Χριστόδουλος μετακινείται συνήθως με μία θωρακισμένη λιμουζίνα Volkswagen Phaeton, ενώ διαθέτει ακόμη μία Chrysler και τη Mercedes του μακαριστού Σεραφείμ.

    Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος έχει στην κατοχή του μόνο μία μαύρη Mercedes κι αυτή είναι προσφορά Ελληνα επιχειρηματία.

    Πάντως, η συγκεκριμένη μάρκα έχει πολλούς «οπαδούς» στο χώρο της Εκκλησίας καθώς λιμουζίνες της γνωστής γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας διαθέτουν τουλάχιστον 15 Μητροπολίτες.

    Τη διαφορά κάνουν ο Μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος που έχει BMW και οι Μητροπολίτες Πειραιώς, Νέας Σμύρνης, Σύρου και Καβάλας που κυκλοφορούν με Audi και Skoda.

    ΒΜW έχει και ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος, δώρο του αδερφού του προς τη Μητρόπολη, αλλά συνήθως μετακινείται με το τζιπ Toyota, «δωρεά των ομογενών των ΗΠΑ για τις μετακινήσεις του στα χωριά της Ορεινής Ναυπακτίας», σύμφωνα με το γραφείο του.

    Οι περισσότεροι Μητροπολίτες υποστηρίζουν πως τα χρειάζονται «καλά» αυτοκίνητα γιατί περνάνε τις περισσότερες ώρες της ημέρας μέσα σ’ αυτά.

    Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, επειδή είναι κι ένας από τους νεότερους Ιεράρχες, οδηγεί μόνος του το Αudi Α3 που έχει στην κατοχή του, κάτι που έκανε κι ο κ. Χριστόδουλος όσο ήταν Μητροπολίτης Δημητριάδος.

  5. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    το καλό είναι πως στην δημόσια διαβούλευση του υπουργείου για το θέμα οι σχολιαστές τάσσονται με συντριπτική πλειοψηφία υπέρ της κατάργησης ιερών λιμουζίνων. Μέχρι βέβαια να το πάρουν χαμπάρι οι παπάδες οπότε θα γεμίσουν καλά λόγια για τα ιερά αυτοκίνητα. Διότι, σου λέει κύριε ο άλλος, πως και μόνο με την ευλογημένη τους ύπαρξη στους δρόμους μειώνονται τα ατυχήματα. Πιθανή παύση κυκλοφορίας τους θα αυξήσει κατακόρυφα των αριθμό ατυχημάτων. γι αυτό είναι και η πινακίδες τους ακαταλαβίστικες αλλά κανέναν δεν ενοχλεί. Μήπως καταλαβαίνουν τι διαβάζει ο παπάς στην εκκλησία;

  6. Ο/Η Κώστας Κοροβίλας λέει:

    Χαρακτηριστική τής νοοτροπίας καί τής λαιμαργίας τών παπάδων, δεσποτάδων καί άλλων, για πλουτο καί χλιδή, είναι η απάντηση τού παπαροκά Μουλατσιώτη, που έδωσε σέ μιά νεαρή κυρία, όταν κάποτε, σε μιά τηλεοπτική εκπομπή, που έτυχε να παρακολουθώ, τόν ερώτησε μέ αυστηρότητα. «Γιατί πρέπει, εσείς, καί όλοι οί κληρικοί νά κυκλοφορείτε μέ μερσεντές, καί άλλα πολυτελή αυτοκίνητα? Καί ο παπαροκάς, μέ αρκετό θράσος καί προκλητικότητα, τής απάντησε. «Καί μέ τί, θέλετε κοπέλα μου, νά κυκλοφορουμε? Μέ γαϊδουράκι? Προφανώς, αναφερόταν στήν περίπτωση τού Ιησού, καί στήν είσοδό του στά Ιεροσόλυμα μέ τό γαϊδουράκι. Ηταν τόσο τό θράσος του καί η ασέβεια του ακόμη καί πρός τόν ίδιο του τόν θεό. Φυσικά η περίπτωση τού Ιησού, καί η είσοδος του στά Ιεροσόλυμα μέ γαϊδουράκι, ήταν ένα πολύ καλά προμελετημένο καί προαποφασισμένο σχέδιο. Ενα επιτυχημένο επικοινωνιακό μέσον, καί η εκπλήρωση τής προφητείας που ήθελε τόν μεσία καί «βασηλιά τών Ιουδαίων», νά εισέρχεται στά Ιεροσόλυμα, ημέρα Παρασκευή, παραμονή τού Ιουδαϊκού Πάσχα, καί πάνω σέ γαϊδουράκι. Ετσι καί έγινε. Βλέπετε, ΄πως καί ο Ιησούς, δέν πήγαινε αδιάβαστος, καί τό κακό αρχίζει από τήν ρίζα του. Βέβαια τό σημερηνό παπαδαριό έχει ξεσαλώσει, καί ούτε που νιάζεται γιά επικοινωνιακά μέσα καί λίγη δήθεν σεμνότητα καί ταπεινότητα. (Τί μού θύμησε τώρα…) Προκαλούν μέ θράσος, καί προεκτείνω τήν ερμηνεία τής απάντησης τού παπαροκά Μουλατσιώτη, στό γεγονός που νά χαρακτηρίζει τόν Ιησού, βλάκα, που δέν εισήλθε στά Ιεροσόλυμα μέ κάποιο μεγαλοπρεπές άρμα, που νά τό σέρνουν καμιά ντουζίνα άσπρα γερά άλογα, καί πίσω ακολουθεία από καβαλάρηδες κ.λ.π. καί νά αγνοήσει προφητείες καί επικοινωνιακά μέσα καί σεμνότητα βιτρίνας.

  7. Ο/Η εξαδάκτυλος λέει:

    – Επίσης, δύναται να σκαλίζει την μύτη του και να παρατηρεί τα αποτελέσματα, χωρίς να τον βλέπει με σιχασιά το ποίμνιο

    – Επίσης, είναι χώρος που μπορεί να διαβάζει πορνογραφικά περιοδικά κρυμμένα μέσα στα έγγραφα, τα ίδια περιοδικά που κατακεραυνώνει τους πιστούς όταν οι ίδιοι τα διαβάσουν

    και τέλος, το κυριότερο :

    – αποτελεί χώρο κλεισίματος και υπογραφής συμβολαίων εμπορικού χαρακτήρα, καθ’ ότι στα γραφεία τις μητρόπολης μας βλέπουν

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Eξαδάκτυλε,
    υπάρχουν κι άλλα που μπορεί να κάνει ο παπάς μέσα στη λιμουζίνα.
    Οι αδελφοί Κ. για παράδειγμα, πατριάρχης και αρχιμανδρίτης αντίστοιχα, διέπρεψαν στο είδος αυτό.

    Πάνε πολλά χρόνια τώρα, που η Αστυνομία συνέλαβε τον αρχιμανδρίτη Βενέδικτο Κ. αδελφό κάποιου σκανδαλοποιού πατριάρχη Ιεροσολύμων (είχε ανάμεσα στα άλλα συλληφθεί από την Ισραηλινή Αστυνομία και για λαθρεμπόριο χρυσού μέ ράβδους μέσα στο πορτ μπαγκάζ της λιμουζίνας του-Το ΒΗΜΑ, 24/12/2005 ), μέσα στη λιμουζίνα του να ψαρεύει νεαρούς σε κάποιο σκοτεινό δρομάκι.
    Τι να κάνει ο δεσπότης του Πειραιά Καλλίνικος, η υπόθεση δεν κουκουλωνόταν με τίποτα, η Αστυνομία είχε δώσει την είδηση στον Τύπο, είχε δημοσιευθεί ήταν πιά αργά, κανένας μηχανισμός δεν μπορούσε μα καλύψει το γεγονός. Toν αποσχημάτισε και ο αρχιμανδρίτης προσεχώρησε στους Παλαιοημερολογίτες.
    Το 2005 ο όσιος Βενέδικτος πήρε εκδίκηση καρφώνοντας με πολύ βαρειές κατηγορίες τον άγιο Καλλίνικο-χωρίς αποδείξεις-με αφορμή τις κατηγορίες που εκτόξευσαν εναντίον του για ομοφυλοφιλία ένας θεολόγος-ψάλτης, ένας δικηγόρος και ένας εργολάβος.

  9. Ο/Η Σωφέρ λέει:

    Ποτ πουρί Χριστόδουλα
    Εκεί στην Κόλαση θα κυκλοφορεί με λιμουζίνες;
    Το πολύ να είναι καβάλα στον Κωλοσούζα.

    Από την άλλη βλέπω έναν Χριστόδουλο εύθυμο, γελαστό, καλοθρεμμένο, με χρυσάφια και διαμάντια και με μια λιμουζίνα που ο Σημίτης ούτε στα όνειρά του δεν έχει δει. Δηλαδή γενικά εντύπωση μεγαλείο. Κι εμένα μου αρέσει το μεγαλείο.
    Θεόδωρος Λιανός-καθηγητής-ΒΗΜΑ
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=78&artid=123808&dt=02/07/2000

    Με πέντε συμβολικές κινήσεις ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, δεκαπέντε ημέρες μετά την εκλογή του, επιχειρεί να δώσει το στίγμα της νέας «διακυβέρνησης» της Εκκλησίας της Ελλάδος καθώς και το ύφος και το ήθος τής μετά Χριστόδουλο εποχής:

    1 Βγάζει στο… σφυρί την πολυτελή Κράισλερ του Χριστόδουλου, δώρο μεγαλοεπιχειρηματία. Τα χρήματα από την πώληση θα διατεθούν σε φιλανθρωπικά έργα.
    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=110,id=17711112

    Βγάλαν στο σφυρί την θωρακισμένη BMW του Χριστόδουλου…
    23:07 25/8/2009
    Πηγή: Nonews News
    Την είχε κάνει δώρο ο Θ. Αγγελόπουλος. Την ξεπούλησε η «Αλληλεγγύη»… Ένα αυτοκίνητο που άξιζε 160.000 ευρώ το πούλησαν 42.000 ευρώ, σε ιδιώτη. Η θωρακισμένη BMW 745 του μακαριστού Χριστόδουλου
    http://www.inews.gr/63/vgalan-sto-sfiri-tin-thorakismeni-BMW-tou-christodoulou.htm

  10. Ο/Η εξαδάκτυλος λέει:

    ω, μα δεν είπα πως αυτά είναι τα μόνα που κάνουν οι παπάδες στις λιμουζίνες Κ.Λασκαράτο – απλά το έριξα στην πλάκα γιά να μην αρχίσω λίστες οι οποίες δεν έχουν τελειωμό…

  11. Καλέ μου, Κώστα Κοροβίλα, ο Χριστούλης καβάλησε εκείνο το γαϊδουράκι, που λέει η αγία γραφή, και δες ότι εμάς τώρα μας καβαλάνε τα γαϊδούρια που μας προέκυψαν από την θρησκεία του.

    • Ο/Η Κώστας Κοροβίλας λέει:

      Σταύρος Βασδέκης

      Φίλε Σταύρο,
      ακριβώς όπως τά λές έχουν τά πράγματα, κι όπως τά λέμε χρόνια τώρα, δυστυχώς. Εγώ βέβαια, έχω αλλάξει τήν υβριστική μου ορολογία, καί δέν χρησιμοποιώ λέξεις από τό ζωϊκό βασίλειο όταν θέλω νά βρίσω κάποιον. Υπάρχει πλούσιο υβριστικό λεξιλόγιο στόν ανθρώπινο χώρο νά περιγράψεις κάποιον. Τό νά αποκαλέσεις κάποιον «γάϊδαρο,» μάλλον τόν τιμάς, παρά τόν υποβαθμίζεις. Ετσι λοιπόν, όπως ο Ιησούς καβάλησε τόν γάϊδαρο γιά νά επιτελέσει τόν σκοπό του, έτσι καί οι συνάδελφοι του, τό παπαδαριό, σήμερα, μας καβαλάνε, καί τά γαϊδούρια είμαστε εμείς, καί όχι αυτοί. Τό ότι ζούμε υπό τόν ζυγό τής εκκλησίας σ’ αυτή τήν Χώρα, είναι γεγονός. Τό λέω συνέχεια, η εκκλησία, αυτός ο τρομερός γίγαντας, στέκεται σέ γυάλινα πόδια, παρ’ όλα αυτά, καί μέ ενα φύσιμα θά πέσει. Αλλά, βλέπεις, πως εκτός από εμάς πού αναμφίβολα συμβάλουμε στήν πτώση αυτού τού τέρατος, αλλά δέν αρκούμε, αυτοί που θά μπορούσαν νά ρίξουν αυτό τό τέρας, οί πολιτικοί εννοώ, είναι πολύ μικροί, κι ο γίγαντας τούς συνθλίβει μέ τό δάκτυλο του, καί καγχάζει.

  12. Ο/Η χαρη λέει:

    εγώ συμφωνώ απολύτως με όλες αυτές τις χρησιμότητες που μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο, και πιστεύω πως κακώς δεν τις είχαμε σκεφτεί οι υπόλοιποι μέχρι τώρα. Προτείνω λοιπόν να δίνει το κράτος δωρεάν από ένα αυτοκίνητο εκτός από τούς παπάδες και σε κάθε παιδί τής επικράτειας, ώστε να μπορεί κι αυτό να εκμεταλλεύεται όλον του τόν χρόνο [από σχολείο-σπιτι-φροντιστήριο-πανεπιστήμιο κλπ] καθώς θα τού χρησιμεύει δηλαδή, εκτός από υπνωτήριο, και ως αναγνωστήριο και βιβλιοθήκη και ως, ακόμα-ακόμα, (τίποτα δεν αποκλείεται) και ως χώρος προσευχής : (άλλωστε σε ένα βίδεο που είδα σήμερα δεν θυμάμαι πού, κάποιος συμπεριελάμβανε και τα παιδιά ενγένει στα άτομα με ειδικές ανάγκες) επομένως οι λιμουζίνες αυτές είναι απαραίτητες στον λαό είτε για τις ειδικές είτε για τις γενικότερες ανάγκες του – και προς χάριν τής ψυχικής ηρεμίας, τής μελέτης και τής προόδου τού λαού και τού έθνους γενικότερα

    να κατατεθεί πρόταση πάραυτα προτείνω λοιπόν αγαπητέ Ρο, (από εκκλησία και συλλόγους γονέων διδασκόντων διδασκομένων και κηδεμόνων) στην καινούργια κυβέρνηση – η εκκλησία, προμαχώνας τού σχολειού κάθε είδους – κρυφού ή εποχούμενου – μάς δείχνει τον δρόμο –

  13. Παράθεμα: Εβδομάδα Αθεΐας | Ο μητροπολήτης Ναυπάκτου και τα πολυτελέστατα αυτοκίνητά του | www.socialfail.gr

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ευχαριστούμε για την «κλοπή» και για την αναδημοσίευση.

      Με την ευκαιρία να πω το εξής για τον «άγιο» Ναυπάκτου.

      Ανήκει στο πιο πονηρό κομμάτι της Ιεραρχίας, σε μια «προοδευτική» οπισθοφυλακή, αυτή που θα βγει μπροστά αν φερ’ειπείν παγιωθεί στη Χώρα ένα καθεστώς ΣΥΡΙΖΑ με το οποίο η Εκκλησία θα κρίνει ότι δεν τη συμφέρει να συγκρουστεί. Μπορεί τότε να τον καμαρώσετε και Αρχιεπίσκοπο.

      Είναι μοναδικός στο να στρεψοδικεί και να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα.

      Θυμάμαι δυο άρθρα του στην «Ελευθεροτυπία»:

      1. Εμφάνιζε την Εκκλησία αντιστασιακή στη διάρκεια της Δικτατορίας, ξεπερνώντας τη στενότατη συνεργασία της Ιεραρχίας με τη Χούντα, με το «σκεπτικό» ότι πολλοί από τους λαϊκούς που αντιστάθηκαν ανήκαν στην Εκκλησία!!!

      2.Επικαλέστηκε (20/12/2000) τους καταραμένους φιλόσοφους Ρουσώ και Καστοριάδη, για να θεμελιώσει το δίκαιο του αιτήματος για προσφυγή στον λαό, με το Δημοψήφισμα που ζητούσαν οι Χουντόδουλος-Καραμανλής για τις ταυτότητες και το οποίο ξεχάστηκε και από τους δυό τους μόλις ο Καραμανλής πήρε την εξουσία.

      Τα ανθρώπινα δικαιώματα όμως δεν μπαίνουν ποτέ σε δημοψηφίσματα.

      Με την ευκαιρία αναρωτιέμαι αν η Εκκλησία θα τολμούσε να βάλει σε δημοψήφισμα τις απόψεις της π.χ. περί παρθενίας και προγαμιαίων σχέσεων.

  14. Ο/Η csar λέει:

    Το λινκ για το σχόλιο από την Εκκλησιαστική Παρέμβαση έχει αλλάξει και είναι: http://www.parembasis.gr/index.php/el/menu-teyxos-110/2415-2005-110-07

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      H ιερά επαφή με το άρθρον του ιερού Ιεροθέου απεκατεστάθη εις το ποστ.
      Θνκς!

      Με την ευκαιρία μια υπενθύμιση στο νεόπλουτο μητροπολίτη

      και ο ακτήμων καλόγερος Εφραίμ, που η υπόθεσή του έχει μάλλον θαφτεί

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s