Απόκρισις εις δεσπότην NASAς διά ιοκτόνον δράσιν Μεταλήψεως

(Η περίπτωσις της ηπατίτιδος C του ιερού Χριστοδούλου)

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Kύριε Ροϊδη,
attikis_mesogaiasΕίχαμε επισημάνει την απουσία θεολογικών επιχειρημάτων του Παναγιότατου Άνθιμου που για να ενθαρρύνει το ολιγόπιστο ποίμνιο που διστάζει να ρουφήξει το αίμα του Σωτήρα του, είχε επικαλεστεί επιστημονική γνωμάτευση κορυφαίων επιστημόνων (λόγω σεμνότητος τα ονόματα είναι μυστικά), πως τα ασημένια κουταλάκια δεν ευνοούν τα μικρόβια. Το ολίσθημα αυτό ήλθε να θεραπεύσει όπως διαβάζουμε στο μπλογκ της λιμνοθάλασσας του Βατοπεδίου ο «Δεσπότης της NASA» κ. Νίκος Χατζηνικολάου (Φωτ. σε στιγμές πνευματικής ευωχίας με τον άγιο Παντελεήμονα-όπισθεν). Πρόκειται για τον γνωστό σεμνό εισαγωγέα τεμαχίων του πτώματος Σεραφείμ Σαρώφ. Ιδού πως περιγράφεται από πιστούς σκιέρ: «Ρασοφόρος και αθλητικός, μυθικός και ανθρώπινος, χοϊκός και αγγελικός, ταυτόχρονα. Η άφιξη του π. Νικολάου, Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής στο Σέλι την 28.12.2008 σήμανε για μας μία σημαντική αιτία ελπίδας στη φτώχεια των καιρών. Η παρουσία του απαύγασμα μοναδικής ορθοδοξίας, σύμπτυξη επιστημοσύνης και φιλοσοφίας, θεολογίας και ρεαλισμού. Η ένδεια αξιών, η λεηλασία της υπομονής, μέχρι και η ευτέλεια στων νόθων ταγών τη σκέψη βρίσκουν πυργωμένη απάντηση από το δικό του ψυχικό οίστρο, με αφορμή δε και αποτέλεσμα τη χαρά της ζωής που φωτοβόλα ο ίδιος εκπέμπει».
http://www.seli-ski.gr/report.php?id=155

Προτού παραθέσω αποσπάσματα από την εμπνευσμένη από το πτηνό της Αγίας Τριάδος απάντηση, επικροτώ τον τίτλο του δεσπότη (αφεντικού, τύραννου κλπ) και διαμαρτύρομαι για εκείνο το NASA που αναφέρεται σε αιρετική δυτική ερευνητική επιστημονική ομάδα. Προτείνω τον ελληνικότατο τίτλο Αυθέντης και Δεσπότης Χαρβατιού, Χασιάς, Λιόπεσι, Λιοσίων, Σπάτων, Λούτσας και Κακοσάλεσι.

«Ο δεσπότης της NASA τα λέει έξω απ’ τα δόντια για τη γρίπη των χοίρων και τη Θεία Κοινωνία
3 Αυγούστου, 2009 — VatopaidiFriend
Από αιώνες μεταλαμβάνουν οι πιστοί, υγιείς και ασθενείς, από το ίδιο άγιο ποτήριο και από την ίδια αγία λαβίδα, που ποτέ δεν πλένουμε, που ποτέ δεν απολυμαίνουμε, και ποτέ δεν παρατηρήθηκε κάτι…
».

Λάθος. Υπενθυμίζω πως ο Τρισμάκαρ Χριστόδουλος έπασχε από ηπατίτιδα C, η οποία εξελίχθηκε σε καρκίνο του ήπατος.

Mάλιστα διάφοροι ομοφυλόφιλοι, παγανισταί κλπ τον ηρώτουν:
http://changegreecenow.blogspot.com/2007/07/c.html

http://www.ethnikoi.org/hepatitisc.htm

«Χριστόδουλε, πού την κόλλησες την Ηπατίτιδα C;»

Πρόκειται για κακοηθέστατο ερώτημα και για να το απαντήσω κατέφυγα στο σαιτ του φαρμακοποιού:

«Σήμερα η κύριοι τρόποι μετάδοσης θεωρούνται:
Η από κοινού χρήση εξαρτημάτων για την ενδοφλέβια χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Η χρήση μή αποστειρωμένων εργαλείων τατουάζ και piercing
Η κοινή χρήση ατομικών ειδών όπως είναι οι ξυριστικές μηχανές και οι οδοντόβουρτσες.
Μολύνσεις κατά την εκτέλεση ιατρικών και νοσηλευτικών πράξεων.
Πολλαπλοί ερωτικοί σύντροφοι και ομοφυλοφιλικές σχέσεις.
Χρήση κοκαίνης μέσω κοινών εργαλείων εισπνοής
Μετάδοση από την μητέρα στο παιδί
».

Ο συγγραφεύς του άρθρου αγνοήσε την υποπερίπτωσιν του αρχιερέως ο οποίος ρουφάει το κρασί από το Δισκοπότηρο αφού πριν έχει χορηγήσει την Μετάληψη στους διάκους του. Επειδή όλαι αι περιπτώσεις μεταδόσεως που αναφέρονται εδώ αποκλείονται δια τον Μακαριστόν, απομένει η διέξοδος του Μεταλήψεως.

Αν συνεκτιμήσωμεν τα δυο επιστημονικά άρθρα, ο δεσπότης της NASA σπιλώνει άθελά του την υπόληψιν του Μακαριστού, για τον οποίο αφελώς πάει φιρί φιρί να μας πει το αδιανόητον, πως χτυπούσε ενέσεις, έμεινε έγκυος, έκανε τατουάζ, χρησιμοποιούσε την ίδια οδοντόβουρτσα με τους σωματοφύλακές του, ή –Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου-ήτο ντιγκι-ντάγκας! Ποίος παρακαλώ; Το πνευματικόν τέκνον του ιερού Καλλινίκου! Διαφωνώ με τον δεσπότην όπως επίσης με τον Μέγα Σταυροφόρον και Ομολογητή της Ορθοδοξίας Εντιμώτατον κ.Γρ.Μιχαλόπουλο (θύμα δικαστικής πλάνης), που έχει και αυτός εκφράσει την ίδια άποψη για το ακίνδυνο της Θεοφαγίας:
https://roides.wordpress.com/2008/01/05/koinwnia051208/

Εγώ πιστεύω πως κάτι ξέρουν οι Αιρετικοί της Δύσης, που δεν ζουν σε θεοκρατικές Μπανανίες και ξέρουν να φυλάνε τα νώτα τους καλύτερα από τον Μακαριστό που νήστευε και κοινωνούσε ακατάπαυστα. Κι ας λέει ο Άγιος Νάσα:
«Το γεγονός ότι οι Αγγλικανοί και οι Καθολικοί αποφάσισαν, για προληπτικούς λόγους, τη διακοπή της μετάδοσης της θείας κοινωνίας στην Αγγλία και τη Νέα Ζηλανδία αντίστοιχα, αν αληθεύει, δεν φανερώνει, όπως μερικοί υποστηρίζουν, σύνεση και ελευθερία, αλλά καταδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την τεράστια απόσταση της Εκκλησίας μας, που είναι Eυχαριστιακή στη θεολογία και ζωή της, που ζει, πιστεύει και κηρύττει το Μυστήριο, από τις υπόλοιπες χριστιανικές ομάδες…».

Να λοιπόν που η υπερεθνική Καθολική Εκκλησία με πολλαπλάσιους πιστούς από την σχισματική Ορθόδοξη είναι «ομάδα».

Υπερασπίζομαι τον Παναγιότατον Βενέδικτον που παίρνει τα μέτρα του. Επικαλούμαι τον πρόεδρον του Ιατρικού συλλόγου Θεσσαλονίκης, που προσπαθεί όπως όπως να προειδοποιήσει χωρίς να ενοχλήσει: («ΕΓΝΑΤΙΑ»- 17-5-2007 σελ. 8): «Στο νοσοκομείο κατέληξαν δεκάδες πιστοί οι οποίοι κοινώνησαν έπειτα από δύο παιδιά με μηνιγγίτιδα Κρούσματα μηνιγγίτιδας αναστάτωσαν ιερείς και πιστούς με αποτέλεσμα οι περισσότεροι -για παν ενδεχόμενο- να βρεθούν στα νοσοκομεία! …….Όποιος κοινωνήσει μετά από κάποιο άτομο το οποίο νοσεί από μία ασθένεια, μπορεί να εκδηλώσει και ο ίδιος τη νόσο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όποιος λάβει το μικρόβιο από το κουτάλι θα νοσήσει απαραίτητα» δήλωσε στην «Ε» ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης…….η λήψη προληπτικών μέτρων είναι απαραίτητη για όσα άτομα κοινωνούν μετά από κάποιον ασθενή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα νοσήσουν και οι ίδιοι. ……. …Μπορεί όντως όποιος κοινωνήσει μετά από κάποιο άτομο το οποίο νοσεί από μία ασθένεια, να εκδηλώσει και ο ίδιος τη νόσο. Αν κάποιος έχει ήδη ένα καταπονημένο ανοσοποιητικό σύστημα, μπορεί να αρρωστήσει πιο εύκολα, και για αυτό χρειάζεται η προφύλαξη».

Επανέρχομαι στον άγιο Νάσας και Μαυροσουβάλας, που καταλήγει με μια επιστημονική ανακοίνωση σε παγκόσμια πρώτη:
«Δυστυχώς, το μεγάλο πρόβλημα είναι … ο ιός της ασεβείας και το μικρόβιο της ολιγοπιστίας. Και το καλύτερο εμβόλιο είναι η «μετά καθαρού συνειδότος» και «ακατάκριτος» συχνή συμμετοχή μας στο μυστήριο της Θείας Κοινωνίας».

Ιδού η λύσις κ.Καραμανλή Β΄. Εμβολισμός με αίμα Χριστού και πρόωρες εκλογές.
Τολμήσατε!
Είμεθα παρά το πλευρόν Σας!

This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

24 Responses to Απόκρισις εις δεσπότην NASAς διά ιοκτόνον δράσιν Μεταλήψεως

  1. Ο/Η nomikos λέει:

    Aπολαυστικό.Ότι πρέπει ως ανάγνωσμα, λίγο πριν τις ολιγοήμερες καλοκαιρινές διακοπές.Θα σταθώ όμως σε ένα σημείο.Σ’αυτό:

    «Ρασοφόρος και αθλητικός, μυθικός και ανθρώπινος, χοϊκός και αγγελικός, ταυτόχρονα. Η άφιξη του π. Νικολάου, Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής στο Σέλι την 28.12.2008 σήμανε για μας μία σημαντική αιτία ελπίδας στη φτώχεια των καιρών. Η παρουσία του απαύγασμα μοναδικής ορθοδοξίας, σύμπτυξη επιστημοσύνης και φιλοσοφίας, θεολογίας και ρεαλισμού. Η ένδεια αξιών, η λεηλασία της υπομονής, μέχρι και η ευτέλεια στων νόθων ταγών τη σκέψη βρίσκουν πυργωμένη απάντηση από το δικό του ψυχικό οίστρο, με αφορμή δε και αποτέλεσμα τη χαρά της ζωής που φωτοβόλα ο ίδιος εκπέμπει»

    Πάντα με εντυπωσίαζε η ποιότητα και η ποικιλία της χλωρίδας της ελληνικής υπαίθρου και ακόμα περισσότερο, η επίδρασή της πάνω σε κάποιους ανθρώπους.Στον συντάκτη λοιπόν του παραπάνω άρθρου-γλειψίματος, αφιερώνω και εγώ λίγους μυθικούς,ανθρώπινους,χοικούς και αγγελικούς στίχους από την απέραντη δεξαμενή του ρεμπέτικου τραγουδιού.

    * Όταν μπουκάρω στον τεκέ/τον αργιλέ τσακώνω/και με τα φυλλοκάρδια μου/τραβώ τον ξελιγώνω (Ανέστης Δελιάς)
    * Μες τον τεκέ της Μαριγώς/με έπιασ’ ένας μυστικός/και απάνω στο μεράκι/βάζει χέρι στο μαυράκι (Σπύρος Περιστέρης)
    * Εγώ μάγκας γεννήθηκα/και μάγκας θ’ αποθάνω/και ας φυτρώσουν χασισιές/στον τάφο μ’ από πάνω (Μάρκος Βαμβακάρης)
    * Άντε στου παράδεισου τη πόρτα/κάποιος φύτεψε δυό χόρτα/ κι όσο πάνε και φουντώνουν/κι οι αγγέλοι ξεφαντώνουν.

    Κρύβει ο άγιος τα κλειδιά του/καθώς βλέπει τα παιδιά του/να αφήνουν τα βαγγέλια/και να αρχίζουν τσιφτετέλια.

    Καλές διακοπές σε όλους.Θα σας ξανασυναντήσω μετά τις 25/8.

  2. Ο/Η πρεσβύωψ λέει:

    Εν θεώ αδελφέ, συνιστώ να μεταλάβεις των Αχράντων μυστηρίων την 15/8. Ακούς εκεί!!!! Να γράφεις οτι ενδεχομένως ο τρισμάκαρ να …λάδωνε τη μπάμια!!!! Αιδώς!!!!

  3. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    η μετάληψη των χριστιανών το αίμα και το κρέας του θεού περιέχει από σάλια και μύξες μέχρι τρίχες και μικρόβια. Μόνο ανθρακικό δεν έχει.

  4. Ο/Η Κάποιος λέει:

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=480808

    AYΓΗ

    Σώσον Κύριε!

    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06/08/2009

    Όσοι «δυσπιστούν στο θαύμα της Αναστάσεως του Κυρίου, όσοι ειρωνεύονται την εκ παρθένου γέννησή Του, όσοι αρνούνται την ευωδία των λειψάνων, όσοι περιφρονούν τα ιερά και όσια, όσοι βυσσοδομούν κατά της Εκκλησίας μας, όσοι ζητούν να εξαφανίσουν και το ελάχιστο ίχνος πίστης από τις ψυχές μας φυσικό είναι να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία να προσβάλουν και το ιερότατο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας». Αυτά διαμηνύει ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος στους πιστούς, με αφορμή απόψεις επιστημόνων που επισημαίνουν ότι η θεία μετάληψη μπορεί να διευκολύνει τη μετάδοση της νέας γρίπης.

    Επειδή λοιπόν κάποιοι πιστοί προφανώς τρόμαξαν, ο επίσκοπος τους καθησυχάζει. Από αιώνες, λέει, «μεταλαμβάνουν οι πιστοί, υγιείς και ασθενείς, από το ίδιο ποτήριο και από την ίδια αγία λαβίδα,που ποτέ δεν πλένουμε, που ποτέ δεν απολυμαίνουμε και ποτέ δεν παρατηρήθηκε κάτι». Και όχι μόνο δεν παρατηρήθηκε κάτι, αλλά και το καλύτερο εμβόλιο, κατά την άποψη του ιεράρχη είναι η θεία κοινωνία.

    Έχει μια λογική, ένας αξιωματούχους της ορθοδοξίας να υπερασπίζεται ένα μυστήριο και να αντικρούει μια «υλική άποψη» με πνευματικά επιχειρήματα. Δεν είναι κρασί και ψωμί αυτό που κοινωνείτε, είναι το αίμα μα και το σώμα του Χριστού… Άρα κάνουν λάθος οι επιστήμονες που επιμένουν ότι ο ιός μπορεί να επιβιώσει και στο περιβάλλον της θείας κοινωνίας. Κάνουν λάθος όσοι επισημαίνουν ότι οι πιθανότητες μετάδοσής του πολλαπλασιάζονται σε συνθήκες συνωστισμού, άρα και σε ένα γεμάτο ναό. ναό. Κάνουν λάθος η Αγγλικανική, όπως και πολλές τοπικές ρωμαιοκαθολικές εκκλησίες, που σταμάτησαν τη θεία μετάληψη. Και βέβαια κάνουν λάθος να φοβούνται όσοι πιστοί φοβούνται και έχουν αραιώσει τις τάξεις των προθύμων να δεχτούν τη θεία κοινωνία.

    Κάνουν λάθος; Μπα! Ο ιεράρχης, και άλλοι σαν κι αυτόν βλέπουν εδώ άλλη μια συνωμοσία κατά της πίστης και της ορθοδοξίας. Ιατρική συνωμοσία αυτή τη φορά. Με μεσαιωνική μισαλλοδοξία σέρνει τα εξ αμάξης στον επιστήμονα, που μπορεί να είναι ο άνθρωπος και πιστός –αλλά όχι αρκετά…- και που ανησυχεί μήπως ένα παιδάκι αρπάξει τον ιό από έναν ασθενή που κοινώνησε πριν από αυτό. Το πυρ το εξώτερον στην υπηρεσία του δόγματος. Ή, αλλιώς, η καταπολέμηση του φόβου για τον ιό, με τον τρόμο της κολάσεως. Σώσον Κύριε!

  5. Ο/Η Κάποιος λέει:

    ΑΥΓΗ

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=480807

    Γρίπη και ανορθολογισμός

    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06/08/2009

    Του ΑΝΑΡΓΥΡΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ

    Η επαπειλούμενη πανδημία γρίπης προκαλεί διάφορες αντιδράσεις και ενεργοποιεί κράτη, κόμμα, διεθνείς οργανισμούς, αλλά και τους πολίτες μεμονωμένα. Κοινός παρονομαστής η αγωνία μπροστά σε μια ασθένεια, που ανάλογα με τη διαχείρισή της μπορούμε να οδηγηθούμε σε καταστάσεις ακόμη και κατάρρευσης του συστήματος περίθαλψης, ιδιαίτερα σε εποχή πολύχρονης εγκατάλειψης του δημόσιου συστήματος υγείας. Γι’ αυτό οι αρμόδιοι τονίζουν ότι χρειάζεται ψυχραιμία και προειδοποιούν ότι ο πανικός μπορεί να αποδειχθεί χειρότερος από την ίδια τη γρίπη.

    Στα μέτρα πρόληψης που λαμβάνονται είναι ο εμβολιασμός, αλλά και συστάσεις να αποφεύγουμε κινήσεις και συμπεριφορές που μπορεί να συντελέσουν στην εξάπλωση της ασθένειας. Απλές συστάσεις, όπως όταν φτερνιζόμαστε να βάζουμε μπροστά στο στόμα μας ένα χαρτομάντηλο, ή, ελλείψει αυτού, να φτερνιζόμαστε στον αγκώνα και όχι στην παλάμη. Αυτονόητα πράγματα, δηλαδή…

    Αυτονόητα; Δυστυχώς όχι όλα για όλους! Σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης δοκιμάζεται η ικανότητα της κοινωνίας να αντιδρά με ορθολογικό τρόπο, με μεθοδικότητα και όχι σπασμωδικά. Η ικανότητα να υπερβαίνουμε στερεότυπα του παραδοσιακού τρόπου οργάνωσης και να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά τις νέες απειλές.

    Σε άλλες χώρες (χωρίς να θέλουμε να εξειδανικεύσουμε) στη μάχη κατά της γρίπης στρατεύονται μαζί με την πολιτεία και θεσμοί, όπως η Εκκλησία. Στο Λονδίνο, οι Αγγλικανική Εκκλησία (η κατεξοχήν ορθολογική εκδοχή από τον χώρο των χριστιανικών εκκλησιών) συνιστά στους πιστούς να αποφεύγουν ακόμη και τον εκκλησιασμό. Καρδινάλιοι της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας παρήγγειλαν η Θεία Μετάληψη να γίνεται μόνο με στεγνό τρόπο, με την όστια, μια ξερή πλακέτα, κάτι σαν μικρό αντίδωρο. Αυτοί οι εκκλησιαστικοί παράγοντες αντιλαμβάνονται ότι η αντιμετώπιση της γρίπης δεν μπορεί να γίνει μόνο με την επενέργεια του Αγίου Πνεύματος, αλλά χρειάζεται τουλάχιστον η συνδρομή της επιστήμης που με τη σειρά της επιτάσσει τη λήψη ορισμένων προληπτικών μέτρων.

    Ο λόγος για τη μετάληψη της Θείας Ευχαριστίας. Μπορεί να συντελέσει στη μετάδοση του ιού της γρίπης; Η Ιερά Σύνοδος δεν έχει πάρει θέση επ’ αυτού. Ωστόσο, ο ένας μετά τον άλλον, οι μητροπολίτες προχωρούν σε πατρικές εγκυκλίους προς το ποίμνιο δίκην ιατρικών γνωματεύσεων. Οι εγκύκλιοι θα αναγνωστούν τον Δεκαπενταύγουστο στις εκκλησίες, όπου το εκκλησίασμα θα είναι πυκνό.

    Προχθές ο μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος Χατζηνικολάου γνωμάτευσε ότι «το καλύτερο εμβόλιο είναι η ‘μετά καθαρού συνειδότος’ και ‘ακατακρίτως’ συχνή συμμετοχή στο μυστήριο της Θείας Κοινωνίας» και προτρέπει τους πιστούς «να μεταλαμβάνουν συχνότερα τούτες τις δύσκολες μέρες», αρκεί να μην έχουν «πνευματικό κώλυμα». Ο κ. Νικόλαος προχωρεί και σε αποκαλύψεις! Καταγγέλλει «προσπάθεια αποδόμησης της πίστεως σε μέρες που δεν μας έχει μείνει κανένα άλλο μοντέλο». Ο ιεράρχης υπενθυμίζει ότι από αιώνων «μεταλαμβάνουν οι πιστοί, υγιείς και ασθενείς, από το ίδιο ποτήριο και από την ίδια αγία λαβίδα, που ποτέ δεν πλένομε, ποτέ δεν απολυμαίνουμε και ποτέ δεν παρατηρήθηκε κάτι».

    Στην ίδια κατεύθυνση ένας άλλος θεολόγος, ο οποίος όμως διακρίνεται για τη μετριοπάθειά του, ο Μάριος Μπέγζος, επιχειρηματολογεί: «Αιώνες τώρα η Εκκλησία έζησε πάμπολλες επιδημίες και πανδημίες και επέζησε χωρίς διακοπή της μετάληψης. Οι ιερείς νοσοκομείων καταναλώνουν το υπόλοιπο περιεχόμενο του δισκοπότηρου από το οποίο κοινώνησαν ασθενείς, χωρίς ποτέ να μεταδοθεί σε αυτούς η μολυσματική νόσος. Γνωρίσατε μάνα που αρνήθηκε να ασπαστεί το μολυσμένο παιδί της, ή αγαπημένο πρόσωπο που δεν αγγίζει τον βαριά άρρωστο άνθρωπό του, προτιμώντας την υγιεινή από την αγάπη, δηλαδή την ατομική επιβίωση δίχως τη συμβίωση;». (Εφημ. «Τα Νέα», 27.7.2009)

    Η μετάληψη αναμφισβήτητα είναι προσωπικό δικαίωμα του πιστού. Η συζήτηση δεν αφορά αυτή καθεαυτή τη σφαίρα της προσωπικής ελευθερίας, αλλά τις επιπτώσεις μιας συμπεριφοράς στη δημόσια υγεία. Δεν προάγεται το δημόσιο συμφέρον, ούτε ενισχύεται το κύρος του θρησκευτικού φρονήματος, όταν η συζήτηση λοξοδρομεί τεχνηέντως στα περί «αγαπητικής σχέσης». Λες και μπορεί να υπάρξει συμβίωση χωρίς ατομική επιβίωση, και μάλιστα μέσα σε συνθήκες διάδοσης μολυσματικής ασθένειας. Εκτός και αν οπισθοδρομούμε στην πρόληψη ότι η επιθυμία φανερώνει τη βούληση (ή μήπως και την αγάπη;) του Θεού.

    Το επιχείρημα ότι τόσους αιώνες η μετάληψη υπήρξε ακίνδυνη δεν είναι ακλόνητο, διότι δεν είναι αποτέλεσμα επιστημονικών – επιδημιολογικών μελετών, αλλά εμπειρικής και μάλιστα ιδεολογικά προσδιορισμένης άποψης. Ποιος μπορεί να μας διαβεβαιώσει ότι η μετάληψη ιστορικά δεν συνετέλεσε στην εξάπλωση επιδημιών; Και ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι σήμερα, σε συνθήκες παγκοσμιοποίησης που ευνοούν την ταχύτητα μετάδοσης της επιδημίας, μπορούμε να αρκεστούμε σε όσα μέτρα ελαμβάνοντο παλαιότερα;

    Η Εκκλησία, διά μέσου των αιώνων, αντιμετώπισε ανάλογα φαινόμενα με τη γνωστή σοφία της «κατ’ οικονομίαν» λύσης. Αυτή την παρακαταθήκη φαίνεται να υποτιμούν σήμερα εκκλησιαστικοί παράγοντες. Προκαλεί εντύπωση η σπουδή του μητροπολίτη Μεσογαίας, ο οποίος δογματίζει, παρ’ ότι η θύραθεν παιδεία του, με PHD Βιολογίας στις ΗΠΑ, θα έπρεπε να κατασιγάζει το «ένθεο» πάθος της καλογερικής του παραδοξολογίας.

    Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε ποια στάση θα υιοθετήσει η Ιερά Σύνοδος. Και ποια είναι η αντίδραση της πολιτείας, η οποία σε άλλες περιπτώσεις, φαινομένων πολιτισμικά ομολόγων, όπως τα «πάρτι γρίπης» που διοργανώνονται αυτή την περίοδο σε τουριστικά θέρετρα, παρεμβαίνει προσπερνώντας, και ορθώς, «επιχειρήματα» περί προσωπικής ελευθερίας. Οι ανορθολογικές συμπεριφορές διατρέχουν οριζόντια τον κορμό της κοινωνίας. Συχνά η μία δίνει άλλοθι στην άλλη. Και αυτή η ανορθολογική αφοβία αποτελεί την άλλη πλευρά του φαινομένου του τηλεοπτικού παροξυσμού, φαινομένου κι αυτού κατ’ εξοχήν ανορθολογικού, που απευθύνεται σε ένστικτα και φόβους και διαγράφει την επιστήμη, που με τη διαμεσολάβησή της εκλογικεύει τις φοβίες και περιορίζει την ιδεολογική πρόσληψη του φαινομένου των ασθενειών.

  6. Ο/Η χαρη λέει:

    Κύριε Λασκαράτε μου (sic : θαυμασμού ένεκεν) τί να σάς πω σήμερα ; Κεντήσατε (πάλι) επί τών αμφίων τών αρχιερέων (μας) (απλό πραγματολογικό sic).
    Τό Πτηνόν πάντως τής Αγίας Τριάδος (ω, συγχαρητήρια !) μού ψιθύρισε στ’ αυτί ( – για να πω κι εγώ κάτι…) πως, μολονότι θα μπορούσε να θεωρηθεί τής Μαλλιαρής, εντούτοις δ ε ν θα ήτο – θα ήταν κανονική δημοτική – : όσο κι αν έβγαζε από τά άμφιά τους τούς αρχιερείς (μας) (και λοιπούς αρχιερόφιλούς μας) εάν τά κλίνατε (επ’ αριστερά, επί δεξιά, επί όπου θέλατε τελοσπάντων) ό λ α : και τού Λιοπεσιού και τού Κακοσαλεσιού – κατά τα λοιπά : τού σπιτιού και τού χαρεμιού και τού κοτετσιού.
    Κατά τά (υπόλοιπα) λοιπά, το ότι προτιμούν τόν πρώην (μας) μακαριστό, έγκυο και τατουφορούντα, επιτρέψτε μου να θεωρήσω ότι είναι μια κατεξοχήν συνεισφορά στην σημερινή εν ελλάδι φιλοσοφία τής θρησκείας –
    έρρωσθε

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αγαπητή Χάρη,
    έχεις δίκιο. Έπρεπε Λιοπεσίου κλπ Το Λιοπέσιον του Λιοπεσίου.
    Πρόκειται για τοπωνύμια που αποδεικνύουν την αδιατάρακτον συνέχειαν του Ελληνισμού.
    Τώρα συχώρα με που χρησιμοποιώ ενίοτε μίγμα δημοτικής και καθαρεύουσας. Πάρτο σαν ένα είδος αναρχικής έκφρασης πέρα από κάθε γραμματικό κανόνα, σαν ένα είδος αυτοσαρκασμού, παράλληλου με το ξεφωνητό της αβάστακτης υποκρισίας των ευσεβών.

    Νομικέ,
    νομίζω πως οι συντάκτες του ύμνου προς τον Άγιο Λιοπεσίου κλπ
    δεν κάπνισαν ή ήπιαν κάτι. Αυτή η εμπνευσμένη υμνολογία τους είναι έμφυτη.

  8. Ο/Η Σωτηρία Μπέλλου λέει:

    Με λένε Σ.Μ.
    Είμαι φάντασμα, κινούμαι στα Σπάτα, θαυμάζω τον Δέσποτα.
    Σας συστήνω μια συνέντευξή του.
    Την έδωσε στην κυρία Παναγιωταρέα, σύζυγο του κυρίου Παντερμαλή, λογοκριτή του γνωστού βίντεο.
    Στην κουβέντα προσπαθεί κ.Λασκαράτε να εξηγήσει αυτό που τόσο συχνά καταγγέλετε εσείς, γιατί κουκουλώνει η Εκκλησία και ο ίδιος τον Γιοσάκη. Είναι ποινικά λέγει τα αδικήματά του, όχι εκκλησιαστικά. Ακούτε τι λέει;
    Τα αδικήματα του Γιοσάκη δεν είναι εκκλησιαστικά.
    Απίστευτος
    Το επίμαχο αμέσως από κάτω. Τα υπόλοιπα στο
    http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=326

    Ανήμερα των Θεοφανίων, η Άννα Παναγιωταρέα, φιλοξένησε στην εκπομπή της «Ουδείς Αναμάρτητος» στην ΕΤ1, τον Σεβ. Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαο Χατζηνικολάου.

    -@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    Να σας αναφέρω το όνομα του αρχιμανδρίτη Γιοσάκη, τις ανακρίσεις τις κάνω εγώ από εκκλησιαστικής πλευράς. Αν κάποιος φταίει αν δεν έχει προχωρήσει η υπόθεση αυτός είμαι εγώ. Αλλά δεν πρέπει αυτό να πάει παράλληλα με την τακτική δικαιοσύνη; Είναι ποινικά αδικήματα δεν είναι εκκλησιαστικά. Εξετάζει λοιπόν η τακτική δικαιοσύνη και στη συνέχεια ακολουθεί και παρακολουθεί η εκκλησιαστική δικαιοσύνη με τον καλύτερο τρόπο που μπορεί.
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

  9. Ο/Η Αφροδισιολόγος λέει:

    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=24.06.2007,id=86306948

    Τα διλήμματα των γιατρών

    *****************************************************Οι γιατροί δεν έκρυψαν τη σοβαρότητα του προβλήματος. Η διάγνωση αναφέρει «όγκος επί κιρρωτικού εδάφους». Δηλαδή, ο αρχιεπίσκοπος, που είχε προσβληθεί από ηπατίτιδα C, έπασχε από κίρρωση και χωρίς να έχει συμπτώματα αναπτύχθηκε κακοήθης όγκος στο πάσχον τμήμα του ήπατος.
    *****
    Μ. Π.
    KΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ – 24/06/2007

  10. Ο/Η Αφροδισιολόγος λέει:

    http://archive.enet.gr/online/online_text?c=112&id=7611968

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΤΑ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΓΙΑ «ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟ»!

    Βόμβα του πρώην Θεσσαλιώτιδος για τον νυν

    ΛΙΒΑΔΕΙΑ
    Του Γ. ΜΠΑΡΔΩΣΑ

    Για κιναιδισμό κατηγορεί ο πρώην μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος, πατήρ Κωνσταντίνος, τον νυν μητροπολίτη Θεόκλητο Κουμαριανό, τον πρωτοσύγκελό του και τον μέχρι πρότινος αρχιμανδρίτη στο ιδιαίτερο γραφείο του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, Σεραφείμ Κουλουσούσα.

    Χθες, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό STAR Κεντρικής Ελλάδας, ο πατήρ Κωνσταντίνος αναφέρθηκε στα όσα ακούστηκαν για τη σύλληψη σε νυχτερινό κέντρο, στο δρόμο Τρικάλων-Καρδίτσας, του μητροπολίτη Θεόκλητου και του Σεραφείμ Κουλουσούσα. «Για τον Θεόκλητο Κουμαριανό -επισήμανε- πληροφορήθηκα και βεβαιώθηκα ότι είχε στη Μητρόπολη έναν συνεργάτη, έναν διάκονο στο όνομα Σεραφείμ Κουλουσούσα». Τόνισε ότι τον Κουλουσούσα δεν τον έχει δει ποτέ αλλά από «πληροφορίες μαθαίνω ότι αυτός ήταν ομοιοπαθής με τον προϊστάμενό του».

    «Και οι δυο τους -υποστήριξε- βαρύνονται με το πάθος του κιναιδισμού. Και για να ικανοποιήσουν το πάθος, μια νύχτα πριν από περίπου ένα χρόνο, ο μητροπολίτης και ο διάκονος έφυγαν από τη μητρόπολη με το αυτοκίνητό τους και πήγαν σε νυχτερινό κέντρο. Εκεί αστυνομικοί που ερευνούσαν για ναρκωτικά τους ζήτησαν τις ταυτότητες. Δεν τις έδειξαν και οδηγήθηκαν στο αστυνομικό τμήμα. Εκεί, στο πορτ μπαγκάζ, ανακάλυψαν τα ράσα και ότι ήταν κληρικοί…».

    Ακολούθως, ο πατήρ Κωνσταντίνος αποκάλυψε και απόπειρα αυτοκτονίας του Σ. Κουλουσούσα: «Αυτά τα οποία γίνονταν τον έφεραν σε αδιέξοδο και πήρε πολλά φάρμακα να αυτοκτονήσει. Σε κωματώδη κατάσταση τον πήγαν στο νοσοκομείο και τον πρόλαβαν». Εντύπωση προκάλεσε, όπως είπε, ότι «όταν συνήλθε πήρε προαγωγή και από διάκονος έγινε αρχιμανδρίτης και πήγε στην Αθήνα. Οχι σε κάποια ενορία ή σε οποιαδήποτε υπηρεσία, αλλά στο ιδιαίτερο γραφείο του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου».

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 29/01/2005

  11. Ο/Η argosholos λέει:

    Νομίζω ότι πάλι λάθος στόχο έχετε. Στους χαλεπούς καιρούς μας και ιδίως στην μετά Εφραιμ εποχή, ο Δεσπότης απλώς υπερασπίζεται το μαγαζί του. Τίποτε παραπάνω, τίποτε λιγότερο.
    Άλλοι είναι οι κατεξοχήν υπεύθυνοι: Οι ιατρικοί σύλλογοι και το Υπουργείο Υγείας. Δεν μπορεί να μας λένε από τη μία να πλενουμε τα χέρια μας και από την άλλη να σιωπούν στη συγκεκριμένη περίπτωση. Άρα προφανώς συμφωνούν! Αναμένω και τα γραπτά δοκουμέντα της επιβεβαίωσης σε διεθνή έγκυρα περιοδικά… Το Υπουργείο Υγείας καλά κάνει και σιωπα, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος ο Υπ Πολιτισμού να ξεπεράσει τον αντίστοιχο Υπουργό στο αγώνισμα εκκληστιαστικής πίστης του Δελφινάριου.
    Τέλος θα έπρεπε και ο Δεσπότης να ήταν λίγο πιο χαμηλών τόνων. Καταλαβαίνω την αγωνία του, αλλά με τη μείωση των τελών κυκλοφορίας αυξήθηκαν τα καινούργια αυτοκίνητα, άρα και η πελατεία που σπεύδει στην Μητρόπολή του για τον απαραίτητο αγιασμό. Μπορεί να μειώθηκαν λίγο οι μεταλαμβάνοντες πιστοί, αλλά με την αύξηση των νέων ΙΧ θα μπορέσει να κλείσει ισοσκελισμένο το ταμείο. Δεν χρειάζεται αυτή τη στιγμή περισσότερη hype…

  12. Ο/Η physicist λέει:

    Έχει κανεις συγκεκριμένα στοιχεια που να δείχνουν ότι έγινε μετάδοση ιου από τη λαβίδα της μετάληψης; Ποσο υψηλός είναι ο κίνδυνος από επιδημιολογική σκοπιά; Πως συγκρίνεται με το ρίσκο να έρθει κανεις σε επαφή με τον ιο μέσα από τις καθημερινές κοινωνικές σχέσεις; Αυτά είναι ενδιαφέροντα και ουσιώδη ερωτήματα. Το να διασκεδάζουμε με τις ανοησίες των παπάδων έχει κι ένα όριο, δεν νομίζετε; Είναι εδώ μια παρέα ορθολογιστών και βρέξει-χιονίσει κάνει χαβαλέ με τα ρεντίκολα της Ορθοδοξίας. Εμενα θα με ενδιέφερε μια παραπομπή σε επιστημονικά στοιχείa σχετικά με το βαθμό του κινδύνου, γιατί αλλιώς ο καυγάς γίνεται για το πάπλωμα.

  13. Ο/Η χαρη λέει:

    Αγαπητέ Ροΐδη συγνώμη που θα’μαι εκτός τού θέματος που έθεσε ο επίσης αγαπητότατος Λασκαράτος σήμερα, αλλά…τα ΄χω χάσει! Και, επειδή έ χ ε τ ε σ ύ ν δ ε σ μ ο τού ανθρώπου στο blogroll σας, (τον ποιητή Γιώργο Μίχο εννοώ) συνάγω ότι τον παρακολουθείτε κι εσείς, όποτε αδειάζετε, (εγώ, ανελλιπώς κάθε μέρα) – πρόκειται δλδ ως γνωστόν για ένα κ α θ α ρ ά καλλιτεχνικό (ποιητικό και μουσικό και εικαστικό) μπλογκ με ά ψ ο γ η αισθητική : Τώρα, μήπως μπορείτε υμείς (ως έχοντας σύνδεσμόν του, είπαμε) να με πληροφορήσετε περί τού τί συμβαίνει εδώ και δυο μέρες και τού τό βάλαν υπό απαγόρεψη ;;; (γιατί κάτι άκουσα και περί indymedia, δεν είδα ακόμα, τώρα θα πάω να δω.) Ιδού λοιπόν :

    https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=http%3A%2F%2Fgiorgosmixos.blogspot.com%2F

    Τι συμβαίνει άραγε; Ποιος μπορεί να με διαφωτίσει; Είναι δυνατόν να το’κλεισε μόνος του; Και αν όχι, τ ι είναι τότε αυτή η επέλαση λογοκρισίας στα βλογ μεσοκαλοκαιριάτικα; Πάνε να μάς πιάσουν τον ύπνο τού αυγούστου; Νομίζουνε ;;;

    Θα σάς ήμουν υπόχρεη αν μού λύνατε την απορία – ΑΝ ξέρετε κι εσείς – και είπαμε, ρωτάω γιατί έχετε σύνδεσμό του…

    (με την ευκαιρία, τούς δύο (δύο, εσχάτως) δικούς μου δ ε ν τούς έχετε, δ ε ν πειράζει… Εγώ πάντα θα σάς αγαπάω, και συνδέσμους σας έβαλα από την αρχή στο νεότερον – το αρχαιότερον ήτο σάϊτ – τουτέστιν όχι μόνο για εδώ, για το «πολιτικοκοινωνικόν», αλλά και για τον «άλλο Ρο» σας, που ξέρετε πόσο τον εκτιμώ… (Παραπονάκιον, θα μού πείτε, αυτό – ή μάλλον…παραπον-άρια… : Μην το πολύ-πάρετε στα σοβαρά, ή θ ε λ α απλώς να το πω, για να μην υπάρχουν – μεταξύ φίλων – (εγώ έ τ σ ι σας θεωρώ, μολονότι από πολύ μ α κ ρ ι ά) δεύτερες σκέψεις – )

    Σας φιλώ
    😳

  14. Ο/Η laskaratos λέει:

    Physist,
    μη θυμώνεις. Τόσοι άνθρωποι με το ίδιο κουταλάκι ο κίνδυνος είναι αυτονόητος, ειδικά για ηπατίτιδες. Τώρα αν η αιθανόλη που είναι σε συγκέντρωση 10% περίπου μειώνει κάπως τον κίνδυνο, ναι μπορεί.
    Αν διάβασες προσεκτικά το ποστ, κάποιος πρόεδρος του Ιατρ. Συλλόγου Θεσσαλονίκης, ομολογεί τον κίνδυνο.
    Έρευνες δημοσιοποιημένες δεν νομίζω πως υπάρχουν, ούτε εδώ ούτε στις υπόλοιπες ορθόδοξες Μπανανίες, για ευνόητους λόγους.
    Εδώ η χώρα βουλιάζει και κανένα κόμμα δεν φωνάζει να φορολογηθεί η Εκκλησία.

    Ο χαβαλές μακραίνει τη ζωή μας και κάνει δύσκολη τη ζωή των γελοίων.

  15. Ο/Η physicist λέει:

    Να με συμπαθάς, Λασκάρατε, αλλά είσαι έξυπνος άνθρωπος με πολύ δυνατή σκέψη και μου φαίνεται ότι τελευταία αναλώνεσαι πολύ στο να σκοτώνεις κουνούπια με πυραυλους — γιατί σε διανοητικό επίπεδο, τα κουραφέξαλα του Ιερατείου κουνούπια είναι. Κι ύστερα βλέπω πάντα τις συνήθεις αντιδράσεις, δηλαδή την επίρρωση όσων γραφεις με αλλα link και η κουβέντα μου φαίνεται λίγο «της παρέας» και να επιβεβαιώνουμε ο ένας τον άλλο. Μη με πάρεις στραβά, η κριτική μου είναι 100% καλόπιστη.

  16. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    @Laskaratos είπε

    «Ο χαβαλές μακραίνει τη ζωή μας και κάνει δύσκολη τη ζωή των γελοίων.»

    Πολύ σωστά το αναφέρατε. Στο εν λόγω άρθρο σας αναδεικνύετε δεόντως τη φράση σας.

    Χαβαλές, για να ζούμε περισσότερο και να δυσκολεύουμε τους «γελοίους».

    Δύσκολοι οι «ρόλοι» της ζωής. Ο κάθε άνθρωπος έχει λάβει ένα «ρόλο» και ακολουθεί τη ζωή του σύμφωνα με αυτόν, ο οποίος όμως δεν είναι υποχρεωτικός.

    Καθίσταται συχνά όμως από διάφορους παράγοντες(βιολογικούς και μη) μέρος μίας τάξης του λογικού ενός ανθρώπου, του σκέπτεσθαι , όπου σε αυτές τις περιπτώσεις πλέον οι κανόνες του ρόλου αναλαμβάνουν τη ζωή.

    Αυτοί που κάνουν χαβαλέ είναι επίσης επιρρεπείς. Και φυσικά δε σημαίνει ότι ο χαβαλές τους απαλλάσσει δια παντός από τη γελοιότητα. Ίσως, να είναι απλά πιο διακριτικοί…..

    Συγγνώμη ήμουν «εκτός θέματος».

  17. Ο/Η Servitoros λέει:

    Ανεξάρτητα από τα κουταλάκια, η συνεύρεση μεγάλου αριθμού ανθρώπων χωρίς σημαντικό λόγο (εκκλησιασμός) όταν μάλιστα πολλοί απ’ αυτούς ανήκουν σε ομάδα κινδύνου (ηλικιωμένοι) αποτελεί από μόνη της ιδιαίτερα προβληματική για την διάδωση της γρίπης.

  18. Ο/Η laskaratos λέει:

    Physist,
    καταρχήν να είσαι βέβαιος πως σε συμπαθώ. Καθόλου δεν με ενόχλησαν αυτά που έγραψες. Εκτιμώ πολύ πως κάποιος σκεπτόμενος άνθρωπος μπήκε στον κόπο να διαβάσει το κατεβατό μου και ακόμα περισσότερο να σχολιάσει καλόπιστα.
    Λοιπόν όντως κουνούπια είναι αυτοί, αλλά εχουν τσιμπήσει άσχημα την κονωνία, την μολύνουν και την κάνουν πολύ χειρότερη από είναι κι από μόνη της.
    Αυτό μπορώ εγώ αυτό κάνω. Είμαι στην εξοχή και από τη βεράντα μου φχαριστιέμαι να τσιγκλάω μερικούς υποκριτές. Άμισθοι είμαστε πες πως κάνουμε το χόμπυ μας ή το κέφι μας. Το τερπνό με το ωφέλιμο. Μη σου διαφεύγει πως ότι είναι για σένα αυτονόητο, δεν είναι για όλους. Κάποιο πετραδάκι βάζουμε και εμείς.
    Η κριτική σου δεκτή, καλά κάνεις και λες τη γνώμη σου.
    Ειλικρινά σε ευχαριστώ

  19. Ο/Η physicist λέει:

    Λασκάρατε, απόλαυσε την εξοχη, τις διακοπές σου και τη βεράντα σου! Μακάρι να ‘χα και γω λιακάδα εδώ στη Γερμανία, μπορεί να μου ερχότανε και μένα η όρεξη να τσιγκλήσω τους υποκριτές και να χαλαρώσω λιγάκι 🙂

    @Servitoros — τότε θα έπρεπε να καταργήσουμε τους κινηματογράφους, τα θέατρα, τους αγώνες σε κλειστά γήπεδα basket κλπ. Το να χρησιμοποιούν όλοι το ίδιο κουταλάκι είναι απλώς σκέτη αηδία. Το ‘χάνε και οι Καθολικοί μέχρι ένα σημείο, μετά το καταλάβανε και το άλλαξαν. Άσε δηλαδή που αυτοί τρώνε μονο το ψωμί, κάτι που επιτρέπει και σε θεραπευμένους αλκοολικούς να κοινωνούν.

  20. Ο/Η Servitoros λέει:

    τότε θα έπρεπε να καταργήσουμε τους κινηματογράφους, τα θέατρα, τους αγώνες σε κλειστά γήπεδα basket κλπ

    Σε περίπτωση πανδημίας προφανώς και είναι η μόνη λύση, το τι έγινε το 1918 με την Ισπανική γρίπη είναι ένα πολύ καλό μάθημα για το πως αντιμετωπίζεται το συγκεκριμένο φαινόμενο. Απ’ την άλλη ο εκκλησιασμός σε αντίθετα με τα γήπεδα έχει ως target group μια ευαίσθητη ομάδα όπως ανέφερα και παραπάνω, για τον ίδιο ακριβώς λόγο που συγκεντρώσεις με πολλά μικρά παιδιά εφόσον δεν είναι αναγκαίες θα πρέπει να αποφεύγονται. Δεδομένου ότι είναι καλοκαίρι οι θερμοκρασίες υψηλές και τα σχολεία κλειστά το μεγάλο πάρτυ με την γρίπη θα ξεκινήσει από Οκτώβριο και μετά.

    Άσε δηλαδή που αυτοί τρώνε μονο το ψωμί

    Έχουν υπάρξει πολλές περιπτώσεις μετάδοσεις ασθενειών και από την καθολική ευχαριστία για αυτό και πλέον αρκετές εκκλησίες το προσφέρουν συσκευασμένο.

  21. Ο/Η vavou λέει:

    προτείνω να μεταλαμβάνουν με ρακί που είναι 90% αιθανόλη. Νο ίωση. Εγγύηση.Yeap!

    κι αν υπάρξει πρόβλημα με το χρώμα, ε τότε, υπάρχουν κι οι χρωστικές ουσίες….

    υπάρχει όμως ένα βασικό πρόβλημα.

    Η δήθεν χριστιανική μετάληψη είναι ειδωλολατρικό έθιμο, παρμένη από τα Απελλαία και τα Διονύσια.

  22. Ο/Η Ο Άνθιμος δεν ξέρει τους Ιερούς Κανόνες; λέει:

    http://xairete.blogspot.gr/2014/01/blog-post_8600.html

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε…

    Αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε

    Τα περί Μεγάλου και μικρού αγιασμού είναι λίγο πολύ γνωστά.
    Εκείνο, που δεν συνιστάται είναι η παρομονή του αγιασμού για ένα χρόνο. Ανάλυση που έγινε (λόγω της ειδικότητάς μας) έδειξε, μια βδομάδα μετά, μικροοργανισμούς.

    Αυτό βέβαια δεν θα πρέπει να σκανδαλίζει, γιατί είναι φυσικό η ύλη (δηλ. το νερό) του αγιασμού να μολύνεται. Καμία ύλη δεν παραμένει αμόλυντη, παρά μόνο σε άσηπτες συνθήκες. Βέβαια, όποιος έχει πολύ μεγάλη πίστη (ώστε να μετακινεί βουνά) δεν παθαίνει τίποτε, αλλά ποιός έχει τέτοια πίστη; Οι πλείστοι τον χρησιμοποιούν, ως ένα είδος μαγείας.
    Για όποιον όμως σκανδαλίζεται, ας θυμηθούμε, ότι ακόμη και το σώμα και το αίμα του Κυρίου μολύνεται, δηλ. μολύνεται αυτό που βλέπουμε, το ψωμί και το κρασί και όχι το ίδιο το σώμα και το αίμα. Η ύλη μολύνεται και όχι το αγιασμένο σώμα του Κυρίου (άπαγε της βλασφημείας).

    Αυτό, το γνωρίζουν οι ιερείς, γι’ αυτό τη Μ. Πέμπτη φρυγανίζουν το σώμα του Κυρίου, προκειμένου να δοθεί, ως θ. κοινωνία, σε ετοιμοθάνατους, καθ’ όλο το έτος.

    Για τον μολυσμό αυτό αναφέρει και ο άγιος Νικόδημος στο ΠΗΔΑΛΙΟ (σελ. 243), σε σχόλιο του στον κθ΄ κανόνα Πενθέκτης Οικουμενικής:
    «Όθεν και Ιερείς και Αρχιερείς πρέπει εν καιρώ πανώλης να μεταχειρίζονται τρόπον εις το να μεταλαμβάνουν τους ασθενούντας, ος τις να μη παραβαίνει τον παρόντα Κανόνα τούτον, όχι βάλλοντες μέσα εις σταφίδα τον άγιον Άρτον, αλλά εις τι αγγείον ιερόν, και εκείθεν να τον λαμβάνουν, ή οι μόρται, η οι ασθενείς, δια λαβίδος. Το δε αγγείον συν τη λαβίδι να βάνεται εις ξύδι, και το οξύδι να ρίπτεται εις το χωνευτήριον, ή με όποιον άλλον τρόπον δυνηθώσι ασφαλέστερον και κανονικόν».

    Δηλ. οι ασθενείς από πανώλη δεν κοινωνούν από το κοινό άγιο ποτήριο, αλλά σε ξέχωρο σκεύος, στο οποίο δεν γίνεται κατάλυση από το ιερέα και απλώς πλένεται με ξύδι.
    Τότε η πανώλης, τώρα το AIDS. Υπακούουμε σ’ αυτό ή όχι;

    Φιλικά
    ΙΚ

  23. Παράθεμα: Οι έμποροι των ‘Μυστηρίων’ κατά του ΣΥΡΙΖΑ | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  24. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.