Η…«Αλληλεγγύη» (μιας) Αμαρτωλής Εκκλησίας

«Η προβληματική –αν όχι ζοφερή- οικονομική κατάσταση της εκκλησιαστικής Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης (ΜΚΟ) «Αλληλεγγύη» προκαλεί ανησυχία στην Ιερά Σύνοδο. Η «Ιερή» ΜΚΟ βρίσκεται αντιμέτωπη με οικονομικό «άνοιγμα» πολλών εκατομμυρίων. Την περασμένη εβδομάδα ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και οι δώδεκα συνοδικοί μητροπολίτες, αφού έλαβαν γνώση συγκεκριμένων στοιχείων, αποφάσισαν να διεξαχθεί ενδελεχής οικονομικός και διαχειριστικός έλεγχος στην εκκλησιαστική οργάνωση. Θα είναι η δεύτερη φορά μέσα σε ένα χρόνο...»

Τα παραπάνω γράφτηκαν στις περισσότερες εφημερίδες πέρυσι τον Αύγουστο του 2008… Τον ίδιο χρόνο –αν θυμάμαι καλά– το ΥΠΕΞ δια στόματος κας Ντ. Μπακογιάννη ζητούσε τα εκατομμύρια που έδωσε-και-δουλειά-δεν-έγινε με το (κοτοπουλο)σκάνδαλο (θυμάστε)

Μετά 10 ολόκληρους μήνες επανέρχεται το θέμα, έγινε γνωστό μέσω –προς τιμή της– «Καθημερινής»… Αν εσείς διαβάσατε για το πρόσφατο αυτό θέμα των «4ων πορισμάτων», σε άλλα έντυπα, πείτε το, θα επανορθώσω.

Τα ΜΜΕ πάντωςμείνετε ήσυχοι– ήταν παρόντα με συνεχής ανταποκρίσεις του γάμου του γνωστού ιστορικού Μπουμπούκου μετά της famosa νύφης-Μουσουργού. Παράπονο δεν έχουμε, υπολήψεις δεν θίγουμε. Το glamorous «γεγονός» πάντως το εμπεδώσαμε πανελληνίως.

Εύγλωττος ο τίτλος της «Καθημερινής»: Τα κατ’ εξακολούθησιν «σάπια» πεπραγμένα της «Αλληλεγγύης»

Χοντρικά:
Η «Αλληλεγγύη», η Μη Κυβερνητική Οργάνωση της Εκκλησίας της Ελλάδος που ευεργετήθηκε όσο καμία άλλη ΜΚΟ από τα κρατικά ταμεία και την Υπηρεσία Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας του υπ. Εξωτερικών, η αλλοτινή κορωνίδα της εκκλησιαστικής «φιλανθρωπίας» που από τα χέρια των ανθρώπων που την διηύθυναν «πέρασαν» σχεδόν 60 εκατομμύρια ευρώ σε διάστημα 6 χρόνων, σήμερα αναζητεί τους υπευθύνους που την χρέωσαν με περίπου 14 εκατομμύρια ευρώ. Ταυτόχρονα, όπως υποστηρίζουν στελέχη της, αναζητεί νέο όνομα για να αποσυνδεθεί από το παρελθόν των σάπιων πουλερικών και των «οικονομικών αλχημειών».

Τώρα, συντάχθηκαν τέσσερα (4) πορίσματα

Το 1ο συντάχθηκε την άνοιξη του 2008 από τον Μητροπολίτη Ηλείας Γερμανό, λίγο μετά τον διορισμό του στη θέση του προέδρου του Δ.Σ. της ΜΚΟ
Το 2ο συντάχθηκε από τον Μητροπολίτη Φιλίππων Προκοπίου, πάλι το 2008.

Οι παραπάνω εκθέσεις αποτέλεσαν την αφορμή να πραγματοποιηθεί από δύο οικονομικούς ελεγκτές της Συνόδου οικονομικός και διαχειριστικός έλεγχος στη ΜΚΟ καθώς επίσης και ανεξάρτητος ειδικός έλεγχος από ορκωτό λογιστή στα οικονομικά της θυγατρικής εκδοτικής εταιρείας της «Αλληλεγγύης». Τα στοιχεία είνα – θα το πω κομψά: αποκαλυπτικά

Τα Στοιχεία:
– «Ελέγξαμε τη νομιμότητα και ακρίβεια των λογιστικών εγγράφων καθώς και την ύπαρξη των απαραίτητων δικαιολογητικών. Δεν διαπιστώσαμε την ύπαρξη κανονισμού Εσωτερικού Ελέγχου από συστάσεως της εταιρείας στις 23 Μαρτίου 2002. Επιπρόσθετα, στις 27 Σεπτεμβρίου 2004 με την τροποποίηση του καταστατικού μεταβιβάζονται όλες οι εξουσίες διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας σε τρίτο πρόσωπο (Φουρλεμάδη Δημήτριο) με μοναδικό περιορισμό τη δέσμευση της εταιρείας με την υπογραφή του για πληρωμές έως και το ποσό των 10.000 ευρώ»

– Οι δύο  ελεγκτές σημειώνουν πως οι περισσότερες δαπάνες πραγματοποιούνταν με απευθείας ανάθεση. «Χαρακτηριστικό παράδειγμα της ανωτέρω έλλειψης είναι η χρήση υπηρεσιών μεταφορών από την ομόρρυθμη εταιρεία «Κατσαμπέκης Κ. & Φίλη Ε. & Σια Ο.Ε.» και η καταβολή σ’ αυτήν υπέρογκων αμοιβών, χωρίς σε ορισμένες περιπτώσεις να προκύπτει ότι έχει προηγηθεί η λήψη προσφορών από άλλους προμηθευτές. Οι αμοιβές που καταβλήθηκαν στον ανωτέρω προμηθευτή για τις χρήσεις 2003 έως και 2007 ανέρχονται σε 4 εκατ. ευρώ περίπου! Σημειώνεται ότι από το 2002 αποτελούσε τον αποκλειστικό συνεργάτη της εταιρείας «στον τομέα των μεταφορών» επισημαίνουν.

– Σε άλλο σημείο: «Δεν διαπιστώσαμε να τηρούνται οι διαδικασίες δωρεών στην πλειονότητα των περιπτώσεων π.χ. Δωρεά της Ιεράς Συνόδου ποσού 155.000 ευρώ & 190.000 ευρώ στις 25/8/2006 & στις 5/10/2006 αντίστοιχα, προς την “Αλληλεγγύη” για συγκεκριμένο σκοπό (βοήθεια για τα θύματα του Λιβάνου), η οποία όμως χρησιμοποιήθηκε για άλλους σκοπούς, παρατύπως, με παραποίηση του παραστατικού είσπραξης των επιταγών, ειδικότερα: 1) Απόδειξη είσπραξης μετρητών-επιταγών “Αλληλεγγύη” Νο 4850 5/10/2006 ποσού 190.000 ευρώ με αιτιολογία Οικονομική ενίσχυση των θυμάτων του Λιβάνου, διεγράφη η φράση “των θυμάτων του Λιβάνου” & 2) Απόδειξη είσπραξης μετρητών-επιταγών Νο 4798 “Αλληλεγγύη” 25/8/2006 ποσού 155.000 ευρώ με αιτιολογία Οικονομική ενίσχυση από τον λογαριασμό για τον Λίβανο, διεγράφη η φράση “για τον Λίβανο”. Και οι δύο εισπράξεις των επιταγών έγιναν στον λογαριασμό όψεως της εταιρείας στην Τράπεζα Πειραιώς Νο 504—————— ».

Μπορείτε να διαβάσετε το κείμενο εδώ, δεν χρειάζεται να συνεχίσω…

Απορία:
Μπορεί η«Αλληλεγγύη» να είναι εκκλησιαστική ΜΚΟ, όμως δεν χρηματοδοτείται από από το ελληνικό δημόσιο; Δεν είναι αυτά χρήματα από φόρους του ελληνικού λαού; Γιατί πρέπει τα όποια πορίσματα να γίνονται από ανώτατους ιερείς, και όχι από το Δημόσιο (ξέρω, ο … κανονισμός!). Αυτοί οι ίδιοι ιερείς δεν αποτελούν σώμα της ίδιας της Ιεράς Συνόδου που (τι αίσχος) αθώωσε – έστω και μερικώς, έστω προσωρινά- τον τέως Αττικής Παντελεήμων;

Δεν ξέρω τους λόγους, δεν με ενδιαφέρει να τους ψάξω, με αφορά όμως η θρασύτητα της όλης (φυσικά χρονοβόρας) διαδικασίας, μακριά από τα πολλά φώτα της «ράμπας» και τα πρωτοσέλιδα…

Μήπως γι’ αυτό το λόγο δεν ψήφισαν προσφάτως οι ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ της ίδρυση Εκκλησιαστικής Α.Ε;

Ρωτάμε.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Διεκδικήσεις, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερές» Υποκρισίες. Bookmark the permalink.

13 Responses to Η…«Αλληλεγγύη» (μιας) Αμαρτωλής Εκκλησίας

  1. Ο/Η Eπ-αναστάσιος λέει:

    Απόσπασμα από το έργο του Δημήτρη Ψαθά «Εταιρεία Θαυμάτων»:

    «Όλο το μυστικόν είναι να εμφανίσεις την υπόθεσίν σου ιεράν, με μίαν ωραίαν ιδεολογίαν. Διότι οι άνθρωποι αρέσκονται στις ιδεολογίες. Μόλις πάρουν την κατάλληλον δόσιν, εξάπτονται, φανατίζονται, και πολεμούν δι’ αυτάς. Αυτό είναι θαυμάσιον. Διότι εκείνοι φονεύονται κι εσύ κάμεις μπίζνες.»

    Αφιερωμένο εξαιρετικά στο αδίστακτο παπαδαριό – αλλά και σε πολλούς – πολλούς λέμε – «πολιτικούς» μας.

  2. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Ένα ακόμα εξαιρετικό άρθρο προσθέσατε στο επίσης εξαιρετικό μπλόγκ σας!

    Απλά, μία παρατήρηση: Δε νομίζετε ότι ήσασταν υπερβολικά ευγενικός με το να λέτε απλά «Ρωτάμε»;

    Πλέον πρέπει να μάθουμε να απαιτούμε απαντήσεις. Αυτή δεν είναι η ουσία της δημοκρατίας;

  3. Ο/Η Po λέει:

    aeroxeimarros,
    «Δε νομίζετε ότι ήσασταν υπερβολικά ευγενικός με το να λέτε απλά “Ρωτάμε”;

    Νομίζω ότι η ευγένεια προς στους κάθε λογής εκμεταλλευτές, πολιτικούς και θρησκευτικούς απατεώνες, είναι ότι χειρότερο γι΄ αυτούς.

    Η ευγένεια με την οποία εκφράζεσαι ξεσκεπάζοντας και ξεγυμνώνοντάς Τους, είναι αυτό ακριβώς που φοβούνται, αποκαλύπτεται ο πολιτισμός Σου και η βαρβαρότητά Τους.

    Μια επίθεση, για να γίνει ευρέως γνωστή, άρα αποτελεσματική, πρέπει να διαθέτει το όπλο της ευγένειας, του πολιτισμού.

    Οι άλλες τακτικές δεν με εκφράζουν κι ας γίνονται κι από ομοϊδεάτες, τις θεωρώ ξεπερασμένες, και είναι.

    Μια δημόσια ερώτηση είναι πάντα μια Απαίτηση.

  4. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Po έγραψε:
    «Μια δημόσια ερώτηση είναι πάντα μια Απαίτηση.»

    Αυτό μου αρκεί!

    Αλλά προσέξτε το εξής: «υπερβολικά ευγενικός» και ευγενικός απλά.

    Έχουν διαφορά.

    Επίσης, δεν ισχυρίστηκα ότι πρέπει να χάσετε το ήθος σας. Προς Δαρβίνου 🙂

  5. Ο/Η Po λέει:

    «υπερβολικά ευγενικός»;;;

    Διαβάστε προσεκτικά, πολύ προσεκτικά. Προσπαθώ, να εφαρμόσω μια συνταγή, ας πούμε…της nouvelle cuisine, ένα μείγμα ευγένειας και κάτι ακόμη, δεν το πετυχαίνω πάντα, προσπαθώ όμως. Αυτό το «κάτι» τους εξαγριώνει. Μου αρκεί.

    Το έχουν αρκετοί αυτό το κάτι. Τους εκτιμώ ιδιαιτέρως, προς το παρόν είμαι πρωτάρης.

  6. Ο/Η Κερνίτσης Λεόντιος λέει:

    7 ΣΤΟ ΕΔΩΛΙΟ για την «κακοδιαχείριση» των 4 δισ. της Εκκλησίας

    Δίκη για το παγκάρι, αιχμές για τον Χριστόδουλο

    Των Θ. ΤΣΑΤΣΗ – Π. ΣΤΑΘΗ

    «Αυτή η ιστορία μού θυμίζει το ανέκδοτο του αρχιεπισκόπου με την κατσίκα» (όπου ο πρωταγωνιστής ενώ είχε την ευκαιρία να αποκτήσει ό,τι θέλει, ζήτησε να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα) είπε χθες σε κάποιο σημείο της κατάθεσής του ο μητροπολίτης Μαντινείας Αλέξανδρος, σχολιάζοντας τη δίκη για την «κακοδιαχείριση» 4 δισεκατομμυρίων από στελέχη της Εκκλησίας.

    Ο Χριστόδουλος
    Η αιχμή ήταν σαφής για τους εκκλησιαστικούς παράγοντες που διενήργησαν τον οικονομικό έλεγχο και ουσιαστικά παρέπεμψαν την υπόθεση στη Δικαιοσύνη, σε μια χρονική περίοδο όπου είχε αρχίσει η μάχη της διαδοχής για τον αρχιεπισκοπικό θρόνο.

    Η δίκη ξεκίνησε χθες στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, που θύμιζε συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου, με τις καταθέσεις των μητροπολιτών Μαντινείας Αλέξανδρου και Ζακύνθου Χρυσόστομου, παρόντων και άλλων αρχιερέων, που έχουν κληθεί να καταθέσουν για την υπόθεση τις επόμενες ημέρες. Ανάμεσά τους οι μητροπολίτες Καβάλας Προκόπιος, Αλεξανδρουπόλεως Ανθιμος, Ναυπάκτου Ιερόθεος αλλά και ο μητροπολίτης Θηβών Ιερώνυμος, που έχει απαλλαγεί για την ίδια υπόθεση με βούλευμα. Ο ίδιος μάλιστα σε συνέντευξή του στην «Ε» είχε υποστηρίξει ότι η συγκεκριμένη υπόθεση αποτέλεσε τροχοπέδη για την εκλογή του.

    Ο κ. Χριστόδουλος

    Για να καταθέσει κλήθηκε και ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Ομως με επιστολή του ενημέρωσε τους δικαστές ότι δεν μπορούσε να παρευρίσκεται στο δικαστήριο, γιατί απουσίαζε από την Αθήνα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αρχιεπίσκοπος δεν επιθυμεί να καταθέσει στη συγκεκριμένη δίκη και περιορίζεται σε όσα έχει αναφέρει ήδη σε παλαιότερη κατάθεσή του.

    Στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθησαν δύο βοηθοί επίσκοποι, τρεις αρχιμανδρίτες και δύο λαϊκοί. Και οι εφτά κατηγορούμενοι υπήρξαν μέλη της Επιτροπής Διαχειρίσεως και Παρακολουθήσεως Αναπτυξιακών Εργων (ΕΔΠΑΕ), της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Πρόκειται για τους:

    * Βοηθό επίσκοπο Κερνίτσης Λεόντιο Μαρκόπουλο. Κατηγορείται για «απάτη σε βάρος του Δημοσίου», με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του νόμου 1608/50, καθώς και «υπεξαίρεση κατ’ εξακολούθηση». Ο Λεόντιος δικάζεται επίσης για το αδίκημα της «ηθικής αυτουργίας σε ψευδή βεβαίωση».

    * Φυσικός αυτουργός της συγκεκριμένης πράξης (έκδοση ψευδούς βεβαίωσης) φέρεται ο βοηθός επίσκοπος Δαυλείας Δαμασκηνός Καρπαθάκης, που διετέλεσε αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου.

    * Ο επιχειρηματίας Οδυσσέας Κοσμάτος, μέλος της ΕΔΠΑΕ, εκπρόσωπος της εταιρείας «Οδ. Κοσμάτος και ΣΙΑ Ε.Ε. ΚΤΙ». Κατηγορείται για απάτη σε βαθμό κακουργήματος», σε βάρος του Δημοσίου.

    * Στο εδώλιο κάθησαν επίσης οι αρχιμανδρίτες Αντώνιος Αβραμιώτης, Σεραφείμ Ρίβιος, Βαρνάβας Τύρης και ο φυσιοθεραπευτής Κωνσταντίνος Πασιαλής για «άμεση συνέργεια στις κακουργηματικές κατηγορίες της απάτης και υπεξαίρεσης».

    «Λεφτά θα πάρεις…»

    Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε από τους δικαστές στον ρόλο του Οδυσσέα Κοσμάτου, ο οποίος ήταν μέλος της ΕΔΠΑΕ και ταυτόχρονα, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ήταν και ο ανάδοχος των έργων που ανέθετε η συγκεκριμένη επιτροπή. «Ηταν δηλαδή ελέγχων και ελεγχόμενος;», ρωτούσε επιμόνως τους μάρτυρες ο πρόεδρος του δικαστηρίου. Η απάντηση που έδωσαν οι μάρτυρες ήταν ότι τις αποφάσεις έπαιρνε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος και τα πρόσωπα τα όριζε ο τότε αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ.

    Χαρακτηριστικός ο διάλογος μεταξύ του κατηγορούμενου κ. Λεόντιου με τον πρόεδρο του δικαστηρίου.

    Πρόεδρος: Θέλετε να απαντήσετε στο ερώτημα γιατί υπογράψατε επιχορήγηση χωρίς την έγκριση της Συνόδου;

    Ο Ζακύνθου Χρυσόστομος
    Επίσκοπος Λεόντιος: Με φώναξε ο αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ και ο νομικός σύμβουλος της Εκκλησίας Λιλαίος και μου είπαν: Λεόντιε, λεφτά θα πάρεις βλάκα. Κάνεις και τσουτσουνίσματα; Ολοι κύπτουν τον αυχένα στον αρχιεπίσκοπο…».

    Και λίγο αργότερα, όταν κλήθηκε να πει πόσα χρήματα μπήκαν στο ταμείο της Εκκλησίας κατά τη διάρκεια της θητείας στη θέση του διευθυντή των οικονομικών είπε: «Εγώ μάζευα λεφτά για να αγοράζει ο αρχιεπίσκοπος εγκόλπια» (σ.σ. τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο εννοεί).

    Λίγο αργότερα ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χριστόδουλος, όταν κι εκείνος κλήθηκε να απαντήσει στο ερώτημα, γιατί ο Οδυσσέας Κοσμάτος ήταν ελέγχων και ελεγχόμενος, απάντησε: «Μήπως τους έπεισε το γεγονός ότι μπορούσε να κάνει μια τέτοια δουλειά»; Και συνέχισε: «Δεν υπήρχε αμφιβολία ότι ήξερε ο αρχιεπίσκοπος. Δεν υπήρχε περίπτωση να του διαφύγει αυτό το θέμα». Τις βολές κατά Χριστόδουλου τις άφησε για το τέλος, όταν σε μια αποστροφή του λόγου είπε: «Μα εδώ δεν άκουσε ότι υπήρχε χούντα, περιμένετε να άκουσε για τα οικονομικά»;

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 13/03/2001

  7. Ο/Η Observer+Kάποιος λέει:

    Κύριε Ρο, ίσως δεν ξέρετε για τι σόϊ Εκκλησία μιλάτε σε τι σόϊ χώρα.
    Βούρκος.
    Σας θυμίζουμε:
    http://www.hri.org/news/europe/bbc/2005/05-03-03.bbc.html

    Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ γράφει ότι «στη Δ.Ι.Σ., σήμερα, ξεκαθαρίζουν τα πράγματα, όσον φορά στους Μητροπολίτες Ζακύνθου κ. Χρυσόστομο και Περιστερίου κ. Χρυσόστομο. Χθες, άκουσε τον Μητροπολίτη Χίου κ. Διονύσιο. Η Δ.Ι.Σ. έκρινε ικανοποιητικές τις εξηγήσεις του εν λόγω Μητροπολίτη. Όσον φορά τις καταγγελίες για τον Μητροπολίτη κ. Χρυσόστομο ότι χρησιμοποιεί ιερείς της Μητροπόλεώς του σε εργασίες χωρίς να τους αμείβει κρίθηκαν αβάσιμες, επειδή η καταγγελία ήταν ανώνυμη. Του ζητήθηκε να παράσχει έγγραφες εξηγήσεις, αφού τις παραδέχθηκε σε τηλεοπτική εκπομπή. Ο Διδυμοτείχου κ. Νικηφόρος, ο οποίος κατηγορείτο για ροζ σκάνδαλα, διήλθε ‘αβρόχοις ποσί’, αφού ο καταγγελων δήλωσε κώλυμα λόγω καιρού».

    Η ΑΥΡΙΑΝΗ αναφέρει ότι «το βαρύ πυροβολικό της ΕΥΠ είχε επιστρατεύσει η κυβέρνηση Σημίτη για να συγκεντρώσει στοιχεία σε βάρος του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου των Μητροπολιτών και πολλών άλλων εκκλησιαστικών παραγόντων, στην διάρκεια της κρίσης με τις ταυτότητες».

    Σύμφωνα με την ESPRESSO » ‘ο ίδιος έχει κότερο και η αδελφή του ξενοδοχείο στην Κρήτη. Έχει δηλώσει ακόμη και μελισσοκόμος για να παίρνει τις επιδοτήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση! Όσο για το ιερατικό του έργο, δεν έχει κάνει ούτε μία αγαθοεργία’. Οι απίστευτες καταγγελίες έρχονται από τους τοπικούς φορείς των Δωδεκανήσων και στρέφονται εναντίον του μητροπολίτη Καλύμνου, Λέρου και Αστυπάλαιας Νεκτάριου τον οποίο εμπλέκουν ακόμη και σε υπόθεση αρχαιοκαπηλίας, ζητώντας από το Φανάρι να τον καθαιρέσει άμεσα!».

    Δικαιοσύνη

    ΤΟ ΒΗΜΑ επισημαίνει ότι «ιδιαίτερα αποκαλυπτικές για τα ‘δωράκια’ που έπαιρναν τα μέλη του κυκλώματος των δικαστών είναι οι καταθέσεις μαρτύρων, το περιεχόμενο των οποίων αποκαλύπτει σήμερα ‘Το Βήμα’. Μάρτυρας-κλειδί αναφέρεται με λεπτομέρειες στον ρόλο που έπαιξαν ο αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης και ανακρίτρια για την αποφυλάκιση εμπόρων ναρκωτικών. Στην υπόθεση εμπλέκονται και αστυνομικοί που λειτουργούσαν ως ‘τσιλιαδόροι’ των εμπόρων. Σημαντικά στοιχεία περιλαμβάνονται και στην κατάθεση αντεισαγγελέα Εφετών, ο οποίος ήδη έχει παραπεμφθεί στον Ολομέλεια του Αρείου Πάγου με το ερώτημα της οριστικής απόλυσης. Επίσης τρεις καταθέσεις αναφέρονται στον ρόλο μεγαλοδικηγόρων».

  8. Ο/Η stratos fountoulis λέει:

    Η ευγένεια είναι η αποτελεσματικότερη, η πιο πειστική επίθεση, ο αντίπαλος αφοπλίζεται ευκολότερα, αν στο παρελθόν οι μεγάλες επαναστατικές εξεγέρσεις είχαν συνείδηση αυτού του όπλου, και είχαν συνειδητοποιήσει τη δύναμη αυτή του Πολιτισμού, ίσως να μην είχαν αποτύχει.

  9. Ο/Η Ω μον Ντιέ λέει:

    Τι υπόκοσμος
    Oh mon dieu!
    @Επίσκοπος Λεόντιος: Με φώναξε ο αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ και ο νομικός σύμβουλος της Εκκλησίας Λιλαίος και μου είπαν: Λεόντιε, λεφτά θα πάρεις βλάκα. Κάνεις και τσουτσουνίσματα; Ολοι κύπτουν τον αυχένα στον αρχιεπίσκοπο…».
    από το σχόλιο υπ.αριθμ. 6
    του Κερνίτσης Λεόντιου.

  10. Ο/Η Ένας κληρικός λέει:

    Αγαπητοί, παρακολουθώ αραιά το μπλογκ σας.
    Βλέπω πως σχολιαστές σας αναφέρθηκαν ορμώμενοι από το θέμα σας για τα Οικονομικά της Εκκλησίας, στον αείδημο επίσκοπο Κερνίτσης τον Θεοφιλέστατο Λεόντιο, διευθυντή των οικονομικών υπηρεσιών της Εκκλησίας. Ήτο υπεύθυνος των οικονομικών και έπεσε θύμα διαβολής.
    Αν ακολουθήσετε το νήμα των συνδέσμων που σας δίδω θα καταλήξετε σε συμπέρασμα. Η Μαφία της Καμόρα είναι αισχυντηλή παρθένος εμπρός εις την Μαφία της Εκκλησίας.

    I) ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 19/02/2005
    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=19.02.2005,id=81189736

    Ζωή – Σωτήρας – Χρυσοπηγή
    Η αδελφότητα του σκότους

    Της ΜΑΙΡΗΣ ΠΙΝΗ

    Ως κριτής και τιμητής των «πνευματικών του τέκνων» στην αδελφότητα της «Χρυσοπηγής» -μηδέ εξαιρουμένου και του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου- εμφανίζεται ο ηγούμενος αυτής, μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος.

    Ο μητροπολίτης Καλλίνικος, ιδεολογικός ινστρούκτορας της «Χρυσοπηγής» και ένα από τα έγγραφα βάσει των οποίων ζητούσε χρήματα από τη Σύνοδο για έργα στη Μονή
    Μετά τις δηλώσεις του «περί αυτοκάθαρσης στο αυτοδιοίκητο σώμα της Εκκλησίας» που έκανε την Κυριακή (13.2.2005), τη συνέντευξη που έδωσε (14.2.2005) στο MEGA και το επιτίμιο που επέβαλε στον αρχιμανδρίτη Νικόδημο Φαρμάκη, πληροφορίες τον φέρουν να έχει επωμιστεί την υπόθεση της αυτοκάθαρσης της Ελλαδικής Εκκλησίας.

    Η «Ζωή» και ο «Σωτήρας» είναι δύο οργανώσεις που διακρίθηκαν για το αντικομμουνιστικό τους μένος. Συνεργάστηκαν με την ΕΟΝ του Μεταξά, στη συνέχεια, κατά τα χρόνια του ελληνοϊταλικού πολέμου, εργάστηκαν για τη «Φανέλα του στρατιώτη». Στα «πέτρινα χρόνια» συνεργάστηκαν με τον Οργανισμό Βασιλικής Πρόνοιας για τις «παιδουπόλεις» που έστησε η Φρειδερίκη (όπως αποδεικνύεται από επίσημα έγγραφα που περιλαμβάνονται στο βιβλίο «Η τρίχρονη εποποιία του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας 1946-1949, εκδόσεις Ριζοσπάστη Σύγχρονη Εποχή, Αθήνα 1998, σελ. 457-469).

    Σ’ αυτήν τη χρονική περίοδο αναφέρεται και ο καθηγητής Χρ. Γιανναράς στο βιβλίο του «Καταφύγιο ιδεών». Γράφει λοιπόν ότι στις εν λόγω οργανώσεις είχε δοθεί από την τότε κυβέρνηση και το παλάτι ατέλεια χάρτου, υπό τον όρο στο σαλόνι των εντύπων τους να δημοσιεύονται κείμενα με αντικομμουνιστικό περιεχόμενο.

    Στη Βασιλική Χωροφυλακή

    Ο μητροπολίτης Αιγιαλείας Αμβρόσιος υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία κατά τα πέτρινα χρόνια στην «Ενδοξη Βασιλική Χωροφυλακή» ως αρχηγός της Θρησκευτικής Υπηρεσίας. Στα χρόνια της χούντας στη Χωροφυλακή τον διαδέχθηκε το νεότερο μέλος της «Χρυσοπηγής», ο σημερινός μητροπολίτης Σάμου Ευσέβιος (κατά κόσμον Ευάγ. Πιστολής).

    Το ίδιο διάστημα που ο αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος… μελετούσε, διετέλεσε και αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου επί αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου Κατσώνη.

    Το 1961 η τριανδρία εγκαταβίωσε αρχικά στα Μετέωρα για έναν χρόνο. Το 1973 η «Χρυσοπηγή», με βασιλικό διάταγμα, έγινε μοναστήρι με ηγούμενο τον Καλλίνικο Καρούζο και υπήχθη στην Ιερά Σύνοδο, είχε δε έδρα το Καπανδρίτι, στα όρια της δικαιοδοσίας του μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα! Εγκυροι εκκλησιαστικοί κύκλοι απορούν γιατί, κατά παράβαση του καταστατικού, δεν έγινε ποτέ έλεγχος στα οικονομικά της μονής και γιατί οι ισολογισμοί της δεν υποβλήθηκαν ποτέ στη Σύνοδο για έλεγχο.

    Εκκλησιαστικοί κύκλοι αποδίδουν στον μητροπολίτη Καλλίνικο και την Αδελφότητα της «Χρυσοπηγής» εχθρότητα έναντι των πρώην Σεραφειμικών.

    Τότε η αδελφότητα δεν ήθελε το μοναστήρι της «Χρυσοπηγής» στο Καπανδρίτι να υπαχθεί σε πρόσωπο μη εξαρτώμενο από αυτήν. Ετσι, πριμοδότησε τη μετάθεση του Παντελεήμονα Μπεζενίτη από τη Ζάκυνθο στην Αττική, ώστε να «είναι του χεριού τους»!

    Ενα τέτοιο αίτημα χρηματοδότησης της «Χρυσοπηγής» (η «Ε» το παραθέτει) είχε υποβληθεί στον μακαριστό σήμερα επίσκοπο Κερνίτσης, Λεόντιο, διευθυντή των Οικονομικών Υπηρεσιών το 1996. «Η δυστοκία του να ικανοποιήσει τα οικονομικά αιτήματα του Καλλίνικου κόστισε στον Λεόντιο, κατά την περίοδο της αρχιεπισκοπικής εκλογής, τη διαπόμπευσή του για την οικονομική διαχείριση, διαπόμπευση που τον συνόδευσε μέχρι τον θάνατό του», σύμφωνα με αδιάψευστες πηγές.

    ΙΙ)ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΘΩΜΑ ΑΝΔΡΕΟΥ
    http://www.panagiairaklitsa.gr/Leontios.htm

    ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΛΗΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ ΣΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ
    ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΕΡΝΙΤΣΗΣ ΛΕΟΝΤΙΟ
    Με αφορμή την συμπλήρωση 5 ετών, από την προς Κύριον εκδημίαν του.

    Ο πνευματικός πατέρας μου, ο Επίσκοπος Κερνίτσης Λεόντιος, έφυγε για τον ουρανό, πικραμένος και απογοητευμένος αναμένοντας την ανθρώπινη δικαίωση στις βαρύτατες κατηγορίες που καταρράκωσαν όχι μόνον το Επισκοπικό κύρος αλλά πολύ περισσότερο την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Πριν πέντε χρόνια ,παρακολουθήσαμε άφωνοι τον Επίσκοπο Λεόντιο σε μία δίκη που κράτησε πολλές ημέρες να φωνάζει για την αθωότητα του και μάλιστα όταν η διαδικασία διεκόπη για την απόφαση ο Λεόντιος, με όση δύναμη του είχε απομείνει απευθυνόμενος προς τους δικαστές του είπε: την επόμενη φορά που θα συνεδρίαση το δικαστήριο σας, εγώ δεν θα είμαι ζωντανός!
    Συχνά πυκνά, πολλοί συζητούσαν για την μεγάλη αδικία… Έλεγαν πως η φωνή του Λεοντίου και εκ του τάφου θα συνέχιζε να αποζητά την δικαίωση. Και ενώ η κοσμική δικαιοσύνη, είχε ήδη αποφανθεί περί της αθωότητας του, η εκκλησιαστική δικαιοσύνη που τον παρέπεμψε ως κατηγορούμενο στην κοσμική, συνέχισε να σιωπά!

  11. Ο/Η undantag λέει:

    Μεταξύ «αλληλεγγύης» και «ομερτά», ουτ’ ένα τσιγάρο δρόμος. Μένει να δούμε άν ο (όχι και τόσο πια) νέος αρχιεπίσκοπος θα είναι μια από τα ίδια.

    «Εκκλησία Α.Ε.»;;;

    ΜΑΚΑΡΙ να’ταν πραγματική Α.Ε. – και να ίσχυε επ’αυτής όλο το σώμα του δικαίου της Α.Ε.:
    – χρηματοδότηση απ’ τους ιδρυτές – μετόχους με έκδοση μετοχών, ομολογιών, συγχωροχαρτιών και προσκλήσεων σε αρτοκλασία
    – δημοσιότητα των ισολογισμών,
    – σώμα ελεγκτών,
    – ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ επί των κερδών κτλ.

    Ειδικά μάλιστα αν ήταν εισηγμένη στο ΧΑΕ (ορκωτοί λογιστές, έλεγχος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, δικαιώματα μειοψηφίας …). Αφήστε δε που θα βγάζαν και κανα φράγκο οι ελέω Σημίτηι εγκλωβισμένοι.

    Λίγο το’χετε να υπάρχει στάνταρντ blue chip που να κάνει limit up κάθε Παραμονή Χριστουγέννων και Δευτέρα του Πάσχα;

  12. Παράθεμα: Ο Εφραίμ και οι γύρω γύρω…. | Αδιάβαστοι

  13. Παράθεμα: Το σκάνδαλο «Αλληλεγγύη» (τώρα «Αποστολή») και η «φιλάνθρωπη» εκκλησία | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s