Οικολογία κλπ.

(μια μερική άποψη)

aiolikiEnergeia

Ο καιροσκοπισμός είναι κερδοφόρο πράμα και πολιτικά επικερδής, προσδίδει στο χαμένο σου καλό προφίλ μία αίγλη τέλος πάντων, οικολογική. Αν συγκαταλέγεσαι στα ΜΜΕ, βγάζεις ένα περιοδικό- ένθετο με τίτλο που ξεκινά με το λέξη «Πράσινο» και εκεί μέσα αναφέρεις το μέλλον όλων όσων κινδυνεύουν, όπως «το μέλλον του πλανήτη», «το μέλλον των πόλεων» κλπ. και το έντυπό σου γίνεται ανάρπαστο, κι αν κάπου κοντά στους τίτλους ρίξεις κι ένα ¨Κινδυνεύουμε από…κλπ.» τότε το sold-out το έχεις εξασφαλισμένο. Βέβαια μέσα σε όλα αυτά τα αναγκαία για την επιβίωσή μας ως είδος, θα πρέπει να εξασφαλίσουμε και μία μελέτη για την «Οικολογία των εσωτερικών χώρων» και «βιολογικά καλλυντικά» γιατί όπως μου είπε φίλη μου η Μπέττυ, που της είπαν κάποιες άλλες φίλες της καθώς συζητούσαν για τις εκπομπές αερίου στο κομμωτήριο της Νταίζης λύνοντας σουντόκου – δίνουν ιδιαίτερο βάρος στη οικολογική διάταξη των πραγμάτων διότι η επίθεση στη μόλυνση με πάμπολλα φυτά και λουλούδια είναι must. Μία μάλιστα φίλη της φίλης μου της Μπέττυς ήταν κατηγορηματική καθότι ενημερωμένη, και της ανέπτυξε αποστάγματα επιστημονικής εμβάθυνσης και τις προσέθεσε, λέει, εκείνες τις δευτερεύουσες, ταπεινές, αλλά χρήσιμες πληροφορίες που· εφόσον είναι αυθεντικές και καλά επεξεργασμένες, εξυπηρετούν θαυμάσια την καθημερινότητά μας για μια ζωή γεμάτη υγεία και· οικολογικής ευαισθησίας απολαύσεις… σκέφτηκαν μάλιστα να κάνουν (η Μπέττυ και η φίλες της) και μια soft διαμαρτυρία στα Hondos Σέντερς για να αυξήσουν το ποσοστό των βιο-καλλυντικών και να αντικαταστήσουν (οπωσδήποτε) όλα τους τα αιρ κοντίσιον γιατί η οικολογική, ας πούμε, μάσκαρα δεν απλώνεται εύκολα όταν το δέρμα είναι γιομάτο ιδρωτσίλα, πότε κάνατε κύριοι σέρβις στα αιρ κοντίσιόν σας -έλεος- αλλάξτε τα! υπάρχει και επιδότηση.

[εδώ μπαίνει μια ολοσέλιδη οικολογική διαφήμιση γνωστής πετρελαϊκής εταιρείας που δείχνει εμπράκτως πόσο μας αγαπά (όλο το πακέτο, εμάς και το περιβάλλον)]

Χωρίς πλάκα τώρα…
Οι λέξεις «Οικολογία», «πράσινη ανάπτυξη», «βιο» κ.α. είναι το μέλλον μας, όχι του πλανήτη που κινδυνεύει – άλλο πάλι τούτο – δεν κινδυνεύει ο πλανήτης, αυτός θα προσαρμοσθεί μέσα στη φυσική εξελικτική του πορεία. Πρόκειται για ψέμα, μια ανακρίβεια που φοριέται από ημιμαθείς τηλε- περιστρεφόμενους και άλλους δερβίσηδες. Ο πλανήτης μας, ξέρει πολύ καλά να προσαρμόζεται και να διαχειρίζεται τους φυσικούς του πόρους, όπως κάνει εδώ και δισεκατομμύρια χρόνια, εμείς οι άνθρωποι κινδυνεύουμε από μια βίαιη μετεξέλιξη του περιβάλλοντος, από μια βίαιη αναγκαστική «προσαρμογή» του πλανήτη μας στις νέες περιβαλλοντολογικές συνθήκες που Εμείς δημιουργούμε (δηλ. σκάβουμε τον λάκκο μας).

Η χώρα η δικιά μας, όπως έχουν υπογραμμίσει πολλοί ειδικοί έλληνες αλλά και ξένοι επιστήμονες, καθώς και επίσημα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (κομμισιόν), είναι γεωγραφικά μια χώρα με ιδιαίτερα πλεονεκτήματα, με ένα εξαιρετικό αιολικό, ηλιακό κ.α. δυναμικό… ιδιαίτερα δε, για την αιολική ενέργεια έχει υπογραμμιστεί πολλές φορές ο προνομιακός μας μας -ανεκμετάλλευτος- τομέας, διαθέτουμε κατάλληλο έμψυχο επιστημονικό και τεχνικό υλικό και το επενδυτικό ενδιαφέρον τα τελευταία 20 περίπου χρόνια που έχει εκδηλωθεί (και… αποκαρδιωθεί) έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Όμως πάραυτα, παραμένουμε ουραγοί στον ευρωπαϊκό χώρο. Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Αιολικής Ενέργειας (ΕΛΕΤΑΕΝ) στο ένθετο «Το πράσινο Ποντίκι (Μάιος ’09)» γράφει τα εξής θλιβερά: «… Οι γείτονές μας, που μόλις τώρα μπήκαν στην Ε.Ε., αντιλήφθηκαν τα οφέλη από την ανάπτυξη των ΑΠΕ (Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας) και σπεύδουν να απλοποιήσουν τις διαδικασίες για να υποδεχτούν τους Ευρωπαίους επενδυτές οι οποίοι εγκαταλείπουν άρον άρον την Ελλάδα. Η πληροφορία ότι οι γείτονές μας χρησιμοποιούν το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο ως παράδειγμα προς αποφυγή, δυστυχώς είναι ακριβής.
Αν γινόταν διαγωνισμός μακροχρόνιας και προβληματικής αδειοδοτικής διαδικασίας, θα παίρναμε το βραβείο και θα μας το έδιναν για πάντα, όπως ο ο Ζυλ Ριμέ στην ποδοσφαιρική Βραζιλία. Δεν έχουμε ανταγωνισμό…

Θλιβερό

Δεν είναι θλιβερό όταν στην Ε.Ε. η αιολική ενέργεια ξεπέρασε σε νέες εγκαταστάσεις όλες τις άλλες πηγές ενέργειας, κι όταν το 43% όλων των νέων εγκαταστάσεων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ε.Ε. ήταν έργα αιολική ενέργειας;
Δεν είναι θλιβερό η Γερμανία και η Ισπανία να μονοπωλούν την κορυφή του ευρωπαϊκού πίνακα αιολικών εγκαταστάσεων, κι εμείς να κρατάμε τα μπόσικα στην ουρά;
Δεν είναι θλιβερό κράτη μη-μέλη, όπως η γειτονική Τουρκία να έχει τριπλασιάσει την εγκατεστημένη της ισχύ από 147 MW σε 433 MW μόνο το 2008;…
Δεν είναι θλιβερό η Ελλάδα να προσθέτει + 173 MW το 2006, + 125 MW το 2007, και (μόνο)114 MW το…2008 (!) – η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα που κάθε χρόνο μειώνει την πρόσθετη εγκατεστημένη της ισχύ… Τι να πει κανείς.

Η WWF Hellas με στοιχεία που έβγαλε στη δημοσιότητα, ουσιαστικά καταγγέλλει την ελληνική πολιτεία για αδιαφορία στα μείζονα περιβαλλοντολογικά ζητήματα, «…αυτό αποδεικνύουν οι 500 και πλέον περιβαλλοντικές υποθέσεις που έφτασαν μετά από καταγγελίες ιδιωτών στα γραφεία της WWF Hellas την τελευταία επταετία, κάποιες από τις οποίες απέτρεψαν περιβαλλοντικές καταστροφές μεγάλης σημασίας.
Χάρη στον εθελοντισμό 100 νομικών, μηχανικών και επιστημόνων, η περιβαλλοντική οργάνωση δημιούργησε από το 2002 δικό της νομικό τμήμα, προσφέροντας αφιλοκερδώς σε ανήσυχους και ευαισθητοποιημένους πολίτες πολύτιμες νομικές συμβουλές.
Σύμφωνα με την κυρία Θεοδότα Νάντσου, υπεύθυνη για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, στο παρελθόν οι πολίτες απευθύνονταν στην WWF…πετώντας της την μπάλα για να βρει την άκρη του νήματος μιας υπόθεσης. Σήμερα ο κόσμος έχει αποκτήσει περιβαλλοντική συνείδηση, έχει γίνει πολύ πιο ενεργός και ζητά νομική υποστήριξη για να αντιμετωπίσει μόνος του προβλήματα περιβαλλοντικής υποβάθμισης…
»

Το μόνο που καταφέρνει η ευκαιριακή – της τελευταίας στιγμής – πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ διά στόματος του αρχηγού του για την «πράσινη ανάπτυξη» είναι να προκαλέσει την χλεύη και· ανοίγει την όρεξη σε κάθε λογής λαμόγια που καιροφυλακτούν. Που ήταν ακριβώς η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, και τι έκανε για να απορροφήσει τα ατέλειωτα διαθέσιμα κονδύλια της Ε.Ε. για τις ΑΠΕ μετά το 1993, που έμειναν ανεκμετάλλευτα;

Οι της ΝΔ κ.κ. Σουφλιάς και Καραμανλής όταν για λόγους «ψηφανασφάλειας» εκδήλωναν τις ευαισθησίες τους λίγες μέρες πριν τις εκλογές στη Ψυττάλεια, τι ακριβώς ήθελαν να προκαλέσουν παρά, και αυτοί, τη χλεύη μας;

Από την άλλη, ούτε οι Σύριζα – ΚΚΕ διακρίνονται για την σαφήνεια (στην ολότητα) των προγραμμάτων τους παρόλες τις σωστά και μερικώς επεξεργασμένες τους θέσεις, ούτε οι Οικολόγοι – Πράσινοι φέρνουν κάποια ολοκληρωμένη καινοφανή πολιτική πρόταση.

Κανένας ακόμη δεν έχει να προτάξει και ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα οικολογικής συνείδησης, έτοιμο να ενταχθεί στα σχολεία για τις γενεές που έρχονται ολοταχώς, γιατί «…το καπιταλιστικό σύστημα, η ελεύθερη αγορά, ο νεοφιλελευθερισμός, το οικονομικό κατεστημένο, οι κάθε λογής πολιτικάντηδες, μπορεί να φταίνε...» (Το Ποντίκι, Μάιος 2009)… Αλλά εμείς (εγώ, εσύ, εμείς) δεν φταίμε σε τίποτε;

….

Για την Ηλιακή ενέργεια μπορείτε να διαβάσετε και εδώ:

Ηλιακή Ενέργεια (1) https://roides.wordpress.com/2007/03/14/hliakh1/
Ηλιακή Ενέργεια (2) https://roides.wordpress.com/2007/03/16/solarenergy2/
Ηλιακή Ενέργεια (3) https://roides.wordpress.com/2007/03/17/solarenergy3/
Ηλιακή Ενέργεια (4) https://roides.wordpress.com/2007/03/23/solarenergy4/

.

ρο

This entry was posted in περιβάλλον, σκέψεις, ιστοΕπιφυλλίδες, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

35 Responses to Οικολογία κλπ.

  1. Ο/Η χαρη λέει:

    πολύ καλό αγαπητέ Ροΐδη,

    την καλησπέρα μου.

    (τι να προσθέσω εγώ, η αδαής σε αυτά; Μ’ άρεσε ιδιαίτερα πάντως η επισήμανση από μέρους σας τού … αυτοϊκανοποιημένου «λάθους» που γίνεται, να επεκτείνουμε την δική μας καταστροφή στην καταστροφή σύμπαντος τού … σύμπαντος: σίγουρα, ο πλανήτης θα συνεχίσει κουτσά-στραβά, εμείς θα εκλείψουμε – ιδίως αν αποτελέσει η ελλάδα πρότυπο – που ευτυχώς, όπως λέτε, μάλλον και δεν αποτελεί)

    (ξέρετε τι σκέφτηκα μόλις τώρα; ένα καλό που πιθανόν θα κάνουν οι «οικ-πράσινοι» ακόμα κι αν δεν μπουν στην «εθνική» μας (βουλή) θα είναι να τούς ενισχύσουν ολονών τήν πράσινη ρητορεία – τώρα, πόσα πράσιν’ άλογα θα χωρέσουν επίσης εκεί είναι αλλουνού παπά βαγγέλιο)

  2. Ο/Η Γιάννος Παπατωνίου λέει:

    Σβάρνα την πήρε τη βαρβαρότητα ο ΓΑΠ:
    Γ. Παπανδρέου: «Πράσινη ανάπτυξη ή βαρβαρότητα»
    Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, μιλώντας στο διεθνές συνέδριο με θέμα «Η κλιματική αλλαγή ως πρόκληση για τις μελλοντικές γενιές», τόνισε πως εάν δεν προχωρήσουμε σε μια «πράσινη ανάπτυξη», θα ζήσουμε τη βαρβαρότητα της υποβάθμισης του Περιβάλλοντος. Κατηγόρησε την κυβέρνηση για απουσία από τις διαπραγματεύσεις ενόψει Κοπεγχάγης.
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=50797

  3. Ο/Η OικΩλόγος λέει:

    Πράσινος ο Γκορ, πράσινος ο Γιωργάκις, πράσινος και ο Πατριάρχης.

    ΠΗΓΗ http://www.hri.org/news/greek/apegr/2007/07-07-05.apegr.html
    Ο κ. Παπανδρέου εξήρε την οικολογική προσπάθεια του Οικουμενικού Πατριαρχείου και του Πατριάρχου Βαρθολομαίου προσωπικά.

    «Θέλω να εκλάβετε την δική μου παρουσία εδώ ως μία εκδήλωση της διάθεσής μας, αλλά και της δικής μου προσωπικά υποστήριξης του Οικουμενικού Πατριαρχείου, και των προσπαθειών σας σε παγκόσμιο επίπεδο, ιδιαίτερα για το περιβάλλον», είπε ο κ. Παπανδρέου.

    Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ πρόσφερε συμβολικά στον Οικουμενικό Πατριάρχη έναν κλάδο ελιάς, λέγοντάς του «Είστε ο άνθρωπος της ειρήνης, όπως έλεγε προχθές και ο Άλ Γκόρ, ο πράσινος Πατριάρχης».

    «Τα δικά Σας λόγια ήταν πάντα προφητικά σ’ αυτήν την υπόθεση και είμαι σίγουρος ότι και η δική Σας συμπαράσταση στο θέμα αυτό μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο, να εμπνεύσει τον Ελληνισμό στην αποκατάσταση και στην προστασία του περιβάλλοντος στη χώρα μας», είπε ακόμα ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αναφερόμενος και στην πρόσφατη οικολογική καταστροφή στην Αθήνα.

  4. Ο/Η anonymous belgium λέει:

    Αγαπητέ Ρο,

    είναι και δεν είναι έτσι. Στις πλούσιες εταιρείες που πουλάνε περιβαλλοντικά κρασιά πρέπει να προστεθεί και η ίδια η WWF, η Greenpeace, η Max Havelaar/fair trade και λοιποί (https://shop.wwf.org.uk/wines-1). Πρωτοπόροι στο λόμπυ, κατάφεραν να κανουν την »πράσινη» πολιτική την πιο χρηματοδοτούμενη στην ΕΕ, υποσκελίζοντας την »μπανάλ» ΚΑΠ.

    Μυρίζοντας τα 500 δις ευρώ ως το 2020 (και βλέπουμε), πράσινοι επενδυτές όπως ο Αλαφούζος (εφοπλιστής!) και ο Μυτιληναίος (αλουμίνιον της Ελλάδος!) αγάπησαν το περιβάλλον.

    Πολιτικοί ενημερωμένοι απο μια ταινία, σε Ελλάδα και Ευρώπη, αποφάσισαν πως το μέλλον είναι οι πράσινες επενδύσεις. Ως εδώ όλα καλά (τρόπος του λέγειν).

    Μία απορία έχω μόνο: Γιατί ενώ στο Βέλγιο βάζουν ηλιακά πάνελ στα σπίτια, και Η. Βασίλειο και Ολλανδία βάζουν ανεμογεννήτριες μόνο στη θάλασσα, επιμένετε στην αιολική;

    Αν επιμένετε, βάλτε τις στο Αιγαίο (στα 10 μίλια, να έχουμε και κάποιο όφελος, αφου αναφέρατε την Τουρκία).

    Τι σας έκανε ο ήλιος και τον περιφρονείτε;

    Αυτή η καταστροφή του περιβάλλοντος στο όνομα του περιβάλλοντος θα έκανε τον Όργουελ να χαμογελάσει. Πικρά

    Αυτά και ευχαριστώ.

    Υ.Γ.:Άκουσα πως θα επιδοτηθούν ηλιακά πάνελ, οικιακά και όχι σε βιομηχανική κλίμακα. Επιτέλους. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εμποδίζει και τον κ. Μ να φτιάξει ηλιακά πάνελ.

  5. Ο/Η ανώνυμος βέλγιο λέει:

    Αγαπητέ κ. Ρο,

    Κάπως έτσι είναι, αλλά όχι ακριβώς. Στις πολυεθνικές που μυρίζουν χρήμα και πουλάνε πράσινα κρασιά πρέπει να προσθέσετε και τις WWF, Greenpeace, Max Havelaar/Fairtrade κτλ.

    (https://shop.wwf.org.uk/silver_jewellery) .

    Εκτός από τα πράσινα ασημικά, οι πρωτοπόρες στο λόμπυ αυτές εταιρείες, κατάφεραν να κάνουν την πράσινη ανάπτυξη την πιο χρηματοδοτούμενη πολιτική στην κοινότητα, εκτοπίζοντας την »μπανάλ» ΚΑΠ. Η γεωργία είναι πια »πρόβλημα».

    Τα 500 δις ως το 2020 (20-20-20 για τους γνώστες) άνοιξαν την όρεξη των οικολόγων επενδυτών, όπως ο Αλαφούζος (εφοπλιστής) και ο Μυτηλιναίος (αλουμίνιον της Ελλάδος!).

    Πολιτικοί ενημερωμένοι από μια ταινία αποφάσισαν πως η πράσινη ανάπτυξη είναι το μέλλον.

    Ως εδώ καλά (λέμε).

    Αλλά τι σας έχει πιάσει με τις ανεμογεννήτριες;

    Στο Βέλγιο επιδοτούν οικιακά ηλιακά πάνελ.
    Βρετανία και Ολλανδία βάζουν πια ανεμογεννήτριες μόνο μέσα στη θάλασσα.

    Βάλτε τις στη θάλασσα, αν τόσο τις αγαπάτε, στα 10 μίλια, να τρομάξετε και τους Τούρκους που αναφέρατε.

    Αλλά τι σας έκανε ο ήλιος και τον περιφρονείτε τόσο πια;
    Γιατί τόσο μίσος;

    Αυτή η καταστροφή του περιβάλλοντος στο όνομα του περιβάλλοντος θα έκανε τον Όργουελ να χαμογελάσει πικρά.

    Όπως και τα βιοκαύσιμα. Αλλά αυτό είναι μια άλλη πράσινη ιστορία.

  6. Ο/Η ανώνυμος βέλγιο λέει:

    Συγγνώμη για την επανάληψη

  7. Ο/Η Δον Κιχώτης λέει:

    Ετσι και χειροτερα κυριε Ρο
    Αλλα τοχω ξαναπει ο Κραγκιοζης ειναι συμβολο συνεπειας και δεν αρμοζει οταν μιλαμε για τις φθηνες καρικατουρες του

    • Ο/Η Po λέει:

      ο Καραγκιόζης μπορεί να είναι σύμβολο συνέπειας, αλλά παλαιών εποχών… αλλά και πάλι, ίσως να έχετε δίκιο, κάποιον τσολιά έπρεπε να βάλω στη θέση. Την επομένη θα σκοπεύσω καλύτερα, I promise…

  8. Ο/Η ανώνυμος βέλγιο λέει:

    Αγαπητέ κύριε Ρο,

    πράγματι, δεν είχα δει τα περί ηλιακών.

    Ευχαριστώ.

  9. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Όλοι μας φταίμε. Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης όμως έγκειται στο ίδιο το σύστημα. Αυτή είναι η αλήθεια.

    Δυστυχώς τα οικονομικά συμφέροντα είναι πάνω απ’όλα στον πλανήτη ενώ ακόμα και κάποιες πολυεθνικές που δήθεν ενδιαφέρονται για το περιβάλλον οργανώνοντας διάφορες εκστρατείες κ.α. είναι οι ίδιες που για να παρασκευάσουν τα προιόντα τους μολύνουν το περιβάλλον ακατάπαυστα και δεν το υπολογίζουν καθόλου!

    Υπάρχει μία υποκρισία σε όλο αυτό, που σε λίγα χρόνια θα γίνει εφιάλτης.

  10. Ο/Η Po λέει:

    ανώνυμος βέλγιο,
    σημειώσετε παρακαλώ πως εδώ δεν γράφει κάποιος ειδικός επιστήμονας, αλλά κάποιος εθελοντής με κάποια αγωνία.

    ας μην ξεχνάμε ότι κάνουμε ότι μπορούμε σκοπεύοντας μόνο συνειδήσεις…

  11. Ο/Η Δον Κιχώτης λέει:

    Deux geantes austers qui mangent du plutonium. Moi Don Quichotte ai toujours considere leur vapeur dangereux capable de couvrir pour toujours les corps des pauvres voyageurs et de les envoyer au font de la terre au royaume de Pluton. Mon devoir reste a les démolir et mettre a leur place les innocentes palais photovoltaics

    Répondre à ce message

    à quoi tu penses ? 6 mars 17:09,

    Bonjour à vous…

    Dans vos lignes, la guerre du nucléaire semble si intense que vous en sortez des «idioties»… A savoir, le nucléaire a du bon et du mauvais et chacun peut avoir son opinion, mais je ne peut m’empêcher de penser que les «innocents palais photovoltaics» ne le sont pas… Pour votre information sur le sujet, ces panneaux si miraculeux qu’ils soit sont composés de silicium qui est extrait par un procédé métallurgique du silice, un minérale. Autant vous dire, qu’il n’est pas tout blanc, puisqu’il utilise la belle électricité de nos centrales nucléaires et bien d’autres cochonneries chimiques. Le tous étant pour le moment pas recyclable… J’aurais donc ma préférence pour l’éolien qui finalement est presque le plus propre bien qu’il est beaucoup de défauts lui aussi.

    Bonne continuation à vous tous.

    Την αποψη αυτη για την χρησιμοτητα και την καθαροτητα της ηλιακης ενεργειας την ειχα κι εγω μεχρι που με μαζεψαν οι οικολογοι εξ Ευρωπης στο κειμενακι που προηγειται.

  12. Ο/Η hmm λέει:

    Καποιος τσαντιστικε που πατωσε ο Συριζα και τα βαζει με τους κακους οικολογους που του πηραν ποσοστα.

    • Ο/Η Po λέει:

      mon ami hmm
      Προσωπικά δεν είμαι ακριβώς Σύριζα, αν κάποιοι θέλουν να με τοποθετούν εκεί, είναι δικαίωμά τους, όπως και δικό σας. Είμαι ένας άστεγος της Αριστεράς, με τα χέρια λυμένα, τα μάτια ορθάνοιχτα· για να μπορώ να εκφράζω τις απόψεις μου ελεύθερα χωρίς καμία κομματική ή παραταξιακή δέσμευση. Διαβάσατε φαντάζομαι τι έγραψα για το οικολογικό πρόγραμμα του Σύριζα, δεν το εκθειάζω ακριβώς, έτσι δεν είναι. Τώρα βέβαια δεν ξέρω γιατί χαλάω φαιά ουσία απαντώντας σε εξυπνακίστικα σχόλια. Όλοι κάνουμε λάθη.

  13. Ο/Η ανώνυμος βέλγιο λέει:

    Αγαπητέ κύριε Ρο,

    τότε να προσθέσω κάτι ακόμα. Η αρχή »ο ρυπαίνων πληρώνει» σημαίνει επίσης »ο πληρώνων ρυπαίνει όσο γουστάρει».

    Επίσης τα χρηματιστήρια άνθρακα (ναι, καλά διαβάσατε) σημαίνουν πως δεν σταματά η ρύπανση, απλώς αποτιμάται.

    Χρηματιστήρια:

    http://www.chicagoclimatex.com/ Σικάγο
    http://www.ecx.eu/ Λονδίνο

    Αλλά μόνο αυτά ξέρει η ΕΟΚ… (και ο Ομπάμα)

    Αγαπητέ Δον Κιχώτη,

    τα πάνελ κατασκευάζονται ενώ οι γεννήτριες φυτρώνουν;

    Ταύτα και φεύγω επιτέλους, να ανάψω την θέρμανση (έχει 12 βαθμούς και βρέχει έξω).

  14. Ο/Η Anemos λέει:

    Για άλλη μια φορά τα είπες ΟΛΑ!!!

  15. Ο/Η Po λέει:

    Aneme…
    ούτε το 1%…

  16. Ο/Η Δον Κιχώτης λέει:

    Που κατηκοεδρευετε Ρο?
    Τελικα ο μονος που δηλωνει αό τη Μαντσα και κυκλοφορει στην Ελλαδα ειμαι εγω;

  17. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    Μα πως θα στηρίξουμε την ΔΕΗ και το μονοπώλειό μας; Με όλες τις επιδοτήσεις που έκλεψαν θα είχαμε ξεπεράσει και την Δανία που λέει ο λόγος.

  18. Ο/Η Δον Κιχώτης λέει:

    Ετ 3 Ανιχνευσεις
    Μεταξυ αλλων σοφών και πατερας Λουδοβικος φιλοσοφος και Θεολογος και Χρηστος Ουζουνης από τις Βρυξελλες καθηγητης του Κινγκς Κολετζ( γείτοτονας σας )
    Το κυριοτερο ειναι οτι ο πατερας Λουδοβικος ειπε οτι στην απραδοση την απτερικη ο Γρηοριος ο Νυσης εχει παραδεχθει την εξελιξη μετα ενεφραν τον Εμπεδοκλη και τον Αριστοτελη
    Η συζητηση ειναι εν εξελιξει.

  19. Ο/Η bioannis λέει:

    Δεν μπορώ να καταλάβω την σοβαρότητα της πρότασης:

    «ούτε οι Οικολόγοι – Πράσινοι φέρνουν κάποια ολοκληρωμένη καινοφανή πολιτική πρόταση, παρά μόνο τον τίτλο του κόμματός τους.»

    Δεν είπε κανείς οτι όλα έχουν ειπωθεί, οτι το μαγικό ραβδάκι το κρατάνε οι Οικολόγοι Πράσινοι … αλλά τέλος πάντων κάνουν την διαφορά απόόλα τα υπόλοιπα κόμματα της ελληνικής σκηνής, όχι γιατί κατέχουν την αλήθεια … αλλά για τα ελληνικά δεδομένα παίζουν ουιαστικά χωρίς αντίπαλο (για το συγκεκριμένο, έτσι ; για να μην παρεξηγούμεθα…).

    Παρακαλώ κε Ροΐδη, δείτε ένα μικρό δείγμα που δικαιολογεί σε κάποιο βαθμό το όνομα και την απήχηση που έχουν την ελληνική κοινωνία. Επιτέλους δείξτε κάποια μικρή έστω «μεγαλοθυμία» για ένα κόμμα που προσπαθεί να δώσει τα θετικά του στην ελληνική κοινωνία, σχετικά με την οικολογική, κοινωνική, ανθρωπολογική και οικονομική κρίση που την μαστίζει.

    Click to access EG_PS_GreenNewDeal_Greece.pdf

    • Ο/Η Po λέει:

      bioannis,
      δεν είμαι κακόπιστος, διαπιστώσεις καταγράφω, δεν χαρίζομαι ούτε στα αριστερά κόμματα σε αυτό ειδικά το ζήτημα… Νομίζω το βλέπεις. Διάβασα το κείμενο του λινκ σου…
      και θα αφαιρέσω το «παρά μόνο τον τίτλο του κόμματός τους.” … είναι πράγματι σκληρό, αλλά αφήνω το «ούτε οι Οικολόγοι – Πράσινοι φέρνουν κάποια ολοκληρωμένη καινοφανή πολιτική πρόταση»… γιατί, κατά την άποψή μου είναι η αλήθεια.

      Επίσης: Οι οικολογία πρέπει να ενταχθεί στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση, βλέπεις τα χάλια της χώρας!

  20. Ο/Η Λεωνίδας Κρύκος λέει:

    Υπό τις δεδομένες συνθήκες, η Ανανεωτική Πτέρυγα επαναφέρει την πρόταση («που απέρριψε το 2007 η ηγεσία του ΣΥΝ») για συνεργασία με τους Οικολόγους – Πράσινους με στόχο την πραγματική αλλαγή των πολιτικών συσχετισμών στη χώρα μας και την «αποτελεσματική απόρριψη της δικομματικής εναλλαγής».

    «Η κοινωνία αναζητά νέους δρόμους, νέες επιλογές. Η αξιοσημείωτη είσοδος των Οικολόγων – Πράσινων εκφράζει την αγωνία για το περιβάλλον, την αντίθεση στις πολιτικές που το καταστρέφουν, αλλά και υπογραμμίζει τις οικολογικές ασυνέπειες, ανεπάρκειες των άλλων δυνάμεων» αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Ανανεωτική Πτέρυγα του ΣΥΝ.

  21. Ο/Η Άνθιμος Παπαθεμελής λέει:

    Πέμπτη, 11 Ιούνιος 2009
    Κατηγορείται για απάτη ιερέας στη Θεσσαλονίκη!
    Ιερέας και μέλη του εκκλησιαστικού συμβουλίου ιερού ναού της Θεσσαλονίκης θα δικαστούν με την κατηγορία της απάτης. Συνολικά πέντε άτομα κατηγορούνται ότι εξαπάτησαν ηλικιωμένο και τον έβαλαν λίγο πριν εγκαταλείψει τα εγκόσμια να γράψει στην εκκλησία την περιουσία του.

    Ο 82χρονος, που ήταν καρκινοπαθής, δώρισε στην εκκλησία 500.000 ευρώ. Η υπόθεση πήρε τη δικαστική οδό μετά τη μήνυση που κατέθεσε η σύζυγός του. Σύμφωνα με το βούλευμα που παραπέμπει σε δίκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης τον ιερέα, τρία μέλη του εκκλησιαστικού συμβουλίου ιερού ναού στην Πολίχνη Θεσσαλονίκης και ενός συγγενή του 82χρονου, ο ηλικιωμένος δεν είχε πνευματική διαύγεια και η φαρμακευτική αγωγή στην οποία υποβαλλόταν του προκαλούσε ψυχικές και πνευματικές διαταραχές.

    Χαρακτηριστικές είναι οι καταθέσεις των τραπεζικών υπαλλήλων που έκαναν ύστερα από εντολή του 82χρονου τη μεταφορά των χρημάτων από το λογαριασμό του στην εκκλησία. Οπως κατέθεσαν, ο ηλικιωμένος πήγε υποβασταζόμενος στην τράπεζα και οι υπάλληλοι του είπαν ότι δεν καταθέτει 500.000 δραχμές στο λογαριασμό της εκκλησίας, αλλά το ποσό αυτό σε ευρώ!

    Η «δωρεά» στην εκκλησία έγινε το 2002 και εννέα μέρες μετά ο ηλικιωμένος πέθανε. Σύμφωνα με το βούλευμα, ο συγγενής του ηλικιωμένου και σύζυγος του ενός από τα μέλη του εκκλησιαστικού συμβουλίου, ο οποίος διώκεται για άμεση συνεργία στην απάτη και ψευδορκία μάρτυρα, τον έπεισε να κάνει μια δωρεά στην εκκλησία, ενώ όλοι οι κατηγορούμενοι φέρονται ότι είχαν ετοιμάσει ιδιωτικό συμφωνητικό, στο οποίο το θύμα εμφανιζόταν ως δωρητής.

  22. Ο/Η bioannis λέει:

    Ωραία αγαπητέ, το εκλαμβάνω ως απόδειξη του οτι εσύ και το μπλογκ σου, στο σύνολο της μπογκόφαιρας φέρνεις πραγματικά κάτι νέο, προοδευτικό και ποιοτικά άνω του μέσου όρου. Τη συγκεκριμένη άποψη δεν την απόκτησα τώρα, αλλά εδώ και πολύ καιρό. Και αυτό σε σύγκριση με τα υπάρχοντα ελληνικά μπλογκς … κάνει την διαφορά.

    Για την ένταξη της οικολογίας (ως επιστημονικού κλάδου) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια (και εδώ υπάρχει πρόβλημα) συμφωνώ και επαυξάνω, προσθέτοντας και την ένταξη της βιολογικής εξέλιξης βεβαίως … Αλλά αυτό είναι μια ιστορία που θέλει ένα δικό της ποστ.

  23. Ο/Η Ρόζα Λούξεμπουργκ λέει:

    Oι-κωλο-γίες
    Ο Γιωργάκις φτάνει στο Πέραμα της ανεργίας με υβριδικό αμάξι και υμνεί τον πράσινο πατριάρχη και τον πράσινο Γκορ. Όλα σημειολογικά, όλα φτιαχτά, όλα επικοινωνιακά και υπέροχα!

    Στο Πέραμα, έναν ιδιαίτερα επιβαρημένο περιβαλλοντικά δήμο, περιόδευσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ

    Την ώρα που ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής μιλούσε στην εκδήλωση του Ινστιτούτου «Κωνσταντίνος Καραμανλής» για το περιβάλλον και τις πολιτικές της κυβέρνησής του σε αυτόν τον τομέα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επιχείρησε για ακόμη μία φορά να «αποδομήσει» την εικόνα της κυβέρνησης, επισκεπτόμενος το Πέραμα, έναν δήμο με ιδιαίτερα περιβαλλοντικά προβλήματα.

    Ο Γιώργος Παπανδρέου έφθασε στο Πέραμα με υβριδικό αυτοκίνητο, το οποίο θεωρείται ιδιαίτερα φιλικό προς το περιβάλλον, και από εκεί μίλησε για την «πράσινη ανάπτυξη». «Έχουμε ένα νέο όραμα ως ΠΑΣΟΚ, έχω και προσωπικά ένα νέο όραμα για την πράσινη ανάπτυξη, ένα νέο μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης για την Ελλάδα», ανέφερε. Υποστήριξε ότι αυτό θα δώσει μια δυναμική παρουσία της χώρας μας διεθνώς, μια νέα εικόνα και «θα προβάλει την Ελλάδα σε ένα διεθνές κίνημα, μαζί με μεγάλες φυσιογνωμίες, όπως, ο οικουμενικός πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Αλ Γκορ». Κατά τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, η πράσινη ανάπτυξη θα δώσει νέες δυνατότητες για τη νέα γενιά, θα ανοίξει ευκαιρίες και προοπτικές για πράσινη απασχόληση και επενδύσεις που θα έρθουν στην Ελλάδα για αυτόν τον τομέα, ενώ στο πλαίσιο αυτό εκτίμησε ότι μια τέτοια στροφή της χώρας θα αποτελεί «σημαντικό πλεονέκτημα για την οικονομία». «Η πράσινη ανάπτυξη εγγυάται και διασφαλίζει την ποιότητα ζωής για όλους τους πολίτες», κατέληξε σχετικά.

  24. Ο/Η Συνδικαλιστής λέει:

    Mε συγχωρείτε που το θέμα είναι άσχετο, αλλά όλοι πρέπει να μάθουν για τη σχέσης ΓΣΕΕ με την ΟΙΚΟΜΕΤ

    http://www.tvxs.gr/v13863

    Ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά Χρήστος Τρυφιάτης ερωτάται για τις αποκαλύψεις του tvxs Νέο παράθυροσχετικά με τη συμμετοχή εκπροσώπων της εργοδοσίας της ΟΙΚΟΜΕΤ στο ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚΕ και τελικώς κλείνει το τηλέφωνο… Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ στέλνει στην Αυγή επιστολή για τις ίδιες καταγγελίες και παίρνει εκ νέου απάντηση.

    ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Εκπρόσωπος της Κούνεβα η …διευθύντριά της
    Δημοσίευση: 06-06-2009 19:56
    Θέση στο ζήτημα των εργοδοτικών σωματείων παίρνει και το εργατικό Κέντρο Αθήνας με δήλωση του αντιπροέδρου του Κώστα Ήσυχου.

    Το tvxs συνεχίζει το ρεπορτάζ με νέες αποκαλύψεις για τις εκλεκτικές συγγένειες του συνδικαλιστικού κινήματος με την εργοδοσία και την ανταλλαγή εργολαβιών και ψήφων.

    ———————————-

    Η σημερινή απάντηση του προέδρου της ΓΣΕΕ, προς την εφημερίδα Αυγή όπου δημοσιεύθηκε απόσπασμα του ρεπορτάζ:

    ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
    Π Ρ Ο Ε Δ Ρ Ο Σ

    Προς
    Δ/ντή Εφημερίδας ΑΥΓΗ
    κ. Νίκο Φίλη
    Αθήνα 10/6/09

    Κύριε Διευθυντά,

    επιστρέφοντας μετά τις Ευρωεκλογές στο γραφείο μου μπόρεσα να δω την αποδελτίωση του τύπου. Στην εφημερίδα σας στις 6/6/09 (παραμονής Ευρωεκλογών) υπάρχει άρθρο του συνεργάτη σας κ. Μ. Διονέλλη με τίτλο «Η Κούνεβα, η ΠΑΣΚΕ και ο Παναγόπουλος.. ή όταν ο λύκος εκπροσωπεί τα πρόβατα»

    Αντιπαρέρχομαι την αθλιότητα του τίτλου, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με το περιεχόμενο του άρθρου ιδίως μάλιστα ως προς την εμπλοκή του ονόματός μου.
    Έρχομαι στην ουσία, η οποία και πρέπει να εξετάζεται ιδίως από μια εφημερίδα της ανανεωτικής αριστεράς, η οποία έχει μια ιστορική διαδρομή απόρριψης του σταλινικού δόγματος «η αλήθεια ευνοεί τον εχθρό μας», το οποίο απαντήθηκε εύστοχα από τον Μ. Μπρέχτ :
    «Αλήθεια, ποιόν ευνοεί το ψέμα μας;»
    Δε θα έπρεπε ο συντάκτης σας να ζητήσει και την άποψη όσων εμπλέκει στο δημοσίευμά του ;

    Μάθετε την αλληλουχία των ενεργειών, οι οποίες εξοργίζουν για τη μεθόδευσή τους.
    Στις 6/6/09 δημοσιεύεται το άρθρο και την ίδια μέρα εμφανίζεται τηλεοπτικό ρεπορτάζ του ίδιου συντάκτη στην “ΤV χωρίς σύνορα” με γνωστά κομματικά στελέχη του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – και πάλι χωρίς αντίλογο- το οποίο μάλιστα “διανθίζεται” με πολλές φωτογραφίες μου που εντέχνως παραπέμπουν στον “υπεύθυνο για όλα”.
    O κ. συντάκτης επικοινωνεί στις 9/6/09 με τον Γραμματέα Τύπου της ΓΣΕΕ και ζητά την άποψή μας (κατόπιν εορτής), ζητά μάλιστα να βγω στο Ρ/Σ “Στο κόκκινο” (τρίτο εμπλεκόμενο μέσο).

    Δε σας κρύβω πως η πρώτη μου σκέψη ήταν να υποβάλω μήνυση και αγωγή στο συντάκτη για συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος μου. Πιο ψύχραιμα σκέφτηκα ότι αρκεί η επιστολή μου προς εσάς για να διαπιστώσετε με έρευνά σας την αλήθεια των λεγομένων μου. Σας καλώ να ελέγξετε όλες τις ενέργειες τις ΓΣΕΕ αλλά και τις δικές μου αναφορικά με τις καθαρίστριες και την εγκληματική ενέργεια κατά της Κ. Κούνεβα.(καλό θα ήταν πέραν των εγγράφων- τα οποία και θα σας αποσταλούν όποτε θελήσετε- να απευθυνθείτε και στην ίδια καθώς και τη μητέρα της).

    Όσο αφορά τη “φοβερή και τρομερή” δημοσιογραφική ανακάλυψη του συντάκτη σας ότι η κ. Γισδάκη ήταν σε ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚΕ το 2007, αφενός δεν είμαι υποχρεωμένος να το γνωρίζω, αφετέρου δεν έχω λόγο στη συγκρότηση των τοπικών ψηφοδελτίων και σε τελευταία ανάλυση – όπως με πληροφόρησαν- στις εκλογές του Ε.Κ. Πειραιά το 2007 η κ. Γισδάκη δεν είχε την ιδιότητα της Προϊσταμένης (σε κάθε περίπτωση ήταν εργαζόμενη).

    Δεν ανακάλυψε όμως ο συντάκτης σας:
    • Ποιος ψήφισε – ως εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Δ.Σ. του ΗΣΑΠ-τη σύμβαση με την ΟΙΚΟΜΕΤ.
    • Ποιος ελέγχει- και με τη θέση του Προέδρου- το σωματείο των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ ; Δεν έβλεπαν τι συνέβαινε ; Δεν τους απασχολούσε η εκμετάλλευση των μεταναστριών- εργατριών ;
    Πώς να το ανακαλύψει όμως όταν τους χρησιμοποιεί ως “πηγές” και συνεντευξιαζόμενους και ταυτίζεται μαζί τους ως “κατήγορος” της ΠΑΣΚΕ και του Παναγόπουλου !

    Κύριε Διευθυντά,
    είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία – και υπάρχουν πολλές- για το τι έκαναν τα συνδικάτα (ΓΣΕΕ, ΕΚΑ, ΟΙΥΕ) για τα ζητήματα των καθαριστριών.
    Ίσως τον συντάκτη σας δεν τον ικανοποιούν, Δικαίωμά του. Όπως δικαίωμά μας είναι να μη συμμετέχουμε σε εκδηλώσεις αυτών που με τις γνωστές μεθόδους κατέλαβαν τα γραφεία της ΓΣΕΕ.

    Επιτρέψτε μου να κοινοποιήσω αυτήν την επιστολή μου σε φορείς όχι για να παρουσιάσω το “δίκιο μου” αλλά για να “ερεθίσω” τα δημοκρατικά ανακλαστικά τους να διαβάσουν το άρθρο, να δουν το ρεπορτάζ στο “tv χωρίς σύνορα” και να κρίνουν.

    Με εκτίμηση
    Γιάννης Παναγόπουλος

    Κοιν. : Ε.Κ.Α.-Ε.Κ.Π.
    Ο.Ι.Υ.Ε.
    Ιδιοκτήτη “TV χωρίς σύνορα” κ. Στέλιο Κούλογλου

    ————————————–

    Απάντηση από Μ. Διονέλλη

    Αγαπητέ κ. Παναγόπουλε

    Ακόμα και αν πειστεί κάποιος πως δεν έχετε λόγο στη συγκρότηση του ψηφοδελτίου της παράταξής σας σε ένα από τα μεγαλύτερα Εργατικά Κέντρα της χώρας, ποιος θα πειστεί ότι η ΠΑΣΚΕ δεν γνωρίζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα εργοδοτικά σωματεία και ποιους πριμοδοτούν με ψήφους (με δεκάδες περιπτώσεις όπως της κ. Γισδάκη και των security). Δε γνωρίζετε ούτε με ποιο τρόπο μπήκε το εργοδοτικό σωματείο της ΟΙΚΟΜΕΤ δια της πλαγίας οδού στο ΕΚΠ; Ούτε ποιας παράταξης συνδικαλιστής υπήρξε ο ιδιοκτήτης της ΟΙΚΟΜΕΤ κ. Νικήτας Οικονομάκης;

    Από εμένα μαθαίνετε πως οι εργολάβοι ανταλλάσσουν εδώ και χρόνια δουλειές του δημοσίου με ψήφους στα συνδικαλιστικά όργανα; Η ΠΑΣΚΕ δεν τα γνωρίζει αυτά; Πως φτάσαμε ακόμα και τα κτίρια της ΓΣΕΕ να καθαρίζει και να φυλάσσει εργολάβος;

    Κατανοώ γιατί δεν προχωρήσατε στην κατάθεση μήνυσης και αγωγής εναντίον μου. Θα ήσασταν υποχρεωμένος να κάνετε το ίδιο και κατά των καθαριστριών (μεταξύ αυτών και η κ. Κούνεβα και η μητέρα της) που λένε τα ίδια, ενώ σχετικά με τη δυνατότητα απάντησης (ίσου χώρου ή χρόνου) γνωρίζετε καλά ότι αυτή δόθηκε, τόσο σε σας όσο και στον κ. Στάθη Ανέστη. Και οι δύο το αρνηθήκατε.

    Τέλος, σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που «δεν ανακάλυψα» γνωρίζετε πως σε αυτά έχετε ήδη λάβει απαντήσεις από τους εργαζόμενους του ΗΣΑΠ καθώς αποτελούν παλιές δικές σας «ανακαλύψεις». Το δικό μου ρεπορτάζ είχε νέα στοιχεία για την υπόθεση, στα οποία στην ουσία δεν απαντάτε.

    Και μια που επικαλείστε τον Μπρεχτ, με όλο το σεβασμό, θα σας προέτρεπα να ξαναδιαβάσετε τις πέντε δυσκολίες που εμποδίζουν κάποιον από το να γράφει την αλήθεια. (Συνέδριο για την υπεράσπιση της κουλτούρας, Παρίσι 1935)

    «Όποιος σήμερα θέλει να πολεμήσει την ψευτιά και την αμάθεια και να γράφει την αλήθεια έχει να ξεπεράσει το λιγότερο πέντε δυσκολίες. Πρέπει να έχει το θάρρος να γράφει την αλήθεια παρόλο που παντού την καταπνίγουν, την εξυπνάδα να την αναγνωρίσει παρόλο που τη σκεπάζουν παντού, την τέχνη να την κάνει ευκολοµεταχείριστη σαν όπλο, την κρίση να διαλέξει εκείνους που στα χέρια τους η αλήθεια θ’ αποχτήσει δύναμη, την πονηριά να τη διαδώσει ανάμεσά τους».

    Με εκτίμηση,
    Μάριος Διονέλλης

    —————————————

    Δήλωση Κώστα Ήσυχου, Αντιπρόεδρου του ΕΚΑ, σχετικά με την πρόσφατη δημοσιογραφική έρευνα για την ύπαρξη εργοδοτικών σωματείων

    Αθήνα 9-6-09

    Με αφορμή τα πρόσφατα δημοσιογραφικά ρεπορτάζ, τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών (Π. Τσίμας – Μέγκα, Στ. Κούλογλου – Μ. Διονέλλης – Κόκκινο και TVXS.GR) , σχετικά με την εμπλοκή – διαπλοκή εργοδοτικών σωματείων στο χώρο ιδιωτικών και εργολαβικών εταιριών φύλαξης και καθαρισμού, επισημαίνουμε την επιτακτική ανάγκη σοβαρής διερεύνησης και απεμπλοκής του συνδικαλιστικού κινήματος από πρακτικές που νοθεύουν την ταξική του αποστολή και στόχευση.

    Επειδή οι συγκεκριμένες εκπομπές αναφέρονται σε τεκμηριωμένα στοιχεία που σχετίζονται με το φαινόμενο των εργοδοτικών σωματείων να λαμβάνει διαστάσεις ιδιαίτερα ανησυχητικές.

    Επειδή δεν πρέπει οι κυρίαρχες συνδικαλιστικές παρατάξεις (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΠΑΜΕ) να αρέσκονται σε «εύκολους συσχετισμούς» στα όργανα του συνδικαλιστικού κινήματος και να κάνουν τα «στραβά μάτια» σε πρακτικές εκβιασμού των εργαζομένων, νόθευσης αποτελεσμάτων σε σωματειακές εκλογές.
    Επειδή η σημερινή καπιταλιστική κρίση επιφέρει καταστροφικά αποτελέσματα σε ανέργους και εργαζόμενους.

    Επειδή η επισφάλεια χτυπά τις νέες γενιές κατά κύριο λόγο, όπου η ανάγκη για την συγκρότηση σωματείων που επιβάλλουν την αξιοπρέπεια στην εργασία και την ενότητα στη διεκδίκηση είναι ζητούμενο, μακριά από εργοδοτικούς μηχανισμούς και δήθεν «συνδικαλιστές» που είναι ταυτόχρονα και «προσωπάρχες».

    Επειδή οι μετανάστες αποτελούν τον εύκολο στόχο εργοδοτικών εκβιασμών και δολοφονικών επιθέσεων, όπως το παράδειγμα της Κωνσταντίνας Κούνεβα.

    Επειδή οι παρανομίες σε βάρος των εργαζομένων συνεχίζονται και εντείνονται, χέρι, χέρι με την εργοδοτική τρομοκρατία και τις απολύσεις, καλούνται όλες οι εμπλεκόμενες δυνάμεις να πράξουν τα δέοντα και να δημιουργήσουν άμεσες προϋποθέσεις ενός ταξικού, ενωτικού, αποτελεσματικού συνδικαλιστικού κινήματος που θα φοβούνται και θα σέβονται εργοδότες και κυβερνήσεις.

    Έχει σημασία το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα να ξέρει σε πια «όχθη του ποταμού» βρίσκεται.
    Έχει σημασία σε συνθήκες οικονομικής, κοινωνικής κρίσης και εργασιακού μεσαίωνα το συνδικαλιστικό κίνημα, ξεκινώντας από την κορυφή, να αναλάβει τις ιστορικές του ευθύνες.

  25. Ο/Η περιστρεφόμενος δερβίσης λέει:

    Δεν με ξέχασες βλέπω:)

  26. Ο/Η nomikos λέει:

    Αγαπητή Κα Λούξεμπουργκ,έτσι ακριβώς όπως τα λέτε είναι.Οικολογίες του πωπού.Το χονδρό αγόρι, πήγε στο ινστιτούτο γιατί έπρεπε να πάει όπως τον συμβούλεψαν και μίλησε ο δυστυχής για πράγματα που ούτε κατέχει, ούτε και τον ενδιαφέρουν εδώ που τα λέμε.Απλώς, έχει μείνει πίσω σε σχέση με τον ΓΑΠ, στο συνολικό αριθμό εκτοξευθέντων παπαρολογιών περί οικολογίας.Το αστέρι του Πασόκ από την άλλη, ανακάλυψε για άλλη μια φορά το Πέραμα και το θεώρησε ως τον κατάλληλο τόπο εκτόξευσης πράσινης τιποτολογίας(το ελληνικό cape canaveral).Για όσους γνωρίζουν, το Πέραμα είναι σε αυτήν την άθλια κατάσταση πριν ακόμη ανακαλυφθούν οι χωματόδρομοι.Και φυσικά ήταν έτσι και χειρότερα, τον καιρό που ο μπαμπάς του ΓΑΠ τον διόριζε υπουργό σε κάποια από τις πρωτοσοσιαλιστικές κυβερνήσεις.Το ήξερε.Δεν έκανε τίποτα.Τότε όμως η οικολογία, δεν πουλούσε σε κανέναν και φυσικά δεν εξασφάλιζε καμμία ψήφο.Οι δημοσιογράφοι και τα κανάλια έτρεξαν από πίσω για να καταγράψουν αοριστίες, που αν οποιοσδήποτε απλός άνθρωπος τις εκστόμιζε ούτε που θα γύριζαν να τον κοιτάξουν.Σταχυολογώ από το σχόλιό σας:

    “Έχουμε ένα νέο όραμα ως ΠΑΣΟΚ, έχω και προσωπικά ένα νέο όραμα για την πράσινη ανάπτυξη, ένα νέο μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης για την Ελλάδα”.

    Kαι εγώ έχω και ο γείτονάς μου έχει και η θεια μου η Μαριγούλα έχει.Τα οράματα είναι τσάμπα.Το δύσκολο, είναι η υλοποίησή τους.Αλλά αυτά τα μικρά προβλήματα, το Πασόκ τα έχει ξεπεράσει χρόνια πριν, με την αλάνθαστη μέθοδο «κάνε μια μελέτη και μετά έχει ο θεός»

    «Υποστήριξε ότι αυτό θα δώσει μια δυναμική παρουσία της χώρας μας διεθνώς, μια νέα εικόνα και “θα προβάλει την Ελλάδα σε ένα διεθνές κίνημα, μαζί με μεγάλες φυσιογνωμίες, όπως, ο οικουμενικός πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Αλ Γκορ”.

    Πως θα δώσει δυναμική παρουσία αυτό, ειλικρινά δυσκολεύομαι να το καταλάβω.Πως δηλαδή χώρες, με τεράστια οικολογική παράδοση πραγματική και όχι γιαλαντζί σαν της Ελλάδας, με πολίτες ενημερωμένους από το νηπιαγωγείο ακόμη, με ειλικρινείς προσπάθειες βελτίωσης της ποιότητας ζωής των κατοίκων τους θα εντυπωσιαστούν από τον μεγάλο βρωμιάρη που είναι η Ελλάδα;Θα πιστέψουν τον ΓΑΠ και θα ξεχάσουν τις παράνομες χωματερές, το διαρκές έγκλημα του Ασωπού, τα μολυσμένα σχεδόν παντού υπόγεια ύδατα λόγω της ανεξέλεγκτης απόρριψης παντός είδους σκουπιδιών από τον γίγαντα ελληνικό λαό, την παράνομη αλιεία που έχει ερημώσει μια κάποτε πανέμορφη και γεμάτη ζωή θάλασσα, τις πολεοδομικές παρανομίες και καταπατήσεις από μεγαλοεργολάβους με τη σύμπραξη του αμαρτωλού ΥΠΕΧΩΔΕ, τους Εφραίμηδες αυτού του τόπου και τα χρυσόβουλά τους, την εκκλησία που χτίζει όπως και όπου γουστάρει χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν κλπ κλπ κλπ;Όχι βέβαια είναι η απάντηση.Για να το κάνω πιο λιανά, είναι σαν να πιστεύει κάποιος πως το ποδοσφαιρικό τμήμα της Άνω Τραχανοπλαγιάς, θα πάει να διδάξει ποδόσφαιρο στη Barca.Και κλείνοντας ο πράσινος ηγέτης προβάλλει «προσωπικότητες» τύπου Βαρθολομαίος και Αλ Γκορ.Μάλιστα.Για τον πρώτο ας το αφήσουμε καλύτερα, γιατί έχουν γραφτεί σ’αυτό το ιστολόγιο πάρα πολλά και είναι στη διάθεση του καθενός να τα διαβάσει και να σχηματίσει άποψη.Για τον δεύτερο έχω να πω πολλά.Το φαιδρό αυτό τυπάκι, ήταν αντιπρόεδρος στην κυβέρνηση του «σοσιαλιστή» Κλίντον.Για όσο διάστημα υπηρέτησε από αυτή τη θέση, δεν θυμάμαι ποτέ να είπε μια κουβέντα- έτσι για την τιμή των όπλων- εναντίον των πετρελαικών εταιρειών της χώρας του, που είναι γνωστό σε όλους ότι στα λεξικά τις βρίσκει κανείς μετά την λέξη οικολογία.Μάλιστα, ήταν τόσο ψωραλέος απέναντί τους που τους άνοιξε την όρεξη να σκέφτονται την εκμετάλλευση των τεράστιων κοιτασμάτων της Αλάσκας.Δεν έκανε ούτε μία κίνηση, τον καιρό που ο προιστάμενός του ασχολιόταν με τις στοματικές ικανότητες της Κας Μόνικας, να συνετίσει τις τεράστιες και τεχνολογικά πρωτόγονες αυτοκινητοβιομηχανίες της πατρίδας του, ώστε να στραφούν σε σύγχρονα και οικονομικά αυτοκίνητα και να πάψουν να παράγουν δεινόσαυρους 3 και 4 τόνων, που κατανάλωναν τρία βενζινάδικα το χιλιόμετρο.Τώρα, είμαι βέβαιος πως είναι με αυτούς που κλαίνε για την κατάρρευση της πάλαι ποτέ κραταιάς αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.Τέλος, δεν είχε κανένα πρόβλημα να συμπράξει σε οικολογικούς βομβαρδισμούς με βλήματα απεμπλουτισμένου ουρανίου.Στη συνέχεια, έμεινε χωρίς δουλειά διότι ανέτειλλε ο «υπέρλαμπρος» Μπους, που μιλούσε με το θεό, και επειδή δεν έβρισκε ιδρύματα που θα του έσκαγαν τρία φορτηγά δολλάρια για να μιλήσει περί πεπραγμένων αντιπροεδρίας (είναι πιο ενδιαφέρων να ακούς για πεολειχίες φαίνεται), αποφάσισε να γίνει σκηνοθέτης και να γυρίσει την ταινία Inconvenient Truth.Mερικές ερωτήσεις επί αυτού.Τα πράγματα που περιγράφει στην ταινία του, τα γνώριζε όταν ήταν στον Λευκό Οίκο;Aν ναι ήταν και τότε Inconvenient Truth ή έγιναν μετά;Τι έχει πιο πολύ κέρδος, το Convenient ignorance of truth (aka μίζες από κάθε λογής βρωμιάρη) ή το Inconvenient Truth και τα δικαιώματα από την ταινία, τις ομιλίες, τις περιοδείες και τις φιλίες με τους ΓΑΠ αυτού του πλανήτη;Mα φυσικά το δεύτερο.Διότι κάθε νοήμων άνθρωπος στον πλανήτη, ενδιαφέρεται για τη σωτηρία του μοναδικού σπιτιού που έχουμε πραγματικά ως είδος.Το χειρότερο όμως είναι ότι αυτή την σωτηρία, την έχουν αναλάβει εργολαβικά αυτοί που φρόντισαν να τον ξεσκίσουν πρώτα και μετά να παριστάνουν τους γιατρούς, διότι πολύ απλά και στεγνά η αποκατάσταση είναι πολύ πιο επικερδής από τον βιασμό.Η νέα χρυσή και τετράπαχη αγελάδα παγκοσμίως, είναι η οικολογία.Για να μην παρεξηγηθούν τα λεγόμενά μου, ασφαλώς και έπρεπε να είναι οι οικολογικές αρχές ανάσα στα ρουθούνια του κάθε ανθρώπου όπου γης από τα νηπιακά του κιόλας χρόνια.Δυστυχώς όμως, το παγκόσμιο οικολογικό κίνημα αποτελείται, από ελάχιστους πραγματικά γνώστες των τεχνολογιών που θα μας βγάλουν από τα τεράστια αδιέξοδα που αντιμετωπίζουμε.Οι περισσότεροι, που είδαν φως και μπήκαν, είτε έφτιαξαν κόμματα με πράσινο χρώμα, είτε είχαν άλλα πράγματα στο μυαλό τους, είτε είναι οικοταλιμπάν και τεχνοφοβικοί, είτε στην χειρότερη άνθρωποι σαν τον πατριάρχη που δεξιώνεται καλομοίρες και σάκηδες και σαν τον Αλ Γκορ που ήξερε αλλά δεν μίλαγε, διότι το συμφέρον της τσέπης του άλλα πρόσταζε τότε.Η πράσινη ανάπτυξη λοιπόν του Γιωργάκη σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενά του, θα στηριχτεί και στον προσεταιρισμό «προσωπικοτήτων» τύπου Αρχοντώνη και Γκορ.Λαμπρά.Καλύτερα δεν γίνεται.Το μόνο σίγουρο κατ’εμέ, είναι ότι αυτό το έργο δεν πρόκειται να έχει καθόλου καλό τέλος.

  27. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    Τι οικολογίες τσαμπουνάτε φίλοι μας; Εδώ έρχεται κύμα κρατικού τσαμπουκά. Συγκυβερνάει το Λάος. Πάρτε το χαμπάρι, θα δούμε πολλά.

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ–ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ—
    , posted by ΠΡΕΖΑ TV at 3:15 μμ

    1)ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ,
    ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

    2)ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΚΟΥΠΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
    3)ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΦΓΑΝΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
    4)ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ 1500 ΕΙΔΙΚΩΝ ΦΡΟΥΡΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
    5)ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΟΚΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
    6)ΨΗΦΙΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ
    7)ΨΗΦΙΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ.ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ…ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΘΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ
    8)ΕΦΟΔΟΙ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΚΟΥΠΑ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ
    9)ΕΝΑΡΞΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ

    ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ…

    ΠΡΕΖΑ TV
    11-6-2009

  28. Ο/Η ecobubble λέει:

    κ. Ρο, αν φταίμε;;; Όλοι μας ! Γιατί εκτός από την οικολογία που γίνεται της μόδας, τρέντι αρχίζει να γίνεται και η οικωλογία!!!
    Είναι ωραίο να είμαστε όλο κριτική και πράσινη άποψη. Μόνο που η κριτική και η πράσινη άποψη αφορά τον απέναντι… Είναι η «οικολογία του απέναντι». Είναι ωραίο να μιλάμε για την πράσινη ανάπτυξη μέσα στη δροσιά του αυθαίρετού μας ή του κλειστού ημιυπαίθριου χώρου μας. Είναι ωραίο να μιλάμε για την αιολική ενέργεια ή για τα φωτοβολταϊκά, αρκεί να μην είναι στο νομό μας… Είναι ωραίο να μιλάμε για τη διαχείριση των απορριμμάτων αρκεί να μην είναι τα δικά μας σκουπίδια, στη δικιά μας γειτονιά. Δυστυχώς η «οικολογία του απέναντι» είναι πλειοψηφικό ρεύμα…
    Καλημέρα απο την πολύ ζεστή Αθήνα 🙂

  29. Ο/Η χαρη λέει:

    ομολογώ ότι με ανησυχούν πολύ αυτά που λέει το «πρεζόνι»:
    έρχονται δύσκολες μέρες – και δεν θα’χουν καλό τέλος – :
    κι αν τα συνδυάσουμε και με την φιλοτομαριστική οικολογία που λέει η ecobubble θα θυμηθούμε (και με το παραπάνω) τον μπρεχτ (όταν κυνηγούσαν τούς άλλους εγώ σώπαινα – κι έφτιαχνα οικολογική την αυλή μου…) και θα’ναι τ ό σ ο αργά

Αφήστε απάντηση στον/στην περιστρεφόμενος δερβίσης Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.