Ο Σεραφείμ Πειραιώς κατά Γ.Χάρη και Ελευθερίας του Λόγου

«...η αθυροστομία είναι επίσης
αναγκαία εις τους σατυρικούς όσον
η υποκρισίαν εις τους ιερείς…
» (ο προπάππους μου) Εμμανουήλ Ροΐδης

"Οι Εραστές" του René Margritte υπό το βλέμμα του κ. Σεραφείμ

"Οι Εραστές" του René Margritte υπό το βλέμμα του κ. Σεραφείμ

Ο άγιος Μηνύει
Τον αρθρογράφο/δημοσιογράφο/blogger Γιάννη Χάρη (δικάζεται αύριο 28 Μαΐου) ζητώντας ηθική αποκατάσταση 10 εκατ. €υρώ.

… παλαιότερα είχε μηνύσει τον ακτιβιστή Λύο Καλοβυρνά και την μη κυβερνητική οργάνωση «Σύνθεση Ενημέρωση Ευαισθητοποίηση για το HIV/AIDS» για 1 εκατ. €υρώ (εκδίκαση το Φθινόπωρο…)

Ερώτηση: Τι αξιόποινο είπαν οι κ.κ. Λ. Καλοβυρνάς και Γ. Χάρης, που έθιξε την αξιοπρέπεια του αγίου μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ;

Απάντηση: Έκαναν «το λάθος» να επικρίνουν τις απαράδεκτες δηλώσεις-χαρακτηρισμούς του ίδιου του «Αγίου Μητροπολίτη» για τους ομοφυλόφιλους. Από πότε  όμως η κρίση του καθενός μας αποτελεί πράξη αξιόποινη;

Συγκεκριμένα:
Η Ελευθεροτυπία στις 18/11/08 με τίτλο:«Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ με αγωγή στρέφεται εναντίον της γκέι κοινότητας» αναφέρει «…Εναντίον της γκέι κοινότητας στρέφεται και δικαστικά ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, καταθέτοντας αγωγή ύψους ενός εκατ. ευρώ εναντίον του ακτιβιστή για τα Δικαιώματα των Ομοφυλοφίλων, Λύο Καλοβυρνά, και της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Σύνθεση Ενημέρωση Ευαισθητοποίηση για το HIV/AIDS», ως ηθική αποζημίωση, επειδή κατήγγειλαν τη ρητορική του εναντίον των γκέι.
Αντικείμενο της αγωγής είναι το εκδοτικό σημείωμα του περιοδικού «10%» (το οποίο εκδίδει η μη κυβερνητική οργάνωση «Σύνθεση Ενημέρωση Ευαισθητοποίηση»), όπου ο ακτιβιστής Λύο Καλοβυρνάς κατηγορεί τον μητροπολίτη για τις συχνές υποτιμητικές αναφορές του εναντίον των γκέι και των λεσβιών…
«Ηθικά απονευρωμένους, με ψυχοπαθολογικές εκτροπές και ψυχασθένειες, με μανία ικανοποιήσεως της ψυχοπαθολογικής των εκτροπής, που έκαναν αξία ζωής τον σωλήνα αποβολής των περιττωμάτων». Και επίσης «πρόσωπα που εμπλέκονται σε τραγικές εκπτώσεις της ανθρώπινης υποστάσεως» είχε αποκαλέσει ο μητροπολίτης τους γκέι σε ανακοινώσεις του, ενώ είχε δηλώσει ότι ο γνωστός ηθοποιός Νίκος Σεργιανόπουλος, που δολοφονήθηκε τον Ιούνιο του 2008, είναι ο ίδιος υπαίτιος για τη δολοφονία του «επειδή φέρεται να πίεσε τον δολοφόνο να κάνουν σεξ κι εκείνος, τρομαγμένος, έριξε είκοσι μαχαιριές για να αμυνθεί
»!

Προσέξτε:
Ο άγιος μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ στέλνει εξώδικα σε αυτούς που απλά έκριναν και αναμετέδωσαν αυτά που είπε ο ίδιος (το ομολογεί στο εξώδικο του κ. Γ. Χάρη)

Αν αυτή η πράξη δεν είναι μια άδικη επίθεση κατά της Ελευθερίας του Λόγου, τότε οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους…

Ασήμαντη λεπτομέρεια:
Όταν στις 26 Νοεμβρίου το «τμήμα δικαιωμάτων» του ΣΥΝ με επίσημη ανακοίνωσή του ζητά την ποινική δίωξη του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, με βάση τον «αντιρατσιστικό» νόμο 927, του 1979….

Ο αρθρογράφος κ. Χρήστος Χαρίτου στην Ελεύθερη ώρα 21.12.08 και με … τίτλο: Ο ΣΥΝ ζητά την ποινική δίωξη του κ. Σεραφείμ!…
Υπερασπίζεται την ελευθερία του λόγου του σεβασμιότατου Αγίου Σεραφείμ, λέγοντας:

«Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, είναι πραγματικότητα. Είναι τέτοιο το θράσος των νεοταξικών αριστερών της Κουμουνδούρου εναντίον οποιασδήποτε εθνικής φωνής, κατά των χριστιανικών παραδόσεων και βιωμάτων του Ελληνισμού, που πλέον δεν λογαριάζουν τίποτα. Ας δούμε τι λέει η απίστευτη ανακοίνωση του ΣΥΝ: «Η κατάντια της Μητρόπολης Πειραιά δεν έχει όρια. Ύστερα από ένα απίστευτο κήρυγμα μίσους εναντίον των γκέι και των λεσβιών, ο Μητροπολίτης Πειραιά κ. Σεραφείμ προχώρησε ένα βήμα παραπέρα: κατέθεσε αγωγή ύψους 1 εκατ. ευρώ στον αγωνιστή για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων Λύο Καλοβυρνά…»

και τελειώνει το άρθρο του με τον τόνο του «αγανακτισμένου πολίτη» : «Ο Μητροπολίτης Πειραιώς έχει την παρρησία να αντιταχθεί δημοσίως σε αυτές τις πολιτικές. Για αυτό τον λόγο έχει στοχοποιηθεί από τον ΣΥΝ. Ο ίδιος επιτελεί το πνευματικό του καθήκον στον μέγιστο βαθμό, πολεμώντας πολλές φορές μόνος του. Εμείς οι υπόλοιποι όμως τι κάνουμε; Εξακολουθούμε να φοβόμαστε τα δισέγγονα του Στάλιν, μην μας μαλώσουν, συναινώντας στον εκμαυλισμό της κοινωνίας μας; Όπως λέει και ένα ωραίο τραγούδι του Μαρκόπουλου «και εκείνος, και εκείνος που σωπαίνει, θα χαθεί, θα χαθεί».

Μα…κι εμείς το ίδιο ακριβώς ισχυριζόμαστε αγαπητοί μας Ορθόδοξοι Άγιοι, το ίδιο έπραξαν οι κ.κ. Γ. Χάρης και Λ. Καλοβυρνάς, αναφέρονται στο ίδιο ακριβώς τραγούδι «και εκείνος, και εκείνος που σωπαίνει, θα χαθεί, θα χαθεί», διεκδικώντας το δικαίωμα να εκφράσουν τις απόψεις τους όπως ακριβώς έκανε ο κος Σεραφείμ που βάλλοντας κατά των γκέι – τους αποκάλεσε: «Ηθικά απονευρωμένους, με ψυχοπαθολογικές εκτροπές και ψυχασθένειες, με μανία ικανοποιήσεως της ψυχοπαθολογικής των εκτροπής, που έκαναν αξία ζωής τον σωλήνα αποβολής των περιττωμάτων»

Νομίζω ότι αν ζούσε ο René Magritte θα έβρισκε τον τρόπο να απεικονίσει το παράλογο της συμπεριφοράς του «Αγίου» μας Μητροπολίτη – φυσικά ο εξαίρετος εικαστικός θα παραλάμβανε κι αυτός το δικό του εξώδικο. Οι σουρεαλιστές δεν πρέπει να μένουν με το παράπονο…

Ευγνωμονώ τον φίλο Νίκο Σαραντάκο, και του ζητώ συγγνώμη για την καθυστερημένη αντίδραση – ομολογώ ότι δεν ήμουν ενήμερος της υπόθεσης, στο μέλλον θα προσέχω.

.

ρο

Αυτά.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

22 Responses to Ο Σεραφείμ Πειραιώς κατά Γ.Χάρη και Ελευθερίας του Λόγου

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Στο σπίτι του κρεμασμένου

    Κύριε Ροϊδη,
    ελπίζω ο κατηγορούμενος δημοσιογράφος να υποβάλει στην Αυτού Θειοτάτη Πανιερότητα τον Άγιο Σεραφείμ δεσπότη Πειραιώς 4 απλά ερωτήματα:

    1. Πως ανέχεται αυτός ο Βράχος Ηθικής να μην καθαιρείται ο πρωτοπρεσβύτερος Πέτρος Παπουτσάκης, καταδικασμένος πρωτόδικα σε 20ετή φυλάκιση για παιδεραστία, που αποφεύγει με αναβολές την εκδίκαση των εφέσεών του. Πως ανέχεται να ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ) ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;

    2. Πως ανέχεται να κουκουλώνει η Ι.Σύνοδος για πολλά χρόνια και να μην δικάζει τον τ.Αττικής για την παγκοίνως γνωστή υπόθεση των ροζ κασετών με νεαρό φαντάρο;

    3.Πως σχολιάζει την αποτυχημένη απόπειρα της Ι.Συνόδου επί του υβριστή των ομοφυλόφιλων αγίου Χριστόδουλου, να εκμαιεύασει γνωμάτευση της Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων πως και οι μητροπολίτες δικαιούνται απόρρητης ομοφυλόφιλης ιδιωτικής ζωής;

    4. Τι απέγινε με την περίπτωση του προκατόχου του, δεινού επίσης διώκτη της ομοφυλοφιλίας Πανιεροτάτου μητροπολίτη Καλλίνικου, που κατηγορήθηκε για σεξουαλικές παρενοχλήσεις. Βέβαια η Αγιότης του απέδωσε τις κατηγορίες σε σκευωρία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Σεραφείμ; Είναι αλήθεια αυτό; Δέχεται ο δεσπότης Πειραιά πως ο μακαρίτης ο αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ ήταν αισχρός συκοφάντης Αρχιερέα και ραδιούργος;

    Η Σύνοδος βέβαια αθώωσε πανηγυρικά τον άγιο Καλλίνικο και τον παρασημοφόρησε (Η Σύνοδος αθώωσε και τον καταδικασμένο για κλεψιές Παντελεήμονα) αλλά εγώ ρωτάω για την εξέλιξη της υπόθεσης στα κοσμικά δικαστήρια. Έγιναν οι σχετικές δίκες για παρενόχληση υφιστάμενου ή για συκοφαντική δυσφήμηση και αν ναι που κατέληξαν, καταδικάστηκε ή έστω ανακάλεσε ο θεολόγος και αν όχι γιατί δεν έγιναν. Επίσης τι απέγινε με τις σχετικές καταγγελίες εργολάβου πνευματικού τέκνου του αγίου Καλλίνικου, όπως μεταδόθηκαν τηλεοπτικά σε μεγάλο κοινό από τον κ.Σπ.Καρατζαφέρη; Αποσύρθηκαν, καταδικάστηκε ο εργολάβος, καταδικάστηκε ο κ.Σπ.Καρατζαφέρης, που βρίσκεται η υπόθεση; Δικαιούται η κοινή γνώμη να γνωρίζει και να μην μένει με ψευδείς εντυπώσεις σε βάρος του ίδιου του πνευματικοιύ πατέρα του αγίου Χριστόδουλου.

    Παραθέτω αποσπάσματα από το ΒΗΜΑ, ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ | Κυριακή 13 Μαρτίου 2005

    «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος. Κατά τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο ο Μητροπολίτης Πειραιώς «υπήρξε φάρος και δείκτης πορείας πνευματικής, πρότυπον ιεραποστολικού ζήλου, αυστηρός τηρητής του ηθικού νόμου του Ευαγγελίου, πρότυπο ζωής και πολιτείας». …….

    ……………………………………

    Ο Καλλίνικος Καρούσος γεννήθηκε το 1927 στο Βαρθολομιό της Ηλείας, εκεί, δηλαδή, απ’ όπου, σύμφωνα με κάποιες σημερινές καταγγελίες, έφυγε άρον άρον έπειτα από ψιθύρους περί ομοφυλοφιλίας που εκείνα τα χρόνια των αυστηρών ηθών ήταν ολέθριοι και καταστρεπτικοί για τους νέους που ζούσαν ιδιαίτερα στις κλειστές κοινωνίες.

    ……………………………………«Καθ’ όλο αυτό το χρονικό διάστημα», λέει ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων, ……. H οικογένεια Καρούσου στην Πάτρα ήταν υπόδειγμα αρετής, σεμνότητας και ηθικής, υπό τη στενή και την ευρεία έννοια του όρου. Αλλωστε, τα ήθη στην κοινωνία της εποχής ήταν πολύ αυστηρά. Το «κουσούρι» ήταν γενικώς άγνωστο κατά την εποχή εκείνη».

    (Σημ.Λασκ.: Πράγματι η ομοφυλοφιλία-χριστιανιστί «κουσούρι»- εμφανίστηκε μόλις στα τέλη του 2ου αι.)

    ……………………………

    Ξαφνικά όμως το 1991 ένας ιεροψάλτης καταγγέλλει τον κ. Καλλίνικο για σεξουαλική παρενόχληση. Ο ιεροψάλτης με επιστολή του στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ περιγράφει τέσσερις στιγμές σεξουαλικής παρενόχλησής του από τον Μητροπολίτη Πειραιώς, μία εκ των οποίων καταγγέλλει ότι εκτυλίχθηκε μπροστά στην Αγία Τράπεζα.

    Ο κ. Τούμπας περιγράφει τις δύο από τις τέσσερις σκηνές ως εξής: «Στα μέσα Σεπτεμβρίου εκλήθην στο Επισκοπείον πρωινήν ώρα, όπου μου επρότεινε ιεροψαλτικήν θέσιν εις τον Πειραιά και μου εζήτησε να του προτείνω το ποσόν (…). Κατόπιν (…) μου εξεδήλωσε τον θαυμασμόν του για τις πνευματικές μου ικανότητες και εκ νέου προέβη σε θωπείες. Με εφίλησε εις την περιοχήν των χειλέων και μου επρότεινε να κανονίσουμε ραντεβού το απόγευμα της Πέμπτης για να κουβεντιάσουμε καλύτερα. (…) Προφασιζόμενος εργασίαν αρνήθηκα εκ νέου, υποσχόμενος τηλεφωνικήν επικοινωνίαν περί καθορισμού απογευματινού «ραντεβού». Πράγματι, επήγα, όπου αντιμετώπισα ένα απροκάλυπτο ερωτικό μένος, εκ μέρους του σεβασμιωτάτου, ο οποίος μου επρότεινε να με οδηγήσει στο ιδιαίτερο δωμάτιο, όπου εγκαταβιούσε εντός του Επισκοπείου. Αντέτεινα τη φυσιολογική σεξουαλική μου ταυτότητα και το γεγονός της αναζητήσεως στο πρόσωπό του πνευματικού πατρός και ουχί προσώπου προς τέρψιν σεξουαλικήν».

    Ο κ. Τούμπας όμως με νέα επιστολή του στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ αναίρεσε τις καταγγελίες του οι οποίες δημοσιοποιούνται ξανά σήμερα. Ο Μητροπολίτης Καλλίνικος αποδίδει αυτή την υπόθεση στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, σε έναν ανώτερο κληρικό και στη μάχη που έδινε εκείνη την περίοδο ο ίδιος υπέρ της αποκαταστάσεως των ιερωνυμικών μητροπολιτών. «Δεν θα πεθάνω αν δεν φάω τον Πειραιώς» δηλώνει ότι είχε πει τότε ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ.

    * Οι επιθέσεις

    Από την ημέρα της εκλογής του κ. Χριστόδουλου στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο ο κ. Καλλίνικος άρχισε να δέχεται διάφορες επιθέσεις ακόμη και από τα πνευματικά παιδιά και τους φίλους του ίδιου του πνευματικού του παιδιού. Ο κ. Καλλίνικος όμως δεν δίσταζε να μιλάει για τους «παρδαλούς» και τους αναξίους του αρχιεπισκοπικού περιβάλλοντος και της Ιεραρχίας…

    Ο ιεράρχης σήμερα ζει δύσκολες ημέρες. Αυτοί που του συμπαρίστανται είναι πολλοί, διότι έχει το δικό του έργο το οποίο ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κ. Καλλίνικος προέρχονται από τα όσα ισχυρίζεται εκ νέου, 14 χρόνια μετά την πρώτη του καταγγελία ο κ. Τούμπας. Ο μητροπολίτης όμως δηλώνει ότι το τελευταίο διάστημα έχουν διαμορφωθεί ορισμένα χαλκεία τα οποία θέλουν να τον καταστρέψουν. Πάντως, ούτε ο ίδιος ούτε οι συνεργάτες του μπορούν να πουν με βεβαιότητα το γιατί. Πολλά ακούγονται και πολλά ψιθυρίζονται, άλλωστε ο κ. Καλλίνικος στην πορεία των 50 χρόνων της διακονίας του απέκτησε επιστήθιους φίλους αλλά και φανατικούς εχθρούς…

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=164776&ct=75&dt=13/03/2005

  2. Ο/Η suncitizen λέει:

    Νομίζω πως θα ήταν καλύτερο να μην απαντούμε καθόλου σε παρόμοια κυρήγματα. Είναι τόσο αναχρονιστικά που κανείς πλεόν δε θα τα αφουγκραστεί. Με το να δίνουμε δημοσιότητα, μάλλον προωθούμε αυτές τις ιδέες παρά τις πολεμάμε.
    Η άποψη του εν λόγω μητροπολίτη, πιστεύω ότι δε γίνεται έτσι κι αλλιώς αποδεκτή από τη συντρηπτική πλειοψηφία της κοινωνίας. Όπως δε γίνεται αποδεκτό το δόγμα «προγαμιαίες σχέσεις=πορνεία».
    Ασχολήθηκαν σοβαρά οι str8 με αυτό; Γιατί να ασχοληθούν οι gay με το άλλο; Αφήστε τους να ζουν στο μεσαίωνα. Κακό του κεφαλιού τους

    • Ο/Η Po λέει:

      μπορεί να έχετε δίκιο, ίσως όχι.
      εμείς επιθυμούμε να τα γράφουμε, είναι σημαντικό για μας να μένουν στο διαδίκτυο στη διάθεση του καθενός.
      επιθυμία είναι αυτή, τι να κάνουμε.

  3. Ο/Η mitsakos λέει:

    Πολλοί λένε σ’ αυτές τις περιπτώσεις ότι «αυτά είναι εξαιρέσεις». Δηλαδή, πρώτον τα αποδέχονται ως πραγματικά γεγονότα και δεύτερον κάπου υποψιάζονται οι ίδιοι ότι είναι πολύ πιο διαδεδομένα και όχι εξαιρέσεις.
    Όσο για τον νυν μητροπολίτη Πειραιώς που φαίνεται να ασχολείται αποκλειστικά με την ομοφυλοφιλία, υποψιάζομαι ότι κάτι κρύβεται από πίσω (κυριολεκτικά!), κάτι το οποίο αργά ή γρήγορα θα βγει στη φόρα. Φωνάζει από τώρα για να λέει αργότερα, «εγώ που είμαι στο μέτωπο του αγώνα, μπορεί να έκανα τέτοια;;;»
    Και ο Χριστόδουλος έβριζε χωρίς αφορμές τους «κουσουράτους» και ξαφνικά (λέμε τώρα), βγήκε με ηπατίτιδα C! Υπομονή και μπορεί να ακούσουμε πολλά, έχουμε καιρό μπροστά μας…

  4. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    καλά κάνεις και τα λες κ. Ροΐδη και έτσι να συνεχίσεις να ακολουθάς την επιθυμία. Αν αυτοί θέλουν να ζουν στον μεσαίωνα ας το δηλώσουν ευθαρσώς και δημοσίως.

  5. Ο/Η Κακόπιστος λέει:

    Περίεργη η γνώμη του suncitizen.
    Κάποιοι άνθρωποι σέρνονται άδικα στα δικαστήρια και όλοι εμείς πληρώνουμε τα μισθά και τα προνόμια του μητροπολίτη και όλοι οι γκει εμποδίζονται από κάτι τέτοιους που επηρεάζουν τα δυο κόμματα εξουσίας, να έχουν το δικαίωμα νόμιμου σύντροφου.

  6. Ο/Η undantag λέει:

    Είναι – νομίζω – ενδεικτικό της πίστης ενός κατά τεκμήριο ένθερμου οπαδού της θείας δικαιοσύνης (mon oeil) το ότι μετέρχεται τόσο συχνά και με τέτοιο μένος τα της ανθρώπινης…

    Δε λέω, δικαίωμα του καθενός να αποταθεί στον κατά το Σύνταγμα φυσικό του δικαστή, αλλά από έναν εξ επαγγέλματος (και προς βιοπορισμόν!) χριστιανό θα περίμενα πραότητα, καλωσύνη, το άλλο μάγουλο (ΣΣ παρειά του προσώπου, που πήγε ο νους σας!)

    @ suncitizen
    «Νομίζω πως θα ήταν καλύτερο να μην απαντούμε καθόλου σε παρόμοια κηρύγματα. Είναι τόσο αναχρονιστικά που κανείς πλέον δε θα τα αφουγκραστεί. Με το να δίνουμε δημοσιότητα, μάλλον προωθούμε αυτές τις ιδέες παρά τις πολεμάμε.»

    Πολύ θα’ θελα να μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά σε μια Ελλάδα που ακόμη απολύει τραβεστί αστυνομικούς και ασθενείς με AIDS*, ποδοπατεί τα ιερά βιβλία των «άλλων» και εκλέγει τον Καρατζαφιόζη στη Βουλή, φοβάμαι πως έχουμε δρόμο ακόμη και καμιά προσπάθεια υπεράσπισης του «όπισθεν ολοταχώς» δεν πρέπει να μένει αναπάντητη – και αγελοιοποίητη. Άλλωστε, η εκλογίκευση είναι το μόνο όπλο που άνθρωποι με προσήλωση στη λογική και τον ανθρωπισμό μπορούν αν παρατάξουν.

    *https://roides.wordpress.com/2009/03/20/20mar09/

  7. Ο/Η Pasokos λέει:

    Αυτος ο αλληλοσπαραγμος της gay κοινοτητας στην Ελλαδα ειναι θλιβερος.
    Παντως ενας ομοφυλοφυλος που φοραει για επαγγελματικους σκοπους ρασα θα επρεπε να χαρακτηριζεται ως «τραβεστι» .

  8. Ο/Η Δρ. Νο λέει:

    Eγώ απορώ που δεν βρέθηκε ούτε ένας από τους gay που δεν το κρύβουν να κάνει μήνυση στον δεσπότη για προσβολή της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειάς του. Εδώ χρειάζεται ο ακτιβισμός. Το ξέρω ότι το πιθανότερο είναι να αθωωθεί, αλλά και μόνο το ότι θα πάει στα δικαστήρια και θα χρειαστεί να επιχειρηματολογήσει και να απολογηθεί είναι μεγάλη υπόθεση.

  9. Ο/Η striftompolas λέει:

    Η εκκλησία έχει συγκεκριμένες και σαφείς απόψεις γι αυτά τα θέματα.
    Οι εκκλησιαστικοί άνδρες δεν πιστεύουν λέξη από όλα αυτά και λένε ότι τους αρέσει.

    Αν αντιδρούσαμε στο ίδιο επίπεδο και τους ρωτούσαμε γιατί φοράνε φουστάνια;

    Γιατί αυτοί μπορούν να μιλάνε για πορνεία με την βιβλική την έννοια (άρα δεν είναι προσβλητικό) κι εγώ δεν μπορώ να μιλάω για φουστάνια με την κοσμική έννοια.

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Δρ Νο,
    εχεις δίκιο είναι και δική μου απορία γιατί τον αφήνουν να τους βρίζει, όπως έκανε και ο Χριστόδουλος, πνευματικό τέκνο Καλλινίκου (παρητήθη) και πατήρ των πνευματικών τέκνων κ.κ. Σεραφείμ Κουλουσούσα (αυτοαπεσχηματίσθη) και Θεοκλήτου Βρεσθένης (παρητήθη).

    Κύριε Ροϊδη και αγαπητοί φίλοι,
    για πολλοστή φορά ψάχνοντας με το φανάρι του Διογένη ανακαλύπτω ιερείς του Χριστού στην Αθήνα που φροντίζουν τους ελάχιστους αδελφούς του Χριστού τους φτωχούς ξένους. Ιερείς που οφείλουμε να τους πούμε μπράβο. Ιερείς που μπαίνουν στο στόχαστρο των χριστιανών του ρατσιστικού μίσους, τύπου Καρατζαφέρη, που λένε πως η Ελλάδα είναι χριστιανική χώρα και σ’όποιον αρέσει. Αντιγράφω από την σημερινή Αυγή:

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=461832

    Φωτιά στο υπόγειο του Αγ. Παντελεήμονα

    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/05/2009
    Μια φωτιά στο υπόγειο του ναού του Αγ. Παντελεήμονα και απειλές κατά του ιερέα του ναού από «αγανακτισμένους κατοίκους» συνέθεσαν το χθεσινό σκηνικό στην πολύπαθη πλατεία του Αγ. Παντελεήμονα.

    Η φωτιά, που σβήστηκε εγκαίρως, ξέσπασε αργά χθες το απόγευμα στο υπόγειο του ναού που έχει χρησιμοποιηθεί για συσσίτιο για τους -άστεγους ή μη- μετανάστες της περιοχής, γεγονός που έχει και στο παρελθόν προκαλέσει τη μήνιν των «αγανακτισμένων κατοίκων», οι οποίοι κατηγορούν τους ιερείς του ναού για «υπόθαλψη μεταναστών». Γεγονός που επαναλήφθηκε και χθες, όταν σε χρόνο μηδέν οι «αγανακτισμένοι» έσπευσαν στο σημείο για να απειλήσουν τους ιερείς λέγοντάς τους πως μαζεύουν υπογραφές για να τους διώξουν.

  11. Ο/Η Κωλοσούζας λέει:

    αγιε πειραιώς για τούτο τι λέτε;

    http://changegreecenow.blogspot.com/2007/07/c.html

    Χριστόδουλε, πού την κόλλησες την Ηπατίτιδα C άραγε;
    Saturday, July 07, 2007

    Στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία της 1ης Ιουλίου αναφέρεται ότι ο Χριστόδουλος πάσχει από κίρρωση που οφείλεται σε χρόνια λοίμωξη από Ηπατίτιδα C.

    Για δική σας γνώση, η χρόνια Ηπατίτιδα C, μετά από 10-20 χρόνια, ίσως και νωρίτερα προκαλεί κίρρωση του ήπατος και αυξάνει πολύ τις πιθανότητες για την εμφάνιση ηπατοκυτταρικού καρκίνου.

    Οι τρεις βασικοί τρόποι μετάδοσης είναι η χωρίς προφύλαξη σεξουαλική επαφή, η ενδοφλέβια χρήση ναρκωτικών ουσιών και η μετάγγιση μολυσμένου αίματος. Κοινώς ό,τι περιλαμβάνει επαφή με αίμα.

    Η πιθανοτήτα να κολλήσεις Ηπατίτιδα C μέσα από μια μακροχρόνια μονογαμική σχέση είναι 2-3%. Κι είναι πιο πιθανό να μεταδοθεί από άνδρα πάσχοντα στη σύντροφό του, κι όχι το αντίστροφο. Επίσης είναι πολύ πιο πιθανό να μεταδοθεί μέσω πρωκτικής παρά κολπικής σεξουαλικής επαφής. Άτομα ιδιαίτερα ενεργά σεξουαλικά και με πολλούς συντρόφους έχουν πιθανότητα 4-6%. Τα κύρια εκτεθειμένα σήμερα άτομα είναι όσα κάνουν χρήση ενδοφλέβιων ναρκωτικών ουσιών, 60%, με το (κυρίως πρωκτικό) σεξ να ακολουθεί με περίπου 20%.

    Τώρα εγώ τι συμπέρασμα να βγάλω, ε;

    Από το ιατρικό ιστορικό του, δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ότι έχει χρειαστεί ποτέ να κάνει κάποια μετάγγιση, έναν διαβήτη έχει μόνο τα τελευταία χρόνια. Επίσης από όσο ξέρω είναι άγαμος, ε; Ή τελοσπάντων τα τελευταία 20 χρόνια που θα χρειαζόταν για να φτάσει σε αυτό το σημείο η κίρρωσή του, σύμφωνα με τα βιογραφικά του στοιχεία θα έπρεπε να είναι άγαμος (από το 1974 Μητροπολίτης).

    Κι αν δεν ήταν, οι πιθανότητες που θα είχε να κολλήσει Ηπατίτιδα από μια μονογαμική σεξουαλική επαφή θα ήταν τόσο τόσο μικρές, ιδιαίτερα αν ήταν κολπική η επαφή κι ειδικά αφού θα ήταν αυτός που θα έκανε την διείσδυση, ε; Ρωτάω για να μαθαίνω… Λέτε όμως να παίρνει ναρκωτικά τελικά; Λέτε να έπαιρνε ναρκωτικά και τότε επί Χούντας και για αυτό να μην κατάλαβε τίποτα, ε;

    «Ομολογώ ότι δεν ήξερα πως γίνονταν βασανιστήρια, πως υπήρχε ΕΑΤ-ΕΣΑ. Όλα αυτά ήρθαν στο φως μετά. Δεν πειράζει, μπορεί να τα ήξερε ο τότε αρχιεπίσκοπος, αν τα ήξερε και σιώπησε έκανε άσχημα. Στον κύκλο μου δεν είχα ακούσει τέτοια πράγματα, δεν άκουγα ξένους σταθμούς, εκ των υστέρων τα έμαθα. Θα πει κανείς ότι ήμουν βαθιά νυχτωμένος. Μπορεί γιατί εγώ τότε σπούδαζα».

    Να κλάψω; Να γελάσω; Να κάνω τι;

    Αχ κι εγώ στον κύκλο μου όμως ακούω άλλα..Ακούω ότι το καλλιτεχνικό σου κ. Παρασκευαΐδη (κατά κόσμον..) είναι Τζένη..Χαριτωμένο..Αλλά μπορεί να είμαι και βαθιά νυχτωμένη, σπούδαζα κι εγώ..που να ξέρω τι γίνεται γύρω μου, ειδικά όταν με συμφέρει κιόλας, όταν χτίζει το δρόμο της Εκκλησιαστικής εξουσίας που ονειρευόμουν, πώς να ξέρω τι συμβαίνει; Νά’ναι καλά ο Τάπερμαν (αχ ρε Μαλβίνα..) – κι ας μην του έχω συμπάθεια ιδιαίτερη – που στάθηκε απέναντι στις άγριες προθέσεις σου το 2001.

    Κι αν τολμήσουν να σου κάνουν μεταμόσχευση κι αν την δεχτείς θα είναι μεγαλύτερη η αθλιότητα από ότι θα ήθελα να φανταστώ. Με τόσα νέα παιδιά να περιμένουν στις λίστες, για να πάρει ένα νέο ήπαρ….ΠΟΙΟΣ;

    Λέω να γιορτάσω το κουσούρι μου και σήμερα κι άυριο και κάθε μέρα να το γιορτάζω..θες να γιορτάσω και για εσένα;

    Ή να μαζέψω αυτούς που ονομάζεις «φωταδιστές» να γιορτάσουμε…μια μέρα κάπου τον Αύγουστο..

    σας προ(σ)κάλεσε ηQueerdom Στις 15:35

    Τι είναι αυτό; constitutionalised religion sucks, greece sucks

    59 από εσάς αποδεχθήκατε την πρό(σ)κληση λέγοντας…:

    και για τούτο
    http://www.neosagon.gr/?action=new&id=2561&sb=12&page=1&comm=1

    Ο Θεόκλητος επισκέφθηκε τον Απόστολο Βαβύλη

    2006-02-14

    Tον Απόστολο Βαβύλη επισκέφθηκε στις φυλακές της Μπολόνια ο μητροπολίτης Βρεσθένης Θεόκλητος, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας το Πρώτο Θέμα, η οποία επικαλείται τη μαρτυρία των υπευθύνων της φυλακής.
    Στο ίδιο δημοσίευμα γίνεται εκ νέου μνεία στις πρόσφατες διακοπές του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου στο Παρίσι, με τους Θεόκλητο και Κουλουσούσα. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Κουλουσούσας ήταν διευθυντής του ιδιαιτέρου γραφείου του αρχιεπισκόπου αλλά αποποιήθηκε την ιδιότητα του κληρικού.

    και για τούτο

    http://www.greeknewsonline.com/modules.php?name=News&file=print&sid=2673

    Ο κ. Θεόκλητος ήταν ο πρώτος Βολιώτης συνεργάτης του κ. Χριστόδουλου. Ο κοινωνικός του χαρακτήρας και η φτωχή καταγωγή του τον έκαναν αγαπητό. Συγκέντρωνε διαρκώς νέα παιδιά γύρω του όπως είναι ο σημερινός Μητροπολίτης Σερρών κ. Θεολόγος και ο πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Γενικός Διευθυντής Ταμείου Προνοίας των Κληρικών κ. Αχίλλιος Σιόκας.

    Οι χειροτονίες νέων κληρικών αποτελούσαν πολλές φορές αιτία συγκρούσεων στην Μητρόπολη Δημητριάδος. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός κληρικού που ο κ. Χριστόδουλος χειροτόνησε με πρόταση του κ. Θεοκλήτου και στην συνέχεια αυτοχρίστηκε σε Επίσκοπο Νηλείας δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην Μητρόπολη Δημητριάδος. Όλοι οι στενοί συνεργάτες του κ. Χριστόδουλου τον προέτρεπαν να μην δεχθεί την πρόταση του κ. Θεοκλήτου όμως ο ίδιος τον άκουσε, και όπως επισημαίνεται, απο πολλές πλευρές, «την πάτησε».

    Η υπόθεση με τον Βορειοηπειρώτη που εμπλέκεται σε υπόθεση ναρκωτικών και έφερε στο φως της δημοσιότητας η εκπομπή «Ζούγλα» λέγεται οτι αγγίζει άμεσα τον κ. Θεόκλητο. Ο Πέτρος, όπως ήταν το όνομα του Βορειοηπειρώτη ήταν πνευματικό παιδί του κ. Θεοκλήτου γι αυτό και τοποθετήθηκε στο βιβλιοπωλείο της Μητροπόλεως όπου εργαζόταν και άλλα παιδιά του.

    Ο κ. Χριστόδουλος επιθυμούσε για διάδοχο του στην Μητρόπολη Δημητριάδος τον κ. Θεόκλητο. Οι έντονες όμως αντιδράσεις των μελών της «Χρυσοπηγής», των στενών του συνεργατών αλλά και ορισμένες προκηρύξεις που πετάχτηκαν στον Βόλο εξανάγκασαν τον Αρχιεπίσκοπο να αλλάξει τα σχέδια του. Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος εξελέγη το 1999 και απο την πρώτη στιγμή άρχισε να δέχεται την κριτική του Μητροπολίτη πρώην Θεσσαλιώτιδος κ. Κωνσταντίνου ο οποίος κατήγγειλε οτι συνελήφθη μαζί με τον Αρχιμανδρίτη κ. Σεραφείμ Κουλουσούσα σε μπαρ των Τρικάλων.

    Για αυτή την υπόθεση ο Μητροπολίτης θα απολογηθεί εγγράφως μεθαύριο στην 12μελή Διαρκή Ιερά Σύνοδο.

    – Ο μέχρι στιγμής άγνωστος: Όλοι οι στενοί συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου φοβούνται οτι το επόμενο χρονικό διάστημα θα βγουν νέα στοιχεία τα οποία θα εμπλέκουν και άλλους Ιεράρχες σε υποθέσεις σκανδάλων. Δύο Μητροπολίτες της Βορείου Ελλάδος και ένας της νησιωτικής χώρας βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

    Καταγγελίες μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει επισήμως σε βάρος τους όμως οι ίδιοι δεν κρύβουν την ανησυχία τους.

    και για τούτο
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=75&artid=170942&dt=29/01/2006

    Ο Μητροπολίτης πρώην Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητος, ο οποίος παραιτήθηκε υπό το βάρος της αποκάλυψης ότι δάνεισε – όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε – 5.000 ευρώ στην ανακρίτρια κυρία Αντωνία Ηλία σχεδόν την ίδια περίοδο που βρισκόταν σε δικαστική διαμάχη με τους ιερωνυμικούς μητροπολίτες πρώην Θεσσαλιώτιδος κ. Κωνσταντίνο Σακελλαρόπουλο και πρώην Αττικής κ. Νικόδημο Μπεζενίτη, έλαβε πριν από 15 ημέρες τον τίτλο του Τιτουλάριου – χωρίς ποίμνιο – Μητροπολίτη Βρεσθένης και διαδέχθηκε τον σημερινό Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κ. Δημήτριο. H υπόθεσή του ετέθη στο αρχείο καθώς, όπως δήλωσε η Ιερά Σύνοδος, από τις ανακρίσεις που διεξήχθησαν διαψεύστηκαν οι καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες ο κ. Θεόκλητος συνελήφθη σε μπαρ της Θεσσαλίας μαζί με τον τότε Αρχιμανδρίτη κ. Σεραφείμ Κουλουσούσα. Υπέρ του κ. Θεοκλήτου κατέθεσαν 24 μάρτυρες και εναντίον του οκτώ, οι οποίοι όμως δεν παρουσίασαν αποδείξεις.

    Σήμερα ο κ. Θεόκλητος ζει στον Βόλο και αναμένει την ώρα που θα εκλεγεί από την Ιεραρχία ποιμενάρχης μιας περιοχής. Ο Αρχιμανδρίτης κ. Σεραφείμ Κουλουσούσας παραιτήθηκε και υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία στο Πολεμικό Ναυτικό. Ανεξάρτητα από την παραίτηση που υπέβαλε, η Σύνοδος τον καθαίρεσε.

    * H υπόθεση του Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παντελεήμονος μπήκε ουσιαστικά στο αρχείο. H Σύνοδος, σεβόμενη, όπως δήλωσε, το γεγονός ότι ο Ιεράρχης είναι 86 χρόνων, θα αναμένει τις αποφάσεις του τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Ναυπλίου ενώπιον του οποίου θα δικαστεί κατηγορούμενος για υπεξαίρεση 100 εκατ. δρχ. από τη Μητρόπολή του. Ακόμη εις βάρος του εκκρεμούν κατηγορίες για κακοδιαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων της Μονής Αγίου Γεωργίου Φενεού.

  12. Ο/Η Λεσβία λέει:

    Ενα βήμα πριν από τη δίωξη ηγουμένης-
    EΛΕΥΘΡΟΤΥΠΙΑ

    Του ΣΤΡΑΤΗ ΜΠΑΛΑΣΚΑ
    Θέμα χρόνου διαφαίνεται πως είναι η άσκηση ποινικής δίωξης εναντίον της Ευγενίας Κλειδαρά, ηγουμένης της, πασίγνωστης στο πανελλήνιο, Μονής του Αγίου Ραφαήλ στη Λέσβο, για υπεξαίρεση αντικειμένου μεγάλης αξίας από εντολοδόχο και διαχειριστή ξένης περιουσίας.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, ολοκληρώθηκε η προδικασία και η δικογραφία επέστρεψε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Μυτιλήνης, ο οποίος καλείται πλέον ν’ αποφασίσει σχετικά με τη διάπραξη από μέρους της ηγουμένης αλλά και όποιων άλλων σχετίζονται με τη Μονή του παραπάνω σοβαρού αδικήματος.

    Ο εισαγγελέας είχε διατάξει προκαταρκτική εξέταση στην οποία η ηγουμένη κλήθηκε να καταθέσει ανωμοτί, δηλαδή ως υποψήφια κατηγορούμενη. Η Ευγενία Κλειδαρά ως ηγουμένη φέρεται να οικειοποιήθηκε περιουσιακά στοιχεία της Μονής, ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, από εισφορές πιστών, που βρίσκονται στο υποθηκοφυλακείο κάτω από το όνομα «Ειρήνη Κλειδαρά του Φιλίππου».

    Αγνωστο είναι πόσα χρήματα από τα μεγάλα ποσά που εισέρρευσαν στο «πλούσιο» Μοναστήρι, ένα από τα μεγαλύτερα προσκυνήματα στην Ελλάδα, κατέληξαν σε τσέπες ιδιωτών, που περιτριγύριζαν την Ηγουμένη κολακεύοντάς την με εκδόσεις πότε ως «Αγία Μανούλα» και πότε σαν μεγάλη… συγγραφέα!

    Τα στοιχεία που ήρθαν στο φως μέσα από μια συστηματική έρευνα της εφημερίδας της Μυτιλήνης «Εμπρός», αποκάλυψαν ότι ιδιοκτησία του Νομικού Προσώπου «Μονή του Αγίου Ραφαήλ», που ιδρύθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου του 1962 με το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως 346/τόμος Β’, δεν είναι ούτε καν η εκκλησία του Αγίου.

    Τι διαθέτει όμως η Ευγενία Κλειδαρά; Σύμφωνα με την προσωπική μερίδα που διαθέτει στο υποθηκοφυλακείο, η ηγουμένη διαθέτει μεγάλη κτηματική περιουσία.

    Το 1971 αγοράστηκαν από την ηγουμένη τρία στρέμματα γης. Αμέσως μετά τον θάνατο του Μητροπολίτη Μυτιλήνης Ιακώβου Κλεομβρότου, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, εκμεταλλευόμενη την περίοδο μιας σχεδόν διετίας, που στη ουσία η Μητρόπολη Μυτιλήνης ήταν ακέφαλη, προβαίνει σε αγορές συνολικά 16 στρεμμάτων γης. Χωρίς δεσπότη πάνω από το κεφάλι της φέρεται να χτίζει γρήγορα, πληρώνοντας πανάκριβα σε συνεργασία με γνωστό εργολάβο της Μυτιλήνης, κελιά, ξενώνες, το περιβόητο πάρκινγκ-ελικοδρόμιο και όλα τα άλλα κτίσματα,

  13. Ο/Η Ιοκάστη λέει:

    Το σκεφτόμουν κι εγώ το γιατί δεν κάνει κανένας μήνυση στους παπάδες που βγαίνουν και λένε ό,τι θέλουν, προσβάλουν όποιον θέλουν και δεν σέβονται κανέναν και τίποτα. Φαντάζομαι όμως πως οι ομοφυλόφιλοι έχουν ήδη αρκετά προβλήματα στο κεφάλι τους, αν έκαναν μια μήνυση στον εν λόγο παπά πχ. δυστυχώς ένα μέρος της κοινής γνώμης (μπορεί και μεγάλο) θα στρέφονταν εναντίων τους. Γιατί αυτή είναι η Ελλάδα του σήμερα, πολλοί σκέφτονται με βάση τις «παραδόσεις» και το παραμυθάκι που τους έχουν πουλήσει – δηλαδή δεν σκέφτονται και πολύ – και θεωρούν την εκκλησία ως κάτι που δεν μπορεί και δεν πρέπει ο κόσμος να «αγγίξει».

    Θα έπρεπε όμως το δικαστήριο να βάλει λίγο στην θέση του τον παπά, να τον κράξουν για την φαιδρότητά, το θράσος και την φασιστική συμπεριφορά του – γιατί πως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί το σκεπτικό σύμφωνα με το οποίο αυτός μπορεί να βρίζει και να συκοφαντεί τους πάντες αλλά κανείς δεν έχει δικαίωμα να αντιδράσει;

    Καλά κάνει και ο Ροΐδης και όσοι άλλοι ασχολήθηκαν με το θέμα, να τα μαθαίνει ο κόσμος και να μην περνάνε στα ψιλά γράμματα όλα…

  14. Ο/Η Όλα έχουν το αντίτιμό τους..... λέει:

    «Άνθιμος ο ς’ την εκ τρίτου επί τον Οικουμενικόν θρόνον ανάρρησιν αυτού οφείλων εις τον ένοχον ζήλον και την κακοήθη συνεργασίαν Διονυσίου του Διδυμοτείχου και Αγαθαγγέλλου τού Δράμας εθεώρησε καθήκον ιν’ αμφοτέρων ικανοποιήση τας αιτήσεις και δη πρώτον εις την μητρόπολιν της Εφέσου προαγαγών τον Δράμας Αγαθάγγελον και παρ’ αυτού λαβών ΧΙΛΙΑΣ και ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ ΛΙΡΑΣ έπαυσε τον γηραιόν και τους οφθαλμούς πάσχοντα τής Εφέσου μητροπολίτην Παΐσιον προ εικοσαετίας κάκείνον αντικανονικώς του θρόνου της Εφέσου επιβάντα και κακήν κακώς αυτήν διοικήσαντα και μήτε τα σχολεία προστατεύοντα μήτε ιεροκήρυκας διορίσαντα, καίπερ της μητροπόλεως Εφέσου χορηγούσης ενιαυσίως τω μητροπολίτη ΧΙΛΙΑΣ λίρας!!»

    …αναφέρει μεταξύ άλλων ο Μανουήλ Γεδεών εν έτει 1874 στο έργο του Μία σελίς εκ της ιστορίας της συγχρόνου εκκλησίας: Σκέψεις ενός ορθοδόξου [ http://anemi.lib.uoc.gr/metadata/2/e/a/metadata-264-0000285.tkl ].

    Με λίγες χιλιάδες λίρες όλα λύνονται…. και στην εποχή του «Αγίου»-τσαμπουκά Αθανασίου και χτες στο μεσαιωνικό-σκοταδιστικό Βυζάντιο και σήμερα στην θεοκρατούμενη Ελλάδα!

    Για πόσο ακόμη θα μας ταλαιπωρεί αυτή η ελλην-«ορθό»-δοξη πανώλη;

  15. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    O Σέρβος παπάς βάραγε τους ναρκoμανείς που ζητούσαν αποτοξίνωση με την κάλυψη του επίσκοπου.
    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=1013
    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=1009

  16. Ο/Η suncitizen λέει:

    κακόπιστε είπες » όλοι οι γκει εμποδίζονται από κάτι τέτοιους που επηρεάζουν τα δυο κόμματα εξουσίας, να έχουν το δικαίωμα νόμιμου σύντροφου.»
    Η αλήθεια είναι ότι οι γκέι στην Ελλάδα στη συντριπτική τους πλειοψηφία, εμποδίζονται από το ίδιο τους το μυαλό να έχουν μόνιμο σύντροφο

    undantag
    Ο «Καρατζαφιόζης» εκλέγεται όχι διοτι είναι αποδεκτός, αλλά λόγω χρεωκοπίας και ανεπάρκειας των μεγάλων κομμάτων.
    Και να έχεις υπόψη σου ότι άν οι «μοντέρνοι» δεν παρουσιάζουν βιώσιμες λύσεις , αλλά συνεχίσουν στις εφήμερες επιπόλαιες, ρηχές και ανούσιες σχέσης με διάρκεια λίγων μηνών, τότε το «όπισθεν ολοταχώς ¨ δικαιώνεται πανηγυρικά.

  17. Ο/Η undantag λέει:

    Suncitizen, ποιός διαφωνεί σχετικά με τη χρεωκοπία και ανεπάρκεια των μεγάλων κομμάτων; Αλλά το γεγονός παραμένει:ο Καρατζαφιόζης είναι στη Βουλή! Δεν χρειάζεται να είναι αποδεκτός για μπολιάσει το μίσος κατά του διαφορετικού!

    Τη δεύτερη πρότασή σου, ειλικρινά δεν τη καταλαβαίνω. Υπότιτλοι;

  18. Ο/Η Όλα έχουν το αντίτιμό τους..... λέει:

    «Ο ιερός ημών κλήρος; μετά λύπης λέγω, ότι οι περισσότεροι των Επαρχιών Iερείς κρύπτουσι το οποίον από το ποίμνιον των συλλέγουσι χρυσόν• δεν επιθυμούσιν ούτε θέλουσι την προαγωγίν του λαού• ουδέ την ελαχίστην συνδρομήν παρέχουσιν εις απόρους νέους να σπουδάσωσι και προαχθώσιν! Αντί να οικοδομώσι Σχολεία, να βοηθώσι πτωχούς μαθητάς, παρέχοντες αυτοίς δωρεάν βιβλία, να ενθαρρύνωσι διδάσκοντας και διδασκομένους, αντί το παν να κινώσι προς την διανοητικήν ανάπτυξιν του έθνους ημών, φροντίζουσι μόνον πώς να πληρώσωσι ταχύτερον το βαλάντιον!»

    …διαπίστωνε ο Γ. Λαζόπουλος στο έργο του Επιτομή της Βυζαντινής ιστορίας από του Μεγάλου Κωνσταντίνου μέχρι της πτώσεως της ελληνικής αυτοκρατορίας (τόμ. Α’, σ. β’, γ’) το έτος 1863.

    [ http://anemi.lib.uoc.gr/metadata/4/d/6/metadata-212-0000225.tkl ]

    Για πόσο ακόμη θα μας ταλαιπωρεί αυτή η ελλην-”ορθό”-δοξη πανώλη;

  19. Ο/Η Όλα έχουν το αντίτιμό τους..... λέει:

    «Οι τας ποιμενικάς της εκκλησίας ράβδους κρατούντες εις χείρας και με την Αρχιερατικής ενδεδυμένοι στολήν επί του Ιερού βήματος ιερουργούντες την αναίμακτον θυσίαν Ιεράρχαι, παρουσιάζονται ένοπλοι με το πυροβόλον εις χείρας, και ενδεδυμένοι απλήν στρατιωτικήν στολήν, τρέχουσιν όρμαχοι τής υπέρ πίστεως και πατρίδος ελευθερίας. Κατά συνέπειαν αυτών οι Πρωτοσύγκελοι, οι Ιερείς, οι Διάκονοι εκδύονται τας ιερατικάς στολάς, και ένοπλοι, ενδεδυμένοι στρατιωτικώς, κρατούντες με την μίαν μεν χείρα τον τίμιον σταυρόν, με την άλλην δε, το πυροβόλον όπλον, εμφανίζονται ορμητικοί, ως λέοντες, και πρώτοι πυροβολούσι κατά των τυράννων των.»

    …μαρτυρεί με περισσό ελληνοχριστιανικό πατριωτισμό ο Πρωτοσύγκελος Αμβρόσιος Φραντζής στο έργο του Επιτομή της Ιστορίας της αναγεννηθείσης Ελλάδος αρχομένη από του έτους 1715, και λήγουσα το 1837 (τόμ. Α’ σ. λ’, λα’) το 1839.

    [ http://anemi.lib.uoc.gr/metadata/2/5/9/metadata-39-0000531.tkl ]

    Για πόσο ακόμη;

  20. Παράθεμα: Αγωγή Πειραιώς Σεραφείμ κατά ακτιβιστήν διότι… αντιμίλησεν! « Ροΐδη Εμμονές

  21. Παράθεμα: Παρθένος άνδρας ντυμένος με φόρεμα… « Διαγόρας ο Μήλιος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.