Ποτ πουρί Ιερής Παιδεραστίας

priestpouri

« Tα σκάνδαλα, το ψεύδος και η υποκρισία ακολουθούν σε όλη την ιστορική διαδρομή την Χριστιανική εκκλησία. Η παράδοση συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό μέχρις τις μέρες μας, γιατί τέτοιες παραδόσεις δεν γνωρίζουν χρονικούς φραγμούς, εξακολουθούν ψυχρά, αδιάφορα την πορεία μέσα στους αιώνες.[…]»

Διαβάστε: ιερή παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται

###

«…πέντε από τους μοναχούς και πάλι από το ίδιο μοναστήρι κατηγορούνται και συλλαμβάνονται για βιασμό και σεξουαλική παρενόχληση ενός παιδιού το 1993, η καταγγελία έγινε από το ίδιο το παιδί 13 χρόνια αργότερα. Σαν νεαρός τότε ζούσε στο μοναστήρι έχοντας κατά νου να χειροτονηθεί ιερέας….»

Διαβάστε: Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Β)

###

«…Ασφαλώς η πανούκλα της παιδεραστίας βρίσκει γόνιμο έδαφος σε μοναστήρια, ενορίες και εκκλησιαστικά ιδρύματα, πλάι στις χρυσοφόρες εικόνες που δακρύζουν και θεραπεύουν τον καρκίνο. Η απεχθέστερη και ελεεινότερη μορφή της είναι όταν αφορά απροστάτευτα ορφανά, όπως στην περίπτωση του αιδεσιμολογιώτατου πρωτοπρεσβύτερου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών Πέτρου Παπουτσάκη καταδικασμένου σε 20ετή φυλάκιση (αποφυλακισμένου φυσικά για λόγους υγείας και ουδέποτε καθαιρεθέντος)…»

Διαβάστε: Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Γ)

###

«…των ορθόδοξων παιδεραστών επισκόπων της καθ’ ημάς Ανατολής, για να αποδείξω πως αυτά συμβαίνουν και στην Βαλκανική, την υπόθεση του Πανιερωτάτου Σέρβου αδελφού μας επισκόπου Βράνιας Παχωμίου, η οποία περιέχει όλα τα αξεσουάρ των ανάλογων υποθέσεων….»

Διαβάστε: Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Δ)

###

«…πως ο ελληνορθόδοξος επίσκοπος στη Νίκαια αναγκάστηκε να παραιτηθεί επειδή τέθηκε σε έρευνα για έγκλημα ύστερα από ισχυρισμούς για σεξουαλική παρενόχληση 11χρονου. Ο επίσκοπος αποδίδει τις κατηγορίες σε συνωμοσία της ρωσικής πολιτείας και των γαλλικών υπηρεσιών Ασφαλείας…»

Διαβάστε: Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Ε)

###

«…Κάποια αγόρια δέκα έως δώδεκα χρόνων μας εξομολογήθηκαν ότι τα κακοποιούσαν σεξουαλικά. Τα άγγιζαν στο παιδικό τους κορμάκι και τους ζητούσαν να κάνουν ακατανόητα πράγματα.» Ο απεσταλμένος αρχιμανδρίτης Ελπιδοφόρος, προχώρησε παραπέρα κάνοντας ορισμένες διευκρινιστικές ερωτήσεις. «Σας το εξομολογήθηκαν τα ίδια τα παιδιά;»…»

ΔιαβάστεΙερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Στ’)

###

«…«Από τις δεκάδες καταγγελίες και μηνύσεις ελάχιστες …έχουν φτάσει στο ακροατήριο. Οι οικογένειες….δέχονται συνήθως αφόρητες πιέσεις από τη Εκκλησία προκειμένου να αποσύρουν τις μηνύσεις και τις καταγγελίες τους….οι περισσότερες υποθέσεις λήγουν με συμβιβασμό προτού φτάσουν στις δικαστικές αίθουσες ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΙΕΡΟΥΡΓΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΒΗ ΤΙΠΟΤΑ»

Διαβάστε:  Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος H’)

……………………

Η Ιστορία συνεχίζει πιστά να καταγράφει έως σήμερα περιστατικά και θα συνεχίσει, πιστή κι αυτή με τη σειρά της, στην Ιερή Παράδοση. Αμήν.

……………………

Disclaimer: Τα παραπάνω αποτελούν μέρος Μεμονωμένων Περιστατικών και δεν εκφράζουν Πολίτες Υπεράνω Υποψίας. Για περαιτέρω πληροφορίες, συμβουλευτείτε τον ιερέα της ενορίας σας.

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Ποτ πουρί Ιερής Παιδεραστίας

  1. Τα είπαμε, τα ξαναλέμε και λίγο μόνο παροδικά -ως παραξυσμό- εμφανίζονται κάποιοι να κατινιάσουν και μετά ξανά πίσω στον τίποτα της ενημέρωσης. Πώς θα προστατευτεί το παιδί βέβαια κανείς δε μιλά. Τι κάνει τόσο κλήρο και στρέφεται σε παιδιά κανείς δεν αναρωτιέςται. Θέμα ατόμου είναι τάχα. Κι όμως το πρόβλημα είναι κοινωνικό. Άρα ευθύνη στον ένα ή άλλο βαθμό έχουμε ολοι μας.

  2. Ο/Η vloutis λέει:

    Πρόκειται για τους Σπύρο Χρ. Συμεωνίδη 52 ετών, Χαράλαμπο Κ. Χαραλαμπίδη 41 ετών, Φαίδωνα Χρ. Χασιώτη 48 ετών και Γιώργο Ι. Ηλιόπουλο 29 ετών, στους οποίους ασκήθηκε ποινική δίωξη για πορνογραφία ανηλίκων με χρήση Διαδικτύου κατ΄ εξακολούθηση και κατά συνήθεια.

    Και οι τέσσερις αναμένεται να απολογηθούν στον ανακριτή τις επόμενες ημέρες.

    Επίσης την ίδια ώρα ο εισαγγελέας Πειραιώς άσκησε ποινική δίωξη και ήδη είναι προφυλακιστέος για πορνογραφία ανηλίκου μέσω Διαδικτύου κατ΄ εξακολούθηση και κατά συνήθεια σε βαθμό κακουργήματος σε βάρος του 44χρονου αρχιμανδρίτη Φωτίου Σ. Μακρυστάθη ο οποίος συνελήφθη στον Πειραιά όπου κατοικεί.

    Μετά τη δίωξη ο αρχιμανδρίτης, ο οποίος υπηρετεί στη Μητρόπολη Σπάρτης, ζήτησε και έλαβε 48ωρη αναβολή για να απολογηθεί, όμως δεν του έκαναν τη χάρη.

    Μόλις έγινε γνωστή η εμπλοκή του, η Ιερά Μητρόπολη Μονεμβασίας και Σπάρτης τον έθεσε «εκτός ενεργού υπηρεσίας» και ενεργοποίησε τις διαδικασίες για την παραπομπή του και στην εκκλησιαστική Δικαιοσύνη. Για τους άλλους συλληφθέντες οι εισαγγελικές αρχές στις οποίες οδηγήθηκαν δεν εξέδωσαν εντολή για τη δημοσιοποίηση των ονομάτων τους.

    Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο μεγαλύτερος όγκος του υλικού βρέθηκε στην κατοχή του αρχιμανδρίτη και εκτιμάται ότι το είχε «κατεβάσει» τα τελευταία πέντε χρόνια τουλάχιστον.

    Αρχικά, όπως αναφέρουν πληροφορίες, ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς ότι τις φωτογραφίες τού τις έδωσαν πιστοί κατά τη διάρκεια της εξομολόγησης.

    Αμέσως μετά άλλαξε γραμμή και δήλωσε: «Θα τα πω όλα στο δικαστήριο». Ο 44χρονος ιερωμένος ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στο ποίμνιό του και μάλιστα προοριζόταν για τα υψηλά κλιμάκια της Ιεραρχίας.

    Άτομα, δηλάδη, υπεράνω κάθε υποψίας…

    Έχω ανατριχιάσει στην κυριολεξία, κύριε Ροΐδη και αναρωτιέμαι πως μπορεί να την «καταβρεί» κάποιος βλέποντας φιμωμένα και σεξουαλικά κακοποιημένα πλασματάκια, που ηλικία τους ξεκινά από 6 μηνών και πάνω…

    Ναι, το δέχομαι, αυτό που θα μυ πείτε:

    -Αρρωστημένα μυαλά…

    Μα ΚΑΙ ο συγκεκριμένος …Βρούτος, ο οποίος ήταν έτοιμος να ανέβει κι άλλα σκαλιά της Ιεραρχίας;

    Ας το κλείσω εδώ διότι, πραγματικά, δεν αντέχεται αυτή ιστορία…

    Καλημέρα.

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  3. Ο/Η undantag λέει:

    «ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΙΕΡΟΥΡΓΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΒΗ ΤΙΠΟΤΑ»

    Και που βλέπετε το παράξενο; Η «επιτυχία» του μυστηρίου δεν εξαρτάται απ’ το ηθικό ύψος αυτού που το τελεί. Η χειροτονία θεραπεύει πάσαν νόσον. Και ο ΚΚ Μητσοτάκης αν χειροτονούτο κανονικώς, θα μπορούσε να ιερουργήσει…

    Η αντίθετη άποψη είναι αιρετική, και όσοι την υποστήριξαν παλουκώθηκαν:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Donatists

    (φυσικά, και να μην καταπνίγονταν η αίρεση, θα πέθαινε από μόνη της – που να βρεθούν τόσοι άγιοι ιερείς;!)
    ΥΓ: ο τίτλος της φωτογραφίας και το Disclaimer, καταπληκτικά

  4. Ο/Η Αδαμάντιος Κοραής λέει:

    Την πρώτη εντολή του Μωυσή «Εγώ είμαι ο κύριος ο Θεός σου, δεν πρέπει να έχεις άλλους θεούς εκτός από μένα» λησμόνησε ο 44χρονος αρχιμανδρίτης και υποψήφιος μητροπολίτης Φώτης Μακρυστάθης. Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος όμως με έναν άλλο «Μωυσή» (όπως βαφτίστηκε η γιγαντιαία αστυνομική επιχείρηση των δώδεκα συλλήψεων και των είκοσι πέντε ενταλμάτων) φρόντισε να του το υπενθυμίσει. Ο ρασοφόρος λάτρης της παιδικής πορνογραφίας που «φτιαχνόταν» να βλέπει με άυπνα μάτια βρέφη δύο μηνών δεμένα πισθάγκωνα να κακοποιούνται σεξουαλικά, από χθες το βράδυ κάνει παρέα και μοιράζεται το ίδιο κελί με τον πρώην μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη στην έκτη πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού. Εικοσιτέσσερις ώρες νωρίτερα, ο αμαρτωλός ιερέας έψελνε όλη τη νύχτα στην Ασφάλεια εκλιπαρόντας το Θεό να τον συγχωρέσει.

    Ο πανοσιολογιότατος Φώτης Μακρυστάθης που αγόραζε με πιστωτική κάρτα από το Διαδίκτυο βρομερές εικόνες, οι οποίες σε τριτοκοσμική χώρα θα επέσειαν τη θανατική ποινή, συνελήφθη από την Ασφάλεια μέσα στο σπίτι του στην Καλλίπολη του Πειραιά, επί της οδού Κλεισόβης 115. Στο λαϊκό ισόγειο που διέμενε μαζί με τη μητέρα του (με καταγωγή από τη Μύκονο, παλιά επίτροπο στην ενορία του Αγίου Σπυρίδωνα), ένα σκυλί Δαλματίας και μια μάινα τον αναζητούν. Ο ίδιος ξέρει ότι θα αργήσει να τα ξαναδεί. Παρέβη νόμους του Θεού και των ανθρώπων και το έχει ήδη καταλάβει. Ο πατέρας του παπα-Σωτήρης, που πέθανε πριν από χρόνια από εγκεφαλικό, ήταν ιερωμένος σε ενορία του φίλου του, μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευσταθίου. Ο παπα-Φώτης, που έχει άλλα δύο αδέρφια, έναν δικηγόρο και έναν διακοσμητή, ήταν ένα κλασικό παπαδοπαίδι.

    Πνευματικό παιδί του πρώην Πειραιώς Καλλινίκου χειροτονήθηκε διάκος από τον γηραιό ιεράρχη και αρχιμανδρίτης από τον συνταξιούχο σήμερα πρώην Κυθθήρων Ιάκωβο. Με σκυμμένο κεφάλι και αδύναμη λαλιά πάντα διάβαζε και σκεφτόταν. Και οι σκέψεις δεν του βγήκαν σε καλό. «Ησυχο και σεβαστικό παιδί που ντρεπόταν να σου μιλήσει» μας λέει η ιδιοκτήτρια «Καπνοπωλείου», μια πόρτα από το ταπεινό σπίτι του, Ζηνοβία Σιγάλα. «Είχα πάει και στους γάμους των γονιών του στον Αγιο Κωνσταντίνο, κοριτσάκι ήμουν τότε» αναστενάζει με λύπη η κυρία Σιγάλα για τον υπηρέτη του Χριστού που τόσο καιρό δίπλα της κυλιόταν στο βούρκο χαϊδεύοντας τα πλήκτρα του υπολογιστή του. «Επεσε από τα σύννεφα» κι αυτή και όλη η γειτονιά που έβγαλε βούκινο τα ανομήματα του άγαμου κληρικού. Πάντα όλοι σε τέτοιες στιγμές πέφτουν από τα σύννεφα…

    Ο Φώτης Μακρυστάθης, απόφοιτος της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, μετά τα Κύθηρα διορίζεται στη Νέα Ιωνία και αργότερα «ξαποσταίνει» στην ενορία του Αγίου Δημητρίου, στο χωριό Τσεραμιό, σε μια γραφική περιοχή πέντε χιλιόμετρα έξω από τη Σπάρτη. Εκεί που οι κάτοικοί του «δεν σηκώνουν τέτοια πράγματα», όπως μας είπαν στην είδηση της ρυπαρής υπόθεσης. Ο παπα-Φώτης φαίνεται ότι εδώ και χρόνια ζούσε με μοναδική συντροφιά τον ανακατεμένο εσωτερικό του κόσμο. Από τη μία πλευρά του μυαλού του ήταν ο Θεός και από την άλλη η αμαρτία που τον σκίαζε. Δεν είναι τυχαίο ότι, σύμφωνα με αστυνομικούς που τον συνέλαβαν, στην αρχή δεν άνοιγε την πόρτα στα χτυπήματα της Ασφάλειας. Οταν η αστυνομία μπήκε στο σπίτι, τον βρήκε να κάθεται δίπλα στο laptop. Πίσω από την πλάτη του στεκόταν θυμωμένα ο Εσταυρωμένος.

    «Ο Ιερώνυμος με ειδοποίησε»

    Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος πήγε τα κακά μαντάτα στον μητροπολίτη Σπάρτης Ευστάθιο, στην ενορία του οποίου ιερουργούσε η «ανθρωποειδής αυτή ύπαρξη», τουλάχιστον σύμφωνα με τα όσα περιέγραψε ο πρώην διεκδικητής του αρχιεπισκοπικού θρόνου. «Με πήρε ο μακαριότατος προχθές το απόγευμα και με ενημέρωσε. Η τριμελής επιτροπή της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών είχε δώσει την άδεια στον αρχιμανδρίτη να κάνει το διδακτορικό του. Τον πήρα στη μητρόπολη μετά από παράκληση του μακαρίτη του πατέρα του. Αναγκάστηκα να τον δεχτώ για να μελετάει, επειδή διάβαζε πολύ και παράλληλα να κάνει και τη διατριβή του», ενημέρωσε την κοινή γνώμη της Λακωνίας ο κ. Ευστάθιος, η οποία παρακολουθεί ανήσυχη τις εξελίξεις. Πάντως, ο μητροπολίτης Ευστάθιος προέβη σε μια αποκάλυψη που -εάν υφίσταται- δημιουργεί πλήθος ερωτημάτων για το λόγο δημοσιοποίησης αυστηρώς προσωπικών δεδομένων σε αυτή τη χρονική στιγμή: «Στην υγεία του αυτός ο άνθρωπος δεν είναι καλά, υπάρχει στη μητρόπολη ο φάκελός του, το βιβλιάριο και τα φάρμακα. Είναι ψυχοπαθής ο άνθρωπος αυτός». Το μεγάλο ερώτημα βέβαια είναι για ποιο λόγο ο κ. Ευστάθιος ενώ γνώριζε κάτι τέτοιο (εάν υφίσταται), δεν είχε λάβει τα μέτρα του ως σώφρων ιεράρχης.

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ
    ΦΩΤ.: ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΦΕΪΦΘΟΥΛ

    «

  5. Ο/Η suncitizen λέει:

    Μην ξεγελιέστε! Οι παιδεραστές είναι παντού!
    Συνήθως είναι δίπλα στα παιδιά που κακοποιούν. Μπορεί να είνια συγγενείς, φίλοι, δάσκαλοι ακόμα και ιερείς όπως λέτε.
    Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η εκκλησία βρίθει παιδεραστών ιερέων.
    Απλά αυτοί ακούγονται όταν συληφθούν και κάνουν εντύπωση, επειδή είναι κήρυκες της ηθικής.
    Όμως η παιδεραστία είναι ένα φαινόμενο που υπάρχει παντού.
    Η μόνη λύση είναι να προστατεύει ο κάθε γονιός τα παιδιά του, να τα πείθει να μιλάνε με εμπιστοσύνη μαζί του και να μην τα ¨ακουμπάει» σε κάποιους για να κάνει τις δουλειές του…

  6. Ο/Η Po λέει:

    suncitizen,
    Εμείς δεν έχουμε ξεγελαστεί, τα παιδιά μας δεν τα έχουμε ποτέ στείλει στο στόμα του λύκου, άλλοι τα στέλνουν εκεί για να τα φορτώσουν χρ. ηθική. Αυτοί έχουν ξεγελαστεί.

    Δεν έχουμε επαρκή στοιχεία ότι η εκκλησία ΔΕΝ βρίθει παιδεραστών, γι αυτό ας κρατήσουμε ορισμένες «βεβαιότητες» σε κάνα συρτάρι…

  7. Ο/Η Geysser λέει:

    Εχω την εντύπωση ότι η ρήση του Εμμανουήλ…παρντόν, Ιησού…»Αφετε τα παιδια ελθειν προς εμέ» δεν είχε ακριβώς αυτό το νόημα.

  8. Ο/Η Ο Αιρετικός λέει:

    Εγώ πάντως το’χω πει: κρατήστε τα παιδιά σας μακριά απ’τις εκκλησίες και μη φιλάτε ΠΟΤΕ το χέρι ενός παπά, γιατί δεν ξέρετε πού το είχε πριν.

  9. Παράθεμα: Περι θρησκευτικής ιθικής « Απελευθέρωση απο τα δεσμά.

  10. Ο/Η S. kal. λέει:

    Ορθόδοξη παιδεραστία

    http://www.sfweekly.com/2002-05-22/news/un-orthodox-behavior/

    Un-Orthodox Behavior
    Catholicism isn’t the only religion with sexual abuse scandals. Three S.F. women are working to expose cases within the Orthodox Church.

    «These are our files,» says Cappy Larson, opening a desk drawer in the attic of her Haight District home. «Don’t look closely.»

    The drawer is stuffed with folders, neatly arranged. Inside, Larson says, are letters from the hundreds of people who have contacted her in the past 10 years claiming they were sexually abused by Orthodox priests. In 1999, Larson, her daughter Greta, and family friend Melanie Sakoda founded the Protection of the Theotokos («Mother of God»), an organization devoted to exposing sexual abuse in the Orthodox Church. It is a personal matter for them: In 1991, two of Sakoda’s children and one of Cappy Larson’s were allegedly molested by a monk at the Holy Trinity Cathedral. Both Sakoda and the Larsons sued Holy Trinity’s administrative body, the Orthodox Church in America; though the OCA denied any wrongdoing, it paid over $200,000 to settle the case with both families.

    Since then, the three women have watchdogged Orthodox parishes and listened to the stories of victims — some of whom will write them for years without revealing their names. Fear of retribution runs deep in the Roman Catholic Church, as the reports on its current sexual abuse scandal bear out. In the older and more conservative Orthodox Church, the fear can run even deeper. «You feel like it’s just you against this big historical thing,» says Greta Larson. «That’s in the Catholic Church, too, but it’s more so in the Orthodox Church. There’s a liberal vein of the Catholic Church, but [the Orthodox Church] is not even close to having that.»

    Orthodoxy is not immune to sexual abuse charges, however. The latest case came to light in April, when a defrocked priest named Pangratios Vrionis surrendered to authorities in Queens, N.Y., on charges that he molested a 14-year-old boy.

    For years, Vrionis preached at a church he had founded in Queens, a fact that reveals an odd wrinkle in Orthodoxy. Simply put, Vrionis had no business being a priest. In 1970, he was convicted for sexually abusing two other 14-year-old boys while a priest at a Greek Orthodox church. The Greek church defrocked him, Vrionis served his sentence (a small fine and 23 months’ probation), and that should have been the end of his ecclesiastical career. But a diligent Orthodox priest can do unusual things. A priest removed from the Catholic Church can’t start a maverick Catholic diocese, at least not credibly. But Orthodox priests with questionable backgrounds have routinely launched their own churches and attracted flocks. And when something goes wrong, as it has, assigning blame is an open question.

    ——————————————————————————–

    In the Roman Catholic Church, the chain of command is simple: An infallible pope heads the church, a Council of Cardinals administers bishops, and bishops manage priests in their parishes. The Orthodox Church structure is more complex. To make a long story short (the story begins in 1054 with the Great Schism and the Orthodox rejection of papal authority), Orthodoxy in America is an administrative mess. Instead of having a top-down hierarchy, the church is fractured into a variety of self-regulating organizations, which roughly break down along ethnic lines: the Greek Orthodox Archdiocese, the Serbian Orthodox Church, the Orthodox Church in America, which is mainly Russian, and many others.

    Those separate spheres have long been a source of dismay for the Orthodox faithful — the patriarch of Constantinople, visiting the U.S. in 1990, called it «truly a scandal» — and they are a source of confusion as well, which has led to a growth industry in renegade Orthodox groups in recent years.

    «There have been little offshoots all along, but it’s mushroomed over the past 30, 40 years,» says Phillip Lucas, a professor of religious studies at Stetson University in DeLand, Fla., who has studied Orthodox fringe groups. «Part of it has to do with the entrepreneurial way that religion is done in America. If somebody is disgruntled, he just leaves and starts a new church. That’s as American as Mom and apple pie. He’ll say, ‘If I can find a couple bishops to ordain me, I can keep on.’ And there are plenty of renegade bishops out there.»

    It is in those unaffiliated churches that many of the recent sexual abuse problems have occurred. In addition to the case of Pangratios Vrionis, 20 monks claimed to have been sexually abused at one splinter-group monastery in Brookline, Mass.; and in 2000, Blanco, Texas, was consumed with a sex abuse scandal at an independent monastery there, where two monks were arrested and convicted. Cases like that have led Melanie Sakoda and the Larsons to keep close tabs on so-called noncanonical Orthodox groups, some of which they follow on their Web site, pokrov.org. Sakoda argues that, given the evidence, mainstream groups like the OCA bear a responsibility to inform churches of renegade groups in their midst. «The problem is that the church is so divided jurisdictionally,» she says. «There are a lot of cases where abusers will leave a legitimate jurisdiction and the bishop doesn’t warn the new church that there was a problem in the past.»

    The lack of response is typical in the Orthodox Church, says Dr. Lucas. «There’s a pattern of keeping things quiet, avoiding a scandal,» he says. «In the interest of keeping it hush-hush, they’ll send the priest away without informing other people.»

  11. Ο/Η joe's λέει:

    μην κρίνουμε την Εκκλησία από τους ανθρώπους, γιατί ακριβώς ειναι άνθρωποι όχι θεοί. όπου υπαρχει άνθρωπος υπάρχει και πτώση και μετάνοια και πάλι προσπάθεια. η Εκκλησία δεν κρίνεται από τους ανθρώπους, αλλά από αυτό που πρεσβεύει.ο Χριστός δεν ζητάει τίποτα παραπάνω από αγάπη, ειρήνη, ταπείνωση και καλή καρδιά!δεν βλέπω τίποτα πιο πολυπόθητο, πιο μοντέρνο από τα λόγια Του! Να στε καλά αδέφια μου!

  12. Παράθεμα: Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Θ’) « Ροΐδη Εμμονές

  13. Παράθεμα: Ιερή Παιδεραστία: Ιερέας βίαζε την 9χρονη κόρη της ερωμένης του [η Παράδοση Αιώνων συνεχίζεται…] | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  14. Παράθεμα: «Μα, παπάς άνθρωπος;» | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Αφήστε απάντηση στον/στην S. kal. Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.