Ορθόδοξη Μαύρη Μαγεία (8) – Η μούμια Βησσαρίων

(Το χρονικό μιας ημιτελούς αγιοποίησης)

(Τα προηγούμενα μέρη: 1 –  2 –  3 –  4 –  5 –  67 )

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Τον Μάρτη του 2006 βγήκε από τον τάφο του το ολόφρεσκο κουφάρι του καλόγερου Βησσαρίωνα. Με τη βούλα του συνταξιούχου ιατροδικαστή Π. Γιαμαρέλου που το εξήτασε οπτικά ανακηρύχθηκε από κανάλια, δεσποτάδες και πιστούς σε «θαύμα». Από την παράνομη εκταφή και έκθεση σε λατρεία δεν ίδρωσε κανένα εισαγγελικό αυτί. Απερίσπαστος λοιπόν ο ιατροδικαστής συγκρίνει το «φρέσκο» πτώμα με άλλα κουφάρια αγίων «κατάμαυρα» και επισημαίνει το «παράδοξο και μοναδικό» φαινόμενο. Παλιά φίρμα της ελληνικής Ιατροδικαστικής ο Π.Γ. είχε αποκτήσει δυνατότητες διαγνώσεων εκ του μακρόθεν χωρίς εκταφή, με φωτογραφίες του νεκρού όπως αυτή για το στέλεχος της Vodaphone, που «αυτοκτόνησε»(;). Οι πρωτοποριακές αυτές μέθοδοι του κορυφαίου ιατροδικαστού δεν εκτιμήθηκαν από την οικογένεια του θύματος η οποία δεν επιθυμούσε «την έκδοση βιαστικών συμπερασμάτων για την υπόθεση» και ανακάλεσε την εντολή της προς αυτόν («Νέα», 14.2.’06). http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=684203

Η κεφαλή του αγ. Σπυρίδωνος. Πάλλευκη, �τοιμη να ομιλήσει, ακτινοβολεί ομορφιά, φως και γαλήνη.

Η κεφαλή του αγ. Σπυρίδωνος. Πάλλευκη, έτοιμη να ομιλήσει, ακτινοβολεί ομορφιά, φως και γαλήνη.

Η μητρόπολη Λαμίας είχε φαίνεται προφητεύσει το Θαύμα της αφθαρσίας του Βησσαρίωνα, αφού όπως δηλώνει ο παραγγελιοδόχος ιατροδικαστής στην ευσεβή «Espresso» (14.3.’06), που σήκωσε αρχικά στους ώμους της το βάρος του θαύματος, το φέρετρο του ταπεινού μοναχού δεν ήταν απλό όπως θα περίμενε κανείς, αλλά «πολυτελέστατο και χρυσοποίκιλτο» και, άλλο θαύμα κι αυτό, «έμοιαζε σαν να είχε λουστραριστεί πριν από δύο ημέρες». Μάλιστα οι μοναχοί είχαν προνοήσει να τοποθετήσουν το νεκρό σε τσιμεντένιο κουβούκλιο χωρίς την περιττή πολυτέλεια του φθοροποιού οξυγόνου αφού οι νεκροί όπως ξέρουμε δεν αναπνέουν.

Ο καθηγητής της Ιατροδικαστικής κ. Αντ. Κουτσελίνης μη διαθέτοντας την θεία ενόραση Γιαμαρέλου, μίλησε για φαινόμενο «ξηράς μουμιοποίησης» και εξέφρασε στην «Ελευθεροτυπία» μια καταφανώς αιρετική άποψη που αδικεί τα κατεψυγμένα μαμούθ: «Η αγιοποίηση του ανθρώπου δεν κρίνεται από την κατάσταση του πτώματος αλλά από τις πράξεις του» Οι αιρετικοί μπορεί να αναρωτιούνται τι είδος κοινωνικής προσφοράς μπορούσε να έχει ένας άνεργος, φτωχός και ολιγογράμματος καλόγερος, άλλη από το να στήνει ψιλοκουβέντα με τις γυναικούλες. Ο «Κόσμος του Επενδυτή» (του ευσεβούς αδελφού Γ. Κουρή της «Αυριανής») όμως αποκάλυψε πως ο άγιος όσο ζούσε «έκανε μυστικά θαύματα και εξόρκιζε δαιμονισμένους». Επρόκειτο λοιπόν για έναν νέο Χριστό και μάλιστα σεμνότερο, αφού τα δικά του θαύματα γινόντουσαν μυστικά. Η πίστη της νεοφώτιστης «Press Time» που πήρε τη σκυτάλη από την «Espresso» μετακινεί και βουνά. «Για μας είναι άγιος» δηλώνουν 3 μητροπολίτες στην πρώτη σελίδα της, ενώ και η ίδια πιστοποιεί: «Παγκόσμιο δέος» για το θαύμα. Την επομένη όμως κάτι δεν πάει καλά. Η εφημερίδα χολωμένη με τίτλο «Είπαμε όχι στην ιεροσυλία», προειδοποιεί: «Ο Άγιος στο σφυρί. Το παζάρι της ντροπής για τις φωτογραφίες με το σκήνωμα…..με πλειοδότες ΜΜΕ που δεν διστάζουν να θυσιάσουν το θαύμα στο βωμό του εμπορίου….για τις φωτογραφίες του σκηνώματος δεν ‘σφάζονταν’ μόνον οι υπεύθυνοι των τηλεοπτικών δελτίων, αλλά και παλικάρια των ‘πρωϊνάδικων’». Τι μεσολάβησε; Οι πανάκριβες φωτογραφίες της αποκρουστικής μούμιας είχαν ήδη πουληθεί στην «Εspressο», αφήνοντας την “Press Time” στα κρύα του λουτρού.

Θα περίμενε κανείς πως μετά την αποκάλυψη του φρικαλέου πτώματος, ο ιατροδικαστής θα απέδιδε την παρανόηση στην προχωρημένη πρεσβυωπία του: «…Εδώ, πήγα και φίλησα το χέρι ενός ανθρώπου σαν να μιλάγαμε πριν. Ένας ολόσωμος άνθρωπος, φρέσκος, ζωντανός, με μια μικρή αφυδάτωση, με όλα τα χαρακτηριστικά πλήρη πάνω του, με το μουστάκι του, με τις βλεφαρίδες του, με τα μάγουλά του, τα ματάκια του, την μύτη του, τα μαλλιά του. Δεν είχε καμία κάκωση σε ότι φαινόταν γιατί δεν του έβγαλα ούτε τα ιερά του άμφια, ούτε τα παπούτσια του, ούτε τις κάλτσες του.» Στα μάτια των αμαρτωλών το κουφάρι είχε υποστεί τόσο σοβαρές αλλοιώσεις που το καθιστούσαν αποτρόπαιο βδέλυγμα κατάλληλο να πρωταγωνιστήσει στην «Εκδίκηση της μούμιας». Όμως η «Espresso» των γυμνών οπισθίων βλέπει με τα μάτια της ψυχής της αυτά που δεν μπορούν να δουν οι ψευτοδιανοούμενοι: «…Ένας νεκρός αναλλοίωτος…Σε χρώμα μπεζ εκρού το πρόσωπο …Ακόμη κι ο λαιμός φαίνεται πεντακάθαρα…Ένα σώμα που περιβάλλεται παντού από σάρκα έστω κι αν δείχνει ελαφρώς αφυδατωμένη….», και παλιά μου τέχνη: «Τα άμφια είναι σε χρώμα χρυσό μπεζ…». Έτσι η μούμια Βησσαρίων προστέθηκε στο μακρύ κατάλογο των θαυμάτων μαζί με το «παιδί του Cerro del Plomo» που βρέθηκε στους λόφους του Σαντιάγο το 1954, τον «άνθρωπο των πάγων» (Άλπεις 1991) και τις μούμιες των Ίνκας (Περού 1995). Τα πλήθη συνέρρεαν με πούλμαν από ολόκληρη τη χώρα και τα παγκάρια γέμιζαν με μαύρο αφορολόγητο χρήμα.

H «Espresso», στράφηκε την επομένη σε ένα καινούργιο πρωτοσέλιδο θαύμα τη διάσωση από τροχαίο ατύχημα του ηθοποιού Γεωργούλη («είχα άγιο»), αλλά το λεφούσι των πιστών που έτρεχε να προσευχηθεί στις πλαστικοποιημένες φωτογραφίες της “Espresso”-αφού το πτώμα είχε αποσυρθεί για τα περαιτέρω, ταρίχευση, μακιγιάζ και λάρνακα-την ανάγκασε να επανέλθει ξανά και ξανά με θαύματα του αγίου ζώντος και τεθνεώτος, διατηρώντας στην πρώτη σελίδα τις λεπτές ισορροπίες που απαιτεί το απαιτητικό κοινό της: «Και νέο θαύμα του Βησσαρίωνα» και πλάι «Η μεταμόρφωση της Δήμητρας Λιάνη. Νέο sexy look…». Μάλιστα, η ειδική περί τα θαύματα μισολησμονημένη Ηγερία του ΠΑΣΟΚ ανεκλήθη από τη ροζ βίλλα της Εκάλης στην επικαιρότητα σε τηλεοπτική εκπομπή για να εκφέρει γνώμη. Η μητρόπολη περιέργως αρνήθηκε να υποβληθεί σε πραγματική ιατροδικαστική εξέταση το πτώμα που παρέμενε στα ενδότερα της μονής, όπου όπως αποκάλυψε πολύ αργότερα η «Τρίτη και 13» (26.5) λειτουργεί μουσείο ταριχευμένων ζώων. Ταυτόχρονα η ολιγάριθμη αλλά έντιμη και δημοκρατική «Παγκληρική Παλλαϊκή Αγωνιστική Κίνηση» (παπα-Ηλίας Υφαντής κ.ά.), ζήτησε «Να ταφεί ο Βησσαρίων, να σταματήσουν οι αγύρτικες εκμεταλλεύσεις». http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=22.03.2006,id=49194152

Δευτεράτζα και μπασκλασαρία σκήνωμα. Η πολυκαιρισμ�νη μούμια κάποιου ασχημάντρα Ραμσή, με σταυρωμ�να χ�ρια (προβοκάτσια),  τσίτσιδου (με το συμπάθειο)-Αιγυπτ.Μουσείο-Κάϊρο. H ανωτερότης των φρ�σκων ορθόδοξων λειψάνων είναι εμφανής.

Δευτεράτζα και μπασκλασαρία σκήνωμα. Η πολυκαιρισμένη μούμια κάποιου ασχημάντρα Ραμσή, με σταυρωμένα χέρια (προβοκάτσια), τσίτσιδου (με το συμπάθειο)-Αιγυπτ.Μουσείο-Κάϊρο. H ανωτερότης των φρέσκων ορθόδοξων λειψάνων είναι εμφανής.

Προδοσία! Το μέτωπο των θαυμαστών της μούμιας. σπάει. Η “Espresso” κατήγγειλε παραμονή του Ευαγγελισμού: «Βελτίωσαν το σκήνωμα πριν το βγάλουν σε λαϊκό προσκύνημα», ενώ δέκα μέρες μετά η «Press Time» που τόχει βάλει αμέτι μουχαμέτι να εκδικηθεί τον άδικο παραμερισμό της, αποκάλυπτε την ποιότητα των προσκυνητών: «Θα μας λιντσάρουν αν θάψουμε τον Βησσαρίωνα». Και λίγο μετά: «Αποστολή στην μονή…3 εκατ. ευρώ για τον ‘άγιο’. Ξέσπασε πόλεμος και επιχειρηματιών». Ένα μήνα μετά το θαύμα, ο οραματιστής ιατροδικαστής Γ. τ.καθηγητής των Σχολών της Αστυνομίας, πήγε να συναντήσει τον όσιο Βησσαρίωνα σε τόπο χλοερό. Στο πρόσωπό του, η Επιστήμη συνάντησε τη θρησκεία. Η Εκκλησία έχασε τον πιο έγκυρο εκτιμητή ιερών σκελετών. Για το δικό του λείψανο δεν ακούστηκε προς το παρόν τίποτα. Στο μεταξύ ο κ.Ι.Λάζαρης του «Δαυλού» (5.’06), είχε την υπομονή να αποδελτιώσει από τα «Δίπτυχα» του 2005 τα κομματάκια (κρανία, δάχτυλα, κλπ) από διάφορα πτώματα που εκτίθενται στο Μουσείο Φρίκης της μητρόπολης Φθιώτιδας, η οποία αποκαλύπτεται ως άπαρτη Ακρόπολη ιερών λειψάνων. Η αρίθμησή τους σοκάρει ακόμη και κάποιον υποψιασμένο. Πρόκειται για 83 εκθέματα που αντιστοιχούν σε περίπου ισάριθμους αγίους, αφού ορισμένοι έχουν διαμελισθεί και επιμεριστεί σε περισσότερες από μία εκκλησίες ενώ άλλα τεμάχια είναι ομαδικά (Σφαγιασθέντων νηπίων, Μακκαβαίων).

Ο καταδικασμένος για εκβιασμούς Άρχων Μέγας Οφικκιάλιος της Εκκλησίας «Εντιμώτατος» κ. Γρ. Μιχαλόπουλος, αρχηγός της μακαρίτισσας «Εθνικής Συμμαχίας», αποφάνθηκε μετά την ανακοίνωση της Συνόδου: «Νικητής είναι η πίστη» («Ελ..Ωρα.»-, 9.4.’06). Είναι γνωστή η περίπτωση της γαλλικής φυλλάδας που όσο ο Ναπολέων πλησίαζε στο Παρίσι, τον μετέτρεπε βαθμηδόν στα πρωτοσέλιδά της από κτήνος σε «Η Α.Μ. ο Ααυτοκράτωρ…». Η «Espresso» ακολουθώντας αντίθετη πορεία, καταγράφει τη φθορά της μούμιας από τη στιγμή που βγήκε στο οξυγόνο. Η “Espresso”, ανέδειξε η “Espresso” αποκαθήλωσε. Στις 6.3.’07 κάτω από τον τίτλο «Ο Βησσαρίων έμεινε μισός», κάνει τη μεγάλη αποκάλυψη πρωτοσέλιδα: «Αποστολή στο χωριό που δεν έχει καλές αναμνήσεις από τον ιερομόναχο»: http://www.in.gr/kiosk/issue.asp?dtmIssueDate=6/3/2007&lngDtrId=11&lngPublicationID=58

Ο αιδεσιμώτατος Βησσαρίωνας, εφημέριος του Καππαδοκικού Καρδίτσας, πιάνεται στα πράσα με το δάσκαλο. Το τρυφερό ζευγάρι το σκάει στην Αθήνα όπου με τα κέρδη από τις αρχαιοκαπηλίες (ασημένιο Ευαγγέλιο στα αραμαϊκά φερμένο το 1922 από τη Μικρασία, αδαμαντοποίκιλτο χρυσό δισκοπότηρο, εικόνες) στεγάζεται σε ιδιόκτητο διαμέρισμα. Ο δάσκαλος μεταβιβάζει την ερωτική φωλιά στο όνομά του και ο πανοσιώτατος αναγκάζεται να σπιτωθεί στο μοναστήρι. Η κοινή λογική λέει πως ο μικρόκοσμος της Εκκλησίας εγνώριζε και με το παραπάνω τον αυστηρώς ακατάλληλο βίο του αγίου κι ας μην τον είχε στείλει στον Εισαγγελέα. Ένα ολόκληρο χωριό επίσης ήξερε από πρώτο χέρι, κι όμως η υπόθεση κουκουλωνόταν για ένα χρόνο και ίσως και για πάντα αν δεν την αποκάλυπτε ένα ευσεβές σκανδαλοθηρικό έντυπο, που φοβήθηκε τη θεία τιμωρία και κυριεύτηκε από κρίση ειλικρίνειας.

Προδοσία! Δαίμονες κυρίευσαν την ευσεβή Εσπρ�σσο. Να επ�μβει η Ιερά Σύνοδος!

Προδοσία! Δαίμονες κυρίευσαν την ευσεβή Εσπρέσσο. Να επέμβει η Ιερά Σύνοδος!

Όμως επικράτησε η Ομερτά! Ακόμη και οι παρδαλές εκπομπές της T.V. που εντρυφούν στην “Espresso” απέφυγαν να επωφεληθούν από ένα τόσο σκαμπρόζικο θέμα. Επικράτησαν θεσμικά κριτήρια. Εκτιμήθηκε προφανώς πως αν κλονιστεί η Εκκλησία Α.Ε., θα επέλθει γενικότερο κραχ σε βάρος όλων των εμπόρων της ανθρώπινης βλακείας.
12.7.’08: H «Espresso» δίνει τη χαριστική βολή: «Είναι πλέον αποκρουστικό το θέαμα! Πρόκειται καθαρά για το πτώμα ενός ιερέα σε προχωρημένη σήψη, το οποίο μάλιστα βρίσκεται σε κοινή θέα»! Αυτά τα ανατριχιαστικά λόγια των λιγοστών πλέον προσκυνητών συμπληρώνουν σήμερα το παζλ του «θαύματος» …. η «Εspresso» (που δημοσίευσε και τις πρώτες φωτογραφίες κατ’ αποκλειστικότητα) επισκέφθηκε το μοναστήρι στη Φθιώτιδα και οι εικόνες που αντίκρισε προκαλούν πραγματικά σοκ……… Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως η λάρνακα στην οποία έχει τοποθετηθεί το σκήνωμα, εξακολουθεί να είναι καλυμμένη με εκατοντάδες τάματα και φωτογραφίες πιστών -ακόμη και μικρών παιδιών- που περνούν για να ζητήσουν βοήθεια από τον «άγιο» της Φθιώτιδας.».

Το ένα θαύμα φέρνει τ’άλλο:
«Μετά το «θαύμα» που ανακαλύφθηκε με τον Βησσαρίωνα να γεμίζει τα παγκάρια σε εποχή «κάθαρσης» της Εκκλησίας από τον Αρχιεπίσκοπο και Βαβύληδων θα έχουμε, σύμφωνα με τον Εξωρ.Σύλλογο Χιονοχωρίου, «αγιασμόνερο» που θα πηγάζει κατά τον Μητροπολίτη Σερρών κάτω από μνήμα Ιερέα που έθαψαν κόντρα(;) στην ισχύουσα νομοθεσία πίσω από την εκκλησία πάνω από την πηγή του χωριού. Τα περί αγιασμόνερου, μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου, τα άκουσαν από τον Μητροπολίτη όταν τον επισκέφθηκαν για να ζητήσουν ενταφιασμό του Ιερέα σε άλλο σημείο.

Η επιστολή: Ενάντια στους νόμους είναι ο Μητροπολίτης κ. Θεολόγος διότι εξέδωσε προφορικά παράνομη άδεια ταφής του θανούντα ιερέα Μπαιογιάννη Ιωάννη στην αυλή των Αγ. Αναργύρων αφού ο νόμος καθορίζει ότι οι νεκροί θάβονται στα νεκροταφεία.Το γεγονός αυτό εξόργισε τούς κατοίκους διότι :Κάτω από τον τάφο σε βάθος λιγότερο από 2,00 μ. υπάρχει η μοναδική πηγή του χωριού με πόσιμο νερό αφού οι γεωτρήσεις κρίνονται ακατάλληλες σύμφωνα με έγγραφα του ΙΓΜΕ και της διεύθυνσης υγείας όπου προτείνουν μάλιστα και την άμεση μεταφορά του μνήματος σε άλλο χώρο διότι επιδεινώνουν την κατάσταση και υπάρχει κίνδυνος μόλυνσης του νερού…». http://www.myserres.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=11630

Ο φθονερός Εωσφόρος όμως δεν αντέχει τη Δόξα του Βησσαρίωνα. Τέσσερις μόλις μέρες μετά την Ιερή Αποκάλυψή Του, η «Ένωση Ελλήνων Χημικών», με απόφαση της συνέλευσης των αντιπροσώπων της (18.3.’06), αναίρεσε παλιότερη απόφαση του Δ.Σ. της περί ανακήρυξης κάποιου αγίου Μένιγνου ως προστάτη των χημικών. http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=01.04.2006,id=2841096,8627080,24774920,30580360,45474824,53235080,59036424,75446408,81235464,89003912

Όμως ο κ. Γιώργος Μεταλληνός βάζει τα πράγματα στη θέση τους, στο μνημειώδες έργο του «Τουρκοκρατία»: «Η Ευρώπη μετά το σχίσμα είχε μεν πρόοδο στα γράμματα και τις επιστήμες, ‘πνευματικά’ όμως (στη γνώση του Ακτίστου) είχε παρακμή και πτώση». Επικαλείται και τον Ευγένιο Βούλγαρη που επισημαίνει πως «η Ευρώπη δεν αναδεικνύει Άγιους (με άφθαρτα δηλ.λείψανα) μετά το σχίσμα». Πράγματι, με τόσους επιστήμονες και διαφωτιστές στα πόδια του, που να τολμήσει ο δύστυχος πάπας σήμερα να λανσάρει στην Ευρώπη πτώματα. Γι’αυτό ξεφορτώνεται τη Συλλογή Του δωρίζοντάς τα στην Ορθόδοξη Εκκλησία. (Βλέπε:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=75&artid=162638 )

Υ.Γ. 1: ΠΡΟΣΟΧΗ!
Ομιλεί η +ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ:
+++Να παραμείνει άταφο το σκήνωμα του ιερομόναχου Βησσαρίωνα αποφάσισε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, … Η Σύνοδος χαρακτήρισε «σημείο του ουρανού» το άφθαρτο του σκηνώματος και τις μαρτυρίες για το χριστιανικό του βίο. … ο μητροπολίτης Φθιώτιδος …δεσμεύτηκε ότι με τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν .. θα ιδρυθεί κοινωφελές ίδρυμα …το οποίο θα βοηθά άπορες οικογένειες και άτομα με ειδικές ανάγκες και θα χορηγεί υποτροφίες σε νέους+++
http://news.pathfinder.gr/news/greece/news/304201.html
(Σε ποιο στάδιο βρίσκεται το ίδρυμα;)

Υ.Γ. 2:
Ομιλεί η Ιερά Μητρόπολις Φθιώτιδος:
«….Στο ημερολόγιο δημοσιεύονται η Έκθεση των 4 Λαμιωτών ιατρών, του ιατροδικαστού Π.Γιαμαρέλλου και του Σεβ.Μητροπολίτου μας κ. Νικολάου. …. Επειδή το ουράνιο αυτό σημείο του αφθάρτου σκηνώματος αμφισβητήθηκε και πολεμήθηκε από μερικούς, χρέος έχουμε να διαδώσουμε την αλήθεια όπως καταγράφεται στα επίσημα κείμενα, που περιέχονται στο Ημερολόγιο τσέπης του 2007 της Ι. Μητροπόλεως, του οποίου η τιμή είναι ένα (1) Ευρώ…..».
http://www.imfth.gr/news/news_item.asp?NewsID=151

Δείτε: «Η εκδίκηση της Μούμιας»

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, ανορθολογισμός. Bookmark the permalink.

44 Responses to Ορθόδοξη Μαύρη Μαγεία (8) – Η μούμια Βησσαρίων

  1. Ο/Η espectador λέει:

    Χαιρετω το κουραγιο σας Λασκαρατε! Συμπαρισταμαι επισης στο «μαρτυριο» σας,της αναγνωσης της εσπρεσσο. Προσπαθω τα εξαιρετικα κειμενα σας τα τα προωθω σε γνωστους και φιλους, γιατι νομιζω οτι στα πλαισια της «στενης» μας παρεας αδικουνται λιγακι.

  2. Ο/Η soudi λέει:

    Για γέλια και για κλάματα. Εμένα (ευτυχώς) με πήραν μόνο τα πρώτα, έχω κάνει καινούριο συκώτι από το πρωί. Να στε καλά, ειλικρινά δηλαδή.. Δευτεράντζα και μπασκλασαρία σκήνωμα,χαχααχα

  3. Όταν η πίστη κάνει «θαύματα» και όταν η σκευωρία με την απάτη συμπλεκονται, τότε τα ΜΜΕ πολύ απλά θησαυρίζουν.

  4. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Το νέο λουκ της Κας Δήμητρας Λιάνη είναι θαύμα του Βησσαρίωνος;

    +Αλληλούια+

    Θαυμάζω την αντοχή σας αγαπητέ Λασκαράτε, η ανάγνωση της Εσπρέσο θέλει ατσάλινα νεύρα!

  5. Ο/Η argosholos λέει:

    Για φανταστείτε τι τεχνογνωσία χρησιμοποιούν οι άνθρωποι της Εκκλησίας για να μαζεύουν λεφτά…2.000 χρόνια εμπειρίας συν άλλα 5.000 χρόνια από τότε που οι πρώτοι σαμάνοι έπαιρναν τη καλύτερη μερίδα από το μαμούθ που σκότωσε η φυλή.
    Νομίζω ότι θα πρέπει να καταλογιστεί στα αρνητικά της ασεβούς Δαρβίνειας θεωρίας, το ότι μετά από τόσα χρόνια, υπάρχουν ακόμη συνάνθρωποί μας που τους τα ακουμπάνε…Ελπίζω στην άγια γή μας, με τους ευσεβείς πολιτικούς και αρχιερείς, να μη καταντήσουμε σαν τους άθεους δυτικούς που απομακρύνονται από την Εκκλησία!

  6. Ο/Η undantag λέει:

    Εξαίρετο το άρθρο κε Λασκαράτε, όμως έκανα το λάθος να σας επισκεφθώ μετά το γεύμα και κόντεψα να «εξωτερικεύσω» το θαυμασμό μου προς την τόση φρεσκαδούρα…
    Μήπως να βάζατε ένα disclaimer τύπου «Προσοχή, ακολουθούν φρέσκα και ευωδιαστά πτώματα» άλλη φορά;

    Κατά τα άλλα, τίποτε το μεμπτό: ένας «ιατρο-δικαστής», δυό-τρείς «δημοσιογράφοι», η «Δήμητρα» και οι «συνήθεις ύποπτοι» (δεσποτάδες, παπάδες, καλόγεροι, επιχειρηματίες). Είτε πρόκειται για υφαρπαγή κρατικών ακινήτων αυτού του κόσμου είτε για πώληση φανταστικών ακινήτων στο επεκείνα, οι ίδιες πάνω-κάτω αρχές συμπράττουν για να δέσει το μελιτζανάκι.

    Surreal estate.

  7. Ο/Η Ανέστης λέει:

    Ντροπή σας!
    Σιγα-σιγά θα αμφισβητήσετε και την ιερότητα της μορφής που εμφανίστηκε σήμερα στο μισοκαμμένο μου τοστ…

  8. Ο/Η Περιπατητής λέει:

    Εκπληκτικό ποστ! Μπράβο. Θα σας διαβάζω

  9. Ο/Η meniek λέει:

    Πώς αλλιώς να διαμαρτυρηθεί και το σκήνωμα? Άρχισε να την κάνει σιγά-σιγά και τμηματικά….

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Aγαπητοί espectador και polsemannen,
    την ανάγνωση της Εσπρέσσο, μου την έχει επιβάλλει για τιμωρία ο εξομολόγος μου πάτερ Εφραίμ Βατοπεδινός.

    Αγαπητέ undantag,
    θα φροντίσω στο εξής να προειδοποιώ.

  11. Ο/Η ypogeiomethea λέει:

    Κακόμοιρε Παπαβησσαρίωνα τί σου μελε να πάθεις… Χαιρετώ την ωραία παρέα!

  12. Ο/Η The Mortgage λέει:

    To γεγονός ότι οι εκκλησιαστικές ανοησίες καταφέρνουν ακόμα να με εξοργίζουν το εκλαμβάνω ως δείγμα ζωτικότητας και πνευματικής ισορροπίας. Κύριε Λασκαράτο ευχαριστώ για την επισήμανση των μέτρων και σταθμών της εθνικής ευφυίας μας.

    Ι.Μ.Δικαιάκος

  13. Ο/Η Θ.Λ. λέει:

    Απάτες, κλεψιές, αγυρτίες.

  14. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε Ροϊδη,
    όπως είδατε η ευσεβής Εσπρέσσο, μέσα στο κλίμα της μετάνοιας γιατί αδικαιολόγητα πρόβαλε τη μούμια Βησσαρίων ως θαύμα, αποφάσισε στις 6.3.2007 να αποκαθηλώσει πλήρως το ίνδαλμά της περιγράφοντας κάποια ερωτική του περιπέτεια ως εφημέριου του Καππαδοκικού Καρδίτσας με τον δάσκαλο του χωριού, τη φυγή του με κλοπιμαία εκκλησιαστικά κειμήλια κλπ.
    Θα περίμενε κανείς κάποια διάψευση, από την Εκκλησία για τη συκοφάντηση ενός θαυματουργού αγίου. Όμως σιωπή.
    Μελετώντας σήμερα την ορθόδοξη ιστοσελίδα «Απόψεις για τη Μονή Βατοπεδίου», βλέπω πως κατά σατανική σύμπτωση την ίδια ημέρα της δικής μας δημοσίευσης, γράφει κι αυτή για τον όσιο Βησσαρίωνα, από το Περιοδικό “Εκ βαθέων” Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου Γιαννιτσών

    Τεύχος 8, Μάιος 2005

    Ελπίζοντας σε κάποια διάψευση, διαβάζω για τη θητεία του στην Καρδίτσα:

    @»..Στην Καρδίτσα αφοσιώθηκε στο έργο της διακονίας του Κυρίου μας· έτρεχε στις ανάγκες του κόσμου· εκεί ασκήθηκε στο έργο της φιλανθρωπίας, το αγάπησε, το έκανε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του και μέσα σ’ αυτό το έργο ανάλωσε όλη τη ζωή του, σε σημείο πού ευρισκόμενος στο Νοσοκομείο «Σωτηρία», λίγο πριν πεθάνει, να ρωτάει απ’ το κρεββάτι του πόνου με ακαταπόνητη έγνοια για τα παιδιά, για τους φτωχούς, για τα πράγματα της κοινωνίας και της Εκκλησίας.

    Ανέλαβε πολλές, διάφορες και δύσκολες αποστολές· έπαιξε σημαντικό ρόλο στην γερμανική Κατοχή· ενώ αναφέρεται ότι βοήθησε πολλούς πατριώτες κι έσωσε με προσωπικές παρεμβάσεις του παιδιά πού είχαν συλλάβει οι Γερμανοί.

    Μετά την Απελευθέρωση και τον Εμφύλιο, ο π. Βησσαρίων έφυγε από την Καρδίτσα. Ήδη αρχιμανδρίτης με πολύχρονη ασκητική βιοτή και πλούσιο πνευματικό και κοινωνικό έργο, ήρθε στη Μονή Αγάθωνος …….».@

    Παρατηρώ έκπληκτος πως ο συναξαριστής αποφεύγει ακόμη και να γράψει το όνομα του χωριού στο οποίο εφημέρευσε ο μακαρίτης, ή να δώσει κάποια συγκεκριμένη απάντηση στις συκοφαντίες της Εσπρέσσο, ή να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία για τη δράση του ως εφημέριου του χωριού, ή κάποιο όνομα παιδιού που σώθηκε από τον όσιο κλπ. Χάθηκε κάποιο οδοιπορικό στα βήματα του όσιου, μια συζήτηση με τους χωρικούς που ήλθαν σε επαφή με τη χάρη του; Γιατί τόση αμέλεια; Που είναι ο ζήλος των ορθοδόξων;
    Εμβόλιμα μάλιστα στην παράγραφο για την Καρδίτσα μπαίνει το εξής:

    @σε σημείο πού ευρισκόμενος στο Νοσοκομείο «Σωτηρία», λίγο πριν πεθάνει, να ρωτάει απ’ το κρεββάτι του πόνου με ακαταπόνητη έγνοια για τα παιδιά, για τους φτωχούς, για τα πράγματα της κοινωνίας και της Εκκλησίας@.

    Εννοεί ο ποιητής τα παιδιά και τους φτωχούς και τα πράγματα του Καππαδοκικού Καρδίτσας, εννοεί τους φτωχούς της Λαμίας;
    Άγνωστο. Στις 23 Ιανουαρίου επανέρχεται με τη συνέχεια του ποστ, χωρίς πάλι κάποια αναφορά στο Καππαδοκικό. Κρίμα, ελπίζω ακόμη σε μια συγκεκριμένη διάψευση του δημοσιεύματος της Εσπρέσσο.

  15. Ο/Η Po λέει:

    Κύριε συνάδελφε Λασκαράτε, Η σιωπή της εκκλησίας και των ιδεολόγων υπερασπιστών της, ξέρουν καλά πότε η σιωπή είναι χρυσός, διαθέτουν εμπειρία αιώνων.

    Μιλούν μόνο όταν (νομίζουν ότι) ξέρουν καλά το αντικείμενο και πάντα από απολογητικής-θεολογικής πλευράς. Τα περί σκανδάλων είναι πάντα «ανεξάρτηται μεμονωμέναι» (και «σπάνιαι«…) περιπτώσεις και δεν αφορούν την ουσία της εκκλησίας του Χριστού.

    Μην τα θέλουμε όλα δικά μας, και κυρίως μην τα ισοπεδώνουμε.

  16. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Φίλε Λασκαράτο
    Διασκεδαστικότατο το αφιέρωμά σου σε μια από τις μεγαλύτερες φαρσοκωμωδίες των τελευταίων ετών!!

    Αυτό που θα ήθελα να καταθέσω εγώ είναι οτι ένας αναπληρωτής καθηγητής της ιατροδικαστικής στο ΑΠΘ, αν και είχε παραδεχτεί την άγνοιά του για το θέμα, είχε εκφραστεί με τα χειρότερα λόγια για τον κ. Γιαμαρέλο. Μας είχε πει οτι ο άνθρωπος είναι υπέργηρος και έχει αρχίσει να τα χάνει, ενώ έχει εθιστεί στο να βγαίνει στο γυαλί …

  17. Ο/Η Oζάλ λέει:

    Πολύ ωραίο άρθρο.

  18. Ο/Η laskaratos λέει:

    Φίλε Ανορθόδοξε
    σου απαντώ αντιγράφοντας από τον Ιό:
    http://www.iospress.gr/ios1998/ios19980510a.htm

    «Οσο για την ελληνική «επιστημονική ανακριτική», αυτή έχει στηριχθεί επί δεκαετίες στην αυθεντία του ιατροδικαστή Δημητρίου Καψάσκη, συγγραφέα πολλών σχετικών πραγματειών. Είναι αυτός που συνέδεσε το όνομά του με τα διασημότερα εγκλήματα της εποχής μας. Τις δολοφονίες του Γρηγόρη Λαμπράκη, του Νικηφόρου Μανδηλαρά, της Ευγενίας Νιάρχου, της Αν Τσάπμαν. Οι γνωματεύσεις του έδωσαν πάντα την επιθυμητή επιστημονική λύση του μυστηρίου, σύμφωνα με τις επιταγές κάθε ιστορικής περιόδου…».

    Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, υπάρχει πάντα κάποιος κορυφαίος Ιατροδικαστής που θα συνδυάσει την επιστημονική του δεινότητα με τις ρεαλιστικές ανάγκες της εποχής. Σχετικά παραπέμπω και στον «Ιατροδικαστή», του Βασίλη Βασιλικού.

  19. Παράθεμα: Ορθόδοξη Μ. Μαγεία (9)-Μυροβλησία του πτώματος Δημήτριος κ.ά. « Ροΐδη Εμμονές

  20. Παράθεμα: Ορθόδοξη Mαύρη Μαγεία (10)-Ο δρ. Φραγκεστάιν στην Κεφαλλονιά « Ροΐδη Εμμονές

  21. Παράθεμα: Ορθόδοξη Μαύρη Μαγεία (11) - Η Ανάσταση του Σαουδάραβα « Ροΐδη Εμμονές

  22. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    Αν και γράφω καθυστερημένα,θεωρώ σημαντική μία διαπίστωση που δεν αναφέρθηκε στα σχόλια.
    Το γεγονός ότι μεγάλη μερίδα του κόσμου πείστηκε από αυτήν την απατεωνιά της εκκλησίας-κι άλλες τόσες- αποτυπώνει κατ’αρχήν πόσο εύπιστος και αφελής είναι ο μέσος Έλληνας που άγεται και φέρεται από τα ΜΜΕ,όπως επίσης αποδεικνύει εν μέρει τον λόγο που οι πολιτικοί μας δεν παράγουν πολιτική.

    Απ’ότι φαίνεται αυτό θα συνεχιστεί για πολλές γενιές ακόμη καθότι τα παιδιά κατηχούνται επαρκώς ούτως ώστε τα «μιμίδια-γονίδια» των μεγάλων να μεταδίδονται σαν ιοί…

  23. Ο/Η Γ. Πολ. λέει:

    O Θεός, αυτή η υπέροχη οντότητα που δημιούργησε τους γαλαξίες και τα νεφελώματα, του οποίου το σώμα είναι το σύμπαν και το πνεύμα του είναι ο συμπαντικός νόμος, όπως μόνον τον υποψιάζεται η φυσική επιστήμη, δεν έχει καμία δουλειά με σάπια κρέατα ούτε με ξύλα ούτε με λάδια και αγιασμούς.

  24. Παράθεμα: Ορθόδοξη Μαύρη μαγεία (12α) « Ροΐδη Εμμονές

  25. Παράθεμα: Ανοιχτή επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας « Ροΐδη Εμμονές

  26. Ο/Η Γιωργος Μίχος λέει:

    Υπάρχει κι αυτή η άποψη.

    Σαν το Βησσαρίωνα

    Γιώργος Σκαμπαρδώνης

    Καλογέρεψα Μαρία δίπλα σου και άγιασα
    σ’ έχω σαν την Παναγία, πόρνη μου Παντάνασσα
    Την τρέλα και τα ψέματα πάντα κοντά σου βίωνα
    κι αν με θάψουν δεν θα λιώσω σαν τον Βησσαρίωνα.
    Αλλά δεν σου φτάνει ένας, θες πολλούς να σκίζονται
    ναν’καλά το μοναστήρι, καλογέρια βρίσκονται
    Γερνάω πριν την ώρα μου, τα βλάπω όλα δυσοίωνα
    κι αν πεθάνω δεν θα λιώσω σαν τον Βησσαρίωνα
    Κάθε μέρα με προδίνεις με τον κάθε απίθανο
    είμουνα δυο μλετρα άντρας κι έχω γίνει λείψανο
    Την τρέλα και τα ψέματα πάντα κοντά σου βίωνα
    κι αν με θάψουν δεν θα λιώσω σαν τον Βησσαρίωνα.

    Μουσική Δ. Κοντογιάννης. Πηγή Λαϊκό Τραγούδι τ.17

    Είπαμε, δεν διαφωνώ μαζί σας, αλλά να μην ξεχνάτε
    τις εντόπιες άμυνες.

  27. Παράθεμα: Ελληνορθόδοξη Εκκλησία: Η Εκκλησία του μίσους « Ροΐδη Εμμονές

  28. Ο/Η Boάγριος λέει:

    θαύματα της μούμιας
    όλα με ατράνταχτες αποδείξεις

    http://sites.google.com/site/xrestia/diavaste/diav22

    ) Ἀκούσαμε γιά κάποια δαιμονισμένη στήν Ἀθήνα, ὅτι ἀντιδρᾶ τό δαιμόνιο, μόλις αὐτή βλέπει στήν Τηλεόραση τόν π. Βησσαρίωνα (Μαρτυρία κ. Π.Ν).

    β) Μία ἄλλη κυρία, ἀπό ἕνα προάστιο τῆς Λαμίας, πῆγε στό μοναστήρι καί πῆρε ἀπό τόν τάφο τοῦ ἀειμνήστου γέροντος λίγο χῶμα «γιά νά κάνει μάγια»!! στή νύφη της. Μόλις ὅμως πῆρε κι ἔβαλε τό χῶμα στήν τσέπη της, «πιάστηκε» καί τό χέρι καί τό πόδι της ἀπό τή δεξιά μεριά. Τήν ἄλλη μέρα κάλεσε τόν ἐφημέριο της ἐνορίας της γιά ἁγιασμό, στή μέση περίπου τοῦ μήνα(!), χωρίς ὅμως νά ἀποκαλύψει τήν αἰτία καί τήν ἀνάγκη τοῦ ἁγιασμοῦ. Ὁ ἱερέας (π. Ε.Β) ὅμως διά τῆς μαιευτικῆς μεθόδου ἐξώρυξε ἀπό τήν ψυχή τῆς γυναικός αὐτῆς ὅλα, ὅσα ἔπρεπε νά μάθει, γιά νά ἐπέμβει θεραπευτικά καί ποιμαντικά. Πράγμα πού ἔγινε. Τήν ἄλλη μέρα λοιπόν, πρωί-πρωί, κατάλληλα ὁδηγημένο καί ταπεινωμένο τό ἀφελές συζυγικό ζεῦγος, ξαναπῆγαν τό χῶμα στόν ἁγιασμένο τάφο καί «ἀποκατεστάθη ἡ τῆς γυναικός εκείνης ὑγιής ὡς ἡ ἄλλη» (Μάρκ. γ’ 5).

    γ ) Ἕνας εὐλαβέστατος κληρικός τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Φθιώτιδος, ὁ π. Π. Σ., ὅπως ὠμολόγησε μέ συγκίνηση ὁ ἴδιος, πῆγε πρίν ἀπό μερικά χρόνια στό Μοναστήρι τοῦ ὁσίου Ἀγάθωνος καί θέλησε νά τελέση Τρισάγιο στό μνῆμα τοῦ π. Βησσαρίωνος. Πρίν ἀκόμη βεβαίως γίνει ἡ ἐκταφή καί η ἀνακομιδή τοῦ σκηνώματος τοῦ γέροντος. Ἐνῶ εἶχε μαζί του Ἐπιτραχήλιο καί Φυλλάδα, δέν εἶχε καρβουνάκια καί λιβάνι. Δυσκολεύτηκε ἐσωτερικά στήν ἀρχή νά προχωρήσει στήν τέλεση τοῦ Τρισαγίου, ἀλλά μετά ἀποφάσισε νά βάλει «Εὐλογητός», ἔστω καί ἄνευ θυμιάματος. Μόλις προχώρησε λίγο ἡ τελετή, ἀνεδύθη ἀπό τόν τάφο εὐωδία καταπληκτική, πού πραγματικά συγκλόνισε τόν καλόν ἱερέα, ὁ ὁποῖος σημειωτέον εἶναι καί θεολόγος. Ἀμέσως, ἀφοῦ τελείωσε τό Τρισάγιο, δακρυσμένος καί κατανενυγμένος πῆγε καί ἀνέφερε τό γεγονός στόν πνευματικό του. Αὐτός τοῦ ἀπηγόρευσε τότε νά πεῖ σέ κανέναν κάτι, διότι κάποια φορά παρόμοια γεγονότα μπορεῖ νά εἶναι καί πλάνη τοῦ διαβόλου. Μετά ὅμως ἀπό τό πρόσφατο θαῦμα τῆς μή ἀλλοιώσεως τοῦ σώματος τοῦ π. Βησσαρίωνος, μᾶς τό ἀνέφερε ὡς μιά ἐπί πλέον ἀπόδειξη τῆς ἁγιότητος τοῦ γέροντος.

    δ) Τό 2002 ἕνα εὐυπόληπτο ζεῦγος δημοσίων ὑπαλλήλων ἀπό μία κώμη τοῦ Δομοκοῦ καί ἀπό τήν Ἀρχιερατική Περιφέρεια Θεσσαλιώτιδος, πού μόλις εἶχαν ἔρθει ἀπό τήν Κοζάνη, ὅπου ζοῦσαν γιά πολλά χρόνια, ἐπέστρεφαν μέ τό αὐτοκίνητό τους ἀπό προσκύνημα στήν Παναγία τή Φανερωμένη στήν Ἱερά Μονή Ξυνιάδος Δομοκού. Σέ μία διασταύρωση τῆς ἐθνικῆς ὁδοῦ βλέπουν ἕνα ρασοφόρο νά τούς κάνει σῆμα νά σταματήσουν νά τόν πάρουν. Οἱ ἄνθρωποι αὐτοί, εὐλαβέστατοι, σταμάτησαν καί πῆραν τόν ἱερωμένο. –«Ἔρχεσθε ἀπό τό Μοναστήρι», τούς εἶπε. «Μπορεῖτε νά μέ πάρετε μαζί σας μέχρι τά σύνορα μέ τό Νομό Καρδίτσης;» «-Εὐχαρίστως, Γέροντα», εἶπαν ἐκεῖνοι. «Μπεῖτε στό αὐτοκίνητο». Τούς παρεξένεψαν ὅμως τά πολύ παλιά ράσα τοῦ Ἱερομονάχου, τά σκονισμένα καί ἀλλοιωμένα στό χρῶμα, καί μία τσάντα μέ δυό θῆκες καί ξύλινα πηχάκια, ἐπάνω ἐκεῖ πού κλείνει, ἀντικείμενο πού εἶχαν νά δοῦν ἀπό τή δεκαετία τοῦ ’60. Μάλιστα ἡ σύζυγος τοῦ ὁδηγοῦ φοβήθηκε καί κοιτοῦσε ἀπό τόν καθρέπτη τοῦ ὀχήματος ἀπό καιροῦ εἰς καιρόν τόν παράξενο αὐτόν Γέροντα. Ὅταν ἔφτασαν στό καθωρισμένο σημεῖο, ἐκεῖνος κατέβηκε, παρά τίς ἐπίμονες παρακλήσεις τοῦ εὐσεβοῦς ζεύγους, νά τόν μεταφέρουν αὐτοί, ἀκόμη καί στήν Καρδίτσα, ἄν χρειαζόταν. Τόν ἄφησαν τελικά καί προχώρησαν λίγα μέτρα, ἀλλά «τυπτόμενοι ὑπό τοῦ συνειδότος», πού ἐγκατέλειψαν στή μέση τού δρόμου τόν κληρικό, γύρισαν ἀμέσως πίσω, δέν εἶχαν κάνει ἄλλωστε οὔτε δέκα μέτρα, ἀλλά πρός μεγάλη τους ἔκπληξη δέν βρῆκαν κανένα οὔτε στό δρόμο φαινόντουσαν ἄλλα διερχόμενα αὐτοκίνητα. Ἀπορημένοι ἐπέστρεψαν στό σπίτι τους ἀφήνοντας στό Θεό τά ὑπόλοιπα. Πέρασαν ἀπό τότε 4 χρόνια. Καί μόλις τό 2006, ὅταν εἶδαν στήν Τηλεόραση τόν π. Βησσαρίωνα, πού παρουσίαζαν τά Τηλεοπτικά Κανάλια τή μορφή του, μέ δάκρυα στά μάτια ἀνεγνώρισαν τόν κληρικό πού μετέφεραν τότε μέ τό αὐτοκίνητό τους καί τόν ὁποῖο φυσικά δέν εἶχαν γνωρίσει ποτέ ἐν ζωῇ!! (Μαρτυρία π. Σ.Ζ).

    http://sites.google.com/site/xrestia/diavaste/diav22

    • Ο/Η Σταύρος λέει:

      Πτωματολογίας σοβαρόν ανάγνωσμα:

      -Κάθε τόσο οι έλληνες παπάδες, αφού προηγουμένως πάρουν άδεια του μητροπολίτη, πηγαίνουν στο νεκροταφείο, διαβάζουν μερικές ευχές και ύστερα ξεθάβουν το νεκρό
      που υποπτεύονται πως έχει βρυκολακιάσει. Κι αν βρουν το πτώμα ολόκληρο, φρέσκο και ματωμένο, είναι βέβαιοι πως ο νεκρός έγινε όργανο του σατανά.
      Αρχίζουν τότε τους εξορκισμούς και δεν σταματούν αν δεν δουν σημάδια που να φανερώνουν πως έφυγε το δαιμόνιο, όταν δηλαδή αρχίσει η αποσύνθεση του πτώματος.

      -Αυτό έγινε πριν από λίγα χρόνια. Το πτώμα ενός κοριτσιού (Καλλίστη το όνομά του) βρέθηκε άλιωτο.
      Το έφεραν στην εκκλησία κι ο έλληνας παππάς κατέφυγε στους εξορκισμούς. Και πραγματικά σε λίγο άρχισε η αποσύνθεση του πτώματος κατά τρομακτικό τρόπο,
      έτσι που κάνεις δεν μπορούσε να μείνει στο ναό από τη δυσοσμία. Το έθαψαν λοιπόν, και δεν ξαναφάνηκε ο βρυκόλακας πια.

      -Ωστόσο, μερικές φορές, οι εξορκισμοί των ελλήνων ιερέων δεν φέρνουν κανένα αποτέλεσμα, είτε γιατί οι ίδιοι οι ιερείς δεν έχουν μεγάλη πίστη είτε γιατί το δαιμόνιο αντιστέκεται
      και δεν εννοεί να εγκαταλείψει τη λεία του. Τότε ξεριζώνουν την καρδιά του πεθαμένου, τη λιανίζουν με το τσεκούρι και ύστερα καίνε ολόκληρο το νεκρό, ακριβώς όπως γίνεται
      στη Γαλλία με τους μάγους και τις μάγισσες, ύστερα από απόφαση της δικαιοσύνης.

      -Τελευταία που πήγα στην Αστυπάλαια έκαψαν πέντε πτώματα. Τα τρία ήταν ανδρών παντρεμένων, το τέταρτο ενός Έλληνα παππά και το πέμπτο ενός κοριτσιού. Το ίδιο έγινε και στη Νιό.
      – Η γυναίκα ενός πεθαμένου ήρθε και μου εξομολογήθηκε πως είδε τον άντρα της ατόφιο, πενήντα μέρες ύστερα από την κηδεία του. Μ’ όλο που τον είχαν ξεθάψει και τον είχαν ενταφιάσει
      σε άλλο σημείο και είχαν γίνει όλοι οι καθιερωμένοι εξορκισμοί, εκείνος ξαναγύρισε και βασάνιζε τον κόσμο, σκότωσε μάλιστα και τέσσερις ή πέντε ανθρώπους.
      Τότε τον ξέθαψαν για δεύτερη φορά και τον έκαψαν σε επίσημη δημόσια τελετή.

      -Πριν δυο χρόνια, για την ίδια αιτία, έκαψαν άλλα δυο πτώματα στη Σίφνο. Και δεν περνάει χρόνος που να μην γίνει λόγος γι’ αυτούς τους ψευδοαναστημενους.

      -Αλλά εκείνο που αναστάτωσε περισσότερο την Σαντορίνη ήταν η προσήλωση ενός βρυκόλακα στη χήρα του. Λεγόταν Αλέξανδρος, ήταν παπουτσής και κατοικούσε στον Πύργο.
      Ύστερα από το θάνατό του παρουσιάστηκε στη γυναίκα του, όπως ακριβώς ήταν και στη ζωή. Ερχόταν στο σπίτι και δούλευε, μερεμέτιζε τα παπούτσια των παιδιών,
      έβγαζε νερό από τη στέρνα. Και πολλές φόρες τον έβλεπαν να κόβει ξύλα για τη φαμίλια του.
      Ύστερα από λίγο καιρό ο κόσμος τρομοκρατημένος τον ξέθαψε, τον έκαψε και μαζί με τον καπνό εξαφανίστηκε και η εξουσία του σατανά.

      -Έμαθα από ένα αξιόπιστο πρόσωπο πως στην Αμοργό, αυτοί οι βρυκόλακες έχουν τόσο αποχαλινωθεί που δεν τρέχουν μονάχα εδώ κι εκεί τις νύχτες, αλλά παρουσιάζονται και μέρα μεσημέρι,
      πολλές φορές πέντε μαζί στα χωράφια και μαζεύουν φάβα. Ήθελα να έλθουν εδώ μερικοί από τους δικούς μας τους άθεους της Γαλλίας, όχι για να ακούσουν αλλά να δουν με τα μάτια τους
      στο φως της ημέρας και να βεβαιωθούν ποσό άδικο έχουν που πιστεύουν ότι σαν πεθαίνει ο άνθρωπος όλα πεθαίνουν μαζί του*.
      http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=13&t=130787

  29. Ο/Η Σελινούς λέει:

    Νέος Βησσαρίωνας στα Καλάβρυτα
    9.11.2009
    Η ιστορική Βασιλική και Πατριαρχική Ιερά Μονή του Μεγάλου Σπηλαίου στα Καλάβρυτα αποχαιρέτησε το περασμένο Σάββατο τον μοναχό Βησσαρίωνα Σιούσουρα, ο οποίος μετά το θάνατό του έλαβε από την Παναγία το δώρο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, ώστε το σώμα του να παραμένει ζεστό και να μην είναι άκαμπτο. Πολλοί από τους παρευρισκομένους στην κηδεία θυμήθηκαν τον μοναχό Βησσαρίωνα της μονής Αγάθωνος στη Φθιώτιδα, η αγιοποίηση του οποίου για ένα διάστημα είχε απασχολήσει τη Σύνοδο.

    Ο μητροπολίτης Αμβρόσιος λίγο πριν ασπαστεί το λείψανο του πατέρα Βησσαρίωνα διαπίστωσε πως αυτό δεν έφερε τα χαρακτηριστικά του νεκρού σώματος, δηλαδή δεν ήταν άκαμπτο και παγωμένο. Ετσι, συγκινημένος, ανακοίνωσε: «Σήμερα κηδεύσαμε έναν μάρτυρα και έναν άγιο. Μάρτυρα, διότι οι μοναχοί είναι “μάρτυρες τη ιδία συνειδήσει” και άγιο, διότι η Παναγία μας έδειξε την εύνοιά Της με τα ανωτέρω περιγραφόμενα σημεία».

    Ο ταπεινός, ελεήμων και φιλάνθρωπος μοναχός Βησσαρίων (κατά κόσμον Θεόδωρος),που έπασχε από καρδιακή ανεπάρκεια, εξέπνευσε στις 6 Νοεμβρίου (στις 6 τα χαράματα), έπειτα από σύντομη νοσηλεία στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, στην Πάτρα, σε ηλικία 59 ετών. Το Σάββατο στη μονή του Μεγάλου Σπηλαίου έγινε η νεκρώσιμος ακολουθία, της οποίας προέστη ο μητροπολίτης Αμβρόσιος.

    «Εκεί ζήσαμε ένα θαύμα» σημειώνει στο ιστολόγιό του κ. Αμβρόσιος και συνεχίζει: «Οπως είναι γνωστό, το σώμα ενός νεκρού έπειτα από λίγες ώρες παρουσιάζει μια ακαμψία, ενώ συγχρόνως γίνεται και παγερό. Κατ’ αντίθεση προς τούς νόμους της φύσεως, το σώμα του π. Βησσαρίωνος δεν είχε ακαμψία και δεν ήταν παγωμένο! Και όμως, είχε εκπνεύσει την 6ην πρωινή της προηγουμένης ημέρας και είχε τεθεί στο ψυγείο για 24 ώρες περίπου! Λέγουν ότι το φαινόμενο αυτό παρατηρείται στουςς μοναχούς του Αγίου Όρους και ότι είναι ένα εξαιρετικό δώρο της Παναγίας προς αυτούς!

    »Ηταν λοιπόν εξαιρετικά συγκινητικό, όταν προσήλθα να ασπασθώ το λείψανο του π. Βησσαρίωνος και παρατήρησα έκπληκτος ότι αυτό δεν ήταν παγωμένο, όπως συμβαίνει συνήθως! Τότε, για να ερευνήσω περισσότερο το ζήτημα, πίεσα το μπράτσο του, το οποίον ήταν μαλακό, όπως στο ζωντανό σώμα. Ακολούθως πίεσα το μάγουλό του, το οποίον επίσης ήταν όπως σε ένα ζωντανό άτομο! Τέλος, έπιασα τα δάχτυλά του στο δεξί χέρι, τα οποία σηκώνονταν όπως γίνεται σε ένα ζωντανό άτομο! Το γεγονός μού έκανε τόση εντύπωση ώστε το ανακοίνωσα στο πολυπληθές εκκλησίασμα για να πιστοποιήσουν όλοι τη μεγάλη αυτή παραχώρηση της Παναγίας μας προς τον ταπεινό μοναχό Βησσαρίωνα Σιούσουρα».

    ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ

    • Ο/Η pantonios λέει:

      Σημεία του θανάτου
      Η πτωματική ακαμψία εμφανίζεται σε 4-5 ώρες, επιτείνεται και ολοκληρώνεται σε 12 ώρες. Διατηρείται σε ακμή άλλες 6-8 ώρες και τέλος, σταδιακά, «λύνεται»
      «»Ασκληπιακό Πάρκο Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών»»
      οπως βλεπεις φιλτατε κανενα «θαυμα»
      η νεκρικη ακαμψια λυνεται 18 ωρες μετα το θανατο
      «είχε εκπνεύσει την 6ην πρωινή της προηγουμένης ημέρας και είχε τεθεί στο ψυγείο για 24 ώρες περίπου!’
      ο περι ου ο λογος νεκρος ειχε 24 ωρες τουλαχιστον νεκρος
      αρα η νεκρικη ακαμψια γιοκ
      λυθηκε, οπως λυθηκε ο γριφος του αμβροσιανου θαυματος

  30. Παράθεμα: Η απάτη της μυροβλυσίας του αγίου Δημητρίου! » ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  31. Ο/Η Κλέων λέει:

    http://xairete.blogspot.gr/2012/01/blog-post_4422.html

    Φαγοπότι, στην… υγειά του πτώματος του Βησσαρίωνα!

    Θέλανε να τον κατασκευάσουν άγιο, και τον έθαψαν (εδώ και 21 χρόνια) σαν μούμια του φαραώ, σε ένα τσιμεντένιο κουτί, αντιγράφοντας αντίστοιχες παπικές μεθόδους αγιοποίησης παρομοίων πτωμάτων που συντηρούνται ανάλογα στα υπόγεια του Βατικανού…

    Εδώ και 6 χρόνια λοιπόν, τον έβγαλαν, για να τον προβάλουν σαν ετοιμοπαράδοτο λείψανο, άφθαρτο τάχα…

    Τον έβαλαν και σε μια γυάλα, και από τότε, πολλοί προσκυνητές γίνονταν μάρτυρες ότι η μούμια ζάρωνε, σούφρωνε, κονιορτοποιούταν, εξαφανιζόταν – μέρα με την ήμερα – παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των αγιο-κατασκευαστών να τον επιδιορθώνουν συνεχώς (να τον σοβαντίζουν, να τον μπλαστρώνουν) με σχετικά πρόσθετα από κερί και άλλα αγιωτικά υλικά οικοδομών…

    Αν και άγιος λοιπόν, όπως πιστοποιεί και η σχετική εικόνα με την οποία τον αγιογράφησαν, πάνε κάθε χρόνο εκεί, σ’ αυτό το φρικιαστικό (σαν πατημένο από φορτηγό) ψοφίμι, και του κάνουν μνημόσυνο για να αναπαυτεί τουλάχιστον η ψυχή του, μια και το σώμα του έχει πέσει στα χέρια όλων αυτών των 45 μαστόρων και 60 μαθητάδων – τυμβωρύχων…

    Έτσι, όπως διαβάζω σήμερα:

    «Θεία Λειτουργία και ιερό μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του Γέροντος Βησσαρίωνος Αγαθωνίτου τελέσθηκε την Κυριακή 22 Ιανουαρίου στην Ιερά Μονή Αγάθωνος με τη συμμετοχή πλήθους προσκυνητών. Της θείας Λειτουργίας προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Νικόλαος και συλλειτούργησαν ο Ηγούμενος Αρχιμ. Δαμασκηνός και οι Πατέρες της Μονής.

    Εν συνεχεία στο Αρχονταρίκι της Μονής οι Πατέρες περιποιήθηκαν τους προσκυνητές με τα καθιερωμένα κεράσματα.

    Το μεσημέρι η Μονή παρέθεσε εορταστική τράπεζα στην οποία παρακάθησε ο Σεβασμιώτατος, η συνοδεία του και όλοι οι προσκυνητές.»

    Βησσαρίωνας

    ΣΧΕΤΙΚΟ:

    Ρίξτε στο μπολ, ό,τι έχετε ευχαρίστηση για τον Βησσαρίωνα! Για να τον διατηρούμε στη γυάλα, να μην εξαφανιστεί… Μας κοστίζει ακριβά το κερί που χαλάμε για να τον παστώνουμε… ώστε να μην πολυφαίνεται το ότι λειώνει και σουφρώνει καθημερινά… Αυτό το τάχα άφθαρτο σκήνωμα του! (Από τη μονή Αγάθωνος, σας ευχαριστούμε!)

  32. Παράθεμα: Η απάτη της μυροβλυσίας του αγίου Δημητρίου! | ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  33. Ο/Η laskaratos λέει:

    O κ.Βαρεμένος, σήμερα βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, όταν διαφώτιζε τον ελληνικό λαό παρουσιάζοντας το θαυματουργό πτώμα με τη βοήθεια του Γιαμαρέλου, χωρίς αντίλογο.

  34. Ο/Η του κώλου λέει:

    Τελείωσε η περιοδεία της δεξιάς χειρός του αη Σπύρου στην Πολωνία.
    Λεπτομέρειες στο romfea.gr

  35. Ο/Η George λέει:

    Ρε ζώα μα τι ζώα είστε εσείς τελικά..!!!!Ήταν Άγιος άνθρωπος ο Γέροντας.. αυτές τις χυδαιότητες ξέρετε να γράφετε εσείς οι δήθεν κύριοι..ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ..Για το έργο που έκανε τόσα χρόνια στη φθιώτιδα όλη δε μάθατε ?? πριν το πιάσετε στο στόμα σας κάντε καμία πλύση να φύγει η δυσωδία και η βρωμιά..και μέτα μιληστε πληρωμένα και ξεπουλημένα τέρατα..

  36. Παράθεμα: Ορθόδοξη Μαύρη Μαγεία (8) – Η μούμια Βησσαρίων | Ασμοδαιος

  37. Ο/Η του κώλου λέει:

    Το κατάντημα της μακροσκοπικής ιατροδικαστικής

  38. Ο/Η Παλιός λέει:

    Η Δεξιά βλέπει ότι θέλει

    http://www.antinews.gr/action.read/politiki/politiko-ptoma/2.111281
    23/10/2016 16:02
    Πολιτικό… πτώμα

    Όλοι είδαμε την απίστευτης αστειότητας εικόνα της περιφοράς της σορού του παλαιοημερολογίτη ιερωμένου ο οποίος κηδεύτηκε καθισμένος στο θρόνο του. Όσο αστείο είναι να ταριχεύουν το πτώμα του Λένιν, του Κιμ, του Μάο Τσε Τουνγκ ή του Χο Τσι Μινχ και να πηγαίνουν να τον προσκυνούν κάτι βλαμμένοι, άλλο τόσο ανόητο και οπισθοδρομικό είναι αυτό που έγινε στη Λαμία.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s