Ορθόδοξη αγραμματοσύνη κυνηγά «θείο βρέφος». ΣΤΟΠ

η αφίσα της παράστασης

η αφίσα της παράστασης

Μέρες γλυκιές και λησμονημένες, που μας θυμίζετε, εκείνες του «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται», μας θυμίζετε μέρες «των ταυτοτήτων» του μακαρίτη Χριστόδουλο, μη τυχόν και ξεχάσουμε την στραβωμάρα σας, την αγραμματοσύνη σας.

Δεν βγήκατε στους δρόμους με λάβαρα «Ορθοδοξία ή Θάνατος» στα τεκταινόμενα του Εφραιμίου του Βατοπεδινού, αλλά βρήκατε ένα σαθρό «κράτος» που στη προμετωπίδα του συντάγματός του έχει ένα τραγελαφικό και θλιβερό «Εις το Όνομα της Αγίας Τριάδος» (δηλαδή εις το όνομα ενός Ανύπαρκτου Κενού) και χορεύετε. Αλλά ακόμα και αυτό το Σύνταγμα καταπατείτε, γιατί η ελευθερία του λόγου είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη, αστοιχείωτοι φονταμενταλιστές μου που βγήκατε αμόρφωτοί μου εσείς, να διαμαρτυρηθείτε για ένα θεατρικό έργο.

Διαβάστε από την «Ελευθεροτυπία»:
Δύο χρόνια μετά, και συγκεκριμένα την ερχόμενη χτες Τετάρτη (14/1), ο Καλαβριανός, ο Θεοδωρόπουλος, ο Ευθύμιος Παπαδημητρίου, η Αναστασία Μποζοπούλου, η Μαρία Κοσκινά και ο Χρήστος Θεοδωρίδης θα δικαστούν για «προσβολή των Θείων της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας». «Σε μια εποχή που η χώρα ταλανίζεται από το σκάνδαλο του Βατοπεδίου, κάποιοι επιμένουν να κατασκευάζουν εχθρούς και να ψάχνουν παντού ενόχους, εκτός από τον εαυτό τους», τονίζουν οι μηνυόμενοι, που θεωρούν «τουλάχιστον προκλητικό το γεγονός να μηνύονται καλλιτέχνες για θεατρική παράσταση, ιδίως όταν δεν είχαν καμία διάθεση προσβολής».

Το χρονικό της μήνυσης μας φέρνει στη βραδιά της 21ης Φεβρουαρίου του 2006, όποτε, έπειτα από «σύρμα» που έπεσε σε κύκλους σκληροπυρηνικών θεοσεβούμενων, το «Θέατρο του Νέου Κόσμου» κατακλύστηκε από εκατό περίπου «Ορθόδοξους Χριστιανούς». Προπηλακίζοντας και χτυπώντας θεατές, ουρλιάζοντας «είστε Αντίχριστοι» και «θα σας κάψουμε», οι μαυροφορεμένοι «διαμαρτυρόμενοι» απαιτούσαν να κατεβεί η παράσταση επειδή… προσέβαλε το θρησκευτικό τους αίσθημα.

Το παράδοξο είναι ότι κανείς τους δεν την είχε παρακολουθήσει, και, το κυριότερο, κανείς δεν δέχτηκε την πρόσκληση του Θεοδωρόπουλου να μπει και να τη δει δωρεάν, προκειμένου να διαπιστώσει ότι μόνο βλάσφημη δεν ήταν. Ηρωάς της δεν ήταν ο Θεάνθρωπος, όπως νόμιζαν, αλλά ένας «πειραγμένος» νεαρός που του τη «σβούρηξε» ότι είναι ο Χριστός και στο τέλος προέκυψε Βούδας. (Εν Ελλάδι βουδιστές, που ήσασταν;)

Λίγες μέρες μετά τα επεισόδια εστάλη στο θέατρο η μήνυση των Ειρήνης Γαβριλάκη και Ιωάννας Παπανδρέου. Σύμφωνα με αυτή, «ο σκηνοθέτης και οι ηθοποιοί έχουν διαπράξει βλασφημία τεραστίου μεγέθους χάριν ψυχαγωγίας, χάριν διασκεδάσεως και χάριν κέρδους!!! Φρίξον ήλιε και στέναξον γη.

Ο ηθοποιός, ένα αμαρτωλό ανθρωπάριο, παριστάνει ότι αυτός είναι το θείο βρέφος και παραποιεί τα ιερά κείμενα χάριν της τέχνης. Το έργο συνιστά μεγάλη βλασφημία κατά του Αγ. Πνεύματος εφόσον αναφέρει ότι το άστρο της Βηθλέεμ οδήγησε τους μάγους σε λάθος φάτνη. Το άστρο της Βηθλέεμ καθοδηγείται όμως από το Αγ. Πνεύμα και επομένως είναι αδιανόητο εξωφρενικό και παρανοϊκό να δεχτούμε ότι το Αγ. Πνεύμα έκανε λάθος -Θου κύριε τι αναγκάζομαι να γράψω».

«Είναι εξοργιστικό», κατέληγε η μήνυση, «στη χώρα μας να εμπαίζετε το ιερότατο πρόσωπο του Χριστού μας από τυχάρπαστους, ασήμαντους εμπαθείς «καλλιτέχνες». Και θα ήταν ακόμα πιο απαράδεκτο να μείνουν ατιμώρητοι. Για τον λόγο αυτό ζητούμε την ανώτατη ποινή για παραδειγματική τιμωρία, ώστε να αποφευχθούν στο μέλλον ανάλογα περιστατικά».
Ενοχλήθηκε και ο εισαγγελέας!

Τη Μεγάλη Βδομάδα του 2006, ο θίασος και ο Θεοδωρόπουλος εμφανίστηκαν ενώπιον της ανακρίτριας, η οποία τους προκατέλαβε ότι η υπόθεσή τους θα έμπαινε στο αρχείο. Ο εισαγγελέας, όμως, τη διέψευσε. Στην κλήση που απεστάλη στο συγγραφέα-σκηνοθέτη Καλαβριανό (11/11/2008 ) ο εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Αθηνών, σύμφωνα με τα άρθρα 245, 320 και 321 της ποινικής δικονομίας, καλεί τον θίασο του «Θείου Βρέφους» σε δίκη «ως υπαίτιο του ότι καθύβρισε δημόσια και κακόβουλα την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού, εμφανίζοντας επί σκηνής ηθοποιό, ο οποίος παριστάνει ότι είναι το Θείο Βρέφος (…) σατιρίζοντας τα ιερά κείμενα του Ευαγγελίου και προσβάλλοντας το ιερό πρόσωπο του Χριστού».

η συνέχεια
http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=09.01.2009,id=92942156

Διαβάστε και το σχετικό ποστ του φίλου ιστολόγου doctor…

.

ρο

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Ασμοδαίος, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης and tagged , , . Bookmark the permalink.

26 Responses to Ορθόδοξη αγραμματοσύνη κυνηγά «θείο βρέφος». ΣΤΟΠ

  1. Ο/Η exergy λέει:

    Το έργο συνιστά μεγάλη βλασφημία κατά του Αγ. Πνεύματος εφόσον αναφέρει ότι το άστρο της Βηθλέεμ οδήγησε τους μάγους σε λάθος φάτνη. Το άστρο της Βηθλέεμ καθοδηγείται όμως από το Αγ. Πνεύμα και επομένως είναι αδιανόητο εξωφρενικό και παρανοϊκό να δεχτούμε ότι το Αγ. Πνεύμα έκανε λάθος…

    Πωπω! πέθανα στο γέλιο πρωί πρωί!

  2. Ο/Η anepidoti λέει:

    μήπως ο ιησούς ονομάζεται…Αντώνης; λέω, μήπως;

  3. Ο/Η Polykarpos λέει:

    κοινωνία και κράτος κωμωδία είμαστε

  4. Ο/Η vloutis λέει:

    Eδώ ο κόσμος καίγεται και οι… παπαδιές χτενίζονται, θα καταλήξω πριν αρχίσω το σχόλιό μου…

    Δεν είδα την παράσταση για να έχω ολοκληρωμένη άποψη, όμως ξέρω πολύ καλά το θέμα…

    Έχω παρακολουθήσει την υπόθεση…

    Και βέβαια πρέπει να σεβόμαστε τα «πιστεύω» και τα «θέλω» του άλλου…

    Και βέβαια πρέπει να μη προκαλούμε δημόσια…

    Και, τέλος πάντων, πως μπορεί να έχει σωστή κρίση όταν «κανείς τους δεν την είχε παρακολουθήσει, και, το κυριότερο, κανείς δεν δέχτηκε την πρόσκληση του Θεοδωρόπουλου να μπει και να τη δει δωρεάν, προκειμένου να διαπιστώσει ότι μόνο βλάσφημη δεν ήταν».

    Για να μη παρεξηγηθώ…

    ΕΓΩ κάνω καθε βράδι το σταυρό μου και ανάβω κερί στην εκκλησία…

    Δεν είμαι, όμως, στενόμυαλος και «ευκαιριοαρπάχτρας»…

    Ευτυχώς!

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  5. Ο/Η physicist λέει:

    An einai dunaton! Talimpan kai mh xeirotera …

  6. Ο/Η Geysser λέει:

    Αγαπητέ Ροΐδη
    Καθώς διαβάζω το εκπληκτικό άρθρο σας, εκ των όπισθεν του εγκεφάλου μου ακούγονται οι στίχοι του «Always Look At the Bright Side of Life»,ενώ στην φανταστική οθόνη του μυαλού μου προβάλλονται σε loop σκηνές από την εκπληκτικότερη κωμωδία όλων των εποχών, της δια χειρός Monty Python «The Life of Brian».Συμπτωση;Επιτρέψτε μου να πω πως όχι.Και, οϊμέ!Η πατριαρχική φιγούρα της πάλε ποτέ Σιδηράς Κυρίας της Καθολικής Βλακείας,η διοπτροφόρος Mary Whitehouse,προβάλλει ασθμαίνουσα και αφρίζουσα να κραδαίνει τον Σταυρό του Φονταμενταλισμού, εξέμωντας τσιτάτα του «Καλού Βιβλίου»,καταδικάζουσα δικαίους και αδίκους εις το πυρ το εξώτερον.Τελικώς αποδεικνύεται ότι η στιχομυθία του Einstein ήτο ορθή.»Δύο πράγματα είναι άπειρα:το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία.Και δεν είμαι σίγουρος για το Σϋμπαν».Και,μαζί με το «απειρα»,ας μου επιτραπεί να προσθέσω και το «διαχρονικά».

  7. Αντιγράφω ένα μικρό χωρίο ενός από τα αγαπημένα μου (δύσκολα) βιβλία «Σκέψεις για την Ιστορία» του Γιάκομπ Μπούρκχαρτ. (Weltgeschichtliche Betrachtungen, Jacob Burckhardt)

    «Πολιτισμό ονομάζουμε το γενικό σύνολο όσων πνευματικών εξελίξεων συντελούνται αυθορμήτως χωρίς να διεκδικούν καθολική ή υποχρεωτική ισχύ.

    Ο πολιτισμός επιδρά πάντοτε τροποποιώντας και ανατρέποντας τις άλλες δύο σταθερές του βίου (κράτος , θρησκεία)- αναλόγως φυσικά, του βαθμού εντάξεώς του στις επιδιώξεις τους και της αξιοποιήσεώς του από αυτές.

    Κατά τα άλλα ο πολιτισμός είναι ο κριτής και των δύο, το ρολόι που σημαίνει την ώρα κατά την οποία έχουν πάψει να συμπίπτουν η μορφή και το περιεχόμενο τους.

    (…)

    Συνολικά, πάντως, η εξωτερική του μορφή είναι, κατ’ αντιδιαστολή προς το κράτος και την θρησκεία, η κοινωνία, με την ευρύτερη δυνατή έννοια του όρου.»

    (…)

    Τι να καταλάβω τώρα εγώ ο αργόστροφος απ’όλα αυτά;
    Ότι η δικαιοσύνη δεν ξέρει τι είναι πολιτισμός; Βαριά κουβέντα…
    Ή ότι η κοινωνία μας, των σκανδάλων, των πυροβολισμών, των μυνήσεων κοκ είναι η εξωτερική μορφή του πολιτισμού μας; Ακόμα πιο βαριά κουβέντα…

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η ίδια Ιστορία.
    Ένας αδύναμος εκδικητικός και εγωπαθής θεός που μέσω των πληρεξουσίων πιστών του καταφεύγει στον χωροφύλακα και στον Εισαγγελέα, ενοχλημένος γιατί τον σατίρισαν ή μάλλον οι πιστοί του νομίζουν πως τον σατίρισαν, χωρίς να έχουν δει τη σάτιρα.
    Ένας θεός με λιγότερη ανοχή από τον πρωθυπουργό, ή τους πολιτικούς μας, που ακούνε μέχρι και βρισιές χωρίς να τρέχουν στον Εισαγγελέα.
    Εισαγγελείς που σπεύδουν να υπερασπιστούν τον ανυπεράσπιστο θεό, την ίδια ώρα που αστυνομία και Δικαιοσύνη ολιγωρούν στην επέμβαση για την υπόθεση μιας ελάχιστης αδελφής του Χριστού, μιας ξένης, της Κωνσταντίνας Κούνεβα.
    Αλλά και ο επισημότερος εκπρόσωπος αυτού του θεού, ο αρχιεπίσκοπος, ενώ ευαισθητοποιείται για τον απαχθέντα πλούσιο, σωπαίνει για την φτωχιά μετανάστρια.
    Ένας άλλος εκπρόσωπος του ορθόδοξου θεού, ο εφημέριος του Αγ.Δημητρίου στο ομώνυμο προάστιο, διαμαρτύρεται διότι ο δήμαρχος παραχωρεί στους ξένους «ελάχιστους αδελφούς» του Χριστού, τους μουσουλμάνους μετανάστες, χώρο για να προσευχηθούν (ΑΥΓΗ-Σήμερα):
    http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=428671

    Έχουν φτιάξει δικό τους Ευαγγέλιο οι Έλληνες ορθόδοξοι;

  9. Ο/Η Εφραίμ λέει:

    Ενώ η εγγράματη αθεΐα είναι ότι καλύτερο…

    Με τις ευχές για μια καλή χρονιά σας αφιερώνω την παρακάτω ιστορία, ή οποία σε αντίθεση με τις περισπούδαστες δοξασίες που διαβάζουμε εδώ μέσα είναι πέρα για πέρα αληθινή.

    Η Παράξενη ζωή του Julien Offray de La Mettrie
    Ο Julien ήταν ένας γάλλος γιατρός, φιλόσοφος και κατ’ άλλους ιδρυτής της επιστήμης της γνωσιολογίας.
    Πίστευε ότι οι σαρκικές απολαύσεις (όπως το φαγητό, το sex και το παιχνίδι) ήταν ο μόνος λόγος ύπαρξης στη ζωή και αποφάσισε να ζήσει με αυτόν τον κανόνα.
    Ο Julien ήταν άθεος και πίστευε ότι η επίγεια ζωή είναι μια φάρσα. Έτσι την έζησε και με τον ίδιο τρόπο κατέληξε.
    Κατά ειρωνικό τρόπο, μας άφησε χρόνους με ιδιαίτερα επώδυνο τρόπο, ύστερα από ασταμάτητη κατανάλωση πατέ τρούφας, προσκεκλημένος σε τραπέζι πελάτη του που είχε θεραπεύσει από ασθένεια.

    Ελπίζω να πρόσθεσα και εγώ λίγη άχρηστη γνώση στους επισκέπτες σας.

    Μετά τιμής
    Ο ακατανόμαστος

  10. Ο/Η Νομίζω λέει:

    Σ’ αυτή τη χώρα θα χρειαστεί να περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να μην επιτρέπεται στον φασισμό να σιωπήσει την τέχνη και την άποψη. Και μετά βλέπουμε να κατακλίζονται οι εφημερίδες από άρθρα για τους φονταμεταλιστές μουσουλμάνους και την απαγόρευση της απεικόνισης του Μωάμεθ.
    Αλλά η πληθώρα της συντηριτικούρας που ψηφίζει και δίνει τα «φώτα» του στην επόμενη γενεά, θα επιτρέπει σε τέτοια απαράδεκτα φαινόμενα φίμωσης να επαναλαμβάνονται.
    Σκεφτείτε μόνο ότι δεν ανέχονται καν διαφορετικές απόψεις πέρα από την δική τους. Πόσες γενεές θα πρέπει να περάσουν για να τις σέβονται κιόλας;
    Υποψιάζομαι για ποιο λόγο η τέχνη στην χώρα μας είναι τόσο στείρα.

    Α, ρε Jodorowsky που τους χρειάζεται!

  11. Ο/Η περιούσιος λέει:

    Είναι παρήγορο, τουλάχιστον, που ορισμένοι εκπρόσωποι της ελληνικής δικαιοσύνης πασχίζουν να σταθούν στο ύψος τους. Πληροφορούμαι, ότι οι κατηγορούμενοι ηθοποιοί, σκηνοθέτης, ιδιοκτήτης του θεάτρου και όποιοι άλλοι, τέλος πάντων, κατηγορούνταν για τα παραπάνω αδικήματα, αθωώθηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών. Επιτέλους, αρχίζει να διαμορφώνεται μια νομολογία, που βάζει φρένο στις καταδίκες όσων υποτίθεται, ότι προσβάλλουν τα θεία.

  12. Ο/Η Po λέει:

    doctor,
    «ενημέρωσα» το ποίμνιον, Ουαί Υμίν!
    .
    Εφραίμ,
    κι εγώ που έφαγα μπόλικο patè de fois gras στις γιορτές δεν έπαθα τίποτα, μάλλον με προστάτευσε ο Θεός, ενώ ο άλλος που λες ότι μας άφησε χρόνους, τον τιμώρησε ο διάβολος.

    Κάτι τέτοιο θέλεις να δηλώσεις, δεν είναι κακό…

    και ναι
    «η εγγράματη αθεΐα είναι ότι καλύτερο…» που λες. Ναι είναι, συμφωνώ. Οι αθεϊστές είναι πάνω απ’ όλα ανεξίθρησκοι, δηλαδή live and let live.

  13. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Ελλάς – Περσία, βίοι παράλληλοι από την εποχή των μηδικών πολέμων…

  14. Ο/Η Ιεροεξεταστής λέει:

    Αθωώθηκε το «Θείο Βρέφος»
    14 Ιανουαρίου 2009, 19:57

    Δυόμισι χρόνια μετά τη θεατρική παράσταση «Εγώ είμαι το Θείο Βρέφος», οι συντελεστές της αθωώθηκαν από την κατηγορία της κακόβουλης καθύβρισης της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Στο δικαστήριο, τους έφερε μήνυση που κατατέθηκε σε βάρος τους για το περιεχόμενο του έργου που ανέβηκε στις 9 Σεπτεμβρίου 2006, στο «Θέατρο του Νέου Κόσμου», με θέμα τη γέννηση του Χριστού και συγκεκριμένα την ιστορία ενός παιδιού, του Αντώνη, το οποίο ήθελε να μοιάσει στο Θεό. Κατηγορούμενος ήταν ο ιδιοκτήτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου, Ε. Θεοδωρόπουλος, ο σκηνοθέτης Γ. Καλαβριανός και οι ηθοποιοί Χ. Θεοδωρίδης, Μ. Κοσκινάς, Α. Μποζοπούλου και Ε. Παπαδημητρίου.

    Στην απολογία του υποστήριξε ότι δεν είχαν πρόθεση να βλασφημήσουν το Χριστό και ότι κανείς από τους θεατές που παρακολούθησαν την παράσταση δεν αισθάνθηκε προσβεβλημένος. Αντίθετα, μία εκ των μηνυτών που κατέθεσε στο δικαστήριο, είπε ότι επρόκειτο για βλάσφημο έργο, προκαλώντας ακόμα και την αντίδραση του προέδρου, ο οποίος μάλιστα της είπε: «Ξέρετε τι ζημιά κάνετε στην Εκκλησία, κυρία μου;»

    Όταν δε εκείνη άκουσε την αθωωτική απόφαση, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τον εκνευρισμό της, φωνάζοντας στον πρόεδρο να κατεβάσει την εικόνα του Χριστού που βρίσκεται πάνω από την έδρα, γιατί… θα πέσει στο κεφάλι του!

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Mια και το θέμα μας είναι οι Ορθόδοξοι Μουτζαχεντίν, ευκαιρία είναι να δούμε την εξαίρετη δουλειά του φίλου Ανορθόδοξου, που ερεύνησε και αποδεικνύει με στοιχεία, την ύπουλη υπονομευτική δουλειά τους σε βάρος δημοκρατικών-αθειστικών μπλογκ στο Διαδίκτυο. Όταν η βλακεία συναντά τον φανατισμό.

    http://falsefaith.blogspot.com/

  16. Ο/Η Μετανάστης λέει:

    Αδιαφορία αστυνομίας και δικαιοσύνης για τη μετανάστρια συνδικαλίστρια 15/01/2009
    Τη διαφορετική αντιμετώπιση που τυγχάνουν από την αστυνομία και τις ανακριτικές αρχές η απαγωγή του εφοπλιστή Παναγόπουλου και η απόπειρα δολοφονίας της μετανάστριας συνδικαλίστριας, επισήμανε ο πρόεδρος του ΣΥΝ Αλ. Τσίπρας. Αναφερόμενος στην κ. Κούνεβα έκανε λόγο για μια ιστορία η οποία είναι εξαιρετικά ύποπτη και περίεργη, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι εδώ και 20 μέρες δεν έχει επέμβει εισαγγελέας. «Αν είναι δυνατόν», αναφώνησε, λέγοντας μάλιστα ότι η αστυνομία το μόνο που κάνει είναι ανακρίσεις στο στενό κύκλο, τον οικογενειακό και στο σωματείο, στους συναδέλφους της. «Καμία ανάκριση δεν έχει γίνει σ’ αυτούς που εν πάση περιπτώσει -δεν θέλω να στοχοποιήσω- αλλά υπάρχουν υποψίες. Και υπάρχουν κινητά τηλέφωνα, τα οποία θα μπορούσαν να βρεθούν από πού ήρθαν τα απειλητικά μηνύματα. Δεν έχει επέμβει εισαγγελέας για να το κάνει αυτό… Είναι αδιανόητο», σημείωσε με νόημα. Επιπλέον στηλίτευσε το καθεστώς μαύρης εργασίας στις εργολαβικές εταιρείες στο χώρο της καθαριότητας και της νύχτας, αναρωτώμενος τι κάνει η Επιθεώρηση Εργασίας.

    Συντάκτης : Παπαδόπουλος Α.

  17. Διάβασα κι αλλού την είδηση. Δογματισμός, μισαλλοδοξία, μίσος αντιχριστιανικό. Αυτές είναι οι κύριες κατηγορίες που πάντα προσάπτουμε.

    Αναρωτιέμαι όμως κάθε φορά γιατί όλη αυτή η βιομηχανία μηνύσεων και αγωγών; Από τη μια οι αποζημιώσεις που κατά καιρούς ζητούν και κυρίως η διαφήμιση των οργανώσεών τους. Οι κινήσεις αυτές όχι μόνο συγκρατούν το πιστό κοινό τους, αλλά κάνουν φοβερή διαφήμιση στις τηλεοπτικές οθόνες της δράσης τους.

  18. Ο/Η Αναμοχλευτής λέει:

    Φετιχισμός, το απώτερο (κατώτερο) στάδιο της ειδωλολατρίας.

    Άλλοι με το σταυρό στο χέρι κι άλλοι με σφαίρες, με μολότωφ ή με ρόπαλα ικανοποιούν τις διαστροφές τους μαυρίζοντας τη ζωή των υπολοίπων.

    Ο παράδεισος των μεν θα γίνεται κόλαση των δε, μέχρι να βρεθούν κάποιοι να τους βάλουν τα φετίχ τους όπου δει.

    ______________
    Πως δηλαδή θα έμενε η Τέχνη έξω από το χαοτικό κύμα που μας πνίγει, όταν είναι γνωστό ότι ο «λύκος» κάτι τέτοια περιμένει για να χαρή;

  19. Το θλιβερό της όλης υπόθεσης είναι ότι οι κατηγορούμενοι αθωώθηκαν όχι επειδή επικαλέστηκαν το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης, παρά επειδή ισχυρίστηκαν ότι το σενάριο δεν αναφερόταν στον ιησού κι έτσι δεν συνιστούσε εξύβριση των θείων.

    Αυτό είναι το αίσχος.

  20. Ο/Η Banshee λέει:

    Καλά τους είπε ο Ανδρουλάκης «χριστιανομανείς».

  21. Παράθεμα: Τέχνη - Δικαιοσύνη σημειώσατε … ; « Εξαιρετικά ή κατ’ εξαίρεσιν

  22. Ο/Η περιστρεφόμενος δερβίσης λέει:

    Απαράδεκτοι οι τραμπούκοι με τους σταυρούς και τις εικόνες που μισούν και θέλουν να εξαφανίσουν ό,τι είναι αντίθετο με την ιδεοληψία τους και τους ενοχλεί. Είναι οι μόνοι όμως; Δεν έχεις παρατηρήσει ανάλογες συμπεριφορές στην αριστερά, που βρίσκεται στη δική σου συνείδηση 10 σκάλες ψηλότερα από τους άλλους φίλε ρο;

    http://www.enet.gr/online/online_p1_text.jsp?c=112&id=47576748

    Φαίνεται ότι αυτοί που νομίζουν ότι κατέχουν την απόλυτη αλήθεια (εκκλησία και ΚΚΕ ταυτίζονται εδώ) είναι αυτοί που δεν ανέχονται αμφισβητήσεις και αντιδρούν με τη βία. Φαίνεται ακόμη ότι στο νότιο άκρο της Βαλκανικής έννοιες όπως «ελευθερία» «διαλλακτικότητα» και «ανοχή» είναι ψιλά γράμματα, αν όχι ύποπτες και αμερικανοκίνητες.

    Τέλος, σε σχόλιό σου ανέφερες ότι οφείλουμε σεβασμό στον κόσμο του ΚΚΕ. Ο κόσμος που πιστεύει και είναι έξω από κυκλώματα, μοναστήρια και παραεκκλησιαστικές οργανώσεις δικαιούται τον σεβασμό σας;

  23. Ο/Η Κούλης λέει:

    «Όταν δε εκείνη άκουσε την αθωωτική απόφαση, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τον εκνευρισμό της, φωνάζοντας στον πρόεδρο να κατεβάσει την εικόνα του Χριστού που βρίσκεται πάνω από την έδρα, γιατί… θα πέσει στο κεφάλι του!»

    Υπέροχο!!! Φανταστείτε το σαν εικόνα: ημίτρελη γραία (ανεξαρτήτως βιολογικής ηλικίας) να ουρλιάζει προς τον πρόεδρο και να ανεμίζει το μουστάκι της από τα νεύρα!!! 😛

    Σοβαρά τώρα, πάλι καλά που έπεσαν σε δημοκρατικό δικαστή οι άνθρωποι… Έχουν δει αίσχη τα μάτια μας και από τον δικαστικό κλάδο…

  24. Ο/Η Po λέει:

    περιστρεφόμενε δερβίση,
    Σου ζητώ τα στοιχειώδη, να λαμβάνεις υπ’ όψη σου μόνο αυτά που λέω και όχι αυτά που «υποθέτεις» ότι πιστεύω. Είπα ότι σέβομαι τον κόσμο του ΚΚΕ (και της Αριστεράς)και για την Αριστερά ότι είναι 10 σκάλες ψηλότερα στην εκτίμησή μου από τους άλλους χώρους. Τώρα τι ακριβώς θέλεις, τι ακριβώς εξηγήσεις ζητάς;

    Μήπως έγραψα πουθενά ότι ασπάζομαι όλες τις θέσεις των επισήμων κομμάτων της Αριστεράς;

    Μήπως έγραψα κάπου ότι εγκρίνω πρακτικές λογοκρισίας, ακόμη και αν τις κάνει το ΚΚΕ ή η Αριστερά;

    Μήπως έγραψα κάπου ότι εγκρίνω ή απορρίπτω γενικότερα την όποια στάση της Αριστεράς σε ζητήματα θρησκευτικού περιεχομένου;

    Περιορίσου σε παρακαλώ σε αυτά που γράφω και μόνο σε αυτά.

    Κακόβουλα και κακοπροαίρετα σχόλια για πράγματα που δεν έχουν λεχθεί δεν είναι ευπρόσδεκτα εδώ.

    Ευχαριστώ.

  25. Ο/Η περιστρεφόμενος δερβίσης λέει:

    To «κακόβουλα και κακοπροαίρετα» σου το επιστρέφω, επειδή δεν σου χρεώνω τίποτα από όσα αναφέρεις. Και όση σημασία έχουν αυτά που γράφεις, άλλη τόση έχουν και αυτά που προτιμάς να αποσιωπήσεις.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s