Ράσο και δικαστική τήβεννος, μια ολέθρια σχέση

«Παραλάβαμε μια Δικαιοσύνη διαβρωμένη από δικαστικά και παραδικαστικά κυκλώματα. Μια Δικαιοσύνη που οι καθυστερήσεις στην απονομή της άγγιζαν τα όρια της αρνησιδικίας»
Καραμανλής Β΄-1.9.’05.

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Όπως διαβάζω στις εφημερίδες «Εμπρός» της Μυτιλήνης και «Ελευθεροτυπία» (Στρ. Μπαλάσκας), ο συνταξιούχος τώρα αντιεισαγγελέας του Αρ.Πάγου Ελ.Βορτσέλας παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για το Βατοπέδιο. Λίγο μετά, ο κ. Βορτσέλας συνοδεύει τον Εφραίμ στη Μυτιλήνη. Ως μέλος της συνοδείας παρέλαβε και αναμνηστικό δώρο από τον Γ.Γ. της περιφέρειας Β.Αιγαίου κ.Λέκκα, όταν ο τελευταίος δέχθηκε στο γραφείο του τον ηγούμενο με την κάρα του Ι. Χρυσοστόμου (σημ.Λασκ.: Ήταν, όπως και πολλοί άλλοι άγιοι, δικέφαλος. Υπάρχει και άλλη κάρα του

Στιγμαί κατανύξεως. Ο δικαστικός, ο μητροπολίτης και ο περιοδεύων ηγούμενος.

Στιγμαί κατανύξεως. Ο δικαστικός, ο μητροπολίτης και ο περιοδεύων ηγούμενος.

αγίου στη Ρωσία. Βλ. Γ.Καρανικόλα «Ρασοφόροι συμφορά του Έθνους»- Εκδ.Γραμμή. Αθήνα 1976). Με συνέντευξή του στο «Πρ.Θέμα» ο συνταξιούχος πια αρεοπαγίτης παραδέχτηκε ότι «ήταν πνευματικό παιδί» του οσίου Εφραίμ!

Μάλιστα χειροθετήθηκε και φόρεσε το ράσο του «Αναγνώστη» στη Μονή Βατοπεδίου. Τα απρόοπτα αυτά συμβαίνουν στη μικρή μας χώρα όπου όλοι λίγο πολύ γνωριζόμαστε. Θυμάμαι π.χ. πως στην υπόθεση των οικοπέδων του Αγίου Διονυσίου Ολύμπου «..ο εισαγγελέας Κατερίνης, Θεόδωρος Σταμάτης, χειριζόταν υποθέσεις του μοναστηριού, ενώ ήταν αντιπρόεδρος πολιτιστικού σωματείου που ίδρυσε το μοναστήρι! («Κ.Ελευθεροτυπία», 27.2.’05). Συμπτώσεις.

Ο κ. πρόεδρος του Α.Π. είχε άμα τη αναλήψει των καθηκόντων του την πρόθεσή του να αναγείρει ορθόδοξο ναό στο προαύλιο του Ανωτάτου Δικαστηρίου. Ένας άνεμος ευσέβειας έχει φυσήξει σε μερίδα του δικαστικού σώματος, δημιουργώντας όμως ενίοτε παρενέργειες. Η πρωτοδίκης κα Μ.Ψάλτη π.χ., «Αθέλητα, ενεργώντας κατά τον τρόπο που της επέτασσε η θρησκοληψία, την οποία κάποιοι συνάδελφοί της τής καταλογίζουν, ή ηθελημένα, καθ’ υπόδειξιν των ενδιαφερομένων μοναχών, προεδρεύουσα το 2004 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Κομοτηνής, ενώπιον του οποίου συζητήθηκε η αγωγή της Μονής Βατοπαιδίου κατά του Δημοσίου, … έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δικαστική έκβαση της υπόθεσης που έληξε άδοξα με την απεμπόληση των συμφερόντων του Δημοσίου επί της λίμνης ….». («ΒΗΜΑ, 12/10/’08»). Αισθάνομαι την ανάγκη να αποκρούσω κάθε κακόπιστο που θα διενοείτο να υποστηρίξει πως οι ευσεβείς δικαστές χρηματίζονται ή τσιμπολογάνε κάποιο ιερό οικοπεδάκι εκτός σχεδίου. Μερικοί απλώς νομίζουν πως παρανομώντας χάριν του κλήρου, αγοράζουν μια θέση στον Παράδεισο. Επικαλούμαι το «ΒΗΜΑ»: “«Αν ποτέ υπήρχε άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών επικοινωνιών του Ιάκωβου Γιοσάκη, θα βρισκόσαστε προ μεγάλης εκπλήξεως αν βλέπατε ποιούς ανθρώπους γνωρίζει και τι διασυνδέσεις έχει στον χώρο της Δικαιοσύνης, …… Αυτό ανέφεραν στο «Βήμα» άνθρωποι που είχαν στενή επαφή με τον αρχιμανδρίτη ….. ο I. Γιοσάκης είχε καθημερινή επικοινωνία με ανωτάτους δικαστικούς στον 4ο όροφο του Αρείου Πάγου. Παράλληλα αποτελούσε την «αιχμή του δόρατος» σε δικαστικές εκκρεμότητες και ήταν ο άτυπος νομικός εκπρόσωπος κορυφαίων κληρικών. …..αναφέρουν ακόμη τη μη δημοσιοποιημένη περίπτωση παρέμβασής του σε υπουργό της κυβέρνησης του ΠαΣοΚ για «θετική» δικαστική εξέλιξη υπόθεσης που απασχολούσε μητροπολίτη. …. ο αρχιμανδρίτης είχε ευρύτατο κύκλο γνωριμιών, ο οποίος βασιζόταν στο έντονο θρησκευτικό συναίσθημα πολλών δικαστικών και στο γεγονός ότι ο I. Γιοσάκης εμφανιζόταν ως ο «άνθρωπος της Εκκλησίας», σχεδόν με επίσημο χρίσμα. Και συμπληρώνουν ότι σε αυτές τις συνεννοήσεις δεν ετίθετο κανένα θέμα χρηματισμού των δικαστικών. ….» (6.2/’05). Αν πιστέψουμε μάλιστα την καραμανλική και χριστοδουλική «Αυριανή» (πρώην παπανδρεϊκή) για όσους δικαστικούς δεν υποκύπτουν στη σαγήνη του ράσου υπάρχουν και οι απειλές που ανάγκασαν την εισαγγελέα να αυτοεξαιρεθεί από την δίκη Γιοσάκη: «Θα σκοτώσουμε το παιδί σου αν συνεχίσεις να τα βάζεις με τους παπάδες» (23.11.’05). Θυμόμαστε και την περιβόητη εκδρομή δικαστικών με το “Γιοσάκης tours”-άγνωστο ακόμη με τίνος έξοδα-στο πατριαρχείο Αλεξανδρείας.

Πολλά στελέχη του παραδικαστικού του 2005 ήταν πιστά τέκνα της Εκκλησίας. Δεν τολμώ να αναφέρω από τη λίστα των θρησκευομένων παραδικαστικών, παρά μόνο τρία ονόματα. Δεν ξέρω βλέπετε, πόσοι έχουν καταδικαστεί μέχρι τώρα από την βραδυπορούσα Δικαιοσύνη και ακούω τη συμβουλή του καλού παπά Ηλία Υφαντή, που με γράμμα του στην «Ελευθεροτυπία» (12-8-2000), προειδοποιεί: «Η Δεσποτοκρατία, όπως και κάθε δικτατορικό και τρομοκρατικό καθεστώς δεν διαθέτει ούτε λόγο ούτε σκέψη. Μόνο βία, και πάλι βία, περισσότερη βία…Θα ψάχνει λοιπόν ενδελεχώς μέσα στα γραφόμενά σας…να βρει κάποιες λέξεις…που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των νόμων……». (12-8-2000).

Ξεχωρίζω λοιπόν τον απολυμένο εισαγγελέα Ν.Αθανασόπουλο, που δήλωσε ότι έκανε τις ατιμίες του «εµφορούµενος από βαθύ θρησκευτικό συναίσθηµα» («Γαλέρα» 4.1.’06), τον καταδικασμένο σε μακρόχρονη φυλάκιση πρόεδρο Πρωτοδικών κ.Λ. Στάθη προστάτη της μονής αγ.Διονυσίου Πιερίας και την κρυπτόμενη σε μονή του εξωτερικού (όπως έχει γραφτεί στο ΒΗΜΑ και αλλού), Αντωνία Ηλία. Είπα Ηλία και στο μυαλό μου έρχεται το όνομα του Βρεσθένης, πρώην Φαναριοφερσάλων Θεόκλητου, πνευματικού τέκνου του Χριστόδουλου και φίλου της δικαστίνας. Το όνομά του δεν περιλαμβάνεται στη λίστα των κατηγορούμενων στη δίκη του παραδικαστικού που μετά από αναβολή ορίστηκε για τις 30.10. Στην υπόθεση έχουν κληθεί να καταθέσουν περίπου 170 μάρτυρες, ανάμεσα στους οποίους ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, οι Βρεσθένης Θεόκλητος και Ηλείας Γερμανός και ο ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ τ.Αττικής Παντελεήμων (Επαναλαμβάνω: Υπάρχουν ΔΙΚΑΣΤΕΣ στην Αθήνα). Το δικαστήριο διαχώρισε τη δίκη για τις πράξεις της κ. Ηλία και διέταξε τη σύλληψή της. (Φοβούμαι πως με τη χάρη των αγίων, θα παραμείνει ασύλληπτος)

Ο Θεόκλητος όπως θα θυμάστε, ισχυρίζεται πως συκοφαντήθηκε από τους πρώην μητροπολίτες

«.. ο σεβασμιότατος και εγώ ήρθαμε για να βοηθήσουμε τη Δικαιοσύνη …. η Δικαιοσύνη θα βρει το σωστό δρόμο και θα αποκαταστήσει την τάξη…η Δικαιοσύνη, όπως και η Εκκλησία, είναι το καταφύγιο των υγειών ανθρώπων».

O άγιος Θεόκλητος προσέρχεται εις τον Α.Π. με κορυφαίον δικηγόρον ο οποίος εδήλωσεν: «.. ο σεβασμιότατος και εγώ ήρθαμε για να βοηθήσουμε τη Δικαιοσύνη …. η Δικαιοσύνη θα βρει το σωστό δρόμο και θα αποκαταστήσει την τάξη…η Δικαιοσύνη, όπως και η Εκκλησία, είναι το καταφύγιο των υγειών ανθρώπων».

Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνο και Αττικής Νικόδημο πως τάχα συνελήφθη σε gay-bar ως ύποπτος για διακίνηση ναρκωτικών μαζί με τον πανοσιολογιώτατο αρχιμανδρίτη κ.Κουλουσούσα, εξ απορρήτων του μακαρίου Χριστόδουλου.

«Για κιναιδισμό κατηγορεί ο πρώην μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος, πατήρ Κωνσταντίνος, τον νυν μητροπολίτη Θεόκλητο, τον πρωτοσύγκελό του και τον μέχρι πρότινος αρχιμανδρίτη στο ιδιαίτερο γραφείο του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, Σεραφείμ Κουλουσούσα…………μια νύχτα … ο μητροπολίτης και ο διάκονος έφυγαν από τη μητρόπολη με το αυτοκίνητό τους και πήγαν σε νυχτερινό κέντρο. Εκεί αστυνομικοί που ερευνούσαν για ναρκωτικά τους ζήτησαν τις ταυτότητες. Δεν τις έδειξαν και οδηγήθηκαν στο αστυνομικό τμήμα. Εκεί, στο πορτ μπαγκάζ, ανακάλυψαν τα ράσα και ότι ήταν κληρικοί…….» (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 29/01/2005)

Σε ό,τι αφορά την καταγγελία ότι το περιστατικό της προσαγωγής εξαφανίστηκε από το βιβλίο συμβάντων του Τμήματος, πηγές της ΕΛ.ΑΣ. ανέφεραν ότι «ουδέποτε συνέβη κάτι τέτοιο»” («Νέα», 28.01. ’05). Ο άγιος μήνυσε τους αγίους «συκοφάντες». Για να είμαστε δίκαιοι αν ο Νικόδημος και ο μακαρίτης ο Κωνσταντίνος δεν είχαν χάσει άδικα τους θρόνους τους από τους Παντελεήμονα και Θεόκλητο, δεκάρα δε θα δίνανε για την ηθική των σφετεριστών. Ο Θεόκλητος έπρεπε να απαντήσει. Όπως κατέθεσε αργότερα ο Γιοσάκης, τον συμβούλεψε πώς μπορούσε να κάνει τη δίκη αντί στην έδρα του την Καρδίτσα όπου θα σηκωνόταν σάλος, στον Πειραιά. Δηλώνοντας λοιπόν ψέμματα ως τόπο κατοικίας «…διεύθυνση που αντιστοιχούσε στην κατοικία της προϊσταμένης της γραμματείας του Πρωτοδικείου Πειραιά» («Νέα», 2.3.’05), ο Θεόκλητος, δανειστής (όπως παραδέχτηκε) των οικονομιών του στην κ.Ηλία, επισκέφτηκε με τον Γιοσάκη τον δικαστή υπηρεσίας που τους εξυπηρέτησε ικανοποιώντας μάλιστα την παράκλησή τους να χορηγήσει προσωρινή διαταγή υπέρ του μητροπολίτη («Κ.Ελευθεροτυπία», 19.6.’05). Αργότερα ο εν λόγω δικαστής και η επίσης δικαστικός σύζυγός του, βρέθηκαν καταγγελόμενοι για το παραδικαστικό κύκλωμα και ο Θεόκλητος πρότεινε, επιβραβεύοντάς τον, τον Γιοσάκη για γραμματέα της Συνόδου. Έχουμε και τον δεσπότη Ζακύνθου να δηλώνει: «Ο Χριστόδουλος βρίσκεται βουτηγμένος στο παραδικαστικό μέχρι το καλυμμαύχι του». Αφού δεν κατηγορείται σήμερα ο άγιος Θεόκλητος, όλα αυτά δεν συνέβησαν έτσι, ή αν συνέβησαν δεν είναι αξιόποινα κι ας φώναζε ο ευσεβέστατος κ.Γιανναράς από τις στήλες της συντηρητικής «Καθημερινής» για την αγιωσύνη του: «Προσφεύγει…πλαστογραφώντας τη διεύθυνση….και φανερά διαπλεκόμενς με (τιμωρημένους πιά σήμερα) επίορκους δικαστές……» (7.8.’05).

Η δικαστική θρησκευτικότητα εκδηλώνεται και με ρουσφέτι στον υβριζόμενο Παντοδύναμο από δικαστές πρόθυμους να προστατεύσουν την βαλλόμενη Θεότητα. «Σώσον κύριε Εισαγγελεύ τον εκ βάθρων ανασπώμενον Χριστιανισμόν», σάρκαζε ο Εμμανουήλ Ροϊδης. Είναι συνηθισμένο το φαινόμενο

Ο πανοσιολογιώτατος Ι. Γιοσάκης και ο πανοσιώτατος ηγούμενος Αγ. Θεοδώρων Κυθήρων Κύριλλος, προσάγονται στο δικαστήριο. Όπως γράφει το «ΒΗΜΑ» (20/11/2005] κατηγορήθηκαν «…για σεξουαλικά σκάνδαλα, για παράνομες ανασκαφ�ς και αρχαιοκαπηλία, για σύληση τάφων μητροπολιτών…..Ο κόσμος, διηγούνται αυτόπτες μάρτυρες, σπάει την πόρτα του μοναστηριού και τον σ�ρνει �ξω από αυτό. Τα γεγονότα οδηγούν σε παραίτηση τον τότε Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Ιάκωβο….». Ο όσιος Κύριλλος �χει αθωωθεί, ο όσιος Ιάκωβος που διατηρεί το σχήμα του, όχι ακόμη.

Ο πανοσιολογιώτατος Ι. Γιοσάκης και ο πανοσιώτατος ηγούμενος Αγ. Θεοδώρων Κυθήρων Κύριλλος, προσάγονται στο δικαστήριο. Όπως γράφει το «ΒΗΜΑ» (20/11/2005 κατηγορήθηκαν «…για σεξουαλικά σκάνδαλα, για παράνομες ανασκαφές και αρχαιοκαπηλία, για σύληση τάφων μητροπολιτών…..Ο κόσμος, διηγούνται αυτόπτες μάρτυρες, σπάει την πόρτα του μοναστηριού και τον σέρνει έξω από αυτό. Τα γεγονότα οδηγούν σε παραίτηση τον τότε Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Ιάκωβο….». Ο όσιος Κύριλλος έχει αθωωθεί, ο όσιος Ιάκωβος που διατηρεί το σχήμα του, όχι ακόμη."

συγγραφείς και καλλιτέχνες να καταδικάζονται από τηβεννοφόρους θεράποντες της Λογοκρισίας (συνεργούν στη λογοκρισία και ευσεβείς υπουργοί Πολιτισμού όπως ο κ.Ευ.Βενιζέλος) και μόνο κάτω από την απειλή της προσφυγής στην Ευρώπη και ύστερα από κινητοποίηση της δημοκρατικής κοινής γνώμης, εδώ ή και στο εξωτερικό, να απαλλάσσονται σε δεύτερο βαθμό, αφού όμως έχουν ταλαιπωρηθεί οι ίδιοι και έχουν τρομοκρατηθεί όσοι θα διανοηθούν να επαναλάβουν την αποκοτιά. Άγρυπνος φρουρός της Πίστης η «Espresso», που με πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα αφυπνίζει την υπνώτουσα εισαγγελική συνείδηση! Δυστυχώς ο κ.Εισαγγελεύς δεν δείχνει ανάλογη ευαισθησία σε καταγγελίες όπως αυτή του ΣΥΡΙΖΑ Βοιωτίας για τις καταπατήσεις του κ.Γιάννη Λιάπη (Ιερώνυμου) ως μητροπολίτη Θήβας.

http://viotiarecords.blogspot.com/2008/09/o.html

Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ αλληλοκατηγορούνται για υπονόμευση της Δικαιοσύνης, από τη θέση του κατήγορου ή του υπερασπιστή της αναλόγως αν βρίσκονται στην αντιπολίτευση ή στην κυβέρνηση. Καταλήγω με 3 προτάσεις που τις θεωρώ αυτονόητες.

1) Η ηγεσία της Δικαιοσύνης να μη διορίζεται από την εκάστοτε κυβέρνηση αλλά να ψηφίζεται από το δικαστικό σώμα, σύμφωνα και με το πνεύμα του Συντάγματος που θέλει διάκριση των τριών Εξουσιών.

2) Δικαστές που προφανώς σχετίζονται με εκκλησιαστικές αδελφότητες, αρχιμανδρίτες, ηγούμενους, δεσποτάδες, καλόγριες, ξεματιάστρες, οραματίστριες, προφήτες, ιερούς μεσίτες, εξορκιστές, να αυτοεξαιρούνται υποχρεωτικά από εκκλησιαστικές υποθέσεις.

3) Να αποκαθηλωθούν οι Εικόνες από τα δικαστήρια και να καταργηθεί ο θρησκευτικός όρκος των μαρτύρων.

http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=7611968
http://www.emprosnet.gr/emprosnet/news/article.asp?cid=85&uid=2008091748101
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=5225200
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=17.09.2008,id=28265352
http://www.in.gr/NEWS/article.asp?lngEntityID=605410
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=02.03.2005
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14384&m=A04&aa=1
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_07/08/2005_152754
http://tovima.dolnet.gr/list_by_topic.php?fyllo=15484&tmhma=22
http://galera.gr/magazine/modules/articles/article.php?id=69
http://www.imerisiatispierias.gr/go.asp?do=news&id=2650&output=print
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14621&m=A47&aa=1

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης. Bookmark the permalink.

8 Responses to Ράσο και δικαστική τήβεννος, μια ολέθρια σχέση

  1. Ο/Η Polykarpos λέει:

    Εμπεριστατωμένο ως συνήθως, δυστυχώς…

  2. Ο/Η ellinaki λέει:

    Έχω την αίσθηση ότι ο θρησκευτικός όρκος πλέον είναι προαιρετικός. Κατα τ’ άλλα όμως οι Ιησούληδες καλά κρατούν πάνω από τις έδρες.

    Ας μη γελιόμαστε. Όταν το Σύνταγμα της Ελλάδος ξεκινά (πριν καν από το Άρθρο 1) με τη φράση: «Eις τo όνoμα της Aγίας και Oμooυσίoυ και Aδιαιρέτoυ Tριάδoς», υπάρχουν πολλά περισσότερα που πρέπει να γίνουν εκτός από την αποκαθήλωση εικόνων και ευαγγελίων από τα Δικαστήρια.

  3. Ο/Η Abravanel λέει:

    Ο Χιλιασμός δεν αποτελεί μόνο μια αντιχριστιανική και ανθελληνική οργάνωση αλλά στην πραγματικότητα στοχεύει στην δημιουργία ενός παγκόσμιου θεοκρατικού Εβραϊκού Σιωνιστικού κράτους… Δεν είναι μια θρησκεία, είναι μια διεθνής οργάνωση πολιτκής και οικονομικής φύσεως που ανήκει στον Ιουδαϊσμό, αλλοιώνοντας με το χειρότερο δυνατό τρόπο τον Λόγο του ενσαρκωμένου Θεού και σκοπεύοντας την δημιουργία μιας παγκόσμιας Σιωνιστικής αυτοκρατορίας με βάση την Ιερουσαλήμ.

    Πρωτοδικείο Ηρακλείου, Σεπτ.1984 – Εκκλησία της Κρήτης έναντι Μαρτύρων του Ιεχωβά

    Είναι λίγο παλιό αλλά αν θέλει κάποιος κάτι καλύτερο μπορεί να απευθυνθεί στον εισαγγελέα της Δίκης Πλεύρη. Απλώς είπα έτσι να φρεσκάρω την μνήμη σε εποχές όπου δεν δίσταζαν να λένε τα πράγματα με το όνομα τους διάολε!

  4. Ο/Η ΣΑΚΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ λέει:

    παιδιά, την επόμενη φορά που θα εκφέρετε κρίσεις, μόλις τις γράψετε καθηστε απέναντι και σκεφτείτε σαν ένας τρίτος. Μόνο αντικειμενικά δεν είναι όσα γράφετε. Το μόνο που κάνετε είναι να κατηγορείτε με κάθε τρόπο. Είναι αυτό αμεροληψία;

    • Ο/Η Po λέει:

      ΣΑΚΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ…
      Σας ακούμε ποια και τι δεν γράφουμε «αντικειμενικά». Δεν λέτε. Είναι αυτό σχόλιο;

  5. Ο/Η aeroxeimarros λέει:

    @ΣΑΚΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Μάλιστα. Ενδιαφέρουσα η προσέγγιση σας. Να γίνουν οι αρθρογράφοι λέτε οι «τρίτοι»(ήτοι,αντικειμενικοί…)!

    Να σας υπενθυμίσω ότι «οι τρίτοι» είμαστε όλοι εμείς που σχολιάζουμε και διαβάζουμε τα κείμενα του παρόντος ιστολογίου. Κάποιες φορές συμφωνούμε απόλυτα, κάποιες άλλες έχουμε κάποιες αντιρρήσεις. Λογικό, υποκειμενικές οι απόψεις του καθενός μας, γι αυτό υπάρχει και ο διάλογος!

    Προσέξτε όμως μία διαφορά: Όταν διαφωνούμε, δεν μιλάμε αόριστα, αλλά διαθέτουμε τα κατάλληλα επιχειρήματα και μιλάμε συγκεκριμένα στο που έγκεινται οι αντιρρήσεις μας, στο που πιστεύουμε ότι κάνουν λάθος κλπ κλπ.
    Έτσι δίνετε η δυνατότητα να αναπτυχθεί ένας διάλογος, τουλάχιστον εποικοδομητικός, από τους κύριους στόχους του παρόντος μπλόγκ!

    Εσείς όμως -ως φαίνεται- τους «τρίτους» θεωρείτε τη δική σας «αλήθεια» κάτι που ακυρώνει το σχόλιο σας.

    Καλησπέρα.

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε Σάκις υπερασπιστείτε παρακαλώ όσους αδικήσαμε. Είναι χριστιανικό σας καθήκον.
    Ιδού η Ρόδος.

Γράψτε απάντηση στο ΣΑΚΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ακύρωση απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.