Απόφαση-Ντροπή της Δημαρχίας Θεσ/νίκης για την Εβραϊκή Κοινότητα

Ευχαριστώ τον φίλο Νοσφεράτο για την επισήμανση

Διαβάστε για το θέμα
Στη Καλύβα του Πάνου
Στον ΆNεμο

Και από τον ΆΝεμο το λινκ: Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

Από τον Πάνο επίσης το παρακάτω κείμενο προς χρήση:

Φίλες και φίλοι,
στείλτε στο υπηρεσιακό μέηλ του κ. Παπαγεωργόπουλου (mayorsal@otenet.gr ) τη δική σας άποψη για την απαράδεκτη τακτική του Δήμου Θεσσαλονίκης να προσπαθεί να «σβήσει» από την ιστορική μνήμη της πόλης μας το Ολοκαύτωμα της Εβραϊκής Κοινότητας.
Αν προτιμάτε, στείλτε το παρακάτω κείμενο, αυτούσιο ή τροποποιημένο. Προωθήστε το στους φίλους σας, για να ενημερωθούν και να κάνουν το ίδιο. Η «μνημοκτονία» είναι κάτι που μας ενοχλεί και μας προσβάλει – και πρέπει να την αποτρέψουμε! Η Θεσσαλονίκη δε μπορεί να παραμένει πόλη του αντισημιτισμού!
*
Κύριε Δήμαρχε της Θεσσαλονίκης,
με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την επιλογή της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου της Θεσσαλονίκης να αρνηθεί την ένταξη της πόλης της Θεσσαλονίκης στο «Δίκτυο των Μαρτυρικών Πόλεων και Χωριών της Ελλάδας 1940-1945», με την επίκληση απολύτως απαράδεκτων και προσχηματικών επιχειρημάτων.
Η ενέργεια αυτή είναι βαρύτατα προσβλητική για τη μνήμη των δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων Εβραίων που εξοντώθηκαν από τους ναζί. Είναι μια στάση που προξενεί αγανάκτηση στη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της χώρας μας. Είναι μια συμπεριφορά που αποτελεί όνειδος για τη Θεσσαλονίκη.
Σας καλούμε να καταδικάσετε αμέσως και χωρίς επιφυλάξεις αυτήν την επιλογή. Σας καλούμε να φέρετε εσείς ο ίδιος στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου πρόταση, η οποία να εντάσσει τη Θεσσαλονίκη στο «Δίκτυο», όπου αυτονόητα έχει θέση.
Σε αντίθετη περίπτωση αναλαμβάνετε εσείς ο ίδιος, προσωπικά, την ευθύνη για τη βαρύτατη δυσφήμιση της Θεσσαλονίκης απέναντι στην ελληνική και τη διεθνή κοινή γνώμη.
Υπογραφή

This entry was posted in Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

26 Responses to Απόφαση-Ντροπή της Δημαρχίας Θεσ/νίκης για την Εβραϊκή Κοινότητα

  1. Ο/Η bioannis λέει:

    Θα χαιρόμουν πολύ αν στο άμεσο μέλλον ο «ατσαλάκωτος» δήμαρχός μας, κοινοποιούσε την δυσαρέσκειά του … για τα εκατοντάδες μηνύματα που δέχτηκε. Εγώ το έστειλα.

  2. Ο/Η περιούσιος λέει:

    Θλίβομαι για την απόφαση αυτή του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Θεσσαλονίκης, διότι έζησα 5 χρόνια στην πόλη αυτή και την αγάπησα και αυτή και τους κατοίκους της, ώστε να μην μπορώ να χωνέψω αυτό το ατόπημα. Ευτυχώς, που η μειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου διεχώρισε τη θέση της αλλά τις αποφάσεις τις λαμβάνει η πλειοψηφία, οπότε επανέρχομαι στη θλίψη μου. Δεν έχω καμμία αντίρρηση να στείλω μήνυμα διαμαρτυρίας στον κ. Δήμαρχο Θεσσαλονίκης.
    Υ.Γ. Ο κ. Νομάρχης Θεσσαλονίκης θα αρχίσει, φυσικά, όταν τα μηνύματα διαμαρτυρίας μαζευτούν, να ανακαλύπτει εχθρούς της πόλης του, να καταγγέλει τα παράνομα κέντρα, που απειλούν την πόλη του με αφανισμό, το κράτος των Αθηνών, που θέλει να σβήσει τη Θεσσαλονίκη από το χάρτη κ.λπ. Ο δε κ. Δήμαρχος Θεσσαλονίκης θα σφυρίζει αδιάφορα και θα χαμογελά, ως εάν να μη συνέβη τίποτα.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Σχετικά:

    1) Ο Συνασπισμός της Θεσσαλονίκης
    « Συνέλευση της Δημοτικής Κίνησης
    Συνέλευση της Νομαρχιακής Κίνησης »
    Να χαρακτηριστεί ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΠΟΛΗ η Θεσσαλονίκη

    http://www.syn-thessaloniki.gr/?p=540

    2) Ιός Ελευθεροτυπίας

    Η σκιά του Μέρτεν το 2003

    Ενα από τα μεγαλύτερα ταμπού της σύγχρονης Ιστορίας μας αλλά και της μεταπολεμικής πολιτικής ζωής επιχειρεί να αναλύσει το ντοκιμαντέρ «Ο διαβολικός δρ Μέρτεν», που γυρίζουν εδώ και τρία χρόνια η Καίτη Αναγνωστοπούλου (σενάριο, σκηνοθεσία) και ο Κυριάκος Νικολάου (σενάριο, φωτογραφία).

    Μαρτυρίες από το «ανεπιθύμητο» ντοκιμαντέρ: Ο Μανώλης Γλέζος, ο πρόεδρος του ΚΙΣ κ. Κωνσταντίνης, το διάσημο ζεύγος Κλάρσφελντ που εντοπίζει ναζί εγκληματίες πολέμου, Ελληνες εβραίοι στο Τελ Αβίβ.
    Η προσπάθειά τους, όμως, συναντά την αρνητική στάση των υπεύθυνων κρατικών φορέων, οι οποίοι διστάζουν να θίξουν τα «κακώς κείμενα» και να δώσουν τη στήριξή τους σε μία ταινία – ντοκουμέντο που θα φέρνει για πρώτη φορά στο φως τη σκοτεινή ιστορία των διώξεων των Εβραίων στη Θεσσαλονίκη κατά την Κατοχή, καθώς και την ακόμα σκοτεινότερη ιστορία της μετακατοχικής τύχης των περιουσιών που διαρπάγησαν εκείνη την εποχή. Στο επίκεντρο της υπόθεσης ο περιβόητος Μαξ Μέρτεν, ο οποίος ως στρατιωτικός διοικητής Θεσσαλονίκης-Αιγαίου επιμελήθηκε την εξόντωση των Εβραίων και την αφαίμαξη των περιουσιακών τους στοιχείων και επέστρεψε στην Ελλάδα το 1957, για να καταδικαστεί, το 1959, ως εγκληματίας πολέμου αλλά και να αφεθεί στη συνέχεια ελεύθερος στη Γερμανία…………….

    http://www.enet.gr/online/online_p1_fpage_text.jsp?dt=20/12/2003&id=85673316

  4. Ο/Η Νοσφεράτος λέει:

    <a href= Στειλτε ένα Μηνυμα στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης

  5. Ο/Η Undantag λέει:

    Κατάπτυστη απόφαση, όπως κάθε ανιστόρητη απόφαση άλλωστε – το email εστάλη (άλλα, σας λέει κάτι η φράση:»τα παράπονα στο Δήμαρχο»; θυμίζει λίγο το «όποιος έχει στοιχεία να τα πάει στον εισαγγελέα» ).

    Εμένα πάλι αυτό γιατί δε με εκπλήττει; Περίμενα κάτι άλλο από την Θεσσαλονίκη:
    – του Παπαγεωργόπουλου, του την Αβραμόπουλου δόξαν ζηλώσαντος;
    – του Παπαθεμελή του ωραρίου των νυκτερινών κέντρων προς πάταξιν της διαφθοράς της νεολαίας;
    – του Ψωμιἀδη του Αρκουδοχορευτή και Αλογοκαβαλάρη;
    – του Άνθιμου (άνευ χαρακτηρισμού) ;

    Υπάρχει κανένας κοινωνιολόγος μεταξύ των αναγνωστών να εξηγήσει πως η πόλη της προσφυγιάς και της φτωχολογιάς, το σταυροδρόμι των πολιτισμών για αιώνες (εβραίοι, αρμένιοι, έλληνες, τούρκοι, σλάβοι ) , μετετράπη σε εφαλτήριο των πλέον συντηρητικών στοιχείων και απόψεων της ελληνικής κοινωνίας; Δεν θέλω να πιστέψω ότι οφείλεται μόνο στα λιγότερα από 100 χρόνια ελληνικής αποκλειστικότητας στη διοίκηση!
    Undantag
    ΥΓ: υπάρχει και η άλλη Θεσσαλονίκη. Σ’αυτήν έζησα υπέροχα φοιτητικά χρόνια. Κάπου έχει παραπέσει, ο ευρών αμειφθήσεται.

  6. Ο/Η N.Ago λέει:

    Ντροπή!!!

  7. Ο/Η Νοσφεράτος λέει:

    Undantag λες :
    Υπάρχει κανένας κοινωνιολόγος μεταξύ των αναγνωστών να εξηγήσει πως η πόλη της προσφυγιάς και της φτωχολογιάς, το σταυροδρόμι των πολιτισμών για αιώνες (εβραίοι, αρμένιοι, έλληνες, τούρκοι, σλάβοι ) , μετετράπη σε εφαλτήριο των πλέον συντηρητικών στοιχείων και απόψεων της ελληνικής κοινωνίας;

    δες μια παλια αποπειρα :
    http://nosferatos.blogspot.com/2008/07/blog-post_5152.html

  8. Ο/Η argosholos λέει:

    Συμφωνώ απόλυτα με την απόφαση του ΔΣ θεσσαλονίκης. Μόνο 500 ψωροχρόνια υπήρχαν εβραίοι εκεί. Τι είναι 500 χρόνια μπρος στα εκατομμύρια χρόνια που ζούσαν οι Ελ εκεί (το αρχαίο Αραντίν κατά τον διαπρεπή ντόπιο επιστήμονα κ. Λιακόπουλο). Μάλιστα κάποιοι ανθέλληνες εμφάνισαν κάποια ημέιλ κάποιου Σαούλ εκ Ταρσού Συρίας που τα έστελνε σε κάποιες συναγωγές Θεσσαλονικιών, Κορινθίων κτλ. και μιλούσε για κάποιο νεοφερμένο εβραίο θεό!!!!!

  9. Ο/Η bioannis λέει:

    ΣΣΣΤΤΤ η πόλη κοιμάται, μην την ξυπνήσετε…

  10. Ο/Η άλλος λέει:

    Δεν είναι μοναδική η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. Λίγες εκατοντάδες χιλιόμετρα ανατολικά, η Ιστανμπούλ (πρώην Κωνσταντινούπολη) είχε την ίδια τύχη, για τον ίδιο λόγο: εσωτερική μετανάστευση καθυστερημένων και αμόρφωτων χωρικών με απύθμενα συμπλέγματα και φοβίες (χαρακτηριστικό παράδειγμα ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, που τον εκλέγουν οι όμοιοί του). Να πώς οι πολυεθνικές μητροπόλεις γίνονται βαλκανικές επαρχιακές τσιμεντουπόλεις.

    Όσο για το κόμπλεξ των Ελλήνων απέναντι στους Εβραίους, είναι και γνωστό και παλιό. Ο Παπαγεωργόπουλος δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.

  11. Ο/Η zalmoxis λέει:

    Από το «Balkan Ghosts» του Robert D. Kaplan (St. Martin’s Press, 1993) μόνο τρεις αναφορές:

    «…In 1916, Greek troops occupied Salonika. In 1917, a great fire destroyed the entire section of the city, along with thirty-four synagogues. The homeless numbered 73,448…» (σελ. 236).

    «…You know the fairgrounds,where every year there is a trade fair and the Prime Minister give a speech? It is built over the Jewish cemetery. There is not a plaque. Nothing…» (σελ. 237).

    «…for five hundred years, thew Jews dominated Salonika; and in historical terms, they preserved the city for the Greeks, who only reclaimed it in the twentieth century…» (σελ. 238).

    Αυτά, για να μην επεκταθούμε και σε άλλα γεγονότα, όπως π.χ. τον εμπρησμό στον συνοικισμό Κάμπελλ και το πογκρόμ στα 1931, κ.λπ.) ή στην σταυροδοσία βουλευτών και την εκλογή τοπικών αρχόντων στην περιοχή η οποία δεν πρέπει να εκπλήσσει κανέναν για τα αντισημητικά φαινόμενα της Θεσσαλονίκης…

  12. Ο/Η Ίωνας λέει:

    Οι τοπάρχες έπραξαν με βάση το συμφέρον τους. Προβλεπόμενο.

    Η πόλη είναι αρκετά μαρτυρική με δαύτους, σιγά μην αφήσουν άλλους να τους καπελώσουν.

  13. Ο/Η Αλεξιπρόβατος Αμνοερίφιος λέει:

    Ζηλεύουν τους Εβραίους οι Έλληνες γιατί είναι ο περιούσιος λαός του θεού. Σκάνε από την ζήλεια τους οι Γραικοί της συμβασιλέυουσας οι οποίοι πολύ θα το θελαν να ήταν αυτοί οι εκλεκτοί του Υψίστου αλλά δεν μπορούν να χωνέψουν ότι δεν τους έκατσε το λαχείο της Αποκάλυψης. Κάποιος να τους μιλήσει για το πόσα χρωστάει ο πολιτισμός μας σε αυτόν τον αδικημένο λαό. Είναι βλασφημία να απουσιάζει η Θεσσαλονίκη από τον κατάλογο των μαρτυρικών πόλεων, που θυμίζει στους νέους την αιώνια νίκη του Ισραήλ επί του Φασισμού*.
    Την σημερινή της κατάντια η Θεσσαλονίκη την χρωστάει στην Ελλάδα, αφού από τότε που προσαρτήθηκε πήρε την κάτω βόλτα, ενώ το ότι ήταν κάποτε πλούσια πόλη το χρωστάει στον εβραϊκό λαό, που όπου και αν πήγαινε, μαζεύονταν τσουβάλια με χρυσάφι -μια απόδειξη του πόσο ευλογημένοι πραγματικά.
    Ας ψάλουμε Ωσαννά στον Υιό Δαυίδ, ας δεχτούμε τις ιουδαϊκές μας ρίζες και ας κάνουμε μερικές ακόμα πολεμικές ασκήσεις στον εναέριο μας χώρο με τον αδελφό λαό Ισραήλ, μήπως ευλογηθούμε και εμείς όταν ρημάξουν το Ιράν.
    ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ

    * Εδώ μπορεί και να κάνω λάθος. Όπως λέει ο φίλος μου ο Γεώργιος, ο φασισμός ήταν ιταλικό κίνημα. Οι γερμανοί δεν ήταν φασίστες- Ναζί ήταν.

  14. Παράθεμα: Απόφαση-Ντροπή της Δημαρχίας Θεσ/νίκης για την Εβραϊκή Κοινότητα « A Lord of the Night is Wandering

  15. Ντροπή, ντροπή και πάλι ντροπή νιώθεις διαβάζοντας το σκεπτικό της απόφασης. Δυστυχώς, όμως, δεν με εκπλήσσει…

  16. Ο/Η Abravanel λέει:

    Η απάντηση του Δήμου: http://www.express.gr/news/apeoz_(xenesoz_dhmosieyseis)/55262oz_2008072355262.php3

    Δυστυχώς ο κ.Παπαγεωργόπουλος αδυνατεί να καταλάβει οτι το πρόβλημα είναι το σκεπτικό της απόφασης και όχι η είσοδος σε ένα αμφίβολο Δίκτυο Μαρτυρικών Πόλεων .

    Η Θεσσαλονίκη κατά την διάρκεια της κατοχής έχασε το εν πεμπτο του πληθυσμού της με τον πιο φρικιαστικό τρόπο, έχασε ένα από τα σημαντικότερα εβραϊκά νεκροταφεία παγκοσμίως, δεκάδες ιστορικές εβραϊκές συναγωγές (μια από τις οποίες ήταν ο απόγονος αυτής στην οποία δίδαξε ο Απ.Παύλος), αναρίθμητα έργα εβραϊκής τέχνης, το ανεκτίμητο αρχείο της ΙΚΘ κ.α.

    Αναρωτιέμαι τι χρειάζεται ακόμα ο κ.Παπαγεωργόπουλος να καταδικάσει το σκεπτικό της απόφασης και να ξεκαθαρίσει οτι ο ίδιος είναι κάθετα αντίθετος με αυτές τις ιδεολογίες;

  17. Ο/Η Abravanel λέει:

    Επίσης παραθέτω μέρος του σχόλιου μου στον Πάνο και τον οποίο συγχαίρω για την κινητοποίηση του.

    1. Η εξόντωση των εβραίων θεσσαλονικέων δεν έγινε μόνο στο Αουσβιτς-Μπιρκεναου. Ενας από τους σκοπούς της περίφημης απογραφής, συνοδευόμενης από κακοποιήσεις, στην Πλατεία Ελευθερίας ήταν η συγκέντρωση εργατών για στρατιωτικά έργα. Περίπου 3500 εβραίοι εξαναγκάστηκαν σε καταναγκαστικά έργα στα λατομεία του Σέδες, Ναρες και Λεπτοκαρυάς Κατερίνης – άλλοι σε εργοτάξία στο Γιδά, Λιανοβερι και Μεθώνη και άλλοι στη Χαλκιδική – ίσως κοντά στο εξοχικό πολλών μελών του δημοτικού συμβουλίου. Γύρω στο 3% από αυτούς πέθανε και δεν είχε το “προνόμιο” να εξοντωθεί στα κρεματόρια. Πάντως εκείνοι οι νεκροί έλιωσαν σαν τα σκυλιά αφού τα πτώματα τους ξεθάφτηκαν από τους εργάτες του Δήμου που κατέστρεψαν τα 350 στρέμματα που περιείχαν 350.000/500.000 νεκρούς στο εβραϊκό νεκροταφείο της πόλης ελάχιστους μήνες αργότερα.

    2. Η εβραική κοινότητα της Θεσσαλονίκης υπάρχει μάλλον από τους ελληνιστικούς χρόνους. Η πρώτη γραπτή μαρτυρία αφορά τον ίδιο τον Απόστολο Παύλο που ήρθε το 50μχ και φιλοξενήθηκε επί τρια συνεχιζόμενα Σάββατα στην συναγωγή Ετς Χαίμ (Δενδρο της Ζωής) στη Θεσσαλονίκη. Η συναγωγή αυτή, στη γωνία Δημοσθένους και Καλαποθάκη, καταστράφηκε το 1943 μαζί με δεκάδες άλλες. Μάλιστα η κοινότητα εκείνη αποτελούνταν από ρωμανιώτες εβραίους, δηλαδή ελληνόφωνους εβραίους που διατήρησαν την ελληνική γλώσσα ακόμα και στις ΗΠΑ σήμερα. Το 1492 ήρθε μόνο το μεγαλύτερο κομμάτι της κοινότητας που την μεταμόρφωσε και σημάδεψε για πάντα την πόλη.

    Το πραγματικό πρόβλημα είναι η έλλειψη ιστορικής μνήμης της πόλης, η ιδεολογία με την οποία δικαιολογούν την απόφαση ο Δήμος και η συστηματική μνημοκτονία. Ας κρατήσουμε υπόψη οτι το συγκεκριμένο γεγονός αποτελεί απλώς το κερασάκι στην τούρτα – άλλες είναι οι αντιεβραικές συμπεριφορές του Δήμου που οφείλουν να αλλάξουν. Τα σχολικά βιβλία που δεν αναφέρουν το Ολοκαύτωμα, το κρύψιμο το Μνημείου, η έλλειψη έδρας Σεφαραδίτικων Σπουδών στο Πανεπιστήμιο, η απουσία μνήμης του Εβραϊκού Νεκροταφείου, οτι τα σχολεία δεν επισκέπτονται το Εβραϊκό Μουσείο…

  18. Ο/Η kafteri λέει:

    Δεν μας παρατάτε με τους Εραίους και το ολοκαύτωμα! Ελεος πιά!
    Εχουμε σοβαρότερα προβλήματα να ασχοληθούμε.
    Μας έχετε κάνει Πλεύρηδες όλους με την εβραιοπαπαρολογία σας.

  19. Ο/Η Διαγόρας λέει:

    Πολύ ωραία όλα αυτά, αλλά όπως έγραψα και στου Πάνου, καλό θα ήταν να είχαν δημοσιευθεί τα επιχειρήματα που χρησιμοποιήθηκαν για την αποφυγή της ένταξης τα οποία “είναι κυριολεκτικά ανάξια σχολιασμού.” Άλλο ανάξια σχολιασμού, και άλλο ανάξια δημοσίευσης. Δεν μπορείτε να προτείνετε στον κόσμο να στείλει ένα email σε έναν δήμαρχο λαμβάνοντας θέση σε μία υπόθεση προσποιούμενος ότι γνωρίζει κάποια “απολύτως απαράδεκτα και προσχηματικά επιχειρήματα” ενώ στην πραγματικότητα δεν τα γνωρίζει. Κάντε το αυτό, να δω κι εγώ ποιά ήταν εκείνα τα επιχειρήματα, κι έπειτα θα στείλω κι εγώ email στο δήμαρχο.

  20. Ο/Η Mixalis λέει:

    Είναι μια στάση που προξενεί αγανάκτηση στη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της χώρας μας.

    Λοιπόν, εβραιόσκυλα, δικαιολγημένα υπερασπίζεστε το ανύπαρκτο ολοκαυτωμα των Εβραίων,γιατί αντιχριστιανισμός και εβραϊσμός πηγαίνουν πάντοτε χέρι-χέρι. Αλλά θα μιλάτεμόνο για τα μούτρα σας και όχι για την «συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της χώρας μας».

    Γκε γκε;;;;;

  21. Ο/Η omadeon λέει:

    «Ανύπαρκτο ολοκαύτωμα των Εβραίων»;

    !!!!

    Τελικά είχε ΔΙΚΙΟ ο Κίσσιγκερ, σε όσα… δεν είπε(!) ποτέ το: ΜΟΝΗ λύση για _τέτοια_ ξεροκεφαλιά, είναι να χτυπηθεί η θρησκεία, η γλώσσα και η (ανύπαρκτη) κουλτούρα της… 🙂

  22. Ο/Η Kapoios λέει:

    »»Τελικά είχε ΔΙΚΙΟ ο Κίσσιγκερ, σε όσα… δεν είπε(!) ποτέ το: ΜΟΝΗ λύση για _τέτοια_ ξεροκεφαλιά, είναι να χτυπηθεί η θρησκεία, η γλώσσα και η (ανύπαρκτη) κουλτούρα της… »»

    Χτυπήστε μας αλύπητα…αντέχουμε εμείς , αποδεδειγμένα!!!
    Αλλά να θυμάστε πως ο εχθρός της λογικής και της σκέψης είναι ο εξτρεμισμός.
    Πρέπει επίσης να ξέρετε αγαπητοί φανατισμένοι πως είναι γελοίο να φαντάζεστε οτι εκπροσωπείτε τους αδελφούς μας Εβραίους διαλαλώντας οτι οι Έλληνες τους μισούν και τους ζηλεύουν ή ακόμη οτι διατηρούν μέσα τους ένα ακαθόριστο κόμπλεξ(?) εναντίον τους.
    Δεν έχουμε εμπάθεια εναντίον αυτού του λαού, τους αγαπούμε και τους συμπονούμε για όλα τα μαρτύρια που έχουν υποστεί και με κίνδυνο της ζωής μας στις δύσκολες στιγμές τους σταθήκαμε όσο το επέτρεπαν οι περιστάσεις δίπλα τους, είναι συχνά αγαπημένοι φίλοι μας με φιλίες αδελφικές που αντέχουν στο χρόνο και οι ίδιοι μας ανταποδίδουν την αγάπη τους με κινήσεις όπως »Ο οίκος της Ελλάδος», αλλά και με την θέρμη που απολαμβάνουμε κάθε φορά που ταξιδεύουμε στα Ιεροσόλυμα.
    Αφήστε λοιπόν τις λασπολογίες και την δημιουργία φανατικού κλίματος γιατί είναι αδύνατον να διασπαστεί μια τέτοια βαθιά σχέση ανά τους αιώνες.
    Κάθε χώρα μπορεί να δυσαρεστεί κάποιες φορές με τις εμπόλεμες επιλογές της κάποιαν άλλη χώρα αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι χάνεται η αγάπη που διατηρούμε στις ψυχές μας για τους πολίτες αυτής της χώρας.
    Επίσης κάθε χώρα μπορεί να λανθάνει με ορισμένες αποφάσεις της αλλά αυτό δεν μπορεί να μετακυλίεται στους λοιπούς πολίτες τις ίδιας χώρας που ενδεχομένως και να διαφωνούν σθεναρά με τις αποφάσεις αυτές.

    Με λίγα λόγια προσπαθήστε να είστε μετριοπαθείς στις αντιδράσεις σας γιατί μπορεί να χαρακτηριστείτε σαν αυτούς που έχουν έλλειψη ισορροπίας …ξέρετε τους ανισόρροπους.

  23. Ο/Η N G λέει:

    Το χταπόδια και τους εβραίους όσο τα χτυπάς τόσο απλώνουν.

    Η αλήθεια θα λάμψει, σύντομα και θα λυτρώσει και τους εβραίους και τους έλληνες, κάποιοι που φταίνε θα πληρώσουν και κάποιοι που απλά φάγανε παραμύθι από τους ομοεθνείς τους θα λυτρωθούν.
    Ο περιούσιος Λάος του θεού θα έρθει αντιμέτωπος με την ΑΛΗΘΕΙΑ θα αποκαλυφθεί ποίος κλαίει στον τοίχο των δακρύων πραγματικά και ποίος κάνει τον κροκόδειλο .
    Θα δούμε πολλά σας παραθέτω το ακόλουθο link
    http://www.ydrohoos.gr/evraioik.htm
    να μην αμελήσει κανείς να διαβάσει τα βιβλία του
    Παναγιώτη Τραϊανού ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ
    ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΤΟ ΕΛΝΤΟΡΑΝΤΟ ΤΩΝ ΒΛΑΚΩΝ

  24. Ο/Η ΑΧΙΛΛΕΑΣ λέει:

    ΣΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΓΙΑ ΕΞΑΓΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ . ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ !
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΑΡΕΛΙ , ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΣΑΠΟΥΝΙΑ Ε, ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ !
    Α! ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΔΙΔΙΜΟΥΣ ΠΥΡΓΟΥΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ !

  25. Ο/Η Ψυχίατρος λέει:

    maniokatathlipsis ysteriosa βλέπω.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.