Στην Ελλάδα οι γκέι, οι λεσβίες και οι τρανσέξουαλ γνωρίζουν από διακρίσεις. Αρκετοί απ’ αυτούς τις αντιμετωπίζουν καθημερινά στην οικογένεια, την κοινωνική ζωή και τον επαγγελματικό στίβο.
Καμιά φορά όμως φτάνει μια σταγόνα για να ξεχειλίσει το ποτήρι.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου το Υπουργείο Δικαιοσύνης ετοιμάζεται να καθιερώσει ένα «συμβόλαιο συμβίωσης» ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τα ετερόφυλα ζευγάρια. Δεν θεωρούμε ότι ένα απλό «συμβόλαιο» μπορεί να λύσει τα ζητήματα των ζευγαριών ίδιου φύλου, ούτε να εξασφαλίσει την ισότιμη μεταχείρισή τους. Πιστεύουμε όμως ότι η προτεινόμενη διάκριση είναι κατάφωρα αντίθετη τόσο με το ελληνικό Σύνταγμα όσο και με τις ευρωπαϊκές συνθήκες για τα δικαιώματα του ανθρώπου. Πόσο μάλλον όταν 18 ευρωπαϊκές χώρες ήδη παρέχουν νομική κατοχύρωση στα ζευγάρια ίδιου φύλου.
Σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι να ενημερωθούν σχετικά οι ευρωπαϊκοί θεσμοί, οι οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα, ιστοσελίδες και ιστολόγια σε όλο τον κόσμο. Αυτό που ζητάμε είναι ίσα δικαιώματα για όλους. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.
Αυτή τη φορά δεν θα μείνουμε σιωπηλοί. Αυτή τη φορά δεν θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ
In Greece gays, lesbians and transexuals know about discrimination. Many of them face it daily from their families, in their social lives and in the professional field.
But sometimes, all it takes is a single straw to break the camel’s back.
According to press reports, the greek government is preparing to introduce a domestic partnership «contract» EXCLUSIVELY for unmarried heterosexual couples. We do not believe that a mere «contract» can resolve the issues same-sex couples face or ensure their fair treatment under the law. However this discriminatory proposal is a direct contravention of the greek Constitution, as well as european human rights treaties. Especially since same-sex couples already enjoy legal rights in 18 european nations.
The aim of this intervention is to make sure that european institutions, human rights organisations, websites and weblogs from around the world learn about these proposals. What we ask for is equal rights for all. Nothing more and nothing less.
This time around we will not sit idly by. This time around we will not keep silent.
GREEK BLOGGERS AGAINST DISCRIMINATION
.
Κύριε Ροϊδη,
Oι Έλληνες μπλογκερς, ζητούν το αυτονόητο. Επειδή αυτό δεν είναι αντιληπτό στη χώρα μας επιτρέψτε μου μερικές σκέψεις.
1)Η Εκκλησία, τουλάχιστον επί σατραπείας Χρ.Παρασκευαϊδη ο οποίος ηθικολογούσε ασύστολα ομιλών επί του όρους της κόπρου του Αυγείου, ήταν ο μπαμπούλας που ορθωνόταν εμπόδιο κάθε εξέλιξης και πανικόβαλε πολιτικούς του διαμετρήματος Σημίτη-ΓΑΠ-Βενιζέλου. Οι κύριοι αυτοί υποτίθεται πως είναι στη χώρα μας φορείς μεταρρυθμιστικών αντιλήψεων, όπως κάθε αστικοφιλελεύθερο ή σοσιαλδημοκρατικό ευρωπαϊκό κόμμα. Ρίξτε μια ματιά στην Καθολική Ισπανία του φρανκισμού, της Ιεράς Εξέτασης, της μοναρχίας. Παρά την σφοδρή αντίδραση των καρδιναλίων που κατέβασαν τα στίφη του μαινόμενου ποίμνιου στην Πλάθα Μαγιόρ, ο σοσιαλιστής Θαπατέρο κατάργησε τα Θρησκευτικά από τα σχολεία, θέσπισε τον γάμο των ομοφυλόφιλων και την συνακόλουθη υιοθεσία παιδιών και νομοθέτησε την ευθανασία. Επανεκλέχτηκε πανηγυρικά. Για τα ψοφοδεή ανθρωπάκια του διαλυόμενου φαρισαϊκού ΠΑΣΟΚ που τρέμουν μη και βήξει ο απόφοιτος του Δημοτικού παπάς της ενορίας τους, επισημαίνω πως οι διαδοχικές κορώνες του αρχιεπισκόπου Κύπρου να ψηφιστούν οι Παπαδόπουλος και Κασουλίδης, έφεραν στην Προεδρία τον αριστερό Χριστόφια.
2)Για το επίμαχο θέμα της υιοθεσίας, που προκαλεί τις κραυγές των αυτόκλητων φρουρών της δημόσιας Ηθικής, σκέφτομαι τα εξής. Χιλιάδες παιδάκια στη χώρα μας γεννιούνται από (και μεγαλώνουν με) ακατάλληλους γονείς ή και πεντάρφανα. Φονιάδες, βιαστές, παιδεραστές, ναρκομανείς, κλέφτες, αγράμματοι, αλκοολικοί, φυλακισμένοι, ψυχικά ανισόρροποι, χαρτοπαίχτες, ανεύθυνοι, ανώριμοι, εγωκεντρικοί, οικονομικά κατεστραμμένοι, αλληλομισούμενοι γονείς καταστρέφουν τα παιδιά τους, σχεδόν ανενόχλητοι. Καμμία φωνή δεν υψώθηκε ποτέ από τους ηθικολόγους των τηλεοπτικών παράθυρων για την υπεράσπιση αυτών των παιδιών, καμμία ευαισθησία για την προστασία των παιδιών που ζητιανεύουν ή κακοποιούνται, καμμία έγνοια για την παρουσία στα δημόσια σχολεία κοινωνικών λειτουργών και παιδοψυχολόγων που θα εντοπίζουν και θα επεμβαίνουν στα κρούσματα αυτά. Όλα έχουν αφεθεί στην τύχη τους. Αν η γειτονιά μιλήσει, αν από σύμπτωση κάτι αποκαλυφθεί, αν η «Θεία Πρόνοια» φιλοτιμηθεί. Κάνω μια υπόθεση εργασίας. Αν ήμουν υποχρεωμένος να επιλέξω μεταξύ του να με υιοθετήσει ένα ζεύγος αγράμματων και θρησκόληπτων χωρικών (φέρνω όπως βλέπετε ένα ήπιο παράδειγμα), ένα εκκλησιαστικό ίδρυμα ή ένα αγαπημένο ζευγάρι μορφωμένων λεσβιών ή ομοφυλόφιλων που ζουν μέσα στον πολιτισμό, θα διάλεγα ασυζητητί την τρίτη περίπτωση. Το ίδιο πιστεύω θα έκαναν και οι κινδυνολόγοι Φαρισαίοι, ¨αλλά όπως πάντα, λένε ψέμματα ακόμη και στον εαυτό τους.
Σωστή πρωτοβουλία
Ειμαι στρειτ αλλα αν δεν παρουν το οκευ να συμβιωσουν τοτε καλα θα κανουν να μας πανε στο Ευρωδικαστηριο.
http://www.neos-forum.com/viewtopic.php?t=7058
Δεν έχετε καταλάβει τι έγινε. Η κυβέρνηση ξέρει πως δεν πρόκειται να σταθεί στη Δικαιοσύνη μια τέτοια υπόθεση – εδώ και στην Ευρώπη. Ο ίδιος ο υπουργός, off the record, μίλησε για προσφυγές. Απλά, για ψηφοθηρικούς λόγους, αποφεύγουν την ευθεία και πάνε μέσω… Βρυξελλών. Τους κυνηγάει το φάντασμα των ταυτοτήτων.
http://imarias.wordpress.com
ένα μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρους όλων. Σε έχω βάλει στη λίστα μας!
αφού άνοιξε η συζήτηση για εκσυγχρονισμό της κοινωνίας, δεν θα’πρεπε να συζητηθούν και θέματα όπως καύση νεκρών, ελευθερία πίστης, ελευθερία μη-πίστης, άρνηση στράτευσης και άλλα πολλά;
και άλλη μία ερώτηση. ορθή μεν η δημοσίευση, αλλά ποια δράση θα ακολουθήσει; αρκούν τα posts;
keep posting
@ tivlepo
Αυτά τα θέματα δεν θα έπρεπε να συζητηθούν, θα έπρεπε να θεσμοθετηθούν χωρίς συζήτηση. Και δυο απορίες: Από που συμπεραίνεις ότι άνοιξε η συζήτηση για εξυγχρονισμό της κοινωνίας; Και μεταξύ ποιών διεξάγεται;
προσπαθω μέσω freedmisland να μεταφέρω το κείμενο, και δεν γίνεται σύνδεση καν, υπάρχει άλλος τρόπος? από εδώ? για κάποιο λόγο, από τον υπολογιστή μου, το wordpress μου βγάζει invalid
@ v.k.
καθώς την ελληνική πραγματικότητα την ζω μέσα από τα blogs – αφού είμαι ξενιτεμένος – συμπεραίνω ότι τον τελευταίο καιρό κάτι άρχισε να κινείται προς έναν κοινωνικό διάλογο. μπορεί να είναι απλά θόρυβος, μπορεί να είναι κεκτημένη ταχύτητα από τα υπόλοιπα κοινωνικά θέματα (ασφαλιστικό κ.α.), μπορεί να είναι ο πανικός των κρατούντων, μπορεί όμως πραγματικά να είναι έτοιμος ο κόσμος να συζητήσει. εδώ στα ξένα τίποτα δεν θεσμοθετείται χωρίς συζήτηση και αυτό θα έπρεπε να γίνεται έτσι και αλλιώς. και αν ο θαπατέρο πέρασε όλα τα προχωρημένα, αυτό έγινε επειδή οι ισπανοί είχαν πάρει τους δρόμους και απαιτούσαν αλλαγή. τι άλλο θα μπορούσε να κάνει;
στο κάτω κάτω αυτό που κάνουμε δεν είναι διάλογος;
Παράθεμα: Συμβόλαιο συμβίωσης μόνο για κάποιους; Οχι ευχαριστώ. / A domestic partnership that discriminates? No thanks. « Abravanel
Και εγώ πιστεύω το ίδιο με τον ΙΩΝΑ και συμπληρώνω οτι το σκάνδαλο ζαχόπουλου ωθεί τον καραμανλή να κάνει τέτοιες κινήσεις΄. Βέβαια η πλάγια οδός που (ισως) διάλεξε να του βγεί μπούμερανγκ.
Κύριε Ροϊδη,
αντιγράφω από την σημερινή ανακοίνωση της Συνόδου: Η Εκκλησία « θεωρεί πορνεία κάθε άλλη ‘συζυγική’ σχέση εκτός αυτού» (σ.Λ. του θρησκευτικού γάμου).
Δεδομένου ότι εγώ και χιλιάδες συμπολίτες μας έχω παντρευτεί με πολιτικό γάμο, συγκαταλέγομαι σε αυτούς που κατά τη Σύνοδο διέπραξα πορνεία. Η Σύνοδος βρίζει Έλληνες πολίτες, έντιμους φορολογούμενους, που δεν έχουν παραβιάσει τους νόμους του κράτους, παράλληλα συκοφαντεί τον νόμιμο θεσμό του πολιτικού γάμου. Θα μπορούσε κανείς να τους θυμίσει πως στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί» αφού πολύ εύκολα μπορεί να αναζητήσει και να βρει πόρνους στις τάξεις των κληρικών. Αρκεί να ανατρέξει στις ευσεβείς εφημερίδες «Εσπρέσσο», «Ελεύθερη Ώρα», «Αυριανή», «Απογευματινή», «Ορθόδοξο Τύπο», «Νέοι Άνθρωποι», «Καθημερινή» κλπ. και σε συνεντεύξεις του προέδρου του Ι.Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος.
Αναρωτιέμαι κύριε Ροϊδη, μήπως θα όταν σκόπιμο να μαζευτούμε κάμποσοι που έχουμε τελέσει πολιτικό γάμο και να μηνύσουμε ή να κάνουμε αγωγή στη Σύνοδο. Ρίχνω μια απλή ιδέα, που πιθανόν να είναι νομικά βάσιμη.
Προσυπογράφω (αν και στρέϊτ) και επεκτείνω το θέμα ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, στη νομιμοποίηση μέσω νομικών συμβολαίων και της ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ, τριών ή περισσότερων ανθρώπων σε μόνιμη σχέση μεταξύ τους (το λεγόμενο διεθνώς «polyamory»). Φυσικά αυτό είναι «ψιλά γράμματα» στη χώρα της Φαιδράς Πορτοκαλέας των Κερατάδων και Σία, στη χώρα που νομίζει πως όλες οι πολλαπλές σχέσεις είναι τσόντες και παρτούζες, χωρίς υπευθυνότητα.
Σκατά στη μούρη και αιώνια γκαντεμιά στους Ελληναράδες που… πριν 11 χρόνια(!!) με διέσυραν στο Ελληνικό διαδίκτυο βρίσκοντας ΜΟΝΑΔΙΚΟ «ενοχοποιητικό στοιχείο» εναντίον μου κάποιες ανακοινώσεις για επίσημες Πολλαπλές Σχέσεις (μια εποχή που «τα είχα» με μία γυναίκα με την οποία επίσης «τα είχε» φίλος μου και… τα βρήκαμε μεταξύ μας σαν τριπλή σχέση με επίπεδο).
Αν ο σεξισμός κατά ομοφυλοφίλων πρόκειται να εξαλειφτεί, το ίδιο και ΚΑΘΕ είδος σεξισμού κατά οποιουδήποτε ανθρώπου.
Δήλωσε ήδη ένας δικηγόρος (δεν συγκρατώ το όνομα του, πιθανόν ο Καπερνάρος, αλλά δεν ορκίζομαι, γνωστός στα τηλεοπτικά παράθυρα) ο οποίος είναι παντρεμένος με πολιτικό γάμο ότι θα κάνει αγωγή στη Σύνοδο αν επιμείνει σε αυτή την άποψη.
Παράθεμα: ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ « Sleepwalki
Πόρνες είναι οι 13εις.
Αυτονοητα πραγματα. Δεν χρειαζετα καν να τα συζηταμε…..αλλα οπως βλεπετε ακομη και εδω πριν δηλωσουν την υποστηριξη τους…δηλωνουν πρωτα πως ειναι στρειτ (οτι και να σημαινει αυτο)!
Παράθεμα: Πόρνη να πείτε τη μάνα του θεού σας, τράγοι! « Διαγόρας
Οnadeon,
από τα όσα έχεις γράψει δημόσια, φαίνεσαι πολύ σοβαρός και έντιμος άνθρωπος. Δεν χρειάζεται λοιπόν νομίζω να δηλώνεις εισαγωγικά πως είσαι στρέιτ. Είναι προσωπικό σου ζήτημα και μάλλον δεν θα ενδιαφέρει κανέναν εδώ τι είσαι, ούτε βέβαια ο καθένας μας είναι ότι δηλώνει (το λέω γενικά, με κανένα τρόπο ως αιχμή για σένα). Άλλωστε κατά κανόνα, όσοι βρίζουν τους ομοφυλόφιλους («κουσούρι» κλπ) είναι καραμπινάτες αδελφές, που θεωρούν πως με τον τρόπο αυτό αποκτούν πιστοποιητικό ανδρισμού.
Θυμάμαι μια αμερικανική ταινία, πάνε περίπου 7-10 χρόνια που παίχτηκε. Μια γερουσιαστίνα κατηγορήθηκε για σεξουαλικές ατασθαλίες. Παρ’ότι εντελώς αθώα, η νομική της μάχη δεν δόθηκε πάνω στο να αποδείξει πως ποτέ δεν διέπραξε αυτά που της απέδιδαν, αλλά πως κανείς δεν είχε το δικαίωμα να ασχολθεί με τα προσωπικά της, εφ’όσον δεν παραβίαζε τους νόμους του κράτους.
Για τα υπόλοιπα, που λες συμφωνώ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΕΡΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ
Το Τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΝ διαπιστώνει με θλίψη ότι η πολυθρύλητη και αναμενόμενη «άνοιξη της Εκκλησίας», ψήγματα της οποίας είχαν αρχικά διαφανεί από τα πρώτα ήπια και μετριοπαθή «δείγματα γραφής» του νέου Αρχιεπισκόπου που είχαν γίνει ασμένως δεκτά από την προοδευτική κοινή γνώμη, φαίνεται δυστυχώς να έλαβε άδοξο τέλος μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, και εκτιμά ότι αυτή η εξέλιξη είναι αποτέλεσμα άσκησης πιέσεων από τους γνωστούς σκοταδιστικούς και υπερσυντηρητικούς κύκλους της Ιεραρχίας η νοοτροπία των οποίων δεν διαφέρει σε τίποτε απολύτως από αυτή των αυταρχικών μουλάδων του Ιράν.
Το Τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΝ θεωρεί ως άκρως προσβλητικό για τον ελληνικό λαό το χαρακτηρισμό των ελεύθερων σχέσεων συμβίωσης ως «πορνείας» , τη στιγμή που τελούνται υπεύθυνα, συνειδητά και ώριμα μεταξύ ενηλίκων προσώπων δίχως να υπάρχει βλάβη ούτε των ίδιων ούτε τρίτων. Εκφράζει μάλιστα την έκπληξη του για την πολιτική των «δύο μέτρων και δύο σταθμών» που εφαρμόζει η Ιερά Σύνοδος, η οποία στο ζήτημα των ταυτοτήτων ωρυόταν ότι έπρεπε να γίνει σεβαστή η δήθεν βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών ενώ στο θέμα της ελεύθερης συμβίωσης, που αποτελεί μια αυτονόητη κοινωνική πραγματικότητα της σύγχρονης εποχής, οι απόψεις και οι αντιλήψεις των πολιτών όχι μόνο δεν γίνονται σεβαστές αλλά γίνονται και αντικείμενο ύβρεων.
Εξάλλου , με αφορμή το επικείμενο νομοσχέδιο για την ελεύθερη συμβίωση, το Τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΝ καλεί το Υπουργείο Δικαιοσύνης για μια ακόμη φορά να αποφύγει ρατσιστικούς αποκλεισμούς σε βάρος των ομοφύλων αλλά και να τολμήσει να θεσπίσει μέτρα τολμηρού εκσυγχρονισμού του οικογενειακού δικαίου, όπως η περαιτέρω αυτοματοποίηση του διαζυγίου, η διευκόλυνση του συστήματος υιοθεσίας που με τις γραφειοκρατικές του αγκυλώσεις ταλαιπωρεί μεγάλη μερίδα του ελληνικού πληθυσμού, η άρση των αποκλεισμών από τις ρυθμίσεις περί τεχνητής γονιμοποίησης, κλπ
Κύριε Ροϊδη,
μήπως θα μπορούσε η Αγιωτάτη και Πανιερωτάτη Σύνοδος να μας πει τι απέγινε με τον μητροπολίτη-μαστρωπό; Καθαιρέθηκε ή παραμένει στη θέση του και ονομάζει τις γυναίκες μας πόρνες και εμάς πόρνους κατ’εξακολούθησιν και καθ’έξιν, αφού καθημερινά διαπράτουμε πορνεία. Αν πάλι ο πρόεδρος των κληρικών τον συκοφαντούσε, τιμωρήθηκε γι’αυτό; Από ότι ξέρω όχι. Πως εξηγούνται όλα αυτά άγιε Ιερώνυμε;
Περί πορνείας
Καταγγελία για μητροπολίτη ιδιοκτήτη αντρικού πορνείου
Επίσης, άλλη μία καταγγελία-βόμβα έγινε στη ΝΕΤ 105,8 δια στόματος του γ.γ. του Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδας Ευστάθιου Κολλά, ο οποίος αποκάλυψε ότι είχε ενημερώσει τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, χωρίς όμως να εισακουστεί, ότι ένας υποψήφιος μητροπολίτης διατηρούσε πορνείο ανδρών. «Είναι ελάχιστοι, όσοι δημιουργούν προβλήματα στην Εκκλησία και είναι αυτοί, που μπήκαν στην Εκκλησία για να κρύψουν με τα ράσα τους τις βρωμιές τους και τις κοιλιές τους», δήλωσε ο πατήρ Κολλάς και συμπλήρωσε, «ανησυχώ ποιοι θα είναι αυτοί, που θα αναλάβουν την κάθαρση. Ποιοι διαθέτουν καθαρά χέρια για να κάνουν κάτι τέτοιο. Από τους αρχιερείς δεν περιμένω τίποτα. Πρέπει να συγκροτηθεί ένα εκκλησιαστικό δικαστήριο από επισκόπους, έγγαμους ιερείς και πιστούς».
http://www.hri.org/cgi-bin/brief?/news/greek/eragr/2005/05-02-11.eragr.html -31k
Να και το Δελτίο Τύπου των Οικολόγων Πράσινων:
Για τον γάμο μεταξύ ανθρώπων του ίδιου φύλου
και το «σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης»
Ανακοίνωση της Ομάδας Ανθρωπίνων και Κοινωνικών Δικαιωμάτων
Οι Οικολόγοι Πράσινοι χαιρετίζουν και δεσμεύονται να στηρίξουν την πρωτοβουλία μελών της Ομοφυλοφιλικής Λεσβιακής Κοινότητας Ελλάδας να προχωρήσουν στην τέλεση πολιτικού γάμου με τους/τις συντρόφους τους, κάνοντας χρήση του δικαιώματος που τους αναγνωρίζει η διάταξη του Αστικού Κώδικα σχετικά με τις προϋποθέσεις για την τέλεση γάμου και όπου δεν αναφέρεται ότι το ζευγάρι πρέπει να είναι ετερόφυλο.
Ο σεξουαλικός προσανατολισμός ή/και η ταυτότητα κοινωνικού φύλου είναι μία πολύ προσωπική ιδιότητα του καθενός και της καθεμιάς μας και δεν θα πρέπει να αποτελεί λόγο μη αναγνώρισης ίσων δικαιωμάτων και αιτία διακρίσεων μεταξύ των πολιτών.
Δεδομένου μάλιστα ότι:
– η ισχύουσα νομοθεσία δεν απαγορεύει ρητά την τέλεση γάμου μεταξύ προσώπων του ίδιου φύλου
– η ευρωπαϊκή Συνθήκη του Άμστερνταμ στο άρθρο 13 απαιτεί από τις χώρες της Ε.Ε. να απαλείψουν από τη νομοθεσία τους κάθε διάκριση μεταξύ άλλων «και λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού»
πιστεύουμε ότι η πρωτοβουλία αυτή θα έπρεπε να έχει παρθεί από καιρό, έτσι ώστε και στη χώρα μας τα ομόφυλα ζευγάρια να απολαμβάνουν τα ίδια ασφαλιστικά, φορολογικά, κοινωνικά κ.α. δικαιώματα με τα ετερόφυλα ζευγάρια.
Θυμίζουμε ότι ο Νοέλ Μαμέρ, Πράσινος δήμαρχος της γαλλικής πόλης Μπεγκλ, πραγματοποίησε τελετή γάμου ενός ζευγαριού δύο ανδρών το 2004, συνέστησε δε και στους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη Γαλλία να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Μπεγκλ και να πραγματοποιήσουν και άλλους γάμους ζευγαριών του ίδιου φύλου. Ο Νοέλ Μαμέρ επανεκλέχθηκε δήμαρχος της Μπεγκλ στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές με ποσοστό 56,6% από τον πρώτο γύρο.
Όσον αφορά στο «σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης», θεωρούμε ότι στην περίπτωση που αυτό θα αφορά μόνο τη συμβίωση μεταξύ ανθρώπων διαφορετικού φύλου θα αποτελεί άλλη μια διάκριση και άνιση μεταχείριση σε βάρος των ομοφυλόφιλων και των λεσβιών.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι, με βάση τα παραπάνω, καλούν την ελληνική πολιτεία και κοινωνία να δείξουν στην πράξη το σεβασμό τους στη συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή της ισότητας και του σεβασμού της προσωπικότητας.
Για περισσότερες πληροφορίες: Πολύνα Γκιόκα, 6932623566
Κύριε Λασκαράτε, το μόνο «κουσούρι» που μου έμεινε από τις μαύρες εποχές διαφόρων διασυρμών είναι να… δηλώνω ΤΙ είμαι (από άποψη ερωτικών προτιμήσεων). Ξέρετε… τις εποχές που πας μη Ελλην κίναιδος (και πας κίναιδος ανθέλλην). (Το δηλώναμε επίσης και για να μην παρεξηγούν τα… ενδιαφερόμενα άτομα, είτε υπέρ είτε κατά. Δηλαδή να ξέρουν ΤΙ λέει αυτός που βρίζουν, σε μία εποχή βρισιών).
Ιδανικά, δεν θα έπρεπε να δηλώνει κανείς τις προτιμήσεις του, παρά μόνο σε περίπτωση συναναστροφής για ερωτικούς σκοπούς. Οπότε… φάουλ έκανα! (Σε χώρο όπου ο Ερως της Διάνοιας δεν έχει φύλο).
Espectador έφη
Συμφωνώ απολύτως. Η μόνη διαφορά είναι ότι… δυστυχώς ΠΡΕΠΕΙ να τα συζητάμε, γιατι το κράτος είναι δεκαετίες πίσω και νομοθετεί ΚΑΤΑ αυτονόητων.
Επίσης, ΝΑΙ, «λέει πολλά» το να δηλώνουμε στρέϊτ πριν εκφράσουμε υποστήριξη για τα δικαιώματα όσων δεν είναι, ΠΑΡΑ πολλά. Π.χ.
1) Γενικά επικρατεί η εξοργιστική προκατάληψη ότι «για να λές κάτι υπέρ των γκαίη μάλλον ΕΙΣΑΙ ο ίδιος».
2) Γενικά ακόμη και όσοι είναι γκαίη λόγω προκατάληψης νιώθουν την ανάγκη να το αρνηθούν δημόσια (ακόμη και σήμερα)!
3) Γενικά ακόμη και πολλοί μη-γκαίη δεν έχουν ψάξει καλά τη σεξουαλικότητά τους, να δουν τις βαθύτερες παρορορμήσεις τους.
Πάντως, ανδρώθηκα στην Αγγλία, όπου η ομοφυλοφιλία θεωρείται κάται απολύτως φυσικό, προκαλώντας τη (γνωστή σε όλους) προκατάληψη ότι έχει τεράστιο αριθμό ομοφυλοφίλων, το οποίο ΔΕΝ αληθεύει.
Το ίδιο περίπου ποσοστό στατιστικά ισχύει σε όλες τις χώρες. Απλώς, σε ορισμένες χώρες οι έχοντες κάποιες παρεκκλίνουσες παρορμήσεις νομίζουν ότι δεν είναι έτσι, λόγω του γνωστού αραβικού και τουρκο-ελληνικού ιδεολογήματος, που θέτει τον άντρα-επιβήτορα σαν «στρέϊτ» (ακόμη και αν έρχεται σε ερωτική επαφή με γκέη). Γι’ αυτό το θέμα όμως, γνωρίζουν πιο πολλά οι σεξολόγοι (και ορισμένοι «ΜΗ-εγχειρισμένοι» τραβεστί που τους ζητούν «περίεργα» πράγματα μουστακαλήδες πελάτες)…
Λασκαράτε, επειδή κι εμένα με κατηγόρησαν ότι διαπράττω πορνεία, αφού κι εγώ με πολιτικό γάμο έχω παντρευτεί, αν αποφασίσετε την αγωγή ειδοποιήστε με παρακαλώ. Βέβαια, ακολουθώντας τη μέθοδο Δ21 την αγωγή θα την κάνουμε χωριστά ο καθένας, αλλά να πάρουμε με κόπυ-πέιστ τις διατυπώσεις.
Κάπου εδώ, να υπενθυμίσουμε στο Τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΝ ότι η ΔΙΣ δεν είναι ο Αρχιεπίσκοπος. Όπως π.χ. ο Ψαριανός δεν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ – και χιλιάδες ακόμη παραδείγματα.
Ίωνα,
σωστά λες πως η ΔΙΣ δεν είναι ο αρχιεπίσκοπος, όπως ο Ψαριανός δεν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο παραλληλισμός όμως που επιχειρείς είναι άδικος, αφ’ενός γιατί η γνώμη της μειοψηφίας (Ιερώνυμος, Ζακύνθου, Ιωαννίνων) δεν καταγράφηκε από την ίδια τη Σύνοδο, δεν πνίγηκε από κάποιον τρίτο. Η Σύνοδος έδωσε την εντύπωση της ομοφωνίας, αφ’ετέρου, ο Ψαρριανός αποδοκιμάστηκε για τις ατυχείς δηλώσεις του κατά των ομοφυλόφιλων από το ΣΥΡΙΖΑ και ο ίδιος φρόντισε να μπαλώσει τα πράγματα με κάποιες «εξηγήσεις».
Απόδωσε λοιπόν τα του Καίσαρος Ίωνα
Προκαλεί εντύπωση πάντως η τεράστια διαφορά ύφους και διατύπωσης ανάμεσα στη χτεσινή ανακοίνωση της ΔΙΣ και στην προ ολίγων ημερών δημόσια τοποθέτηση του Αρχιεπισκόπου.
Επειδή θεωρώ μάλλον απίθανο να πείστηκε ο Ιερώνυμος ότι παραήταν μετριοπαθής, συμπεραίνω ότι οι συσχετισμοί ισχύος μέσα στη Σύνοδο είναι υπέρ των σκοταδιστών… ας ελπίσουμε, όχι για πολύ.
Εκτός πια κι αν ο νέος Αρχιεπίσκοπος πουλάει μετριοπαθές προφίλ στις δημόσιες (κατ’ ιδίαν) εμφανίσεις του και βγάζει μετά το άχτι του κρυμμένος πίσω από τον Άνθιμο και τους λοιπούς στη ΔΙΣ (δεν το πολυπιστεύω, αλλά δεν το αποκλείω κιόλας).
Διόλου άδικος. Γραφικότητες και εκτός τόπου και χρόνου δηλώσεις, μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε. Αυτό ήταν και το νόημα όσων έγραψα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ακολούθησε, επικοινωνιακά συρόμενος από τον Ψαριανό. Ο Αρχιεπίσκοπος – του οποίου, φυσικά, δεν είμαι απολογητής – βγήκε μπροστά και είπε την άποψή του ΠΡΙΝ από τη Σύνοδο. Αυτό, αν το καλοσκεφτείς, είναι μεγάλο ζήτημα, για το νέο τρόπο λειτουργίας της Εκκλησίας.
Δεν καταγράφηκε ομοφωνία, ούτε υπήρξε τέτοια εντύπωση (ο τύπος είναι γεμάτος από άρθρα για το θέμα). Αλλά, οι αποφάσεις λαμβάνονται κατά πλειοψηφία, είτε στη ΔΙΣ, είτε στα κόμματα.
Πορνεία είναι μόνον ο Χριστιανισμός. Το άτομο πουλάει την πραγματική ζωή του για να κερδίσει μετοχές παραδείσου.
Επειδη πριν 24 χρονια διαγραφηκα απο το κκε (μαζι με πολλους αλλους) διοτι υποστηριξα ομοφυλοφιλο συντροφο στο δικαιωμα του να ειναι μελος του κομματος, απο τοτε (αλλα και πριν απ αυτο) θεωρω οτι περιττευει καθε συζητηση για τις σεξουαλικες προτιμησεις του οποιουδηποτε. Εξάλλου εδω δεν συζηταμε αυτο, αλλα μιλαμε για αυτονοτητα δκαιωματα. Οποιος πιστευει οτι κινδυνευει απο αυτα (κυριως οι παπαδες αποτι καταλαβαινω) ας προσδιορισει το ειδος του κινδυνου και ας παρει τα μετρα του.
Παράθεμα: Greek Bloggers Against Discrimination at THIS IS NOT MY COUNTRY
Μικροπολιτικός – ΤΑ ΝΕΑ, 19/3/2008
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Μάνος Χαραλαμπάκης – ΤΑ ΝΕΑ, 19/3/2008
Παράθεμα: THIS IS NOT MY COUNTRY » » Greek Bloggers Against Discrimination