Η εκκλησία διώκει οικολόγο διεκδικώντας χιλιάδες στρέμματα στο Ποικίλο Όρος

(προς διάδοση)

και επιχειρεί την εξόντωση κάθε αντίστασης στα σχέδιά της. Διαβάστε παρακάτω:
(από το ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο)

poikilooros.jpg Η Εκκλησία ποινικοποιεί την αντίσταση των πολιτών στις παράλογες διεκδικήσεις της ελεύθερων χώρων, χώρων πρασίνου και κυρίως δασικών εκτάσεων. Σας προωθώ μια διαμαρτυρία που αφορά τον οικολόγο Δημήτρη Κούνδουρο, Περιστεριώτη, που δραστηριοποιείται στη Δ. Αττική. Ο Κούνδουρος εδώ και χρόνια αγωνίζεται μέσα από συλλογικότητες για περιβαλλοντικά θέματα. Ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα είναι οι παράλογες απαιτήσεις του Μητροπολιτικού Ναού «Ευαγγελισμός της Θεοτόκου» Λαμίας, που διεκδικεί 7.500 στρέμματα από το Ποικίλο Όρος αλλά και εντός των ορίων των δήμων Πετρούπολης και Περιστερίου. Ο Κούνδουρος είναι από τους σθεναρότερους αγωνιστές εναντίον αυτών των εξωφρενικών απαιτήσεων, εκφράζοντας πολλές συλλογικότητες και την Τ.Α. Τιμωρήθηκε για τους αγώνες του με μια μήνυση που θα εκδικαστεί στις 4 Φεβρουαρίου. Στην πραγματικότητα, στο πρόσωπό του ποινικοποιείται κάθε αγώνας για πράσινο και καθαρό περιβάλλον. Το αίτημα του ενάγοντος, δικηγόρου της μονής, κ. Κοναξή, για 300 χιλιάδες ευρώ αποζημίωση, δείχνει πως ζητείται η εξόντωση του προσώπου, για να μην τολμήσουν άλλοι πολίτες να σταθούν ενάντιοι στα οικονομικά σχέδια της εκκλησίας.

Παρακάτω θα βρείτε κείμενο για τη συγκέντρωση υπογραφών και ένα κείμενο δικό μου, δημοσιευμένο στις αρχές του προηγούμενου καλοκαιριού στην ΕΠΟΧΗ, με περισσότερες λεπτομέρειες για την υπόθεση. Αποστέλλουμε στις εξής ηλεκτρονικές διευθύνσεις: mailxpolis@gmail.com και prosanatolismoi@hotmail.com

Υπογραφή: Μαρώ Τριανταφύλλου

Συμπάρασταση στον Πρόεδρο του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Περιστερίου Δημήτρη Κούνδουρο

Εμείς οι Περιβαλλοντικοί Φορείς, επιτροπές αγώνα, δίκτυα και ευαισθητοποιημένοι πολίτες συμπαραστεκόμαστε στο Δημήτρη Κούνδουρο, ο οποίος έχει μηνυθεί από το δικηγόρο του Μητροπολιτικού Ναού Ευαγγελισμός της Θεοτόκου Λαμίας.
Ως γνωστό, ο Μητροπολιτικός Ναός διεκδικεί 7.500 στρέμματα στο Ποικίλο Όρος καθώς και εντός των ορίων των Δήμων Περιστερίου και Πετρούπολης. Ο Δημήτρης Κούνδουρος, ως εκπρόσωπος των φορέων που διοργάνωσε την ημερίδα για το Ποικίλο Όρος, το μόνο που έκανε ήταν να αναφέρει στην ομιλία του ορισμένα στοιχεία για τον κ.Κοναξή, δικηγόρο, τα οποία είχε χρησιμοποιήσει από επερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θανάση Λεβέντη. Στη συνέχεια, όπως προέκυψε σε επόμενη επερώτηση του Γιάννης Δραγασάκη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, τα στοιχεία που ανέφερε ο Δημήτρης Κούνδουρος στην ημερίδας επιβεβαιώθηκαν από απάντηση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας Οικονομικός (Διαχειριστικός Οικονομικός Έλεγχος).
Εκτιμάμε ότι η μήνυση που έχει κατατεθεί από τον κ. Κοναξή εναντίον του Δημήτρη Κούνδουρου, που εκδικάζεται στις 4 Φεβρουαρίου, δεν στρέφεται αποκλειστικά στο πρόσωπο του αλλά στρέφεται εναντίον των κατοίκων της Δυτικής Αθήνας αλλά και ολόκληρου του περιβαλλοντικού κινήματος, που αγωνίζεται για την υπεράσπιση των ελεύθερων χώρων, των ορεινών όγκων και της ποιότητας ζωής των κατοίκων του λεκανοπεδίου.

Συμπαραστεκόμαστε στο Δημήτρη Κούνδουρο και ζητάμε την απαλλαγή του από τις κατηγορίες. Δηλώνουμε ότι θα αντισταθούμε σε κάθε προσπάθεια εκφοβισμού και φίμωσης των ανθρώπων που αγωνίζονται για το περιβάλλον.

Υπογραφές και Διευθύνσεις Φορέων και Πολιτών
Αποστέλλουμε στις εξής ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
mailxpolis@gmail.com και prosanatolismoi@hotmail.com

Οι εξοργιστικές λεπτομέρειες τις υπόθεσης δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα «Εποχή» καθώς και στο ιστολόγιο Ποιείν.gr
Στην τοπική εφημερίδα της Αργυρούπολης, διαβάζουμε τα εξής:

Μπλόκο των κατοίκων στα… ιερά σχέδια

Έκταση 20.000 στρεμμάτων διεκδικούν στο Ποικίλο Ορος, στον μοναδικό πνεύμονα που παρεμβάλλεται ανάμεσα στα διυλιστήρια Ασπροπύργου και τη Δυτική Αθήνα, η Μητρόπολη Λαμίας, η Μονή Κλειστών και το υπουργείο Αμυνας.
Δημόσιες, ιδιωτικές και δασικές εκτάσεις 7.500 στρεμμάτων διεκδικεί μόνο η Μητρόπολη και με αγωγές που έχει καταθέσει εμφανίζεται ιδιοκτήτρια 3.500 στρεμμάτων δάσους στο βουνό και 4.000 στρεμμάτων εντός του σχεδίου πόλης του Περιστερίου (το 1/3 της έκτασης του Δήμου).
Συνεχείς είναι οι καταγγελίες κατοίκων του Περιστερίου ότι η Μητρόπολη τους εξαναγκάζει να καταβάλουν χρηματικό ποσό, προκειμένου να άρει τις αξιώσεις της επί των ακινήτων τους.
Μέχρι τώρα εκατοντάδες ιδιοκτήτες έχουν καταβάλει από 2.500 έως 10.000 ευρώ. Το γεγονός αυτό κατήγγειλε ο πρόεδρος του «Περιβαλλοντικού και Φυσιολατρικού Συλλόγου Περιστερίου» Δημήτρης Κούνδουρος, με αποτέλεσμα να τον μηνύσει για «συκοφαντική εξύβριση» ο δικηγόρος ο οποίος εκπροσωπεί την Ιερά Μητρόπολη κ. Κοναξής, ζητώντας ως αποζημίωση το ποσό των 300.000 ευρώ.
Η υπόθεση θα εκδικαστεί στις 28 Νοεμβρίου και όπως μας είπε ο κ. Κούνδουρος: «Η μήνυση αυτή κατατέθηκε εναντίον μου επειδή τον Ιούνιο του 2006 σε ημερίδα του συλλόγου κατήγγειλα τις μεθοδεύσεις του Μητροπολιτικού Ναού της Λαμίας, με τις οποίες διεκδικεί μια τεράστια έκταση, εκβιάζοντας ταυτόχρονα τους πολίτες που έχουν μικρές περιουσίες στη διεκδικούμενη περιοχή».
Η Μονή Κλειστών εξάλλου φέρεται ως ιδιοκτήτρια 13.000 στρεμμάτων στο Ποικίλο Ορος, έκταση που βρίσκεται στους πρόποδες του βουνού στο ύψος του Σκαραμαγκά και την οποία έχει ενοικιάσει σε επιχείρηση που θα κατασκευάσει νεροτσουλήθρες.
Επειτα από προσφυγή κατοίκων του Χαϊδαρίου στο ΣτΕ κατά της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου, το Συμβούλιο Επικρατείας διέταξε την αναστολή των εργασιών.
Ομως η απόφαση δεν εφαρμόζεται και οι επιχειρηματίες συνεχίζουν ανενόχλητοι το έργο, με παρατηρητές τον Δήμο Χαϊδαρίου, την Πολεοδομία και το αστυνομικό τμήμα της περιοχής…Ανταλλάγματα για τον δήμο
Ο μοναδικός αδόμητος χώρος στο Μπουρνάζι Περιστερίου, το «Κτήμα Πουλή», έκτασης 4 στρεμ., δρομολογείται να οικοδομηθεί. Από το 1993 το μισό κτήμα έχει χαρακτηριστεί χώρος αθλητικών εγκαταστάσεων, αλλά η απαλλοτρίωσή του εκκρεμεί και ο Δήμος Περιστερίου τώρα ετοιμάζεται να το αποχαρακτηρίσει, με αντάλλαγμα έκταση περίπου 700 τ.μ., την οποία θα του παραχωρήσει η ιδιοκτήτρια εταιρεία. Τη Δευτέρα ο «Πολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος Μπουρναζίου» κάλεσε σε συγκέντρωση στην ομώνυμη πλατεία τους πολίτες, όπου αποφασίστηκε κορύφωση των κινητοποιήσεων, μέχρι και κλείσιμο της Λεωφόρου Κωνσταντινουπόλεως.

Σημείωση: Διαβάστε επίσης στην σελίδα της Αργυρούπολης και για άλλες διεκδικήσεις της Εκκλησίας μας που, εκτός από τις γνωστές της …«Ιερές Επενδύσεις» δείχνει και το…Οικολογικό της πρόσωπο!

Photo credit: Paula Bialski

.

ρο

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Διεκδικήσεις, περιβάλλον. Bookmark the permalink.

19 Responses to Η εκκλησία διώκει οικολόγο διεκδικώντας χιλιάδες στρέμματα στο Ποικίλο Όρος

  1. Η όλη φάση είναι καθαρό σκάνδαλο. Δεν ξέρω αν φταίει ο εκσυγχρονιμσός της Εκκηλσίας που συνέχεια διεκδικεί με νομικά μέσα ή αν τελικά η κυβέρνηση της έδωσε το μπλε φως κάτω από την μπλε ανεξαρτησία την δικαοσύνης.

  2. Ο/Η πρεζα tv λέει:

    Δυστυχως οι σκατοψυχια των παππαδων και της Εκκλησιας ειναι εδω και αιωνες γνωστη…ενω βεβαια επιβεβαιωνεται συνεχως με την πρωτη ευκαιρια..

  3. Παράθεμα: Εκκλησία εναντίον περιβάλλοντος « Attack Of The Quasars

  4. Ο/Η Geysser λέει:

    Κατά τα άλλα, όχι δεν είναι ΚΛΕΦΤΕΣ!!!

  5. Ο/Η VITA MI BAROUAK λέει:

    Νομίζω ότι το τεύχος αυτό μάλλον σε ενδιαφέρει:

    «ΕΥΠΛΟΙΑ»
    ΤΟ e-ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ
    Ιανουάριος 2008 18ο τεύχος

    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    http://eyploia.aigaio-net.gr

  6. Αν κατάλαβα καλά, ο οικολόγος διώκεται επειδή κατήγγειλε ότι η εκκλησία ζητάει από μεμονωμένους ιδιοκτήτες που έχουν ακίνητα στις επίμαχες περιοχές κάποια ποσά (που δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητα, αλλά δεν είναι και απαγορευτικά) προκειμένου να άρει τις απαιτήσεις της πάνω στα συγκεκριμένα ακίνητα, έτσι; Όχι όμως πάνω στο ακίνητο του γείτονα που δεν ήθελε ή δεν μπορούσε να υποκύψει.

  7. Ο/Η doctor λέει:

    Πως καταφέρνεις και με «φουντώνεις» συνέχεια με την ρασοφόρα συμμορία και τα «κατορθώματά» της!

    doctor

  8. Ο/Η Kelsos λέει:

    Όχι απλά συμμορία, οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν μάλλον προς μαφία ταιριάζουν, και όσο περνάει ο καιρός με πείθουν όλο και περισσότερο πως αυτή είναι η πραγματική τους ταυτότητα. Κι επιπλέον πόσους άλλους αποχαρακτηρισμούς θα δούμε, υπέρ της ανώνυμης αυτής εταιρίας και υπέρ των «ιερών» επενδύσεων τους, που απ’ ότι έχω καταλάβει τελικά γίνονται πάντα εις βάρος όλων μας.

    Παρεμπιπτόντως θα κάνω και μία αναδημοσιευσούλα.

  9. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Kύριε Ροϊδη,
    ο πανίερος ναός της Λαμίας διεκδικεί τα τσιφλίκια του βασιζόμενος σε μια διαθήκη του 1916. Ίσως θα έπρεπε να διερευνηθεί η βιομηχανία διαθηκών γερόντων που μπροστά στις ανοιχτές πύλες της Κόλασης υπογράφουν τη διαθήκη που τους δίνει ο εξομολόγος τους για να αγοράσουν μια θέση στον Παράδεισο. Το πράγμα έχει πάρει τέτοια έκταση, ώστε ακόμη και προσωπικότητες ανεπίληπτες όπως οι Αγιώτατοι μητροπολίτες Αιγιαλείας (της Χρυσοπηγής) και Βρεσθένης πρώην Θεσσαλιώτιδος (φίλος του Μακαριωτάτου και του πανοσιολογιώτατου Ι.Γιοσάκη) να έχουν συκοφαντηθεί για τις διαθήκες Μερτικοπούλου και μιας γριάς στο Πήλιο αντίστοιχα.
    Διαβάστε παρακαλώ το ακόλουθο δημοσιευμα απίστευτης τρέλλας που αποκαλύπτει πως στην Θεοκρατική Δημοκρατία (;) μας τα συμφέροντα της Εκκλησίας είναι υπεράνω του κοσμικού Συντάγματος

    http://www.iospress.gr/mikro2005/mikro20050305.htm – 10k
    «Η αύξηση της εκκλησιαστικής περιουσίας έχει καμιά φορά άμεσα θύματα τους πολίτες

    Νόμος είναι το δίκιο της Μονής

    «Εγώ δεν έχω δεκάρα»
    (Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης, 25/2/2005)

    Μπορεί να δηλώνει ότι δεν έχει δεκάρα ο αρχιεπίσκοπος αλλά είναι επικεφαλής ενός οργανισμού με τεράστια κινητή και αμύθητη ακίνητη περιουσία που λειτουργεί με στόχους καθαρά κερδοσκοπικούς και φροντίζει ακούραστα για την επαύξησή της με τρόπο που θα ζήλευαν όλοι οι δημόσιοι αλλά και πολλοί ιδιωτικοί οργανισμοί. Δεν εξηγείται διαφορετικά ο ζήλος του εκκλησιαστικού μηχανισμού να διεκδικεί συστηματικά και πάνω από δέκα χρόνια ακόμα κι ένα διαμέρισμα αξίας 15 εκατ. δρχ. που αγόρασε νόμιμα και αποδεδειγμένα κατέχει ως πρώτη κατοικία ένα μέλος του ποιμνίου της. Με νόμους που διατηρούνται από το 1909, με διατάξεις που προσκρούουν όχι μόνο σε κάθε νεότερη νομοθεσία αλλά και στο ίδιο το Σύνταγμα -για να μην αναφερθούμε στην ΕΣΔΑ- και με περίτεχνες νομικές διαδρομές, ο φορέας Εκκλησία συνεχώς διευρύνει την περιουσία του.
    Τα δικά σου δικά μου

    Η απόλυτη εφαρμογή του χωρισμού Κράτους και Εκκλησίας στην Ελλάδα ισχύει από το 1909 αλλά μόνο μετά θάνατον. Ισχύει συγκεκριμένα στα ζητήματα περιουσιών και πάντοτε με την έννοια ότι οι κρατικοί νόμοι στέκονται ανήμποροι μπροστά στους εκκλησιαστικούς. Οπως τα συστασόχαρτα (ή μάλλον συστασοχάρτια) του κάθε μητροπολίτη αρκούν -όπως αποδείχτηκε- για να ξεκλειδώνουν οι πόρτες, μια απλή βεβαίωση από ένα χέρι ηγουμένου ή μητροπολίτη αρκεί για να αφαιρεθούν περιουσίες από χέρια συγγενών κληρονόμων και να ακυρωθούν νόμιμα συμβόλαια αγοραπωλησιών.

    Μια τέτοια βεβαίωση ότι ο αποθανών το 1995 Κ.Τ. υπήρξε κάποτε μοναχός σε Μονή που υπάγεται στη Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος οδήγησε το δικαστήριο να αποφανθεί υπέρ της Μονής κάνοντας χρήση της νομολογίας του Αρείου Πάγου με τρόπο που να οδηγεί σε ακύρωση ενός πωλητήριου συμβολαίου που υπογράφηκε το 1997.

    Η ιστορία με δυο λόγια είναι η εξής: Μια μάνα δώρισε στον γιο της ένα σπίτι για να μένει. Ενα μικρό σπίτι 78 τ.μ. στην Κυψέλη. Ο γιος της έγινε μοναχός κάποτε στη Μονή Κ., όπως δηλώνει η ίδια η Μονή. Ο νόμος που ισχύει, του 1909, και αποδεικνύεται ισχυρότερος ακόμα και του Συντάγματος ορίζει ότι «πάσα η περιουσία των κειρομένων μοναχών περιέρχεται αυτοδικαίως εις την Μονήν (…) Το μοναστήριον δεν ευθύνεται διά τα χρέη του γενομένου μοναχού πέραν των κεφαλαίων της εισπραχθείσης ενεργητικής περιουσίας και δεν οφείλει τόκους ή αποζημίωσιν διά τα εισοδήματα αυτής (…) Ούτε διά διαθήκης ούτε διά πράξεων δύναται ο μοναχός να διαθέσει χαριστικώς υπέρ ουδενός περιουσίαν…». Ο ίδιος δε νόμος ξεκαθαρίζει ότι η οικειοθελής αποχώρησή του (σ.σ. του μοναχού) δεν επιφέρει αποβολή της ιδιότητας του μοναχού και επομένως δεν του επιστρέφεται η περιουσία. Μόνον αν απολυθεί ή καθαιρεθεί ισχύει το κοινό δίκαιο. Εάν δε αποκτήσει μετά την κουρά του περιουσία (όπως και έγινε στην προκειμένη περίπτωση), τότε και, εφόσον απαγορεύεται να τη διαθέσει μετά τον θάνατό του, περιέρχεται κατά το ήμισυ στη Μονή και κατά το άλλο ήμισυ στον ΟΔΕΠ. Ενώ λοιπόν αφού πέθανε ο Κ.Τ. οι συγγενείς-κληρονόμοι του πίστεψαν ότι κληρονομούσαν το διαμέρισμα και αποφάσισαν να το πουλήσουν σε μια κοπέλα (το πραγματικό θύμα της ιστορίας) αντί του ποσού των 15 εκατ. δρχ., τόσο η Εκκλησία της Ελλάδας όσο και η Μονή Κ. με συνεχή δικαστικά μέτρα προσπαθούν να πάρουν το διαμέρισμα πίσω. Ηδη από μόνο του αυτό είναι τουλάχιστον πρωτοφανές, αν σκεφτεί κανείς ότι ένα απλό χειρόγραφο χαρτί υπογεγραμμένο από έναν δυο παπάδες και ένας νόμος του 1909 αφαιρούν από νόμιμο ιδιοκτήτη την πρώτη του κατοικία, για την απόκτηση της οποίας πλήρωσε 15 εκατ. δρχ. το 1997.

    Προπάντων η πίτα ολάκερη

    Τα πράγματα, όμως, είναι ακόμη χειρότερα για όσους αναρωτιούνται μέχρι πού μπορεί να φτάσει το εκκλησιαστικό δαιμόνιο. Ενώ λοιπόν ο φερόμενος ως διά βίου μοναχός πέθανε το 1995, οι κληρονόμοι του το 1996 έκαναν πράξη αποδοχής της κληρονομιάς είτε διότι γνώριζαν ότι ο συγγενής τους είχε πεθάνει αβοήθητος εκτός Μονής είτε διότι ίσως δεν γνώριζαν τον εκκλησιαστικό νόμο του 1909. Η πράξη δε της αποδοχής νόμιμα μεταγράφηκε στο Υποθηκοφυλακείο Αθηνών με συμβολαιογραφική πράξη. Το 1997 η σημερινή ιδιοκτήτρια αφού έλεγξε τους τίτλους και βεβαιώθηκε από συμβολαιογράφο ότι είναι «καθαροί» προχώρησε στην αγορά του διαμερίσματος από τους κληρονόμους του Κ.Τ. Αφού το ανακαίνισε, εγκαταστάθηκε εκεί μέχρι και σήμερα. Ενώ λοιπόν έχει γίνει η αγοραπωλησία πάνω δηλαδή από δύο χρόνια μετά τον θάνατο του Κ.Τ., έρχεται η Εκκλησία και διεκδικεί και πετυχαίνει να αναγνωριστεί αυτή ως κληρονόμος του Κ.Τ. με βάση το νόμο του 1909, παρά το γεγονός ότι όλοι οι συγγενείς μαρτυρούν ότι ο μοναχός είχε φύγει από τη Μονή και μάλιστα ούτε στην αρρώστια του δεν τον βοήθησαν οι «αδελφοί» του. Και ενώ η Εκκλησία ξέρει ότι ήδη έχει γίνει από τους κληρονόμους και πώληση, ποιεί την νήσσαν και δεν ενημερώνει την άμεσα ενδιαφερόμενη για όλα αυτά. Το δικαστήριο της Καρδίτσας αποδέχεται ότι νόμιμοι κληρονόμοι του διαμερίσματος είναι οι δύο ενάγουσες, δηλαδή η Μονή και η Εκκλησία της Ελλάδος. Δεν ενημερώνεται όμως από κανέναν, και κυρίως από την ίδια την Εκκλησία, η σημερινή ιδιοκτήτρια που δεν οφείλει από το σπίτι της στην Κυψέλη να γνωρίζει όλες τις δίκες που γίνονται στην Καρδίτσα. Εδώ λοιπόν θα μπορούσε να σταματήσει ο Γολγοθάς της ιδιοκτήτριας εάν την πληροφορούσαν για την έκβαση της υπόθεσης από τότε, οπότε θα μπορούσε ακόμα να ζητήσει πίσω τα λεφτά της και να αγοράσει ένα νέο διαμέρισμα. Κι όμως δεν έγινε ούτε αυτό. Η Εκκλησία αφήνει και περνούν 7 χρόνια και μόλις το 2004 γνωστοποιεί στην ιδιοκτήτρια ότι θέλει το διαμέρισμα. Λόγω του χρόνου που έχει περάσει, η ιδιοκτήτρια δεν μπορεί να ελπίζει ότι θα βρει ξανά κάτι από τα χρήματα που έδωσε. Κινδυνεύει, δηλαδή, να χάσει τόσο την περιουσία όσο και το σπίτι της. Η δε Εκκλησία, με τη μέθοδο αυτή της καθυστέρησης, παύει να έχει αντιδίκους και τους συγγενείς του μοναχού, μια και η πράξη τους έχει παραγραφεί και τα λεφτά δεν επιστρέφονται. Και την πίτα ολάκερη, δηλαδή, και τον σκύλο χορτάτο! Αντί η Μονή και η Εκκλησία να τα βάζουν με τους συγγενείς του μοναχού που είναι και συντοπίτες, κάνουν λίγα χρόνια τα στραβά ματάκια και την κατάλληλη στιγμή επανέρχονται.

    Το διά ταύτα

    Και αναγκάζεται τώρα η ιδιοκτήτρια να κάνει παρεμπίπτουσα αγωγή για να μπορέσει να κρατήσει το σπίτι της ή τουλάχιστον να αποζημιωθεί, μια και η ίδια μέχρι τώρα υπήρξε απολύτως νόμιμη σύμφωνα με τους ελληνικούς νόμους. Η αγωγή της εκκρεμεί, αλλά το δίκιο της δύσκολα θα το βρει. Οταν με μια απλή βεβαίωση του ηγουμένου ότι κάποιος γράφτηκε στα μοναχολόγια και υπηρέτησε στη Μονή ακυρώνονται πράξεις αποδοχής κληρονομιών, συμβόλαια μεταβιβάσεων, αγοραπωλησίες, δηλώσεις στην Εφορία και ό,τι άλλο πρωτοκολλημένο και χαρτοσημασμένο έγγραφο κρατικό υπάρχει, κι όταν όλα αυτά γίνονται με τις ευλογίες των τριμελών και των μονομελών δικαστηρίων και τη «βαριά» γνωμοδότηση του Αρείου Πάγου, διόλου παράξενο πώς οικοδομήθηκαν οι στενές σχέσεις της Δικαιοσύνης με την Εκκλησία.

    Ηθικό δίδαγμα της μικρής αυτής ιστορίας. Πριν αγοράσετε οτιδήποτε, αναζητήστε μήπως οι πωλητές εμπίπτουν με οποιονδήποτε τρόπο στον εκκλησιαστικό νόμο του 1909, διότι αν συμβαίνει αυτό, κανένα ελληνικό ή ευρωπαϊκό Σύνταγμα δεν σας σώζει.

    (Ελευθεροτυπία, 5/3/2005)

  10. Ο/Η elefantas λέει:

    Η μονή Λαμίας έχουσα αναθέσει την υπόθεση σε κάποιους δικηγόρους, μέσα σε αυτούς και ο Κοναξής που κάνει τη μήνυση, έχει ανοίξει μιά διαδικασία καταπάτησης δημόσιων χώρων που στο Περιστέρι είναι γνώριμη από τα παλιά χρόνια. Αλήτες φραγκοφονιάδες πάντα υπήρχαν, και χρόνια οι κάτοικοι συγκρουόμασταν μαζί τους. Το σπουδαίο στη συγκεκριμένη σύγκρουση είναι πως τώρα πια η χλιδάθλια διοίκηση του Δήμου δεν μπαίνει επικεφαλής. Πολλά λόγια όπου καλείται, (η ίδια δεν καλεί για το θέμα αυτό κανέναν και τίποτα), πολλά λεφτά σε δικηγόρους που βγάζουν αποφάσεις εις βάρος μας (όταν ο Σανιδάς είναι υπέρ μας). Η δίωξη του Κούνδουρου να γίνει ευκαιρία να σηκωθεί το θέμα από τις συλλογικότητες και τους κατοίκους του Περιστερίου. Αυτό είναι το στοίχημα για αυτούς που έχουν μια κοινωνική αίσθηση και αντίληψη

  11. Ο/Η Sadmanivo λέει:

    Μου σηκώνεται η τρίχα! Έχω υπόψη μου οικονομικά σκάνδαλα της εκκλησίας αλλά ότι δικαιώνεται κι από το νόμο, αυτό ήταν καινούριο.. Τελικά, είμαστε όντως δεκαετίες (για να μην πω αιώνες) πίσω στα περί της εκκλησίας. .. ΘΕΙΑ ΧΑΡΙΣ Α.Ε. …

  12. Ο/Η tropikosss λέει:

    Κάποια οικόπεδα ενδεχομένως είναι της εκκλησίας,(αυτή η ιστορία έχει καμιά 20αριά χρόνια,απλά ο νέος μητροπολίτης της Λαμίας ήρθε πιο φουριόζος κι αποφασιστικός,και είναι και απίστευτη μούργα), κάποια είναι σίγουρα των κατοίκων λόγω έκτακτης (ή και τακτής,δεν αποκλείεται) χρησικτησίας,κάποια ενδεχομένως πλέον δεν επιδέχονται εξουσίασης.
    Το θέμα είναι ότι για μία ακόμη φορά η Εκκλησία Α.Ε. φανερώνει τον πραγματικό άπληστο και αχόρταγο χαρακτήρα της.Αυτόν που εντελώς τελείως εξώφθαλμα δεν έχει καμία σχέση με τα διδάγματα του θεού των πιστών της,αλλά ποιός νοιάζεται για τέτοιες «λεπτομέρειες»;Αρκεί που χαρίζουν τη θεία ευλογία τους στη γιαγιά μου κάθε κυριακή και φυλάνε τα νεκροταφεία μην και δεν έχουν οι νεκροί παρέα!!
    Καλημέρα ή μάλλον «καληνύχτα» για μία ακόμα φορά.

  13. Παράθεμα: Με το Σταυρό στο χέρι « Παρης Μπρουζος

  14. Ο/Η attackofthequasars λέει:

    (Επειδή είμαι λιγάκι άσχετη… Αυτό που αναφέρθηκε στο σχόλιο 4 μπαίνει μόνο του; Γιατί εγώ δεν το έβαλα.)

    Αυτά που γράψατε παραπάνω -και ειδικά το σχόλιο του κου. Λασκαράτου στο #10- είναι εντελώς ανατριχιαστικά. Αλλά αφού τα ανεχόμαστε, καλά να πάθουμε. Εμείς τους επιτρέπουμε να τα κάνουν όλ’ αυτά. Γιατί κανείς δεν φωνάζει; Γιατί κανείς δεν βγαίνει στον Ευαγγελάτο και τον Μάκη της Ζούγκλας να φωνάξει; Αν αυτά τα έκανε οποιοσδήποτε άλλος, θα ήταν πρώτο θέμα σε όλα τα μεσημεριανάδικα. Τώρα τίποτα. Μόκο.

  15. Ο/Η Kwlogria λέει:

    ΦΤΟΥ!!!! Αφιερωμένο εξαιρετικά το παρακάτω και άει σιχτίρ!

    Θου κύριε το στόματί μου…
    Ήρθα μόνος μου δεν ήρθε το καλό μαζί μου
    τριαντοχτώ περίπου χρόνια αξομολόγητος
    βαπτισμένος με το ζόρι κι ασυγχώρητος
    Από παιδί με πιάνανε στην εκκλησία στα πράσα
    που φωτιά ήθελα να βάλω στου παπά τα ράσα
    Είχαμε σχέδιο για το παγκάρι του προφήτη Ηλία
    να το σπάσουμε έξω απ’ το σχολειό να πάρουμε βιβλία
    Όμως, μας έπιασε η κουφάλα η παπαδιά
    που έκλεβε πρόσφορα κρυφά μες στην ποδιά
    και το κρυφόκανε με τον δεξιό τον ψάλτη
    που εκείνος τα ‘χε και με τον καντηλανάφτη
    Εντάξει, εγώ ήμουνα απ’ άλλη ενορία,
    στην εκκλησία μας δρούσε άλλη συμμορία
    παιδεραστίας και υπέρ ανεγέρσεως του ναού
    νταβατζιλίκι σ’ άλλο ένα σπίτι του θεού
    Τις μυροφόρες θυμάμαι πίσω απ ‘ τα στασίδια
    να προσεύχονται να βρέξει ο ουρανός (αρ..ια)
    Μ’ αυτά και μ’ άλλα με πήρανε τα χρόνια
    μέχρι που είδα παπά στο γάμο μου ρε σαν τα χιόνια
    κι ευτυχώς που μου έδωσε τις ευλογίες του
    χαλάλι τα λεφτά με τις υγείες του
    Κι αφού δεν έκανα ποτέ αίτηση αθανασίας
    γουστάρω δήμευση περιουσίας της εκκλησίας

    Μη κρατάτε κακία όμως στο Θεό,
    το μαγαζί έχει τρεχάματα είναι πολυεθνικό,
    πού να γνωρίζει κι αυτός όλους τους συνεργάτες του
    κι αυτός κοιτάει να διώξει το βάρος απ’ τις πλάτες του
    Άλλοι λαμόγια κι άλλοι στην προσευχή ως το βράδυ
    Άλλοι professionals ή στου Μεσαίωνα το σκοτάδι
    Καλά όλα αυτά, αλλά για τα μοναστήρια τους
    αλλιώς θ’ ακούνε μια ζωή τα ασιχτήρια τους
    Δεν είναι ο λαός το παιδί για τα θελήματα
    έχει τα ζόρια του μύρια προβλήματα
    αν μας κυκλώσουν κι οι σκιές με τα μεγάλα μαύρα ράσα
    άντε βγάλε από τα μάτια μας τα γράσα
    Και ας τελειώνουμε επιτέλους με τα τάματα
    στο κεφάλι μας κρυμμένα όλα τα θαύματα
    με τους σάπιους ούτε στιγμή απ’ τη ζωή μας
    που μια την έχουμε να ‘ναι δική μας
    όσο για το θέμα μου ας το διευθετήσουνε
    έτσι για φόρο τιμής ας μ’ αφορίσουνε
    κι όταν ψοφήσω μη με διαβάσουνε
    οι φίλοι μου οι αριστεροί απ’ τη ζήλια τους να σκάσουνε

    Ω, μεγάλα μαύρα ράσα
    Χρυσοί σταυροί και πετραχήλια
    Ω, στα μάτια μας τα γράσα
    και οι προσευχές στα χείλια
    Ω, μεγάλα μαύρα ράσα σας πληρώνουμε όλοι φέσι
    Τον Ιούδα τον μπαγάσα τη δουλειά άφησε στη μέση

    Active Member, Μεγάλα Μαύρα Ράσα.

  16. Ο/Η Kwlogria λέει:

    Επίσης, κλέβω και διαδίδω… Όταν τσαντίζομαι πολύ, το κάνω αυτό.. 🙂 Ευχαριστώ.. 🙂

  17. Ο/Η RENA λέει:

    ΑΝ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ?

  18. Παράθεμα: Περί-ουσίας θρησκειών. « Εξέργεια - Exergy

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.