Το όνομα αυτού: Γεώργιος, Σαμσών Χατσατριάν.
«Μετά από 15 χρόνια ζωή στην Ελλάδα και με αγαπημένο σταθμό την εξαετή γόνιμη συνοδοιπορεία μας αντιμετωπίζω οξύτατο πρόβλημα σε σχέση με την άδεια διαμονής μου στη χώρα, όπου και από ηλικίας 8 ετών, ζω με τους γονείς μου ανελλιπώς.»
Το πλήρες κείμενο μπορείτε να διαβάσετε στου φίλου Αλλού Φαν Μαρξ και στο σχετικά νέο ιστολόγιο «Το Μανιτάρι του Βουνού»
…και να πω και δυο λόγια για το περίφημο επώνυμό του, το «Χατσατριάν» που παραπέμπει στο επώνυμο του μεγάλου Αρμένιου συνθέτη Άραμ Χατσατουριάν που έγραψε πολλά αγαπημένα μουσικά αριστουργήματα, όπως το κλασικό «Χορό των Σπαθιών«. Ο Σαμσών Χατσατριάν είναι επίσης μουσικός. Μην αφήνετε λοιπόν κύριοι Αρμόδιοι τέτοιοι άνθρωποι να φεύγουν από τη χώρα.
.
.
Βεβαίως κύριε Ροΐδη: «…Μην αφήνετε λοιπόν κύριοι Αρμόδιοι τέτοιοι άνθρωποι να φεύγουν από τη χώρα…».
Αλλά να μη ξεχνάμε και τους απόκληρους του λιμανιού της Πάτρας, για τους οποίους: «Σχέδιο απομάκρυνσης των λαθρομεταναστών»
http://www.mypatra.gr/PATRAZINO/TEXT/?ID=2838
ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ* ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣ. ΣΧΟΛ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
mail@lyk-mous-thess.thess.sch.gr
ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ
***************************************
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ, ΕΙΝ’ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ.
http://lyk-mous-thess.thess.sch.gr/synhgoros/samson.htm
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ‘ΜΑΜΑ’ ΤΟΥ
ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ‘ΜΗΤΡΙΑ ‘ΑΣ ΜΑΘΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΕΙ
***************************************
*ΟΝΟΜΑ, ΕΠΙΘΕΤΟ, ΙΔΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΠΟΣ
Παράθεμα: Νιώθω τέτοια ντροπή… « attackofthequasars
Άφησα το ίδιο σχόλιο και στο Αλλού Φαν Μαρξ.
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν είναι δυνατον να συνταχτεί , εδώ στα μπλογκ, μια διαμαρτυρία που να υπογραφεί -ηλεκτρονικά- απο τους μπλογκερ και να σταλεί σε κάποιο υπουργείο ή στην περιφέρεια Μακεδονίας ή δεν ξέρω που αλλού;
Το είδα στον Μαρξ πρωινιάτικα και μόνο μπινελίκια μου έρχονταν.
Και μετά σκέφτηκα πως ένας πολιτισμός κρίνεται από το πώς φέρεται στον ξένο. Κι ο δικός μας (μαζί με όλους αυτούς τους «πολιτισμένους», «δυτικούς»…) από αυτό και μόνο μάλλον θα έπρεπε να χαρακτηριστεί πρωτόγονος. Είναι πάρα πολύ κρίμα. Τα σκοτάδια μας να πέφτουν πάνω σε τόσους ανθρώπους μόνο και μόνο γιατί δεν ξέρουμε τι θα πει άνθρωπος.
Και να ήταν ο μόνος που καλείται να φύγει. Μήπως τελικά το πρόγραμμα για την μεταναστευτική πολιτική της χώρας μας συνοψίζεται στο γνωστό σύνθημα: «Αέρα-αέρα, να φύγει η χολέρα»;
Τι να πω… Κανένα online petition δεν παίζει;
«Σε γραικύλους και σε μετανάστες δεν δείχνω κανένα σεβασμό!». Τάδε έφη Πλεύρης – Πατήρ – , ο Κωστάκης – Υιός – είπε ότι «την ιδεολογία μου και τις αξίες μου τα πήρα από τον πατέρα μου», και το Άγιο Πνεύμα – Καρατζαφέρης – κρατάει την «κούτα της εξουσίας» υπό την ιαχή «ΛΑ.Ο.Σ, Στρατός, Εθνικισμός!». Φίλε Σαμψών, εάν με ακούς, πάρε τους δικούς σου και πήγαινε σε μια χώρα της προκοπής, όπου η τέχνη σου θα εκτιμηθεί και η ανθρωπιά σου θα υπολογιστεί. Εδώ, στην Κεντροαφρικανική Θεοκρατία του Ελλαδιστάν – με όλο τον σεβασμό στους αφρικάνικους και στους κατοίκους των όποιων …σταν – δεν πρόκειται να δεις άσπρη μέρα.
Κύριε Ροϊδη,
η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ε.Ε. που δεν χορηγεί υπηκοότητα σε όλα τα παιδιά που γεννιούνται εδώ. Σύμφωνα με τη ρωμέϊκη κουτοπονηριά και παλιανθρωπιά τα Ελληνόπουλα που γεννιούνται στην Κουτοφραγκία καλώς παίρνουν την εκεί υπηκοότητα, αλλά η αιωνία Ορθόδοξη Ελλάς αρνείται να εφαρμόσει τα ευρωπαϊκά νόμιμα. Ο κ.Πάγκαλος έστω και καθυστερημένα προχώρησε σε σκληρή κριτική και αυτοκριτική για το θέμα αυτό, για το οποίο είναι συνυπεύθυνα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και βεβαίως το Λάος που οι θέσεις του είναι ακόμη χειρότερες:
Θ. Πάγκαλος: «Είμαστε αισχροί που δεν δίνουμε υπηκοότητα στους μετανάστες»
«….Στην Ελλάδα παραβιάζουμε όλους τους κανόνες που έχουμε υπογράψει στο Συμβούλιο της Ευρώπης και στην Ε.Ε. και επιμένουμε να μη δίνουμε υπηκοότητα γιατί κάποιοι φασίστες στο κυβερνών κόμμα ή και στο δικό μας κόμμα ή και στους διοικητικούς μηχανισμούς, θεωρούν ότι Ελλην είσαι άμα έχεις ελληνικό αίμα και όχι άμα μιλάς τη γλώσσα, ζεις στην Ελλάδα και θέλεις να είσαι Ελληνας με τη σύγχρονη αντίληψη……..Ο κ. Πάγκαλος υπογράμμισε ότι μόνο η Ελλάδα σ’ όλη την Ευρώπη, με φασιστικό και απαράδεκτο τρόπο, αρνείται να δώσει υπηκοότητα στους μετανάστες. «Ξέρετε ότι είμαστε αισχροί σ’ αυτό το θέμα και προφανώς κάποια μέρα θα γίνουμε πανευρωπαϊκά καταγέλαστοι», πρόσθεσε ο πρώην υπουργός……………».
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=85510432
Λοιπόν:
1) Να συμφωνήσω με τον «αλέξανδρος ανδρουλάκης» να ετοιμάσουμε μια διαδυκτιακή διαμαρτυρία. Νομίζω ότι πρέπι να απευθυνθούμε στο σπίτι του Γιώργου- Σαμψώ, δηλ. στο Μουσικό σχολείο Θεσσαλονίκης. Με εξουσιοδοτείτε να έλθω σε συννενόηση;
2) » industrial daisies»: Ακριβώς έτσι.
3) Να συμφωνήσω με τον » jim_hellas». Ορίστε τα τεκμήρια: «Εξαφανίστηκαν» οι Αφγανοί από την λιμενική ζώνη της Πάτρας, εδώ:
http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=12204&Itemid=352
αγαπητό (αν και…χριστιανικό 🙂 )manitaritoubounou,
Αν μπορεί εσύ να κάνεις κάτι κάντο, προσωπικά ήδη στηρίζω (γνωστό) τέτοιες πράξεις, αλλά παραπάνω δεν μπορώ να προσφέρω, εκτός του ότι ειλικρινά δεν έχω χρόνο, είμαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, με παιδιά, οικογένεια, ρουτίνα…
ρο
Κύριε Λασκαράτε
Επειδή σε γενικές γραμμές είστε έγκυρος και θεωρείστε έγκυρος, καλό είναι να διαφυλάξετε την εγκυρότητά σας, γιατί με δηλώσεις του τύπου «Η ….. είναι η μόνη χώρα στην Ε.Ε. που ….» θα την χάσετε πολύ γρήγορα. Η ΕΕ πλέον έχει 27 κράτη μέλη και είναι ένα απέραντο μωσαϊκό.
Εν προκειμένω, η Ελλάδα δεν είναι η μόνη χώρα της ΕΕ που δεν χορηγεί υπηκοότητα στα μεταναστάκια που γεννιούνται σε ελληνικό έδαφος. Το Λουξεμβούργο, είμαι βέβαιος γιαυτό, δεν δίνει υπηκοότητα αυτόματα σε μεταναστόπουλα που γεννήθηκαν στη χώρα, ακόμα και από ενωσιακούς γονείς. Πρέπει να γίνουν 18 χρονών, πρέπει να κάνουν αίτηση, πρέπει να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις διαμονής, νομίζω μάλιστα ότι πρέπει να περάσουν και ένα γλωσσικό τεστ. Και βέβαια πρέπει να παραιτηθούν από την πρώτη τους υπηκοότητα.
Αν πάτε μάλιστα στη Βικιπαίδεια, στη σελίδα Nationality Law, θα δείτε ότι πολλά κράτη μέλη της ΕΕ έχουν jus sanguinis και όχι jus solis. Θα μπορούσατε λοιπόν να διατυπώσετε κάπως αλλιώς την πρότασή σας.
Άλλωστε, και να έπαιρναν υπηκοότητα τα μεταναστάκια που γεννιούνται στην Ελλάδα, ο Γιώργος-Σαμψών Χατσατριάν δεν θα είχε να ωφεληθεί, καθώς αυτός γεννήθηκε θαρρώ στο Λενινακάν.
Τούτου λεχθέντος, που λένε και οι αρχαίοι, δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι καλά κάνουν τα ιστολόγια και προβάλλουν το θέμα, πράγμα που δημιουργεί ελπίδες ότι τελικά το παιδί θα βρει το δίκιο του, να σκάσει κι ο ιός του Πλεύρη.
Ανέλαβα να έλθω σε επαφή. Περιμένω απάντηση από το… σπίτι του Γιώργου – Σαμψών…
Συμφωνώ με τον sarant συμπληρώνοντας ότι ο Πάγκαλος δεν είναι και η καλύτερη πηγή ενημέρωσης κε. Λασκαράτε 🙂
Κύριε Sarant,
κατ’αρχήν ανάγνωση γνωρίζω και εγώ και διάβασα πως το παιδάκι δεν γεννήθηκε εδώ. Συναφώς όμως με το θέμα μας που είναι η αστοργία της ελληνικής Πολιτείας προς τους μετανάστες κατέθεσα και τις δηλώσεις Πάγκαλου για τα παιδιά των ξένων που γεννιούνται εδώ.
Για την ακρίβεια ή μη του ισχυρισμού πρώτα από όλα δεν πρέπει να ψέξετε εμένα αλλά τον κ.Πάγκαλο τ.υπουργό Εξωτερικών του ΠΑΣΟΚ (@Στην Ελλάδα παραβιάζουμε όλους τους κανόνες που έχουμε υπογράψει στο Συμβούλιο της Ευρώπης και στην Ε.Ε. και επιμένουμε να μη δίνουμε υπηκοότητα@) και την έγκριτη Ελευθεροτυπία που υιοθετεί τις δηλώσεις του, αλλά και την ίδια την κυβέρνηση που δεν έσπευσε να τον διαψεύσει και να επικαλεστεί το Λουξεμβούργο σας ή (λέμε τώρα) την νεοφώτιστη Βουλγαρία.
Επειδή έχω παρακολουθήσει το θέμα αρκετά στενά και επειδή κι εγώ γεννήθηκα από Έλληνες γονείς σε τριτοκοσμική χώρα του εξωτερικού βρεττανική αποικία και επήρα την αγγλική υπηκοότητα άμεσα, επιτρέψτε μου να σας πω σχετικά με την Ελλάδα και το κρατίδιο του Μεγάλου Δουκός. Έχουμε λοιπόν εδώ την πρωτοφανή-όπως τουλάχιστον έχω διαβάσει συχνά- περίπτωση, να γεννιέται ένα παιδάκι π.χ. Νιγηριανών μεταναστών να φτάνει 18 ή και 20 χρονών, να φοιτά στο ελληνικό Πανεπιστήμιο και να μην έχει Νομική Προσωπικότητα.
Βλ. Ιό «Ρατσισμός δεύτερης γενιάς»- Ελευθεροτυπία, 7/7/2007
http://www.iospress.gr/mikro2007/mikro20070707.htm – 13k
Τα παιδάκια των Ενωσιακών γονέων που γεννήθηκαν κάτω από το σκήπτρο της Αυτού Μεγαλειότητος του Μεγάλου Δουκός δεν αποτελούν κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα αν δεν είναι Λουξεμβουργιανοί διότι είναι ήδη πολύ εύκολα πολίτες της Ε.Ε. ως παιδιά των γονιών τους. Τα δικά μας είναι νομικά ανύπαρκτα με ότι τραγικό και βάρβαρο αυτό συνεπάγεται και δεν αναφέρομαι στο παιδί του Άγγλου πρέσβυ που θα γεννηθεί εδώ και δεν θα πάρει διαβατήριο Ψωροκώσταινας αλλά Μ.Βρεττανίας. Βέβαια στην αιωνία Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών, το να υπάρχουν παιδιά, νέοι ή μεσήλικες νομικά ανύπαρκτοι και ηθικά εμηδενισμένοι δεν είναι πρωτοφανές. Το έχουμε και στη Θράκη όπου καταργήθηκε μεν από τον κ.Σημίτη το κατάπτυτο άρθρο 19 [Ο Αγιώτατος Χριστόδουλος είχε καταγγείλει χριστιανικότατα την κατάργησή του και την άρση της αισχρής αδικίας ως προδοσία και «βλακωσύνη» (!)] αλλά όχι αναδρομικά, με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκεί ακόμη πολίτες χωρίς ταυτότητα και δυνατότητα να προβούν ακόμη και σε στοιχειώδη αγοραπωλησία ακινήτου.
Βλ και Ιό
…………..Τους ομοϊδεάτες του σκληρούς εθνικιστές μητροπολίτες Μαρωνείας κ. Δαμασκηνό και Φλωρίνης κ. Αυγουστίνο ξεπέρασε ο κ. Χριστόδουλος, όταν έγινε γνωστή η απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να καταργήσει επιτέλους το απάνθρωπο άρθρο 19 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας. Για να μας θυμίσει, ίσως, την καταγωγή του από τη Θράκη, ο τότε μητροπολίτης Δημητριάδος μίλησε τον περασμένο Σεπτέμβριο για «πράξη εγκληματική, ισοδύναμη με εθνική προδοσία. Μία ταύτη πρόθεση προδίδει είτε παθολογική βλακωσύνη (sic), είτε αθεράπευτη δουλοπρέπεια.» Φυσικά, όταν αναφέρεται ο ίδιος στη μειονότητα της Δυτικής Θράκης, ο κ. Χριστόδουλος μιλά για «Τούρκους» («Ελληνορθόδοξη Αυτοσυνειδησία», σελ. 84)…………….. Ελευθεροτυπία, 24/5/1998
http://www.iospress.gr/ios1998/ios19980524c.htm – 10k
Ο χριστιανικώτατος πρωθυπουργός μας που μοιράζει φυλαχτά, ορόφους Νοσοκομείων και αεροπλάνα σε ασθενούντες ρατσιστές αρχιερείς, θέλει να δώσει ψήφο στους Ελληνοαμερικανούς της Νότιας Καρολίνας και στερεί στοιχειώδη δικαιώματα (ακόμη και ιατρικής περίθαλψης) σε παιδιά που γεννήθηκαν, ζουν, εργάζονται, σπουδάζουν, προσφέρουν εδώ.
syriza.gr/news/o-al-alabanos-mazi-me-toys-polites-3c7oris-dikaioma-psfoy-sto-foroym-metanastn/ – 37k
Θα συμφωνήσω με τον sarant.
Και στη Γερμανία δεν δίνεται αυτόματα η υπηκοότητα σε όσα παιδιά γεννιούνται εκεί. Θα πρέπει ο ένας γονιός να έχει μόνιμη άδεια παραμονής στη χώρα και να διαμένει σε αυτή τουλάχιστον για 8 χρόνια. Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση δεν παίρνει την υπηκοότητα. Παίρνει το δικαίωμα. Θα πρέπει όταν ενηλικιωθεί να κάνει αίτηση απόκτησης. Αν δεν είναι πολίτης της ΕΕ θα πρέπει να μην έχει άλλη υπηκοότητα (με εξαίρεση νομίζω τους πολίτες της ΕΕ η γερμανία δεν επιτρέπει διπλή υπηκοότητα) .
Ένα σχετικό άρθρο από τη σημερινή Αυγή-Καταδίκη της Ελλάδας στο ΕΔΑΔ-Διαμαρτυρία του Συνήγορου του Πολίτη.
Ομηρεία με συνεχείς αποφάσεις απέλασης
Συντάκτης : Γαλανοπούλου Μαρία 21/01/2008
Να μπει τέλος στο ιδιότυπο καθεστώς «ομηρείας», στο οποίο υποβάλλονται αλλοδαποί σε βάρος των οποίων έχουν εκδοθεί περισσότερες από μία αποφάσεις απέλασης, ζητά από το υπουργείο Δημόσιας Τάξης ο Συνήγορος του Πολίτη. Θυμίζει δε ότι η Ελλάδα καταδικάστηκε πρόσφατα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου για το θέμα.
Συγκεκριμένα, σε πόρισμά του ήδη από τα τέλη του 2006, ο ΣτΠ διεπίστωνε ότι πολλοί αλλοδαποί αφού κρατούνταν επί τρίμηνο (ανώτατο όριο κράτησης σύμφωνα με τον Ν. 2910/2001) προκειμένου να απελαθούν, αφήνονταν ελεύθεροι επειδή η απέλαση ήταν ανέφικτη. Αμέσως μετά όμως συλλαμβανόταν και κρατούνταν και πάλι επί τρίμηνο, στη βάση «νέας» απόφασης απέλασης. Στις περιπτώσεις αυτές η έκδοση δεύτερης ή και τρίτης απόφασης απέλασης χρησιμοποιούνταν καταχρηστικά για να «νομιμοποιηθεί» η συνέχιση της κράτησης.
Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα που αναφέρονταν στο πόρισμα του ΣτΠ. Μετανάστης από τη Νιγηρία, αφού κρατήθηκε για τρεις μήνες στο Τμήμα Αλλοδαπών Βορειοανατολικής Αττικής, χωρίς να καταστεί εφικτή η απέλασή του, αφέθηκε ελεύθερος τον Μάρτιο του 2004. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου του, αφέθηκε ελεύθερος στις 14.50 μ.μ. για να συλληφθεί ξανά με νέα απόφαση απέλασης και κράτησης 20 λεπτά μετά, στις 15.10 μ.μ., πριν καν προλάβει να αποχωρήσει από το χώρο του Τμήματος. Άλλος μετανάστης από τη Ρουάντα συνελήφθη για παράνομη παραμονή και κρατήθηκε τρεις φορές σε διάστημα ενάμιση χρόνου.
Τελικά, αφού σε καμία από τις περιπτώσεις δεν κατέστη δυνατή η απέλαση στη χώρα καταγωγής του, αφέθηκε ελεύθερος με αντιρρήσεις τον Μάιο του 2004. Άλλωστε και η καταδίκη της Ελλάδας για τη στάση αυτή της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου ήταν για μία από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στο πόρισμα (John κατά Ελλάδος, 10.5.2007).
Σύμφωνα με τον ΣτΠ, με δεδομένο ότι η απόφαση απέλασης διαθέτει διαρκή ισχύ, η έκδοση νέας απόφασης σε βάρος του ίδιου αλλοδαπού δεν είναι θεμιτή και συνεπώς η συνέχιση της κράτησής του μετά τη συμπλήρωση του τριμήνου δεν είναι νόμιμη. Μάλιστα, ο ΣτΠ πρότεινε την κατ’ εξαίρεση μόνο σύλληψη και νέα κράτηση, προς εκτέλεση παλαιότερης απόφασης απέλασης, εφόσον είναι απολύτως διασφαλισμένο ότι η απομάκρυνση του αλλοδαπού από τη χώρα είναι εφικτή.
Ο ΣτΠ κρίνει απαραίτητη την επανεξέταση της συγκεκριμένης πρακτικής, προκειμένου να εξασφαλισθεί η τήρηση της νομιμότητας κατά τη μεταχείριση των κρατούμενων αλλοδαπών. Τονίζει τέλος ότι, σε περίπτωση διαπίστωσης ανεπαρκούς νομικού ερείσματος ή αμφιβολίας, οι θιγόμενοι αλλοδαποί θα πρέπει να αφήνονται άμεσα ελεύθεροι.
Μ.Γ.
http://193.218.80.70/cgi-bin/hwebpressrem.exe?-A=479147&-w=&-V=hpress_int&-P
Κυριε Λασκαράτε, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο αιχμηρή η απάντησή σας, και γιατί επικαλείστε άρθρα 19, ασθενούντες ιεράρχες και άλλα τόσα πράγματα στα οποία κανείς δεν έχει αντίρρηση -ή τουλάχιστον όχι εγώ.
Απλώς σας επισημαίνω ότι ο αφορισμός «Η … είναι η μοναδική χώρα όπου …» είναι σχεδόν πάντα λαθεμένος, όπως επίσης ότι τα ελληνόπουλα που γεννιούνται στην κουτοφραγκία (δική σας διατύπωση αυτό) δεν παίρνουν πάντοτε την υπηκοότητα της χώρας, ούτε αυτόματα. Δεν είμαι μάλιστα βέβαιος αν υπάρχουν «ευρωπαϊκά νόμιμα» στο θέμα της απόκτησης υπηκοότητας, που είναι ένα θέμα που, αν δεν σφάλλω, εμπίπτει στην αρμοδιότητα των κρατών. (Βέβαια υπάρχει και ιθαγένεια της ΕΕ αλλά δεν υποκαθιστά την των κρατών μελών)
Κατά τα άλλα, ο Ιός είναι σε γενικές γραμμές απροσμέτρητα εγκυρότερη πηγή από τον κ. Πάγκαλο, μακάρι να είχατε
χρησιμοποιήσει αρχικά αυτόν οπότε θα αποφεύγατε τις ανακρίβειες. Αν διαβάσατε το λινκ του Ιού που μου προτείνατε (Ρατσισμός από κούνια) θα δείτε ότι δεν κάνει την παραμικρή αναφορά σε διατάξεις της ΕΕ (που δεν υπάρχουν) παρά μόνο στα όσα ισχύουν σε Γαλλία και Ισπανία, ως παραδείγματα προς μίμηση.
ν.σ.
Δεν είμαστε κράτος, πάει και τελείωσε. Όσο για τα παιδιά των μεταναστών που δεν τους δίνεται υπηκοότητα νμζ πως είναι αληθές (και λυπηρό συνάμα) …λες και είμαστε ΟΛΟΙ και με το ζόρι απόγονοι του Περικλή….μπα..πιο πολύ του Εφιάλτη θα έλεγα 😦
Στην Ελλάδα που ασκούν «εξωτερική πολιτική» (και …εσωτερική φυσικά) ο Αθνιμος με τον Ψωμιάδη, δεν περισσεύει χώρος για τέτοιες ευαισθησίες…Έχουμε να φάμε πολλά ψωμιά ακόμα για να γίνουμε άνθρωποι – με τη σύγχρονη έννοια του όρου.
κ. Λασκαράτο
Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα. Δεν υπάρχει κοινή νομοθεσία στην ΕΕ σχετικά με την υποκοότητα. Τα παραδείγματα που αναφέρετε έχουν να κάνουν με τη διαχείρηση και την ομηρία των μεταναστών από το ελληνικό κράτος-αστυνομία.
Λίγο που έψαξα στο δίκτυο, βρίκα ότι καμία χώρα της ΕΕ δεν δίνει την υποκοότητα σε όποιον γεννηθεί στο έδαφός της. Η τελευταία χώρα που γινόταν αυτό είναι η Ιρλανδία. Συνεπώς και τα ελληνόπουλα που γεννιούνται σε άλλες χώρες τις ΕΕ δεν παίρνυον την υποκοότητα της χώρας αυτής, παρά μόνο αν ικανοποιούνται μια σειρά από συνήθως αυστηρές προϋποθέσεις.
Και ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι απλός: φανταστείτε μια χώρα όπως η γερμανία η οποία έχει σχεδόν 3 εκ Τούρκους, πολλοί από τους οποίους έχουν γεννηθεί στη γερμανία. Φαντάζεστε να 1,5 εκ Τούρκους να έχουν δικαίωμα ψήφου στις ομοσπονδιακές εκλογές; Και το πρόβλημα δεν είναι ότι οι τούρκοι θα έχουν δικαίωμα ψήφου. Το πρόβλημα είναι ότι μια κοινωνική ομάδα, η οποία δεν ενσωματώθηκε στην τοπική κοινωνία (για λόγους που δεν είναι του παρόντος), τα μέλη δύναται να συμπεριφέρονται ως συλλογικά και όχι ατομικά σε διάφορα θέμα όπως αυτό της ψήφου. Και 1,5 εκ ψήφων βγάζουν κυριολεκτικά κυβέρνηση. Όταν το δικαίωμα της ψήφου από ατομικό το μετατρέψεις σε συλλογικό τότε έχεις πρόβλημα δημοκρατίας.
Όλες οι χώρες οι οποίες για διάφορους λόγους αδυνατούν να ενσωματώσουν τους μετανάστες έχουν συνήθως και πιο αυστηρά κριτήρια για τις υποκοότητες. Το μεγάλο ερώτημα είναι βέβαια αν η ενσωμάτωση είναι πρόβλημα τις τοπικής κοινωνίας ή τον μεταναστών (η μικρή μου εμπειρία λέει ότι στην Ευρώπη έχουμε κοινωνίες απρόθυμες να ενσωματώσουν μετανάστες απρόθυμους να ενσωματωθούν).
Κύριε Σαραντάκο και φίλε xberliner,
Έχετε και οι δυο δίκιο, αυτό που ίσως εννοούσε ο συνεργάτης μου Λασκαράτος είναι η άδεια μόνιμης διαμονής, δηλαδή μετά από μερικά χρόνια δουλειά και διαμονής, παίρνεις ταυτότητα Μονίμου Κατοίκου…
Στο Βέλγιο που ζω, όπου γεννήθηκαν και τα δυο μου παιδιά, όταν λοιπόν αυτά φτάσουν την ηλικία των 16 χρ. έχουν δικαίωμα να ζητήσουν, εάν το επιθυμούν, τη Βελγική υπηκοότητα, και φυσικά την παίρνουν αυτομάτως επειδή οι γονείς τους κατάγονται από κράτος-μέλος της Ευρ. Ένωσης.
Εάν όμως οι γονείς είναι π.χ. από άλλο κράτος πέραν της Ευρ. Ένωσης το ζήτημα δεν απορρίπτεται, αλλά εξετάζεται σοβαρά.
Όταν όμως γεννηθούν παιδιά 3η γενιάς μεταναστών στο Βέλγιο και η υπηκοότητα ζητηθεί, τότε την αποκτούν αυτομάτως.
Οι αξιόλογοι άνθρωποι όχι απλά αφήνονται να φύγουν, αλλά ουσιαστικά διώχνονται κακήν κακώς.
Παράθεμα: Όπου σχολείο και πατρίς… « Allu Fun Marx: Βόλτες στην Blogoslovakia
Αγαπητοί φίλοι,
δεν αντιδικώ με κανέναν καλοπροαίρετο όπως εσείς, προσπαθώ να συνεισφέρω με πληροφορίες για να καταδείξω το μέγεθος του προβλήματος. Το γεγονός που κατέγραψα το πήρα αυτούσιο από τις στήλες της Ελευθεροτυπίας και από καταγγελία του κ.Πάγκαλου. Χρεώστε μου λοιπόν όπως ο Simon πως εμπιστεύτηκα την δήλωση ενός πρώην ΥΠΕΞ και μάλιστα δήλωση αυτοκριτική που είχε το τεκμήριο της καλής πρόθεσης και μάλιστα δήλωση που δεν διαψεύστηκε ούτε από την έγκυρη εφημερίδα ούτε από την κυβέρνηση που προφανώς την έγραψε στα παλιά της τα παπούτσια ξέροντας πως κανένα κόστος δεν θα είχε. Μην μου καταλογίζετε προθέσεις που δεν είχα και μη με ρωτάτε γιατί φέρνω και διαφορετικές περιπτώσεις ως παραδείγματα. Το θέμα είναι πολύπλευρο και καλό είναι να φωτίζονται όλες οι πτυχές του.
Απάντησα πως και έτσι αν είναι σε όλη την Ε.Ε., η κατάσταση εδώ είναι τραγικότερη από την υπόλοιπη Δ.Ευρώπη αφού τα παιδιά αυτά φτάνουν 18 χρονών ταλαιπωρούμενα με βαρβαρότητα.
Κύριε sarant τη Θράκη, τις δηλώσεις μίσους και ρατσισμού του Μακαριωτάτου κλπ δεν την επικαλέστηκα για να σας την χρεώσω, αλλά ως επιχείρημα της κρατικής μας αθλιότητας που δεν έχει την όμοιά της στην Ευρώπη και μάλιστα από μια χώρα που το 1/3 του πληθυσμού της έχει μεταναστεύσει και έχει τύχει καλύτερης μεταχείρισης.
Σας παραπέμπω και σε δημοσίευμα του Τομέα δικαιωμάτων του ΠΑΣΟΚ (δάσκαλε που δίδασκες….) βασισμένο σε έρενα των ΝΕΩΝ
tm.pasok.gr/anthropina_dikaiomata/?m=200703 – 86k-
27/3/2007
Να σταματήσει η ομηρεία των παιδιών
Δέκα πολιτικοί από όλα τα κόμματα συμμετέχουν στην έρευνα των «ΝΕΩΝ» για τους μετανάστες
Γράφει 0 κ. ΧΑΡΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ
Διακομματικό «ναι» – με εξαίρεση στελέχη της Ν.Δ., που εκφράζουν επιφυλακτικότητα ή έμμεση άρνηση – στη λήψη άμεσων μέτρων για την απόδοση της ελληνικής ιθαγένειας σε παιδιά μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα, προκύπτει από την έρευνα των «ΝΕΩΝ» στην οποία συμμετείχαν 10 πολιτικοί από όλα τα κόμματα.
Οι περισσότεροι πάντως συμφωνούν ότι πρέπει να σταματήσει η ομηρεία των παιδιών αυτών που, ενώ έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα δεν αντιμετωπίζονται ως πολίτες με ίσα δικαιώματα, ενώ με την ενηλικίωσή τους οφείλουν να καταβάλουν 1.500 ευρώ για να προμηθευτούν το παράβολο για την αίτηση κτήσης ιθαγένειας. …………… το άρθρο συνεχίζεται…
εάν ο σαμσών όμως ήταν αντί για μουσικός, αρσιβαρίστας, ηθοποιός (του συρμού) ή ποδοσφαιριστής, τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα για αυτόν στη αντιπνευματική κοινωνία μας.. ασφαλώς θα μπορούσε να πάρει την ιδιότητα του »επί μακρόν διαμένοντος»
Αγαπητέ Ροϊδη,
το ελληνικό κράτος, πέραν των ιθαγενών, βάλθηκε να τρελάνει και τους αλλοδαπούς μετανάστες. Με την άθλια γραφειοκρατία του και με την έλλειψη συντονισμένης πολιτικής. Θύματα αυτών πέφτουν κάθε χρόνο χιλιάδες μετανάστες αλλά και τέκνα αυτών – έτσι η ελπίδα γιά μιά καλύτερη ζωή στη «νέα πατρίδα», μετατρέπεται σε εφιάλτη με γραφειοκρατικά παρελκόμενα. Κάτι τέτοιο ως φαίνεται αντιμετωπίζει και ο Σαμσών – άλλα ποιός αρμόδιος να ενδιαφερθεί; Η Ελλάδα, όπως γνωρίζεις, δεν είναι Βέλγιο σε πολλά ζητήματα.
Και επειδή υπήρξε, άνευ λόγου κατ’ εμέ, αναφορά στον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, καλό θα ήταν να παραθέσω μιά ομιλία του αναφορικά με τους μετανάστες σε ιερατικό συνέδριο, που αν μη τι άλλο, με βρίσκει σύμφωνο:
«Σε συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα μίλησε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόδουλος, στο β΄Ιερατικό Συνέδριο της Αρχιεπισκοπής για τους μετανάστες στον τόπο μας.
Γόνος προσφυγικής οικογένειας ο ίδιος ο προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας, θυμήθηκε εμφανώς συγκινημένος τη νοσταλγία των γονιών του και ιδιαίτερα της μητέρας του, που πίστευε πως δεν χάθηκαν οι ελπίδες να επιστρέψει στη γενέτειρα γή. Ο κ. Χριστόδουλος επισήμανε οτι, τόσο ο Χριστιανισμός, όσο και ο Ελληνισμός, είχαν έντονο το αίσθημα της φιλοξενίας, ενω είχαν ανυψώσει σε ιδεώδες την προστασία του ξένου.
Ο κ. Χριστόδουλος όμως συνεχίζοντας καυτηρίασε την ευρωπαϊκή μεταναστευτική πολιτική απο το 1973 «της μηδενικής μετανάστευσης» και των κλειστών συνόρων, όπως είπε, και πρόσθεσε:
΄«Ούτε τα αίτια της μετανάστευσης, ως ηλπίζετο, καταπολέμησε, ούτε βεβαίως και την μετανάστευση μπόρεσε να περιορίσει. Τι επέτυχε όμως;
-Συνέβαλε στη «μετάλλαξη» της νόμιμης μετανάστευσης σε «λαθρομετανάστευση».
-Προσέφερε το έδαφος για την εμφάνιση και τη δραστηριοποίηση των διακινητών και των δουλεμπόρων.
-Κατέστησε τους μετανάστες πιο ευάλωτους ή τους έρριξε στα δίχτυα του διεθνούς οργανωμένου εγκλήματος.
-Εκαλλιέργησε σε πολλούς συμπολίτες μας την λανθασμένη αντίληψη οτι κάθε μετανάστης είναι και εγκληματίας.
-Υπέθαλψε και υποθάλπει με τον τρόπο αυτό αισθήματα ξενοφοβίας και ρατσισμού-ευτυχώς ομως στη χώρα μας επι του παρόντος όχι και εκδηλώσεις ξενηλασίας…»
Ο κ. Χριστόδουλος απευθυνόμενος στους πολιτικούς της πατρίδας μας και της Ευρώπης, αλλά και πέρα απο τα ευρωπαϊκά σύνορα, έκανε έκκληση λέγοντας :
«Μην πολεμάτε τους μετανάστες. Πολεμήσατε τις αιτίες που οδηγούν σε εξαναγκασμό, εκπατρισμό και μετανάστευση. Μην περιορίζετε τη φαντασία σας σε πολιτικές ελέγχων-επινοήσατε πολιτικές και στρατηγικές περισσότερο αντάξιες του υψηλού λειτουργήματος για το οποίο σας εξέλεξαν οι λαοί.»
Και ο κ. Χριστόδουλος κατέληξε με μια γενικότερη έκκληση : « Η πολιτισμική μας κληρονομιά», είπε, «επιβάλλει την εξασφάλιση ενός αποτελεσματικού νομικού και θεσμικού πλαισίου για την προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων των ξένων. ΄Ομως οι νομικές και θεσμικές ρυθμίσεις, όσο σημαντικές και αν είναι, πράγματι, για την κοινωνική ένταξη των αλλοδαπών, δεν είναι παρά μία απο τις προϋποθέσεις και ένας απο τους παράγοντες ένταξης. Για την αποτελεσματική καταπολέμηση των διακρίσεων σε βάρος των αλλοδαπών και τη δυναμική κοινωνικο-οικονομική συσσωμάτωσή τους στην κοινωνία που επέλεξαν να καταφύγουν, πέραν απο τα θεσμικά μέτρα, προαπαιτείται και η ευρύτερη συγκατάθεση, συναίνεση και συνεργασία της κοινωνίας των πολιτών».
(13.5.2003) Αθηναΐκο Πρακτορείο Ειδήσεων»
Μην ψάχνουμε φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν.
Πολύ καλά μας τα λέτε κύριοι. Τέτοια μογγολικά μπουμπούκια δεν πρέπει να φεύγουν. Ας λέει ο Νόμος ότι θέλει…εμείς να τους κρατήσομε!
Zorba the Greek,
λες πως
@…υπήρξε, άνευ λόγου κατ’ εμέ, αναφορά στον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο…@
Θα προσπαθήσω να εξηγήσω το κατ’εμέ αυτονόητο. Υπέθεσα πως η περίπτωση της μη απόδοσης ιθαγένειας στον Αρμένη μαθητή δεν εκτέθηκε εδώ ως μοναδική ατομική περίπτωση και εξαίρεση σε ένα φιλόξενο κράτος, αλλά πως είναι μια από τις χιλιάδες περιπτώσεις που εντάσσονται στο πρόβλημα ρατσισμός-ξενοφοβία-εθνικισμός. Στα πλαίσια αυτά εξέθεσα την περίπτωση της αφαίρεσης της ιθαγένειας από Έλληνες πολίτες της Θράκης με βάση το άρθρο 19, η δειλή κατάργηση του οποίου επέσυρε την βάρβαρη αντίδραση της Αυτού Θειοτάτης Μακαριότητος. Αν δεν επισημανθούν τα βαθειά αίτια του ρατσισμού στη χώρα μας, που ένα από αυτά είναι ο εθνικός μεσσιανισμός, η θεωρία της ανώτερης φυλής που απειλείται πανταχόθεν και ξεπουπουλιάζεται να αγοράζει F 16 την ίδια στιγμή που τσιγκουνεύεται να δώσει υπηκοότητα σε ένα λαμπρό παιδάκι, τότε απλά υποκρινόμαστε. Η ιστοσελίδα του κ.Ροϊδη δεν είναι μπλογκ της ενορίας του οσίου Παφνούτιου που διενεργεί εράνους φιλανθρωπίας για αναξιοπαθούντες, αλλά βήμα καταγγελίας κοινωνικών προβλημάτων και αναζήτησης των αιτίων που τα παράγουν.
Zorba the Greek,
φοβάμαι πως κοροϊδεύεις τον εαυτό σου επικαλούμενος εδώ αντιρατσιστικά κείμενα της Α.Θ.Μ. Μπορώ να σου φέρω και αντιρατσιστικές δηλώσεις των αξιότιμων κ.κ. αρχηγού του Λάος, του κ.Βορίδη και του κ.Αθ.Πλεύρη, υπάρχουν και μερικές είναι ιδιαίτερα τολμηρές και συγκινητικές για κάθε ευαίσθητη στρουθοκάμηλο. Είναι πασίγνωστο πως ένας δημαγωγός αναδιπλώνεται ευκαιριακά και παρουσιάζει διγλωσσία. Άλλωστε η διγλωσσία του Μακαριωτάτου είναι παροιμιώδης. Να σου θυμίσω τις ρατσιστικές δηλώσεις του για το «κουσούρι» της ομοφυλοφιλίας τη στιγμή που ως γνωστόν «στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί». Θα συμφωνείς μαζί μου πως τελικός κριτής καθενός είναι οι πράξεις του και το αποτέλεσμά τους:
«…απο των καρπων αυτων επιγνωσεσθε αυτους μητι συλλεγουσιν απο ακανθων σταφυλας η απο τριβολων συκα ουτως παν δενδρον αγαθον καρπους καλους ποιει το δε σαπρον δενδρον καρπους πονηρους ποιει ου δυναται δενδρον αγαθον καρπους πονηρους ποιειν ουδε δενδρον σαπρον καρπους καλους ποιειν παν δενδρον μη ποιουν καρπον καλον εκκοπτεται και εις πυρ βαλλεται αρα γε απο των καρπων αυτων επιγνωσεσθε αυτους…».
Θα με καταϋποχρέωνες αν μου υποδείκνυες μια (αριθμός 1) δήλωση αποδοκιμασίας από την Α.Θ.Μ. κάποιου συγκεκριμένου ρατσισμού και μια πράξη οικονομικής βοήθειας των συγκεκριμένων θυμάτων του. Για να σε βοηθήσω σου φέρνω τα παραδείγματα του Αλβανού μαθητή με τη σημαία (Οδυσσέα Τσενάϊ), της εγκληματικής επίθεσης του Σταυροφόρου Καζάκου κατά Νιγηριανών οι οποίοι έμειναν δια βίου ανάπηροι και τώρα φυτοζωούν, της νυκτερινής επίθεσης και του ξεσπιτώματος κατά αλβανικών οικογενειών στη Μυτιλήνη, των παιδιών των φαναριών, του πογκρόμ κατά των Πακιστανών στα δυτικά προάστεια, του πογκρόμ στην Ομόνοια μετά από ποδοσφαιρικούς αγώνες, των βασανισμών μεταναστών στα αστυνομικά τμήματα, της εξευτελιστικής παρωδίας βάπτισης μισόγυμνου μετανάστη από αστυνομικούς της Θεσσαλονίκης που πυροβολούσαν στον αέρα(εδώ θιγόταν και το ιερόν μυστήριον), των αλεπάλληλων βιασμών από αστυνομικούς σε βάρος μεταναστριών κλπ κλπ κλπ
Μήπως έχεις να μου υποδείξεις κάποιο σχολείο μεταναστών που άνοιξε ο ζάπλουτος Μακαριώτατος από την καθέδρα του Παλαιού Ψυχικού, κάποια στέγη υποδοχής μεταναστών, κάποια συστηματική περίθαλψη ναυαγισμένων Αφγανών, κάποιο πρόγραμμα ψυχολογικής στήριξης, κάποιες επισκέψεις βοήθειας στα ανήλιαγα ημιϋπόγεια-τάφους όπου διαβιούν, ή στα άθλια κελλιά των φυλακών όπου στοιβάζονται τα ανθρώπινα τσουβάλια, ή κάποια επέμβαση για να μην απελαθεί πίσω στην Κόλαση κάποιος Ιρανός πολιτικός φυγάδας κ.ο.κ. Θα με καταϋποχρέωνες. Και δεν μιλάω βέβαια για την τελευταία περίοδο όπου έδινε την υπέρτατη μάχη της προνομιακής αρπαγής μοσχεύματος και της αναβολής του πιό ευτυχισμένου ραντεβού ενός πιστού, αυτού με τον Θεό του, αλλά για τα προηγούμενα χρόνια που άστραφτε και βρόνταγε κατά Γραικύλων, Γυφτοσκοπιανών, Τούρκων, κουλτουριαραίων κλπ.
Να σου θυμίσω το: «ξένος ἤμην καὶ οὐ συνηγάγετέ με, γυμνὸς καὶ οὐ περιεβάλετέ με, ἀσθενὴς καὶ ἐν φυλακῇ καὶ οὐκ ἐπεσκέψασθέ με»;
Επίτρεψέ μου παράλληλα να σου επισημάνω τρεις κραυγαλέες περιπτώσεις (Η τελευταία είναι κακουργηματική)που καθόλου δεν πιστοποιούν τον αντιρατσισμό του Α.Θ.Μ. αντίθετα τον υποβιβάζουν σε άλλη μία προκλητική του υποκρισία και κούφιο θεατρινισμό.
1)Kέντρο ερευνών για θέματα ισότητας.
http://www.kethi.gr/greek/meletes/HOUSEWORK_FILIPINEZES/filippinezes-PDF.pdf –
«Στο πεδίο της ιστορικής µνήµης αλλά από µίαδιαφορετική σκοπιά τοποθετούνται και οι δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Χριστοδούλου, στις οποίες οι Φιλιππινέζες οικιακές βοηθοί είναι υπεύθυνες για τηναπώλεια της Ελληνορθόδοξης αγωγής στα Ελληνόπουλα: «Τα παιδιά µας ταµεγαλώνουν Φιλιππινέζες!» και «πρέπει να φτιάξουµε εµείς βρεφοκοµεία και παιδικούς σταθµούς να αναλαµβάνουν τα παιδιά των Ελλήνων και όχι αλλόθρησκοι ξένοι…»35. Αλλού, οι ρατσιστικοί τόνοι κατεβαίνουν:«Η Εκκλησία θα πρέπει ναδηµιουργήσει βρεφονηπιακούς σταθµούς, ώστε τα εργαζόµενα ζευγάρια νααφήνουν σε σωστά χέρια τα παιδιά τους. Γιατί στις περιπτώσεις εκείνες που δενυπάρχει κάποιος συγγενής να τα προσέχει, οι οικογένειες αυτές αναγκάζονται
——————————————————————————–
Page 20
προσλαµβάνουν Φιλιππινέζες και Πολωνέζες, οι οποίες δεν µπορούν να τουςδώσουν την αγωγή που απαιτείται»36.
34εφ. Τα Νέα, 23-04-1997, Σελ. Ν06.
35εφ. Η Καθηµερινή, 05.04.2001
2)Την ίδια ώρα ο Αρχιεπίσκοπος δηλώνει, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Καρατζαφέρης: «Γιώργο, σε παρακολουθώ και με κάνεις υπερήφανο. Απηχείς, νομίζω, τις απόψεις του ελληνικού λαού. Η σχέση του Αρχιεπίσκοπου με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρη ξεκινά τη δεκαετία του ’80…………………….».
Το ΒΗΜΑ, ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ 03/06/2007 , Σελ.: A22
3)Δηλώσεις Χριστόδουλου για τη δολοφονία Αλβανών φαντάρων από Έλληνες παρακρατικούς στο αλβανικό φυλάκιο της Επισκοπής
http://www.iospress.gr/mikro1998/mikro19980919.htm – 13k
“Στο κάτω κάτω και ένοχοι αν είναι οι συλληφθέντες, θα έπρεπε να συγκαλυφθούν. Γιατί τώρα, ποιος θα θελήσει να αναλάβει κάποια τόσο επικίνδυνη αποστολή, όταν είναι βέβαιος ότι η ίδια του η κυβέρνηση θα τον απαρνηθεί; Κατά τα άλλα, τα όνειρα για ελευθερία στη Β. Ήπειρο θάπτονται, οι νέοι απογοητεύονται και η διπλωματία θριαμβεύει”!!! (Πληροφόρηση, Ιούλιος-Αύγουστος 1995).
Ελευθεροτυπία, 19/9/1998
Λυπάμαι που θα πω πως όσοι αγαπούν πραγματικά τον άνθρωπο Χριστόδουλο, έπρεπε να τον είχαν καλέσει να ζητήσει κάποια οφειλόμενη συγγνώμη και όχι να προσπαθούν να εξωραϊσουν την πολύ κακή πλευρά του εαυτού του.
Αγαπητέ Λασκαράτε, γράφεις…
«Θα με καταϋποχρέωνες αν μου υποδείκνυες μια (αριθμός 1) δήλωση αποδοκιμασίας από την Α.Θ.Μ. κάποιου συγκεκριμένου ρατσισμού και μια πράξη οικονομικής βοήθειας των συγκεκριμένων θυμάτων του». Δε θέλω να σε καταϋποχρεώσω, αλλά επειδή δε σου χαλάω χατήρι θα σου υποδείξω μία δήλωση αποδοκιμασίας του – ρατσιστή και φασίστα όπως λές – Μακαριωτάτου.
1.http://www.mjourney.com/news/News_from_Greece/817.Ratsistiko_AMOK.shtml
ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΑΜΟΚ: Το φονικό. Αναφορικά με τους φόνους του Παντελή Καζάκου στο κέντρο της Αθήνας.
«Θλίψη και οργή από Χριστόδουλο και πρύτανη»
«Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη του για τις «αποτρόπαιες πράξεις βίας και ρατσισμού που συνέβησαν χθες το βράδυ στο κέντρο της Αθήνας. Ο λαός μας έχει αποδείξει στην τόσο μακρά ιστορική του πορεία ότι συμβιώνει ειρηνικά με αλλοεθνείς και αλλοθρήσκους, γνωρίζοντας ότι η αγάπη προς τον πλησίον δεν περνά μέσα από μισαλλόδοξες και απάνθρωπες ενέργειες εθνικιστικού, ρατσιστικού, πολιτικού ή θρησκευτικού περιεχομένου».
Η Νεολαία Ενάντια στο Ρατσισμό στην Ευρώπη αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της: «Αυτοί που όπλισαν το χέρι των δραστών είναι η ρατσιστική….».
2. Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος επισκέφθηκε παιδιά από την Ουκρανία και κούρδους πρόσφυγες, στους οποίους παρέδωσε ανθρωπιστική βοήθεια. (9.7.2003) Αθηναΐκο Πρακτορείο Ειδήσεων. http://www.migrants.gr/new.asp?NEW_ID=715.
Από την πλευρά σου, αγαπητέ συνάδελφε σχολιαστή, θα με υποχρέωνες αν μου έδειχνες μία (αριθμός 1) οικονομική στήριξη θυμάτων ρατσιστικής βίας εκ μέρους του επίσης ζάμπλουτου, αξιότιμου κ. Αλέκου Αλαβάνου, ο οποίος ήταν και πρόεδρος κόμματος-ένθερμος υποστηρικτής των καταπιεσμένων μεταναστών.
Ελπίζω να μη σε υποχρεώνω. Είμαι πολύ ευγενής και δεν το θέλω, πίστεψε με. Δεν εξωραϊζω καμία κακή ή καλή πλευρά. Απλά προσπαθώ να βλέπω και να κρίνω τα γεγονότα από τη μετριοπαθέστερη και περισσότερο ουδέτερη των απόψεων. Πιστεύω να συμφωνούμε σε τούτο. Σε κάθε περίπτωση ο Μακαριώτατος έπρεπε να είχε ζητήσει συγγνώμη γιά παλιές αμαρτίες κατά το παρελθόν – είναι υποκριτικό να του το ζητάς τώρα.
Zorba the Greek,
χαίρομαι που βρέθηκε μια αποδοκιμασία συγκεκριμένης ρατσιστικής πράξης από τον Αγιώτατο, και με καταϋποχρεώνεις που το επισημαίνεις. Θα συμφωνείς φαντάζομαι πως η φραστική καταδίκη δεν αρκούσε πολλώ μάλλον που ο Καζάκος ήταν πιστό μέλος της Εκκλησίας και έφερε στο λαιμό ένα μεγάλο σταυρό. Πέρα από ανέξοδα λόγια δεν υπήρξε τίποτα. Ευτυχώς βρέθηκαν πολλοί συγγραφείς που παρεχώρησαν τα δικαιώματά τους υπέρ των θυμάτων του που επαναλαμβάνω φυτοζωούν μέσα στην εξαθλίωση την ώρα που η Εκκλησία κολυμπάει στο χρυσάφι. Το λιγώτερο θα μπορούσε η Εκκλησία να τους χορηγήσει μια ισόβια σύνταξη ή να πιέσει την πιστή Πολιτεία που σφυρίζει αδιάφορα να το πράξει. Σου ανέφερα βέβαια και ξέρεις και μόνος σου δεκάδες περιπτώσεις βασανισμού προσφύγων κλπ όπου ο Μακαριώτατος ετήρησε σιγήν ιχθύος.
Από επισκέψεις στα παιδιά της Ουκρανίας και της Σερβίας και της Γεωργίας και του Βελουχιστάν δεν αμφιβάλλω πως ο Μακαριώτατος έχει να επιδείξει όχι μόνο αυτήν που ανακάλυψες αλλά εκατοντάδες. Όι άνθρωποι όμως θέλουν έργα υποδομής και όχι ευκαιριακές ελεημοσύνες για τηλεοπτική χρήση. Για παράδειγμα η ελβετική ανθρωπιστική οργάνωση «Terres des Hommes», κατήγγειλε τη χώρα μας πως στο ίδρυμα «Αγ.Βαρβάρα», «αγνοείται η τύχη 487 παιδιών» των φαναριών «από τα 644 που φιλοξένησε τα τελευταία χρόνια».
http://www.bbc.co.uk/greek/domesticnews/story/2004/11/printable/041130_greece_albanianchildren.shtml – 7k
Που είναι η μόνιμη φιλοξενία της ζάπλουτης Εκκλησίας;
Μου λες για τον Αλαβάνο, έναν άνθρωπο που κυνηγήθηκε από τη Χούντα όταν ο πατριώτης διάβαζε, τον οποίο εγώ δεν εκπροσωπώ, αλλά να σου απαντήσω πως δεν είδα ποτέ να δηλώνει χριστιανός. Αριστερός είναι ο άνθρωπος και η Αριστερά σιχαίνεται τις ελεημοσύνες. Πιστεύει στις πολιτικές που λύνουν τα προβλήματα. Και η δημόσια πολιτική παρουσία του Αλαβάνου στο πλευρό των εργαζομένων, των ανέργων των μεταναστών κλπ είναι διαρκής.
Περίμενα πως θα είχες την ευαισθησία να αποδοκιμάσεις τον εγκωμιασμό εγκληματικών πράξεων (δολοφονία αθώων Αλβανών) η οποία κατ’αναλογία μπορεί να δικαιολογήσει και την πράξη του Καζάκου να δολοφονήσει μετανάστες τους οποίους θεωρούσε εθνική απειλή. Περίμενα πως θα είχες την ευαισθησία να καταδικάσεις τις δηλώσεις του για το άρθρο 19 που παρασκεύαζε την Κόλαση για εκατοντάδες συνανθρώπους μας της Θράκης. Περίμενα πως θα αποδοκίμαζες την γελοία επίθεσή του κατά των Φιλιππινέζων νταντάδων που αν εισακουόταν θα οδηγούσε τις γυναίκες αυτές στην πείνα ή την πορνεία.
Περίμενα τέλος πως θα καταδίκαζες τον μυθώδη αφορολόγητο πλούτο που έχει συγκεντρώσει η Εκκλησία με την συνενοχή του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, πλούτο τον οποίο δικαιολογεί με τα εσώρουχα τάγκα και τα σάπια κοτόπουλα της Αλληλεγγύης, ή με επισκέψεις σε Ουκρανάκια για να μοιραστούν χάντρες και καθρεφτάκια, με έξοδα των επιχορηγήσεων του Υπουργείου Εξωτερικών.
Αν στα αλήθεια πιστεύεις πως η Εκκλησία πραγματοποιεί έστω και εκατομμυριοστό από το ανθρωπιστικό έργο που χρωστάει, αν δεν σε ενοχλεί η προκλητική πολυτέλεια και η βοώσα υποκρισία, αν θεωρείς πως με τις ελεημοσύνες των εράνων και των δίσκων δεν καταβαραθρώνεται η ανθρώπινη αξιοπρέπεια αλλά επιτελείται έργο θεάρεστο, δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια συζήτησης. Στο κάτω κάτω ο καθε ένας υπερασπίζεται τις αξίες του και τους ανθρώπους που του αξίζουν.
Παράθεμα: Στο Ζήτημα του Γιώργου Σαμψών γράφουν « Το Μανιτάρι του Βουνού
Σήμερα ανέβασα και την επερώτηση στη Βουλή του βουλευτή Σερρών Μάρκου Μπόλαρη:
http://manitaritoubounou.wordpress.com/2008/01/25/xatsarian-eperwtisi-sti-boyli-markosmpolaris/
Παράθεμα: Στο Ζήτημα του Γιώργου Σαμσών γράφουν « Το Μανιτάρι του Βουνού
Παράθεμα: ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ » Επειδή η αγάπη μαθαίνεται…
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ
ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τα μελανά χρώματα «Παιδείας/Πολιτισμού»
Ο «μεσαίωνας» των Ωρο-αμισθίων
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
…
Η Ωρο-αμισθία είναι ο εφιαλτικότερος δείκτης του (εκ)παιδευτικού και του πολιτειακού μας πολιτισμού.
Είναι η διαρκής πτώση/αυτοαναίρεση του ίδιου του Συλλογικού μας «ΕΙΝΑΙ».
Είναι μια άμουση γενική ΠΡΟΒΑ για την καθολική επικράτηση των σιναμερικανικών μοντέλων αποδόμησης τόσο στο (κοινωνικά ορισμένο) κράτος/έθνος όσο και για την ολοκληρωτική μετάλλαξη των ευρύτερων οικονομικών/πολιτικών σχηματισμών σ’ ένα πεδίο βολής φτηνό με στόχους τους αυξανόμενους κάθε λογής ‘απασχολήσιμους’. Για να τρέχουν κι αυτοί (ακόμα πιο γρήγορα) φοβισμένοι και κουρδισμένοι πίσω από τις απάνθρωπες ‘προτεραιότητες’ μιας καταστροφικής πρακτικής για την ΟΛΗ ΖΩΗ του ΠΛΑΝΗΤΗ. Να ‘απολαμβάνουν’ (και αισθητικά) με άδεια την τσέπη -και με φουσκωμένη την πιστωτική κάρτα- την δρομολογημένη κατανάλωση άχρηστων κι επιζήμιων εννοιών και πραγμάτων για μια ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ‘πλουσιοπάροχη’ Υπό-ζωή.
…
http://www.parodos.net.gr/3onstrike.htm
ΔΩΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΧΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ
ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ -ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ-
ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΩΡΟ-ΑΜΙΣΘΙΑΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Yπόθεση Γ.Σ.Χ. – Ένα Test Drive
http://users.thess.sch.gr/veccio/ereyna/gsh.html
Παράθεμα: “ΝΕΑΡΕ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ” – My WordPress Website