εγκαίνια ΔΕΘ με… αγιασμό

deth.jpgΔεν είναι χαριτωμένο;

quel folklore!

Στη φωτογραφία ένας υπεύθυνος
του happening παρατηρεί
τις εκφράσεις των
ξένων επιγχειρηματιών.

.

.

ρο

Advertisements
This entry was posted in Ασμοδαίος. Bookmark the permalink.

47 Responses to εγκαίνια ΔΕΘ με… αγιασμό

  1. Ο/Η mist λέει:

    Πολύ!!!! αν και σ’ εμάς νομίζω οτι απευθήνεται….
    κάπως θα μας απαντούσε, για όλα τα πεπραγμένα…

    Καλό φθινόπωρο

  2. Ο/Η πρεζα tv λέει:

    Τους εχει βαρεθει πραγματικα η ψυχη μου….

  3. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Να πάρουμε και λίγο αγιασμό για το σπίτι…

  4. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Αγιασμοί στη ΔΕΘ και λοιπά φολκλορικά.

    Κύριε Ροϊδη,
    Ομολογώ πως δεν ξέρω άλλη χώρα στον κόσμο που με κάθε ευκαιρία, σε κάθε επίσημη κρατική εκδήλωση, να παρίσταται κάποιος σεβάσμιος Σαμάνος με μακριά γενειάδα ο οποίος θα παπαγαλίσει κάποια αρχαία ξόρκια για να διώξει τα κακά πνεύματα, τα δαιμόνια και τα ξωτικά που στριμώχνονται για να ρίξουν το φαρμάκι τους. Η αιωνία Ελλάς πρωτοπορεί και εδώ, πράγμα που γεννά τον φθόνο και προκαλεί ασύμμετρες επιθέσεις που εξουδετερώνονται με νέους αγιασμούς. Η αλήθεια είναι πως σε πολλά αφρικανικά χωριά, ο μάγος καλείται να θεραπεύσει με προσευχές και κατάρες χορωπηδώντας και φορώντας φτερά και πούπουλα στο κεφάλι (νομίζω με το συμπάθιο και στον πισινό του). Έχοντας δει τέτοιες σκηνές στον κινηματογράφο νομίζω πως σαφώς υστερούν των ανάλογων τελετών που γίνονται στην χώρα μας, τουλάχιστον σε μεγαλοπρέπεια και πολυτέλεια. Σε μας ο Μέγας Ιεροφάντης φορά έναν ανάποδο κουβά στο κεφάλι, στολισμένο με διαμαντικά και μαλάματα, κρατά κάποιο τεράστιο μαγικό ραβδί με δυο φίδια στην κορυφή, κάποιο στρουμπουλό αγοράκι ή κάποιος παχουλός διάκος του κρατά την ουρά ενός τεράστιου μανδύα ώστε ο ίδιος να μπορεί απερίσπαστος να κραδαίνει ένα δοχείο από όπου αναδύονται καπνοί, ενώ τραγουδάει σε γλώσσα ακατάληπτη για το ταλαίπωρο ακροατήριό του. Εδώ δεν μπορώ παρά να πω (και όχι δεν μπορώ παρά να μην πω, όπως εκτόξευσε τρομάρα του στο ντιμπέϊτ ο ανεπανάληπτος Γιωργάκης) τον στίχο του Σουρρή «τ’αγγειά (δοχεία νυκτός) γεννήκαν θυμιατά και τα σκ… λιβάνι», που μου εντυπώθηκάν στο μυαλό από την «Παρακρατούπολη» της Μαριέττας Ριάλδη που απαγορεύτηκε αν θυμάμαι καλά το 1975 ή ’76 από την λογοκρισία της ΝΔ. Το καπνογόνο δοχείο λοιπόν διαθέτει και κουδουνάκια, όπως και τα φαρδομάνικα του Ιεροφάντη, που χτυπάνε φάλτσα-γκλιν, γκλαν- τρομάζοντας τα τελώνια και τους καλικάτζαρους. Κι εδώ πάλι θυμάμαι πιτσιρικάς κάποια εικονογραφημένη έκδοση του «15ετή πλοίαρχου» του Ιούλιου Βερν που μου είχαν δωρίσει και εκεί μέσα είχε σε μια μαυρόασπρη ζωγραφιά τον μάγο κάποιου αφρικάνικου χωριού που κουνούσε χοροπηδώντας μια κουδουνίστρα. Δεν θυμάμαι αν χόρευε για να προκαλέσει βροχή-όπως στις δικές μας λιτανείες όπου τα σύννεφα πυκνώνουν αμέσως μόλις ο σεπτός κλήρος και ο θεοφοβούμενος λαός αρχίσουν εν πομπή τις ψαλμωδίες- ή για άλλο λόγο που μου διαφεύγει. Βέβαια τα έθιμα δεν ταυτίζονται απόλυτα. Μπορεί στην αρχαία Αίγυπτο και στην σύγχρονη Ελλάδα να λατρεύονται οι ιερές μούμιες, αλλά νομίζω πως το έθιμο αυτό δεν πέρασε στους αφρικανικούς πολιτισμούς, ποιός ξέρει γιατί, ίσως να το βρίσκουν λίγο μακάβριο.
    Αυτές τις ομοιότητες και τις επουσιώδεις διαφορές τις επισημαίνω για να δειξω πόσο κοντά είναι οι λαοί άρα προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός;
    Ευχαριστώ.

  5. Ο/Η Αταίριαστος λέει:

    Αλήθεια, έχωσαν το σταυρό στη μούρη των ξένων επιχειρηματιών για να τον φιλήσουν;
    Τους λιβάνισαν με το θυμιατό;
    Τους κοπάνησαν με τη βρεγμένη αγιαστούρα στο κεφάλι;
    Αν όχι, κρίμα! Έχασαν μία ευκαιρία να καταλάβουν τι εστί Ελλάς.

  6. Ο/Η antilogos λέει:

    Ε δεν διαφέρουμε και πολύ απο τις μαντήλες!
    Και είμεθα και κουμπαράκια ε?

  7. Ο/Η μεγαλοκοπέλα λέει:

    Τι άλλο έχει να πουλήσει η χώρα πέρα από φολκλόρ; Σε κάθε μου ταξίδι στο εξωτερικό βλέπω τα ελληνικά εστιατόρια με τα σιχαμερά ντεκόρ – πλαστική κολώνα, τσολιαδάκι, μαίνανδρος, καμιά προτομή… και πάλι από την αρχή.

    Βέβαια το παπαδαριό και οι λοιποί πολιτικάντηδες δεν το κάνουν για λογους φολκλόρ, αλλά πόσοι τους παίρνουν στα σοβαρά; Ούτε οι ίδιοι που τους φιλούν τα χέρια. The show must go on γιατί ο ηλίθιος λαός είναι ακόμη στο επίπεδο ημιάγριας φυλής.

    Αμάν πια αυτά τα θυμιατά, σαν κοριτσίστικες τσαντούλες που καπνίζουν…

  8. Ο/Η roidis λέει:

    κύριοι σχολιαστές ο κύριος της φωτογραφίας μου έστειλε μέηλ και μου υπογράμμισε την έντονη δυσαρέσκειά του.

    του δυσφημίσατε το ρυζόγαλο.

    γ ι α τ ί ;

  9. Ο/Η nik-athenian λέει:

    Κε Λασκαράτε μου,
    τέτοια γράφετε και φοβάμαι ότι θα προκαλέσετε τον μεγάλο Γιαχβέ να αποστρέψει το βλέμμα του από το γένος των Ελλήνων και να μας αφήσει απροστάτευτους.

  10. Ο/Η Λούκι λέει:

    Η χαρά του κιτς! Κάποιοι το αναφέρουν και ως καλλιτεχνικό κίνημα… Λες;

  11. Ο/Η Πάρης λέει:

    «κάποιος σεβάσμιος Σαμάνος με μακριά γενειάδα ο οποίος θα παπαγαλίσει κάποια αρχαία ξόρκια για να διώξει τα κακά πνεύματα, τα δαιμόνια και τα ξωτικά που στριμώχνονται για να ρίξουν το φαρμάκι τους.»

    🙂 🙂

  12. Ο/Η μαραμένα σύκα λέει:

    Κάνα γιαούρτι έπεσε ρε παιδιά?
    Κανα αυγό?
    Ντιπ..τίποτα δεν έπεσε..έτσι για το καλό?

  13. Ο/Η Μύρων λέει:

    Ποιό είναι το πρόβλημά σας; Ο αγιασμός; Αυτή είναι η επιθυμία, η θέληση των πολλών. Μας αρέσουνε οι αγιασμοί, τους θεωρούμε απαραίτητους, ωφέλιμους ψυχικώς και πνευματικώς και θα συνεχίσουμε. Ισως στο τέλος καταφέρουμε να σώσουμε τον κόσμο, τον ξαναδούμε όπως είναι, ένα κόσμος ιερός, άγιος, που ζητά την αγάπη μας και την φροντίδα μας, την προσταία μας – και όχι την δίχως τέλος και έλεος εκμετάλευση έως εξαντλήσεως και θανάτου. Αλλά αυτά είναι ψιά γράμματα για εσάς, είμαι βέβαιος.

  14. Ο/Η roidis λέει:

    Κύριε Μύρων,
    Μπορείτε να κάνετε τους αγιασμούς σας στους ναούς σας, κανένας δεν σας εμποδίζει.

    Όσο για το ότι είναι η… θέληση των πολλών. Έχετε στοιχεία;

    Αρκετά…

    Είστε αήττητοι!

  15. Ο/Η Μύρων λέει:

    Γιατί μόνο στους ναούς; Δηλαδή απαγορεύετε εσείς και οι ( ελάχιστοι ) ομοϊδεάτες σας να κάνουμε όσους αγιασμούς θέλουμε, όπου θέλουμε και όποτε θέλουμε; Το κράτος αυτό δεν είναι μόνο δικό σας.
    Δεν είναι οι πιστοί οι περισσότεροι; Αστειεύεστε; 3 εκατομμύρια υπόγραψαν για τις ταυτότητες και μάλιστα υπό καθεστώς πιέσεων και γενικής αντιεκκλησιαστικής προπαγάνδας. Είναι γνωστό ότι πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι πιέστηκαν να μην υπογράψουν.
    Ας πούμε λοιπόν ότι έχω αυτό το στοιχείο. 3 εκατομμύρια υπογραφών. Εχετε εσείς άλλο;
    Και μην μου πείτε την αστειότητα εκείνη που μετράει ως απίστους όλους τους υπολοίπους.

    Ορισμένοι (ελάχιστοι) έχουνε πάρει μεγάλη φόρα. Το κράτος αυτό, η χώρα αυτή, υπάρχει ως μία συνθήκη, νομική, πολιτική, οικονομική, πολιτιστική κ.λ,π μεταξύ των πολιτών που συγκροτούνε την ελληνική κοινωνία. Η Συνθήκη αυτή αποτυπώνεται στο Σύνταγμα της Ελλάδας. Και το Σύνταγμα γράφει :

    ΣYNTAΓMA THΣ EΛΛAΔAΣ
    Eις τo όνoμα της Aγίας και Oμooυσίoυ και Aδιαιρέτoυ Tριάδoς

    Επικρατούσα Θρησκεία στην Ελλάδα είναι η Θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού.

    H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

  16. Ο/Η @ λέει:

    OΟΠΩΣ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ…

    ΣΑΝ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΥΡΙΑΝΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ

    ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΑΣΟΚ

    ΜΕ ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ
    ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

    ΝΕΟΙ ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΕΣ

  17. Παράθεμα: Ερώτηση νο. 2 « atheoi.ORG

  18. Ο/Η breezaki λέει:

    Μύρων, δηλαδή αν η ταυτότητά σου δεν γράφει το θρήσκευμα, σημαίνει ότι δεν είσαι Χριστιανός;; Κάπως έτσι συμπεριφέρονταν και οι Εβραίοι αρχιερείς την εποχή που έζησε ο Χριστός. Το έπαιζαν πιστοί χριστιανοί και τελικά τον σταύρωσαν.. Πόσο πιο χαμηλά;

    Όσο για τα 3,000,000 των υπογραφών, πιστεύω να τις ρίξατε στο κάδο ανακύκλωσης (και όχι στα σκουπίδια). Η Εκκλησία άλλωστε αγαπά τη φύση!

    Τα χαιρετίσματά μου στο αγαπητο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών & πάσης Ελλάδος κκ. Χριστόδουλο! Τον παρακαλώ να μου στείλει καρτ ποστάλ από το Μαϊαμι και του ευχομαι όταν επιστρέψει με το καινούργιο του συκώτι να πάει να βοηθήσει τους πυροπληκτους. Επίσης να κτήσει μια μεγαλοπρεπή εκκλησία, για να ευχαριστήσει το Θεό που τον έκανε αρχιεπίσκοπο και δεν έμενε καλόγερος, γιατί έτσι θα είχε πεθάνει σαν το σκυλί, ενώ τώρα θα βασιλεψει

  19. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Oι περιπέτειες ενός αγιασμού, όπως τις βρήκα στο

    http://www.cosmo.gr/News/France/165523.html – 28k –

    Την οργή πολλών προσκυνητών προκάλεσαν την Τετάρτη (29/8) οι υπάλληλοι στον έλεγχο αποσκευών του γαλλικού αεροδρομίου Tarbes-Lourdes, οι οποίοι «δεν έδωσαν την ευχή τους» στον αγιασμό που έφεραν οι πιστοί από το ταξίδι τους στο Βατικανό.
    Οι πιστοί προσπαθούσαν να πείσουν τους υπαλλήλους να τους αφήσουν να περάσουν τον αγιασμό, δείχνοντας τους τα εντελώς αθώα μπουκάλια στο σχήμα της μορφής της Παναγίας, αλλά αυτοί έμεναν ασυγκίνητοι, προκαλώντας την οργή μερικών εξ’ αυτών. «Ο αγιασμός αποτελεί, όπως κάθε άλλο υγρό, ενδεχόμενη απειλή για την ασφάλεια της πτήσης» τους απαντούσε ο υπεύθυνος ασφαλείας του αεροδρομίου, σύμφωνα με μαρτυρίες τους στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.

    Σημειώνεται ότι ο συγκεκριμένος αγιασμός θεωρείται ότι έχει θεραπευτικές ικανότητες και προέρχεται από μια ιερή πηγή, στην οποία, σύμφωνα με το Βατικανό, εμφανίστηκε η Παρθένος Μαρία το 1858.

    Νάντια Παπανικολάου

    Για την αντιγραφή
    Λασκαράτος

  20. Ο/Η zaphod λέει:

    To σχόλιο του Λασκαράτου άψογο us usual.

    @μυρων: Κάποτε η πλειοψηφία ήθελε τους Οθωμανούς στην Νέα Ρώμη και έκανε και διαδηλώσεις κιόλας ενάντια στον αυτοκράτορα που πολέμαγε στα τείχη. Η ίδια «πλειοψηφία» έλεγε αργότερα διαβολόπαπα τον Παπαφλέσσα. Ευχτυχώς ο πολιτισμός και ο κόσμος καμιά φορά προχωράνε και οι «περισσότεροι» βάζουν μυαλό, έστω και με το ζόρι.
    Τέτοιο Σύνταγμα σαν το δικό μας αναρωτιέμαι αν είχαν οι Ταλιμπανέζοι στο Αφγανιστάν, των Τούρκων πάντως λογικά δεν πρέπει να γράφει τέτοιες κοτσάνες.

  21. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Κύριε Ροϊδη,
    προσπαθώ να αντιληφθώ τι ακριβώς είναι ο αγιασμός; Ίσως είναι μια από τις δεκάδες τελετές, ιδέες, δόγματα που ο χριστιανισμός αντέγραψε ασύστολα από τις αρχαίες θρησκείες και ιδιαίτερα από την ελληνική που είχε πολλές καθαρτήριες τελετές με νερό. Ο θεάνθρωπος (ημίθεος), η παρθένα που γονιμοποιείται από τον Θεό (Λήδα, Σεμέλη κλπ), το σπήλαιο όπου γεννιέται το θείο βρέφος (Ιδαίον άντρον), η ίδια η ημερομηνία της γέννησης του Χριστού που συμπίπτει με αυτήν του Μίθρα (!!!) , η Θεία Ευχαριστία που είναι η Θεοφαγία των ανατολικών θρησκειών και πολλές ακόμη συμπτώσεις μου γεννούν υποψίες πως ο αγιασμός είναι κι αυτός προϊόν κλοπής πνευματικής περιουσίας από θρησκείες που εξοντώθηκαν από τους Χριστιανούς και δεν μπορούν να διεκδικήσουν τα πνευματικά τους δικαιώματα.
    Τέλος πάντων, ας δερευνήσουμε τι ακριβώς προσφέρει ο αγιασμός. Είναι λογικό να υποθέσουμε πως είναι νερό που φέρει κάποια θεία δωρεά, σε αντιδιαστολή με το νερό της βρύσης που δεν έχει ανάλογες ιδιότητες. Ποιά είναι όμως η χρησιμότητα και η δύναμη αυτής της δωρεάς; Έχει κάποιο αποτέλεσμα ή είναι ολότελα άχρηστη; Δυό παρατηρήσεις που θέλω να θέσω υπ’όψιν των θεοφοβούμενων επισκεπτών σας είναι οι εξής:
    α) Κάθε χρόνο στον Πειραιά τελείται επίσημος Αγιασμός της θάλασσας με πολυάριθμη κουστωδία ιερατείου και του ίδιου του πρωθυπουργού που ενώνουν τις προσευχές τους με αυτές χιλιάδων λαού, πλην όμως τα νερά παραμένουν αφόρητα μολυσμένα. Ούτε ο ίδιος ο άγιος μητροπολίτης δεν θα τολμούσε να πιεί το αγιασμένο νερό που το λιγώτερο θα του προκαλούσε ηπατήτιδα C, που ως γνωστόν δεν ορωδεί ούτε μπροστά σε αρχιεπισκόπους, όνομα και μη χωριό. Ο βιολογικός καθαρισμός είναι προφανώς αποτελεσματικότερος.
    β) Από ότι ξέρω το αγιασμένο νερό δεν μπορεί να θεραπεύσει ούτε τον πιό απλό πονοκέφαλο. Μια απλή ασπιρίνη δηλαδή έχει μεγαλύτερη δύναμη.
    Μπορεί αυτές οι σκέψεις μου να είναι ασεβείς, αλλά σίγουρα είναι λογικές κι εγώ προτιμώ να είμαι άπιστος και λογικός παρά πιστός και παράλογος.

  22. Ο/Η dmast λέει:

    Σας παραθέτω στίχους του ποιητή Βασιλείου Τριανταφυλλίδη οι οποίοι ταιριάζουν γάντι με το θέμα:

    Ουγκαγκαμπούμ μπουμ χικ
    ακαμπουμ μπιρλιγκγαγκα
    αουγκιγκι αουγκιγκι μπακαλακαλουμ γκαγκα (δις)

  23. Ο/Η Μύρων λέει:

    «Κι εδώ πάλι θυμάμαι πιτσιρικάς κάποια εικονογραφημένη έκδοση του “15ετή πλοίαρχου” του Ιούλιου Βερν που μου είχαν δωρίσει και εκεί μέσα είχε σε μια μαυρόασπρη ζωγραφιά τον μάγο κάποιου αφρικάνικου χωριού που κουνούσε χοροπηδώντας μια κουδουνίστρα. Δεν θυμάμαι αν χόρευε για να προκαλέσει βροχή-όπως στις δικές μας λιτανείες όπου τα σύννεφα πυκνώνουν αμέσως μόλις ο σεπτός κλήρος και ο θεοφοβούμενος λαός αρχίσουν εν πομπή τις ψαλμωδίες- ή για άλλο λόγο που μου διαφεύγει…. »
    Λασκαράτος ο Β΄

    Ο αποικιοκράτης που βλέπει αφ υψηλού και με το αίσθημα της υπεροχής τους φτωχούς ιθαγενείς.
    Δεν είναι δι όλου τυχαίο ότι ο κ.Λασκαράτος ο Β΄υιοθετεί την στάση και το βλέμμα του δυτικού αποικιοκράτη. Δεν είναι δι όλου τυχαίο ότι οι υπόλοιποι εδώ βρήκανε εύστοχο και χειροκροτήσανε αυτό ακριβώς το απόσπασμα.
    Η σύγχρονη ελληνική νεοταξική ιδεολογία υιοθετεί τα κτηνώδη και ρατσιστικά αποικιοκρατικά συνθήματα του 19ου αιώνα.

  24. Στροφή επ’ αριστερά, δεν κοιτάμε, αποφεύγουμε το ράντισμα και bye bye my love…

  25. Ο/Η chumba λέει:

    Σημειώνω ως πράγματι δυνατή στιγμή της συζήτησης περί αγιασμού το εύλογο ερώτημα του σχολιαστή που υπογράφει πολύ ταιριαστά ως «Μύρων»:

    «Δηλαδή απαγορεύετε εσείς και οι ( ελάχιστοι ) ομοϊδεάτες σας να κάνουμε όσους αγιασμούς θέλουμε, όπου θέλουμε και όποτε θέλουμε;»

    Όπου θέλουν; Όπου όπου θέλουν; Και όποτε θέλουν; Εντάξει είναι γνωστές από τα πανάρχαια χρόνια οι ιδιότητες του λιβανιού, αλλά τέτοιο έντονο στερητικό σύνδρομο δεν το περίμενα στην εποχή μας με τα δεκάδες υποκατάστατα…

  26. Ο/Η Mastor λέει:

    Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι ζητήματα που λύνονται με δημοψηφίσματα ούτε είναι ζητήματα πλειοψηφιών γενικά.

    Π.χ. αν βάλουμε για ψήφισμα την πρόταση:
    «Να κρεμάσουμε ανάποδα τον κ. Μύρων από το παράθυρο;»
    … δεν συνεχίζω να εξηγώ τα προφανή.

    Γι’ αυτό κ. Μύρων, δεν θέλω τον παπά, ιμάμη, ευαγγελιστή, ιεχωβά, καθολικό, ραβίνο κ.λ.π. πάνω από το κεφάλι μου να κάνει ότι θέλει (και όπου ??? (!!! γιατί όχι και στο σπίτι μου !!!) το θέλει).

    Βέβαια όλα αυτά ηχούν παράλογα στα αυτιά σου. Φαντάσου όμως να ήσουν καθολικός ή μουσουλμάνος ή εβραίος ή άθεος, θα σου έμοιαζαν όλα λογικά.

    (Γιατί αντιγράφετε τους μουσουλμάνους βάζοντας μεγάφωνα στις εκκλησίες;)

  27. Ο/Η nik-athenian λέει:

    Αγαπητέ Κε Λασκαράτε,
    λησμονείτε ίσως ότι με έναν ετήσιο αγιασμό των νερών την ημέρα των Θεοφανείων, έχουμε καταφέρει να συμβαίνουν περίπου μία θαλάσσοτραγωδία ανά διετία.
    Αν πολλαπλασιάζαμε τους αγιασμούς μας ίσως να τις εξαλείφαμε και τελείως.
    Για να μην αναφέρω ότι στο Θεσσαλικό κάμπο που οι άθεοι κομμουνιστές κυριαρχούν, η λειψυδρία βασιλεύει. Η προφανής λύση και εδώ είναι οι συχνότεροι αγιασμοί.

  28. Ο/Η Μύρων λέει:

    «Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι ζητήματα που λύνονται με δημοψηφίσματα ούτε είναι ζητήματα πλειοψηφιών γενικά. »
    Μάστορ

    Προφανώς αγνοείς την έννοια του δικαιώματος. Να σε κρεμάσω και να με κρεμάσεις (!) δεν είναι δικαίωμα είναι παράβαση δικαιώματος.
    Αντίθετα η ελεύθερη τέλεση αγιασμών στους ναούς, στους δρόμους, στις εξοχές και στα άστρα είναι δικαίωμα θρησκευτικής ελευθερίας.
    Εσείς ζητάτε εδώ κατάργηση των αγιασμών και μάλιστα « επειδή γίναμε ρεζίλι στους ξένους».
    Ηρθανε οι Βαυαροί και έκαναν τους Ελληνες να ντρέπονται για την φουστανέλλα. Ετσι και εσείς, νεοβαυαροί.

  29. Ο/Η atheofobos λέει:

    Αγαπητέ μου Μύρων
    Προσωπικά δεν έχω αντίρρηση για κάθε αγιασμό που γίνεται σε πιστούς οποιουδήποτε δόγματος στους ναούς .
    Όμως αυτό το ποστ αναφέρεται ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΔΕΘ.
    Δεν φαντάζομαι όμως να πιστεύεις λοιπόν ότι σε αυτά τα εγκαίνια παρίστανται μόνο πιστοί ορθόδοξοι χριστιανοί .
    Υστερα όταν καλούνται και ξένοι επίσημοι και εκθέτες που μπορεί να είναι καθολικοί,διαμαρτυρόμενοι,προτεστάντες και από όλα τα άλλα αλληλομισούμενα δόγματα των χριστιανών, δεν το βρίσκω και τόσο σωστό να τους ραντίζουμε με ορθόδοξο αγίασμα που μπορεί να πιστεύουν ότι θα τους κάνει να αλλαξοπιστήσουν.
    Δεν συζητάμε για όλους εμάς που έχουμε ιδεολογική αλλεργία στους αγιασμούς και τους έχουμε υποστεί εκβιαστικά πολλές φορές ,αλλά επίσης όλοι αυτοί που είναι μουσουλμάνοι ,ινδουϊστές κτλ και ήρθαν για τα εγκαίνια γιατί τους υποχρεώνουμε να τον υποστούν;

  30. Ο/Η Μύρων λέει:

    Ανοχή. Οπως εγώ θα βγάλω τα παπούτσια μου αν μπω σε μουσουλμανικό τέμενος. Ανοχή και σεβασμός σε κάθε άνθρωπο και στην πίστη του, τα ήθη και τα έθιμά του.
    Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι η αποικιοκρατική, νεοβαυαρική ματιά που έχετε. Βλέπετε τον αγιασμό με τα μάτια των ξένων. Η κατάρα των νεοελλήνων που έμαθαν να ξεπουλάνε ακόμα και την ψυχή τους για χάντρες και καθρεφτάκια.

  31. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    O μακαρίτης ο αυθεντικός Λασκαράτος, έγραφε στον Δεσπότη της Κεφαλλονιάς πως οι Χριστιανοί του, χτήνη μπαίνουνε στην Εκκλησία και χτήνη βγαίνουνε, ακόμη και την Μεγαλοβδομάδα που εκκλησιάζονται καθημερινά. Καμμιά ηθική μεταβολή δεν επιφέρει ο εκκλησιασμός. Το ίδιο λέω εγώ και ο αγιασμός. Οι κοσμικές κυρίες που παρακολουθούν τον αγιασμό της ΔΕΘ, άπληστες, φιλάρεσκες και ματαιόδοξες παραμένουν πριν και μετά το κατάβρεγμα. Ο λαουτζίκος που σταυροκοπιέται των Θεοφανείων στο λιμάνι, κουτοπόνηρος πάει, πιό κουτοπόνηρος φεύγει κι ας πιτσιλίστηκε με αγιασμένα σταγονίδια. Τι στην ευχή προσφέρει ο αγιασμός; Ας κάνουνε στην αρχιεπισκοπή μια δοκιμή. Αντι να ταλαιπωριέται ο Σούπερ-μακαριώτατος με την προνομιακή και πολυέξοδη (δημοσία δαπάνη) μεταμόσχευση που δεν δικαιούται-προηγούνται οι νεώτεροι ασθενείς-ας δοκιμάσει να θεραπευτεί πίνοντας αγιασμό καθημερινά. Αν το επιτύχει-όπερ και το πιθανότερο- εμείς οι αναίσχυντοι αγνωστικιστές και άθεοι θα εξευτελιστούμε και θα δοξαστεί για μια ακόμη φορά το όνομα του τόσο φιλόδοξου Θεού των Χριστιανών, που του αρέσει να του χτίζουν μεγαλόπρεπους ναούς, να γονατίζουν μπροστά του, να κουρελιάζονται σερνάμενοι, να τον ικετεύουν, να τον κολακεύουν, να του χαρίζουν τάματα, να τον λιβανίζουν και να τον υμνούν έμπλεοι χρυσίου οι αυτοδιορισμένοι προγάστορες εκπρόσωποί του.

  32. Ο/Η Μύρων λέει:

    Συγχαρητήρια.
    Για τους υπολοίπους όμως ας πω τέλος : φυσικά ο αγιασμός δεν είναι μαγικό ματζούνι όπως ειρωνικώς ισχυρίζονται οι άσχετοι. Μήτε στην εκκλησία πάμε για να γίνουμε ηθικοί άνθρωποι.

    Αλλά αυτά είναι εδώ ψιλά γράμματα. Οποιος θέλει ας το κοιτάξει τι είναι ο αγιασμός και τι η λειτουργία. Σκοπός πάντως της πίστης δεν είναι η μαγεία ούτε η νομοκανονική εδραίωση της ζωής.

    Αλλά το εξωφρενικότερο και το φασιστικότερο είναι αυτό: η θεραπεία και η μεταμοσχεύσεις πάνε κατά την ηλικία του πάσχοντος. Πρώτα οι νεώτεροι και τελευταίοι οι γηραιότεροι.
    Απίθανο! Να το διαβάσουνε οι γιατροί! Ιατρική του Μένγκελε.

    Λυπάμαι αλλά δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο.

  33. Ο/Η atheofobos λέει:

    Αγαπητέ Μύρων
    Έχω βγάλει πολλές φορές τα παπούτσια μου για να μπώ σε ένα τζαμί όπως και δεν έχω πάει με μαγιό σε μοναστήρι και βγάζω το καπέλο μου όταν μπαίνω σε εκκλησία γιατί σέβομαι τα πιστεύω του καθενός και τον χώρο λατρείας του.
    Ομως σε καμία μουσουλμανική ή Ευρωπαϊκή χώρα σε όσες επίσημες τελετές έχω βρεθεί, δεν ήρθε ιμάμης η παπάς να μας ευλογήσει.
    Ο αφορισμός δε όσων διαφωνούν περί νεοβαυρικών αντιλήψεων μόνο έλλειψη επιχειρημάτων δείχνει.
    Οσο για το θέμα μεταμοσχεύσεων και ηλικίας ιδίως οργάνων όπως το ήπαρ που δεν είναι ευχερές να βρεθεί,σαφώς ισχύει το προσδόκιμο επιβίωσης.
    Παρά το ότι λόγω ηλικίας δεν με συμφέρει αυτό που γράφω,αν έχεις να διαλέξεις μεταξύ ενός 25ρη και ενός 65ρη και έχεις 1 σηκώτι για μεταμόσχευση εσύ σε ποιόν θα το έδινες;
    Και μιλάω μόνο για ηλικία και όχι για την γενική κατάσταση της υγείας του Χριστόδουλου που είναι πολύ συζητήσιμο ποσο είναι εφικτή και αποτελεσματική μια μεταμόσχευση.

  34. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Κύριε Ροϊδη,
    Αν ο επισκέπτης Μύρωνας θέλει να μάθει περί δρα Μένγκελε, ας ανατρέξει στα κείμενα του οσίου Χριστόδουλου αρχιεπισκόπου Αθηνών, ως μητροπολίτη Βόλου, όπου καλούσε σε λοβοτομή των αντιρρησιών συνείδησης και επιβράβευε τους άνανδρους φονιάδες των Αλβανών φαντάρων στο φυλάκιο του αλβανικού χωριού Επισκοπή. Τα κείμενα θα τα βρει εύκολα στην ιστοσελίδα του «Ιού» της Ελευθεροτυπίας. Τώρα το ότι ένας νέος 20 χρονών προηγείται ενός 68χρονου στη μεταμόσχευση είναι για τη δική μου λογική αυτονόητο, όταν το ίδιο μόσχευμα διεκδικείται από δυο. Άλλωστε κάθε πατέρας παραχωρεί τη ζωή του για να σώσει τον γυιό του και ο αρχιεπίσκοπος δηλώνει πατέρας. Θα έπρεπε νομίζω ο ευλαβής αναγνώστης σας να γνώριζε πως οι ιερείς του Χριστού, παραχωρούν τη σειρά τους στα πνευματικά τους τέκνα, διότι ήλθαν για να διακονήσουν και όχι να διακονηθούν και δεν διεκδικούν πρωτοκαθεδρίες. Θυσιάζονται για το ποίμνιό τους, είναι δούλοι των δούλων του Θεού τους, παραχωρούν το μόσχευμα στον πρώτο τυχόντα ασθενή και αυτοί αφήνονται στο έλεος ή στο θαύμα του Θεού, τον οποίο μάλιστα ανυπομονούν να συναντήσουν. Πρωθυπουργικά αεροπλάνα, πανάκριβες κλινικές, γιατροί σταρ, διαμερίσματα στο Μαϊάμι, και λοιπές πολυτέλειες δεν ταιριάζουν σε εκπροσώπους του επί πόλου όνου Χριστού, πολλώ μάλλον που τα νοσοκομεία του φίλου τους πρωθυπουργού επιφυλλάσουν ένα ράντσο διαδρόμου για τους κοινούς ασθενείς του ποιμνίου.
    Διάβολε, αυτοί οι Χριστιανοί δεν έχουν διαβάσει ποτέ τους το Ευαγγέλιο; Ως πότε θα τους το εξηγούμε εμείς οι άθεοι;

  35. Ο/Η penguin_witch λέει:

    Λασκαράτε, φυσικά και δέν το έχουν διαβάσει, γιατί αν το διαβάζανε ολόκληρο και το καταλαβαίνανε, θα σταματούσανε να είναι χριστιανοί. Αυτό το απίστευτο συμπίλημα λαϊκής θυμοσοφίας, μυθολογίας, ιστορίας,παραμυθιών και ιερατικής προπαγάνδας κράζει από χιλιόμετρα ότι είναι έργο ανθρώπων σαν εσένα κι εμένά. Ούτε θείο, ούτε καν θεόπνευστο.

  36. Ο/Η syneas λέει:

    Επειδή βλέπω ότι ο Μύρων ξέρει και ανάγνωση και (καλή) γραφή,μήπως μας δουλεύει με όλες αυτές τις κουταμάρες που λέει;
    Τι στο καλό,να επικαλείται τις θαυματουργές ιδιότητες του αγιασμού η αγράμματη γιαγιά μου,το καταλαβαίνω.Να μιλάει όμως κάποιος που το μυαλό του δεν δείχνει να είναι άδειο ή μας κάνει πλάκα ή είναι παπάς και υπερασπίζεται το μαγαζί και την πελατεία του.
    Έτσι κι αλλιώς όμως,το κακό με τους αγιασμούς και τις θαυματουργές εικόνες έχει να κάνει και με το ποιοί μας κυβερνανε.Και τι μπορείς να πεις για έναν πρωθυπουργό που έχει φυλαχτό (!) και το δίνει στο Χριστόδουλο;
    Και δεν κρύβονται οι άτιμοι! Γιατί να κρυφτούν άλλωστε; Όλοι εμείς που όταν δεν αγανακτούμε, γελάμε με τις παγανιστικές τελετές τους, είμαστε λίγοι και ούτε καν ψηφοφόροι τους.
    Όλοι οι άλλοι,οι πολλοί,άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο,και στους αγιασμούς πιστεύουν και τα ξόανα προσκυνάνε και σταυροκοπούμενους κυβερνήτες γουστάρουν.
    Και τους ψηφίζουν.
    Ουφ,βαρέθηκα τη βλακεία!

  37. Ο/Η Μύρων λέει:

    Αθεόφοβε
    το προσδόκιμο της ζωής ως ιατρικός όρος, δεν έχει να κάνει με την ηλικία του ασθενούς. Είναι προφανές. Ενας άνθρωπος 70 χρόνων μπορεί να έχει μεγαλύτερο «προσδόκιμο ζωής» από έναν 20χρονο. Πρόκειται για μία πιθανολόγηση ιατρική, όταν πρέπει δυστυχώς να πάρουνε μία οπωσδήποτε οδυνηρή απόφαση. Το προσδόκιμο λοιπόν το ορίζει η βαρύτητα της ασθένειας και η πιθανή της εξέλιξη μετά την θεραπεία, ποτέ η ηλικία του ασθενούς.

    Το δεύτερο και σημαντικότερο. Η ιατρική ήδη από την αρχαιότητα, δεν ξεχωρίζει τους ασθενείς με κανένα τρόπο. Ανδρες και γυναίκες, όμορφοι και άσχημοι, κοντοί και ψηλοί, μακρυμάλληδες και φαλακροί, νέοι και γέροι είναι όλοι ακριβώς ίσοι και όμοιοι και έχουνε ακριβώς τα ίδια δικαιώματα θεραπείας.
    Να το πω διαφορετικά, ένας 100χρονος έχει ακριβώς το ίδιο και όμοιο δικαίωμα με ένα μωρό 7 ημερών.
    Αλλοίμονο αν οι γιατροί ξεχωριζαν τους ανθρώπους σε νέους και γέρους και θεωρούσαν τα δικαιώματα των πρώτων μεγαλύτερα και περισσότερα από τα δικαιώματα στην θεραπεία των ηλικιωμένων – θα οδηγούμασταν τότε σε μία εφιαλτική κοινωνία, όπου οι μεγαλύτεροι θα οδηγούνται σε ιατρικούς Καιάδες.

    Είναι οπωσδήποτε σημαντικό να καταδικάσουμε μέσα μας αυτές τις φοβερές, απάνθρωπες απόψεις που γράφτηκαν εδώ μέσα, αλλά και αλλού, κυρίως στα μπλόγκ του διαδικτύου.

    Συνέας
    το ανάποδο έγραψα. Ο αγιασμός δεν είναι μαγικό ματζούνι. Η πίστη σώζει, μερικές φορές και χωρίς εξήγηση, υπέρλογα, κάνει θαύματα. Δεν μπορεί να μην ξέρεις, να μην έχεις ακούσει.
    Η λογική και η εξ αυτής επιστήμη είναι μόνο μία από τις όψεις της αλήθειας και του κόσμου. Είμαστε και πολλά πράγματα ακόμα. Και σε αυτά, τα άλλα, τα πέραν της λογικής, σε αυτά που ονομάζουμε πνευματικά, εκεί αναφέρεται ο αγιασμός.

  38. Ο/Η atheofobos λέει:

    Οταν μιλάμε για προσδόκιμο ζωής σε ανθρώπους που χρειάζονται μεταμόσχευση ήπατος αυτό καθορίζεται από την ηλικία του ασθενούς και από την γενικώτερη κατάσταση της υγείας του.
    Το ερώτημα λοιπόν που έθεσα δεν αφορά την προφανώς ίδια ιατρική μεταχείρηση του βρέφους και του 100χρονου.
    Αφορά αυτό που έμεινε αναπάντητο.
    Αν έχεις να διαλέξεις μεταξύ ενός 25ρη και ενός 65ρη και έχεις 1 σηκώτι για μεταμόσχευση εσύ σε ποιόν θα το έδινες;

  39. Ο/Η GM λέει:

    Κι εγώ δεν βλέπω κάποια ωφέλεια στον αγιασμό ούτε στις προσευχές σε ένα -ανύπαρκτο- υπέρτατο ον, ως άθεος. Και εγώ εκπλήσσομαι (ευχάριστα) που οι πιστοί δεν ακολουθούν κατά γράμμα την προτροπή του Ευαγγελίου, που γράφει «να προσεύχεσθε για τους ασθενείς και θα γιατρεύονται», αλλά προστρέχουν παράλληλα στην ιατρική και την επιστήμη. Και φυσικά δεν συμφωνώ με την άποψη του φίλου Μύρωνα που αυθαίρετα κατηγοριοποιεί τον σκεπτικισμό για την θρησκεία ως «ξενόφερτη ιδέα» και γι’αυτό τάχα καταδικαστέα (μήπως ο Χριστιανισμός στην Ελλάδα γεννήθηκε? ή η αξία των ιδεών συνάγεται από την καταγωγή τους?). Άλλωστε ο σκεπτικισμός για την ύπαρξη Παντοδύναμων (ή Παντοδύναμου) όντων συναντάται από την Αρχαία Ελλάδα ακόμα.

    Από εκεί και πέρα όμως, δεν με βρίσκει σύμφωνο και το ύφος πολλών από εσάς που μιλάτε λες και είναι το ζενίθ καταπάτησης των δικαιωμάτων μας ότι στην Ελλάδα συνηθίζονται οι αγιασμοί στα εγκαίνια κτιρίων και εκδηλώσεων. Ούτε μου αρέσει ο (κατά την γνώμη μου αδικαιολόγητος) επιθετικός τόνος του τύπου «γελάστε με τους υποανάπτυκτους που πιστεύουν σε θρησκευτικές τελετές». Σιγά ρε παιδιά! Ακόμα και σε ένα κράτος με σαφώς διαχωρισμένους ρόλους με την Εκκλησία, στα περισσότερα εγκαίνια (τουλάχιστον των ιδιωτικών επιχειρήσεων και εκδηλώσεων) θα εξακολουθούσαμε να βλέπουμε αγιασμούς, απλούστατα γιατί πάρα πολλοί Έλληνες (η πλειοψηφία) είναι Χριστιανοί. Γιατί να μας προκαλεί δυσαρέσκεια ότι οι πιστοί συγκεντρώνονται για να προσευχηθούν και εκτός των θρησκευτικών νάων πριν ξεκινήσουν κάποιο εγχείρημα? Το μόνο που περιμένω από τους πιστούς σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να δείχνουν τον απαραίτητο σεβασμό και σ’εμάς που δεν συμμεριζόμαστε τις μεταφυσικές τους πεποιθήσεις, και στον βαθμό που γίνεται αυτό δεν έχω κανένα πρόβλημα.

    Πρακτικά υποχρεωτικοί αγιασμοί σε σχολεία, στρατόπεδα κλπ, δεν πληρούν σε αυτή την τελευταία, πολύ βασική προϋπόθεση, και γι’αυτό είναι για μένα κατακριτέοι (πόσο «προαιρετικές» μπορεί να είναι θρησκευτικές τελετές για τις οποίες στέλνουν… στρατιωτικά αγήματα, ή αγιασμοί εντός στρατοπέδων όπου οι φαντάροι διατάσσονται να κάνουν… προσοχο-αναπαύσεις στα Ευαγγέλια και τις Εικόνες?). Δεν νομίζω όμως ότι έχουμε να κάνουμε με το ίδιο πράγμα στην περίπτωση της ΔΕΘ. Όποιος θέλει παρακολουθεί το θρησκευτικό τυπικό, και όποιος δεν θέλει το αγνοεί και πηγαίνει μετά την λήξη του. Έτσι δεν είναι?

  40. Ο/Η Μύρων λέει:

    Κάνεις λάθος.
    Αν αποφασίσει να το δώσει στον 25άρη με κριτήριο την ηλικία του θα πάει φυλακή. Είναι κανονικό έγκλημα με πρόθεση μάλιστα.
    Αλλωστε, με τόσα λίγα μοσχεύματα και τόσους πολλούς ασθενείς, αν οι γιατροί έκαναν αυτό που γράφεις, κανένας πάνω από 50 χρόνων δεν θα ελάμβανε μόσχευμα ποτέ, θα ήσαν όλοι οι πατεράδες μας και οι μητέρες μας καταδικασμένοι.
    Αυτή δεν είναι ιατρική είναι ο Καιάδας.

  41. Ο/Η GM λέει:

    Μύρωνα, τουλάχιστον ο Χριστιανικός Θεός της Αγάπης, στην Παλαιά Διαθήκη, δεν κάνει τέτοιες διακρίσεις ανάμεσα σε βρέφη και ενήλικες. «Σφάξτε τους όλους», λέει στον περιούσιο λαό.

    ‘Ιεζεκιὴλ

    9:3 καὶ δόξα θεου̃ του̃ Ισραηλ ἀνέβη ἀπὸ τω̃ν χερουβιν ἡ οὐ̃σα ἐπ’ αὐτω̃ν εἰς τὸ αἴθριον του̃ οἴκου καὶ ἐκάλεσεν τὸν ἄνδρα τὸν ἐνδεδυκότα τὸν ποδήρη ὃς εἰ̃χεν ἐπὶ τη̃ς ὀσφύος αὐτου̃ τὴν ζώνην

    9:4 καὶ εἰ̃πεν πρὸς αὐτόν δίελθε μέσην τὴν Ιερουσαλημ καὶ δὸς τὸ σημει̃ον ἐπὶ τὰ μέτωπα τω̃ν ἀνδρω̃ν τω̃ν καταστεναζόντων καὶ τω̃ν κατωδυνωμένων ἐπὶ πάσαις ται̃ς ἀνομίαις ται̃ς γινομέναις ἐν μέσω̨ αὐτη̃ς

    [b]9:5 καὶ τούτοις εἰ̃πεν ἀκούοντός μου πορεύεσθε ὀπίσω αὐτου̃ εἰς τὴν πόλιν καὶ κόπτετε καὶ μὴ φείδεσθε τοι̃ς ὀφθαλμοι̃ς ὑμω̃ν καὶ μὴ ἐλεήσητε

    9:6 πρεσβύτερον καὶ νεανίσκον καὶ παρθένον καὶ νήπια καὶ γυναι̃κας ἀποκτείνατε εἰς ἐξάλειψιν ἐπὶ δὲ πάντας ἐφ’ οὕς ἐστιν τὸ σημει̃ον μὴ ἐγγίσητε καὶ ἀπὸ τω̃ν ἁγίων μου ἄρξασθε καὶ ἤρξαντο ἀπὸ τω̃ν ἀνδρω̃ν τω̃ν πρεσβυτέρων οἳ ἠ̃σαν ἔσω ἐν τω̨̃ οἴκω̨ [/b]

  42. Ο/Η GM λέει:

    Μετάφραση (μιλάμε για λόγια του ίδιου του ΘΕΟΥ σύμφωνα πάντα με το ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟ κείμενο)…

    ΙΕΖΕΚΙΗΛ

    9:4 «Και ο Κύριος είπε σ’αυτόν, πήγαινε στην μέση της Ιερουσαλήμ και κάνε ένα σημάδι στα μέτωπα των ανδρών που αναστενάζουν και κλαίνε για τις ατιμίες που γίνονται σε αυτή την πόλη.

    Και στους άλλους άκουσα να λέει, ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΟΝΤΩΣΤΕ : ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΟΙΚΤΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΛΥΠΗ.

    ΣΦΑΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ – ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΜΟΥ.»

    Κατά το Μέγα Ελεοοοοός Τουυυυυυυ 😀

    Ωραίες εντολές από τον Θεό της Αγάπης. Για όσους αμφιβάλλουν, πηγαίνετε μια βολτίτσα στο βιβλιοπωλείο της μητρόπολης της περιοχής σας και δείτε μόνοι σας το απόσπασμα στην Παλαιά Διαθήκη. Mιας και πιάσατε κουβεντούλα για Δόκτορα Μένγκελε και Ναζί, σκέφτηκα ότι ήταν ταιριαστό.

  43. Ο/Η atheofobos λέει:

    Προφανώς δεν έχεις αντιληφθεί ότι αυτό αποτελεί ένα καθημερινό πρόβλημα και στις μεταμοσχεύσεις αυτού του είδους που τα μασχεύματα είναι λίγα, αλλά επίσης και στα κρεββάτια στις μονάδες εντατικής θεραπείας.

  44. Ο/Η Μύρων λέει:

    Tι σημαίνει αυτό πού έγραψες; Αφήνουν εκτός εντατικής τους ηλικιωμένους ; Ισως συμβαίνει, όμως είναι παράνομο. Ο γιατρός που θα το κάνει θα πάει στην φυλακή.
    Αθεόφοβε επιτέλους να το καταλάβεις. Οι μικροί δεν έχουν κανένα δικαίωμα, καμία προτεραιότητα στην ιατρική φροντίδα και θεραπευτική αγωγή έναντι των μεγάλων.
    Η γιαγιά σου 100 χρόνων έχει τα ίδια ακριβώς δικαιώματα με τον εγγονό της.

    Διάβασε τον όρκο του Ιπποκράτη. Ο γιατρός πουθενά στον κόσμο και ποτέ δεν αποφασίζει ή διαλέγει με κριτήριο την ηλικία, την νεότητα και την μελλοντική ζωή του ασθενούς. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουνε λίστες αναμονής ανεξαρτήτου ηλικίας και βαρύτητας του περιστατικού.

    Αλλοίμονο αν ήταν διαφορετικά. Παραβάσεις βέβαια συμβαίνουν, αλλά είναι παράνομες και απάνθρωπες.

  45. Ο/Η Mastor λέει:

    Τυπικά ο Μύρων έχει δίκιο:
    «Η γιαγιά σου 100 χρόνων έχει τα ίδια ακριβώς δικαιώματα με τον εγγονό της.»
    Όμως, όπως ίσως γνωρίζει, η γιαγιά 100 χρονών που χρειάζεται επειγόντως μεταμόσχευση είναι Σ Ι Γ Ο Υ Ρ Α σε χειρότερη κατάσταση από το εγγόνι της.
    Από γνωστό μου γιατρό, γνωρίζω ότι στο Ellada με τις ελλείψεις που υπάρχουν, οι γιατροί είναι αναγκασμένοι να παίρνουν τέτοιες αποφάσεις αρκετά συχνά π.χ. κρεβάτια στην εντατική.

    Θα πρότεινα να σταματήσει εδώ αυτή η αψιμαχία.

    Πιστεύω ότι σίγουρα δεν είναι ευχάριστο για τους γιατρούς να παίρνουν τέτοιες αποφάσεις χωρίς να φταίνε οι ίδιοι για τις ελλείψεις του ΕΣΥ. Νομίζω ότι κανείς από εμάς που συζητάμε δεν έχει βρεθεί ποτέ σε ανάλογη θέση οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα κάναμε – ακόμη κι εσύ Μύρων πιθανότατα θα έκανες τα στραβά μάτια και θα βοηθούσες το εγγονάκι και όχι την γιαγιά.

  46. Ο/Η zapata λέει:

    Νομίζω ότι ο Μύρων χρησιμοποιεί τα παλιά, ‘καλά’ κόλπα των σοφιστών για να αποδείξει ότι είμαστε όλοι μας …ελέφαντες! Μάλλον νομίζει (ή ελπίζει) ότι ζούμε εκτός πραγματικότητας, ότι ακόμα κάποιοι »ελέγχουν» το γνωστικό μας επίπεδο και επιρρεάζουν την κριτική ματιά μας με την επιλεκτική παράθεση επιχειρημάτων, γνωστή και ως »μπουρδολογία»!
    Κύριοι Μύρωνες (όλου του κόσμου), αυτά, θα μπορείτε για λίγο ακόμα να τα λέτε στις γιαγιάδες μας, που εσείς και οι προκάτοχοί σας τις ‘προγραμματίσατε’ με επιχειρήματα του τύπου «Είδες η κότα; Πίνει μια γουλιά νερό, κοιτάει επάνω και ευχαριστεί τον Θεό»… Ε, λοιπόν εμείς μάθαμε ότι η κότα δεν μπορεί να καταπιεί αλλιώς! Όπως και εμείς πλέον δεν μπορούμε να »καταπιούμε» τα παραμυθάκια σας…
    Πάντως, δεν τα πήγατε κι άσχημα, 2.000 χρόνια η ‘βασιλεία’ σας είχε κάνει την υφήλιο το »μαντρί» σας, είτε με τον καλό τρόπο, είτε με τον άσχημο… Αλλά μιλάμε για πολύ άσχημο… Πάρα πολύ άσχημο! Τόσο που, αν ο θεός σας υπήρχε, θα σας είχε εξαφανίσει από προσώπου γης… Πρώτα εσάς!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.