Η διδασκαλία της Εξέλιξης (4): Η Ελλαδική Εκκλησία και η Εκπαίδευση

Η Ελλαδική Εκκλησία για να αποκτήσει ερείσματα στον επιστημονικό κόσμο, βρίσκεται πίσω από την ίδρυση του Συνδέσμου Επιστημόνων Πειραιώς (ΣΕΠ). Το σωματείο αυτό – (δεν υποδηλώνει εκκλησιαστική διάσταση)- συγκροτήθηκε το Νοέμβριο του 1993 υπό την αιγίδα του μητροπολίτη Πειραιά Καλλίνικου. Η ιδρυτική του συνέλευση πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα του μητροπολιτικού ναού με στελέχη-συνεργάτες του μητροπολίτη. Ανάμεσα σ’αυτούς που ανέλαβαν καθήκοντα ξεχωρίζουμε τον τότε πρωτοσύγκελο της μητρόπολης και σημερινό μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνάτιο και τον υπεύθυνο της «επιτροπής κοινωνικών προβλημάτων» κ. Κ. Πετρίδη, διευθυντή του γηροκομείου Πειραιά, του οποίου το όνομα συνδέθηκε με κάποιες διώξεις στο ίδρυμα.

Υπάρχει στη δραστηριότητα του Συνδέσμου μια ακροβασία ανάμεσα σε επιστημονικές διαλέξεις, σε πολιτικές δραστηριότητες και συμμετοχή σε εκκλησιαστικές εκδηλώσεις, ώστε να επενδυθούν με «επιστημονικό» μανδύα οι ιδεολογικές τοποθετήσεις της εκκλησίας σε μια σειρά σύγχρονα πολιτικά και θεωρητικά ζητήματα.

Τον Δεκέμβριο του 1994 ο Σύνδεσμος έγινε μέλος της Ομοσπονδίας Ορθοδόξων Οικογενειακών Οργανώσεων Βαλκανίων και Κύπρου (sic), και το Φεβρουάριο 1997 πραγματοποίησε εκδρομή στο Βόλο για να πραγματοποιήσει «Συνάντηση γνωριμίας και επικοινωνίας με τα μέλη της Ενώσεως Χριστιανών Επιστημόνων Ν. Μαγνησίας». Οι δυο πνευματικοί αδελφοί (Καλλίνικος, Χριστόδουλος) φρόντισαν να φέρουν σε επαφή τα «επιστημονικά» παιδιά τους. Η επίσκεψη ανταποδόθηκε από τους Βολιώτες στους Πειραιώτες τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς.

Χαρακτηριστικά αναφέρω μια… «εκδήλωση τιμής και αγάπης για τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Καλλίνικο, με την ευκαιρία της εισόδου του στο 20ό έτος ποιμαντορίας στον Πειραιά», τον Φεβρουάριο του 1997. Άλλες εκδηλώσεις… «Η ορθόδοξη οικογένεια ενώπιον της εθνικής μας και κοινωνικής κρίσεως», και μια για τη σύγχρονη εποχή… «Το ανθρώπινο πρόσωπο στην εποχή της πληροφορικής» που διοργανώθηκε στο ιδιόκτητο Συνεδριακό Κέντρο της Χρυσοπηγής, με εισηγητές έναν ιερομόναχο-ιατρό και έναν μοναχό-ηλεκτρολόγο μηχανικό.

Ιδεολογική ταύτιση του εν λόγω σωματείου με το περίφημο «Δίκτυο 21». Τον Ιούνιο του 1997 φιλοξενήθηκε από τον ΣΕΠ στην Αγία Τριάδα η εκδήλωση «Η πορεία των εθνικών μας θεμάτων και η πρωτοβουλία του Δικτύου 21» με εισηγητές τους Καργάκο, Στοφορόπουλο και Λαζαρίδη, ενώ τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου ανακοινώνεται η «συμμετοχή του ΔΣ και μεγάλης αντιπροσωπείας του ΣΕΠ στην εκδήλωση-δημόσια συζήτηση του Δικτύου 21, κινήσεως πατριωτικής αφυπνίσεως».

Πόσο λοιπόν μπορεί να είναι «επιστημονική» η δραστηριότητά των εφόσον κριτήριο της γνώσης θέτουν «την πίστη στις γραφές». Η δημιουργία των Πανεπιστημίων σήμανε ακριβώς την αποσύνδεση της επιστήμης από την πίστη και την απελευθέρωση των επιστημόνων από τον «ιερό» έλεγχο. Η αυτονομία των Πανεπιστημίων, ακόμα και το πανεπιστημιακό άσυλο εξυπηρετούν αυτή την πρωταρχική ανάγκη της πραγματικά επιστημονικής έρευνας. Η συγκρότηση «επιστημονικών πυρήνων» από την εκκλησία δυστυχώς φαίνεται να μας επιστρέφει αρκετούς αιώνες πίσω.

Κραυγές για το βιβλίο Α’ Λυκείου
Στην κατά κράτος ήττα των «πιθηκοφίλων» οδηγήθηκε πριν από χρόνια η τελευταία -προς το παρόν- πράξη της ελληνικής «δίκης των πιθήκων» (βλέπε προηγούμενο ποστ). Το1984 περίπου, το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να περιλάβει στην ύλη της Α΄ Λυκείου το βιβλίο «Ιστορία του ανθρώπινου γένους» του ιστορικού Λευτέρη Σταυριανού, γεγονός που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων από ένα ευρύ και ετερόκλητο φάσμα εχθρών της δαρβινικής θεωρίας. Οι σύντομες αναφορές του συγγραφέα στη θεωρία της εξέλιξης, αλλά και σε άλλες θέσεις του που «έθιγαν τα ιερά και τα όσια της ελληνορθόδοξης παράδοσης» – από το ρόλο του Βυζαντίου έως την ισότητα των φύλων. Ένα άρθρο του Κώστα Γεωργουσόπουλου στο οποίο το πρόβλημα εντοπιζόταν στην υποβάθμιση της ιστορίας του ελληνισμούΤα Νέα» 17/9/84), και το έναυσμα εδόθη. Σύντομα τη συζήτηση θα μονοπωλήσει το ζήτημα της καταγωγής του ανθρώπου. Ακολούθησε οργισμένη επερώτηση βουλευτών της ΝΔ (29/11/84), μπαράζ απερίγραπτων δημοσιευμάτων στον δεξιό τύπο, σκληρά υπομνήματα της Ιεράς Συνόδου, «γραφικές» διαμαρτυρίες παραεκκλησιαστικών οργανώσεων και διαδηλώσεις πολυτέκνων με αίτημα να ριχτεί το βιβλίο στην πυρά.

Ελάχιστες στάθηκαν τότε οι φωνές που αντιπαρατέθηκαν στο μέτωπο του σκοταδισμού (ανάμεσά τους σημειώνουμε το κείμενο του Δημοσθένη Κούρτοβικ στο περιοδικό «Σχολιαστής», τ. 24, Μάρτιος 1985), ενώ χλιαρές και απολογητικές υπήρξαν και οι αντιδράσεις των κομμάτων της Αριστεράς.

Πολύ πριν ενσκήψει «ο κίνδυνος της μη αναγραφής του θρησκεύματος», η επιβίωση της ελληνορθόδοξης ταυτότητας κρεμόταν από την εξουδετέρωση των οπαδών της θεωρίας της εξέλιξης. Στο κλίμα αυτό, όπως προκύπτει από την αλληλογραφία μεταξύ Ιεράς Συνόδου και του τότε υπουργού Παιδείας Απόστολου Κακλαμάνη, το υπουργείο Παιδείας δεν αποδείχθηκε ικανό να υπερασπίσει τις επιλογές του: «Ως προς τη δαρβίνειο θεωρία για την καταγωγή του ανθρώπου», απολογείται ο «σοσιαλιστής» Α. Κακλαμάνης στον Σεραφείμ στις 20/12/1984, «σημειώνουμε ότι στο βιβλίο της Α΄ Λυκείου γίνεται απλή αναφορά, όπως έχει γίνει και παλιότερα (επί ΝΔ) στα σχολικά εγχειρίδια της ανθρωπολογίας του Γυμνασίου και της βιολογίας του Λυκείου χωρίς η Διαρκής Ιερά Σύνοδος να διαμαρτυρηθεί, ούτε άλλη πλευρά». Και συνεχίζει την απολογία (αν είναι δυνατόν!): «Εξάλλου ο συγγραφέας κάνει διάκριση μεταξύ ανθρώπου και ‘ανθρωπιδών’, αλλά αν υπάρχει στο σημείο αυτό κάποια ασάφεια, όπως γράψαμε ήδη και στην Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, σε προσεχή έκδοση μπορεί να διευκρινισθεί» (δηλαδή περιμένετε, θα γίνουμε φρόνημα παιδιά).

(Συνεχίζεται τη Δευτέρα 12.02, με το 5ο και τελευταίο μέρος μαζί με τις βιβλιογραφικές πηγές).

This entry was posted in επιστήμη, ιστοΕπιφυλλίδες. Bookmark the permalink.

19 απαντήσεις στο Η διδασκαλία της Εξέλιξης (4): Η Ελλαδική Εκκλησία και η Εκπαίδευση

  1. Είχα μάθει κάτι για το σύλλογο αυτό, αλλά όχι τόσες λεπτομέρειες. Πάντως ανάλογες κινήσεις γίνονται και στη Θεσσαλονίκη είτε με άλλα ονόματα είτε μέσα από παλιούς συλλόγους επιστημόνων-σφραγίδες που τους αναβίωσαν. Μέσα σε όλα δεν πρέπει να ξεχνάμε τα διάφορα περιοδικά που εκθέτουν και κυκλοφορούν μεταξύ τους.

    Πάντως το ζήτημα οφέιλω να ομολογήσω το έχεις «ξεσκίσει». Εγώ περιορίζομαι στην ιστορικότητα ενεργειών τους και τη δογματική, ενώ εσύ από μία άψογη και λεπτομερή «δημοσιογραφική» σκοπιά.

  2. Ο/Η λίτσα λέει:

    Εξαιρετική αυτή η σειρά των κειμένων σου, αγαπητέ Ροΐδη – θα πρέπει βέβαια να διερευνηθούν κάποτε οι σχέσεις της «Χρυσοπηγής» με κύκλους κολλυβάδων-ευσεβιστών (ναι, είναι αυτοί τους οποίους αντιμαχόταν ο Κοραής τω καιρώ εκείνω), θα είναι ενδιαφέρον διότι το θέμα δεν περιορίζεται σε θεολογικό επίπεδο αλλά έχει σαφείς και επικίνδυνες πολιτικές προεκτάσεις. (Δεν είμαι οπαδός της συνωμοσιολογίας, καθώς γνωρίζετε, φίλατε, πλην δεν μπορώ παρά να διερωτώμαι τι σχέση έχουν όλοι αυτοί οι περίεργοι κύκλου με τους ευαγγελικούς των Η.Π.Α. – πάντως, οι πολιτικές τους επιδιώξεις συγγνενεύουν εντυπωσιακά).

  3. Ο/Η sfrang λέει:

    Ο Μητροπολίτης Μεσογείων και περιχώρων αναφέρει ότι το big bang είναι σημαντικό ορόσημο στη δημιουργία του σύμπαντος, την ίδια στιγμή που τα «δίπτυχα» της επίσημης Εκκλησίας αναφέρουν ότι βρισκόμαστε στο έτος 6000 τόσο από δημιουργίας του κόσμου. Ταυτόχρονα ισχυρίζεται ο μητροπολίτης σε συνέντευξή του στο ΒΗΜΑ ότι πουθενά δεν συγκρούεται ο Δαρβίνος με τη Βίβλο, ενώ άλλοι από την Εκκλησία δίνουν μάχες οπισθοφυλακής.

    Αφενός λένε κι από αυτά κι από εκείνα για να παραμυθιάσουν διαφορετικές κοινωνικές ομάδες, όπως έκαναν ανέκαθεν, αφετέρου βρίσκονται λίγο πριν από τον τελικό εμφύλιό τους, ο οποίος δεν θα γίνει βέβαια για επιστημονικά θέματα, αλλά για τη μοιρασιά της περιουσίας και των εσόδων.

    Ο τέως υπουργός παιδείας που ανέφερες είναι κλασικός καιροσκόπος! Αν του υποσχεθούν φήφους, θα κάψει ιδιοχείρως τα βιβλία του Δαρβίνου στο Σύνταγμα!

  4. Ο/Η penguin_witch λέει:

    @λίτσα: Ενδιαφέροντα πράγματα γράφονται σε αυτό το άρθρο:
    http://www.waynemadsenreport.com/scoops/christian_mafia.htm
    (Ψάξε για τη λέξη «Greece» και τα συμφραζόμενά της).

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΜΤ?

    (δε νομίζω…Βλέπε εδω:
    http://mvasilakis.blogspot.com/2007/01/blog-post.html )

  5. Ο/Η λίτσα λέει:

    penguin_witch, ευχαριστώ πολύ για τη «βιβλιογραφία».

  6. Ο/Η zaphod λέει:

    Πολύ καλός….
    Πάντα τσακώνονται οι άνθρωποι της γνώσης (λέγε με επιστήμη) με αυτούς της πίστης….αλλά τούτοι οι ένθεοι αθεόφοβοι (Ανδρουλάκης copyright) δεν παίζονται με τίποτε. Οι μέθοδοί τους με κάνουν να θεωρώ το τσουβάλιασμα του κάθε Λιακό ερασιτεχνισμό….

  7. Ο/Η thessalonikios λέει:

    ισως σας ενδιαφερει ενα σχετικό αρθρο:
    Πίστη, οικονομικές,κοινονικές και ψυχολογικές προεκτάσεις.

    http://thessalonikios.blogspot.com/2007/04/blog-post_30.html

  8. Παράθεμα: Περί Εξέλιξης: «…σαν να μη διδάσκονται τα παιδιά ότι η Γη γυρίζει γύρω από τον Ήλιο» « Ροΐδη Εμμονές

  9. Ο/Η james wiliams λέει:

    Θεός, Χρόνος και Δημιουργία

    Αγαπητοί φίλοι,
    Επιτρέψετε μου παρακαλώ να προσπαθήσω να υποδείξω πρώτα (με την βοήθεια της Παλαιάς Διαθήκης και μια από τις θεωρίες του Αϊνστάιν) ότι η Δημιουργία δεν έλαβε ΧΩΡΟ μέσα σύμπαν αλλά ήταν αυτή η ίδια που τον δημιούργησε. Επιτρέψετε μου να προσπαθήσω επίσης να αποδείξω (μέσα από την ίδια επιστημονική θεωρία) ότι στην αρχή της Δημιουργίας υπήρξε κάποιος «τόπος» ο οποίος μπορούσε κάλλιστα να είναι ο Παράδεισος ο οποίος (θα δείξουμε πως) υπήρξε ανεπηρέαστος από τον χρόνο. Θα αρχίσω το δύσκολο αυτό επιχείρημα με το να περιγράψω πως, μέσα από την Δημιουργία της πρώτης ΥΛΗΣ ο Θεός δημιούργησε τον ΧΡΟΝΟ. Όλα αυτά για να πείσουμε τους αγαπημένους Έλληνες συνάνθρωπους μας επιστήμονες, ότι ο άνθρωπος δεν είναι απόγονος ούτε του πιθήκου ούτε και της αμοιβάδας και ότι η επιστήμη μπορεί να αποδείξει όταν θέλει την παρουσία Του θεού την εκείνη την στιγμή πριν της Δημιουργίας ώστε όλοι να επιστέψουν στην Ελληνορθόδοξη Πίστη των Άγιων μας Πατέρων όπου να μπορούν να προσμένουν με όλους τους υπολοίπους μας ως μέλοι του Σώματος Του Χριστού την Ουράνια τους κληρονομιά και τον Ουράνιο τους προορισμό.

    Πως ο Θεός δημιούργησε τον Χρόνο.
    Μείνετε μαζί μου παρακαλώ. Φαντασθείτε να είσθε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι με σβησμένα τα φώτα κρατώντας δίπλα σας και κοντά στο πάτωμα του κρεβατιού μια μπάλα του τένις.
    Το σκοτεινό δωμάτιο θα το παρομοιάσουμε ως το ΚΕΝΟ το οποίο προϋπήρχε της Δημιουργίας, και την μπάλα ως ένα και μοναδικό μόριο της ΥΛΗΣ. Σηκώστε τώρα την μπάλα του τένις (το ένα μόριο) μέσα στο ΚΕΝΟ (δωμάτιο). Μόλις έχετε δημιουργήσει τον ΧΩΡΟ, τον Χώρο όπου βρίσκεται η μπάλα. Βλέπουμε εδώ πως, με το να δημιουργήσει ο Θεός ένα μόνο μόριο ΥΛΗΣ, δημιούργησε ταυτόχρονα και τον ΧΩΡΟ και την ΥΛΗ. Εάν ήταν δυνατό να είμεθα παρών (παρατηρηταί) εκείνη την στιγμή της πρώτης «φάσης» της δημιουργίας (ΥΛΗΣ/ΧΩΡΟΥ), θα διαπιστώναμε προσωπικά ότι η ύπαρξης του ΧΡΟΝΟΥ (η δυνατότητα μέτρησης του) δεν θα ήταν δυνατή μέσα από την παρουσία του ενός μορίου της ΥΛΗΣ μέσα στον ΧΩΡΟ. Ο ΧΡΟΝΟΣ που θα χρειαζόταν π.χ. η μπάλα του τένις (ΥΛΗ) που κρατούμε στο δωμάτιο (ΚΕΝΟ) για να συμπληρώσει ένα σωστό κύκλο γύρο από τον άξονα της είναι αδύνατο να μετρηθεί (καταγραφή) λόγω έλλειψης οποιουδήποτε άλλου σημείου αναφοράς. Σε αυτή την φάση της δημιουργίας ΧΩΡΟΥ/ ΥΛΗΣ, και στην απουσία του ΧΡΟΝΟΥ δεν μπορεί να μετρηθεί ούτε και η ΤΑΧΥΤΗΤΑ (του ενός μορίου) η οποία «συμπάσχει» από έλλειψη σημείου αναφοράς. Είναι ακριβώς σε αυτή την «φάση» της Δημιουργίας στην απουσία του ΧΡΟΝΟΥ που μπορούσε να προϋπήρξε η Παράδεισος του Αδάμ και της Εύας, και θα βασιστούμε λίγο παρακάτω από μια θεωρία του Αϊνστάιν για να προσπαθήσουμε να απεικονίσουμε πως. Για να συμπληρώσουμε όμως ολοκληρωτικά την εικόνα θα βοηθηθούμε καλύτερα εάν πρώτα δοθεί επιστημονική εξήγησης τον για τον τρόπο με το οποίο ο θεός Δημιούργησε τον ΧΡΟΝΟ.
    Ο Θεός Δημιουργεί τον ΧΡΟΝΟ, την στιγμή που Δημιουργεί ‘εισαγάγει’ στον ΧΩΡΟ ένα δεύτερο μόριο ΥΛΗΣ (μια δεύτερη μπάλα του τένις) Τα δύο μόρια έχουν τώρα μεταξύ των σχέσεις σημείων αναφορών τα οποία επιτρέπουν την μέτρηση του ΧΡΟΝΟΥ αλλά και της ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
    Εν συντομία, έχουμε δει πως δημιούργησε ο Θεός τον ΧΩΡΟ/ΥΛΗ με το να δημιουργήσει πρώτα ένα μόριο ΥΛΗΣ, και στην συνέχεια τον ΧΡΟΝΟ με το να δημιουργήσει ένα δεύτερο. Έχουμε επίσης εξηγήσει τους λόγους γιατί ,ο ΧΡΟΝΟΣ δεν μπορεί να υπάρξει στην απουσία λιγότερων των δύο μορίων ΥΛΗΣ.
    Αυτό επίσης αποδεικνύει πως, πριν την Δημιουργία του κόσμου δεν υπήρχε ο ΧΡΟΝΟΣ
    Αυτές οι προϋποθέσεις (συνθήκες) κάτω από την οποίες παίρνει (πήρε) υπόσταση ο ΧΡΟΝΟΣ μπορούν τον κατατάξουν ως «κάτι» το οποίο παίρνει υπόσταση ή έρχεται σε ύπαρξη μόνον μέσα από την παρουσία της ΥΛΗΣ. Αυτές ακριβώς οι συνθήκες οποίες μπορούν κάλλιστα να περιγραφούν ως ένας άλλος φυσικός νόμος του σύμπαντος εν σχέση με τον ΧΡΟΝΟ, θα μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε κάποιο θεώρημα ή συσχετισμό με τον ΧΡΟΝΟ ο οποίος θα μας είναι πολύ χρήσιμος μελετώντας τις πιθανότητες, η τυχών μας προσδοκίες πραγματοποιήσεως ταξιδιού μας στον ΧΡΟΝΟ

    Ταξίδι στον ΧΡΟΝΟ
    Έχουμε εξηγήσει τους λόγους γιατί ο ΧΡΟΝΟΣ δεν μπορεί να υπάρξει εις την απουσία της ΥΛΗΣ και έχουμε εξήγηση τον τρόπο με τον οποίο αυτός (ο ΧΡΟΝΟΣ) είναι εξαρτώμενος αυτής. Μπορούμε τώρα να παρουσιάσουμε την παθητική αυτή εξάρτηση της υπάρξεως του ΧΡΟΝΟΥ στην ΥΛΗ με την σκιά κάποιου ανθρώπου (ΧΡΟΝΟΣ) η οποία υλοποιείται στον τοίχο (έρχεται σε ύπαρξη) ακριβώς την στιγμή που ο άνθρωπος αυτός (ΥΛΗ) περνά από μπροστά του και την δημιουργεί. Το να ταξιδέψουμε τον χρόνο προς τα πίσω χωρίς την κίνηση του σύμπαντος που του (έδωσε) δίδει υπόσταση, είναι σαν να απαιτούμε, να απομονώσουμε την σκιά του άνθρωπου από τον άνθρωπο, και να την κάνουμε από μόνη της (την σκιά) να περιπατήσει πίσω! Εάν έστω όμως και θεωρητικά εάν κάποιος κατάφερνε π.χ να γυρίσει όλα τα πλανητικά συστήματα και τροχιές των πλανητών πίσω (για να κινηθεί η σκιά προς τα πίσω), ο ΧΡΟΝΟΣ του οποίου ρόλος είναι τύπου εξαρτώμενος η παθητικός, θα κατάγραφε αυτό το γεγονός…προς τα μπροστά!
    Ο ΧΡΟΝΟΣ αντικατοπτρίζει την κίνηση της ΥΛΗΣ και αδιαφορεί ως προς την διεύθυνση αυτή κινείται.
    Έχει Αρχή, «ταξιδεύει» μπροστά και προς τα έξω μαζί με το διαστελλώμενο σύμπαν, συμπορεύεται με αυτό, καταγράφοντας την κάθε κίνηση, το μεγαλείο αυτό της δημιουργίας Του Θεού της Κτίσεως έως το τέλος…το τέλος του σύμπαντος κόσμου.Το τέλος του κόσμου όπως έχει Αυτός (Ο Θεός) έχει ΕΙΔΗ προσδιορίσει! «Πίσω στον μέλλον» στους κινηματογράφους ΜΟΝΟΝ.

    Παράδεισος (όπως μπορεί να επιβεβαιωθεί από την επιστήμη).
    Ερώτησης: Υπάρχουν επιστημονικές ανακαλύψεις οι οποίες επαληθεύουν τις Γραφές?

    Στο βιβλίο του Ορθοδόξου Αρχιμανδρίτη Αστερίου Χατζηνικολάου με την ονομασία «Η Αρχή και το Τέλος του κόσμου» από όπου επήρα τις περισσότερες αυτές ωραίες πληροφορίες, υπάρχει μία μελέτη η οποία παρουσιάζει μια επιστημονική θεωρία που περιγράφει ένα « εκτυφλωτικό ΦΩΣ» την στιγμή της Δημιουργίας του κόσμου, το οποίο αποδεικνύει ότι όντως υπήρξε η φωνή η οποία ακούσθηκε να λεει: “γενηθήτω φῶς· καὶ ἐγένετο φῶς” Γενεσις 1:3.
    Ένας ιερέας ονομαζόμενος Λεματρε ο οποίος ητο μαθηματικός και κοσμολόγος, μελέτησε τις φόρμουλες του Αϊνστάιν για να προσδιορίσει πως ακριβώς αυτές θα εφάρμοζαν εν σχέση με την στιγμή της Δημιουργίας του κόσμου. Το 1927 διατύπωσε την αρχή του ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ. Διατύπωσε δε την αρχή αυτή με το να «γυρίσει την εξέλιξη πίσω (με την βοήθεια της φόρμουλας) σε ένα σημείο όπου όλη η ΥΛΗ (όλοι οι γαλαξίες) συνκεντρώθηκαν εντός μίας σφαίρας η οποία δεν ήταν μεγαλύτερη από τον Ήλιο!!!…ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΑΤΟΜΟ
    Εάν επιτρέψουμε για ακόμα μία φορά να είμαστε «επί τόπου» παρατηρητές σε αυτό το πρώιμο στάδιο της Δημιουργίας, θα γινόμεθα αμέσως αυτόπτες μάρτυρες γεγονότων και καταστάσεων που μπορεί να έχουν μια παντοτινή αλλαγή σκέψεως και νοοτροπίας μας για Τον Θεό, την Αγία Γραφή και την Δημιουργία.
    Θυμάστε την ΜΙΑ μπάλα του τένις? Θυμάστε πως το ένα μόριο ΥΛΗΣ δημιούργησε τον ΧΩΡΟ απουσία του ΧΡΟΝΟΥ? Το ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΑΤΟΜΟ (ΥΛΗ) της θεωρίας του Αϊνστάιν μέσα στον ΧΩΡΟ που δημιούργησε ο Θεός προϋπήρξε στην απουσία του ΧΡΟΝΟΥ εις την αρχή της Δημιουργίας. “γενηθήτω φῶς· καὶ ἐγένετο φῶς” Γενεσις 1:3. Η απουσία ενός δεύτερου πρωταρχικού ατόμου (ένας δεύτερος ήλιος) καθιστούσε αδύνατη την ύπαρξη του ΧΡΟΝΟΥ. Σύμφωνα με την επιστημονικές έρευνες και μελέτες το ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΑΤΟΜΟ περιγράφεται από την επιστήμη ως μια «πύρινη θάλασσα ακτινοβολίας» το Φως από όπου όλα άρχισαν!
    ΟΙ Δυο εποχές του Σύμπαντος.
    Έχουμε μελετήσει για τις πιθανότητες της υπάρξεως ενός «πλανήτη φωτός» πριν από την λεγόμενη «μεγάλη έκρηξη» ενός πλανήτη ο οποίος υπήρξε αδιάφορος εις τον ΧΡΟΝΟ ( η μια μπάλα του τένις)
    Μπορούμε τώρα να ρωτήσουμε με ασφάλεια τον εαυτό μας την επόμενη θεολογική ή επιστημονική ερώτηση. Εάν κάποιος κάποτε ζούσε πάνω σε εκείνο τον πλανήτη (ήλιο φωτός)… Ο Αδάμ και η Εύα μια σφαίρα όχι μεγαλύτερη από τον Ήλιο…Μπορούσε αυτή να είναι η Παράδεισος?
    1η εποχή
    Είναι γνωστό ότι η επιστήμη χωρίζει την ιστορία του σύμπαντος σε δύο εποχές. Η πρώτη για την οποία γίνεται λόγος είναι αυτή της επικράτησης της ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ την οποία και διαδέχθηκε η εποχή της ΥΛΗΣ. Κατά την διάρκεια της πρώτης εποχής η οποία και διάρκεσε 400.000 χρόνια, αυτά τα οποία αντιπροσωπεύουν το ΦΩΣ δηλαδή τα πρωτόνια και αυτά τα οποία αντιπροσωπεύουν την ΥΛΗ δηλαδή τα σωματίδια του πυρήνα παρέμεινα σταθερά όσο αφορά τον αριθμό τους.
    2η εποχή
    Η επιστήμη εξηγεί πως από το Φως μπορεί να δημιουργηθεί ΥΛΗ « Καθώς κοιτάμε όλο και πιο πίσω στην ιστορία του σύμπαντος,φθάνουμε σε μια εποχή, όποτε η θερμοκρασία ήταν τόσο υψηλή, ώστε οι συγκρούσεις μεταξύ των φωτονίων μπορούσαν να δημιουργήσουν υλικά σωματίδια από καθαρή ενέργεια…Δυο κβάντα ακτινοβολίας,δηλαδή δύο φωτόνια μπορούν νά συγκρουσθούν και να εξαφανισθούν και όλη η ενέργεια και η ορμή τους να διατεθεί για την παραγωγή δυο ή περισσοτέρων υλικών σωματιδίων. Στην θέση δηλαδή των εκπροσώπων του Φωτός που εξαφανίζονται παρουσιάζονται εκπρόσωποι της ΥΛΗΣ τα στοιχειώδη σωματίδια της, που συνδυαζόμενα στην συνέχεια θα δημιουργήσουν τους πυρήνες, τα άτομα της ΥΛΗΣ, τις διάφορες χημικές ενώσεις, εμάς τους ίδιους, όλο τον κόσμο όπως τον ξέρουμε σήμερα. Η «πρώτη ΥΛΗ» του κόσμου είναι το ΦΩΣ»!

    Η μεγάλη έκρηξη (the big bang)
    Βλέπουμε τώρα πολύ καθαρά ότι η επιλογή κάποιων επιστημόνων να χρησιμοποιούν τις λέξεις «bιg bank» οι οποίες περιγράφουν μια απροσδιόριστη η αγνώστου προελεύσεως ακράτητησ έκρηξης, αποκλείει σημαντικές επιστημονικές ανακαλύψεις οι οποίες είναι σημαντικές ώστε να δώσει η επιστήμη εις Τον Δημιουργό μας Θεό την αρμόζουσα του θέση ενώπιον του κόσμου και της Δημιουργίας. Όταν ο αστρονόμος Βαρρυ Παρκερ μιλούσε για εκείνη την «έκρηξη» η οποία «εγένησε» το σύμπαν είπε: Μπορεί να νομίζεται ότι η έκρηξη (το εκτυφλωτικό φως) έλαβε ΧΩΡΟ μέσα στο σύμπαν το οποίο είναι άπειρο εν τούτης δεν είναι αυτός ο τρόπος με τον οποίο αυτά έγιναν. Η μεγάλη έκρηξη δημιούργησε τον ΧΩΡΟ…πριν την μεγάλη έκρηξη δεν υπήρχε ούτε η ΥΛΗ ούτε ο ΧΩΡΟΣ ούτε ο ΧΡΟΝΟΣ. Αγαπητοί αδελφοί… Τι Υπήρχε ???

    Πιστεύω πράγματι ότι ήταν ευλογία Θεού να «δούμε» μαζί την στιγμή πριν της Δημιουργίας του κόσμου όπου οι περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν στον νου ένα αποκρουστικό, ανέλπιδο ή αχανές σκοτάδι…όπου όμως άλλοι βλέπουν Τον (πριν και μετά της δημιουργίας) Θεό, στον Οποίο και σήμερα μιλούν προσωπικά,Τον γνωρίζουν σαν Φως, Το Αιώνιο Φως, Τον Τριαδικό Ταπεινό, Αγνό, Φιλάνθρωπο Θεό της Ορθοδοξίας μας.
    Επιτρέψετε μου να κλείσω με μια περιγραφή του Άγιου μας Συμεών για Τον Θεό (το Θειο Φως).

    «Ο Άγιος Συμεών στα γραφόμενα του, μπαίνει πάντοτε σε πολύ κόπο να ξεκαθαρίσει ότι Το Θειο Φως (Πατήρ Υιός και Άγιο Πνεύμα) είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. Δεν είναι απλώς ένα Φως/Ακτινοβολια- μια άτονη φωτεινότητα όπως αυτή η οποία παράγει μία λάμπα η ο ήλιος. Το Θείο Φως είναι το ΠΡΟΣΩΠΟ καθ’ Εαυτό Του Θεού. Δεν είναι «προϊόν» του Θεού είναι ο Θεός ο ίδιος. «Το Φως Σου Ο Θεέ Εσύ Είσαι » γράφει… και επιστρέφει στο ίδιο σημείο αναφοράς πολύ συχνά!

    Αποκάλυψις 21:6,7
    Και πρόσθεσε: «Εκπληρώθηκαν όλα• εγώ είμαι το Α και ο Ω, η αρχή και το τέλος• εγώ σ’ όποιον διψάει θα δώσω δωρεάν να πιει από το νερό (το Πνεύμα της Αληθείας) που δίνει ζωή. 7Αυτά θα τα κληρονομήσει ο νικητής κι εγώ θα είμαι Θεός του, κι αυτός παιδί μου.

    Από το Βιβλίο του Archimandrite A.S.Chajinikolou, “The beginning and the end of the world”, cosmology and the Holy Scriptures

    http://kainh.homestead.com/Cyprus.html
    Εδώ μπορείτε να διαβάσετε γιατί η Κύπρος λέγεται η Νήσος των Αγίων. Ο αναστημένος Λάζαρος ήταν επίσκοπος εδώ στην Λάρνακα για 30 χρόνια. Διαβάσετε γιατί δεν χαμογελούσε ποτέ!

    Επιτρέψετε μου να υπηρετήσω με όποιον τρόπο μπορώ. Δεν ανήκω σε καμία οργάνωση (η οποία κάνει αυτό) και ούτε πληρώνομαι από κανένα. Ζητώ μόνο εάν θέλετε να με θυμάστε στην άγια προσευχή σας.

    Ευχαριστώ, Κωνσταντίνος (James Wiliams)

  10. Παράθεμα: Η παρουσία Δαρβίνου - απουσία Θεού « Ροΐδη Εμμονές

  11. Ο/Η Σαλταδόρος λέει:

    Να επέμβει αμέσως η τρόικα!

    • Ο/Η Po λέει:

      δυστυχώς οι ελπίδες είναι ελάχιστες/μηδαμηνές.
      στα περισσότερα είμαστε μνημονιακοί, αγαπητέ.

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    O πορνόπαπας ηθικολόγος και «πουριτανός» Γεώργιος Πασσιάς, που υποχρέωνε τις εξομολογούμενες να καλύπτουν το κεφάλι τους, προερχόμενος από το περιβάλλον του φανατικού Εφραίμ της Αριζόνα, τολμάει και μιλάει κατά του Δαρβινισμού για την εξέλιξη (evolution).

    Από κατω απαξιωτικά σχόλια για τις εφόδους του στα παγκάρια κλπ, όπως:

    Perry Haralambidis

    +MrSundialGuy its like this he was the priest for 19 years at the greek church by me him this guy who lived in an apartment when i was a baby next to us n few others where stealing money from the donation boxes he n then got caught then he went to become chancellor of the then archbishop spirydon he got caught stealing money from there was sent to a church in bklyn got tossed from there then this new sht the new shit i just read they found sex vid he made churches pc had it they found it
    Εδώ με τον αρχιεπίσκοπο Σπυρίδωνα ως πρώτος αξιωματούχος της Αρχιεπισκοπής

    Eδώ με την παντρεμένη και μητέρα παιδιών ερωμένη του σε αποκαλυτικές πόζες, πατέρας και παντρεμένος και ο ίδιος και σκανδαλωδώς προστατευομενος για τα ερωτικά και οικονομικά του πάθη από την Αρχιεπισκοπή επί χρόνια


    http://newlifestyle.gr/%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CE%BC%CE%B5-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AD%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD/
    Σκάνδαλο με Έλληνα ιερέα που πρωταγωνιστεί σε sex tapes με την βαφτισιμιά του [εικόνες]
    Ένας υψηλόβαθμος Έλληνας Ορθόδοξος ιερέας ο οποίος είναι πρωταγωνιστής σε ταινίες με kinky σεξ με πολύ νεότερή του γυναίκα, εξαναγκάστηκε σε παραίτηση από το αξίωμά του.

    Ο 67χρονος πατήρ Γεώργιος Πασσιάς, παντρεμένος και ιερέας στην Εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα στη Νέα Υόρκη, διατηρούσε ερωτικές σχέσεις με την 45χρονη Ethel Μπουζαλάς, ενώ γύρισε μαζί της και ερωτικά βίντεο.

    Σύμφωνα με την New York Post, η οποία έχει στην κατοχή της τα βίντεο, ο ιερέας υπήρξε καγκελάριος της Ελληνικής Ορθόδοξης Αρχιεπισκοπής στις ΗΠΑ. Μετά την ανάληψη της ηγεσίας της εκκλησίας του Αγίου Σπυρίδωνα από τον επίσκοπο Αντώνιο Παρόπουλο τον Σεπτέμβριο, επιβεβαιώθηκε η σχέση του Πασσιά και της Μπουζαλάς, όταν ο άνδρας της 45χρονης, Τομ Μπουζάλας, έστειλε email με όλες τις λεπτομέρειες της σχέσης.
    Ένα από τα βίντεο που έφτασαν στην Post δείχνει την Μπουζαλάς μόνο με ένα εσώρουχο, να πατάει με τα τακούνια της, ψωμί μπανάνας τυλιγμένο σε σελοφάν (συγκεκριμένη φετιχιστική πράξη). Σε ένα άλλο βίντεο, η Μπουζαλάς τρίβει τα πόδια της στο πρόσωπο του ιερέα, καθώς είναι και οι δύο ξαπλωμένοι στο κρεβάτι. Ένα τρίτο βίντεο δείχνει τον ιερέα να κάνει στοματικό σεξ στη Μπουζαλάς ενώ φοράει τα εσώρουχά της.
    ______________________
    Η υπόθεσή του, γνωστή από το 2013 δημοσιευμένη στη New York Post, με τον Αρχιεπίσκοπο να τον καλύπτει
    http://nypost.com/2013/06/02/holy-furor-as-greek-orthodox-pastors-hottie-goddaughter-gets-prominent-roles-at-church/

    Holy furor as Greek Orthodox pastor’s hottie ‘goddaughter’ gets prominent roles at church
    By Isabel Vincent and Melissa Klein
    June 2, 2013 | 4:00am

    πήρε διεθνείς διαστάσεις,

    αλλά δεν θα την βρείτε στην ευσεβή «Αυγή».
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3259947/Top-Orthodox-priest-27-resigns-kinky-sex-tapes-parochial-school-principal-45-sitting-cakes-underwear-rubbing-feet-face-surfaces.html
    http://www.news.com.au/finance/work/orthodox-priest-suspended-after-his-weird-sex-fetish-is-caught-on-video/story-fn5tas5k-1227557716383
    http://nypost.com/2015/10/04/kinky-orthodox-priest-brought-down-by-cake-porn-sex-tape/
    http://www.pokrov.org/kinky-orthodox-priest-brought-down-by-cake-porn-sex-tape/

  13. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.tanea.gr/news/greece/article/4519992/?iid=2
    «Αφορίζουν» τη σεξουαλική αγωγή

    Ομάδα ιερέων με επιστολή τους αντιδρούν να ενταχθεί το μάθημα στο δημοτικό

    ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μάνος Χαραλαμπάκης manosh@dolnet.gr | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/06/2009 07:00 |

    «Τα βιβλία για το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης καταπιάνονται με θέματα που αφορούν την υγεία του παιδιού, την ανθρώπινη αξία και τη χαρά της σχέσης», λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Ασκητής

    «… Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, ταπεινώς φρονούμε ότι υπαγορεύεται “εκ του πονηρού” (…). Παρατηρούμε ότι τα μικρά παιδιά που διδάσκονται στημένα από τους γονείς τους ή από ειδικούς τα περί του σεξ αποκτούν ένα άγχος».

    τα βιβλία του δασκάλου έχουν φτάσει στις Νομαρχιακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δυστυχώς ακόμη δεν έχουν φτάσει τα τετράδια των μαθητών». Αναφερόμενος στο περιεχόμενο, ο κ. Ασκητής λέει ότι καταπιάνονται με θέματα που αφορούν την υγεία του παιδιού, την ανθρώπινη αξία, τη χαρά της σχέσης. Και τονίζει ότι όλα αυτά θα μεταδίδονται στα παιδιά με τη βοήθεια σκίτσων του Σπύρου Ορνεράκη.

    «Αναγκαίο το μάθημα»
    «Είναι απολύτως απαραίτητο να γνωρίζουν τα παιδιά σ΄ αυτή την ηλικία τι συμβαίνει στη σεξουαλική τους ζωή.

    Πολλά απ΄ αυτά γνωρίζουν. Αλλά τα μαθαίνουν από εδώ κι από εκεί. Είναι κακώς πληροφορημένα. Συνεπώς πρέπει να μάθουν υπεύθυνα πώς να προφυλάσσονται», σημειώνει ο παθολόγος-λοιμωξιολόγος, διευθυντής του Γ΄ Παθολογικού Τμήματος και της Μονάδας Λοιμώξεων του Νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός» κ. Μάριος Λαζανάς.

    Και προσθέτει ότι είναι αναγκαία η ενημέρωση των παιδιών σ΄ αυτή την ηλικία διότι «η σεξουαλική ζωή τους σήμερα αρχίζει πολύ νωρίτερα απ΄ ό,τι παλαιότερα».

    Στο κανονικό πρόγραμμα του δημοτικού σχολείου θα πρέπει να ενταχθεί το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, τονίζει από την πλευρά του ο εκπαιδευτικός κ. Σωτήρης Σκαρτσίλας. «Θα μπορούσε να ενταχθεί στις πρώτες τάξεις στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και στις μεγαλύτερες στη Φυσική. Είναι απαραίτητο προκειμένου τα παιδιά να ενημερώνονται σωστά.

    Ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος κ. Δημήτρης Μπράτης αναφέρει από την πλευρά του ότι είναι θετικό να ενταχθεί το μάθημα σ΄ αυτές τις ηλικίες και πως ο δάσκαλος είναι ο καταλληλότερος για να το μεταδώσει στα παιδιά με τον δικό του παιδαγωγικό τρόπο. «Χωρίς συζήτηση είναι αναγκαία η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο δημοτικό», τονίζει με νόημα ο κ. Δημήτρης Κοντός, αντιπρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδος.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ

    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ έχει την υπογραφή του αρχιμανδρίτη π. Σαράντη Σαράντου και δημοσιεύεται σε αρκετά sites και blogs θρησκευτικού περιεχομένου (www.

    alopsis.gr), αλλά και στο blog του υπουργείου Παιδείας

    ΘΑΥΜΑ ! ΟΤΑΝ Ο Π. ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΒΑΠΤΙΣΕ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ
    .

    Στῶμεν καλῶς

    Ανέβηκε στις 15 Ιαν 2012

    http://stwmenkalws.blogspot.gr/ . Οί Άκτιστες Ενέργειες Τού Αγίου Πνεύματος πού εμφανίστηκαν από τά αρνητικά τού φίλμ, φανερώνουν τήν Μία , Αγία , Καθολική καί Αποστολική Εκκλησία Τού Χριστού . Τίς φωτογραφίες , τίς εμφανίσαμε – εγώ καί η αδερφή έν Χριστώ Μαρία 3 φορές , σέ διαφορετικά

  14. Παράθεμα: [βιβλίο] Λευτέρης Ζούρος, Ας συμφιλιωθούμε με τον Δαρβίνο [1] | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  15. Παράθεμα: [βιβλίο] Mark Ridley, Δαρβίνος | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  16. Παράθεμα: [βιβλίο] Mark Ridley, Δαρβίνος [2] | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s