Οι ιερόδουλες και οι εκδιδόμενοι ιερωμένοι με ΑIDS

Volksgesundheit στην προεκλογική Ελλάδα των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ


Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Πάρα πολλές φωτογραφίες ιερωμένων θα μπορούσαν να καλύψουν το κενό

Kύριε Ροΐδη,
Θέλω να δώσω μια απάντηση στην ελληνοχριστιανική Δικαιοσύνη, αυτήν που οργανώνει ορθόδοξους αρχιεπισκοπικούς αγιασμούς στον Άρειο Πάγο και στο Συμβούλιο Επικρατείας και δικάζει κάτω από την εικόνα του Χριστού. Ένας εισαγγελέας της, έδωσε προεκλογικά στη δημοσιότητα τις θλιβερές γνωστές φωτογραφίες των εκδιδόμενων γυναικών, βρίσκοντας πρόθυμους άνανδρους δημοσιογράφους και μπλόγκερς που αναδημοσίευσαν, αλλά προκαλώντας ευτυχώς σοβαρές αντιδράσεις. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω τους λόγους που αποδοκιμάζεται αυτή η ενέργεια της κοινωνικής βαρβαρότητας μιας Κυβέρνησης μιας Δικαιοσύνης και μιας Αστυνομίας, που τάχα τώρα ανακάλυψαν τον κίνδυνο της «υγειoνομικής βόμβας». H πατρότητα αυτής της επινόησης  ανήκει στον κρυφοομοφυλόφιλο Χίτλερ όταν άρχισε να κυνηγά τους Εβραίους, τους Ρομά, τους ομοφυλόφιλους, κλπ με την ανοχή των χριστιανικών Εκκλησιών της Γερμανίας.

Αντέδρασαν αργότερα οι Λουθηρανοί και οι Καθολικοί μόνο όταν προπαγανδίστηκε ευρύτατα η «ευθανασία» ασθενών και διανοητικά καθυστερημένων. Ο Κονράδος φον Preysing, καθολικός επίσκοπος του Βερολίνου διαμαρτυρήθηκε το 1941  κατά της προπαγανδιστικής ταινίας «Ich klage an» (1941) που αναφερόταν σε μια γυναίκα με σκλήρυνση κατά πλάκας. Κορυφαίος ιερωμένος που μετάνιωσε για την υποστήριξη που είχε προσφέρει στον Χίτλερ, έκανε δημόσια αυτοκριτική, φυλακίστηκε από τους Ναζί και εξελίχτηκε σε ακτιβιστή της Ειρήνης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ήταν ο πάστορας Μαρτίνος Niemöller στον οποίο αποδόθηκε μεταθανάτια το διάσημο ποίημα «Πρώτα ήλθαν για τους κομμουνιστές». Ασφαλώς ο παραλληρισμός με τη σημερινή Ελλάδα ακούγεται άδικος αλλά πόσο μακριά είναι ένα τέτοιο μέλλον για μια διεφθαρμένη, ευρωπαϊκή, αλλά στην ουσία της βαλκανική, χώρα που χρεοκόπησε και ο συντηρητικός λαός της απελπισμένος αναζητά αποδιοπομπαίους τράγους στις τάξεις των μεταναστών και στρέφεται κατά μεγάλο μέρος στους δαίμονες της χρυσαυγίτικης Κόλασης και στους θεομπαίχτες των άλλων τριών εθνικιστικών δεξιών κόμματων, με τον δημοφιλέστερο να εισηγείται έμμεσα ακόμη και τη μετατροπή του μουσείου της Αγίας Σοφίας σε ορθόδοξο ναό, λες και η χώρα κατοικείται από παρανοϊκούς;

Ο κίνδυνος του AIDS δεν αντιμετωπίζεται με εκκλησιαστικού τύπου διαπομπεύσεις γυναικών. H μισογύνικη Ορθόδοξη Εκκλησία έχει και εδώ τεράστια ευθύνη, όπως και η μητέρα της και εν παιδεραστία ομοιοπαθής Καθολική Εκκλησία, που καταδικάζοντας το προφυλακτικό σπέρνει το θάνατο στην Αφρική. Η Ανατολική Εκκλησία εφάρμοσε, ευλόγησε και νομιμοποίησε στις συνειδήσεις του όχλου τα ιερά «κουδουνίσματα». Η μοιχαλίδα δεμένη πισθάγκωνα και ανάποδα στο γαϊδούρι, πασαλειμμένη με κάπνα ή και με περιττώματα ζώων-«αποσβολωμένη»-διαπομπεύονταν συνοδευόμενη από κωδωνοκρουσίες μέχρι και τον 19ο αιώνα. Αυτή εμποδίζει τη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία χρησιμοποιώντας τους υποκριτές ψοφοδεείς πολιτευτές των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-Λάος. Ο κίνδυνος του AIDS αντιμετωπίζεται με ενημέρωση της νεολαίας και των απληροφόρητων πάνω στους κινδύνους του σεξ χωρίς προφυλακτικό, με κρατικές πολιτικές που αναδεικνύουν τον υπεύθυνο πολίτη, με χτύπημα της μαστροπείας και της κοινωνικής υποκρισίας, με μέτρα κοινωνικής προστασίας των εκδιδόμενων γυναικών. Όσες διαπομπεύσεις κι αν γίνουν δεν θα καλυφθεί ο αριθμός των ασθενών εκδιδόμενων, ούτε αυτών που αν και νοσούν έχουν ιδιωτικά πολλαπλές σχέσεις. Αυτοί που είχαν επαφές χωρίς προφυλακτικό με ύποπτες (άγνωστες κλπ) γυναίκες να υποκινηθούν να πάνε από μόνοι τους για εξετάσεις, αυτό λέει η κοινή λογική. Η κρατική βαρβαρότητα εκδηλώθηκε σε βάρος γυναικών εξαρτημένων από ναρκωτικά οι οποίες εκδίδονται για να βρουν τη δόση τους. Αυτή η αισχρότητα δεν θα σταματήσει στους μετανάστες και στις πόρνες, τα συντηρητικά κόμματα θα αναζητήσουν και άλλους αποδιοπομπαίους τράγους για να αποπροσανατολίσουν τη φοβική κοινή γνώμη, που βγάζοντας πάντα τη δύσκολη ώρα τον πραγματικό εαυτό της διψά για ικριώματα: «….»Δεν γνωρίζαμε ότι έχουμε μολυνθεί», είπαν στον ανακριτή οι γυναίκες, πραγματικά «ερείπια» της ζωής, που έκαναν πεζοδρόμιο προκειμένου να εξασφαλίσουν τη δόση τους. …. από την πρώτη στιγμή βρέθηκε κοντά τους ομάδα δικηγόρων που αποποιήθηκε της αμοιβής, το γεγονός ότι απαιτούνται 150 ευρώ ως προείσπραξη υπέρ του Δικηγορικού Συλλόγου και άλλα 150 ευρώ για ΦΠΑ καθιστούσε απαγορευτική την παρουσία συνηγόρων την ώρα της απολογίας…..Κρατώντας στα χέρια τους ένα μπουκάλι νερό για τις διψασμένες οροθετικές, ένα σάντουιτς και μερικά τσιγάρα, τα μέλη των οργανώσεων απέδειξαν ότι η ανθρωπιά και η αλληλεγγύη είναι το αντίδοτο στην βαρβαρότητα. Έξω από τα δικαστήρια συγκεντρώθηκαν περίπου εκατό άτομα, … ανήρτησαν πανό στα οποία αναγραφόταν: …»Stop στο στίγμα, όχι στο κυνήγι μαγισσών» και «Οι πελάτες άντρες εγκληματούν, οι γυναίκες φυλακίζονται«…».

Κύριε Ροΐδη,
Θέλοντας να  συνεισφέρω στην ηθική καταδίκη μιας φαρισαϊκής μισογύνικης Εκκλησίας, η οποία αν και κρύβει ρασοφόρους που εκδίδονται οι ίδιοι και μάλιστα εκπορνεύουν και μικρά παιδιά, δεν βγήκε να υπερασπιστεί τις γυναίκες για τις οποίες ο Χριστός είχε πει: «Αμήν λέγω υμίν ότι … αι πόρναι προάγουσιν υμάς εις την βασιλείαν του Θεού».

Κύριε Ροΐδη,
«μια φωτογραφία που έχει κάνει τον γύρο του κόσμου στο facebook εξόργισε τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο. Στην επίμαχη φωτογραφία ο Λοχίας Μ. Μ. έχει «γραπώσει» τον σύντροφό του λίγα λεπτά μετά την επιστροφή του στη Χαβάη από το Αφγανιστάν. …η εν λόγω φωτογραφία έπεσε και στην αντίληψη του Μητροπολίτη Καλαβρύτων….«Με πόνο ψυχής σας παρουσιάζουμε σήμερα την κόλαση της ακολασίας, όπως παρουσιάζεται από τα ΜΜΕ! Η χριστιανική μας Ελλάδα άφησε τον ελληνορθόδοξο προσανατολισμό της και σταδιακά πλέον μεταμορφώνεται σε μια χώρα ειδωλολατρική!….» (4.4.2012 Romfea.gr).

Ο κ.Αμβρόσιος του οποίου το περιβάλλον έχει βρεθεί πολλές φορές στο επίκεντρο σκανδάλων (Βλ.: «Οι δαίμονες του σεξ πολιορκούν το δεσπότη Αμβρόσιο») υποκρίνεται αφόρητα. Θα σταχυολογήσω σε απάντηση της ιερής υποκρισίας και συνένοχης σιωπής στη διαπόμπευση και την ηθική δολοφονία δυστυχισμένων ανυπεράσπιστων γυναικών, μερικά περιστατικά ιερής πορνείας ακόμη και περιστατικό AIDS φερόμενου ως εκπορνευόμενου μητροπολίτη, για τα οποία δεν δημοσιεύτηκε καμία φωτογραφία.

Α) «Οι φήμες στην δεκαετία του ’70, που αναπαράγονται ακόμα στις γειτονικές με το Άγιον Όρος περιοχές, οργίαζαν κι έλεγαν ότι οι σπείρες των αρχαιοκάπηλων έστελναν «καραβιές με αγοράκια» στα ιδιόρρυθμα μοναστήρια και για τις υπηρεσίες τους πληρωνόντουσαν με εικόνες, χειρόγραφα και άλλα κειμήλια, που οι ιδιορρυθμίτες έβγαζαν από τις μυστικές κρύπτες. …το 1986 στην ιδιόρρυθμη (τότε) μονή Βατοπεδίου …..Ο δόκιμος μοναχός Αναστάσιος Δανδίκας έκλεψε με δυο φίλους του 2 λειτουργικά ειλητάρια 13ου και 14ου αιώνα, 7 αυτοκρατορικά φιρμάνια και διάφορες εικόνες. … Ένας μέλος της σπείρας συνελήφθη από την Ιντερπόλ στο Μόναχο ενώ προσπαθούσε να πουλήσει τα κειμήλια. …πέθανε από Έιτζ στις 6 Ιανουαρίου 1992 στο «Νοσοκομείο Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης...”.

Β) Ο αρχιμανδρίτης Χ, συνελήφθη να εκδίδεται στο άλσος του Πεδίου του Άρεως. Ο πρωτοσύγκελος που τον έθεσε σε διαθεσιμότητα, τιμωρήθηκε από το χουντικό αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ με απόλυση από την θέση του, ενώ ο θαμών των αλσυλίων, συνέχισε να ιερουργεί σε μεγάλο ναό προαστείου των Αθηνών («Ορθόδοξος Τύπος» και «Crash», Ιανουάριος 1997).

Γ) Το 1994 πεθαίνει ο πανιερότατος μητροπολίτης Νικαίας άγιος Ιάκωβος που σύμφωνα με έντονες φημολογίες έπασχε από AIDSH σορός του δεν εκτέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα. «Κάποιοι μιλούσαν για τα ερωτικά πάθη που πολλά βράδια τον οδηγούσαν να βγαίνει έξω λατευθυνόμενος προς κεντρική λεωφόρο των Αθηνών και να γυρίζει στο σπίτι του τις πρωϊνές ώρες» (Δ.Μιχαηλίδης, «Πρώτο Θέμα», 20.3.2005). (Διευκρινίζω πως πέρα από τη δημοσίευση του «Πρώτου Θέματος», η Κοκκινιά γνώριζε).

Δ) Στην πολύκροτη δίκη «για παρά φύσιν ασέλγεια μεταξύ αρρένων από κερδοσκοπία» στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων με κατηγορούμενους γνωστά ονόματα της αθηναϊκής κοινωνίας, ο μάρτυρας Τ.Τ. επαγγελματίας εραστής κατέθεσε ότι συμμετείχαν και παπάδες (Π.Στάθης,»Ελευθεροτυπία», 15-10-2001).

Ε) Ο πρώην διάκος και πρώην μοντέλο κ.Β.Β. κατήγγειλε (επώνυμα και δείχνοντας το πρόσωπό του) σεξουαλικές παρενοχλήσεις, από αρχιμανδρίτες και επισκόπους και χρήση ναρκωτικών σε ιερατική σχολή σε αλλεπάλληλες τηλεοπτικές εκπομπές της Τ.Στεφανίδου από 25-6-2002 στο «Alter». Στην διάρκεια της εκπομπής παρενέβησαν ακροατές που πρόσθεσαν τις δικές τους θλιβερές εμπειρίες τις οποίες κατήγγειλαν στις αδιάφορες εκκλησιαστικές αρχές. Οι «Νέοι Άνθρωποι» («Ν.Α.»), του εκκλησιαστικού μεγαλοτιτλούχου κ.Γρ.Μιχαλόπουλου, που πριν να φυλακιστεί για υποθέσεις εκβιασμών παρακολουθούσε αυτές τις υποθέσεις εκ του σύνεγγυς, καταγγέλουν (29-11-2002) πως ο μητροπολίτης Μεσσηνίας είχε προειδοποιήσει για τον 20χρονο διάκο με επιστολή του όλες τις Εκκλησίες να μην προβούν σε χειροτονία του. Ο Καρθαγένης όμως προχώρησε και «φόρτωσε την Εκκλησία με άλλη μια περιπέτεια οπισθογεμούς γεύσεως. Περιπέτεια που γίνεται και βιβλία σέρνοντας στο πεζοδρόμιο πολλές και ποικίλες αμαρτίες«.  Ο διάκος προσχώρησε σε κάποια παλαιοημερολογίτικη σέχτα όπου παρά την μικρή ηλικία του χειροτονήθηκε επίσκοπος και αποκαλύπτει μέσω της ευσεβούς  «Espresso” (7.2.2005): «Μιλώ για στέκια στα οποία πηγαίνουν βγάζοντας το ράσο….Δίνουν και 200 και 300 ευρώ προκειμένου να πλαγιάσουν με αυτόν που θα βάλουν στο μάτι……με τα κεράκια κάποιοι κάνουν περιουσίες….Αν ήμουν αρχιεπίσκοπος θα ξύριζα το 70% των παπάδων».

Στ) Ο αντιπρόεδρος του συνδικάτου παπάδων (Ι.Σ.Κ.Ε), πρωτοπρεσβύτερος Δ. Κλούτσος, μιλώντας στο «Τηλετώρα» δήλωσε ότι υπάρχουν στην Ελλάδα 35 «κίναιδοι» (sic) Δεσποτάδες και πέταξε στον Χουντόδουλο (υπόθεση «κουσούρι») το γάντι: «Να με καλέση ο Αρχιεπίσκοπος να του παραδώσω τα στοιχεία» («Ν. Α.», 26-6-’98). Ο ίδιος σε επιστολή του προς όλα τα Μ.Μ.Ε., με ημερομηνία 7/12/’98 καταγγέλει: «Δεν υποφέρεται κληρικοί και ιδίως άγαμοι, να κάνουν «πιάτσες» εις διάφορα σημεία της Αττικής και το χειρότερον, να διατηρούν πορνεία» («Ν. Α.», 18-12-’98).

Ζ) Ο πρόεδρος του ίδιου εργατικού σωματείου (Ι.Σ.Κ.Ε) πρωτοπρεσβύτερος Ε. Κολλάς έχει δηλώσει: «Στην Εκκλησία…έχουν παρεισφρύσει άτομα ..υπόπτου ηθικής υπόστασης..με..σκοπό…να ικανοποιήσουν τις ακατανόμαστες ηθικές διαστροφές…και δυστυχώς προς τον άτιμο αυτό σκοπό τους το ράσο τους προσφέρει τέλεια κάλυψη…..Γιά όλους αυτούς τους άθλιους ρασοφόρους ιδίως του λεκανοπεδίου της Αττικής που εμπλέκονται σε ακατανόμαστες ηθικές διαστροφές και παντός είδους άλλες ανήθικες πράξεις, ιερομονάχους, μοναχούς και εγγάμους κληρικούς, υπάρχουν στοιχεία..» («Αθηναϊκή», 30-1-’1999). Μετά από 6 ολόκληρα χρόνια στα οποία οι καταγγελίες του κουκουλώθηκαν, επανήλθε: «Χιονοστιβάδα θυμίζουν πλέον οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις για επίορκους κληρικούς, που βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας ταλανίζοντας το χώρο της ελλαδικής Εκκλησίας. Οι νέες καταγγελίες έγιναν δια στόματος του γ.γ. του Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδας Ευστάθιου Κολλά, ο οποίος μιλώντας στη ΝΕΤ 105,8 αποκάλυψε ότι είχε ενημερώσει τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, χωρίς όμως να τον ακούσει, ότι ένας υποψήφιος μητροπολίτης διατηρούσε πορνείο ανδρών. …. Από τους αρχιερείς δεν περιμένω τίποτα. Πρέπει να συγκροτηθεί ένα εκκλησιαστικό δικαστήριο από επισκόπους, έγγαμους ιερείς και πιστούς»». (10.2.2005)

Η) Γιατί ο Χουντόδουλος κουκούλωνε τον  «ομοφυλόφιλο…κλέφτη, αρπάχτρα του παγκαριού κεντρικής μονής…κάτοχο και επενδυτή δισεκατομμυρίων…στενό φίλο και συνεργάτη και προστατευόμενο του Χριστόδουλου» («Ν.Ά.», 7-2-2003) που τον κατηγορούσε (επειδή του είχε αρπάξει το θρόνο), ο μητροπολίτης  κ.Νικόδημος Γκατζιρούλης;

Στ) Ο διάδοχος του διαβόητου Ειρηναίου, διαδόχου του διαβόητου Διόδωρου, διαδόχου του διαβόητου Βενέδικτου,  πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.Θεόφιλος έδωσε δείγμα ήθους προάγοντας σε αρχιεπίσκοπο «γνωστό από τη γνωστή υπόθεση στο ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΡΙΩΝΑ΄…», προκαλώντας την αντίδραση του μητροπολίτη Πέτρας Κορνήλιου (χολωμένου είναι αλήθεια που δεν πήρε κάποια επιτελική θέση): «Θα μας πάρουν με τα γιούχα. Θα αρχίσει ο Τύπος…να θυμάται» («Ν.Α.», 9.12.2005). Την ίδια πληροφορία πως ο Πέτρας παρουσίασε καταδίκη 7μηνης φυλάκισης «για ανήθικη συμπεριφορά μέσα σε σινεμά της Αθήνας» του Αρχιεπισκόπου Ιορδάνου Θεοφύλακτου επιβεβαίωσε μετά από καιρό και το «Πρώτο Θέμα» (22.1.2006). Για την ιστορία το νέο απόκτημα του επισκοπάτου, διορίστηκε αρχικά και μέλος του εκκλησιαστικού Δικαστηρίου-είχε κάποια εμπειρία στα δικαστήρια έστω και από το εδώλιο-ενώ πριν ήταν Σκευοφύλαξ. Η υπόθεση θυμίζει ανάλογο πάθημα πατριαρχικού (Κωνσταντινουπόλεως) μητροπολίτη που είχε συλληφθεί με νεαρό στα αποχωρητήρια αθηναϊκού πορνοκινηματογράφου αλλά τελικά η υπόθεση αποδόθηκε σε ατύχημα και η αδέκαστη Δικαιοσύνη τον αθώωσε από την κατηγορία της προσβολής δημοσίας αιδούς. Την ίδια χρονιά που συνέβη το ατύχημα (1985) ο ευσεβής μητροπολίτης και συγγραφέας ηθικοπλαστικών βιβλίων  αποσύρθηκε σε «εφησυχασμό», επισύροντας για καιρό την οργή και τις απειλές του ναζιστικού «Στόχου», που όπως και ο κ.Γρ.Μιχαλόπουλος, ηθικολογούσε επιλεκτικά σε βάρος μητροπολιτών, προσποιούμενος ότι αγνοούσε την έκταση του προβλήματος.

Ζ) Οι εκβιασμοί-όχι μόνον για σεξουαλικά ζητήματα- διαφόρων τυχοδιωκτών της δημοσιογραφίας προς μητροπολίτες της Ελλάδας και ιδιαίτερα της ομογένειας, όπου παίζονται «πολλές χιλιάδες δολλάρια» είναι συνήθεις. «Το Οικουμενικό Πατριαρχείο….έχει αντιμετωπίσει πολλά, αλλά τα έχει ξεπεράσει χάρις στη σοφία των χειρισμών του«. Ο δημοσιογράφος της εφημερίδας που εκθέτει τα παραπάνω ισχυρίζεται πως ο αρχιμανδρίτης  «εκεί ψηλά στον αη Λιά«, που «φωτογραφίζεται» ερωτώμενος αν το βράδυ «εθεάθη με μπλουτζινάκι στα σίδερα του ΟΣΕ«, «τρομοκρατείται» και μάλιστα «τρομοκρατούνται περισσότερο οι αθώοι. Αλλά ενδίδουν όλοι. Κανείς μέχρι τώρα δεν έχει καταγγείλει στη Δικαιοσύνη έστω και έναν εκβιασμό» (Γ.Καλοκαιρινός, «Καθημερινή», 9-2-2003).

Κύριε Ροΐδη,
Νομίζω ότι τα (ενδεικτικά) παραπάνω εκτεθέντα μιλάνε από μόνα τους και ίσως θα έπρεπε η σεπτή Ιερά Σύνοδος να δώσει το καλό παράδειγμα στο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας που-κρίνοντας εξ ιδίων;- βλέπει παντού εχθρούς, και να υποβληθεί προληπτικά σε τεστ AIDS, δημοσίευση φωτογραφιών κλπ, ώστε να σωθούν οι ανεψιοί, οι οικονόμοι και τα παιδιά του Κατηχητικού τα οποία κοινωνούν από το ίδιο ιερό ποτήριο.


ΥΓ1
«Ο Σπύρος Μαλαματένιος, αδελφός του Επισκόπου Απαμείας Βικεντίου, με συνέντευξή του στον «Εθνικό Κήρυκα», αποκαλύπτει νέα στοιχεία σε βάρος του Μητροπολίτη Τυάνων Παϊσίου (Λουλουργά), πρώην ηγουμένου της Πατριαρχικής Μονής Οσίας Ειρήνης του Χρυσοβαλάντου Αστόριας, μεταξύ των οποίων και για σεξουαλική κακοποίησή του όταν ήταν 17 ετών……Ο κ. Μαλαματένιος αναφέρθηκε σε ανήκουστες δράσεις ακολασίας στις οποίες συμμετείχαν κατά καιρούς και κληρικοί οι οποίοι ανήκουν σήμερα στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής και στην Εκκλησία της Ελλάδος…».


ΥΓ2
Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΑΝ

ΥΓ3
Δείτε το βίντεο με τον κατηγορούμενο για παιδεραστία, ακόμη και σε βάρος διανοητικά καθυστερημένων αγοριών, πανοσιολογιότατο αρχιμανδρίτη πατέρα Θεόκλητο Ρένεση, τον οποίο η Εκκλησία συστηματικά προστάτευε μεταθέτοντάς τον από επισκοπή σε επισκοπή όταν τον κατηγορούσαν οι ενορίτες του.

About these ads
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

27 απαντήσεις στο Οι ιερόδουλες και οι εκδιδόμενοι ιερωμένοι με ΑIDS

  1. Παράθεμα: Οι ιερόδουλες και οι εκδιδόμενοι ιερωμένοι με ΑIDS

  2. Ερωτήσεις προς Λασκαράτο.
    α. Είναι ή δεν είναι εγκληματίες, όσες από τις συγκεκριμένες πόρνες ήξεραν ότι είναι οροθετικές και όμως συνέχιζαν να μεταδίδουν τον ιό σε ανυποψίαστους ανθρώπους που λόγω βλακείας, συνθηκών ή δε ξέρω τι ικανοποιούσαν την σεξουαλικότητά τους επί πληρωμή; Να μην ξέρουμε τα πρόσωπά τους; Να μείνουμε στην άγνοια; Να μην προφυλαχθούμε;
    β. Να μην δημοσιεύονται οι φωτογραφίες των παιδόφιλων, βιαστών και κάθε είδους εγκληματιών; Να μην τους ξέρουμε για να προφυλάξουμε παιδιά και εγγόνια, γυναίκες ή κόρες και εγγονές ή την ζωή και την περιουσία μας έστω; Να μείνουμε στην άγνοια;
    γ. Όχι ότι έχει άδικο αλλά γιατί αναφέρεται μόνο στους παπάδες; Οι δάσκαλοι, όλων των βαθμίδων, δεν είναι το ίδιο αξιοκατάκριτοι; Οι δικαστικοί ή μήπως οι πολιτικοί; Ή δεν έχουν επιρροή στην κοινωνία σχεδόν ίση με τους ιερωμένους;
    δ. Μήπως θα έπρεπε να μην βασίζετε σε φήμες; Μήπως είναι λίγο επιπόλαιο το να χρησιμοποιεί κανείς το ψευδώνυμο Λασκαράτος; Οδυσσεύς

    ΥΓ.Η αριστερίστικη ψευτοδιανόηση σε όλο το μεγαλείο της

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κύριε η απάντηση σε όλα σας τα ερωτήματα υπάρχει στο κείμενο.

      Όχι δεν είναι εγκληματίες, είναι άρρωστες γυναίκες, ναρκομανείς, που αφέθηκαν απροστάτευτες να φτάσουν εκεί που κατάντησαν.
      Το πρόβλημα υπάρχει εδώ και δέκα χρόνια. Οι ενήλικοι πελάτες που απαιτούν να μην χρησιμοποιήσουν προφυλακτικό γιατί δεν διαπομπεύονται ώστε να σωθούν οι φιλενάδες τους κλπ.;;;

      Η Εκκλησία είναι το πιο διεφθαρμένο κομμάτι της κοινωνίας. Αυτό είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού. Απλή υπόθεση στατιστικής. Η επιρροή της, ιδιαίτερα στα καθυσερημένα κοινωνικά στρώματα είναι τεράστια Επί πλέον είναι κρατική υπηρεσία και ταυτόχρονα ιδιωτική επιχείρηση με αφορολόγητα κέρδη. Επίσης δολοφονεί συνειδητά νέα παιδιά, απαγορεύοντας στο Κράτος να κάνει σεξουαλική αγωγή στα σχολεία.
      Ιδού εδώ ο αρχιμανδρίτης Σαράντης Σαράντος που έκανε το κορόϊδο όταν ο δεσπότης του ο Αττικής Παντελεήμων οργίαζε και έκλεβε (είχαν δημοσιευτεί οι καταγγελίες) φωνάζει κατά του μαθήματος στα σχολεία.

      http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=1174

      Η μητέρα της η Εκκλησία της Ρώμης κατηγορείται γι’αυτό από διεθενείς ανθρωπιστικές οργανώσεις.

      http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2010/sep/11/bad-science-pope-anti-condom

      Pope’s anti-condom message is sabotage in fight against Aids

      Stance makes Catholic church a major global public health problem

      Εσείς γιατί την υπερασπίζεστε;

      Φήμες;
      Είναι καταγγελίες συνδικαλιστών κληρικών και μητροπολιτών και δημοσιεύματα ευσεβών εντύπων ή μεγάλων εφημερίδων ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ.

  3. Ο/Η ataktos λέει:

    χρόνια τώρα οι εφημερίδες έχουν νόμιμες διαφημίσεις, όλα τα κανάλια κάθε νύχτα προβάλλουν διαφημίσεις ροζ τηλεφώνων (που θησαυρίζουν) ενώ συχνά μέρα μεσημέρι ψάχνοντας στις συχνότητες των καναλιών πέφτεις σε τσάμπα πορνοκάναλα …. αυτοί η 700 σίγουρα νοικοκύρηδες είναι χιχχι τι ρατσισμός τι εθνική υποκρισία

  4. Μας τελείωσε η Ελευθεροτυπία, αλλά η Αυγή κρατά σφιχτά την σκυτάλη της δικονομικής άγνοιας: στα κακουργήματα διορίζεται αυτεπαγγέλτως συνήγορος υπεράσπισης στην ανάκριση.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      H Aυγή κύριε, προς τιμήν της, δεν θέλει διορσμένους συνήγορους που θα διεκπεραιώσουν ενδεχομένως χωρίς ζήλο την υπεράσπιση, προτιμά ανθρωπιστές αφιλοκερδείς δικηγόρους.
      Σας ενοχλεί;

  5. Ο/Η Επισκέπτης λέει:

    Να εξεταστεί ο μητροπολίτης για AIDS γιατί μπορεί να έχει μολύνει κάποιον εθνοπατέρα.
    Να δημοσιευθεί η φωτογραφία του για να ενημερωθούν τα τεκνά του.

    Aυριανή, η εφημερίδα που σήμερα μας καλεί να ψηφίσουμε Σαμαρά

    10/11/2009: ΤΑ ΟΡΓΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ σε ροζ κασέτα εκβιαστών

    «Αυριανή»: «…νεαρός βουλευτής….. κάνει ανωμαλίες με τον γέροντα ιεράρχη, ο οποίος έχει ιδιαίτερες αδυναμίες σε νεαρούς τους οποίους φέρεται να αμείβει αδρά.».

    Ο Μητροπολίτης μάλιστα ήθελε να τον έχει αποκλειστικό σύντροφο γι’ αυτό και πολλές φορές τον παρακολουθούσε από ζήλεια.
    Ας ελπίσουμε πως το φαινόμενο δεν είναι γενικευμένο και πρόκειται για την ίδια περίπτωση που αναφέρει και το «Βήμα»: «δημοσιεύονται καταγγελίες για ερωτικές σχέσεις βουλευτή με ηλικιωμένο ιεράρχη» (6.2.’05).

    Το μάρμαρο βέβαια πληρώνουν κι εδώ οι φορολογούμενοι αφού «Τα όργια Μητροπολίτη με βουλευτή, απαθανατίστηκαν σε ροζ κασέτα που βρίσκεται στα χέρια εκβιαστών!» («Αυριανή», 5.2.’05).

    Ασφαλώς καρπός αυτών των ακατανόμαστων σχέσεων θα είναι εκατοντάδες ψήφοι ευλαβών γραϊδίων προς τον εκπορνευόμενο εθνοπατέρα.

    http://xairete.blogspot.com/2011/10/10112009.html

  6. Ο/Η Επισκοπικό σεξ λέει:

    Υπό νέο ρόλο ο Βικέντιος

    Του Θεόδωρου Καλμούκου
    ΒΟΣΤΩΝΗ. Ο πρώην Επίσκοπος Απαμείας Βικέντιος αναλαμβάνει καινούργια ιεραποστολή στη Νέα Υόρκη ως Αρχιεπίσκοπος μεγάλης παρατάξεως των ΓΟΧ παγκοσμίως με έδρα την Αστόρια. Πληροφορίες του «Ε.Κ.» αναφέρουν ότι ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις για την αγορά ακινήτου κοντά στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Δημητρίου

    http://www.ekirikas.gr/article/98217

    Ο Βικέντιος δεν αναγνωρίζει την απόφαση της καθαίρεσης

    Του Θεόδωρου Καλμούκου
    ΒΟΣΤΩΝΗ. Ο Επίσκοπος Βικέντιος δεν αναγνωρίζει την απόφαση του Οικουμενικού Πατριαρχείου της 28ης Μαρτίου 2012, με την οποία καθαιρέθηκε «ομόφωνα» στις τάξεις των Μοναχών, ενώ καταφεύγει στα Αμερικανικά και Ευρωπαϊκά Δικαστήρια. http://www.ekirikas.gr/article/98408

  7. Ο/Η To σεξ των αρχιμανδριτών λέει:

    Αρχιμανδρίτης κατηγορείται για ασέλγεια σε 20χρονο
    31 Ιουλ 2009, 12:01

    Αρ. φυλ. 350/29-7-09

    Κατάγεται από τη Βαλαώρα Ευρυτανίας. Όσοι τον γνωρίζουν μιλάνε για έναν αθώο άνθρωπο πέραν πάσης υποψίας. Χθες απολογήθηκε και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους

    Ο ίδιος υποστήριξε ότι “παρεξηγήθηκαν” οι κινήσεις του

    Σαν βόμβα έπεσε στην κοινωνία της Ευρυτανίας, η είδηση ότι ο 50χρονος Αρχιμανδρίτης, που συνελήφθη στην Στυλίδα και κατηγορείται για ασέλγεια κατά ενός 20χρονου νεαρού παιδιού με διανοητικά προβλήματα, κατάγεται από χωριό της δυτικής Ευρυτανίας και συγκεκριμένα από τη Βαλαώρα. Από μικρός είχε αφοσιωθεί στο Θεό και έζησε ως μοναχός στην Ιερά Μονή της Αγίας Άννης, στο Άγιο Όρος. Πριν 3 χρόνια, μετά από δικό του αίτημα, τοποθετήθηκε σε μικρή ενορία στη Θεσσαλονίκη.

    Το περιστατικό συνέβη στη Στυλίδα, την Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009. Ο Αρχιμανδρίτης διανυκτέρευσε σε ξενοδοχείο της Στυλίδας, για ένα βράδυ ερχόμενος από τη Θεσσαλονίκη, όπου και διακονεί σε ενορία της περιοχής, με κατεύθυνση το χωριό του, την Βαλαώρα Ευρυτανίας.
    Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε το νεαρό αγόρι στους αξιωματικούς της αστυνομίας, το βράδυ της Παρασκευής και ενώ έκανε τη βόλτα του στην παραλία της Στυλίδας, τον πλησίασε ένας παπάς, ο οποίος άρχισε να συζητά μαζί του για αρκετή ώρα. Μάλιστα, ήταν τόσο φιλικός απέναντί του, που του ζήτησε να μπει στο αυτοκίνητο για να κάνουν μαζί μια βόλτα στην πόλη.

    Όμως, όπως υποστηρίζει ο 20χρονος, ο αρχιμανδρίτης τον μετέφερε στην παραλία του Καλόγερου, σε μια ερημική περιοχή έξω από τη Στυλίδα και άρχισε να τον χαϊδεύει και να τον φιλά. Ο 20χρονος αντέδρασε και έβαλε τις φωνές, με αποτέλεσμα ο ιερωμένος να τρομοκρατηθεί. Έτσι, αφού δεν κατάφερε να τον βιάσει, επέστρεψε ξανά στην πόλη, όπου και τον έβγαλε από το αυτοκίνητο.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία της προανάκρισης ο ιερωμένος πλησίασε τον 20χρονο νεαρό και τον ρώτησε αν μπορεί να του δείξει τον δρόμο προς το ξενοδοχείο του. Το παιδί, που είχε διανοητικά προβλήματα, προθυμοποιήθηκε να εξυπηρετήσει τον ιερέα. Όταν ο εικοσάχρονος μπήκε στο αυτοκίνητό του, τότε αυτός κατευθύνθηκε προς τις Ράχες Φθιώτιδας. Σύμφωνα με την προανάκριση, ο ιερωμένος οδήγησε το παιδί αρχικά στην παραλία και στην συνέχεια στην θέση «Καλόγερος», όπου και επιχείρησε να προβεί σε ασελγείς πράξεις, όπως καταγγέλλουν οι γονείς του παιδιού. Στην δικογραφία έχει καταγραφεί μια σειρά από πράξεις του ιερωμένου. Στη συνέχεια, μετέφερε και πάλι το παιδί στη Στυλίδα και το άφησε λίγα μέτρα μακριά από το σπίτι του. Μάλιστα του ζήτησε να πάει στους γονείς του και να τους ζητήσει δύο ώρες άδεια για να τον επισκεφτεί ο νεαρός 20χρονος στο… ξενοδοχείο του!
    Έκπληκτοι έμειναν οι γονείς του παιδιού, όταν αυτό άρχισε να τους εξιστορεί όλο το περιστατικό. Εξοργισμένος ο πατέρας του, άρχισε να αναζητά τον ιερωμένο στην πλατεία της Στυλίδας. Τον εντόπισε κοντά στο ξενοδοχείο και σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο ιερωμένος επιχείρησε να φύγει. Ο πατέρας του νεαρού όμως κατάφερε να τον ακινητοποιήσει και συγχρόνως ειδοποιήθηκε η αστυνομία. Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον Αρχιμανδρίτη και τον μετέφεραν στο τμήμα. Το Σάββατο το μεσημέρι ο εισαγγελέας της Λαμίας, άσκησε ποινική δίωξη για ασέλγεια σε βαθμό κακουργήματος και παρέπεμψε την υπόθεση στον ανακριτή. Το κατηγορητήριο με τις κακουργηματικές πράξεις είναι ιδιαίτερα βαρύ.

    Η ΜητρόποληΦθιώτιδας
    Πληροφορίες υποστηρίζουν πως, ήδη από το Σάββατο το πρωί, είχε ενημερωθεί ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας για την εξέλιξη της υπόθεσης και στη συνέχεια ενημερώθηκε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας κ. Νικόλαος, έγινε έξω φρενών με τον Αρχιμανδρίτη, ενώ απέρριψε τις “γέφυρες” που προσπάθησε να στήσει ο Αρχιμανδρίτης ακόμη και μέσα από το κρατητήριο.
    Ο Αρχιμανδρίτης έλαβε το μήνυμα ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, δεν έχει στήριξη από την τοπική Εκκλησία, με αποτέλεσμα να προσπαθήσει ο ίδιος να χαράξει μόνος του την υπερασπιστική του γραμμή. Σύμφωνα με δημοσιεύματα τοπικών μέσων ενημέρωσης, ο Αρχιμανδρίτης ήταν για κάποια χρόνια στο Άγιο Όρος, πριν μετακινηθεί σε ενορία του δήμου Χαλκαίων, στη Θεσσαλονίκη. Ο ίδιος μέσα από τα κρατητήρια αποφεύγει να πει περισσότερα από αυτά που έχει ήδη καταθέσει, ενώ σύμφωνα με δηλώσεις του δικηγόρου του κ. Νικολάου Τσακτάνη, η υπερασπιστική του γραμμή κινείται στην κατεύθυνση της αποφυγής της προφυλάκισης. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι, δε συνέβη τίποτα και ότι ίσως παρεξηγήθηκανν κάποιες κινήσεις του.

    Η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης
    Παρά τις φιλικές σχέσεις Νικόλαου και Άνθιμου, με Κυριακάτικη ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη Θεσ/κης, καταρχάς έθεσε σε διαθεσιμότητα τον Αρχιμανδρίτη και καθιστά υπεύθυνη την Μητρόπολη Φθιώτιδας για τον χειρισμό του θέματος.
    Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης γράφει:
    «Σχετικῶς μὲ τά ὅσα πληροφορηθήκαμε, σήμερα, ἀπὸ τὰ ΜΜΕ γιὰ παράπτωμα ῥασοφόρου κληρικοῦ στὴ Στυλίδα τοῦ νομοῦ Φθιώτιδος, ἡ Ἱερὰ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης ἀνακοινώνει τὰ ἑξῆς:
    1. Ὁ ἐν λόγῳ ῥασοφόρος, καταγόμενος ἐξ ἄλλης περιοχῆς, εἶναι ἱερομόναχος, δὲν ἀνήκει σὲ ἱερὰ Μονὴ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, καὶ εἶχε προσωρινῶς διορισθεῖ, κατόπιν αἰτήσεώς του, σὲ μικρὴ ἐνορία τῆς Θεσσαλονίκης «ἄχρι καιροῦ».
    2. Κατόπιν τοῦ δημιουργηθέντος, ὑπαιτιότητί του, ἠθικοῦ ζητήματος, τίθεται σὲ διαθεσιμότητα καὶ ἤδη κινεῖται ἡ προβλεπομένη διαδικασία ἀπολύσεως ἀπὸ τῆς προσωρινῆς ἐφημεριακῆς θέσεώς του, καὶ ἑπομένως ὑποχρεοῦται νὰ ἐπιστρέψῃ στὴν Μονὴ τῆς μετανοίας του.
    3. Ἡ ἁρμοδιότητα γιὰ τὴν διενέργεια τῆς ὑπὸ τοῦ Νόμου 5383/ 1932 «περὶ Ἐκκλησιαστικῶν Δικαστηρίων» προβλεπομένης διαδικασίας ἀνήκει στὴν Ἱερὰ Μητρόπολη ἐντὸς τῆς περιοχῆς τῆς ὁποίας φέρεται ὅτι διέπραξε ἠθικὸ παράπτωμα».

    http://www.evrytanika.com/article.php?id=981

  8. Ο/Η Μοναστήρι Σερρών λέει:

  9. Ο/Η Κόκκινη Ρόζα λέει:

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=686600

    Απολογία χωρίς συνηγόρους και προφυλάκιση

    Λαζαρίδου Ε.
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05/05/2012
    AYGH
    Αντιμέτωπες με τη δημόσια, μεσαιωνικού τύπου διαπόμπευση, τα στερητικά σύνδρομα εξαιτίας της χρήσης ναρκωτικών, που έκαναν ήδη την εμφάνισή τους, την τραγική ψυχολογική τους κατάσταση, αλλά και τον ανακριτή, βρέθηκαν χθες οι συνολικά δεκαέξι νεαρές οροθετικές γυναίκες. που κατηγορούνται σε βαθμό κακουργήματος για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη. Τελικά, μετά τις απολογίες τους, αρκετές από τις οποίες έγιναν χωρίς την παρουσία δικηγόρου, όλες κρίθηκαν προφυλακιστέες, ενώ χθες συνελήφθη ακόμα μια εκδιδόμενη Ελληνίδα με τον ιό του AIDS, σε βάρος της οποίας σχηματίστηκε δικογραφία και αναμενόταν να οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

    «Δεν γνωρίζαμε ότι έχουμε μολυνθεί», είπαν στον ανακριτή οι γυναίκες, πραγματικά «ερείπια» της ζωής, που έκαναν πεζοδρόμιο προκειμένου να εξασφαλίσουν τη δόση τους. Χθες πάντως όχι τη δόση τους δεν μπορούσαν να εξασφαλίσουν, αλλά ούτε και τα απαραίτητα χρήματα για τη νομική τους υποστήριξη. Παρά το γεγονός ότι από την πρώτη στιγμή βρέθηκε κοντά τους ομάδα δικηγόρων που αποποιήθηκε της αμοιβής, το γεγονός ότι απαιτούνται 150 ευρώ ως προείσπραξη υπέρ του Δικηγορικού Συλλόγου και άλλα 150 ευρώ για ΦΠΑ καθιστούσε απαγορευτική την παρουσία συνηγόρων την ώρα της απολογίας τους…

    Την ίδια στιγμή ωστόσο που οι άτυχες γυναίκες ρίχνονταν στο Κολοσσαίο της δημόσιας διαπόμπευσης για λίγα ψηφαλάκια, την ίδια ώρα που σχεδόν το σύνολο των ΜΜΕ καταδίκαζαν στον πιο βαθύ Καιάδα τις δυστυχισμένες ναρκομανείς, μέλη κοινωνικών οργανώσεων και φορέων βρέθηκαν από νωρίς στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων.

    Κρατώντας στα χέρια τους ένα μπουκάλι νερό για τις διψασμένες οροθετικές, ένα σάντουιτς και μερικά τσιγάρα, τα μέλη των οργανώσεων απέδειξαν ότι η ανθρωπιά και η αλληλεγγύη είναι το αντίδοτο στην βαρβαρότητα. Έξω από τα δικαστήρια συγκεντρώθηκαν περίπου εκατό άτομα, τα οποία διαμαρτυρήθηκαν για τη δημοσιοποίηση των φωτογραφιών και των στοιχείων των γυναικών αυτών. Μάλιστα, ανήρτησαν πανό στα οποία αναγραφόταν: «Είμαστε οροθετικοί στην αξιοπρέπεια», «Stop στο στίγμα, όχι στο κυνήγι μαγισσών» και «Οι πελάτες άντρες εγκληματούν, οι γυναίκες φυλακίζονται

  10. Ο/Η Aριστερός Θεολόγος λέει:

    Η Υποκρισία του Άνθιμου

  11. Ο/Η Κάποιος λέει:

    http://tvxs.gr/news/blogarontas/oi-ierodoyles-kai-oi-ekdidomenoi-ieromenoi-me-aids

    Οι ιερόδουλες και οι εκδιδόμενοι ιερωμένοι με ΑIDS

  12. Κύριε Λασκαράτε,

    εξαιρετικό το άρθρο σας, για άλλη μια φορά! Να επισημάνουμε εδώ και πάλι, ότι τα σοβαρά αριστερά και προοδευτικά κόμματα αντέδρασαν σ’αυτό το ρεσιτάλ Ανθρωποφαγίας και Βαρβαρότητας, όπως και ο κύριος Βαλλιανάτος. Δεν είδα πουθενά, εκτός απο την υποκριτική Ορθόδοξη Εκκλησία, ούτε τα αυτοαποκαλούμενα «φιλελεύθερα» κόμματα, αλλά ούτε και του λαλίστατους σε άλλες περιπτώσεις «πνευματικούς ανθρώπους».

    Ο γνωστός και μη εξαιρετέος Πάσχος δίνει δε ρεσιτάλ ανθρωποφαγίας, ψεύδους και χυδαιότητας, και παίρνει μια εξαιρετική απάντηση από τον Αυγ. Ζενάκο Οροθετικές πόρνες και εξαφανισμένοι υπερήλικες (Μια απάντηση στον Πάσχο Μανδραβέλη).

    Αλήθεια, όσοι κόπτονται «για την Ελλάδα τώρα» και μυρικάζουν αυτό το ρημάδι το «ευρωπαϊκό κεκτημένο», τι ακριβώς εννοούν; Η Ευρώπη σταματάει στη συναλλαγή με ευρώ ή υπάρχει και κάτι παραπέρα;

  13. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Λασκαράτε
    επιστρέφουμε ολοταχώς στον Μεσαίωνα. Μπροστά στον φόβο απώλειας της πιο πλανεύτρας και λάγνας ερωμένης γι αυτούς, της εξουσίας, οι ταγοί μας δείχνουν το αληθινό τους πρόσωπο,ένα πρόσωπο αποκρουστικό ,απάνθρωπο ,ένα πρόσωπο που ταιριάζει μόνο σε ανθρωποφάγους καννίβαλους!

    Συγχωρήστε μου την οργή ( παρακάτω ), ίσως αυτά τα «κορυφαία» πρόσωπα της κοινωνίας μας,οι μωροφιλόδοξοι υπουργοί, εισαγγελείς και βουβοί μπρος στην βαρβαρότητα μεγαλοκληρικοί, κήνσορες και «θεράποντες» της κοινωνίας μας, που θέλουν να μας σώσουν με κυνήγι μαγισσών αλλά και κάποιοι που έτειναν ευήκοο ους υπό το βάρος των ενοχών τους, να ντραπούν επιτέλους !
    Τι κατάντια!

    http://papoylis.wordpress.com/%CF%84%CE%B1-%CE%AD%CE%BC%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%B1/%CE%BA%CE%AC%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%B1-permanent-consignment-ii/#comment-11715

  14. Ο/Η Ένας λέει:

    Οροθετικές πόρνες και εξαφανισμένοι υπερήλικες (Μια απάντηση στον Πάσχο Μανδραβέλη) | Του Αυγουστίνου Ζενάκου«

    Αγαπητέ Πάσχο,

    Χαίρομαι που σε βρίσκω en pleine forme. Από τον τελευταίο διάλογό μας –τότε που αντιμετώπιζες μια δυσκολία να διαπιστώσεις αν κάποιοι είναι συνάδελφοί σου ή όχι– έχει κυλήσει κάμποσο νερό στ’ αυλάκι.

    Διαπιστώνω ότι έχεις προπονηθεί. Η στήλη σου «Silver Alert για την ευαισθησία» είναι στ’ αλήθεια αριστούργημα. Γι’ αυτό και αποφάσισα να σου ξαναγράψω μια επιστολή, φιλοδοξώντας, καίτοι ταπεινά, να συνεισφέρω στην τόσο σοβαρή αντιμετώπιση του ζητήματος της δημοσιοποίησης των στοιχείων των οροθετικών ιερόδουλων. Σου γράφω λοιπόν λίγες γραμμές, με όλη την καλή διάθεση, όπως πάντα.

    Γράφεις: «Σε τακτά χρονικά διαστήματα στην οθόνη της τηλεόρασης εμφανίζονται ειδοποιήσεις “Silver Alert”. […] Τα προσωπικά τους στοιχεία δημοσιοποιούνται χωρίς τη συγκατάθεσή τους, αφού τα άτομα αυτά είναι εξαφανισμένα. Κι όμως, κανείς δεν θεωρεί ότι αυτοί οι υπερήλικες διαπομπεύονται και ουδείς ξεσηκώνεται για την παραβίαση της ιδιωτικής τους ζωής.»

    Η πρώτη μου αντίδραση ήταν: σοβαρά μιλάει τώρα ή πειραματίζεται με την διαδικτυακή πρακτική του trolling σε έντυπη μορφή; Το γεγονός ότι τα προσωπικά τους στοιχεία δημοσιοποιούνται προς όφελός τους -αν έχεις αλτσχάιμερ, δεν θυμάσαι τους οικείους σου- και όχι εναντίον τους, δεν αποτελεί για σένα μια διαφορά; [Ενημέρωση: Βλ. και το σχόλιο, κάτωθι.] Αλλά έχοντας εμπιστοσύνη στη συνεκτικότητα της σκέψης σου, συνέχισα.

    Γράφεις: «Να σημειώσουμε δε ότι αυτοί δεν απείλησαν, ούτε απειλούν ζωές τρίτων· πιθανώς μόνο τη δική τους.»

    Φυσικά, κάνεις λάθος. Οι πόρνες δεν απειλούν ζωές «τρίτων». Οι ζωές που απειλούνται –διότι δεν τις απειλούν οι πόρνες ακριβώς, μάλλον «αυτοαπειλούνται»– είναι ζωές «δεύτερων», όχι «τρίτων»: των πελατών τους. Συνακόλουθα, είναι οι πελάτες που απειλούν ζωές τρίτων. Και δη με δική τους ευθύνη, αφού δεν χρειάζεται και τεράστια ευφυΐα για να καταλάβει κανείς ότι αν πάει με πόρνη χωρίς προφυλακτικό, έχει μεγάλες πιθανότητες να κολλήσει HIV και να το μεταδώσει.

    Ας ακολουθήσουμε, όμως, το σκεπτικό της «στάθμισης» της ιδιωτικότητας λίγο ακόμη: Ας πούμε ότι ένας από αυτούς τους πελάτες πηγαίνει με πόρνες όχι επειδή δεν μπορεί να πείσει καμία άλλη γυναίκα να πάει μαζί του αλλά, όπως πολλοί, απλώς επειδή έτσι γουστάρει. Έχει μολύνει, λοιπόν, δυο τρεις ακόμη, προτού απευθυνθεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ και μάθει ότι είναι οροθετικός. Το ΚΕΕΛΠΝΟ σταθμίζει την ιδιωτικότητά του με την πιθανή βλάβη σε παντελώς αθώους «τρίτους» και δίνει τα στοιχεία του στη δημοσιότητα.

    Λίγο πριν από αυτόν, για εξέταση έχει πάει ένας νεαρός γκέι. Δυστυχώς, λίγο η αυταρχική του οικογένεια, λίγο το κοινωνικό στίγμα που δεν έχει ακόμη εξαλειφθεί, δεν του έχουν επιτρέψει να παραδεχτεί ανοικτά τη σεξουαλική του ταυτότητα κι έτσι βρίσκει ερωτικούς συντρόφους σε γκέι μπαρ και πάρκα, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί σχέση με τη φιλενάδα που έχει από το Λύκειο. Της έχει περάσει τον ιό και το ΚΕΕΛΠΝΟ δημοσιοποιεί τα στοιχεία του αλλά και της φιλενάδας, η οποία έχει υποψιαστεί ότι ο φίλος της μάλλον έχει το μυαλό του αλλού και για αποκαταστήσει την ισορροπία έχει πάει με άλλους δυο τρεις.

    Πολύ σύντομα, με αυτό το σκεπτικό, που είναι η αβίαστη απόρροια αυτού που συμβαίνει τώρα, οι οροθετικοί αναγνωρίζονται ως δημόσιος κίνδυνος: με το που διαγιγνώσκεται κάποιος με HIV, τα στοιχεία του δίνονται στη δημοσιότητα, σταθμίζοντας πάντα το δικαίωμά του στην προστασία με το υπέρτερο αγαθό της δημόσιας υγείας.

    Στ’ αλήθεια, αυτό δεν σου έχει περάσει από το μυαλό; Δεν σε κάνει να ανατριχιάζεις;

    Γράφεις: «Στην Ελλάδα της πολλής επαναστατικότητας σηκώθηκε μεγάλη αντάρα εξαιτίας της δημοσιοποίησης των στοιχείων και των φωτογραφιών των οροθετικών ιερόδουλων, οι οποίες διά της επαγγελματικής τους δραστηριότητας πιθανότατα δημιούργησαν απειλές σε ευρύτερα κοινωνικά στρώματα.»

    Εντάξει, μη χάσεις και την ευκαιρία να σαρκάσεις λιγάκι. Το γεγονός ότι ξεσηκώθηκαν και οι κατά τεκμήριο όχι και τόσο επαναστατικοί φιλελεύθεροι δεν το ξετρύπωσε, ωστόσο, το δημοσιογραφικό σου δαιμόνιο, έτσι;

    Γράφεις: «Βγήκαν από τα σεντούκια όλα τα παλιά συνθήματα κι ανεμίστηκαν για μα ακόμη φορά αραχνιασμένοι φόβοι για μια “πολιτεία που κυνηγά μαύρους και οροθετικούς”.»

    Το γεγονός ότι τα «συνθήματα» αντέχουν στον χρόνο οφείλεται στο ότι η πολιτεία δεν βελτιώνεται με τους ρυθμούς που θα έπρεπε. Αλλά αυτό δεν τα κάνει «παλιά», απεναντίας είναι απολύτως σύγχρονα. Θα θυμάσαι, υπάρχει ένα κλασικό αστείο που λέει: το γεγονός ότι είσαι παρανοϊκός δεν σημαίνει πως δεν σε κυνηγάνε! Η συνομωσία, λοιπόν, υπάρχει: είναι η πολιτική του Ανδρέα Λοβέρδου να στιγματίσει αδύναμες ομάδες με δύο στόχους προσωπικού και παραταξιακού οφέλους: να προσποριστεί ψήφους από την ακροδεξιά και να γλυτώσει το πολιτικό κόστος της κατεδάφισης του κράτους πρόνοιας. Σε αυτό τον βοηθά ο πάντα πρόθυμος Μιχάλης Χρυσοχοϊδης και, φυσικά, η πάντα έτοιμη αστυνομία μας, με την γνωστή συμπάθειά της –όπως γνωρίζει οποιασδήποτε δημοσιογράφος σέβεται τον εαυτό του– στην ακροδεξιά. Αν τούτη τη φορά θέλεις να κάνεις μια εξαίρεση και να μελετήσεις λίγο το ζήτημα που υποτίθεται ότι σε απασχολεί, σε παραπέμπω σε δύο ρεπορτάζ («HIV-AIDS: Από τη Θάτσερ στον Λοβέρδο» & «18 ΑΝΩ: Όχι «ομερτά», κ. Υπουργέ. Θεραπεία») που θα σου αποκαλύψουν πτυχές της πολιτικής που αγνοείς.

    Γράφεις: «Φυσικά προσφέρθηκαν και οι κατεψυγμένες λύσεις διά πάσαν νόσον: οι αρχές θα μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο. Τι; Μια άλλη πολιτική είναι εφικτή. Γενικώς και αορίστως.»

    Διαστρεβλώνεις. Αποκρύπτεις. Θολώνεις. Ανεπίτρεπτα. Δεν προτάθηκε γενικώς μια «άλλη πολιτική». Προτάθηκαν, ως μέρος του καταιγισμού διαμαρτυριών από πλείστα όσα σημεία, απολύτως συγκεκριμένα πράγματα. Αν δεν τα έχεις διαβάσει, να σε διευκολύνω. Ενδεικτικά:

    Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου: Η δημοσιοποίηση των φωτογραφιών είναι πράξη παράνομη και απάνθρωπη

    Ομάδα δικηγόρων: Να σταματήσει η διαπόμπευση, ο στιγματισμός και η κράτηση των εκδιδόμενων γυναικών

    Το Κέντρο Ζωής αποχωρεί από τν Επιτροπή Κοινωνικού Διαλόγου για το AIDS ως ένδειξη διαμαρτυρίας

    Ανακοίνωση του ΚΕΘΕΑ για τη διαπόμπευση των οροθετικών γυναικών

    Αναστολή Συμμετοχής της PRAKSIS στην επιτροπή του ΚΕΕΛΠΝΟ

    Καταγγελία 8 ανθρωπιστικών οργανώσεων στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

    Δημόσια διαπόμπευση και δημόσια υγεία

    Δεν αρκεί εισαγγελική διάταξη για τη διάδοση δεδομένων υγείας

    Παράνομη η αναμετάδοση φωτογραφιών οροθετικών από ΜΜΕ

    Γράφεις: «Αυτό είναι η συνήθης πρακτική για να μην λύνουμε προβλήματα. Πετάμε την μπάλα στην κερκίδα του γενικού, μοιάζουμε αριστεροί αντί να είμαστε χρήσιμοι, πασπαλίζουμε τη θέση μας με προκατασκευασμένη ευαισθησία και μετά δέκα χρόνια ψέγουμε την πολιτεία επειδή φούντωσε ένα πρόβλημα χωρίς να ληφθούν κατάλληλα μέτρα.»

    Θα σου επισημάνω ξανά τη φιλελεύθερη κριτική σε αυτό το θέμα. Ρώτα τον πρόεδρο της Φιλελεύθερης Συμμαχίας, αν δεν με πιστεύεις. Ή κάντον φίλο στο facebook, αν δεν μιλάτε. Το ρεπορτάζ σου πάσχει, Πάσχο.

    Γράφεις: «Το ίδιο δεν έγινε με τη μετανάστευση;»

    Όχι, δεν έγινε το ίδιο. Είναι η αγωνία σου μην ανέβει ο ΣΥΡΙΖΑ που σε κάνει να βάζεις τα μήλα με τα πορτοκάλια. Κατανοητό αλλά ουδόλως δημοσιογραφικό.

    Γράφεις: «Η ιδιωτική ζωή αφορά το σπίτι μας και πρέπει να είναι απαραβίαστη. Στον δημόσιο χώρο δεν υπάρχει ιδιωτικότητα.»

    Μπα; Πού το λέει αυτό; Δεν υπάρχει ιδιωτικότητα σε δημόσιο χώρο; Αν κάποιος με φωτογραφίσει με την παράνομη σχέση μου σε ένα παγκάκι και δημοσιεύσει τη φωτογραφία μου στην τηλεόραση λέγοντας «Να ο Αυγουστίνος Ζενάκος που συζεί με την τάδε αλλά φιλούσε την δείνα χθες το μεσημέρι», όλα είναι μια χαρά;

    Γράφεις: «Σε δημόσιες υποθέσεις δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα…»

    Μα πού τα βρίσκεις αυτά; Φυσικά και υπάρχουν. Δεν ρωτάς κανέναν νομικό προτού γράψεις;

    «…και η δημοσιοποίηση των στοιχείων δεν έγινε επειδή οι συγκεκριμένες γυναίκες ήταν τοξικομανείς ή οροθετικές στο σπίτι τους. Έγινε επειδή -έστω παρανόμως- ασκούσαν δημόσια επαγγελματική δραστηριότητα.»

    Αν διαβάσεις λίγο –εσύ που κατηγορείς τους άλλους για δήθεν αοριστία– θα δεις πως για να ισχύει έστω και κατά διάνοια το σκεπτικό των αρχών και το δικό σου, θα πρέπει: Πρώτον, να γνώριζαν ότι είναι φορείς. Δεύτερον, να πρότειναν στον πελάτη τους να κάνουν σεξ δίχως προφύλαξη και δη για πρόσθετο όφελος, αποκρύπτοντας ότι είναι φορείς. Τρίτον, να καταδικαστούν για όλα τούτα. (Ή, αν δεν έχουν καταδικαστεί, να παραμένουν ασύλληπτες και οι αρχές να πιστεύουν βάσιμα ότι κάποιος κινδυνεύει επειδή θα εγκληματήσουν ξανά.) Τέταρτον, να μην υπάρχει άλλος τρόπος ειδοποίησης του κοινού για τον κίνδυνο να κάνεις σεξ με πόρνες δίχως προφύλαξη(!) εκτός από την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των συγκεκριμένων κατηγορουμένων. Προφανώς, υπάρχει τέτοιος τρόπος: λέγεται επίκληση της κοινής λογικής, που τόσο αγαπάς και συχνά μνημονεύεις στα κείμενά σου.

    Διότι, αγαπητέ Πάσχο, το μείζον ζήτημα δεν είναι μόνον η παραβίαση απορρήτου. Είναι και το τεκμήριο της αθωότητας. Ήδη προκύπτει από το ρεπορτάζ ότι μία από τις γυναίκες που διαπομπεύθηκαν δεν εκδίδεται αλλά απλώς «μοιάζει» διότι είναι τοξικομανής και συχνάζει στις ίδιες γειτονιές. Είναι μάλιστα και σε πρόγραμμα. Τι θα γίνει τώρα; Θα της ζητήσουμε συγνώμη; Παράπλευρη απώλεια;

    Οι αρχές έκαναν το καθήκον τους συλλαμβάνοντας φερόμενες ως δράστες παρανομίας. Δεν έχουν κάνει το καθήκον τους ποτέ όσον αφορά την ενημέρωση του κοινού για το AIDS, τις προφυλάξεις, το trafficking, την πορνεία. Κι εσύ λες: «Τι σκούζετε; Αφήστε τους να πασαλείψουν τα πράγματα, θυσιάζοντας όποιον τους γουστάρει, ακόμη και αθώο. Το αόριστο δημόσιο συμφέρον πάνω από το ατομικό ανθρώπινο δικαίωμα.» Κι είσαι και φιλελεύθερος;

    Γράφεις: «Κι αν θέλαμε να τραβήξουμε στα άκρα, θα λέγαμε ότι υπό αυστηρούς όρους η δημοσιοποίηση στοιχείων των γερόντων διά του «Silver Alert» είναι μεγαλύτερη παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους…»

    Πιστεύω στ’ αλήθεια, μετά από αυτό το κείμενό σου, μέρα που είναι, ότι μια πραγματικά επιτυχημένη κίνηση «στάθμισης» του δικαιώματος στην προστασία με την πιθανή βλάβη στο κοινωνικό σύνολο, θα ήταν να σου αφαιρεθεί το δικαίωμα ψήφου. Με απλή εισαγγελική εντολή.

    Πάντα φιλικά,

    Αυγουστίνος

    ΥΓ Εδώ κάναμε απλώς λίγη φιλική κουβεντούλα, έτσι για να ανταλλάξουμε απόψεις. Πιο πλήρες κείμενο για την υπόθεση με τη διαπόμπευση των οροθετικών θα αναρτηθεί σε λίγο.

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Η «θεραπεία της παρθένου»… ή αλλιώς: Όταν οι πολιτικοί εξαγνίζονται με (οροθετικό) αίμα

    http://unfollowapantiseis.wordpress.com/2012/05/06/%ce%bf%cf%81%ce%bf%ce%b8%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%cf%80%cf%8c%cf%81%ce%bd%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%be%ce%b1%cf%86%ce%b1%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%ce%b9/

  15. Άντε πάλι με τα κύριε.

    Λασκαράτε, η συντάκτρια της Αυγής είτε αγνοεί είτε αποκρύπτει ότι κανείς δεν ανακρίνεται χωρίς συνήγορο. Διάλεξε εσύ τι είναι καλύτερο για την ποιότητα της εφημερίδας.

    Οι αναγνώστες σου πάντως καλό δεν θα ήταν να το πληροφορηθούν;

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Που να θυμαμαι φίλε μου την τελευταία προτροπή σου.
      Δεν μας τιμάς συχνά με τα πύρινα βέλη της κριτικής σου.
      Λοιπόν άκου.
      Το κυρίαρχο είναι πως βρέθηκαν συνάδελφοί σου να υπερασπιστούν αυτές τις γυναίκες.
      Από που συνάγεις ότι η Αυγή αγνοούσε αυτό που ξέρει κάθε πολίτης;
      Απλά ο υπηρεσιακός δικηγόρος δεν σώζει την τιμή του δικηγορικού σώματος ούτε της κοινωνίας και η Αυγή, με όλες της τις ανεπάρκειες, είναι μια ουμανιστική εφημερίδα και γι’αυτά ενδιαφέρεται.

      Υπάρχει στη χώρα μας ακόμη ο Ρομπέν των Δασών και ο Λανσελότος.
      Η Εκκλησία που όφειλε στο πρόσωπό αυτών των γυναικών
      να βλέπει το Χριστό, τις άφησε ανυπεράσπιστες.
      Έστιν όμως δίκης οφθαλμός και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ κουρελιάστηκαν στην κάλπη.

      • «ο υπηρεσιακός δικηγόρος δεν σώζει την τιμή του δικηγορικού σώματος»

        Αυτό είναι λίγο προσβλητικό τώρα και δεν ισχύει με αυτήν την απόλυτη διατύπωση, αλλά δεν βαριέσαι, σήμερα έχουμε πιο επείγοντα ζητήματα.

      • Ο/Η Lawyer λέει:

        Δεν είναι προσβλητικό, η αλήθεια είναι αφού πληρώνεται, δεν είναι εθελοντής.
        Ο ανθρωπιστής έχει άλλα χάρη.
        Δίκιο έχει ο Λασκαράτος.

  16. Ο/Η Max Liebster λέει:

    Αγαπητέ κ. Λασκαράτο,

    Αναφερθήκατε τον Κονράδο φον Preysing και τον Μαρτίνο Niemöller οι οποίοι αντιστάθηκαν με θρησκευτικά ερείσματα στη λαίλαπα του εθνικοσοσιαλισμού. Δεν μιλήσατε καθόλου για εκείνους που ενωμένοι αποκήρυξαν τον Χίτλερ και τις πρακτικές του και υπέστησαν ατομικά το αντίτιμο των επιλογών τους!

    http://el.wikipedia.org/wiki/Οι_Μάρτυρες_του_Ιεχωβά_και_το_Ολοκαύτωμα

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ μου φίλε,
      τιμώ απεριόριστα τους Μάρτυρες του Ιεχωβά που υπέστησαν με τόση πίστη, γενναιότητα και καρτερία τους ναζιστικούς διωγμούς.
      Διαφωνώ με την άρνησή τους να πολεμήσουν αλλά σέβομαι το σκεπτικό τους την ειλικρίνειά τους και τη θυσία τους.

  17. Ο/Η Zωζώ Χ.Σαπουντζάκη λέει:

    Mια ευγενική προσφορά της Ιεράς Συνόδου

    http://imageshack.us/f/150/36100017ti9.jpg/

  18. Ο/Η Panama λέει:

    Σε άλλο τεύχος, έχουμε: Διαμαρτυρία για την “αποκατάσταση” των δυο “Κουκουέδων μητροπολιτών“, ενώ παραμένουν αδικαίωτοι άλλοι, για τους οποίους γράφει με πηχαίους τίτλους “Τα δυο παιδιά καλά και τα άλλα γ…το σόϊ τους“, την παροιμία “Παπάς παπά καλό δεν θέλει“, ερώτηση για ιερωμένο που “Ξέχασε που έπαιζε το τραινάκι στην Ιερατική σχολή; Που πάντα του άρεσε να είναι ατμομηχανή με γερή καρβουνιέρα από πίσω της…”. Σε επιστέγασμα, δίπλα από φιλοφρονητική εποστολή του Ιερόθεου Ναυπάκτου, και πάνω από φωτογραφία του άρτι εκδημήσαντος εις Κύριον(;) “ευπατρίδη” χουντοπρωθυπουργού Ανδρουτσόπουλου, δημοσιεύεται φωτογραφία, από κάποια δεξίωση, του αλβανοφάγου εκδότη μαζί με τον Αναστάσιο Αλβανίας, ο οποίος φέρεται να του δήλωσε: “Αγωνίζεσθε για την Ορθοδοξία και την Ελλάδα, όσο λίγοι” (!). Οι θέσεις του κόμματος του κ.Μ. που δημοσιεύονται στο ίδιο τεύχος το επιβεβαιώνουν: “Μέλη της Εθνικής Συμμαχίας γίνονται μόνον Έλληνες εξ Ελλήνων το γένος, Ορθόδοξοι Χριστιανοί…Υπερτερούν οι Εθνικές υποχρεώσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων“. Προς επίρρωσιν σε μεταγενέστερο τεύχος (17.9.’04) φιλοξενούνται και οι απόψεις του προέδρου του Σ.Α.Β.Η.(;): «Οι Τούρκοι κτήνη γεννήθηκαν και κτήνη παρέμειναν…».

  19. Ο/Η Loberdo Adonis λέει:

    Η παράνομη απόφαση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη να επαναφέρει σε ισχύ την υγειονομική διάταξη 39 Α για τις οροθετικές μέσα στις πρώτες δέκα ημέρες της ανάληψης των καθηκόντων του προκαλεί εκ νέου όχι μόνο λαϊκή και διεθνή κατακραυγή, αλλά και την οργισμένη, πολυεπίπεδη και συντονισμένη αντίδραση των ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στα ανθρώπινα δικαιώματα. Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το http://www.koutipandoras.gr, οι ΜΚΟ ΘΕΤΙΚΗ ΦΩΝΗ, ΚΕΝΤΡΟ ΖΩΗΣ, PRAKSIS, ATHENS PRIDE, HOMOPHONIA– THESSALONIKI PRIDE, ΣΥΝΘΕΣΗ, ΟΛΚΕ, COLOUR YOUTH, GOOD AS YOU(TH), PROUD PRESS, ΛΟΑ, ΛΕΣΒΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ, QUEERTRANS, ΚΟΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΑ, ετοιμάζουν κοινή ανακοίνωση με την οποία θα δηλώνουν ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουν την εφαρμογή πολιτικών που μας επιστρέφουν ως κοινωνία στο μεσαίωνα

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%BC%CE%BA%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%C2%AB%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B8%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%B1%C2%BB#ixzz2XzbpUh4l
    Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

  20. Ο/Η Τόμας Μπάρθολιν λέει:

    Το ΚΕΕΛΠΝΟ [Κέντρο Ελέγχου & Πρόληψης Νοσημάτων] υποστήριξε αυτή την απόφαση.
    [βλέπε: http://www.enikos.gr/politics/156801,To_KEELPNO_gia_tis_oro8etikes.html%5D

    Είναι λυπηρό που αντί να προωθεί έμπρακτα την αναίμακτη χειρουργική και τις εναλλακτικές μεθόδους ιατρικής θεραπείας χωρίς μεταγγίσεις αίματος μέσα στην ιατρική κοινότητα το Κέντρο έμεινε στην ιατρική αρχαιότητα και έχει υποβιβάσει επί μακρόν το ρόλο της διάδοσης μολύνσεων μέσω μεταγγίσεων αίματος. Δεν ξέρω δε και το ρόλο που έχει παίξει η Εκκλησία στη στελέχωσή του.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s