και ως επαγγελματίες πολιτικοί, Απέτυχαν

Ανθελληνικό τέρας -εκ των Μαλτέζικων ακτών
Αν κάποιοι της εξουσίας θεωρούν ορισμένους από εμάς τους «ψευδώνυμους» ανθρωποφάγους ή κανίβαλους ας κοιτάξουν κι ας συλλογιστούν τα αποφάγια που άφησαν πίσω τους, αυτό που θέλουν να ονομάζουν «πατρίδα».
Ας μας πουν τι δεν ξεκοκαλίστηκε στα χρόνια των κυβερνήσεών τους, κι ας μας ονοματίσουν κάποιο θεσμό που δεν αυτό-ροκανίστηκε και ποιος από αυτούς απέμεινε αντάξιος τιμητής του ρόλου του, και μετά ας μας κοιτάξουν ευθέως στα μάτια.
Πόσοι λοιπόν «θεσμοί» θα μπορούσαν να θεωρηθούν στη χώρα αξιόπιστοι για να θεωρηθεί –για παράδειγμα- το ποσοστό του χρέους, όπως αυτό ανακοινώθηκε από την ΕΛΣΤΑΤ ως αξιόπιστο…
Πως πρέπει να κριθεί μια δήλωση-απειλή, ενός κορυφαίου υπουργού του άλλοτε κραταιού ΠΑΣΟΚ, του κ. Λοβέρδου, προς τους δύο εισαγγελείς, ότι «θα γίνει μακελειό» εάν θιγεί το «κύρος» και «σπιλωθεί» η αξιοπρέπεια του Παπανδρέου του Γάμα, ενός πρωθυπουργού, που λόγω του κατάλληλου λαϊκού μορφωτικού υπόβαθρο, ανάγει συστηματικά το Ψεύδος σε επιστήμη…
Τι θράσος -αν υπάρχεις- Θεέ.
Γιατί θα πρέπει να θεωρήσουμε ερασιτεχνική ή ακόμα νομότυπη (με το γράμμα του νόμου), ή τυχαία, την επέμβαση του Μηλτιάδη Παπαϊωάννου (*), που έθεσε ερώτημα στο Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο σχετικώς με την παραμονή ή αποπομπή των δύο εισαγγελέων που ασχολήθηκαν με το έλλειμμα του 2009.
Πόσο εύκολο είναι να μείνει κανείς αδιάφορος από την ταυτόχρονα συντονισμένη «σύμπτωση» των. κ.κ. Λοβέρδου-Παπαϊωάννου και να μην τους καταλογιστεί δόλος ως προς συγκάλυψη συγκεκριμένων ευθυνών σε συγκεκριμένα πρόσωπα: Παπανδρέου Γάμα και Παπακωνσταντίνου.
Να κλάψει ή να γελάσει κανείς για το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας το βράδυ της Τρίτης, όταν σαράντα και πλέον βουλευτές καταψήφισαν διατάξεις του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών. Ναι, καταψήφισαν (δεν κρίνω καλώς ή κακώς) αντιδρώντας εναντίον διατάξεων ενός Μνημονίου που ήδη υπερψήφισαν ( το… διάβασαν; ).
Πόση χλεύη θεωρείται αρκετή να τους περιλούσει.
«Μνημόνιο»
Οι άνεργοι ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο, οι άεργοι χωρίς καν επίδομα ανεργίας καλπάζουν, αυξάνονται οι άστεγοι, ουρές για ένα καρότο, μια σακούλα πατάτες, ένα πιάτο περισσευούμενο κεμπάπ απ’ το σουβλατζίδικο κι οι αυτοκτονίες εμφανίζονται αυξημένες, για πρώτη φορά σε μια ηλιόλουστη, όμορφη κι αλέγρα μεσογειακή χώρα. Τη δική μας χώρα.
Μέσα σε αυτή τη νοσηρή πραγματικότητα, έρχεται ένας (πάλι «κορυφαίος»), ο κ. Χρυσοχοΐδης, ένας ακόμη εθισμένος με τη πρόσκαιρη δόξα της δημοσιότητας των τηλεπαραθύρων, και σου λέει ότι υπερψήφισε το Μνημόνιο δίχως να το διαβάσει, καθότι είχε «άλλες ασχολίες».
Κάποιοι από εμάς τους «ψευδώνυμους κι ανώνυμους» το πρώτο Μνημόνιο κάναμε τον κόπο, το διαβάσαμε. Με τις ελάχιστες πολιτικοοικονομικές μας γνώσεις καταλάβαμε ότι το βάρος αυτού του πρώτου Μνημονίου έπεφτε στη δραστική μείωση των δημοσίων δαπανών, στο χτύπημα της φοροδιαφυγής, στο κλείσιμο εκατοντάδων αόρατων οργανισμών, στην αποκρατικοποίηση πολυέξοδων κρατικών επιχειρήσεων. Δεν εξετάζω το «καλώς ή κακώς», εκφράζω όμως την απορία μου: Γιατί ενώ το πρώτο Μνημόνιο έριχνε σαφέστατα το βάρος αλλού, οι σοσιαλιστές κυβερνώντες προτίμησαν την εύκολη, επώδυνη και παλιάνθρωπη λύση την οριζόντιας περικοπής μισθών και συντάξεων, και… όχι μόνο μία φορά, αλλά ξανά-και-ξανά. Γιατί. Να υποθέσουμε αφελέστατα ότι δεν διάβασαν το Μνημόνιο. Και για να προλάβω «καλοπροαίρετους» δεν είναι ακριβώς ο στόχος μας, να υμνήσουμε το Μνημόνιο –συνενοηθήκαμε;
Οι ίδιοι. Οι ίδιοι που τώρα διαπραγματεύονται θρηνούν. Το δάκρυ κορόμηλο για τον 13ο και 14ο μισθό. Είναι οι ίδιοι που χωρίς καμία ουσιαστική πρόταση εξόδου από την κρίση, εφαρμόζοντας με κομματικό-πελατειακό κριτήριο μια οριζόντια παρανοϊκή πολιτική εξόντωσης της μικρομεσαίας τάξης. Οι ίδιοι οι εξαρχής (εδώ και δύο χρόνια) υπέρμαχοι μείωσης του μισθολογικού κόστους. Οι ίδιοι που υπονόμευσαν κάθε προσπάθεια για εξορθολογισμό και περιορισμό των κρατικών δαπανών. Επαναλαμβάνω: Οι ίδιοι που δεν είχαν ποτέ καμία οικονομική πρόταση, βύθισαν τη χώρα στην ύφεση ρίχνοντας το φταίξιμο εντέχνως –αποκλειστικά- στους «ξένους που θέλουν να εξαγοράσουν κοψοχρονιά τον Παρθενώνα».
Η βρομιά κι η δυσωδία στη χώρα μας, ονομάζεται ευγενικά «ιδιαιτερότητα». Πολύ σωστά. Γιατί ακόμα και μειώσεις μισθών να μην είχαν γίνει –ακόμα και οι μισθοί να ήταν στο ύψος του μέσου ευρωπαίου, πάλι χαμένοι σε σχέση με αυτούς θα ήμασταν, διότι βλέπετε, οι ευρωπαίοι δεν ξοδεύουν ενάμιση, δύο ή και τρεις μισθούς (και βάλε) επιπλέον σε συνεχείς κι αλλεπάλληλους φόρους κατανάλωσης στα πάντα, δεν ξοδεύουν δεκάρα σε φροντιστήρια, σε ιατρικά, πολεοδομικά κ.α. φακελάκια.
Άλλος ο δικός τους πλανήτης, άλλος ο δικός μας.
Το ίδιο κι ο καπιταλισμός τους.
***
(*) ένας ασήμαντος που θέλησε να επιβάλει και Νόμο για τη φίμωση των “ανώνυμων” blogs…










Όπως φαίνεται οι πασοκαρίες θα περάσουν στη σύνταξη, αυτοί που τη γλυτώνουν προς το παρόν είναι τα δεξιά λαμόγια που πατάνε σε δυο βάρκες και κάνουν δήθεν και αντιπολίτευση.
Θα μπορούσε κανείς να ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ με την κριτική σου Ροΐδη,αν ήξερε ποιος είναι ο κρίνων και-κυρίως-ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ για τη χώρα του!
Γιατί έτσι μόνο λαϊκίστικους κορδακισμούς βλέπουμε κι από σένα και από τον
συνεργάτη σου και μπορούμε να ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ό,τι θέλουμε για το ΠΟΙΟΙ(;;)
ΚΡΎΒΟΝΤΑΙ πίσω από σας και ποιοι είσθε ΣΕΙΣ οι ίδιοι! Όσο γιαυτούς,ποιυ
ΔΕΝ διάβασαν το μνημόνιο μη φοβάσαι τους την έχουμε στημένη και βλέπεις
ΠΩΣ τους υποδέχεται ο κόσμος όπου βρεθούν!Πάντως είσθε μονόπλευροι στην κριτική σας ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙ άφησε ο μπουχέσας και η ΝΟΥΔΟΎ-
ΛΑ,που τώρα με τον αλογομούρη και τα τσανάκια του διεκδικεί την εξουσία και θα την πάρει με τη μαλακία, που μας ΔΕΝΡΕΙ,για να συνεχίσει το έργο της!!!!!!!!!!!!
@ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙ άφησε ο μπουχέσας και η ΝΟΥΔΟΎ-
ΛΑ,που τώρα με τον αλογομούρη και τα τσανάκια του διεκδικεί την εξουσία και θα την πάρει με τη μαλακία, που μας ΔΕΝΡΕΙ,για να συνεχίσει το έργο της!!!!!!!!!!!!
Kαλά μιλάτε σοβαρά;
Μόλις χτες μιλήσαμε για ολα αυτά, στο:
“Ο κ.Σαμαράς ο Βατοπεδινός, στη Μόσχα”.
κ. Λασκαράτε παρεκτρέπεστε.
Απαντάτε σε κακόβουλους-που-έχουν-τη-μύγα, που δεν διάβασαν καν το χτεσινό μας κείμενο.
… κρα κάνουν για τους λοβέρδους που θα ψηφίσουν.
απορώ ώρες-ώρες με ‘σας.
Κύριε Ροϊδη,
έχετε δίκιο. Υπάρχουν φίλοι μου που με κατηγορούν πως έχω γαϊδουρινή υπομονή και τεράστια ανοχή προς κακοπροαίρετους.
Ίσως να διέπρεπα ως αγαθός κληρικός, αλλα δεν είναι του γούστου μου.
“Οι τενεκέδες βρυχώνται”
Και ποιος τους γαμ….ει;
Ας μην ασχολούμαστε με τα λείψανα και τα λιπάσματα.
Υπάρχουν σωρό Πασοκοδίαιτοι με τις γνωστές συνήθειες του Μανωλιού,
40 χρόνια λαϊκιστές και επικρίνουν το Λαϊκισμό, μα! τον λαϊκισμό τον γέννησε η δημαγωγία, η οποία είναι η καθ εαυτού γενεσιουργός αιτία του.
H ύπαρξη του λαϊκισμού εν Eλλαδι, έχει ετικέτα :
made in “Home papapandreou”, από παππού που βιαζόταν να γίνει ο αναπόφευκτος(::) εμφύλιος, στον Yio της βαριάς μας αρρωστειας,
μέχρι το υβρίδιο των ψεύτικων λουλουδιών που μύρισε και η μαριγουλα η μαριγώ και ζαλίστηκε μαζί και όλη η παρέα των καιροσκόπων από τα αριστερά.
Το περασμένο καλοκαίρι μια νέα γυναίκα σκυλόβριζε τον giorgaki -το υβριδιο- για το χάλι που βρέθηκε η Ελλάδα…..
Προσοχή !!
Ελλάδα όμως , δεν εννοούσε το σύνολο,
αλλά την οικογένεια της καθότι:
Όλη της η (πασοκο)- οικογένεια ευδαιμονεί
με τους 5 μισθούς του δημοσίου ταμείου,
κάτι όμως πήγε στραβά
-λόγω της πολιτικής του μνημονίου -
και δεν έκατσε καλά η μπίλια του διορισμού της .
Και η υποκρισία ….έχει τα όρια της
@Ντένης τρομερέ, αν είσαι ο δικός μας DennisV σε χάσαμε φίλτατε. Δεν δουλεύει και το παλιό σου τηλέφωνο. Στείλε κάνα μέηλ…
@κ. Ροίδη,
η επίθεση κατά της ανωνυμίας που εξαπέλυσε ο Παπαϊωάννου και ΠΟΛΛΟΙ άλλοι χρήζει ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ προσοχής. Οπως θα ξέρετε (μάλλον) και το δικό μας μπλογκ βάλλεται ποικιλλοτρόπως με μοναδική βάση την αντίστασή του σε απίστευτους τραμπουκισμούς και λάσπες κατά του ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ για ανωνυμία. Και βάλλεται από συγκεκριμμένη ομάδα με ΠΟΛΥ ξεκάθαρες (εκ των υστέρων) πολιτικές σκοπιμότητες, τελικά.
Γνώμη μου είναι (ΚΑΙ προσωπικό μου… όφελος βέβαια) ότι η κριτική μας κατά της προσπάθειας σπίλωσης των ψευδώνυμων ή ανώνυμων μπλόγκ, από ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, πρέπει να ανασυγκροτηθεί και να γίνει συλλογική, με περισσότερη αλληλεγγύη.
τα υπόλοιπα διαβάστε τα στη χθεσινή μας ανάρτηση, ΑΝ έχετε χρόνο (και σε άλλες που δεν αναφέρω για να μπουκάρουν ΚΑΙ εδώ οι ίδοι τραμπούκοι).
__________
Μήνυμα προς τον αγαπητό κ. Νίκο Σαραντάκο
Αγαπητέ ΦΙΛΕ, εμείς ξεπεράσαμε ΣΧΕΔΟΝ τα πάντα…\
Θα ηθελα να σε ευχαριστήσω που με δέχτηκες και σαν φίλο σου στο φέης μπουκ.
Η ιντερνετική Ιστορία, όταν επαναλαμβάνεται γίνεται φάρσα, κι εσύ ξέρεις καλά ΤΙ εννοώ μ’ αυτό…
Κάνω ΕΚΚΛΗΣΗ για ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ σε όσους νοιάζονται για το ΔΙΚΟ τους δικαίωμα στην ανώνυμη ή ψευδώνυμη κριτική.
Ομαντεόν ξέρω το μπλογκ σου και σε εκτιμώ. Όχι δεν είμαι αυτός. Είμαι ελληνοαμερικανός, ζω στην Ελλάδα και ο Ντένης ήταν παιδικός μου ήρωας.
Φίλε omadeon,
αν και συμφωνώ μαζί σου για την επίθεση κατά της ανωνυμίας, βλέπουμε ότι το θέμα έχει “σωπάσει” έχει δλδ εξαφανιστεί από την επικαιρότητα.
δεν ξέρω αν είναι σοφό να το επαναφέρουμε.
Αγαπητέ Ροΐδη
εξακολουθείς να διαπράττεις το ίδιο σφάλμα : να θεωρείς δηλαδή ότι το πρώτο ( ένα είναι , τα αποδέλοιπα είναι μίνιμαλ αναθεωρήσεις ) Μνημόνιο ήταν προς άλλη κατεύθυνση από αυτήν που εφάρμοσαν οι εδώ ηρακλείς. Και μάλιστα ότι αν είχε εφαρμοσθεί εξ αρχής και καθ ολοκληρίαν η κατάσταση θα ήταν καλύτερη. Ουδέν ψευδέστερο : Επειδή το διάβασα τότε και εγώ αγγλιστί και γνωρίζω καλά τι κρύβεται πίσω από τις οικονομοτεχνικές παπαρολογίες θα σου πω το εξής :
Μεγάλο μέρος αυτών που τότε συμφωνήθηκαν έχει ήδη πραγματωθεί , ακόμα περισσότερο έχει εμπεδωθεί στη πραγματική οικονομία . Οι στόχοι ουσίας αυτών που μας το επέβαλλαν έχουν επιτευχθεί και οι μεταρρυθμίσεις για τις οποίες μας εγκαλούν και απαιτούν συμμόρφωση τώρα οι δανειστές μας μόνο μεσοπρόθεσμο εξυγιαντικό και αναπτυξιακό αποτέλεσμα θα μπορούσαν να έχουν ( υπό δύο προΰποθέσεις : α) να μην είχε η υφεσιακή σπείρα τέτοια δυναμική για την εγχώρια οικονομία , β) να μην υπήρχε έντονο αυτό το παγκόσμιο υφεσιακό περιβάλλον και η αβεβαιότητα ) .
Για να αντιληφθείς πόσο χθες έπεσαν και τα κυλοτάκια ( γιατί οι μάσκες για όσους αντιλαμβάνονται είχαν πέσει από τότε ) για τη νέα δανειακή σύμβαση η Τρόικα απαιτεί οπωσδήποτε να χρεωθεί μέχρι τα ρουθούνια ο ελληνικός λαός για να διασωθούν οι τράπεζες ( που σήμερα με εξαίρεση την Εθνική δεν αξίζουν ούτε ένα μεταχειρισμένο προφυλακτικό ) και μάλιστα με την ανακεφαλαιοποίηση έναντι κοινών μετοχών ΧΩΡΙΣ δικαίωμα ψήφου.
Αν δεν αντιλαμβάνεσαι τι ακριβώς σημαίνει αυτό να μου το πεις να επανέλθω.
( οι άγιες Τράπεζες , αυτές που αναμένουν την έξωθεν σωτηρία , προχωρούν αυτές τις μέρες σε νέα κολπέτα : γνωστή παράγκα απαιτεί από ενήμερους πελάτες με δεσμευμένα collaterals αυξημένο επιτόκιο για τρέχοντα δάνεια συμφωνημένου σταθερού επιτοκίου …. καταλαβαίνεις ;;; )
Αγαπητέ Παππούλη,
Δεν υμνώ (το γράφω στο κείμενο!) το Μνημόνιο, ούτε ισχυρίζομαι (διάολε!) πως ήταν προς μια άλλην κατεύθυνση.
Όμως πρωτεύον σε αυτό ΔΕΝ ΗΤΑΝ η οριζόντια ισοπέδωση μισθών και συντάξεων.
Επίσης παλαιότερα έχω πει ότι δεν είμαι -γενικώς κι αορίστως- αντιμνημονιακός, τόσο αφελής δεν είμαι.
Ρο
πουθενά δεν είπα ότι υμνείς το μνημόνιο , προς …θεού.
Αν τώρα νομίζεις ότι η μείωση δαπανών γενικώς και αορίστως δεν συμπεριλάμβανε και την οριζόντια μείωση που έγινε , αν δεν αντιλαμβάνεσαι ότι πίσω από τα ορέα λόγια περί εξορθολογισμού , απελευθέρωσης κτλ κρύβεται το πιό μαύρο πρόσωπο του νεοφιλελευθερισμού δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο από το να επισημαίνω και να προτρέπω προς εμβάθυνση και μελέτη όχι μόνο των εδώ πεπραγμένων των τροικανών , αλλά και της τύχης όσων υπέστησαν αυτές τις αδιέξοδες συνταγές αλλού. Το “σφάλμα” τόσο αυτών όσο και των γιωργάπηδων που μας κυβερνάνε είναι ότι τέτοιες πολιτικές δεν αποδίδουν υπό τις παρούσες εγχώριες και διεθνείς συνθήκες παρά μόνο φτώχεια , εξαθλίωση , απελπισία και μάλιστα διαρκείας….
Να στο πω αλλιώς : ποιά αναπτυξιακή προοπτική αναμένεται από την απελευθέρωση του ωραρίου των φαρμακείων και ΠΟΤΕ αυτή ( αν ποτέ ) θα αποδώσει ;;;;
Γιατί θέλουν κλειστό και ξεπουλημένο το ΙΓΜΕ ;;;;; θεωρούν προφανώς ότι ο σημαντικός ορυκτός πλούτος της χώρας ( όχι οι υδρογονάνθρακες για να μη παρεξηγηθώ ) είναι τσιφλίκι του κάθε ιδιώτη ;;;;
Γιατί ( το ξαναλέω ) επιμένουν ότι οι κεφαλαιακές ενισχύσεις προς τις τράπεζες που εγώ και εσύ μαζί με τα εγγόνια μας θα κληθούμε να ξεπληρώνουμε στο διηνεκές δεν πρέπει να αντιστοιχίζεται είτε σε κοινές μετοχές με ψήφο , είτε έστω σε προνομιούχες ( με σταθερή απόδοση )
Γιατί ο κος Μιχαλάκης Σάλλας θα πρέπει να μην ανησυχεί για το μέλλον του και να τη βγάλει κυριολεκτικά στο τζάμπα , επειδή δάνεισε όποιον μιλάει ελληνικά τότε που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα ;;; Και γιατί σε αυτό επιμένει ο κος Τόμσεν ;;;;
Αγαπητέ φίλε … έχεις καταλάβει ίσως ότι την ελεύθερη “αγορά” την έχω φάει στη μάπα , επομένως σκέψου αυτά που γράφω. Το αρχικό μνημόνιο ήταν μια ωραιολογία , ένας κλασσικός νεοφιλελεύθερος αχταρμάς , ανεδαφικός και ατελέσφορος , όπως μια νεκρολογία που επιμένει να αναστήσει τον εκλιπόντα
συμφωνώ, άλλωστε τα είχα γράψει εδώ: http://roides.wordpress.com/2012/01/10/10jan12/
αλλά και παλαιότερα…
εντούτοις εξακολουθώ να πιστεύω, ότι η δική μας μας πολιτική φέρει τη μεγαλύτερη ευθύνη.
Και ενώ, το υβρίδιο των λουλουδιών μπήκε στην καραντίνα της ιστορίας,
το ζόμπι του γνωστού αντιδεξιού συνδρόμου περιπλανάται μασκαρεμένο.
Προσοχή, έτσι και σας δαγκώσει, γίνατε ζόμπια πρασινο-αιματο!!
Το νου μας μαλάκες, μην έλθει ο καλαματιανός και μας αφήσει στα σκοτάδια,
και πως θα χορεύουμε καλαματιανό χωρίς φώτα και ορχήστρες με ενισχυτές!
Ξυπνάτε κορδατο-φωτισμενοι μην σας αφήσει η τρισκατάρατη δεξιά τελείως αφώτιστους!!
ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΔΕΞΙΑ το νου σου, οι ζόμπι ξανάρχονται!!!
Κ.Σ.Κάπα,
είναι αρχή μου να μην εμπλέκομαι σε διαφωνίες επί προσωπικού
μεταξύ-άλλων-σχολιαστών,
ενώ διεκδικώ μερίδιο στις δικές μου,
με μόνο στόχο τον παραγωγικό διάλογο.
Δεν γνωρίζω προσωπικά τους Ιδιοκτήτες του χώρου αυτού
και έχω στο παρελθόν -κι αν χρειαστεί και στο μέλλον-
συγκρουστεί μαζί τους για χάρη της Διαλεκτικής.
Επισημαίνω απλώς ότι η έννοια της προσφοράς προς την πατρίδα,
δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση!
Είναι ίσως από τις δυσκολότερες προς μελέτη και διαπραγμάτευση.
Αν αφήσουμε απ’έξω την συνειδητά κακή ίσως προαίρεση κάποιων
-άλλη μπερδεμένη ιστορία-
ο καθένας προσφέρει κατ’εκτίμηση
και ελπίζω να έχει πάντα στη χώρα μας και αλλού τη δυνατότητα να το κάνει.
ps
Πιστεύετε π.χ. ότι τέτοιες ώρες πρέπει οι πολίτες να αναλώνονται
σε διαμάχες για το ποιος έβλαψε περισσότερο ή λιγότερο τη χώρα,
ανεβασμένος στην καρότσα του Κοινοβουλευτισμού;
Αυτό ίσως οφελεί τα Εγκάθετα Πτώματα που με κάθε τρόπο
επιδιώκουν την παραμονή τους στην εξουσία,
τι σημαίνει όμως για τους πολίτες;
Δεν σας ΣΟΚΑΡΕΙ ότι όλοι αυτοί συνεχίζουν να πληρώνονται ΧΟΝΤΡΑ
και οι μάταιες θυσίες πρέπει να γίνουν μόνο από μας;
Τι θα κάνουν διαφορετικά όταν εκλεγούν,
αυτοί που αιώνες τώρα επιλέγουν να μην το κάνουν;
Η ποιότητα του Κοινοβουλευτισμού που οι αδήριτες πια ανάγκες μας απαιτούν είναι το ζητούμενο και όχι το ξεμάλλιασμα και η άγρα ψήφων
για τα Τέρατα που τώρα μας εκπροσωπούν (;) και που
-μην γελιέστε κι ας το παλεύουν αυτοί-
οι πράξεις τους είναι το ίδιο ΈΝΟΧΕΣ με τις παραλείψεις τους
δηλ.τη συνενοχή τους…
Φιλικά!
Σαμαράς προς Μόσχας Κύριλλο: «Η πολιτική διαιρεί, ενώ η θρησκεία ενώνει»
Έλεος!!!
Η θρησκεία ενώνει;
Πρέπει η αμάθεια, η βλακεία και η πολιτική αγυρτία να έχουν κι αυτές τα όριά τους.
To ποντίκι που βρυχάται
Πήτερ Σέλλερς-1959
κε laskarato
Κύριλλο έλεγαν και το άλλο τομάρι της ύστερης αρχαιότητας,
που με το “Η θρησκεία ενώνει” ματοκύλισε την Αλεξάνδρεια.
Σε εσάς & τον ρο, εύγε σας για το site
Φιλε Ρο, αν και την τελευταια βδομαδα ειμαι τεζα, σχεδον μαζευω υπογραφες, σας διαβαζω καθε μερα , μαζι και τα σχολια των συναναγνωστων.
Αν και ωφειλω απαντηση και στο φιλτατο Λασκαρατο, δεν τολμω γιατι μαζι με τα χερια τρεμει και το μυαλο.
Ξεκαθαρο και το σημερινο σου αρθρο.
Εχω να κανω δυο παρατηρησεις
1 Το φταιξιμο δεν το εριξαν μονο στους ξενους ,αλλα και στους δικους μας δημ Υπαλληλους.
2 Αν διαβασεται σημερα τον Δελαστικ στο εθνος θα δειτε οτι ο καπιταλισμος τους ειναι ιδιος με τον δικο μας.
Φιλε Σατηρη, οπως εσυ ετσι και εγω δεν γνωριζω τους οικοδεσποτες.
Τι μας νοιαζει ομως, ποιος ειναι ο Ρο και ο Λασκαρατος;
Εσυ σαν εκπαιδευτικος θα επρεπε να τους ειχες καταλαβει καλυτερα, απο αυτα που γραφουν.
Οχι φιλε Σατηρη δεν ειναι καθολου μονοπλευροι στην κριτικη τους.
Ειναι προς ολες τις κατευθυνσεις, και νομιζω ιδιαιτερα αυστηροι με την αριστερα.
Τωρα αν πραγματικα δεν θελεις να ξαναρθει η ΝΟΥ ΔΟΥΛΑ , μια και το πασοκ δηλαδη ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟς-ΝΟΥΔΟΥΛΑ ανταμα τα κανανε μανταρα , το μονο που σου μενει, ελα ΣΥΡΙΖΑ θα εχει ενδιαφερον.
Αγαπητέ Θεόφιλε,
Ο Δελαστίκ λέει τα δικά του κι εμείς τα δικά μας, προσπάθησα 1-2 φορές να τον διαβάσω, αλλά δεν μου κάνει.
Ο καπιταλισμός της χώρας μας, μόνο κατ’ όνομα έχει σχέσει με αυτόν των προηγμένων δυτικών χωρών.
Για την κατάσταση στη χώρα κατά 90% υπεύθυνοι είναι η πολιτική που ασκείται από τους δικούς μας πολιτικούς, οι λοιπές ευθύνες είναι των ξένων συμφερόντων.
Αυτή είναι η άποψή μου, και δεν βλέπω να αλλάζει.
Κι τενεκέδες χρήσιμοι είναι…για τα σκουπίδια ,εκείνο που με τρομάζει είναι η επανάκαμψή τους με την ψήφο και βλακώδη νοοτροπία της απελέκητης μάζας των πολιτικών πελατών.
Αγαπητέ Θεόφιλε,
περαστικά σου.
φίλε Ανεβλαβή,
τέτοια γελοία δήλωση για τη θρησκεία και ιδιαίτερα την ορθόδοξη που επίσημα διδάσκει το μίσος μεταξύ των λαών χωρισμένη σε εθνικές Εκκλησίες, και έχοντας αιματοκυλίσει Εθνικούς, Εβραίους, “αιρετικούς” κλπ ακόμη και ορθόδοξους (Μακεδονικός αγών, αλληλοσφαγή μεταξύ Ρωμιών, Βλάχων, Σέρβων, Βούλγαρων ορθόδοξων) μόνο ο Σαμαράς μπορούσε να κάνει.
Tήν πρόσεξα κι εγω αυτή τήν δήλωση του Σαμαρά και παρόλο που δέν συμφωνώ γενικα σε ολα τά υπολοιπα (π.χ πολλες αλληλοσφαγες κλπ που αναφερεις μονο επιφανειακα ειχαν σαν αιτια τήν θρησκεια) σιγουρα κανεις ανθρωπος με πολυ βασικη γνωση της ιστοριας επιπεδουΔημοτικου δεν θα εκανε ποτε τέτοια δηλωση.Εχω εκφρασει πολλες φορές κι εδω τις αμφιβολιες μου για τήν νοημοσυνη αυτου του ανθρωπου και συνεχως με καθε δηλωση του επιβεβαιωνει τους χειροτερους φοβους μου.
Ετσι και γινει αυτος πρωθυπουργός ζητω που καηκαμε.
Ειναι πιο αφελης και απο το 5χρονο ανηψακι μου.Δέν εχει ιδεα απο τιποτε.
Συμφωνω εχουμε ανικανους πολιτικους , ασυδωτους καπιταλιστες, και ανικανους σαν ταξη.
Η ουσια ομως αλλαζει;
http://kadosanakyklosis.wordpress.com/2012/01/25/%ce%b7-porsche-%cf%84%ce%bf-%cf%84%ce%b6%ce%b9%cf%80-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%bc%ce%b5%ce%b6%ce%bf%ce%bd%ce%ad%cf%84%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-530-%cf%84-%ce%bc-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5/
Η Porsche, το τζιπ και η μεζονέτα των 530 τ.μ. στην Εκάλη και η απάντηση του κ. Νίκου Παπανδρέου
Ο αδελφός του πρώην πρωθυπουργού μέχρι πριν από περίπου έναν χρόνο έμενε σε διαμέρισμα 150 τ.μ. στα Βριλήσσια. Μετά τη μετακόμισή του στην Εκάλη στην αχανή βίλα των 530 τ.μ., στην οποία κατοικούσε ο πρώην ιδιοκτήτης της μουσικοσυνθέτης Φοίβος, απολαμβάνει πλέον μαζί με τη σύζυγό του κυρία Αλεξία Κληρονόμου και τα δυο τους παιδιά τις χάρες μιας υπεράνετης, υγιεινής, λουσάτης και απολύτως ήρεμης ρουτίνας, η ησυχία της οποίας ενίοτε διασπάται από τον βρυχηθμό του μοτέρ μιας χρυσαφί Porsche Carrera
όταν αυτή εξέρχεται δυναμικά από το υπόγειο πάρκινγκ της έπαυλης. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για τις μετακινήσεις του ζεύγους τα Σαββατοκύριακα, ενώ τις καθημερινές ο οδηγός μεταφέρει ένα εκ των παιδιών σε βρετανικό ιδιωτικό εκπαιδευτήριο των βορείων προαστίων, που παρέχει τις υπηρεσίες του τιμολογώντας τους γονείς με τα ακριβότερα δίδακτρα στη χώρα, ύψους 12.000 ευρώ ετησίως. Παράλληλα, ένα ακόμα πολυτελές αυτοκίνητο ημιτζιποειδούς χαρακτήρα με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, μάρκας BMW,
χρησιμοποιείται κατά προτεραιότητα από τη σύζυγο του Νίκου Παπανδρέου για τις μετακινήσεις της. Τόσο, όμως, η BMW -αξίας περίπου 40.000 ευρώ- όσο και η Porsche, που εκτιμάται πάνω κάτω σε 180.000 ευρώ, ανήκουν σε εταιρείες χρονομίσθωσης, στην Olympic S.A. και στην Alpha Leasing, αντίστοιχα. Όμως το ζήτημα που τίθεται από όσους τον βλέπουν να μετακινείται με αυτά τα πολυτελή αυτοκίνητα δεν είναι σε ποιον εμφανίζονται ν
http://kadosanakyklosis.wordpress.com/2012/01/25/%ce%b7-porsche-%cf%84%ce%bf-%cf%84%ce%b6%ce%b9%cf%80-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%bc%ce%b5%ce%b6%ce%bf%ce%bd%ce%ad%cf%84%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-530-%cf%84-%ce%bc-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5/
Αγαπητε Po συμφωνω με την γνωμη σου περι των πολιτικων κ των ευθυνων τους. Φταει κ το συνταγμα που δεν εχει δικλειδες ασφαλειας για να προστατευθη απο τους τενεκεδες αυτους…..Εχουμε ανθρωπους τυπου Κινκιναρου αν τον γραφω καλα για να διακονισουν την πατριδα???????
Λευκιος Κόιντος Κιγκινατος λεγεται,ρωμαιος πολιτικος και στρατιωτικος του πεμπτου αιωνος π.Χ.
Κιγκινάτος (Lucius Quinctius Cincinnatus)
Σας ευχαριστω κ τους 2 για την υποδειξη τον ειχαμε κανει μαθημα στην 3 γυμνασιου του τοτε…….Υπαρχει κανενας τετοιος σημερα? Που νατον βρης εχουν διαλυση τον στρατο σε μια νυχτα ξυλωνουν ηγσιες οι ηγεμονισκοι…..
Kε Λασκαράτε το κάνατε πάλι το θαυματάκι σας!
”και ιδιαίτερα την Ορθόδοξη που επίσημα διδάσκει το μίσος” κ.τλ.
Θα πρέπει από κάποτε να σέβεστε και τους πιστούς του Χριστιανισμού
με τον τρόπο που το κάνετε για τους οπαδούς του Ιουδα’ι’σμού ή τους
αντίστοιχους Μουσουλμάνους,
διαφορετικά μιλάμε για 2 μέτρα και 2 σταθμά και να τι εννοώ:
Ουδέποτε διαφώνησα μαζί σας όταν επισημαίνετε γεγονότα εκκλησιαστικής
διαφθοράς από-πολιτικούς για μένα-φορείς εξουσίας,ειδικά του ανώτερου
κλήρου.
Ο τρόπος όμως αναφοράς κάνει όλη τη διαφορά!
Αυτές οι γενικεύσεις-ακόμα κι αν δεν είναι πρόθεσή σας-αποπνέουν μια
εσάνς συλλογικής ευθύνης κάπως άκομψης…
Αν όλοι οι πιστοί του Ιησού είναι υπεύθυνοι για τις βρομιές του κλήρου,
τότε όλοι οι Εβραίοι ευθύνονται για τις σφαγές των Παλαιστινίων ή όλοι
οι Μουσουλμάνοι για αντίστοιχες…
Το…αριστερό χιουμοράκι κάποιων εδώ μέσα όταν εμπαίζουν τους πιστούς
του Ιησού συλλήβδην ως μωρόπιστους ή κακόβουλους είναι κάκιστης αισθητικής τουλάχιστον…
Έχουν το ίδιο δικαίωμα στις πεποιθήσεις τους με όποιον περιμένει
-καλώς ή κακώς,τα θρησκευτικά δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου-
τον Γιαχβέ ή τον Αλλάχ ή ό,τι άλλο…
Για την ακρίβεια ο Ιησούς δεν δίδαξε ποτέ το μίσος,
αλλά έλεγε κάτι…αφελή και για το άλλο μάγουλο
κι όχι οδόντα αντί οδόντος και τα σχετικά…
Το ποιοι διδάσκουν λοιπόν το μίσος είναι προφανές
όσο και εσωτερική τους υπόθεση.
Ο Χ Αρχιεπίσκοπος λοιπόν έκανε αυτό ή ο Ψ Μητροπολίτης το άλλο.
Όχι η Ορθοδοξία γενικώς!
Με διαλεκτικούς χαιρετισμούς!
ps
Έχω τη βεβαιότητα ότι διαθέτετε πολλή καλύτερης ποιότητας χιούμορ
από το αριστερό κι είναι κρίμα να μην το αναδεικνύετε
και πιο κρίμα να πέφτετε στο επίπεδό τους,
το οποίο,μαζί με κάτι άλλα…επίπεδα,σέρνεται στα πατώματα τελευταίως…
Υποδείξτε μου μια συγνώμη (αριθμ.1) της Εκκλησίας, για τις εκατόμβες των θυμάτων της Ορθοδοξίας,
από την Υπατία, τους Εβραίους, τους Εθνικούς, τους κάθε λογής “αιρετικούς”, μέχρι τη τη συνεργασία της με την ακροδεξιά (Γυάρος κλπ) και τη Δικτατορία και θα ανακαλέσω.
Τι θα κάνει η Δικαιοσύνη;
27/01/2012
του Τάκη Μίχα
Όπως είναι γνωστό και όπως είχα καταγγείλει επανειλημμένα σε γραπτά μου τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, Έλληνες πολίτες πολέμησαν στην Βοσνία υπό τις διαταγές του κατηγορουμένου για εγκλήματα πολέμου Ράτκο Μλάντιτς. Επίσης είναι γνωστό ότι ορισμένοι από αυτούς συμμετείχαν στην κατάληψη της Σρεμπρένιτσα τον Ιούλιο του 1995 και πιθανώς έλαβαν μέρος στην μαζική σφαγή των Βόσνιων κατοίκων της. Μέχρι τώρα οποιαδήποτε προσπάθεια διερεύνησης του ρόλου που διαδραμάτισαν οι Έλληνες στα τραγικά γεγονότα αντιμετώπιζαν την παγερή αδιαφορία των δικαστικών αρχών που ασφαλώς εκφράζοντας το λαϊκό συναίσθημα δεν μπορούσαν να κατανοήσουν που ακριβώς βρισκόταν το πρόβλημα. Μάλιστα θυμάμαι πριν από μερικά έτη όταν με είχε καλέσει μια ανακρίτρια να καταθέσω ό,τι γνώριζα για το θέμα (μετά από μηνυτήρια αναφορά του Α.Ανδριανόπουλου), αφού της έδωσα ό,τι στοιχεία και ονόματα γνώριζα γύρισε και μου είπε: «Έχετε τις διευθύνσεις τους;» Και όταν απάντησα ότι δεν τις είχα, το αμέσως επόμενο σχόλιο ήταν «Και πως περιμένετε από μένα να τους βρω;» (!!!). Φυσικά το θέμα μπήκε στο αρχείο.
Όμως ευτυχώς η ιστορία δεν λέει να καταλαγιάσει. Νέα βίντεο μόλις κυκλοφόρησαν δείχνουν τον στρατηγό Μλαντις να διασκεδάζει με τον «διοικητή Αντώνη» του Ελληνικής Εθελοντικής Φρουράς. Πίνουν, χορεύουν και μερακλώνουν με αγνές Βαλκανικές μελωδίες γιορτάζοντας την «κατάληψη» (όπως την χαρακτήρισαν τα ελληνικά ΜΜΕ) της Σρεμπρένιτσα, τον τριετή καθημερινό βομβαρδισμό του Σαράγιεβο και ανάλογα «ανδραγαθήματα» από τα οποία βρίθει η ιστορία των λαών των Βαλκανίων. Τα νέα αυτά βίντεο έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν ευρύτερα στην Βοσνία και στον μουσουλμανικό κόσμο.
Ας δούμε λοιπόν τώρα τι θα κάνει η ελληνική Δικαιοσύνη. Θα καλέσει άραγε τον «διοικητή Αντώνη» να τον ρωτήσει πως βρέθηκε εκεί, ποιοί τον έστειλαν, ποιές οι σχέσεις τους με την ΕΥΠ καθώς και με σημερινά πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ , του «πατριωτικού» ΠΑΣΟΚ καθώς και επιφανείς «εθνικούς» επιχειρηματίες; Όταν οι υπερήφανοι εισαγγελείς μας δεν διστάζουν να καλούν την Βουλή να διερευνήσει τις ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες για παράβαση της στατιστικής μεθοδολογίας είμαι σίγουρος ότι θα πράξουν κάτι ανάλογο για ένα (ασφαλώς ήσσονος σημασίας) θέμα όπως την διερεύνηση των τυχόν ποινικών ευθυνών Ελλήνων πολιτών για την μεγαλύτερη σφαγή στην Ευρώπη μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Ενδιαφέρον είναι επίσης να δούμε πως θα αντιδράσουν τα πολιτικά κόμματα που έσπευσαν να κατακεραυνώσουν τις (αισχρές αν πράγματι έλαβαν χώρα) πυρκαγιές «Τούρκων πρακτόρων». Θα ζητήσουν άραγε και στην προκειμένη περίπτωση διαλεύκανση της ευθύνης Ελλήνων πολιτών και πολιτικών στην γενοκτονία της Βοσνίας;
Χαρείτε λοιπόν κι εσείς το βίντεο που δείχνει τον Μλάντιτς να κοιτάζει στοργικά τον αγνό και συνεσταλμένο αδελφό «διοικητή Αντώνη» καθώς ο τελευταίος, μετά από παρότρυνση των μερακλωμένων φονιάδων της Σρεμπρενιτσα, κάνει επίδειξη των χορευτικών του ικανοτήτων. Το βίντεο γυρίσθηκε στις 31/ 12/ 1995 στο στρατιωτικό αρχηγείο του Μλάντιτς στο Χαν Πιεζακ (Han Pijesak)
Antonije, komandant grčkih dobrovoljaca u BiH – U Mladićevoj komandi 31.12.1995.
http://www.youtube.com
Τι θα κάνει η Δικαιοσύνη;
27/01/2012
του Τάκη Μίχα
Όπως είναι γνωστό και όπως είχα καταγγείλει επανειλημμένα σε γραπτά μου τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, Έλληνες πολίτες πολέμησαν στην Βοσνία υπό τις διαταγές του κατηγορουμένου για εγκλήματα πολέμου Ράτκο Μλάντιτς. Επίσης είναι γνωστό ότι ορισμένοι από αυτούς συμμετείχαν στην κατάληψη της Σρεμπρένιτσα τον Ιούλιο του 1995 και πιθανώς έλαβαν μέρος στην μαζική σφαγή των Βόσνιων κατοίκων της. Μέχρι τώρα οποιαδήποτε προσπάθεια διερεύνησης του ρόλου που διαδραμάτισαν οι Έλληνες στα τραγικά γεγονότα αντιμετώπιζαν την παγερή αδιαφορία των δικαστικών αρχών που ασφαλώς εκφράζοντας το λαϊκό συναίσθημα δεν μπορούσαν να κατανοήσουν που ακριβώς βρισκόταν το πρόβλημα. Μάλιστα θυμάμαι πριν από μερικά έτη όταν με είχε καλέσει μια ανακρίτρια να καταθέσω ό,τι γνώριζα για το θέμα (μετά από μηνυτήρια αναφορά του Α.Ανδριανόπουλου), αφού της έδωσα ό,τι στοιχεία και ονόματα γνώριζα γύρισε και μου είπε: «Έχετε τις διευθύνσεις τους;» Και όταν απάντησα ότι δεν τις είχα, το αμέσως επόμενο σχόλιο ήταν «Και πως περιμένετε από μένα να τους βρω;» (!!!). Φυσικά το θέμα μπήκε στο αρχείο.
Όμως ευτυχώς η ιστορία δεν λέει να καταλαγιάσει. Νέα βίντεο μόλις κυκλοφόρησαν δείχνουν τον στρατηγό Μλαντις να διασκεδάζει με τον «διοικητή Αντώνη» του Ελληνικής Εθελοντικής Φρουράς. Πίνουν, χορεύουν και μερακλώνουν με αγνές Βαλκανικές μελωδίες γιορτάζοντας την «κατάληψη» (όπως την χαρακτήρισαν τα ελληνικά ΜΜΕ) της Σρεμπρένιτσα, τον τριετή καθημερινό βομβαρδισμό του Σαράγιεβο και ανάλογα «ανδραγαθήματα» από τα οποία βρίθει η ιστορία των λαών των Βαλκανίων. Τα νέα αυτά βίντεο έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν ευρύτερα στην Βοσνία και στον μουσουλμανικό κόσμο.
Ας δούμε λοιπόν τώρα τι θα κάνει η ελληνική Δικαιοσύνη. Θα καλέσει άραγε τον «διοικητή Αντώνη» να τον ρωτήσει πως βρέθηκε εκεί, ποιοί τον έστειλαν, ποιές οι σχέσεις τους με την ΕΥΠ καθώς και με σημερινά πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ , του «πατριωτικού» ΠΑΣΟΚ καθώς και επιφανείς «εθνικούς» επιχειρηματίες; Όταν οι υπερήφανοι εισαγγελείς μας δεν διστάζουν να καλούν την Βουλή να διερευνήσει τις ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες για παράβαση της στατιστικής μεθοδολογίας είμαι σίγουρος ότι θα πράξουν κάτι ανάλογο για ένα (ασφαλώς ήσσονος σημασίας) θέμα όπως την διερεύνηση των τυχόν ποινικών ευθυνών Ελλήνων πολιτών για την μεγαλύτερη σφαγή στην Ευρώπη μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Ενδιαφέρον είναι επίσης να δούμε πως θα αντιδράσουν τα πολιτικά κόμματα που έσπευσαν να κατακεραυνώσουν τις (αισχρές αν πράγματι έλαβαν χώρα) πυρκαγιές «Τούρκων πρακτόρων». Θα ζητήσουν άραγε και στην προκειμένη περίπτωση διαλεύκανση της ευθύνης Ελλήνων πολιτών και πολιτικών στην γενοκτονία της Βοσνίας;
Χαρείτε λοιπόν κι εσείς το βίντεο που δείχνει τον Μλάντιτς να κοιτάζει στοργικά τον αγνό και συνεσταλμένο αδελφό «διοικητή Αντώνη» καθώς ο τελευταίος, μετά από παρότρυνση των μερακλωμένων φονιάδων της Σρεμπρενιτσα, κάνει επίδειξη των χορευτικών του ικανοτήτων. Το βίντεο γυρίσθηκε στις 31/ 12/ 1995 στο στρατιωτικό αρχηγείο του Μλάντιτς στο Χαν Πιεζακ (Han Pijesak)
Antonije, komandant grčkih dobrovoljaca u BiH – U Mladićevoj komandi 31.12.1995.
http://www.youtube.com
.
fuck’em all ρο-νδ πασοκ λαος εννοειται-αλλα και τα κομματα της κοινοβουλευτικης αριστερας η οποια φανηκε για μια ακομη φορα κατωτερη των περιστασεων.Το θεμα ειναι ποσο συνειδητοποιημενοι ειμαστε τι εσωτερικο διαλογο εχουμε κανει και ποσο ουσιαστικοι θα ειμαστε στις πραξεις μας απο δω και στο εξης.Σε σαπια θεμελια δεν μπορεις να χτισεις γερο σπιτι και τα θεμελια φυσικα ειναι τα μυαλα μας!Ετσι το αντιλαμβανομαι εγω, καλημερα σας!
Η δημοσκόπηση της ALCO για το STAR!!
26/1/2012
ΚΟΜΜΑ
ΜΕ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΣ
ΜΕ ΜΕΡΙΚΗ ΑΝΑΓΩΓΗ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΩΝ
ΝΔ
21,7
29
ΠΑΣΟΚ
11,1
15
ΚΚΕ
7,7
10,5
ΣΥΡΙΖΑ
6,1
8
ΛΑΟΣ
5
6,5
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
2,1
3
ΔΗΜΑΡ
8
10,5
ΔΗΣΥΜ
1,9
2,5
ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
1,1
1,5
ΑΛΛΑ
5,2
6,5
ΔΞΔΑ
30,1
7
Μάλλον κάτι κάνω λάθος κι η επικοινωνία μεταξύ πομπού-δέκτη δεν
επιτυγχάνεται!
Ζητάτε μια συγνώμη από την Εκκλησία κι εννοείτε υποθέτω τους φορείς εξουσίας της.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει
-τόσο το χειρότερο γι’αυτούς-
”Απλά” μέλη του ποιμνίου με τα οποία έχω συζητήσει,
στηλιτεύουν παρόμοιες συμπεριφορές εντονότατα!
Πού να τις δημοσιοποιήσουν;
Υποθέτω εκεί που οι απλοί Ιουδαίοι την αποστροφή τους για τις σφαγές
Παλαιστινίων…
Μπορούμε να συνεχίσουμε επ’άπειρο έτσι…
Εγώ επεσήμανα τη διάκριση των πιστών όποιου θρησκεύματος,
από τους φορείς εξουσίας του θρησκεύματος,
οι οποίοι πιστοί συχνότατα δεν ερωτώνται-ή καθόλου-
για τους εκπροσώπους αυτούς.
Κάτι ανάλογο με την πολιτική μας σκηνή από μία άποψη…
Τα γεγονότα λοιπόν κι όχι εγώ επιβάλλουν προσεκτικότερες
διατυπώσεις όταν αναφερόμαστε στις δραστηριότητες του Ιερατείου
μιας θρησκείας από τη μια και στην επιλογή κάποιου να ακολουθεί τη
θρησκεία αυτή από την άλλη.
Είναι τουλάχιστον άδικο να επωμίζεται το βάρος ευθυνών για πράξεις
στις οποίες δεν είχε καμία συμμετοχή,
είτε πρόκειται για Χριστιανό είτε για Ιουδαίο ή άλλο…
ps
Γιατί πιστεύω ότι με καταλαβαίνετε και προσποιείστε το αντίθετο;
Προσέξτε Φίλτατε!
αυτοί οι so called Αριστεροί τα συνηθίζουν κάτι τέτοια!
με αποτέλεσμα στο τέλος να μην ασχολείται σοβαρά κανείς μαζί τους,
εκτός από τα ζόμπι που τελικά αποχωρούν βιολογικά
-καθώς τίποτα αιώνιο-
ενώ μπορούμε να επισπεύσουμε την αποχώρησή τους με μερικές σκελίδες
σκόρδου, για λιγότερο χάσιμο χρόνου…
http://en.wikipedia.org/wiki/Paradox_of_tolerance
Paradox of tolerance
Ευχαριστώ όσους είχαν την καλοσύνη να απαντήσουν στο σχόλιό μου.Αγα-
πητέ,Θεόφιλε, σου εύχομαι περαστικά και έχε θάρρος!Πάντως θα διαφωνήσω μαζί σου,αλλά και με άλλους στο ότι δεν πρέπει να γνωρίζουμε ΠΟΙΟΣ μας
“διαφωτίζει”ΤΙ είναι,άρα και ποια η προσφορά του στην κοινωνία!Όπως θα εί-
δες ο κ.Ροιδης με χαρακτήρισε “κακόβουλο”πράγμα,που δείχνει ότι ΔΕΝ αν-
τέχει την κριτική λόγω μετριοφροσύνης!Σκέπτομαι λοιπόν να μην τον ΞΑΝΑΑΠΑΣΧΟΛΗΣΩ!!!!!!!!!
Υ.Γ.Φαίνεται ΔΕΝ είδε το κομμάτι του σχολίου μου σχετικά με τους Λοβέρ-
δους κ.λπ. “Όσο γιαυτούς,ποιυ ΔΕΝ διάβασαν το μνημόνιο μη φοβάσαι τους την έχουμε στημένη και βλέπεις ΠΩΣ τους υποδέχεται ο κόσμος όπου βρε-
θούν!” και βιάζεται τόσο αυτός όσο και άλλοι να με κατάτάξουν!ΛΑΘΟΣ κύριοι ΑΡΚΕΤΑ εξαπατήθηκα!!!!!!Δυστυχώς δε με έτσουξαν τόσο οι περικοπές,που
έγιναν στη σύνταξή μου κανονική και επικουρική και κάτω από το όριο,που είχε εξαγγελθεί,όσο το ότι μετά το νύχτωμα ΔΕΝ κοτάω να βγώ από το σπί-
τι μου,αν και μέσα σ’αυτό ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ!!!!!!!!!
αν κ.λασκαράτε παραβιάζετε την θρησκευτική ελευθερία και αρνείστε τις θρησκείες θα με στενοχωρήσετε ( που δεν νομίζω )
αν πάλι μιλάτε για τα εγκλήματα της ιδεολογικοπολιτικής χρήσης της Διοίκησης τους , τότε υπερθεματίζω.
έχοντας την παράκληση να ασχοληθείτε ιδιαίτερα με τα ιστορικά και σημερινά εγκλήματα του εθνοφυλετικά αιρετικού , υπερμειοψηφικού ελληνοορθόδοξου πατριαρχείου εναντίον του ετεροεθνούς υπερπλειοψηφικού ορθόδοξου ποιμνίου
προτείνοντας λύσεις για την μετεξέλιξη του σε οικουμενικό, με πατριάρχη και σύνοδο πολυεθνική.
όπως ορίζει το εκκλησιαστικό δίκαιο .
Κυριε Ροΐδη
Παρακαλω πολυ επιτρεψτε μου να σας πω οτι οι τενεκεδες ειναι εξοφλημενοι. Εδω στη Γαλλια βγαζουν τις guillotines απο το γρασσο. Στην Ελλαδα δεν εχουν τετοια εργαλεια, αντι αυτων αξιοποιουν τα αδεια σαρδελοκουτια.
Με εκτιμηση και φιλία
Γεωργιος Θεοδοσιου