Η Πρώτη εμφάνιση στην ελληνική μπλογκόσφαιρα – Ο Πάγκαλος στο Παρίσι
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
27/02/2011 από Po
Η Πρώτη εμφάνιση στην ελληνική μπλογκόσφαιρα – Ο Πάγκαλος στο Παρίσι
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αναρτήθηκε στις Λειτουργία Κυριακής | 35 σχόλια
Ζει και εργάζεται σαν οδοκαθαριστής και αλιεύς μαργαριταριών. Ταυτόχρονα δε, τις Κυριακές είναι δεξιός ψάλτης του Ιερού Ναού Αγίου Σαβαώθ στο Μοντεβιδέο της Ουρουγουάης καλύπτοντας μία από τις πάγιες ανάγκες της εκεί ομογενειακής μας κοινότητος.
Διευκρινίζουμε ότι:
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για ηλίθιους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας. Τους απευθύνουμε αγωνιστικούς χαιρετισμούς κι Αέρα στα πανιά τους.
Γράφουν οι:
Ρο
Αναγνώστης Λασκαράτος
δεν έφυγα.
το banner περισσότερα (κλικ) εδώ
| Επί του πΕΙστηρίου on Λειτουργία Κυριακής: 2 θαύματα… | |
| eklag on Λειτουργία Κυριακής: 2 θαύματα… | |
| eklag on Λειτουργία Κυριακής: 2 θαύματα… | |
| Μουσικό διάλειμμα on Μεταπολιτευτικαί Γραφικότηται… | |
| eklag on O Ανδρέας Παπανδρέου είχε… |
Που το βρήκατε Ροιδη το φιλμάκι;
Στον ουρανό το ψάχνω στη γη το βρήκα
Ούτε στο Indymedia δεν το έχουν.
Μου επιτρέπετε να το αναμεταδώσω από μλογκ φίλου, με παραπομπή σε εσας;
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1267422
Μήνυμα αντίστασης από Παρίσι: Ο Πάγκαλος εκδιώκεται από το Ελληνικό σπίτι!
από τρελός κ ευτυχισμένος 8:20μμ, Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011
(Τροποποιήθηκε 4:09πμ, Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011)
θεματικές: Μετανάστες/τριες – Πρόσφυγες – Μειονότητες \ Αλληλεγγύη
Πρίν λίγο, μια μαχητική παράσταση διαμαρτυρίας έδιωξε τον πάγκαλο από το ελληνικό σπίτι.
Σε εκδήλωση για το έργο του Κώστα Γαβρά, στο ελληνικό σπίτι στο Παρίσι, παρευρέθη ο αντιπρόεδρος της δωσίλογης δικτατορικής κυβέρνησης Παπανδρέου. Αμέσως, μια μικρή παρέα συντρόφων που τυχαία βρέθηκε στο σημείο άρχισε να τον γιουχάρει, να φωνάζει συνθήματα και να ζητά την άμεση αποχώρησή του. Αναρτήθηκε πανώ αλληλεγγύης στους απεργούς πείνας και σύντομα έφτασαν στο σημείο φίλοι και σύντροφοι που ζούν στο παρίσι.
Ο Γαβράς και η διευθύντρια προσπάθησαν με τεχνάσματα να εκτονώσουν την κατάσταση υποστηρίζοντας παράλληλα τον Πάγκαλο. Ο ίδιος προσπάθησε να εκτρέψει την παράσταση διαμαρτυριας σε κουβέντα την αυριανή μέρα. Εμείς επιμείναμε να απαιτούμε την αποχώρησή του, η οποία και έγινε τελικά λίγο αργότερα. Ο χοντροβούβαλος αποχώρησε με τρεμάμενο το κάτω χείλι., κατακόκκινος και λέγοντας: ”Δείτε εδώ επίπεδο ανθρώπων!”
Παγκαλε, όταν θα βρεθείς ”επίπεδος” τότε να θυμηθείς αυτή σου την κουβέντα…
Φώτο και βίντεο αργότερα.
Προσθέστε περισσότερες πληροφορίες
ανοίξτε συζήτηση για αυτό το άρθρο
1267439
Λάθος
από . 9:07μμ, Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011
Παιδιά μια διόρθωση. Οι σύντροφοι δεν βρέθηκαν τυχαία στο σημείο. Είχαν προγραμματίσει παρέμβαση για τους απεργούς πείνας. Τυχαίο ήταν οτι είδαν τον πάγκαλο, δεν το περίμεναν οτι θα είναι εκει.
1267457
λεπτομέρειες
από Det 10:41μμ, Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011
Ο γνωστός για την “ευγένεια” και την “αξιοπρέπειά” του κύριος Πάγκαλος με την άρνησή του για αποχώρηση ενέτεινε τα πνεύματα με αποτέλεσμα την καθυστέρηση της προβλεπόμενης προβολής των ταινιών του Κώστα Γαβρά. Αυτή η άρνηση κράτησε λιγότερο απο το αναμενόμενο ( κρίνοντας απο την γαιδουριά του 35′ είναι λίγα ) αλλά δυστηχώς λίγο πριν την αποχώρηση του διέταξε ως Καίσαρ ( ακύρωσ΄το) την ακύρωση της προβολής των ταινιών αποφάση που στήριξε απόλυτα και απολιταρχικά η διευθύντριας του Ελληνικού σπιτιού- Ιδρύματος παρ’ολη την αντίδραση τόσο του γαλλόφωνου όσο και του ελληνόφωνου κοινού.
Θετική ήταν η στήριξη κάποιων Γάλλων σε αυτήν την κίνηση αλλά και αρνητική απο εκείνους που δεν γνωρίζουν καλά έως καθόλου τι αντιπροσωπεύει Θ. Πάγκαλος.
Οσο για τον ίδιο τον Κώστα Γαβρά αποχώρησε μαζί με τον Πάγκαλο…
1267490
όποιος
από έχει 11:40μμ, Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011
μείνει στο ελληνικό σπίτι ξέρει τι εστί γκράβαρη (η διευθύντρια).
πρώτ’ απ’ όλα, όταν έμενα εκεί θυμάμαι ότι εκκρεμούσε δικαστήριο εναντίον της, καθώς η έδρα της δεν είναι στο παρίσι όπως απαιτείται για να είναι διευθύντρια του σπιτιού, αλλά στου διαόλου το κέρατο (angers).
δεύτερον, ενώ το σπίτι είχε βασικά προβλήματα που το καθιστούσαν οριακά κατοικήσιμο, τα λεφτά που εξασφάλισε για επισκευές ήταν για την πρόσοψη κ όχι για την ηλεκτρική εγκατάσταση (πτώση γενικού κάθε τρεις κ λίγο) κ τη θέρμανση (χωρίς θέρμανση κ ζεστό νερό αρκετά συχνά).
η γενικότερη αντίληψή της στη διαχείριση ήταν η σοσιαλδημοκρατική συναίνεση, όλοι το ίδιο είμαστε, αδέρφια-πατριώτες, αλλά πχ είχε ψάξει κ τις ντουλάπες των δωματίων κ είχε κάνει καταγραφή των ηλεκτρικών συσκευών που βρέθηκαν κ άλλες καταστάσεις αυτού του τύπου.
η στάση της είναι απολύτως αναμενόμενη, είναι κλασσική φυσιογνωμία γλείφτη της εξουσίας.
κι αυτή κ ο πάγκαλος ήταν τυχεροί που δεν τις έφαγαν ακόμα.
1267517
Κείμενο για τη σημερινή εκδίωξη του Θ. Πάγκαλου από το ελληνικό σπίτι στο Παρίσι
από … 0:29πμ, Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011
(Τροποποιήθηκε 1:30πμ, Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011)
ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΔΙΩΞΗ ΤΟΥ Θ. ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
Σήμερα 33ή μέρα της απεργίας πείνας των μεταναστών στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία αλληλεγγύης στους 300 απεργούς πείνας είχε αποφασίσει να παραβρεθεί στην προγραμματισμένη εκδήλωση-αφιέρωμα στο έργο του σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά στην Fondation Héllenique (Ελληνική φοιτητική εστία στο Παρίσι).
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιελάμβανε ομιλία του σκηνοθέτη και προβολή της πρόσφατης ταινίας του «Παράδεισος στη Δύση» με θέμα την «παράνομη» μετανάστευση. Θεωρήσαμε καθήκον μας να συμμετάσχουμε στην εκδήλωση ενημερώνοντας Γάλλους και Έλληνες παρευρισκόμενους για την κατάσταση των απεργών πείνας καθώς και για την ανάλγητη και ανυποχώρητη στάση της κυβέρνησης.
Μια ώρα πριν την εκδήλωση, συγκεντρωθήκαμε στο χώρο, αναρτήσαμε πανό στην είσοδο της εστίας και μοιράσαμε το κείμενο αλληλεγγύης στους παρευρισκόμενους. Στη συνέχεια και με την άδεια των διοργανωτών της εκδήλωσης , εισήλθαμε στην αίθουσα προκειμένου να παρακολουθήσουμε τόσο την ομιλία του σκηνοθέτη, όσο και το έργο.
Προς μεγάλη μας έκπληξη, λίγο πριν την έναρξη της εκδήλωσης, εισήλθε στην αίθουσα ο αντιπρόεδρος της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος. Αυθόρμητα, πήραμε το λόγο ζητώντας την αποχώρησή του από την εκδήλωση. Θεωρήσαμε προκλητική τη σημερινή παρουσία του, την ώρα που αρκετοί από τους 300 έχουν ήδη υποστεί ανεπανόρθωτες βλάβες στην υγεία τους και δύο μόλις μέρες μετά τη μεγαλειώδη γενική απεργία στην Ελλάδα.
Προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε το κοινό για το λόγο της αγανάκτησης μας, τη στιγμή που η διεύθυνση της εστίας επιχειρούσε να παρεμποδίσει την παρέμβασή μας. Φωνάξαμε συνθήματα, τόσο σε αλληλεγγύη με τον αγώνα των μεταναστών στην Ελλάδα, όσο και ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης και της τρόικας.
Ο Θ. Πάγκαλος μας κάλεσε σε ραντεβού την επόμενη μέρα. Την ώρα που η κυβέρνηση αρνείται να ακούσει την ελληνική κοινωνία (άρα και τους μετανάστες) θεωρούμε οποιαδήποτε πρόσκληση σε φιλική κουβέντα-ʽʼδιάλογοʼʼ ως εμπαιγμό, υπεκφυγή και τέχνασμα.
Μετά από αρκετή ώρα κι ενώ αρνήθηκε επανειλημμένα να απαντήσει στις ερωτήσεις που αφορούσαν τη στάση της κυβέρνησης σε σχέση με την αντιμετώπιση της απεργών πείνας, ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης αποχώρησε λέγοντας «ακυρώστε το» και βρίζοντας οποιονδήποτε τον αποδοκίμαζε.
Οι παρευρισκόμενοι αντιμετώπισαν θετικά την παρέμβασή μας και παρέμειναν στη θέση τους ζητώντας τη συνέχιση της εκδήλωσης. Ωστόσο, η διεύθυνση πραξικοπηματικά την ακύρωσε ακολουθώντας πιστά την επιθυμία του. Η σημερινή εκδίωξη του Θεόδωρου Πάγκαλου από την ελληνική εστία στο Παρίσι έχει ιδιαίτερη πολιτική σημασία.
Τη στιγμή που στα νερά του Αιγαίου πνίγονται μετανάστες, που στον Έβρο χτίζονται τείχη, που 300 άνθρωποι κινδυνεύουν να χάσουν τη ζωή τους και την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση συνεχίζει την αντεργατική επίθεση ενάντια στην ελληνική κοινωνία, τα μέλη της κυβέρνησης δε νομιμοποιούνται ούτε πολιτικά, ούτε και ως φυσική παρουσία.
ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ-ΑΠΕΛΑΣΤΕ ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Πρωτοβουλία αλληλεγγύης στους 300 μετανάστες απεργούς πείνας
Πρωτοβουλία ελλήνων εργαζομένων και φοιτητών στο Παρίσι
Φωναζε ροιδη κανει καλο τα γκαλοπ ομως αλλα λενε.
Mπροστά το ΠΑΣΟΚ σε δυο δημοσκοπήσεις
Οριακά, αλλά πάντως μπροστά, φαίνεται να είναι το ΠΑΣΟΚ στην πρόθεση ψήφου σύμφωνα με έρευνα της MRB που δημοσιεύει η εφημερίδα REAL. Σύμφωνα πάλι με την εταιρία δημοσκοπήσεων MARC, το ΠΑΣΟΚ υπερέχει κατά 4,6% τουλάχιστον.
Κατά την MRB λοιπόν, το ΠΑΣΟΚ έχει προβάδισμα 1,9% σε σχέση με τα υπόλοιπα κόμματα. Συγκεκριμένα, τα ποσοστά όπως προέκυψαν μετά την έρευνα, διαμορφώνονται ως εξής: ΠΑΣΟΚ 23,2%, ΝΔ 21,3% , ΚΚΕ 9%, ΛΑΟΣ 5,6%, ΣΥΡΙΖΑ 3%, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ- ΠΡΑΣΙΝΟΙ 2,7%, ΔΗΣΥ 2,2%, ΔΗΜΑΡ 2,2%, ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ 4% ενώ η αδιευκρίνιστη ψήφος φθάνει το 26,8% (!)
Η εταιρία MARC τώρα, και πάλι όσον αφορά στην πρόθεση ψήφου δίνει διαφορά 4,6% υπέρ του ΠΑΣΟΚ με αναγωγή 6,1%. Η δημοσκόπηση έγινε για το «ΕΘΝΟΣ της Κυριακής».
Σύμφωνα λοιπόν με την δεύτερη δημοσκόπηση, το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 26,1%, η ΝΔ 21,5% , το ΚΚΕ 7,9%, το ΛΑΟΣ 5,9%, ο ΣΥΡΙΖΑ 3,5%, η ΔΗΣΥ 3,3%, η ΔΗ.ΑΡ. 2,8%, οι Οικολόγοι – Πράσινοι 2,9% ενώ η αδιευκρίνηστη ψήφος (ακυρο-λευκό-αποχή-αναποφάσιστοι) φθάνει το 22,3%. Επίσης, ένα 3,8% δηλώνει ότι θα ψηφίσει άλλο κόμμα. Οπως σημειώνεται χαρακτηριστικά, με τα παραπάνω ποσοστά δεν σχηματίζεται αυτοδύναμη κυβέρνηση, ενώ 8 κόμματα ξεπερνούν το «κατώφλι» του 3% για είσοδο στη Βουλή.
Εκτύπωση σελίδαςΑποστολή με Email
Οφείλουμε να θυμόμαστε ότι Ελλάδα δεν είμαστε μόνο εμείς…
Μπραβο Ροΐδη μας!
Οσο για τις δημοσκοπήσεις, καιρός ειναι να καταλάβουμε ότι πρόκειται για.. αυτοεκπληρούμενες προφητείες… Να επηρρεάζεται ο κόσμος, δλδ. Αμ δε που θα περάσει το κόλπο! Το μάθαμε.
Ο Πάγκαλος είναι ότι χειρότερο έχει να επιδείξει η παγκόσμια πολιτική σκηνή. Αλλά και οι αυτοί που φώναζαν σε άθλια ελληνικά και πανάθλια γαλλικά,δεν είναι καλύτεροι. Απογοητεύομαι όταν συνειδητοποιώ ότι αυτά τα καλοθρεμμένα πλουσιόπαιδα, που το παίζουν επαναστάτες με τα λεφτά του φοροφυγά μπαμπά, που ήταν ανίκανοι να εισαχθούν σε ελληνικό ΑΕΙ, θα γίνουν χειρότεροι από τον Πάγκαλο. Εδώ δεν έχουμε λεφτά να πάρουμε ταξί μέχρι το Παγκράτι όταν απεργούν τα ΜΜΜ και πάμε με τα πόδια, κι αυτοί πάνε στο Παρίσι να κράξουν τον Πάγκαλο. Περίεργο.
Προσθέτω στον tilegrafiti. υπάρχουν ελληνικά ΑΕΙ ? αυτοί οι εξαγριωμένοι φοιτητές δεν είχαν γεννηθεί όταν αγόραζαν τις Φεράρι (μεταχειρισμένες δεν λέω) στο Πάντειο? Ο πρύτανις (πέθανε) οι αντιπρυτάνεις ούτε αυτοί (είναι έξω) γνώριζαν? Είχαν, λέει, εμπιστοσύνη στην Οικονομική Υπηρεσία….. δυσβάσταχτες οι ποινές για το αδίκημα του 1 και δισεκατομμυρίου λένει οι δημοσιογράφοι. Συμφωνώ όμως να φύγει το ΔΝΤ και η Ε.Ε. δεν τους χρειαζόμαστε… να πάρουν και το δάνειό τους. Εγώ που γεννήθηκα στη φουφου και στο νοίκι δεν με νοιάζει. Δούλεψα όμως σκληρά και δεν είμαι πιά στο νοίκι. Αλοίμονο στους φοιτητές του ΕΜΠκαι του κάθε παν/μιου!! γεμάτο αυτοκίνητο το ΕΜΠ, τα έβγαλαν με τον ιδρώτα του προσώπου τους. Το λεωφορείο πηγαινοέρχεται σχεδόν άδειο. Μακάρι, εύχομαι να γίνουν και εκλογές και να φύγει το δοσίλογο ΠΑΣΟΚ. Να κυβερνήσει το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ. Μακάρι, χίλιες φορές μακάρι. Θα κάνω και τάμα στην Τήνο. Λόγω τιμής. Μέχρι πέρυσι, δεν ακούγαμε, δεν βλέπαμε, δεν μιλούσαμε. Τώρα ξυπνήσαμε. Τώρα μας χρωστάνε, δεν χρωστάμε. ‘Εχω επίγνωση σε τι σύστημα καταναλωτικό-τραπεζικο ζούμε. Σε τι πλύση εγκεφάλου υποβαλλόμαστε κάθε μέρα για το κάθετι, αλλά μας άρεσε όσο τα παίρναμε. ‘Εχω όμως και επίγνωση ότι αυτό υπάρχει, και ας μπορούσε κάποιος να μου υποδείξει που βρίσκεται το έστω λίγο καλύτερο από αυτό?
Φίλε τηλεγραφητή σπούδασα στο Παρίσι έκεί κοντά στο 1981, λίγο πριν ανέβει το ΠΑΣΟΚ ήμουνα και γω εκεί. Στο Παρίσι γνώρισα φοιτητές που δούλευαν, άλλους με υποτροφία, Ελληνόπουλα όχι πλούσιους που αγωνιζόντουσαν να σπουδάσουν. Μερικοί δεν τα κατάφεραν να τελειώσουν, εγώ είχα πλούσιο μπαμπά τελείωσα εύκολα, δεν ήμουνα όμως κωλόπαιδο, δεν δικτυώθηκα με το ΠΑΣΟΚ ήμουν και ειμαι στις γραμμές της Αριστεράς ανένταχτος.
Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου στο γιούχα του Πάγκαλου, όχι πως δεν του χρειάζεται λίγο, είναι πως τους πρότεινε διάλογο και αυτοί αρνήθηκαν.
Αυτό με ανησυχεί πολύ.
Αυτοί που φοβούνται το διάλογο είνα επικίνδυνοι άνθρωποι.
Ο μη διάλογος φέρνει την βία.
Αν εγώ ήμουνα εκεί θα αδραχνα την ευκαιρία να ρωτήσω τον κύριο αυτό μερικά πραγματάκια και το βίντεο του καλού μας Ροιδη, που είδα ότι του έστειλε κάποιος |metaptyxiakos parisi| θα είχε πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα να δείξει από κραυγές.
Αμήν!
Μηπως να σας εστελναν πρωτα τηλεγραφημα καποιο δελτιο πολιτικων φρονηματων για να παρουν την προεγκριση?Μηπως θελατε να κρατανε το Ε9 ανα χειρας πριν τα χωσουν στο γουρουνι?
Η κοινη γραμμη βλεπω βγηκε παγανια στα μπλογκς και αναπαραγει τις ιδιες κουραστικες κοτσανες.
Πήρα την πρωτοβουλία να το βάλω στις 9:23 στο Indymedia με λινκ στον Ροιδη. Δυστυχώς το αναδημοσίευσαν χωρίς να τηρήσουν την δεοντολογία με αναφορά στο μπλογκ.
Λυπάμαι, δεν θα το ξανακάνω
Ευτυχώς που υπάρχει και αυτοί και κράζουν λίγο τη λασπουριά γιατί στο εσωτερικό αλληλοβριζόμαστε (η μία τάξη την άλλη, όλοι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι τους δημοσίως κοκ)!
Όσον αφορά στις δημοσκοπήσεις και τις εκλογές, οι επαναστάτες της κάλπης εκατέρωθεν, θα επιτρέψουν και πάλι στο κόμμα της ΝΕΑΣ ΠΑΣΟΚΟΚΡΑΤΙΑΣ να κερδίσει την καυτή πατάτα του πλουτισμού στη πλάτη των ζωντανών.
Όλοι αυτοί οι κακοί (από το αποτέλεσμα) διαχειριστές του δημόσιου πλούτου, είναι άριστοι διαχειριστές του ιδιωτικού τους! Από το «ψωρομισθό» του βουλευτή κάνουν «θαύματα»! Μόνο που αυτά τα καταφέρνουν μόνο για την πάρτη τους.
Όσο το πολιτικό σύστημα είναι ταμπουρωμένο πίσω από εκλογικούς νόμους, ασυλίες, παραγραφές και φυσικά την αθάνατη Ρωμέικη ιδιότητα να βγάζει ο ένας γείτονας το μάτι του άλλου, ώστε να ζει και να βασιλεύει ο Άρχοντας, τόσο θα πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο.
Πολλά χρόνια πριν, έλεγα ότι δεν μπορεί να πάει χειρότερα· σταμάτησα πια.
Ρε φίλε “σπούδαξα στο Παρίσι” τι ζητάς τώρα.
Ο Πάγκαλος βρίζει τι διάλογος να γίνει. Κοίτα:
Δεν γαμιέσαι πρωι πρωι
Με ενοχλεί απίστευτα όταν ακούω για «δικτατορική κυβέρνηση» (όχι από εσένα Ρο, εσείς είστε πολιτισμένοι. Στους σχολιαστές αναφέρομαι). Σας αρέσει δεν σας αρέσει, εσείς την ψηφίσατε. Το εσείς σημαίνει οι κάτοικοι αυτής της χώρας, που δεν είστε μόνο εσείς.
Δεν προλάβατε Πατάκο και σία, γιαυτό χρησιμοποιείτε τόσο εύκολα τον όρο για λόγους εντυπωσιασμού. Πηγαίνετε καμιά βόλτα από Λιβύη, να δείτε από πρώτο χέρι τι σημαίνει δικτατορική.
Τώρα για τα γιουχαΐσματα σε μια πολιτισμένη εκδήλωση, από ανθρώπους που δεν ήταν εξ’ αρχής εκεί αλλά μαζεύτηκαν αποκλειστικά για να γιουχαΐσουν, και εμφανώς δεν είχαν σκοπό να αφήσουν να γίνει η εκδήλωση αν δεν έφευγε, μάλλον θεωρείται εκδήλωση δημοκρατίας. (μαζευόμαστε 30 τύποι κάπου ακάλεστοι και ωρυόμαστε να γίνει το δικό μας, και οι υπόλοιποι 50 τύποι που ήταν εξ αρχής εκεί, δεν θα κάνουν αυτό για το οποίο είχαν μαζευτεί επειδή ΕΤΣΙ θέλουμε.)
Τέτοιες κινήσεις αμαυρώνουν και την εικόνα και το ύφος των αγωνιζομένων.
Να σημειωθεί οτι στο παραπάνω σχόλιο ουδόλως με απασχολεί «η προσωπικότητα» του Πάγκαλου
Συμφωνώ μαζί σου.
Η κυβέρνηση αυτή ψηφίστηκε εν πλήρη επιγνώσει τι εστί ΠΑΣΟΚ παλαιό ή νέο. Κανείς πλην μερικών ανυποψίαστων νέων 18-άντε 25 χρονών δεν δικαιούται να επικαλείται άγνοια.
Ξαναψηφίστηκε στις Περιφερειακές και Δημοτικές εκλογές.
Η μεγάλη Αποχή είναι αποδοκιμασία και για την Αριστερά και για όλους, αν και πιστεύω πως το μέγιστο μέρος της αφορά απλά αυτούς τους πολύ κακούς πολίτες που έχοντας χάσει την ελπίδα ρουσφετιού προτίμησαν να κάτσουν στο σπίτι τους.
Συμφωνώ και με τον “Σπούδασα στο Παρίσι”.
Καλό είναι το γιουχάϊσμα, ειδικά στο δρόμο, γι’αυτούς που έκλεψαν και η Δικαιοσύνη δεν τους πιάνει, αλλά καλύτερος, πολύ καλύτερος ο διάλογος σε έναν πολιτισμένο δημόσιο χώρο.
Οι φοιτητές που κραυγάζουν υστερικά, κατά του προκλητικού, να το δεχτώ κ.αντιπροέδρου, έχασαν μια μοναδική ευκαιρία να πρωταγωνιστήσουν σε ένα πολύ καλύτερο βίντεο.
Εκτός κι αν στερούνται λογικής και λόγου, που δεν θέλω να το πιστέψω.
Ασφαλώς το βίντεο που πρώτος ο κ.Ροϊδης δημοσίευσε στη μπλογκόσφαιρα, έχει την αξία του.
Την άρνηση στο διάλογο (η οποία είναι πάγια πολιτική της βουλευτικής αριστεράς με την δικαιολογία/ΚΑΡΑΜΕΛΑ ότι «είναι προσχηματικός») δεν μπορώ να βρω λόγια για να περιγράψω πόσο ΆΘΛΙΑ συμπεριφορά είναι από κάποιους που υποτίθεται ότι είναι μέρος ενός δημοκρατικού πολιτεύματος. Δημοκρατία δεν είναι μόνο η «άποψη μας» δημοκρατία είναι οι «απόψεις όλων». Η «άποψη μας», επιβεβλημένη είναι «δικτατορία», «ολιγαρχία», αλλά όχι «δημοκρατία».
Έχουμε ξεχάσει αρκετοί (από το ύφος των σχολίων που βλέπω), τι σημαίνει ο όρος δημοκρατία. Το να μπουκάρεις σε μία εκδήλωση και να απαιτείς να γίνει το δικό σου (αρνούμενος συζήτηση) είναι φασιστική επιβολή της άποψης της ομάδας σου. Ούτε καν διαμαρτυρία δεν είναι. Δεν υπήρχαν αιτήματα, δεν υπήρχε σοβαρός λόγος, μόνο λογική όχλου.
θέλω να επαναλάβω αυτό που είπες
«Η κυβέρνηση αυτή ψηφίστηκε εν πλήρη επιγνώσει τι εστί ΠΑΣΟΚ παλαιό ή νέο. Κανείς πλην μερικών ανυποψίαστων νέων 18-άντε 25 χρονών δεν δικαιούται να επικαλείται άγνοια.
Ξαναψηφίστηκε στις Περιφερειακές και Δημοτικές εκλογές.»
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ με αυτή την έκφραση. Θα πρόσθετα διάφορα κοσμητικά επίθετα για όποιον διαμαρτύρεται…
Τον Πάγκαλο, και τον Παπανδρέου ποιος τον ξαναέβαλε στη βουλή; Τον Καραμανλή; Αδιαμφισβήτητα κάποιοι από αυτούς που θίγονται & Διαμαρτύρονται.
Το Πασόκ μπήκε με 43,92% στη βουλή! σχεδόν ένας στους 2!!!! Για ποια δικτατορία μιλάτε;!!!!!!!!!!
Εμένα πάλι με ενοχλεί η επίκληση του χειρότερου ως το πλέον σοβαρό επιχείρημα!
Γιατί να πάω στη Λιβύη για να δω τη σημαίνει Δικτατορία και να μη πάω στη Ζιμπάμπουε (για παράδειγμα) για να μάθω τη σημαίνει Δημοκρατία; Αυτό το επιχείρημα ότι αφού δεν είμαστε οι χειρότεροι είμαστε «καλά» πρέπει να το ξεχάσουμε σιγά – σιγά. Το μέτρο μας πρέπει να πάψει να είναι το χείριστο αλλά το καλύτερο.
Ούτε εγώ πρόλαβα (οριακά βέβαια) τον «Πατακό και ΣΙΑ» ούτε και χαρακτήρισα βέβαια δικτατορική τη κυβέρνηση. Από την άλλη θα θέσω ένα ρητορικό ερώτημα: ο Δικτάτορας νομοθετεί δικτατορικά και είναι άθλιος· ο δημοκράτης που εφαρμόζει τους νόμους του δικτάτορα – όπου τον βολεύουν- τι είναι;
Η κυβερνήσεις στην Ελλάδα ψηφίζονται και κληρονομούν «λευκή επιταγή». Κανείς δεν μπορεί να ελέγξει το νομοθετικό έργο της, διότι ισχύει η αρχή: Γιάννης κερνά, Γιάννης πίνει. Φυσικά και φταίμε όλοι που επιτρέψαμε αυτό το χάλι, και σε σχέση με αυτό μας το έγκλημα, πολύ λίγα πληρώνουμε τώρα, αλλά αυτό δε σημαίνει πως θα βαφτίσω το ψάρι κρέας!
Η εκδήλωση διαμαρτυρίας μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους, άλλους καλύτερους άλλους χειρότερους. Δεν θα κατηγορήσω αυτόν που διαμαρτύρεται με «άσχημο τρόπο»· θα κατηγορήσω αυτόν που δε διαμαρτύρεται και ψάχνει δεκανίκια στον Καντάφι και στον Κάστρο για να λέει: καλά είμαστε!
Επεξήγηση
Αντώνης, πήρα πάσα από σας. Αυτό δε σημαίνει ότι καταλογίζω όλα όσα έγραψα σε σας.
Δεν χρειάζεται να πάτε στη Ζιμπάμπουε η στην Λιβύη. Φυσικά και τα πράγματα είναι «χάλια». Κατακρίνω συγκεκριμένα τον απερίσκεπτο όρο «δικτατορική κυβέρνηση» γιατί καλλιεργεί ένα φοβικό/πολεμικό κλίμα, και κυρίως απομακρύνει τις ευθύνες από αυτούς που τις φέρουν τελικά, την κύρια μάζα του λαού.
Αν συνειδητοποιήσουν όλοι ότι οι ίδιοι τους ψήφισαν, ενδεχομένως να σκεφτούν τις συνέπειες αυτού που κάνουν όταν βρεθούν μπροστά στην κάλπη.
Φυσικά και η κυβέρνηση παίρνει λευκή επιταγή για 4 χρόνια. Αυτό προβλέπει το σύνταγμα, και το καθεστώς δημοκρατίας. Δεν προλαβαίνει να παράγει αποτελέσματα σε 6 μήνες, είτε μας αρέσει είτε όχι. Ποδοσφαιρική ομάδα θα το κάνουμε, να αλλάζουμε κυβέρνηση όπως τους προπονητές;
Αγαπητέ Αντώνη, το Σύνταγμα δε προβλέπει «λευκές επιταγές». Προβλέπει κοινοβουλευτικό έλεγχο επί της κυβέρνησης και προβλέπει και δικαστική εξουσία που επιβλέπει – ελέγχει στο τι κάνει η κυβέρνηση.
Επίσης το σύνταγμα απαιτεί για θέματα υψίστης εθνικής σημασίας (βλέπε Μνημόνιο™) αυξημένη πλειοψηφία, την οποία η παρούσα κυβέρνηση δεν έχει.
Από την άλλη, ο Λαός™ ψηφίζει βάσει των προγραμμάτων και των δηλώσεων προεκλογικά. Αυτή και μόνο είναι η επιταγή που δίνει. Το γεγονός ότι τα 2 κόμματα άλλα δηλώνουν προεκλογικά και άλλα κάνουν μετεκλογικά είναι ένα θέμα για το οποίο ο Έλληνας θέλει ψυχοθεραπεία, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Σε αυτό μάλιστα θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας! Δυστυχώς ο Έλληνας δεν μπορεί να κατανοήσει την εκλογική διαδικασία (από την αδυναμία αυτή ορμώμενος έχω αναρτήσει τεράστιο σεντόνι με τον τίτλο «Μυαλό δε θα βάλει αυτό το κεφάλι». Συγνώμη για τη διαφήμιση) και δυστυχώς διαπράττει επαναλαμβανόμενα τα ίδια λάθη.
Τώρα όσων αφορά επί των λοιπών επιχειρημάτων· τα εκλογικά ποσοστά είναι επί των ψηφισάντων και οι έδρες είναι αποτέλεσμα των «μαγειρεμένων» εκλογικών νόμων. Μη κοιτάτε το 44% που πήρε, αλλά το 56% που δεν πήρε! Για να μη μιλήσω για όσους δεν το ψηφίσαν μη αποδεχόμενοι να παίξουν στη σημαδεμένη τράπουλα του.
Η Δημοκρατία δεν τελειώνει στις εκλογές· αρχίζει μετά από αυτές! Και ο Μουμπάρακ έπαιρνε 80+% στις εκλογές (ναι υπήρχε αντιπολίτευση), αλλά δημοκράτη δεν τον κάνεις. Ιδίως η παρούσα κυβέρνηση, μα σε όλα πια να έχει δίκαιο και όλοι οι άλλοι να έχουν εργολαβικά άδικο! Έτσι μου ‘ρχεται στο μυαλό ο διαδηλωτής Παπανδρέου για το ασφαλιστικό το 2008!
Δημοκρατία δεν είναι λοιπόν, το καταπληκτικό που είχε πει ο Σημίτης: «Μα με ψηφίσατε! τώρα γιατί διαμαρτύρεστε!»
Τέλος, φυσικά και δεν είναι Δικτατορία! Δεν είναι ή άσπρο ή μαύρο! Υπάρχουν και οι ενδιάμεσοι τόνοι! Θα τολμούσα να πω ότι είναι ένα περίεργο υβρίδιο κληρονομικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, ανατολικού τύπου (σηκώνει κουβέντα).
Και φυσικά συμφωνώ ότι η χρήση ακραίων χαρακτηρισμών κρύβει κάτι από πίσω (όπως και η χρήση πολύ ευμενών άλλωστε). Εκτιμώ όμως ότι η υπερβολή είναι ένα χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διαπαιδαγώγηση του Λαού™, το οποίο όταν χρησιμοποιείται με φειδώ, μόνο καλό κάνει.
Pagaloou
Να με ακούσεις ρε μαλάκα
Μία ακόμη ερώτηση του “κορόιδου” που το πρώτο του αυτοκίνητο, ρουμάνικο, το πήρε στα 35. Γιατί δεν ζητάμε εκλογές εδώ και τώρα? και μετά Γουδί οι δοσίλογοι, και πολυκομματική κυβέρνηση. ΣΥΡΙΖΑ, ΕΚΚΕ, ΚΚΕ κλπ. και ΛΑΟΣ . Γιατί όχι. Γιατί ξοδευόμαστε κάθε μέρα σε απεργίες. Δούλεψα στο Δημόσιο και το θεωρώ απίθανο να μην πληρώνονται οι απεργοί. ‘Οσο για “κοπρίτες” και βέβαια υπάρχουν, και κοπρίτες και δουλευταράδες. Και πληρώνονται και απεργούν. Τώρα, μάθαμε ότι ο Ακης έχει σπιταρόνα στην Αεροπαγίτου, όταν έκανε τις δεξιώσεις στο Four Seasons, η αντιπολίτευση “ποιούσε την νήσσα”. Τα υβριδικά Lexus τα κρατήσανε, τα Prius (της ίδιας εταιρείας) δεν τους κάνανε. ‘Οσο για τον Πάγκαλο θα τον έδιωχνα για βλακεία ίσως και αρχή Αλζχάιμερ….. ρωτήστε με να σας πω εγώ, όταν άρχισα να δουλεύω στο Δημόσιο για κοπρίτες. ‘Οχι ο Πάγκαλος.
tilegrafiti ξέρω ένα καρό αρίστων φοιτητών από ελληνικά ΑΕΙ που πήγαν στο Παρίσι για διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Να βρεις καλύτερους τρόπους να υπηρετείς το βουβάλι σου που λέει ότι οι φοιτητές έξω είναι του κώλου.
Θεωρώ αγαπητέ μου ότι ο χαρακτηρισμός «βουβάλι» είναι άστοχος και ρατσιστικός. Ο Πάγκαλος είναι απαράδεκτος και αξιοθρήνητος αλλά δεν παύει να είναι αντιπρόεδρος μιας κυβέρνησης που έχει εκλεγεί από τον Ελληνικό λαό. Η αισθητική των υστερικών γόνων πλουσίων οικογενειών κι επαναστατών της δεκάρας δε διαφέρει από εκείνη του «βουβαλιού». Οι σπουδές στη δυτική Ευρώπη αγαπητέ μου είναι ακριβή υπόθεση και σίγουρα οι κραυγάζοντες του βίντεο δεν ανήκουν στην εργατική τάξη. Αυτό είπα.
Το “στρίβειν δια του διαλόγου” είναι κλασική τρίπλα που πλέον δεν πιάνει, δεν έσωσε τον Παπανδρέου στην Γερμανία, και δεν έσωσε και τον Πάγκαλο στο Παρίσι. Σήμερα μιλάει ο όχλος και το καθολικό αίσθημα οργής και αγανάκτησης για το “συμβόλαιο με το λαό” που δεν τηρήθηκε. Μπορεί να τα “φάγαμε μαζί” αλλά τώρα που τα ψέματα τελέιωσαν μας παίρνουν τα δικά μας πίσω και κρατάνε τα δικά τους. Επειδή δεν υπάρχει Δικαιοσύνη να αποδώσει δίκαιο, η λαική οργή εκδηλώνεται βίαια και αδιάκριτα. Ο καιρός για διάλογο πέρασε, τώρα μάλλον θα μιλήσουν τα δικράνια όπως άρχισε να γίνεται και στις άλλες μπανανίες του πλανήτη …
Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω μάχιμο Ροϊδη!
Η ερώτησή μου είναι: Ο κύριος Γαβράς, από όλη την ελληνική διανόηση τον Πάγκαλο βρήκε να καλέσει στην προβολή;
Και να αποχωρήσει μαζί του μάλιστα; Εύγε.
Και ο εγγονός του “μακρυφούστη” δικτάτορα δήλωσε: “Όσα έγιναν στο Παρίσι, όπως και όσα έγιναν στο Βερολίνο ή θα γίνουν αύριο στο Λονδίνο και τη Ρώμη, υπονομεύουν την διεθνή εικόνα της χώρας και την προσπάθειά της να εξέλθει από την κρίση. Ποιος θέλει η Ελλάδα να βυθισθεί στο χάος;”
Οχι κύριε Πάγκαλε. Να μη βυθιστούμε στο χάος! Ας βυθιστούμε στο λίπος όπως με τόση επιτυχία κάνετε εσείς!
Πάγκαλος κατά ΣΥΡΙΖΑ για το επεισόδιο στο Παρίσι
Νέα κόντρα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου με τον ΣΥΡΙΖΑ μετά τις αποδοκιμασίες που δέχτηκε από ομάδα Ελλήνων φοιτητών στο Παρίσι σε βραδιά που ήταν αφιερωμένη στο σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά .
Η αντιπροεδρία κάνει λόγο για “τρομοκρατικού χαρακτήρα παρέμβαση” Γάλλων αναρχικών και Ελλήνων οπαδών του ΣΥΡΙΖΑ, που είχε ως αποτέλεσμα τη ματαίωση της προβολής της ταινίας “Ζ”.
Σημειώνει επίσης ότι όλα «όσα έγιναν στο Παρίσι, και στο Βερολίνο και ενδεχομένος να επαναληφθούν σε άλλες χώρες υπονομεύουν την διεθνή εικόνα της χώρας.
[...] [...]
Σαν σήμερα (27-2-1952) πέθανε ο δικτάτορας, κομμουνιστοφάγος, δοσίλογος και προδότης παππούς του, Θεόδωρος Πάγκαλος.
Τυχαίο; Δεν νομίζω…
Καλε μου Ρο, επειδη γραφεις για πρωτη εμφανιση του βιντεο εδω, θα ηθελα μια διευκρινιση: το πηρες απο το youtube; Ειναι ανεβασμενο στις 26 Φεβρ. εκει, αρα δεν ειναι υποχρεωτικη η αναφορα εδω ως πρωτη πηγη ή κανω καπου λαθος;
Να παψω να.. εγκαλω μπλόγγερς επειδη δεν βαζουν σύνδεσμο!
Φιλενάδα Ροδιά, γράφω για πρώτη εμφάνιση στη μπλογκόσφαιρα (που αληθεύει), δεν αναφέρω πουθενά για πρώτη εμφάνιση στο διαδίκτυο.
Δεν απαίτησα ποτέ να βάζουν λινκ αυτοί που το ανεβάζουν, αλίμονο! θα ήταν παράλογο, δεν έχω κανένα δικαίωμα, δεν είναι δικό μου το βίντεο.
διότι ανήκει σε κάποιον που έχει λογ/μό στο you tube.
( δεν μου επιτρέπεται μια στάλα διαφήμιση μετά από τόσα χρόνια κασμά;
)
Ωραίος ο Γαβράς! Μα με τον Πάγκαλο; Αν δεν ήταν κι οι φοιτητές σιγά μην ξέραμε το ‘σπίτι’ στο Παρίσι και το τακίμιασμα Γαβρά – Πάγκαλου.
Ελάχιστοι όμως εστίασαν σε αυτό. Όχι ότι αυτή η σύγκλιση με τον Πάγκαλο τον αναιρεί ως δημιουργό, σίγουρα όμως τον απομυθοποιεί ως επιθετικό επικριτή του παραλογισμού της εξουσίας.
Γράμμα στον Πάγκαλο από το Παρίσι:
“Δεν αποχωρήσατε κύριε Υπουργέ. Οι Έλληνες του Παρισιού σας πέταξαν έξω από το Ελληνικό σπίτι με τα «έξω, έξω» και το θρυλικό πλέον σύνθημα «dégage», σύνθημα των ξεσηκωμένων λαών των πρώην Γαλλικών αποικιών, σύνθημα που τρέμουν αυτή τη στιγμή όλοι οι δικτάτορες”
http://syspeirosi.wordpress.com/2011/02/28/%ce%b3%cf%81%ce%ac%ce%bc%ce%bc%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80%ce%ac%ce%b3%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b9-%ce%b4/
Ακόμη και στα σχόλια πάλι ασχολούμαστε με την βιτρίνα. Η διαμαρτυρία και το κράξιμο δεν έγινε γιατί το μοντέλο δεν χώραγε στην καρέκλα (δικό του θέμα) είναι διότι εκπροσωπούσε μία κυβέρνηση που αρνείται να κάνει διάλογο με 300 ανθρώπους που αργοπεθαίνουν πια. Και μάλιστα σε μία ταινία που μιλάει για το πρόβλημα της μετανάστευσης.
Το να μένουμε στις βιτρίνες (γιατί βιτρίνες είναι) το αν λέμε τον Πάγκαλο χοντρό ή τον Ομπάμα μαύρο (οκ αφροαμερικάνο) και δεν βλέπουμε ότι αυτή ήταν η αφορμή της διαμαρτυρίας.
Χοντροκομμένο παράδειγμα αλλά είναι αντίστοιχο του να καλεστεί ο Πάπας σε μία εκδήλωση για το έιτζ στην Αφρική ή ο Γκέμπελς σε ένα φιλμ για την γενοκτονία των Εβραίων και των Τσιγγάνων.
Και μιλάμε για έναν αντιπρόεδρο που τον καλύπτουν απόλυτα τα ΜΜΕ στα οποία δεν παίχτηκε κανονικά το βίντεο αλλά πέρασε η θέση του Πάγκαλου. Και μετά αυτό δεν λέγεται λογοκρισία. Η παραποίηση (κι όχι μόνο σε αυτή την περίπτωση) της πραγματικότητας σε ποιο δημοκρατικό καθεστώς αντιστοιχεί;
σε χώρισε ο σύζυγος. Φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ . (η κατά Μανδραβέλη και Πάγκαλο πραγματικότητα)
Ένα βίντεο που δείχνει τα πράγματα καθαρότερα
Οι 300 της Υπατίας
Ένα τραγούδι