«της κοντής ψωλής της φταίνε οι τρίχες»
(λαϊκό δημώδες άνευ ανθρακικού, χωριάτικο, στραγγιστό)

Δεν αληθεύει ιδιαιτέρως, ότι πριν δύο χρόνια ζήσαμε μια τεράστια πυρο-καταστροφή, όχι. Όταν φλεγόταν η μισή-και-βάλε Πελοπόννησος το γεγονός αυτό έγινε παρεμπιπτόντως, γιατί αν πρέπει κάθε φορά μετά από κάποια μεμονωμένα περιστατικά, να συντάσσεται «πόρισμα», τι σκατά κράτος είμαστε. Βέβαια δεν αντιλέγω, ένα πόρισμα είναι πάντα ένα πόρισμα χρήσιμο για οδηγός σχεδιασμού αντιμετώπισης των πυρκαγιών, ας πούμε, του μέλλοντος. Άλλωστε ο συντονισμός μεταξύ αρμοδιοτήτων, υπήρξε πάντα το δυνατό χαρτί του ελληνικού κοινοτισμού, αυτό είναι που προέχει και όχι ένας οποιοσδήποτε μπούσουλας αντιμετώπισης των κρίσεων. Ο καθένας με τις αρμοδιότητές του, τα αρμόδια υπουργεία, η τοπική και νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, το Υπουργείο Αμύνης κλπ. κλπ. Όλοι έχουν πρώτιστο εθνικό καθήκον τη σωτηρία του Τομέα τους και Όλοι μαζί την προστασία (και σωτηρία) της χώρας. Τι ευθύνη μπορεί να έχει ας πούμε, το Υπουργείο Αμύνης αν από το 1974 έως και σήμερα έχουν γίνει μόνο τέσσερις (αριθμός 4) προμήθειες πυροσβεστικών αεροσκαφών, δηλαδή 14 συνολικά αεροσκάφη σε… 35 ολόκληρα χρόνια (επί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ).
Να μην ξεχάσω να υπογραμμίσω ότι την τελευταία 10ετία για την θωράκιση της χώρας από τις (σπάνιες, αλλά υπάρχουν) πυρκαγιές ξοδεύτηκε το αστρονομικό, τo ιλιγγιώδες ποσό των 300 εκατ. Ευρώ. Συμπτωματικά βεβαίως ξοδεύτηκαν αντίστοιχα 96,9 δισεκ. Eυρώ, για αμυντικούς εξοπλισμούς διότι, είναι ελαχίστως πιο πατριωτικοί αυτοί οι εξοπλισμοί από τις φωτιές που δημιουργούν κάποιοι για κερδίσουν προσωρινά τις εντυπώσεις. Δεν είμαι φαν της ισοπέδωσης.
Άρα και οργάνωση διαθέτουν (αυστηρώς μεταξύ τους) όλοι οι αρμόδιοι φορείς, οργανισμοί, υπουργεία κλπ. κλπ. Μόνο που οι δομές αυτής της οργάνωσης του κάθε ενός από αυτούς τους φορείς είναι Top Secret – έτσι εξηγούνται οι διαφορετικές οδηγίες που εξέδιδαν όλοι (μαζί και ταυτοχρόνως) αυτοί οι φορείς προς κατάσβεση της Μεγαλειώδους πυρκαγιάς που συντάραξε τα σωθικά μας. Άργησαν λίγο, αλλά κατάφεραν να δαμάσουν την «πύρινη λαίλαπα» (αγαπημένη έκφραση της εφημερίδας που διαβάζω). Η αποτελεσματικότητα ήταν αποτελεσματική, το σωστό να λέγεται, δεν είμαι φαν της αναποτελεσματικότητας.
Αν υπάρχουν μερικές δεκάδες οικοδομικοί συνεταιρισμοί που διεκδικούν μερικές δεκάδες χιλιάδες στρέμματα στο Πεντελικό Όρος και που αυτό διοικητά εκτείνεται και συνορεύει με καμιά δεκαπενταριά δήμους και κοινότητες, είναι στοιχείο υγιές, προσοδοφόρο. Προσφέρουν εμπράκτως στο εθνικό μας ΑΕΠΙ. Σε όλη την υφήλιο χτίζουν όπου δεν υπάρχουν δάση, κι εμείς ως γνωστόν, δάση δεν διαθέτουμε, αν διαθέταμε, δεν θα υπήρχε δασολόγιο; Αντιθέτως πρέπει επιτέλους να αποκτήσουμε βουνολόγιο γιατί είμαστε γεμάτοι όροι, βουνά και πάμπολλους λόφους. Δεν είμαι φαν του δασολογίου.
Για του λόγου μου το αληθές διαβάστε τι γράφει η «Καθημερινή»:
«Ο οικοδομικός συνεταιρισμός ΑΟΟΑ (Αυτόνομος Οικοδομικός Συνεταιρισμός Αξιωματικών) το 1998 κατάφερε να εντάξει στο σχέδιο πόλης της Νέας Μάκρης έκταση 800 στρεμμάτων. Ο συνεταιρισμός «Νέα Αιολίδα» στην περιοχή του Διονύσου και της Ροδόπολης το 1950 κατείχε 2.713 στρέμματα. Σήμερα, εμφανίζεται να κατέχει 4.000, πολλά από τα οποία έχουν ήδη οικοδομηθεί. Χαρακτηριστικά, όπως έχει δηλώσει ο πρόεδρος του ΣΠΑΠ (Σύλλογος Προστασίας και Ανάπλασης Πεντελικού, κ. Δημήτρης Στεργίου, περίπου 10.000 στρέμματα πούλησε η Μονή Πεντέλης σε οικοδομικούς συνεταιρισμούς και ιδιώτες στη δεκαετία του 1970. Οι νέοι ιδιοκτήτες προφανώς προσπαθούν να αποχαρακτηρίσουν τις εκτάσεις που διαθέτουν. Σε ολόκληρη την Αττική δραστηριοποιούνται 128 οικοδομικοί συνεταιρισμοί που αριθμούν περίπου 65.000 στρέμματα και οι εκτάσεις που φέρονται να κατέχουν φτάνουν τα 113.300 στρέμματα δασών και δασικών εκτάσεων.»
Υπάρχουν ορισμένα προβλήματα που αφορούν το status των κατοικιών εκεί στη ΒΑ Αττική. Κάποιοι πήραν πρωτοβουλία και έχτισαν παρανόμως χωρίς την νόμιμη άδεια από την πολεοδομία και κάποιοι έχτισαν νομίμως με παράνομη άδεια που παραχωρήθηκε από την ίδια αρχή, το ζωντανό ρεπορτάζ του «Ροΐδη Εμμονές» ακόμη προσπαθεί να βγάλει λογικά συμπεράσματα, του τι είναι νόμιμο και τι παράνομο, δεδομένου και οι δυο πλευρές (παράνομοι-νόμιμοι) έχουν πληρώσει ατύπως νόμιμο μπαξίσι, οι μεν αναφέρουν ότι λάδωσαν γενικά «τις αρχές» και οι δε, «την πολεοδομία». Εν ολίγοις τα βρήκαμε σκούρα και δεν είμαι φαν των σκούρων.
Το συνεργείο «των Εμμονών μας» κάνοντας υπεύθυνη επιτόπια έρευνα, επισκέφθηκε το 70% των αυθαίρετων (τρόπος του λέγειν) κατοικιών, δείγμα άκρως αξιόπιστο, της ΒΑ Αττικής.
- 3 τους 10 κατοίκους είναι νεφροπαθείς, το 60% εξ’ αυτών υπολειτουργεί το δεξί τους νεφρό.
- 2 στους 100 κατοίκους πάσχει από το σπάνιο σύνδρομο Dow Jones.
- 1 στους 600 κατοίκους πάσχει από Πριαπισμό και το 50% εξ’ αυτών, θέλοντας προφανώς να θέσουν τέλος στην οδύνη τους, ανακάλυψαν ότι η τιμή ενός πολυτελέστατου 4X4 υψηλού κυβισμού είναι απείρως πιο συμφέρουσα από το κόστος μιας ιατρικής επέμβασης, κατόπιν τούτου, έμαθαν να ζουν στωικά με τον πόνο του.
- 4 στους 10 κατοίκους καλλιεργεί βιο-οπωροκηπευτικά σε επιμελώς περιφραγμένο χωράφι μέσων διαστάσεων των (συν-πλην) 1,86 τετραγωνικών μέτρων.
- 3 στους 10 κατοίκους διαθέτουν πηγάδι με νερό.
- 2 στους 10 κατοίκους διαθέτουν αντί πηγαδιού μία ολοστρόγγυλη διακοσμητική μαύρη τρύπα στη μέση ακριβώς του οικοπέδου και που η ονομασία της παραμένει «πηγάδι» προς τιμή των ενεργών πηγαδιών και του ρόλου τους στην ανάπτυξη της περιοχής.
- Ένας (αριθμός 1) κάτοικος σε ολόκληρη την ΒΑ Αττική έχει τρία (3) νεφρά, μια παραξενιά προφανώς της φύσης, αποκρύπτουμε το όνομά του για ευνόητους λόγους, και παραπέμψαμε το γεγονός στο Κέντρο Ερευνών της χώρας για τα περαιτέρω. Δεν είμαι φαν της αναρμοδιότητας.
Όλες οι παραπάνω κατηγορίες των συμπολιτών μας, ιδιοκτήτες των αυθαιρέτων (τρόπος του λέγειν) κτισμάτων, απολαμβάνουν το κοινωνικό αγαθό της ηλεκτροδότησης από την ΔΕΗ που· με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, έχοντας ένα πιστοποιητικό για πρόβλημα υγείας (όλοι το έχουν) ή έναν λαχανόκηπο (πολλοί διαθέτουν) με ει δυνατόν ένα πηγάδι έχεις αυτομάτως δικαίωμα στην παροχή ηλεκτρισμού.
Οι υπόλοιποι βολεύτηκαν με τις ρυθμίσεις του 1994 και της υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Βάσω Παπανδρέου το 2003 που έδωσε υπό προϋποθέσεις δικαίωμα ηλεκτροδότησης σε όσα αυθαίρετα είχαν χτιστεί έως τα τέλη εκείνου του έτους. Υπολογίζεται ότι περισσότερα από 100.000 αυθαίρετα ηλεκτροδοτήθηκαν με βάση αυτή τη ρύθμιση σε όλη τη χώρα, συνεχίζεται σε πολλές περιπτώσεις μέχρι σήμερα.
Οι κακοπιστίες που λέγονται δεν τις λαμβάνω υπόψη μου, δεν είμαι φαν της συσκότισης, της ηλεκτροδότησης είμαι.
.










Τα νεύρα μου κρόσια με τις ειδήσεις χτες και σήμερα.
Σε όλον τον κόσμο όλοι κυνηγούν την ισονομία, ο Έλληνας κυνηγά τις ίσες ευκαιρίες στην παρανομία.
“Γιατί να μη χτίσω κι εγώ ένα αυθαίρετο; Αφού θα τάξω ψήφο στο Δήμαρχο και θα μου βάλει νερό και ρεύμα! Να πάνε στην Εκάλη και το Διόνυσο να κυνηγήσουν τους παράνομους πρώτα!”
Το μάθαμε καλά το τραγούδι τόσα χρόνια. Όταν η παρανομία μας μάς αφήνει ξεβράκωτους, τότε μας πιάνει η ταξική συνείδηση και ξυπνά η Παπαρήγα μέσα μας.
Ευχηθείτε μόνο να μην κουνήσει στη Χαλκιδική καμιά μέρα, γιατί τότε να δείτε που θα ζητάν αποζημειώσεις για νέες κατασκευές χωρίς αντισεισμικό.
Με έκτακτο προσωπικό, εποχιακλο, ανεκπαίδευτο, ερασιτεχνικό, πολιτικά όμηρο, δεν λύνονται τα προβλήματα. Ενιαίος οργανισμός προστασίας Δασών, με δασολόγους,πυροσβέστες κ.ο.κ. και μόνιμο προσωπικό με γνώση και επαγγελματική συνείδηση. Η μό νη λύση.
οι φωτιες του δεκεμβρη ηταν για τους νοικοκυραιους πολυ ποιο σημαντικες.ζουμε στην εποχη του ατομισμου και οχι της συλλογικοτητας,οτιδηποτε ατομικο επικυριαρχει του δημοσιου και για αυτο εχουμε φθασει σε αυτη την ανεξελεκτη κατασταση.ειναι καιρος να αναπτυχθει ενα κινημα που να υπερασπιζεται τον δημοσιο χωρο με καθε ενεργεια.
@Δασοπυροσβέστης
δυστυχώς φίλε δασοπυροσβέστη η μόνη λύση είναι η μεταμόσχευση εγκεφάλου αλλά
α. Που να βρεις τόσους πολλούς εγκεφάλους διαθέσιμους
β. Που να πετάξεις τόσους πολλούς άχρηστους δίχως να προκαλέσεις ρύπανση
Κοτζαμπάσηδες φτιάξανε το μπουρδέλο μας και κοτζαμπάσηδες το κυβερνάνε. Το όνειρο μας σήμερα δεν είναι άλλο, από το κοτζαμπάσηδες να γίνουμε κι εμείς.
Ο κάτοικος με τα 3 νεφρά
Τα σέβη μου κ. Ρο ! Να προσθέσω μία ακόμα ιδιαιτερότητα των κατοίκων της Β.Α Αττικής ή καλύτερα όσων διαθέτουν αυθαίρετο, ιδιαιτερότητα η οποία απασχολεί την παγκόσμια ιατρική κοινότητα. Στην πλειοψηφία τους πάσχουν και από διαβήτη, ο οποίος μάλιστα για την αντιμετώπισή του απαιτεί ενέσιμη ινσουλίνη, άρα ψυγείο, άρα ρεύμα. Επίσης, από το 2003 έχει ανασταλεί η βεβαίωση και καταβολή προστίμων για καταπατήσεις δασών.
Καλή blogo-σαιζόν!
«της κοντής ψωλής της φταίνε οι τρίχες»
Προσοχή κύριε Ροϊδη, θα σας μηνύσουν οι έλληνες πολιτικοί και των δύο μεγάλων κομμάτων επί συκοφαντική δυσφημίσει. Οι τρίχες τους είναι εξαιρετικής πχιότητος.
Και έπειτα, δεν έχει σημασία το μέγεθος – η τεχνική μετράει.
Το οποίο και θα καταλάβουμε όταν αποκτήσουμε οριστικά δασολόγιο… Η αναβολή της σύνταξής του οφείλεται στις φιλότιμες προσπάθειες περιορισμού των εξόδων. Γι’αυτό και οι τόσες πυρκαγιές: λιγότερα δάση, λιγότερα έξοδα χαρτογράφησης, οικονομικότερο δασολόγιο, μικρότερη επιβάρυνση του έλληνος φορολογουμένου.
QED
Tρεις ειδήσεις από τη σημερινή Ελευθεροτυπία τα λένε όλα για το κράτος που έχει οικοδομηθεί:
1. Μια 78χρονη γριά κρίθηκε μετά από 2 χρόνια έρευνες, ως μοναδική ένοχος και υπεύθυνη των πυρκαγιών της Ηλείας (και του Κρόνιου λόφου που δεν τον ήξερε ο κ.Ζαχόπουλος), που είχαν χαρίσει τη νίκη στη ΝΔ (Βόηθησαν και τα 3χίλιαρα).
Απαγορεύτηκε η έξοδός της από τη χώρα.
2. Το Σ.τΕ πάγωσε 36 την ανέγερση 36 κατοικιών στον Υμμητό με προσωρινή διαταγή κάτω από το κλίμα των πυρκαγιών. 15 δήμαρχοι είχαν προσφύγει για να αποτρέψουν ένα οικολογικό έγκλημα κι αν δεν έπιανα οι φωτιές ποιός ξέρει την απόφαση (ούτε τώρα την ξέρουμε) αφού στο σκεπτικό της προσωρινής είναι πως μετά τις πυρκαγιές χρειάζεται όλο το πράσινο που απόμεινε. Την προηγούμενη Πέμπτη το ίδιο δικαστήριο είχε αποφασίσει αντίθετα!!!!
3. Η Γ.Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, πλήρωσε 650.000 ευρώ για ξενοδοχεία κλπ 70 Κύπριων εθελοντών.
Πέρα από τα υπόλοιπα που καταγγέλονται,
(«Πίσω τα κλεμμένα από τους εθελοντές», ζητούν τα μέλη του Εθελοντικού Σώματος Ελλήνων Πυροσβεστών-Αναδασωτών, που βάζουν… φωτιά με ανακοίνωσή τους.
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=28/08/2009&id=76908)
αναρωτιέμαι πόσο βαρύ είναι το αδίκημα των δυο κυβερνητικών κομμάτων που μεταξύ άλλων απέτυχαν να συγκροτήσουν στην πυρόπληκτη χώρα μας σώματα Νεοελλήνων εθελοντών και πληρώνουν εθελοντές από το εξωτερικό σε μια κρίσιμη για την Οικονομία μας ώρα! Είναι οι ίδιοι που δεν τολμάνε να φορολογήσουν την καταπατήτρια μεγαλοτσιφλικού Εκκλησία και που ψηφίζουν δασοκτόνους νόμους.
Χαίρομαι που σάς βλέπω να έχετε επιστρέψει και πάλι στον Ιερό Ναό τού Αγίου Σαβαώθ, Ρο, με πολύ κέφι ! (Έτσι γίνεται συνήθως μετά τις διακοπές, φαντάζομαι απολαύσατε και τη ζέστη μας)
Αφήστε ήσυχα μόνο (λέω εγώ, τώρα) τά όργανα τών κυβερνώντων (μας), άλλωστε αυτά αφορούν ελάχιστες και ελάχιστους – κατοίκους αυτής τής χώρας
Για τα άλλα όργανα όμως, καλά, πολύ καλά τα λέτε : επειδή είναι και ηθικοί και νόμιμοι και θρήσκοι οι άνθρωποι, αποφεύγουν τη συνεύρεση πολλών με πολλούς (υπάρχει κι άλλη λέξη αλλά σέβομαι τούς εκκλησιαζόμενους) : συνευρίσκονται ο καθείς με τόν εαυτό του και μόνο – έτσι αποφεύγονται και οι ασθένειες – μολονότι, όπως λέει και το γνωστό ανέκδοτο, έτσι δεν γνωρίζεις και πολύν κόσμο.
Τι να τον κάνουν όμως τον πολύ κόσμο; Τι να τα κάνουμε επίσης τα δασολόγια; Και τι να τα κάνουμε τα κτηματολόγια; Είθισται να μισούμε (και να μηκτυρίζουμε) τη δύση και τούς κουτόφραγκους εδώ, στο ένδοξο σταυροδρόμι ανατολής (με ανατολή), όπου χτιζόντουσαν τα βελανίδια όταν οι άλλοι τρώγανε φώτα καλοπλυμένα…
Γνωστός μου σε κράτος βλακώδες, (δυτικόν) πήγε να βάλει σκέπαστρο πάνω από την πόρτα τού εξοχικού του – είναι κοντά σ’ ένα δασάκι, και θεωρείται βιομηχανική (βέβαια) αρχαιολογία : (Ε, δεν έχουν άλλες αρχαιολογίες οι άνθρωποι, αυτά έχουν, γι΄αυτά περηφανεύονται) : ε, και περάσαν τα ελικόπτερα τής πολεοδομίας στη (συνηθισμενη τους) βόλτα πάνω απ’ το κεφάλι του – εκεί βλέπετε δεν έχουν κι άλλη δουλειά να κάνουν και ασχολούνται με τέτοια – και κόντεψαν να τού κόψουν το όργανο που αναφέρατε και εσείς (ευσεβάστως) στην αρχή
Γιατί να μην είμαστε όλοι διαβητικοί και με σύνδρομο dow jones εδώ δηλαδή, δεν κατάλαβα; Δια τής βίας υγιείς μάς θέλετε; Η βία είναι κακό πράγμα.
Κι αυτός με τα τρία νεφρά, ή τις τρεις μύτες, δεν θυμάμαι, να τα κάψει όλα, το δικαιούται – και να τού φτιάξουμε και πηγάδι κανονικό να ποτίζεται και ν’ ακούει και τα βατράχια
Μού έκανε τήν χειρίστη εντύπωση πάντως που οι δημοσιογράφοι μας τα’χουν βάλει μ’ αυτούς που έχουν αυθαίρετα από το πενήντα τών πενήντα τετραγωνικών και δεν πήγαν να δουν και τις βιλίτσες στον διόνυσο μες (καρα-μες) στο δασάκι – αιωνία του η μνήμη – αλλά ίσως έχουν τις πληροφορίες τους – εκεί πιθανόν οι ιδιοκτήτες πάσχουν από σχιζοφρένεια και φοβήθηκαν για τη ζωή τους
έρρωσθε (και αγαλλιάσθε)
Λυσσιάξατε άθεοι που να φάτε τα λυσσακά σας.
Θαυμαστός όμως ο Κύριος εν τοις Αγίοις Αυτού.
Ζει Κύριος ο Θεός μας.
Θαύμα στην Ιερά Μονή του Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη
26 Αυγούστου, 2009 — VatopaidiFriend
Ι.Μ. Αγίου Εφραίμ
Λίγο πριν από τις πέντε τα ξημερώματα της Δευτέρας εκκενώθηκε η Μονή του Αγίου Εφραίμ αφού οι φλόγες έφτασαν στους τοίχους του μοναστηριού. Την τελευταία στιγμή η φορά του ανέμου άλλαξε και το μέτωπο φωτιάς απομακρύνθηκε από το μοναστήρι. Η εκδοχή για θαύμα ενισχύεται από το γεγονός ότι Κύπριος εθελοντής ανακάλυψε στις στάχτες που άφησε πίσω της η πυρκαγιά, κοντά στη Μονή, μια εικόνα του Αγίου Εφραίμ, η οποία έμεινε άθικτη από τις πύρινες φλόγες.
ΚΥΠΡΙΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ
Βρήκε εικόνα του Αγίου Εφραίμ ανέγγιχτη στις στάχτες
Ο Χριστόδουλος αγαπούσε το δάσος της Πεντέλης:
Ομιλεί ο ηγούμενος Πεντέλης και επίσκοπος Θερμοπυλών Ιωάννης:
http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=246
“..Ο Θερμοπυλών κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις για τα μεγάλα ποσά, άνω των 100.000 ευρώ, που δαπανήθηκαν κατά το παρελθόν από την εκκλησιαστική ΜΚΟ για τη ναύλωση αεροσκάφους με το οποίο ταξίδευσε ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος στο Κοσσυφοπέδιο, για την αγορά ημερολογίων, βιβλίων, αρχιερατικών εγκολπίων, ποιμαντικών ραβδών, επιστήθιων σταυρών, κεριού Εκκλησιών και άλλων «τα οποία είναι ξένα προς τους σκοπούς της Αλλελεγγύης». Ρωτήθηκε επίσης για την υπόθεση με τα σάπια κοτόπουλα, τα χαμένα εκατομμύρια του Υπουργείου Εξωτερικών, τις συμφωνίες με συγκεκριμένη Μεταφορική εταιρεία η οποία προέβλεπε «δυσβάσταχτους» οικονομικούς όρους για την ΜΚΟ αλλά και για την αποστολή αλλοιωμένων τροφίμων στην Συρία.
Πολλές ερωτήσεις δέχθηκε και για τα ακίνητα της ΜΚΟ και κυρίως για τους πέντε αυθαίρετους οικίσκους που ανεγέρθηκαν στην δασική περιοχή που περιβάλλει την Μονή Πεντέλης. Σημειώνεται ότι ο κ.Ιωάννης είναι και ηγούμενος της Μονής.
«Όταν γινόντουσαν τα έργα ανέγερσης των οικίσκων από τις σπίθες των ηλεκτροσυγκολλήσεων άρπαξαν φωτιά κάτι ξερόχορτα. Θορυβημένος είπα στον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο που ήταν εκεί μαζί μου ότι θα υπάρξουν προβλήματα αν συμβεί κάτι. Η περιοχή είναι δασική και πρόσφατα είχε καεί. Ο ίδιος μου έδωσε να καταλάβω ότι είχε πάρει πάνω του την υπόθεση» φέρεται να απάντησε, μεταξύ άλλων, ο επίσκοπος Θερμοπυλών Ιωάννης
Σαν πρωτο σχολιο γνωριμιας εχω να πω οτι χαιρομαι να σας διαβαζω!
Να κανω και μια προταση.Τι θα λεγατε αν τα σχολεια γιορταζαν την ημερα των Τριων Τραγωδων!Ετσι μια ιδεα ριχνω…
Aγαπητέ alphabet-island,
επισκέφθηκα το μπλογκ σου και ευχαριστήθηκα τις ιδέες σου.
Βρίσκω την πρότασή σου θαυμάσια.
Έχει κατατεθεί και από εκπαιδευτικούς του ΣΥΡΙΖΑ:
http://www.syriza.gr/gegonota/anoikt-syneleysi-ekpaideytikn-p-e-syriza/view
Οι φαν των 3 φανατικών εχθρών της ελληνικής Φιλοσοφίας και Γραμματείας-στο βαθμό που αυτές δεν μπορούσαν να υπηρετήσουν το δόγμα της ορθόδοξης αίρεσης-δεν ντρέπονται να ισχυριστούν νομίζοντας πως έτσι της δίνουν κύρος, πως η γιορτή καθιερώθηκε από τον Αλέξιο Α΄Κομνηνό. Και μόνο αυτό αρκεί για να καταργηθεί. Ο ανώμαλος αυτός σαδιστής και πιστός υπηρέτης της Ορθοδοξίας, έκαψε ζωντανό με τις ευλογίες του πατριάρχη του στον Ιππόδρομο, όπως καυχιέται η ίδια η κόρη του Άννα στην “Αλεξιάδα” της, τον αρχηγό των Χριστιανών Βογόμιλων, γιατρό Βασίλειο. Η κόρη περιγράφει πως μύριζε η καμμένη σάρκα του ‘Αιρετικού’.
Τους 3 τραγωδούς τους τιμά, τους διαβάζει και τους ανεβάζει στα θέατρα όλη η πολιτισμένη ανθρωπότητα. Τους 3 καλόγερους τους τιμάνε οι γριούλες με τα τσεμπέρια και κάποιοι αγράμματοι δάσκαλοι και θεολόγοι.
Για το θέμα αυτό έχουμε γράψει:
Θα ξεφορτωθούμε ποτέ τους 3 Ιεράρχες;
30/01/2009
http://roides.wordpress.com/2009/01/30/30jan09/
Ασφαλώς προς το παρόν η πρότασή σου δεν έχει ελπίδα εφαρμογής. Πολιτικοί σαν τον ΓΑΠ και τον Καραμανλή Β΄, δεν θα τολμούσαν ποτέ να την υλοποιήσουν.
Ειδικά για τον πρώτο τον αυριανό πρωθυπουργό μας, αμφιβάλλω αν ξέρει τα ονόματα των τριών τραγωδών.
Προέχει ο εντοπισμός και η πάταξης του στρατηγού Ανέμου. Όσα και να κοστίζει ο απαιτούμενος εξοπλισμός, θα τον πάρουμε. (ακόμα κι αν απαιτηθεί γι αυτό να θυσιαστούν μερικά ξερόδεντρα).
Το ότι δεν θα ξέρουμε μετά ούτε πως να τον χρησιμοποιήσουμε, (γιατί αυτό σημαίνει εκπαίδευση, κι αυτό συνεπάγεται πως ίσως έρθουν τίποτα φρεσκοσπουδαγμένα τσογλάνια να μας κάνουν τους έξυπνους), αυτά είναι προπαγάνδα των εχθρών του έθνους μας και προσβολή του ηθικού μας αναστήματος.
Όλε
Φίλοι, το κράτος δεν έχει λεφτά για πυρόσβεση. Ας πάρει από την Εκκλησία που της περισσεύουν, όπως η ίδια δηλώνει. Άσε αυτά που κρύβει. Τα περισσότερα
Πηγή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_29/08/2009_327362
Ανθηρά τα οικονομικά της Εκκλησίας της Ελλάδος
Εν μέσω της παγκόσμιας -και ελληνικής- κρίσης ο απολογισμός δείχνει έσοδα 20 εκατομμυρίων ευρώ για το 2008
Του Νικου Παπαχρηστου
Μπορεί η παγκόσμια οικονομία -και η ελληνική φυσικά- να διέρχεται κρίση αλλά τα «ιερά» οικονομικά εξακολουθούν να είναι ανθηρά. Αυτό τουλάχιστον φαίνεται από τον απολογισμό των οικονομικών της Εκκλησίας της Ελλάδος, για το έτος 2008, σύμφωνα με τον οποίο τα καθαρά έσοδα της Εκκλησίας την περασμένη χρονιά ανήλθαν περίπου στα 20 εκατομμύρια ευρώ.
Ξεχωριστά ΝΠΔΔ
Και αυτά αποτελούν τα έσοδα μόνον της κεντρικής εκκλησιαστικής διοίκησης αφού οι μητροπόλεις, οι μονές ακόμα και οι ιεροί ναοί αποτελούν ξεχωριστά Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου. Ο «Απολογισμός 2008», όπως τιτλοφορείται η πολυσέλιδη έκθεση -ξεπερνάει τις 100 σελίδες- παραδόθηκε από τον Μητροπολίτη Ιωαννίνων Θεόκλητο, πρόεδρο της Διοικούσης Επιτροπής της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών (ΕΚΥΟ) και τον γενικό διευθυντή της, κ. Αντώνιο Ζαμπέλη, την περασμένη Τετάρτη, στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο και τους 12 συνοδικούς Ιεράρχες για την τελική επικύρωσή του.
«Κατά το οικονομικό έτος 2008 υπήρξε συστηματική προσπάθεια επιτεύξεως σημαντικών έργων, εξοικονομήσεως πόρων στα πλαίσια ενός αποτελεσματικού οικονομικού σχεδιασμού, ο οποίος ενισχύει τη συνεπή προς τις κατευθύνσεις της ΕΚΥΟ, εικόνα του απολογισμού του 2008, ο οποίος για ένα ακόμα έτος είναι πλεονασματικός» υπογραμμίζεται στο εισαγωγικό σημείωμα που συνοδεύει τους αναλυτικούς πίνακες με τους οικονομικούς δείκτες της Εκκλησίας. «Η δυναμική πορεία της Εκκλησίας της Ελλάδος – ΕΚΥΟ επιβεβαιώθηκε και με την αγορά 1.600.000 μετοχών της Εθνικής Τράπεζας, η οποία καλύφθηκε με τη συμμετοχή των διαθεσίμων της Εκκλησίας της Ελλάδος- ΕΚΥΟ (Αποφ. ΔΙΣ 31-07-2008). Ητοι το σύνολο των μετοχών της Εθνικής Τράπεζας της Εκκλησίας της Ελλάδος – ΕΚΥΟ την 31-12-2008 ανήλθε εις το ύψος των 7.785.405 τεμαχίων».
Στη συνέχεια παρουσιάζονται αναλυτικά τα έσοδα και τα έξοδα του οικονομικού έτους 2008. Συγκεκριμένα το κεντρικό ταμείο της Εκκλησίας της Ελλάδος είχε συνολικά καθαρά έσοδα 19.601.354,42 ευρώ. Για άλλη μια χρονιά τα μισθώματα από ενοικιάσεις εκκλησιαστικών ακινήτων αναδεικνύονται ως η βασική πηγή εσόδων αφού το ύψος τους αγγίζει τα 12.736.469.04 ευρώ. Ακολουθούν τα έσοδα από τα διαθέσιμα κεφάλαια της Εκκλησίας που φτάνουν τα 4.500.626,39 ευρώ ενώ από επιχορηγήσεις έλαβε το ποσό των 2.000.000 ευρώ.
Τα καθαρά έξοδα της Εκκλησίας της Ελλάδος, σύμφωνα με τον απολογισμό, ανήλθαν περίπου στα 12,5 εκατομμύρια ευρώ. Συγκεκριμένα σε αμοιβές και έξοδα προσωπικού και προς τρίτους η ΕΚΥΟ δαπάνησε το ποσό των 3,85 εκατομμυρίων ευρώ. Για παροχές σε τρίτους το ποσό των 835.285 ευρώ, για φόρους-τέλη το ποσό των 806.424 ευρώ, για διάφορα έξοδα περίπου 1.030.720 ευρώ ενώ η μεγαλύτερη δαπάνη, ύψους 4.115.098,81 ευρώ, αφορά επιχορηγήσεις και χορηγίες «διά Θρησκευτικούς και Εθνικούς σκοπούς». Ετσι το τελικό σύνολο εξόδων για το έτος 2008 διαμορφώθηκε στο ποσό των 12.388.133,06 ευρώ.
Δεν ξερω αν ειμαι “εκτος θεματος” οπως μας ελεγαν οι καθηγητες μας προ αμνημονευτων ετων, αλλα κυτξτε κι εδω πως λειτουργουν πλεον “οι θεσμοι”. Γυρνανε πορτα-πορτα
Απο την σημερινη Καθημερινη
«Μ’ άρπαξε από τον λαιμό και μου είπε “οι ξένοι να φύγετε”»
Η ωμή βία έχει καταλάβει τη θέση της νομιμότητας και οι θεματοφύλακες της νομιμότητας παρατηρούν αμέτοχοι. Στον Αγ. Παντελεήμονα από τις αρχές Αυγούστου αγανακτισμένοι πολίτες αποφάσισαν να πάρουν τον νόμο στα χέρια τους. Αυτός εκφράζεται με συστηματική βία και προειδοποιήσεις προς τους αλλοδαπούς πως, εάν δεν εγκαταλείψουν την περιοχή οικειοθελώς, θα το κάνουν αναγκαστικά. Εκτοξεύουν απειλές κατά της σωματικής ακεραιότητας όποιου προσπαθεί να διαλευκάνει τι συμβαίνει στην περιοχή.
Καθημερινά, μόλις βραδιάζει, ομάδες περιοίκων, νέοι άνδρες αλλά και ηλικιωμένοι, περιοδεύουν στα μαγαζιά των αλλοδαπών ασκώντας έντονη λεκτική και ψυχολογική βία, προσβάλλοντας μαγαζάτορες και πελάτες, εκτοξεύοντας απειλές κατά της ζωής τους. «Ομάδες κρούσης» σταματούν αλλοδαπούς που επιστρέφουν σπίτι τους, τους απειλούν και σε κάποιες περιπτώσεις -όπως καταγγέλλεται από το Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες- τους ξυλοκοπούν.
Σε τρεις περιπτώσεις «αγανακτισμένοι περίοικοι» εισέβαλαν σε σπίτια όπου διαμένουν αλλοδαποί, τους καθύβρισαν, έριξαν ασφυξιογόνα σπρέι και έφυγαν προειδοποιώντας τους να εγκαταλείψουν το σπίτι το γρηγορότερο. Στο πλαίσιο της ίδιας πολιτικής αυτοδικίας, οι περίοικοι έχουν αποφασίσει ότι δεν θα επιτρέψουν την ενοικίαση διαμερισμάτων και μαγαζιών σε αλλοδαπούς.
Η «Κ» μπήκε σε 12 μαγαζιά της περιοχής και σε 10 από αυτά οι ιδιοκτήτες είχαν την τόλμη να αποκαλύψουν τις συνεχείς απειλές που δέχονται. Τρεις ιδιοκτήτες προσέτρεξαν τις προηγούμενες ημέρες για βοήθεια και καταγγελίες στο οικείο αστυνομικό τμήμα της Μιχαήλ Βόδα που τους… αγνόησε. Τριάντα περίπου άτομα κυκλώνουν κάθε βράδυ την πλατεία, περιγράφει στην «Κ» ιδιοκτήτης μαγαζιού. «Μπαίνουν στα μαγαζιά και λένε ότι θα μας χτυπήσουν και θα μας κάψουν αν δεν τα κλείσουμε νωρίς το βράδυ. Πήγα με τον ιδιοκτήτη στην αστυνομία και δεν έγινε τίποτα. Μας είπαν ότι πρέπει να κάνουμε καταγγελία κατά συγκεκριμένων ατόμων. Ξέρετε τι έγινε μετά; Πέρασε ένας από αυτούς και μου είπε: «Πήγες στην αστυνομία; Και ψάχνεις ονόματα;» Επιασα κάποιους από τη γειτονιά, που είναι πιο ήσυχοι, για να κουβεντιάσω μαζί τους και μου είπαν «Δεν θέλουμε ξένους στην περιοχή. Θα σας διώξουμε οπωσδήποτε. Από Σεπτέμβριο τα πράγματα θα χειροτερεύσουν».
Αλλος αλλοδαπός περιγράφει με ποιο τρόπο εισέβαλαν στο διαμέρισμα όπου διαμένει με συμπατριώτες του. «Ηταν πολύ αργά το βράδυ κι άρχισαν να χτυπούν δυνατά την πόρτα. “Δεν έχετε φύγει ακόμη από δω; Εμείς σας είπαμε να φύγετε. Γιατί είστε ακόμη εδώ;” φώναζαν και συνέχισαν να χτυπούν δυνατά την πόρτα μέχρι που άνοιξα. Μπήκαν μέσα τρεις κι άλλοι 10 περίπου περίμεναν στον διάδρομο. Ενας μ’ άρπαξε από τον λαιμό και μου είπε “όλοι οι ξένοι να φύγετε”. Μετά έριξαν σπρέι στο σπίτι και έφυγαν»…
Αλλος μαγαζάτορας πήγε στην αστυνομία και ζήτησε να του δώσουν κάποιο νούμερο για να καλεί, όταν έρχονται οι εκβιαστές. Η αστυνομία απάντησε «δεν είναι δική μας δουλειά. Πάρτε το 100». «Πήραμε τηλέφωνο πολλές φορές. Μας απαντούσαν “Ερχόμαστε. Ερχόμαστε” και δεν εμφανίσθηκε ποτέ κανένας»…
Mηνύσεις
«Μου είπαν να κλείσω το μαγαζί. Τους ρώτησα “για ποιο λόγο;” και μου απάντησαν “Δεν υπάρχει λόγος. Να πας στην πατρίδα σου”», λέει άλλος μαγαζάτορας. Το Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες κατάθεσε μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου.
Αγαπητοι φιλοι,
σημειοτεον πως γραφω ως πληγεις απο την πυρκαγια της 23ης του Αυγουστου με σημαντικες υλικες ζημιες, το σπιτι, ο μεγαλος κηπος, δυο στρεμματων, με δεκαδες δενδρα, θαμνους, πευκα, λογιων, λογιων λουλουδια, οπου χανοσουν μεσα στο πρασινο στο χρωμα και στο αρωμα, τωρα ενα γυμνο γκριζομαυρο τοπιο σταχτης. Το μεγαλο πευκοδασος που με περιεβαλε στεκεται καρβουνιασμενο σιωπηλο, αψυχο, νεκρο. Πανω απ’ ολα ομως με εχει συνταραξει ο χαμος εξι απο τα σκυλια μου, που δεν προλαβα να σωσω και καηκαν ζωντανα. Για μια εβδομαδα χωρις να εχω επαφη με τον κοσμο, χωρις νερο, ηλεκτρικο ρευμα, χωρις σταθερο τηλεφωνο, μεχρι σημερα Κυριακη το απογευμα, οπου τελικα μπορω να εχω internet, και να εχω την δυνατοτητα επι τελους να επικοινωνησω με τον κοσμο του nternet και να εκφρασω την οργη μου. Μονο την οργη μου, διοτι την θλιψη μου την κρατω για μενα γιατι ειναι προσωπικο μου προβλημα. Αλλα την οργη μου για το ανεπαρκες και ανικανο Κρατος, την κοινοποιω. Ανηκει σε ολους μας. Ειμαστε ολοι οργισμενοι και αγανακτησμενοι. Πως ειναι δυνατον μια φωτια που αναψε στο Σεσι του Γραμματικου, κατω στην παραλια, και δεν μπορεσαν να την σβησουν εγκαιρως? Επρεπε η φωτια αυτη να περασει λιμνες και βουνα, 40-50 χιλιομετρα και να κατακαυσει δαση και βουνα και κατωκοιμενες περιοχες, να φτασει ετσι ευκολα εως την Δροσια που κατοικω εγω, και να συνεχισει στον Διονυσο στην Πεντελη, και ακομη πιο περα? Αγαπητε “SKY” δεν χρειαζεται να γινει μεταμοσχευση εγκεφαλου, αλλα εξωλοθρευση αυτων των περιεργων εγκεφαλων, και το εννοω. Και, πραγματι κοτζαμασηδες φτιαξανε την μπορδελιαρα τουτη χωρα και κοτζαμπασηδες την κυβερνανε.
Οπως λεει και το τραγουδι “κοτζαμπασηδες παπαδες κυβερνουσανε την χωρα, οπως καληωρα”. Θα τους εδινα εναν δικο μου τιτλο, ΟΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ. Τελος παντων μπορει να μην εχουν φτιαξει κτηματολογιο, δασολογιο, αλλα εχουν φτιαξει ρουσφετολογιο. Και εσεις κυριε Ροιδη, ξερω δεν ειστε φαν του ρουσφετολογιου. Ουτε κι ‘ εγω.
Περπατωντας μεσα στα μαυρα συντριμια και στις μαυρες σταχτες, πλημμυρισμενος απο οργη και θυμο και θλιψη, συνομιλουσα στο κινητο με εναν φιλο που προσπαθουσε να με ηρεμησει και να με παρηγορησει. “Μην στενοχωριεσαι Κωστα. Ηρεμια, υπομονη, ολα θα φτιαξουν, κ.λ.π.” Του απαντουσα, πως το θεωρω φυσιολογικο να στενοχωριεμαι και να θλιβομαι, και πως χαιρομουν γι’ αυτο. “Δεν ειμαι φταγμενος απο πετρα, Διονυση”, του απαντησα, “δεν ειμαι αγαλμα. Ειμαι ανθρωπος. Εχω αισθησεις , συναισθηματα, αλλα ξερεις κατι….. Ειναι γραφτο μας, τουλαχιστον σε μενα, να γεννιομαστε απο τις σταχτες μας. ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΟΙΝΙΚΕΣ . Δεν πρεπει να τους περασει, φιλοι μου, αυτων των περιεργων εγκεφαλων, των ανηθικων. Δεν θα μας βαλουν κατω αυτοι. Δεν πρεπει αυτοι να φτιαχνουν αυτην την Χωρα. Το φτιαξιμο, το χτισιμο της Χωρας μας ειναι δικη μας δουλεια !!
Αγαπητέ φίλε κ. Κοροβιλά,
Λυπάμαι που είστε κι εσείς τραγικό θύμα της σουρεαλιστικής ελληνορθόδοξης πραγματικότητας, θαυμάζω το κουράγιο που συνεχίζετε να έχετε, εγώ στη θέση σας, δεν ξέρω αν μπορούσα να μπω στο διαδίκτυο λίγο μετά, σχολιάζοντας…
Κύριε Κορο-βίλα,
Ειλικρινά λυπάμαι για την καταστροφή που υπέστη ο μικρός σας παράδεισος. Αλλά περισσότερο λυπάμαι για την καταστροφή που υφίσταται και που θα υφήσταται ανεξερέτως κάθε κάτοικος της Αττικής λόγο της έλληψης οξυγώνου και πνευμόνων, λόγω του ότι άνθρωποι σαν κι εσάς ουδέποτε αντελήφθησαν ερχώμενοι σε αυτή τη πόλη απ΄το κάθε χωριουδάκι ή κομόπολή τους, ότι αστικός πολιτισμός δεν σημαίνει το “να φτιαχτεί” κανείς με κάθε νόμιμο ή παράνομο τρόπο ώστε μετά να φτιάξει και το “παλατάκι” του, αλλά η συμμετοχή σε μια κουλτούρα κι έναν πολιτισμό όπου όλλοι οι πολίτες έχουν ίσες ευκαιρίες, υποχρεώσεις και δικαιώματα, ανεξαρτήτως “γνωριμιών” και επαρχιώτικων ρουσφετολογικών εξαρτήσεων οποιουδήποτε κομματικού χρώματισμού.
Πράγματι, το χτίσιμο της χώρας είναι δική σας δουλιά. Θα νοιώσει άραγε ποτέ η συγγινητική υπερευαισθησία σας την υποχρέωση να λογοδοτήσει γι΄αυτό;
Αν όχι, τότε θα σας συνηστούσα να κάνετε “τουμπεκί ψιλοκομμένο”, κύριε Κορο-βίλα, γιατί με το παράδειγμα που δίνετε, ΚΑΘΕ κάτοικος του λεκανοπεδίου μας δικαιούται να διεκδικήσει το δικαίωμά του στο “παλατάκι” του, κι αυτό μόνο με ωραίες μεγάλες φωτιές επιτυνχάνεται.
Όλε
Μai s’est tragique κύριε Ρο, όπως και αν το δούμε… Για γλύψτε λίγο ακόμα που σας πάει.
Πέστα ρε Υπολανθάνοντα!
Από τα ελάχιστα άρθρα με τα οποία συμφωνώ σ’αυτό το site.
Υποχέθηκα στον εαυτο μου να μην ξαναγραψω οχι γιατι δεν πρεπει αλλα γιατι δεν μου εκανε καλο.
Υπεθεσα οτι το να παρακολουθω τα γραπτα των οπαδων του ιστολογιου αυτου καθως και των συνιδιοκτητων του ηταν αρκετο για να ελεγχω αν ακολουθουν πιστα το στυλ και το υφος τους.
Ομως δεν αντεξα μετα το αρθρο του πληγεντος από τις πυρκαγιες κυριου Κοροβιλα Ιδιατερα γλαφηρο μαλιστα το αρθρο του.
Ελεος φιλοι μου. Δεν αντεχει η λογικη μου να δοκιμαζεται με τετοιον τροπο.
Λυπάμαι για τα ζωα τα δενδρα τη φυση ολακερη. Δεν λυπαμαι ομως κανεναν από ολους οσους εχουν συμβαλει με τις πραξεις τους στο “κτισιμο” των δασων πολυ περισσοτερο δεν λυπαμαι εκεινους που καλως η κακως βρεθηκαν να κτιζουν δηθεν ελαιωνες των παππουδων τους με ημιονικους δρομους που χαραξαν η ιδιοι μεσα σε δασωδεις περιοχες με μπουλτοζες τη νυχτα με την συνδρομη (και με το αζημιωτο παντα) δασαρχων.( εχω αποδειξεις γι αυτα που λεω)
Ετσι κτιστηκε ολοκληρη η Χαλκιδικη και κοπηκαν χιλιαδες δενδρα.
Το πως βρεθηκε ο κος Κοροβιλας στο δασος κοντα δεν το ξερω και δεν μου επιτρεπεται να το κρινω. Ομως κυριοι από τη στιγμη που το μυριζατε το δασος και το αισθανοσαστε τοσο κοντα σας, ποσο δυσκολο ηταν σε ολους σας να αναπτυξετε μια ιδιωτικη πρωτοβουλια και σε συνεργασια με τους δημους της περιοχης να διατηρησετε τα δικα σας μεσα πυροσβεσης να κανετε καθε καλοκαιρι τον μηνα Αυγουστο περιπολιες;
Ποσο δυσκολο ηταν να σκεφτειτε οτι αφου δεν υπάρχει νερο στην περιοχη σε περιτπωση πυρκαγιας ολα θα καταστραφουν και αρα πρεπει με καθε τροπο η να μην κτισω στην περιοχη ή να φερω νερο και μαλιστα αρκετο για να προστατευω σπιτια και δασος; Δεν ξερω αλλα συχνα υπαρχει και ευθυνη εκεινου που ζημιωνει η οποία μπορει να μετριασει η να εξαφανισει την ευθυνη του ζημιωσαντα, εν προκειμενω του ανικανου και ανυπαρκτου ελλαδικου κρατους.
Να γιατι εγω δεν παω να κτισω στο δασος κοντα αν και ξερω τροπο να αποκτησω σπιτι οπως πολυ φιλοι μου μεγαλογιατροι και ευκαταστατοι πολυ εκαναν ηδη σε μια κοντινη στην πολη μου περιοχη. Κτιζονται σπιτια σε παλαιες αποθηκες διπλα στο δασος από οπου μαζευουν και τα μανιταρια τους για τις σπεσιαλιτε τους Η περιοχη πουλιεται σημερα σαν μαυρο χαβγιαρι, κατι μου λεει οτι σε λιγο δεν υπαρχει δασος εκει. μακαρι να βγω ψεύτης.
Kύριοι Υπολανθάνοντα, Tony Antony, Δον Κιχώτη, φέρεστε άνανδρα.
Ιδιαίτερα ο πρώτος, έγινε πολύ απρεπής προς τον ανεκτικό οικοδεσπότη με χαμηλού επιπέδου χαρακτηρισμούς.
Η δημοκρατικότητα αυτού του μπλογκ επιτρέπει να γράφονται και ύβρεις κατά των αρθογράφων του και άπρεπα σχόλια σε βάρος καλών σχολιαστών του όπως ο κ.Κωροβίλας.
Αυτό το ανώτερο ήθος των “Ροϊδη Εμμονών” είναι και η καλύτερη απάντηση.
“υφίσταται και που θα υφήσταται ”
Αποφάσισε πως γράφεται.Θα μπερδευτεί και κανείς που έρχεται από χωριό.
“ανεξερέτως ”
Έτσι….
“έλληψης οξυγώνου”
Της οποίας η λανθασμένη ορθογραφία είναι το πρώτο σύμπτωμα.
“κομόπολή τους,”
Πως φαίνεται ο γκάγκαρος Αθηναίος απ’ευθείας απόγονος του Πλάτωνα.
“συγγινητική”, “επιτυνχάνεται.”
Ομοίως με το από πάνω και ολέ επιπροσθέτως.
Πέρα από αυτά τα τραγικά που αράδιασες εδώ και γνωρίζοντας πως ο Κος Κορόβιλας μπορεί μόνος του να υπερασπιστεί τον εαυτό του, θα σχολιάσω ένα μόνο πράγμα.Κατηγορείς κάποιον που δεν τον γνωρίζεις, σαν άξεστο χωριάτη που κατέβηκε από το χωριουδάκι του και με κάθε τρόπο προσπαθεί, εις βάρος όλων των υπόλοιπων και του περιβάλλοντος συμπεριλαμβανομένου, να ζήσει το Greek Dream.Ελληνικά κατά τα φαινόμενα δεν ξέρεις να γράφεις.Στα γαλλικά πετάς το “s’est”.Και καταλήγεις με ένα μεγαλοπρεπές “τουμπεκί ψιλοκομμένο”, φράση που ανάθεμα αν ξέρεις τι σημαίνει και από που κρατάει η σκούφια της. Ε, μετά από όλα αυτά, έχω κάθε δικαίωμα όπως καταλαβαίνεις να σε αποκαλέσω διαστημόβλαχο και γίδι.Θα σε προτρέψω μάλιστα, να πάρεις και το άλλο γίδι τον αντωνάκη που συμφωνεί μαζί σου,- ο οποίος δεν ξέρει τη διαφορά του άρθρου με το σχόλιο σε ένα ιστολόγιο- και να πάτε να ανοίξετε κανένα βιβλίο γραμματικής, αφήνοντας τα σχόλια για ανθρώπους που δεν γνωρίζετε και το περιβάλλον κατά μέρος.Είναι φανερό και γνωστό χρόνια τώρα, πως η τραγική κατάσταση στην οποία αυτή η χώρα βρίσκεται, οφείλεται κυρίως στο ότι διάφοροι ημιμαθείς αυτόχθονες κωλοτρυπίδηδες, έχουν γνώμη για όλα και φτάνουν να γίνουν έως και πρωθυπουργοί, αποσπώντας την ψήφο άλλων ημιμαθών αυτόχθονων κωλοτρυπίδηδων.Πιο φανερό βέβαια, είναι το ότι ανήκεις και εσύ στην ίδια κατηγορία, έστω και σε υπολανθάνθουσα ακόμα μορφή.Κeep walking and of course, keep writing.
ΥΓ
Α, να μην ξεχάσω, όλα αυτά που σας καταλογίζω…φιλικά πάντα.
Η Ροζα εχει δικαιο ειμαστε αναδροι ολοι εμεις που διαπιστωνουμε για ποιο λογο δεν θαχουν στο μελλον τα παιδια μας δαση και ανασα
Ολα με το αερολιν θα ειναι στο μελλον
Παντως εγω δηλωσα οτι δεν γνωριζω τη σχεση του κυριου Κοροβιλα με το δασος και δεν τον κρινω για τιποτα. Διαπιστωσεις κανω για το συνηθως συμβαινον στον τοπο μας.
Ιππότα της Μάντσα,
φοβάμαι πως σας πέφτει πολύς ο τίτλος του συμπαθέστατου Ιππότη της Ελεεινής Μορφής, των παιδικών μας χρόνων. Ίσως σας πηγαίνει καλύτερα το όνομα του Σάντσο Πάντσα. Ομολογώ πως δεν φανταζόμουν πως οι πολίτες οφείλουν να περιπολούν στα δάση κλπ. Είχα την ψευδαίσθηση πως η πολιτεία υποχρεούται κλπ
Κύριε Υπολανθάνοντα,
βρείτε άλλο τρόπο για να μην περνάτε απαρατήρητος, ή αρκεσθείτε στο σοκ που προκαλεί η ορθογραφία σας. Πιστέψτε με η τελευταία δημιουργεί καλύτερες εντυπώσεις από τις απόψεις σας και από το ήθος του λόγου σας.
Αγαπητε κυριε Λασκαρατε εαν διαβασατε το βιβλιο πιστευω θαχατε εκφραστει διαφορετικα.
Ο Ιπποτης της Μαντσα “ταχασε” ο καημενος και προσπαθουσε μονος του να παρει την κατασταση στα χερια του επιβαλλοντας την δικαιοσυνη με τον δικο του τροπο.
Επειδη δεν υπαρχει κρατος και πολεμω τους ανεμομυλους της αδρανειας του παραλογισμους και της ελληνικης βλακειας.
Αντιθετα ο Σαντσο ως ανοητος οφελιμιστης πιστευε οτι θα αποκτησει βασλιειον ή βιλλα σταν εξοχας το ιδιο κανει, ακολουθωντας τον εν λογω Ιπποτη Πιστος στα υλικα αγαθα.
Αν ημουν Σαντσο δεν θα εγραφα στο ιστολογιο σας. Θα σας αγνουσα και δικαιολογημενα
Μόνο οι ευφανταστοι ιπποτες απαντουν σε συναδελφους τους δηλαδη σε ανθρωπους που διατηρουν ακομα ψευδαισθησεις για το τι υποχρεουται να κανει μια πολιτεια ιπως η Ελληνικη
Δε θα “ληστέψω εκκλησία” (αν είναι ποτέ δυνατόν!) προσθέτοντας και εγώ τον οβολό μου στα όσα είπε η Ρόζα και ο αγαπητός συνάδελφος ρεζιλεύοντας τον Αντωνάκη και τον Λανθάνοντα Υπολανθάνοντα (τον Δον Κιχώτη ΔΕΝ τον βάζω στην ίδια κατηγορία).
Ου παντός πλείν (ή μήπως “πλήν/πλύν’ “, κύριοι; ) ες Κόρινθον.
Δύο-τρεις σκέψεις μόνο:
- τον κύριο Κοροβιλά δεν τον γνωρίζω, ει μη μόνον απ’τα σχόλιά του. Μπορεί σαφώς να υπερασπισθεί τον εαυτό του, πάντως αν έρχεται εδώ και εξιστορεί την κακοτυχία του, εγώ μόνο συμπάθεια μπορώ να εκφράσω και να υποθέσω – ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ – ότι ΔΕΝ είναι απ’εκείνους που, άμεσα ή έμμεσα επωφελήθηκαν από προηγούμενες πυρκαγιές “για να φτιαχτούν”, για να χρησιμοποιήσω τη λογιωτάτη έκφραση του Υπολανθάνοντος.
- Μήπως λοιπόν η μαύρη ΚΑΚΟΠΙΣΤΙΑ της οποίας γίναμε σήμερα μάρτυρες δεν είναι ένα άλλο σημείο (και τέρας) της ελληνικής παθογένειας; Έρχεται ένας άνθρωπος, μας λέει τον πόνο του και υποθέτουμε ότι: (ι) είναι συνυπεύθυνος (ιι) είναι ανεύθυνος (ιιι) είναι ένοχος…
- Μήπως το επόμενο στάδιο αυτής της κακοπιστίας δεν είναι η σκέψη “έλα μωρέ, όλοι τα ίδια κάνουν και μετά κλαίγονται, με το σταυρό στο χέρι κανένας δεν προόδευσε, κτλ κτλ κτλ;” Ο ελληνικός ωχαδελφισμός σε όλο του το ανθυγιεινό μεγαλείο.
Ποιό εύκολο δε θα ήταν αν οι κάθε λογής υπολανθάνοντες, αντί να κατηγορούν άνευ αποδείξεων, μας έλεγαν τι θετικό έχουν κάνει οι ίδιοι, ούτως ώστε να τους μιμηθούμε και να σπάσουμε τον φαύλο κύκλο;
Την καλησπέρα μου.
Ναι ρε νομικέ,
η ορθογραφία του υπολανθάνοντα σε πείραξε, ή μήπως έχεις κι εσύ κανένα “οικοπεδάκι” σε δασικό “οικισμό”?
Κι εσείς οι υπόλοιποι, αντί να χτυπήσετε αλύπητα τη μικροαστική νοοτροπία του “εξοχικού και μάλιστα στο δάσος” σιγοντάρετε (τρομάρα σας) την αυθαιρεσία και την καταπάτηση δημόσιων εκτάσεων.
Γιατί μη μου πείτε ότι για όλη αυτή την κατάσταση ευθύνεται μόνο η άρχουσα (=αστική) τάξη. Ευθύνονται εξίσου (αν όχι περισσότερο) όλοι αυτοί οι απόγονοι (και στη νοοτροπία) των μαυραγοριτών κλπ αεριτζήδων, που μόλις ξελιγούριασαν, έβαλαν μπρός το εξοχικό (μετά πισίνας παρακαλώ..). Ολοι αυτοί, που προκειμένου να “ανέλθουν” στην κοινωνική κλίμακα (με μερσεντέ, ακριβό τετρακούνητο, εξοχικό κλπ) δεν ορρωδούν προ ουδενός. Ακόμη κι αν έτσι καταστρέφουν το μέλλον των παιδιών τους.
Ευθύνονται βεβαίως όλοι αυτοί, που υπακούοντας στη λογική “ότι φάμε, ότι πιούμε, κι ότι αρπάξει ο κώλος μας” κατέστρεψαν (κι εξακολουθούν να καταστρέφουν) αυτό τον τόπο.
Συνεπώς κε undantag ΟΥΔΕΙΣ είναι αθώος. Ακριβώς όπως κι ο κλεπταποδόχος, έτσι κι αυτός που αγοράζει καταπατημένη έκταση (έστω κι εν αγνοία του) είναι συνένοχος. Κι ενώ ο κλεπταποδόχος μπορεί να έχει κάποια ελαφρυντικά, ο άλλος δεν έχει κανένα, διότι το δάσος φαίνεται ξεκάθαρα σε ποιόν ανήκει.
Οσο για την τελευταία σου παράγραφο, είναι για γέλια. Μου θύμισε το αμερικάνικο “μη ρωτάς τι κάνει η πατρίδα σου για σένα, αλλά τι κάνεις εσύ για την πατρίδα σου…”.
Και πριν πείτε κάτι, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στη σαββατιάτικη ελευθεροτυπία.
Κυριε Ροιδη,
Σας ευχαριστω για την κατανοηση και συμπαρασταση σας στο προβλημα μου. Ξερετε, τραγικο θυμα της σουρεαλιστικης Ελληνορθοδοξης πραγματικοτητας δεν ειμαι μονο εγω με το τωρινο τραγικο γεγονος που μου συνεβει, αλλα και πολλες χιλιαδες αλλων πληγεντων απο την υποπτη καταστροφικη πυρκαγια, οι οποιοι θρηνουν οχι μονο για τις προσωπικες τους περιουσιες, αλλα και για την τεραστεια οικολογικη καταστροφη, καθως και ολοκληρη η Ελληνικη κοινωνια που ζει κατω απο το καθεστως αυτης της δυναστειας των ανηθικων, του κληρου και των πολιτικων.
Συνηθιζω να λεω σχετικα με την Τεχνη, ¨μετατρεψτε τον πονο σας σε Τεχνη. Σε μουσικη, σε ποιηση, σε χρωμα, αν ειστε ζωγραφοι” Το ιδιο λεω και για τους οργισμενους, οχι μονο απο αυτη την συγκεκριμενη περιπτωση, αλλα γενικα. “Μετατρεψτε την οργη σας σε ενεργεια, σε δυναμη που να γκρεμισει καταστασεις και καθεστωτα του ειδους που ζουμε σημερα.”
Ροζα Λουξεμπουργκ
Νομικος
Λασκαρατος
Undantag
Σας ευχαριστω θερμα που με υποστηριξατε τοσο σθεναρα απεναντι στην ΥΒΡΗ, με τις ευστοχες και πολυ σωστες παρατηρησεις και αναλυσεις σας.
Pornogeros,
Επί τροχάδην διότι καταχρώμαι του χώρου του Ροϊδη και η καφενειακή οπτική σου με κουράζει αφάνταστα. Κρατιέμαι να μη μεταχειρισθώ το ύφος σου εναντίον μου – σε ανάμνηση κάποιων εύστοχων σχολίων σου του παρελθόντος.
- Εγώ ξεκινάω με το τεκμήριο της αθωότητας τουλάχιστο για μη δημόσια πρόσωπα που δε γνωρίζω, εσύ με αυτό της ενοχής. Σε μια δημοκρατία, ισχύει από χέρι το πρώτο. Βολέψου, αλλ΄εν γνώσει των συνεπειών (μπορεί να έρθει και η σειρά σου…).
- Όσο για την τελευταία μου παράγραφο (πόσο χαίρομαι που σ’έκανα και γέλασες!), όχι, αγαπητέ μου, δεν είχα στο νου μου τον JFK. Και ας ΜΗΝ είναι ΟΛΕΣ οι αμερικανιές για κακό. Τον ταλαίπωρο το Θουκυδίδη είχα κατα νού:
ἐλευθέρως δὲ τά τε πρὸς τὸ κοινὸν πολιτεύομεν καὶ ἐς τὴν πρὸς ἀλλήλους τῶν καθ’ ἡμέραν ἐπιτηδευμάτων ὑποψίαν, οὐ δι’ ὀργῆς τὸν πέλας, εἰ καθ’ ἡδονήν τι δρᾷ, ἔχοντες, οὐδὲ ἀζημίους μέν, λυπηρὰς δὲ τῇ ὄψει ἀχθηδόνας προστιθέμενοι. ἀνεπαχθῶς δὲ τὰ ἴδια προσομιλοῦντες τὰ δημόσια διὰ δέος μάλιστα οὐ παρανομοῦμεν, τῶν τε αἰεὶ ἐν ἀρχῇ ὄντων ἀκροάσει καὶ τῶν νόμων, καὶ μάλιστα αὐτῶν ὅσοι τε ἐπ’ ὠφελίᾳ τῶν ἀδικουμένων κεῖνται …
Μπορείς να ξαναγελάσεις, αν θέλεις, συνέχεια δε θα δώσω. Α, και Ελευθεροτυπία δε διαβάζω πια.
Πορνόγερε, όταν θα μάθεις πως είναι ο σωστός σχολιαστής ενός ιστολογίου (δεν εγκαταλείπουμε συζητήσεις που στριμωχτήκαμε, δεν αμολάμε ατεκμηρίωτες μπαρούφες και εξαφανιζόμαστε κλπ κλπ- ξέρεις εσύ τι λέω- για κάτι μήνες πριν μιλάω) τότε θα αποφασίσω και εγώ να σε πάρω σοβαρά και να απαντώ στα σχόλιά σου που με αφορούν.Μέχρι τότε, απλώς σε ενημερώνω πως θα στραβώνω με ότι μου γουστάρει και θα την πέφτω αλύπητα, σε κάθε αγράμματο και θρασύ κωλοπαίδι, που εμφανίζεται εδώ και προσβάλλει ανθρώπους με ατεκμηρίωτους χαρακτηρισμούς ή με την αισθητική των γραπτών του.Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Απορίες…….που είναι η αριστερά;;
http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=77791
φίλε aeroxeimarros,
συμφωνώ κι εγώ μόνο εν μέρει με τον Στάθη, αν κάνετε κλικ θα δείτε το λόγο
http://www1.rizospastis.gr/firstpage.do?size=large&publDate=1/9/2009
από την άλλη, άντε να κινητοποιήσεις κόσμο μέσα στο κατακαλόκαιρο…
Καθυστερημένη προφανώς, αλλά για λόγους α ρ χ ή ς (τι να κάνουμε, αυτά θα μάς φάνε) μπαίνω τώρα να υπερασπιστώ τον κ. Κορόβιλα, που δεν τον ξέρω βεβαια παρά απ’ ό,τι γράφει εδωμέσα.
) ύφος και ήθος τού Undantag.
Αν και δεν μέ χρειάζεται, τα είπαν κι άλλοι, και συντάσσομαι κυρίως με το (εξ/αιρετικό) (ως συνήθως
Μια παρατήρηση μόνο επιπλέον, λόγω προσωπικής -τυχαίας- εμπειρίας : ξέρω τα “βόρεια” τής Αθήνας από παιδί, και ειδικά στη Δροσιά κάναμε ευτυχισμένα παιχνίδια μες στα δασάκια της – τα οποία – πάντα – είχαν και σπιτάκια ανάμεσα. Μη μέ κάνετε να πω περισσότερα για μένα, όχι ότι φοβάμαι κ α ι τ ό σ ο τις ηλικίες, αλλά δεν κάνει… Η Δροσιά λοιπόν είχε πάντα κ α ι δασάκια κ α ι σπιτάκια…
Τώρα – πέρα από το αηθέστατο ύφος κάποιων γραφτών – γενικότερα μιλώντας – (θα μπορουσαν δλδ απλώς οι άνθρωποι να ρωτήσουν, αντί να επιτεθούν στα ίσα σε κάποιον που είπε ότι κάηκαν τα δέντρα πλάι του) ΤΙ θέλουμε ; Να μην υπάρχουν δέντρα πουθενά κοντά σε σπίτια ; Αυτό θα ήταν ο παράδεισος ;
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ;
χαιρετώ
Κύριε Ροϊδη και αγαπητοί φίλοι
κάνω μια μικρή παρέμβαση για να υπερασπιστώ το αυτονόητο. Το δικαίωμα του κάθε πολίτη να έχει σπίτι κοντά στο δάσος, κτήμα με δένδρα, σπίτι με κήπο κλπ κλπ
Απαιτώ παράλληλα και από την Πολιτεία ψήφιση και ΕΦΑΡΜΟΓΗ διατάξεων δασοπροστασίας και δόμησης κλπ
Δυο σχολιαστές, οι κ.κ.Τόνι Άντονι …και Υπολανθάνων, θεώρησαν πως μη μπορώντας να αντικρούσουν τις θέσεις του μπλογκ, θα μπορούσαν να το υποσκάψουν ανακαλύπτοντας στο πρόσωπο του σχολιαστή κ.Κοροβίλα τον ένοχο ιδιοκτήτη της βίλας στο δάσος, με τεκμήριο το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του.
Έβγαλαν λοιπόν δικαστική απόφαση καταδίκης ενός πληγέντος, βάσει του μεσαιωνικού εκκλησιαστικού δόγματος αφού σώθηκε είναι μάγισσα, βάσει του σταλινικού δόγματος αφού δεν κάηκε είναι ένοχος, και με την ακαταμάχητη λογική Ράβδος στη γωνία άρα βρέχει, με αυτόκλητους υποβολείς τον ίππότη της Μάντσα και τον πορνόγερο που σιγοντάρει:
@Κι εσείς οι υπόλοιποι, αντί να χτυπήσετε αλύπητα τη μικροαστική νοοτροπία του “εξοχικού και μάλιστα στο δάσος” σιγοντάρετε (τρομάρα σας) την αυθαιρεσία και την καταπάτηση δημόσιων εκτάσεων………..Συνεπώς κε undantag ΟΥΔΕΙΣ είναι αθώος@
Είμαστε λοιπόν μπλογκ εχθρών του δάσους, μικροαστών κλπ,
αφού αντί να επιτεθούμε στον συνάνθρωπό μας-και συλλήβδην σε όλους τους πληγέντες από την πυρκαγιά, τους υπερασπιζόμστε αντί να τους τσουβαλιάσουμε μαζί με τους καταπατητές, τους αυθαίρετους οικιστές, τους αποχαρακτηριστές δασών, τους υπουργούς και τα κόμματα των δασοκτόνων νόμων κλπ
Δεν θα απαντούσα ποτέ σε σχολιαστές του επιπέδου των κ.κ. Αντονι και Υπολανθάνοντος (φασισμού), αν δεν τους σιγοντάριζαν άλλοι δυο παλιοί σχολιαστές κι αν δεν επιτίθεντο σε φίλο του μπλογκ, ο οποίος πολύ σωστά δεν καταδέχτηκε να τους απαντήσει.
Ο κ.Άντονι μάλιστα μου επιτέθηκε σε άλλο ποστ υπερασπιζόμενος την αμαρτωλή βίλα Χριστόδουλου.
Η άγνωστη και αόρατη βίλα Κοροβίλα τον μάρανε.
Ως γνωστόν κύριοι, η καζουιστική (την οποία εφαρμόζετε) απέχει παρασάγγας απο τη ορθή διαλεκτική (στην οποία ομνύετε).
Δεν έχει νόημα να πώ τα ίδια.
Για όσους έχουν πάψει να αναζητούν επιβεβαίωση της ομορφιάς τους μέσα από τον παραμορφωτικό καθρέφτη, υπάρχουν δύο άρθρα στο “Ε” της Κ.Ε.. Το ένα (αποσπάσματα από παλιά συνέντευξη του Αρ. Προβελέγγιου στον Απ. Διαμαντη) όπου ο μεγάλος αρχιτέκτονας λέει τα πράγματα έξω απ’ τα δόντια, και το άλλο σχετικά με την πορεία καταστροφής του Υμηττού.
Στους υπόλοιπους, εύχομαι καλόν ύπνο….
Eυτυχώς που υπάρχεις και εσύ πορνόγερε να φυλάς Θερμοπύλες.Κατά τα άλλα, γκαργκλ, γκαργκλ, γκαργκλ, (ήχος βαριάς γαργάρας).
@Ρο
Δεν διαφωνούμε επί της ουσίας! Αλλά σκέφτομαι μήπως απλά δεν υπάρχει πλέον η δύναμη να κινητοποιήσεις τον κόσμο ουσιαστικά, και όχι απλά συμβολικά, είτε είναι καλοκαίρι είτε χειμώνας!
Εκ της ιστορίας αποδεινύεται ότι οι κινητοποιήσεις είναι λίγο….ψεύτικες. Ευπρόσδεκτες βέβαια, αλλά έχω μεγαλύτερες απαιτήσεις από αυτές.
Εμένα με απασχολεί σε ότι αφορά το Θέμα της Αττικής ο επερχόμενος χειμώνας και οι βροχές που αναμένεται να δεχτεί το λεκανοπέδιο. Πολύ φοβάμαι ότι οι φωτιές θα συνεχίσουν το καταστροφικό τους έργο υπό την μορφή του Νερού!!!!
Ο τρόμος θα είναι για φέτος ο ΒΑ “υετοφόρος” άνεμος!
aeroxeimarros,
γενικά η Αριστερά δεν δρα ανάλογα, ούτε βρίσκεται στο ύψος των κοινωνικών περιστάσεων καθόλου τα τελευταία (τουλάχιστον) 10-15 χρόνια, είτε προς μία ρεφορμιστική κατεύθυνση ή έστω στα καθημερινά και… “αντιμετωπίσιμα” προβλήματα της υπάρχουσας αστικής πραγματικότητας, έστω και σε στοιχειώδη ζητήματα…
Είμαι όμως πολύ προσεκτικός στα λόγια μου, στις πράξεις μου,και στον τρόπο κρίσης μου προς την Αριστερά, κι αυτό διότι δεν θέλω να συμβάλλω κι εγώ στην ενίσχυση αυτών που κυβερνούν εναλλάξ την χώρα μας τα τελευταία 35 χρόνια. Η τρόπος προσέγγισης μου -κρίνω- αυτού του θέματος δεν πρέπει να είναι ο ίδιος με τον τρόπο που θέλουν και προωθούν κάποιοι επαγγελματίες-διαχειριστές της Εξαπάτησης.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός και ελπίζω να κατάλαβες και τον λόγο που δεν θίγω όσο θα έπρεπε και όσο θα της “άξιζε” ίσως της Αριστεράς…
Κατανοώ πλήρως τα λεγόμενα σας. Απλά, διαφωνώ διότι θεωρώ ότι και η αριστερά είναι η μπότα του συστήματος, οπότε την κατακρίνω όπως και τους υπόλοιπους.
Βέβαια, εσείς είσθε αρκετά πιο έμπειρος από εμένα και ίσως να γνωρίζετε κάποια πράγματα που δεν δυναμαι ακόμα να σκεφτώ.
Πάντως θεωρώ ότι η αριστερά δεν δίνει λύσεις και αυτό με ανησυχεί.
Στην τελευταία πράξη του theatre of the absurd που ζούμε τις τελευταίες μέρες, ο ήρωας πρωταγωνιστής ετοιμάζεται για το salto mortale ενώ από το παρασκήνιο εμφανίζεται ο deus ex machina που θα φέρει επιτέλους την κάθαρση. Άθελα ο νους γυρίζει 20 χρόνια πριν όταν ένας νέος άνθρωπος με ήθος και ραχοκοκαλιά ο Αντώνης Τρίτσης , υπουργός Παιδείας και …Θρησκευμάτων τότε, προσπάθησε να κάνει πράξη τα σλόγκαν όπως εκείνο το ανεπανάληπτο “σε ποιόν ανήκει το οικόπεδο;” του επαναστάτη Ανδρέα. Πρίν ο Χριστόδουλος και ο Άγιος Θηβών μπλέξουν τα μπούτια τους στο ‘αλληλοφάγωμα και στο σκυλοκαυγά’ για το θρόνο κατά τον Λασκαράτο, χέρι-χέρι τότε, μαζί με τον σημερινό Άγιο Θεσσαλονίκης Άνθιμο και τον Τρίκης Αλέξιο, τα δύο αυτά πρωτοπαλίκαρα της Ορθοδοξίας έστησαν τον μεγάλο τσαμπουκά ( a.k.a. Casus belli) ενάντια στο νόμο 1700/87, και πρωτοστάτησαν στα συλλαλητήρια που ακολούθησαν. “Θα μας πάρουν και τα καντήλια;” σε κατάσταση αναβρασμού ψυχής ανέκραξε ο μακαριστός Χριστόδουλος σε ένα από αυτά!
Για όσους δεν γνωρίζουν ο νόμος Τρίτση 1700/87 ψηφίστηκε από τη Βουλή το 1987 και ρύθμιζε τα θέματα της μοναστηριακής περιουσίας σε γη (1,3 εκατ. στρέμματα δασικές και αγροτολιβαδικές εκτάσεις). Σε τελευταία ανάλυση ήτανε ένα παιχνίδι εξουσίας. Σε μεσαιωνικού τύπου οικονομίες όπου η οικονομική δραστηριότητα βασίζεται κυρίως “στα ακίνητα”, γη σημαίνει πλούτος και πλούτος σημαίνει εξουσία. Με τον γνωστό ερασιτεχνισμό που χαρακτήριζε τον λαϊκισμό του Παπαντρέου η πολιτεία έπαιξε και έχασε. Το παπαδαριό των δημοσίων υπαλλήλων κατά τον Πάγκαλο, προσέφυγε στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια και δικαιώθηκε!
Εξιλαστήριο θύμα για την ήττα επελέγη ο Τρίτσης που απομακρύνθηκε με τον χειρότερο τρόπο και παρ ολίγον να βρεθεί , ό μη γένοιτο, “εκτός κινήματος”. ! Από κει και πέρα το πάθημα έγινε μάθημα και το πασοκικό κίνημα έγινε προσκύνημα. Αυτός που αντικατέστησε τον Τρίτση στο Υπουργείο Παιδείας ήταν, (ποιός άλλος;), ο άνθρωπος που βλέπαμε χθές το βράδυ στο γυαλί να αοριστολογεί, ο σημερινός μας ΓΑΠ!