
Όλων τα βλέμματα είναι στραμμένα στο Πασόκ και λοιπών λαμογίων δυνάμεων και το Πασόκ μέσω του σπινθηροβόλου βλέμματος του αρχηγού του επεξεργάζεται ψίχουλα εκεί στο Πάτο.
Επιτέλους, να μία Πολιτική Κίνηση Ολκής της ηγεσίας του Γιώργου, «η οποία αφότου ανέλαβε δεν έχει κερδίσει ούτε στο τάβλι» ( Πρετεντέρης «Το Βήμα» 13.07.08 )
………………..
.
.
.
.
.
.
ντους κ. ντουζ (το) (άκλ.) μακρόστενος σωλήνας νερού που είναι τοποθετημένος κατακόρυφα στο μπάνιο και εκτοξεύει το νερό με πίεση, κάτω από τον οποίο στέκεται κανείς για να πλυθεί. (Γ. Μπαμπινιώτη. Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας)










Οποιαδήποτε ταύτιση με αληθινά πρόσωπα και κόμματα είναι εντελώς συμπτωματική.
©Ρο
καθημερινα βλεπουμε λιγο λιγο το τελος του ΠΑΣΟΚ…καιρος ειναι πιστευω να δουμε και τον ολοκληρωτικο θανατο…
Συμφωνώ:)
Ντους λάμα μπε = το γνωστό ρητό του Προφήτη Μας.
Kύριε Ροϊδη,
όταν η επί χρήμασι εκδιδόμενη γυνή ξεφωνηθεί και δεν τη σώζει τίποτα, μια λύση της μένει. Να βγάλει και τις άλλες γυναίκες ίδιες μ’αυτήν. Αυτή είναι η συνταγή του ΠΑΣΟΚ και το Λάος εκτελεί το συμβόλαιο. Ας μας πει ο Γιωργάκης πως πήρε ο φίλος του ο Τρεπεκλής την προμήθεια των 6,5 εκατομμύρια ευρώ (όσα οι πολλοί δεν βγάζουν σε όλη τους τη ζωή) για ένα σύστημα ασφαλείας που δεν λειτουργεί, ας μας πει ποιοί πλούτισαν στο κόμμα του.
Το ΠΑΣΟΚ έχει χάσει κάθε μέτρο και την αίσθηση του γελοίου. Διαβάστε την παρακάτω επίσημη ανακοίνωση:
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΝΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ
1. Το ΠΑΣΟΚ με την παρουσία του στην Μακεδονία, παρουσία που θα κορυφωθεί με τις συνεδριάσεις του Πολιτικού και του Εθνικού Συμβουλίου, δίνει την καλύτερη απάντηση στο χθεσινό εθνικιστικό παραλήρημα του Σκοπιανού πρωθυπουργού.
http://do.pasok.gr/hlioypolh/?p=104
Ξεχειλίζει το θράσος στο ΠΑΣΟΚ:
Να τους βγάλουμε όλους ίδιους:
http://www.antinews.gr/
1) Αποκάλυψη: Όταν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ήθελαν τον Γερμανό τους
By Factorx | July 16, 2008
Τελικά εξέλιπεν πράγματι το θράσος στη χώρα αυτή. Κατηγορούν το ΚΚΕ για τον «Γερμανό» όταν και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ προσπαθούσαν να τον κάνουν, εκτός των άλλων, και μεγαλοπρομηθευτή των Ενόπλων Δυνάμεων. Διαβάστε και θαυμάστε:
Στις 11/3/2005 συνεκλήθη διυπουργική επιτροπή για την αμυντική βιομηχανία για να συζητήσει την απευθείας ανάθεση δυο μεγάλων συμβάσεων παρουσία των ενδιαφερομένων επιχειρηματιών. Δεν γνωρίζουμε αν παρόμοια πρακτική έχει εφαρμοσθεί στο παρελθόν και σε άλλες χώρες (την Ουγκάντα του Αμίν Νταντά φερ΄ ειπείν). Στην Ελλάδα όμως συνέβαιναν τα εξής, τέσσερις μόνο ημέρες μετά τα πρώτα γενέθλια μιας κυβέρνησης που εξελέγη επαγγελόμενη την κάθαρση: Ο κ. Γερμανός κατασκεύαζε ως γνωστόν μπαταρίες και πουλούσε ρολόγια και κομπιουτεράκια. Κάποια στιγμή όμως, σκέφθηκε ότι θα μπορούσε να ασχοληθεί επικερδώς και με τα υποβρύχια και έτσι το 2.000 υπέγραψε με το ΠΑΣΟΚ μια σύμβαση για μπαταρίες υποβρυχίων. Η σύμβαση εκτελέστηκε, αλλά η υπόθεση πήγε και στα χέρια του εισαγγελέα του Ναυτοδικείου επειδή οι μπαταρίες που παρέλαβε το Πολεμικό Ναυτικό δεν πληρούσαν τους όρους της σύμβασης και αναζητούνταν ευθύνες. Οι οποίες βεβαίως δεν βρέθηκαν ποτέ. Έτσι στις 8/12/2003 ο κ. Γερμανός υπέβαλε νέα πρόταση στο υπουργείο Άμυνας (Παπαντωνίου) για την κατασκευή στο Όλβιο της Ξάνθης μιας μονάδας κατασκευής των γερμανικών τορπιλών DM2A4. Οι ΠΑΣΟΚοι προώθησαν την σύμβαση , όμως το ναυτικό είχε τις επιφυλάξεις του. Μπορεί ένας επιτυχημένος κατά τα άλλα επιχειρηματίας του εμπορικού τομέα να κατασκευάσει ένα τόσο κρίσιμο και επικίνδυνο υλικό; Μήπως την πατούσαμε όπως οι Ρώσοι με το άτυχο «Κουρσκ» που πήγε στον πάτο μαζί με το πλήρωμά του επειδή εξερράγη μια από τις τορπίλες του;
Παρόλα αυτά ο κ. Γερμανός πίεζε. Και επανήλθε δριμύτερος όταν η ΝΔ ανέβηκε στην κυβέρνηση. Έτσι ο τότε υπουργός Άμυνας Σπήλιος Σπηλιωτόπουλος συνεννοήθηκε με τον υπουργό Οικονομίας κ. Αλογοσκούφη και τον τότε υπουργό Ανάπτυξης κ. Σιούφα και συνεκάλεσαν στις 11/3/2005 την προαναφερθείσα διυπουργική σύσκεψη. Παρούσα και η οικονομική σύμβουλος του πρωθυπουργού κ. Ελένη Λουρή. Παρών και ο τότε γενικός γραμματέας εξοπλισμών Γ. Ζορμπάς ο οποίος διαφώνησε λέγοντας ότι η σύμβαση δεν μπορεί να υπογραφεί επειδή έχει δημιουργηθεί θέμα ασφαλείας και πιστοποίησης του υλικού της τορπίλης. Αυτό όμως δεν πτόησε παριστάμενο υπουργό, ο οποίος είπε το εξής καταπληκτικό, αναφερόμενος στον παρόντα κ. Γερμανό: «Αρχή είναι ακόμα, θα μάθει, ας ξεκινήσουμε και βλέπουμε». Προσεκτικός όπως πάντα, όταν είδε τι γίνεται ο κ. Σιούφας πήρε τις αποστάσεις του και δήλωσε ότι δεν διαφωνεί με την ανάθεση της σύμβασης , υπό την προϋπόθεση ότι θα ελεγχθεί από τον γενικό γραμματέα εξοπλισμών Γ. Ζορμπά. Η συνέχεια σε επόμενο. Στο μεταξύ μπορεί κάποιος από την ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ να διαψεύσει και να πει ότι δεν έγιναν έτσι τα πράγματα; Τους προκαλούμε.
Topics: Πολιτική Επικαιρότητα | 11 Σχόλια »
Στο στόχαστρο του ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ:
2) Κι ακόμα δεν πλάκωσαν οι μεγάλες ζέστες
By Factorx | July 16, 2008
http://www.antinews.gr/
Αυτό να δούμε και να τρελαθούμε τιτλοφορεί μια μεγάλη καλοκαιρινή…πατάτα το troktiko και με βάζουν τώρα να σχολιάζω μέσα στην ζέστη. Και δεν τους στέλνω την …γάτα μου τον Φρίξο επειδή την πάτησαν και αναδημοσιεύουν προηγούμενο post στο http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=889761
με τίτλο: «Συνασπισμός: κομματικά ΜΜΕ με τα λεφτά του εφοπλιστή Θ. Αγγελόπουλου;».
Που βασίζεται αυτό το καταπληκτικό σε έμπνευση και πληροφόρηση ρεπορτάζ; Σε μια πλάκα που έκανε πριν από καιρό το Κουρδιστό πορτοκάλι που έγραφε ότι τάχα:«Πληροφορίες θέλουν τον μεγαλοεπιχειρηματία Θόδωρο Αγγελόπουλο, να αγοράζει την ιστορική εφημερίδα “Αυγή”. Ο εφοπλιστής που παρακολουθεί εντυπωσιασμένος την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ και του Τσίπρα, με μια κίνηση -ματ απέκτησε την εφημερίδα με σκοπό να την εμπλουτίσει και να την μετατρέψει σε “Ελευθεροτυπία” του ΣΥΡΙΖΑ. Θέλοντας μάλιστα να πειράξει τη σύζυγό του, Γιάννα Αγγελοπούλου η οποία έχει πετάξει ένα σκασμό λεφτά στον «Ε.Τ», της είπε: -Κοίτα να δεις που εγώ με την “Αυγή”, θα πουλάω περισσότερα φύλλα από τον “ΕΛ. ΤΥΠΟ”. Στις προθέσεις του μεγαλοεφοπλιστή είναι και η εξαγορά του περιοδικού “Αντί”, από τον Χρήστο Παπουτσάκη, ώστε τα δύο αυτά έντυπα να μετατραπούν σε αιχμή του δόρατος για τον ΣΥΡΙΖΑ, που πάει να ξεπεράσει το ΠΑΣΟΚ! Κι ο πρώτος μάγκας, ο Θόδωρος!…». Φυσικά καμία πρόταση του κ. Αγγελόπουλου δεν είχε γίνει ούτε στο Αντί (που έκλεισε, αυτό δεν το λέει κανένα από τα δύο site), ούτε στην «Αυγή».
Τα παραμύθια του Κουρδιστού συνδυάζονται και με μια «σοβαρή» εκτίμηση η οποία είναι η εξής: Αφού «η Αυγή, ούτε επιβεβαίωνε τις φήμες, ούτε τις διέψευδε, ούτε δημοσιοποιούσε τη μετοχική της σύνθεση», ύστερα από τρεις μήνες έσκασε η είδηση: Η Κουμουνδούρου συσκέπτεται με θέμα την αναβάθμιση των κομματικών ΜΜΕ, τη δημιουργία media group με μετοχοποίηση όλων των κομματικών ΜΜΕ και ενοποίησή τους με έμφαση στην επέκταση της Αυγής, αλλά και στην τηλεόραση και το Ιντερνέτ……………………………………………………………………………………….
Τα συμπεράσματα δικά σας. Γιατί εμείς αδυνατούμε να παρακολουθήσουμε την πολυπλοκότητα του συλλογισμού. Φαντάσου δηλαδή να πιάσουν και οι μεγάλες ζέστεςΕνα μόνο έχουμε να πούμε. Με τέτοια δημοσιεύματα προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο ότι η διαφθορά και η διαπλοκή απλώνεται σε όλο το πολιτικό φάσμα και δεν αφορά μόνο τον δικομματισμό; Οι πράσινοι κομισάριοι δεν διδάχτηκαν τίποτα από το παρελθόν; Έτσι θα αντιμετωπίσουν το φαινόμενο Τσίπρα;
Topics: Πολιτική Επικαιρότητα | 14 Σχόλια »
Ως γνωστόν ο πνιγμένος (που απ’ τα μαλλιά του πιάνεται), είναι επικίνδυνος για όποιον βρεθεί δίπλα του: τον τραβάει στον πάτο! Αν, μάλιστα, μιλάμε για πράσινο ελώδη βάλτο, ακόμα χειρότερα…
Tελικα ΚΚΕς εισαι.
Όχι, ΠΑΕ Αθηναϊκός και Παγκράτι στο μπάσκετ.
εσύ “σοσιαληστής” είσαι;
Σοβαρά τώρα, πιστεύετε ότι πράγματι υπάρχει μια συνομωσία ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ για να χτυπήσουν το ΚΚΕ?
Η όλη ιστορία ξεκίνησε όταν ο Πάγκαλος είπε κάτι που ακουγόταν έτσι κι αλλιώς στην πιάτσα.
Αρκετά αργότερα εμφανίστηκε το ΛΑΟΣ με τις ίδιες κατηγορίες.
Τώρα γιατί το ΛΑΟΣ να χτυπήσει το ΚΚΕ? Μα την ίδια δεξαμενή ψηφοφόρων έχουν (είτε αρέσει είτε όχι φοβάμαι ότι είναι η πικρη αλήθεια).
Η απάντηση του ΚΚΕ στις κατηγορίες που δέχτηκε με απογοήτευσε. Δεν περίμενα από κόμμα που (δηλώνει ότι) είναι κόμμα με αρχές να αρχίσει τις συνομωσιολογίες όπου αντικουμουνιστές και καπιταλιστές θέλουν να χτυπήσουν το κόμμα του λαού κτλ κτλ. Μου θύμισε κάτι ελληναράδες που από τον κίσσινγκερ μέχρι τους εβραίους πλέκουν συνομωσίες για να χτυπήσουν τον ελληνισμό.
Καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται. Οπότε ή ΚΚΕ βγαίνει και ευθέως δηλώνει ότι δεν είχε καμία οικονομική σχέση με την υπόθεση γερμανός (π.χ. μετοχές) και τελειώνει η υπόθεση εκεί ή αρχίζει να θολώνει τα νερά.
Φίλε xBerliner ( δεν ντρέπεσε, γιατί έκλεισες το μπλογκ; ),
Δεν ξέρω τι λένε οι σχολιαστές αλλά το ποστ μου “λέει” συγκεκριμένα πράγματα, και ούτε που με ενδιαφέρει η στάση του ΚΚΕ….
εγώ τονίζω τη στάση του Πολιτικού Ογκόλιθου ΓΑΠ και τον άκομψο, άγαρμπο και βρόμικο τρόπο που διάλεξε να μεταφέρει τη προσοχή του κοινού από το βαλτωμένο-από-τα-σκάνδαλα-και-λίγα-λέω κόμμα του προς κόμμα της Αριστεράς, η οποία (Αριστερά) σημειώνω δεν είχε ποτέ μοιραστεί με το ΠΑΣΟΚ την εξουσία, άρα και τη μάσα.
Η άποψή μου για ΚΚΕ-Γερμανό; Δεν βλέπω το πρόβλημα…
Σχόλιο 9 –>>
Κι αν έχει μετοχές δλδ κακό είναι; Δεν υπάρχει γραμμένο πουθενά ότι τα κόμματα αποκλείονται απο το ΧΑΑ.
Ο κατάλογος όσων πλούτισαν στο (και από το) ΠΑΣΟΚ θα είναι πολύ ενδιαφέρων, αν γραφτεί ποτέ. Κατάλογο για τους βουλευτές, υπουργούς, στελέχη της ΝΔ δεν άκουσα να ζητιέται.
Εδώ που τα λέμε όμως, δε νομίζω ότι θα αναδεικνυόντουσαν τα σκάνδαλα αν ο κοσμάκης περνούσε καλά.
Το μπλογκ το έκλεισα γιατί εξαιτίας έλλειψης χρόνου δεν μπορούσα πλέον να το “συντηρήσω”. Καλύτερα κλειστό, παρά να σέρνεται.
Δεν παρακολουθώ από κοντά τις ειδήσεις, αλλά δεν αντιλήφθηκα τελευταία κάποια κίνηση του ΠΑΣΟΚ εναντίον του ΚΚΕ. Τη μόνη που θυμάμαι είναι του Πάγκαλου πριν από αρκετό καιρό. Μπορεί να κάνω και λάθος.
Ούτε και εγώ βλέπω πρόβλημα να είχε μετοχές του Γερμανού το ΚΚΕ. Πρόβλημα υπάρχει από τη στιγμή που αυτό γίνεται στα μουλωχτά. Και η θέση της Παπαρήγας (και του ΚΚΕ) ότι δεν επιτρέπει έλεγχο των οικονομικών του ΚΚΕ είναι απαράδεκτη. Τη στιγμή που (δικαιολογημένα) ζητάς διαφάνεια στα 2 κόμματα εξουσίας, είσαι υποχρεωμένος να δεχτείς τον δημόσιο έλεγχο και εσύ. Στο κάτω-κάτω σε μια δημοκρατία δεν υπάρχουν αυθεντίες στην ηθική. Άρα και το ΚΚΕ αν υπάρχουν ενδείξεις είναι υποχρεωμένο να δεχτεί τον έλεγχο.
Εγώ που δεν υπήρξα ποτέ μέλος του ΚΚΕ (σκληρός ρεβιζιονιστής γαρ), οφείλω να σημειώσω πως το Π.Γ. εξέδωσε ανακοίνωση (http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=6634935) όπου σημειώνει:
“Επιτίθενται στο ΚΚΕ, αν και γνωρίζουν ότι δεν είχε και δεν έχει καμία σχέση με τις επιχειρήσεις «Γερμανός».
Επιτίθενται, αν και γνωρίζουν όλοι τις επανειλημμένες σαφείς και κατηγορηματικές τοποθετήσεις του ΚΚΕ μέσα στη Βουλή και έξω από αυτή, καθώς και του «Ριζοσπάστη», για την εξαγορά της «Γερμανός» από την COSMOTE. Υπενθυμίζεται ότι υπάρχουν κριτικά δημοσιεύματα, από τον Οκτώβρη του 2000, για τη διείσδυση ή την απόπειρα διείσδυσης της αλυσίδας καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και σε άλλους τομείς, όπως της Παιδείας”.
Κατόπιν τούτου, και επειδή ούτε ντέτεκτιβ υπήρξα ποτέ, για οποιαδήποτε άλλη θέση αναμένω, αν όχι αποδείξεις, τουλάχιστον ισχυρότατες ενδείξεις.
Μήπως είσαι ΚΟΔΗΣΟ και δεν το ξέρεις;
X-Berliner,
επίτρεψέ μου να σου απαντήσω κι εγώ.
Δεν ψηφίζω ΚΚΕ, έχω σοβαρότατες διαφωνίες με το κόμμα αυτό, αλλά οφείλω να πω ότι η στάση ΓΑΠ-Λάος-γιατί ναι υπάρχει συννενόηση, ή έστω αφανής συνεργασία στο θέμα, ο ένας ράβει ο άλλος κόβει, με ενόχλησε.
Δεν έχεις δίκιο όταν ζητάς από το ΚΚΕ να δίνει λογαριασμό για τα οικονομικά του. Δεν έχει ασκήσει εξουσία, ούτε θα ασκήσει στο προσεχές μέλλον, δεν διαχειρίζεται κρατικό χρήμα όπως τα 2 κυβερνητικά κόμματα, δεν χρωστά λογαριασμό παρά μόνο στα μέλη του. Είναι το μόνο κόμμα που κάνει πραγματικές οικονομικές εξορμήσεις μεταξύ των μελών και φίλων του-εγώ προσωπικά δίνω πάντα τον οβολό μου γιατί το θεωρώ απαραίτητο στυλοβάτη της Δημοκρατίας. Στο παρελθόν έχουν τουφεκιστεί άνθρωποι με την κατηγορία πως χρηματοδότησαν το ΚΚΕ, είναι φυσικό το κόμμα αυτό να έχει τις επιφυλάξεις του.
Το βρίσκω εξαιρετικά υποκριτικό, το ΠΑΣΟΚ που κατηγορείται πως έχει ως κόμμα ή ως πρόσωπα πάρει αστρονομικές μίζες-ο καθείς αντιλαμβάνεται πως η Siemens είναι η κορυφή του παγόβουνου και ένα μικρό κλάσμα της ζοφερης πραγματικότητας-να ζητά από το ΚΚΕ να εξηγήσει τι; Την παροιμιώδη φτώχια της αρχηγού του και των βουλευτών του; Η βίλλα της Εκάλης ζητά λογαριασμό από το δυαράκι της Παπαρήγα;
Έλεος.
Το κόμμα του Κουτσόγιωργα, του Τσουκάτου, του Κοσκωτά, των υπερεξοπλισμών ζητά από το ΚΚΕ λογαριασμό; Είναι γνωστό πως οι βουλευτές του ΚΚΕ ακουμπάνε το μέγιστο μέρος του μισθού τους στο κόμμα. Είναι γνωστό πως ακόμη και αποχωρήσαντες όπως ο Μήτσος Κωστόπουος και το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ τ.ευρωβουλευτής Θεωνάς ακουμπάνε τη σύνταξή τους στο κόμμα. Από αυτούς τους ανθρώπους τολμάνε οι αυθαίρετες βίλλες και τα κότερα να ζητάνε λογαριασμό;
Είναι γνωστό πως το ΚΚΕ αρνήθηκε να δεχτεί το προνόμιο του διορισμού των βοηθών των βουλευτών του στο δημόσιο; Από αυτό το κόμμα ζητάνε οι μαιτρ της ρουσφετολογίας και του νεποτισμού λογαριασμό;
Έξεστι Παπανδρέου ασχημονείν
Άει στο διάλο ρε (όχι εσύ Μπερλίνερ μου).
Για το Λάος δεν θέλω να πω τίποτα.
Για το ΚΚΕ, θέλω μόνο να επισημάνω πως αντί να ευχαριστήσει τον ΣΥΡΙΖΑ που τον υποστήριξε, τον κατήγγειλε. Πρέπει και το ΚΚΕ να απαλλαγεί κάποτε από τα σύνδρομα καταδίωξης που έχει.
Το ΚΚΕ στυλοβατης της δημοκρατιας? Χμμ….
“Στο παρελθόν έχουν τουφεκιστεί άνθρωποι με την κατηγορία πως χρηματοδότησαν το ΚΚΕ, είναι φυσικό το κόμμα αυτό να έχει τις επιφυλάξεις του.”
Πολύ σωστά στο παρελθόν. Αλλά:
- Σήμερα έχουμε 2008.
- Ο κομουνισμός απεβίωσε προ δεκαπενταετίας.
- Τα ξερονήσια στην Ελλάδα έχουν κλείσει εδώ και δεκαετίες.
- Το ΚΚΕ έπαψε να είναι παράνομο επίσης εδώ και (τρεις) δεκαετίες.
- Οι φάκελοι (όπως τους ξέραμε) έχουν πάψει να υπάρχουν και αυτοί που υπάρχουν και δημιουργούνται τώρα μάλλον αδιαφορούν για τις κομουνιστικές πεποιθήσεις μας.
- Το ΚΚΕ πήρε μέρος σε κυβέρνηση πριν από σχεδόν 20 χρόνια.
- Τον ριζοσπάστη μπορείς να τον αγοράσεις από το περίπτερο χωρίς να φοβάσαι μήως και σε δει κανένα μάτι.
Ύστερα από όλα αυτά αν έχει ακόμα επιφυλλάξεις τότε μάλλον ξέχασε να βγάλεις τις παρωπίδες.
“Δεν έχεις δίκιο όταν ζητάς από το ΚΚΕ να δίνει λογαριασμό για τα οικονομικά του. Δεν έχει ασκήσει εξουσία, ούτε θα ασκήσει στο προσεχές μέλλον, δεν διαχειρίζεται κρατικό χρήμα όπως τα 2 κυβερνητικά κόμματα, δεν χρωστά λογαριασμό παρά μόνο στα μέλη του.”
Το ότι δεν έχει ασκήσει εξουσία στο παρελθόν είναι ψέμα. Μπορεί να ήταν σε κυβέρνηση συνεργασίας, μπορεί να ήταν περιορισμένη, και μόνο για μερικούς μήνες, αλλά υπήρξε σε κυβερνητική σχηματισμό και μάλιστα σε μια περίοδο που βρωμούσε από όλες τις πλευρές. Δεν υποννοώ τίποτε, απλώς θέλω να δείξω το πόσο σχετικό είναι να λες ότι δεν έχω εξουσία και συνεπώς δεν είμαι υποχρεωμένος να δίνω λογαριασμό. Π.χ. στους μήνες και στα πόσα υπουργεία ορίζεται η εξουσία για να είναι υποχρεωμένος κάποιος να δίνει λογαριασμό.
Επίσης η θέση “δεν χρωστά λογαριασμό παρά μόνο στα μέλη του” είναι εξαιρετικά επικύνδινη. Και μπορεί να είμαι σίγουρος ότι το άσυλο που διεκδικεί το ΚΚΕ δεν θα το χρησιμοποιήσει για περίεργους σκοπούς, αλλά γιατί αυτό το άσυλο να το διεκδικεί μόνο το ΚΚΕ. Γιατί να μην το διεκδικεί ο ΣΥΝ ή το ΛΑΟΣ; Ή ακόμα και κόμματα όπως των οικολόγων που πιάσαν 2% στις τελευταίες εκλογές. Και ποιος μπορεί να μου εγγυηθεί ότι αύριο δεν θα βγει (σπρωχτεί) ένα κόμμα που μπορεί να πιάσει ένα 3% να μπει στη βουλή και βασιζόμενο στο άσυλο (μιας και δεν θα έχει διαχειρησεί κρατικά λεφτά) δεν θα κάνει ξέπλυμα μαύρου χρήματος;
Οι υπόλοιποι Έλληνες που δεχονται τον Ελεγχο απο τον ΣΔΟΕ ειναι μαλακες!
Ας προσεχαν!
Μπράβο βρε Λασκαράτε, ναγιάσει το πληκτρολόγιό σου! Το σχόλιο 16 λέει πράγματα που κι άλλοι τα αισθάνονται και τα λέει και πολύ καλά.
Αγαπητέ Ροϊδη,
κατ’ …εξαίρεσιν, θα διαφωνήσω με το παρόν ποστ. Για να μην σας επιβαρύνω, επιτρέψτε μου να δώσω το σύνδεσμο με τη σχετική συζήτηση στην καλύβα.
http://panosz.wordpress.com/2008/07/15/germanos/
Κυρία Παπαρήγα και εάν λέω εαν…
ένας έμπορος ναρκωτικών, όπλων ή γενικώς λαμόγιο…
θέλει να ξεπλύνει χρήμα…
εσείς θα το δεχτείτε;
Θα κρύψετε “τις πηγές σας”
θα του δώσετε απόδειξη;
ή μήπως θα ψαξεται εαν τα είχε δηλωμένα…
και γενικώς εαν η SIEMENS στα “τα ακούμπησε” μέσω καποιας off shore…
ποιος το ξέρει;;
απόδειξη = κουπόνια
θα το έκανε αν η Αυγή δεν σιγοντάριζε τους γκαιμπελισμούς του ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ. Ακόμα να ελέγξουν τη φυλλάδα οι “αριστερή Τάση”!
Δεν έχω καταλάβει σε τι διαφωνείτε κύριοι, εάν έχει επιχειρήσεις το ΚΚΕ, που έχει. Οι επιχειρήσεις αυτές πληρώνουν όπως όλες οι επιχειρήσεις το φόρο τους, αποδίδουν ΦΠΑ, έχουν νόμιμα παραστατικά κλπ. κλπ. γιατί δεν λειτουργούν κάτω από το όνομα του κόμματος, αλλά κάτω από κάποιο στέλεχος που έχει καθορίσει το ΚΚΕ…Επομένως για ποιο έλεγχο μιλάνε οι του Πασόκ (και ΛΑΟΣ);
Α!…του ίδιου του ΚΚΕ. Αυτό εννοείτε. ΟΚ, Καλώς. Συμφωνώ. Να γίνεται έλεγχος ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ σε ΟΛΑ τα πολιτικά κόμματα, ΣΕ ΤΑΚΤΑ χρονικά διαστήματα και τότε βλέπουμε. Εδώ είμαστε. Θα ψηφίσει τέτοιο Νόμο το δίδυμο ΝΔ-Πασόκ; Ιδού η Ρόδος.
Φίλε Πάνο,
Σε τι διαφωνείς; Στο ότι ο πολιτικός ογκόλιθος σκέψης Γιώργου βρήκε θέμα για να αλλάξει την πολιτική ατζέντα και τα Φώτα της Ράμπας; Γιατί αυτό λέει το ποστ. Τίποτε άλλο. Τα υπόλοιπα λέχθηκαν σε σχόλια, με μερικά από τα οποία φυσικά συμφωνώ.
Φίλε papaioannou,
κάποιο λάθος έχεις κάνει. Οι ερωτήσεις σου αφορούν το Πασόκ και όχι κόμματα της Αριστεράς. Μη χάνεις κι εσύ τη μπάλα, δεν κάνει.
για κουπόνια δεν μίλησες; Ρώτα για τα εξαργυρωμένα του Τσουκάτου και σία.
Για Ζήμενς μίλησες; και ρωτάς το ΚΚΕ; ήρεμα. Ξέρεις που πρέπει να ρωτήσεις.
επίσης αυτό το αστείο που είπες: και γενικώς εαν η SIEMENS στα “τα ακούμπησε” μέσω καποιας off shore…
ποιος το ξέρει;; … Γιατί το είπες. Δεν κάνει. Μας διαβάζουν, μας βλέπουν κ.ο.κ.
…..
Προς Όλους τους φίλους αναγνώστες,
Ο τίτλος της ανάρτησής μου απαντά σε όλα σας τα ερωτήματα: Το Πασόκ ψάχνει «συνένοχους», κι από τον ηθικό Πάτο, διέκρινε… ΚΚΕ
Ερώτηση:
====
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20080717&nid=9232070&sn=&spid=876
Λέει η κ. Παπαρήγα
http://www.laos.gr/Press/press170708_1.htm
Λέει ο κ. Καρατζαφέρης
====
Κάποιος από τους δύο, προφανώς λέει ψέμματα.
Είναι το ΚΚΕ;
Είναι ο ΛΑΟΣ;
Ίωνα,
Η Παπαρήγα σε ερώτηση που της έκαναν στην ΕΡΤ απάντησε ότι κάπου διάβασε ότι ο κ. Γερμανός δήλωσε ότι κάποτε ήταν στη ΚΝΕ, και πρόσθεσε “και ο κ. Πάγκαλος ήταν, και τι μ’αυτό…”
Αυτά.
Κι εσύ κάποτε ήσουν στο ΚΟΔΗΣΟ, ε και; χέστηκε καμιά φοράδα στ’ αλώνι;
Ρωτώ για να ξέρω.
Λασκαράτε, θα ήυελα να μου επιτρέψεις να συμφωνήσω με το 16 προσθέτοντας απλώς κάτι: το ΚΚΕ έχει να επικαλείται και τις απαγορεύσεις δράσης ομοϊδαετών του στις ανατολικές χώρες της Ε.Ε. και το κλίμα κατά των κομμουνιστικών οργανώσεων σήμερα, το 2008. Και όσο και αν διαφωνώ μαζί του, θεωρώ πως είναι καθήκον της Δημοκρατίας να μην παρεμβάλλει εμπόδια στη λειτουργία του. Γενικότερα, και αυτό μας αφορά όλους και όχι ειδικά το ΚΚΕ, ας θυμηθούμε πόσοι συμπολίτες μας δεν μπορούν να απεργήσουν ούτε στις μεγάλες πανελλαδικές απεργίες και μετά ας ξανασκεφθούμε πόσο σκόπιμο είναι να καταργήσουμε τα κουπόνια που είναι ο μόνος τρόπος χρηματοδότησης, π.χ. των πολύ μικρότερων εξωκοινοβουλευτικών οργανώσεων (μ’ αυτές να δεις πόσο διαφωνώ) επειδή χρησιμοποιήθηκαν για να νομιμοποιηθούν οι μίζες.
Με αυτό το δεδομένο, Ρο, θέλω να σημειώσω ότι με βάση τον ισχύοντα νόμο όλα τα κόμματα έχουν βιβλία εσόδων-εξόδων, δημοσιεύουν ισολογισμούς και ελέγχονται… Τα “μαύρα”, όμως, δεν βρίσκονται ποτέ εκεί αλλά στα διπλά βιβλία. Και επειδή εκεί είναι εξαιρετικά δύσκολο έως απίθανο να φτάσεις, η λύση είναι να κόψεις την ανάγκη τροφοδοσίας, δηλαδή τα πανάκριβα διαφημιστικά σποτάκια και τον πανάκριβο τηλεοπτικό χρόνο, τις μετακινήσεις οπαδών και ετεροδημοτών, τις γιγάντιες συγκεντρώσεις και στη θέση τους να βάλεις αναλυτικές συζητήσεις όλων στα ΜΜΕ που -όλα τους- εκπέμπουν από δημόσια συχνότητα και επομένως μαι χαρά θα υπαχθούν σε ρυθμίσεις (για να μην κουράζω, το όλο θέμα το έχω αναπτύξει αναλυτικά στο ιστολόγιό μου).
Αν δεν έχει πού να ξοδέψει το χρήμα ένα κόμμα, δεν χρειάζεται και να το πάρει, με δυο κουβέντες. Οπότε, θα μας μείνουν οι περιπτώσεις χρηματισμού προσώπων για δικό τους πλουτισμό που, αν τα κόμματα έχουν μείνει απ’ έξω μια χαρά θα μπορεί να αντιμετωπιστεί.
Ρο, γράφεις
Το παλιό σύνθημα για το ΚΟΔΗΣΟ, φαντάζομαι κατάλαβες γιατί το έγραψα στο αρχικό σχόλιό μου.
Φυσικά, τα επόμενα ερωτήματά μου δεν έχουν σκοπό να αναδείξουν κάποιου είδους ευθύνη, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί εδώ και τόσο καιρό που έχουν κατηγορήσει το ΚΚΕ για τα μύρια όσα, ήταν κακό να βγει και να πει ξεκάθαρα η Παπαρήγα “ήταν/είναι μέλος μας”.
Κοντολογίς, γιατί το ταλαιπωρούν, αφού είναι όλα εντάξει; Η στάση “δεν ελέγχομαι και δεν απαντώ σε αυτούς και το Σύστημα”, διώχνει κόσμο, βάζει κάποιους σε προβληματισμό (έστω, άσκοπο) και δείχνει έπαρση.
Πολύ κακός χειρισμός του ζητήματος.
“Φίλε Πάνο,
Σε τι διαφωνείς; Στο ότι ο πολιτικός ογκόλιθος σκέψης Γιώργου βρήκε θέμα για να αλλάξει την πολιτική ατζέντα και τα Φώτα της Ράμπας; Γιατί αυτό λέει το ποστ. Τίποτε άλλο. Τα υπόλοιπα λέχθηκαν σε σχόλια, με μερικά από τα οποία φυσικά συμφωνώ”
Ακριβώς σε αυτό διαφωνώ. Και, κατ’ ακολουθίαν, σε όσα ειπώθηκαν στα σχόλια με την ίδια λογική.
Ίωνα,
συμφωνώ απολύτως.
.
φίλτατε Πάνο,
τι μπορώ να κάνω; εκτιμήσεις είναι αυτές.
espectador,
άκου τι εννοώ όταν λέω πως το ΚΚΕ είναι στυλοβάτης της Δημοκρατίας. Χτες η Παπαρήγα επισκέφτηκε το εργοστάσιο της “LADY FASHION»
150 μετανάστες εργάτες αγωνίζονται εκεί ζητώντας τα απλήρωτα μεροκάματά τους. Αυτή η είδηση θάφτηκε από τα ΜΜΕ που στηρίζουν τον δικομματισμό. Στην δημοκρατία Καραμανλή-ΓΑΠ δεκάρα δεν δίνει σχεδόν κανείς για τέτοιες ειδήσεις. Αν δεν υπήρχε το ΚΚΕ οι άνθρωποι αυτοί δεν θα είχαν καμμιά συμπαράσταση. Ίσως από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά αμφιβάλλω γιατί δεν διαθέτει την οργανωτική υποδομή για τέτοιες ενέργειες. Για μένα η Δημοκρατία πρέπει να αφορά όλους.
http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4644597
Το ΚΚΕ ασχολείται με αυτούς της γης τους κολασμένους χωρίς προσδοκία ανταλλάγματος ψήφου ή άλλου οφέλους, στο ορατό τουλάχιστον μέλλον, την ίδια ώρα που στελέχη του ΠΑΣΟΚ κάνουν διακοπές στο Γκραν Ριζόρτ και στην Ελούντα.
Δεν μπορεί το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, του Βενιζέλου, του Παπαντωνίου, του Τσοχατζόπουλου, του Τσουκάτου, του Μαντέλλη, του Τρεπεκλή, του Μαντά, του Λαλιώτη, της Μιμής, της Μιλένας κλπ κλπ να λέει πως υπάρχει ζήτημα με τα αδιαφανή οικονομικά του ΚΚΕ. Κραυγάζουν τα πολυάριθμα και πολυτελή προεκλογικά γραφεία των υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ, κραυγάζουν τα εκλογικά τους κέντρα, το έντυπο ιλουστρασιόν υλικό, οι γραμματείς, οι παρατρεχάμενοι, οι φιλενάδες, οι διαφημίσεις στον Τύπο, τα τηλεοπτικά σποτ, οι γιγαντοαφίσσες, οι εξαγορές συνειδήσεων, τα ρουσφέτια, οι χαριστικές πράξεις, οι δωρεάν μεταφορές οπαδών, ο κραυγαλέος αθέμιτος συναγωνισμός που καταστρατηγεί την ισονομία, μαζί με τον ληστρικό εκλογικό νόμο.
Μόνο το εκλογικό παράβολο και συχνά ούτε κι αυτό, πληρώνουν οι βουλευτές του ΚΚΕ ως προεκλογικό έξοδο από την τσέπη τους. Ατέλειωτες ώρες τα διαπλεκόμενα κανάλια δίνουν βήμα στον κ.Ευθυμίου, στον κ.Σκανδαλίδη, στον κ.Παπουτσή, στον κ.Λοβέρδο, στον κ.Πάγκαλο. Απόντες και ολότελα άγνωστοι στο ευρύ κοινό οι βουλευτές του ΚΚΕ πλην της κ.Κανέλλη. Ατελείωτες ώρες στα παράθυρα καυγαδίζουν οι εκπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ χωρίς να διαφωνούν.
Περίεργες συμβάσεις, περίεργες προμήθειες, περίεργοι πλουτισμοί. Ο ΓΑΠ έχει να μας πει κάτι πάνω σ’αυτά; Απολογήθηκε ποτέ για το εικονικό πόθεν έσχες που θέσπισε και εφάρμοσε το κόμμα του; Θα μας δώσει στοιχεία για το πως αποκτήθηκαν οι πράσινες βίλλες; Εκείνη η Εκάλη αγοράστηκε με τα δανεικά Παπούλια-Κατσιφάρα-Χάλακ; Ποιός μπλόκαρε στην Ελβετία το άνοιγμα των λογαριασμών όταν η ΝΔ στην αρχή της διακυβέρνησής της ερευνούσε υποθέσεις του ΠΑΣΟΚ;
Υπάρχουν αμείλικτα ερωτήματα που περιμένουν απάντηση.
Υπάρχει κανείς που πιστεύει στα σοβαρά πως υφίσταται θέμα οικονομικών του ΚΚΕ όπως φωνάζει ο ΓΑΠ;
Τον πιστεύει κανείς όταν δείχνει το ΚΚΕ για να αποσπάσει την προσοχή μας από τον Τσουκάτο;
Φωνάζει η πομπεμένη για να κρύψει τις πομπές της.
Το Αντί για τον Γιωργάκη, που δεν είναι τόσο παρθένος:
By Factorx | October 14, 2007
Δεν αντιλέγουμε οτι ο Γιώργος Παπανδρέου δεν είναι διαπλεκόμενος. Και να θέλει, άλλωστε, δεν μπορεί, αφού άλλος κράτα και τα μαχαίρια και τα πιρούνια. Να μην το παρατραβάει όμως. Να μην μας λέει από τα κανάλια, χωρίς διάλογο, ότι έβαλε και τον Κοσκωτά στην …φυλακή. Να μην τρελαθούμε τελείως. Δεν πέρασαν ούτε δυο μήνες που αναγκάστηκε να παραιτήσει για τα ομόλογα, τον στενό συνεργάτη του κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, πρώην κυβερνητικό επίτροπο της Τράπεζας Κεντρικής Ελλάδος στον οποίο είχε πει τότε ότι «επιθυμία του πατρός του ήταν η τράπεζα να πάει στον Κοσκωτά». Τα ξέχασε κι αυτά;
Ξέχασε και την «Ένωση Νέων Επιχειρηματιών» που στήριζε επί εποχής Κοσκωτά, τις πολιτικές φιλοδοξίες του νεαρού τότε Γιωργάκη. Τα «Νέα Τζάκια», όπως τα έλεγαν τότε, άρχισαν να σχηματίζονται το 1986με «κλειστές διαλέξεις» του Γ. Παπανδρέου στο κτίριο της «Ιντεραμέρικαν» του κ. Δ. Κοντομηνά. Προσκεκλημένοι σε εκείνες τις κλειστές συγκεντρώσεις ήταν διάφοροι «νέοι» επιχειρηματίες της εποχής, όπως ο Γ. Κοσκωτάς και ο Θ. Μαργέλλος που πρωταγωνίστησε, μαζί με τον Λούβαρη, στο γνωστό «σκάνδαλο του καλαμποκιού» και είναι ακόμα φίλος του Γιώργου. Μέλη του πρώτου ΔΣ της Ένωσης Νέων Επιχειρηματιών ήταν οι : Θανάσης Λαβίδας, Χάρης Κυριαζής, Δ. Καλλιτσάντσης, Γ. Παπαθανασίου, Δ. Κοντομηνάς και Βαρβάρα Βερνίκου.
Εκτός των προηγούμενων, στους 44 επιχειρηματίες – ιδρυτικά μέλη της «Ένωσης Νέων Επιχειρηματιών» ήταν και οι : Πέτρος Γ. Δούκας , Πάνος Τσουπίδης, Νίκος Κιολεϊδης, Θεοδόσης Δ. Μπουντουράκης, Στάμος Στράτος, Οδυσσέας Κυριακόπουλος , Κώστας Καίσαρης, Λεωνίδας Ιωάννου, Μηνάς Τανές , Κωνσταντίνος Μπουτάρης, Νικόλαος Φιλίππου – Βαρλής, Αδαμάντιος Λαδένης, Θανάσης Μαρτίνος, Κ. Κουλουβάτος, Ν. Α. Κανελλόπουλος, Π. Δ. Κανελλόπουλος. Δημήτρης Δασκαλόπουλος , Ιωάννης Ε. Αργυρός κ.α.
Όλοι αυτοί, οι περισσότεροι τουλάχιστον, έγιναν στη συνέχεια σημαντικοί οικονομικοί και επιχειρηματικοί παράγοντες. Ακόμα και επιφανείς εκπροσώπους της σημερινής ΝΔ διακρίνει κανείς ανάμεσα στους υποστηρικτές του πρώιμου Γιωργάκη. Γεγονός που εξηγεί πολλά σημερινά φαινόμενα και ίσως αυτό που λένε όλου καθημερινά μεταξύ τους: «μας κυβερνά ακόμα το σύστημα ΠΑΣΟΚ». Μήπως λοιπόν η λεγόμενη «πολιτική αφέλεια» και «αγαθοσύνη» του Γιωργάκη είναι «σταχτή στα μάτια». Η απάντηση θα δοθεί προσεχώς.
http://www.antinews.gr/?p=338
Oχι δεν ειμαι ‘σοσιαληστης’ (χαχα τι εξυπνο λογοπαιγνιον), ο σοσιαλισμος ειναι νεκρος.
Αλλα τετοια χολη για το Πασοκ, ακομα κι οταν κυβερναει κομμα της Δεξιας, μονο στο ΚΚΕ θα το δεις.
Δεν υπάρχει χολή για κανένα κόμμα, δεν έχουν σχέση τα γραπτά μας εδώ με τέτοιους χαρακτηρισμούς. Δεν είμαι ούτε ΣΥΝ, ούτε ΚΚΕ…η δικιά μου Αριστερά δυστυχώς δεν αντιπροσωπεύεται από κανένα κομματικό σχηματισμό.
Πολύ απλά, δεν αντέχω στη θέα: τα ρηχά τα πιάτα να ζητάνε σούπα.
Λασκαρατε
δεν διαφωνω μαζι-ουτε σε ενα και-για την “εκτιμηση” σου για το Πασοκ και τον ΓΑΠ. Ουτε κεραια. Αυτο ειναι το ενα ζητημα . Διαφωνω αρκετα -εως και συνολικα- στην εκτιμηση σου για το ΚΚΕ. Μπορει με το χρημα οι σχεσεις αυτου του κομματος να ειναι “καθαρες”-δεν το ξερω παλι. Οταν χτιζονταν ο Περισσος ηλθε αρκετο χρημα απεξω-παρακρατημενες συνδρομες “μελων” του που δεν εισπραττονταν τοσα χρονια-ετσι ελεγαν τουλαχιστον. Μελων που εκοντες ακοντες πληρωναν το λιγοστο μεροκαμματο τους εκει στον “υπαρκτο”.Αλλα στο πολιτικο κομματι της αναλυσης σου-εκει παει το χμμμ… Το ΚΚΕ εχει 2 προσωπα-ενα προς τα εξω, φιλεργατικο, φιλολαικο, μονοχνωτο ομως-ας μην πουμε τωρα για την πολιτικη αλαζονια του. Αλλα προς τα μεσα ειναι ενα δικτατορικο κομμα που δεν σεβεται τα μελη του-κυριως αυτα που εχουν καποιες, εστω και επιμερους διαφωνιες. Οχι απλως δικτατορικο, αλλα κατι χειροτερο. Οταν βρεθει κανεις μεσα σε τετοιους μηχανισμους, τοτε καταλαβαινει τι οδηγησε στις περιφημες δικες της Μοσχας και σε ολη εκεινη την σταλινικη εκκαθαριση των πρωτοπορων της οκτωβριανης. Τελος παντων δεν θελω να το μακρυνω, αλλα σημερα για μενα το ΚΚΕ δεν ειναι κομμα της αριστερας, δεν ειναι αριστερο. Μπορει να πηγαινει στα εργοστασια η Παπαρηγα, αλλα παιζει περιπου τον ρολο που παιζουν τα εικονισματα που περιφερουν κατα καιρους οι καλογεροι. Ειδικα στις μικρες κοινωνιες που ζουμε εμεις ο ρολος των “κομμουνιστων” ειναι απαραδεκτος. Σταματω εδω. Εχει δικηο ο Ροιδης, απαλλου ξεκινησε η συζητηση και αλλου καταληγει. Καμμια φορα συμβαινει αυτο.
Τα σεβη μου!
Λασκαράτε, Ροϊδη πολύ σωστά το θέτετε. Το μείζον είναι το απύθμενο (και πολιτικά έξυπνο βέβαια) θράσος του ΓΑΠ – το αν το ΚΚΕ αντέδρασε σωστά ή το αν είναι δικτατορικό κόμμα όπως λέει ο εσπεκταδόρ ή όχι είναι το καρα-έλασσον
Συμφωνώ απόλυτα με το χέσιμο στον Γιωργάκη και το ΠΑΣΟΚ.
Διαφωνώ απόλυτα με την αγιογράφηση του ΚΚΕ.
Είναι ένα απολυταρχικό κόμμα με ψεύτικη λαϊκίστικη ρητορική, γι’ αυτό και ο λαός το έχει γραμμένο στα @Rχ/#&@ του, και από τότε που νομιμοποιήθηκε είναι το κανίς της Δεξιάς.
espectador,
έχω υπάρξει μέλος του ΚΚΕ και διαγράφτηκα αναπολόγητος χωρίς να ξέρω ότι είχε κινηθεί διαδικασία διαγραφής μου. Το εσωτερικό του ΚΚΕ είναι υπαρκτό ζήτημα, η διασπαστική του πολιτική στον χώρο της Αριστεράς ένα άλλο, το πολιτικό του όραμα ένα τρίτο ζήτημα, η στάση του απέναντι στα ανθρώπινα δικαιώματα, ένα τέταρτο, και άλλα πολλά, αλλά όχι της παρούσης. Νομίζω πως δεν διαφωνούμε στο ότι το κόμμα του Τρεπεκλή και του Τσουκάτου δεν δικαιούται δια να ομιλεί που θάλεγε κι ο Μένιος.
Η πηγή χρηματοδότησης των κομμάτων πάντα ενδιαφέρει τον κόσμο.
Τα 40 σχόλια μέσα στην κάψα του καλοκαιριού σε αυτό το ποστ είναι η καλύτερη απόδειξη.
Το ότι ο Γιωργάκης έστρεψε το ενδιαφέρον του κόσμου στην χρηματοδότηση του ΚΚΕ και όχι στο δικό του κόμμα ήταν επιτυχής κίνηση εκ μέρους του είτε μας αρέσει είτε οχι.
Η επιτυχία δε ήταν ότι κτύπησε ακριβώς εκεί που είναι και το δυνατό σημέιο του ΚΚΕ.
Δεν μπορείς να κάνεις τον τιμητή των πάντων και να ζητάς έλεγχο των πάντων αλλά το δικό μου τσαρδί θα το ελέγχω μόνο εγώ!
Πόσο θράσος μπορεί να έχει κάποιος του οποίου μυρίζουν οι μασχάλες, τα πόδια, το στόμα και παρά ταύτα κάνει κριτική στον διπλανό του ότι το άρωμα που φοράει δεν ταιριάζει με το χρώμα της επιδερμίδας του;
Ντροπή
Το προηγουμενο σχολιο μου αναφεροταν σε αυτό το Ποστ . Εκανα λαθος
Προσεξτε τι λεει η Δημοτική αρχή της Θεσσαλονικης …
http://naftilos.blogspot.com/2008/07/blog-post_19.html
Στειλτε ενα Μηνυμα στον Δημαρχο Θεσσαλονικης για τον Απαραδεκτο αντισημιτισμό του
http://nosferatos.blogspot.com/2008/07/blog-post_2571.html
Μια ενδιαφέρουσα άποψη! –>> http://ramirez2007saloniki.blogspot.com/2008/07/love.html
μελετείστε προσεχτικά, ε;
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όμως όλα..
αλλά ας κάνουμε μια “υπόθεση εργασίας”
Έστω ότι έχω μια «επιχειρησουλα» και θέλω «ησυχία» για να «πιω το αίμα του εργάτη».
Θα μπορούσα άραγε να πληρώσω και ‘την αγοράζω’ με την μορφή κουπονιών;
Και καλά, μπορεί να μην τα έδινα στην ΓΓ του ΚΚΕ ή στο ΠΓ αλλά να έδινα σε ένα “τοπάρχη του ΚΚΕ” εδώ γύρω…
για να κάνει «μόκο»
θα μπορούσα αραγε;
Είμαι σίγουρος ότι δεν θα μπορούσα…
αλλά η γυναίκα του Καίσαρα οφείλει και να είναι και να φαίνεται τίμια.
κανείς δεν πρεπει να φοβάται το φως..
2.Σίγουρα το ΠΑΣΟΚ έχει στις τάξεις του (πολλά) λαμόγια και σίγουρα άπλωσαν χέρι στον «κουβά με τον μέλι». Σίγουρα έρχονται και αλλά με ανάλογες διαθέσεις.
Έχω ξαναπεί ότι αυτό είναι σύμπτωμα μιας κοινωνίας στην οποία το κοινωνικό ανσασερ δεν λειτουργεί αξιοκρατικά.
Για την ακρίβεια συμβαίνει το έξης: Ένας βουλευτής που γίνεται υπουργός, τραβά μαζί του σε θέσεις του δημόσιου συγγενείς, φίλους, και εξαρτημένους, από αυτόν ή άτομα από τα οποία εξαρτιέται.
Τα άτομα αυτά βρίσκονται έτσι ξαφνικά από τον «μπύθουλα τους» μπροστά σε λαχείο που πρέπει να εξοφληθεί. Τάχιστα!
Σε περιορισμένο χρόνο.
Χωρίς ελπίδα παραμονής στην πολιτική και χωρίς αξία που να δικαιολογεί την θέση τους, είναι έρμαια της κάθε μαλακίας του υπουργού και θα φύγουν μαζί του.
Καταλαβαίνεις τι γίνεται μετά. Όποιος πρόλαβε… πρόλαβε.
Δες όμως και τις αντιστάσεις της κοινωνίας
Θυμάμαι ότι το 2004 άκουγα παντού τον κόσμο να λέει ότι χρειάζεται «αλλαγή» και όταν του ρωτούσες γιατί; και τι προσδοκούν από τον Καραμανλή;
Το πρώτο στην λίστα επιχείρημα ήταν «Άσε τώρα αυτοί (οι Πασοκοι) τρώνε 20 χρόνια! “ας φάει” και κανένας άλλος…
Δες τώρα που είναι η διαφθορά σε ποιο κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο συναντιέται..
Μιλά με εκπρόσωπους της ανώτερης εισοδηματικής τάξης. Θα δεις μια οργή για την διαφθορά και εάν ψάξεις βαθύτερα θα δεις ότι ενοχλούνται γιατί (αυτοί οι “πλέμπες”) δεν θέλουν απλά λίγο μέλι.. αλλά θέλουν να βγάλουν «το τσουκάλι από την φωτιά».
Ο όρος λαμογιο έρχεται από αυτή την τάξη, για να περιγράψει τυχαίους πληβείους που ανεβαίνουν τάχιστα και εκμεταλλεύονται την θέση τους.
Ψάξε μετά στα χαμηλότερα… θα δεις ότι αυτό που ενοχλεί δεν είναι η διαφθορά αυτή κάθε αυτή, αλλά η αδυναμία του ατόμου να βρεθεί σε θέση που να μπορεί να διαφθαρεί…
Δεν ενοχλεί η διαφθορά αλλά το ότι δεν είναι και δεν μπορούν να διαφθαρούν. Δεν ενοχλεί η αναξιοκρατία και το ρουσφέτι αλλά το γεγονός ότι αυτοί δεν έχουν κάπου να «ακουμπήσουν»
Ελπίζω να καταλάβεις ότι ως χωρα, ζητάμε και παίρνουμε ότι μας αξίζει…
Σε οτι με αφορά..Ζήτω πάντα τα μέγιστα από όλους και από το ΚΚΕ φυσικά.
Γιατί Εναπόκειται σε εμάς..
ίσως…